• 50.

    המהומות בעכו

    איילה חומה, 10/10/08 14:43

    שנים על גבי שנים, אנשים במקומות כמו עכו התעלמו מאוזלת ידים של המשטרה והצבע גם יחד ביש''ע. עכשיו זה מתחיל להגיע אליכם.

  • 49.

    המהומות בעכו

    אריק, 10/10/08 13:55

    חובה לפטר את ראש העיר להעיף את השוטרים
    הערבים המתפרעים: שישלמו את הנזק שגרמו לכלי הרכב,
    לבטל את הפסטיבל, אין סבה לשמחות בעיר הדפוקה עכו !
    להעמיד למשפט את כל הכנופיות להטיל עליהם
    את עלות תקון הנזקים עד האגורה האחרונה

  • 48.

    תושבי עכו אתם כנופיה של פראחים

    תושב נהריה, 10/10/08 13:16

    אלמלא המשטרה האספסוף הערבי היה טובח בכם, הייתם גיבורים על הנהג כשהיה לבד בשטח ,אבל כשבאו הערבים התחבאתם בבתים כמו שפנים, רק שבאה המשטרה נעשיתם גיבורים והתחלתם להגיב,ראיתי את ההתפרעויות בטלוויזיה ותאמינו לי, לא היה הבדל חזותי בין שני המחנות

    • תגובה לתושבי עכו השפנים (ל''ת)

      יהודי, 11/10/08 19:37

  • 47.

    תגובת המשטרה: ''הטענות ללא יסוד''- מישהו במדינה עדיין מאמין למשטרה? (ל''ת)

    מיטלמן, 10/10/08 12:49

    • הפרופסור למשפטים השר דניאל פרידמן (האמסטף)של המדינה ראש הממשלה הבא שלי

      משה פתח תקווה, 10/10/08 14:26

      ויפה שעה קודם ,

  • 46.

    צריך לפטר את ראש העיר עכו

    שמואל קריות, 10/10/08 11:28

    שמעון לנקרי דפוק איך אתה מדבר דביל אחד
    אתה יודע טוב מאוד שערבים מחפשים הזדמנות בחגים שלנו להפריעה ליהודים תיטפטר דביל

  • 45.

    צריך לפטר את ראש העיר עכו

    שמואל קריות, 10/10/08 11:28

    שמעון לנקרי דפוק איך אתה מדבר דביל אחד
    אתה יודע טוב מאוד שערבים מחפשים הזדמנות בחגים שלנו להפריעה ליהודים תיטפטר דביל

  • 44.

    צריך לפטר את ראש העיר עכו

    שמואל קריות, 10/10/08 11:28

    שמעון לנקרי דפוק איך אתה מדבר דביל אחד
    אתה יודע טוב מאוד שערבים מחפשים הזדמנות בחגים שלנו להפריעה ליהודים תיטפטר דביל

  • 43.

    צריך לפטר את ראש העיר עכו

    שמואל קריות, 10/10/08 11:26

    שמעון לנקרי דפוק איך אתה מדבר דביל אחד
    אתה יודע טוב מאוד שערבים מחפשים הזדמנות בחגים שלנו להפריעה ליהודים תיטפטר דביל

  • 42.

    אם המישטרה היתה מגיבה הייתה קמה עוד ועדת חקירה ומנפנפת עוד כמה קצינים

    יובל ארהב, 10/10/08 11:06

    הרי הערבים למדו להגיע לבגץ ובגץ מקרקע את הצבא את המישטרה ולמעשה נותן אור ירוק לפורעים מדינה שלא עומדת אחרי הצבא שלה שלא עומדת אחרי המישטרה שלה שכל פנייה לבגץ הופכת מייד לועדת חקירה ועריפת ראשים למה לבנאדם נורמלי להיסתכן הרי הוא צריך פרנסה וטוב יעשה אם לא יתעשק עם ערבי כי משם הדרך קצרה הביתה ללא תנאים זו תוצאה ישירה של מדינה שנותנת למיעוט לשלוט במדינה

  • 41.

