• 109.

    אם אתרים באירופה או ארה''ב היו מפרסמים תגובות כה גזעניות --

    -- הייתם אומרים ''אנטישמיים''!, 11/10/08 17:19

    אבל כאן הכל מותר. תגובות של אנשי הטרנספר וגזעני כהנא מתפרסמות כאילו שהן לגיטימיות.

  • 108.

    זה לא יכול להעבור על סדר היום!!!!

    ויוי, 11/10/08 16:07

    שלום. אני תושבת עיר עכו מי זה 17 שנה מאז הגעתי ארצה. אם לשתי בנות ,מתגוררת בשכוני המזרח. לאור האירועים האחרונים חוויתי תחושות שונות כמו :כעס,תסכול,נקמה,חמלה וכ''ו , כל הרגשות המעורבים זה בזה. הבוקר התעוררתי עם תחושה של אולי באמת מספיק ,
    וצריך להרגעה להגיע לאיזו פשרה , ולהמשיך לחיות בעירנו האהובה . אך לפתע קראתי כתבה של זוהיר בהלול מהידיעות של אתמול וכאן אמרתי עד כאן. בפשרה זה לא ילך פשוט לא!!
    כי לפשרה זקוקים שני צדדים שרוצים להגיע לשם שרוצים לחיות ביחד!! שלא חייבים!!! כי אין ברירה!!!לא מרגישים כל הזמן שמקפחים אותם!!
    כן אז אם אומרים את האמת אז אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל - אין כאן בעכו דו קיום!!!
    מה שיש זה צריכת שני הצדדים לאינטרסים שונים ולא רק עסקיים. יש גם במגזר היהודי צעירים שלא עובדים ומדרדרים לסמים והמצב של המשפחות שלהם גם קשה מאוד,האבטלה? הם לא רוצים לעבוד!!! הרבה יותר קל לסחור בסמים זה כסף קל לא צריך להתאמץ: ללמוד,לעבוד בשכר המינימום. הנשים בודדות מהמגזר הערבי יוצאות לעבוד!! למה?
    כי זו המטליות שהאישה צריכה להיות בבית ולגדל ילדים והבעל יפרנס וכשמצב קשה אז מותר לא לשלם מיסים ולהגיד שלא משקיעים בהם!!
    אין דו קיום הוא פשוט איננו!! הוא אף פעם לא היה. מה שהיה זה פנטזיה שאנחנו יכולים לחיות ביחד. אנחנו לא !! לא יכולים ולא רוצים!!!
    ב10 שנים אחרונות הייתה הגירה שלילית גדולה מאוד בעכו!!! מי שהיה בעל אמצעים עבר לנהריה או לקריות ו מי שלא פשוט נשאר לשרוד!!
    הערבים מכל האזור התחילו לקנות דירות בעכו בכל מחיר!!! מה יהודים ביקשו הם נתנו עם הרבה עזרה ומהרשות!!! הרי הם מסכנים אין להם אפשרויות, הם השתלטו על העיר כולה!! כמעט אין שכונה היום בעכו שהם לא מתגוררים בה,זה נהיה פשוט טרנד חדש.
    הם הולכים לגנים ולבתי ספר שלנו למה? ??
    אתם רוצים להיות כמונו???
    יש לכם בתי ספר וגנים ערביים למה אתם בכוח נכנסים לנו, לורידים? והאמת זאת שאלה רטורית.
    וכך היהודים שנשארו בעכו התחילו לצאת מהעיר לשיכוני מזרח או לשכונה החדשה בצפון.
    אין דו קיום אני שוב חוזרת על זה ואמת ש-לי אין שום פתרון אז
    מה שאני מציע זה שאולי נפסיק לחיות בפנטזיה ובחלומות , אנחנו חיים עם עם שלא רוצה אותנו כאן!!! וזה הדדי!!!! אבל אנחנו תקועים כאן יחד.עם זה צריך לחיות.
    אנחנו כאן בזכות ולא בחסד!!! ואולי את זה צריכים ללמד את הילדים שלנו בבית הספר. ולא להתכחש לעניין!!! תודה

  • 107.

    תקראו את 98

    עכואי, 11/10/08 15:24

    כל מילה מיותרת

  • 106.

    תעשו מה שאתם רוצים גם אנחנו נעשה מה שאנחנו רוצים.

    רביע, 11/10/08 15:07

    רוצים חרם?,רוצים יד קשה ? עשיתם מעצמכם מסכינים ותמימים? אנחנו הערבים הכובשים? טוב אני בן אדם ש8 שנים עובד בחברה יהודית ונחשב כנאמן למדינה וערבי טוב בעיני רבים,אבל מהיום אני לא משתייך לכלום אתם פתחתם בחרם גם לנו יש איך להגיב שנאה רק מתגברת אם יש רוב ערבי ישראלי ''טוב'' תדעו שאחרי תגובות כאלה לא נשאר ממנו כלום. הכעס הזה והשנאה שלכם כלפי ערבי ישראל האזרחים היא תוצאה של שתי הפשלות שלכם בחוץ במלחמות קודמות

  • 105.

    אם יש שכל לא לתת להם פרנסה

    שבי, 11/10/08 14:48

    לא צריך שום הפגנות ומכות לא לטייל לא לקנות שקל פרנסה לא לתת לכל איזור צפון

    • עכשיו הם עוד ימרחו צלב קרס על חנויות של ערבים...

      כך היה בגרמניה לאחר 1933, 11/10/08 17:05

      זכור מה שעשה לך הצורר!

  • 104.

    רק ברוך מרזל

    יהודי, 11/10/08 14:16

    מי שלא רק מדבר ויוצא לשטח במאבק מול הערבים הוא ברוך מרזל...
    בבחירות הבאות רק מרזל

  • 103.

    למה הערבים קוראים ליהודים להגיע למסגדים?

    דורון, 11/10/08 13:12

    ידוע שאם ערבים יגיעו לבתי כנסת, הם יגיעו בכוונה לשרוף אותם.

  • 102.

    ניפגש בבחירות. אני (הפעם) יצביע לליברמן!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רוני מחיפה, 11/10/08 12:14

    • אתה מאיים? - תצביע לשומר הבארים? הוא ייקח את האצבע וילך לדאוג לעצמו! (ל''ת)

      ני שמכיר את הזרג, 11/10/08 16:45

  • 101.

    ערבים יהודים מול ערבים ערבים (ל''ת)

    איש הבועה, 11/10/08 10:00

  • 100.

    איזה מזל יש לביבי ולליברמן שהם לא בממשלה כעת. חי חי. ברקצ'וק מיליונרצ' (ל''ת)

    ג, 11/10/08 07:21

  • 99.

    חבל. עיר יפה עם כל כך הרבה פוטנציאל. (ל''ת)

    משה, 11/10/08 07:16

  • 98.

    אנשים לא מבינים את התסכול של יהודי עכו

    david לוחם צה''ל, 11/10/08 06:51

    אתם השמאלנים שחיים בת''א לא מרגישים את האיום הקיומי שבו אנו חיים. עכו הופכת עם השנים לעיר ערבייה של ממש ,אולי אתם לא רואים כאן את הבעיה אבל היא טמונה ביחס של הערבים לנערות היהודיות- ההטרדות והדיבור המלוכלך ואני לא מדבר על יידוי אבנים קבוע על עולי חבר העמים המבוגרים שנוהגים להתכנס בסופי שבוע בפארק העיריה למשחקי שח אולי עם הנערות היו הבנות שלכן ושחקני השח אבותיכם או סבותיכם הייתם מרגישים את האומללות שאנו חווים אולי תגידו לי שבשביל זה יש חוק ומשטרה אז זהו שאין חוק ובטח שלא משטרה וכאן הצגתי לכם דברים מהיום יום -מה שהיה לפני שהכל התפוצץ אז אל תחשבו שיהודי עכו ערסים עם פתיל קצר אלה אלו דברים שצפו עם הזמן עד שעלו מים עד נפש המקרה של נסיון הרצח בשיכון וכן זהו היה נסיון לרצח כי אני הייתי שם ולא אתם(אדם שנוסע ב120 קמ''ש באמצע יום כיפור על כביש הומה אדם הוא רוצח בדיוק כמו הדורסים של ירושלים רק שהעכואי למזלנו לא צלח)וזה היה רק הקש ששבר את גב הגמל.

