• 143.

    אם הדבר היה נמשך, היתה לנו כבר דירה מפוארת בי-ם

    כמה חבל, שהגנב כבר השלך לפח, 07/10/08 14:07

    שאולמרט (בעבר), איש הימין, לעתים אפילו הימין הקיצוני, אכן עבר מהפך חשיבתי עצום, והיום הוא איש מפוכח, רואה נכוחה את הדברים,

    לא כמו הצ'חצ'חים של ביבי. שלא רוצים לוותר על המדינה.

  • 142.

    יעל פז-מלמד החוסר מוסר שלך דומה לזה של אולמרט ובנוסף לך יש פאנטיות

    שלומי, 07/10/08 08:57

    להזכירתך אולמרט הוא ר''מ החשוד ביותר בתולדות המדינה וחוץ מבעיה מוסרית גם מבחינה פרקטית נראה שלא ניתן לנהל מדינה כשכל שני וחמישי ר''מ נמצא בחקירה פלילית אחרת.בעיה מוסרית נוספת אולמרט הוא ר''מ ראשון שגידל שני משטמתים ושלח ילדיהם של אחרים למלחמה(איזו דוגמה אישית במדינה שקיומה תלויה במידה רבה בצבא).בעיה מוסרית נוספת התמיכה באולמרט עמדה על 1%(1.5% בסקרים האופטימים ביותר!)והיית רוצה שר''מ הפחות פופולארי בתולדות המדינה יקבל את ההחלטות הגורליות ביותר כגון חלוקת ירושלים או החזרת רמת הגולן.אז יעל פז-מלמד אני מבין שמוסר הוא לא הצד החזק שלך ואם מוסיפים את הפאנטיות שלך מגיעים לתוצאה הנוכחית כלומר את מוכנה לקדם את דעות השמאל הקיצוני (''ערכים'' של שינאה עצמית)בכל מחיר ובכל האמצעים...גם באמצעות אולמרט שהפך לסמל לאומי של חוסר מוסר.

  • 141.

    אולמרט

    zev, 07/10/08 08:40

    באם חכמי המשנה והגמרא היו חיים היום היו לןקחים כתבה זו לעניין הכשרת השרץ. יום כפור מגיע וכל אנשי השמאל ילכו לשטיבלך בירושלים ובבני ברק למטרה אחת בלבד לבקש רחמים על אולמרט כי הוא שופרו של משיח הוא יביא את הגאולה.אלהים ישמור מה היה קורה אם אולמרט היה מביע דעות הפוכות ארץ ישראל השלימה ועוד אז הכותבת היתה מחפשת את הספינה הראשונה לשלוח את אולמרט לאי השדים.בנושא הצביעות כל יום נשברים שיאים חדשים.

  • 140.

    הוא לא כ''כ חבם דרעי. אילו רק היה מכריז בראש חוצות שהוא בתור

    אחת העם., 07/10/08 08:40

    ראש עירית ירושלים, דבר ראשון שיעשה למחרת הבחירה, יתן את העיר העתיקה וכל השכונות שנבנו לאחר ששת הימים על מגש מכסף לערבים. הוא כבר היה מקבל את הרוח הגבית הנחוצה לבג''ץ. ובא לדרעי ולשמאל גואל.

    זה לא שלא החניף בראיון בעיתון הארץ, אך היה צריך לשרטט להם מפת דרכים ברורה וחד משמעית (כי זו הרי גם דעתו הפרטית), ממי הוא פחד?. אך הוא לא היה עד כדי כך חכם. או אולי עירית ירושלים לא היתה האישו העיקרי שלו.

  • 139.

    העברת שטחים לא תוביל לשלום - כנסו אם אתם רוצים לקרוא את האמת

    ענבל, 07/10/08 08:10

    שלום אמיתי אינו מותנה בשטח כזה או אחר.

    דמיינו שנעביר את הגולן לסורים - אז פתאום כל סורי ממוצע יגיד, ''וואו, היהודים ממש אנשים נחמדים, אני חושב שאני לא שונא אותם יותר ואשמח לפתח איתם קשרי ידידות ומסחר'' ??
    לא.
    למה ?
    כי שלום לא נובע משטח, שטח זה קטליזטור, זה תירוץ, אם היה רצון בשלום אמיתי הוא לא היה תלוי בשטח כזה או אחר.
    אם היה רצון אמיתי לשלום משני הצדדים, שטח לא היה מעניין בכלל...

