• 112.

    בשביל מה היה צריך את כול המהומות הללו ????לשם מה .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 12/10/08 10:16

    מדוע נילקח החוק על ידי האזרחים השונים ??אם נהג אחד עושה טעות שבכוונהיש משטרה .בשביל מה הלכו בית ישראל לבתי הכנסת בראש השנה ויום כיפור .לאחר המיקרים הללו הכול לחינם .

    הגב לתגובה זו

    • מזה למה ??? אתה היית מביא לערבים את העיר שלךך (ל''ת)

      אחד מעכו .., 19/11/08 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    למתלהמים ולמתחזים,יש להעניש בחומרה את המתפרעים משני הצדדים,

    נתן.ש מעלות., 11/10/08 21:33

    ולעקור מהשורש זריקת אבנים בערב יום כיפור ע''י נוער יהודי,מכאן זה התחיל.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אין דו קיום,זה הכל שטויות*********

    צח, 11/10/08 03:34

    באף מדינה העולם אין דו קיום.הכל שטויות.
    הגיע הזמן לנקות שולחן.לזרוק את הערבים מכאן.את כולם.שיילכו לירדן,מצרים,סוריה,לבנון.יש להתחיל לפנות אותם.בעזה פינו 10000 יהודים,עכשיו שיפנו בצפון 1000000 ערבים.אם נראה או לא ,נצטרך לעשות זאת.אז עדיף עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    arsim yehodim=arsim aravim (ל''ת)

    hanan, 11/10/08 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    לדראון עולםהמפכל

    ישראלי, 10/10/08 22:07

    ייזכר לך המאבק המטופש בקצינים איכותיים שהביא המשטרה עד הלום
    בפרוס השנה החדשה ועם צאת יום הכיפורים מי יתן והיושב במרומים יחדיר למוחך הקודח נקם ושנאה מעט תבונה ואולי תצליח להחזיר מעט עטרה ליושנה בדמות כשר ההרתעה ואם תמשיך בהתעקשותך הבלתי מובנת והבלתי ראויה מי יתן ויקום השר שישלח אותך הביתה במהרה

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    להביא את אוהדי ביתר ירושלים לעכו (ל''ת)

    צהוב עולה, 10/10/08 18:17

    הגב לתגובה זו

    • לסלק את אוהדי ביתר הברברים מהארץ, יהיה לנו יותר טוב (ל''ת)

      ישראלי אחד, 10/10/08 23:06

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    כמו שכבר הוכח: צריך התנתקות חד צדדית, שכן חיכוך מוביל לשינאה ולאלימות

    אפרים, 10/10/08 18:02

    למה צריך לסכן אלפי שוטרים בשביל לשמור על קומץ של יהודים בעכו, במצפים של הגליל, בבית רימון, בקציר, בקיבוץ מצר, בישובים היהודיים של המשולש, בניר צבי, ביפו, ברמלה, בלוד ובחוות שבנגב.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    חילופי שטחים ואוכלוסין! שלא ישאר פלסטיני אחד בתחומי ישראל היהודית. (ל''ת)

    הפתרון היחידי! שיביא שקט!, 10/10/08 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    הכל התחיל מהחכ''ים הערבים הארורים שתיכננו הכל מראש במיוחד המנוול זכור!

    ג'ינג'י = ת''א, 10/10/08 14:53

    יש להסיר את החסינות של בני הבליעל האלה מהכנסת כולל ממרצ הארורים שנותנים להם גיבוי ומחזקים את הטרוריסטים ולהעמדים לדין בגין הסתה, בגידה וריגול להפסיק את המשכורות לחלאות האלה ואת הקיצבאות לבני הארורים כמו כם לייש את תוכנית ליברמן ואיתם לנקות את המדינה מהחלאות האלה ומיד!!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לכל תושבי עכו היהודיים ,שהולכים לשם לקנות דגים לשבת.

    קיקו בית''ר, 10/10/08 12:34

    הערבים חיללו לנו את יום הכיפורים שוב.דג שמהיום תקנו אצלם כדי לשים בשולחן השבת הוא ''טמא''.אל תכניסו ''טומאה ''לבית בשבת.לא כל היהודים גרים ליד שוק דגים, אז איך אנחנו עושים? קונים בסופר, אצל יהודים. ויוצא לנו טוב כי נתנו פרנסה ליהודי.

    הגב לתגובה זו

    • קיקו, לך למשחק כדורגל ותצרח. ליותר מזה אתה לא מסוגל (ל''ת)

      יאללא ביתר, 10/10/08 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    ערבים כול הכבוד! תמשיכו כך ונשנא אותכם יותר! רק ה''פודל'' יואהב אתכם ! (ל''ת)

    ABRAHAM, 10/10/08 11:27

    הגב לתגובה זו

    • העיקר רק ליבני,ליבני הכי טובה לגוים (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 10/10/08 15:13

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    חיילי שוקולד לא יועילו בכל מספר-צריך שינוי מדיניות קיצוני ומייד (ל''ת)

    מעניין שאת זריקת האבנים של המיתנחלים מייד עצרו!, 10/10/08 10:21

    הגב לתגובה זו

    • אבל את זורקי האבנים הסמולנים-אנרכיסטים-מסוממים המשטרה,המג'ב וצה'ל- (ל''ת)

      מעולם לא הצליחו/ניסו/רצו לעצור., 10/10/08 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    שוטרים אמיתיים בנהריה שפעלו כמו שצריך, יושבים בכלא, ואילו הדחלילים- (ל''ת)

    במדי שוטרים ממלאים את הרחובות., 10/10/08 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מה יש לבחור ערבי להשתולל עם הונדה בפול ווליום בליל יום הכיפורים (ל''ת)

    פרובוקציה מתוכננת, 10/10/08 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    צורך השעה-שר משטרה מקצועי ולא הבדיחה הזאת מקדימה שרק רוצה להיות ראש ממ (ל''ת)

    גנדי-כרמיאל, 10/10/08 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    התשובה למהומות להחרים את מסעדות החומוס בעכו וכיו''ב (ל''ת)

    זוכמיר, 10/10/08 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לא יהיה כאן שקט וסדר עד ש,,,,

    זיגי, 10/10/08 09:25

    עד אשר לא יישפטו פושעי השמאל, ומשתפי הפעולה שלהם בתישקורת, ובערכת בתי השקר, לא ייתכן כאן שקט וסדר וחוק, אלה שזרעו כאן את זרעי התוקפנות והחוצפה הערבית הם לא הערבים, אלה ידעו הייטב את מקומם בימי בן גוריון והמימשל הצבאי, באו חכמי אוסלו והשמאל המטורף והוציאו את כל השדים לחופשי, ומאז כאוס, טירוף מערכות, והכל מהול בשקרים ודמגוגיה שרק תלך ותחריף, עוד לשפיכות דמים נוראית ובלתי נמנעת, ולכן יש לשפוט ולהעניש את אבות הטומאה ומחרחרי שלום הדמים,!

    הגב לתגובה זו

    • השמאלנים הארורים אחראים לסירוס של המשטרה..שהתבטא ברצח נתן זאדה ובפוגרו

      עודד יערי, 10/10/08 12:39

      ובפוגרומים נגד משטרה מסורסת בפקיעין הדרוזית ועכשיו הכלבים קיבלו אומץ ובאים לעשות פוגרום בתוך שכונה יהודית..כאשר ברור להם שהמשטרה המסורסת והאימפוטנטית לא תעשה להם דבר בעיצומו של הפוגרום !!!

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    ההבלגה וההתרפסות בפני ה''מקופחים''מובילים לפוגרום הבא במידה ולח''י לא יוש

    קורן נאוה,טבריה, 10/10/08 09:03

    יושיעו אותנו מידי הערבים!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    רק ליברמן !!!!

    מאורעות תשס''ט, 10/10/08 09:02

    עוד סיבה טובה ליבחור בליברמן ולהעיף את הערבים הישראלים שנימאסו על כולנו !
    הם חיים במדינה שלנו היהודית והם מרשים לעצמם להרים את האף ?!

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן - בדיחה מהלכת על שתיים. (ל''ת)

      טרטרינה, 10/10/08 11:28

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    הערבים לא אשמים-המדיניות הסלחנית והמתחנפת מפוגרום לפוגרום היא שמעודדת

    קורן נאוה,טבריה, 10/10/08 09:01

    את הערבים!

