• 85.

    ומה בדיוק ישראל צריכה לעשות ולהגיב על דברי נסראללה

    פקק תנועה קרית ביאליק, 12/10/08 11:06

    ומלחמת לבנון השניה וסיבותיה לפריצת מלחמה זו .והדרישה הבלתי פוסקת לשיחחרור כול פלסטין .

  • 84.

    עצה לסניורה

    אבנר, 12/10/08 10:22

    אם איכפת לך ממה שאייזנקוט אמר, כדאי שתדאג שחיזבאללה יישאר במחילות שלו ואל תאיים עלינו.
    לנו (בניגוד לנסראללה) יש מילה ואנחנו נממש את ההבטחה אך ורק אם חיזבאללה יפר את השקט הנוכחי.יש לך צבא שנמצא שם אך ורק בשביל שחיזבאללה לא יפר את השקט הנוכחי (כזכור) וכדי לשתק את חיזבאללה כליל.

  • 83.

    אדרבה, שיעשו ענין גדול,שישמעו הכפריים שלא כדאי להחזיק טילים בחצר (ל''ת)

    יע, 12/10/08 10:20

  • 82.

    אייזנקוט אל תירא ואל תיחת, אתה תחזיר את כוח ההרתעה שאולמרט חירבן!!!! (ל''ת)

    פקק תנועה, קרית מוצקין, 12/10/08 10:14

  • 81.

    אין מנוס מכיבוש שטחים נוספים ברמת הגולן ולבנון

    מלחמה ולא שלום עכשיו!, 12/10/08 09:15

    ודחיקת האוכלוסיות צפונה, למשך 40 שנה לפחות.

  • 80.

    ''אמא,אמא,הוא אמר שהוא ירביץ לי...''

    אורית, 12/10/08 08:50

    אני רק מקווה שמה שאייזנקוט אמר הוא גם יבצע!!

  • 79.

    אבל הם לא יתלוננו על איומי החטיפה של חיזבאללה (ל''ת)

    יוסי, 12/10/08 08:47

  • 78.

    במקום להתלונן תתחילו לארוז (ל''ת)

    רועי, 12/10/08 08:14

  • 77.

    הגיע הזמן

    שי, 12/10/08 07:40

    העולם הערבי מבין את הוויתורים כחולשה מה שאני לא מבין איך עם ישראל נותן לזה להימשך כשאנחנו לא זורקים לכל הרוחות ראש ממשלה כדוגמת אולמרט החוצפן שמנסה בשארית כוחותיו למכור את ישראל, ישראל צריכה לשנות את תפישתה לגבי שטחה מהים עד הירדן ומי שלא מתאים לו שיעזוב את המדינה או שיגורש מהמדינה בכלל מאחר ואיני מוצא פתרון בין ישראל לערבים שגרים בתוך מדינת ישראל והערבים הם כפויי טובה לגרש את כולם למדינות ערב את אחינו היהודים גירשנו ערבים אנחנו כן יכולים ובא לציון גואל, לכל הפחדנים שבינינו תפחדו אך אל תזיקו עד שישראל תחזור לרמת הדריכות שהייתה לה וההתיחסות הנכונה לכל מצב אחרת בסופו של עניין לא יחיו פה יהודים ..

  • 76.

    סניוריטה.......תני סימן.

    כולם ביחד...., 12/10/08 07:34

    סניוריטה, תני סימן
    סניוריטה, נגמרו לך כל החרוזים
    סניוריטה, השיר שלך נהיה ישן
    סניוריטה, את מתחילה להגזים

  • 75.

    הלבנונים יודעים ממה לפחד, וזה טוב. (ל''ת)

    תותחן, 12/10/08 07:01

  • 74.

    הלבנונים יודעים ממה לפחד, וזה טוב. (ל''ת)

    תותחן, 12/10/08 07:00

  • 73.

    למדינה שמאפשרת ירי מכוון על אזרחים אין זכות להנות מהגנה על אזרחיה.. (ל''ת)

    הלבנונים המחבקים את סמיר והטרור צריכים לשלם!, 12/10/08 06:54

  • 72.

    Libam is hashish gamblinh moemey wash terror harlot country

    ephi, 12/10/08 06:41

    tIsrael suppose to clean it up for for world sake

  • 71.

    לבנון

    שי, 12/10/08 06:00

    שייתבישו להם

  • 70.

    מה לבנון מפחדת? הבג''ץ יהיה המגן הכי טוב שלהם. (ל''ת)

    נדב, 12/10/08 05:57

  • 69.