    • לא רק בערו

      סבי, 11/10/08 09:44

      בוא לקניון בכפר סבא ותראה את הערבים מטירה. מתנהגים כמו חוליגנים ומטרידים את הבנות

    • רוב העם מבין לליבך!!

      צה''ל, 11/10/08 11:54

      אני מבטיח לך שרוב העם מבין את התסכול שלכם
      כי אנו רואים שומעים וחלקנו גם מרגישים את
      זה.אנחנו איתכם במאבקכם!!
      ואל תתיאשו!!!

    • התסכול הוא לא רק של יהודי עכו,

      חן-תושב י-ם, 11/10/08 12:27

      הוא של כל היהודים הנורמטיבים בכל חבלי הארץ,רק פשוט אנו עם נאיבי ולא כ''כ איכפת לנו מהשני!חייבים להתעורר!!!האויב הערבי מתחיל להיות השולט במדינת היהודים,אוי ואבוי לנו אם לא נתעורר!!!!!

    • נכון מאוד כל מילה מיותרת!!!! (ל''ת)

      ויוי, 11/10/08 16:00

    • אתה מתאר תופעה שקיימת כבר יותר משלושים שנה אבל עכשיו היא תפשה תאוצה

      זה גלגל שלג שתפש נפח ותאוצה, 11/10/08 16:32

      כבר לפני שלושים שנה ערבים צעירים היו ניטפלים לנערות יהודיות בכל מקום. רק שאז היו פחות מקומות מיפגש. גדלתי בישוב בגליל ולא היה שבוע בלי הצקות. באם עמדת לחכות לאוטובוס של ההסעה לבית הספר הם היו עוצרים ליד התחנה (אם עמדת לבד. או בתור לסרט הם היו הולכים אחרינו אם הם היו רואים שאנחנו רק כמה בנות בלי בנים, או בים. אז לא היו ברים וקניונים והם לא הסתובבו בכל מקום. והנוער הישראלי בפירוש לא היה כזה. היו ערסים אבל הם לא ניטפלו לבנות ולא עשו מליונית ממה שעשו ערביי ישראל. היום זה דור הבנים של אותם ערבים שרק נעשים יותר אלימים ויותר ספוגי שינאה ומרשים לעצמם להיטפל לכל צעירה. כל אחת שהולכת בבגדי ספורט לאיזה חוג, או בים בבגד ים, או בקניון בלבוש קייצי - הם מתרגמים כהזמנה לפורקן של הדמיון המיני הסוטה שלהם.

  • 97.

    המשטרה פועלת נגד מפגינים יהודים בעכו בהצלחה רבה (ל''ת)

    היה לה על מי להתאמן בזמן הגירוש מגוש קטיף, 11/10/08 06:43

  • 96.

    מג''ב י-ם מוכן רק לשלוח אותו.

    מושיקו, 11/10/08 03:15

    עכשיו אני יעשה מילואים בכיף רק תשלכו אותי לעכו.

  • 95.

    יהודים/ערבים תושבי עכו: אל תרימו ידיים בגלל אספסוף קטן שרוצה להרוס (ל''ת)

    אפשר לחיות ביחד - ובכיף!, 11/10/08 02:15

  • 94.

    נותנים להם להכנס אלינו הביתה ואחר כך בוכים שהם מגרשים אותנו

    שמאלני שנמאס לו, 10/10/08 23:48

    בנות ישראל האומללות והשרלילות שהולכות עם ערבים וגם מביאות אותם אליהן הביתה להוריהן השמאלנים הגאים

  • 93.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 10/10/08 23:06

    על המשטרה לעצור כל אדם שאינו תושב עכו ושותף במהומות -אי נשיאת תעודת זהות
    היא עילה למעצר!!!.
    עכו היא אבן-הבוחן של המשטרה בעשיית סדר ציבורי ובמעצר וברישום מסיתים למיניהם שאינם תושבי-עכו.
    הדבר אמור לגבי תושבים ערבים הבאים מכפרים סמוכים במטרה לעורר מהומה וגם לגבי תושבים יהודיים.
    יום שבת יום מנוחה שכל אדם ישב בביתו ויתן גם לשוטרים לנוח בשבת.
    חוסר ההתחשבות של הציבור בשוטרים שגם להם
    מגיע יום מנוחה ככל האדם מהווה נקודה שחורה
    אצל האלוהים.
    -אין עוד מלבדו
    בנוסף לכל המתסיסים למיניהם החושבים שהם יכולים לשנות מעשה בראשית עלי להודיעכם
    הדו-קיום בעכו יימשך !!!
    לא נוצר האדם שיכול לשנות זאת.
    -אין עוד מלבדו.

  • 92.

    הערבים בארץ

    רונית, 10/10/08 22:27

    ערביי ישראל שהם אזרחי המדינה לצערנו משום מה הרימו את ראשם כדאי מאד ,שכולנו נגבה את תושבי עכו ,שלא מתרפסים ולא מרכינים את ראשם בפני ,השבב הערבי שצועק ברחוב להרוג את היהודים,צריך לתת לתושבי עכו כוח,לא לבקר ולא לקנות אצל הסוחרים הערבים, שירגישו כמה זה לא נחמד שהיהודים לא קונים ולא נותנים את כספם.מעניין מאד למה הם לא עוברים, למדינות ערב נראה אם יהיה להם כל כך טוב, במדינות משטרה אלו, בלי שמאל יהודי שייגבה אותם, וידאג להם ,לכו קנו כרטיס לכיוון אחד ועל תחזרו למדינתנו היא שלנו,לכו מפה אתם לא רצויים.

    • צודקת מאד שילכו למדינות ערב שם ביתם (ל''ת)

      אורי, 11/10/08 13:19

  • 91.

    היגיע הזמן להבין שאין מקום לשניי העמים כאן

    זרחיה אלברט, 10/10/08 22:04

    זו פצצה שתיתפוצץ לנו בפנים






















    ץ

    • אז תסיק את המסקנה ותסתלק! (ל''ת)

      משה, 11/10/08 12:59

  • 90.

    אם אין אני לי , בטח לא משטרה מסורסת (ל''ת)

    @ בנצי -א @, 10/10/08 21:59

  • 89.

    ציפקה היא מנהיגה לאללה. האוליגרכיה המציאה אתה כהשלמה לאובמקה הכושי? (ל''ת)

    היא לא ראוייה להיות יו''ש ועד הבית, 10/10/08 21:59

  • 88.

    אסור שעכו תיפול בידי הערבים!!

    משה, 10/10/08 21:58

    אם עכו תיפול זה יהיה סוף למדינת היהודים צריך לשמור על הבית!!

    • עכו לא תיפול! היא עיר ששייכת לכל תושביה!

      צ, 11/10/08 13:02

      וזה מה שיהיה גם בכל המדינה. כי אחרת אנו הולכים לאבדון, אחרי מלחמות לא פוסקות.

  • 87.

    אהדי-סכנין-בדרכ-אהדי-בייתר-תקבלו-על-ראש-בחדנים (ל''ת)

    סכנין-בלב, 10/10/08 21:53

  • 86.

    ממליץ בחום לקרוא את ספרו החדש של בוגי יעלון כדי להבין למה הערבים

    נתן, 10/10/08 21:52

    מתנהגים כך,
    הסכמי אוסלו, הנסיגה מלבנון וההתנתקות נתנו לערבים תחושה שהאלימות משתלמת.......

  • 85.

    מה קרה לכם????

    יעל הצפונית, 10/10/08 21:51

    אני גרה בקיבוץ סמוך לעכו. לפחות פעם בשבוע אני בעיר לדברים שונים: רופא שיניים, קניות,
    ארוחה טובה,מה לא? אני עובדת עם חברים ערבים
    ממקומות שונים בגליל, יש לי פציינטים ערבים. מה קרה לכם שם? בשבילי עכו היא דוגמא
    לדו-קיום בין יהודים לערבים. ועכשיו מסתבר לי שיש מי שרוצה להרוס ולהחריב את הקשרים הטובים. פורעי חוק יהודים ופורעים ערבים מרעיפים אבנים, מקלות, מוטות ברזל איש על רעהו. מישהו תיכנן את זה, מישהו רוצה שזה יקרה כי זה משרת אינטרסים שלו, של מפלגתו, של קבוצתו הדתית. ישמור אלוהים!! אני מאחלת לכם כשלון איום ונורא ומקווה שימצאו אתכם ויעיפו אתכם לבית הסוהר. הימין שלנו והימין של הערבים. מה הם יעשו אחד בלי השני?? נבלות!!