    הגב לתגובה זו

    • הטברינים לא פריירים . באוקטור ההוא , הם הראו לערבים מאיפה

      לא רוצה שום דו-קיום ....., 10/10/08 12:41

      המושט של הכינרת משתין .
      כשהערבים הגיעו עם אוטובוסים להפגין ולנסות להתפלל במסגד הנטוש , היתה להם קבלת פנים כל-כך חמה שהם לא העזו להתקרב יותר .
      לא יעזור שום דבר - רק כוח . .עמוד השידרה של התרבות הערבית - זה כוח , טירור .....
      - טבריינים , יש לכם מקום -הכי יפה בארץ , הוא נקי גם מפורעים לאומניים ...לקנא בכם ...

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    צריך למצות את הדין במהרה עם הנהג הפושע שיראו ויראו (ל''ת)

    אזרחית, 10/10/08 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    היהודים צריכים לילמוד להגן על עצמם !

    מאורעות תשס''ט, 10/10/08 08:57

    השילטון והמשטרה לא יגנו עליכם אלה ישמרו על ערבים !
    השמאל מביא אותנו למצב שנחזור לשנות ה 30 בו בוצעו פוגרומים ביהודים בתוך ביתם והשילטון שתק !

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ליפני המרדת השמאל הערבים פחדו לצייץ-היינו נוסעם בשכם ללא כל חשש ,אם לא (ל''ת)

    תירו בפורעים-המצב רק יחמיר,ודם כולם ישפך יותר לחנם, 10/10/08 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מדינת חלם מתיפייפת שרויה בהלקאה עצמית

    זוכמיר, 10/10/08 08:52

    כעת יקומו אנשי השמאל שימצאו צידוק לאינתפאדה של ערביי ישראל ''קיפוח'' ''חבית נפץ'' וכיו''ב ...
    די לשקר לעצמנו ערביי ישראל לא חסידי אומות עולם רק תהיה להם הזדמנות וישמחו לטבוח ביהןדים , להזכיר ב1965 היו מהומות בעכו וקרבוץת רחוב אין חדש תחת השמש.

    הגב לתגובה זו

    • לא מפתיע אבל אתה צודק-הם נתנו כבר במה לזוהיר בהלול-כמובן אוהדת ומבינה (ל''ת)

      וללא פירסומת באמצע-אף מקופח לא נוהג כך-זה תירוץ!, 10/10/08 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    כרגיל היהודים צריכים להתנצל ולהתרפס (ל''ת)

    בית מכבי ובית חשמונאי, 10/10/08 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אם לא תעצרו אותנו היהודים,אנחנו נעשה את העבודה טוב יותר ממכם.

    יהודי גאה, 10/10/08 08:38

    משטרה של דמיקולו

    הגב לתגובה זו

    • יש לעצור את מאורעות תשס''ט עכשיו !

      יהודי יקר, 10/10/08 09:00

      אם לא נטפל בזה עכשיו זה רק יחמיר ויתפשט לשאר חלקי הארץ .
      חיינו בידנו, אין לנו על מי ליסמוך רק על אלוקים ועל עצמנו !
      השלטון והמשטרה שכחו שהם נימצאים במדינה יהודית !!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • בכל הערים המעורבות יש שוטרים ערבים מעורבים עם שוטרים יהודים...

      עודד יערי, 10/10/08 09:08

      וזה כנאמר על מי שישן עם כלבים=הערבים שלא יתפלא אם יהיו לו פרעושים...

      במשטרה המלאה בפושעים במדים יש תופעה עוד יותר מעניינת של שיתוף פעולה של פושעים במדים עם עבדים כי ימלכו..בתפירות תיקים גם ואני מדבר מנסיון אישי..

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    אין דו קיום ולא היה מעולם דו קיום...

    עודד יערי, 10/10/08 08:33

    אין דו קיום ולא היה מעולם דו קיום...

    כאשר אני אמרתי את זה בסרט התעודי שהופק על הבניין ביפו בו גרתי זמנית מאוד..בדירות של משפחתי,ברחוב אלברט קיוסו 3 ..האשימו אותי בגזענות..כאשר אמרתי כבר אז את מה שאומרים כולם כיום..

    אולי ..רק עכשיו...נזרע זרע ההבנה של היהודים שדו-קיום=אשליות !!!


    החלאות המטונפות הללו,עושים את זה בכל הערים המעורבות,ובכוונה להטריד,להרוס את הכחגים ליהודים,לשגע אותם כדי שיעזבו והם ישתלטו על השכונות ואו הערים המעורבות וזה רק חלק מתוכנית נקניק הסלמי שלהם להשתלטות על כל מדינת ישראל.

    אם תתקלו מחדש בסרט קיוסו 3 בערוץ 2 ואו כמו שהוסרט בסינמטק תל אביב,כתבו בחוברת שאני שונא ערבים...אז אני לא שונא אותם אני סתם מתעב אותם כמו זבוב טורדני שאין לו קיום !!!

    אני אומר לכם..תפגעו להם בכיס,אל תיקנו אצלם..אל תשבו אצלם ובכל מקום בערים המעורבות ואו רק שלהם..ואל תתארחו בבתי אירוח שלהם..גם תרגישו בטוח יותר פיזית ובריאותית..!!!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    for the real story, see the Jerusalem Post Site (ל''ת)

    Tzvi Cooper, 10/10/08 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מה נשתנה?-מה עושה המשטרה? מפזרת את העשן- ומה עושה הקהל? מפזר את המשטרה (ל''ת)

    הגששים - לפני כשלושים שנה..., 10/10/08 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אני הייתי עובד באילת ברמדאן וכמובן שהייתי בצום וזה לא .....כנסו

    סטודנט, 10/10/08 08:16

    הפריע לי שאנשים אכלו לידי וגם שאני הבאתי להם אוכל אבל אתם אלא שצמים יום אחד ורוצים שכל העולם יעצור כי את היהודים הנחמדים בצום פשוט תתביישו ............אגב אני לא מכליל כי יש מלא אנשים טובים ומכבדים את האחר ואת זה ניתן לראות בתגובות.

    הגב לתגובה זו

    • לא לקנות בחנויות של ערבים !!

      צריך לתת להם לגווע ברעב !!, 10/10/08 08:47

      צריך לתת להם לגווע ברעב.
      לא לקנות אצלהם כלום, שיגוועו ברעב.
      שיסגרו להם עסקים.
      אסור להתקרב לעכו ולא לשום עיר של ערבים.

      ט ר נ ס פ ר

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    על פי ה''תרבות'' הערבית רגימה באבנים של רכב ערבי (גם אם

    מיקי, 10/10/08 08:15

    יש סיבה מובנת) מצדיקה פוגרום והשמדת רכוש בלי אבחנה.
    לתשומת לב היהודים שיש להם ביצים:
    אחרי כל ידוי אבנים מג'יסר א-זרקה או בכבישי הצפון מותר לנו להרוס את כל המכוניות של הישוב שממנו יצאו המחבלים הערבים ! חייבים להתחיל לעשות זאת. מהמשטרה לא תהיה לנו שום הגנה, וזאת בגלל ועדת אור (חושך) המסרסת !!!

    הגב לתגובה זו

    • תהיה בטוח שהמשטרה תגן על הפורעים ביהודים, זה דרכו של עולם. (ל''ת)

      אחמד חמלניצקי ומחמוד פטלורה, 10/10/08 09:16

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    חחחחחחחח איפה כל היהודים שאומרים אוהדי בית''ר גזענים?

