• 49.

    מישלב הוא אלוף ולא תת אלוף מלבד זאת

    אורן, 15/10/08 21:27

    עם סיום המלחמה נפטרנו מהרבה גועל שהיה בצבא

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נו באמת

    חייל במיל', 14/10/08 23:37

    זה מה שיש לרמטכ''ל לשעבר (ותודה לאל שכך) להתעסק ? יחד עם שר הביטחון?
    בזמן שהם שלחו חיילים למות הם דיברו על מי מדליף על הצבא לתקשורת.
    וואלה יופי,
    ואחרי זה הם מתפלאים עוד למה שונאים אותם

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    המדליפים: קפלן, דנגוט ,תיבון,גלנט חקי הראל ואודי שני (ל''ת)

    ליאורה, 10/10/08 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל השיחות מוקלטות

    ליאורה, 10/10/08 06:57

    פשוט הרצוג או אחד מנאמניו הדליף לתקשורת.
    שניהם לא ראויים

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ''אין לתת-אלוף הרצוג קשר ישיר להעברת תמליל השיחה למעריב. ''

    התמהה קוראת בין השורות, 10/10/08 01:47

    מה זה קשר ישיר?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק אני משוגע- לא רוצה לדעת, אלא רק אחרי הניצחון? (ל''ת)

    עדי, 09/10/08 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הילדים שלנו,הילדים שנפלו,נשלחו בקלות דעת כזו אל מותם (ל''ת)

    אמא, 09/10/08 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מי יזם את ההקלטה ?

    יוני, 09/10/08 20:05

    תוכן השיחה הוא אכן שערורייתי.
    אך יותר מקומם מהשיחה הוא עצם פרסום השיחה.
    אני מניח שמעריב לא היה לוקח סיכון ומפרסם שיחה ב-4 עניים שהוקלטה בחשאי על ידי צד שלישי.
    על כן, בסבירות גבוהה השיחה הוקלטה ע''י מי משני הנוכחים.
    זו היתה ככל הנראה רמת האמון בדרגים הגבוהים ביותר-רמת אמון נמוכה ביותר אשר הצריכה הקלטות.
    מהי המוטיבציה של מי מהשניים לפרסם את תוכן השיחה ?
    אני יודע שבן כספית אינו יכול לפרסם את המקור, מפני שברגע שיפרסם - הקריירה העיתונאית שלו תגיע לקיצה.
    אולם זכות הציבור לדעת הינה כה חזקה, מפני ששילם במיטב בניו במלחמה זו.
    על כן אבקש לגרום לאותו מקור לפרסם את שמו ומניעיו.

    הגב לתגובה זו

    • את מי זה מעניין?

      חיים, 10/10/08 01:34

      אכן,יש משהו בדברים שלך. אני נוטה להאמין כמוך ובסבירות גבוהה ש''השיחה'' התקיימה. אך איני מבין את הדרישה לחשוף את המקור של הדלפה זו: א) פרץ וחלוץ כבר אינם מכהנים בתפקידם הממלכתי, אם כך, ''זכות הציבור'' אינה רלוונטית. ב) אם תפעיל את ההגיון תוכל לנחש בסבירות בינונית, מי האיש שיכול ל''הרוויח'' מפירסום דו''ח זה. ג) השאלה שצריכה להשאל לדעתי: האם צה''ל מוכן למשימותיו שנכונו עליו מחר כראוי?

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה רע בשיחה? לא נאמר שום דבר פרובוקטיבי

    רכלנות ריקה, 09/10/08 16:14

    שיחה עניינית בין רמטכ''ל לשר הביטחון, לא הבנתי ולא מבינה למה היה צריך לפרסם את התמליל הזה. מה אנחנו בית משפט? הרי לא כתוב שום דבר מעניין. אז הקצינים הדליפו כולם יודעים שהיו הדלפות. היה שם גם שם. יופי. עכשיו מה אתם רוצים מאיתנו, שנחליט מי משניהם יקבל אלוף? ברור שהשלישי.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    היכן מסתתר דובר צה''ל

    אזרח פשוט, 09/10/08 14:18

    שרתתי כחצי יובל בצה''ל ואני לא מבין היכן
    מסתתר דובר צה''ל בזמני אני זוכר בתקשורת
    רק את דובר צה''ל ולא כל מני אמירות שקצין
    בכיר אמר או מפקד חטיבה כזאת אמר
    לפי דעתי צריך לצנזר את הצבא עד הדרגות
    הבכירות וכך נמנע פטפטת מיותרת וכך קרנו
    של הצבא תעלה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''התקשורת כל הזמן עוסקת בזה, אין לה יותר מה לעשות''