  • 84.

    אנחנו חיים פה בפחד על מה הוא מדבר?? בחורה לא יכולה ללכת ברחוב בשקט

    נצרתי, 10/10/08 21:50

    בלי שיצפצפו לה וישרקו לה....
    כנופיות של שבאבים הולכים בעיר ועושים רעש כאילו זה ביירות!

    • אנחנו לא יותר טובים מהם, ניסית ללכת בבת-ים? (ל''ת)

      דני, 11/10/08 00:03

      • למה, שרקו לך?! (ל''ת)

        מנסה להבין., 11/10/08 10:03

      • המלצה לדני

        שמעון, 11/10/08 11:43

        תעזוב את בת ים בשקט -סתם דיעה קדומה .בת ים היא כמו כל עיר בישראל אני ממליץ לך לבוא בשבת או בכל יום אחר לטייילת ולהנות מבתי הקפה ומהבריזה הבאה מהים .
        סתם סטריאוטיפ שיש לך על העיר.

      • דני, שרקו לך? הומויים שורקים אחרי הומויים (ל''ת)

        בת-ימי, 11/10/08 17:09

  • 83.

    תנו לנו להגיב..גם בעיתונות

    אזרח מודאג, 10/10/08 21:43

    די לדיכוי היהודי על ידי חבורת שמאלנים סהרורית והוזה...המזרח התיכון החדש לא קיים ולא יתקיים כל עוד הערבים חושבים שיש להם סיכוי לדחוף אותנו לים
    תנו לנו להגיב בדרך היחידה שהערבים מבינים וזה רק כוח ויותר כוח...כמו פעם!

    • המז''הת החדש לא יקום, כל עוד הציונים חושבים שיש להם סיכוי

      אתה לא חייב להגיב!, 11/10/08 13:07

      לדחוף את הערבים למידבר!

      ואשר ל''מה שהערבים מבינים... רק כוח ויותר כוח'' אתה טועה בגדול! טעית כשהחלפת את הדגנרלים שלך בערבים.

  • 82.

    רוצה לחיות בשלום (ל''ת)

    חייבים לעצור את המטורפים משני העמים, 10/10/08 21:39

    • מסכים! (ל''ת)

      שפוי, בן להוריו... שהיו שפויים!, 11/10/08 13:09

  • 81.

    ערבי מבין ומעריך את האיש החזק (ל''ת)

    מ.מהצפון, 10/10/08 21:30

  • 80.

    תפסיקו לייפות את העניינים

    גיא, 10/10/08 21:21

    צריך להקשיב טוב לנימוק העיקרי של מפקד משטרת עכו, כי המשטרה פעלה קודם כל כדי שחיי אנשים לא ייפגעו, כדי להבין מדוע המשטרה לא הצליחה להפסיק את ההתפרעות ומסע ההרס נגד רכוש יהודי, ומדוע יש סיכוי כי המהומות תתפשטנה. בהשתמשו במושג 'חיי אנשים', מפקד המשטרה עושה מיד את האיזון המקודש הקיים בישראל ובכלי התקשרות שלה בין יהודים וערבים. אין יהודים אשמים ואין ערבים אשמים. כולם אשמים. במילים אחרות, אין צד מותקף, ואין גם צד תוקף, ולא משנה מה העובדות בשטח מראות. גם טענות התושבים היהודים, כיצד קרה שבתחנת המשטרה בעכו לא הושאר בערב חג אפילו קצין או שוטר יהודי אחד, לא זכו להתייחסות. כל השוטרים בתחנה היו דרוזים וערבים, ואם לומר בלשון המעטה, לפי העדויות של תושבי עכו היהודים, הם לא בדיוק התאמצו לעמוד בדרכם של הפורעים הערבים, או לפחות ניסו לעצור אותם.

    כאשר זו צורת התפקוד של משטרת ישראל, אין שום תיקווה שקריאותיו של מפכ''ל המשטרה לדו קיום, המעידות יותר על חולשה, ייענו.

    הפעם לא השר לביטחון הפנים, מפכ''ל המשטרה, מפקד משטרת עכו, ולא כלי התקשרות יכולים לטעון כי המדובר בטירוף רגעי של איש בודד, כפי שהם נוהגים ואומרים במעשי הטרור בירושלים. הפעם, העובדות הגלויות והברורות מצביעות על כך, כי המדובר בפעולה מאורגנת היטב של מאות פורעים ערביים.

    • מישהוא שהיה שם

      חזק ואמץ, 10/10/08 23:00

      כל מילה בצבע.

  • 79.

    מישהו יודע מה קורה בכפר מזרעה???? יש שם ריכוז משטרה גדול

    אמיר חיפה, 10/10/08 21:19

    נא להגיב אם מישהו יודע למה יש ריכוז משטרה בכפר מזרעה שבין עכו לנהריה.

    • לא רק שם - אמצעי התקשורת מסתירים את האמת מהציבור בפקודה מגבוה

      כל מי שנוסע באיזור רואה מה שקורה, 10/10/08 22:59

      כך נהגו בזמנו בגרמניה המזרחית, בברית המועצות לשעבר ובאלבניה.
      היום נוהגים כך בצפון קוריאה ובישראל.
      אי אפשר להסתיר את האמת, כי האמת הרבה יותר חזקה משקריו של הממסד.

    • מהומות גם בכפר יאסיף

      שוקי, 11/10/08 01:16

      רוגמים באבנים מכוניות יהודיות.

  • 78.

    משטרת ישראל מתנהגת בפוגרומים נגד יהודים כמו משטרה רוסית לפני מאה שנה. (ל''ת)

    משטרת נפל בשרות הרשע, 10/10/08 21:18

    • טעית בפוגרומיסטים שוקי! חסידי כהנא מנהלים פוגרום בערביי עכו!

      יעקב אוחנה, 11/10/08 13:17

      אם לא נכסח את הרשע והגזענות של חסידי השוטה כהנא נחסל את המדינה במו ידינו!

      • עאלק אוחנה, בטח גרינבוים.

        מישהו, 11/10/08 16:39

        למה השמאלנים הצפוניים מתחזים למזרחיים?!
        אין דבר יותר מגוחך מזה.

  • 77.

    הערבים בארץ צריכים להבין את מקומם !! גזר ,או מקל גדול,,,,, (ל''ת)

    אזרחית, 10/10/08 21:09

    • הרוב רוצה לחיות. ולחיות אפשר רק בשלום.

      את רוצה גזר, או מקל גדול?, 11/10/08 13:24

      מי שחושב שבארץ אין מקום לבני שני העמים - שיסתלק מהר!

  • 76.

    פרס, אתה צבוע כולך!

    יהודי מאומן, 10/10/08 21:02

    הנדל''ן בעכו ירד עשרות אחוזים, כנ''ל בלוד, רמלה.
    הסיבה היחידה שערים יפות ועתיקות (בניגוד לת''א) נעזבות ע''י יהודים היא אחת - אוכלוסיה ערבית עוינת.
    אם לזה קראת ''דו-קיום'' אז תדע לך שאתה קרוב לאמת כפי שאתה קרוב להיות מתאים לתפקיד הנשיא של יהודים.

  • 75.

    משפט חכם

    THE ZOHAN, 10/10/08 20:55

    They've been fighting for over 5000 years, how much longer can it take?

    :)

  • 74.

    חיות אדם עם כיפה על הראש (ל''ת)

    הצדיק, 10/10/08 20:54

    • צדיק אתה?

      עכואי, 10/10/08 22:39

      בו נראה אותך אם לבת שלך היה פנס בגודל של לבנה בראש בגלל שהיא במקרה יצאה רגע למרפסת בבית שלך והמתפרעים הערבים היו זורקים לה אותה בראש. והרכב היקר שלך מה היה קורה אם היית מוצא אותו הפוך על הכביש כשכולו מרוסקקקק!!!! וכל זה כי אתה יהודי. תיכנס לתיקדבקה ותקרא את הסיפור האמיתי.