    קיקו בית''ר, 10/10/08 08:15

    יהודים תתעוררו! בחיפה במשחק נגד סכנין קצין במשטרת י-ש-ר-א-ל החרים מצעיר דגל הלאום, דגל ישראל כן כן ,אני שאלתי את השוטר לאן הגענו? מה קורה?למה לא להכניס דגל ישראל?תשובתו הייתה תמשיך או שגם אתה לא תיכנס.זהו זה כך אנחנו חיים כאן.בכל תחנות המשטרה בצפון בכל ערב שבת וחג נמצאים רק שוטרים ערבים, הצעירים הערבים משתוללים בכל מקום.המדינה הלכה ''פארש'' היהודים בעכו חייבים לגרום שהפסטיבל לא יתקיים, שכל הארץ תתעורר.חייבים ממשל צבאי בארץ דחוף.שנה שעברה בערב כיפור הייה אותו הדבר וילדה קטנה בת של שוטר נהרגה מטרקטורון בכפר תבור.הם מפריעים לנו בחגים שלנו, אבל בחגים שלהם הולכים להתחנף לערבים ומשחררים להם אסירים לרגל החג.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מי מנהל את המשבר?גבורי מלחמת לבנון השניה ליבי אתכם יהודי עכו

    אנטוני הופקינס, 10/10/08 08:09

    התוצאה מובטחת

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל שוטר או אזרח בסכנת חיים רשאי לפתוח באש חיה גם בלי המפכ''ל (ל''ת)

    עורך דין, 10/10/08 08:09

    הגב לתגובה זו

    • אם מישהו יפגע בבעלי - אני שורפת את כל העיר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אשת שוטר, 10/10/08 08:48

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    המשטרה עובדת בשביל הגנבים המושחתים בממשלה!!!!!!!!!!!

    מוות לדיקטטורה השמאלנית!!!!!, 10/10/08 08:08

    לא בשביל העם!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הצעה מעניינת

    שינוי מגניב, 10/10/08 08:07

    אני חושב שחלק מאיחוד הרשויות שהיה לאחרונה ולמרות המרחק,צריך לאחד את עכו עם נתניה
    ואני מבטיח לכם שלא יהיה שם יותר בלאגן עם הערבים
    כל העברייני צעצוע שם יאכלו אותם חיים

    הגב לתגובה זו

    • לסגור אותם עם חומות הפרדה כמו כלבים מצורעים..ובהזדמנות הראשונה במלחמה.

      עודד יערי, 10/10/08 12:59

      לטרנספר את כולם !!!

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    זה המזרח התיכון החדש של השמאל הבוגדני......מוות לישראל! (ל''ת)

    שמאל=כניעה=בגידה=מכירת חיסול, 10/10/08 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    בגלל ליברמן ממשלת השמאל הקיצוני של קדימה המשיכה אחרי המלחמה (ל''ת)

    שימו לב, 10/10/08 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ל53 אם מה שכתבת נכון

    אליהו, 10/10/08 08:04

    המצב עגום עגום עגום
    חרא רק לבכות

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    יש לערוך חיפושי פתע דרך קבע ומחסומי בדיקה בריכוזי הערבים (ל''ת)

    א.מ, 10/10/08 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    המפכל טמבל

    אלי, 10/10/08 08:01

    לתת כזו הוראה גורפת זו התאבדות

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    צריך ממשל צבאי בארץ לפרק זמן מוגבל אבל ממשל שלא יתפשר

    א.מ, 10/10/08 07:59

    וישליט סדר ביד ברזל ואם צריך ישתמש באש חיה במקרים כאלו,ויערוך משפטי שדה מהירים עם עונשים כבדים אחרת אי אפשר להמשיך.

    הגב לתגובה זו

    • נכון לחלוטין ! (ל''ת)

      מיקי, 10/10/08 08:15

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    דיכטר עבר ''לגור'' בשדרות אולי דודי כהן יעבור ''לגור'' בעכו (ל''ת)

    ציקלון, 10/10/08 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    משטרה פחדנית צריך לפטר את השוטרים ולשים גברים (ל''ת)

    רוני, 10/10/08 07:55

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    איפה חלאות הכנסת הערבים שטענו שהיהודים הם שעשו פוגרום? (ל''ת)

    איציק, 10/10/08 07:55

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אנחנו במדינתנו ועדיין אספסוף ברברי ומוסת מהמסגדים עושה

    א.מ, 10/10/08 07:54

    פוגרום בשכונות היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ב-''בועה'' מתייחסים כאילו הארוע התרחש במיקרונזיה (ל''ת)

    לא בגוש דן לא שייך, 10/10/08 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ערביי ישראל אכן סכנה בטחונית ודמוגרפית לישראל, באשר בכוונה שואפים להינ

    משה מ,,,, 10/10/08 07:50

    ערביי ישראל אכן סכנה בטחונית ודמוגרפית לישראל, באשר בכוונה שואפים להינשא לבני זוג
    מהמדינות השכנות (בטענה שהמוהר שם יותר זול וכו') אם נמשיך להירדם
    נתעורר מאוחר למציאות המובילה לשואה שנייה (בדומה לרודזיה) הם יחתרו להוות רוב
    (ראו עיקשותם ל''איחוד משפחות'' בכוון ישראל בלבד) כבר היום הם מהווים 24% בריבוי הנוכחי
    בעוד 20 שנה יהיו 33% ותוך 50 שנה יהוו מעל ל50% זה אומר שתוך 70 שנה יגיעו לרוב
    לכן (בצער רב!) הפתרון הוא אך ורק נוסח הפתרון שכפתה תורכיה בקפריסין

    הגב לתגובה זו

    • הריאלי

      הריאלי, 10/10/08 08:22

      צודק ב100 %
      צריך לגרום למנהיגים שלנו להבין את חומרת הבעיה

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    לדעתי על בגץ לאסורעל הימצאות יהודים בעיר ערביתכי בשם הקיפוח והשיוויון

    חי-חרבית קדימה ואולמרט, 10/10/08 07:49

    ''קיפוח ושיוויון'' שלעולם לא ידע שובע ולא משנה מה תהיה הרמה הכלכלית האובייקטיבית תמיד יביא להתפרצויות כאלהשהרי רק לצד אחד מותר לדבר על הקיפוח והשיוויון
    חוץ מזה איני מבין מה יש ליהודים לחפש שם הנה למשל בכביש החוף איפה שאין ג'אסר אל זרקא לא זורקים אבנים על מכוניות יהודים שנוסעות בכבישמסקנה

    זה בגלל ''הקיפוח והשיוויון''

    עם מטומטם שמספקים לאוייב שלא רוצה בקיומנו כאן תירוצים ומקבל מהם כל מיני הסברים לפשעים שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הבעיה מתחליה בכמויות העצומות של ערסים במקומות הללו

    אלי-חולון, 10/10/08 07:46

    ברור שזה חבורות רחוב של ערסים עבריינם צעירים שמחפשים אקשן ובלגן.
    מדינת ישראל 2008 תמונה עגומה של נוער אלים ערסי ונחות חינוכית.

    הגב לתגובה זו

    • אף ערס במדינה לא פועל כמו חיות האדם הללו... (ל''ת)

      הערסים היחידים הם אלה שמצדיקים את הברבאריות!, 10/10/08 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    liberman now (ל''ת)

    URI, 10/10/08 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    העיקר שהמפכ''ל מדיח את בר -לב

    ערן, 10/10/08 07:44

    אתה צריך להתפטר חתיכת כלומניק אתה והשר שלך

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל האמת על ''ערביי ישראל'' ה''מקופחים'' - חובה לקרוא!!! חובה!!!!

    איש פשוט, 10/10/08 07:44

    מסכנים שכמותם. הם כל כך מקופחים, שכשאני הולך לקרוע את התחת שלוש שנים כדי לשמור עלי מהרצחנות שלהם ושל אחיהם, הם הולכים לאוניברסיטה ולומדים איך לדפוק אותי.

    הם כל כך מקופחים, שכשאני נאלץ ללכת למילואים, הם ''מפגינים'' עם דגלי אש''ף והחמאס, זורקים אבנים, בקבוקי תבערה ומוטות ברזל, או סתם מסייעים לביצוע פיגועים נגד המשפחה והחברים שלי - בעוד הם אוכלים את כל טוב הארץ.

    הם כל כך מסכנים, שלמרות שהם מהווים 20% מאוכלוסיית המדינה, הם זוכים ב-50% מתגמולי הביטוח הלאומי. הם כל כך אומללים, שגביית המיסים אצלם היא זעירה ומגוחכת, ומילא שמדובר במיסי המדינה כמו מס הכנסה ומע''מ, אבל הם גם מקטינים ראש בנוגע לעצמם ולא משלמים ארנונה.

    הם כל כך מקופחים, עד שברשויות המקומיות שלהם הם מעסיקים את כל החמולה, וכל שתי דקות מקבלים מענקים מהממשלה כדי שהרשויות שלהם לא יקרסו.

