• 120.

    תבטלו תרגיעו ותחליפו את ראש העיר שלכם כי ישפך דם בגללו

    עעעע, 11/10/08 04:51

    להעיף את שמעון לנקריייייייי הביתההה
    בושה שראש עיר כזה מכהן בעיר מעורבת

    טובת עכו אחרי הכלללל עוד שנה שנתיים 20 שנה אתם תשובו לחיות ביחד תביאו ראש עיר שרוצה דו קיום ולא גזען הומו
    לא משנה מי ינצח ערבים יהודים הכל אותו חרא אבל העץ רקוב מהשורש וזה ראש העיר שלכם

  • 119.

    זה כדי שלא תפריעו להם לגנוב, אתם מוחלשים בכוונה, המפקד! (ל''ת)

    מה אתה לא מבין?, 11/10/08 02:42

  • 118.

    תחלואי החברה גם בשל משטרה עצלה

    משה וינטלטור, 10/10/08 21:59

    גם אם יוסיפו אלפי תקנים למשטרה סביר להניח שדבר לא ישתנה עקב תרבות ארגונית שקרית שעליה מנצח המפכל וחבר ניצביו
    המשטרה זכתה לתוספות הוקמו מנהלת הגירה יחידה כלכלית יחדת להריסות יחדת אתגר ומה לא ואנו בציבור במקום לקבל שרות ושיפור מקבלים קדחת בצלחת
    רק מפכל חיצוני בלתי תלוי יצליח ואפילו בלי תוספת שקל אחד רק שיעשה מעשה כולם מחכים לכך

  • 117.

    קודם על המורים ורק אחר כך על השוטרים (ל''ת)

    לכו חפשו אשמים, 10/10/08 21:58

  • 116.

    אתם תחלואי החברה (ל''ת)

    תותוש, 10/10/08 20:19

  • 115.

    צודק ! 2 ש''ח משכורת לשוטר בחודש אין גיבויי אין תקנים (ל''ת)

    עידן, 10/10/08 18:19

  • 114.

    המשטרה אינה מטפלת בגנבים הגדולים,הקלד השם דן כהן וראה הקישורים לעליון

    אריה, 10/10/08 16:20

    משטרה ופרקליטות . דן כהן מחותנו של אהרון ברק גנב כ-200 מ' ש''ח.את רכושו לא מעקלים ודן כהן ושות' ממשיך להופיע החל מהעליון אצל מקורביהם.

  • 113.

    למה אתה חושב שמשלמים לך ???

    ע מ, 10/10/08 15:58

    זאת העבודה שלך .אני יודע שיותר קל לחלק דוחות מאשר לשמור על הסדר אבל אם אתא חושב שאינך מסוגל הגיע הזמן שתתפטר. יש מספיק שוטרים טובים שיכולים לעשות את העבודה אם לא תפריע להם

  • 112.

    מפכ''ל שלא סופר את קציניו היהודים למה שאזרחים ערבים יספרו אותו -

    איתן, 10/10/08 15:51

    מי שלא נותן כבוד לקציניו הזוטרים והבכירים שלא יצפה לכלום...הרחוב רואה את האירגון הזה מתנהל ואיך הופך האירגון לאנרכיה...ובמקום להשליט מורא סדר ואירגון ברחובות הם בצרת -דיכטר ודודי כהן - תנהגים כמו ילדים בחנות צעצועים...החלטות עכשיו..כאילו שאין מחר...כאילו שיגנבו להם...בושה וחרפה...כך אתם נראים.וכך נראית החברה הישראילת החולה ומתיסרת

  • 111.

    ''בכיר במשטרה: מפילים עלינו את כל תחלואי החברה''לכו למפכ''ל הגמד שלכם

    טורונטו טורונטו, 10/10/08 15:28

    וגם לדיכטר הנפל

  • 110.

    לציבור הערבי

    מוטי קליפורניה, 10/10/08 14:44

    חוסר ההתחשבות שלכם בשוטרים שצמים ביום כיפור אותם אתם מאלצים לפעול בחג ובסמוך ליציאתו פועל כבומרנג נגדכם.
    להזכירכם יש גם שוטרים ערבים שצמים את הימים
    הנוספים לרמדאן בחודש זה.
    חוסר ההתחשבות שלכם הוא נקודה שחורה משחור
    לחובתכם במאזן הכללי אצל האלוהים.
    -אין עוד מלבדו.

  • 109.

    שוטר המרגיש שאין לו גיבוי הוא שוטר לא יעיל מפוחד שלא מבצע את תפקידו (ל''ת)

    שוטר פשוט, 10/10/08 14:27

  • 108.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 10/10/08 14:24

    למשטרת ישראל תודה על כל העבודה הקשה שאתם עושים-תשאו ברכה,
    יחד עם זאת לאור מה שקרה בעכו בשמחת-תורה
    להזכירכם,קבוצת צעירים ערבים משועממים
    התנכלה לחוגגים בתהלוכה להכנסת ספר-תורה,
    לדעתי,הייתם חייבים להערך ולדאוג מראש
    שארועים מסוג זה לא יחזרו על עצמם בחגים.
    לכן אני דוחה טעונכם שלא היתה התראה ספציפית,
    יחד עם זאת עלי לציין שמוטלת החובה על הממשלה להוסיף תקנים לשוטרים נוספים לשמירת
    הסדר הציבורי,אני בהחלט מודע לקשיי העבודה ולעבודת הקודש אותה אתם עושים.
    -אין עוד מלבדו.

  • 107.

    חרם כלכלי

    בבר, 10/10/08 14:11

    לדעתי צריכים לעשות חרם כלכלי בעכו,
    לא לאכול במסעדות בעכו העתיקה ,וכן אין לירכוש מאומה.
    רק כך ידעו להעריך.
    הם ירגשו את זה על בשרם ,כמו באינתיפדה האחרונה.

  • 106.

    ובצדק אדוני הבכיר

    משה, 10/10/08 14:08

    עד עכשיו ''ישנתם''. המשטרה היתה ללעג ולקלס, לא ראו אתכם ולא שמעו מכם.
    מי אמון על שמירת הסדר הציבורי אם לא אתם.
    אז אם ברצונך להלין, רק עלי עצמכם אתה יכול להלין.
    מי שלא זורע בתחילה לא קוצר בהמשך!

  • 105.

    המישטרע היא התחלואה הכי גרועה שקיימת במדינה (ל''ת)

    אחד שמקיר מביפנוכו, 10/10/08 13:37

    • הפרופסור למשפטים השר דניאל פרידמן (האמסטף)של המדינה ראש הממשלה הבא שלי

      משה פתח תקווה, 10/10/08 14:20

      ויפה שעה קודם ,

  • 104.

    משטרת ישראל, עשו את עבודתכם הנאמנה, שימרו על טוהר הנשק

    asher, 10/10/08 13:21

    והקם להרגך, השקם להורגו. ציווי זה אינו מבחין בין דת גזע או לאום.
    פיקוח נפש דוחה הכל !!!!!.
    אלוהים בעזרכם.

  • 103.

    את הפגיעה ברכוש בלבד-אין לייחס למישטרה אלא לערבים שפועלים בהדרגה ובחוכ (ל''ת)

    זה עוד יגיע אם נמשיך כך-מעצר של 11 במקום 700-בושה!, 10/10/08 13:19

  • 102.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 10/10/08 13:00

    מי מפצה את בעלי המכוניות ובעלי העסקים?
    עד כמה שידוע לי הביטוח אינו מכסה נזקי מהומות.
    מה מידת הנזק הכספי הישיר שנגרם?
    אנשים שזקוקים למכונית לעבודה.מי מספק מכונית חלופית?
    אלו שאלות חשובות מלבד פריסת שוטרים.
    מי הסיע את האוטובוס עם המתפרעים?
    למה תמיד נדמה לי שאין תשובות לשאלות?!

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 10/10/08 13:38

      מלבד שיחות הרגעה שיתחילו גם לאסוף כסף לפיצוי על כל הנזקים הישירים שנגרמו.
      -אין עוד מלבדו.
      הלימוד להרגעה מוטב שיעשה דרך הכיס,
      תאמין או לא זה מכשיר חינוכי ממדרגה ראשונה,ציבור שמתפרע שידע גם לשלם מכיסו את מחיר הנזקים שנגרמו !!!
      -אין עוד מלבדו.

  • 101.

    לא עושים את העבודה ותמיד מטילים אשמה בכל נושא על החברה

    דני, 10/10/08 12:30

    בתאונות דרכים, בפקיעין, בשחיתות ציבורית, כנופיות פשע. תמידש החברה אשמה ולא המשטרה.

  • 100.

