• 305.

    אני לא גר בעכו, אני יכול להבין את אלו שפתחו את האתר (ל''ת)

    לא תושב עכו, 16/10/08 10:47

  • 304.

    מתחילים לאסוף כספים ליהודי עכו כדי שיכלו לקנות הכול וגם תחמושת! רק כך (ל''ת)

    God, 13/10/08 03:05

  • 303.

    מה שרואים משם זה לא.....

    ערן עכואי, 12/10/08 23:37

    חכמה גדולה לחיות בת''א ולשפוט את אלו שגרים בעכו בואו תנסו לשבוע אחד ותראו שדעותיכם משתנות אני הייתי עד לפוגרום שעשו הערבים על הרכוש של היהודים אני התעוררתי לצעקות של איטבח אל יהוד אז מספיק להיות חכמים גדולים ןלשפוט את תושבי עכו כי פשוט אנסו אותנו חיללו את כבודנו וכאן נחצו כל הגבולות המשטרה לא עשתה דבר מלבד להרביץ לתושבים היהודים במקום לטפל בערבים שפגעו בתושבים היהודים אז מספיק לשפוט אותנו והגיע הזמן שתתחילו להראות שאנחנו יהוים מגובשים ותפסיקו לקטרג עלינו

  • 302.

    אשר, 12/10/08 20:22

    כך, 12/10/08 23:14

    אשר!!!!!!!!!מותק הגיעה זמן

  • 301.

    תקשיבו טוב. לא מזמן סיימתי לבנות את ביתי החדש בעיר מודיעין.

    benzi. a, 12/10/08 23:13

    עם תחילת בניית השלד נפלתי בגדול אצל הקבלן שמצץ את דמי והונה אותי. ובהמשך קבלנים אחרים היו גרועים ונוכלים יותר מהקבלן הראשון. ובסיום. בהמלצת ידיד פניתי לקבלן ערבי. ועימו סיכמתי את עבודות האינסטלציה והכנת הביית למיזוג מרכזי ואותו קבלן ערבי הביא לי קבלן לעבודות נגרות שעשה ועיצב את ארונות המטבח והדלתות וארונות כולל המדפים החדר ארונות. ובהמשך קבלן ערבי אחר מכר לי את הגרנית פורצלן וביצע את העבודה כראוי עשה את הטיח וסייד את הבית ובהמשך גם הגינון והגדר סביב הבית היה בידי אותו קבלן שעבד על היאנסטלציה ודודי השמש וההסקה המרכזית. כול העבודות האלה היו פחות מחצי המחיר ממה שדרשו הקבלנים היהודים . ובנוסף עבדו בנאמנות וגם הוסיפו עבודות נוספות שלא היו רשומים בהסכם מבלי לבקש תוספת תשלום. בסיכום:אצל הקבלנים הרגילים שסחטו אותי והוציאו לי את הנשמה עם פינצטה לא ישנת לילות והייתי עצבני וקללתי את הרגע שבו הגעתי להחלטה לבנות את ביתי.
    אצל הקבלנים הערבים נהייתי רגוע וכל הנזקים הכספיים שהיו לי עם הקבלנים הקודמים נקזזו לי ע''י הקבלנים הערבים שעבדו כראוי ולמופת ללא סחתנות ובלי לעבוד בעניים.
    המסקנה: אני מעדיף לקנות או לעבוד רק עם אנשים וקבלנים שעובדים טוב ונותני שרות טובים ולא מרמים ושאוכל לישון בשקט ולא משנה לי אם הקבלן או המוכר הוא יהודי נוצרי מוסלמי או כורדי.

    • בנצי טוב לך , דומה מושך דומה בכל אופן מיקרו ולא המקרו (ל''ת)

      hasson72, 15/10/08 19:52

    • אם אתה מתבייש בהיותך יהודי אף אחד לא מכריח אותך, להיפך! (ל''ת)

      שמוליק, 16/10/08 10:49

  • 300.

    אפשר גם לתרגם את זה לגרמנית: Achtung, Araber (ל''ת)

    אורי, 12/10/08 23:13

  • 299.

    מתבייש בעם שלי. מה זה? ממתי יהודים שורפים בתים? (ל''ת)

    אשר, 12/10/08 20:22

  • 298.

    גזענים החוצהשני הצדדים. נמאסתם.

    אשר, 12/10/08 13:33

    אני מקווה שהמשטרה תניח את ידה על מקימי האתר ויעצרו אותם מיד.להעמידם לדין ושישלחו לכלא.
    הנהג הערבי שנסע דווקא ביום כיפור בפול ווליום הוא נבל ואדיוט.
    היהודים שרק חיכו ל''מציאה'' כזו וממש ציפו לה,מיהרו לחלל את יום כיפו בקלות רבה והחלו להתפרע.
    מכאן כבר הכל סלול וברור. ערבים נגד יהודים,יהודים נגד ערבים ומי מפסיד? כולנו.
    מה לנהג המטומטם הזה לעשות דווקא? מה הוא רה להשיג בזה?
    מה ליהודים שהשתוללו כך. ממתי יהודים שורפים בתים?
    איך ''רב'' ששמו ''ישר'' מתבטא כפי שהוא מתבטא.
    והנה מי מופיע פתאום? כמבן ממשיכי כהנא. בן גביר ושותפיו חולי הרוח. יש אלימות,יש גזענות, יש מכות,אולי יהיה רצח,הם שם.
    כמה נמאס מהזבלים האלה.

  • 297.

    מה גזעני פה ?? אני לא קונה מערבים שנים רבות !!!

    אב.ס.ט, 12/10/08 13:07

    אני לא משתתף במימון הטרור !!!

    • גם אני לא קונה ולא מעסיק (ל''ת)

      ערבים הם צרה צרורה ויש להיפטר מהם, 14/10/08 13:10

  • 296.

    גזענות?? (ל''ת)

    יהודי גאה!, 12/10/08 12:54

  • 295.

    אם מישהו חושב .שהאלימות הזו. היא בסדר עבור כולנו. אזי הוא טועה ובגדול (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 12/10/08 12:19

  • 294.

    ליהודים המסיתים של עכו לא נגמרת החוצפה

    טל, תל אביב, 12/10/08 09:30

    הם אלו שהחלו בכל המהומות האלו, המוניטין הגזעני והאלים שלהם יצא בכל הארץ כבר ממזמן. כולם יודעים איך הם מציקים לערבים שם והופכים את חייהם לבלתי נסבלים.

    אם כל זה לא מספיק, לאספסוף המוסת והמתלהם נוספו עכשיו יהודים עשירים מחו''ל שמנסים להשתלט על העיר העתיקה שהיא ערבית ברובה. אחרי שהיהודים מציתים בתים ותוקפים ערבי תמים שהעז לנסוע ביום כיפור, הם באים בטענות לכל העולם ומצפים שאנשים ישמעו לקריאתם הגזענית להחרים את הערבים.

    לא יקום ולא יהיה! אני אגיע לעכו לקנות אצל הסוחרים הערבים.

    • מה לקחת הבוקר? (ל''ת)

      וטרינר, 12/10/08 10:15

    • אחמד יותר טוב....

      איציק, 12/10/08 12:41

      מיהודי כי הוא יותר תחמן ועושה עצמו מסכן אויאויואוי אז אולעי תלכי איתו ותגורי איתו לתילחמי בעם היהודי. מדוע את לוחמת בעם שלך??? השואה היתה לפני 60 שנה . מסכנים אלו שנרצחו שם כי כנראה אין להם הרבה ממשיכים .......

    • טל....יבאן

      עכואי, 12/10/08 23:42

      את\\ה נשמעים יותר כמו טלאב אסנע הערבי תומך הטרור אני ישמח לארח אותך בביתי ולודות שאת באמת קונה מהערבים הרבה חומוס כי חוץ מזה אן שום דבר אחר שהוא טוב וגם זה בספק כי הלבנונים טובעים אאותם על זכויות יוצרים

    • בוא לישון אצלי בעכו ליומיים ונראה אותך חוזר על הדרשונת שלך (ל''ת)

      עכואי, 16/10/08 10:50

  • 293.

    זו לא גזענות - אלא ה''דמוקרטיה'' השמאלנית במיטבה - חופש בהיטוי וכל זה (ל''ת)

    אלי, 12/10/08 09:24

  • 292.

    יכול להיות שרק אולי ''אלי לוי'' הוא שמאלני עוכר ישראל ובעניו מה שהוא...

    השמאך=קאפו! להחרים עסקים וסורות של ערבים מייד!, 12/10/08 09:06

    כותב זה חופש דיבור ודעתם ורגשותייהם של אחרים לא רק שלא נחשבים בעניו אלא הוא גם רוצא לסתום פיות הכתב באגורה לשעה שמעריב מצא ברחוב!

  • 291.

    הערבים שכחו מה קורה אצל אחיהם בעזה!

    אורית, 12/10/08 09:06

    ערבים שקיבלו אזרחות ישראלית צריכים לקום כל בוקר ולהגיד תודה מעומק ליבם לאללה שלהם,שהם גרים במדינת היהודים מתפרנסים וחיים,הם יכולים למצוא את עצמם ממש כמו העזתים שלא מרויחים שקל מאז האינתיפאדה השניה,לא יכולים לעבוד בישראל,אין כסף וההנהגה שלהם גונבת את כל התרומות שממשלתם מקבלת.ערבים,חלקנו אולי שמאלנים חננות מחבקי עצים,אבל רובנו פשוט שןנאים אתכם לפחות כמו שאתם שונאים אותנו!! אז ראו הוזהרתם.

  • 290.

    מישהו ביקש לינק לאתר?

    ירושלמי, 12/10/08 08:27

    a k k o 4 j e w s
    .txt.co.il

    • תודה רבה!!! באמת חיפשתי (ל''ת)

      יוסי, 16/10/08 10:50

  • 289.

    והחרמת תוצרת השטחים זו נאורות

    מירב, 12/10/08 08:01

    זה לא שונה מקריאה להחרמה של תוצרת השטחים או קריאה להחרמה של רשת שחנויותיה פתוחות בשבת.

  • 288.

    -חרם כלכלי חובה (

    -חרם כלכלי חובה (, 12/10/08 07:51

    -חרם כלכלי חובה (

  • 287.

    מה גזעני בזה? זו חופש הביטוי לפרסם העדפה

    חיים, 12/10/08 07:49

    מה קרה לכם במעריב? רועד לכם הפופיק שאתם רואים שהלאומיות והפטריוטיות חוזרת לישראלים?. נמאס מ חמשת המשפחות השולטות בכסף ובעיקר בעיצוב דעת הקהל

  • 286.

    מה עם לינק לאתר ? (ל''ת)

    ArviTOVzeArviMET, 12/10/08 07:29

  • 285.

    אנחנו לא חייבים לפרנס את מי שמבצע פוגרומים בליל כיפור !

    ללא גזענות, 12/10/08 07:00

    אנחנו לא ניקנה או ניסחור עם מי שפגע ביהודים וקרא איטבח אל יהוד ,שבר מכוניות,וניפץ חלונות של בתי יהודים !
    אנחנו לא בגולה אנחנו עדיין במדינת היהודים !

  • 284.

    60 שנות חיים בשכנות טובה ובשלום, זרקו בפח זבל. (ל''ת)

    עמך, 12/10/08 06:56

  • 283.

    אני ראשון!! התשקורת עויינת!

    או שני?, 12/10/08 06:36

    שמאלנים מה זה?

  • 282.

    NRG are the racists

    joe, 12/10/08 05:59

    You stupid left wing jew haters.
    go publish your stupid left wing views in Gaza. I am sure you will have many fans there

  • 281.

    מעריב אם היטלתם ביקורת באתר למה לא פרסמתם לינק בכדי לבדוק?!

    Avi Ecuador, 12/10/08 04:19

    אולי מכיוון שמדובר בילד שצועק על בגדי המלך החדשים וגם את אומרים מה אמר הילד?

  • 280.

    very good (ל''ת)

    liron, 12/10/08 04:14

  • 279.

    חמור הוא חמור-וזו לא גזענות לקרוא לו כך-לפעמים יש לנקוט צעדים מונעים (ל''ת)

    ע''י טיפול כללי ולא פרטני-וליצור לחץ חברתי אצל האוי, 12/10/08 04:09

  • 278.

    גיזענות היא רק כאשר אין הצדקה ליחס-אם הערבים מאוחדים בדעתם לחסל אותנו (ל''ת)

    זה צעד מתחייב וכלל לא גזגני, 12/10/08 04:07

  • 277.

    חופרים וחופרים..בסוף מה מוצאים-קריאה לחרם לא אלימה-זו גזענות???? (ל''ת)

    זו בטיחות וגם צעד נבון לעקירת המרד הערבי הכללי!, 12/10/08 04:05

  • 276.

    התישקורת השמאלנית ברוב הדרה והיתגלמותה! (ל''ת)

    לא לפרנס את אויבנו!, 12/10/08 03:05

  • 275.

    מה עם לינק לאתר ? (ל''ת)

    יורם, 12/10/08 02:59

  • 274.

    לא ניתן לליל הבדולח לחזור-חרם כלכלי חובה (ל''ת)

    אריק, 12/10/08 02:27

  • 273.

    זו עיתונות אובייקטיבית?

    שוקו, 12/10/08 01:48

    נכון שמדובר באתר גזעני ומנהלים חבורה של קופים פרימיטיבים וגזעניים... אבל עיתונות אמורה להיות אובייקיטיבית. תדווחו על האתר ומה שכתוב בו ותנו לקורא להסיק לבד מסקנות בלי לדחוף לו לגרון תיאורים דרמטיים מיותרים.

    אגב, כמה אתרים ערבים ציטטם לאחרונה? אני מבטיח לכם שתמצאו שם גזענות בשפע. או שאולי בשביל זה כדאי לנו לפנות לממרי?

  • 272.

    הם פשוט תרגמו את דברי האיממים בדרשות יום השישי במסגדים (ל''ת)

    אתר אינטרנט, 12/10/08 01:28

  • 271.

    ממש חמור מאד.האתר מאד גזעני . נפלתי מהכסא מרוב גזענות . הכנסו

    עכואי ותיק, 12/10/08 01:01

    ואז התחלתי לפשפש בידיעות של אלי לוי לאורך הקרייה שלו והבנתי שהאי הוא בעצם איש שמאל. ומייד נרגעתי.

  • 270.

    יש יותר ערבים בעכו מאשר יהודים בכל מדינות ערב

    אז מי הגזעני?, 12/10/08 00:18

    למרות שלפני קום המדינה היו קרוב למיליון יהודים בארצות ערב ששיטחן הכולל גדול פי 500 משטח מדינת ישראל.

  • 269.

    מעריב סייעני אוייב !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ואתם שותקים, 12/10/08 00:04

  • 268.

    מעריב שטירמר מפרסם מודעות להתנצרות היהודים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אתם שתקתם, 12/10/08 00:02

  • 267.

    קריאה בהחלט מוצדקת. רק מאוחרת (ל''ת)

    מרציאנו, 12/10/08 00:00

  • 266.

    מדינה להשכיר...

    רוני, 11/10/08 23:59

    בְּעֵמֶק יְפֵה בֵּין כְּרָמִים וְשָׂדוֹת
    עוֹמֵד מִגְדָּל בֶּן חָמֵשׁ קוֹמוֹת.
    בַּקּוֹמָה הָרִאשׁוֹנָה
    לודמילה הַשְׁמֵנָּה
    עָלְתָה מֵאוּקְרָאִינָה לִפְנֵי שָׁנָה.
    פִּיהָ מַלֵּא שִׁנֵּי זָהָב
    וְסָבָהּ, כָּךְ הִיא אוֹמֶרֶת, הָיָה בְּרוּסְיָה רַב.


    בַּקּוֹמָה הַשְּׁנִיָּה
    מִשְׁפָּחָה תֵּימָנִיָּה.
    הוֹרִים וַעֲשָׂרָה יְלָדִים מְטֻפָּחִים
    לָאַבָּא יֵשׁבַּשּׁוּק דּוּכַן פִּצּוּחִים.


    בְּקוֹמָה מִסְפָּר שָׁלוֹשׁ
    אביעד,עִם הַכִּפָּה עַל הָרֹאשׁ
    לוֹ כִּפָּה וְלָה מִטְפַּחַת
    אֶת חמשת יַלְדֵיהֶם מְגַדְּלִים הֵם בְּנַחַת.


    בקומה הרביעית
    גר זוג צעיר
    היא גננת, הוא מלצר
    עלו מאתיופיה, שכחתי לומר.


    בקומה מספר חמש
    גרה משפחת חרמש
    אך לפני שבוע
    ארזו מזוודות ועזבו.
    איש אינו יודע לאן ומדוע.


    סגרו השכנים הדלת
    ותלו בחוץ שלט:
    ''דירה להשכיר''


    בא תום משיינקין עגול משקפים
    ארבעה עגילים לו בשתי האזנים
    עומד בחוץ וקורא את השלט
    עולה במדרגות ופותח הדלת.
    באים מכל הדירות השכנים
    עומדים מסביבו מסבירים לו פנים:
    ''הנאה המטבח בעיניך?''
    נאה.
    הנאים החדרים בעיניך?
    נאים
    הנאה המסדרון בעיניך?
    נאה.
    אם כן, שב אתנו, תום!
    לא אשב! השכנים אינם טובים בעיני!
    איך אשב אני, לוחם לזכויות האדם
    עם מתנחל שידיו מגואלות בדם?
    ובכלל, לא מתאים לי וממש לא נוח
    לגור ליד דוס שיעשה לי שטיפת מוח!
    שלום לכולם, שלום עכשיו
    הלך לו תום, ואביעד נעלב


    הלך תום, בא קלמן.
    עומד בחוץ וקורא את השלט,
    עולה במדרגות, פותח הדלת.
    באים מכל הדירות השכנים,
    עומדים מסביבו מסבירים לו פנים:
    הנאה המטבח בעיניך?
    נאה
    הנאים החדרים בעיניך?
    נאים
    הנאה המסדרון בעיניך?
    נאה
    אם כן, שב, קלמן, אתנו!
    לא אשב. השכנים אינם טובים בעיני!
    איך יכול אני, חסיד של הרבי מגור
    ליד אישה פרוצה לגור?
    היא מכסה טפח ומגלה טפחיים
    ומה יהיה על קדושת העינים?
    נעלבה לודמילה,
    וקלמן הלך לו.


    הלך קלמן, בא דוקטור גל.
    עמד בחוץ, קרא את השלט,
    עלה במדרגות, פתח את הדלת

    באים מכל הדירות השכנים
    עומדים מסביבו מאירים לו פנים
    הנאים החדרים בעיניך?
    נאים
    הנאה המטבח
    נאה
    הנאה המסדרון?
    נאה.
    אם כן, שב אתנו דוקטור גל!
    לא אשב! השכנים אינם טובים בעיני -
    איך אשב אני, המחונן, הגאון
    עם מוכר פיצוחים שלא גמר תיכון?!
    הבוז לבערות, יחי המשכל!
    נעלב התימני, והלך דוקטור גל.


    הלך דר' גל, בא איליה.
    עולה...
    פותח..
    באים...
    הנאים החדרים...

    לא אשב. השכנים אינם טובים בעיני.
    איך אגור אני, לטבי בהיר עור
    בכפיפה אחת עם אתיופי שחור?
    לא נאה לי ולא יאה לי!
    לך, גזען, גם לנו לא נאה ולא יאה,
    צעקו השכנים פה אחד,
    רק לודמילה שתקה בצד.


    הלך איליה, בא אבו-עמאר.

