• 187.

    המקרה בעכו בערב יום הכיפורים

    רז מאירי, 12/10/08 16:56

    בערב יום הכיפורים היה משהו לא נעים בעכו ורציתי להגיד איך זה לא היה מתחיל הנהג היהמ עובר האנשים היו אומרים לו ''אדוני'' בבקשה אתה יכול לא לנסוע פה כי זה יום שלא נוסעים . אז זה היה נגמר אחרת ומי שהתחיל את הבלגן חיפש לזרוק אבנים ולריב

  • 186.

    חחחחח (ל''ת)

    ישראל= יראן, 11/10/08 11:01

  • 185.

    אבל יהודי שרוצה להפגין בכפר בגליל, זה מקפיץ את השמאל..

    גל, 10/10/08 20:06

    הכל הפוך פה, עוצמת השקרים ושטיפת המח עושים צחוק מ1984.

  • 184.

    הסיפור שלו דומה ''לאהבה הנכזבת'' ששמענו לפני שבוע. (ל''ת)

    שטיות במיץ, 10/10/08 19:44

  • 183.

    או משטרה חזקה או הוזזת הערבים למקום אחר

    רמי, 10/10/08 19:04

    המשטרה חייבת לאכוף בקפדנות חוקים נגד הסתה. במיוחד על ידי מנהיגים . וכל מי שמפר את החוק להעניש ללא שום היסוס.

  • 182.

    אם זה היה הפוך

    נוסן, 10/10/08 16:32

    ויהודי היה עושה פרובוקציה בליל רמאדאן כמה יהודים היו נלקחים לכלא על ידי השמאל כאן

  • 181.

    שייח ' אחמד מאצ'י אני מאחל לך בריאות וטוב שיהיו כמוך

    אבנר, 10/10/08 14:03

    עם כל הכאב במקרה הזה יש אנשים עדיין שפויים משני הצדדים

    • תקרא מה אומר לפני..טוב שזכר אותנו.

      שפוי?, 10/10/08 16:17

      ''אנחנו גרים ביחד, מוסלמים, נוצרים וגם יהודים ואנחנו מחפשים שקט ורוצים דו-קיום בין שני העמים''.

  • 180.

    מה אתם רוצים מהמשטרה? גנרל שטורמהייל לימד שצריך להתכונן לפוגרום ביצהר

    כבשה מסבירה, 10/10/08 14:03

    הערבים הם ידידנו. זה הכל רק המתנחלים.

  • 179.

    זכותי המלאה להצביע לאביגדור ליברמן בבחירות הבאות (ל''ת)

    סתם מישהו, 10/10/08 13:54

  • 178.

    רק ליברמן וביבי יחנכו אתכם , יא- כפויי טובה

    נילי השמאלנית, 10/10/08 13:52

    נראה איך אתם מסתדרים בעזה, יא שוויצרים, גיבורים, חכמים בלילה - ניצלתם עד תום את ההומניות שלנו - לא עוד

  • 177.

    לייבש אותם כלכלית לתמיד (ל''ת)

    ישראלי, 10/10/08 12:54

  • 176.

    הפרדה עכשיוו! לא קונים מפלסטינים תושבי ישראל! לא באים לפסטיבל עכו! (ל''ת)

    שהפלסטינים יגורו עם בני עמם בשטחים!, 10/10/08 12:50

  • 175.

    לנהג שהצית את המהומות (ל''ת)

    נוי אלון, 10/10/08 12:34

  • 174.

    דמעת התנין היא התכונה הערבית הבולטת ביותר (ל''ת)

    avi, 10/10/08 12:31

  • 173.

    אף אחד לא יודע מה הולך שם...

    עכואי, 10/10/08 11:56

    עכו זאת לא עיר של דו קיום פעם כשמשפחות יהודיות בעכו החזיקו את העיר הערבים פחדו ה התחילו לפוס תחת בזמן האחרון ואני שמח שהיהודים לא יצאו פראירים וכל שבוע יש שם מכות עלקק דו קיום זה שטויות אין ערבים בשיכון!ואם יכנסו הם יקבלו כמו שהיה אתמול ויהיה במשך השבוע לפי דעתי השארנו אותם בצד שלהם לחיות בשקט ולא טוב להם?שיקבלו באלאגן ואני חושב שגם נהריה קריות חיפה ונשר יתערבו כי עכו חברים של כולם שבת שלום....

  • 172.

    האופי הרצחני של הערבי ניכר ברציחות בעזה, והרציחות על כבוד המשפחה (ל''ת)

    ערבי רחום וחנון, 10/10/08 11:39

  • 171.

    דת שמעודדת או לא מונעת....

    מושון, 10/10/08 11:37

    דתיים יהודים וערבים מאד דומים ,ההבדל היחיד הוא שהערבים לא מפחדים מהחוק ,הכתב שלהם נראה כמו ערמת חרבות ,וכבוד למשפחה משיגים ברצח . מי שלא רואה את וועדת אור ושלמה בן עמי/ברק ברקע ,עיוור צבעים .

  • 170.

    אתה מעיד שקר. דהרת במהירות מטורפת עם רמקולים במלוא העוצמה (ל''ת)

    עדויות יהודים מעכו, 10/10/08 11:36

  • 169.

    מסתיר פרטים

    דרור, 10/10/08 11:35

    אני גר בשכונה ומה שסיפר הוא רק מה שהיה נוח לו כי הוא נסע במהירות עם מוסיקה שנשמעה די חזק בפרט ברחוב השקט, אבל את העיקר הוא לא סיפר זה שהוא או מבני משפחתו טילפן למפקדה שלוובדה סיפור על רצח ערבי, דבר שהביא את הערבים לנקום.
    עכשו משהתברר כי הכל היה שקר וכי אילמלא עלילת הדם על הרוג,לא היה קורה כלום,הוא חייב לעמוד לדין ולהיתבע על כל הנזק שגרם האספסוף על לא דבר.
    זה שהפסטיבל בוטל זה מביש ומוכיח לערבים כי הם מסוגלים לשבש לנו את החיים. אני פונה מפה לממשלה לא לבטל ולהוכיח כי שום דבר לא יגרש אותנו לא מעכו ולא מהארץ.

  • 168.

    הוא נסע עם מוזיקה רועשת בקולי קולות, סיגריות דולקות... (ל''ת)

    וכשביקשו ממנו להנמיך את המוזיקה הוא צחק וזלזל., 10/10/08 11:27

  • 167.

    מטומטמים !

    דן, 10/10/08 11:23

    מי שאשם כאן זה היהודים !
    הם התחילו עם זה ! מספיק עם השטויות האלה! איזה עם מטומטם - הולך מכות ביום כיפור כאלה שטויות לא יהודים ולא נעלים. למה צמים ? בסך הכל ערבי שנסע באוטן אז מה מת העולם ? מטומטמים !!!

    • שנאה עצמית זו מחלה , גש לטיפול (ל''ת)

      יהודי אחד, 10/10/08 16:11

  • 166.

    המהומות בעכו

    יוסי מרום, 10/10/08 11:04

    בכל חג שלהם הם מקבלים מאיתנו מחוות,אבל הם דואגים לקלקל כל חג שלנו. תתעוררו לפני שיהיה מאוחר. גם עכשיו מאוחר אבל לא מאוד.

  • 165.

    חתיכת זבל שכמוך, לא ידעת שלא נוסעים ביום כיפור ??

    עכואי, 10/10/08 10:18

    אז אל תצטדק לנו , עשית פרובוקציה במתכוון

    • זכותו ( וגם זכותי ) כן-לנסוע ביום כיפור. זה עדין לא איראן כאן

      אריה, 10/10/08 11:35

      אבל אם הוא גם משמיע מוזיקה רועשת --- אז זו כבר פרובוקאציה ברורה, וצריך לקבוע תג-מחיר, בגלל שהרבה ערבים הם ממש מומחים בלהתנשא ולהתגרות ביהודים.
      כלומר, אני מסכים שהרבה ערבים הם חוצפנים-פושעים ויש לשים אותם במקומם, אבל לנסוע בצורה תרבותית --- זו זכותו של כל אחד.

  • 164.

    היהודים...

    נועה, 10/10/08 10:08

    לא צמתם ביום כיפור בשביל?! איזה דו פרצופיים אנחנו היהודים, תמיד עושים מה שנוח, העיקר לצום, אלוהים יסלח

  • 163.

    שום דו קיום לא יהיה איתם!!! (ל''ת)

    דודי, 10/10/08 10:08

  • 162.

    טרנספר לפלסטינאים הם עושים את הבלגן (ל''ת)

    ישראלית, 10/10/08 09:49

  • 161.

    70.......תגובה לענין...כך צריך כולם (ל''ת)

    הרצל, 10/10/08 09:13

  • 160.

    האויבים הערבים עושים ככל העולה על רוחם

    גידי, 10/10/08 09:09

    היה ניסיון לפיגע דריסה ואחריו ניסיונות פוגרום. הערבים משתוללים וחייבים לטפל בהם ביד ברזל. נמאס מהם. הם רוצים להשמיד אותנו ומקבלים זכויות יתר.

  • 159.

    זה רק זמז

    ציוני, 10/10/08 09:06

    זה כל כך צפוי שדבר כזה יקרה בעיר עכו בעיר שכולם מכנים אותה כ ''דו קיום'' המילה הזאת היא רק מסיכה למה שיקרה בסופו של דבר הרי כולנו יודעים איך אחוז הערבים בארץ גודל אולי בעכו הם לא יצליחו ''לעשות בלאגן'' אבל בערים כמו חיפה,יפו זה יקרה:?

  • 158.

    יש פתרון אחד ויחיד העונה לשם טרנספר! (ל''ת)

    אלכס, 10/10/08 09:05

  • 157.

    ולמה על טענת התגובות כאן שהוא נסע בפראות עם מוזיקה רעשנית, אין מילה? (ל''ת)

    י, 10/10/08 08:50

  • 156.

    דו קיום

    דודו, 10/10/08 08:32

    אים הערבים בעזה והערבים בארץ הורגים אחד את השני ואין להם ערך לחיי אדם אז למה להם דו קיום עים הוהודים הכול צביעות רוצים לאמר שהערבי לא ידע שכיפורים.........מעניין...........

  • 155.

    יש פתרון

    אבא, 10/10/08 08:31

    כיון שכולם מאמינים באל אחד צריך רק להחליף לו את השם כל שנה.
    פעם לקרוא לו אלוהים ופעם לקרוא לו אללה.
    אם יש רק אחד מה חשוב השם שלו?

    • ובעיקר...

      אריק, 10/10/08 11:40

      לאהוב את ישוע ולהכיר בו.
      רק כך יוכלו היהודים והמוסלמים ( שדווקא כן מכבדים אותו ) להשלים את עצמם, עם עצמם, האחד עם השני... וגם להביא את ימות המשיח.

      • עכשיו עיצבנתם את בודהה (ל''ת)

        דני א, 10/10/08 16:03

  • 154.

    גם בשכונת גילה זה קרה כמעט

    שי פ. מירושלים, 10/10/08 08:28

    שכונת גילה הגובלת עם הכפר בית צצפא ,צעירי שכונת גילה שיצאו לכביש סבלו ההתנכלויות מצד תושבי הכפר שהתגרו באופן מכוון ביהודים בכך שיצאו בהפגנתיות מהכפר עם סוסים מכוניות ואף פתחו דוכנים לממכר שתיה ופיצוחים , מעניין מה היה קורה עם היהודים היו עושים את אותו מעשה בחג הרמאדאן בשכונת בית צאפאפא.

    • שמישהו יקח אחריות. למרות הכיפור, לצלם את הפרובוקציות הכי בולטות

      ולהעביר לארגון יהודי שיעשה בזה שימוש נבון, 10/10/08 09:05

      הדבר הזה שווה למרות ההפרה של יום כיפור (שחילוני יעשה את זה) כי זה יכול להציל חיים בסופו של דבר. אבל לא להעביר הצילומים ישירות למשטרה או לתקשורת כי זה לא מעניין אותם וחבל שהחומר ילך לאיבוד.