    ציטוט מופלא!, 09/10/08 14:00

    התקשורת כל הזמן עוסקת בזה, אין לה יותר מה לעשות. עכשיו היא תעסוק בבדיקה‭.''‬

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חלץ=פרץ=הפקרת צהל ומפקדיו...=הפקרת דיין את דדו ושרון במלחמת יום כיפור! (ל''ת)

    משוואה פשוטה, 09/10/08 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הצבא הוא בסך הכל תשקיף של החברה ממנה הוא שואב את חייליו

    ג''ימי חלובה, 09/10/08 11:38

    והחברה הזאת בנויה של שקר. מגיל קטן מלמדים את הילדים לשקר את המערכת. כל מערכת חינוך התיכון שלנו בנויה על שקר ובלוף. מכניסים ילדים שלא מתאימים לחינוך תיכון לבתי הספר התיכוניים ודוחפים אותם בשקר וברמהי עד לסוף עם תעודת בגרות פיקטיבית של 2-3 יחידות עם הקלות ואפליות מתקנות. את הרגלי השקר האלה הם מעבירים לצבא ושם עובדים של ''דיווחי נאצר'' ועל ''ישראבלוף''. בזמן מלחמה כל החרא צף למעלה וזה מה שקרה במלחמת לבנון 2 2006 . הצבא של היום לא השתנה כי מעערכת החינוך התיכונית נשארה כמות שהיתה. בנוסף לזה 50% מנוער כולל ערבים לא מתגייסים או משתמטים חוקית או לא חוקית. אי השיוויון בנטל יגרום לכך שבמלחמה הבאה לוחמים יסרבו להתסער ומות למען אותם ה 50% המשתמטים. ההשתמטות היא רעה חולה זה כמו סרטן המכרסם בבשרינו ועלול לעלות לנו ביוקר רב. במלחמה הבאה אני צופה דברים יותר גרועים מאלה שארעו במלחמת לבנון. זה יכול להגיע לבריחה משדה הקרב וסרוב להסתער אל מול האויב. חוץ מזה אם ראשי המדינה פיירס ואיציק השתמטו משרות צבאי אז למה שחייל קטן ירצה למות בשבילם? אנחנו משחקים באש!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    התקשורת הרסה לנו את המלחמה !!!!!!!!!!

    נהריינית, 09/10/08 11:33

    מכל מקום דיווחים, פטפוטים וקשקושים . מורחים שיחות של 5 דק' על שעתיים וחצי..
    מכל מקום דיווחים על מקומות בהם נערכים כוחות צה''ל לפעולה ואחר כך מתפלאים איך ידעו מחבלי חיזבאללה לפגוע בדיוק במקומות האלה! (כמו למשל- האסון בכפר גילעדי)
    מלחמות כאלו צריך לנהל בשקט! בלי תקשורת...
    המסקנה הברורה היא שבמזמן מלחמה צריך להעביר ידיעות בתקשורת רק לאחר שהם היו, ולא לדבר על מה שיהיה ומה מכין צה''ל לאויבים. זה רק יפיל אותנו.

    דובר צה''ל- לתשומת ליבך.

    הגב לתגובה זו

    • צבא חכם יודע להשתמש בתקשורת להפיץ דיס-אינפורמציה ומנצח במלחמה ! (ל''ת)

      כל השאר זה תירוצים, 10/10/08 01:12

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מסכים עם כספית שעדיף המצב של עכשיו (MUTE) על מה שהיה קודם. (ל''ת)

    מפוכח, 09/10/08 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    היום יודעים שאורי מילשטיין צדק לאורך כל הדרך

    עופר, 09/10/08 10:44

    יש אדם ששמו דר אורי מילשטיין--האיש הזה כותב כבר 40 שנה ומתריע על רמת הצבא--מה לא עשו לו--כמה השמיצו אותו--
    הוא צדק כמעט תמיד ובאה המלחמה הזו והוכיחה באופן מוחלט כמה רמת הפיקוד העליון של הצבא נמוכה שלא לדבר -עלובה--
    אבקש לפרסם תגובה זו--תודה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    טוב ששניהם הלכו הביתה, המדינה נצלה מבזיון

    דון, 09/10/08 10:38

    לאן הולך התקציב? למסיבות וכייפים, ובנינו נשארו ללא מים וציוד, בזיון

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ''בבדיקה שקיימנו, אין להרצוג קשר ישיר להעברת תמליל השיחה למעריב???