    הדרך היחידה לייצר שלום אמיתי שיחזיק מעמד ואינו תלוי בתירוצים, היא חינוך.
    אם משני עברי הגדר ישקיעו בחינוך טוב יותר, שכולל חינוך בנושאי בריאות, כלכלה, סביבה ואיך להתמודד עם מצבים, אז היה סיכוי, אחרי 20 שנה, כשמתחלף דור, לקבל שלום אמיתי.

    שטחים זה רק תירוץ, זה לא באמת יוביל למצב של שלום. כל תהליך שתלוי רק בדבר אחד הוא תהליך שיקרי...

  • 138.

    עוד הוכחה כמה העתונאים הסמולנים מושחתים ומשחיתיםומהווים סכנה למדינה

    זאב, 07/10/08 07:31

    עוד הוכחה כמה העתונאים הסמולנים מושחתים ומשחיתיםומהווים סכנה למדינה

  • 137.

    יש לכותבת בעיית חלל

    דוידי, 07/10/08 06:45

    החלל שבין אוזניה, כן ראוי להדיח פושעים
    מהמערכת חד וחלק, מפליא איך במעריב עוד לא
    הדיחו את הכותבת אחרי טוקבקים כאלה הי הלו תתעוררו.

  • 136.

    האיש מפוכח? שוב אותם דיבורים על שלום הזוי? (ל''ת)

    את פשוט פתיה, 07/10/08 06:42

  • 135.

    מעל 90% נגד דעת הכותבת ההזויה. יש אם כך עתיד לישראל (ל''ת)

    א מ רול, 07/10/08 06:10

  • 134.

    אין עושים עסקה עם השטן -- כי בכל מקרה רק רע ייצא מזה! (ל''ת)

    לתמימה והנאיבית שכותבת, 07/10/08 06:05

  • 133.

    אני לא מצליח להחליט אם את אמיצה עד לטירוף

    ק., 07/10/08 04:33

    או מטורפת בלי קשר לשום דבר אחר - או סתם מנסה להבאיש את ריח השמאל בכל דרך אפשרית, והפעם על ידי קישורו לגוויה הפוליטית הרקובה שנקראת אהוד אולמרט.

  • 132.

    תמימה ולא חכמה: שום מנהיג פלסטיני לא יחתום הסכם בלי ''זכות שיבה''.

    חן, 07/10/08 02:50

    ואם יחתום, הוא ירד מהבמה, ואולי יחוסל.
    אבל ממילא כל הסכם שיחתם עם הרשות לא יהיה מקובל על החמאס ועל ארגונים אחרים, שימשיכו במלחמה נגד ישראל ויהיו להנהגה הדומיננטית של החברה הפלסטינית.

  • 131.

    אין ולא יהיה שלום בלי חזרה לתורה וימים יגידו. (ל''ת)

    הבעיה העיקרית היא הרישעות ולא התמימות-של הערב רב!, 07/10/08 02:07

  • 130.

    היי גברתי התקשרונית, יש פה מקום בחצר הכלא. בקשי לעבור. (ל''ת)

    רחל הקורבה, 07/10/08 01:19

  • 129.

    אין ספק,אם לא תקום מנהיגות לאומית חדשה,נחושה ואמינה, חתרני השמאל

    דרור מרמת גן, 07/10/08 00:50

    והמנהיגות הימנית הבוגדנית, יחסלו את מדינת היהודים החולה.

  • 128.

    לא שכחנו,יעל,כיצד צווחתם שמתירים את דמו של פרס,בעיקבות תשדיר הבחירות

    דרור מרמת גן, 07/10/08 00:48

    של הליכוד: ''פרס יחלק את ירושלים''!!
    מעוותי השמאל הקיצוני נכנעים,צעד אחר צעד, לכל דרישות האוייב הפלשתינאי,כולל הדרישה חסרת הבסיס ביותר - למסור את העיר הקדושה ביותר לעם היהודי, לשלטון פלשתחנאי מוסלמי, שמעולם לא שלט עליה.
    אכן, עם שסובל מפגם גנטי הוא העם שלנו.

    • צודק! עקביות או אינטגריטי לא במילון של השמאל

      אחת העם, 07/10/08 08:24

      אנוכיות, צביעות, דו פרצופיות, ושנאה עצמית הוא שמם השני.