      • המשטרה אימפוטנטית, התקשורת השמאל-קיצונית מכורה, להתחיל לצלם בטירוף

        ולאסוף ראיות, כמה שרק אפשר!, 10/10/08 09:45

        אולי יתנדב איזה ארגון או מיליונר פרו-ישראלי לרכוש מצלמות ולחלק במקומות הרגישים. כמו שקיצוני השמאל חילקו לערביי השטחים. מצלמת וידאו היא היום כלי הנשק הכי רלוונטי והכי אפקטיבי.אם לא נדאג לעצמנו אין מי שידאג.

  • 153.

    עסק ישראלי זה הכי אחי....

    תכלס!!!!, 10/10/08 08:24

    תם עידן חומוס סעיד פנו למסעדות ועסקים יהודים זה היה טוב אחרי תרפט
    ויהיה טוב גם היום....

    • שהעסקים היהודים יורידו מעט את המחיר, ויפוצו ע''י הגדלת הקלייטורה

      להתארגן ולעמוד בסיכומים, 10/10/08 09:07

      כדאי לסכם מראש עםם הסוחרים היהודים.

  • 152.

    הם מ-פ-ח-ד-י-ם

    אני, 10/10/08 08:24

    ובצדק.

    בפעם האחרונה שהם התפרעו והתנהגו כמו בהמות (מהומות אוקטובר) היהודים בעכו עשו עליהם חרם שנתיים- וזה פגע בהם קשה. אז עכשיו פסטיבל עכו והם מפחדים שיפגעו להם העסקים, אז אחרי שהם היו ''גיבורים'' על שוטרים ערבים ויהודים בצום, הם פתאום מדברים על דו קיום. (הבת המסכנה שלי סה''כ היתה אצל הארוס שלה, מה אני אשאיר אותה ברחוב? לא , מה פתאום שתשאיר אותה ברחוב? תכנס עם מוזיקה באמצע יום כיפור לשכונה יהודית, תזעיק את המשפחה שלך ותעזור להפיץ ''שמועה'' שמתת.איזה ביזיון.)

  • 151.

    ערביה ישראל יש להבין תם זמן הפסקות לוותרנות

    hasson72, 10/10/08 08:05

    אתם פה בארץ אבותינו אתם מתחילים לעבור את כל כושר הסבלנות של העם היהודי אומנם שולם דם רב אך העם היהודי לא פוחד מדם ויש גם גבול לתשלום הזה כרגע המשווה מתהפכת והתשלום הוא של הערבים הן בארץ והן בחוץ לארץ עוד לחץ קטן הדבר יבוא גם לכל מקום שיש בו ערוב ערבי יהודי והכולל ערים כמו חיפה ערבים לא ישנו בשקט , גם חדרה כל הערבים צריכים להבין לא ישמרו על צניעות בשטח לא יהיה להם כלכלה לא חיים לבסוף יהיה סוף עם היהודי הוא העם הנבחר ובעל כושר הישרדות של כ 5000 עם קבלות השם איתנו ובע''ה' הגיע הזמן לא רק לבקש שקט אלה לייצר שקט גם על חשבון עוד דם ....

  • 150.

    זה היה להכעיס - ערבי טוב זה ערבי מת מת מת מת (ל''ת)

    אביב יו, 10/10/08 08:04

  • 149.

    רוצה דו קיום ?? לך תגור בקיבוץ . ברמת השרון . אבל דע לך . שם

    ===דו- קיום ??? עד החומוס ................., 10/10/08 07:51

    אתה לא תוכל לעשות פוגרומים . ..
    השמאלנים האירופאים ישכחו את החומוס שלך ויראו לך באמת מה זה גזענות ...

  • 148.

    הזאב עוטה עליו עור של כבש ומדבר כמו יונת שלום (ל''ת)

    שמן זית זך.., 10/10/08 07:34

  • 147.

    די עם הבכיינות שלכם ולקרוא לכל מה שזז אנטישמיות.

    אחמד, 10/10/08 07:30

    תראו את התרבות שלכם ''המודרנית'' שבאה להאשים כל המליון ומאתיים אלף שגרים במדינה הזו זה רק הורס את הסיכוי האפסי שערבי ישראל אכן ירגישו ישראלים ונאמנים למדינה ,למה אתם לא מציאותיים ולא מוכנים לקבל שפעם אחת הערבי אולי צודק... זה מתחיל מהמנטליות האומללה שלכם,למה ל20% מהמדינה אסור לנוסע באוטו ביום כיפור ,איזה צדק ודו קיום אתם מחפשים בדיוק ??? בכיייינים

    • די עם הפרובוקציות שלכם וניסיונות ההשתלטות שלכם על הערים שלנו (ל''ת)

      שרית, 10/10/08 08:32

    • תקראו את תגובה מס' 70 (ל''ת)

      כל הישראלים, 10/10/08 08:45

    • קודם תתנו להתפלל בהר הבית, ותפסיקו לרצוח,לגנוב, לאנוס ולשקר.

      אחד, 10/10/08 11:45

      ואחרי שתהיו בני אדם ולא להקת ארבה נדבר.

    • חשבתי האם להתייחס או לא לאפס כמוך

      עד לאירוע, 10/10/08 13:00

      אבל החלטתי שכן
      זאת היתה פרובוקציה נטו
      ואתה אפס מאופס יודע זאת
      אל תנסה להצטדק
      אתם עם רודף דף שחיי על דמם של אחרים
      אתם לא ערבים ישראליםם אתם פלסטינאים מחבלים
      יימח שמכם וזכר זכרכם
      אמן ואמןןןןןןןןןןןןןןןן

  • 146.

    שנה שעברה בערב כיפור זה הייה בכפר תבור.שם נהרגה בת של שוטר.

    קיקו, 10/10/08 07:26

    למה לא מזכירים את זה? תקשורת של שמאלנים?.

    • אם זו היתה התפרעות של הימין היו מזכירים אחורה עד המנדט (ל''ת)

      התקשורת השמאל קיצונית יודעת את העבודה שלה.., 10/10/08 08:02

  • 145.

    תמיד המשטרה אשמה ומה עם הפושע שהצית מהומה דווקא בכיפור לא נסלח

    אחת שאיכפת לה, 10/10/08 07:22

    ערבים גיזענים נמעסתם.

  • 144.

    גם בימי חול רגילים, הערבים עושים כשלהם

    מוסטפה עלי פארוק, 10/10/08 07:18

    ברחוב ראשי לעיני מאות עוברים ושבים, ערבים צעירים נושעים במכוניות, משמיעים מוזיקה צעקנית עם חלונות פתוחים ומשמעים הערות לכל עובר אורח, ואין מי שייתן להם הערה.
    לזה הנאיויות האינפנטילית שלכם מאמינה?. זה כבר ניקרה דו קיום,
    הרי הם ישקרו לך, גם אם תתפוס אותם על חם,

    • איך שאתה מחנך כלב -כך הוא מתנהג . (ל''ת)

      \\\ המאלף ....., 10/10/08 08:43

  • 143.

    בכיינים כנסו

    איאד, 10/10/08 07:14

    למה אתם כאלה מטומטמים? גם אם כל ערבי עכו התפרעו הרי הם לא עושים 1% מערבי ישראל למה אתם מאשימים את כל המליון ו200 אלף גם אם רובם היום נחשבים כנאמנים למדינה ומשתלבים יפה בחברה הישראלית,כל טאקל קטן עושים ממנו סיפור גדול ועושים אותו כאל אנטישמיות ,אם 80% מערבי ישראל ''נאמנים למדינה '' אחרי תגובות כאלה לא ישאר 10% כך.מה שעושים אוהדי בית''ר מה שעשה זאדה הטרוריסט היהודי מראה כמה אתם מדינה מודרנית וחושבת לדו קיום ,אם כבר שידפק כל דו קיום עליי ועל אויביי

    • 80% נאמנים למדינה... היפלת אותנו מצחוק (ל''ת)

      אולי 8%, וגם אותם קשה לאתר, 10/10/08 07:38

      • טוב, תוריד גם אותי מה 80% רק שלא תפול על הראש גם כך נראה מטומטם (ל''ת)

        איאד, 10/10/08 08:29

    • חחחחחחחחחה הצחקת אותנו... אין אמונה בערבים. (ל''ת)

      איציק מפליציק, 10/10/08 09:05

    • הבעייה היא

      אריה, 10/10/08 11:46

      שהרבה ערבים מוסלמים מתנהגים בחוצפה ויורקים על היאהוד. הרבה פעמים הם משתמשים במכוניותיהם ובמוסיקה רועשת לשם כך.
      אני מסכים שגם היהודים הם גזענים לא קטנים, אבל בסך-הכל המדינה מאד מאד סובלנית כלפי ערביי-ישראל. כנראה שיותר מדיי.

  • 142.

    הוא ידע בדיוק מה הוא עושה ועל כך צריך להיענש בחומרה .

    ישראלית, 10/10/08 06:57

    חבל שקומץ ערבים לא יודע לכבד את החגים של היהודים.הם לא ראויים להיות ישראלים.

  • 141.

    תזכיר לי איזה דו- קיום?!

    עכואית, 10/10/08 06:56

    הם לא סובלים אותנו ואנחנו לא אותם
    רק מה שהכרחי קונים מהם

  • 140.

    הדו קיום נדפק?? אוי ואבוי-מטומטם למה אתה מודאג,ממתי היה? (ל''ת)

    רביע, 10/10/08 06:56

  • 139.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 10/10/08 06:44

    למעלה מ70 אחוזים מהיהודים ולמעלה מ-50 אחוזים מהפלשתינאים נושאים את אותם כרומוזומים ב-DNA שלהם עובדה המצביעה על אב משותף קדמון.
    עובדה זו שטרחו להסתירה לא משפיעה כנראה על מבנה המוח.
    הבנתם?ואם לא הבנתם קבלו תרגום-מרבית היהודים,מרבית הפלשתינאים המוסלמים,מרבית הנוצרים החיים בישראל מקורם באב משותף-אברהם?הם ונושאים בגופם אותות גנטיים המוכיחים עובדה זאת!!!.
    כלומר רוב המוסלמים הנוצרים והיהודים הם למעשה אחים אם כי מחזיקים הם בדתות שונות
    אך כולן עובדות אלוהים.
    אוקיי, ועכשיו כשנודע לך הדבר האם אתה משתנה ומשנה או ממשיך במרייך?!
    -אין עוד מלבדו.
    גם לכוהנים מזרע אהרון DNA משותף!!!

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 10/10/08 07:00

      ועוד...19 נביאים מתוך סך הנביאים המופיעים בקוראן הם יהודים האם המספר 19 מרמז...?
      ועכשיו כולם להתפזר איש איש לאוהלו!!!
      -אין עוד מלבדו.

      • אם היה לך ידע בסיסי בגנטיקה

        צא מהסרט, 10/10/08 07:25

        היית מבין כמה הדברים שאתה אומר טיפשיים.
        וזה לא משהו שאני מתכוון לפרט בטוקבק, כי זה ייקח שעות.

        בוא אני אסכם את זה בכל זאת, בכמה מילים:
        כל בני האדם נושאים את אותם כרומוזומים בDNA, מלבד מונגולואידים או בעלי פגמים גנטים דומים.

        • אחים של מי?

          חתולה בשוק, 10/10/08 08:34

          אברהם הוא אביהם של הישמעלים אותנו שרה עשתה עם המלאכים ששלח לה אלוהים

        • כדור הארץ

          מוטי קליפורניה, 10/10/08 09:05

          המחקר נעשה בהדסה עם מדגם של פלשתינאים אשכנזים וספרדים ,שם הושוו מוטציות בכרומוזום Y והוכח מעבר לכל ספק הבסיס המשותף לאב משותף.
          סביר להניח שאם תעשה מדגם של כל אוכלוסיית ישראל תגלה התאמה ב-80 אחוז.
          ומכאן אתה מבין שדברי מבוססי עובדות!!!
          -אין עוד מלבדו.
          אנחנו אחים אם נרצה או לא נרצה.
          ויש הבדל בין העם שנמצא בישראל לזה שבאומות!!!

        • לכל האנשים הנורמליים אותו מספר כרומוזומים, אבל הרכב גנטי שונה (ל''ת)

          חובב גנטיקה, 10/10/08 16:01

  • 138.

    הוא שכח משהו וגם הכתב שכח משהו

    פנקו ניר, 10/10/08 06:32

    הוא שכח שהוא נסע בצורה פרובוקטיבית, עם קמקולים מפוצצים, וסיכן את הילדים ברחוב.