    גועל נפש ערבי

    אבי, 10/10/08 10:49

    הערבים מעכו נהעתיקה אין להם כבוד ולא יודעים לכבד את היהודים . הם שכחו את הצום שלהם ליפני שבוע איך כיבדנו אותם, והיום הם מחזירים לנו בפרוגורומים. ערבים אתם ידועים בחוסר כבוד.זה מגיע ליהודים אתם ממשיכים לממן אותם ולקנות מהם. ראיתי את זוהיר בהלול בטלביזיה ואני רוצה להגיד שהוא חוץ מלדבר יפה הוא גזען שונא יהודים ולא אוביקטיבי. אילו אני ההיתי מפריע להם בחג האים אני ההיתי יוצא חי מהעתיקה ערבים עשו את הפדיחה שלהם הגיע הזמן שישלמו על כך

    • זוהיר בהלול הצהיר בזמנו שהוא פלסטינאי

      נכון, 10/10/08 13:30

      וערפאת הוא המנהיג שלו, במו אוזני שמעתי

  • 40.

    המשטרה לא מתרשלת.תחנות המשטרה בצפון בערב שבת וחגים השוטרים הם ערבים

    קיקו, 10/10/08 10:43

    ממש בכל מקום, הם נשארים בכוננות, והיהודים הולכים הביתה.ערבים מגיעים עושים בלגנים, מתחילים עם נשים שעוברות עם הבעלים והילדים, מתגרים בהם.מתקשרים למשטרה והם עונים תבואו להגיש תלונה, במקום לצאת מיד לאירוע.רק הצעירים האטיופים מטפלים בהם,לא מוותרים להם, והשוטרים? עוצרים רק את האטיופים.''מדינת מיקי מאוס''ועל התקשורת? אין מה לדבר חבל על הבריאות, איזה רעש/ הם עשו כל השבוע בגלל עבאס סואן.

  • 39.

    גועל נפש ערבי

    אבי, 10/10/08 10:41

    הערבים מעכו נהעתיקה אין להם כבוד ולא יודעים לכבד את היהודים . הם שכחו את הצום שלהם ליפני שבוע איך כיבדנו אותם, והיום הם מחזירים לנו בפרוגורומים. ערבים אתם ידועים בחוסר כבוד.זה מגיע ליהודים אתם ממשיכים לממן אותם ולקנות מהם. ראיתי את זוהיר בהלול בטלביזיה ואני רוצה להגיד שהוא חוץ מלדבר יפה הוא גזען שונא יהודים ולא אוביקטיבי. אילו אני ההיתי מפריע להם בחג האים אני ההיתי יוצא חי מהעתיקה ערבים עשו את הפדיחה שלהם הגיע הזמן שישלמו על כך

  • 38.

    אנחנו אשמים באיבוד מדינתנו

    נדב, 10/10/08 10:03

    רק אנחנו אשמים באיבוד המדינה
    אנחנו אלה שלימדנו את ערביי ישראל שלהם מותר הכל!
    (אנחנו הכוונה מהאזרח הפשוט ועד קצה הפירמידה, ובדרך - בתי המשפט, המשטרה).

    מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה.
    מותר להם לא לשלם ארנונה,
    מותר להם להשתלט על שטחים לא להם.
    מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל);
    מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני).
    מותר להם שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם.
    מותר להם להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש''ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה).
    מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוט קשיין.
    מותר להם לגנוב לחקלאים ציוד בעשרות מיליונים.
    מותר להם להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את מסכנותם כביכול, זה משרת את מטרתם).
    מותר להם לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים.
    מותר להם לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום ''בשחור''.
    מותר להם לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג (בנפילות של קטיושות עליהם).
    מותר להם לא להישבע אמונים למדינה ולדגל (יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה''ב).
    מותר להם להסיט את ההמון ולהדליק אותם נגדנו – הכל בשם הדת (וזו ההסתה המסוכנת ביותר).
    מותר להם ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור, ושנה לאחר מכן מהומות והרס רב בעיר עכו. (שום התחשבות בדת של האחר).