      אפשר לכתוב על זה דוקטורט. (והעבודה לא תהיה קשה במיוחד.

  • 127.

    אולמרט הבין רק דבר אחד

    שפיפול, 07/10/08 00:46

    שהוא הולך לבית משפט. הוא רוצה יחסים טובים עם השופטים.

  • 126.

    המטרה מקדשת את האמצעים, זו הסיסמא?

    צוחק כל הדרך לפנסיה, 07/10/08 00:39

    לא חשוב שמסתבר שאולמרט רמאי, שקרן ורודף שלמונים, מהכל נעלים עין ובלבד שיקדם את האג'נדה שלך. זה המסר?
    אין חוק, אין דין, אין דיין רק אג'נדה.
    פשוט רחמנות עליך ועל דומייך !!!

  • 125.

    יעל מאתרגת את אולמרט

    אריה, 07/10/08 00:29

    יעל קפצה על עגלת המריחה הגדולה של אולמרט(אתרוג-למי שעושה מכירה פומבית של ארץ ישראל)עד לראיון הלא רלונטי של אולמרט תקפת אותו חזיתית.אולמרט הפך ליקיר השמאל הסהרורי.מסתבר ש פז תשים פס על כל מי שיגרש יהודים מאדמתם .אבו עלי מכחיש השואה יערב לשלום ?עצוב כמה אתם הזוים בשמאל ממש מנותקים מההויה הערבית איסלמית באיזורנו.היום את בוכה על אולמרט שהלך .כבר סלחת לו על כל השחיתויןת

    • לא שמאלנית, אלא פרובוקטורית עוינת ליהודים

      בוריס ד, 13/10/08 14:20

      לא קראתי עוד את זה שכתבה, -היא שונאת את מדינה יהודית.

  • 124.

    החמצה? למרות המעטפות? וחוץ מי זה את עדיין ממאמינה לערבים? (ל''ת)

    במצב כזה כל אחד היה מחמיץ לו היה עם מי!, 07/10/08 00:19

  • 123.

    השינוי ההיסטורי הוא מודלינג ששחיתות משתלמת וכדאי לכל האזרחים להיות מוש

    פתי, 07/10/08 00:17

    להיות מושחתים.
    זה כל השינוי ההיסטורי של מורשת אולמרט.

  • 122.

    על מה ולמה שרפו את התלמוד בפריז ב-1240? בגלל אחד ניקולס

    אלי מייזליש, 06/10/08 23:41

    בשנת 1240 ערכה הכנסייה הקתולית שריפה פומבית לכל ספרי התלמוד בפריז לאחר שהרב הראשי של פריז ר' יחיאל אשר ''הפסיד'' בוויכוח פריז 1236 מול המומר היהודי ניקולס דונין. אותו ניקולס שהיה רב בלה-רושל [עיר חוף] התווכח עם הרב יחיאל על משרת הרב בפריז, וכשלא הצליח התנצר והחליט להלשין לאפיפיור כי התלמוד מלא שקרים על הנצרות. זה האחרון שלח דרישה מהמלך וממלכת האם לקיים ויכוח פומבי ולאחר שהתלמוד יצא ''חייב'' הוצא עליו דין שריפה ו-24 אלף כרכים נשרפו בככר העיר ומכאן קינת ט' באב ''שאלי שרופה באש וכו', ''
    ככה מתנקם יהודי ביהדות על כי לא הצליח לקבל משרה נאותה. עכשיו, לאחר שאולמרט לא הצליח לאחוז במשרתו הוא הולך בדרכי אותו ניקולס ושורף כל מה שהיה לו.אותו ניקלוס בסופו של יום נשפט בידי הכנסייה בגלל הנוכלות האישית שלו, כך גם אולמרט יגיע יומו בבית המשפט. וכפי שהעם אומר כול {....] ביג'י יומו. והוא יגיע.

  • 121.

    תודה לך יעל

    reality check, 06/10/08 23:39

    בהבל פה הוכחת מי את ומי חבריך מהשמאל.
    מושחתים ומנותקים מהעם. ביום פקודה לא ישאר זכר מהמיעוט השמאלני קיצוני אשר בגד בעם ובמדינה.

  • 120.