    • אני בטוח שבעכו יש הרבה ערסים יהודים שנוסעים כך כל השנה (ל''ת)

      שמאלן, 10/10/08 16:06

  • 137.

    הערבים בעכו פרובוקטורים

    יוחנן, 10/10/08 06:23

    ממש שיה תמימה....הערבים בעכו בשנים האחרונות יצאו מדעתם,בימי כיפור יצרו פרובוקציות בשכונות מעורבות עם רמקולים ועם רכבים-כדי להתגרות בציבור היהודי
    ליהודים נמאס מההתנהגות הערבית
    הערבים יודעים לתת כבוד רק לדת שלהם ולא לדתות אחרות
    מי שגרם למהומות הם הערבים ועכשיו הם מתבכיינים-גועל נפש!!!

  • 136.

    לא נראה לי ששלמה ארצי יסתכן שם כמה עצוב

    הלך הפסטיבל, 10/10/08 06:04

    http://www.accofestival.co.il/

  • 135.

    הוא רצה סתם להפחיד את היהודים וציפה שהם ישבו מפוחדים בבתים

    האמת, 10/10/08 05:09

    למה אין משטרה שמיד משתלטת על בן אדם כזה ולמה הוא לא במעצר?
    למה אין נגדו כתב אישום על הפרעה לסדר הציבורי, הפחדה ואיומים?

    • צודק !!!!!

      ידקשה, 10/10/08 06:05

      רק יד קשה ביותר תחנך פורעים מכל דת וצבע

  • 134.

    הפרדה! חילופי שטחים ואוכלוסין עכשיוו ! (ל''ת)

    שלא ישאר פלסטיני אחד בתחומי פלסטין היהודית., 10/10/08 04:41

  • 133.

    ==תקראו בבקשה, זה חשוב==

    קוורטי, 10/10/08 04:38

    המצב לא ישתנה, ואף יקצין עד שלא נפנים את האמת העצובה-יש לנו במדינה מיעוט של בריונים, מכל הדתות, ומכל העדות. בריונים ערבים, בריונים חרדים, בריונים מקרב העולים מבריה''מ ואתיופיה וסתם בני נוער בריונים ללא איפיון מסויים, כמו אלה שמשליכים אבנים על אמבולנסים ביום כיפור. צעירים שלא יודעים מהם ראשי התיבות של המלה תנ''ך, פתאום הופכים למגיני הדת ביום כיפור. הבריונות שהייתה נדירה ומבודדת, התעצמה וצמחה למימדים של מגיפה לאומית. והאחריות לכך? משטרה קטנה, חלשה ולא החלטית, עם מפכ''לים ושרים מוגבלי יכולת, פרקליטות ומערכת משפט שחייה בספרות אחרות המנותקות מקרקע המציאות והנהגת מדינה שמקרינה כלפי מטה שחיתות והפקרות. פתרונות? סליחה, אני לא רץ כאחוז אמוק לתפקיד של שר או ראש ממשלה. שה''מוכשרים'' הללו שנאבקים כל כך להגיע לעמדות השלטון, יספקו פתרונות. נראה לכם?

    • הבריונות אמנם קיימת אך הלאומנות חזקה ממנה

      מי, 10/10/08 06:41

      דו קיום הינו אשליה
      אחוז קטן מן הערבים בישראל מאמינים בו.
      השאר מחכים בסבלנות להתחזקות, כפי שהיא באה לידי ביטוי באירופה ובארה''ב.
      באירופה רצחו 6 מיליון יהודים וגרשו את הנותרים, במקומם, לדברי העתונאים האמיצים שם, קיבלו האירופים 20 מיליון ערבים ומוסלמים אחרים. מדווחים שעקב כך עלתה רמת הפשיעה, האבטלה, הלכלוך, הפגיעה בחזות הערים, פגיעה בממוצעי החינוך, בסכנות ברעשים מהמסגדים, בהסתה הדתי ובתביעות של המיעוט הקולני והמאיים הזה מהקהילה שאינה מוסלמית.
      זה קורה שם - וזה קורה כאן בעוצמה כפולה ומכופלת.
      מסםר הבריונים קטן בסדרי גודל ממספר המוסלמים הממתינים. המשטרה נועדה לטיפול בבריונים ופועלת נגדם (בהצלחה מאד חלקית) אך המשטרה אינה בנויה לטפל בהסתאה ובאיום המוסלמים שיחסל בעוד כ 10 שנים את מדינת ישראל מבפנים.

      • וו'אלה לא חשבתי על זה. המוסלמים הם נקמת יהודי השואה באירופאים! (ל''ת)

        שייהנו מהמוסלמים עד תום, 10/10/08 08:49

    • אני חולקת עליך

      שיר, 10/10/08 08:05

      מה זה קשור אז בגלל כמה בריונים, שאר התושבים אמורים לסבול מהפרעות סדר?

      • ==לא הבנת אותי, אסור להשלים עם הבריונות, בשום אופן==

        קוורטי, 10/10/08 10:42

        אבל אי אפשר להסתתר מאחורי התרוץ שמדובר בלאומנות. בכלל לא משנה מה הרקע של הבריונות. אם אין אכיפה והרתעה, כל בריונות תלך ותתעצם ותהפוך לאיום קיומיץ מצד שני, אם תהיה אימת החוק על בריונים מקטן ועד גדול, גם הלאומנות תרוסן. האחריות בהחלט לא עלינו האזרחים אלא על הנהגת המדינה.

    • אתה צודק מאד ! תודה ! (ל''ת)

      אדם, 10/10/08 11:52

  • 132.

    מתי נחזיר עתרה ליושנה (ל''ת)

    עד מתי ער.... יעלוזו, 10/10/08 04:04

  • 131.

    trouble making arab is no victim (ל''ת)

    jew, 10/10/08 04:00

  • 130.

    Religion is good for nothing

    Non -Religion, 10/10/08 03:59

    All religions do is divide humanity.

  • 129.

    הנהג מביע חרטה ? אולי הנהג מביע חארטה ... (ל''ת)

    הדס, 10/10/08 03:39

  • 128.

    חיילים שאכלו במחסום הרמדאן-נידרשו לא לעשות כן למרות שזה מסכן אותם ..! (ל''ת)

    רוצים זכויות כמו לערבים, 10/10/08 03:37

  • 127.

    שונאי ישראל טוענים שמותר לנסוע בכיפור..זה שקר-כמו בכל אירוע של ביקור (ל''ת)

    בירושלים סוגרים כבישים ללא קשר לדת אלא בגלל בטיחות, 10/10/08 03:34

  • 126.

    ואני חשבתי כי כבר אין יהודים שיתקוממו ?

    נחמן, 10/10/08 03:32

    אז יש עוד תקווה

    תודה ליהודי עכו, שהזכירו לנו היכן אנו חיים.

  • 125.

    לכל השמאלנים-צאו מהקטנות של הפוליטיקה זה יביא אסון גם אליכם..ובקרוב! (ל''ת)

    אתם קוראים לוותר גם על עכו?-אין לכם עתיד, 10/10/08 03:15

  • 124.

    הפכו את הכל כאילו אנחנו אשמים למה הוא לא רשם שהוא נסע עם מוזיקה ?!

    ..., 10/10/08 03:13

    שיווסיף למה שאנחנו נצא אלה שעשו את הבלאגן

    • שמאל ימין ימין ושמאל!!! ככה זה התקשורת!! (ל''ת)

      NY, 10/10/08 03:51

  • 123.

    תיקשורת יקרה-נא לדווח על תוצאות הפגיעה של הערבי התמים! (ל''ת)

    כמו הפרופסור הוא יצא ללא פגע וחבל..., 10/10/08 03:09

  • 122.

    הוא נסע עם מוזיקה ובא במטרה לדרוס !!! (ל''ת)

    ..., 10/10/08 03:05

  • 121.

    הרבה יהודים בקנדה נוסעים ברכב ביום כיפור

    דוד, 10/10/08 02:58

    הרבה יהודים מבוגרים בקנדה נוסעים עם הרכב לבת הכנסת בשבתות ובחגים. כל אחד שיחגוג בצורה שמתאימה לו.

    • ב- Canada. פה זה ישראל מדינת היהודים. (ל''ת)

      גיא, 10/10/08 03:36

    • גם היהודים בפולין לא לובשים סימני זיהוי יהודים, אז מה?!

      NY, 10/10/08 03:51

      ברומא התנהג כרומאי, אתה נמצא בישראל ובמיוחד בשכונות היהודיות, תתנהג בהתאם. אם אתה נמצא בקנדה, ארה''ב או אפילו בקיבוץ, תתאים את מנהגיך להילכות המקום!!

    • הערבי הזה , הוא לא יהודי רפורמי קנדי . והוא בטח לא נמצא בקנדה . (ל''ת)

      ===== מחט על תחת .............., 10/10/08 09:13

  • 120.

    אולמרט אתה אשם

    רועי, 10/10/08 02:43

    האמת שאתה לא אשם אבל התרגלתי שמאשימים אותך בכל דבר אז הצטרפתי לזרם. ועכשיו ברצינות אם ממשלת ישראל לא תשנה לגמריי את תפיסתה לא רק שהערבים יעלו עלינו אלא הם גם יכריחו אותנו לצום ברמאדן. ליברמן למשרד הביטחון ןמהר!!

  • 119.

    להעביר את המלחמה לקיבוצים ה''נאורים'' 0.00% ערבים (ל''ת)

    משה, 10/10/08 02:29

    • זה רעיון. תוציא סטיקר. יהיו הרבה מאוד קונים (ל''ת)

      תקציבאי, 10/10/08 07:44

  • 118.

    מה שקרה קורה בעוד הרבה מקומות בארץ. ומעצבן מאד.

    גיא, 10/10/08 02:05

    אני ראיתי רכב עם צעירים ערביים בשנה שעברה כמעט דורס חבורת ילדים שישבו על האפניים שלהם בכביש.

    גם לציבור היהודי מגיע כבוד בארץ הזאת.

  • 117.

    בירושלים לפני כמה שנים גם היו מקרים דומים

    שלומי, 10/10/08 01:57

    שערבים ניסו לעשות פרובוקציות ביום כיפור אבל זה נגמר בזה שהם חטפו מכות אחרי שיהודים יצאו מבית כנסת , הביאו אלות והניסו את הערבים תוך כדי מהומות קשות בערבים, היום הערבים לא מעיזים להתקרב לשכונות היהודיות בירושלים ביום כיפור , מבחינתם זאת סכנת חיים , ככה צריך לעבוד עם ערבים , זאת השפה שהם מבינים , רק כוח, אני רק מקווה שהמדינה שלנו לא תבין את זה מאוחר

  • 116.

    למה הוא לא עצור ?....

    אורן, 10/10/08 01:45

    משטרה של פחדנים. הרי לפי העדויות הוא נסע בכוונה עם רמקולים בתוך שכונה יהודית בעיצומו של היום הקדוש ביותר ואח''כ אף הזעיק את כל החברים שלו כדי לפוצץ יהודים.

    רק בישראל !....

  • 115.

    ל- 115 צר לי שיכולת ההבנה שלך לוקה בחסר!

    ב., 10/10/08 01:19

    ידעתי שתל אביבים מנותקים.

    ידעתי שתל-אביבים מביעים דעתם ללא קיראה והבנה של המצב.

    חבל שאתה מוכיח שחלק גדול מהתל-אביבים שמאלנים ללא קשר לעובדות.

    אני מעריך שאבותיך לא סבלו מפוגרום או שאתה מנותק מעובדות כמו רבים מתושבי מדינת ת''א.

  • 114.

    לא הנהג הצית את המהומות

    תל אביבי, 10/10/08 00:59

    הפוגרומצ'יקים היהודים שתקפו אותו הציתו את המהומות.

    • הנהג הזה נסע עם פול ווליום, וכן נסע במהירות, כן גם הכל (ל''ת)

      היה מתוכנן והפוגרומים היו בתוכנית של הערבים., 10/10/08 02:20

    • ניכר שיש לך כוחות על טיבעיים כמו לכל הערבים שתמיד יודעים מה קרה ללא (ל''ת)

      כל בדיקה,אפשר להבין את הרמה של ה''נאורים''..!, 10/10/08 03:07

      • קראתי שהיה בהיכון אוטובוס מלא ערבים עם אלות שהגיעו למקום עם אלות

        אף כי הנהג הפורע ''הביע חרטה'' ואמר כי ''לא התכוון''., 10/10/08 07:50

        מזכיר את דורסי הטרקטורים בירושלים, שעשו ''תאונות דרכים'' ממש ''בלי כוונה''.