    עולה...
    פותח...
    באים מכל הדירות השכנים,
    עומדים בגבם אל הקיר (בגלל הסכינים)
    הנאה המטבח?
    לא מספיק מרווח
    הנאים החדרים?
    אח, הם קטנים וצרים.
    וואלה, דירה כל כך קטנה
    לא מספיק אפילו לילדי אשתי הראשונה!
    אם כן, לא תשב עמנו כאן?
    שאלו כשנימת רווחה בקולם
    אשב ואשב, בחפץ לב!
    הרי מי שיש לו שכל במוח
    ימהר מכאן לברוח
    ומי שישאר כאן בדירה
    מתוך בחירה או מחוסר ברירה
    אני לא אגרש, אני בן תרבות!
    אני אחכה עד שהוא ימות
    וזה יקרה תוך זמן קצר,
    תסמכו על מילה של אבו עמאר!
    ואז הא הא - יהיה לי את כל הבנין!
    לי ולחמולה - הם יותר ממניין!!
    אז יאללה! קדימה! לארוז מזוודות
    חשף אבו עמאר שיניים מפחידות.

    ומאז, בעמק יפה בין כרמים ושדות
    עומד מגדל בן חמש קומות
    גרה בו משפחה אחת: אבו עמאר,
    כל היום הם שרים אללה הוא אכבר....

    • מעולה (ל''ת)

      danny, 12/10/08 04:24

    • גדול!!

      אורית, 12/10/08 08:58

      במקום שניתן לערבים להרוג אחד את השני,אנחנו רוצחים אחד את השני בשבילם.

  • 265.

    חרם על הערבים

    ערבי מנהריה, 11/10/08 23:57

    אנחנו נחייה אפה שאנחנו נרצה אבל בסוף אתם תפסידו היהודים בלי הערבים הם אפסים תבינו את זה כבר יא אנשים היהודים עכשיוו אני אעשה להם ביתות עים זעתר ולבנה כמו כלבים יבואו לאכול וכיאילו שאין כלום תעשו שלום כבר ותפסיקו כבר עים הבלגאנים שלכם וחוץ מזה תדעו שאתם מפסידים כי לא יהיה לכם מאפה לאכול לבנה וזעתר ........

    • תרגע, יגרשו אותכם, יעשו שלום עם מדינות ערב

      Avi Ecuador, 12/10/08 00:08

      ויבואו שמאלנים אליך ללבנון ירדן או עיראק לאכול זעטר.

  • 264.

    לגיטימי להכריז על חרם כלכלי- הכתב יפה נפש (ל''ת)

    גדי, 11/10/08 23:54

  • 263.

    לערבי על פי ההלכה מותר לנסוע ביום כיפור

    רושלמי, 11/10/08 22:54

    בלי הערבים איך היו מתפקים בתי החולים של הדתיים והחרדים כגון שערי צדק או לניאדו בנתניה?

    • מותר לנסוע? אבל לא רוצים שיסעו.. ובטח שלא ע''מ לדרוס. ולגבי בתי החולים

      yoya, 11/10/08 23:43

      אין בעיה, כאשר יראו שפרנסתם בסכנה ירגעו. ואם לא יש רומנים וסינים וכו,

    • תלך לעזאזל אתה וההלכה שלך.....

      עופר, 11/10/08 23:53

      נכון שמותר אבל האם מותר לו לעבור מתוך שכונה יהודית כשכולם צמים עם חלונות פתוחים עם מוזיקה רועשת ולעשות חראקות ולפגוע בילדה? איפה אתה חי בכוכב מאדים? נראה יהודי אחד שיעיז לנסוע בחג שלהם בתוך הכפר או בעכו העתיקה עם מוזיקה יהודית!

    • בשנה שעברה בפיקעין הם הרגו ילדה ביום כיפור

      מותר ואסור, 12/10/08 01:31

      הרי מותר להם לנסוע ולהשתולל ליד בתי כנסת. מותר גם להשליך ראש חזיר במסגד, לא ? לפי ההלכה? למי זה אמור להפריע?

    • לפי ההלכה שלו מותר וחובה לדרוס יהודים (כולל סמולנים לקקנים) (ל''ת)

      אימאם אל קאדי, 12/10/08 10:21

  • 262.

    עכו

    זאב, 11/10/08 22:50

    יהודים תהיו גאים את הערבים צריך להחרים!

  • 261.

    לא יאומן !

    בנצי, 11/10/08 22:50

    הם יושבים בתוכנו מתפרנסים מאיתנו - מסתודדים וחורשים לעזור למפגעים לפגוע בנו ואנחנו עוד שמים שרי ממשלה ערביים שיעזרו להם - תעיפו אותם כבר מהממשלה ושיחזרו הערבים לכפרים שלהם - שיפסיקו לחשוב שאצלנו הם צריכים לבנות ארמונות.....

  • 260.

    החזק סורד אין לנו מדינה אחרת

    הם שם אנחנו פה, 11/10/08 22:47

    עם לבדד ישכון.ובגויים לא יתחשב

  • 259.

    אנחנו נחזור לכפרים שלנו שהחארות שמגיבים כאן גזלו

    ערבי בן המקום ולא פולש ממולדבה, 11/10/08 22:47

    מאתנו

    • תחזור על גמל לערב הסעודית זה המקורות שלך (ל''ת)

      איגור, 11/10/08 23:58

    • יא אורח ברח מהר לערב לפני שיהיה מאוחר... (ל''ת)

      חיים החותך, 12/10/08 00:06

    • תסתלק מארצנו לפני שאני אתן לך משהו. (ל''ת)

      רבי יונתן, 12/10/08 00:08

    • פלסטיני זה פלישתי שמשמעו פולש

      הפוסל במומו פוסל, 12/10/08 00:13

      יהודי זה איש שמוצאו מיהודה - איזור גיאוגרפי מוגדר.
      וגם אם בן הקהילה היהודית גלה למולדובה, הוא עדיין יהודי, ופה ארצו.
      ערבי זה איש שמוצאו מערב. ואם אתה חאג', אתה יודע בדיוק איפה זה. ואם לא - תסתכל במפה.

    • תפסיק לבלבל את המוח דמגוג עלוב

      יהודים היו פה לפני הערבים ויהיו פה אחרי, 12/10/08 00:44

      לכל הערבים שמנסים להציג כאילו הם היו בארץ והיהודים גזלו אותה, אין שקר היסטורי גדול מזה

      אני ממליץ בחום לכל יהודי שעיניו בראשו לקרוא את מאמרו של יניב וייסמן, ''התיישבות יהודית בארץ ישראל'' באתר ארץ הצבי
      (פשוט חפשו בגוגל)

      • יהודים מזרחים לא אשכנזים

        ערבי, 12/10/08 13:50

        שהם לא יהודים

    • אתם צריכים לחזור למצרים ולסודן משם העותמנים הביאו

      מציאותי, 12/10/08 04:10

      אתכם במאה ה-19.
      זאת על מנת למנוע מרידה.
      משפחתה של סבתי הייתה כאן עוד בטרם אתם היגעתם.

    • תשאל את הסבא שלך-יש לי כרוז ערבי מ1947 שבו הועד הערבי העליון קורא-

      לערבים לפנות את הכפרים,כדי לא להפריע ל''כוחות ההצלה, 12/10/08 10:31

      לערבים לפנות את הכפרים,כדי לא להפריע ל''כוחות ההצלה'' הערביים להשמיד את היהודים
      כדי לתת את רכושם לערבים ה''מסכנים''
      יא אבו נכבה-נעבעך.

  • 258.

    שמעון לנקרי ראש עיר תותח אין עליו!!!!!!!!!!!!!

    יוסי, 11/10/08 22:39

    אין עלייך תבטל להם את הפסטיבל

    • שמעון לנקרי

      דוד, 14/10/08 11:19

      תותח על ודאי אך בלי תחמושת

  • 257.

    יהודי לא קונה מערבי

    עמי, 11/10/08 22:36

    זה מה שהראו בטלויזיה היום

  • 256.

    יש להם 22 מדינות אז.........שיתחפפו יאללה אודרוב!נימאס מהם! (ל''ת)

    רוני, 11/10/08 22:34

  • 255.

    רחמנות

    ניר, 11/10/08 22:20

    אני מרחם על הערבים שיעשו עליהים חרם עכשיו.
    כואב לי ממש...
    זה מבהיל ומבחיל...
    ניחר בקראי גרוני...
    אני ממש מזועזע מהאתר הגזעני הנ''ל...
    אלי לוי היקר...או שאתה תמהוני שחי בבועה נטולת קשר למציאות או שאתה משת''פ עם האויב.

  • 254.

    למה תמיד בכתבות היהודים הם גזענים והערבים בסדר? מדינה אוכלת אזרחיה (ל''ת)

    הגיע הזמן לכבוד יהודי!!, 11/10/08 22:14

  • 253.

    טוב, להם אין בעיה שיחרימו אותם, למדינות ערב אפילו זה עדיף

    Avi Ecuador, 11/10/08 22:12

    שיהודים יחרימו אותם.
    למה?
    יעשו אותם מסכנים וחסרי אונים כמו בעזה וישלחו להם כסף להרוג יהודים ולשנאה.
    זה מה שקורה היום בעזה ובשטחים.
    כן, לא יאפשרו להם גם להגר למדינות ערב בכדי להשתמש במכרה הזהב המדיני להשמדת ישראל.
    הפתרון הוא לא חרם ולא סולחה, הפתרון הוא טרנספר או בהמשך מלחמת חרמה בעמלק.

  • 252.

    מדוע ''גזעני''? צ''ל: ''אתר התומך במיגור הטרור וכו''' (ל''ת)

    החוזה, 11/10/08 22:00

  • 251.

    הם רוצים מילחמה אנחנו ניתן להם מילחמה (ל''ת)

    מורדכי היהודי מעכו בורלא, 11/10/08 21:50

  • 250.

    צודקים

    אני, 11/10/08 21:49

    איזו גזענות זאת. זוהי תגובה בריאה למעשה אלימות.

  • 249.

    הם רוצים מילחמה אנחנו ניתן להם מילחמה (ל''ת)

    מורדכי היהודי מעכו בורלא, 11/10/08 21:47

  • 248.

    תקשורת שמאלנית קיצונית!!! (ל''ת)

    לשנוא את האויב זה לא גזעני, 11/10/08 21:35

  • 247.

    טוב, אבל מה גזעני בזה? צריכים הרי להגיב איכשהו, לא? (ל''ת)

    איתי, 11/10/08 21:33

  • 246.

    זה לא גזענות להפסיק לקנות מאוייב שמנסה להרוג אותך (ל''ת)

    גזען, 11/10/08 21:20

  • 245.

    הפרדה כלכלית

    אלקס, 11/10/08 21:04

    ערבים בישראל צריחים לחיות רק בכסף שיאספו במגזר שלהם.
    כולל כל קצבאות ומערכות בריאות וחינוך.

    רק כך לא יתרבו על חשבון יהודים ולא ירצו אזרחות ישראלית.

  • 244.

    ערבים

    י.מת''א, 11/10/08 20:43

    ישנם ערבים שמלבים את האש וגם יהודים והם מהווים קומץ קטן רוב האוכלסיה חיים יפה מאוד אז להירגע כולם.

  • 243.

    seriously...

    Helem, 11/10/08 20:24

    Seriously this racist site looks like some kids at the age of 10-12 made it....
    Why waste energy on this crap.

  • 242.

    די לשנאה!

    מיואשת, 11/10/08 20:18

    אני יהודיה דתיה ומקווה שהכל ירגע מהר!

  • 241.

    עוד לא ראיתם כלום מאתנו (ל''ת)

    גורג, 11/10/08 19:56

  • 240.

    אפשר את הכתובת של האתר בבקשה ?

    ELDAR, 11/10/08 19:40

    אפשר את הכתובת של האתר בבקשה ?

    • את האמת שגם אני אשמח לקבל את הכתובת.. (ל''ת)

      שירן, 11/10/08 22:49

      • הנה האתר שירן,כנסי

        כע, 12/10/08 01:33

        http://www.inn.co.il/

    • חחח...תגובה משעשעת (ל''ת)

      צ'ומפי, 11/10/08 23:06

  • 239.

    מקימי האתר צודקים 100 אחוז! ולא רק להחרים-גם לגרש! (ל''ת)

    ציוני שנמאס לו, 11/10/08 19:38

  • 238.

    אתר גזעני?!! גזעני, מי שמגדיר זאת כך, ולא יפרסם את התגובה הזו!!

    משה, 11/10/08 19:37

    התפרעו? ישלמו!!
    זו תהיה ההרתעה כנגדם, אחרת (וללא הרתעה) מעשים כאלה יחזרו בקרוב מאד.

  • 237.

    אפשר את הכתובת של האתר בבקשה ? (ל''ת)

    ELDAR, 11/10/08 19:31

  • 236.

    שלילת אזרחות מתומכי טרור וגם חרם!וקנס ומשפט! (ל''ת)

    כך נוהגים בארצות הברית!לתומכי אלקעידה.ואצלנו?, 11/10/08 19:30

  • 235.

    אני הפסקתי לקנות מערבים מאז אירועי 2000

    ישראלי גאה, 11/10/08 19:12

    הם חיים בתוכנו, מתפרנסים מאיתנו, אבל שלא יהיו לאיש אשליות - הם שונאים אותנו בדיוק כמו אחיהם.
    מאז אירועי 2000 לא קניתי מערבים דבר מטעמים אידאולוגיים. שיתפרנסו מעצמם.

    • צודק (ל''ת)

      הם שם אנחנו פה, 11/10/08 22:52

  • 234.

    לא קונים ממחבלים-לא קונים מחמאסניקים-לא קונים משונאי ישראל-כלומר - (ל''ת)

    לא קונים מערבים!!!, 11/10/08 19:08

  • 233.

    תקשורת שמאלנית

    יול, 11/10/08 19:07

    מה שלא יקרה במדינה הזו ,תמיד היהודים אשמים,הם התחילו ,הם נדרסו,הם עשו פוגרום ביום הקדוש לעם ישראל.

  • 232.

    תמחקו את הכותרת של גזעני

    P, 11/10/08 19:06

    זאת לא גזענות

    • למה חרם על ערבים זה גזעני וחרם של חרדים זה תקין?

      ירחמיאל, 11/10/08 21:52

      התשקורת השמאלנית עוד לא הבינה, אבל עידן הפוליטיקלי קורקט, אהרון ברק, הקפיטליזם החזירי ושאר תופעות, עומד לעבור מן העולם.

      ייתכן שאפילו בצפון ת''א יצטרכו להתחיל להזיע.

      בכל מקרה, רבותיי, אני בהחלט מתכוון להחרים כל תוצרת שיש לשם של היצרן/משווק שלה שם שמצלצל ערבי. אולי נצליח להחזיר אותם למסלול דרך הכיס, ואם זה לא יעבוד לפחות לא נרגיש שמימנו את טרור הפוגרומים שלהם.

  • 231.

    מדהים!

    אהוד, 11/10/08 19:00

    כמעט כל התגובות נכתבו בשבת ללמדנו שרוב עם ישראל ימניים גם עם הם אינם שומרי שבת! אז מה מר לוי, אתה אוכל את הלב?

  • 230.

    מסכים בכל (ל''ת)

    דודו, 11/10/08 18:57

  • 229.

    ימניאק המוח נמצא אצל היהודים אתם נועדתם לעבודות שחורות (ל''ת)

    עזיזה ל214, 11/10/08 18:53

  • 228.

    אפשר את הכתובת של האתר בבקשה ? (ל''ת)

    ELDAR, 11/10/08 18:53

  • 227.

    אין פה שום גזענות, אין פה הסתה על רקע גזעני!

    אופיר, 11/10/08 18:51

    יש בו המון כעס ושנאה, שגם לא חסר לידידנו הערבים.
    אבל אין שם שום עניין גזעני, לא רוצים לקנות מהערבים ולא בגלל שהם ערבים אלא בגלל שהם עשו בלגאן נגד יהודים במכוון, מה חשבתם? שנעמוד מהצד ונסתכל על הדברים בצורה ''רוחנית'' ?

    אני לא קונה יותר אצל ערבים, כדי ללמד אותם לקח, בדיוק כמו שלימדנו אותם לקח אחרי האינתיפאדה האחרונה, לא הולכים להרוג אותם, לא הולכים לגרש אותם, פשוט לתת להם מכה כלכלית שהם לא ישכחו ושיחשבו פעמיים לפני מעשה.

    במדינות אחרות בעולם, למצב דומה, היו מחריבים אותם האזרחים בלינץ' ... מה לדעתכם היה קורה אם המצב היה הפוך? (כלומר יהודים שמתפרעים במדינה ערבית ומבזים את האיסלאם)

    לסיכום, אין שם שום גזענות, אבל אי אפשר לבלבל אתכם עם עובדות כשהמטרה שלכם היא הד תקשורתי ..

  • 226.

    גזעני או לא גזעני, האתר הזה צ--ו--ד--ק ולגיטימי !! וזה מה שחשוב!! (ל''ת)

    לב כל-רואה, 11/10/08 18:38

    • למה לרבות ולחזק ערבים על חשבון יהודים ?

      אלקס, 11/10/08 20:45

      למה לרבות ולחזק ערבים על חשבון יהודים ?

  • 225.

    לקנות רק בחנויות שנפגעו מהתפרעות הערבים לעזור להם לשקם נזקים (ל''ת)

    ד, 11/10/08 18:29

  • 224.

    לכו תזדיינו בכיפור שלכם .. דחוף כנסו ..'' (ל''ת)

    עמאר, 11/10/08 18:24

  • 223.

    שמחת תורה-הוא יום הפרעות הבא

    יעקב ק, 11/10/08 18:21

    פונה למשטרת ישראל להיות ערוכים

  • 222.

    לכל התוהים למה האתר מכונה ''גזעני''

    יום יום, 11/10/08 18:20

    זה בכלל לא בגלל שהוא קורא לחרם נגד הערבים
    אלא בגלל שני המשפטים הבאים:
    כל יהודי בן של מלך
    כל ערבי בן של כלב
    ואין בכלל שאלה לגבי הגזענות של המסר הזה

    • אם נכון משפט אומלל ומטומטם של אידיוט ימני במקרה זה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 11/10/08 19:58

    • וואלה מישפט חזק. מה הכתובת של האתר?? (ל''ת)

      שירן, 11/10/08 22:51

      • אני מבין שהיותך גזענית היא סיבה עבורך לגאוה

        יום יום, 12/10/08 00:27

        ובזה את לא שונה כלל משום חמאסניק
        אבל מצד שני, תתנחמי בזה שלא תמותי מעודף שכל

  • 221.

    כל אחדשייתן את כספו לאנשים שרוצים בשלומו

    שי, 11/10/08 18:15

    ולא לאלה שירצחו אותו בשנייה שיפנה עורף

  • 220.

    ערבים קיצונים הימין הקיצוני והשמאל הרדיקלי. הם הפגע רע ואוייבי המדינה

    benzi. a, 11/10/08 18:03

    לא חסר לנו מפגעים בארצנו.וזה כולל את הערבים מהקיצונים והמטורפים שרוצים להכיחדנו כדוגמת השיך סאלח ועזמי בשארה. ומאידך קיצוני הימין הסהרורים ושאר החוליגנים הגזענים. ובמידת מה השמאל
    הרדיקלי הרחוק שם גם מהכרות והעושים צרות לארצנו האומללה . כל אלה שציינתי הם הפגעים הרעים במדינה וכול הצרות מבית זה בא מהם ובגללם.

    • בארץ ''קיצוניות ימנית'' היא בעצם הרצון וההבנה שלשרוד ערבים לעולם

      Avi Ecuador, 11/10/08 19:38

      לא יסכימו שליהודים תהיה להם מדינה או יהיו רוב או יהיו להם זכויות שוות ערך למוסלמים.
      כשתבין שכבשת הרש שייכת וצריכה להיות של יהודים וכשתבין שלעמלק יש הרבה מקום ושטחים בעולם לתרבותו אפילו רק בזכות היהודים שברחו משם ו''כפיצוי'' קטן של כל העולם על שפגע ביהודים במשך אלפי שנים תוכל אולי להתקיים.