    וולק רק ביבי יכלע את כל הערבים וביחד אתם את הסמולנים התומכים בהם

    מסעוד. מזרחי מקופח. אוהד בית''ר. סונא סמולנים., 10/10/08 12:30

    אני מצפה מביבי נתניהו שבקרוב הוא יעלה בסערה לשלטון. שיזיין אחד על אחד את האמאמא של הערבים והסמולנים עוכרי ישראל התומכים בהם. וואלק מספיק שביבי נתניהו יזרוק פצצה אחת של מאה טון על הערבים האלה . הם כבר ירצו לברוח תוך דקה מהארץ אנחנו המזרחים נעלה אותו לשלטון שהאשכנזים הכנונים המניאקים האלה ילכו לאכול גפילטע פיש עם לבניה וסוכר .
    ביבי נתניהו ישתבח שמו.

    • מסעוד. אני אשכנזי ולא אוהב גפילטעפיש וגם לא לבניה. אני אוכל חומוס וקבב

      קובי, 10/10/08 13:15

      וגם הרבה שיפודים על האש בייחד עם פיתות וסלטים עם חריף. . אבל אומר לך את האמת. את ביבי אני ממש לא סובל אותו ולא את הדפוקים שתומכים בו.

  • 99.

    אלי ישי שותף לפשע,הוא הסיען של ממשלת שמאל קיצוני

    לא עיוורים, 10/10/08 12:30

    אתה תשלם על זה בבחירות

  • 98.

    הבעיה אין גיבוי למשטרה הממשלה הזאת מושחתת !

    אא, 10/10/08 12:23

    המשטרה צודקת מה יעשו מול המון פנטי שונא ישראל ? ישתמשו בכוח יענשו יעמדו מבלי להגן על עצמם עלולים להיפגע קשות ואף להירצח על ידי ערבים מפרי חוק ושונאי ישראל !

  • 97.

    צריך להוציא מכאן את הערבים (ל''ת)

    עכו, 10/10/08 12:23

  • 96.

    רק שתבינו-הערבים האלו בוחרים לנו בממשלות ובמפלגות!! (ל''ת)

    אילן, 10/10/08 12:21

  • 95.

    רציתם קדימה קיבלתם גם בכלכלה גם בביטחון

    מבין, 10/10/08 12:15

    וזו רק ההתחלה

  • 94.

    משטרה מאוסה ולא יעילה

    המפקח הכללי=מיקי מאוס, 10/10/08 12:10

    משטרה של בכיינים יושבים חבורה של כלומניקים בכל מחוז ולא עושה כלום המטה הארצי מלא באוכלי חינם וזאת כול שוטר יודע אז במקום לבקש תקנים תתחילו לנהל את עצמכם קצת קצת יותר טוב ולקצין שפותח את פיו על החכים אז כדאי שתרגיע את עצמך כי בכול מדינה מתוקנת היית נזרק החוצה זה בדיוק מה שקורה שהמפכל המהולל משתלח בממשלה ולאחריו קציניו המבריקים אז מהר מהר לשלוח את המפכל הבייתה כי הוא זה שגורם לכירסום מוחלט ביסודות הדמוקרטיה.

  • 93.

    המשטרה לא אשמה-במערכת משפט פרו ערבית -קשה לשוטרים לתפקד-ומדוע ששוטר יס

    קורן נאוה,טבריה, 10/10/08 12:04

    יסכן את חייו ופרנסתו הדלה כשברור לו שיקומו שמאלנים ''נאורים'' מתוך שיקולים פולטיים גם במערכת המשפט -ויסנגרו על הפורעים שמתחזקים מפוגרום לפוגרום ?!

    • צודקת,ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים... (ל''ת)

      צדוק, 10/10/08 21:40

  • 92.

    באתר הארץ כבר בוטל הפסטיבל. מי מפגר? (ל''ת)

    מוטרד, 10/10/08 12:02

  • 91.

    במשטרה רק מקטרים בוכים ולא עושים מה שצריך

    משטרת בכיינים, 10/10/08 12:00

    פוחדים להיכנס לכפרים לעשות סדר, מכאן נובעת כל הבעיה, בכפרים למדו שהמשטרה רכרוכית ופחדנית ומכאן האומץ ליצור פוגרומים !!!

  • 90.

    אם הקצין הנכבד מחפש שוטרים

    רופא, 10/10/08 11:57

    תמיד אפשר למצוא אותם בכבישים מהירים ומרווחים, בד''כ ביציאה מאיזה ארוחת בורקס על הדרך....ואת מי הם מנסים לתפוס? אותי- העבריין הגדול שנוסע על 103 קמ''ש.

    אין ספק שיש פער גדול לבין העבודה הקשה שלכם לבין התדמית בציבור ובתקשורת- אבל אתם לא מנתבים את כל האנרגיות של הארגון לצרכי הציבור אלא מנתבים חלק נכבד מהכוח שלכם לאסוף כסף מהציבור עבור משרד האוצר.

    מי מאיתנו קצין נכבד לא ניסה להתלונן פעם על גניבת רכב/התפרעות/גניבה מהבית וכו וכו ונתקל במשטרה חסרת אונים ומזלזלת (כמו שאמר שוטר שטיפל בגניבת הרכב שלי- כן, ברגעים אלה 4 בלשים מחפשים אחרי האוטו וחייך לו)

    • רופא נכבד

      איציק, 10/10/08 12:50

      לידיעתך חלק גדול מאכיפת התנועה מבוצע ע''י מתנדבים שאכפת להם (ועבדך ביניהם), כבר הוכח שאכיפה מוגברת מורידה את הקטל בדרכים גם בשראל וגם בעולם ועל כך אין ויכוח ,אבל אותך כנראה חיי אדם כבר לא מעניינים אתה בשלב שאתה רואה פציינט אתה רואה שטרות ( אני מקווה שאני טועה ) הקטל בדרכים מתחיל מזלזול בחוקי תנועה אז 103 זה לא נורא ו120 זה כלום ומשפחה הרוגה זה נו יעבור.
      תאונות הדרכים אשר גורמות להרוגים ולנזקים כלכליים עצומים (ימי אישפוז פיצויים ,פרמיות של ביטוח) הן האוייב מס 1 בישראל ובו יש להילחם עד חורמה , חג שמח ושנה טובה .

    • ''רופא'' טיפש

      בורג, 11/10/08 07:11

      שלום לך גאון, בהנחה שאתה באמת רופא, אזי אני מפחד שטיפש כמוך יטפל בי, אתה מסוג האנשים שטוענים ש''לא נורא אם נעשן חשיש'' כי זה לא פוגע בכלל האוכלוסיה, וטוען כי ''אפשר להעלים מס הכנסה'' כי המדינה ממילא מושחתת, להזכירך כל חריגה מהנורמות או מהחוק מוביל לכאוס, לכן אתה שותף לכאוס.
      אם היית יחד איתי ב18.8.09 בביה''ח הדסה עין כרם, כאשר ליוותי זקן אלמוני אשר נפל בצומת הגבעה הצרפתית ושבר את האגן, ששום רופא לא גילה טיפה של רגישות, נתן לנו לחכות מעל חצי שעה עד שמישהו יגש אליו, שאף אחד לא רצה לקחת אותו מידי השוטרים ולפל בו, שדרשו כי השוטרים יקחו אותו לרנטגן כי ''אין מי שיעשה את זה עכשיו'' היית מתבייש !!!

  • 89.

    ליברמן+חרם כלכלי+שלילת אזרחות ורגירוש לפלשתין (ל''ת)

    הפתרון:2 מדינות נפרדות, 10/10/08 11:55

  • 88.

    הבעיה היא השמאל

    אחד, 10/10/08 11:55

    השמאל הורס כל חלקה במדינה. במדינה שלנו אנחנו חייבים ךהראות שליטה . זה אומר שכאשר יש התפרעות ערבים היא תדוכא במלוא העוצמה. מי שיבצע זאת יהיה הצהא ולא המשטרה. לשמטרה אים כלים. מעבר לכך במקרה בנ''ל כשל חמור ביותר. במקום להזרים מסות של שוטרים ניסו לדכא אותם בכל קטן. רק מהלומה מוחצת נגד המפרעים תביא כאן שקט. אז תבינו כי רק ימין חזק יוכל לבצע זאת. השמאל פשט רגל מזמן !

  • 87.

    המשטרה גרמה לתחלואים מהפחד לפעול נגד העבריינים (ל''ת)

    איציק, 10/10/08 11:49

  • 86.

    חחחחחחחח (ל''ת)

    אלירז, 10/10/08 11:48

  • 85.

    להכניס את אחמד טיבי לכלא.

    הוא מסית מטעם אש''ף, 10/10/08 11:44

    הפושעים המסיתים צריכים להיות מורחקים מהחברה.יש מסיתים שמסיתים לאורך כל השנה.

  • 84.

    המשטרה היא אחת מתחלואי החברה שלנו אם לא הגדול שבהם.

    אורי, 10/10/08 11:43

    בזכות שוטרים אימפוטנטים שלא מוכנים להתעמת עם הפורעים, אם מהזדהות ואם מפחד הגענו למצב שהגענו.
    שוטרים ערבים עמדו מנגד כשפרעו ביהודים.
    היה חסר רק רצח, ולפי התסריט עוד נגיע לכך.