  • 73.

    ברכות לתושבי עכו

    שם, 10/10/08 20:53

    תראו להם מי בעלי הבית פה.

    התרפסות היא חולשה.
    לבני הביתה!
    ראש ממשלה שנבחר ע''י שימו לב לנתון המזעזע הזה 0.6% מכלל הציבור (תעשו את החישוב לבד ותגיעו לזה גם כן).
    זה פשוט לא הגיוני! בשום מדינה מתוקנת ומערבית דבר כזה יכול לקרות!
    אולמרט לקח את המושכות ב''מזל'' כששרון נכנס לתרדמת ועכשיו לבני לוקחת את המושכות כי אולמרט נתפס עם המכנסיים למטה.

    זאת המנהיגות שאנחנו מייחלים לה? אני בטוח שלא!
    כל מפלגה שתצטרף לממשלת הקלוקלת לא פחות טובה ואמורה להיות מחוקה מבחינת הבוחר, חבל שהציבור שוכח מהר ולכן הציבור ישלם!

  • 72.

    נקודות למחשבה....

    רוני, 10/10/08 20:47

    אנחנו אלה שלימדנו את ערביי ישראל שלהם מותר הכל!
    (אנחנו הכוונה מהאזרח הפשוט ועד קצה הפירמידה, ובדרך - בתי המשפט, המשטרה).

    מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה.
    מותר להם לא לשלם ארנונה,
    מותר להם להשתלט על שטחים לא להם.
    מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל);
    מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני).
    מותר להם שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם.
    מותר להם להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש'ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה).
    מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוט קשיין.
    מותר להם לגנוב לחקלאים ציוד בעשרות מיליונים.
    מותר להם להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את מסכנותם כביכול, זה משרת את מטרתם).
    מותר להם לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים.
    מותר להם לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום 'בשחור'.
    מותר להם לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג (בנפילות של קטיושות עליהם).
    מותר להם לא להישבע אמונים למדינה ולדגל (יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה'ב).
    מותר להם להסיט את ההמון ולהדליק אותם נגדנו – הכל בשם הדת (וזו ההסתה המסוכנת ביותר).
    מותר להם ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור, ושנה לאחר מכן מהומות והרס רב בעיר עכו. (שום התחשבות בדת של האחר).

    ובנוסף – הרי הם אזרחים ולכן מותר להם לבחור לכנסת ונציגיהם מקבלים משכורות של חברי כנסת ובאותה נשימה נוסעים למדינות אויב, מלעיזים על המדינה אותה הם מייצגים והכול עובר בלי תגובה בשם חופש הביטוי...
    בנוסף מותר להם להיות בכנסת ישראל ולהטיף כנגד המדינה וצה'ל.

    אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או מדינות אחרות היו מאפשרים להם להתנהג כך? והתשובה ברורה.
    אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד, מיד יתחיל הבכי שלהם 'גזענים' 'אפליה',
    זו השיטה שלהם ושל נציגיהם.

    אני הוא זה שמרגיש אזרח 'סוג ב' ' במדינה שלי, היחס אלי אינו שווה ליחס אותו 'האזרחים' הנ'ל מקבלים ואני לפחות משתדל מאד לשמור על חוקי המדינה (יש לנו ברירה?! אם אני הייתי יורק על שוטר או מכה שוטר או בונה בנגב מבנה לא חוקי מה היה אז קורה לי?...)
    יוצא שאזרחים 'סוג א' ' נהנים מכל הזכויות של אזרח המדינה וחובות אין! בעוד שאזרחים
    'סוג ב' ' נושאים בנטל כל החובות ועל הזכויות עליהם להילחם...

    נחכה למנהיג אמיתי שיבין שבקצב הזה הגליל והנגב בעוד מספר שנים כבר לא יהיו שלנו.
    מנהיג שיבין 'שעם כל הכבוד לקול הערבי' מדינת ישראל יותר חשובה מכל דבר.
    מנהיג שיבין שיש חשיבות עליונה לחלק במתנה לכל לוחם, עם שיחררו מצה'ל, שטח אדמה
    בגליל ובנגב לצורך שמירה, אחיזה בקרקע, ויהוד הגליל.
    הכול עניין של מנהיגות ומנהיג שיוכל לעשות סדר בכל הריקבון. מנהיג שהמדינה תהיה בראשו.

    • 70 מילותך סלע איתן! חקוקות בסלע האמת, מנהיגינו עצלים טיפשים ועיוורים!

      איתן, 10/10/08 21:30

      ככה זה, שפנים בלי דרך בלי מהות

    • אזרחים סוג ב

      בלה, 10/10/08 21:58

      אני מסכימה עם כל מילה שנכתבה, אני רואה את ''המקופחים'' שחיים במדינת אפרטהייד נוסעים רק במרצדסים, ורכבי 4/4 חופשי בכל הארץ בתוקף חופש התנועה ואוי לנו אם ניכנס בטעות לערים שלהם.
      הגיע הזמן לחבר את הזכויות לפונקציה של מילוי החובות.

    • אני תומך בכל מילה שלך.להוציא את הערבים החוצה מהמדינה (ל''ת)

      איציק, 10/10/08 22:09

      • אחריך איציק! קפוץ לנו אתה הראשון! (ל''ת)

        אישלום ושיוויון, 11/10/08 16:50

    • רוני,יישר כוחך על החשיבה

      חן בורוכוב י-ם, 11/10/08 12:38

      המדוייקת והרחוקה,אבל כידוע אנחנו עם דפוק ופחדן ואף פעם לא יקרה מה שאנו האזרחים הקטנים רוצים.צריך מהפך!!!

    • אתה מלך העולם

      שבי, 11/10/08 14:57

      אם כזה מכתב אתה צריך לעבוד בדואר כל מילה שאמרת בול איך אומרים וואלה קלעת בומבה

  • 71.

    התקשורת שמאלנית לא מציגים את האמת!!!!! (ל''ת)

    הילה, 10/10/08 20:46

  • 70.

    התקשורת שמאלנית לא מציגים את האמת!!!!! (ל''ת)

    הילה, 10/10/08 20:43

  • 69.

    ממשלת קדימה .ושימעון פרס לכו הביתה. (ל''ת)

    ממשלה זבובים, 10/10/08 20:41

  • 68.

    רוצים שאנו נתסלם?!

    יוסף צדיק, 10/10/08 20:35

    מנהיגי המוסלמים קראו גם ''ליהודים להגיע למסגדים....'' הם רוצים שאנו נתסלם..?!

  • 67.

    הגיע הזמן

    מ, 10/10/08 20:29

    הגיע הזמן לנצח ולהראות שהמדינה הזאת של היהודים כל הכבוד אחינו

  • 66.

    בושה וחרפה

    תושב, 10/10/08 20:25

    בושה וחרפה .תתביישו לכם יהודים וערבים כאחד.

  • 65.

    יהודים יקרים

    אוהב ישראל, 10/10/08 20:17

    לא לוותר לפראי האדם האלה, הלחמו על כבודכם על אדמתכם ובטחון ילדיכם, מפני שרק אתם יכולים להציל אותו, המשטרה לא תעשה דבר למען השגת מטרה זאת, היות וידיה ורגליה כבולות לשלטון המר הסורר בארצנו, הבינו אותם ואת עבודתם מפני שהם כפופים לחוק, אך לא הם ישיגו את מטרותיכם.
    אוהב אותכם יהודים יקרים.
    בהצלחה.

  • 64.

    לכל הגזענים המתלהמים אני ממליץ להרגע,שום צד לא ינצח ב''מלחמה'' (ל''ת)

    הפתרון טמון ביישוב הארץ כולה, 10/10/08 20:14

  • 63.

    המסר היחידי שיועבר לפלסטינים חייב להיות ברור חד משמעי ולא מתפשר! (ל''ת)

    וכל מילה נוספת מיותרת! לו רק היה מי שיעביר המסר!, 10/10/08 20:13

  • 62.

    13-אתה צודק הכל מתחיל מהמסגדים גם ביפו (ל''ת)

    אזרחית, 10/10/08 20:11

  • 61.