  • 219.

    מוקד החיכוך הבא,הוא שמחת תורה בעכו

    יעקב ק- עכואי לשעבר, 11/10/08 17:58

    מכאן אני מציע למשטרת ישראל להערך בהתאם

  • 218.

    בבחירות לראשות העיר,כל תושבי עכו מצביעים

    חיים כהן, 11/10/08 17:55

    עזבתי את עכו לפני חצי שנה,עדין רשום כתושב כעו אני וכל משפחתי 6 אנשים נגיע לעכו להצביע,חייבים כולם להצביע באחוזים גדולים,לא לפזר קולות למועמדים לא רלוונטים על מנת שראש העיר,ורשימת פז לא יצטרכו סגן ראש עיר ערבי.שיקבל משכורת מאיתנו וגם יסית את הפורעים נגדנו.

  • 217.

    זה לא עניין של להחרים

    Avi Ecuador, 11/10/08 17:48

    העניין הוא שחייבים לתת את כבשת רש ליהודים שמוסלמים עמלקיים לא ישתלטו עליה בהמשך, הבעיה היא לשרוד בתרבות אסלאם שלא סובלת ומוכנה לקבל את השונה ולא מוכנה לסבול תרבות אחרת.
    ראו מדינות ערב, היו אזרחים סוג ת' שם כשדמם הפקר והייתה טפילות ליגע כפם של יהודים, היום כמעט אין יהודים שם.

  • 216.

    חבורת מטומטמים

    א.ב, 11/10/08 17:47

    את כל המהומות האלו התחילו יהודים בגלל שערבי אחד נסע ביום כיפור.
    אותו ערבי שנסע, נסע במהירות איטית על מנת לא לפגוע ברגשות היהודים מסביב ועל מנת לא לדרוס צעירים על אופניים ואז חבורה של יהודים התחילה להשחית את מכוניתו, ערבים אחרים מהאזור הצטרפו והתחילה מהומה, את כל הדבר התחילו יהודים מפגרים!
    אני יהודי נולדתי בישראל, צמתי ביום כיפור, ואני מאמין שכל מי שחושב שבגלל הסיבה הזאת צריך להחרים את הערבים והערבים אשמים, לדעתי, מפגר לגמרי

    • אספר לך סיפור עם ערבי שכתבתי לפני שנים

      Avi Ecuador, 11/10/08 19:30

      פעם חיו שני שכנים בית ליד בית, יום אחד השכן האחד לקח את התרנגול של שכנו ואכל אותו .
      סיפרה האישה לבעלה על התרנגול ואמרה לו; השכן גנב את התרנגול והם אכלו אותו, אמר לה בעלה; בשביל מה נריב, לא נעשה מזה עניין והכל יסתדר.
      אח''כ השכן חזר שוב לגרום נזקים לשכנו והשכן השני המשיך להתאפק עד שיום אחד אנס את אשת השכן.
      השכן המסכן הלך לבכות לחכם הכפר, סיפר לו את תלאותיו וזה אמר לו; הבעיה היא לא שאנסו את אשתך אלא התרנגול.
      אז חברה, אלה הם סיפורי העם שלהם ודרך אגב אולי זה נכון.
      הם רגילים לנקמת דם וסולחה, יש לדבר בשפתם ולקרוא את סיפורי העם וסיפרי הקודש שלהם שגם הם לא טומנים ידם בצלחת.

    • תגובה 216

      דוד ר, 11/10/08 20:14

      אנו חבורת המטומטמים מודעים לאימרה משנאייך ומחריבייך ממך יצאו לו הייתה במקום ודאי הייתה חושב אחרת

    • מי המטומטם

      אהרון, 11/10/08 20:26

      נראה שהמטומטם זה אתה ראשית משום שאתה בוחר להאמין לנהג שאין שום תימוכין לה ושנית משום שאתה חושב שתגובת ערביי העיר סבירה שערכו פוגרום במקום לאפשר למשטרה לבצע את משימתה תרשה לי לנחש שלא צמת ושאתה שמאלן מתחזה

    • אתה היית שם שאתה יודע? (ל''ת)

      עכו, 11/10/08 21:09

    • כן, כל האנתיפאדה התחילה ''בגלל'' ששרון רצה ללכת להר הבית, זוכר?

      Avi Ecuador, 11/10/08 21:49

      עכשיו כתוב מחדש...

      • בדיוק, תקראו את הספר של בוגי לגבי מלחמת הטרור הפלסטיני

        הקרויה בישראל האינטיפדה השניה (כי התקשורת אוהבת, 12/10/08 00:46

        לעשות יחסי ציבור לערבים)

    • צודק.צודק.צודק.אנחנו היהודים טיפשים וגזענים. (ל''ת)

      אשר, 12/10/08 13:42

  • 215.

    אני איתכם רק חרם יעזוררר (ל''ת)

    אילן, 11/10/08 17:13

  • 214.

    מילה לכם יהודי ישראל!! תכנסו בבקשה..מי שלא יכנס חבל

    חנין(ערבית לנצח נצחיים), 11/10/08 17:09

    שלום לכם..רוצה לאמור לכם למה בימי שישי ושבת אתם בואים אצלנו לכפר וקונים מהחניות שבכפר בגלל שהחניות היהודיות סגורות??? רציתי להזכיר אותכם מה אתם עושים בלי הערבים אתם לא שווים כלום לא יוכליים להתסדר..מהה בזמן הצורך שלכם אתם רק אוהבים הערבים והם טובים למה אתם ככה?? כאשר יוהודי בא לכפר שלייי אזא כבוד הוא מקבל רק תשאלו ואתם מקבליים התשובה למה ביום השבת הכפר מלאא ביהודים והכפר שליי לא כר בוו יהודי אחד אבל למרות זה אנחנו לא אומריים למי שמגיע לכפר שלנו אל תכנס ואומרים לא תיצא מהכפר בגלל שאנחנו מכבדים עצמנו ומכבדים את האנשים בגלל שאנחנו ערבים ומתנהגים לפי שתריך לנהוג לא כמו היהיודים כאשר אנא הולכים למשל למקום יהודיי רואים שהם מאחלים לנו המוות אבל אנא לא שוכחת גם שיש יהודים באמת הם טוביים מאווד ..בואו נחיה בשלוום ובלי מלחמות

    • עשי טובה לך ולנו-ותעברי לגור עם בני עמך בעזה או רמאללה! (ל''ת)

      אי אפשר ביחד!אתם ברברים סוגדים לרצח וטרור, 11/10/08 18:51

    • צודקת. השנאה הזאת לא טובה לאף אחד (ל''ת)

      שי, 11/10/08 19:19

    • לגובה יפה מאוד

      יוסף, 11/10/08 20:40

      תודה

    • חנין, מספיק שכל הערבים בארץ היו כמוך, והיינו חיים פה בשלום.

      מתנחל, 12/10/08 09:39

      אבל מה לעשות שהרבה מאחייך הערבים רק מחכים לשעת כושר כדי להרוג אותנו היהודים.
      ולכן אין לנו ברירה אלא להתגונן מפני הערבים הרוצחים.

  • 213.

    להחרים זה לגיטימי

    דוד, 11/10/08 16:47

    אולי לא מריח הכי טוב אבל גם לא גזעני במיוחד.

  • 212.

    האתר הורד מהרשת.

    טוני, 11/10/08 16:14

    זה מה שרצית, אלי לוי?

    יש מיליארדי אתרי איסלם קיצוני.

    • 212 כל כך צודק. אני בחיים לא קונה מערבים עכשיו בגלל זה. (ל''ת)

      יהודי לפני ישראלי., 11/10/08 17:21

    • Not true it is still on, but they removed some content (ל''ת)

      Helem, 11/10/08 20:26

  • 211.

    יורשי היידר בישראל

    הלוחם נגד חיילי אלוהים, 11/10/08 16:11

    כל מלחמות העולם וכל כללות אלוהים לא יפרידו את היהודים מהערבים בארץ רווית הדם שלנו.
    רוצים להמשיך לחיות ולגדל ילדים בארץ הזו רסנו את חיילי אלוהים שנלחמים עד החייל האחרון מילדי האחרים מבני שני העמים.

    האתר שבכתבה משרת בעלי עסקים הכושלים בתחרות העסקית בעיר עכו ולא כלל תושבי עכו הטובים יהודים וערבים.
    פורעי החוק לדין משני הצדדים ... מספיק לשחק באש.

  • 210.

    יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין! (ל''ת)

    נעמה, 11/10/08 16:09

  • 209.

    הלו, זה לא יהודים שהתחילו ת'אלימות?

    ימני שפוי, 11/10/08 16:02

    אני נוסע לעכו לעשות קניות אצל הערבים. כך היה נוהג גם ז'בוטינסקי, ערבי ידוע.כידוע.

  • 208.

    גזען זה רק נגד פלסטינים מחבליםהא?ומתנחלים זה עזים? (ל''ת)

    וחוץ מזה זה לא גזענות! זו השרדות!!!, 11/10/08 15:45

  • 207.

    דו קיום

    עכואי גאה, 11/10/08 15:44

    עכו תשאר לעד סמל לדו הקיום בין ערבים ליהודים כולם בעכו מודעים לכך אנא אל תשכחו אנחנו תמיד נשמור על הדו קיום הזה אחיי!!!!

    • ...

      רוני, 11/10/08 19:07

      אני גם עכואיועל איזה דו קיום אתה מדבר זה שקר שאנחנו משקרים לעצמינו

  • 206.

    בטח גם מלחמות ישראל היו גזענות לדעת הכתב

    ירינו רק בערבים, 11/10/08 15:43

    כנראה שכל אחד יכול לכתוב בעיתון הזה

  • 205.

    אזרחי ישראל היהודים!קומו להפגי!ן ארועי 48 חוזרים! (ל''ת)

    הפלאסטינאצים תוקפים שוב!הפעם לא ישאר אחד מהם בישרא, 11/10/08 15:36

  • 204.

    אפשר את הכתובת של האתר בבקשה ?

    שי, 11/10/08 15:34

    צודקים בדבריהם

  • 203.

    אפשר את הכתובת של האתר בבקשה ?

    שי, 11/10/08 15:33

    צודקים בדבריהם

  • 202.

    אני באמת לא מבין מה גזעני בזכות להחרים?

    עומר, 11/10/08 15:29

    כנראה שרק הכתב חושב שזו גזענות. אולי יטב ויחפש במילון את משמעות המילה, במקום להשתמש במילים שאין הוא מבין.

  • 201.

    אני משפחתי וכל מכריי-לא קונים מפלסטינים מאז ארועי אוקטובר! (ל''ת)

    לא מפרנסים מחבלים!, 11/10/08 15:29

  • 200.

    איך אומרים גלגל מסתובב יש מצב עוד כמה שנים לא יהיה מדינה בשם ישראל לא (ל''ת)

    אלי, 11/10/08 15:28

  • 199.

    איך אומרים גלגל מסתובב יש מצב עוד כמה שנים לא יהיה מדינה בשם ישראל לא (ל''ת)

    אלי, 11/10/08 15:28

  • 198.

    איך אומרים גלגל מסתובב יש מצב עוד כמה שנים לא יהיה מדינה בשם ישראל לא (ל''ת)

    אלי, 11/10/08 15:27

  • 197.

    מי שחושב שכדאי למות למען השלום ולא לחיות ולהאבק על זכויותיו....

    יוזף שוויק, 11/10/08 15:16

    מוצא את עצמו מכנה את בני עמו ''גזענים'' וסולח למבקשי נפשו ואויביו
    ''נטורי קרתא'' ללא ה''תחפושת''.

  • 196.

    מה ציפיתם אחרי פוגרום כזה? גם את הפסטיבל יש לבטל! רק הערבים נהנים ממנו (ל''ת)

    אבי - אשקלון, 11/10/08 15:12

  • 195.

    הייהין הקיצוני מסוכן פחות מהשמאל הקיצוני שמנהל המדינה באצעות בג''צ (ל''ת)

    צרור, 11/10/08 15:10

  • 194.

    וואללה אתר של ערבים ראש הנחש ביכבודו ובעצמו הנאור (ל''ת)

    הלוטוס פורח מטבורו, 11/10/08 15:08

    • ניו יורק טיימס: להחרים את היהודים. טפו...אנטישמים. הבנתם? (ל''ת)

      דנה, 12/10/08 13:45

  • 193.

    גם בגרמניה הנאצית החרימו את היהודים וקראו מוות לעברם

    מוזר שהגלגל מסתובב, 11/10/08 15:05

    קבלו קצת שכל

    • ''איטבח אל יהוד'' ופוגרומים זאת לא גיזענות ?

      דו פרצופי, 11/10/08 16:46

      עוד בליל כיפור !

    • היהודים לא התפרעו כנגד הגרמנים, להיפך, הם אלו שתמיד

      יחי ההבדל הדק, 11/10/08 16:56

      כיבדו את המדינה בו ישבו. בטח שלא קראו לעברם : '' איטבח אל יהוד''. אז תפסיק לבלבל את המוח.

    • גם הנאצים הלכו על שתיים אז אתה מציע שנלך על ארבע ?

      ציוני הגיוני, 11/10/08 22:26

      השריטה שלא מאפשרת לנו היהודים להגן על עצמנו נובעת מהרצון לא להדמות לנאצים אבל יש גבול והוא חייב להיות ברורזכויות שוות לאזרחי המדינה שממלאים גם חובות ומלחמת חורמה באויבי המדינה שמחבלים בה בכל דרך אפילו בגלוי ומזדהים עים מבקשי נפשנו

  • 192.

    להחרים את ערביי עכו

    צדק, 11/10/08 15:02

    מבחינתי..כולם פורעים !!! צריכים לשלם ביוקר על פרעות ביום כיפור...להחרים כלכלית למשך שנה לפחות

  • 191.

    לא נכון לעשות כך.....

    אילן, 11/10/08 14:59

    חברה, תמיד אתם כך....
    מדברים מהר מדי מבלי לחשוב פעמיים...
    לא נכון שאת שנאת כמעט כל העולם לעם הישראלי ''היהודי'', נעביר אותה לשנאת לערביי ישראל...
    אנחנו לא גרמניה דאז... נכון שיש ערבים מתנהגים לא נכון, אבל זה לא מכליל את כולם....
    נא לחשוב פעמיים לפני שמדברים...אנחנו רוצים לחשוב בהגינות לגבי עתיד המדינה שלנו...במיוחד שאנחנו חלק בלתי נפרד מהמזרח התיכון....

  • 190.

    זה בטח אתר של השב''כ השמאלני לסמן מתלהמים ימנים טיפשים (ל''ת)

    השליטה של השמאל, 11/10/08 14:57

  • 189.

    מלאכת צדיקים!!מזל שהם דבילים (ל''ת)

    גלעד, 11/10/08 14:52

  • 188.

    זה לא קיצוני - פשוט לא לפרנס את האויב. (ל''ת)

    גדי, 11/10/08 14:51

  • 187.

    זה לא קיצוני - פשוט לא לפרנס את האויב. (ל''ת)

    גדי, 11/10/08 14:45

  • 186.

    כל מיעוט בעל שאיפות לאומיות-סופו שיעזוב למקום משלו-כנסו

    אחד שהתעורר, 11/10/08 14:40

    הפלסטינים תושבי ישראל-לעולם יתמכו ויעזרו לבני עמם שמעבר לגבול-ברצונם לשלוט בכל פלסטין הגדולה לשיטתם.
    לאומיותם-חזקה אפילו יותר משלנו. ולעולם ליבם יהיה עם הצד שכנגד-זה פשוט טבעי-גם אתם הייתם נוהגים כך!.
    הפתרון היחידי שיציל אותנו את מדינת ישראל מהיכחדותה,-הוא גבול איתן-שמפריד בין פלסטין הפלסטינית(מוסלמית בעיקר) לבין ישראל היהודית ציונית!.
    הפרדה מוחלטת,-זה אומר גם חילופי שטחים! ואוכלוסין!, כן כן-זה קשה לעיקול .אבל אין פתרון אחר-מקרים דומים בהיסטוריה נפתרו רק כך (הודו-פקיסטן.גרמניה-צ''כיה חלוקת קפריסין למוסלמים ויוונים-כולל טרנספר!. ועוד.).
    כל עוד מיעוט מורד בשלטון הרוב ורוצה בהשמדתו,-עתידו גמור באותה מדינה-ועתידו במדינה משלו עם בני עמו ולאומיותו!.
    אין עתיד לאוכלוסייה שחיה בתוך מדינה שאותה היא רוצה להשמיד!.
    לא היה אף פעם דבר כזה שהצליח!, וככל הנראה גם לא יהיה!
    בכל המקרים הפרדה משמעותית הייתה נחוצה!.
    חשבנו (גם אני) אולי אצלנו זה יצליח!, לא!, זה לא הצליח!. עשרות אלפי הגופות משני הצדדים יעידו על כך!.
    ואחרי חשבון נפש מעמיק וקשה,!-הכרתי בעובדה הזו!.
    -גם במקרה הזה,-הפעולה תגרום לזעזוע עמוק אצלנו-ובעולם כולו!.
    -אם בגלל אנשי שמאל, שחפצים במדינת כל אזרחיה,(כלומר מדינה פלסטינית במקום ישראל!).
    אם בגלל הפלסטינים תושבי ישראל, שינקטו בטרור סטייל חמאס- כדי לעצור זאת!.
    אם זאת אנשי ימין,-שלא ירצו להתכנס לגבולות בטוחים,-וחזון ישראל השלמה עוד יבער בדמם!.
    וכמובן העולם מבחוץ,-שגם ככה חלק גדול ממנו שונא את ישראל!.
    אבל זה יקרה, אין פתרון אחר!, אין!.
    כל אפשרות אחרת ,תוביל-להכחדתה של ישראל כמדינה יהודית ועצמאית!.

  • 185.

    וואי איזה אתר גזעני, ממש מפחיד :-{. להחרים להחרים ועוד פעם להחרים (ל''ת)

    אופיר, 11/10/08 14:36

  • 184.

    אתר גזעני??? צריך להחרים את כל עסקי הערבים בכל הארץ על כל התפרעות קטנה

    חרם כלכלי!!!!!!!, 11/10/08 14:29

    אני לא יודע אם אני רוצה שהערבים יתחילו להתפרע בעוד כמה אזורים בארץ כדי שכמה מטומטמים כאן יבינו איפה אנחנו חיים ויתחילו לנהוג בהתאם!!!!!

  • 183.

    אין דבר כזה פלשתינאים,יאלללה טרנספר

    ניר, 11/10/08 14:29

    חבריה אין דבר כזה עם פלשתין הם כולם זבל ושאריות של מצרים ירדן ולבנון שאף אחד לא רוצה ולכן צריך להחזיר אותם למקום משם באו יאלללה טרנספר ושלא ישאר פה אפילו ערבי אחד בבחירןת הקרובות רק ימין קיצוני זה העתיד של כולנו פה...

  • 182.

    כל הכבוד מספיק עם נשואי התערובת איתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הדורבן, 11/10/08 14:28

  • 181.

    חייבת להיות תגובה מאוד חריפה על התנהגות הפלסטינים בעכו

    יעקוב, 11/10/08 14:28

    כי אם לא..
    אז תופעה של אלימות פלסטינית תגיע גם לכרמיאל..חיפה..יפו..לוד..רמלה..וירושלים..ועוד

    התגובה צריכה להיות כל כך חריפה עד שהפלסטינים בעכו יעזבו מרצון..לדעתי חרם לא מספיק

  • 180.