    היהודים צריכם להתארגן להגנה עצמית ללא עזרת שוטרי האוייב.

    • תתחיל לעשות משהו

      אורי השני, 11/10/08 07:15

      במקום לבכות ולהשתמש בסיסמאות כנגד השוטרים אתה מוזמן לההתנדב ולבוא ללמוד מקרוב על מעשיהם כמוני, אני מתנדב משמרת אחת פעם בשבוע, ואני עד לכמות העבודה הרבה שיש לשוטרים את נחישותם ועומס הפעילות שלהם

  • 83.

    אנחנו רק צריכים גיבויי!!

    עכואי גאה, 10/10/08 11:42

    חברים עזבו אתכם שוטרים קצינים שב''כ,רק תגבו אותנו מבחינה פלילית ואנחנו נחזיר את השקט לבד כי אנחנו חיים איתם כבר שנים ואנחנו יודעים איך להתעסק איתם!
    ועוד משהו למשטרה בעתיד אני ת\\מתכנן להיות שוטר ולאט לאט זה כבר לא מעניין אותי אתם חכמים עליינו היהודים איפה הייתם כשבאו החמולות?!?כן כן אלה עם הגרזנים!!
    שונא ישראל ימות!!

  • 82.

    כמה שהם מיסכנים !!!

    יעקב פרוכט, 10/10/08 11:41

    לאחר שבליל כיפור התרשלו(כמו שהתרשלו בסוכות שנה שעברה ...) הביאו שוטרים במדים שחורים וסוסים. ירו והבציצו לנירים יהודים !! צריך כוח הגנה יהודי אמיתי !!! חרם כלכלי על עסיקים ערבים יסייע אך לא יפתור את הבעייה .

  • 81.

    המשטרה אחד מתחלואי החברה (ל''ת)

    דני צור, 10/10/08 11:37

    • משטרה חולה

      המפקח הכללי=מיקי מאוס, 10/10/08 12:19

      החולי הכי חזק בחברה הישראלית אלו שוטרי ישראל שידועים כרמה הנמוכה ביותר שניתן לתאר

  • 80.

    משטרה מקוצצת והסתה ערבית פרועה יאפשרו עוד פוגרומים.

    דורון, 10/10/08 11:32

    קל ל
    ,נבחי
    , הציבור להטיל אשמה על המשטרה, אך למשטרה אין מספיק כוחות ואין לה גיבוי מספיק. למה לשוטרים להסתכן אם בג''ץ יעלה עליהם אחר כך ? בנוסף לכך קיימת הסתה פרועיה של הערבים.חבר הכנסת זכור ברר לפני החג אם גם הפעם תהיה תגובה אלימה וגזענית לנדיעת של ערבים במכוניותיהם. על מה ההקדמה ? כדי לומר שידע שכך יהיה ?

  • 79.

    צריך לפטר את הבכיר! והאוכל חינם משום שאת.....

    אבי עצבני, 10/10/08 11:30

    התחלואים הללו יצרה המשטרה במשך שנים בכך שאם כל תקציבי המיליארדים והמשאבים שקיבלה
    לא עשתה כלום, ובחלקה הייתה גם מושחתת כמו כל גוף אחר, אז שיפסיק לבלבל את המוח ושיעשה את העבודה האמיתית שלו, ואשר בגינה
    הוא מביא הביתה כל חודש אלפי שקלים פרנסה כי
    זה מה שהוא בחר להיות.

  • 78.

    צריך לפטר את הבכיר! והאוכל חינם משום שאת.....

    אבי עצבני, 10/10/08 11:30

    התחלואים הללו יצרה המשטרה במשך שנים בכך שאם כל תקציבי המיליארדים והמשאבים שקיבלה
    לא עשתה כלום, ובחלקה הייתה גם מושחתת כמו כל גוף אחר, אז שיפסיק לבלבל את המוח ושיעשה את העבודה האמיתית שלו, ואשר בגינה
    הוא מביא הביתה כל חודש אלפי שקלים פרנסה כי
    זה מה שהוא בחר להיות.

    • צודק צודק

      המפקח הכללי=מיקי מאוס, 10/10/08 12:13

      מסכים עם כול מילה

  • 77.

    אחי היהודים,תקשיבו לליברמן .הוא ראה את זה לפני כולם (ל''ת)

    יעל, 10/10/08 11:29

    • לצערי

      מנחם, 10/10/08 12:10

      הגדול אני חושב שכהנא ז''ל צדק.

  • 76.

    המסיתים נעזרו ברמקולים של המסגדים כדי להזעיק את הפורעים ..... (ל''ת)

    ----- רבותיי , ההיסטוריה חוזרת ..................., 10/10/08 11:29

  • 75.

    בוקר טוב מרחב גליל סגרתם את האורווה אחרי שהסוסים ברחו

    יקי, 10/10/08 11:28

    בערים מעורבות צפויי שבחגים יהיו חיכוכים על רקע תרבותי ודתי על כן יש להציב מחסומים מאויישים על ידי שוטרים אמיתיים במקומות אסטרתגיים . ולא כאילו .... כל זה כדי שהחגים היהודיים והאחרים יעברו עלינו בשלום ...בולטות נוכחות עם בקרה וביקורת של הקצינים ולא הפקר של מי שמחפש לעשות דוח מתחת לפנס.החוכמה של תיגבורים אחרי שהמהומות פורצות היא חוכמה של אחרי מעשה מבחינת טחינת מים וחוסר ראות ופיקוד חסר .

  • 74.

    בעיית המשטרה אינה הוספת תקנים, אלא הורדת תקנים:

    עזריאל, 10/10/08 11:26

    כבר מזמן שהמשטרה אינה משליטה חוק וסדר אלא הנה מכשיר דיכוי של האזרחים הישראלים- משימותיה דיכוי הימין ופגיעה באזרח הקטן, ומי שאינם פושעים, בפושעים ממש אין היא נוגעת, כמו בפורעים ערבים.חיזוק המשטרה רק יגביר את דיכוי האזרחים כי רק להם היא מתאנה.
    באורח דומה ניתן להתייחס לממשלה, לבית המשפט ולתקשורת הישראלית השמאלנית אשר יפה הגדיר מי שהגדיר שחזרנו 60 שנה לאחור לימי המנדט האנגלי בו הישוב מדוכא על ידי שלטון זר ועריץ.

    • צודק צודק

      המפקח הכללי=מיקי מאוס, 10/10/08 12:17

      הכול נכון על המשטרה הקטנה שלנו צריך לעשות שם מהפיכה שלמה יש שם אנשים שלא ראויים

  • 73.

    המשטרה רק מפריעה - שתצא מעכו ותתן להם להסתדר לבד (ל''ת)

    יאצ'ק, 10/10/08 11:21

  • 72.

    כשהמשטרה תתרחק מהפוליטיקאים והתקשרות - האמון יחזור אליה

    השוטרים הצפוניים הם השעיר לעזעזל של התל אביבים, 10/10/08 11:21

    שכחתם שאתם לא במדינת תל אביב. איכפת למישהו שם מיהודי עכו. כשהמשטרה תתרחק מהתקשרות והמפוליטקאים העם ייתן בה אמון. בינתיים מה שמכתיב את מעשיה זה איך הם נראים בעיני השמאל המנוול והתקשורת המסואבת. מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא שהתעורר עם פרעושים.
    רק תלמדו לקח בעיני אילו חלאות המשטרה מנסה למצוא חן. מגיע לכם

  • 71.

    יש מספיק כ''א במשטרה סתם בכיינים

    יואל, 10/10/08 11:21

    שיפסיקו במשטרה להתבכיין על כ''א אם יש להם חוקרים לשלוח לחו''ל לחקירות מיותרות,או לשלוח 100 שוטרים כדי לאסוף מסמכים בחקירת אולמרט.אז יש להם כ''א רק שהוא מופנה לדברים לא כל כך חשובים שיטפלו בפ]שיעה ברגילה כמו שהם מטפלים בפולטיקאים.

    • צודק צודק

      המפקח הכללי=מיקי מאוס, 10/10/08 12:15

      כול מילה נכונה

  • 70.

    אזרחים יהודים התחילו להסתובב עם נשק!! אין משטרה אין ממשלה, הכל מופקר!! (ל''ת)

    רמי, 10/10/08 11:21

  • 69.

    להחזיר את הממשל הצבאי! אין דרך אחרת! שופטים חובתכם לתת יד! (ל''ת)

    רבותי ההיסטוריה חוזרת!!!, 10/10/08 11:19

  • 68.

    להחזיר את הממשל הצבאי ו מיד! בכול מקום בו גרים מוסלמים! (ל''ת)

    רבותי ההיסטוריה חוזרת!!!, 10/10/08 11:17

  • 67.