    • שנאה עצמית זו מחלה , גש לטיפול (ל''ת)

      יהודי, 10/10/08 16:15

  • 113.

    מהומות בעכו

    עמר אלמחתאר, 10/10/08 00:56

    מחר שישי כול הערבים לעכו ץעכו קוראת לצבא של מוחמד

    • אינשללה תביאו את כל הערבים לעכו!!

      NY, 10/10/08 03:49

      תגיעו כבר עם המזוודות והדרך החוצה קצרה!!! נמאסתם חבורת הרס וערס!!!
      רק תעשו טוב לכולם אם תגיעו ותתפרעו, תוכיחו למעטים שעדיין כן מאמינים בפנטזיה של דו קיום שהם טועים!!!

      • טוב! (ל''ת)

        יאללה מלחמה, 10/10/08 07:52

    • כמה שתביא יותר ככה נוריד יותר

      מושיק, 10/10/08 07:37

      כל ערבי טוב יועבר מיידית לעזור לחמאס בעזה

  • 112.

    נבוא לפסטיבל ונאכל חומוס ''צבר'' (ל''ת)

    חולצה עם מגן דוד, 10/10/08 00:56

  • 111.

    למה היהודים עוברים לערבים ערביות?

    יהודי, 10/10/08 00:56

    אם כל-כך חשוב להם שאף מכונית של גוי לא תיסע ביום כיפור, שיעברו לבני ברק או לגבעת שמואל. גם לאלעד זה בסדר.

    • עכו היא עיר יהודית, יותר יהודית ממך.

      גיאוגרף, 10/10/08 11:55

      ומכיוון שאתה לא יהודי אלא קוסמופוליט נטול זהות, תעבור לעיר קוסמופוליטית. לך תגור באטלנטיס.

  • 110.

    שלושה ק''מ זה 25 דקות הליכ נינוחה. חבל על הטפשות שלו. (ל''ת)

    Y, 10/10/08 00:48

    • יופי גאון

      .., 10/10/08 02:41

      מה זה משנה???
      אולי זה היה מקרה חירום??
      משהו בדק??

      • הוא סיפר במשטרה שהלך להביא את הבת שלו מהבית של הארוס שלה

        ''מקרה חירום''.., 10/10/08 07:57

        תמיד יש איזה שמאלן פוץ שמתנדב להכשיר את השרץ. ומי נוסע עם מוסיקה בפול ווליום ב''מקרה חירום'', חשבת על זה?? ובכלל מה פתאום מוסיקה בפוול ווליום בשכונה יהודית ביום כיפור???

  • 109.

    שלושה ק''מ זה 25 דקן (ל''ת)

    Y, 10/10/08 00:47

  • 108.

    למה יהודים באים לגור בעיר ערבית, ואז

    יהודי, 10/10/08 00:44

    מתלוננים שנוסעים להם ברחוב?
    ולמה כשנוסעים ברחוב ה''פתרון'' של הימין הוא לנסות לעשות לינץ'?

    • עכו היא עיר יהודית. לערבים יש 22 מדינות על כן עליהם ללכת

      מהמדינה היחידה שיש ליהודים. לצערנו הרב לא נעזוב כי, 10/10/08 02:22

      וון שאין לנו מדינה אחרת.

    • HOW DARE YOU!

      jew, 10/10/08 04:02

      How dare you call it an arab city while it is on jewish land!

    • אתה יהודי אתה?

      דני א, 10/10/08 15:47

      לך לעזה

  • 107.

    מעניין שבאותה נשימה עם החרטה-מביע ''התמים'' את הדעה כי הדו קיום נהרס! (ל''ת)

    ומשיג את כוונתו האמיתית שמתגלה למפרע.., 10/10/08 00:36

  • 106.

    גם הדורס מפקיעין מיום כיפור שעבר לא התכוון כנראה. (ל''ת)

    לא שכחנו, 10/10/08 00:24

  • 105.

    הנהג לא ''החל את ההתפרעויות''

    עמית, 10/10/08 00:20

    והוא לא ''הצית את המהומה''- מי שהחלו את התפרעויות והמהומה הם היהודים הקיצונים שניסו לעשות בו לינץ'!

    • הנהג הזה נסע כדי לעורר פרובוקציות, נסע ביום כיפור, נסע

      במלוא הווליום, ונסע מהר. הכפרים השוכנים עורכים, 10/10/08 02:24

      חתונות ומשמיעים מוסיקה בקולי קולות בימי זכרון לחללי צה''ל, וכן ביום הכיפורים. הפרובוקציות של הערבים נמאסה. יש להם 22 מדינות על כן עליהם ללכת. לנו יש רק מדינה 1.

    • היית שם עמית? (ל''ת)

      עופר, 10/10/08 08:15

    • היית שם עמית?

      עופר, 10/10/08 08:19

      לא נראה לי שהיית שם, יותר נראה לי שאתה ממהר להגן על תושבי הארץ הערבים שנראים דרך עיניך כאנשים אומללים ועשוקים.
      אני לא יודע מאיפה להתחיל עם אנשים כמוך,אבל בכל מיקרה אני מאחל לך החלמה מהירה.

    • עמית הטיפש גם לא יודע כלום גם מדבר (ל''ת)

      כמה אידיוט שמאלני יכול להיות ?, 10/10/08 16:16

  • 104.

    פרובוקציות? אילו שטויות!!

    עכבר העיר- עכבר הכפר, 10/10/08 00:18

    כל אדם רשאי לנסוע בכל מקום כפי שתרצה נפשו גם ביום כיפור. אין שום חוק שמונע מאדם לנסוע בזמן זה או בשבת. כל חוק שיגביל זכות זאת אינו חוק שמפר את נעקרונות הבאים: חופש התנועה, אי כפיה דתית, זכות האדם לעשות כרצונו ובאופן סביר. כן זה סביר שאדם יסע ביום כיפור ברחבי העיר ביחד עם מוזיקה (לא בקול רם מידי). זאת זכותו המלאה. לכל המלעיזים, אם זה מפריע, תטפלו קודם בכל אלו שנוסעים על אופנים ביום כיפור לפני שאתם פונים אליו. אלא שאז שוב תעברו על העקרונותש רשמתי קודם.

    • בתודה לבג''ץ השמאל קיצוני (ל''ת)

      חוק יסוד כבוד האדם וחרותו ודתו ו..., 10/10/08 08:07

      • דניאל פרידמן, לתשומת ליבך (ל''ת)

        עכואי, 10/10/08 09:14

  • 103.

    עכו העתיקה באיזו מדינה?

    אדם, 10/10/08 00:01

    עכו העתיקה היא פנינת תיירות. ברחובותיה השילוט בשפה הערבית בלבד. באיזו מדינה עכו?

  • 102.

    נסיעה ''תמימה''

    עאלק, 09/10/08 23:55

    באמצע ליל כיפור מוזיקה בפול ווליום

  • 101.

    בריונים יהודים שפלים ניצלו הזדמנות

    רון, 09/10/08 23:41

    לפגוע בערבים.

    • מאיפה אתה יודע? היית שם? (ל''ת)

      מעניין, 10/10/08 06:46

  • 100.

    יום כיפור צריך להיות קדוש לכולם

    ליה מינצברג גרייצר, 09/10/08 23:37

    הסיבות:

    1. אין זיהום אוויר ממכוניות.

    2. אין אופנועים על מדרכות.

    3. בלי המכונים יש מקום גם לאופניים וגם להולכי רגל.

    המסר לכל השנה הוא:

    1. לאכוף פיקוח על איכות הדלק(בקרוב גם להסקה)למניעת מחלות.

    2. לא רק התחשבות בין דתיים לחילונים אלא גם התחשבות של רוכבי האופניים בהולכי הרגל שרוצים ללכת על המדרכה בלי שאופניים יפתיעו אותם מכל הכיוונים.

    3. כמובן בלי אופנועים של פיצריות על המדרכות.

    לשופטים , המחוקקים והמבצעים

  • 99.

    שלושה ערבים במכונית 2 בלילה מוזיקה רועשת

    עכואי מוכה, 09/10/08 23:30

    אלה העובדות

  • 98.

    הלך החומוס של שישי

    מוטרד צפוני, 09/10/08 23:26

    וואלה...אנחנו רגילים לאכול חומוס אצל סעיד....מה יהיה? נעבור לפיצה??????????????

    • במילא הוא משתין לך בתוכו (ל''ת)

      אסף, 10/10/08 01:40

  • 97.

    דו קיום

    דיוגנס, 09/10/08 23:19

    תמיד יש חוליגנים מכל דת עדה ולאום. צריך יד חזקה וכל אשם להעמיד למשפט. אין דבר חשוב יותר משכנות טובה.

  • 96.

    איפה אבי אקוודור? ההוא הימני מעכו?

    משה ונצואלה, 09/10/08 23:12

    אל תגידו לי שכשסוף סוף יש אקשן בעכו, הוא בוחר להתחבא בארון....

    • לערבים אסור לנסוע בכיפור אבל לרוסים מותר לעשן בפרהסיה בפניהם של

      רמי, 09/10/08 23:46

      הצמים.
      אכן תורת הגזע הלכה למעשה.
      יש גוי ויש גוי....

      • אכן יש גוי ויש גוי-אתם פיראי אדם,וזו עובדה שמוכחת כל יום מחדש (ל''ת)

        צמאי דם כרוניים,אפילו במחיר של חייהם עצמם!, 10/10/08 03:13

      • כי הרוסי הברבר הוא סתם אדיוט. אצלכם זה פרובוקציה מכוונת (ל''ת)

        תחת מטעה מיתמם של ''לא התכוונתי'' או סתם ''תאונה'', 10/10/08 08:12

  • 95.

    למה אני גזען ? כי ללא הבחנה גזעית הייתי צריך להזהר מכולם

    גזען מכורח הנסיבות, 09/10/08 23:05

    בזכות ההבחנה הגזעית שכל אלה שירו עלי ושזרקו עלי אבנים הם ערבים, אינני חייב לנקוט אמצעי זהירות כשאני רואה יהודי בצד הכביש או יהודי עם רובה.
    איני מוכן להיות טיפש כדי להחשב ''פוליטיקלי קורקט''.

    • כמה נכון וכמה חכם! (ל''ת)

      שאפו, 10/10/08 08:14

  • 94.

    למה הערבים עוברים לגור בשכונות היהודיות?

    תל אביבית, 09/10/08 23:01

    ואם הם עוברים, אז שיכבדו את מנהגי היהודים במיוחד ביום כיפור ולא יבצעו פרובוקציות. הם מעולם לא דורשים מעצמם את מה שהם דורשים מאחרים.טרבוש על ראשו של מוחמד הצית חצי עולם.

  • 93.

    he is just another Idiot Arab (ל''ת)

    D Taliga, 09/10/08 22:58

  • 92.

    בלוד הערבים בכוונה נוסעים בשכונות היהודיות בכיפור.. (ל''ת)

    המבקר, 09/10/08 22:55

  • 91.

    הטומטום צודק

    די!, 09/10/08 22:47

    הנהג צודק, כלומר הוא טיפש שנסע בערב יום כיפור אבל הוא צודק, אסור לתת לאירוע הזה להרוס את מה שנבנה במשך שנים.
    גזענים, בורים וחמומי מוח יש בכל פינה, לא צריך לתת לאירוע הזה להוריד אותנו שאולה.
    באופן אישי אני מקבל את הדברים שלו, עכשיו רק נותר לשכנע עיר שלמה, שנאמר במקום שבו טמבל אחד זורק אבל (או נוסע בערב הקדוש ביותר ליהודים) אלף ערבים משכילים לא יצילו.
    אני רק תוהה מה היה קורה אם זה היה הפוך? אם במקרה מישהו היה זורק ראש של חזיר למסגד מה אז היה קורה... בעצם, זה כבר קרה...

    • דבר בשם עצמך. נסיעה עם מוסיקה פול ווליום (!) בשכונה יהודית בכיפור (ל''ת)

      אנחנו לא קונים, 10/10/08 08:17

  • 90.

    הוא ''לא ידע''..., נולד רק אתמול וקיבל רשיון נהיגה רק שלשום, (ל''ת)

    אז איך הוא יכול לדעת מה זה יום כיבור?., 09/10/08 22:44

  • 89.