    הכי מטריד

    יוסי, 06/10/08 23:35

    מה שמטרידה יותר מדיעותיה השטחיות והנאיביות של העיתונאית זו העובדה שיש
    לה גישה חופשית,דרך התקשורת,אל כל אחד מאיתנו והיא יכולה לפזר את הגיגיה חופשי חופשי.אתה קורא את 'ניתוחיה' ו'עמדותיה הערכיות' ואתה חושב לעצמך: כמה עוד כאלה,כמעט חסרי תבונה אלמנטרית,שוטפים את מוחות כולנו יום-יום,שעה-שעה דרך ערוצי התקשורת ? מפחיד,ממש מפחיד.

  • 119.

    טמבלית -הוא מבין מה שהוא מבין בגלל ההדחה (ל''ת)

    איש ימיני, 06/10/08 23:10

  • 118.

    אכן עבר מהפך חשיבתי עצום, והיום הוא איש מפוכח

    גדעון אמיר, 06/10/08 23:03

    אזו נאורות!!
    הנאורות נוערת לה מכל החורים.

  • 117.

    על יעל פז מלמד

    שמה פס, 06/10/08 23:00

    חושבת שהיא ארץ ישראל ה''יפה'' ה''נושאת על גבה את כל הפרזיטים האחרים'', מסורתיים, דתיים מתנחלים.מצידה שתחרב כל הארץ חוץ מתל אביב, והמסעדות והצימרים שהיא מבקרת בנן.

  • 116.

    אבוי לצביעות!

    דבורה, 06/10/08 22:56

    אפשר להתפלפל, ולעטוף את הטיעון במילים יפות, כפי שניסתה יעל לעשות בשיחה עם אורי אורבך. אבל כל ההתפתלויות לא מועילות לכסות את ערוות הטיעון.
    אם יש בעייה באופן בו התנהלו הדברים בנוגע לראש הממשלה, אסור שיתנהלו כך ללא קשר לעמדותיו הפוליטיות של אולמרט. אם אין בעייה בהתנהלות הציבורית, גם זה אמור להמדד ללא קשר לדרכו הפוליטית. אלא שגברת פז מלמד כל כך רגילה לנורמות התקשורתיות - ציבוריות אצלינו, שהיא אפילו לא מבחינה עד כמה טיעוניה הם בלתי מוסריים.

  • 115.

    מתי תבינו שכמו שלא מגרשים ומפנים ערבים אסור לפנות יהודים תפנימו כבר (ל''ת)

    אייל, 06/10/08 21:57

  • 114.

    מה שאת עושה נקרא ''איתרוג''

    רועי ק., 06/10/08 21:45

    ללא שום בושה, את עושה את התרגיל הישן והמעצבן ביותר שמאפיין כל כך חלקים מסויימים מהמדיה הישראלית: איתרוג.
    ראש הממשלה התפטר לאחר סדרת חקירות חסרת-תקדים מבחינת כמות החקירות וחומרתן, תוך כדי אובדן אמון הציבור הכללי בו, עד כדי שהבין כי אין מנוס מצעד זה.
    טענותייך בדבר ה''עד הבלתי אמין'' היו עשויות להיות נכונות במידה ועברו של רה''מ אולמרט היה צח כשלג, ומשום שאינו כזה - ההפך הוא הנכון, אולמרט נשפט במשפט ציבורי בו נשפטים מנהיגים- אין בו הליך פלילי פורמלי אלא הוא מונע על פי רגשות, רציונל ואמון הציבור.
    אין שום קשר בין הצהרות כוונות מדיניות כאלו ואחרות למישורים אחרים, חשובים לא פחות שעניינם נורמות חברתיות ושלטוניות ודוגמה אישית של מנהיגים.
    המחמירים יאמרו כי רה''מ הצהיר את הכוונות שהזכרת לעיל במכוון, אינני רוצה להכנס לכך - בעידן היחצ''נות והאתרוג ייתכן כי יש גרעין אמת בדבר.

    • מה אתה מצפה ממי שמחל על שנאה תהומית וחולנית,רבת שנים,לשרון,תמורת גירוש

      דרור מרמת גן, 07/10/08 00:57

      היהודים מחבל עזה?
      ממתי אתה מצפה למוסר מצד שמאלנים קיצוניים?

  • 113.