    צריך היה להביא לשם את הצבא שיעשה סדר וישמור מאלימות הערבים (ל''ת)

    זה זוועה, 11/10/08 14:24

    • כמו שעשה סדר בלבנון? (ל''ת)

      זובנאני, 11/10/08 19:58

  • 179.

    חייבת להיות תגובה מאוד חריפה על התנהגות הפלסטינים בעכו

    יעקוב, 11/10/08 14:23

    כי אם לא..
    אז תופעה של אלימות פלסטינית תגיע גם לכרמיאל..חיפה..יפו..לוד..רמלה..וירושלים..ועוד

    התגובה צריכה להיות כל כך חריפה עד שהפלסטינים בעכו יעזבו מרצון..לדעתי חרם לא מספיק

  • 178.

    חרם צרכנים הוא גזענות?

    כחלג, 11/10/08 14:22

    אני דווקא חושב שהגישה שלערבים מותר הכל וליהודים אסור כלום - היא הגזענות כאן.
    ''כתב'' סוג ז' שכמוך.

  • 177.

    נמאס!להעיף כל הפלסטינים תושבי ישראל-החוצה!אין פתרון אחר! (ל''ת)

    איש שמאל שהבין כי טעה-ומודה בכך!, 11/10/08 14:22

  • 176.

    לינק דחוף (ל''ת)

    כהנא חי !! אפשר לינק לאתר?, 11/10/08 14:19

  • 175.

    ומה הבעיה לאמר את התחושות הקשות?...

    טל, 11/10/08 14:16

    ברור שהחתתונה הארורה שלשמה האב בא לקחת את בתו הנה תרוץ עלוב לפגוע ברגשות העם היהודי. רק שהפעם הם לא הבינו שקצה נפשנו ובבית שלנו!!! יתנהגו כפי שאנו קובעים. לא מתאים להם יש להם את ירדן, עיראק, איראן, מצרים, סוריה...שילכו וינקו את אדמתנו מנוכחותם..
    להכין את המטוסים?..

  • 174.

    ומה הבעיה לאמר את התחושות הקשות?...

    טל, 11/10/08 14:13

    ברור שהחתתונה הארורה שלשמה האב בא לקחת את בתו הנה תרוץ עלוב לפגוע ברגשות העם היהודי. רק שהפעם הם לא הבינו שקצה נפשנו ובבית שלנו!!! יתנהגו כפי שאנו קובעים. לא מתאים להם יש להם את ירדן, עיראק, איראן, מצרים, סוריה...שילכו וינקו את אדמתנו מנוכחותם..
    להכין את המטוסים?..

    • מה אתה רוצה ממנו ? 23:00 בלילה היא שעה סבירה להכנות

      נהש, 11/10/08 15:43

      לחתומנה.
      מה אתה רוצה ממנו - בבוקר - עובדים

      • ובגלל זה הוא פרץ מחסום ושם פול ווליום.

        לוגיקה שמאלנית, 11/10/08 17:54

        וגם קילל את היהודים כשביקשו ממנו להנמיך.

        התרגשות מהחתונה.

        לשמאלנים אין מוח ואין ביצים, רק מצח - כדי לשקר במצח נחושה.

  • 173.

    ממשלה תבוסתנית לא מגיבה נגד התקפת ערבים על יהודים!לקח מהשואה יש??????? (ל''ת)

    שרון קרן, 11/10/08 14:12

  • 172.

    כוח .עוצמה ונחישות

    אדי, 11/10/08 14:11

    יהודים יקרים אלו סובלים אך ורק בגלל שאין לנו מנהיג מנהיג רוחני אשר ירעדו ממנו כל הערבים והשמאלנים אין לנו ארץ אחרת והגרוע עוד לפנינו

  • 171.

    מזעזע

    רוני וגנר, 11/10/08 14:11

    מזעזע שאנשים כמו אלה שכתבו את דברי השנאה
    והרעל האלה נותנים את הטון ולמעשה מנהלים
    את עכו ואת המדינה. הם יקבעו שעמל של שנה
    שלמה של אמנים ואנשי תיאטרון -אפשר לזרוק
    אותו עכשיו לפח. שלטון הבריונים ברחוב-
    זאת התחלת הסוף שלנו.

  • 170.

    חרם זאת גזענות? מה גזעני פה? כתב חסר ידע

    שמאלני שמחרים, 11/10/08 14:10

    אני וכל חבריי וכל תושבי תל אביב החרמנו את ערביי יפו למשך יותר משנה!! ואנחנו אנשי שמאל. ערביי יפו למדו בדרך הקשה מה תוצאות ההתפרעות שלהם והיום הם לא יעיזו לתת יד להתפרעויות ביפו. יש להחרים למשך תקופה ארוכה את כל ערביי עכו ולחנוק אותם כלכלית כך שבפעם הבאה הם יחשבו 1000 פעם לפני שיזרקו אבן אחת.
    בהצלחה לחרם!

  • 169.

    מנהיג כמו פוטין היה מוריד אותם למצב 2.ישראל-גן עדן לערבים (ל''ת)

    רפי, 11/10/08 14:09

  • 168.

    הערבים והימין הקיצוני ואוהדי בית''ר. הם עושה הצרות בארצנו. (ל''ת)

    היידי ביבי., 11/10/08 14:09

  • 167.

    להחרים את העם שתורתו מעודדת רצח,ערבים החוצה (ל''ת)

    רפי, 11/10/08 14:08

  • 166.

    לא כל המוסלמים טרוריסטים! אך כל הטרוריסטים מוסלמים!!! (ל''ת)

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!, 11/10/08 14:07

  • 165.

    להחרים את העתונות השמאלנית, הגיע הזמן להרוס את האוליגרכיה השמאלנית (ל''ת)

    שיפשטו את הרגל, 11/10/08 14:06

  • 164.

    להחרים את הערבים למען חיים טובים יותר (ל''ת)

    רפי, 11/10/08 14:06

  • 163.

    כתב יקר:ניצולי שואה שמחרימים מוצרים גרמניים גם הם גזענים?!

    אלי לוי-ליגה ז, 11/10/08 14:05

    אם להחרים את אוייבך נקרא גזענות אז אנחנו גאים בכך!!!
    לשלול מאלי לוי את תעודת העיתונאי על חוסר אובייקטיביות!!!

  • 162.

    אני בעד. חרם כלכלי על כל ערביי ישראל. כל מה שכתוב באתר הוא נכון (ל''ת)

    די לבכיינות השמאלנית, 11/10/08 14:05

  • 161.

    ציפי ליבני אמרה-''כשתוקם פלסטין נעודד ערביי ישראל להגר לבני עמם'' (ל''ת)

    נראה אותך ליבני!מחכים!!!, 11/10/08 14:00

    • ערבי 48

      ערבי, 11/10/08 15:01

      אנחנו לא נזוז לשום מקום נולדנו פה ונשאר פה לעד

    • פתגם פולני עתיק: ''להבטיח ולהסריח לא עולה כסף'' (ל''ת)

      נתן ש. מעלות, 11/10/08 19:46

  • 160.

    מדוע אתר גזעני? מי שגזעני זה הערבים ו השמאל יותר מכולם!!!

    ABRAHAM, 11/10/08 13:58

    מי יורק בצלחות? מי מפוצץ? ומי משתף פעולה עם האויב בזמן שלום ומלחמה?
    ערביי ישראל מצד אחד והשמאל מצד שיני !

  • 159.

    לפי זה: יהודי שיקנה ממתנחבל - מחבל באושיות המדינה ובמוסר שלה (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 11/10/08 13:54

    • המתנחלים שומרים עלינו

      א''י, 11/10/08 14:47

      אתה אולי יהודי, או ערב רב יותר בטוח

  • 158.

    אצלנו ביפו הערבים מכבדים את החגים

    מני, 11/10/08 13:52

    ואנחנו כמובן מכבדים את החגים שלהם.

    • אינטרס זמני בלבד! בבא העט (ומניסיון מהעבר) כולם יחד: אטבח אל יהוד!

      ושוב חייתי איתם ובתוכם ! ראה מה קרה בירושלים !, 11/10/08 14:36

      לי זה קרה במרוקו!! וזאת אמת ! תפנימו!

      • רק אידיוט לא מפנים

        Avi Ecuador, 11/10/08 21:53

        הצרה שעם-הארץ מהשמאל מלא באידיוטים.

    • אינטרס זמני בלבד! בבא העט (ומניסיון מהעבר) כולם יחד: אטבח אל יהוד!

      ושוב חייתי איתם ובתוכם ! ראה מה קרה בירושלים !, 11/10/08 14:56

      לי זה קרה במרוקו!! וזאת אמת ! תפנימו!

    • החמאסניקים הכי גדולים הם ביםו!וגם גדולי העבריינים הפלסטינים! (ל''ת)

      תושב יפו, 11/10/08 15:26

    • שמעתי סיפורים על מה קורה ביפו

      בולשיט, 11/10/08 17:58

      איך ביום כיפור הם נוסעים עם מכוניות עם מוזיקה רועשת לתוך הקהל היהודי.

      ההבדל בין יפו לעכו הוא שבעכו היו כמה צעירים יהודים שהצילו את הכבוד הלאומי (כן יש דבר כזה, לכל נטולי הזהות למיניהם). ביפו לא היו - והתקשורת מראה רק מה שהיהודים עושים.

  • 157.

    יהודים להתעורר (חייבים לקרוא)

    גולנצ'יק, 11/10/08 13:52

    יהודים אתם חייבים להתעורר אני עכשיו סיימתי את השירות שלי בגולני אנחנו העם היהודי עיוורים למה שקורה פה זה לא קרה ככה סתם אם לא נעשה משהו אנחנו נהיה בחורבן ושלא תחשבו שאני דתי להיפך תראו מה קורה לנו מאז ההתנקתקות אחרי זה זה המשיך עם המלחמה אחרי זה עזה אחרי ועוד קווים שהייתי בהם בחברון או מקומות כאלה שנותנים לערבים את הזכות שיהיה להם אומץ להרים יד על ערבי איך קורה דבר כזה שערבי ירים יד על יהודי והשוטרים בכלל אין לי מה להגיד הם עוצרים את היהודים ואני עברתי בבן עמי בצאת יום כיפור וראיתי את הערבים עושים חמולות והשוטרים בצד והעיתונות מעלימה דברים אם הם היו חיים במקומות עם ערבים הם היו מבינים שאין דו קיום יהודים תתעוררו!!!!!!

    • קודם צריך לטפל בשמאל הקיצוני !

      יהודי מופקר, 11/10/08 16:25

      שהם נותנים לערבים ליתפוס תחת עלינו !

  • 156.

    לסגור לערבים את הרמקולים במסגדים המסגדים זה אסון למדינה האימם שונאי י (ל''ת)

    האימם שונאי ישראל לזרוק אותם לכל הרוחות, 11/10/08 13:50

  • 155.

    לסגור לערבים את הרמקולים במסגדים המסגדים זה אסון למדינה האימם שונאי י (ל''ת)

    האימם שונאי ישראל לזרוק אותם לכל הרוחות, 11/10/08 13:50

  • 154.

    צריך להצביע נכון בבחירות,רק ככה אפשר לשנות!!! ליברמן בלבד! (ל''ת)

    להחרים?? בדיחה..., 11/10/08 13:47

    • מרזל, ברצינות

      Avi Ecuador, 11/10/08 21:54

      לא בדיחה!

  • 153.

    אין קשר לגזענות

    666, 11/10/08 13:45

    צריך באופן דחוף לךעשות איחוד משפחות ולהעביר את כל הערבים בארץ לשטחים ואת המתנחלים לישב במקומם בואדי ערה

  • 152.

    אולי תפרסמו את שם האתר הלאומי

    amir, 11/10/08 13:45

    זה לא נשמע לי גזעני

  • 151.

    זה לא גזענות!! בתור כורדי הגיע הזמן שתדע להבדיל בין

    ציון הציוני, 11/10/08 13:43

    הפגנת צרכנים לבין גזענות.
    זאת תגובה הולמת מעין כמותה לעוכרי ישראל, ללמד אותם דרך הכיס!!

  • 150.

    מאוקטובר 2000 אני לא קונה אצלם כלום (ל''ת)

    amir, 11/10/08 13:40

  • 149.

    למה אתר גזעני - אתר לאומי יהודי

    אלי, 11/10/08 13:39

    מי שמדבר נגד מפירי חוק ערבים הוא גזעני - ממתי?
    מי שהורג ילדה בכפר תבור ביום כיפור ומחלל את קדושת החג בעכו ובחיפה (בכוונה בכדי להראות שהוא גיבור - הוא אינו גזען (אולי מדוכא ע''י השלטון הכובש)
    התנערו מצביעות ותתחילו לדאוג ליהודים ולא לרחם על ערבים מסכנים שעושקים אותם.
    הערבים גורמים לעצמם שואה כלכלית פה וכך גם יהיה - אל תקנו אצלם ואל תסחרו עימם פשוט תתעלמו מהם.

  • 148.

    חרם היא פעולת תגמול, לחץ והענשה

    שלמה, 11/10/08 13:35

    לה מדובר בגזענות כי אם היו הפורעים אחרים היה מוצק להטיל חרם כפעולת תגמול הענשה ולמען יראו ויראו.
    החרם היא פעולה הנעשית מפעם בפעם, לעיתים צודקת ולעיתים לא: החרם על ''טיב טעם'' ע''י החרדים,החרם על ''מגה'' בגלל השבת,החרם כל קניונים הפתוחים בשבת,חרם על הצגות מסוימות וכו'.
    החרם על אוכלוסיה שבצעה ליל בדולח מבלי שתגונה על ידי מנהיגיה ועל ידי ח''כ הערבים ראויה בהחלט להכנס לקטגוריה של חרם מוצדק.
    אם היתה המשטרה והחוק עושים את עבודתם כראוי, יתכן ואז הייתי נגד החרם, אבל בנסיבות הקיימות שגם המשטרה חסרת אונים מרצון או מאונס,אל תגנו את החרם אלא עודדו והרחיבו אותו.

  • 147.

    יהודי עכו במצור. יש לשלוח את הצבא להשליט סדר בעיר (ל''ת)

    חיים, 11/10/08 13:34

  • 146.

    מאז שתפשו פלסטינים מחדירים רעל לאוכל של אולמרט-אני לא קונה מהם! (ל''ת)

    אם תפשו רעל..מה לא תפשו? (שתן רוק וכדומה...), 11/10/08 13:33

  • 145.

    ותוצרת מהנחלויות אפשר להחרים? החרימו את הערבים!!! (ל''ת)

    די לשמאל, 11/10/08 13:28

  • 144.

    אלי לוי כתב דרג ז' (ל''ת)

    מושיקו, 11/10/08 13:28

    • בכתבה, יהודי = גזען ימני (ל''ת)

      ל 144 הוא לא כתב נמוך הוא ס''ה נגד יהודים, 11/10/08 14:20

  • 143.

    טרנספר

    הגזען, 11/10/08 13:23

    איפה גנדי עליו השלום זאת מדינה של יהודים בילבד צריך להעיף את כל הערבים מיפה דחוף הם מיתרבים במהירות עצומה כדי ליגבור עלינו בעתיד הקרוב תיתעוררו טרנספר עכשיו ומייד

  • 142.

    כבר הרבה זמן מחפש אתר יהודי אמיתי (ל''ת)

    מה הכתובת של האתר, 11/10/08 13:21

  • 141.

    האתר נפרץ ונמחק!!! (ל''ת)

    חיים, 11/10/08 13:18

  • 140.

    עד שיעזבו את ישראל!-לא קונים סוחרים וסןפרים פלסטינים בישראל! הפרדה ! (ל''ת)

    יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין!, 11/10/08 13:17

  • 139.

    יוהדי עכו אתם סופר גברים

    יהודי גהה, 11/10/08 13:16

    הגיע הזמן שיפסיקו להיתגרות בנו ביום כיפור
    יהודיי עכו הוכחתם כמה אתם גברים אמיתים
    וזוהי הוכחה ודוגמא שאנחנו כן יכולים להיות מגובשים

  • 138.

    אלי לוי היקר - מה אם הערבים היו נוסעים בכיפור באלרואי

    אני, 11/10/08 13:16

    אז היית קורא לתושבים שם גזענים כשהיו מגיבים לכך????

    מחכה לתגובתך...

    • הכורדים היו חותכים אותו לחתיכות!!! (ל''ת)

      קרית חרושת, 11/10/08 13:45

  • 137.

    הערבים רעים מילידה

    חרם, 11/10/08 13:13

    תפסיקו להיתיפיף הערבים שונאים אותנו ופה הם לא צריכים ליחיות שילכו לנסראללה שם יהיו להם חיים בטח טובים עים קיצבאות ביטוח לאומי כל הזמן אנחנו צריכים להרגיש צורך להיתנצל שילכו לעזאזל ינשאאלה

  • 136.

    אך נרשמים? (ל''ת)

    מייקל, 11/10/08 13:09

  • 135.

    לא לקנות מערבים זאת מצווה !!!! הם ממנים בזה טרור (ל''ת)

    לא קונים מערבים!!, 11/10/08 13:05

  • 134.

    משיחות עם עכואים הבנתי שהיה פוגרום ממש . בנס ניצלו יהודים

    ניצלו בנס, 11/10/08 12:59

    ממוות. התקשרות כמובן מעוות את הדברים ומגמדת

  • 133.

    אין טעם לעשות חרם על ערבים

    רץ למרחקים ארוכים, 11/10/08 12:56

    חרם זה דבר זמני ומיותר.
    לא לקנות מערבים זה אצלי הרגל קבוע שלא קשור להתקפה ערבית כזאת או אחרת.

    • זו צריכה להפוך להיות דרך חיים לכולנו

      רץ איתך, 11/10/08 13:19

      ולבעלי העסקים היהודים שהופכים להיות תאווי בצע בעקבות זאת כדאי לחשוב פעמיים אם לאומיות מדברת אליהם.

  • 132.

    אני גזען! נגד נחשים ארסיים ומחבלים מתאבדים!ואני גאה בכך! זו הישרדות! (ל''ת)

    וכל אדם נורמאלי-ינהג כך!, 11/10/08 12:55

  • 131.

    14 יהודי ישראלי - כל מילה בסלע (ל''ת)

    יהודים תרימו את הראש!, 11/10/08 12:51

  • 130.

    חרם הינו בהחלט צעד פאסיבי, מתון ומקובל !!!! (ל''ת)

    עמיר, 11/10/08 12:47

  • 129.

    העם אמר את דברו! העיפו המחבלים הפלסטינים מארצנו! לבני עמם מעבר לגדר! (ל''ת)

    הפרדה עכשיוו!, 11/10/08 12:47

  • 128.

    להחרים לא רק את ערביי עכו

    ארז, 11/10/08 12:46

    להחרים את כל ערביי ישראל - אין כל סיבה שנמשיך לפרנס אותם, בשעה שהם נלחמים נגדנו.

  • 127.

    הכל היה מתוכנן ע?''י הערבים אז מה מצפים שנפרנס אותם

    חי, 11/10/08 12:46

    מה שהם עשו בליל כיפור חצה כל הגבולות
    על מעשה כזה אין סליחה וכפרה
    לא נשקוט עד שהעיר הזו תהיה בטוחה

    • נחייה ונראה ...מתי תהיה המדינה הזאת בטוחה :p גועל נפש (ל''ת)

      רנאא, 11/10/08 14:02

  • 126.