    זכור צבוע הוא שתכנן את כל המהומות

    מני עכו, 10/10/08 20:07

    זכור אנחנו לא אוכלים את הלוקשים
    שאתה מוכר ךתקשורת.
    אנו יודעים שהכל היה מתוכנן
    ואתה זה הוא המתכנן הראשי.
    אנחנו לא נחזור לחיות יחד כמו בעבר.
    האמון הקטן שהיה בנינו נמחק.
    אתם גרמתם לפצע עמוק כך שהצלקת תשאר
    תמיד.
    אז תשכחו מאתנו היהודים לחיות אתכם
    יחד.

  • 60.

    מזרח תיכון חדש???? חה חה חהח חה

    מוסטפא, 10/10/08 20:05

    אין לכם סיכוי לנצח במאבק הזה. המנהיגות שלכם מפחדת מהצל שלנו.

  • 59.

    עכו.-רק ליברמן.

    ישראלי טוב, 10/10/08 20:00

    צריך לבודד את הערבים-ערבי טוב ערבי מת.לא לאפשר להם להרים את הראש תמיד האלה תהיה מוכנה לתת להם בראש.

  • 58.

    גנדי צדק: מדנת ישראל ליהודים בלבד ולא לציפורה!

    boaz-1, 10/10/08 19:53

    שתי מדינות לשני עמים ובא גואל לציון! הפרדה טוטלית בין יהודים לערבים!

    • מי שרוצה לחיות בגטו ''ליהודים בלבד'' שימצא לו אי-מבודד!

      אני מעדיף ערבים על גזענים מהימין ההיסטרי!, 11/10/08 16:53

      העולם ישתין עליכם בקשת, אדיוטים!

  • 57.

    מהומות

    קובי, 10/10/08 19:53

    שימו לב! כשהציבור היהודי פועל בכח ובאחדות הערבים מפחדים ! הידד וישר כח לאחינו היהודים מעכו. כל תל אביב גהה בכם !!!

  • 56.

    ח''כ זכור.......

    צפוני., 10/10/08 19:52

    צריך להבהיר לח''כ שזו מדינה יהודית!!!!!ואם לא מוצא חן בעיניו שיעבור לאחיו במדינות ערב.אין לערבים שום זכות במדינה!!!למרות שרק זכויות יש להם.שום חובה אינם ממלאים.כפי שנאמר הם הגייס החמישי.שום הרגעה לא תעזור הכל על אש קטנה עד שמתפרצת.הפתרון הוא:ממשל צבאי כמו בתקופת בן גוריון.

  • 55.

    ליבני, '' להבין כמה היינו קרובים לפיצוץ''

    Avi Ecuador, 10/10/08 19:48

    מדובר בפצצת זמן שכבר מזמן החלה להתפוצץ, אתמול בשטחים והיום בקו הירוק, סעדת לא רצה לקבל את עזה והבין שמדובר בפצצת זמן מתקתקת, תושבי השטחים לא השכילו להבין כמו סעדאת שיש להם פצצת זמן מתקתקת בקו הירוק והם ''בסך הכל'' לא היו צריכים להפריע לשמאל שמטפל ביהודים.
    עם כל הצרות יש גם ''נסים'' אפילו לאידיוטים מהשמאל.

    • ולכן רק נתניהו (ל''ת)

      המבין הבין, 10/10/08 21:49

      • ''כלכלת מילטון פרידמן'' ונתניהו נעלמה מהעולם עם המשבר באמריקה!

        המבין יבין -- את מה שאתה לא הבנת!, 11/10/08 16:58

        הכלכלה שמכר לנו ביבי היתה כה חופשית, עד שחיסלה את עצמה. היא היתה חסרת מוסר ומלאה בצע ושחיתות, ולכן היא הולכת ונגמרת בכל העולם.

        והצעתי לך: מצא לך אליל אחר! אם ביבי לא גמור, הוא יגמור את המדינה!

  • 54.

    שיתוק אחז בתקש' השמאל בפרסום תגובות למען אחיהם הפלסט' (ל''ת)

    רופא בכיר לאי-אונות, 10/10/08 19:46

  • 53.

    הערבים נבהלו, בוטל הפסטיבל דהיינו אין תיירים אין כסף! (ל''ת)

    בר, 10/10/08 19:39

  • 52.

    עד מתי תמשיכו להיות כמו הורכם גלותיים גם כשה פוגעים ביהודים במדינה (ל''ת)

    היהודונים, 10/10/08 19:27

  • 51.

    עוד שקר, תושבי המקום נכנסו לבית לעשות סולחה...

    עכואי, 10/10/08 19:18

    ואז לפתע ראו 40 רעולי פנים יושבים ומחכים לפקודה,
    אין לי ספק שלא צריך לגעת בתושבים ערבים שחיים בין היהודים,
    אך זו דוגמא קטנה לשקרים שרצים עכשיו בתקשורת.
    אין שום תזכורת לרעולי הפנים ערבים,
    אין שום תזכורת שישנם יהודים ששוכבים עכשיו בבית חולים לאחר שהכו אותם נמרצות ביום כיפור.
    40 נהפך ל- 10...
    כל מודעה שישנה מנסה להציג שאנחנו לא בסדר,

    .ואני קורא שוב לא לפגוע בתושבים ערבים
    אך לא יתכן שרחובות שלמים יחסמו בפני תושבים יהודים מחשש שערבים יתפרעו וזה עוד בחלקים מחוץ לעכו עתיקה

    • אם האמת לא מסתדרת עם האג'נדה של מרצ, אתה לא תקרא עליה בעיתון (ל''ת)

      חדש בארץ?, 10/10/08 21:09

  • 50.

    זה לא הסוף

    מיטל, 10/10/08 19:15

    לבני יקיריתי זה לא הסוף זו רק ההתחלה... הפיצוץ הגדול בדרך
    היהודים בעכו לא ישתקו ... נמאס לנו לשתוק

  • 49.

    חזק ואמץ!!!

    ber-man, 10/10/08 19:13

    צריך להמשיך ולעודד את היהודים.
    הלוואי והיית יכול לבוא ולהיות חלק מהם.
    לא יעזור כלום - זו המדינה שלו,

  • 48.

    לא מבין מה רוצים מהערבים במהומות הנוכחיות ...זרקו עליהם אבנים ...;

    רמי, 10/10/08 19:12

    ככה זה שיש בבונים משני צידי המתרס ,
    הכל מרגיש כמו מגרש כדורגל, אהבלים ,

    קופים

  • 47.

    ומשטרת אולמרט מגינה על ערבים. כרגיל.. (ל''ת)

    רק עובדות, 10/10/08 19:11

  • 46.

    יהודים, השיבו מנה אחת אפיים - אגרוף ברזל יהודי חזק (ל''ת)

    עכו היהודית, 10/10/08 19:01

    • זה ממש תרגום מנאומי הנאצים. חסר רק שיציע ''צלב ברזל'' לאגרופנים ''יהודים''

      KRUPP STAHL פלדת קרופ מדברת!, 11/10/08 17:02

      אבל אתם ודאי תפסלו את התגובה הזאת - כי היא אמיתית ונכונה.

  • 45.

    יהודים, העיקר לא לפחד כלל !!!

    רבי נחמן, 10/10/08 18:56

    תזכרו שאתם יהודים ותגנו על עצמכם ועל הכבוד של העם היהודי

  • 44.

    מתארגנים מנתניה לעזור לאחינו!כוח כוח ורק כוח! (ל''ת)

    יהלומן, 10/10/08 18:56

  • 43.

    5000 שנה לא הסתדרנו למה שנסתדר עכשיו?

    גל, 10/10/08 18:54

    לכל אלה שעדיין מאמינים בשלום.

  • 42.

    לציפי ליבני

    קובי, 10/10/08 18:49

    לציפי ליבני היקרה תפסיקי להיות כזאת יפת נפש וחסרת זהות יהודית ביום הכי חשבו ליהודים הם באו בכוונה לעשות פרובוקציה ובלאגןומה הממשלה הנאורה שלנו עושה צריך לחיות בדו קיום נכון שהתגובה שלנו אולי היתה חריפה מידי אבל תנסי להיכנס לשוכנה חרדית במיני תקבלי אותה תגובה פרוגרום מצד היהודים בני עמנו לפי דעתי הם היו צריכים לכבד את היהודים ולא להכנס יום אחד לשכונה יהודית ברכב ועם מוזיקה כמו שאנחנו לא נכנסים להר הבית עם חזיר שיכבדו אותנו

  • 41.