    מפילים עלינו את תחלואי החברה

    מאיר ש., 10/10/08 11:12

    קראתי את הכתבה והיתחלחלתי. זה מאוד מזכיר את מלחמת יום הכיפורים - תרחי משמע. האחד חוסר הכבוד של הערבים כלפי הימים הקדושים של היהודים, כולל התושבים הערבים תושבי המדינה שנהנים מכל הזכויות, ואפשר לומר ללא חובות. השני הוא המחדל של הממשלה אז והמחדל (ללא הפתעות) של הממשלה בימינות כולל זו שמנסה להרכיב ממשלה ''אחרת''.
    רק תארו לעצמכם מה היה קורה אם זה היה קורה הפוך.
    זהו חומר למחשבה שכל אחד ואחד מאיתנו צריך לתת את דעתו ולהיתעורר מתרדמתו ''האופורית''.
    הסתכלו לאורך ההיסטוריה הארוכה שלנו ואולי משהו יתעורר בנו.

    גמר חתימה טובה וחג שמח לכל עם ישראל.

    • לא מבין

      ואללה, 11/10/08 07:17

      לא נראה לי שמישהו מבין את מה שכתבת, אתה מבין את זה ???????

  • 66.

    רק חרם כלכלי כמו בפקיעין !

    אלי, 10/10/08 11:12

    ואז נראה מי יתקיף יהודים

  • 65.

    כנראה שליברמן צודק! (ל''ת)

    הרצל, 10/10/08 11:11

  • 64.

    רק ליברמן!!!!! הוא היחיד!! (ל''ת)

    אני בוחר רק בו!, 10/10/08 11:11

  • 63.

    המפכ''ל, אני שוטר, איך אלחם בהמון ערבי מוסת מבלי לירות בהם?

    גונדר יעקב, 10/10/08 11:11

    ואם אתה חושב שאפשר, נא להצטרף אלי ולא להציע הצעות מהכורסה מול הםלוויזיה.

    • מפחדים מועדת אור חדשה.

      שלמה, 10/10/08 11:55

      המשטרה אשמה ועל כך אין עוררין כי התוצאות מעידות על כך.האיסור ( המיותר)של המפכ'ל לירות,נותנת רוח גבית לאלימות המודעים שהשטח בטוח ואפשר לבצע כל פשע מבלי להסתכן.אני במקום המפכ'ל הייתי אומר אחרת:''במקרים בהם שוטרים או אזרחים נמצאים בסכנה, או נוכח הרס רכוש, מותר וצריך להשתמש בנשק חם''.ושתהיה ועדת אור נוספת ואולי הפעם יבדקו יותר המניעים ןהמסיתים ופחות ילקקו למיגזר הערבי שאינו ראוי לרחמים על מעשיו. ותזכרו:אם הדבר לא יעשה היום , נצטרך מחר לעשות זאת עם טנקים ואוירונים ובלי כל ועדות.

    • אתה צודק 100%

      שוטר אחד חכם, 10/10/08 12:05

      הערבים למדו שאנחנו מדינת פחדנים וככה הם לא פוחדים, מה גם שכל החקירות של הארועים הקודמים הורידו את השוטרים לריצפה במקום לגבות אותם במלחמתם באוייבי המדינה !!!
      לכן האוייבים חוגגים ואנחנו בוכים.

    • עליתי עליך

      עליתי עליך, 11/10/08 07:19

      אתה לא שוטר !!!!!!!!!!!! גונדר זה בשרות בתי הסוהר , אז תפסיק עם השטויות

  • 62.

    להצביע ליברמן!!!!!!

    גיא,ת''א, 10/10/08 11:10

    לא אכפת לי שהוא מושחת,כולם כאלה גם ככה !!
    אני לא רוצה ערבים במדינת היהודים!!!

  • 61.

    לאום השוטרים המשרתים בתחנות משטרת הצפון? (ל''ת)

    נקודה למחשבה, 10/10/08 11:10

  • 60.

    רציתם קדימה - אכלתם אותה גם בכלכלה גם בביטחון (ל''ת)

    מבין, 10/10/08 11:09

  • 59.

    זה יכול להתפשט בכל הארץ. ערביי ישראל מרימים את ראשם ואת לאומנותם

    ג, 10/10/08 11:08

    כך היה בתחילת המאה שעברה וכלום לא השתנה. פרעות תרפ''ט, וכל שאר המהומות. הם פשוט גזענים ולא מוכנים לקבל יהודים במזרח התיכון.

  • 58.

    הרווחתם את זה ביושר

    משה, 10/10/08 11:06

    אוי ואבוי לאזרח שזקוק לעזרת המשטרה.
    יש לו לאזרח כזה 3 אפשרויות:
    1.לוותר על העזרה
    2.לחכות לעזרה-שזה ''ראה מס.1
    3.לעזור לעצמו או לקחת את החוק לידיו.

    עד כדי כך אתם אימפוטנטים!

  • 57.

    אני קורא מכאן לשב''כ להגביר שמירה על ליברמן !!!! (ל''ת)

    שב''כ, 10/10/08 11:05

  • 56.

    אתם מבינים למה לא יהיה שלום עם מדינות ערב?

    ABRAHAM, 10/10/08 11:03

    כי לאחר שניתן להם מדינה בנוסף לירדן , ערביי ישראל יהיו הסיבה לפתיחת הכול מחדש!
    הם יעשו פרובוקציות בתוך ישראל והמדינות הערביות מסביב יקומו להגן עליהם!
    סיכום: ערביי ישראל הם הסוס הטרויאני !
    הדרך האחת ויחידה היא: שתי מדינות לשני עמים (?)- כל ערביי ישראל ללא יוצא מין הכלל ''החוצה, החוצה'' !
    לכן מהיום להחל בצעדים לגירושם מהארץ, אין עבודה, אין ביטוח לאומי, אין זכות בחירה, ועוד צעדים לקראת בניית מדינה פלסטינית טהורה ואנחנו נהיה הראשונים ''האשמים במתן לגיטימיסם לעם שלא היה קיים לפני 200 שנה (אולי פחות)!

  • 55.

    כניראה שליברמן צדק!!! הגליל, וואדי-ערה, אזורי B (ל''ת)

    ניפגש בבחירות..., 10/10/08 10:55

  • 54.

    ככה זה כשנכבדי הבג''צ מאפשרים זכויות יתר כמו

    קרן, 10/10/08 10:54

    איכלוס ערבים בשכונות של יהודים .
    והממשלמה מצידה אין לה משאבים להקים גדרות בין שכנים ..

  • 53.

    תחלואי החברה הישראלית קיימים כי אתם לא מנקים אותה מהפושעים האמיתיים.

    החברה מלאה פושעים, 10/10/08 10:53

    משפחות הפשע הם עיסקי פשע רחבים שאתם לא מנקים מהרחובות.המסיתים הערבים הם פושעים שמתסיסים את כל החברה הערבית ואתם לא מנקים אותם מהרחובות.אתם מתעסקים בשטויות ולא עושים את העבודה האמיתית שלכם,אתם אחראיים על המצב ביחד עם מי שאחראי עליכם שלא עושה סדר.

  • 52.

    פשוט בושה למדינת היהודים שערבים מרשים לעצמם לחלל את קדושת החג

    יובל ארהב, 10/10/08 10:53

    לא יעזור כלום לא דו קיום ולא כלום צריכים מנהיגות שתדרוש פרוד אוחלוסיה כי אין מנוס הרי לא היה ולא יהיה שלום לעולם הערבים מעיזים יותר ויותר והגיע הזמן לשים את הקלפים על השולחן הפרדה פשוט מאוד שילכו להם למדינה שלהם עם האחים שלהם ואז ניראה כמה הם משגשגים הגיע הזמן להפרדה זה טוב לכולם כי שלום לא יהיה גם בעוד מרה שנים

  • 51.

    השוטרים במשטרת עכו שנכחו בתחנה היו ערבים ..

    שלומצ, 10/10/08 10:52

    הם לא נענו לטלפונים של תושבי העיר , היהודים נאלצו לפנות למשטרת קרית שמונה וכדומה כדי שמשהו יזוז מבחינת החוק .

  • 50.

    לבכיר במשטרה

    ליה מינצברג גרייצר, 10/10/08 10:52

    המשטרה שאינה אוכפת חוק באופן שיטתי ומתירה דמם של הולכי רגל על ידי אי אאכיפה של החוק האוסר נסיעת אופנועים על המדרכה היא אשמה באנרכיה.

  • 49.

    הצילו! תרשיחה מתכננת להכנס במעלות, בגללי! (ל''ת)

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא,, 10/10/08 10:51

    • אנחנו עם תרשיחא (ל''ת)

      תרבחו ותסעדו, 10/10/08 11:29

  • 48.

    שוטרים, תואר ראשון מוכר לפחות, משטרה ממוכנת ומשוכללת, ועוד (ל''ת)

    לעודד את המשטרה, להכפיל פי 2 את מספר השוטרים, 10/10/08 10:50

  • 47.

    אם הנהג היה יהודי גם היה היה נרגם.ההמון הערבי אשם !