    ועל כך אמר כבר הקוזאק, כי הכל התחיל כשהיהודי החזיר לי.... (ל''ת)

    כבשה בזה לשקרים, 09/10/08 22:38

  • 88.

    הכל שקר שקר !!!

    DAVID, 09/10/08 22:38

    כל השנים הערבים ביום כיפור בכוונה נוסעים בפול ווליום עים המוסיקה ליד כל בתי הכנסת.הם יודעים שזה בכוונה.קל לומר שאנחנו לא בסדר היהודים.גםם הכתבה שלכם העתונות זה שקר.אתם לא מדווחים מה שבאמת קורה ..ואני אישית לא מאמין ''לחרטה'' של המחבל הזה. וגם אנחנו לא רוצים את המחלה ''ערבי'' אצלנו בעיר ולא בארץ. ואני לא גזען!!! פשוט נמאס הם מאוסים ולעוסים הם מגפה שקשה להתנקות מהם!!!!!!!
    והם למדו מאתנו את הפוליטיקה שלנו והם עומדים באחורי זה אנחו לא בסדר נתנו להם לגיטימציה.
    אני מאחל לעם היהודי שנה טובה ומתוקה ושקט שנוכל להתרומם קצת בפרנסה שלנו.

    • גזען ???

      המום, 09/10/08 23:06

      אתה לא גזען????לך לחפש מישהו שיסביר לך מזה זה גזענות....
      כנראה שהערבים מופיעים לך בחלוות ...
      עצה ממני : אם לא טוב לך לידם!!!! אז תעבור לגור במקום אחר .
      הסבר לטומטום :כי אתה חייייי בים של ערבים 350 מליון במזרח התיכון...
      עובדה :
      בטוח לא ידעת גם את זההה.
      יא ליצן...

      • לא, אתה הוא הגזען שמגן על הערבים שעושים פוגרומים (ל''ת)

        אחד, 10/10/08 00:01

    • אחרת עוד היו עלולים לקבל אותך ל-s.s...

      מזל שאתה לא גזען, 10/10/08 01:02

      הדברים שלך הם בושה לעם היהודי.

  • 87.

    פצצת תבערה

    תולי, 09/10/08 22:37

    מתי תבינו לא למכור בית לערבי.

    • אתה צודק אבל הוא שילם cash (ל''ת)

      דני א, 10/10/08 16:47

  • 86.

    למה הגזענות הזאת !כנסו

    נצרתי, 09/10/08 22:35

    אם תושבי עכו המקוריים כמובן הערביים היו מפחדים מהגל של ים עכו אז לא היו גרים על החוף ! גברים וישארו גברים לא אתם ולא אף אחד מוציא אותם ! עכו העתיקה רמז אדיר לנו ! אז לא לזרוק מילים מהפה ! והכל שקר ולא מקובל מה שאתם אומרים

  • 85.

    למה התשקורת לא מפרסמת את הצד היהודי ?

    קוקו, 09/10/08 22:30

    היהודים טוענים שהוא נסע בפראות עם מוסיקה רועשת כדי להתגרות התמים..
    ושל מי כל החנויות ורכבים שנפגעו ?
    רק של יהודים. מעניין הא ?
    תשקורת עלובה !!

    • כי הם לטובתם ,הם שמאלנים

      ימין, 10/10/08 06:48

      ובטח גם לא יפרסמו את התגובה שלי בגלל זה ...

  • 84.

    ערביי ישראל תפקידם להילחם מבפנים כמו במהלך האינתיפאדה (ל''ת)

    סוס טרויאני, 09/10/08 22:26

  • 83.

    פרובוקציה מתוכננת לא מקרי שהיו איתו עוד שני גברים (ל''ת)

    רינה, 09/10/08 22:24

  • 82.

    גזענות של הכתב

    דפנה, 09/10/08 22:24

    '' הנהג שהצית''. היהודים שיידו אבנים לא הציתו?

    • בגלל טיפשות (ל''ת)

      ארי, 09/10/08 23:39

    • סייג ''לחוכמתך'' שתיקה.

      סריו, 09/10/08 23:41

      בגלל טיפשות של אנשים כמוך המדינה הגיעה למקום המנוך הזה של חוסר שליטה בציבור הערבי. הנהג לא נכנס לקחת את חתנו ולא נעליים הוא נכנס במהירות גבוהה ונסע בטירוף כדי לפגוע ולא ככבשה תמימה. אם לא כן לא היה נכנסעם גרזן ואלה... מוטבשתשתקי אם אין לך משהו חכם להגיד.

    • לא. הם לא הציתו. הם הגיבו על הפרובוקציה

      הנה המחלה, 10/10/08 00:26

      הם לשם שינוי לא הגישו את הלחי השניה

    • היזהרי דפנה, הטיפשות (שלך) הורגת (ל''ת)

      הצועד בסנדליו, 10/10/08 03:06

    • אבל אני בטוח שאת מתנגדת לסיור של היהודים

      ^_^, 10/10/08 09:29

      בחברון, כי *זה* יצית מהומות.
      היהודים תמיד אשמים. הערבים זכים וטהורים.
      נכון, אחמדה?

    • למה הם לא מבקשים וועדת חקירה

      דני א, 10/10/08 16:55

      על הגזענות היהודית שאינה מאפשרת להם לעשות פרובוקציות בשכונות יהודיות ביום כיפור .
      זו פגיעה בזכות הפלסטעכואית לפגוע ביהודים
      פנו לנאסראללה שיוסיף אותכם לחוות חארטה
      המוחמצות

  • 81.

    מעניין עם יהודי היה נוסע למנגל בכפר ברמדן

    שפיץ, 09/10/08 22:23

    איזה יחס הוא היה מקבל....?!
    יורקים לנו בפנים בכך שמזלזלים בחגים שלנו,
    ועוד אחרי זה מוצאים אותם תממים, סך הכול רצה ''עוגה''.

    • נצרתייי.

      כמה נקודות למחשבה...., 09/10/08 23:16

      התגובה שלך מראה רמת טמטום ובורות מהגבוהות ביותר....
      1.חלק לא מבוטל מהאוכלסיה הערבית לא צמה ברמדן - (נוצרים, אטיסטיים....)אף אחד לא בא להם בטענות.... אם איים עליהם....
      זה שיהודי בא לעיר או כפר ערבי לעשות מנגל.... אתה מציג את זה כקטסטרופה!!!????
      אני מנצרת ... המסעדות היו פתוחות ברמדן בכל מקום וקבלו אנשיםםם..
      2. לא אמור בחוק שאסור לנסוע ביום כיפור....
      אני רופא ועובד כרגע בבית חולים ....
      מה אם מישהו חולה בבית ובאו לקחת אותו לבית חולים ???? לא מבררים ??? אסור ???? מאיפה הבורות והגזענות הזאת ...
      3. איש מבוגר ולא ילד ב 18, מגיע לשכונה שבה גרים קרובי משפחה שלו---- האם יאומן ויעלה על הדעת שנסע בפראות עם מוסיקה ווליום גבוה?????
      מסקנה : לצעריי שוררת במדינה שנאה וטינה לאוכלסיה הערבית גם בערים המשותפות מה שלא ציפיתי....

      • מסכים עם כול מילה.

        ניר המחמיר, 10/10/08 00:20

        אבל אין לכם מה לחפש בישראל!
        לך תהיה רופא במיצרים או בסוריה.

      • מעניין הערבים תמיד מצדיקים את חבריהם מייד וללא בדיקה (ל''ת)

        רק מראה על הרמה המוסרית.., 10/10/08 00:28

      • חופש דת מוחלט

        ע, 10/10/08 01:09

        לשאלתך אם מישהו חולה וצריך לפנות רצוי אמבולנס אבל אם החלטת לפנות לבד עשה זאת בזהיות לא בזריזות ופראות הנהג הזה נהג בפראות

      • הנהג היה צעיר לא מבוגר בדוק (ל''ת)

        ע, 10/10/08 01:10

      • תסלח לי גבר התשובה שלך היא שמראה טמטום כנס

        נצרתי, 10/10/08 01:22

        אצלנו בנצרת ובעיקר ברמדאן נכון שאנחנו צמים ! אבל לא משביתים מדינה שלמה ! חיים נוצרים ומוסלים ביחד ,המסעדות שלנו גם כן פתוחים לכל אדם אם הוא נוצרי מוסלמי או יהודי . מכבדים את כולם ולא להשבית מדינה שלמה ! דיי כבר ! עד מתי תבינו עד מתיי .
        ולגבי מה שקרה , בעכו היו חיים בדו קיום ! רק בתקופה האחרונה שנכנסו הטמפלים האלו הכל השתנה ! והנה עובדה מה שקרה היום זה לא יגמר !

      • הבעיה הקשה היא מה שקרה אח''כ

        השנאה ליהודים מושרשת עמוק בתרבות, 10/10/08 01:58

        נצא מנקודת הנחה שלא הייתה פרובוקציה , וגם שאלו שתקפו הינם בריונים , גזענים שונאי ערבים - כמה הם היו ? ברחובות עכו צעדו מאות ערבים משולהבים ששמעו את הקריאות המסגדים לצאת ולהגן , כי היהודים כבר הרגו מישהו . הערבים הסתובבו בעכו רעולי פנים , שברו וגרמו נזק היכן שיכלו , תוך הקפדה לפגוע בבתים או עסקים של יהודים בלבד ( בדוק ! )
        אני בטוח שגם דברים אלו לא ישכנעו אותך - ''הבעיה היא של היהודים '' .

  • 80.

    דו קיום? אשלייה יפה ללא קשר למציאות

    ספי, 09/10/08 22:23

    כיהודיה הגרה גם בעיר מעורבת בלב המדינה וכאדם שנגד אלימות אני מרגישה שחבל שכאן ביפו הדברים לא נראים כמו בעכו. כל העסקים ללא הבחנה של האוכלוסיה המוסלמית ביפו היו פתוחים רכבים נסעו עם מוזיקה בפול ווליום ואנו היהודים הסתגרנו בבתים. למרות פנייה לעירייה לאכוף את חוק המדינה בנוגע לעסקים לא נעשה דבר מאחר ואנו לפני בחירות והקול הערבי ביפו שווה יותר מהקול היהודי. אז כשמספרים לי שהדברים נעשו בתום לב קשה לי להאמין כי הרי אני חייה עם אוכלוסיה דומה כאן ביפו. הדווקא וההתגרות אינם בתום לב אלא בכוונה מובהקת להתגרות באוכלוסיה היהודית ולהראות עליונות עליה כשבראמדן הסתובב רכב וכרוז צרח את התפילות ברחבי יפו לא הגיבנו כי לא נעים גם להם מגיע לחגוג אבל מרוה ותרנות מצידנו אנו מאבדים את הזהות שלנו. חבל שביפו היהודים עדיין חיים עדיין כגולם.

  • 79.

    צריך לשים סוף להשלכת אבנים על מכוניות שנוסעות ביום כיפור.

    ע''ש, 09/10/08 22:22

    לא רק על ערבים משליכים אבנים. אבל בעכו זה היה נימוק לפרעות נגד הערבים. בושה!
    היכן החוק? היכן המשטרה (כל שנה)?

    • יהודיה תמהונית שצירה ציור פוגע ברגש הערבים נכנסה לשנתיים מאסר! (ל''ת)

      אני שואל את שאלתך מהכיוון השני,איפוא השיוויון???, 10/10/08 00:26

  • 78.

    סתם יהודים בריונים מטומטמים אני יהודי שמתביש

    אא, 09/10/08 22:21

    טיפשות זה מה שזה

    • יהודים כמוך הם קודם כל מתביישים מה מזה שהם יהודים

      יהודי גאה, 09/10/08 23:00

      ובגלל זה הם מרגישים צורך להתנצל כל הזמן ומחשקים אותה מתביישים מהעם שלהם...האמת שהם מתביישים מעצמם והיו רוצים שיהודים אחרים יהיו באותו מצב.למזלנו העם היהודי מורכב ברובו מאנשים שגאים בזהותם בזכות זה העם הזה קיים כבר כמה אלפי שנים.לגבי האירוע עצמו לך תחלל חג ערבי ותראה מה יקרא אבל אז כמובן אתה תגיד שמדובר על יהודים גזעניים שפגעו בכבודם של הערבים ואתה שוב תגיד שאתה ''יהודי שמתבייש''

    • ו-500 ערבים עם גרזנים זה לא בריונות

      יהודי גאה, 10/10/08 01:01

      ערבים צועקים מוות ליהודים, מנפצים מכוניות, שוברים חלונות של חנויות ואתה מתבייש - לך לאלף עזאזל!