    שיתלוננו בשם החיזבאללה. כל העולם כבר הבין שלבנון - חיזבאללה

    יריב, 12/10/08 05:09

    שיתלוננו בשם החיזבאללה. כל העולם כבר הבין שלבנון - חיזבאללה. חסל סדר ההבחנה בין ''לבנונים טובים ומסכנים'' לבין ''אנשי חיזבאללה שהם האויב''. הכל יהיה פשוט יותר.

  • 68.

    הערבים הם שילוב של בכיינות ורצחנות. (ל''ת)

    יריב, 12/10/08 05:08

  • 67.

    צריך להודיע ללבנונים, שהמלחמה הבאה, תהיה גם האחרונה שלהם כמדינה (ל''ת)

    אח''כ הם יעניינו רק ארכאולוגים, 12/10/08 04:40

  • 66.

    מדינה שיורה טילים על אזרחים כשיטה-מאבדת את הזכות להגנת אזרחיה-כך גם (ל''ת)

    בעזה-אם לא ניישם זאת אנו אבודים!, 12/10/08 04:19

  • 65.

    במלחמת לבנון השלישית לבנון עוד תתגעגע ל''שושנים'' של מלחמת לבנון השניה

    אייזנקוט, 12/10/08 03:08

    הבטחה

  • 64.

    אל מה הם מתלוננים?

    שגיב, 12/10/08 03:04

    בתור מדינה עם גבולות מוכרזים לבנון אחראית באופן מלא לכל מה שנכנס ויוצא משטחה. אם טילים ישוגרו לעבר ישראל, זאת זכותה המלאה של ישראל להגיב באש. חיזבאללה לא יכול לקרוא לעצמו ''אירגון'' אלה מפלגה בממשלת לבנון.

    לא תירו לא תספגו יותר הוגן מזה אין.

  • 63.

    האו''מ אינו רלוונטי

    אביתר, 12/10/08 02:30

    לבנון תגלה שהאו''מ אינו רלוונטי.
    בסוף כולם יגלו.
    זה ארגון של מועדון לבזבזני הכספים של משלם המסים.

    באשר לתגובת ישראל לאיומיהם - הלואי ומה שהאלוף אמר אכן יקרה. בראש רשימת המאושרים יהיה סניורה.

    • האו''ם נועד כדי לסבסד אנשי עסקים

      חתולה בשוק, 12/10/08 07:18

      אשר התמחותם עשיית כסף (הרבה הרבה !) ממלחמות וסיכסוכים

  • 62.

    שיהפכו למדינת חיזבאללה , הם רק יקבלו על זה בראש ...

    קובי, 12/10/08 00:30

    הפעם לא אנחנו נעשה את העבודה המלוכלכת של האו''ם ושל האיחוד האירופי ושל ארה''ב, די נמאס לנו להיות עושי הסדר של המזה''ת , בקיצור , שיהפכו (כאילו שהם כבר לא מדינת חיזבאללה ממזמן) למדינת חיזבאללה אמן, וככה תיהיה סיבה לארה''ב ולנט''ו להיכנס לשם ולעשות סדר אחת ולתמיד. דרך אגב , אם מתלטים על ציר הרשע יהיה אפשר להגיע לשלום , למרות שכשנגיע גם לזה הם (המוסלמים) יכינו כבר טריק חדש וישתלטו על מדינה אחרת בטוח, כמו תמיד הם נכנסים למקום מסויים מפזרים את איימתם על אזרחי אותה מדינה (או רשות - הרשות הפלסטינית נכון לעכשיו) ולאחר מכן מזרימים לשם טרוריסטים, בקיצור שיזהרו גם בהולנד כי הבנתי שיש שם יותר ממיליון מוסלמים היום, זה יגיע לאירופה גם, הדרך לטפל בזה לדעתי היא למחוק את איראן סוריה ולבנון מהמפה, מה שייצא מזה שקוריאה ורוסיה כבר יפחדו לעשות טעויות, אחרי שנגמור עם איראן - יש סיכוי טוב שרוסיה תתחיל לחמש גורמים אחרים, מה שיגרום לכולם להבין שעל העולם לפלוש לרוסיה , בקיצור הסיפור עוד ארוך מלהיגמר , אני מקווה שיהיה טוב ליהודים!

    וכל השאר , שיישארו רק שאר.

  • 61.

    תטפלו בפאקינג חיזבאללה ואז לא יהיה שום צורך מבחינת ישראל

    נמאס, 11/10/08 23:44

    לפגוע בכם!!! עוד לא הבנתם? או שאתם פחדנים נציגי סוריה בארצכם?

  • 60.

