• 111.

    הגיע זמן

    רביב, 12/10/08 16:34

    מיים הגיעו עד נפש

  • 110.

    הגיע זמן

    רביב, 12/10/08 16:31

    מיים הגיעו עד נפש

  • 109.

    הם תיכננו זאת אבל יש לגרום לנזקים לתושבי העיר העתיקה וולפסון (ל''ת)

    עכואים שנכחו, 11/10/08 23:01

  • 108.

    צודק 76. דיכטר תקרא ותפנים ! (ל''ת)

    יוסי, 11/10/08 19:53

  • 107.

    פינוי- פיצוי לאוייב! (ל''ת)

    משה צרפתי, 11/10/08 19:22

  • 106.

    לידיעת הציבור

    אלי, 11/10/08 18:45

    בדימונה המצב לא פחות קשה!! הבדואים משליטים טרור במלוא מובן המילה
    ככה המצב בעוד כמה מקומות בארץ.. ערד! ועוד
    או שנבכה או שנפעל.
    להתפלל לא יזיק
    כל יהודי שיתפלל שניה אחת בפה מלא ''ה' הטוב תציא את הערבים מארץ ישראל''

    • לידיעת הציבור

      ןד, 11/10/08 21:19

      להוציא את הערבים מישראל זה דבר לא מעשי, אך ניתן ואפילו צריך לעמיד אותם במקום. הממשלה צריכה סוף כל סוף להבין שהיא צריכה להפסיק לממן כספי את החיות, זה שעשה בין 8 ל 10 ילדים זה הבעיה שלו בלבד! שהשייכים שלו יעזרו לו !!!
      אז חברי - קדימה

    • המצב קשה אז בואו נעשה משהו ולא נחכה עד שהמשטרה תגיד שהערביים צודקים (ל''ת)

      שיר, 11/10/08 22:44

    • תלמדו

      יהודי גאה, 12/10/08 21:13

      חבריה תלמדו מהעכואים הגברים די לשתוק .תפעלו חבל על הזמן ה' יהיה בעזרכם.

  • 105.

    לערבי מ 64

    Avi Ecuador, 11/10/08 17:14

    לערבי מעכו, אין לי שום דבר נגדך באופן אישי
    וכנראה אתה גם בחור טוב שאפשר להתיידד איתו, הבעיה היא בתרבות שלך שהיא סגורה פנטית ולא סובלנית ולא סובלת את השונה, הקיצוניות אצלכם מובלטת לא מוצנעת ויש לה כוח השפעה ויכולת, הפנטיות של התרבות שלכם לא יודעת גבולות ומגבלות, דעות כמו שלך לא רק שלא יוצאות מהחברה שלך אלא הם מוצנעות, הם מוגבלות והקיצוניות שולטת בכם כשאתם קודם כל הייתם צריכים לצאת ולהילחם בתרבותכם ולא ביהודים ובטח לא בשמאלנים שהיו עושים לכם את כל שאיפתכם כשהיום הייתה לכם אפילו מדינה מוכרת ונקייה אתנית מיהודים שקוראים לה פלסטין.
    הבעיה שלך היא שאתה נמצא בחברה חסרת כל יכולת לריסון עצמי ומסוכנת, חברה ותרבות פושעת למעשה, כשתוכל להלחם בחברה שלך, או יותר נכון בתרבות שלך ונראה אותך ברחובות נלחם נגדם ומנסה לשנות את אופי התרבות המסוכנת שלכם נאמין לך.
    עוד דבר ערבי נכבד, הגזענות אצלנו היא לא גזענות אלה רצון לשרוד, במדינות שלכם הוכחתם לכולנו שאנו לא יכולים לשרוד וראה מדינות ערב שחיו היהודים שם כאזרחים סוג ת' שבטח לא עשו את שאתם עשיתם ובטח תסכים איתי שאם היו עושים כמיעוט את שאתם או יותר נכון התרבות שלך עושים כל הזמן והיום בעכו, היו טובחים מייד את היהודים עם צעקות האיטבח אל יאהוד שלכולנו מכירים כבר.
    יש לך בעיה בחור והיא קודם כל עם התרבות או יותר נכון חוסר התרבות שלכם היום שלא מתאימה בטח לדמוקרטיה ולנו יש איתכם את הבעיה שאתם צריכים לעוף מישראל וזאת שוב לא מתוך גזענות אלא רצון לשרוד ושלא יקרה ליהודים את שקרה להם במדינות ערב בהמשך.
    אתם יכולים לקבל פיצויים ולהתקבל במדינות ערב במקום היהודים ובמקום השואה שעומדת לבוא על העולם ובעיקר על מוסלמים ואנו יכולים לקבל כבשת רש קטנה שתהיה .01 מהשטחים שהתברכו מוסלמים בעולם.
    תאמין לי שזה יהיה יותר טוב אפילו לכם כפלסטינים, אין דרך אחרת, לשנות מנטליות זה לפחות דור, אנו למדנו במדבר שצריך לפחות 40 שנה לשנות דור חיות, סליחה, עבדים לדור בני אדם, סליחה, בני חורין ולכם אין שום משה ובטח לא תקבלו משה כמו ביילין שלא תרצחו אותו אם יהיה בשלטון אצלכם.

  • 104.

    לערבי מעכו 69

    Avi Ecuador, 11/10/08 17:09

    לערבי מעכו, אין לי שום דבר נגדך באופן אישי
    וכנראה אתה גם בחור טוב שאפשר להתיידד איתו, הבעיה היא בתרבות שלך שהיא סגורה פנטית ולא סובלנית ולא סובלת את השונה, הקיצוניות אצלכם מובלטת לא מוצנעת ויש לה כוח השפעה ויכולת, הפנטיות של התרבות שלכם לא יודעת גבולות ומגבלות, דעות כמו שלך לא רק שלא יוצאות מהחברה שלך אלא הם מוצנעות, הם מוגבלות והקיצוניות שולטת בכם כשאתם קודם כל הייתם צריכים לצאת ולהילחם בתרבותכם ולא ביהודים ובטח לא בשמאלנים שהיו עושים לכם את כל שאיפתכם כשהיום הייתה לכם אפילו מדינה מוכרת ונקייה אתנית מיהודים שקוראים לה פלסטין.
    הבעיה שלך היא שאתה נמצא בחברה חסרת כל יכולת לריסון עצמי ומסוכנת, חברה ותרבות פושעת למעשה, כשתוכל להלחם בחברה שלך, או יותר נכון בחברה שלך ונראה אותך ברחובות נלחם נגדם ומנסה לשנות את אופי התרבות המסוכנת שלכם נאמין לך.
    עוד דבר ערבי נכבד, הגזענות אצלנו היא לא גזענות אלה רצון לשרוד, במדינות שלכם הוכחתם לכולנו שאנו לא יכולים לשרוד וראה מדינות ערב שחיו היהודים שם כאזרחים סוג ת' שבטח לא עשו את שאתם עשיתם ובטח תסכים איתי שאם היו עושים כמיעוט את שאתם או יותר נכון התרבות שלך עושים כל הזמן והיום בעכו, היו טובחים מייד את היהודים עם צעקות האיטבח אל יאהוד שלכולנו מכירים כבר.
    יש לך בעיה בחור והיא קודם כל עם התרבות או יותר נכון חוסר התרבות שלכם היום שלא מתאימה בטח לדמוקרטיה ולנו יש איתכם את הבעיה שאתם צריכים לעוף מישראל וזאת שוב לא מתוך גזענות אלא רצון לשרוד ושלא יקרה ליהודים את שקרה להם במדינות ערב בהמשך.
    אתם יכולים לקבל פיצויים ולהתקבל במדינות ערב במקום היהודים ובמקום השואה שעומדת לבוא על העולם ובעיקר על מוסלמים ואנו יכולים לקבל כבשת רש קטנה שתהיה .01 מהשטחים שהתברכו מוסלמים בעולם.
    תאמין לי שזה יהיה יותר טוב אפילו לכם כפלסטינים, אין דרך אחרת, לשנות מנטליות זה לפחות דור, אנו למדנו במדבר שצריך לפחות 40 שנה לשנות דור חיות, סליחה, עבדים לדור בני אדם, סליחה, בני חורין ולכם אין שום משה ובטח לא תקבלו משה כמו ביילין שלא תרצחו אותו אם יהיה בשלטון אצלכם.

  • 103.

    מלחמה בפלסטינים תושבי ישראל!כל היהודים להתגייס למלחמה!כל האמצעים כשרים (ל''ת)

    או עכשיואו שנאבד!, 11/10/08 15:41

  • 102.

    כל היהודים לצאת ולהזדהות עם תושבי עכו היהודים! (ל''ת)

    סןף למחבלים!, 11/10/08 15:32

  • 101.

    זו ההלכה שלכם -כך להגיב ביום הסליחות

    איאד, 11/10/08 15:13

    מי שמכיר אותכם מקרוב יודע שאתם העם הכי גזען בעולם והכי קיצוני,רוצים גם חרם ויד קשה? עוד אפליה וגזענות נגד הערבים? זה לא משאיר לי ברירה אלא להבין שערבי עכו עוד לא עשו את העבודה כמו שצריך. אמנם צריך להבין שזה הכעס שלכם שרוצים להוציא על ערבי ישראל האזרחים לאחר שתי פשלות בשתי המלחומות האחרונות...

    • יהודים פראיירים עד שעולה להם הסעיף!בקרוב תראה מה זה אומר! (ל''ת)

      איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!, 11/10/08 16:47

  • 100.