    יש קשר עקיף?????, 09/10/08 10:36

    אם אין למאפיונר הזה, אחיו של בוז'י הרצוג - שר וחבר של ברק קשר להעברת התמליל , אם אין לו קשר ישיר, אזה מה רומזים לנו? שיש לו קשר עקיף?????
    למה אני לא מתפלא כשאני רואה שיטותשל מאפיה, מטכ''ליסים שממשיכים בקומבינות שלהם גם באזרחות?
    וזה לא הופך אותי לתומך של דנגוט כמובן. אם הוא מדליף
    שניהם לא ראויים לדרגה!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פרץ היה שר הבטחון של מדינתינו ,לא נשמע כחלום בלהות??? (ל''ת)

    גודמן, 09/10/08 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גאון (ממוצא מזרחי) כמו חלוץ צריך לשכנע מפגר מזרחי כמו פרץ.

    איזה קטסטרופה, 09/10/08 09:28

    אני מציין את המוצא של חלוץ כדי שכל יפי הנפש לא יתנפלו עלי בהאשמה שאני גזען.

    חלוץ כנראה טעה במלחמת לבנון, למרות שצה''ל הרס 100,000 בתים בדרום לבנון ואת רובע דחייה בביירות וישראל ספגה יחסית מעט קורבנות.
    אבל בשעת מבחן אני עדיין מעדיף את חלוץ על 10000 אנשים כמו פרץ.

    אנשים כמו פרץ מביאים נזק תרבותי, כלכלי ובטחוני אדירים לישראל.

    דרך אגב: אני עצמי ממוצא מעורב.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    4 עיניים????היצחקתם אותי

    לאה, 09/10/08 08:50

    אם השיחה נערכה במיסגרת של שני אנשים
    לכל אחד יש שתי עיניים סהכ 4 עיניים
    איך ריבונו של עולם השיחה הועברה בכתבה הזו מילה במילה?
    הלא בפירוש פרץ ביקש להשאיר אותם לבד..לא?
    חסרות לי עוד שתי עיניים וזוג אוזניים לפחות
    שוב אותה שיטה
    אותו גועל נפש
    אותן כתבות שיקריות מעוררות גועל
    סליחה
    אולי לפרץ היה בטעות נייר ועיפרון
    ולא היתעצל ליכתוב מה שנאמר מילה במילה
    ושותפו לשיחה עזר לו..??.. רק למחשבה לא נותר אלא לומר- את הרפש הזה אני לא קונה

    שיחת פרץ וחלוץ עוררה סערה???????
    סיגנון הכתבה אמור לעורר סערה סלידה
    ויש מישהו שמאמין למה שכתוב ???
    אנחנו לא תמימים או טיפשים עד כדי כך

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    משהו מאד מוזר וחסר בכתבה

    אחד, 09/10/08 08:44

    אם נתפסו 4 אלופים מדליפים כרוניים וכן
    תתי אלופים וכו', מדוע הם לא הודחו מהצבא ?
    האם נענשו ? ואם כן באיזה אופן ?
    הכתבה שטחית מדי ולא ממצה ולו מעט מענין
    ההדלפות שהוא חלק משמעותי מהתמליל וכן
    בגלל ההדלפות התמליל הגיע לידי העיתונאי.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עם ישראל - רק ברק!

    א.ר., 09/10/08 08:07

    נסראללה מחכה שאהוד ברק, מר בטחון, כבר לא יהיה שר בטחון או ראש ממשלה.

    לא סתם הוא לא תוקף כרגע הנחש...

    מחכה שהציבור המטומטם ידיח את מר בטחון של ישראל ויבחר באיזה מותג\\ליצן חסר ידע, מקצועיות ונסיון כמו שלברק יש.

    עם ישראל - רק ברק!

    הגב לתגובה זו

    • זה ברק שברח יחף באמצע הלילה מלבנון ומחיזבאללה כשהוא מפקיר ידידים ! (ל''ת)

      ברק מפחד מנסראללה !!!, 10/10/08 01:10

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ומי הדליף את הכתבה הזו אם רק שניהם?