    ובנוסף – הרי הם אזרחים ולכן מותר להם לבחור לכנסת ונציגיהם מקבלים משכורות של חברי כנסת ובאותה נשימה נוסעים למדינות אויב, מלעיזים על המדינה אותה הם מייצגים והכול עובר בלי תגובה בשם חופש הביטוי...
    בנוסף מותר להם להיות בכנסת ישראל ולהטיף כנגד המדינה וצה''ל.

    אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או מדינות אחרות היו מאפשרים להם להתנהג כך? והתשובה ברורה.
    אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד, מיד יתחיל הבכי שלהם ''גזענים'' ''אפליה'',
    זו השיטה שלהם ושל נציגיהם.

    אני הוא זה שמרגיש אזרח ''סוג ב' '' במדינה שלי, היחס אלי אינו שווה ליחס אותו ''האזרחים'' הנ''ל מקבלים ואני לפחות משתדל מאד לשמור על חוקי המדינה (יש לנו ברירה?! אם אני הייתי יורק על שוטר או מכה שוטר או בונה בנגב מבנה לא חוקי מה היה אז קורה לי?...)
    יוצא שאזרחים ''סוג א' '' נהנים מכל הזכויות של אזרח המדינה וחובות אין! בעוד שאזרחים
    ''סוג ב' '' נושאים בנטל כל החובות ועל הזכויות עליהם להילחם...

    נחכה למנהיג אמיתי שיבין שבקצב הזה הגליל והנגב בעוד מספר שנים כבר לא יהיו שלנו.
    מנהיג שיבין ''שעם כל הכבוד לקול הערבי'' מדינת ישראל יותר חשובה מכל דבר.
    מנהיג שיבין שיש חשיבות עליונה לחלק במתנה לכל לוחם, עם שיחררו מצה''ל, שטח אדמה
    בגליל ובנגב לצורך שמירה, אחיזה בקרקע, ויהוד הגליל.
    הכול עניין של מנהיגות ומנהיג שיוכל לעשות סדר בכל הריקבון. מנהיג שהמדינה תהיה בראש סדר העדיפויות שלו ולא רק משפחתו ותהילתו....

    תושבי עכו היהודים! הצביעו ''ישראל ביתנו'' !! לא ניתן את העיר על מגש של כסף! לא יהיה כאן ראש עיר ערבי!

    הכתובת היתה על הקיר!! כבר שנים!!

    • אכן כן!

      חגי מעכו, 10/10/08 10:30

      אכן, אתה צודק לחלוטין!!

    • צודק! (ל''ת)

      קיקו, 10/10/08 10:44

    • והתקשורת ששנים מלמדת שזו הארץ שלהם. (ל''ת)

      קיקו, 10/10/08 10:47

    • צודק ב 100%.

      ^_^, 10/10/08 12:37

      אבל תיכף יאשימו אותך בהסתה.
      חכה קצת, הם עדיין בתפילות יום שישי.

  • 37.

    פסטיבל

    משי, 10/10/08 09:35

    האם יש סיבה לקיים את הפסטיבל בעתיקה או בכלל ? האם יש סיבה להגיע לעתיקה ולפרנס את אלה שגרמו לנזק ברכוש של התושבים בעיר צריך פעם אחת ולתמיד לפתור את הנושא של הדו קיום כביכול שקיים בעיר אין דו קיום ואין שום דבר חדש בעיר אין ביטחון שמעון אחד את כול המפלגות היהודיות בעיר ואל תבנה על הקול הערבי

  • 36.

    אני מכבד כל שוטר הפועל בנאמנות לבני עמו , הלוואי ועלינו... (ל''ת)

    אליהו,חיפה, 10/10/08 09:26

  • 35.

    עכו

    ימני, 10/10/08 09:25

    צריך לעשות עליהם חרם כלכלי ולבטל את הפסטיבל!
    לנהוג בהם רק בכוח זה מה שהם מבינים אם נמשיך לשתוק זה ימשיך ויהיה חמור יותר עם הזמן הם ירגישו שמותר להם הכל!

  • 34.

    משטרת ישראל

    משי, 10/10/08 09:25

    היכן היתה המשטרה בערב כיפור ? האם השוטרים הדורזים פעלו בכלל או הבליגו ונתנו לערבים לעשות שפטים במכוניות ובכול הבא ליד?