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 10/10/08 10:47

    אני יודע שברמת אביב מכונית נוסעת ביום כיפור היתה עוברת בשקט (לא ראיתי אחת).אבל לא בשכונה יהודית בעכו.ייתכן שהרוגמים לא ידעו שמדובר בנהג ערבי.זאת לא תופעה נדירה שיהודים רוגמים יהודים בשבת למשל.במקרה הזה
    המון ערבי התנפל על אוכלוסיה יהודית ביום כיפור כתגובה לרגימת אבנים על נהג ערבי בודד שהפר (ביודעין או לא) את קדושת החג בשכונתם.יש שם בקרב ההמון הערבי בישראל שנאה מצטברת כלפי היהודים ואין לזה קשר רק ל''מצב כלכלי'' כי הרי גם בין היהודים בעכו יש לא מעט עניים.

  • 46.

    חרם

    ניר, 10/10/08 10:46

    אנשים צכריכים להבין,לא בכוח,בצחבולות תעשה מלחמה תפגע במה שקל ובמה שמביא הכי נזק.
    פ ש ו ט לא לקנות בחנויות של ערבים.
    בימינו פגיעה בכיס היא כבדת משקל.שווה לחשוב על זה ודבר זה תלוי בנו,וכמובן אל לנו היהודים (בעלי החנויות)לנצל המצב ולעלות מחיר אלה לתת כתף ןלהוריד מחירים במקביל,כל זה ביחד יתן להם מכה ניצחת.
    עברנו את פרעו נעבור גם את זה.

  • 45.

    לו הייתי עושה את זה במרוקו לא הייתי זוכה לעלות ארצה! (ל''ת)

    ועוד מספרים לי שיש ערבים מתונים!, 10/10/08 10:45

    • אתה צודק, הערבים במרוקו כמו בישראל הערבים אינטרסאנטים ! (ל''ת)

      ביקרתי שם, 10/10/08 11:56

  • 44.

    אולמרט וליבני מתכוננים להביא לתוך ישראל עוד ערבים !

    זכות השיבה, 10/10/08 10:45

    במיסגרת השיחות עם אבובה מאזן הסכימו הצדדים כי 40,000 ערבים פלטים ממדינות ערב יחזרו לשטח ישראל !
    לאן עוד השמאל יביא אותנו ????

  • 43.

    ==זה מה שהם יודעים לעשות היטב, להתבכיין==

    קוורטי, 10/10/08 10:43

    המצב לא ישתנה, ואף יקצין עד שלא נפנים את האמת העצובה-יש לנו במדינה מיעוט של בריונים, מכל הדתות, ומכל העדות. בריונים ערבים, בריונים חרדים, בריונים מקרב העולים מבריה''מ ואתיופיה וסתם בני נוער בריונים ללא איפיון מסויים, כמו אלה שמשליכים אבנים על אמבולנסים ביום כיפור. צעירים שלא יודעים מהם ראשי התיבות של המלה תנ''ך, פתאום הופכים למגיני הדת ביום כיפור. הבריונות שהייתה נדירה ומבודדת, התעצמה וצמחה למימדים של מגיפה לאומית. והאחריות לכך? משטרה קטנה, חלשה ולא החלטית, עם מפכ''לים ושרים מוגבלי יכולת, פרקליטות ומערכת משפט שחייה בספרות אחרות המנותקות מקרקע המציאות והנהגת מדינה שמקרינה כלפי מטה שחיתות והפקרות. פתרונות? סליחה, אני לא רץ כאחוז אמוק לתפקיד של שר או ראש ממשלה. שה''מוכשרים'' הללו שנאבקים כל כך להגיע לעמדות השלטון, יספקו פתרונות. נראה לכם?

  • 42.

    מה יועילו תקנים ותקציב, אם אתם לא מצליחים לייצר שוטרים אמיתיים? (ל''ת)

    זה יישאר אותו דבר, אבל יותר מסורבל., 10/10/08 10:41

  • 41.

    משטרת ישראל נמוכה כמו בעולם השלישי

    אלי גל, 10/10/08 10:40

    המשטרה הגרועה ביותר בעולם המערבי היא משטרת ישראל -לשם התנקזו אנשים עצלים , חסרי מוטיבציה ובטלנים.
    לא ממלאים אפילו אחוז אחד מתפקידם.
    התנהגות של פחדנים בהשראת ממשלת עלובה ורופסת במיוחד מול אספסוף ערבי.
    למה משטרת ישראל לא נכנסת לאכוף את החוק בישובים כמו רהט או בישובים ערביים בצפון ???

  • 40.

    !!!יוחזר הממשל הצבאי על ערביי ישראל!!! (ל''ת)

    מציאותי, 10/10/08 10:37

    • גנבת לי את המילים מהפה! (ל''ת)

      רבותי ההיסטוריה חוזרת!!!, 10/10/08 11:21

  • 39.

    תחלואי החברה?

    שמעון, 10/10/08 10:33

    התחלואה העיקרית אלה
    המשטרה
    הפרקליטות
    בתי המשפט בראשם העליון
    השמאול הקיצוני והסהרורי
    בזכותכם הבאתם את המדינה לתהום.
    היום אתם מתבכיינים ,מריונטות.

  • 38.

    איפה היהודים שאומרים שאנחנו גזענים? חחחחחחחחח

    קיקו בית''רי, 10/10/08 10:32

    יבוטל הפסטיבל, כך יתעוררו כל היהודים,אחרת בעכו יש פסי רכבת ותחשבו רק לפני 60 שנה.יהודים חייבים לחזור לימי המחתרות, הממשלות לא עושות כלום.בחגים שלהם משחררים אסירים,כדי להתחנף לערבים (חושבים על הבחירות), ובחגים שלנו תמיד הם מתפרעים, שנה שעברה הייה אותו הדבר בכפר תבור ילדה בת של שוטר נדרסה למוות על ידי ערבי עם טרקטורון.זה קורה כל שנה בנצרת עלית,בלוד, רמלה, אף אחד לא עושה כלום.עדיף ממשל צבאי שבוטל בזמן בחירות גם בשנות ה60.ואל תשכחו להאשים את אוהדי בית''ר בגזענות''חחחחחחח

  • 37.

    מה אתם רוצים מהמשטרה, מה?! פוליטיקאים זבלים! תתביישו!!

    אבנר, 10/10/08 10:30

    יופי, היה איזה ח''כ חכם שכאילו הזהיר את המשטרה.
    כלומר הבחור ש''סניק כבד ובמקום ללמוד תורה הוא עוסק במודיעין משטרתי כי האו יודע דברים שהמשטרה לא יודעת.
    אז הוא תפס כותרות על חשבון המשטרה והתקשורת חוגגת אבל העם לא קונה את זה מתי תבינו פוליטיקאים סתומים!
    כולנו בעד המשטרה, כולנו בעד התגובה היהודית בעכו!
    תרדו מהמשטרה ותתחילו לטפל בבעיה האמיתית!!

  • 36.

    מושחתי השמאל מקבלי כספים איסלמים להרוס את מדינת היהודים (ל''ת)

    השמאלנים הם תחלואי החברה הישראלית, 10/10/08 10:30

  • 35.

    ''הם'' רגילים להיות היהודי המוכה והמושפל מאירופה מה הפלא (ל''ת)

    מזרחי לעולם לא ישלים עם זה, 10/10/08 10:29

  • 34.

    הכותרת מעולה מתאימה למנהיגי למנהיגי מלחמת לבנון השניה,חלמאות כבר אמרנו

    אנטוני הופקינס, 10/10/08 10:26

    יצהר המיגדלור של היהודים.

  • 33.

    לו הייתי עושה את זה במרוקו לא הייתי זוכה לעלות ארצה! (ל''ת)

    ועוד מספרים לי שיש ערבים מתונים!, 10/10/08 10:26

  • 32.

    ליהודים אפילו שחלקם זבלים ועברינים יש רק מדינה אחת.לערבים יש לאן לצאת (ל''ת)

    נראה שלא יהיה מנוס מלסמן לערבים את הדרך החוצה., 10/10/08 10:26

  • 31.

    לו הייתי עושה את זה במרוקו לא הייתי זוכה לעלות ארצה! (ל''ת)

    ועוד מספרים לי שיש ערבים מתונים!, 10/10/08 10:24

  • 30.

    תחלואי החברה תוצאה של אוזלת יד

    אביב, 10/10/08 10:22

    אז מה מצפה אותו בכיר אם אתה מתפרנס מאותה חברה חולה אולי שיתנו לך לשבת מול פלזמה ולכוון תנועה או לרשום דוחות עם כוס קפה וסיגריה מה אתה אומר

  • 29.

    לבטל את הפסטיבל ההזוי הזה (ל''ת)

    וניב, 10/10/08 10:21

  • 28.

    חרם על החלאות האלה לא פסטיבלים ולא לקנות מהנוולים בחנויות שלהם עד שיקר

    ג'ינג'י = ת''א, 10/10/08 10:20

    שיקרסו כלכלית!!!

  • 27.