    לא מבין, 09/10/08 03:03

    כמו במלחמת יום כיפור, רב הנסתר על הנגלה באסון של לבנון 2, וכמו ביום כיפור האשמים לא נענשו משמעותית למרות שהרבה אימהות נשארו עם אבן בבית העלמין במקום ילד שגודל לערכים של אהבת הארץ

    אותה מאפיה אותה זחיחות רק הדמויות מתחלפות

    מחריד מחריד לדעת מי הם מקבלי ההחלטות, כלומר כשהוא לא עסוק בלצמצם הפסדים במניות

    והכי הכי מחריד, מי הולך לשלוט כאן כעת
    שוב נוכלים מהעבר הקרוב, והעם העיזי יבחר בהם כנראה, זכרון של קרפיונים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מתנהלים כמו זוג זקנות פטפטניות על הספסל בגן שמוטרדות ממזג האויר. (ל''ת)

    בושה וחרפה, 09/10/08 00:04

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מענין איך (ואם) תמליל כ''כ מפורט של השיחה הגיע לתקשורת ? (ל''ת)

    איך ?, 08/10/08 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לצבא אין פתחון פה בענייני פוליטיקה. זה לא התחום שלהם. מופז התחיל בגועל

    Y, 08/10/08 22:25

    נפש הזה, וחשבנו שאנחנו ברפובליקת בננות: שאיש צבא אומר מה כדאי לעשות מבחינה פוליטית? אז שיעשה הפיכה צבאית וזהו!.
    לאיש צבא יש רק ידע אחד: איך להילחם ולכבוש את היעד ולשתק את האויב. זהו. זה לא קשור לפוליטיקה. אם איש צבא מתמחה בפוליטיקה עד כדי שכדאי לשמוע מה יש לו לומר, זה אומר שהוא לא איש צבא מקצועי, כלומר הוא לא חייל, וצריך לפטר אותו לאלתר ולהביא מישהו שיודע להילחם במקומו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שיעיפו את שני התא''לים המדופרסים מהצבא ויסגרו עיניין!!

    טורונטו טורונטו, 08/10/08 22:15

    גם אם אחד מהם אחיו של השר ''השתקן''. אפשר להעיף גם את ''השר'' הרצוג וגם את שר ''הביטחון''חברו של הרצוג. נמאס לנו מהטינופת.

    הגב לתגובה זו

    • מזל שתשובה בנה דירות בטורונטו,אחרת היית נישאר פה......!!?? (ל''ת)

      שאול מנוחין- סביון., 09/10/08 22:06

      הגב לתגובה זו

      • מנוחין, שתנוח על משכבך, ותנשא על כנפי השכינה, תשובה לא בנה בטורונטו

        טורונטו טורונטו, 09/10/08 22:59

        סביון לא עושה עלי רוח, אולי על הערסים הישראלים כמוך.(דרך אגב בסין מוכרים שעוני של קג'ב-32 $ כל אחד, אולי אתה רוצה שהשלח לך איזה רולקס סביוני, במידה ותרצה הצרף סיגר אבו עלי מיוחד לסביונים מקובה.

        הגב לתגובה זו

        • אל לנו ליצור מריבה בין טורנטו הגלותי לבין מנחין הארץ ישראלי הטהור.

          ארנסט סלונים___קסריה, 10/10/08 05:59

          רבותיי פה זה לא מקום למריבה פה זה פוליטיקה לעניים.

          הגב לתגובה זו

  • 21.

    אנחנו לא צריכים לדעת מה חושב הצבא !

    קפד ראשו, 08/10/08 21:10

    בחילה עולה בגרוני כאשר אני קורא כאן את המחשבות של איזה כתב/עיתונאי טמבל
    המציע שהצבא ישמיע עמדתו לגבי שלום עם סוריה.

    אולי יציעו כאן במאמר מערכת שהצבא יתפוס את השילטון ?

    אולי שהצבא יפעיל פוליטיקאים כמריונטות ?

    אולי בכלל שהצבא יפטר את הכנסת ויעלים את בתי המשפט האזרחיים?

    לא ברור איך מדוע ולמה מציע אזרח, איזו שהיא דריסת רגל לצבא בנושא אסטרטגיים כמו הסכמים כאלו או אחרים עם גורם X או Y.