    יהודי עכו! העם איתכם !מתארגנים לבוא לעזור! כולם מוזמנים! (ל''ת)

    המלחמה התחילה! פלסטינים החוצה!, 11/10/08 14:35

  • 99.

    אני גזען!נגד נחשים ארסיים ומחבלים מתאבדים!ואני גאה בכך!זו הישרדות! (ל''ת)

    גירוש-טרנספר-הם לא מילה גסה-זו הישרדות !,, 11/10/08 14:21

  • 98.

    ציפי ליבני אמרה-''כשתוקם פלסטין נעודד ערביי ישראל להגר לבני עמם'' (ל''ת)

    מחכים..., 11/10/08 14:15

  • 97.

    כל כושבי נצרת עילית היהודים כנסו דחוף

    אבי, 11/10/08 13:43

    אני קורא לכם לקיים היום בעיר הפגנה לאות הזדהות בדיוק כמו שערבים עושים עכשיו בחיפה תפסיקו אם האדישות הזאת אין מצב שהם עושים ויעשו מה שהם רוצים

  • 96.

    לקיים הפגנה לאות הזדהות אם היהודים של עכו (ל''ת)

    אלי נצרת עילית, 11/10/08 13:41

  • 95.

    נראה שציפקה רק צייצה את הדיקלומים שלה והכל נגמר בשלום עולמי. (ל''ת)

    מישהו יבחר בציפקה לוועד בית?, 11/10/08 12:59

  • 94.

    זו ההזדמנות להתחיל לגרש את הערבים (ל''ת)

    amir, 11/10/08 12:34

  • 93.

    ככה אנחנו ניראים

    אזרח מודאג, 11/10/08 12:21

    מדינה וממשלה שעוצמת עניים (אים זה היה קורה בתל אביב או הרצליה )היו מסימים את זה בתוך שעות בודדות אבל את המנהיגים שלנו זה לא מענין כי זה עכו היא לו שיכת למדינת תל אביב (מרכז הארץ) כך אנחנו עם ישראל ניראה תמשיכו לישון והרבה מין המדינה לא תישאר.

    • קיפוח

      זהבית, 11/10/08 13:36

      עוד אחד שמצטרף למשפחת המקופחים, לידיעתך גם שהיו מהומות ביפו הם לא הסתימו תוך מספר שעות.

  • 92.

    היהודים אשמים עכו היתה עיר ערבית וכדי לחסום את התפתחותה

    באסאם, 11/10/08 11:53

    בכיוון מזרח היהודים בנו שמה קומות אבל עכשו היהודים חלשים ואנחנו יותר חזקים אז עוד בלא הרבה זמן כל היהודים יעזבו את עכו שהיא של ערבים תמיד

    • שלא תיזכו

      זהבית, 11/10/08 13:33

      שלא תיזכו ליום הזה שהיהודים יעזבו את עכו
      אתם אולי רבים אבל מאד מטומטמים.
      אתם הסוחרים הערבים תזהרו שגורלכם לא יהיה כגורל סוחרי יפו בתקופת האנטיפאדה

    • אינשאלה אתה לא תראה את זה!!! אין מצב אנחנו כאן!!!

      ויוי, 11/10/08 21:42

      אתם עוד תראו מאיפה הגד משתין!!!! אם לא אנחנו איפה היתם היום? אתם התקדמתם בזכותינו!!!! תגיד תודה!!! העיר תהיה מסריחה כולה!!! עכואית גאה לנצח!!!

  • 91.

    המהומות יפסקו עד שהמדינה השמאלנית תיתן לערבים לנצח את הקורבנות היהודים

    קורן נאוה,טבריה, 11/10/08 11:52

    זעקי ארץ אהובה ונבגדת!

  • 90.

    חרם כלכלי במיידי!!!

    אמיר, 11/10/08 11:35

    חרם כלכלי במיידי!!!

  • 89.

    כל הגזענים כנסוו...

    ערבי גאה, 11/10/08 11:19

    נהג בן 48 לא יעשה חרקות בכביש זה בטוח ..תספרו את זה לילד ועוד משהו בן אדם יהודי שומר הלכה מה עושה בכביש ב12 בלילה מה מעניין אותו מה יש בחוץ או שהכיפור זה מארב למכוניות לפי ההלכה ...אז כל הגזענים לסתום ילא תצאו...

    • עזוב שטויות! כאן זו מדינת היהודים! עבור לבני עמך בשטחים! (ל''ת)

      הפרדה עכשיוו !, 11/10/08 14:17

    • אני גזען!נגד נחשים ארסיים ומחבלים מתאבדים!ואני גאה בכך!זו הישרדות! (ל''ת)

      מקום הפלסטינים בישראל-עם בני עמם בשטחים!, 11/10/08 15:40

    • בתגובה שלך

      יהודי וישראלי מאד גאה, 11/10/08 19:11

      אפשר להבין בדיוק מאיפה אתה בא ומה רמת האינטלגנציה שלך , הבעיה היא שרוב בני עמך ''חכמים'' כמוך ולכן לא מתקדמים איתכם לשום מקום . אני מקווה שסוף סוף בני עמי (היהודים) יידעו לטפל בבעיה הזאת כ פ י ש צ ר י ך

  • 88.

    תגובה ותשובה

    יוסי, 11/10/08 10:50

    בתשובה לשאלה מהיא אנטישמיות=התנגדות
    אושנאה לעמים השמיים הכוללת יהודים וערבים
    וכידוע אנו בני אותה משפחה
    והפורעים הם בערים ונבערים לכן דחוף להשקיע
    בחינוך

    • רעיון אוילי,שום חינוך לא יעזור גם המשכילים אצלם רוצחים על ''כבוד המשפחה

      עודד יערי, 11/10/08 11:56

      אלה ערבים חיות אדם אלה רוצחים אחד את השני גם...

  • 87.

    ל 81

    121, 11/10/08 10:49

    אל תהיה כל כך בטוח.
    איפה שיש ערבים לא בטוח כמה זמן השקט יסרור

  • 86.

    למה התקשורת מסתירה?

    עכואית, 11/10/08 10:46

    בתור יהודייה בעיר אני לא מצליחה להבין למה התקשורת תומכת בצד הערבי שברור שהצד היהודי הוא הצודק.
    למה לא כתוב את המהומות אתמול אם האבנים התחילו ערבים שזרקו אבנשים על יהודים שעברו במקרה ברחוב ואז התחילו המהומות שבמהלכם אחד הערבים זרק אבל גדולה על סתם עובר אורח יהודי שניסה לחזור לביתו אם הכלב שלו ופגע בראושו, כרגע הבנאדם במצב בינוני בבית החולים.
    למה את זה מסתירים??????

    • כי התקשורת נשלטת ע''י 10 עיתונאים בכירים שמונעים ע''י אינטרס כלכלי (ל''ת)

      הודיני, 11/10/08 12:41

  • 85.

    מי היה מאמין שבדיוק לפני שבוע הסתובבתי שם

    טיולים, 11/10/08 10:46

    בטיול והיה הטיול הכי נהדר שהיה .
    ולשמוע שבדיוק באותו רחוב יש כאלה מהומות ובלאגנים

    טוב, אולי זה היה צפוי.
    ערבים אין להם אלוהים והשנאה שלהם לא תשתנה ככה שהכל היה טוב ויפה בעכו עד היום
    והערבים גם כאן מראים את האמת שלהם באמת.
    על זה נאמר.
    אף פעם לא יהיה שלום עימם!!!!! ולכל החושבים אחרת , זו רק אשליה

  • 84.

    אני מקווה שהדתיים הגזענים נתקלו עם הבדואים כי נראה להם

    בדואי גאה, 11/10/08 10:42

    ואני לא שונא איפה יהודי

  • 83.

    להעמיד לדין את הנהג המתסיס אשר בגללו הכל התפרץ לא לשכוח הוא זה שהתחיל (ל''ת)

    דין, 11/10/08 10:29

  • 82.

    עכו לא תהיה בית לחם

    אבי, 11/10/08 10:06

    עכו לא תהיה בית לחם שבה הרשו לעצמם הפורעים הערבים לשחוט יהודים

  • 81.

    רק בלוד, עיר מעורבת , עיר ללא אלימות - תלמדו מהם (ל''ת)

    גדי גליל, 11/10/08 09:48

    • ממש גן עדן שם...עןד סמולן דפוק... (ל''ת)

      הייתי פעם ''שלום עכשיו'' היום אני-''גירוש עכשיו'', 11/10/08 14:18

  • 80.

    אל תחרימו

    משה אביר, 11/10/08 09:37

    תרגיעו
    חרם פועל כבומרנג
    זעקי עיר מורשת עולמית של אונסקו
    היהלום בכתר הגליל
    מהרסייך ומחריביך ממך יצאו
    השיבו לנו את העיר המופלאה הזאת
    אלימות מכרסמת את יסודות הדמוקרטיה

  • 79.

    עדויות תושבי עכו הכי אמינים (ל''ת)

    שלומצ, 11/10/08 09:28

  • 78.

    להעמיד לדין את הנהג הערבי שנסע ביום כיפור ברחוב היהודי

    גברוש בן הרוש, 11/10/08 09:25

    לפי כל העדויות הוא עשה זאת בכוונה כשפלש במהירות גבוהה לרחוב היהודי ונסע כמו משוגע כדי לפגוע באנשים. יש להעמידו לדין באשמת פגיעה בדת היהודית ובצוע מעשה טרור. זה יה מעשה טרור לפי כל קנה מידה.

  • 77.

    אין לגלות שום איפוק עין תחת עין שן תחת שן סולחה אחרי תשלום הנזק+פיצוי (ל''ת)

    עודד יערי, 11/10/08 09:11

  • 76.