    יבוא יום והוא לא רחוק..שהעם בישראל יקוץ מהשמאל ומהתשחורת שגורמת להרס ה

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 11/10/08 12:45

    השמאל יפי הנפש והתקשורת רק מרעים עם המדינה הזו!!! לעם נמאס ולא רחוק היום שהעם יקח את החוק לידיו !!!!!
    והימין הקיצוני ישלוט!!והתקשורת תהיה אוהבת המדינה ולא זבל כמו היום... וגם את בג''צ שונא ישראל יורידו...
    והיום לא רחוק!!!

    • אתה איש מסכן... רק שנאה ושנאה ושנאה... וכח וכח וכח ... לעולם ועד (ל''ת)

      אתה חולה שנאה סופני, מורעל שנאה, 11/10/08 13:11

      • אתה טועה, הוא חפץ חיים שכל מטרתו לשרוד פה בארצנו הקטנטונת והקדושה,

        רוני, 12/10/08 09:45

        ואתה כעוור שלא רואה את הסכנה המתקרבת אליך, גם באירופה לא ראינו או לא רצינו לראות את הסכנה, ובאה עלינו השואה.
        לעולם לא עוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • אתה צודק ! נגיע לשלב של או הם או אנחנו !

      יהודון, 11/10/08 16:16

      או שהשמאלנים והערבים יכבשו את המדינה והמדינה תהיה פדרציה איסלמית !
      שחלק מאיתנו יחזור לגולה וחלק יגורו פה תחת שילטון איסלמי ושמאלני !
      האפשרות הנוספת היא שנגרש את השמאלנים והערבים למדינות ערב שם מקומם הטיבעי ולנו יהיה סוף סוף שקט !

  • 125.

    החרם על הערבים מוצדק

    עליזה, 11/10/08 12:38

    אני כתושבת עכו לשעבר חושבת שהחרם הוא מוצדק לא יכול להיות שבעיר שיש בה דו קיום לא יהיה כבוד אחד לשני ואני חושבת שהחרם הכי גדול בשביל הערבים בעכו עתיקה הוא אי קיום פסטיבל עכו הפסטיבל במשך כל שנות קיומו הכניס הרבה כסף לתושבי עכו העתיקה ואני שמחה על כך שהם יפסידו את פרנסתם בחג זה .
    תארו לכם שבזמ ן תפילה במסגד בעכו העתיקה יעבור צעיר ערבי עם פול ווליום של מוסיקת טראנס ליד המסגד המוות שלו היה בטוח מזל שאנחנו לא ברברים כמוהם.
    לכן אני אומרת כן לחרם על ערביי עכו.

  • 124.

    יהודי עכו ! כבוד!!!!!!!!!!!

    מאורעות תשס''ט, 11/10/08 12:37

    כולנו גאים בתושבי עכו היהודים שיודעים להגן על כבודם,רכושם וחייהם מיפני הערבים והשמאלנים שמנסים לחסל את המדינה היהודית !

  • 123.

    לא קונה ידיעות אחרונות...עיתון שמלני קיצוני (ל''ת)

    יורם פרץ, 11/10/08 12:33

    • הם עשים כסף טוב מהערבים אז לא חשובה מדינת הייהודים כמו אבותהם עיקר כס (ל''ת)

      סמרטוטים, 11/10/08 13:54

  • 122.

    התיקשורת ראש הנחש (ל''ת)

    בבא רנטגן, 11/10/08 12:33

  • 121.

    זה לא התחיל יומיים אחרי. זה מה שהתחיל את הכל - ניסיון הלינץ'!

    עמנואל, 11/10/08 12:32

    הגזענות היהודית בעכו שמלובה ע''י ישיבת ההסדר שבאה להתנחל שם בשביל להתסיס את הרוחות קיימת ממזמן, וההתפרצות השבוע היתה קודם כל שלה.

  • 120.

    להשליך את האיממים המסיתים מעבר לגבול לבנון (ל''ת)

    אבי, 11/10/08 12:32

  • 119.

    אשרי האיש שלא קונה מערבים ושמלאנים...שתבוא עליו ברכה (ל''ת)

    הדס כהן, 11/10/08 12:31

  • 118.

    היום עכו פלסטינית, מחר ישראל כולה

    השיח ראעד סלאח, 11/10/08 12:30

    אבל אנחנו זקוקים לכסף כדי לפעול,
    לכן, יהוד יקרים תכנסו אצלנו הערבים בחג ותבזבזו את כספכם. ככה יהיה לנו ברבה כסף כדי לסגור אתכם את החשבון בכל פלסטין.

  • 117.

    אני חתמתי

    יניב, 11/10/08 12:28

    רק בגלל סיבה 1 אני לא גזען ויש כמה חברים ערבים שגדלתי איתם בעכו. אבל בשנים האחרונות העסק הלך והידרדר עכו כבר הפכה להיות כפר, כן, כן, מעיר לכפר ולא הבגלל הערבים שגרו פה אלה בגלל אלה שבאו לגור פה מבחוץ מכל הכפרים שמסביב.
    הם מתנהגי בפרעות לא רק בלילה גם ביום ואנשים מפחדים לדבר והמשטרה לא עושה כלום.
    עכשיואם תתחיל לפגוע לכולם בפרנסה הם בעצמם יבינו שעסק לא משתלם ואולי יעשו סדר בתוך כל הבלגן שלהם.

  • 116.

    השמלאנים לא סובלים את עדות המזרח...שקרנים אחד אחד (ל''ת)

    תעשו לי טובה..., 11/10/08 12:25

  • 115.

    יהודי עכו חיזקו ואימצו ! העם איתכם !

    מדינת היהודים, 11/10/08 12:23

    הערבים והשמאלנים נגדכם !
    המשטרה והשילטון לא מסוגל להגן עליכם ולכן צריך לקחת את החוק לידיים !
    פה זאת מדינה יהודית ומי שלא מוכן לקבל זאת שיעוף לאלף עזאזל !

    • העם איתכם, מלווה אותכם בדרך לבית הכלא - שם מקומכם... (ל''ת)

      לא נישקוט עד שהפורעים יענשו, 11/10/08 13:17

  • 114.

    ימני אבל קודם בנאדם

    רוי, 11/10/08 12:22

    שטויות במיץ!!!
    עכו זו עיר נהדרת לבקר ולטייל בה.
    ואני לא מתכוון לוותר על רכישת מוצרים גם מערבים.
    אני מבין שבשנייה אחת הדת שלנו ממירה יהודי לערבי ואבל חס וחלילה אם יהודי שאינו רשום כיהודי, משרת את מדינתו כהלכה, צריך לקבל תעודה שהוא יהודי ולהקבר כיהודי.
    כאן הם יכולים להוציא לבנאדם את המיץ!!!

    • תמשיך לתמוך בערבים ! גם יומך יגיע !!!!

      ציוניסט, 11/10/08 12:28

      צריך להבין,אנחנו על קו פרשת המים ! האם המדינה הזאת תמשיך להיות בית לעם היהודי הוא תהפך להיות מדינת ערבית איסלמית בתמיכת השמאל !

    • אין חיה כזו... (ל''ת)

      בדקתי, 11/10/08 13:15

      • אתה צודק!, יש רק חיות סמולניות, בדקנו. (ל''ת)

        זואולוג, בית ברל., 11/10/08 18:22

  • 113.

    מה אמרה שרי רז מהטלויזיה...החרדים עושים לי שחור בעניים (ל''ת)

    מע זה???לא גזענות, 11/10/08 12:21

  • 112.

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!! (ל''ת)

    למען ילדינו והישרדותנו!להעיף הפלסטינים מישראל!, 11/10/08 12:21

  • 111.

    מי שגזען

    ד''ר אלמוג, 11/10/08 12:17

    זו התקשורת הישראלית שתמיד מצדדת באויב.מה שמוזר כאן ש90% מהישראלים חושבים במנוגד לתקשורת.הפרופוגנדה ושטיפת המח לא תשנה את דעות הציבור

  • 110.

    ציפוש התגובה שלך בעכו היתה מזעזעת,תלמדי מהלחי והאצל איך מגיבים

    tאנטוני הופקינס, 11/10/08 12:16

    לוחמי המחתרות הלחי והאצל ידעו להגן על יהודים תוך חרוף נפשם,הפריצה לכלא ותליית הסרג'נטים הבריטים שיחררה את היהודים משלטון הבריטים,תקראי את ההיסטוריה של המחתרות האלו ותחכימי.
    אצלכם בבית בטח לא למדו על הלחי והאצל,בטח חגגו בקומזיצים של ההגנה.

    • מפגר אמא שלה היתה בלחי (ל''ת)

      רן, 11/10/08 13:42

    • במקום ללמוד על הלח''י, ציפקה תיתן את הלחי (השניה) (ל''ת)

      רשות שופטת-שמאלנית, מבצעת- אימפוטנטית,שלטון אנטי י, 11/10/08 14:39

      • שציפי תיתן את הלחי וכל מה ששייך לה, שלא תעיז לתת אפילו חלק קטן מהמדינה (ל''ת)

        המדינה שייכת לעם ישראל ולא לסרסורי הנדל'ן, 11/10/08 18:14

  • 109.

    אלוהים עם הגיזענים והצמים ביום כיפור (ל''ת)

    סיגלית, 11/10/08 12:12

    • זאת מדינת יהודית ומי שלא מקבל את זה שילך מיפה !

      ציוניסט, 11/10/08 12:25

      כולל ערבים ושמאלנים !
      הדרוזים מקבלים את זה ומכבדים את היהדות ואין לנו שום בעיה איתם הם נחמדים [ בד''כ]
      אבל מי שלא מוכן לכבד את היהדות ואת המדינה היהודית שיעוף מיפה !!!!

      • יש עוד עם שקורא למקום הזה - מולדתי. תתחלק איתו או תעלם מההיסטוריה (ל''ת)

        תתנקה מהשנאה..., 11/10/08 13:14

        • תמימות או טיפשות? (ל''ת)

          MIGUEL, 11/10/08 14:54

          • או רשעות!!!!!!!!!! (ל''ת)

            רוני, 12/10/08 09:47

        • אין עם פליסטיני - אף פעם לא הייה

          רווי, 11/10/08 14:55

          רובפ פליטים מירדן וממצריים

      • אני רואה שאתה הראשון שתלך ולא תתדבר שוב איייכסא (ל''ת)

        רנא, 11/10/08 14:08

        • בלי עזרת השמאלנים מיזמן ההית יושבת בשקט !

          ציוניסט, 11/10/08 16:31

          ניראה אותכם הערבים כאשר אנחנו ''נטפל'' בשמאלנים ונוריד אותם מהשלטון ,התקשורת ובגץ !
          ניראה אותכם אז קטנים קטנים קטנים כמו שההיתם אחרי 48 !

  • 108.

    מה קיצוני פה לעזאזל,עיתונאים שמאלנים שטופי מוח מעודדי אלימות ערבית. (ל''ת)

    אלדין, 11/10/08 12:07

    • אנשי התיקשות מהשמאל הקיצוני שלא מעניין אותם מדינה יהודית . (ל''ת)

      הם כמו אבותהם גלותים, 11/10/08 13:10

      • ערב רב ! תיקרא בבקשה בתנ''ך או בגוגל !

        ציוניסט, 11/10/08 16:38

        מי הם ערב רב ?
        לאורך כול ההיסטוריה מאז יציאת מיצרים ערב רב הם שהקימו עגל זהב והחטיאו את בני ישראל !
        הם שהעלו חזירים בבית המיקדש והכניסו פסלים ועבודה זרה בממלכת ישראל !
        הם שחברו ליוונים וניקראו מיתיוונים !
        הם שחברו לאשור בחורבן בית ראשון !
        הם שעזרו לרומאים להרוס את בית המיקדש ה 2 כאשר שרפו את מחסני החרום של היהודים !
        הם שהתנצרו מרצון ליפני הינקויזיציה ושיכנעו את מלכת ספרד שהיהודים בוגדים בדת הנצרות !
        הם אותם קאפו ויודן רייך מיתקופת השואה !
        הם אותם יהודים מיתקופת הסזון ואלטלנה !
        הם אותם יהודים שעכשיו עוזרים לערבים ולשאר שונאי ישראל !
        הם לא יהודים !

  • 107.

    ממליץ לאלי לוי לדאוג שיתרגמו לו את אתר פאנט וערבים ,תבין מה זו גזענות (ל''ת)

    ולא תקשקש, 11/10/08 12:06

  • 106.

    אל תצנזרו!!! אני מבקשת שתיכנסו [=

    תושבת עכו סתו, 11/10/08 12:05

    אני תושבת עכו ,
    ולפניי מה שהם עשו לנו בכיפור מעולם לא הייתי גזענית ולא היה לי שום דבר נגדם
    בשעה 12 בלילה כשחזרתי עם אחי מבת דודה שלי אני אמרתי לו שאני שומעת רעשדים מחושת נפוליאון עברה מכונית זו שבה הנהג הערבי טען שהוא נסע על 25 קמש הוא נסע לפחות על 80 קמ''ש וסטה מהכביש למדרכה במטרה לפגוע בילדה בת 4 וחצי הערבים צעקו מוות ליהודיים ברשמקולים והיהודים בתגובה לגירו סיכלו אותם בערבים
    ולפתע יצאו מן החורשה קרוב ל400 ערבים והרביצו לנו וזרקועליינו אבנים.
    כל הפעולה הייתה מתוכננת מראש ובוצעה היטב
    המשטרה המג''ב והיס''ם פישחלו בענק שהם לא נערכו לכך ..
    למרבית הפלא השר הערבי אמר שהיה ניתן למנוע זאת , הוא הפיל את עצמו וזה סימן שהוא יידע על המערך הקרב.
    הערבים נהגו בחומרה הם בזו לנו התגרו בנו הרביצו לנו ויצאו יפיי נפש בתקשורת
    אני באמת תוהה מדוע ריאיינו את הנהג הערבי ולא את היהודים ? אנחנו מדינה ערבית או יהודית ?
    פשוט ביזיון לתקשורת !!!
    דאגתם שהסיפור ייצא לרעת היהודים ולטובת הערבים .
    אני מצתביישת שאני גרה במדינה הזאת אם זו התקשורת
    אם מסננים לי תגובות באתרי אינטרנט
    אם ביום הכי קדוש לי בשנה לא מכבדים אותי
    .

    • צודקת 100%1 רק טרנספר! (ל''ת)

      שמאלני לשעבר., 11/10/08 12:30

      • אם תרצו הטרספר אינו אגדה (ל''ת)

        amir, 11/10/08 13:42

    • נראה לי

      אני, 11/10/08 14:31

      הכל שקר כמובן

    • תיקון טעות שלך: גם עכשיו את לא גזענית.

      רוני, 12/10/08 09:52

      פשוט השמאל והתקשורת הכניסו לך ולכולנו למוח שמי שמגן על חייו ומנסה להתגונן נגד הערבים שרוצים להורגו הוא גזעני.

      את צריכה להבין שגם במקומות אחרים בארץ, כאשר התקשורת מדווחת על דברים שיהודים עשו לערבים, ברוב המקרים הסיפור מעוות לטובת הערבים.

  • 105.

    אני לוזר

    יואב, 11/10/08 12:04

    אני לוזר? שאל כבוד הנשיא ישתבח שמו.
    ענו לו חבריו,כן.
    כך גם הכתבה הזו,בלעדיה איש לא היה יודע על הכתבה המוזכרת.אך היא שרתה היטב את כותביה,
    הראייה...ראו את עצמכם בתגובות.

  • 104.

    אני גם משמלאנים לא קונה (ל''ת)

    איריס לוי, 11/10/08 12:02

  • 103.

    אתם בתקשורת השמאלנית צריכים להתבייש

    Y, 11/10/08 11:58

    תמיד הימין מופיע בהקשר של ימין קיצוני,
    כל השמאלנים האלה שמפגינים בבעלין (או איך שלא קוראים לחור הזה) לא קיצונים?
    מה קשור בכלל גזענות ?
    אם רצון לחיות זה גזענות אז אני גזען גאה.

    • הם גזענים יותר ממך

      יניב, 11/10/08 12:32

      הם יותר גרועים מהימני הכי קיצוני שיש,
      כי הם יהודים שונאים יהודים. הם מחלישים את המדינה הם פוגעים בצבא, בקיצור הם בוגדים!!!!

      • למה לא יוצאים בהפגנה ענקית נגד כל שונאי ישראל ובפרט התיקשורת (ל''ת)

        סנדו מזור, 11/10/08 13:13

    • זה פשוט כי זה לא השמאל הקיצוני מפגין בבילעין.

      ^_^, 11/10/08 13:32

      זה השמאל הרגיל, שמקלל ומרביץ לחיילים.

      השמאל הקיצוני מכין מטעני חבלה ומסייע למחבלים.

  • 102.

    הייתי בשמאל!מקום הפלסטינים בישראל-עם בני עמם מעבר לגדר! (ל''ת)

    זהו הפתרון היחיד!, 11/10/08 11:57

    • אם התפקחת, למה אתה רוצה לתת להם מתנה, גם ''מעבר לגדר'' זה מדינת ישראל.

      רוני, 12/10/08 09:58

      האם בגלל שהם הורגים בנו נוותר על ארצנו הקטנה?
      אם תשובתך היא כן, אז נוותר בסוף גם על מקום מגוריך, כי כשהם יצליחו שם ''מעבר לגדר'', זה יתחיל בעכו בחיפה ברמלה ולוד הרבה יותר ממה שהיה עד היום, ובסוף גם נברח משם.

      תתעורר ותתפקח לגמרי, לפני שיהיה מאוחר, אסור לנו (ואני לא מתכוון מבחינת ההלכה, אלא מבחינה השרדותית) לוותר על שום חלק של ארץ ישראל, יצחק שמיר היה המנהיג האחרון שהבין את זה, ואמר שלא יוותר אפילו על גרגיר אחד מארץ ישראל, לצערי אחריו כל מנהיגינו נפלו למלכודת השמאל והתקשורת.

  • 101.

    מה גזעני בזה זה מלחמת הישרדות ערביי האם עכו חובבי ציון (ל''ת)

    איל, 11/10/08 11:55

  • 100.

    Dear Eli Levi

    Ron, 11/10/08 11:52

    I want to see Jews doing the same thing in any arab country.
    Then will see what will be the outcome.
    Wake up Israel before it will be to late if it's not already.

  • 99.

    גם האתר הזה גזעני, מסית רק נגד יהודים (ל''ת)

    מיקי, 11/10/08 11:51

    • מסכים לכל מילה (ל''ת)

      דרו, 11/10/08 13:14

  • 98.

    לא קונה יותר מערבים

    ישראל, 11/10/08 11:49

    מאז פרעות 2000, קיבלתי החלטה להחרים קניה מסוחרים ומוצרים ערבים.
    הגיע הזמן שהערבים בישראל (שאינם מרגישים ישראלים אלא פלסתינאים) יבינו שהם לא יכולים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
    הם צריכים לשלם מחיר על מעשיהם.
    דרך אגב, חרם הוא דבר נכון לעשותו - אין בו כל אלימות והוא מעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.
    עצם העובדה שאני מקיים חרם כזה אינה הופכת אותי לקיצוני, אלא לישראלי גאה שאינו מוכן שישתינו עליו בקשת וממשיך לחשוב שיורד גשם, כמו שחושבים חלק לא קטן מתושבי ישראל.

  • 97.