    צבא שהמודיעין הטאקטי שלו אולי מעולה,
    אך ברור מעל לכל ספק שהמודיעין האסטרטגי שלו איננו קיים, או סתם מקולקל מאז היווסדו !

    רק תבחנו את הכרס של אלופי המטכ''ל ותבינו איזה סוג צבא יש לנו,
    חיילים מדושני עונג בצבא מסורבל ומושחת,
    חיילים הבאים לעבודה (ולא לעבוד),
    חיילים אשר ממוקדים בחנופה וכיבודים,
    חיילים הממוקדים בתפקיד הבא ובכיבודיו.

    החברה הישראלית עוד לא התבגרה !

    גם לא 35 שנה אחרי מלחמת יום הכיפורים, והמחדל של הצבא בזמנו במימוש יכולות המודיעין !

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    Efraim Kishon

    Daniel, 08/10/08 20:17

    your article looks like a page from
    Efraim Kishon
    book

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ומי היה אשם בכל הבורדל התקשורתי הזה? מירי רגב !

    תגידו את האמת!, 08/10/08 19:32

    מירי רגב שנכנסה כרוח סערה לתפקיד וניסתה להמציא את התקשורת מחדש זכתה לרוח גבית עזה מהתקשורת בפינוי גוש קטיף.
    עם הרוח הזו היא הכניסה עיתונאי לכל חור בצבא.
    המצב הנוראי הזה הוביל לכך שאנשי הצבא סוממו מהחשיפה והסלבריטאות, חדלו לעבוד ורק בירברו.
    בסוף המלחמה היה תחקיר במשרד רוה''מ, ומירי הביאה חוו''ד מוזמנת שהתקשורת במלחמה היתה נפלאה ומנצחת.
    היא (מירי) - יצאה מכל המלחמה הזו נקייה.
    שההסטוריה תשפוט!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''אמנון ליפקין איש מצוין''

    מזרחן, 08/10/08 18:56

    המטומטם גם עשה סרטון תעמולה עבור חוסיין אובמה, מבלי להבין שאסור, מבחינה פוליטית או אתית, להתערב בפוליטיקה של מדינה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא הבנתי, מי היו המדליפים? (ל''ת)

    אלוף קרייתי, 08/10/08 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בידיים של אלה הפקדנו את בננו ? (ל''ת)

    משפחה שכולה, 08/10/08 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    טוב שזרקו את כל האלופים העלובים המיחצנים את עצמם על חשבוננו

    יריב, 08/10/08 17:29

    וילוץ סך הכל די מכסן - לעבוד עם כל חדלי האישים האלה. אבל הוא היה צריך לבחור אנשים אחרים שפחות מקשקשים ויותר עושים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין זה מתפקידו של הרמטכ''ל לחוות דעת על השלום עם סוריה

    קצין מיל., 08/10/08 15:22

    תפקידו של הרמטכ''ל, נטו, הוא להכין את צה''ל למלחמה. אם יתעסק בדברים אחרים, הוא יבגוד בתפקידו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עכשו אנחנו רואים כמה עלה לנו ומי היה שר בטחון ואיך המלחמה נגמרה (ל''ת)

    שמואל, 08/10/08 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    קפלן ואייזנקוט

    א.ב., 08/10/08 14:18

    הם המדליפים הגדולים של המלחמה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דרישת התקשורת ל''שקיפות'' אוונגארדית בנושאי בטחון, הגורם הבטוח להידרדרות

    כאילו שהאויב לא יכול להפיק מזה תועלת ממשית, 08/10/08 13:58

    למה שאסד וחיזבאללה וחמאס ידעו מה חושב הרמטכ''ל??? האם אצלנו הכל מושלם מבחינה בטחונית והצבא מתפקד עד כדי כך מצויין שהנזק שייגרם יהיה כל כך שולי? התקשורת מורידה אותנו לתהום, בשם ה''קידמה''. וכל זה באיזור של חיות טרף כמו חמאס וחיזבאללה והניג'אד המטורף ההוא. נו באמת! מספיק כבר! נמאסתם ברמות!!