    איום ריק

    אלי, 11/10/08 23:37

    דבריו של אייזנקוט הם איום ריק. ישראל לא יכלה במלחמת לבנון האחרונה וגם לא תוכל בעתיד לבצע תגובה ''לא פרופורציונית''. מספיקה מלה אחת מהפריץ האמריקאי כדי להפוך את האיום הזה לחלול.
    אוי לנו אם כך מעבירים את האיסטרטגיה הישראלית לדיון בעיתונות הגלויה וכל זה אחרי מלחמה.

    • שטויות במיץ!!

      NY, 12/10/08 02:18

      הפריץ האמריקאי נתן לישראל שבועיים לבצע תגובה פרופורציונלית או לא פרופורציונלית באופן שלא ניתן לישראל אף פעם!!!
      הבעיה שאין אסטרגיה והטקטיקה לא ברורה במבחן התוצאה נכשלנו ואז כבר לא ניתן היה לתת יותר אויר לישראל.
      אל תאשים את האמריקאים, האשמים ברובם כבר לא נמצאים במערכת.
      שרצו ב-24 השעות האחרונות נצחו את כל הקרבות!!!

  • 59.

    בדומה לאיומי מופז ופרץ כלאם פאדי (ל''ת)

    לי-און, 11/10/08 23:12

  • 58.

    רק לערבים מותר לאיים על ישראל בהשמדה

    חוכא ואיטלולא, 11/10/08 23:04

    אז איךזה ישראל מעיזה לאיים בתגובה?

  • 57.

    אוי ואבוי לחיזבאלה אם יפגעו ביהודים בעולם (ל''ת)

    מי שיפגע ביהודי בעולם, 11/10/08 22:35

  • 56.

    תפסיק להתרברב- תתכונן למלחמה (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 11/10/08 22:09

  • 55.

    צה''ל צריך לעשות כל מה שצריך בשביל לעצור את ירי הטילים.

    ציוני, 11/10/08 21:27

    ואין בכך שום דבר לא חוקי.
    גם לפי החוק הבינלאומי.. אוכלוסיה אזרחית לא יכולה לתת ל''חיילי'' אויב מחסה והגנה והחוק הבינלאומי מתחשב בכך.. ולכן אם אויב פועל מתוך אוכלוסיה אזרחית האוכלוסיה מפסיקה להיות מוגדרת כאזרחית והשטח כולו מוגדר כצבאי ויש כל זכות לתקוף אותו.

  • 54.

    כל הכבוד לאייזנקוט.

    גל אלמוג, 11/10/08 20:23

    סוף סוף מישהו עשה שרירים ללבנונים. שידע כל לבנוני ובעיקר חיזבאללה שיש לנו את אייזנקוט. ומה מחכה להם.

    • צודק אייזנקוט

      הכפרסבאי, 12/10/08 03:56

      בעיון בחומר מצולם שפורסם בטלויזיה ניתן היה לראות בברור בתים עם מרתפים שמהם ירו רקטות וצהל לא נגע בהם מחשש כי אזרחים גרים מעל המרתפים.

      גם דרכים ללא הסבר הגיוני נכנסות לבתים הם דרכים להכניס נשק וטילים למקומות מסתור.

      מקומות אלו חייבים להיות מושמדים מיד.

      אם אני ראיתי זאת הצבא יודע זאת בודאי וחייב לא לעשות חשבון ולהשמיד מיד.

      גם אם זה ביתו של ראש ממשלת הבובות של לבנון

  • 53.

    לבנון היא למעשה חלק מארץ ישראל ההיסטורית, ותשוב אליה. (ל''ת)

    עדי, 11/10/08 20:17

  • 52.

    שיתלוננו. קביעת אלוף הפיקוד תישאר כדרך הפעולה של ישראל! (ל''ת)

    אהרון, 11/10/08 19:46

  • 51.

    תזכרו טוב טוב את הייזנקוט!! האלוף מזכיר את שרון בנחישות ובאסטרטגיה!!

    דודי, 11/10/08 19:34

    עוד נשמע על האיש.
    כזה היה שרון שרצה לכבוש את קהיר במלחמת כיפור,ריסק את אש''פ בלבמון וממנו פחדו הערבים!!!

    • אני זוכרת ששרון הרס את גוש קטיף וחיבר את דו''ח לטיפה ששון

      אילנה, 12/10/08 01:20

      באלו גילה נחישות ואסטרטגיה ראויים להערצה אם אני מסתכלת על זה בעיניים ערביות, אולי שייכניסו אותו לספרי ההיסטוריה שלהם לצד סלאח א-דין.

    • zodek! (ל''ת)

      ilan, 12/10/08 06:00

  • 50.