    הם כל כך מופלים, עד שכל המגזר הזה חי בבתים צמודי קרקע, יעני וילות (למעשה - טירות ענק), שמאות אלפים מתוכם נבנו שלא כחוק. כל אחד חי שם על הג'בל שלו כאילו האדמה היא משאב לא מוגבל בארץ הזו. כל זאת, בעוד שאם אני רק אתקין פרגולה או אסגור מרפסת שלא כחוק, יעמידו אותי לדין ויחייבו אותי בהוצאות ההריסה ובהוצאות משפט, בנוסף על הקנס.

    הם כל כך מסכנים, עד שישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שבה ערבי יכול לבחור ולהיבחר בבחירות דמוקרטיות חופשיות, שבה ערבי נהנה מכל החירויות האזרחיות שבמדינות ערב אנשים אפילו לא חולמים עליהן, ושבה ערבים יכולים להפגין בלי לחטוף כדור בראש. ולמי שעוד לא הבין - מה שקרה כאן באוקטובר 2001 לא היה ''הפגנות'', אלא סיוע פעיל לאויב שפתח באותם ימים ממש במלחמה נגד ישראל. בכל מדינה אחרת, אוכלוסיה שהייתה מנסה לחסל את אזרחי מדינתה-שלה בכבישים באמצעות אבנים, בקבוקי תבערה, מוטות ברזל ונשק חם הייתה סופגת 13,000 הרוגים, ולא 13.

    הם כל כך אומללים, עד שמותר להם להזדהות בגלוי עם הגרועים שבאויבינו - איראן, חיזבאללה, החמאס, סוריה, הג'יהאד האיסלמי וכל שאר החולרות - ואיש אינו מעלה על הדעת ברצינות לדרוש מהם נאמנות מינמלית למדינתם.

    הם כל כך מקופחים, עד שלעולם לא תראו שבמסגרת ''איחוד משפחות'' איזשהו ערבי יבקש ''להתאחד'' ב''פלסטין'', ''ירדן'', ''מצרים'' או ''סוריה''. הפלא ופלא - תמיד תמיד הם מעוניינים להתאחד דווקא במדינה ה''גזענית'' הזו!באמת מעניין.

    הם כל כך מופלים, עד שבכל מדינת ישראל לא תמצאו ערבי אחד שמוכן לעבור ל''פלסטין'' - מדינה שבה כל האזרחים הם בני עמו, דוברים את שפתו, מאמינים בדתו ומנופפים בדגל האהוב עליו. ולא רק שהם לא מוכנים לעבור לשם, אלא שהם אפילו לא מוכנים להישאר במקומם ושגדר הגבול תעבור ממערב להם ותשאיר אותם בשטח ''פלסטין'', בלי שייאלצו לעזוב את הבית.

    הם כל כך גזענים, שהם לא מוכנים להניח לנו לנפשנו ולא מכירים בזכותו של העם היהודי להגדרה לאומית במולדתו. זה הסיפור האמיתי שלנו עם הערבים, והפתרון שלו הוא אחד ויחיד. ואף על פי שיתמהמה, הטרנספר בוא יבוא, כי אין לנו ארץ אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • תושבת עכו

      אירית, 10/10/08 08:01

      כל הכבוד
      מסכימה עם כל מילה
      אך מה אפשר לעשות כעת? האם לא מאוחר מדי?

      הגב לתגובה זו

    • אני מצדיע לך חבר. (ל''ת)

      ניר מרמת ישי, 10/10/08 08:13

      הגב לתגובה זו

    • רק גנדי היה עוזר - כהנא חי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אני ה' אלהיכם......., 10/10/08 08:15

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    רציתם קדימה קיבלתם. גם בכלכלה וגם בביטחון

    מבין, 10/10/08 07:40

    וזוהי רק ההתחלה

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    גם ''מגדרה עד חדרה'' הפך בחזקת חלום עפ''י תורת השלבים (ל''ת)

    תודה לשמאל-פרק' בג''צ שהביאונו עד הלום, 10/10/08 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ברוך פוקח עיני עיוורים וחולמניים הזויים (ל''ת)

    הדקה ה 99, 10/10/08 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יש לחמש אזרחים בוגרי שירות קרבי!

    רועי, 10/10/08 07:24

    במקום להקשות שליהם לקבל רשיון נשק

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    רק טיפול ביד חזקה -- בשני הצדדים -- יחסל המהומות !!! (ל''ת)

    לכלוא פורעים יהודים וערבים !!!, 10/10/08 07:22

    הגב לתגובה זו

    • וגם ''אללה-אכבר'' - (עד הסוף שמאלן עד שיגיעו לך ולמשפחתך) (ל''ת)

      מדינת ''אין-חוק'', 10/10/08 07:39

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    46 מכפר שמריהו ,היית פעם בעכו????? (ל''ת)

    גודמן, 10/10/08 07:21

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עדות אישית מעכו: ההשתוללות וההיסטריה

    כולי תקווה, 10/10/08 07:18

    לרחוב אברהם בן-שושן שעטה לפתע מכונית הונדה בצבע לבן, כשהיא נוסעת בפראות ועם מוזיקה חזקה ומחרישת אוזניים. אנשים זינקו למדרכה כדי להינצל מגלגלי המכונית. בכיכר השעון בשיכון, ההונדה ביצעה סיבוב פרסה מהיר תוך חריקת גלגלים, וכמעט ופגעה בילדה.באותו רגע, זה הזכיר מאוד את מקרי הדריסה בירושלים עם הטרקטורים, דווקא במקום רגוע שלא חווה בדרך כלל אירועי טרור. נהג הרכב ניסה להחנות בסמוך לבנק הפועלים בשיכון, ומיד כשיצא מהרכב באה חבורה של בני נוער יהודים שהתחילו לשבור לרכב חלונות. ובכל זאת, גם עם האבנים, זה עוד נראה יחסית שגרתי - תמיד יש את הילדים הקטנים שזורקים אבנים ביום כיפור. אבל לאט לאט, ממש נלחצנו. הנהג הערבי נמלט לתוך בניין רב קומות. כאשר הגיע לאחת מהקומות הגבוהות (7 או 8), החל לזרוק חפצים למטה ולקלל בערבית את העוברים והשבים. תוך כ-20 דקות הגיעו עוד משהו כמו ארבע מכוניות, שנסעו גם הם בצורה מטורפת במטרה לפגוע בעוברי אורח שנמלטו
    לאחר כחצי שעה הגיע לשיכון אוטובוס עמוס בתושבים ערבים שהחלו לצעוק ''אללה אכבר'' ו-''איטבח אל יהוד''. הם היו מצויידים באלות, גרזנים, קרשים והחלו להרוס כל רכב שחנה בצידי הכביש, עצים וגדרות של מבנים שנעקרו מהמקום.הבית שלי היה קצת רחוק משם, אז כמו הרבה אנשים מסביבי - פשוט נכנסתי לבית של מישהו שאני לא מכיר, שנתן לנו מקלט. ממש כמו במלחמת לבנון השנייה, כיבינו את האור ונשארנו בשקט, כדי לא לעשות רעש ולבלוט. כל הזכרונות מאז חזרו בבום, ההרגשה הייתה שמחבלים מסתובבים לך ברחוב. משהו כמו 40 דקות היינו ככה, כשחלק מהאנשים בוכים וממש בהיסטריה. התושבים פחדו לצאת ולהגן על הרכוש שלהם.החבר'ה הערבים ערכו תהלוכה והרסו כל דבר שעומד בדרכם: שמשות נופצו, עצים שתולים נעקרו, גם גדרות פלסטיק ותמרורים. כל דבר שאפשר להרוס - הם הרסו. בסוף זה נראה ממש כמו אחרי טורנדו. חיכינו אצל אותו אדם עד ארבע וחצי-חמש, עד שהרחוב התרוקן לגמרי. רק אז יכולנו כל אחד לחזור לביתו, אבל גם אז, עם הרבה חששות. ביום שאחרי - אנחנו מנסים להבין מה קרה. אני לא יצאתי מהבית מאז שחזרתי לפנות בוקר.לא רציתי להסתכן סתם, ואפשר גם להגיד שאני מפחד.
    כל הערב התעדכנתי בלי הפסקה באינטרנט מה קורה בכל המקומות בעיר. עם החברים אנחנו כל הזמן מחליפים טלפונים ואס.אם.אסים, מאז המלחמה לא הייתה היסטריה כזו של עדכונים ואנשים שרק שאולים אם אנחנו בחיים אחרי מה שראו בטלוויזיה.
    כרגע אני מבין שהמשפטרה חסמה כניסות ויצרה למעשה חיץ בעיר. בתור תושב עכו, כולי תקווה שהדברים היו חד פעמיים ונוכל להמשיך לשמור על הדו-קיום, ועל ההתפתחות בעיר בשנים האחרונות''.