    הגב לתגובה זו

    • 11 צודק ב 100% איזה תקשורת פסיכית

      בר, 08/10/08 16:11

      אני לא רואה שום ערך מוסף מהגילוי הזה

      הגב לתגובה זו

    • חוסר השקיפות הוא שהביא לתוצאות העלובות במלחמה

      שמאלני אבל ציוני ושפוי, 08/10/08 17:54

      אתה טועה!!! חוסר השקיפות הוא שהביא לתוצאות העלובות במלחמה,לא התקשורת אשמה שהימחים היו ריקים!!!

      לא צריך לפרסם מה כל אדם אומר אבל צריך להשית ביקורת אמיתית על צה''ל!!!

      העובדה שימחים היו ריקים היא פשוט שערוריה!!! זה הבסיס של כל צבא!!!

      הגב לתגובה זו

    • 11 צודק אבל זה לא הכל

      לולו, 09/10/08 09:11

      תקשורת באמת יצאה מפרופורציה ונכנסה עמוק מידי לתוך המערכת בעת מלחמה .הוציאה משם מידע על גבול החסוי ואף מעבר לכך כתבים התחרו ביניהם מי יהיה ראשון ומעניין יותר ללא הבחנה.דיווחה בנדיבות לא מוסברת פרטים עסיסיים ממש לידי האוייב -על מקום נפילות טילים,על מצב רוח הלאומי והגרוע מכל הראתה לעולם את ''הכביסה המלוכלכת'' מהבית שלנו ובכך למעשה פעלה שלא במיתכוון כמובן לידי חיזבלה והכל בשם הדמוקרטיה ?? זכות הציבור לדעת??? אני אומר שהדבר העיקרי שעמד מול עיינהה היה -- ר י י ט י ג ג וכל אזרח במדינה ער לכך .. אבל כל זה יחזור וישנה כל עוד לא תהיה צנזורה יעילה וחוק מתאים שיגביל את הכתבים ''החרוצים''ועוד חוק קטן נגד מדליפים

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אתה צודק 7! ראה איך נראים החיילים שלנו ברחובות, ולא לדבר על החיילות!

    המבט מלפנים ומאחור של לא מעט חיילות ..אסון!, 08/10/08 13:06

    עם בהתפוררות! איפה המפקדים? איפה ההורים?
    בעצם די בלהביט באימה וביתה המתחרות בניהן מי נראית יותר סקסית?
    ושנהן יחד נראות כמו .....כמה זה עולה?

    הגב לתגובה זו

    • היו ימים חבר אך הם חלפו מהר .........

      א, 08/10/08 17:38

      משמעת משמעת משמעת

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הבאתם רכילות זולה.זו שיחת הוצאת קיטור בין רמטכל לשר ביטחון (ל''ת)

    לא נפלתי, 08/10/08 13:00

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת קיטור מדם בננו (ל''ת)

      א, 08/10/08 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט הנכלולי דרדר אותנו לתהום !!!!!!!!! (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 08/10/08 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    במלחמה הבאה צה''ל יובס ע''י החיזבאללה!

    שמאלני אבל ציוני ושפוי!, 08/10/08 12:35

    שיהיה ברור שום דבר לא השתנה בצה''ל!!!
    אותו צה''ל!! שיוצא עם הודעות לעיתונות כשמסתיים איזה תרגיל חטיבתי!!

    שום דבר לא השתנה כי לא שינו את הערכים!!
    אמירת אי אמת היא עדיין דבר מקובל בצבא שלנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • אי אמת במלחמה!!!

      סתם שפוי, 08/10/08 14:16

      השמאל הציוני השפוי והמחובר כלכך לתקשורת הוא זה שהפך את צהל לצבא לא מנצח ולא מוסרי,
      מאחר והדבר המוסרי ביותר לחיל הוא לנצח בקרב ולהגן על ארצו. וזה הכל!גמר חתימה טובה לכל עם ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • החיילים נהדרים !!! המפקדים והמנהיגים אשמים (ל''ת)

        א., 08/10/08 17:39

        הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה לא רחוק מהמציאות (ל''ת)

      ימני, 08/10/08 14:18

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה די לא יאומן

    אחד שנדהם, 08/10/08 12:31

    יושבים הרמטכ''ל ושר הבטחון של מעצמה צבאית ודנים אם כן ניצחו או לא ניצחו בהתאם למסיבה עיתונאים שערך נסארללה בלבנון. מה קורה כאן? ואז הם מוצאים את הסיבה לכשלון. 6השנים שקדמו למלחמה, וההדלפות מהמטכ''ל
    אני מקווה שהמנהיגים הבאים שלנו יתעסקו פחות ב''ניראות'' של הדברים ויותר בלעשות מה שנכון.