    • why don't you go live in gaza (ל''ת)

      jew, 10/10/08 04:03

  • 77.

    עכו - לא לקנות מהערבים ולא לאכול אצלהם בפסטיבל

    יהודי גהה, 09/10/08 22:21

    היו חזקים והביאו אוכל מהבית, לא צריך לשבת ולאכול אצלהם במסעדות שישארו עם מה שהם בישלו.

    • רעיון טוב שילמדו שלכל דבר יש מחיר (ל''ת)

      יוגב, 09/10/08 23:22

      • הם בונים על המבקרים השמאלנים (ל''ת)

        והשמאלנים משתפים פעולה ברצון, 10/10/08 08:33

  • 76.

    אם הייתי פלסטיני הייתי עוזר לעמי ונלחם ביהודים! (ל''ת)

    לכן על הפלסטינים להגר מתוך ישראל!, 09/10/08 22:20

  • 75.

    הכתב כותב כמו הדובר של המתסיס

    אבי, 09/10/08 22:20

    למה הדבר דומה?
    לפתיחת סטקייה מול המסגד ברמאדן!

  • 74.

    סליחה, אבל ממתי יש חוק שאוסר נסיעה ביום כיפור? אנחנו לא מדינת הלכה!

    חילונית, לא שמאלנית, 09/10/08 22:19

    נסיעה תמימה או לא, זכותו לנסוע בכיפור, כמו גם בשבת ובכל מועד אחר.

    • אין גויים חילונים גם ככה מותר לך אבל תכבדי את האחר (ל''ת)

      יוגב, 09/10/08 23:24

    • טיפש עם תעודות!

      שמאלני אבל ציוני ושפוי, 09/10/08 23:26

      לא יוצרים דו קיום עם חוק יוצים דו קיום עם כללי התנהגות ומןסר,גם אם נניח שאין חוק(ואתה טועה כי יש חוק ואסור להשמיע מוזיקה חזקה גם בימי חול ב 2 בלילה!!) עדיין
      כללי ההתנהגות מחייבים הבנה והתחשבות

      בין אדם לאדם ובכלל לא חשוב אם הוא יהודי או מוסלמי.

    • אכן יש חוק שמאפשר לעיריות לאסור נסיעות ביום כיפור

      חילוני לא שמאלני, 09/10/08 23:26

      חוץ מזה אם יום אחד בשנה לא נוסעים(ולמעט לנסוע הכל מותר)זה לא הופך את ישראל למדינת הלכה אלה לעם שקצת מכבד את דתו(ואני מזכיר לך שאני חילוני...אבל לא אנטי כמוך!).לגבי האירוע עצמו תחללי חג ערבי ותראי מה יקרא...מהומות מאוד אלימות בכל מקום וקריאות לגזענות מצד הערבים.השאלה אם אז תגידי שמדינת ישראל היא מדינת הלכה???

    • קצת כבוד יקירתי!!

      מכבדת חוק, 10/10/08 00:00

      לא צריך חוק אבל מה עם לכבד יקירתי. לא אעיז לאכול ליד ערביה שצמה ברמדן.

    • צבועה קטנטנה-גם לעמוד בצפירה זה לא חוק-אבל את זה אתם דורשים מחרדים! (ל''ת)

      מה גם שהוא לא ''סתם'' נסע עם מוסיקה רועשת,ובטירוף.., 10/10/08 00:21

  • 73.

    להעמיד אותו לדין על הסתה ולתבוע אותו על כל הנזק שנגרם

    ד., 09/10/08 22:19

    האיש פושע ובגללו כל הנזק! יש נזק של מיליונים שהוא ישלם ואם אין לו כסף שיישב בכלא עד שיינמק. טיפוס נאלח שרוצה לחרחר מלחמה. מסיט למלחמה ויוצר פרובוקציות. מי שילם לו שיעשה את המעשה הנתעב הזה? שייקח בחשבון שלפי הקוראן החטא שהוא חטא מונע ממנו חיי עולם הבא והוא ילך לגיהנום! שישאל את חכמי הדת ויקבל מהם הסבר על מעשיו החמורים אבל קודם כל שיכין כופר כסף של 2-3 מיליון דולר על הנזקים שארעו בגללו!

  • 72.

    כשלא מכבדים אירוע דתי ערבי זה נגמר באלימות הרבה יותר קשה אז שלא יבכו

    ניר, 09/10/08 22:17

    אם מחללים חג ערבי פורצות מהומות בכל מקום וקוראים לזה גזענות.אז כשערבים מחללים אירוע דתי יהודי(ועוד יום כיפור...במדינה יהודית!!!)שלא יתלוננו על כמה אבנים או שיתחילו גם הם לכבד דתות אחרות.

    • חחחח

      תבי דוגמה!!, 11/10/08 10:57

      מה, אין??!

  • 71.

    אין דו קיום כי הערבים המוסלמים לא מתחשבים באף דת!!!

    שמאלני ציוני ושפוי!, 09/10/08 22:13

    להפעיל מוזיקה רועשת ביום כיפור זה בדיוק כמו לעשות מנגל מתחת לחלון של מוסלמי ברמאדן

    האיסלאם היא דת ותרבות מסיונרית ובהגרה דת מסיונרית לא מתחשבת ברגשות של הדתות האחרות
    זו הסיבה שרוב תושבי הגליל מתעוררים ב 5 בבוקר לקול המואזין!!!

    הגיע הזמן לחנך,כן לחנך את הציבור הערבי מוסלמי
    להתחשבות ולשמירה על החוק!!! כבר הוכח אין ספור פעמים שסולחות דיונים עם הנכבדים והרגעת הרוחות רק תורמים בטווח הארוך לאלימות!!!
    הפעם לא לוותר! כל מי שהשתתף בפוגרום נגד חנויות של יהודים שלא היו שותפים לתגרה הראשונית צריך לשבת בכלא!!! איך אמר אולמרט פה לא יהיו פוגרומים נגד לא יהודים..ומה עם יהודים?!?

    • תגובה ל 71.אתם זה שצריכים לחנך את הדור החדש שלכם

      נצרתי, 10/10/08 01:28

      אוף סליחה ! אם הדור הקיים כרגע לא מחונך אז מי יחנך אותם !!!
      הדת שלנו לא כמו שלכם ! קודם אנחנו יש לנו היסטוריה והיסטוריה אדירה שמובנת ומבוססת על שלום ועל חיבה ולא כמו דת אחרת.ולגבי רמדאן נכון שאנחנו צמים ! אבל לא מפריעים לאף אחד ולא כמוכם ! משביתים מדינה שלמה ! יהודים וערבים ! מי שעושה מנגל ליד החלון אנו סוגרים החלון ונותנים לו לאכול ולא מרביצים לו כמוכם !.עכו ערבייה ותשאר ערבייה .בבקשה ! לחזור על ההיסטוריה על עכו ! ותדעי

      • לנצרתי, תקרא את תגובה 70, איך באים לידי ביטוי ה''שלום והחיבה'' שלך (ל''ת)

        היסטוריה המבוססת על שלום ועל חיבה''..., 10/10/08 10:31

  • 70.

    להחרים את בתי העסק הערבים

    תושבת עכו, 09/10/08 22:13

    רק אחרי שרואים בעיניים מה שקורה ואחר כך קוראים את הכתבות מבינים כמה התקשורת בארץ מגמתית!!! אני מדברת על ``ליל הבדולח`` שהערבים ניסו לעשות בעכו. זה שבאו אוטובוסים שלמים מהכפרים רעולי פנים והחלו לנתץ ולהרוס כל מה שבדרכם לא ראיתי בשום כתבה שהיא. שכתוב המתפרעים, משום מה לא מציינים שזה הערבים. בתור בחורה שעובדת עם ערבים ולמדה איתם, פשוט הייתי מזועזעת ורק עכשיו הבנתי שאין כזה דבר דו קיום הכל למראית עין. הדרך היחידה להרגיע אותם היא דרך החכמים שלהם ואת המסר הם יקבלו שנעשה עליהם חרם צרכנים. נכון שהסחורה שלהם יותר זולה אבל עלינו להיות מאוחדים אם אנחנו לא רוצים שהמלחמה הבאה תהיה פה בארץ ישראל בין היהודים לערבים ולא רק בעזה אז לא לקנות לא בפייסל ולא אצל סעיד, סווילה, חמודי או כל סוחר ערבי שהוא. לא לשכוח ללכת להצביע בבחירות לראש עיר יהודי ובפסטיבל עכו ללכת רק להצגות של יהודים ולא לקנות כלום מבתי עסק של ערבים. הלוואי ולעולם לא ניתקל עוד בזוועות שכאלו וזה יקרה רק אם נצא מהאדישות ונבין שמלחמת הקיום שלנו לא נגמרה וכרגע הם אלו שמבינים את זה יותר טוב!!

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      הרצל, 10/10/08 09:13

  • 69.

    אםשר לקבל את הגירסא של היהודים?

    ענת, 09/10/08 22:08

    או שרק הקול הערבי נחשב אצלכם?

  • 68.

    למה אתם מאשימים את התקשורת

    שמעון הצדיק, 09/10/08 22:06

    תאשימו את אלה שאתם חושבים שהם ימנים בכנסת כמו הליכוד שלמעשה עם תבדקו טוב יתברר לכם מהר מאוד שיש להם בוחרים ערבים.
    הרי הדבר הפשוט ביותר לאלה שמכנים את עצמם ימנים לחוקק חוק שאומר מי שלא נותן שירות צבאי או שירות זה לא רשאי לבחור ולהיבחר.
    כן גם החרדים שלא יבחרו אין הבדל בינם לבין הערבים אלה ואלה לא רואים במדינת ישראל מדינת היהודים

    • הימין-מרכז הוא התקוה השפויה היחידה שנותרה לנו בארץ המעונה הזאת.

      התקשורת השמאלנית קיצונית הביאתנו עד הלום, 10/10/08 10:03

      ונא לא לבלבל את העובדות. אתה עושה צחוק מעצמך. מתנשא אדיוט. מתייחס אלינו כאל מפגרים.

  • 67.

    לא יכל ללכת 3 קמ?!?!?!?!?!?!?!?!? (ל''ת)

    מישהו, 09/10/08 22:06

  • 66.

    יהודים הפסיקו להתחנף לערבים! לא ייצא מהם כלום! עובדה 60 שנה עברו

    היחסים איתם ברגרסיה ! כנ''ל עם השכנים!, 09/10/08 22:02

    תרצו או לא רק כוח!
    שמאלנים תפנימו! ואם אני טועה אז תנו דוגמאות מוצקות, ולא ''שאני הולך לאכול במזרח ירושלים או ב ''אל בבור'' במשולש!
    גם כך הם יורקים לכם בתוך הצלחת!

    • רק יורקים? (ל''ת)

      אתה אופטימי, 10/10/08 10:05

  • 65.

    לא יאומן

    אבי גבעתיים, 09/10/08 22:01

    התקשורת ההזויה תמיד לוקחת את הצד הערבי אני לא מבין מדוע.אני רק יכול לומר שבזכותכם עברתי משמאל לימין קיצוני.לאט לאט אני מבין את המתנחלים ןיודע שיש הרבה דיסאינפורמציה.ולכם התקשורת הלא הוגנת אני אומר הציבור לא טיפש ובסוף הכל יתפוצץ לכם ולנו בפרצוף.

  • 64.

    במרוקו לא העזנו ללעוס מסטיק ליד הערבים בצום רמאדאן !

    כאן הערבים ''מחרבנים לנו מול העניים בכיפור!, 09/10/08 22:01

    די לסבלנות ולהבלגה! אם לא הפוליטיקאים אז השוטים!

  • 63.

    דו-קיום = לערבים מותר הכל וליהודים אסור להתלונן ולהגיב

    ג'מאל תוופיק, 09/10/08 22:00

    אחרת דו הקיום יהרס

  • 62.