    LEBANON WILL BE HELL IF ..

    J. SMITH WESTERN, 11/10/08 19:34

    the leaders of lebanon will pay a very heavy price for its support of the hezbulla
    so think very very good what you are doing to your own people
    if you care about them keep the border safe by placing lebanon's army on the south border
    now don't say i didn't tell you so..

  • 49.

    לא לשכוח שכל בית בלבנון בנוי מסביב למשגר טילים ועלול להתבוצץ- (ל''ת)

    על המשבחה שגרה בו., 11/10/08 19:32

  • 48.

    טוב מאוד, הם מאיימים אז גם אנחנו צריכים (ל''ת)

    הארי, 11/10/08 19:24

  • 47.

    הם הפכו רשמית למדינת חיזבאללה!

    ישראלי גאה, 11/10/08 19:18

    לבנון כבר מזמן מדינת חיזבאללה, אשר מחזיק בה שליש ממושבי הפרלמנט. כיוון שכך, אנחנו צריכים להתחיל להתייחס לכל פעולת חיזבאללה כפעולה של ממשלת לבנון ולהגיב בהתאם.
    אגב - הרתעה משיגים רק באמצעות הפעלת כוח לא פרופורציונלי - תסתכלו על רוסיה כדוגמא.
    הניסיון הפתטי שלנו להימנע מפגיעה בחפים מפשע עולה לנו בנפגעים, בעוד שהם מציגים כל דבר כטבח, והתקשורת מאמינה להם.

  • 46.

    אלוף אייזנקוט הנכבד

    נח, 11/10/08 18:57

    עברת את הגבול עם דבריך.כדאי שתהיה מודע לעובדה שאנו עדיין במדינה דמוקרטית,שבה הצבא אך ורק מבצע מה שהשלטון האזרחי מטיל עליו!!!ואתה לא מחליט אלא אך ורק מבצע.
    הבינות?

    • תפסיק להתיפיף

      צפתי, 11/10/08 21:14

      אני לא יודע מה איתך אבל אנחנו סבלנו במלחמה הקודמת, כך שכל האמצעים כשרים, אני לא מוכן לסבול כך שוב, לא לעבוד, לא לצאת ולשבת מכונס בתוך עצמי עד יעבור זעם בכל מטח קטיושות!!!!!!
      כל האמצעים כשרים!!!
      עדיף שהם יפגעו ולא אנחנו!!!!

    • נח - תקשיב

      נחמה, 11/10/08 21:43

      אין להשאיר אבן על אבן בכפר שממנו ירו טילים על ישראל. על יושבי הכפר לדעת זאת ולמנוע מהחיזבאללה לירות מתוך הכפרים.
      מה לא ברור כאן?

      • ל-46 נחמה

        נח, 12/10/08 09:51

        ראי נחמה,בתגובה שלי אני רוצה רק להדגיש,שלא יתכן ,ואני לא מוכן לקבל שכל קצין ינהל את המדינה.
        יש ממשלה,יש שר ביטחון,ועליהם להחליט.והצבא איננו מחליט ,אלא אך ורק מבצע את מה שהממשלה החליטה,הבינות?

  • 45.

    תוכנית 8 הנקודות

    שמואל פישר, 11/10/08 18:53

    ההתעצמות המאסיבית של ארגון החיזבאללה, המחומש והנתמך בידי סוריה ואירן, יחד עם הקריאות הרמות מפי נאסראללה ואחמדיניג'אד על השמדתה הקרובה של ישראל – מחייבות קבלת החלטה שאין לדחותה עוד.

    ברור כי לאחר שתצטייד אירן בנשק גרעיני תחשוב ישראל פעמיים אם לתקוף את החיזבאללה, (ואף את אירן עצמה).
    בנוסף, חשוב כי מדינת ישראל תקבע את המועד והאופן של המלחמה, אחרת - יהיו אלה החיזבאללה שיבצעו פעולת התגרות בזמן הנוח להם.

    ובמקום להיות מותקף ומופתע – יש לפתוח במלחמת מגן מקדימה, וזאת בהסתמך על שמונת העקרונות הבאים:

    1.המלחמה תוכרז עקב הפרת החלטת מועצת הבטחון 1701 שקראה לעצור כל העברת נשק מסוריה ללבנון. ההחלטה הופרה ברגל גסה והחיזבאללה שילש את כוחו בטילים והוא מכריז, בניגוד לכל חוקי המלחמה והמוסר האנושי, כי יפעילם כנגד אוכלוסיה אזרחית. מצב בלתי נסבל זה עשה את המלחמה לבלתי-נמנעת.