    ככה זה שיש הנהגה של אימפוטנטים

    תושב צפון מודאג, 11/10/08 09:09

    במקום להסתובב בעיר ולפזר הצהרות נבובות ריקות מתוכן, אם היה ראש ממשלה רציני היה מוריד חטיבת חי''ר לעיר ונותן לכולם בראש. גם ליהודים וגם לערבים !! ועוצר את הבעיה שהיא עוד קטנה. במקום זה מסתובבת שם ליבני והשר האימפוטנט דיכטר וכרגיל לא עושים כלום.

  • 75.

    אבי אקוודור העכואי, אתה מתחבא תחת המיטה?

    משה ונצואלה, 11/10/08 09:06

    יש לך אור כדי לטקבק? איך זה לפחד מהערבים?

  • 74.

    עשו מצווה

    מויישה, 11/10/08 09:06

    הַכֵּה תַכֶּה אֶת יֹשְׁבֵי הָעִיר הַהִיא לְפִי חָרֶב הַחֲרֵם אֹתָהּ וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּהּ וְאֶת בְּהֶמְתָּהּ לְפִי חָרֶב.
    מפרשים : במקום חומוס תאכלו כרעפלך (כיסוני בצק ממולאים בבשר)

    כידוע, יש מנהג לאכול כרפעלך ממולאים בבשר בהושענא רבא והסיבה לכך היא שכתוב בפסוק : ''הכה תכה'' הכה – ראשי תבות: הושענא רבא, כיפורים, המן. שהם ימים טובים באתכסיא. והבשר הוא מצד דין ולכן מכסים אותו.

  • 73.

    צדק חברתי צד ימין שלנו

    שמעון, 11/10/08 08:54

    מה שקרה בעכו עלול עוד לקרות בת''א יפו אם לא נתעורר.
    יש רשימה אחת בלבד המייצגת את תושבי השכונות ומצביעי הימין.
    בראשה עומדים יו''ר ועדי שכונות ימניים בכירים.
    שמה הוא ''צדק חברתי'' בסיועו של ארקדי-גאידמק
    הפעם מורידים את הכפפות ונלחמים.
    בוחרים צדק חברתי(אותיות-צד)

  • 72.

    בקרוב בכמיאל בגלל אזלת ידה של משטרת לואי דה פינס!

    שמאלני אבל ציוני ושפוי, 11/10/08 08:48

    גם בכרמיאל יש תופעה שמדי ערב נכנסים תושבי הכפרים ומשמיעים מוזיקה רועשת ממכוניותיהם תוך כדי נסיעה במהירות מופרזת ברחוב נשיאי ישראל-רחוב שחוצה את כל כרמיאל-מאות משפחות ואלפי אנשים שגרים בסמיכות לרחוב סובלים ערב ערב מפסטיבל אום כולתום תחת חלונם,משטרת לואי דה פינס עושה הכל על מנת לא לעשות כלום ולא מגלה יוזמה בכל הקשור לשמירה על איכות חיינו.

    בפעם האחרונה ששני פרחחים מהסוג המתואר חנו מתחת לחלוני ביקשתי מהם יפה להנמיך ,משאלה קראו לי חצוף!!! נאלצתי להכביד את ידי(וגם אתרגלי...) עליהם
    ועל כך אני מצר אם כי אני לא אוותר על איכות חיי בטח שלא תמורת ה''זכות'' של פרחח להפריע את מנוחתי.

    הגיע הזמן שמשטרת ישראל תדאג גם לאיכות חיינו.

    • אין דבר כזה שמאלני וציוני. ושמאלני ושפוי-בטח שאין. (ל''ת)

      ימני, ציוני ושפוי (הדבר האמיתי!), 11/10/08 12:00

  • 71.

    לדני- 63

    ערבי מעכו, 11/10/08 08:24

    דני כל הכבוד לךךךךךך

  • 70.

    היהודים נהיו פחדנים בני פחדנים

    י, 11/10/08 08:19

    תחפשו את הביצים שלכם אולי בזכוכית מגדלת
    חוץ מלטקבק מה אתם שווים?
    הרי בעוד כמה חודשים אתם תלכו לעכו ותשבו במסעדת סאלים ותנגבו חומוס ותאכילו את מי שבמו ידו דפק לכם סטירה בפרצוף.
    איפה נשמע שהמיעוט משתלט על הרוב בכח?
    היה פה פגרום ואיך התקשורת מציגה את זה?

  • 69.

    היום אני עולה לקיברותיהם של גנדי והרב כהנא לבקש סליחה

    סוניה גורביץ, 11/10/08 08:02

    רק היום התברר לי ששני קדושים אלו צדקו והבינו וחזו את מה שאנו חווים עכשיו. הם נתנו את הפתרון הבלעדי לערביי ישראל פתרון שיבטיח לנו את המדינה. המשך המצב הקיים שבו הממשלה טומנת ראשה בחול מרוב פחד יוביל לחיסול הקיום היהודי בישראל והפיכתה של המדינה לעוד מדינה פלסטינית. עד היום נהרגו לנו 20000 חיילים על הקמת המדינה. אם נמשיך ככה מותם יהיה לשווא. הערבים מבצעים כיבוש זוחל של יפו חיפה עכו לוד רמלה נצרת עילית וכרמיאל. בכל מקום יקימו מסגדים שיהיו מוקד להסתה. מהמוקדים האלו תפרוץ האינטיפדה הבאה. לכן יש להתחיל כבר עכשיו בניקוי ערים מעורבות מערבים.

    • לצערי בהמשך גם קברו של יגאל עמיר יהפוך לקבר גיבור-קדוש

      Avi Ecuador, 11/10/08 16:16

      בגלל השמאל והעמלקיים ואם תרצו או לא תרצו זה כבר לא אגדה.

  • 68.

    ג'יהד

    אריסטו, 11/10/08 07:57

    ערביי עכו , הג'יהד מופנה כלפיכם !כן כן ...שהרי בפסטיבל עכו צובאים עשרות אלפי ישראלים על חומוסיות עכו ועל שווקי הפיצ'פקס שלה ומשאירים מליוני שקלים בידי סוחרי עכו הערביים , שפעם בשנה מיישרים את הגב....אבל , שליחי האיסלם רוצים למסכן אתכם ובצר לכם ישלחו אתכם ביהודים....שנה שעברה ניסו את זה בכפר תבור כאשר שני שבב מדבורייה דרסו למוות ילדה בערב יום הכיפורים בכפר תבור.אבל זה לא הלך לכם , מעלש אמרתם , החמור איטי לאחמד יש סבלנות והשנה בחרתם בעכו.
    ונסראללה יושב ומחכך ידיו בהנאה....
    הטיבה עלית בפרסומת הקפה השחור , בה נראה טייס ישראלי מבקש כוס מים חמים , הערבי החייכן צועק בזילזול למטבח : 'הוט מאיה זריר קופאייה' אבל מייבש את הטייס הישראלי ומציע ל 'אוויל' תצלום עם הגמל במקום הקפה , אבל הטייס הישראלי מתייבש עד הלילה , ואז מבשל קפה על גחלים , נד בראשו כאילו הוא נהנה מהקפה , אבל המסר הוא - יהודים מטומטמים הנתונים בידי ערבים !!!!
    לכן ערבים נכבדים , הג'יבד האיסלמי מופנה כלפיכם !!!
    ואתם הישראלים היהודים , סעו לשדרות ועשו שם את הפסטיבל !

  • 67.

    פוגרום בחסות המשטרה. המשך מרד אוקטובר 2000

    רון אלמקייס, 11/10/08 07:56

    זה היה צפוי. הערבים קיבלו עידוד ממרד אוקטובר 2000 שגילה את אזלת ידה של הממשלה ופחדנותה בטיפול במורדים הערביים. הערבים פחדו כל השנים שיגרשו אותם מהארץ אבל ברגע שהבינו שזה לא עומד על הפרק הם הרימו ראש. ממשלת הפחדן והשפן אולמרט שפחד להלחם בחיזבאללה ובחמס פחד לעצור את מבצעי הלינץ'' בשפרעם פחד לעצור את השייך המסית ראאד סלאח ופחד לשפץ את שער המוגרבים בירושלים מפחדת לטפל ביד קשה בפוגרומיסטים הערבים בעכו והפקירה את היהודי לחסדי הערבים כמו שעשו האנגלים בזמן המנדט. מאות ערבים השתוללו והם עמדו מהצד בלי נשק והסתכלו פחדו לעצור אפילו ערבי אחד. הם חזקים רק על דניאלה וייס על חד הוריות או על זונות בתחנה המרכזית. זה משטרה זה? זה חרא! מפכ''ל המשטרה מסביר כל הזמן למה כולם אשמים חחוץ ממשטרת הדימקולו שלו. זאת משטרת השוטר אזולאי. כבר אפרים קישון הכיר אותם לפני 40 שנים.

  • 66.

    על תושבי המדינה היהודים לבוא לעזור ליהודי עכו

    אנשי כהנא, 11/10/08 07:54

    יום ראשון נארגן הסעות ונבוא

  • 65.

    חברים להתעורר

    עכואי, 11/10/08 07:44

    אותו ערבי שבא ביום כיפור לעורר מהומות נשלח מאירגון טרור...
    בכונה ישירה לעורר מהומות ולהתסיס את האזור

    תפילה-מי יתן שכל בני האדם יהיו מאושרים אמן

    • מקרה ברור של מחסור בתאי מוח

      יגאל, 11/10/08 08:34

      בשלב הבא תגלה שאתה בעצם מתוכנת ע''י החמאס.
      איזה שטויות אלה.

  • 64.