    הגזענות

    עלי-בבהב, 11/10/08 11:45

    הרי לכם מונח מוויקיפדיה:
    ''במשמעותה הרווחת, מגדירה הגזענות התייחסות שלילית (שנאה, אפליה) לבני אדם, בגלל מוצאם האתני או צבע עורו''.
    לא כתוב כאן על אנשים מוסתים במסגדים הבאים רעולי פנים באוטובוסים לעשות פוגרום באוכלוסייה אזרחית. לא כתוב כאן על אנשים שבמלחמה מזדהים באופן גורף עם חיזבאללה. לא כתוב כאן על מחלקי סוכריות לשמע ששני חיילי צה''ל שנחתפו ללבנון- מתים. השמאל, השולט בכלי התקשורת, עושה הזנייה לאמת. הם מזנים את המונח גזענות כדי לעשות בה שימוש פוליטי נגד העם היהודי. והם מזנים את הצדק, כמו שמזנים את המונח החשוב ביהדות - השלום. אנחנו חיים בשקר שהשמאל מנסה לעטוף אותנו בו, בנסיון נואש לבנות מדינה אולטרא-ליברלית באזור מוכה נבערות עוני ושנאת חינם, גם בין הערבים לעצמם. חברה החיה בשקר לא יכולה לקבל החלטות אמת בזמן הנכון וסופה להעלם. אין לאוליגרכיה הזאת שלנו כל עתיד. אין ספק שאנו נמצאים בתקופת שינוי פוליטי עמוק ותקופת משבר (גם כלכלי). כולי תקווה שנעבור אותו בשלום ונתחזק.

    • תודה לך .אתה מבטה את דעותיו את רוב העם הייהודי (ל''ת)

      פרופסור, 11/10/08 13:16

  • 96.

    יהודים

    אהרון, 11/10/08 11:44

    ממתי אסור לנסוע בים הכיפורים.אין חוק שאוסר לנסוע.כמו כן בערים מעורבות יהודים וערבים ולכל אחד יש צרכים משלו.והרחובות והדירות של כולם מעורבים.צריכים לשמור אחד על השני.זריקת אבניםביום הכיפור נהפך לתחרות היכן לזרוק יותר.היהודים זורקים גם על מכוניות אמבולנס.משטרה וכל מה שזז.כאשר נתפסים צריכים להעמידם לדין ולפחות שנה ועד שלוש שנים בכלא.ואת היהודים שהתחילו בזריקת האבנים בעכו וכל שאר שנתפסים בזריקת האבנים 3 שנים בכלא.

    • מקווה שבפיגוע התאבדות הבאה אתה תהיה הכי קרוב למתאבד (ל''ת)

      אריה, 11/10/08 23:58

  • 95.

    לכל היהודים הכועסים-כנסו

    איש שמאל פעיל-לשעבר, 11/10/08 11:41

    התמוטטות הסכמי אוסלו,-האינתיפאדות,- כולל של פלסטיני(ערביי)ישראל,-עליית החמא,ס-והקצנתם של פלסטיני (ערביי)ישראל עד כדי תמיכה בחמאס!, וחוסר הכרתם במדינת ישראל ורצונם בהפסקת קיומה ,(ואני מדבר על שיחות עם מנהיגים ערביים פלסטיניים תושבי ישראל!.
    הביאו אותי-להכרה בהכרח הבלתי נמנע להפריד בין שתי האוכלוסיות-עד כמה שזה נשמע לא טוב-ולא מתקדם ואופנתי-אין מה לעשות!.
    הפלסטינים תושבי ישראל-לעולם יתמכו ויעזרו לבני עמם שמעבר לגבול-ברצונם לשלוט בכל פלסטין הגדולה לשיטתם.
    לאומיותם-חזקה אפילו יותר משלנו. ולעולם ליבם יהיה עם הצד שכנגד-זה פשוט טבעי-גם אתם הייתם נוהגים כך!.
    הפתרון היחידי שיציל אותנו את מדינת ישראל מהיכחדותה,-הוא גבול איתן-שמפריד בין פלסטין הפלסטינית(מוסלמית בעיקר) לבין ישראל היהודית ציונית!.
    הפרדה מוחלטת,-זה אומר גם חילופי שטחים! ואוכלוסין!, כן כן-זה קשה לעיקול .אבל אין פתרון אחר-מקרים דומים בהיסטוריה נפתרו רק כך (הודו-פקיסטן.גרמניה-צ''כיה חלוקת קפריסין למוסלמים ויוונים-כולל טרנספר!. ועוד.).
    כל עוד מיעוט מורד בשלטון הרוב ורוצה בהשמדתו,-עתידו גמור באותה מדינה-ועתידו במדינה משלו עם בני עמו ולאומיותו!.
    אין עתיד לאוכלוסייה שחיה בתוך מדינה שאותה היא רוצה להשמיד!.
    לא היה אף פעם דבר כזה שהצליח!, וככל הנראה גם לא יהיה!
    בכל המקרים הפרדה משמעותית הייתה נחוצה!.
    חשבנו (גם אני) אולי אצלנו זה יצליח!, לא!, זה לא הצליח!. עשרות אלפי הגופות משני הצדדים יעידו על כך!.
    ואחרי חשבון נפש מעמיק וקשה,!-הכרתי בעובדה הזו!.
    -גם במקרה הזה,-הפעולה תגרום לזעזוע עמוק אצלנו-ובעולם כולו!.
    -אם בגלל אנשי שמאל, שחפצים במדינת כל אזרחיה,(כלומר מדינה פלסטינית במקום ישראל!).
    אם בגלל הפלסטינים תושבי ישראל, שינקטו בטרור סטייל חמאס- כדי לעצור זאת!.
    אם זאת אנשי ימין,-שלא ירצו להתכנס לגבולות בטוחים,-וחזון ישראל השלמה עוד יבער בדמם!.
    וכמובן העולם מבחוץ,-שגם ככה חלק גדול ממנו שונא את ישראל!.
    אבל זה יקרה, אין פתרון אחר!, אין!.
    כל אפשרות אחרת ,תוביל-להכחדתה של ישראל כמדינה יהודית ועצמאית!.
    במוקדם או במאוחר,-ישראל תחדל להתקיים אם לא נעשה זאת!.
    וככל שנתעלם,-נטמון תראש בחו,ל-לא נרצה להבין,-זה רק ילך ויחמיר!.
    למי שראה את הסדרה- ''התרחיש'' בערוץ 10-יוכל אולי יותר להבין על מה אני מדבר!.
    זו המציאות חברים!, זו האמת שלי!, אני הכרתי בה! ,ואני פועל לפיה!,
    ואתם?

    • אתה יודע מה יגידו החברים שלך לשעבר עליך?

      P, 11/10/08 12:30

      שאתה גזען בגלל מה שכתבת.

    • לא יעזור, אם התיקשורת נשלטת ביבדי שונאי ישראל . (ל''ת)

      פרידמן, 11/10/08 13:20

    • ואכן כן אתה צודק!!!!אין לנו ברירה אלא להפנים את הדברים. (ל''ת)

      ימנית, 11/10/08 13:27

    • איש שמאל יקר

      יוסף, 11/10/08 20:49

      יש מחקר נרחב על נושא של ג'נוסייד בין עדות. המקור לג'נוסייד תמיד קשור גם לדעות מן הסוג שיש לך -- כלומר חשש כי הצד השני רוצה לחסל אותך. המציאות אף פעם אינה כזו וגם אצלנו לא. הערבים בישראל סובלים מריבוי זהויות והרבה כעסים. מעבר לכך, יש בתוכם אוכלוסיות רבות ומגוונות. העובדה היא שהם כיום דווקא בתהליך התנתקות מן הפלסטינים בשטחים. הסכנה אכן גדולה, אך הדרך היחידה קדימה היא להתחייחס לכל אדם בהקשר למעשיו, להקפיד על שמירת החוק לחומרה, לעודד צדק וגם הרבה אהבה. המבחן הגדול של עכו יהיה אם האוכלוסיות תוכלנה להתגבר על המשבר -- ואם המשטרה תצליח להביא את המסיתים לדין ובתי המשפט יטילו עונשים. אין מה לפחד מן הערבים כי כל הכוח בידים של היהודים ומדינת ישראל היא בסך הכל מקום משגשג ונעים לחיות בו ולכן רובם הגדול של הערבים רוצים להיות כאון ואינם מסוכנים.

      • ליוסף חברי-אני מזדהה עם השקפת העולם האינדיבידואלית וההומנית שלך,-

        איש שמאל פעיל-לשעבר., 12/10/08 06:42

        שגם אני הייתי חלק ממנה.אך עלייתו של האיסלאם החדש הידוע כאיסלאם הפאשיסטי,מניח אתגר חדש לפני ה''הומניסטים''.התנועה הזו שפושה בכל העולם המוסלמי,ובעיקר בשטחים כמובן בעזה-וגם בקרב ערביי(פלסטיני)ישראל -עם התנועה האיסלאמית הצפונית והדרומית ועם עוד תנועות דתיות חזקות אחרות.
        העובדה הזו מהווה בעיה קיומית עבור מדינת ישראל כמדינה יהודית, בעיקר כשתנועות פאשיסטיות כמו חמאס האיראנית נתמכת עיי אחוז ניכר מערביי(פלסטיני)ישראל!
        כמו שציינתי-זה קשה לעיכול-אך הפתרון הריאלי היחידי-הוא חילופי שטחים ואוכלוסין-שיצילו את מדינת ישראל היהודית.
        אין פתרון אחר !

  • 94.

    נו ו אז מה?

    קשת ואליאן, 11/10/08 11:40

    אני לא גזען אבל מה אם הם קוראים להחרים את ערביי עכו?
    מאות רבים מהם פרעו בשכניהם היהודים, באו עם כאפיות וגרזנים השחיתו כ100 מכוניות, חנויות רבות נפגעו וגם מספר אנשים, מה מגיע להם פרס על זה? מגיע להם שנעבור על כך לסדר היום רק בגלל שאלה שכותבים ומדווחים גרים בינתיים בבועה ולא מעונינים לראות את המציאות.

  • 93.

    תבחרו צדק חברתי=צד ימין

    גזעני, 11/10/08 11:40

    תבחרו צדק חברתי כדי שעניינים כמו עכו לא ישנו בעתיד.
    אנחנו איתכם עכו,משכונות תל אביב יפו

  • 92.

    תבחרו צדק חברתי=צד ימין

    גזעני, 11/10/08 11:40

    תבחרו צדק חברתי כדי שעניינים כמו עכו לא ישנו בעתיד.
    אנחנו איתכם עכו,משכונות תל אביב יפו

  • 91.

    תבחרו צדק חברתי=צד ימין

    גזעני, 11/10/08 11:39

    תבחרו צדק חברתי כדי שעניינים כמו עכו לא ישנו בעתיד.
    אנחנו איתכם עכו,משכונות תל אביב יפו

  • 90.

    יש להחרים גם מוניות השירות של קו 66 בפ''ת

    אביבה, 11/10/08 11:37

    הנהגים שם שונאי יהודים ורואים זאת בעיניים שלהם

    • נכון מאוד

      ימנית קיצונית, 11/10/08 16:08

      לא צריך לפרנס את מי שנותן יד לאויבים ערבים

  • 89.

    אני גזען! נגד נחשים ארסיים-ומחבלים מתאבדים! ואני גאה בכך!זו הישרדות (ל''ת)

    על הפלסטינים להתאחד עם בני עמם בעזה!, 11/10/08 11:36

  • 88.

    לכתב המלומד והלא גיזעני (? אלי לוי

    חגי, 11/10/08 11:36

    1. היכן הגיזענות כשקבוצה של תושבים לא מוכנים לפרנס את אילו שרוצחים ועתידים לרצוח אותם?
    2. היכן הגיזענות כשאתה לא מוכן שירקו עלייך ולטעון, כמו הממשלה, שזה רק גשם?
    3. האם פרסמת את אותה כותרת כשהשמאלנים החרימו תוצרת של המתנחלים?
    4.

    • השמאל הקיצוני ששולט על בג''צ והתיקשורת ממשיך לעוור את אותנו (ל''ת)

      שלוש, 11/10/08 13:23

  • 87.

    זה לא גזעני נגד אנשים שאומרים לך בפניך שהם אויבך, גם בשם הדת. (ל''ת)

    אבי עצבני, 11/10/08 11:36

  • 86.

    זה לא גזעני נגד אנשים שאומרים לך בפניך שהם אויבך, גם בשם הדת. (ל''ת)

    אבי עצבני, 11/10/08 11:35

  • 85.

    אני מחזק את ידיכם עכואים יקרים

    אחד המתמודדים למועצת העיר בקריות, 11/10/08 11:33

    תמשיכו במעשייכם ותתילו חרם כלכלי על כל ערבי עכו

  • 84.

    באמצעות פרסומו

    ואתם מגדילים את החרם, 11/10/08 11:33

    התקשורת המסקרת את האירועים משמשת מראה מעצימה להסתה ולחרמות

  • 83.

    איסלאם = גזענןת (ל''ת)

    אחמד טיבי, 11/10/08 11:31

  • 82.

    יהודי עכו - החלוצים הציונים ששומרים על הגליל !

    תושב מרכז הארץ, 11/10/08 11:30

    אני גא באחי ואחיותי היהודים בעכו (כמו גם, בכרמיאל, נצרת עלית, חיפה וכ''ו). הם המחסום מפני השתלטות הפלסטינים-המוסלמים על צפון ישראל (בדרך להשתלטות, כמובן, על המדינה כולה).

    על כולנו לחזק את אחינו הציונים בעכו ובצפון. בחופשת חג הסוכות נקנה רק אצל אחינו הציונים ונדיר רגלנו מבתי העסק של האוייב.

  • 81.

    התגובה ההולמת של כל ציוני-לא קונים מפלסטינים! עד שיעזבו את מדינת היהוד (ל''ת)

    זו לא גזענות! זו הישרדות!, 11/10/08 11:29

  • 80.

    אני בלי זה לא קונה מערבים, ולא קונה מוצרים של מפעלים ערבים.

    קיקו, 11/10/08 11:27

    ואתם התקשורת יכולים לקרוא לי גזען אם זה עושה לכם טוב אבל אני פטריוט, שונא את האויב שלי ואני לא דתי עובדה אני כותב את זה בשבת.מי ששונא אותי ואת היהודים ואת המתנחלים ואת הדתיים אני שונא אותם אם זה ערבים או שמאלנים.

  • 79.

    כל השוואה לגרמניה הינה אומללה. יהודי גרמניה לא חטרו להרוס את מדינתם !!

    מעט היסטוריה לא תזיק., 11/10/08 11:23

    יהודי גרמניה לא התפוצצו ברחובות, לא חטפו חיילים כמו אולג שייחט ואחרים. יהודי גרמניה שרתו בצבא גרמניה במלחמת העולם הראשונה. 13 אלף מהם נפלו על הגנת גרמניה.
    כל השוואה לחרם הנאצי על יהודים גרמניה מגוחכת ואינה במקומה.

    • אז למה אתם נשמעים בדיוק כמוהם??? (ל''ת)

      באמת?, 11/10/08 13:10

      • כי למזלך לא הותקפת על ידי מאות ערבים חמושים באלות וברזלים

        סקאלה, 11/10/08 20:28

        לכן נדמה לך שאנו נשמעים כמוהם.

        כאשר תותקף כמונו על ידי המון ערבי מוסת-אני לא מאחל לך- תתחיל להבין ולהבחין בהבדל הענק בינינו לבין הגרמנים הארורים.

  • 78.

    We are the Left and we Rule you

    That's right bitches, 11/10/08 11:23

    You will do what we say and shut up whether you like it or not Jews.

    We are the left and we don't like you!!!Leftists Rule

    • Eventually the RIGHT will RULE FOR ETERNITY!!!!!!!!! (ל''ת)

      NOW run home to mommy LITTLE one!, 11/10/08 12:57

    • STATE OF ISRAEL WILL STAND FOR EVER - THE RIGHT !!!

      THE RIGHT WING MAN !, 11/10/08 15:37

      Hi asshole , you think that the left would win ? let me tell you a little secret (balshoi secret) - YOU WON'T !

  • 77.

    אם גם לכם היו מנפצים את הרכב ומחוררים את הגלגלים והייתם שומעים קריאות

    אזרח שפוי, 11/10/08 11:19

    של ''איטבח אל יהוד''. חרם הוא המעט שניתן עוד לעשות !!!!!

  • 76.

    מום מוחי חשוך מרפא אצל יוצאי אירופה ללקק לאוייב למען יחוס עליו (ל''ת)

    היהודי המוכה והמושפל, 11/10/08 11:18

  • 75.

    חבל, לא?

    מוסלימית, 11/10/08 11:16

    נכון... יום כיפור זה יום קדוש וצריך לכבד את זה, אגב למי ששאל, אנחנו מאמינים גם במשה וגם במוחמד. שני עמים שחיים באותו מקום צריכים ואף חייבים לכבד אחד את השני... אך קורה שמישהו לא עושה את זה, האם זה הופך את המצב למלחמה? למה זה אמור לגרום לכל כך הרבה תגובות חד מימדיות... תקראו את התגובות שוב ושימו לב מה קורה פה... חבל.

    • כן גברת מוסלמית נכבדה, אנחנו מזמן במלחמה...

      יהודיה, 11/10/08 12:03

      וזה לא התחיל בעכו, להזכירך, מוסלמי הרג 8 נערים בישיבה,

      מוסלמים עם שופלים ורכב, התנקשו בחיי אזרחים בירושלים, וכל זה בכמה חדשים, ואנחנו עדין מלקקים את פצעי האינטיפדה,

      אם הייתם באמת מאמינים בתורת משה כמונו, הייתם מאמינים ב ק ד ו ש ת ה ח י י ם,

      אבל אצלכם, האמהות האיסלמיות, מגדלות את הילדים שלהם להיות שהידים, ומתגאות בהם כשהם מצליחים לרצוח, אז כנראה שהאמונות שלנו שונות,ואין טעם להתמם עכשו ברגע שמפחדים על הפרנסה

      • להמשיך

        מוסלימית, 12/10/08 20:43

        בואו נמשיך להתחשבן.... 13 ערבים הרגה אותם המשטרה ב2000, ערבים נהרגו בשפרעם, עשרות של ערבים נהרגו בטבח דיר יאסין, עשרות ערבים נהרגים כל יום בעזה ובשטחים מכמה שנים טובות... בסה''כ אלפים אם לא יותר..... זה מה שאתם רוצים, לעשות מאזן של הרוגים... כמה כל צד הרוויח(הרג) וכמה הפסיד. האמינו לי בסוף יצא שכולנו נפסיד.... סליחה כבר הפסדנו המון. לכולנו החיים שלנו יקרים, אגב וקדושים. אבל השאלה היא החיים של מי? לי אישית, החיים של כולם, זה מה שלמדתי מהקוראן והאסלאם וגם מה שלמדתי מהתנך והיהדות

    • כולך נוטפת דבש

      המטיף, 11/10/08 12:11

      את טוענת ש--קורה שמישהו לא מכבד את חגי ישראל, האם את מתכוונת גם לחמס,, וגם לג'יהד,, וגם לחיזבאלה,, והרשימה עוד ארוכה
      וכולם רוצים להשמיד את ישראל, ליתר דיוק את כל היהודים שבתוכה, דעי לך חד משמעית,,,
      המדינה הזאת היא של העם היהודי !!!
      ואילו אתם הסתננתם לתוכה כמו סרטן ממאיר,
      ראינו מה קרה ב-48 צבאות ערב בשם השלום נהרו כדי להשלים את מה שהיטלר לא הספיק ,,,
      לא יהיה עוד כדבר הזה ,נקודה ,

      • דבר ראשון לפני שמיתווכחים!! את מכירה בי כי יהודי????

        דבר ראשון, 13/10/08 03:52

        לפני הכול אחרת אני לא קיי'ם אני ריק!!

  • 74.

    החרמת ערבי עכו

    משה, 11/10/08 11:15

    לכל היהודים, בעכו.להחרים את כל החנוית של הערבים בעכו. שילמדו לקח, לא לחולל חג של יהודים.

  • 73.