    המשטרה הצליחה למנוע מ-400 יהודים לחדור לאיזור הערבי

    יהושע בן-נון, 10/10/08 18:45

    המשטרע הזאת גיבורים גדולים על יהודים.

    מעניין איפה הייתה המשטרע בערב יום כיפור? למה את הפוגרומצ'יקים הערבים היא לא הצליחה לעצור?

    האם במשטרה פוחדים להתעסק עם ערבים?

    • המשטרה חזקה על אזרחים שומרי חוק (ל''ת)

      עבריינים זה מסוכן, 10/10/08 21:10

      • בינגו!!! (ל''ת)

        נצרתי, 10/10/08 21:53

  • 40.

    זמן דו קיום אחווה אחדות ושלום בית בין יהודים ליהודים (ל''ת)

    עומדים עלינו לכלותנו, 10/10/08 18:43

  • 39.

    גם מטירת הכרמל

    אלי, 10/10/08 18:42

    לאחנו מעכו באצלחה ולערבים כול ערבי שיכנס היום לטירת הכרמל שיזהר

  • 38.

    המטרה של המשטרה צריכה להיות לא הפסקת אש אלא עשיית צדק

    אלון, 10/10/08 18:40

    כאשר מנסים להשיג פשרה פוגעים בצדק.
    הצדק לא תמיד נמצא באמצע. לפעמים יש צד שצודק וצד שטועה.

  • 37.

    להגיע היום לעכו בכדי להפגין תמיכה (ל''ת)

    לכל היהודים באיזור עכו, 10/10/08 18:39

  • 36.

    עכו, הגנו על הכבוד הדם והרכוש היהודי !!!

    היהודי הנודד, 10/10/08 18:39

    לא לתת להם לחמוק מעונש, העם היהודי צופה

  • 35.

    כולי תקווה שלא ירגעו שם היהודים והבלאגן יזכיר לערבים מי אנחנו

    ערן, 10/10/08 18:38

    חייב להגיע היום שבו כל שליטי התקשורת ובג''ץ יבינו שמדינת ישראל לעם ישראל ובבטחון מירבי.

  • 34.

    יש להם 22 מדינות אז.........זה הזמן להיפטר מהם!לנצח (ל''ת)

    רוני, 10/10/08 18:37

  • 33.

    מה מפריע לנסראללה סוריה ואיראן לתקוף? (לדעתי הם טפשים) (ל''ת)

    עם רוח גבית איתנה מהשמאל, 10/10/08 18:36

  • 32.

    אוהדי בית''ר בדרך - עכו, תהיו חזקים!!! (ל''ת)

    הקטמונים, 10/10/08 18:36

    • שתתפרק הקבוצה שלכם ראשון

      תומר, 10/10/08 20:19

      שתתפרק הקבוצה שלכם ראשון

    • יעלה ירושלמים להגיע לא להבטיח סתם (ל''ת)

      אורי, 11/10/08 13:29

  • 31.

    הערבים זורעים רוח ויקצרו סופות אש (ל''ת)

    יוסי המושבניק, 10/10/08 18:35

  • 30.

    מהומות בעכו

    יעל, 10/10/08 18:33

    אם קומץ הצעירים חסרי המעש ביום הכיפור היו מכבדים את קדושת החג ומסברים לתושב העיר כי יחנה את רכבו ויכבד את התושבים היהודים היה האיש נענה להם .
    אבל חוסר המעש עלה על ההיגיון ומכאן פרצה המהומה.
    כדי להמחיש את הדו קיום יש לאפשר לפסטיבל עכו לצאת לדרך גם אם נצתרך לחגוג אותו תחת אבטחה .
    כך נראה לכלם על דבקותינו בדו הקיום הקים בעיר .

    • את חיה בסרט.

      ערן אודנהיימר, 10/10/08 20:37

      תתעוררי. כאן המשחק הוא השרדות.

    • מאיזו סדנא הבאת את התאוריה הזו? יעל תעשי לי ילד? (ל''ת)

      מחמד החביב, 10/10/08 21:22

  • 29.

    לכל היהודים להגיע לעכו לעזור!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יהודי גאה, 10/10/08 18:31

  • 28.

    דברי החלקות של הערבים - כנחש המהפנט את טרפו, לא להאמין למילה (ל''ת)

    הצופה הזקן, 10/10/08 18:31

  • 27.

    לכל היהודים- לצאת מהגדרות, לא לוותר ולהשיב מידה תחת מידה (ל''ת)

    פלמ''חניק, 10/10/08 18:28

  • 26.

    להגיע למיסגדים !!!

    יהודי גאה, 10/10/08 18:28

    ולישרוף אותם באש !
    די לשילטון השמאל !
    למשטרת ישמעאל!
    דמנו ורכושנו לא הפקר

    • השתגעת לגמרי מה פתאום לשרוף מקדשים?ואחר כך מה תשרוף? (ל''ת)

      שתה מים ותרגיע משוגע, 10/10/08 20:16

  • 25.

    דחוף בחירות עכשין (ל''ת)

    גידי, 10/10/08 18:27

  • 24.

    עכו, תהיו חזקים - אוהדי בית''ר בדרך, מתארגנות עוד קבוצות (ל''ת)

    יהודי בדם, 10/10/08 18:26

  • 23.

    אספסוף משני הצדדים, חוליגנים מ 2 הצדדים, נמאס ממכם (ל''ת)

    רחלי מעכו, 10/10/08 18:24

  • 22.

    כל הכבוד ליהודים!!!!! (ל''ת)

    רוני, 10/10/08 18:21

  • 21.

    שמרו על שלום ואחווה בין שתי הדתות! עכו עיר מיוחדת מהבחינה הזו!

    ישראלי שאכפת לו, 10/10/08 18:20

    אל תהרסו את מה שבניתם!

    • אבל לו גר שם (ל''ת)

      ישראלי שאכפת לו, 10/10/08 19:09

    • לא מדוייק

      מיטל, 10/10/08 19:16

      לא בנינו כלום חיים איתם מתוך חובה לא מתוך רצון קל לך להגיד לך תחייה אתה עם שונאים!!!

    • שלום ואחווה... ואל תשכחו להציל את הלויתן הלבן....... (ל''ת)

      מיס תבל!, 10/10/08 20:04

    • לאות שלום ואחוה המוסלמים יורידו את הרמקולים מכל המסגדים לאות התחשבות (ל''ת)

      כי הרי הקריאה באמצעות רמקולים זו לא חובה דתית!, 10/10/08 20:10

  • 20.

    LIBERMAN NOW (ל''ת)

    URI, 10/10/08 18:15

    • Liberman Newer

      NON URI, 10/10/08 19:47

      שני הצדדים חייבים להבין את שבריריות המצב ולהירגע. אחרת מדורה זו עלולה לשרוף את שניהם.

      • ליברמן שמאלן קיצוני. רוצה לתת למוסלמים את וואדי ערה (ל''ת)

        ליברמן פושע שמאלן, 10/10/08 21:53

  • 19.

    לאחינו מעכו אני רוצים לעזור

    תושב טירת כרמל, 10/10/08 18:12

    לאחינו מעכו אנחנו באים לעזור לכם אוהבים אותכם ולא לותר מאנשי טירת כרמל

    • לאחי היהודים מעכו! אנחנו מרמת גן באים לעזור לכם! (ל''ת)

      איציק, 10/10/08 22:34

      • לאחי היהודי מארץ ישראל

        מאיר, 11/10/08 08:42

        אנו קהילת מאדים מצאנו את הזמן הזה,זמו ימות המשיח, לבוא ולעזור לכם.

  • 18.

    אולי לנו בעוד כמה שנים אף יהודי לא יוכלכאן להיות בבית..אבדנו את מדינת

    אריה, 10/10/08 18:11

    היהודים..נתנו לערבים יותר מדי חופש ודמוקרטיה והם כעת עולים על הראש ומראים את נחת זרועם בכל מקום ובכל ארוע יש לעצור מיד את השתוללות הערבים..זה עדיין לא מאוחר..