    לא לחינם פנו האזרחים למשטרת כרמיאל וקרית שמונה

    ניר - מקורב לנושא, 10/10/08 10:20

    עקב יום הכיפורים ישבו במשטרת עכו לרוב שוטרים ערביים שסרבו להגיע לשכונות היהודיות ולעזור.
    חלק מהשוטרים הערביים שכן הגיעו לבסוף העלימו עיין, הבריחו פורעים ערביים ממעצרים.
    גם העזרה שהיתה אמורה להגיע ממשטרת זבולון הקרובה בוששה להגיע כי מפקד התחנה הוא גם ערבי.

    • שקר וכזב

      לא לניר, 11/10/08 07:32

      פשוט שקר וכזב, אל תפיץ שקרים וטענות לא נכונות, אני לא מבין מאיפה אתה ממציא את השקרים האלו.

  • 26.

    לבוא לפסטיבל ולא לקנות מערבים!! (ל''ת)

    המעניש, 10/10/08 10:18

  • 25.

    אחר כך באים בטענות ליהודי חברון!!! (ל''ת)

    ., 10/10/08 10:18

  • 24.

    יש קציני משטרה שדרגת טוראי גדולה אליהם חוץ מלנצל את המערכת לא יודעים (ל''ת)

    הרכב לשרות המשפחה, 10/10/08 10:17

  • 23.

    מישטרה פחדנית- מישטרה מסורסת

    יהושע קוצינסקי, 10/10/08 10:16

    כל השוטרים מאחרון הטוראים ועד המפכל
    רוצים להגיע לפנסיה בשלום
    וועדת אור סירסה אותם
    עתונאות האתרוגים הממה אותם
    זה לא אירוע מקומי
    זה אירוע מכונן
    הממשלה הצבא והמישטרה מפסידים לנו את המדינה
    גם לערבים וגם לעברינים
    מי שלא מסוגל לתת בשביל המשכורת שלו
    שיחזיר את המפתחות וילך הביתה
    ואגב כלומרט וציפורה רוצים להכניס עוד
    פלסטינים במיסגרת חוזה הזוי שסופו כרגע
    יהיה מבוא למומ עתידי
    מטומטמים עליך ישראל

  • 22.

    מי שהולך לפסטיבל עכו בוגד בציונות

    ברק א תל אביב, 10/10/08 10:15

    לא לתת פרנסה לישמעלים.
    לא לקנות בחנויות, לא ''לאכול חומוס'', לא ללכת לפסטיבל.
    חנק כלכלי של 3 שנים, יחזיר את ערביי ישראל למצבם בתחילת שנות השמונים.

    אולי אז יעריכו את שהרוויחו מהמפעל הציוני.

    • ל-22 את מי בדיוק אתה מעניש בכך?

      משה, 10/10/08 11:53

      את היוצריםוהאמנים הישראלים וכל מי שקשור בהם?אתה חותך לעצמך את האף בשביל לחתוך לשני את הפנים.

  • 21.

    רק אנחנו אשמים באיבוד המדינה

    יותר לא נותן לערבים כבוד כי לא מגיעה להם, 10/10/08 10:12

    רק אנחנו אשמים באיבוד המדינה
    אנחנו אלה שלימדנו את ערביי ישראל שלהם מותר הכל!
    (אנחנו הכוונה מהאזרח הפשוט ועד קצה הפירמידה, ובדרך - בתי המשפט, המשטרה).

    מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה.
    מותר להם לא לשלם ארנונה,
    מותר להם להשתלט על שטחים לא להם.
    מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל);
    מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני).
    מותר להם שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם.
    מותר להם להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש''ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה).
    מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוט קשיין.
    מותר להם לגנוב לחקלאים ציוד בעשרות מיליונים.
    מותר להם להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את מסכנותם כביכול, זה משרת את מטרתם).
    מותר להם לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים.
    מותר להם לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום ''בשחור''.
    מותר להם לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג (בנפילות של קטיושות עליהם).
    מותר להם לא להישבע אמונים למדינה ולדגל (יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה''ב).
    מותר להם להסיט את ההמון ולהדליק אותם נגדנו – הכל בשם הדת (וזו ההסתה המסוכנת ביותר).
    מותר להם ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור, ושנה לאחר מכן מהומות והרס רב בעיר עכו. (שום התחשבות בדת של האחר).

    ובנוסף – הרי הם אזרחים ולכן מותר להם לבחור לכנסת ונציגיהם מקבלים משכורות של חברי כנסת ובאותה נשימה נוסעים למדינות אויב, מלעיזים על המדינה אותה הם מייצגים והכול עובר בלי תגובה בשם חופש הביטוי...
    בנוסף מותר להם להיות בכנסת ישראל ולהטיף כנגד המדינה וצה''ל.

    אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או מדינות אחרות היו מאפשרים להם להתנהג כך? והתשובה ברורה.
    אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד, מיד יתחיל הבכי שלהם ''גזענים'' ''אפליה'',
    זו השיטה שלהם ושל נציגיהם.

    אני הוא זה שמרגיש אזרח ''סוג ב' '' במדינה שלי, היחס אלי אינו שווה ליחס אותו ''האזרחים'' הנ''ל מקבלים ואני לפחות משתדל מאד לשמור על חוקי המדינה (יש לנו ברירה?! אם אני הייתי יורק על שוטר או מכה שוטר או בונה בנגב מבנה לא חוקי מה היה אז קורה לי?...)
    יוצא שאזרחים ''סוג א' '' נהנים מכל הזכויות של אזרח המדינה וחובות אין! בעוד שאזרחים
    ''סוג ב' '' נושאים בנטל כל החובות ועל הזכויות עליהם להילחם...

    נחכה למנהיג אמיתי שיבין שבקצב הזה הגליל והנגב בעוד מספר שנים כבר לא יהיו שלנו.
    מנהיג שיבין ''שעם כל הכבוד לקול הערבי'' מדינת ישראל יותר חשובה מכל דבר.
    מנהיג שיבין שיש חשיבות עליונה לחלק במתנה לכל לוחם, עם שיחררו מצה''ל, שטח אדמה
    בגליל ובנגב לצורך שמירה, אחיזה בקרקע, ויהוד הגליל.
    הכול עניין של מנהיגות ומנהיג שיוכל לעשות סדר בכל הריקבון. מנהיג שהמדינה תהיה בראש סדר העדיפויות שלו ולא רק משפחתו ותהילתו....

    • תגובה ל - 21 - כ ל מ י ל ה ב ס ל ע ! ! ! (ל''ת)

      חנן, 10/10/08 10:40

    • זאת ההנהגה אשמה -לא אנחנו

      אלי גל, 10/10/08 10:45

      אנו אשמים בכך שלא השכלנו לבחור במפלגות ציוניות אלא במפלגות שמאל עלובות כמו מר''צ וש''ס

    • מקבוצותפורעים אלה מאגר מתפקדי ומצבעי קדימה לפרימריס (ל''ת)

      פוקח עיוורים, 10/10/08 11:13

    • לא ''אנחנו'', קבוצה מסוימת שקוראת לעצמה ''נאורה''

      מיכה, החותרים, 10/10/08 11:26

      ''תרבותית'', ''שפויה''...
      לאט לאט ובטוח הקבוצה הזו ממוטטת כל יסוד יהודי ומערערת על זכות קיומנו בארץ ישראל.
      אותה קבוצה שזורקת יהודים מבתיהם ובו בזמן מוציאה ויזות לאותם ארצות שהשמידו מליוני יהודים.

    • יישר כוח, ביטאת את רחשי הלב של כולם.

      אורי, 10/10/08 14:11

      אלא מה המנהיג הוא כל אחד שיכול לעשות זאת, ולחשוב שהוא מסוגל לשנות מציאות עגומה ובלתי אפשרית שהורישו לנו, ''אחינו'' מהמשאל, והמנהיגים המושחתים שהיו מקום המדינה עד היום.

      אני סמוך ובטוח שביחד, נוכל למגר את האיומים עלינו מבית ומבחוץ, אחרת אין לנו מה לעשות פה עוד.

      מדובר בשעת חירום אמיתית, הכתובת על הקיר כבר למעלה מכמה עשורים, אבל התקשורת והשמאל מנסים לסמא את עינינו, ולאמר לנו שהכל בסדר.

      שום דבר לא בסדר, הגליל עומד ללכת, האוייב מבחוץ בשער, הדמוגרפיה אינה לטובתנו, מדינת תל-אביב אוכלת ושותה, כאילו דבר אינו קורה, ממש כמו בפומפיאוס.

      אני מקווה ששעת חירום כזו תצמיח לנו חשיבה מקורית ומנהיגים אמיתיים שעושים ולא רק מדברים.

      אין לנו למסוך אלא על אבינו שבשמיים.

  • 20.

    היהודים...

    נועה, 10/10/08 10:12

    הם אלו שעשו את הפרובקציות, לא יכלתם לחכות עד סוף יום כיפור בשביל לזרוק אבנים מטופשות, אתם אלו שחיללתם את ''קדושת החג''

    • לכי תעשי קקה,את בטח מכוערת! (ל''ת)

      ילד קטן, 10/10/08 10:39

    • היהודים אשמים תמיד ! צריכים לפנות גם את עכו הכבושה ! (ל''ת)

      שלום אך שוא, 10/10/08 10:43

  • 19.