    אתם פשוט גזענים וסתם מראים לעולם שמעוניינים ב''שלום''!!!

    ערבי מעכו, 11/10/08 07:34

    אני ערבי מעכו, שבכלל לא מרוצה מהמצב שאנו בו כרגע...מצב על הפנים, אני לא אומר שהערבי הדפוק הבן ז*נה הזה שנכנס לשיכון במהירות מופרזת שהוא מלאך, הוא מנמנ**ק, אפילו אנחנו הערבים ההורים שלנו נתנו לנו לגדול ואמרו לנו והסבירו כמו שלנו יש חגים גם ליהודים, צריכים לכבד את החגים וללכת לפי המנהגים. אני בכלל לא מרוצה מהמצב,אתם חושבים שכל הערבים מרוצים מהמצב?, אתם יודעים כמה חברים יהודים יש לי?, דתיים?, בכלל אני אוהב אותם כאחים ואני אמשיך לאהוב אותם לא משנה המצב הגרוע הזה. פשוט צריכים לסתום את הפה משני הצדדים, נכון שהבן ז*נה הזה עשה בלגן, אבל תאמינו לי כולם רוצים לחיות את החיים, LIFE IS TOO SHORT, תאמינו לי אני לא שונא אף יהודי ואפילו פה הגזעניים כולכם, פששששש חבל שאתם חושבים כך, כי זה בכלל לא כך...ממש חבל:(:(:(...ואאוו איך הגענו למצב הזה...לצערי יש המון גזענות למרות שכולם שווים ביום הדין...אין דבר כזה יהודי יותר טוב מערבי או ערבי יותר טוב מיהודי... אלוהים אחד לכולם...אך בסוף כל אחד לפי מה שהוא עושה יקבל... מחכה לתגובות... רק לא גזעניות...

    • יש לשנות בבהילות את החוק

      יהודי נוסף, 11/10/08 08:43

      יש לקבוע חוק נוסף,וזה נוסחו:
      כל מי שפוגע או מנסה לפגוע בבטחון המדינה, לאחר שירצה את עונשו בכלא - יגורש !!!
      במקרים חמורים יותר - יש לגרש גם את משפחתו. לא משנה יהודי, מוסלמי או נוצרי.

      לפי החוק היום, מותר להרוס את ביתו. אבל מה הטעם בהריסת הבית, אם הוא ממשיך להתסיס ולהסית את כל סובביו?!

      בזמנו עשה את זה רבין. הוא גירש ללבנון כ- 500 מסיתים. אך הוא גרש אותם רק לשנתיים ימים ולא לצמיתות. אני מציע גירוש לצמיתות. אם המתסיס כל כך אוהב את אדמתו, האם הוא יסכים שיגשו אותו ממנה ? האם הוא יעשה דברים שיתנו בידינו את האמתלה לגרשו?

      אולי זה ישיב את האמון במערכת אכיפת החוק והשיפוט בישראל. והלא הכל נובע מכך שאין אמון במערכת אכיפת החוק ובמערכת המשפט. שאם היה לציבור אמון במערכות הללו, לא היתה סיבה של לקיחת החוק לידיים.

    • ערבי יקר הבעיה היא לא איתך הבעיה עם התרבות שלך

      שמאלני אבל ציוני ושפוי, 11/10/08 08:55

      ההבדל בין המקרה בו היהודים ניסו לכאורה לפגוע בפרחח שהפריע את מנוחתם לערבים שביצעו פוגרום הוא שהערבים עשו זאת נגד כלל היהודים,הגזען פה הוא רק הערבי מ שתקף חנויות ולא היהודי שביקש לשמור על קדושת יום הכיפור ולראייה גם יהודים שמפריעים זוכים לקבל את נחת זרועם של הדתיים.

      הבעיה היא לא בך כאדם אלא בתרבות ובדת שאתה שייך אליהם(אני מניח שאתה מוסלמי)

      דת מיסיונרית בהגדרה היא דת בלתי סובלנית ובלתי מתחשבת ולראיה המסגדים שמעירים את כולנו ב 5 בבוקר(פתאום זה בסדר להשתמש עם טכנולוגיה מערבית כשזה נוח??)

      אני מוכן לוותר על ערבים ''טובים'' כמוך אם ביחד איתך ילכו מכאן כל הערבים המוסלמים הגעזנים הפאשיסטיים.

      צר לי אבל כשמאלני פקחתי את עיני והבנתי שלא יהיה פו קיום משותף לא עכשיו ולא עוד 1000 שנה,התרבות שלכם מפגרת ב כ 1000 שנים אחרי התרבות המערבית,אין לי שיג ושיח עם תרבות שסוקלת אישה באבנים או מתירה רצח נערה בת 16 כי העיזה רחמנא ליצלן להתאהב.

      אתם צריכים לעשות חשבון נפש עמוק!! זו האמת

      שמאלני אבל ציוני ושפוי!

    • יפה מחשבה בריאה

      גבריאל, 11/10/08 09:01

      אם כולם היו כמוך המצב היה טוב אך יש מיספר קטן של מיתגרים או סתם טיפשים שלא יכולים לנחש בהלך אחד קדימה .
      אתם הערבים צריכים להוציא את העברינים הקטנים מיכם להיתראות אצל סעיד

      • אם זה קצת או הרבה זה כבר לא רלוונטי

        Avi Ecuador, 11/10/08 16:27

        בתרבות האסלאם ''הקצת'' שולט ברוב והקיצוניות והפנטיות משקפת את השנאה והרוע שמביעה היום תרבותם-
        אי אפשר להאמין ולסמוך שזה ישתנה אלא להפך,ראה מדינות ערב, מספר היהודים שואף לאפס והם חיו בתרבות זו כאזרחים סוג ת'.

  • 63.

    כמה עובדות על ערביי עכו (ל''ת)

    תושבת עכו לשעבר, 11/10/08 07:34

  • 62.

    די די די די די די די די !!!!!!!!!!!!!

    דני, 11/10/08 07:26

    מספיק !!!! אנשים תגידן אתם מפגרים ??
    אין לכם חיים ???? רק לזרוק אבנים אחד על השני !!!! מטומטמים !!!!

  • 61.

    מסקנות וועדת חקירה ארועי עכו

    מסיקה רוני, 11/10/08 07:25

    מפקד תחנת עכו לא דאג לבטחון העיר בכך שהותיר קומץ שוטרים ויחד עם זאת לא היה קיים נוהל גיוס מהיר של שוטרים ולכן הפורעים פעלו במשך שעתיים ללא הפרעה
    ולכן מן הראוי שיפשוט את מדיו
    השר לבטחון פנים קיבל התראה מח''כ זכור לגבי צפי של מהומות ולא עשה עם המידע דבר כפי שאינו עושה בשום נושא ובנוסף לכך כדי למזער את האסון הוא דרש לא לבטל את הפסטיבל ושוב גילה חוסר אחריות ולכן מן הראוי שיניח את רכב השרד ויפנה מקומו לאדם אחראי יותר
    ח''כ זכור טען מחד גיסא כי ידע והתריע ומאידך גיסא טען כי ההתארגנות לנפץ עיר שלימה הייתה ספונטנית מסקנה ח''כ זכור שקרן אך לחברי כנסת מותר לשקר
    הכתב זוהיר אלול שרואיין אצל אברי גלעד טען כי הפוגרום נובע מקיפוח וזו הרי טענה מגוחכת שכן הקיפוח היחידי של הציבור הערבי בארץ הוא בנשיאת הנטל ולא בקבלת זכויות ועל כך יעידו ערבים רבים שהיגיעו להישגים מרשימים בזכות יכולתם במקומם להיסתתר מעבר לתרוץ העלוב
    ערוצי התקשורת שמיהרו כרגיל לפרסם מידע לא נכון ולהביא לראיון אנשים רק מצידו האחד של המיתרס ראויים אף הם לכל גינוי
    הצל''ש היחידי בארוע מגיע לרש העיר שהחליט לבטל את הפסטיבל שהינו גולת הכותרת של העיר ובכך לצמצם את הסיכון , יישר כח

    • יישר כח רוני בכך סיכמתה את ליל הבדולח

      שלמה, 11/10/08 09:53

      שמעון לנקרי ייזכר בהיסטוריה של העיר עכו ואני מסתכל על חצי הכוס המלאה

  • 60.

    כשאתה רוצה אתה יכול

    מירב, 11/10/08 07:25

    הפעם לא אכזבת שמעון לנקרי,לך עד הסוף המר של עוכרי ישראל.אסור לנו לשתוק להם.
    ולשמעון פרס - בוא תהייה במקומנו שעה אחת בלבד.

  • 59.

    עוד יבוא היום שחילי צ.ה.ל בחופשה יעשו שימוש בנשקם..

    אזרח המרכז, 11/10/08 07:08

    וזאת משום שהממשלה לא מאפשרת למשטרה להעניש את הפורעים.(והרוצחים הערבים)ראו רוצחי נתן זאדה...

  • 58.

    הנהג הערבי המתסיס משקר...

    עכואית מרחוב בן שושן, 11/10/08 06:17

    שכונת בן שושן היא שכונה יהודית בלבד באיזור היחיד בעכו שבו קיים רוב יהודי.מתוך עשרות אלפי משפחות ניתן לספור את המשפחות הערביות באיזור זה על יד אחת,כמו כןזהו רחוב שבו המון בתי כנסת וכל עכואי יודע שבערב יום כיפור בכל שנה צועדים מאות אנשים על הכביש בעיקר ברחוב זה,כך זה קורה מדי שנה בכל 17 שנות חיי כעכואית.הנהג שהתחיל את המהומות ידע את זה משום שהוא חי בעכו כל חייו ולכןזה ברור שהוא נסע בכוונה למצוא תירוץ להתחלת המהומות והצגת היהודים כבריונים וגם כדי לפגוע ביהודים עם רכבו משום שזה כמעט בלתי אפשרי לא לפגוע בהולכי רגל במצב כזה. הנהג גם שיקר בקשר למהירות נסיעתו שהייתה קרובה פחות ל25 ויותר ל125 ובנס לא דרס כמה אנשים ואת זה יוכלן לאמת מאות עדי ראייה כולל אותי.