    • אם לא נלמד להתנהג ולתת כבוד

      יגאל, 10/10/08 19:07

      אין לנו זכות קיום.
      מאות שנים התגוררו בשכנות טובה יהודים וערבים. אסור לתת לאף בריון לקלקל !

  • 17.

    סוף סוף היהודים לקחו את העניינים לידיים (ל''ת)

    רוני לוי, 10/10/08 18:09

  • 16.

    חייבים להפסיק את האלימות ומיד!!! הניצחון היחיד הוא השלום והאחווה

    שלום וכבוד הדדי, 10/10/08 17:42

    שבת שלום לכולנו

    • עוד פעם ''שלום''? (ל''ת)

      עלי-בבה, 10/10/08 18:12

    • רק פחד הם מבינים

      מיטל, 10/10/08 19:18

      שם שלום רק פחד מבינים הערבים וזה מה שהם יקבלו עד שהם יבינו שזו המדינה שלנו והם צריכים לכבד אותנו!!!!!!!!!!!

  • 15.

    פרס חסר עמוד השדרה!!! היהודים בסך הכל מתגוננים!!!

    איתן, 10/10/08 17:41

    פשוט בושה וחרפה!! מדובר בעימות מקומי של יהודים עם 3 פרחחים שבמקרה היו ערבים שגרם להתפרצות אנטשימית של הערבים נגד כלל היהודים!!!

    לרמוז כאילו היהודים חיפשו את העימות או כי הם מרוויחים זו פשוט נלזות!!! העימותים ימישכו כל עוד לא יכריזו בפה מלא על האשמים!!!!

  • 14.

    תפסיקו להאשים רק את היהודים. הערבים אשמים הרבה יותר !!! (ל''ת)

    עכואי, 10/10/08 17:40

  • 13.

    הפעלת רמקול של מואזין זו עבירה על חוק מפגעי רעש

    שמאלני אבל שפוי!, 10/10/08 17:39

    מישהו בכלל שאל למה נותנים להם להשתמש ברמקולים בכלל?!?! פתאום הטכנולוגיה המערבית
    זה בסדר?

    בעידן הטכנולוגיה יש אפשרות להעביר את קריאת המואזין ישירות לצרכן.לא יתכן להסכים לכפייה דתית כל כך חמורה!!! אי אפשר להתגונן מפני הרעש של המואזין! אז בבקשה
    להתחיל לשרש את הנגע הזה אפשר לממן לכל מוסלמי שירצה רמקול בבית...נראה כמה באמת ירצו.

    • צודק. זה לא רק רעש - זו כפייה דתית

      ., 10/10/08 19:01

      לא כולנו רוצים לקום בארבע בבוקר וללכת להתפלל במסגד.
      מי שמעוניין - שיכוון לעצמו שעון מעורר.

  • 12.

    היה זריקת אבנים גם בכפרים ליד עפולה (ל''ת)

    יוסף, 10/10/08 17:36

  • 11.

    ציפורה לבני& כנופית מושחתי קדימה סכנה ברורה ומידית לישראל (ל''ת)

    גבי, 10/10/08 17:35

  • 10.

    תרגיעו ותירגעו אין ברירה יש לנו מחלת דו קיום (ל''ת)

    רק שנמשיך להתקיים, 10/10/08 17:34

  • 9.

    למה לא

    שמעון, 10/10/08 17:33

    למה לא אהיה מלחמה

  • 8.

    חמומי מוח בכל מקום.. לא לאפשר לאיש משני הצדדים לקבוע את סדר היום החברת

    עפרה, 10/10/08 17:32

    ולח''כ זכור: ''זו עיר ליהודים ולערבים וכל יהודי שחושב שעכו היא עיר רק של יהודים – שילך למקום אחר'' זה לא מסר של הרגעה, זה מסר של חריצת לשון, של התגרות!!!

    • תגובה לעפרה מ-8 לפני שאת גוזרת גזרה שווה קראי תגובה -7 (ל''ת)

      ציוני הגיוני, 10/10/08 18:30

  • 7.

    אינטיפדה מאורגנת של ערביי ישראל, וזוהי רק ההתחלה

    מת למות 2, 10/10/08 17:30

    כיצד נוצר מצב שרק רכוש יהודי הושחט והעובדות מדברות בעד עצמם,מאות ערבים פורעים לא מגיעים מהשמים או לשיחת טלפון של נהג במצוקה,מאות ערבים הגיעו מצויידים ומוכנים להכות לשבור להרוס ולבזוז על פי פקודה.
    מעניין שאין אשמים על פי ציפי ליבני ועל פי מפכ''ל המשטרה ושר הביטחון,אין אשמים משני המחנות,על אף שרכוש יהודי נהרס ונשדד ,רחובות שלמים עברו פוגרום,רמזורים שלטים חנויות מכוניות הכל נהרס והכל רכוש יהודי ואין אשמים?
    זוהי ההתחלה של האינטיפדה של ערביי ישראל שתלך ותתפשט והכל בגלל אוזלת היד של המשטרה ורשויות החוק,הכל יעשה על מנת לא להכעיס את האוייב הערבי והטעות חוזרת על עצמה,בקרוב מאוד בוואדי ערה,ברמלה,לוד,יפו וכל השאר,אלו הם אזרחי המדינה שיחשטו אותנו בעת מלחמה זכרו את דבריי.

    • איפה השב''כ? (ל''ת)

      אולי אין וזו רק פיקציה! או פנטזיה של סרטים מצוירים, 10/10/08 20:06

  • 6.

    מסר חד משמעי לערבים,אתם רוצים סולחה?תשךמו על הנזק+פיצויים !!!! (ל''ת)

    עודד יערי, 10/10/08 17:28

  • 5.

    ציפי ליבני

    לראשות ת'א, 10/10/08 17:27

    אולי מסוגלת לנהל את עיריית ת'א אך לא מדינה כמו מדינת ישראל.ובטח אנשים כמו ציפורה לא מסוגלים לסיים משבר כמו בעכו כי הכול קטן עליה. הזילזול והשחצנות עלו לה לראש לכן אסור לציפורה להיות ראש ממשלה. המקסימות את עיריית ת'א. רק בחירות יכולות להציל מצב שמדינת ישראל תכנס למלחמת אזרחים כוללת.
    בניינו לבן הערבים תושבי המדינה
    ובניינו לבן עצמיינו
    לכן שחצנים מתלהמים ונקיים כמו ה'ציפורה הלבנה' צריכים עוד הרבההההההה הרבהההההה
    ללמוד

  • 4.

    מדינה להשכיר...

    רוני, 10/10/08 17:23

    בְּעֵמֶק יְפֵה בֵּין כְּרָמִים וְשָׂדוֹת
    עוֹמֵד מִגְדָּל בֶּן חָמֵשׁ קוֹמוֹת.
    בַּקּוֹמָה הָרִאשׁוֹנָה
    לודמילה הַשְׁמֵנָּה
    עָלְתָה מֵאוּקְרָאִינָה לִפְנֵי שָׁנָה.
    פִּיהָ מַלֵּא שִׁנֵּי זָהָב
    וְסָבָהּ, כָּךְ הִיא אוֹמֶרֶת, הָיָה בְּרוּסְיָה רַב.

    בַּקּוֹמָה הַשְּׁנִיָּה
    מִשְׁפָּחָה תֵּימָנִיָּה.
    הוֹרִים וַעֲשָׂרָה יְלָדִים מְטֻפָּחִים
    לָאַבָּא יֵשׁבַּשּׁוּק דּוּכַן פִּצּוּחִים.

    בְּקוֹמָה מִסְפָּר שָׁלוֹשׁ
    אביעד,עִם הַכִּפָּה עַל הָרֹאשׁ
    לוֹ כִּפָּה וְלָה מִטְפַּחַת
    אֶת חמשת יַלְדֵיהֶם מְגַדְּלִים הֵם בְּנַחַת.

    בקומה הרביעית
    גר זוג צעיר
    היא גננת, הוא מלצר
    עלו מאתיופיה, שכחתי לומר.