    הגב לתגובה זו

    • קשה,באמת קשה להאמין!

      חיים, 10/10/08 00:47

      אבל לצערנו, זו המציאות.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד לפרץ- איש חכם

    עג, 08/10/08 12:10

    גם חלוץ וגם פרץ היו בסדר, וזה עולה מהשיחה ביניהם, לא מפתיע שרמטכל שלא בא מהצבא היבשה ושר ביטחון שלא היה גנרל הובילו את ישראל לניצחון ראשון לאחר 40 שנה. אבל מילחמות הפנים (פוליטיקאים ואחרים) טירפדו את הניצחון. למי שלא מבין למה ניצחון שישאל את נסראללה שאמר שאם הוא היה יודע מה תהיה התוצאה הוא לא היה מבצע את החטיפה. אם לא שמתם לב על הריגת מורניה הם לא מגיבים רק מאיימים (ושאני לא אתבדה).

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי, אתה שרתת בצה''ל?

      בוחבוט, 08/10/08 15:25

      ואם כן. היית קרבי ?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נסרלה

    ggg, 08/10/08 12:03

    שאלו את נסראלה אם האירנים עזרו לו לנצח
    במלחמה אז הוא אמר כן גם המרוקאים

    הגב לתגובה זו

    • וגם אולמרט פרץ וחלוץ (ל''ת)

      א., 08/10/08 17:40

      הגב לתגובה זו

    • די לגזענות (ל''ת)

      מישו, 09/10/08 08:46

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    נסרלה

    ggg, 08/10/08 12:03

    שאלו את נסראלה אם האירנים עזרו לו לנצח
    במלחמה אז הוא אמר כן גם המרוקאים

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתם בטוחים שאנחנו ''החזקים באזור''? (ל''ת)

    לחזור בתשובה ומייד ! כי זה מה שנשאר לנו!, 08/10/08 11:59

    הגב לתגובה זו

    • למי אתה מחכה?

      עמרי, 08/10/08 13:12

      לך תחזור בתשובה.. אולי נבוא אחריך

      הגב לתגובה זו

      • תבוא לבית הכנסת הערב, זה בנוסח יהודי קזבלנקה! (ל''ת)

        אנחנו שרים יפה, ובלי פחים!, 08/10/08 13:27

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    בושה שאולמרט פרץ וחלוץ פתחו במלחמה

    ממפ, 08/10/08 11:16

    במקום להידבר עם נאסראללה ולמסות להגיע איתו
    עף על הסכם שלום,ואולי על החזרת חוות שבא.
    אולמרט,פרץ,וחלוץ,פתחו במלחמה,ועכשיו כולנו
    מחכים לנקמה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה גמור....!!! (ל''ת)

      עמרי, 08/10/08 13:11

      הגב לתגובה זו

      • ק''כ להרחיק בנות מצהל!!!

        אולג, 08/10/08 16:38

        להרחיק בנות מצהל!! זה לא מועדון לילה!!

        הגב לתגובה זו

      • נכון החייל האלמוני !!! (ל''ת)

        א., 08/10/08 17:42

        הגב לתגובה זו

    • הפתיחה במלךחמה היתה הדבר הטוב ביותר שעשתה ממשלת ישראל הנוכחית

      מממפ, 08/10/08 17:32

      אמנם היו כשלים ויש מה להשתפר אבל המצב הבטחוני השתנה ואין חיזבאלונים על הגדר. לך תידבר אתה עם מי שרוצה להשמידך.

      הגב לתגובה זו

    • שטויות אין אם מי לדבר רוצים רק להשמידנו !!! (ל''ת)

      א., 08/10/08 17:41

      הגב לתגובה זו

    • שלום אם חיזבלה חמם האחים המוסלמים אלקאידה בקיצור תתאסלם (ל''ת)

      ניר דרור, 08/10/08 21:28

      הגב לתגובה זו

    • לוזר זה מה שאתה (ל''ת)

      י, 08/10/08 22:50

      הגב לתגובה זו

    • מקריאת התמליל מיסתבר שפרץ יותר חכם מחלוץ..... מפתיע משהו. (ל''ת)

      סמי אטרש,תענך., 09/10/08 10:17

      הגב לתגובה זו