    לבכיר במשטרה, כנס ותבין!

    חנן, 10/10/08 10:11

    לא את כל תחלואי החברה אלא רק את התחלואים של משטרת ישראל ויש כאילו רבים. אז אל תנסה לטהר את השרץ, נכשלתם ו ב ג ד ו ל! ויש לומר שוב, נכשלתם ו ב ג ד ו ל!
    אז שוטר/קצין משטרה/מפכ''ל ו/או כל אחד שיש לו אחריות ואינו מסוגל לבצעה שילך הבייתה ויתן למוכשרים/נועזים ממנו לבצע את עבודת המשטרה.

    • אם המשטרה לא תגן על היהודים הם יקחו את החוק ליידים !

      ממש מסוכן, 10/10/08 10:48

      נאלץ להגן על חיינו וחיי משפחתנו,רכושנו וכבודנו !
      אנחנו שומרי חוק ומעדיפים שהמשטרה והצבא יטפלו בערבים ביד קשה ,אבל לא נהיה חסרי אונים ! אם נרגיש כך ניאלץ להגן על עצמנו בכול מחיר !!!!!!!!!!!!

    • הבעיה של המשטרה היא שאת המוכשרים והמקצועיים זורקים החוצה. (ל''ת)

      ראה מקרה ברלב, קרם שניט ועוד..., 10/10/08 10:59

    • 19 אתה מדבר שטויות אתה בטח בן של ח''ב

      ירון, 10/10/08 11:22

      אם המשטרה תעשה את מה שהיא יודעת , ראה מהומות אוקטובר שבהן המשטרה השתמשה בכח בינוני יחסית למשטרה האמרקאית לדוגמא, כל הפוליטיקאים הצבועים באו אליה בטענות. המשטרה מסורסת בגלל כמו שאומר הבכיר שמעמיסים עליהם את תחלואי החברה שהם למעשה תחלואי השלטון שלא יודע לשלוט, והגיע הזמן שהטיפול בפורעים יבוא מלמעלה , הגיע הזמן שחברי כנסת יתחילו לחשוב על העברת אוכלוסיה פלסטינית לפלסטין העתידית בגדה ובעזה.ובמקומות שאפשר יש לעשות חילופי אוכלוסין, אם הם רוצים להיות עם החברים שלהם שיהיו איתם גם פיזית ולא רק רעיונית.
      זה מה שמפחיד אותם ,לחיות תחת שילטון פלשטיני, הם אומרים בפה ובמעשי אלימות את מה שהפלשטינים רוצים כדי לא להסתבך עם הפלשטינים אבל בפנים, בסתר/פחד לבבם הם יודעים עם מי יש להם שם עסק והם מתים להשאר אצלנו כי כאן הקידמה.

    • אתה תשאר לבד

      שוטר, 11/10/08 07:30

      אם ה''נכשלים'' כלומר השוטרים, ילכו הביתה, אז אתה תשאר לבד, ללא הגנה מהפשע בחוץ, מהנוער המסטול והשיכור בחוץ, מהנהגים המטורפים בכבישים, ומהמון מוסת שבערב חג מבצע מהומות, אתה לבד... אתה תנסה לגייס ''אנשים מוכשרים'' שישמרו עליך... אתה גם תשלם להם כפי שלדעתך מגיע להם !!!!!!!

  • 18.

    הכל בגלל וועדת אור, הערבים הרימו את הראש!

    חיים- קרית ביאליק, 10/10/08 10:11

    המשטרה היתה צריכה להשאר מחוץ לעיר ולתת לנו לטפל בערבים! בלי וועדות ובלי פוליטיקה פשוט לתת להם בראש ורק ככה ללמד אותם מי הבוס בעיר...חייבים להחזיר את הערבים לגודלם הטבעי

  • 17.

    מזל שיש זוהר בהלול..... (ל''ת)

    אני, 10/10/08 10:08

  • 16.

    לא רוצים ערבים!!!

    עכו בנשמה!!, 10/10/08 10:07

    אני קורא לכל היהודים לצאת מהבתים ולקרוע לערבים את התחת!!!

    • להקים משטרת מגני יהודה שתגן על היהודים מיפני הפורעים הערבים!

      מאורעות תשס''ט, 10/10/08 10:31

      יהודים אם לא תיסמכו על עצמכם ועל אלוקים תמשיכו ליסבול !
      אל תצפו להרבה מהמשטרע או מהשילטון השמאלני !
      גם בגץ ומרץ יהיו נגדכם כרגיל !!!!!!!!

  • 15.

    תמיד אמרנו שצריך להחזיר את עכו הכבושה לחמאס

    אאא, 10/10/08 10:04

    ואז אולי יהיה לנו שלום בניו-יורק
    והזוג הכי כישרוני ציפי לבני ואהוד ברק
    יביאו אותנו לאושר הזה במהרה
    כי העיקר זה הסכנה מהבחירות ונתניהו והליכוד
    ''מטומטמים כבר אמרנו?''

  • 14.

    לא לפסטיבל סוכות..!!! כנסו דחוף..!!!

    לנקרי ראש העיר, 10/10/08 10:04

    אל תבואו ואל תתנו להם פרנסה..!!
    תדרשו להעביר את הפסטיבל למקום אחר..!!
    שלא יהיה בעכו.. את תקנו אצל ערבים יותר לעולם..!! אל תאכלו במסעדות שלהם..!
    ואל תהיו בשום קשר איתם.. אל תקחו אותם לעבודות שיפוצים או אחרות. בקיצור הנתקו מהם..!!!

  • 13.

    הוא צודק- זה ארועים בטחוניים ומשטרה לא נועדה לטפל בהם אלא צבא

    אחר כך הם מקבלים ועדת חקירה ממזוז ובייניש, 10/10/08 10:03

    משטרה נועדה לטפל בפשע ובהפרות סדר ציבוריות. מכיוון שמערכת המשפט (מזוז, בייניש, ברק שבדימוס) וארבל) לא נותנים למשטרה גב לפעול בנוגע להפרות סדר, אני מבינה את השוטרים.

  • 12.

    אם אין משטרה להקים מילציות חמושות כמו שעשו משפחת דוגמוש בעזה (ל''ת)

    להתחיל לאסוף אלות וקרשים, 10/10/08 10:03

    • ל 12

      אבי, 10/10/08 11:48

      אתה מתכוון גרזנים וברזלים.
      אלות וקרשים עאלק....

  • 11.

    חיפה היא הבאה בתור

    יגאל, 10/10/08 10:03

    בגלל מחירי הדירות הנמוכים בחיפה יותר ויותר ערבים קונים דירות בעיר, בעיקר על הכרמל. הצעירים היהודים ומי שיש לו כסף כבר עזבו את חיפה, זו רק שאלה של זמן עד שחיפה תתאסלם.

  • 10.

    חבר הכנסה נכבד

    דורון, 10/10/08 10:01

    אווי לשרים ולח'כים המשמיצים את משטרת ישראל,דרוש מנדט של 20 לנהל מדינה תקינה ולא עשרים אלף לכיס ל 120
    1 רמטכל שווה 100000 חיילים ויותר
    1 מפכ'ל שווה 50,000 שוטרים ויותר
    1 ראש ממשלה שווה 120 שלא יודעים לשפר ולדבר אלא רק לקטר ולחייך עלינו כל הדרך אל הבנק, תעודת עניות למדינת ישראל!!!

    • גם אם יהיו 10000 שוטרים הם יפחדו לפגוע בערבים !

      יהודון, 10/10/08 10:15

      השמאל,בגץ,מרץ והממשלה השמאלנית לא יתנו לכוחות הבטחון והמשטרה לטפל בערבים אלה יעדיפו שיהודים יפגעו !

  • 9.

    מי שנותן פקודה לשוטר בסכנת חיים...

    ניר מרמת ישי, 10/10/08 09:58

    לא לירות כדורים חיים הוא החולה.

    • ניר - אתה גבר !!!

      אשת שוטר, 10/10/08 10:07

      כל הכבוד לך שידעת לצאת מהמשטרה, גוף שלא תומך בעובדים שלו.

      בושה !!

      היום לא כדאי להתגייס למשטרה !!

      מפכ''ל - אפס אחד גדול !!
      מפכ''ל מושחת

  • 8.

    כשאין משטרה על האזרחים להתחיל להחזיק בנשק!!! חד וחלק!!!

    רן, 10/10/08 09:57

    נשק להגנה עצמית הוא לגיטימי במיוחד בנסיבות שבהן אנחנו חיים עם אחוז גבוה של ערבים אלימים ופורעי חוק שהמשטרה לא מוסגלת ומפחדת להתמודד, שלא באשמתה יש להגיד, מי שאשם זה בתי המשפט והממשלה שלא מגבים אותם ומנסים תמיד לתפוס צד ניטראלי כאילו שהם לא חלק מהסכסוך, וכמובן הדמוקרטיה העלובה שלנו...