    2.מיתקפה בצפון ובלימה בדרום.
    מיתקפה יבשתית ואוירית מאסיבית כנגד החיזבאללה בצפון, וירי תגובה נקודתי כנגד ירי הקסאם בדרום (ירי שצפוי להתחדש מיידית עם פרוץ המתקפה בצפון).

    3.במלחמה כמו במלחמה.
    כפר או עיר שממנו יורים כנגד כוחות צה''ל ייחשב כמוצב צבאי לכל דבר ויתבצע לעברו ירי לשיתוק מקורות האש, בכל האמצעים וללא המתנה.

    4.עם תחילת המתקפה יתחיל פינוי יזום של האוכלוסיה האזרחית מערי הצפון (קרית שמונה, צפת, כרמיאל, טבריה, נהריה, חיפה ועוד) ומ''עוטף עזה'' (שדרות).

    5.בטחון שדה והסברה יזומה.
    ימנע סיקור ומעקב של רשתות טלוויזיה ועיתונות אחרי תנועות כוחות צה''ל ואחר
    כוונותיו, הן בשטח ישראל והן בתחום לבנון. ומצד שני – הסיקור התקשורתי
    יכוון להציג בפני העולם את תוצאות הפגזות החיזבאללה ואת הפגיעה הקשה
    באוכלוסיה האזרחית בישראל.

    6.מידה כנגד מידה.
    על ירי טילים כנגד אוכלוסיה אזרחית בישראל יש להשיב באותה המטבע. זאת האפשרות היחידה להרתיע את האוייב מלירות על אוכלוסיה אזרחית. אם יידע החיזבאללה שלאחר ירי על חיפה יתבצע ירי תגובה על נבטיה השיעית, וירי על קרית-שמונה וצפת ייענה בירי תגובה על תיבנין ובינת-ג'בל השיעיות - אז הוא יהיה בדילמה קשה שעד עתה איפשרנו לו להתחמק ממנה.

    7.המלחמה נגד כוחות החיזבאללה תימשך ללא הפסקה עד לשבירת כוחו של ארגון זה ולחיסול כוחותיו וביצוריו בתוך תחום השטח שייכבש בלבנון. לא תהיינה הפסקות בלחימה עקב הריגה בשוגג של אזרחים לבנוניים, והאשמה בארועים אלה תוטל על החיזבאללה שהוא הגורם שהביא את האזור למצב עגום זה.

    8.ממשלת אחדות.
    מייד עם פתיחת המתקפה תורכב ממשלת אחדות לאומית זמנית,
    =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

    • פינוי מחיפה?

      אבי, 11/10/08 22:06

      לאן תפנה?

    • על דבריך אלה אין מה להוסיף (ל''ת)

      muli, 11/10/08 22:40

  • 44.

    מה נעלבתם חמודים????????? זה נכון מאד ואני מקוה שכך יהיה (ל''ת)

    הרצל, 11/10/08 18:43

  • 43.

    אין ספק, תגובת הלבנונים מוכיחה: המסר נקלט

    מרוצה, 11/10/08 18:35

    אין ספק, תגובת הלבנונים מוכיחה: המסר נקלט בצד הלבנוני.

    עתה הם לא יוכלו לטעון שישראל מפתיעה אותם בתגובה קשה.

    ישראל הכינה תוכניות לניקוי לבנון עד נהר ההוואלי, מן הראוי להוציא אותן לפועל מייד כשיקפוץ למשוגע נסארלה הקפיץ בראש.

  • 42.

    עוד מעט גם ילשינו עלינו למורה ממש חננות

    גולן, 11/10/08 18:21

    צחוק צחוק אנחנו הפסדנו למטומטמים האלה

  • 41.

    לבנונים דבילים, יש לי רעיון עבורכם - אל תתקפו !! (ל''ת)

    מוטי, 11/10/08 17:58

    • הלבנונים מזכירים לי את אוהדי בית''ר. מתפרעים ומתבכיינים שדופקים אותם (ל''ת)

      benzi. a, 11/10/08 20:09

  • 40.

    וואלק ביבי יזרוק מליון פצצות אטום ויכבוש את בירות ושער פטמה.

    מסעוד. מזרחי מקופח. אוהד בית''ר. סונא סמולנים., 11/10/08 17:45

    ביבי נתניהו אחלה גבר עם בצים הוא כבר יזיין את האמאמא של החיבאללה והסורים מספיק שבמכה אחת יזרוק עליהם מליון פצצות אטום. הם כבר יהיו גמורים וישתינו במכנסיים. ביבי נתניהו יכבוד את לבנון וסוריה ויקים התנחלויות בדמשק ובקרית שמונה.
    רק חבל שאין לי מחשב ואני לא יודע לכתוב . אני פונה לשכן שלי ואומר לו מה לכתוב אם רק הייתי יודע יש לי אחלה רעיונות כמו איך לזמבר את הסמולנים ולדפוק את הסמולניות האשכנזיות והחתיכות האלה לאללה .
    ביבי נתניהו ישתבח שמו..