    • אין חדש תחת השמש

      צפונבונית, 11/10/08 08:16

      שנה שעברה ערבים דרסו למוות ילדה בערב יום הכיפורים , מה חדש ?

    • תסביר לי בבקשה:

      רועי, 11/10/08 08:52

      איך זה שבעכו, לפי הממשלה, יש רק 27% ערבים בעכו ועם זאת אתה טוען ששכונת בן שושן היא היחידה עם רוב יהודי? משקרים לנו?

  • 57.

    הערבים צריכים לקרוא לחברה מנעלין... (ל''ת)

    שגיב, 11/10/08 06:04

  • 56.

    התגובה ההולמת של כל ציוני-לא קונים מפלסטינים! עד שיעזבו את מדינת היהוד (ל''ת)

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!!, 11/10/08 05:58

  • 55.

    ליהודים אן מה לחפש בעכו

    סועאד, 11/10/08 05:39

    שיסעו למקום אחר

    • תגובה ל - 56

      מירב, 11/10/08 07:26

      לך יש מליון כפרים בסביבה ובארץ לך תגור שם ותפנה את האדמה היהודית ישראלית לי.
      מירב מעכו לנצח.

    • הכותב הוא יהודי מתסיס

      יגאל, 11/10/08 08:36

      אף ערבי לא יעלה מחשבה מזוהמת שכזו

  • 54.

    על איזה איפוק אתה מדבר-ראש העיר,בוא תראה איזה נזקים הבני עוולה האלה עש (ל''ת)

    משה מעכו, 11/10/08 05:19

  • 53.

    לא שוכבת עם ערבים יותר...סוף!

    נילי (רמת השרון), 11/10/08 04:08

    נמאס לי מההתנהגות הברברית שלהם, מילא במיטה (שאני מאוד אוהבת את זה חזק) אבל גם ברחובות סתם ככה למען הנאה סדיסטית?! לא מקובל עליי!

    • תגובה ל54 לא שוכב עם ערבים

      משה, 11/10/08 07:28

      כתב את זה גבר הומו ולא בחורה

  • 52.

    זהו תחילת סוף מדינת היהודים והתקשורת נותנת הגנה לערבים (ל''ת)

    תחילת הסוף, 11/10/08 03:56

    • צודק / צודקת (ל''ת)

      שלי, 11/10/08 10:39

  • 51.

    חשבתי שליל הבדולח היה בגרמניה,מסתבר שהגיע גם לישראל

    ליל הבדולח, 11/10/08 03:53

    איזה עוד מדינה ריבונית תרשה לעצמה שמיעוט יהרוס לה את החג הקדוש,תשובה=רק בישראל מדינה שנשלטת על ידי שמאל קיצוני(תקשורת,ממשלה ומנהלי מקומות עבודה)!
    וכל זה יוביל אותנו להרס העם היהודי

  • 50.

    סדום ועמורה

    ג'ובראן חליל ג'ובראן, 11/10/08 03:51

    סדום ועמורה - יהודונאצים
    אולי גם לחוקק חוק עזר עירוני בעכו המחייב ערבים לשאת טלאי צהוב?
    בושה וחרפה. הציונות בשפל המדרגה.

    • כבוד אדון גובראן - אם אתה חושב שהנאצים המציאו משהו - אתה טועה

      שאדי, 11/10/08 07:53

      לפני מאות שנים המוסלמים אלצו את הנוצרים לענוד שרשרת ברזל עם צלב ברזל כבד מאוד אשר גרם לכאבים בצוואר והשאיר סימן כחול

      המוסלמים המציאו גם את שיטת ההתנחלות
      - הם הביאו מאות שבטים בדווים כדי לכבוש לבנון.
      ואנחנו עושים כמוהם היום.
      לא כך הדרך.
      איך תתגאו בהיותכם העם הנבחר אם מתנהגים כמוהם?

      מטרת הכיבוש שלהם היתה '' הנשים הלבנות''
      אחרת תסביר לי למה לא פנו דרומה לאפריקה להפיץ את האסלאם (התירוץ הידוע) והתעקשו לצאת למלחמות כדי לכבוש אירופה - שכולנו חומדים את הנשים שלהם.

      הנאצים לא המציאו כלום
      - הם היו גנבים-
      אפילו את הסמל שלהם גנבו מהבודהסטים

      כולם עשו טעויות
      יהודים נוצרים ומוסלמים
      וימשיכו את הסכסוך בגהנום

    • ההסתה באה מתגובות של אנשים כמוך.

      יוסיפון, 11/10/08 10:05

      והתלאי שלך זה הסירחון שיוצא ממך ומכמוך

  • 49.

    הממשלה,מקומות העבודה והתקשורת עם הערבים וכל זה במדינה יהודית,למה?

    יהודי, 11/10/08 03:40

    מי היה מאמין לכזה דבר
    האם בצרפת המוסלמים היו מפירים את אחד החגים הצרפתים נראה לכם שככה היו מתיחסים לצרפתים,לי לא רק אצלנו מפחדים מהערבים ואני לא מבין למה

  • 48.

    צדק חברתי בת''א יפו

    אבי, 11/10/08 02:58

    נציגי ימין הקימו רשימה למועצת העיר ת''א יפו בסיועו של ארקדי גאידמק.
    מה שקרה בעכו לא יקרה בתל אביב יפו

  • 47.

    לא משנה לאן נלך, הערבים יעקבו אחרינו גם לירח.

    שלומי, 11/10/08 02:23

    לא יתכן שמקרים כמו עכו ימשכו במדינה.
    זו מדינה יהודית לא מוסלמית. הם לא רוצים להחריז על מדינה פלאסטינית רק בגלל שאז נוכל להכריז מלחמה. ואנחנו טפשים, בוחרים נציג פלאסטיני לכנסת.
    למה נלחמנו את כל המלחמות, בשביל לתת את המדינה בחינם אחר כך?
    בושה וחרפה שהם מעיזים להכנס לבתי כנסת בחג הכי קדוש ליהודים. אף פעם אפילו לא העזנו להכנס למסגדים בחג הרמדן.
    זו בושה לעם היהודי והם מנצלים את זה בגדול.

    • 47 ..! התגובה שלך מזכירה לי מאמר שכתב ברל כצנלסון.האם יש קירבת דם..??? (ל''ת)

      סמי בוגנים., 11/10/08 03:40

    • אני נשואה לערבי מקסים ומשכיל.....מה יעלה בגורלי כעת...????

      נירה עאג'מי, 11/10/08 03:56

      נירה.

      • מה יכול להיות גרוע יותר

        רוני, 11/10/08 13:58

        מהמצב בו את נמצאת אין לך מה לחשוש מצבך עשוי רק להשתפר

    • אנו מדינה גיזענית.יש לאפשר למוסלמים לרכוש אדמות פה בצפון ת''א.

      עימנואל בורשטיין---צפון תל אביב הירוקה., 11/10/08 04:03

      צרו קשר במייל,במידה ואנו תמימיי דעים.

    • 47 תלמידי. הראתה הבנה נחרצת בקריאת המצב. אני גאה בך. הוגו. (ל''ת)

      דביר הוגו יעקובבוביץ', 11/10/08 04:04

  • 46.

    למספר 30..כנסו..זאת האמת!

    טל מעכו, 11/10/08 02:21

    המהומות בעכו הם לא בגלל אותו ערבי שנסע בפרעות ועם מוזיקה חזקה באמצע כיפור בשכונה יהודית ראשית (אני הייתי שם אז אל תאמינו לו כשהוא אומר שהוא נסע רק 25 קמ''ש), המהומות הם בגלל מה שקרה אחרי זה.
    ה-120 מכוניות יהודיות שנהרסו לגמרי בגלל גדודים של ערבים רעולי פנים שהגיעו לשיכוני המזרח בעכו, בגלל הערבים שדפקו לשכנה שלי בדלת וצעקו לה ''מוות ליהודים''.
    אחרי דבר כזה אי אפשר לשבת בשקט. עד עכשיו היה שקט ותראו לאן הגענו..זאת הדרך היחידה שהערבים מבינים שלא כדי להם להתעסק עם יהודים בשנים הבאות

  • 45.

    חרם כלכלי

    קובי, 11/10/08 02:02

    חרם כלכלי הכי טוב לא לקנות מערבים לא לעשות איתם שום עסקה

    • הם יורידו מחירים וכל המיתחסדים ייתעסקו עימם..........

      סמי בוכובז'ה,טבריה., 11/10/08 03:38

      האימרה שלך מזכירה לי את אחת מאימרותיו של ווינסטון צ'ירצ'יל...... האם יש קירבת דם בינכם..???

  • 44.

    יהודי עכו נצלו את ההזדמנות,,,,

    אריאל, 11/10/08 01:28

    ,,,, והכו מכה קשה בערביי עירכם , שכן רק כח מדבר אל הפרימיטיבים הללו , אנא הכו בהם שיזכרו ולא ישכחו שהיהודי בארצו הוא לא הפראייר שלהם ,,,ימח שמם הישמעלים הארורים הללו

    • הסתה - מישהו מסנן כאן תגובות? (ל''ת)

      נפנה למשטרה, 11/10/08 09:11

  • 43.