    הגב לתגובה זו

    • קבלי חיזוק מהצפון (ל''ת)

      שמוליק צפוניסט, 10/10/08 07:33

      הגב לתגובה זו

    • בכתבה בעיתון טען הערבי שהוא נסעה לעט, בשקט וללא מוסיקה! היהודים אשמים! (ל''ת)

      רחל - מרצ, 10/10/08 07:41

      הגב לתגובה זו

      • נ ג י ד שזה נכון-את מצדיקה את הפוגרום?-לכי כפרה על עם ישראל (ל''ת)

        היצטרפי לטומי בקרוב אמן!, 10/10/08 10:38

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    ''קומה ישראל ויפוצו אויבך וינוסו משנאיך מפניך'' (ל''ת)

    יצחק הכהן, 10/10/08 07:16

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אנשי עכו ,אם תשימו מבטחכם במשטרה אז תוך יומים תהיו בים (ל''ת)

    תותוש, 10/10/08 07:15

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מספר הערבים העוברים לגור בכרמיאל עולה מיום ליום! דבר דומה צפוי גם כאן, (ל''ת)

    אריאלה - כרמיאל, 10/10/08 07:13

    הגב לתגובה זו

    • בבנין שלי כבר גרות 3 משפחות ערביות!כל יום שישי באות חמולות לביקור אצלם (ל''ת)

      אלנה, 10/10/08 07:39

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    השמאל בתגובה:''פוגרום נקודתי''זה לא מה שישבור לנו את ה''דו קיום''הכוזב לדו

    קורן נאוה,טבריה, 10/10/08 07:03

    לדורותיו!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''שלטון עם יד ברזל''- זה מה שדרוש למספר שנים! ההפקרות הנוכחית תביא אסון

    אבי - אשקלון, 10/10/08 07:02

    על כולנו!

    הגב לתגובה זו

    • לשלטון הנוכחי יש יד שמסוגלת רק לקחת מעטפות (ל''ת)

      שולה הזקנה, 10/10/08 11:47

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אין מה לעשות .היהודים רגילים לפוגרומים ................ (ל''ת)

    --- עם תבוסתן ....., 10/10/08 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לשם איזון, יותר ערבים צריכים לגור בשכונות יהודיות! זה דו-קיום אמיתי! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 10/10/08 06:56

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אבל להתחיל עם רמת אביב והקיבוצים... (ל''ת)

      רותי, 10/10/08 07:04

      הגב לתגובה זו

      • רותי , סליחה . בשביל לאכול חומוס אני לא צריך אותם גרים בשכונה שלי . (ל''ת)

        נדב . שפיים ., 10/10/08 07:45

        הגב לתגובה זו

        • כמובן שלא יגרו בשכונה שלך

          שמעון הצדיק, 10/10/08 08:00

          שיגרו בשכונה שלה. וכשהיא לא תסכים אז אתה תקרה לה גזענית

          הגב לתגובה זו

      • אתה כל כך צודק יש להחזיר הפליטים שיהיו מספיק ערבים לגור גם בכפר שמר

        חי חירבית השמאל, 10/10/08 07:53

        בשער בעמקים בסביון בהרצלי פיתוח בקיבוץ רוחמהבנחשוליםברמת אביב ובכל מקום אחרת לא יהיה שיוויון והקיפוח ימשך ולא יהיה דו קיום

        הגב לתגובה זו

    • רואים שאת לא גרה בעיר עם דו קיום. בטח תלאביבית. (ל''ת)

      -, 10/10/08 07:27

      הגב לתגובה זו

    • קודם כל שיגורו אצלך בבניין (ל''ת)

      ערן, 10/10/08 07:46

      הגב לתגובה זו

    • בבית שלך כבר גרים ערבים? כמה? (ל''ת)

      חרל - שרצ, 10/10/08 08:22

      הגב לתגובה זו

    • כמובן שזה לא יכלל בחברון עיר האבות לשיטתך הצבועה... (ל''ת)

      סופכם קרוב-המשיח בפתח,אבל קודם הערבים ינענעו אתכם, 10/10/08 10:43

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ממשל צבאי בגליל צורך השעה,למנות ליברמן למושל הצפון (ל''ת)

    למה בוטל בשנת 1966 ??????, 10/10/08 06:51

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן ב... של אולמרט, שכחתם? (ל''ת)

      נתן ש. מעלות. ביבי ראש הממשלה הבא!, 10/10/08 08:54

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מהומות ערבים

    משה, 10/10/08 06:48

    ממשלה דואגים רק לכסאות לכסף
    אני הצבעתי לקדימה עכשיו רק ליברמן
    כל הערבים המתפרעים לעלות על טרנספורטים לגרש ללבנון
    הם אנטישמים שונאים יהודים אפילו שנותנים להם אבטחת הכנסה

    הגב לתגובה זו

    • Liberman is a joke!

      Amit, 10/10/08 07:37

      He gave Kadima his full backing for a seat in the Gov. He is only marketing extreme right views to get political power, just as olmert did a few years earlier.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם נמשיך להתנהג כעדר כבשים המובל לטבח ולא נגיב כעם גאה ועצמאי (ל''ת)

    השואה תחזור ובקרוב מאוד, 10/10/08 06:48

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    להשמיד את כל ערביי ישראל והתפוצות

    דניאל, 10/10/08 06:47

    אמא של כל הערבים זונה בת זונה וצריך להשמיד אותם כמה שיותר מהר במיוחד את ערביי ישראל החארות

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו דניאל, כשהוצאת מהלב אתה מרגיש יותר טוב? (ל''ת)

      במקום זה היה עדיף כוס מים עם ואליום, 10/10/08 07:12

      הגב לתגובה זו

      • דניאל צודק

        אלי, 10/10/08 08:06

        ותשתה אתה מים עם ואליום
        מתחנגל קטן

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    בעוד 10-15 שנים אותן התפרעויות יהיו מצד בני האפריקנים המסתננים

    ובני הפועלים הזרים שישתקעו בארץ, 10/10/08 06:47

    המהומות בצרפת ובעוד ערים אירופאיות יהיו כסף קטן לעומת מה שיפול עלינו כאן. כי אנחנו חיים באי שסביבו ים עוין. כל ''יפי הנפש'' שמאמצים אותם היום מסיבות אנוכיות, כאילו ''פילנטרופיות'', יושפעו מכך הכי פחות. הם יגורו במגדלי יוקרה רחוק מהמהומות, ויוכלו לשלוח את ילדיהם ללמוד לנפוש ואף לגור ולעבור בחו''ל. מי שיאכל את החארה זה אנחנו הפרולטארים.

    הגב לתגובה זו

    • אבל הפרעות יהיו בערבים, כי אף יהודי לא יישאר כאן. (ל''ת)

      אז ליהודים אין מה לדאוג., 10/10/08 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''היפה(לבני) והחנון(ברק)'' ומדינה בצעדי ענק לאובדן שני (ל''ת)

    בשם יד ושם 2, 10/10/08 06:45

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    משום מה זה נראה מתוכנן מראש

    יהודה היהודי, 10/10/08 06:42

    איך הגיע אוטובוס מלא ערבים,לאחר 20 דקות.
    ועוד עם אלות.
    צריך להעניש בכל חומרת הדין את כל הפורעים,גם הערבים וגם היהודים.אין מקום לאלימות כזאת במדינה דמוקרטית.
    צריך להכניס אותם לכלא לכמה שנים,ולא לעבודות שירות.
    כי מהומות מהסוג הזה יערערו את יסודות המדינה,והמדינה תקרוס.