  • 33.

    לידיעת הציבור

    אלי, 10/10/08 08:53

    שוטרים ערבים במשטרה הכחולה מתחילים להציף את הארץ המצב קשה מאוד. בירושלים יש שוטרי תנועה ערבים או סתם שוטרים ערבים שמציקים לעוברים ושבים וזו לא דמגוגיה מישו יורה לעצמו לא ברגל אלא בלב שם למעלה
    אני רואה שוטר ערבי הוא בשבילי בכלל לא שוטר ימח שמם

  • 32.

    אנחנו כיבדנו להם את הרמאדן כחודש והם לא יכלים יום ? (ל''ת)

    יהודי, 10/10/08 08:51

    • נכון. איננו ראויים לכבוד מהם.

      עלי-בבה, 10/10/08 11:17

      אנחנו עם של ''שלום עכשיו'' ומר''צ ובג''צ וועדת אור, ואי טיפול בהסתה לאומנית של המנהיגים שלהם נגדנו ו''נמאס לנו לנצח במלחמות כל הזמן'' (מנאום הראשון של אולמרט כרה''מ) ו''וויתורים כואבים'' - איננו מסוגלים לגבות את האינטרסים הלאומיים שלנו. ולכן איננו ראויים לכבוד מצד אף אחד. משהו בסיסי דפוק אצלנו.

  • 31.

    מה שקרה בעכו הוא רק רמז לדברים שיקרו בעתיד

    ציוני, 10/10/08 08:49

    זה כל כך צפוי שדבר כזה יקרה בעיר עכו בעיר שכולם מכנים אותה כ ''דו קיום'' המילה הזאת היא רק מסיכה למה שיקרה בסופו של דבר הרי כולנו יודעים איך אחוז הערבים בארץ גודל אולי בעכו הם לא יצליחו ''לעשות בלאגן'' אבל בערים כמו חיפה,יפו זה יקרה:?

    • מסכים (ל''ת)

      אזרח דרומי, 10/10/08 08:57

  • 30.

    היום גם בקריות יש פחד מערבים שבאים לחופי הים ולקניונים ועושים (ל''ת)

    ככל העולה על רוחם ללא תגובה הולמת-סוף המדינה קרוב, 10/10/08 08:49

  • 29.

    השוטרים החראות

    שיר, 10/10/08 08:24

    השוטרים החראות האלה בזמן שהערבים פיצצו לנו את המכוניות הם יצאו מהמכוניות שלהם ומחאו כפיים אלה שוטרים אלה הם בני זונות..........

  • 28.

    ערבים מבנים כוח ויותר כוח .יהודים עם דפוק מהשידרה (ל''ת)

    אזרח מודאג, 10/10/08 08:03

  • 27.

    היהודים עם מטומטם וטיפש .איפה זהבה גלאון ויוסי (פודל)ביליין (ל''ת)

    אכפת לי, 10/10/08 08:01

  • 26.

    ורק לדעת שביטוח הרכב ואחר אינו מחסה נזקים

    צפון צפון, 10/10/08 07:38

    ע''פ פוליסות הרכב אין כיסוי למהומות ופרעות,

    לגבי אותו לינץ של הערבים שבאו, עשו זאת במתכוון, ימים יגידו אם לא צדקתי, מישהו היה מעוניין בכך וה''משהו'' אינו דווקא יהודי, הוא אחד מזרעות הטרור הערבי, חפשו אותו כאן בעזה ובאירן

  • 25.

    כבוד למשטרת ישראל.

    אזרחית, 10/10/08 07:29

    לעצור את הנהג ושיתן את הדין.

  • 24.

    למה

    תן, 10/10/08 06:19

    הערבים עושים לנו את זה בכונה למה

  • 23.

    חילופי שטחים ואוכלוסין עכשיוו! שיחברו לבני עמם! (ל''ת)

    שמאלני לשעבר!, 10/10/08 05:02

  • 22.

    עכו

    זהר, 10/10/08 04:28

    היכן הגברים שהיו לנו תלמדו מהמיתנחלים הגברים

  • 21.