    ערבים טובים

    מאזין למואזין, 11/10/08 11:12

    אם היתה מושמעת דרשה כזאת במסגד [ ומושמעות יותר גרועות ] זה היה לגיטימי ,מותר לערבים להתגונן ,יש להם זכות... הבל הבלי ההבלה של מתחסדי המדיה . מה שהיה פעם רוב שפוי הפך לרוב שתוי. הגליל מתאסלם ,אנחנו שותקים ,ומהנהגת המדינה אין למה לצפות .חוצמזה ,נראה את היהודי שיעיז לאכול פלאפל בכפר מוסלמי ברמאדן :נראה אותו שחוט.

    • חבל

      מוסלימית, 12/10/08 20:30

      אני אספר לך סיפור אמיתי.... של דו קיום אמיתי ולא דמיוני.... אחי נסע עם יהודי ברמדאן למקום בו הם לומדים, היהודי אסף אותו ולא אכל ולא שתה כל היום מתוך כבוד לאחי שישב לידו, כשהגיעו לבית שלנו אחי נכנס והביא לו מיים מתוך המקרר כדי שישתה למרות שלא בקש.... תתפלא אח שלי היה בצום וגם כל הכפר ולא שחטנו אותו.... לזה אני קוראת דו קיום... כשמכבדים אחד את השני מבלי להרגיש שאם מכבדים את האחר אז אבדנו את הכבוד שלנו

  • 72.

    אין לערבים סיכוי בלי השמאלנים.

    אבי, 11/10/08 11:11

    .

    • בלי שמאלנים לא היו מרימים את אפם !!! כל הכבוד (ל''ת)

      ימנית קיצונית, 11/10/08 16:06

  • 71.

    גזעני? לשנוא את האוייב זה טבעי ולגיטימי (ל''ת)

    הקם להורגך השכם והורגו - להחרים את הערבים, 11/10/08 11:10

  • 70.

    אני קונה מערבים. כי הם אמינים יותר זולים יותר ולא גונבים והשרות טוב.

    ישר ולעניין., 11/10/08 11:09

    כיהודי ציוני פטריות יליד הארץ. לצערי למדתי על בשרי שבעסקי מסחר כגון הזמנת שיפוצניק או רכישה בעסק . הערבים יותר אמינים וזולים וגם לא מרמים . חבל שקשה לי להגיד זאת בקול רם אך זה המציאות ורבים מסכימים על כך.

    • אחמד

      ששי תל אביב, 11/10/08 12:23

      כודם קול טלמד לקטוב איברית אחר קח טגיב

    • רק תצטיידי בשכפ'ץ ותסתכלי טוב כל הזמן מסביבך. (ל''ת)

      הסכין המשוטט, 11/10/08 18:33

    • אתה כנראה חי במציאו של לפני 30 שנה.. (ל''ת)

      התעורר, 12/10/08 03:55

  • 69.

    להחרים

    האדום, 11/10/08 11:09

    במקום לעשות הפגנות והתנהג באלימות שזה רע לא נקנה מהערבים בעכו הפרנסה שלהם תהרס וכחה הם אולי יבינו מה הם עשו לעצמם

  • 68.

    החרמות - די נמאס, תנו לחיות.

    יהודי ודווקא ימני אך חילוני, 11/10/08 11:07

    כולם מחרימים, החרדים את ויסמן, השמאלנים את המתנחלים, בעכו את הערבים.
    די כבר- הרחוב הוא שטח ציבורי ובו מותר לנסוע ולאכול גם ביום כיפור, בלי לחתוף אבן בראש. ואחר כך כשחוטפים בחזרה לצרוח כמו קוזק נגזל. וגם הערבים בעכו לא צריכים לעשות פרוגרומים גם כתגובה לזה יש משטרה.
    הבעיה שהיא לא מתפקדת לא מול אלה ולא מול אלה. צריך נשק חם נגד פורעים מכל דת.

  • 67.

    ערביי ישראל הגזמתם

    יהודי חיפה, 11/10/08 11:06

    גם בכיפור אין שקט?? מה קורה פה. אני בעד דו קיום אבל לא בעד אי כיבוד יום כיפור. איפה השייח סאלח למה הוא לא משמיע מחאה נגד פגיעה בקדושת החג.

  • 66.

    כל הכבוד ליהודים שיצאו נגדם בלי פחד (ל''ת)

    לכל הפחדנים שביננו, 11/10/08 11:06

    • דעה

      ערבי, 11/10/08 14:38

      נראה לי שאתם הגזענים ואנחנו חייבים להחרים אותכם

      • אדרבא , תחרימו

        חכם ששון, 11/10/08 22:53

        אנחנו נחרים אתכם ואתם תחרימו אותנו. נראה מי יתמוטט כלכלית קודם.

  • 65.

    משנה לשנה נשבר בי האמון בהם לחלוטין (ל''ת)

    והשנאה גוברת באשמת התנהגותם וצביעותם, 11/10/08 11:04

  • 64.

    אתר גזעני......

    אלי בן בסט, 11/10/08 11:03

    כל הכבוד תמשיכו כך תיראו איך החברה בעזה סובלים צריך לעשות זאת בכל מקום בו ערבים מפרים את הסדר אני מדגיש ערבים! זאת מדינה של יהודים ערבים לעזה איננשאלה!!!

    • כל הכבוד ... אלו מילים (ל''ת)

      ימנית קיצונית, 11/10/08 16:04

  • 63.

    אני נחשפתי לגלוי שנאה כלפינו בלי סיבה (ל''ת)

    אל תיתנו לחיוך שלהם להאמין בהם, 11/10/08 11:03

  • 62.

    מאז אוקטובר 2000-אני לא קונה מפלסטינים תושבי ישראל! (ל''ת)

    עד שיעזבו! חילופי שטחים ואוכלוסין עכשיו!, 11/10/08 11:02

  • 61.

    הפוגרום בעכו

    רספוטין, 11/10/08 11:01

    להחרים את שוק מחנה יהודה

  • 60.

    מה עם רשימת הרכוש שהערבים השחיתו? מכוניות, חלונות

    מיכל, 11/10/08 11:01

    ראווה וכו'. אפשר להוסיף לזה גם את הבתים והמכוניות שנשרפו בפקיעין. מה עלות הנזקים האלה? ומי ישלם אותם?
    למוסלמים אין ולא תהיה בלעדיות על ''נקמות'', במיוחד כאשר זה ת מ י ד הם שמדליקים את הגפרור ואח''כ מיתממים. נמאס כבר מהפוזה שלהם של ''מקובחים''.

  • 59.

    צריך להיות חרם תבינו זו מדינתנו היחידה

    מיכל, 11/10/08 11:00

    אסור לתת להם להרים ראש כי הם זבל

  • 58.

    וליהודים מותר לזרוק אבנים על אמבולנסים ומשטרה? ביום כיפור ובשאר ימי הש (ל''ת)

    אסי, 11/10/08 11:00

    • זה שקר מתועב! לא קרה מעולם-אני גרתי בשכונה חרדית בירושלים וגם שם (ל''ת)

      לא פגעו מעולם באמבולנס-זו מצווה לחלל שבת על חולה.., 12/10/08 03:53

  • 57.

    חבל שלא פעלנו כהערבי דרס ילדה בטרקטורון

    מוטי, 11/10/08 10:59

    בכיפור שעבר. יש להחרים את הערבים...

  • 56.

    אין יותר גזעני מערבים ועד כפו את איסלם על העולם

    @ בנצי -א @, 11/10/08 10:59

    כפיית איסלם על חצי אסיה בכח החרב
    פוסל את הברברים ממדבר הערבי
    לקבל יחס אנושי מתרבות המערב
    ואם מישהו לא רוצה יחסים עם הברברים זה לא נחשב גזענות
    הכותרת נכתב ע''י ערבי או שפוט של איסלם הרצחני

  • 55.

    לשנה הבאה בכרמיאל (ל''ת)

    יהודי עצוב, 11/10/08 10:58

  • 54.

    כל הכבוד !--סוף סוף (ל''ת)

    ערן, 11/10/08 10:57

  • 53.

    עוד מהומות כאלו ואני לא קונה יותר אצל ערבים ! ראו הוזהרתם

    אלי - באר שבע, 11/10/08 10:57

    אני מבקר הרבה אצל ערבים וקונה מהם ואוכל במסעדותהם ורואה בהם חלק מתושבי המדינה הזאת אך אם ימשכו גילוי הגזענות ואלימות מצידם אני יחרים אותם , ולדעתי יעשו זאת הרבה יהודים .
    הערבים התחילו את המהומות ברמה הגזענים .
    כי האוטו שנרגם בעכו יכל להיות גם אוטו של יהודי שנסע ביום כיפור כמו שקורה בערים אחרות למי שנוסע ברכב .
    וזה שמואזין עפ''י הפרסומים קרא לערבים לצאת לרחובות כאן התחילו המהומות .
    ראו הוזהרתם !!

    • אמת.מי שנוסע בכיפור נרגם פה באבנים

      דרומית, 11/10/08 11:00

      אין חשיבות לזה שהוא יהודי או ערבי.

    • לאלי מב''ש צודק בהחלט.דעתך משקפת מציאות (ל''ת)

      ברגע האמת כל הערבים יאגדו נגדנו, 11/10/08 11:01

    • אל תחכה לעוד. תפסיק לקנות עכשיו (ל''ת)

      מניעה זו התשובה, 11/10/08 11:10

    • למה אתה לא קם עכשו ועושה מעשה? לא מספיק מה שעשו עד עכשו? (ל''ת)

      למה אתה מחכה? לפרעות בב''ש?, 11/10/08 11:47

    • כן, זה תמיד ''בפעם הבאה.''

      ^_^, 11/10/08 13:39

      כמה ''פעמים הבאות'' כבר היו?

  • 52.

    לקבוע בחוק כיחובה עליהודי לקנותמערבי וחובה על ערבי...טוב,אין להם חובות (ל''ת)

    כבשה סרקסטית, 11/10/08 10:56

  • 51.

    הנאצים פרסמו ב1933 רשימת בתי עסק של יהודים ואסרו לקנות מהם

    נעמן, שפוי, 11/10/08 10:55

    למי ששכח: הערבים ביפו הגיבו לפרובוקציה של זריקת אבנים מצד היהודים כתומים!!

    • יש לך בעית זעכרון סלקטיבי 1. הערבים פתחו בהתגרות -כנס

      איל, 11/10/08 11:03

      2. היהודים בגרמניה לא עשו פרוגרום בגרמנים

    • יהודים בגרמניה לא עשו פיגועי התאבדות בגרמנים! וגם לא פוגרומים! זה ההבד (ל''ת)

      הסמול האנטי יהודי שוב מרים ראשו!, 11/10/08 11:04

    • מה הקשר לגרמניה ??? יהודי גרמניה לא השתוללו בגרמניה ולא ניסו להרוס או

      רון, 11/10/08 11:20

      אותה. השוואתך אומללה !!!

    • השם שלך נעמן? אז למה שפוי? מי קבע שחלאות מהשמאל שונאי יהודים הם שפויים (ל''ת)

      קיקו, 11/10/08 11:28

      • שקרן זה שלמעלה סתם מתחזה,אני נעמן ואני אומר עין תחת עין

        נעמן.ש מעלות, 11/10/08 12:05

        לטפל בפורעים הערבים ביד קשה ואם צריך הפרדה לעשות את זה מיד הערבים לכפרים ויהודים לערים .תודה ולא להתחזות בשמי.

    • אתה שמאלן עלוב (ל''ת)

      T-1000, 11/10/08 12:03

    • זה בגלל שבני משפחתך המתאבדים התפוצצו בתחנות הסעה וגם דרסו מאות גרמנים. (ל''ת)

      חוקר תולדות הסמול היהודי, 11/10/08 18:42

  • 50.

    לכתב אלי לוי הגזען אוהב הערבים.אתה פרובוקטיבי (ל''ת)

    מירו, 11/10/08 10:55

  • 49.

    תשנו את הכותרת הלא נכונה ומסיתה (ל''ת)

    מאיר, 11/10/08 10:54

    • תגובה ל50

      חדווה רמת הגולן, 11/10/08 11:27

      בוא תגור כמה ימים בעכו אז תבין מי תפס פיקוד בצורה חולנית ומלאה שינאה...רק הערבים, ופעם אחת לתמיד צריך לחנך אותם ביד קשה ,הם תלויים בנו בפרנסה אז ניתן להם להבין כמה זה כואב, אם הם יודעים לחגוג ברוב הדר ובעיקר בשקט את החגים שלהם,שיעשו כבוד לחגים שלנו וזה נקרא דו קיום כבד אותי ואכבדך, ולא ''ברה'' החוצה....ילידת עכו לשעבר

  • 48.

    אם טני שונא את אויבי האם אני גזעני ? (ל''ת)

    ערבי טוב, 11/10/08 10:54

  • 47.

    דע את האוייב

    איצקו, 11/10/08 10:53

    למה נותנים במה לכתב שמעוות את המציאות?
    להכות באוייב זה ממש לא גזענות.צריך בכל הכח ובהחלטיות.במיוחד באוייב מבית.ובלי התחסדות פחדנית בבקשה כמו הכתב הקשקשן שחי בעולם הזוי.
    חרם על התוצרת המבורכת של תושבי יו''ש זה בסדר?
    חרם על תוצרת של ערבים קשה לעשות כי אין להם תוצרת,רק הרס וארס.
    שלא נדבר על הבדואים שגונבים הכל....

  • 46.

    רוטר נט לא גזעני. (ל''ת)

    שמעון, 11/10/08 10:52

  • 45.

    להחרים זה לא גזענות זו תגובה לביטוייהם הבוטים (ל''ת)

    רונית, 11/10/08 10:52

    • אסור לעבור לסדר היום -

      מערב גליל, 11/10/08 11:25

      אסור לעבור לסדר היום - יש ליצור זיקה ישירה בין התנהגות הציבור הערבי בעכו לבין רווחתו. בשקט, בלי התלהמות ופירסומי אינטרנט.
      כמו שאם במכולת הקרובה התנהגו אלי לא כיאות
      אעדיף לשלם קצת יותר ולקנות רחוק יותר - זו לא גזענות - זו תגובה טבעית ולגיטימית.
      ושבמדינת תל אביב לא יטיפו לצפוניים מוסר .

  • 44.

    כלומר, להם מותר ליידות בנו אבנים, להרוס החג הקדוש ביותר, לרצוח ולגנוב

    כבשה מודיעה שלא תקנה מהם יותר, 11/10/08 10:52

    ולנו... אסור לא לקנות מהם???

    עד היכן תגיע האוולת השמאלנית?

  • 43.

    כל הכבוד לאתר ה''גזעני'' תומך בהם ב 100 % (ל''ת)

    והתקשורת שלנו לא פחות גזענית-ראו מופז לדוגמא., 11/10/08 10:51

  • 42.

    מה גזעני כאן לעזאזל ???

    א.ב.ס.ט, 11/10/08 10:51

    השמאל מחרים שנים רבות תוצרת חקלאית מההתנחלויות מישו אמר מילה על כך ????

    • אם יש יצרנים שמאלנים, נא לידע את הציבור (ל''ת)

      על מנת שנפסיק לקנות אצלם, 11/10/08 11:41

  • 41.

    להחרים ולא מגזענות.ביקורי בעיר העתיקה לפני שבוע

    באר שבעית, 11/10/08 10:51

    נגמר בעלבוני.בעלת חנות למתנות גירשה אותי מחנותה בגועל ברגע שהבינה כי אני יהודיה.

  • 40.

    מעניין שקמצוץ השמאלנים שנשאר במדינה בעזרת התקשורת

    מיקי, 11/10/08 10:50

    שכמעט כולה שמאלנית מובהקת לעולם אינו רואה בערבים לא אשמים, לא מי ש''הדליק'' את הגפרור ולא גזענים מובהקים חס וחלילה.
    אלה כנראה צאצאי היהודים שהלכו כצאן לטבח, אבל לא שמים לב שהיום יש לנו מדינה וצבא שבאמצעותו עלינו להבטיח ''בכל מחיר'' את קיומנו הפיזי והרוחני כאן, גם באמצעות חיסול הגזענים החדשים, שלא יכולים לסבול ריבונות יהודית ליד האף הרגיש שלהם.
    כל נסיון אינתיפאדה של ערבים צריך להיות מטופל בתקיפות בדיוק כמו באוקטובר 2000 ובלי למצמץ ולהתנצל ובלי בית משפט אוטיסטי. ערבים ילמדו לחיות כאן על פי חוקי המדינה שלנו או שישללו מהם הזכויות של מדינה מפותחת.

    • נבחרי ם ערבים יש תפקיד במילחמה נגד הייהודים,לעשות על האש בשבתות לאנשי (ל''ת)

      תיקשורת ומערכת המישפט, 11/10/08 13:33

    • אנחנו צרכים לצת ולתקומם נגד השמאל הקיצוני ששולט עלנו ביקשורת ובג''צ (ל''ת)

      נמאס מהגלותיים שהגיעו מארופה, 11/10/08 13:38

  • 39.

    הערבים הם הגזענים האמיתיים!!!!

    איתן, 11/10/08 10:49

    הם אלו שמבצעים פרעות ביהודים רק בגלל שהם יהודים!

    הורסים רכוש של יהודים רק בגלל שהם יהודים!

    לא מכבדים את היום הקדוש רק בגלל שאנחנו יהודים!

    הבעיה שהם מחלחלים לתוך המוחות של הכתבים הישראלים בדיוק את ההיפך וקוראים לנו גזענים..

    יש טפשים שקונים את זה.....

    • כל מילה בסלע, כל הכבוד!!!!! (ל''ת)

      נמאס מהתשקורת השמאלנית, הגזענית האנטישמית, 11/10/08 11:37

  • 38.

    שטרנהייל לא גזעני? וקמניצר? ואסא כשר? ועמוס עוז? מהי גזענות (ל''ת)

    צדק חברתי, 11/10/08 10:48

  • 37.

    אתם גזענים!!!!

    תושב עכו, 11/10/08 10:47

    אתם אפילו לא מבינים מה היה בעכו בכיפור
    רכב משתולל בפראות עם מוסיקה
    והוא עוד אומר 25 קמ''ש
    אבל זהו זה נגמר
    מעכשיו הדברים ישתנו

    • מה השתנה ?? מתרפ''א אתם לא משתנים !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      היסטוריה, 11/10/08 11:21

  • 36.

    כל הכבוד ליהודי האמיץ (ל''ת)

    ישראלי למען ישראל, 11/10/08 10:46

  • 35.

    מה גזעני בלקרוא לחרם?

    שוזרינו, 11/10/08 10:46

    במקום להשתמש באלימות, בהפגנות, במכות ובמי עוד יודע מה אמצעים שליליים- אפשר ללמד את כל הפורעים הערבים לקח.
    תתנהגו באלימות? תכנסו לשכונות יהודיות בקולי קולות בכיפור? תעשו שפטים?
    אין בעיה.. זה יכאב לכם בכיס. היהודים הם הרוב לא אתם- ואם היהודים יחליטו להחרים לכם את העסק זה יכאב לכם מאוד מאוד בכיס.
    זה חוקי לחלוטין. למזלנו אנחנו במדינה דמוקרטית, ואי כניסה לבית עסק איננו מעשה לא חוקי. זכותו של אדם לקנות בכל מקום שהוא רוצה. ולקרוא לחרם על עסקי ערבים אינו גזענות. הוא מחאה לגיטימית. מעין שביתה איטלקית אם תרצו.
    להיפך- עדיף כך. במקום שתהיה אלימות- ומשטרה ובלאגן, מי שעשה לנו בעכו בלאגן פשוט יסבול כלכלית מההתנהגות הזו, יעבור בלי אלימות- תפגעו ביהודים? תפגעו בכיס ואז נראה אם להבא יהיו מהומות.
    לא גזענות ולא בטיח. מחאה לגיטמימית שמונעת אלימות!