  • 39.

    איזו כתיבה נייטראלית..אף מילה מי פתח באש,

    גל, 11/10/08 17:45

    זה סתם שישראל ''המטירה שושנים'' על לבנון...
    וזה בעיתון ישראלי. מה נאמר על תקשורת העולם?

  • 38.

    לבנון יכולה למנוע בנקל את התקפות צ.ה.ל על ריבונותה

    benzi. a, 11/10/08 17:39

    במקום להתבכיין ולזעוק בפני עמי העולם על המלחמה העתידית והשלכותיה. . יותר קל יהיה ללבנונים להוציא מכלל פעולה את החיזבאללה ולפרק את נשקם. בטוח שזה יעלה להם במחיר דמים זול בהרבה מאשר צ.ה.ל. יצטרך לטפל בחיבאללה בכפריהם ובערי לבנון. דבר שיגרום להרס רב ולחורבן ארצם.

  • 37.

    ל30-מטופש עוד יותר להמשיך לאפשר לחיזבאללה להאמין ולפעול להשמדת ישראל! (ל''ת)

    ריאליזם לעומת נאיביות טיפשית, 11/10/08 17:08

  • 36.

    לא יעזור ללבנונים - יום הדין בוא יבוא (ל''ת)

    ארז, 11/10/08 17:02

  • 35.

    בלבנון כל בעל אקדח ושתי מחסניות, בעל בית. ממש מדינת מיקי מאוס. (ל''ת)

    כה אמר, 11/10/08 16:59

  • 34.

    לא צריך לדבר הגיעה הזמן לעשות

    מלאך גבריאל, 11/10/08 16:40

    נימאס מהברברת וההססנים למינהם אין מלך ואין יורש בעמנו אולי הגיעה הזמן לעשות ולא לדבר ברגע האמת פשוט להשמיד'' הקם להורגך השקם להורגו '' אין מנוס מלישם את המישפט הזה בכול רמ''ח אבריו פשוט להשמיד בכול עיר כפר ספר שיש מהומות כמו בארץ פשוט לתת מורא אין מנוס מיכך

  • 33.

    אין שום סיבה להתעצבן,להיפך....

    מוטי, 11/10/08 16:31

    אז שיתלוננו לאו''ם,אז מה? מה האו''ם מסוגל לעשות גם ככה?לפחות הם מודעים למה שהולך לקרות להם,אני רק מאחל לכולנו שגברת ציפי ליבני שיושבת על כיסא רו''המ תחליט ללכת על בחירות ולא תנסה להידבק עוד יותר לכיסא.היא נבחרה בצורה לא הוגנת,בשאר מדינות העולם קוראים לזה דיקטטורה

  • 32.

    הינו צריכים כבר להרוס אז,היום אף אחד לא היה מדבר (ל''ת)

    ר, 11/10/08 16:18

  • 31.

    הם עושים את זה רק בשביל להפעיל לחץ ...

    חומוס, 11/10/08 16:14

    בתלונה שגנבנו להם את החומוס והפלאפל.
    חחח... מטומטמים.

  • 30.

    אמירה מטופשת של אייזנקוט

    שרון, 11/10/08 15:58

    שלא מביאה שום תועלת, אלא רק משכנעת את הלבנונים עוד יותר שהם צריכים את חיזבאללה כדי להגן על עצמם מישראל.

    • קחי אותי שרון

      אריק, 11/10/08 19:06

      עם אי קיו כמו שלך כל אמירה היא מטופשת. אנחנו לא מסוגלים לעמוד ברמת ההיגיון שלך. את באמת משהוווווו.....קטן.

  • 29.

    הם אשכרה עם של בכיינים. התמצית של האומה הערבית. רוצחים יהודים מצד אחד,

    מדהים, 11/10/08 15:44

    ומתלוננים ובוכים אח''כ.

  • 28.

    נכון. צריך להתלונן באו''מ וגם לחזק את ערביי עכו הכבושה. (ל''ת)

    סאמיר קונטאר, 11/10/08 15:24

  • 27.