    רק ליברמן יעשה סדר

    הפור נפל, 10/10/08 04:07

    על היהודים להצביע ליברמן שישים את הערבים במקומם !!!!!!

    • סתם ברברן-וגם אם יפעל-ישתיקו אותו עם ''תיק'' תפור (ל''ת)

      הדמוקרטיה חוסלה מזמן ע''י השופטים והחונטה..!, 10/10/08 08:45

  • 20.

    איפו ליברמן ביבי הפחדן אף אחד לא מסוגל לארגן הפגנה (ל''ת)

    מיועש מתל אביב, 10/10/08 02:23

  • 19.

    בושה למשטרה (ל''ת)

    rrrhjh, 10/10/08 01:42

    • אין שום בושה

      נועם אוזן, 10/10/08 07:59

      אין שום בושה למישטרה הם עושים מה שהם יוכלים ואני תושב עכו המצב לא מפסיק הבגנות מטוסים הכל 351 משטרות אבל הם לא מצליחים עכו היא עיר גדולה וזה קשה מאווד ביגלל זה יש הרבה ערבים בעכו ביגגל שעכו היא עיר גדולה המישטרה אומרת אם המצב יחמיר היא תשתמש ברובה חיה

  • 18.

    ביבי תבוא כבר ותעשה סדר עם הערבים (ל''ת)

    יהודי מעכו היהודית, 10/10/08 01:13

  • 17.

    איך אומרים- ''מיליארד סינים לא טועים''?

    ציוני, 10/10/08 01:08

    המשטרה מזה זמן לא מצליחה למלא את תפקידה, החל מההתפרעויות בפקיעין ועכו ועד ל'מלחמה' כנגד משפחות הפשע. אם כל התושבים אומרים שהייתה אימפוטנציה, כנראה שזה נכון.
    הגיע הזמן שמישהו יעשה שם סדר ויעשה מה שטוב למדינה ולא לטובתו האישית, או שמא בעברית פשוטה, הכיסא שלו.
    לא יעלה על הדעת שבמדינה ריבונית קבוצת מיעוט תחולל שמות והמשטרה תעמוד מנגד ולא תנקוט עמדה אקטיבית- תיזכרו מה קרה באירופה לפני מס' שנים כשהמוסלמים גרמו לפוגרומים: המשטרה לא ריחמה על אף אחד ועשתה מה שנדרש על מנת להשקיט אותם ולהחזיר את השקט לרחובות. אולי גם פה היה צריך לעשות מעשה דומה... אבל זה מה שקורה שהשוטרים במשמרת יום כיפור מאותו הצד של המתפרעים. הרי אם היינו פוגעים בהם היינו ''גזענים''.כשזה הפוך, הם בסה''כ מסכנים, והרי הכל התחיל כי אנחנו אשמים..

    אגב- חרם כלכלי על הערבים. עניי עירך קודמים (ונמשיל את העיר לעם היהודי).

  • 16.

    הפוגרום בעכו הוא בושה למדינת היהודים !

    להתעורר עכשיו, 10/10/08 00:40

    מישסומך על השלטון השמאלני ועל המישטרה ילמד על בשרו עוד הרבה פוגרומים ביהודים !

  • 15.

    משטרת ישראל

    לוחם צה''ל, 10/10/08 00:18

    אני חייל צה''ל למעלה משנה וחצי,חצי שנה פועל בגזרות מבצעיות (רמאאלה חברון שכם וכו).לא האמנתי בחיי ש''משטרת ישראל'' תזרוק עלי רימון הלם לרגל אחרי שאני עושה ימים כלילות להגנת המדינה.אני כופר בעובדה שזאת המשטרה שתצטרך להגן עלי ועל משפחתי בעתיד-חבורת חכמי חלם -מסכנה המדינה שאלו שוטריה

  • 14.

    הצפוי קרה

    ק. קראו, 10/10/08 00:17

    ברור שהיתה פרובוקציה. הצעיריםלא היו נכנסים לשכונה יהודית כשרדיו שלהם פועל בקולי קולות, לפגועביוםהקדוש ביותר ליהודים וליהדות.

    מזעזעלשמוע כיהשוטרים הערביםבתחינ ת עכו לא נענו לקריאות הערה של פוניםיהודים.