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך אלימות יהודית לא היתה במקרה מעדויות אמיתיות

      אלי, 10/10/08 08:08

      לכן המצב כל כך חרא

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    לנשיאנו ה -''מטייל הסדרתי'' דו קיום? אחווה? גדר טובה? שלום? (ל''ת)

    מחולל מדינת הטרור, 10/10/08 06:42

    הגב לתגובה זו

    • מזרח תיכון חדש (ל''ת)

      הצחיק אותנו, 10/10/08 06:53

      הגב לתגובה זו

      • רק אל תזכיר לי את הדינוזאור המסטול שחוזר על הפזמון הזה (ל''ת)

        כמו תקליט מקולקל., 10/10/08 09:05

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    מלחמת יום הכיפורים כאין וכאפס לעתיד הדור הבא (ואולי בדור הזה) (ל''ת)

    אלוף הפלזמה בצהל, 10/10/08 06:39

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מצלמות! הנשק הכי חשוב!! שעל כל שוטר חמישי תהיה מצלמה!!!

    תמונה שווה אלף מילים אמרתם?, 10/10/08 06:37

    גם הצבא גם המשטרה עוד לא הפנימו את חשיבות המצלמה. בפרט כאן כשאנחנו מושמצים גם לחינם ואח''כ לך תוכיח.. אז בהחלט ללמוד להאבק נכון אבל חשוב שהמצלמה תוכיח את זה וגם תצלם את הצד הפוגע, ללא הבדל לאום או דת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה תמים-התיקשורת עורכת הכל... (ל''ת)

      וכל המוסדות כולל השב''כ פוליטים או פודלים, 10/10/08 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    צריכים ראש ממשלה קיצוני בשלטון

    אחד שרצה שלום, 10/10/08 06:36

    כשאנו מוקפים בחמס חיזבללה אל קעידה
    נסראללה ואחמדינגד הם יאכלו את אולמרט
    אשתו והבת שלו לארוחת בוקר.
    שים להם את יגאל עמיר או חיים בן פסח
    בשלטון איתמר גביר מרזל או פדרמן ואז נראה אותם
    חכמים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה דיקטטורה? מה עם זכויות הפרט והאזרח, החוק והמשפט, זכות הביטוי? (ל''ת)

      רחל - מרצ, 10/10/08 07:07

      הגב לתגובה זו

      • לכי לעזה עם ההיתיפיפות שלך! קחי עוד שכטא מהחשיש ותשירי שירי שלום! (ל''ת)

        אביגדור, 10/10/08 07:44

        הגב לתגובה זו

      • עדיף שתיהיה דקטטורה יהודית מאשר דמוקרטית שהיא כלל אזרחיה (ל''ת)

        איש פשוט, 10/10/08 07:49

        הגב לתגובה זו

      • ועכשיו יש דמוקרטיה ?

        רגב גליל מ-ערבי, 10/10/08 07:57

        תתעוררי רחל הממשלה שנבחרת כאן באופן דמוקרטי לא שולטת כאן אלא בית המשפט העלייון בקיצור כבר שנים המדינה הזאת לא דמוקרטית אלא דיקטורה משפטית

        הגב לתגובה זו

      • קודם כל תדאגי לזכויות האזרח אצלכם בעזה ורק אחרי זה תצייצי. (ל''ת)

        חרל - שרצ, 10/10/08 10:07

        הגב לתגובה זו

      • הלוואי והיה לנו זכויות ויחס כמו לערבים ,שלא לדבר על חובות.. (ל''ת)

        יהודי מבוייש!, 10/10/08 10:50

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    החלופה לצהל ולמשטרה הם ''נולד לרקוד'' ו-''רוקדים עם כוכבים'' (ל''ת)

    ערוץ 2 ינצח בכל מלחמה, 10/10/08 06:34

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני מאשים רק את אולמרט הפחדן ומשטרת הדמיקולו שלו

    גברוש קטורזה, 10/10/08 06:33

    הפחד מסריח למרחוק מאולמרט והערבים מריחים את זה. יש להם חוש ריח מיוחד לפחד כמו לחיה. עד היום הוא והמשטרה פחדו לעצור את מבצעי הלינץ'' משפרעם וזה העצם מה שנתן להם אור ירוק להתחיל במרד בעכו שהוא בעצם שחזור של מרד אוקטובר 2000 . ההבדל היחידי שבגלל מה שקרה ב 2000 המשטרה תפסה פחד והפסיקה לירות על ערבים ומאז נפרצו כל הסכרים. ערבי מפחד רק מכדורים חיים שיכולים להרוג. ברגע שיש לו תעודת בטוח שהוא לא ימות אז השמים הם הגבול מבחינתו. זאת משטרה זאת? זה חרא! מערבים הם מפחדים ממשפחות הפשע הגדול הם מפחדים. אבל מדניאלה וייס הם לא מפחדים וגם מנשים חד הוריות וזונות בתחנה המרכזית הם לא מפחדים. כבר כמה שנים אני מזהיר בתגובותי שהמרד הערבי של אוקטובר 2000 הוא רק ירירת פתיחה במרד הגדול שהם מתכננים והם מחכים רק לניצוץ שיצית את הכל. כל המיעוט הערבי כאן מוסת ויושב על חבית אבק שריפה אבל ממשלת אולמרט יושבת עם האצבע בתחת ומחכה שהכל יתפוצץ. השר דיכטר עוד רוצה להיות ראש ממשלה . לא פחות ולא יותר. מי שחושב שהשר ברק ידכא את המרד חי באשליות הרי הוא נבחר בקולות של ערבים. לולא קולות הערבים היה נבחר עמי איילין. כמו שברק פחד להכנס בחמס בעזה הוא מפחד להכנס בערבים של הגליל המשולש וואדי ערה או יפו רמלה לוד. שני האהודים ברחו. אהוד אולמרט ברח מלבנון ואהוד ברק שתמיד ברח נמלט מכל מקום החל מהחווההסינית וכלה מהעימות עם החמס בעזה. ואתמול ברח יחד עם כל הממשלה מעכו והפקיר את תושביה היהודים לפוגרום הערבי.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      ערן, 10/10/08 07:36

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בהעדר ממשלה - הארץ הפקר בכל תחום שלטוני זה השמאל וזו קדימה (ל''ת)

    מועלם ירושלים, 10/10/08 06:32

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    על השוטרים חל איסור מוחלט לפתוח באש חיה

    אילן, 10/10/08 06:30

    משטרה של טמבלים זה רק נותן להם
    גושפנקא להמשיך באלימות וההשתוללות!
    דוקא צריך להצהיר באופן פומבי שיש כן הוראות
    פתיחה באש מה זה הטימטום הזה?
    איזה עם איזה ממשלה מושחתת.
    גם במלחמה נגד החיזבללה לא נתנו אישור
    לירי עכשיו אתם מבינים למה הפסדנו ולמה
    נצטרך להיכנס לשם שוב.
    קראתי בתפילה בערב כיפור ''ותעביר ממשלת זדון
    מן הארץ'' אמן!

    הגב לתגובה זו

    • יכלו להחליט על כך אבל לא לפרסם את זה. למה לתת רעיונות לפורעים ? (ל''ת)

      שחלם זה כאן כבר אמרנו?, 10/10/08 06:49

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה מצהירים על כך שלא ירו?-הרי זה רק ימריץ את הערבים.. (ל''ת)

    למרות שאני חושב שזו טעות כשלעצמה-שתוביל להחמרה!, 10/10/08 06:29

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בארה''ב שוטר יכול לירות בכל מי שעושה תנועת חשודה ואפילו אם נעצר (ל''ת)

    בגלל עבירת תנועה..למה את זה לא לומדים מהם?הנאורים?, 10/10/08 06:28

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''אני יודעת איך, אני אנהל תהליכים, צריך! צריך!!'' היכן את כאן ועכשיו??? (ל''ת)

    וכרגיל מעריב יצנזר, 10/10/08 06:28

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גורמים קיצוניים במגזר הערבי,רובם פליליים,מובטלים,ומוסתים דתית, עלולים (ל''ת)

    לגרום להדרדרות מכוונת ואנרכיה, 10/10/08 06:21

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ברוב חלקי העולם פרגרום תמיד מיסתיים עם הראש היהודי למטה (ל''ת)