    הלחץ מההצלב

    קאטו, 11/10/08 15:07

    הממושך, גורם לנתק אספקת חמצן למוח. תופעה ידועה אצל ותיקי גולני.מן הסתם, גם אצל האלוף שום הרברבן (ע''ע שריד - האלוף ששום דבר לא למד). צריך לשלוח התנצלות ללבנונים על שאלוף שום כעאמר נהיה (חוגר כמפתח). אוי לנו מצבא הקבע.

    • שמאלנים שכמוך עוד יהרסו את המדינה (ל''ת)

      T, 11/10/08 19:13

  • 26.

    מצויין!

    אסי, 11/10/08 15:07

    זה אומר שהם מפחדים והם יודעים ממה..

  • 25.

    זוכרים מה אמרו על עזה? הכל קשקושים חסרי תוכן

    איציק הצוחק, 11/10/08 15:06

    אחרי כפר קנא בלבנון ישראל לא העיזה לפגוע במקומות שחיים שם רק ג'וקים כל שכן בני אדם. כתבים זרים דווחו ממקומות שברקע נורות קטיושות ואצלנו ממשלת הנמושות פחדה לקבל החלטות. המטוסים הפציצו בניינים נטושים כמיטב מורשת רבין, פרס, בילין ושאר הוזי ''המזרח התיכון החדש''...אז תרשו לי לנחש איך תיראה מלחמת לבנון הבאה

  • 24.

    ללכת עם להרגיש בלי...

    רותם, 11/10/08 14:32

    היום, לאחר שהחיזבאללה מהווה חלק חשוב ממשלת לבנון, ושרי הממשלה וראשה הזדהו בגלוי עם מטרות נאסראללה, הרי כל תגובה של צה''ל להפרות מהצד הלבנוני, אינה יכולה להפריד בין ראש הנחש לזנבו... מצד אחד, ממשלת לבנון יושבת עם נאסראללה ומזדהה לפחות בדיבור עם מצעו, מצד שני היא לא בעסק?...

  • 23.

    רבותי תפנימו:דרום לבנון זה צפון ישראל!!!

    אור, 11/10/08 14:19

    ארץ ישראל היא עד נהר הליטאני
    אפילו בן גוריון
    רצה לכבוש את השטח בשנות ה-50

  • 22.

    חיזבללה

    ספיר שמואל, 11/10/08 14:14

    היום צריך להתיחס ללבנון כמדינת חיזבללה

    כוון שהם נתנו לחיזבללה שליטה בהם

    ב ההסברה שלנו חסרת חוט שידרה

  • 21.

    אין גבול לצביעות ולהיתממות של הערבים בכל העולם, אלוהים ישמור.

    תל אביבית, 11/10/08 14:12

    אין יום שנסראללה לא מאיים על ישראל, האם פואד סניורה לא מבין ערבית? או שנוח לו להתעלם. לאלוהים פתרונות.

  • 20.

    אין גבול לצביעות ולהיתממות של הערבים בכל העולם, אלוהים ישמור.

    תל אביבית, 11/10/08 14:11

    אין יום שנסראללה לא מאיים על ישראל, האם פואד סניורה לא מבין ערבית? או שנוח לו להתעלם. לאלוהים פתרונות.

  • 19.

    תיקון: לא כפרים גם ובמיוחד ערים! חיפה ? מי הפציץ? (ל''ת)

    ארץ הארזים PASSEE, 11/10/08 14:01

  • 18.

    ישראל צריכה להתלונן באום על דברי חרטאלה (ל''ת)

    ששששש, 11/10/08 13:43

  • 17.

    מסרים מעולים ללא התלהמות

    דוד, 11/10/08 13:43

    קראתי בעיון את הכתבה .דברי טעם וחוכמה כולל מסרים ברורים לאויבנו

  • 16.

    שידעו שלבנון תימחק בפעם הבא . (ל''ת)

    שיחשבו פעמיים, 11/10/08 13:42

  • 15.

    האם ישראל מתלוננת על איומי לבנון למלחמה - ע''פ דברי נסראללה או שמא העי

    ??????????????, 11/10/08 13:26

    העיתונות בוחרת לא לפרסם זאת ?????????????

  • 14.

    סניורה לבנון והערבים בכלל

    גד, 11/10/08 13:23

    מענין מדוע העיתונות שלנו כל כך מתרגשת בכל פעם שאחד מאויבי ישראל אומר משהוא או מאיים שיתלוננן באיזשהוא מקום.תרגעו חברים ותפסיקו לצתת את כל השטויות ש''ידידנו'' מעבר לגבול מברברים, סניורה לא נחשב אפילו ע''י בני עמו ''רודפי השלום'' ובודאי שלא בעני הבוס האמיתי בלבנון נסראללה. בהבלתת אימרותיו ואיומיו אתם מעלים את ערכו, תנו לו לדבר כמה שירצה אין לדבריו כל ערך.במקום לדבר עלינו להתכוננן למלחמת לבנון השלישית וזו חייבת להיות האחרונה.