    הגיע הזמן לגרש את הערבים. יש להם 22 מדינות וליהודים

    יש רק מדינה 1. אי אפשר לחיות איתם ואת זה כבר הבנו, 11/10/08 01:24

    כשאבותנו חיו בארצות ערב, על כן עזבו את רכושם ואת בתיהם מכרו בזול כדי לעלות לארץ ולהתחיל חיים חדשים. בדיוק כמו שאי אפשר שנאצים יחיו פה גם ערבים לא יכולים לחיות איתנו.

    • 43 .הראת נחרצות באמירתך..!!!! אתה מזכיר לי את תאודור הרצל בהגינותך...!

      יאיר בנשטיין-סביון., 11/10/08 04:14

      האם יש קירבת דם ביינך לבין מר הרצל ?
      צור קשר במייל.

  • 42.

    לנקרי, מי שהביא לפגיעה ביום הקדוש

    גבר, 11/10/08 01:21

    הוא מי שניסה לעשות לינץ' בגוי שמימש את זכותו להחזיר את ביתו הביתה בערב במכונית.

  • 41.

    ארצות הברית במלחמת העולם השנייה

    Avi Ecuador, 11/10/08 01:19

    במלחמה עם יפן, הכניסה את כל האזרחים היפנים תושבי ארצות הברית למחנות ריכוז...
    זו לא השיטה אבל הם כולם צריכים לעוף מכאן ומצידי שמדינות ערב ייתנו להם את בתי היהודים שחיו שם.

    • 41.. ~ הנועזות שלך מאחוריי המיקלדת מזכירה לי את התעוזה של בר_כוכבא...

      נאור חציר-נווה סביונים, 11/10/08 05:47

      בר_כוכבא במרד נגד הכובש הרומאי. אני מוקסם.
      האם יש קשר דם בינך לבין מר בר_כוכבא...???

      • ההבדל ''הקטן'' כאן שהם מורדים בך

        Avi Ecuador, 11/10/08 16:09

        אם היה מדובר באמריקאים ובכיבוש שלהם הייתי ''שמח''.

  • 40.

    לערבי מ 14

    Avi Ecuador, 11/10/08 00:57

    חוסיין בספטמבר השחור ידע לחסוך קרבנות לשני הצדדים בחשבון סופי
    יש ללמוד ממנו ומיד בכדי לא להפוך את הקו הירוק לשטחים!
    מה עשה חוסיין?
    עלה בטנקים על הכפרים שלכם ושם יש 70 אחוז פלסטינים, אתה יודע מה אמר?
    שניסו לפגוע בבית המלוכה שהיא מזרע מוחמד.
    שיגידו שמנסים להשמיד את העם שבחר אלוהים מצידי ויעשו את מצוות עמלק...

    • אם עכו לא תהפוך לדוגה לטיפול או אמתלה ישראל לקראת קטסטרופה.

      Avi Ecuador, 11/10/08 01:22

      ביד חזקה ובזרוע נטויה להלחם בעמלק בלי חשבון!

      • לאבי עקוודור. ! לא חיבבתי את אמירתך...!! (ל''ת)

        נאור ברהם--לונדון, 11/10/08 04:25

        • הם רוצים פועלים מיחלים ומתפללים להשמדת ישראל... (ל''ת)

          Avi Ecuador, 11/10/08 16:07

  • 39.

    עבודה יפה של היהודים

    אבלולו, 11/10/08 00:51

    טוב מאוד צריכים להראות להם מי אנחנו!!! לכו לעזאזללל

  • 38.

    ראש אמ''ן האלוף עמוס ידלין מאשר שהחיזבאללה.....

    רבי, 11/10/08 00:50

    ראש אמ''ן האלוף עמוס ידלין מאשר כי ארגון החזבאללה נתן את ''יריית הפתיחה '' במהומות בעכו , מה שהם מכנים אוקטובר השחור של הציונים. ידלין מציין כי עכו היא ראשית הדרך ובהמשך יש את חיפה, יפו , ואדי ערה , כפרים בגליל, ירושלים, לוד, והישובים הבדואים בנגב.

  • 37.

    כל הכבוד ליהודים תושבי עכו. חיי יהודים אינם הפקר! (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 11/10/08 00:48

    • צודק בהחלט 37!!!!! (ל''ת)

      נורית, 11/10/08 07:30

  • 36.

    לכל יהודי ישראל

    עכואי, 11/10/08 00:43

    קחו דוגמא מאיתנו, סבלנו איומים אין ספור ומעשי בריונות ברחבי העיר עד אשר הגיעו מים עד נפש ולכן קמנו ועשינו מעשה על מנת לשפר את מצבנו בעיר.
    לכל היהודים בערים מעורבות אשר מרגישים ככה תתאחדו ותדרשו את זכויותכם. די לבריונות הערבים ולשתיקה היהודית.
    בהצלחה לכולם.

    • לאחינו היהודים בעכו, היו חזקים העם אתכם

      יוסי, לוד, 11/10/08 03:49

      היום זה אתם, מחר הערבים ירימו ראש אצלנו בלוד

  • 35.

    כל מדינות האפרטהייד התפרקו.

    עמי, 11/10/08 00:34

    כל מדינות האפרטהייד הגיעו אל קיצן דרא''פ,ארה''ב,גרמניה,רוסיה, אני לא מבין למה חושבים בארץ שזה ישרוד אלף שנים?
    מה באמת חשבתם שגזענות מעונבת היא חוקית?באמת?
    או העלאת מאות אלפי גויים מבריה''מ במסווה של יהודים תשנה את המצב?
    אין פויילשטיק בדברים האלה.

    • בקרוב אתם חוזרים לאירופה אנטישמים שמאלנים

      יהודי, 11/10/08 01:26

      אני לא בטוח שבאירופה יתלהבו מיכם.

      בכל מקרה תהנו שם כאשר המוסלמים או הפאשיסטים האירופאים ישתלטו שם על העסק: זה או זה או זה - אין אופציות אחרות :-)

  • 34.

    להעלים את האלימות בנחישות....אם נהסס נאכל אותה (ל''ת)

    הרצל, 11/10/08 00:29

  • 33.

    ארץ אוכלת יושביה ובניה (עד מתי רשעים יעלוזו?) קדימה ליברמן!! (ל''ת)

    רון, 11/10/08 00:28

  • 32.

    יהודי עכו אנחנו איתכם עד הסוף!!!

    אלי תל-אביב, 11/10/08 00:24

    די לבריונים הערבים הלאומנים הפנאטים צמאי הדם.כל הכבוד למחזירי הכבוד היהודי בעכו.

    • א''י ליהודים בלבד

      שלומי, 11/10/08 01:07

      גירוש לערבים ושיחרור השטחים הכבושים מידי האויב הערבי יפתרו את הבעיה!!

      ביום כיפור לפני מספר שנים יצאו הערבים לפרעות נגד היהודים בצפון ירושלים , יהודים ששמעו שערבים מנסים לעשות מהומות יצאו מבית הכנסת והיכו נמרצות את הערבים עד לסילוקם, היום אף ערבי מהשכונות הערביות לא מעיז לצאת ולעשות מהומות בשכונות היהודיות!!!!

      הידד ליהודים ששומרים על כבודם ולא נותנים לאספסוף הערבי לעשות בהם כרצונם !!

      • צודק 100% (ל''ת)

        האצל, 11/10/08 02:50

    • 32. ההכרזה שלך מזכירה לי אחת מההכרזות של פסח גרופר.האם יש פה קירבת דם (ל''ת)

      ספיר מנדלוביץ'---רמות נפתלי., 11/10/08 03:42

  • 31.

    לנו יש את אחמד טיבי ח''כ אמיץ ואתם פחדנים אפסים כלום (ל''ת)

    אחמד, 11/10/08 00:23

  • 30.

    על מה ההתחסדות של תושבי עכו ??

    אבנר, 11/10/08 00:21

    על הפרת השקט ביום כיפור ??
    אם קצת בינה ודעת הם אולי היו מבינים שמה שהערבי עשה ביום כיפור פי כמה פחות חמור מחילול השבת של המתפרעים היהודים מעכו שכבודם נגנז.ועוד בטח לא כאשר מדובר בדת שלו.
    אני לא מצדיק את מה שהערבי עשה.הוא מטומטם ובלי טיפת כבוד,לא לעצמו, לא למשפחה שלו,לא לערביי עכו,לא לדת שלו ובטח שלו למי שמסביבו.ומי שיישא בתוצאות של הטימטום שלו הם הוא המשפחה שלו וערביי עכו.ואם תפרוץ אינתיפאדה נדע מי פתח את תיבת הפנדורה.ומוטב שהילדה הייתה הולכת גם 20 ק''מ ולמנוע את המצב הזה.

  • 29.

    כהנא צדק

    רבי, 11/10/08 00:21

    יש לגרש את ערביי עכו הפורעים.

    • כהנא צדק בהחלט!!!

      נורית, 11/10/08 07:35

      אני יודעת. שימשתי כמזכירה שלו וניהלתי את הסניף הצפוני עבורו, בזמנו.
      הוא צפה בדיוק את מה שקורה היום.
      הערבים הם סרטן בגוף האומה היהודית.

    • הרב כהנא טעה!

      ירון ירושלים, 11/10/08 09:40

      כהנא טעה, הוא היה מתון!!!

    • מי שהרג את כהנא צדק (ל''ת)

      שמשון, 11/10/08 12:21

  • 28.