    אחרי הפוגרום המוסלמי באוקטובר 2000, ואחרי עשרות מקרים

    מיקי, 09/10/08 22:00

    של ידוי אבנים בכבישי הצפון ובכביש החוף, ואחרי שריפת ביתה של בדואית ש''העיזה'' להדליק משואה ביום העצמאות, ואחרי שריפת העסק של ערבי בחיפה ש''העיז'' לתמוך בדרישה לשירות לאומי של ערבים ישראלים - מישהו עוד מאמין בדו-קיום?
    והפתרון לא יהיה בהחרמה של עכו. זו עיר ישראלית קודם כל. אבל צריך להפסיק להעסיק ערבים, לדרוש ביטול זכויות של משפחות שיוצא מהם מחבל שמבצע פיגוע דריסה או מיידה אבנים.
    ולדגנרטים שידרשו, בשם השויון, לעשות אותו דבר לגבי ''מחבלים'' יהודים - שישללו מהם את כל ה''זכויות'' שנותנים ליהודים בכל ארץ ערבית...
    ותקראו לזה אפרטהייד. או שיוחזר הממשל הצבאיץ

  • 61.

    לעולם לא יהיה דו קיום! כי הו חד סטרי! הערבים רוצים רק זכיות!

    אין תעודות זיהוי לערבים!, 09/10/08 21:59

    שופטים אזרו אומץ ! תנו פסק דין כראוי

  • 60.

    הנהג התמים פרץ מחסום שהוצב כדי שלא יסעו בשכונה היהודית בכיפור (ל''ת)

    שאול, 09/10/08 21:57

  • 59.

    יום אחד לא יכל להתאפק היא או הוא מה אנחנו אוכלים ברמאדן מולם (ל''ת)

    זקי הנאור, 09/10/08 21:57

  • 58.

    אל תאמינו לערבים אין דו קיום-הערבים מטילים טרור בעיר (ל''ת)

    עמית מעכו, 09/10/08 21:55

    • יודעת למה ! בגלל שלא תסתובבי בעיר שלנו (ל''ת)

      עכואי, 10/10/08 01:29

  • 57.

    המסכן התמים ממש לא ידע כלום

    דוד, 09/10/08 21:55

    זו פעם ראשונה שהוא שומע על יום הכיפורים. אם היה יודע לא היה נוסע...

  • 56.

    שהערבים יפסיקו להיתמם. שיפסיקו להידחף בכוח לגור בכל

    מיקי, 09/10/08 21:54

    שכונה יהודית ובכל ישוב יהודי חדש. בכל הארצות המוסלמיות לא נשארו כמעט יהודים וגם נוצרים בגלל ה''סובלנות'' המוסלמית הידועה. אבל משום מה הם נדחפים בכוח ומנסים לכפות את המנטליות שלהם בכל חור. אגב, גם באירופה. הם לא משתלבים אלא מנסים להכתיב לאוכלוסיה המקומית איך ''להתחשב'' ב''תרבות'' שלהם.

  • 55.

    הנהג הערבי שקרן כמו חתנו...עשה בכוונה בעצת חכים ערבים (ל''ת)

    תושב שכונה שמכיר המשפחה, 09/10/08 21:53

  • 54.

    פסטיבל עכו

    הכריש, 09/10/08 21:51

    אני ועוד הרבה מחברי לא יבואו לפסטיבל בעכו חבל שזה קרה עכשיו הם ישלמו את המחיר

  • 53.

    עכו (ל''ת)

    רימון, 09/10/08 21:51

  • 52.

    לא מאמין לחולירה הערבי שהוא מתחרט. לא מאמין שהוא לא

    מיקי, 09/10/08 21:49

    ידע שזה מה שיקרה. לא מאמין בדו קיום עם מוסלמים. גם באירופה כבר הפסיקו להאמין בדו קיום עם דת השטן הזו.
    צריך להתחיל להקליט את שטיפות המוח שעושים להם במסגדים שלהם, שעושים לילדים שלהם בבית הספר ושעושים בהתקהלויות של עדרי המוסלמים שבאים לשמוע את הפלשתינאצי ראאד סאלח. ואת זה צריך להשמיע בקולי קולות בכל העולם כדי שיבינו מה המהות של האיסלאם ושצריך לטפל בו באותה דרך שטיפלו במגיפות.

    • צודק. ואם לא עשו את זה עד ה יום, זה מחדל הסברה!!! (ל''ת)

      המשטרה אימפוטנטית, להתחיל להתגונן חכם!, 10/10/08 10:10

  • 51.

    אלימות

    אבי, 09/10/08 21:47

    לך מפכל המשטרה אני פונה יש לבטל את הפסטיבל מעכו העתיקה ולהעבירו לתוך העיר למקומות יותר בטוחים מאחר ולי נראה שעומד להתרחש פשוט פוגרום ביהודים שיבואו להנות

  • 50.

    לא קשור לדו קיום

    תושב עכו וותיק, 09/10/08 21:47

    מאז ומתמיד זרקו אבנים בעכו על מכוניות שנוסעות ביום כיפור ללא קשר ללאום הנוסע. אני יודע בשנים קודמות על מס'' מכוניות של יהודים שנרגמו באבנים בגלל שנסעו ברכב ביום כיפורים

    • כי גם יהודי שנוסע בכיפור זה פרובוקציה. ולא רק בעכו, בכל הארץ (ל''ת)

      אז למה לעשות פרובוקציות כאלה?, 10/10/08 10:13

  • 49.

    צעירים דבילים (ל''ת)

    guy361, 09/10/08 21:46

  • 48.

    מה אתה לא יודע שלא נוסעים בכיפור שם?

    תוהה, 09/10/08 21:46

    אם זה היה החג שלכם הייתם רוצים שיכבדו אתכם ולא יכנסו לשכונה שלכם
    אז למה לא לכבד את הצד השני עשיודעים שזה מפריע?

  • 47.

    כל כך מסכן...ממש בא לרחם על הפרובוקטור (ל''ת)

    דנה, 09/10/08 21:46

  • 46.

    מה חשבת שאנחנו יהודים כמ ו שהדרשן סיפר לך?

    נחוש, 09/10/08 21:43

    עברו ימים שהיה דוקיום כמו שאתה רוצה. ביום הקדוש של יהודים לחלל להם את היום. אחרי מה שעשית ואתה עוד חי, אנחנו פריירים. זוכרים מה קרה לרבי זדה? המשטרה האידיותית עוד לא עצרה את הרוצחים הערבים. זהותם ידועב והמשטרה חיה עם הלינצ' ביהודי בסדר גמור. אבל אידיות הזה שהלך לחלל את יום הכיפורים לא קיבל את העונש שלו בגלל שהיהודים מפחדים מסטנדרטים הכפלים של המשטרה הכושלת. אין דו קיום. יש הפרדה מוחלטת.

    • זאדה היה מחבל רוצח

      אני, 10/10/08 08:38

      ועם או בלי חוק, אני חושבת שלרוב האנשים פה (למעט אלו שמקדשים את החוק בכל מקרה בלי להסתכל ימין ושמאל) אין בעיה עם רצח של מחבל רוצח- ככה היה בקו 400, ככה היה לפני כמה שנים כשירו במחבל כפות, וככה גם עם זאדה. אז אין פה עונש מוות, אבל אם זה כבר קורה- זה לא מפריע לאף אחד.

      • א. זה היחה קו 300 ב. בטח שאיכפת. אם עשו עניין מהמחבל הערבי אז שיעשו (ל''ת)

        עניין באותה מידה על המחבל היהודי., 10/10/08 10:16

      • אם בשבילך זה אותו דבר לרצוח מישהו כפות ומישהו משתולל, מצבנו קשה (ל''ת)

        שמאלן, 10/10/08 15:38

  • 45.

    לא ייאמן

    אסף מורד, 09/10/08 21:43

    לא ייאמן שאין אפילו איזכור אחד של הגרסה של תושבי עכו היהודים, אם יש פה גזענות היא של כותבי הכתבה, וגם חלק מהאחריות היא על כתפיהם. תחשבו טוב לאיזה מציאות אתם מובילים אותנו

    • תקרא תגובה 70 אולי תבין משהו (ל''ת)

      גם תגובה 62 תוסיף לך קצת אינפורמציה, 10/10/08 10:17

  • 44.

    אני לא מבין כיצד הוא לא במעצר?

    ד, 09/10/08 21:42

    נהג ערבי נכנס לתןך שכונה של יהודים ביום הקדוש ביותר להיודים, ביום בו אף מכונית לא נוסעת. האם זה לא ניסיון לרצח באמצעות דריסה? יש להעמיד את הנהג הערבי לדין על ניסיון לרצח, ועל חילול הדת היהודית.

  • 43.

    לגרש את הערבים מעכו לעזה עכשו!להעמיס ולהוביל עכשו!טרנספר! (ל''ת)

    רוני, 09/10/08 21:42

  • 42.

    מה חשבת שאנחנו יהודים כמ ו שהדרשן סיפר לך?

    נחוש, 09/10/08 21:41

    עברו ימים שהיה דוקיום כמו שאתה רוצה. ביום הקדוש של יהודים לחלל להם את היום. אחרי מה שעשית ואתה עוד חי, אנחנו פריירים. זוכרים מה קרה לרבי זדה? המשטרה האידיותית עוד לא עצרה את הרוצחים הערבים. זהותם ידועב והמשטרה חיה עם הלינצ' ביהודי בסדר גמור. אבל אידיות הזה שהלך לחלל את יום הכיפורים לא קיבל את העונש שלו בגלל שהיהודים מפחדים מסטנדרטים הכפלים של המשטרה הכושלת. אין דו קיום. יש הפרדה מוחלטת.

    • שומרי ישראל?

      דני, 10/10/08 07:10

      אתה אידיוט גמור,הרבי זדה?
      אני בטוח שאתה וכמוך שזרקו אבנים על הערבי שנסה ביום כיפור,לא שרתתם בצבא בתפקיד קרבי.
      אז מה יש להם הזדמנות להגן על המדינה כנגד האיום הנורא של נסיעה ביום כיפור ועוד לצאת גיבורים בעיניי מטומטמים כמוך,זה לא דורש הקרבה אלא סתם ביריונות של משתמטים.
      והדתיים למי ימכרו את האדמות בשנת שמיטה ולמי ימכרו חמץ. ואולי בעצם זו מצוה לזרוק אבנים ביום כיפור להבטיח שאף יהודי לא יעיז לנסוע,אז בטח צריך את הערבי שיראו מה קורה למי שמעז.גם אני נוסע ביום כיפור,אז מה עכשיו? ואין לי ספק שתרמתי ואמשיך לתרום למדינה יותר ממך וכל זורקי האבנים מעכו גם יחד.

  • 41.

    לא לבוא לפסטיסל בעכו!!!!

    עכואית לוחמת, 09/10/08 21:41

    בפסטיבל מפרנסים רק את הערבים!!!
    או יעבירו את הפסטיבל למקום אחר בעיר לא בעתיקה!!! אסור שזה יעבור על סדר היום!!!

    • שלא יעבור ! לא נסלח ולא נשכח זאת העיר שלנו (ל''ת)

      נצרתי, 10/10/08 01:30

      • בטח לבוא לפסטיבל. לקנות כרטיסים רק למופעים היהודים (ל''ת)

        ולקנות רק מהרוכלים והקיוסקים היהודים בלבד, 10/10/08 10:19

  • 40.

    תאמינו לי אנחנו חרות לא יודעים לכבד למשל כמו ביפו (ל''ת)

    אחמד, 09/10/08 21:40

    • אחמד לעזה עכשו! (ל''ת)

      רוני, 09/10/08 21:45

    • ליתלות את תוופיק ליד אמו בככר העיר עכו... (ל''ת)

      אבשלום חודיידא-נצרת עילית., 09/10/08 22:19

  • 39.

    בעכו לא היה דו קיום, לאסוף נשק מערבים (ל''ת)

    שפיץ, 09/10/08 21:40

  • 38.

    אתה נשמע לי כמו צדיק יסוד עולם דפקת לעיר את הפסטיבל

    בן חמוטל, 09/10/08 21:40

    תלמד יש פתגם ערבי שאןמר''חרא אם תזרוק אותו
    על הקיר ולא נדבק משאיר סימן'' תאר לך
    שהעריה תגיש נגדך תביעת נזיקין, כי דפקת גם
    את המוסלמים וגם את היהודים

  • 37.