  • 34.

    למה גזעני? כי הכותב של הכתבה הזאת הוא שמאלני? (ל''ת)

    ציוני, 11/10/08 10:44

    • אתה באמת זקוק לתשובה? (ל''ת)

      כבשה משועשעת, 11/10/08 10:59

    • גם לי זה ניראה לא גיזעני בכלל!!!!!!!

      ימנית קיצונית, 11/10/08 16:03

      ישנם יהודים ששכחו שהם גרים במדינה יהודית וכנראה שכחו את עמם ודתם....
      זה בכלל לא גזענייייייייייייייייייייי

  • 33.

    הידיעה על ''כניסת המתנחלים'' לעכו מרמזת עד כמה האתר

    יהושפט, 11/10/08 10:43

    הוא אותנטי. אם היה זה אתר אותנטי מבחינת מקומו במפה הפוליטית-אידאולוגית, לא היו משתמשים במינוח ''מתנחלים'' כדי להצביע על ''חברים לרעיון'' או על ''יהודים נאמני העם'' או מה שלא יהיה הביטוי שבו כותבי האתר מזדהים בו - אם היו אותנטיים. לדעתי מדובר בניסיון התססה כולל הכנסת קטגוריית ''המתנחלים'' לתמונה, עם אסוציאציה ברורה אל דבריו של פרופ' שטרנהל. תמהני.

  • 32.

    למה אתר גזעני???!!! לי זה דווקא נשמע כמו אתר שפוי!!! (ל''ת)

    שלום, 11/10/08 10:42

  • 31.

    הגזמתם קצת לא?

    שרוני, 11/10/08 10:39

    חרם על חנויות ערביות הוא מוצדק לחלוטין לאור מה שקרה ביום הכיפורים.

    ומכיוון שזה לא חד פעמי ונקודתי, זה קורה כל שנה (במקומות שונים), אין טעם לכבד את המוסלמים יותר מידי.

  • 30.

    עכו

    רספוטין, 11/10/08 10:39

    לאיזה ערבים האתר הגזעני מתכוון לערבים שמאמינים במשה או לערבים שמאמינים במוחמד

  • 29.

    מגעיל (ל''ת)

    קובי, 11/10/08 10:37

    • קובי ייפי הנפש

      חדווה רמת הגולן, 11/10/08 11:29

      בטח ובטח אתה גר במקום שהוא נטול ערבים. אחלה של דעה יש לך

  • 28.

    פששש....וואי הגזענות הולכת ומתגברת משני הצדדים:S:S:S

    ערבי מעכו, 11/10/08 10:33

    במקום להתקרב לדת וללכת לפיה...לא גזענות ולאהוב אחד את השני, בשני הדתיים....כל הכבוד לדתיים משני הצדדים, אפילו האנשים החילוניים יותר טובים מכם...וואי איך הטפשות מתגברת גם מהצד הערבי ומהצד היהודי, באמת חבל, וזו בושה וחרפה לשני הצדדים, ובמיוחד ה''דתיים'', משני הצדדים...הדת היהודית לא מבוססת על הגזענות, וכמובן הערבית לא, אני קראתי את מה שכתוב באתר, כולו קללות שאנשים חילוניים מתביישים להגיד...חבל אל תתפללו אם הלב שלכם שחור מבפנים(גם לערבים וגם ליהודים)...פשוט חבל...מקווה שמישהו יסכים איתי כי שני הדתיים הם דתי אהבה ושלום ואלוהים אחד ...מקווה שתתעוררו מהשטן שבליבכם!!!...מחכה לתגובות!!!

    • רצית תגובה? בבקשה.

      עלי-בבה, 11/10/08 12:00

      אין לי מושג בדת שלך. אולי איננה גזענית. אבל התרבות שלכם היא כן גזענית. ראיתי ה''נשיונל גיאוגראפיק'' כתבה על הקוראן. אתם טוענים שהוא לא שונה מאז שנמסר לכם? אני ראיתי הוכחות שהוא כן שונה! התאמתם אותו ל''צרכים מקומיים'' במשך 1300 שנים. ואמת וצדק ממכם והלאה. למה השייח שלכם מסית עלינו בעניין אל-אקצא? האם הוא איננו יודע שהוא משקר? בטח שיודע! אבל יש רווח פוליטי לגרוף על חשבון האמת והעם היהודי- והנה איש דת עושה זאת בראש חוצות. אין שנאת חינם רווחת בין היהודים וערבים. אבל יש שנאה והסתה מתמדת בין הערבים ליהודים. אתם מנצלים את חולשת המשטר כדי לבצע מעשי חתרנות נפשעים ופוגרומים באוכלוסיות שנתפסות אצלכם כ''חלשות''. ולא רק אצלנו. אז הפעם העם קם בעצמו, כי המשטר לא מגן עליו, וקיבלתם קצת בראש. וזה יימשך עוד. נחרים גם נחרים!

  • 27.

    איזה אתר זה?הכתב לא מסתכן בתביעת דיבה?אולי פרסום של מגיב סתמי? (ל''ת)

    לא רע לצנן רוחות, 11/10/08 10:33

  • 26.

    מי החכם שמצא לנכון לפרסם את זה כאן?

    יגאל, 11/10/08 10:32

    במקום לעזור להרגעת הרוחות, אתם מפיצים כאן קריאה גזענית שאין מקומה בין אנשי תרבות.
    ''אז איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי ?''

    • ''אנשי תרבות''?

      אורית, 12/10/08 09:09

      תרבות בתחת שלי!! אם הערבים היו אנשי תרבות היה על מה לדבר,אבל הם ממש לא,אז כדאי שהיהודים יצאו מפנטזיית השלום ההזויה וזיבולי הדו קיום וייפתחו קצת ציונות ולאומנות שנרדמו בשמירה!!

  • 25.

    אתר גזעני????? נו באמת

    עכואי, 11/10/08 10:31

    גם במהלך האירועים עצמם כתבתם שקר ודברי הבל
    לא היתה משפחה ולא אבי משפחה
    זה נעשה למטרת פרובוקציה מכאן זה התחיל
    לא משנה מה יהיה ואיך ישתלשלו האירועים..
    הרי כל מה שאנו נעשה יהיה גזעני
    ומה שהם יעשו יתארו כהמון זועם המגיב לאירוע
    אתם התקשורת נותנים לגיטימציה לחיות הללו להציק ולעשות פרובוקציות במשך כל השנה
    לא פלא שיהודים מאבדים עצמם לדעת ב''מדינתינו''
    חרם חרם חרם

  • 24.

    צודקים! קודם כל לתת פרנסה לאחינו היהודים.

    טל מהצפון, 11/10/08 10:29

    תאמינו לי שהערבים קודם כל קונים אצל הערבים ובאופצייה אחרונה קונים אצל יהודים.

  • 23.

    למה אין קישור לאתר??? (ל''ת)

    יהודי, 11/10/08 10:29

    • רוטר נט לא גזעני (ל''ת)

      שמעון, 11/10/08 10:53

  • 22.

    אבל למה אין בכתבה קישור לאתר?

    גיא, חיפה, 11/10/08 10:28

    אני רוצה להיכנס לשם כדי להביע תמיכה.

  • 21.

    זאת הדרך הנכנונה.... שיסבלו ואולי זה יפסק!!! (ל''ת)

    ימנית קיצונית, 11/10/08 10:27

  • 20.

    מה גזעני פה ?? מי שלא מכבד את היום הקדוש ליהודים לא יתפרנס על חשבונם.

    א.ב.ס.ט, 11/10/08 10:27

    מעניין מה אתם כותבים על ההסתה האיסלמית ??

  • 19.

    די לשקר

    stam sofer, 11/10/08 10:26

    למה ישר להכריז על בעלי האתר כקצונים? זה תעלול של ריטוריקה זולה ותו לו. לגיטימי לחלוטין להרים כלכלי את עסקים הערבים. איפה היה הכותב כאשר התארגן חרם על מוצרים מהתנחלויות? האם אפשר למכור מוצר ישראלי בערב הסעודי?
    אני חושב שעל המחבר קודם כל לבדוק את עצמו ואת דעותיו. אולי יגלה שהוא נגוע בשינאת יהודים?

  • 18.

    די לשקר

    stam sofer, 11/10/08 10:26

    למה ישר להכריז על בעלי האתר כקצונים? זה תעלול של ריטוריקה זולה ותו לו. לגיטימי לחלוטין להרים כלכלי את עסקים הערבים. איפה היה הכותב כאשר התארגן חרם על מוצרים מהתנחלויות? האם אפשר למכור מוצר ישראלי בערב הסעודי?
    אני חושב שעל המחבר קודם כל לבדוק את עצמו ואת דעותיו. אולי יגלה שהוא נגוע בשינאת יהודים?

  • 17.

    מציע לכל מטילי החרמות והנידויים לרדת מהעץ,גם יהודים פגעו מחרם כזה (ל''ת)

    סוחר תושב עכו, 11/10/08 10:21

  • 16.

    זה לא גזענות וחבל שאתם מביעים דיעה

    ACCO-ALABAMA, 11/10/08 10:19

    אין שום גזענות בחרם ברכישת מוצרים מסוחרים ערביים להפך,
    זכותינו כקונים בשוק חופשי לבחור ממי נקנה את המוצרים והשירותים שאנו מעוניינים לרכוש
    ואף ליברלי עלוב לא יגיד שזו גזענות

    כל הכבוד לתושבי וצעירי עכו וצעירים מכל הארץ שבאים לעזור

    אוהבים אתכם.

    • צודק

      נטלי מעכו, 11/10/08 10:53

      אם כל הכבוד לערביי עכו ובכלל ערביי ארץ ישראל, המדינה הזו שלנו, לא חסר להם מדינות ללכת אליהם. אם הם החליטו לגור פה במדינה שלנו שייכבדו אותה. מה שקרה בערב כיפור החג הקדוש לעם היהודי זה שערביי עכו לא כיבדו אותנו ולכן מגיע להם שלא יקנו מהם. זה לא גזענות זה צדק!

  • 15.

    יש לטפל במסיתים בחומרה רבה. (ל''ת)

    אפי, 11/10/08 10:19

  • 14.

    הייתי לא מזמן בדובאי. מקום מדהים אבל של ערבים. (ל''ת)

    לא מובן למה הערבים לא עןברים לגור שם., 11/10/08 10:18

    • שאלה

      ערבייה, 11/10/08 11:09

      סליחה.... למה לעבור לגור שם? סתם כי זה מקום של ערבים? מה עם הכפר שלי? הבית שלי? השורשים שלי..... כל זה לא שווה בעיניך? די... בכל פעם אנחנו שומעים את אותם משפטים ואת אותן שאלות ופשוט בכל פעם בא לי להגיד... סליחה, מה הקשר?

      • זה לא המקום שלכם, אתם כבשתם אותו

        L, 11/10/08 12:01

        המקום שייך ליהודים, כי הם העם הכי עתיק ששרד מהתקופות הקדומות

      • הקשר הוא שעם כל הכבוד לך אדמת ישראל שייכת ליהודים

        וערב לערבים. אז מספיק להתעקש ולטובת, 11/10/08 12:10

        הדורות הבאים שלכם עברו מישראל לאיפה שאתם באמת שייכים. תאמיני לי, תהיה לכם איכות חיים הרבה יותר טובה ושלווה.

      • תשובה

        יהודי ישראלי, 11/10/08 12:41

        הקשר הוא שבעקבות הנסיבות שנוצרו, הפלשטנאים שנשארו בארץ ישראל במעמד מיעוט זר מהגר, קיבלו את הזכות שנקראת אזרחות.
        השאלה היא מה עשיתם עם המתנה הזאת?
        האם נראה לך שהשתלבתם בצורה כזאת, שאם בעוד 20 שנה יבחר ראש ממשלה ערבי הוא יצליח להקים ממשלה בלי שתפרוץ פה מלחמת אזרחים?
        בשביל מה להגיע לזה? אנחנו לא רוצים לשלם את המחיר של חוסר ההתמודדות של הציבור הערבי עם הקיצוניים שבו. שוב בחרתם את הבחירה שלכם כמו ב-48', מעניין אם גם בעתיד תמשיכו לטמון את הראש בחול, בלי להכיר באשמים האמיתיים למצבכם.

        • אני חי פה כל חיי ופה נשאר חחחחחחח

          מוחמד, 11/10/08 13:32

          אני חי פה כל חיי ופה נשאר ואם לך לא מתאים אז תעבור לעזה חחחחחחח

          • כמו שגירשנו את אבא שלך נגרש גם אותך (ל''ת)

            ניר המחמיר, 11/10/08 16:07

          • כל חייך - נראה כמה זמן זה (ל''ת)

            תוחלת החיים של ערבים זה דבר גמיש, 11/10/08 16:45

            • את אבי לא גירשם!! ואותי לא תוכלו לגרש כי אני בבית שלייייי! לא כמוכם!!

              מוחמד, 11/10/08 19:47

              את אבי לא גירשם!! ואותי לא תוכלו לגרש כי אני בבית שלייייי! לא כמוכם!! אני מבטיח לכם שאני ו- 12 ילדים שלי נחיה פה אינשאללה כל חיינו!!

      • עשב שוטה שניזון מצימחיה והורס אותה, זה מה שאתם

        אחד, 11/10/08 22:06

        בכל מקום שאתם באים הריקבון והשנאה והפנטיות והרשע, חוסר יצירה ותרומה ורק ניזונים והורסים

      • תפתחי את התנ''ך שהוא ספר קדוש גם לפי האיסלאם ותראי שאלוהים נתן ליצחק

        רוני, 12/10/08 10:04

        ולא לישמעאל את הארץ הזאת.

        • שוב

          ערבייה, 12/10/08 20:18

          כתמיד אנחנו חוזרים לאותה נקודה.... למי הארץ הזו שייכת? מי גירש את מי? מי ימשיך לחיות בארץ? ומי יביא יותר ילדים..... גזר דין הוא משמיים שנחיה ביחד על ארץ זו, נלמד ביחד ונעבוד ביחד, עובדה.....חבל, בואו נחיה ביחד בשלום, האם לא עדיף לכולנו?

          • למרות שגירשתם בעבר אחינו אנחנו חיים איתכם ורוצים דו קיום ומי שלא רוצה

            מוחמד, 12/10/08 23:21

            למרות שגירשתם בעבר אחינו אנחנו חיים איתכם ורוצים דו קיום ומי שלא רוצה את זה, זה אתם כי אנחנו מתנגדים לפוליטיקה שלכם כלפני הפלשטינאים וזה מה שאתם קוראים דימוקרטיה

  • 13.

    לי יש רעיון יותר טוב

    חיפאי, 11/10/08 10:14

    לגמור עם טרור האבנים של יום כיפור.

  • 12.

    צודק מי שקורא להחרים ערבים

    יואל, 11/10/08 10:11

    צודקים מי שקוראים להימנע מקנייה אצל ערבים!!
    במדינה כמו שלנו ששלטון החוק לא מסוגל להתמודד עם אינטיפדה לאומנית בתוך עיר ואם בישראל, רק הלחץ הכלכלי נשאר ככלי נגד התפתחות מדינת חיזבאאלה.
    טועה מי שחושב שיש או יהיה דו קיום. הם לא מכירים בזכותנו להתקיים ומחכים לרגע המתאים לחסל אותנו

    יהודי מודאג

  • 11.

    יום הכפורים

    מנשה, 11/10/08 10:09

    יום הקדוש ליהודים ויש לכבדו במסגרת הדו קיום בשלום . תפקידם המובהק שלראשי העדה המוסלמית!!!.אין פשרות .יהודי בארץ הוא במדינה יהודית ואת זה צריכים לדעת כל אזרחיה.!

  • 10.

    מה בדיוק גזעני?? כמה לא אוביקטיבים אפשר להיות?

    ציוני, 11/10/08 10:08

    עשו את זה גם אחרי מאורעות אוקטובר ואז נראה שחלקים בציבור הערבי הבינו שאלימות תפגע בהם יותר מבכל אחד אחר.. כנראה שצריך לרענן את ההבנה הזו....
    אתם תחללו את יומנו הקדוש ביותר? אתם תכנסו במאותיכם לשכונות יהודיות בכוונה לעשות פוגרום? אתם תהרסו את רכושינו ותנפצו את חלונתינו?
    אז לא נלך לקנות בחנויותכם.
    תגובה אזרחית ראויה... מילא אם המשטרה הייתה מטפלת במתפרעים אז לא היה צריך לעשות דבר שכזה - אבל אם המשטרה לא מטפלת ולא עוצרת לפחות חלק ממאות הפוגרומיסטים אז יהיה חרם אזרחי.....
    מה הקשר בין זה לבין גזענות? בגלל הכללה? אומנם ''רק'' כמה מאות עשו את זה אבל זה עובר בהסכמה בשתיקה אצל שאר הציבור הערבי שגם ברגיל שונא את המדינה מתנגד לה ויש לו שאיפות לאומיות פה.

  • 9.

    הסתה פרוע של התקשורת

    שמעון הצדיק, 11/10/08 10:05

    נו זה פתחון פה והסתה פרועה של התקשורת תוך ניצול מעמדה שלא ניתן לעירעור על ידי שום גורם.

  • 8.

    שאלת תם:

    רם עמית, 11/10/08 10:04

    למה הכוונה בדיוק בתואר ''גזעני''?
    האם מקימי האתר מאמינים בתורת הגזע? כלומר, שהבדלים גנטיים עושים את הערבים ל''גזע נחות''? יש לכתב המטופש איזו אינדיקציה ממשית לקביעה כזו או דומה לה?
    זהו אתר שנאה, בהחלט. שנאה לאומית לעם הערבי על רקע עימות אלים ומתמשך בינו לבין העם היהודי בארץ הזו. אפשר בהחלט לא לאהוב את זה ולא לקבל את זה. אי-אפשר לשקר לגבי זה.

  • 7.

    טוב,לאתרים גזעניים נגד יהודים אנחנו כבר רגילים - מרבית כלי התקשורת (ל''ת)

    ירון, 11/10/08 10:02

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      ציונית, 11/10/08 17:37

  • 6.

    עכו לא תהיה בית לח0ם

    אבי, 11/10/08 10:00

    שנית בית לחם לא תפול

  • 5.

    לשנוא את האוייב זה לא גזענות זה רפלקס קיומי (ל''ת)

    למוחות המעוותים, 11/10/08 09:58

  • 4.

    ומדוע האתר הוא ''גזעני'' אדון כתב יפה נפש?

    רונן-חיפה, 11/10/08 09:52

    בגלל אנשים כמו הכתב ''המהולל'' הערבים עושים מה שהם רוצים כשהם יודעים שאין דין ואין דיין ואף אחד לא יעז להתנגד להם - שאלוהים ישמור אותנו מיפי הנפש

    • אדון כתב יפה נפש אתה גזען (ל''ת)

      הלוחש, 11/10/08 11:02

    • איך קוראים לאתר?

      עכואי גאה, 12/10/08 00:56

      מהי הכתובת של האתר ''הגזעני''?

  • 3.

    ולמה שנאמין לך? (ל''ת)

    ג, 11/10/08 09:52

  • 2.

    וכשהשמאל מחרימים את התוצרת של המתנחלים ??? זה מותר ..... (ל''ת)

    \\\\\\ זאת לא גזענות ???, 11/10/08 09:51

    • לא זה ''נאור'' (ל''ת)

      שגיב, 11/10/08 10:50

  • 1.

    למה גזעני? (ל''ת)

    ככה צריך!, 11/10/08 09:48

    • צודק מאה אחוז. שילמדו לא לפגוע ביהודים חד וחלק. (ל''ת)

      יהודי לפניי ישראלי., 11/10/08 10:56