    הבה נשמר זאות גם כאן, 10/10/08 06:21

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    באינטיפאדה השלישית ישתתפו כבר ערבי ישראל שבעצם שולטים בערים ובדרכים (ל''ת)

    ראיתם יהודי נכנס לכפר ערבי?,מסוכן יותר מעזה, 10/10/08 06:19

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ידענו שאפשר לסמוך על מישטרת פלסטין לא רק על צהל (ל''ת)

    סמיר, 10/10/08 06:18

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אם אין משטרה,למה צריך שר משטרה? לפרק מיד את המשרד הכושל הזה (ל''ת)

    להכניס את הצבא, 10/10/08 06:16

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לצערי למשטרה אין כבר שליטה על הנעשה בגליל,אנרכיה מוחלטת, פשע ועברינות (ל''ת)

    בכל מקום ללא תגובה,כמו בשטחים, 10/10/08 06:15

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש לנו אוטונומיה איסלמית מלאה בגליל,עכו והנגב,ובזכות ישי נקבל עוד כסף (ל''ת)

    קצבאות מאליהוד הטיפשים, 10/10/08 06:13

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לפטר את שר המשטרה מקדימה המושחתת,למנות מיד את ליברמן שיעשה סדר (ל''ת)

    גנדי-כרמיאל, 10/10/08 06:10

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן - מושחת בזכות עצמו. (ל''ת)

      טרטרינה, 10/10/08 09:23

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    להחזיר הממשל הצבאי על כל הערים הערביות,עוצר משעה 1800 , כמו בשכם (ל''ת)

    ליברל קיצוני ימני, 10/10/08 06:10

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הדו קיום מתפוצץ לשמאל בפנים!! הבעיה עם הערבים הרבה יותר עמוקה!! (ל''ת)

    ימין, 10/10/08 06:03

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    דו קיום

    סאלח הכאבולי, 10/10/08 05:56

    חייבים לכבד אחד את השני ולהחזיר את השקט לצפון ולהוציא את המתנחלים אחרת תפתח חזית חדשה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זו מחלה ממארת - לא רק בעיה מקומית - רק טיפול דרסטי בשני הצדדים - יחסלה (ל''ת)

    זה לא מכות בשכונה - זה גזענות וחוסר סובלנות, 10/10/08 05:50

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    המשטרה בישראל ברשות הקרטלים=לא פעילה - רק נגד האזרח הקטן (ל''ת)

    אחד שיודע, 10/10/08 05:45

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגידו תודה למזוז ולשופטי בית המשפט העליון- הם הפכו את המשטרה לאינפוטנט

    גלית, 10/10/08 05:22

    אם שוטר עושה את העבודה שלו ומגן על סתם אזרחים- אז עושים לו ועדת חקירה, משמיצים אותו, מפגינים נגדו ומערכת המשפט מזיינ& אותו עד הסוף.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לתפוס את החוליגנים משני הצדדים ולעשות לזה סוף

    ש.לוין, 10/10/08 05:15

    יודעים איך זה מתחיל ולא יודעים לאן זה מוביל. גם האינתיפאדה הראשונה בעזה התחוללה על ידי דריסת נהג יהודי במשאית כמה עזתים, פה הכל התחיל מידוי אבנים וכמעט רצח והמשיך להתלהמות ופזעה של הערבים. ערביי עכו התגלו כפצצה מתקתקה ולזה יש לתת את הדעת. פסטיבל עכו לתיאטרון אחר כניראה לא יתקיים בעכו ויש להעבירו למקום אחר ומהר.
    עכו כניראה עיר עטורת חומר נפץ שאיש לא ראה את זה קודם. על המשטרה לתפוס כמה שיותר את החוליגנים ולמצות עמם את הדין.
    מי שיפסיד בסופו של דבר מזה הם כל סוחרי עכו בעיקר הערבים שלא יבואו אליהם בחול המועד סוכות ובכלל יקח הרבה מאוד זמן לחזרה לשיגרה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מצפון תבוא הצרה (ל''ת)

    אחמד מעכו, 10/10/08 05:05

    הגב לתגובה זו

    • ואדי ערה - גליל תחתון - פקיעין - חיפה - ועכשיו גם עכו ...

      ד''ר ארוין, רעננה, 10/10/08 05:55

      בכל המקומות האלה כבר היו פרעות נגד היהודים בשנים האחרונות. (בתקשורת : מהומות בין יהודים לערבים) שאלה שלי: מה יש לנו לחפש שם, בלב האוכלוסיה הערבית החיה שם בשלוה ? איפה אתה שי דרומי ? אולי תעלה לצפון לעזור קצת ...

      הגב לתגובה זו

    • 12 (ל''ת)

      רינה טייכרזוןsamtur@mail.com, 10/10/08 06:04

      הגב לתגובה זו

    • 12 ..!!אתה מריח כמו פולני עייף ,אבל גאה,האם עשית חייל בעסקים.???. (ל''ת)

      סמי בוכובז'ה,טבריה., 10/10/08 06:06

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מפכ''ל פחדן עם משטרה עלובה (ל''ת)

    ערן, 10/10/08 04:51

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ==בואו נסתכל במראה ונאמר את האמת==

    קוורטי, 10/10/08 04:36

    המצב לא ישתנה, ואף יקצין עד שלא נפנים את האמת העצובה-יש לנו במדינה מיעוט של בריונים, מכל הדתות, ומכל העדות. בריונים ערבים, בריונים חרדים, בריונים מקרב העולים מבריה''מ ואתיופיה וסתם בני נוער בריונים ללא איפיון מסויים, כמו אלה שמשליכים אבנים על אמבולנסים ביום כיפור. צעירים שלא יודעים מהם ראשי התיבות של המלה תנ''ך, פתאום הופכים למגיני הדת ביום כיפור. הבריונות שהייתה נדירה ומבודדת, התעצמה וצמחה למימדים של מגיפה לאומית. והאחריות לכך? משטרה קטנה, חלשה ולא החלטית, עם מפכ''לים ושרים מוגבלי יכולת, פרקליטות ומערכת משפט שחייה בספרות אחרות המנותקות מקרקע המציאות והנהגת מדינה שמקרינה כלפי מטה שחיתות והפקרות. פתרונות? סליחה, אני לא רץ כאחוז אמוק לתפקיד של שר או ראש ממשלה. שה''מוכשרים'' הללו שנאבקים כל כך להגיע לעמדות השלטון, יספקו פתרונות. נראה לכם?

    הגב לתגובה זו

    • המראה שלך קצת הרבה עקומה

      יוסי, 10/10/08 06:02

      בוא ניסתכל במראה האמיתית והמציאותית
      ישראל נהפכה להיות לבנון שניה
      הנגב כבוש בערבים -הגליל כבוש-עכו כבושה-רמלה כבושה-יפו כבושה-לוד כבושה
      ליד כל ישוב יהודי יש 5 ישובים ערבים
      אז פלא שאנחנו בלבנון ואינתפדה הולכת וגוברת של המוסלמים כלפי היהודים,עם החלום
      הקרוב שלהם לסלק אותנו מפה,כשברקע שילטון רקוב,בין משפט אנטי יהודי ,מישטרה מפורקת
      ורקובה,
      תיסתכל טוב בראי יא חביבי

      הגב לתגובה זו

      • יוסי תלמידי.גם אם נעבור כולנו לגור בברוקלין הם יבואו ויגורו מולך....

        סמי אטרש,תענך., 10/10/08 06:45

        ותוך 5 שנים יחלו ליתקוף אותך ביום כיפור בברוקלין.
        עדיף שנישאר פה ונעביר אותם למיצריים וסעודייה.
        אגב האמירה שלך מזכירה לי את אחת מאימרותיו של ווינסטון צ'ירצ'יל,האם יש קירבה מישפחתית או סתם מיקרה.???

        הגב לתגובה זו

      • בתודה לתקשורת ולשמאל הקיצוני שהביאונו עד הלום (ל''ת)

        מזרח תיכון חדש, 10/10/08 07:02

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה נאסרה אש חיה ?