    • מארעות תש''סט החלו !!!!!!!!!!!

      האמת המרה, 10/10/08 10:13

      בעכו ערבים מבצעים פרעות ביהודים בליל כיפור הכולל הרס וקריאות לרצח יהודים !
      ביפו נירצח קשיש על ידי ערבי !!
      ברא''שלצ נידרסה בתאונת פגע וברח ילדה ומצבה בינוני ..הרכב נינטש והוא שייך לערבי תושב רמלה !
      צירוף מיקרים ???
      או התחלה של מאורעות תש''סט ?
      ניחיה וניראה................~!

    • דמינו לא הפקר ! רכושנו לא יהרס !וכבודנו לא ירמס !

      השומר הצעיר, 10/10/08 12:04

      נאלץ להגן על עצמנו כי המשטרה לא מסוגלת !

  • 7.

    אם לא תבהירו מי הבעל הבית כאן!!תצמח לכם אנתיפאדה בערי ישראל..אופפפפ!!! (ל''ת)

    דודי, 10/10/08 09:53

  • 6.

    חוסר התפקוד של המשטרה הוא הגורם המרכזי למרבית תחלואי החברה הישראלית

    טובה, 10/10/08 09:53

    אי לחימה בפשע המאורגן, אי לחימה בשחיתות השילטונית משרון ובניו דרך אולמרט וב''ב.
    המגזר היחידי בו ידעתם לטפל ביעילות מרשימה, ללוא מורא, בנחישות ובלי רגישות היו המתנחלים האומללים שגורשו על ידכם מביתם

    • ועדיין ההתנחלויות הן בעית הבעיות של המדינה (ל''ת)

      יונתן, 10/10/08 09:58

      • לא יכול להיות שאתה באמת חושב כך?!?!

        חנן, 10/10/08 10:04

        אני רק יכול ליחס זאת לכדורים הירוקים הקטנים ששכחת לקחת הבוקר. אז זכור, 3 פעמים ביום ולא לשכוח!

      • יפונו ההתנחלוות הערביות מיפו, עכו רמלה ולוד (ל''ת)

        סוף לכיבוש הערבי, 10/10/08 10:09

      • יש לפנות את ההתנחלות עכו !

        שלום אך שוא, 10/10/08 10:18

        יהודים לכו בחזרה לגולה ותנו לנו להקים פה פדרציה איסלמית יחד עם השמאל הישראלי !

      • לא כולם - רק יצהר והישוב היהודי בחברון (ל''ת)

        משה, 10/10/08 10:18

      • התנחלויות הערבים בגליל ובנגב זו הבעיה האמיתית

        beetle, 10/10/08 10:27

        די כבר לחזור כמו אוויל על סיסמאות ששטפו לך בהם את המוח. לך לגור שבוע בגליל או בנגב ותחזור עם תובנות חדשות לגבי הבעיה האמיתית.

        הבעיה היא לא האזורים ששוחררו ב 67, הבעיה היא בעצם קיום המדינה.
        מיליון ''אזרחים ישראלים'' תמכו בנסראללה בזמן המלחמה, הם מתגוררים (כרגע) בחיפה, יפו, עכו, ואדי ערא, המשולש והנגב.

        אפשר לחשוב שאם נחזור לקווי 67 הבעיות יעלמו, הם רק יתחילו, מה יש לכם לחפש בעכו תצעקו, הרי אתם צריכים מישהו לשנוא ואלו אף פעם לא המחבלים.

      • שייח מוניס תחילה (ל''ת)

        ציוני, 10/10/08 10:37

        • אני מציע לשלב 40 משפחות ערביות כדוגמא לדו קיום !

          לתושבי רמת אביב, 10/10/08 12:07

          כולנו רוצים לראות איך תיחיו עם הערבים ביחד !

    • איך הם יתפקדו אם אוטומטית מערכת המשפט תוציא להם ועדות חקירה וכתבי אישו

      ם?, 10/10/08 10:05

      מה אתה היית עושה אם היית שוטר- כשאתה יודע שמערכת המשפט מיד תוציא להם כתבי אישום אם חלילה יגעו בערבי אחד?

  • 5.

    השוטרים מצויינים,הבעיה זה השר הכושל שרק מעניין אותו להיות ראש ממשלה (ל''ת)

    פקד בטויטו, 10/10/08 09:52

    • השוטרים לא התערבו שהערבים השתוללו !

      פגרומציק, 10/10/08 10:22

      שעתיים שלמות יהודים היו מסוגרים בביתהם ובבתי הכנסת ללא יכולת לצאת מירוב פחד !!
      הערבים ערכו פרעות הרסו כול דבר וקראו לרצח יהודים - איטבח אל יהוד !!!!
      המשטרה לא הגיע רק אחרי שיצאו יהודים להגן על חייהם והחלו להגיב הגיע המשטרה לחלץ את הערבים המיסכנים !!!!
      אני מתבייש לחיות כיהודי בשילטון כזה שמזכיר לי את השילטון של הקוזקים ברוסיה ליפני 100 שנה !יהודים היו נירצחים והשילטון שתק !

  • 4.

    כל הכבוד ליהודים

    ליאור עכו, 10/10/08 09:51

    לכל היהודים אתמול בעכו קמו היהודים והתאחדו כפי ששנים לא ראיתי והשבנו להם מנה כפולה ומכופלת ,
    לראש העיר אני מבטיח לך שאתה לא תמשיך לנהל את העיר נכשלת לך הביתה

    • ערבים מטבעם פחדנים..תנו להם בראש והם שותקים!!! (ל''ת)

      דודי, 10/10/08 10:04

    • המשטרה מפקירה את היהודים ומגינה על ערבים !

      מאורעות תשס''ט, 10/10/08 10:26

      ממש בושה שבמדינת היהודים מתבצע פוגרום בליל כיפור והערבים לא מקבלים שום עונש !

    • תנו לליברמן לנצח (ל''ת)

      טל, 10/10/08 11:28

  • 3.

    אני לא מאמין! אתם פשוט שקרנים! כנסו

    הגיון בריא, 10/10/08 09:50

    אני קורא את הכתבה, ובא לי לבכות,
    במשך כחצי שעה, בזמן שערבי עכו פורקים את זעמם, ברחוב יהודי, מנסים תושבי השכונה שהילדים שלהם עדיין בחוץ, והמכוניות שלם נופצו, להשיג את המשטרה, שברקע נשמע קול של שוטר ערבי, שמסביר ש''הכל תחת שליטה''
    אנשים לא ידעו מה לעשות, ומהפחד התקשרו למשטרות נוספות באיזור, ואף הגיעו עד לקריית שמונה, במשך חצי שעה, חיסלו את כל המכוניות ברחוב, ניסו לדרוס ילדים, אימו ברצח למי שיצא החוצה, והמשטרה לא מגיעה,
    והפלא ופלא, שהשטרה כן מגיעה, היא מלווה בשני שוטרים מהמגזר הערבי, שנוסעים אחרי המתפרעים, כאילו מלווים אותם, בזמן שאלה משחיטים שוברים וקורעים כל מה שנקרא בדרכם..

    המשטרה התנהלה באופן ביזיוני, חיים ורכוש של תושביה היהודים נפגעו,

    אני קורא למר אדרי ממשטרת עכו, לפנות את הכסא שלו לאלתר!

    זה יום הכיפור שלנו, וזה יום הכיפור של הקרירה שלך!

    • ''הגיון בריא''-כולנו אוהבים אותך! (ל''ת)

      לא בצחוק, 10/10/08 10:10

    • לאן עוד השמאל יביא אותנו ? (ל''ת)

      מאורעות תשס''ט, 10/10/08 10:27

  • 2.

    כיהודי יש לי ציפיות ממשטרה יהודית

    amir, 10/10/08 09:50

    המשטרה שלנו בזיון אחד גדול

  • 1.

    כבוד למשטרת ישראל. (ל''ת)

    אזרחית, 10/10/08 09:44

    • איזה יופי, גם שוטרות מטקבקות...

      רב פקד אדרי קרה משהו?, 10/10/08 10:43

      אולי ננתק להם את האינטרנט בתחנה?
      שיבאו לעזור לאזרחים, שמתפרעים אצלהם בשכונה...

      • עוד אפס

        עוד אחד, 11/10/08 07:24

        על איזה אינטרנט בתחנה אתה מדבר, בקושי ניידות תקינות יש, ציוד מישן, חוסרים רבים בכח אדם, ותה מדמיין לך שהשטרים הפשוטים כל היום באינטרנט...

    • בשביל כבוד צריך לעבוד!

      אזרח שברח, 10/10/08 10:55

      ולא להתבכיין לתקשורת!

    • משטרת ישמעאל מפחדת מהשמאל ובגץ !

      מאורעות תשס''ט, 10/10/08 12:08

      הם הוכיחו לנו לאיזה צד הם שייכים !