  • 13.

    סניורה הבכיין כמה אפשר לבכות ולהתלונן אדם מסכן. (ל''ת)

    אבי, 11/10/08 13:00

  • 12.

    פעם הם בירברו ואנחנו פעלנו, כיום התהפכו היוצרות (ל''ת)

    אזרח, 11/10/08 13:00

  • 11.

    לבנון כבר לא רלוונטית אחרי שחיזבאללה שולט שם!

    שרון ישראלי גאה תרתי משמע, 11/10/08 12:36

    להוריד את לבנון

  • 10.

    הם עוקבים באובססיביות על כל מילה שנאמרת פה

    שם, 11/10/08 12:33

    זה רק מראה כמה שהם מפחדים ודואגים.

    • אכן זה נראה כך.

      עלי-בבה, 11/10/08 12:48

      הרתעה איום וגביית מחירים. זו הדרך לחיות בשלום במזרח התיכון. מי שרודף אחרי ''פתרון הסכסוך'' ופתקים מהראיסים-יקבל בראש. ה''סכסוך'' מפרנס יותר מדי פיות רעבים בצד שלהם וב UN. הסכסוך הוא תמידי ואינו פתיר כמו כל הסכסוכים האחרים במזרח התיכון. פשוט חיים עם זה וזהו.

  • 9.

    גרוש מידי של אוכלוסית דרום לבנון ע''יכח אש חזק ומהיר כולל שימוש בנפלם (ל''ת)

    גם ערביי ישראל צריכים להבין יש גבול לכל תעלול., 11/10/08 12:27

    • מסכים איתך אבל צריך קודם לעשות בעזה ובשטחים, יחסך לך לבנון בהמשך (ל''ת)

      Avi Ecuador, 11/10/08 14:43

  • 8.

    טוב מאוד. סימן שהמסר הגיע ליעדו. זו הייתה מטרת הכתבה... (ל''ת)

    ארנון, 11/10/08 12:19

  • 7.

    נכון, ררק לערבים מותר לאיים

    גדיאל, 11/10/08 12:18

    רק לערבים מותר לרצוח, רק לערבים מותר לבצע לינץ', על משקל כלב שנושך אדם - טבעי, אדם שנושך כלב - לא טבעי... ככה זה, זה הטבע שלהם - לא גזענות, חינוך שהושרש כל כך חזק ששום דבר לא יכול לתקן אותו.

  • 6.

    אחרי שהתללנו על זכויות יוצרים של החומוס והפאלפל באו''ם מה נשאר (ל''ת)

    דש, 11/10/08 12:14

    • למה בלהעליב? אנחנו הבאנו את החומוס מפולניה ב 1950. עובדה. (ל''ת)

      כה אמר, 11/10/08 17:04

  • 5.

    ימ

    אלי א, 11/10/08 12:09

    הם חייבים להפנים שנכון שילמנו ביוקר עקב רחנותינו למרות עליונותנו .וגרמנו לכך שמנהיג חיזבללה יצחק מאיתנו לא עוד רחמנות .ובמקום שילין הוא יכול רק על עצמו ישראל לא יכולה להרשות לעצמה שוב לגמגם ולהאריך את המלחמה מעל לחודש ,,

  • 4.

    אוי שיסתמו את הפה שלכם

    E, 11/10/08 12:07

    רק לבכות הם יודעים, שיסלקו את חיזבאללה ואז לא יהיו להם בעיות.

  • 3.

    כמו בעכו - הפרובוקציה של חיזבאללה איננה נשמעת רק התגובה שלנו . (ל''ת)

    הבדיחה המוסלמית, 11/10/08 12:06

  • 2.

    קצין קטן+פה גדול+מחדליו בעבר הם החלופה לנסראללה (ל''ת)

    גודל היוהרה כגודל הטימטום, 11/10/08 12:02

    • ומי אתה אפס עלוב ? (ל''ת)

      ????, 11/10/08 12:36

      • וממני גם אותה שאלה.

        עלי-בבה, 11/10/08 12:49

        2- מי אתה אפס עלוב?

    • של נעליך איש עלוב (ל''ת)

      אילן, 11/10/08 13:45

  • 1.

    הוא יכול להתלונן גם לאלוהים!!!לבנון תושמד אם רק יעיזו לשגר טילים לישר (ל''ת)

    TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT, 11/10/08 11:57