    אבי, 10/10/08 04:31

    עכשיו בכלל הערבים לא יפחדו
    קדימה לדלל את הסרטן ולהתחיל
    בראשים שלהם שמסיטים אותם חדשות
    לבקרים

    הגב לתגובה זו

    • לה (ל''ת)

      ספיר מנדלוביץ', 10/10/08 06:31

      הגב לתגובה זו

    • ציפי חייבת להקים ועדת חקירה שתבדוק איך אנשים כמו דיכטר ודודי הגיעו..ל

      עדי נמרי, 10/10/08 06:33

      לדרגת רובאי 2 בצהל.

      הגב לתגובה זו

      • חייבים להקים ועדת חקירה שתבדוק איך ציפי ''ניצחה'' ב''בריימריס'' (ל''ת)

        ש. הפרסי, 10/10/08 09:26

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    הסבים שלי ברחו לאמריקה מהפוגרומים ברוסיה

    גר בארה''ב, 10/10/08 04:27

    ההורים שלי עשו עלייה לארץ ואני ברחתי מהפוגרומים של הערבים בישראל בחזרה לאמריקה.
    אני מכין מקלט לששה מליון ישראלים יהודים בארה''ב לכל מקרה שלא יקרה אל תדאגו אנחנו נציל אותכם מציפורני הבכא

    הגב לתגובה זו

    • ניראה לך שהאנטישמיות תיפסח עליכם?-מה גם ששם אין עתיד לעם יהודי (ל''ת)

      הרפורמים בוללו את רוב היהודים שם.., 10/10/08 06:25

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תתעוררו יהודים (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 10/10/08 04:05

    הגב לתגובה זו

    • 7 נחמד. האמירה שלך מזכירה לי את אחת מאימרותיו של ווינסטון צ'ירצ'יל....

      נפתלי גירון---באר טוביה., 10/10/08 06:04

      האם יש קירבת דם בינכיים...???? ואם כן ,פרט והסבר...???!!!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    !!! דמוקרטיה של חכמים לעומת דמוקרטיה של טפשים

    בן ציון, 10/10/08 03:59

    ??מה ההבדל ביניהן
    בדמוקרטיה של טפשים
    רגילים להתעלם מההסטוריה
    !ומלקחיה החשובים
    וכמובן שוכחים את
    : הלקח החשוב ביותר
    !!!''ההסטוריה לעולם חוזרת ''
    ולכן נופלים לאותם בורות שוב ושוב
    כי למען האמת המתיחות בין הדתות
    בארץ הקודש בפרט ובכל שאר העולם בכלל
    אינה המצאה חדשה של התקופה האחרונה
    וכל שלטון חכם אי שם לאורך ההסטוריה
    הבין מיד שצריך להפריד בין אלה לבין אלה
    בכדי למנוע חיכוכים שמקורם ברקע דתי

    דמוקרטיה של חכמים היא זו היודעת
    למנוע חיכוכים מיותרים ,היא זו היודעת
    שלא לפול לבורות ישנים
    ומסומנים באדום,היא זוכרת שהאדום הזה
    הוא מסיבה אחת
    שנשפך דם רב
    . בעבר , דם חינם! ללא תכלית והכרח
    :ולכן
    , הפתרון היחידי שמלכתחילה ימנע חיכוכים
    ושיאפשר לכוחות הבטחון להשיב את השלום
    ,על מקומו במהירות הנדרשת ,בעת הצורך
    :הוא הפרדה לפי שכונות , כלומר
    יהודים יוכלו לגור בשכונה היהודית בלבד
    מוסלמים יוכלו לגור בשכונה המוסלמית בלבד
    נוצרים יוכלו לגור בשכונה הנוצרית בלבד
    וכן הלאה ...
    הביטו וראו אחורה בראי ההסטוריה
    השיטה הזו היא היחידה שעובדת ! ולכן
    אימצו אותה רוב השלטונות היותר חכמים
    !לאורך כל השנים ! אכן כך

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון

      הכפרסבאי, 10/10/08 05:06

      יש להפריד בן היהודים לערבים
      לכן מעבר המערבי של הקו הירוק האמיתי שהוא הירדן יגורו רק יהודים והערבים יעברו לצד המזרחי של הירדן.

      זהו פתרון אמת

      הגב לתגובה זו

    • 6.לא הבנתי חלק מדברייך. אפשר תרגום לערבית.גם אנחנו אזרחים פה. (ל''ת)

      סובחי עג'מי,כפר קראע., 10/10/08 06:01

      הגב לתגובה זו

      • התבלבלת

        צדק, 10/10/08 06:40

        התבלבלת סובחי אתה לא אזרח (פקטיבית אתה אזרח בגלל ממשלות חלשות) אבל בגלל ההתנהגות שלכם במהרה העם היהודי יתעשת ויחזיר אתכם למקומכם הראוי - תחת שילטון צבאי...

        הגב לתגובה זו

      • בבקשה תרגום

        המתרגם, 10/10/08 06:48

        חוק פינוי פיצוי לערביי ישראל. אנחנו כאן ואתם שם.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    סוף שונאי ישראל (ל''ת)

    גאולת ישראל הגיעה יחי המלך המשיח, 10/10/08 03:56

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רק נחישות המשטרה כלפי - שני הצדדים כאחד - תעצור המהומות (ל''ת)

    הממשלה חייבת להבהיר - משימה לאומית עליונה, 10/10/08 03:35

    הגב לתגובה זו

    • תגידו יפה תודה לאהרון ברק, דורית בינייש (והצל שלה- ארבל) ולמזוז

      מי שגרם לזה, 10/10/08 05:26

      בזכותם, שוטרים לא יודעים אם להגן על יהודים ואז ללכת לכלא או לא לעשות כלום ואז מערכת המשפט לא תרדוף אותם.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לצערי מופרעים יהודים התחילו עם האלימות. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 10/10/08 03:19

    הגב לתגובה זו

    • הם חיפשו ערבי עם מוזיקה פול ווליום

      שגיב, 10/10/08 04:58

      שנוסע בשכונה שלהם ביום כיפור דופק חראקות וחושב שהוא בעל הבית זה מה שאתה חושב?

      הגב לתגובה זו

      • שגיב אילולא אתה או אני היינו נוסעים ברכב,גורלינו היה כגורלו של הערבי.

        נתן.ש מעלות., 10/10/08 05:27

        וללא פול ווליום.

        הגב לתגובה זו

        • אתה ממש חולה נפש,מה גם שזה לא מצדיק פוגרום ליהודים ללא אבחנה (ל''ת)

          אתה צריך דחוף את מזרע-קל''ב!, 10/10/08 06:23

          הגב לתגובה זו

        • לכן אני מחפש במיזבלה רכב מתאים לי ואסע יחד עם הערבי לאות סולידריות. (ל''ת)

          נתן.ש מעלות, ביבי ראש הממשלה הבא!, 10/10/08 09:59

          הגב לתגובה זו

          • אתה יכול לקחת גם את ציפי-רק תעזוב אותנו קצת בשקט! (ל''ת)

            רק קח בחשבון שגם לזבל יש גבול למה שהוא יכול ליסבול, 10/10/08 11:00

            הגב לתגובה זו

    • אפשר לחשוב שהיית שם ??מדוע אתה קובע שיהודים התחיל, כשהיהודיה צמים?? (ל''ת)

      דולי, 10/10/08 08:25

      הגב לתגובה זו

    • נתן ש.קטן, לפי תוצאות הבדיקה אתה סובל מביביפוביה סופנית (חשוכת מרפא). (ל''ת)

      הוטרינר שמטפל בך, מעלות - תרשיחה, 10/10/08 09:33

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לאכלס את עכו בחבר'ה דרוזים צעירים אנשיי מג''ב.

    ינון לינשורבויים, 10/10/08 02:47

    זה קרוב להם לכפרים שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • אבל הם לא פסיכים לחיות עם ערבים! (ל''ת)

      צודק, 10/10/08 05:43

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתךם דרוזים הם גם ערבים הנאמנים ברובם משיקולים אינטרסנטיים !!! (ל''ת)

        עודד יערי, 10/10/08 13:15

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    דודי ה-0. (ל''ת)

    אביגדור דביר, 10/10/08 02:40

    הגב לתגובה זו

    • מזלו של דודי שדיטריך יותר 0 ממנו,אחרת היה ממנה מפכ''ל אמיתי.....!!! (ל''ת)

      סמי בוכובז'ה,טבריה., 10/10/08 06:40

      הגב לתגובה זו