    כשלון אחרי כשלון מציגה משטרת ישראל. היא מאבדת יותר ויותר את אמון הציבור.

    מה שקרה בעכו מעיד על השנאה האיומה של ערביישראל. הצפוי קרה!

    והמדינה הדמקרטית עד כדי טפשות מאשרת לאחמד טיבי ואחרים לבגוד בישראל שהםחברי הפרלמנט שלה.

  • 13.

    אין דבר כזה .. משטרה רק עשתה בעיות !!! תאמינו לתושב ואל תאמינו לכתבות (ל''ת)

    ערבייה רוצה שלום, 10/10/08 00:01

  • 12.

    מה הפלא? הרי פעם קודמת שהיו מהומות בנצרת צלבו את המשטרה!!!

    רונצ'ו, 09/10/08 23:54

    יש לנו שמאלנים קיצונים שעושים אותו נזק כמו הימנים הקיצונים בטירפוד המורל של המדינה בכלל ושל כוחות הבטחון בפרט!

  • 11.

    תאשימו את הערסים הערבים והיהודים. אין תרופת פלא לערסיות! (ל''ת)

    חילוניתשפויה, 09/10/08 23:42

    • חילוני זמ מלשון מחלה-ורק חולה נפש קשה חושב שהוא בריא.. (ל''ת)

      רפואה שלימה!, 10/10/08 03:53

      • אל תדביק אחרים בטפשות שלך...

        אלון, 10/10/08 10:52

        חילוני זה מלשון חול -''לא קדוש'' , שגם הביטוי הזה מעליב... כאילו הדתיים כן ''קדושים''

  • 10.

    ''ליל הבדולח'' של הערבים מזכיר לכם משהו ? (ל''ת)

    מיקי, 09/10/08 23:42

  • 9.

    רק כשפרידמן יצליח להוציא את האף של בית המשפט מעניני

    מיקי, 09/10/08 23:36

    הבטחון שלנו - רק אז המשטרה תצליח להציל אותנו מהגיס החמישי האלים.
    באינתיפאדה של ערביי ישראל באוקטובר 2000 המשטרה הצליחה להפסיק את הפוגרום, ואז ועדת ''חושך'' פיטרה כמה מטובי השוטרים. עכשיו השוטרים מפחדים לפעול ושוב תבוא ועדת חקירה שתסרס אותם.
    נמאס כבר - רוצים שיהיה למשטרה רשיון רשמי להשתמש בנשק חם במקרים שערבים מתנפלים על יהודים מכל סיבה שהיא או מיידים אבנים על כבישי ואדי ערה וכביש החוף. אלה מעשים של מלחמה עם אויב בעליל !

  • 8.

    תביאו כמה מהגבעות עם הנבוטים ורעולי פנים ותרחיקו את המשטרה. יהיה סדר. (ל''ת)

    כתומים, 09/10/08 23:28

  • 7.

    המשטרה הזו היא קולקציה של אפסים!

    ויקטור כהן, 09/10/08 23:20

    דובר מרחב הגליל מר שקד אני פונה ישירות אליך. אתה כתבת תגובה טיפשית שמראה באופן ברור את מנת המשכל הנמוכה של המשטרה.
    ואני אצטט-''ברגע שגברו האירועים הזעקנו כוחות מהמחוז'' ברגע שגברו האירועים?! תגיד לי אתם מטוטמים?! מה זה לעזאזל ברגע שגברו?! מי אתה שתחליט מתי הם גברו?! ברגע שפונים אליכם תשלחו כוח אפילו ניידת לראות מה קורה.למה לחכות עד שיתגברו?! כדיי שיהיה לכם אקשן? זה מה שאתם מחפשים?!
    בפעם הבאה עד ש''יתגברו'' מישהו יירצח ואז מה תגיד?! שהפניות לא גברו בזמן?!
    אני הייתי משעה את כל מי שאחראי למחדל המשטרתי הזה ואותך הייתי מפטר כי בתור דובר המשטרה אתה לא יודע את ההבדל בין שוד לגניבה!

  • 6.