    יש טרור מיני נגד יהודיות + טרור בכבישים בצפון!! תבינו!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ענת, 09/10/08 21:39

    • ל 15 ענת

      אזרח וותיק, 09/10/08 22:27

      נא להרחיב את תגובתך בעניין הטרור נגד יהודיות.
      לא קראתי על זה בעיתונות ולא שמעתי בחדשות הטלוויזיה בנדון.

      • בריונים ערבים נטפלים לנשים צעירות יהודיות, לעין כל, (ל''ת)

        צפוני, 10/10/08 16:06

  • 36.

    ושוב התקשורת בצד של הטרור (ל''ת)

    היהודי, 09/10/08 21:39

    • איזה טרור? כולה נהג מסכן שנסע ביום כיפור. גם אני בעדו,..

      תמר, 09/10/08 22:21

      ואני מקווה שגם עוד כמה חילונים שפויים. הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לקחת את החוק לידיים בתירוץ ההלכה.

      • לא נהג תמים

        ע, 10/10/08 00:59

        הנהג נסע בפראות למרות שאנשים היו על הכביש ברחוב של בתי כנסת אבל גם קילל את כל היהודים ברמה של גזענות וגם תקף לא צדיק תמים אפשר היום לאמר שקרן

  • 35.

    ליבי ליבי על הערבי המסכן...מעניין מה היה קורה ליהודי אם זה היה הפוך... (ל''ת)

    חיים, 09/10/08 21:37

  • 34.

    בואו נפתח שולחן ברמאדן באמצע טייבה ונראה איך יגיבו שם (ל''ת)

    לכל ה''נאורים'', 09/10/08 21:35

    • ובוא נתחיל לפוצץ במכות ילדים שנוסעים ברעש באופניים ומחללים את החג (ל''ת)

      שי, 09/10/08 22:38

  • 33.

    יש מקום ליהודים בתל אביב

    תוחזר עכו, 09/10/08 21:32

    יש שם סרטים טובים אוכל טוב ותרבות
    ומקום ל 6 מליון יהודים

  • 32.

    פסטיבל עכו בפתח! לכול השמאלנים המסעדות הערביות פותחות את דלתותיהם (ל''ת)

    ויריקות מוכנות בצלחות כבר מהערב! בתאבון ''אחי'', 09/10/08 21:32

  • 31.

    יהודים הפסיקו להתחנף לערבים! לא ייצא מהם כלום! עובדה 60 שנה עברו

    היחסים איתם ברגרסיה ! כנ''ל עם השכנים!, 09/10/08 21:26

    תרצו או לא רק כוח!
    שמאלנים תפנימו! ואם אני טועה אז תנו דוגמאות מוצקות, ולא ''שאני הולך לאכול במזרח ירושלים או ב ''אל בבור'' במשולש!
    גם כך הם יורקים לכם בתוך הצלחת!

  • 30.

    דו קיום לא היה אף פעם

    אורי, 09/10/08 21:21

    השנאה של הערבים ידועה אצלם דו קיום רק כדי שיוכלו להתפרנס מהיהודים הארוע היה מתוכנן מראש איך אתם יכולים להסביר את ההתארגנות המהירה שלהם לפרוגרום שכזה

  • 29.

    והנה פרצה האינתיפאדה

    אייל, 09/10/08 21:20

    זה המבחן האמיתי שלנו בעידן החדש
    האם יפול לנו סוף סוף האסימון ונחזור לציונות או שנעדיף ללכת שוב כצאן לטבח במקום לקום ולהגן על עצמנו ועל המדינה שבנינו!

    תתעוררו!

  • 28.

    אף פעם לא היה ואף פעם לא יהיה ''דו-קיום''

    אני, 09/10/08 21:20

    הערבים רוצים לזרוק אותנו לים

  • 27.

    כזכור בשנה שעברה נרצחה ילדה יהודיה בכפר תבור על רקע דומה - השתוללות של

    אסי, 09/10/08 21:18

    ערבים ליד בית כנסת ביום כפור.
    כהנה צדק?

  • 26.

    אוי מתי נתעורר....

    יהודי, 09/10/08 21:14

    מה עוד צריך לקרות בגליל בשביל שאנשים יתעוררו ויבינו שהגליל בסכנה חמורה ושכננו לא בעניין של דו-קיום אלה בסילוק היהודים בקרוב בכרמיאל ובערי הסביבה לידיעתכם חברים.

  • 25.

    סוף מעשה במחשבה תחילה.

    קפרוביץ זאב מקצרין., 09/10/08 21:10

    לו הנהג הערבי לא היה נכנס לשכונה יהודית,
    ולו לא היו רוגמים אותו באבנים היינו עוברים
    יום כיפור שקט והשד האטני לא היה יוצא מהבקבוק.
    השבב האיסלמי חיכה בפינה להתגרות קטנה על מנת שיוכל לשלהב ולבצע פוגרום ביהודים.
    אנחנו היהודים צריכים לפגוע בכלכלת הרובע
    הערבי בעיר עכו, פשוט להחרים אותם ולא להשתמש בשירותים שלהם (מסעדות, שווקים, חנויות, מוסכים, מוניות וכו').

    • צודק. להחרים! (ל''ת)

      שיחנקו עם הסחורות שלהם, 10/10/08 10:36

  • 24.

    הערבים ''שכחו'' שזה יום כיפור.

    Erez, 09/10/08 21:09

    מעל חמישים שנה חיים ביחד והוא לא ידע שיום כיפורים ואולי כדאי להתחשב ברגשות שכניו היהודים. אינני מצדיק השלכת אבנים ויש לטפל במי שהשליך אבנים אבל תגובת הנגד של הערבים תמחוק סופית את עכו כעיר תירותית. תנחשו מי יפסיד...

  • 23.

    תפסיקו להיות תמימים ''ידעתי שזה כיפור מה אני אשאיר אותה ברחוב'' תפסיקו !

    חלי, 09/10/08 21:09

    ידעת שיש לנו יום אחד יחידי בשנה שהוא הכי קדוש לנו
    ובכל זאת נסעת לא יכולת לחכות כמה שעות
    בושה !

  • 22.

    אף אחד לא קונה יותר מהערבים שיתייבשו (ל''ת)

    שון, 09/10/08 21:09

  • 21.

    עכשיו תביאו את הצד של היהודים....

    כבר לחטוא?? רק עבר יום כיפור... למה לשקר????, 09/10/08 21:05

    זה בכלל לא קרה ככה!!!!
    ממתי מאמינים לערבי?!?

  • 20.

    מוות לערבים

    צפוני משוגע, 09/10/08 21:05

    אין בתולות אין פיגועים

  • 19.

    כמו שהמשטרה לא התערבה

    לא רוצה להכניס שם, 09/10/08 21:04

    צריך לעשות להם את אותו הדבר רק כח הם המבינים החיות הערביות

  • 18.

    אין לערבים כבוד לחגים יהודיים, בישראל. לאן הגענו. (ל''ת)

    שלמה, 09/10/08 21:02

  • 17.

    מענין אם קיימת תכנית מגרה לטיפול במתפרעים או שפיק ברכיים אחז בהם ? (ל''ת)

    pini-1, 09/10/08 21:01

  • 16.

    ויש עוד כאלו שחושבים שאם נחזור לסביבת ת'א יהיה שקט (ל''ת)

    אאא, 09/10/08 21:01

  • 15.

    עכו העיר שיושבת על חבית חומר נפץ. (ל''ת)

    קפרוביץ זאב מקצרין., 09/10/08 21:00

  • 14.

    שקר

    פירוז, 09/10/08 21:00

    שתלך 3 קילומטר, מה יקרה?
    קשרן שרצה לצאת עם הילדים שלו בשביל להראות להם מה זה לזלזל ביהודים
    הדו קיום מזמן מת בארץ, התכוננו למלחמת העולם השלישית, מדינות ערב ורוסיה בעולם החופשי. למי אתם חושבים שהערבים יהיו נאמנים?

  • 13.

    '' נסיעה תמימה'' (ל''ת)

    אור, 09/10/08 20:54

  • 12.

    פשוט להחרים את האירועים בעכו בעוד 4 ימים זו התשובה התושבה לעכו מערב. (ל''ת)

    אליהו, 09/10/08 20:49

    • מסכים - להחרים את אירועי עכו ולא לתת פרנסה

      ד., 09/10/08 22:20

      מי שיורק לבאר ממנה הוא שותה שלא יבוא מחר לחפש מיים.

    • צודק - להחרים אותם בפסטיבל סוכות (ל''ת)

      הטחוניסט, 09/10/08 22:22

  • 11.

    אף פעם לא היה דו קיום . (ל''ת)

    כבר 100 שנים, 09/10/08 20:46

  • 10.

    ליברמן המלךךךךךךךך (ל''ת)

    ביתר ירושלים, 09/10/08 20:44

  • 9.

    חילופי אוכלוסיה!!!! (ל''ת)

    לי, 09/10/08 20:43

  • 8.

    אני מחרים את פסטיבל עכו. רק ערבים מתפרנסים מזה (ל''ת)

    אור, 09/10/08 20:41

  • 7.

    ''נסיעה תמימה לבית חתנו''

    שניר, 09/10/08 20:41

    נמאס כבר מהתקשורת השמאלנית והמשוחדת, שדוחפת בכוח את הדעות שלה, ומדווחת בצורה סובייקטיבית

  • 6.

    ''נסיעה תמימה לבית חתנו''

    שניר, 09/10/08 20:39

    נמאס כבר מהתקשורת השמאלנית והמשוחדת, שדוחפת בכוח את הדעות שלה, ומדווחת בצורה סובייקטיבית

  • 5.

    חתיכת מטומטם....למה להתגרות בחג למה? (ל''ת)

    הרצל, 09/10/08 20:36

  • 4.

    זה מה שיקרה במלחמה הבאה

    מטרת ערביי ישראל: לרתק כוחות, 09/10/08 20:34

    במלחמה הבאה, הגייס החמישי ששמו ''ערביי ישראל'' יבצע פוגרום בשכניו היהודים לא רק בעכו, אלא גם בחיפה, במעלות, בירושלים, ביפו ובכל מקום שבו יוכל לעשות זאת.
    האם אנחנו ערוכים לכך?
    האם מישהו נתן דעתו על זה?

    • 4 הסר דאגה . מופז ואני ערוכים לכל תרחיש אפשרי...

      השר דיטריך, 09/10/08 22:13

      ננוס לנפשנו לחייקה של אמא ציפי.

      • ולאן ינוס אהוד ברח? (ל''ת)

        יש איזו חצאית בסביבה?, 10/10/08 10:40

  • 3.

    הנהג שהצית ???????????

    akko for arabs, 09/10/08 20:33

    אלה היהודים החארות שציתו ובגלל זה..... מוות ליהודיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

    • להפריד בין יהודים ערבים ורוסים.

      גדי, 09/10/08 23:48

      שכל אחד יחיה לפי אמונתו ותרבותו במקום ליצור חיכוכים מסוכנים.

    • צודק... - אני אומר להפריד בין העמים....

      דודו, 10/10/08 02:32

      מה שלא עשו אבותינו בתש''ח בתש''ח ובששת הימים... נצטרך אנו וילדינו לעשות

  • 2.

    ואם יהודים היו אוכלים אצלו בבית

    הצביעות חוגגת, 09/10/08 20:33

    באמצע צום הרמאדן - איך הוא היה מגיב ?

    • מי גר בעכו.?? עיר ללא רחמים.לעבור מייד אליינו לרמלה...פה ערבים טובים. (ל''ת)

      שוני גילברט,רמלה., 09/10/08 22:11

      • צודקת! יש בית למכירה בגואריש?! (ל''ת)

        מחפשת בית ברמלה, 10/10/08 00:03

  • 1.

    ראשי הציבור הערבי שולחים את הצעירים שלהם לפרובוקציות !

    שלומצ, 09/10/08 20:33

    המשטרה צריכה למנוע את הכניסה שלהם לשכונות שיש בהם יהודים ולא לחכות לבדיחה ששמה ''ראשי בציבור הערבי'' מה הם פונים אליהם בכלל? !

    • זה מה שקורה שמוכרים בתים לערבים!!!

      ליאור, 10/10/08 09:49

      לא למכור יותר בתים לערבים
      ומי שיכול לקנות חזרה מהם
      תבוא עליו הברכה!!!!