    מאורעות תשסט

    תושב מזועזע עד לפוגרום, 11/10/08 00:19

    כעד לאירועים מחובתי לפחות לתקבק אותם אליכם:
    היום בשעה 2315 פתחתי את חלון ביתי והזדעזתי לראות קבוצה של כ-15 ערבים צועקים אללה הוא אכבר וזורקים אבנים לעבר רחוב מוטה גור וכן כן במו עיני ראיתי שנזרק בקבוק תבערה שבער לאחר מכן בסמוך לרכבי החונה בחניה הפרטית.
    המזעזע שבענין הוא שבכביש הראשי הנמצא רק כ-25 מטר מהמקום היה עמוס בכלי משטרה מהבהבים שלא עשו דבר.
    כעשר דקות לאחר שהם עדיין מתגודדים מתחת לביתי (יש לציין שמתחת לביתי ישנו ''כפר קטן'' של ערבים שלא הסכימו להתפנות כשבנו את הבניין בו אני גר ובו תפסו הערבים מכסה לפעולתם)ראיתי יסמניקים פורצים למתחם ומסתובבים בו מבלי לעצור אף אדם.
    כרגע (1215) הכל נרגע התושבים יורדים לבדוק מה שלום המכונית שלהם....

    • בערד זה המצב כבר כמה שנים

      שפינוזה, 11/10/08 01:31

      תראה לי ישראלי שיוצא ונכנס לערד בלילה?
      ואם כבר תקפו אותך בדואים והתקשרת למשטרה היא לא מגיעה

      • פה בקריות שקט מתוח,כולם מחכים לשינוי.... (ל''ת)

        סמירה אבואף,כפר קראע., 11/10/08 03:52

      • _פקק תנועה קרית ביאליק_ מיתנדב היום למישמר האזרחי...יחי ! (ל''ת)

        שמש בוטבול, 11/10/08 03:58

      • שפינוזה

        אלי, 11/10/08 18:43

        ליבי איתך שמעתי מה הבדואים עושים בערד
        ובודאי בדימונה המצב קשה בדואים שולטים שם חלקית

  • 27.

    אני קורא את התגובות האלימות ומתבייש. כנראה שחיות אלימות יש בכל עם (ל''ת)

    אבל הטובים שבשני העמים ינצחו, 11/10/08 00:18

    • 27...!! עי ...חאקוייאק...וואלללה חאקוייאק............~ (ל''ת)

      ניסים סעדון, 11/10/08 03:54

  • 26.

    הגויים סוגרים עלינו ערבים מבחוץ ורוסים מבפנים.מפחיד.... (ל''ת)

    אלון, 11/10/08 00:17

  • 25.

    קראו כתבה מאירת עיניים

    Avi Ecuador, 11/10/08 00:16

    http://www.debka.co.il/headline.php?hid=3372

  • 24.

    בקרוב יסופקו לתושבי עכו חגורות

    Avi Ecuador, 11/10/08 00:03

    יוכלו להיות שהידים ולקבל בתולות.

  • 23.

    שלום

    בן ישראל, 11/10/08 00:02

    טעות אחת מצד שלהם וכל הערבים מתסיסים.
    מה היה קורה עם אחד מאיתנו היהודים היה מסתובב עם חזיר ותמונה של מוחמד או של הקוראן היה עליו?????
    מלחמה גרעינית תהיה?לא?
    אני חושב שכן.
    אז לערבים כבדו את המקום שאתם נמצאים בו.
    אל תפגעו בקדושת החגים שלנו ולא בעם.
    ואנחנו לא נפגע בכם.
    האם זה ברור

  • 22.

    תורת עגל הזהב של השמאל מתנפצת אבל הם לא יתעוררו

    Avi Ecuador, 11/10/08 00:00

    הברירות שיש לישראל ושכתבתי לכם לפני שנים:
    * הברירה הראשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההיסטורית שכל שנותינו בגלות הייתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית.
    לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב פספורטים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, פספורטים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים וזמניים עם לוח זמנים לצאת.
    טרנספר יישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.
    זאת היא חובתנו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית.
    * הברירה השנייה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חדלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי.
    * אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות אזוריות שבם לדוגמה יהיו 120 אלקטורים שמתוכם יינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
    זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות האלקטורים אבל זה ימנע כנראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים.
    * עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האזורים מאזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושלים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים.
    * הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית בגלל שמאל הוזה שקיים בנינו.
    במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה.
    במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה.
    לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הראשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת.

    • 22 . הפסק להעתיק מאמרים לא לך...........!!!!! (ל''ת)

      שמש בוטבול, 11/10/08 03:45

      • זה מקורי וכשאני מעתיק מאמר לא שלי אני מציין זאת בלינק או באמירה (ל''ת)

        Avi Ecuador, 11/10/08 14:34

  • 21.

    לייבש את המהומות תקשורתית. לא לתת להם במה המספקת להם תדלוק ובערה.

    שתוק מוטיבציה, 10/10/08 23:53

    להצניע את ''כוחות'' העתונות והתקשורת ולא לסקר שידורים חיים, כך תרד המוטיבציה להתבהמות והשתוללות.

    • כן, תעצום את העיניים ביום שמש, עוד יתברר לך שאין שמש (ל''ת)

      Avi Ecuador, 11/10/08 00:01

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 11/10/08 00:20

      נכון בהחלט,
      להוריד את עכו מהכותרת זה בהחלט נותן מוטיבציה להמשך מהומות.
      רשאים להמשיך ולדווח אך לא בכותרות.

      • להעביר את תושביי שדרות לעכו,רק הם יודעים ליספוג בשקט.......! (ל''ת)

        שוני גילברט,סביון., 11/10/08 03:47

  • 20.

    נצרת עילית מחר יום שבת כולם בקניון אין כניסה לערבים

    אפי הנצרתי, 10/10/08 23:51

    הגיע הזמן שנפסיק לסגור עיניים ולתת להם לעשות מה שהם רוצים בעיר היהודית שלנו תקחו דוגמה מעכו ואצלנו המצב יותר גרוע בלי אלימות פשוט לתת להם להיכנס כל האלה שמגעים מהכפרים המסריחים שלהם שישארו שם

    • 6

      2, 11/10/08 00:15

      3

    • אפי זה אתה משרת מה קורה גבר?

      מאור א., 11/10/08 01:07

      אח שלי אתה צודק חייבים לעשות את זה גם בנצרת עילית! אסור לתת לערבים מנצרת למטה (תחתית) לבוא לקניון שלנו למרות שבעלי החנוית מתלוננים כי אין להם פרנסה בלי הערבים זה בושה וחרפה שבעלי חנוית יהודים אומרים דברים כאלה אז מה שהם מפסידים כסף אם הערבים לא קונים אצלם זה כסף מלוכלך. אל אל נצרת עילית בוחרים באברהם ממן לראשות העיר בחודש הבא רוצים ראש עיר דתי וימני קיצוני!!!

      • יש לי חמלה על אותו פסיכיאטר בבקו''ם,שלא נתן לדיטריך פרופיל 21 וגרם....

        אביגדור דביר, 11/10/08 03:51

        וגרם למהומות של היום.

  • 19.

    לייבש את המהומות תקשורתית. לא לתת להם במה המספקת להם תדלוק ובערה.

    שתוק מוטיבציה, 10/10/08 23:51

    להצניע את ''כוחות'' העתונות והתקשורת ולא לסקר שידורים חיים, כך תרד המוטיבציה להתבהמות והשתוללות.

  • 18.

    המורה להיסטוריה סיפרה לנו שליל הבדולח היה רק בגרמניה

    תלמיד, 10/10/08 23:47

    אני רואה שגם בארץ עושים ליהודים לילות בדולח

    • הפוגרומים בישראל בחסות השמאל,המשטרה ובגץ !

      יהודי מופקר, 11/10/08 00:08

      מפגיזים אוכלוסיה בישראל וצהל לא מגיב !
      מבצעים פוגרומים בליל כיפור ביהודים והמשטרה לא מגיבה !
      חיינו הפקר ! ומי שלא מתעורר עכשיו ישלם את המחיר בעתיד !!!!!!!!!

  • 17.

    שיביאו את המשפחה לחריש

    שפוי, 10/10/08 23:38

    שם כבר ימקמו אותם
    המדינה טובה בזה

  • 16.

    בושה ל ynet שנקטו עמדה

    sl, 10/10/08 23:36

    ממש בושה לנו כיהודים לחיות כאן על פי תכתיבי התקשורת מזל ש ynet כבר הודיע לכל העולם מי ''התחיל'' את המהומות נתן חותמת לארועים בכך שהפליא בראיון מקיף עם אותו מפגע שבא להתסיס אותנו ביום חגינו אני לא האמנתי לאף מילה של הבחור חבל שלכך התפתחו הדברים מבחינת התקשורת כולכם מוזמנים להגיע לעיר לראות את ההרס שערביי עכו זרעו בעיר ממש בושה לנו הגיע הזמן לזעוק די זוהי המדינה שלנו.

    • חרם על YNET!!! זו לא פעם ראשונה שהעיתון האנטי ישראלי הזה משתמש בתפוצה

      צ'ומפי, 10/10/08 23:57

      הרחבה שלו בכדי להסית כנגד ישראל!!

      • YNEY ןNRG פשוט נשלטים על ידי שמאלנים וכך כל התקשורות ובגלל זה הם לטובת

        צודק, 11/10/08 03:48

        הערבים

    • תתעורר התיקשורת בשירות האוייב (ל''ת)

      צדיק, 11/10/08 00:52

  • 15.