    המהומות בעכו

    רני, 09/10/08 22:50

    המשטרה לא עושה דבר נגד עורינים ויודעם רק לתת דוחות על אי מתן וינקר בפניה ימינה לכן אני מציע עם הפסטיבל לא יבוטל לא לקנות החנויות בעיר העתיקה בעין רשויות לשמירת החוק האזרחים רשאים להחרים את החנויות בעיר העתיכה אבל לא להתפתות לפרובוקציה לאלימות

    • משטרת ישמעאל והשלטון השמאלני לא מגנים עלינו !

      יהודון, 10/10/08 00:43

      חיינו היו כהפקר !
      דמינו היה כמים!
      ערינו פצועות !
      ואחינו כואבים !
      לא ניסבול עוד את הבושה !
      כמו בגולה חיינו
      אין מושיע ועוזר
      ועל חיינו לא נוותר .....

  • 5.

    מוחה

    סונייה פ חולון, 09/10/08 22:44

    כמבקרת קבועה בפסטיבל של תיאתרון אחר. השגה אבטל את הגעתי כמחאה על התפרעויות דווקא ביום כיפור.

  • 4.

    תמשיכו לצודד בשמאלנים

    יופי, 09/10/08 22:43

    ונראה מה יהיה (:

    • המשטרע,השלטון,ובגץ הם חלק מהשמאל הקיצוני !

      הפוגרום בעכו, 10/10/08 00:44

      וגם חלק גדול מהתקשורת !

  • 3.

    להצביע ברגליים לא להגיע לפסטיבל עכו

    אלי א, 09/10/08 22:39

    אין צורך לבקש לבטלו. אני החלטתי לא להגיע . אולי כך המתפרעים יבינו את תגובת האנשים שוחרי השלום והדו קיום. אנחנו באים למי שאוהב ומכבד את הבאים. לא נראה לי כי המתפרעים ראויים לפרס על התנהגותם.

    • חייבים להחרים את פסטיבל עכו

      חרם יהודי, 10/10/08 04:12

      אם ימשיכו להגיע יהודים לעיר העתיקה אז כנראה שהגיע לנו מה שהיה... ויתדלק את העתיד ברעל ערבי מסוכן.....
      כבר שמעתי שהיה ריח של שתן בחומוס בעכו...

  • 2.

    אני רואה בעצמי אדם מתון ושפוי מאוד

    רועי, 09/10/08 22:25

    אך כבר מזמן היה לי ברור שזה רק עניין של זמן עד שנאלץ להבין שאי אפשר להמשיך לחיות כשבתוך מדינת ישראל מוקמת תת-מדינת-אויב בכל ישוב מעורב.

    אין מנוס מטרנספר. שאלת המחיר שלו תלוייה בכמה מהר נקלוט את זה.

    בהצלחה לכולנו - לכל עם ישראל.

    • כמה מבני מחבורת הצדיקים של מרזל ובן גביר בערים המעורבות ויחל טרנספר (ל''ת)

      מרצון ומששון, 09/10/08 22:58

    • מאז אוקטובר 2000 זו גם דעתי, אבל ועדות אור (חושך) למיניהן

      מיקי, 09/10/08 23:39

      לא מאפשרות לנו לחיות בכבוד, ועסוקות מהבוקר עד הערב בלשמור עך הכבוד הערבי.

  • 1.

    משטרת הגליל מצדיקה את המוניטין שלה כמשטרה פלסטינית=קראו

    אזרח בגליל, 09/10/08 22:19

    אזרחים יהודים מעכו שהתקשרו למשטרת ודווחו על פרעות בשכונה המזרחית נענו על ידי שוטרים ערבים שהתעלמו מהקריאות שלהם.
    רק לאחר פניות לתחנות משטרה בקצרין ,חיפה ונהריה החלה המשטרה להזיז כוחות.

    • משטרת הגליל יש דבר כזה?

      משטרת הגליל יש דבר כזה?, 10/10/08 00:13

      אם שוטר לא מתיחס שילך הביתה לא צריך כאלה שוטרים
      תתלוננו במחלקת חקירות שוטרים על כל שוטר שדברתם אאיתו בטלפון ואם יש לכם את שעת השיחה בפלאפון תשמרו