    בקומה מספר חמש
    גרה משפחת חרמש
    אך לפני שבוע
    ארזו מזוודות ועזבו.
    איש אינו יודע לאן ומדוע.

    סגרו השכנים הדלת
    ותלו בחוץ שלט:
    ''דירה להשכיר''

    בא תום משיינקין עגול משקפים
    ארבעה עגילים לו בשתי האזנים
    עומד בחוץ וקורא את השלט
    עולה במדרגות ופותח הדלת.
    באים מכל הדירות השכנים
    עומדים מסביבו מסבירים לו פנים:
    ''הנאה המטבח בעיניך?''
    נאה.
    הנאים החדרים בעיניך?
    נאים
    הנאה המסדרון בעיניך?
    נאה.
    אם כן, שב אתנו, תום!
    לא אשב! השכנים אינם טובים בעיני!
    איך אשב אני, לוחם לזכויות האדם
    עם מתנחל שידיו מגואלות בדם?
    ובכלל, לא מתאים לי וממש לא נוח
    לגור ליד דוס שיעשה לי שטיפת מוח!
    שלום לכולם, שלום עכשיו
    הלך לו תום, ואביעד נעלב

    הלך תום, בא קלמן.
    עומד בחוץ וקורא את השלט,
    עולה במדרגות, פותח הדלת.
    באים מכל הדירות השכנים,
    עומדים מסביבו מסבירים לו פנים:
    הנאה המטבח בעיניך?
    נאה
    הנאים החדרים בעיניך?
    נאים
    הנאה המסדרון בעיניך?
    נאה
    אם כן, שב, קלמן, אתנו!
    לא אשב. השכנים אינם טובים בעיני!
    איך יכול אני, חסיד של הרבי מגור
    ליד אישה פרוצה לגור?
    היא מכסה טפח ומגלה טפחיים
    ומה יהיה על קדושת העינים?
    נעלבה לודמילה,
    וקלמן הלך לו.

    הלך קלמן, בא דוקטור גל.
    עמד בחוץ, קרא את השלט,
    עלה במדרגות, פתח את הדלת

    באים מכל הדירות השכנים
    עומדים מסביבו מאירים לו פנים
    הנאים החדרים בעיניך?
    נאים
    הנאה המטבח
    נאה
    הנאה המסדרון?
    נאה.
    אם כן, שב אתנו דוקטור גל!
    לא אשב! השכנים אינם טובים בעיני -
    איך אשב אני, המחונן, הגאון
    עם מוכר פיצוחים שלא גמר תיכון?!
    הבוז לבערות, יחי המשכל!
    נעלב התימני, והלך דוקטור גל.

    הלך דר' גל, בא איליה.
    עולה...
    פותח..
    באים...
    הנאים החדרים...

    לא אשב. השכנים אינם טובים בעיני.
    איך אגור אני, לטבי בהיר עור
    בכפיפה אחת עם אתיופי שחור?
    לא נאה לי ולא יאה לי!
    לך, גזען, גם לנו לא נאה ולא יאה,
    צעקו השכנים פה אחד,
    רק לודמילה שתקה בצד.

    הלך איליה, בא אבו-עמאר.

    עולה...
    פותח...
    באים מכל הדירות השכנים,
    עומדים בגבם אל הקיר (בגלל הסכינים)
    הנאה המטבח?
    לא מספיק מרווח
    הנאים החדרים?
    אח, הם קטנים וצרים.
    וואלה, דירה כל כך קטנה
    לא מספיק אפילו לילדי אשתי הראשונה!
    אם כן, לא תשב עמנו כאן?
    שאלו כשנימת רווחה בקולם
    אשב ואשב, בחפץ לב!
    הרי מי שיש לו שכל במוח
    ימהר מכאן לברוח
    ומי שישאר כאן בדירה
    מתוך בחירה או מחוסר ברירה
    אני לא אגרש, אני בן תרבות!
    אני אחכה עד שהוא ימות
    וזה יקרה תוך זמן קצר,
    תסמכו על מילה של אבו עמאר!
    ואז הא הא - יהיה לי את כל הבנין!
    לי ולחמולה - הם יותר ממניין!!
    אז יאללה! קדימה! לארוז מזוודות
    חשף אבו עמאר שיניים מפחידות.

    ומאז, בעמק יפה בין כרמים ושדות
    עומד מגדל בן חמש קומות
    גרה בו משפחה אחת: אבו עמאר,
    כל היום הם שרים אללה הוא אכבר....

    • תגובה- 4 רוני כל כך יפה כל כך נכון אהבתי (ל''ת)

      עצמון יהב, 10/10/08 18:25

    • תגובה למספר 4

      שלמה, 10/10/08 18:27

      רוני אינני מכיר אותך
      אולם תיאור יותר קולע מכפי שתיארת אין
      צר לי שאנו כאלה עלינו ללמוד מהחיות ובעיקר מחיה אחת ולאמץ את דרכיה וזה הפיל
      שתהיה שבת שלום לכולכם
      שלמה

      • WOW!!!! (ל''ת)

        uriel, 10/10/08 20:26

    • כמה עצוב ככה נכון (ל''ת)

      עכואי, 10/10/08 18:33

    • ישר כח (ל''ת)

      הקברן, 10/10/08 18:35

    • מדהים עד כמה שזה נכון... (ל''ת)

      אביתר, 10/10/08 18:42

    • חזק אחי!!!!!!!!!!!11 (ל''ת)

      חזק אחי!!!!!!!!!!!11, 10/10/08 19:32

    • כן, ספר לנו על היהודי הנודד בהמשך, תגובה יפה. (ל''ת)

      Avi Ecuador, 10/10/08 20:31

    • את התגובה שלך פחות או יותר צריך לתרגם ולהפיץ בעיתונות באירופה

      Avi Ecuador, 10/10/08 20:34

      להם גם זה מאוד רלוונטי

  • 3.

    אין מקום לדו קיום ערבי יהודי. ועדיף לטובת כולנו שבג''ץ לא יתערב !!!!!!! (ל''ת)

    אזרח שפוי, 10/10/08 17:22

    • לא שאין מקום ... הצד הערבי לא רוצה ולא רצה אף פעם! הטפשים בהנהגה (ל''ת)

      המקומים/הארצית הפקירו את העם כמו שהפקירו את שליט!, 10/10/08 20:08

  • 2.

    עכו טבריה בדרך אליכם לתיגבור אל תוותרו

    הלוחם., 10/10/08 17:19

    הפעם יהיה סדר

    • אחי אתה ענק.מתי אנחנו נתאחד? (ל''ת)

      דן, 10/10/08 18:04

    • חברים דעו לכם שכהנא צדק! (ל''ת)

      אבי, 10/10/08 18:41

  • 1.

    אין מקום לדו קיום ערבי יהודי. ועדיף לטובת כולנו שבג''ץ לא יתערב !!!!!!! (ל''ת)

    אזרח שפוי, 10/10/08 17:18

    • דווקא יש, אני חי אותו יום-יום

      חיפאי, 10/10/08 19:25

      הדו קיום מתקיים דה-פקטו בחיי היום יום, מי שמנסה להשליך את המתרחש למעלה על החיים הפרטיים שלי ושל האנשים שאני מכיר לא יצליח.

      מי שמדבר בגנות הדו-קיום הוא איש מנותק שחי בעיר הומוגנית או לחילופין ממורמר שאין לו חברים ערבים.

      • אם תסתובב לאחור אתה תראה את הסכין עומדת להינעץ בגבך (ל''ת)

        צפוני, 10/10/08 21:51

      • נדמה לי שאתה חי בכרמל

        חיפאי אחר, 10/10/08 22:20

        כנסטודנט שגדל בשכונה מעורבת אני יכול לספר לך על יותר מדי מקרי אלימות על רקע אתני
        תאמין לי שבבחירות הבאות בחיפה ידברו במונחים צבאיים בתוך העיר, היום בחיפה יש לערבים רצף טריטוריאלי שכולל מספר שכונות

        הדו קיום הוא למראית עין ותאמין לי שהוא שברירי, אל תשכח שכולם בורחים מחיפה ומי שנכנס במקומם גם במגורים וגם במסחר הם ערבים

        • אמת כמה שזה נכון (ל''ת)

          חיפאי לשעבר, 12/10/08 02:22