    יהודים - תברחו לחו''ל

    ההמום, 10/10/08 23:28

    ממש ליל הבדולח בערב יוום כיפור - וכולם מחפשם איך להרגיע (להעביר) את הבעיות לקדנציה הבאה....

    • עם ממשלות כמו שיש לנו בשנים האחרונות....

      האמת לאמיתה, 11/10/08 03:31

      אין לי כבר מה לחפש כאן, זו כבר לא המדינה בה נולדתי בה נולדו הורי, לגבי זו מדינת ניכר כמו כל מדינה אחרת, ורע כאן ליהודים יותר מאשר במדינות נאורות אחרות !!!

    • 15. הטענה שלך מזכירה לי את טענתו של מנחם בגין בתקופת הסזון....!

      אברום חתואל,לכיש., 11/10/08 05:50

      האם יש לך קשר דם עם מנחם????

  • 14.

    סוף סוף אני מוצא תגובת מחאה

    ערבי, 10/10/08 23:28

    מקווה שזה יקרה עוד ועדו ! שיהודים יגידו די ! לא רוצים מלחמות ! כי זה מוביל אך ורק לתוהו ובוהו ! אז אתם מתבקשים להגיב בצורה מרגיעה ולא מחריפה

    • די לטרור הערבי בישראל !

      מדינת היהודים, 10/10/08 23:52

      בסוף נגיע לשלב של או אנחנו או אתם ?
      או שאנחנו נעיף אותכם הערבים יחד עם השותפים שלכם משמאל למדינות ערב !
      או שאתם תנצחו ואנחנו נחזור לגולה !

    • זה יגמר שאנחנו נחליט,כמו בכל מלחמותינו,הבנת? לך תעשה שפכטל (ל''ת)

      לוחם אגוז, 10/10/08 23:53

      • חחח ראינו איך סיימתם את המלחמה בלבנון

        ערבי, 11/10/08 12:25

        ראינו טוב איך ''זה יגמה בהחלטות שלכם'' חחחח

    • ערבי-בשישה ימים רמסנו 3 צבאות,ב-6 דקות גם עכו יכולה להעלם (ל''ת)

      ק, 11/10/08 00:18

      • עם מחלת איידס כמו שמאל לא מאמין!

        Avi Ecuador, 11/10/08 01:07

        הטבע של המחלה שהיא עוזרת לאותו נגיף שתוקף את הגוף.

    • לא כל היהודים מתהלמים. אני בעד שלום! בוא ונתאחד

      לערבי, 11/10/08 01:27

      בוא ונתאחד
      niv.guy@gmail.com

      • אני בטוח שכל מי שתומך בערבים אביו או אימו הם ערבים והוא יהודי במסווה (ל''ת)

        לכל השמאלנים, 11/10/08 03:49

  • 13.

    למה מג''ב לא נכנס בהם וגומר עם זה כבר? די לרפיסות !! (ל''ת)

    ס, 10/10/08 23:28

    • כי מאז וועדת אור המשטרה פוחדת

      למה? זאת התשובה, 11/10/08 03:36

      הפוליטיקאים הרסו את ההרתעה הפנימית שלנו והוציאו למשטרה את הכוח מהידים, וזאת התוצאה של מה שקיבלנו בעקבות כך !!

  • 12.

    תקשורת ! צאו החוצה מעכו אז הכל ירגע!! אתם מחממים את העיר (ל''ת)

    יונית, 10/10/08 23:26

  • 11.

    כמו שכבר הוכח: צריך התנתקות חד צדדית, שכן החיכוך מוביל לשינאה ולאלימות

    אפרים, 10/10/08 23:24

    למה צריך לסכן אלפי שוטרים בשביל לשמור על קומץ של יהודים בעכו, במצפים של הגליל, בבית רימון, בקציר, בקיבוץ מצר, בישובים היהודיים של המשולש, בניר צבי, ביפו, ברמלה, בלוד ובחוות שבנגב?

  • 10.

    ל-1

    עכואית, 10/10/08 23:19

    על מה את מדברת היהודים הטובים האלה שנמצאים ברחוב ומגינים על תושבי העיר הם היחידים שנותנים הרגשה של ביטחון המשטר איכזב הם לא עזרו, הגיע הזמן שנראה לערבים מאיפה משתין הדג.

  • 9.

    קומו יהודים התעוררו והגנו על חייכם !

    מאורעות תש''סט, 10/10/08 23:19

    אין הממשלה בישראל והמשטרה מסוגלים להגן עליכם !
    גורלכם בידכם ! אל תיתנו לטרור הערבי להרוג אותכם !

  • 8.

    בנהריה אין ערבים?

    אחמד פינקלשטיין, 10/10/08 23:15

    באמת רק עכשיו שמתי לב לכך.
    יפה לנו.

  • 7.

    מאורעות תשס''ט בעכו הם רק ההתחלה !

    כיבשה יהודית, 10/10/08 23:15

    יהודים יקרים אזרחי המדינה היהודית הניקרת ישראל !
    אין מי שיגן עליכם ! השמאל מפקיר את חייכם לחסדי האויב הערבי ואתם יוצאים גם אשמים !
    בושה שהגענו ליום הזה בו אנחנו מרגישים כמו בגולה שם עשו ליהודים פוגרומים והשילטון עמד מינגד !

  • 6.

    ועדת חקירה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תושב עכו, קצין בצבא במילואים, 10/10/08 23:13

    • ליישב את עכו במאות אלפיי דרוזים וצ'רקסים ולהעביר את היהודים לנהריה....

      ארנולד מועלם--ניו יורק, 11/10/08 00:23

      נפתרה בעיה.

      • לא שמעת על הדרוזיות שהיו עם הערבים לפני כמה ימים?!

        סקסי, 11/10/08 08:35

        אני לא בטוח שמה שאתה אומר יעזור.

  • 5.

    הכל בגלל שממשלת ''קדימה'' מפלה את הציבור הערבי-הישראלי (ל''ת)

    חאג', 10/10/08 23:13

    • להיפך, הכל בגלל עודף זכויות לערבים. יאללה לשרות לאומי או לכלא, משתמטים (ל''ת)

      צ'ומפי, 10/10/08 23:58

  • 4.

    גלו איפוק ? שיבצעו הערבים פוגרום והיהודים יעמדו מינגד ?

    שונא שמאלנים, 10/10/08 23:12

    ראש העיר כניראה רוצה ליראות רצח יהודים ועוד פוגרומים בעיר !
    הרי האזרח היהודי מרגיש חסר אונים כאשר אין מי שיגן עליו והוא נאלץ להגן על עצמו !

  • 3.

    הלילה היהודים הולכים לשרוף את העיר העתיקה!!! (ל''ת)

    ידיעה מהשטח!!, 10/10/08 23:11

  • 2.

    בושה שבמדינת ישראל מתבצע פוגרום נגד יהודים !

    גטאות עכו, 10/10/08 23:10

    השילטון והמשטרה שאמורים להגן על היהודים ניראים כאילו הם מהאו''ם ומנסים לא ליפגוע בערבים המיסכנים !

    • לאן עוד יביא אותנו השמאל הארור הזה ? (ל''ת)

      ערב רב, 10/10/08 23:47

    • ליפניי שמגרשים את הערבים מהארץ צריך לגרש את שימעון הרס ובניי מישפחתו.. (ל''ת)

      נירה ברקונוביץ', 10/10/08 23:56

  • 1.

    צריך לעשות הכל שזה יפסק. החכים המסיתים מהימין מתבקשים להפסיק לחגוג (ל''ת)

    כל מריבה, בשבילם מסיבה, 10/10/08 23:04

    • צודק. איפה האובר-שטורמהייל הזה כשצריך את הטנקים שלו ? (ל''ת)

      כבשה מציעה לטפל בימין שלא מבין בדמוקרטיה, 10/10/08 23:16

      • יש להחזיר את עכו הכבושה לערבים !

        פרופסור שטרנהיל, 10/10/08 23:48

        יהודים החוצה !!!!

        • יהודים החוצה (ל''ת)

          בן ישראל, 11/10/08 00:04

        • יהודים החוצה

          בן ישראל, 11/10/08 00:06

          אתה תצא החוצה לסיבוב בעולם ותבקר בכל מדינה ערבית שנה.
          ואז תחזור אם בכלל לישראל.מה אתה אומר?

    • השמאלנים מתבקשים להפסיק לתמוך בהצתת בתי כנסת

      יהודי, 10/10/08 23:20

      אני יודע שזה קשה לאנטישמים כמוכם שלא לתמוך בכך אבל תנסו להתאפק ולשכוח את העובדה שאתם השלוחה הארץ-ישראלית של גלוחי הראש.

      • השמאלנים חותרים לחיסול המדינה היהודית !

        יהודון, 11/10/08 00:04

        לכן נמשיך ליסבול עד שנתעורר ונעיף אותם יחד עם הערבים לכול הרוחות !

      • תגיד לי בבקשה מה זה אנטישמיות

        ערבי, 11/10/08 00:29

        מישהו יכול לתת לי הסבר מדויק

        למה נראה לי שאין אף אחד שיודע מה זה אנטישמיות

        • פרסמו את תגובתי (ל''ת)

          יוסי, 11/10/08 10:55

    • שמון לנקרי אתה גדול אתה המושיע (ל''ת)

      עכואי, 10/10/08 23:21

    • הימין מסית? (ל''ת)

      אראל, 10/10/08 23:25

    • רעולי פנים בעכו ערבים עם סמרטוט על הפנים כמו בשטחים (ל''ת)

      יבב, 10/10/08 23:35

      • בטח עם סמרטוט על הפרצוף, כי ערבים הם פחדנים (ל''ת)

        צ'ומפי, 11/10/08 00:00