    אם הסגן המעותד של יושקה פישר בגזפרום

    אאא, 06/10/08 21:07

    היה ''מבין'' לפני 30 שנה את השקפת העולם הקולוניאליסטית-משיחית שלך,הקריירה הפוליטית שלו היתה נגמרת כבר אז.
    כאשר אדם פשוט עומד בפני קבלת עונש כבד בביה''מ,הוא מגיע עם כיפה על הראש.
    כאשר אדם בעמדת כוח מגיע לביה''מ בסיטואציה דומה (קורה רק לאנשים שחושבים אחרת מכותבת המאמר,לגמרי במקרה...) אז הוא ''מבין'' ו''מפנים'' את היתרונות האדירים בדת הליברלית בומשטר האפרטהייד הצלבני של המיעוט הסמולני הלבן במזה''ת.

    חבל שהוא לא הצהיר על עמדותיו אלה לפני שנבחר,שכן אז לקדימה היו כיום מספר חד ספרתי של מנדטים.
    האם אולמרט היה איש שלום עכשיו כאשר נבחר לראשות הממשלה? אם כן,מדוע לא הצהיר על עמדותיו האמיתיות לפני הבחירות?
    ואם לא,מה בדיוק קרה במהלך הקדנציה שגרם לו לשנות את עמדותיו,שוב,בצורה כלכך קיצונית?

  • 112.

    הצדק חייב לאמר את דברו

    עלי בבה, 06/10/08 20:54

    לאולמרט לא היתה שום זכות מוסרית להמיך לכהן כראש ממשלה עשה דברים שלא יעשו מבחית החוק זה גועל נפש וכבר אצל וינוגרד היה צריך ללכת הביתה שלום זה כבר ענין אחר אנחנו לא רוצים שלום עכשיו רוצים שום מחר או בעוד 100 שנים ולא על ידי ראש ממשלה מושחת גם בבית המשפט יצאי זכי וזה לא יכול להיות אזרחים שפוים לא יויאו אותו זכאי

    • ומה עם פסיקים ופירוק המשפטים עם נקודות סיום?

      עלי-בבה, 07/10/08 07:52

      מה לגבי לדעת קצת היגוי עברי תקני לפני שמגיבים כאן?

  • 111.

    מתי את עיתונאית שמואלנית קטנה שלי ''תתפכחי'' השמאל, רק מלחמות הביא לנו. (ל''ת)

    תזכורת.הימין בראשות בגין הביא שלום, 06/10/08 20:38

    • לא רק לנו.גם את אירופה הוא כבר גרר למלחמת עולם (ל''ת)

      אאא, 06/10/08 21:08

    • תזכורת,הימין בראשות בגין מסר את סיני למצרים,תמורת מלחמה קרה.

      דרור מרמת גן, 07/10/08 00:59

      ביבי מסר את חברון ושרון מסר את רצועת עזה.
      רק הליכוד יכול,לבצע את מדיניות השמאל הקיצוני.

  • 110.

    צדקת דרך באמת

    יעקב, 06/10/08 20:37

    על איזה צדקת דרך בדיוק מדובר איזה אידיאולוגיה ואיזה דרך נתחיל עם ראש הממשלה שרון מבחינת החוק גם הוא לא בסדר ובטוח שאולמרט לא בסדר אבל בתקשורת לא חשוב אם מבחית החוק הוא לא בסדר העיקר שהוא יחזיר שטחים ויביא שלום על איזה דרך בדיוק מדובר אם קדימה ושרון שעמד בראשה ולאחר מכן אולמרט מכריזים על מכירת שחים ללא תמורה אולי לא היו זוכים בבחירות זו גנבת דעת וזה בושה שכך מתנגים לבוחרים

  • 109.

    כל כך לא משכנעת

    גיא, 06/10/08 20:24

    אפשר כבר להפסיק עם האיתרוג

  • 108.

    עלינו להפרד לשלום

    עלי-בבה, 06/10/08 20:24

    מתרבות השקר וה''פוליטיקלי-קורקט'' ומהמשפטיזציה של החברה שלנו. היום ניתן לעשות הכל בתנאי שתדבר על ''שלום'' או אפילו תזכיר את המילה בנאום או שניים. התקשורת והבג''צ- אינם נבחרו ע''י אף אחד ואין להם אחריות על כלום מנסים לנהל את המדינה. הפוליטיקאים שלנו מבחינתם מקבלים תפקיד ניצבים משניים בסרט שנח לברנג'ה המנוונת הזאת לההזין לנו. אם אנו רוצים להיות חברה דמוקראטית אמיתית- אין כח בלי אחריות ושקיפות!

    • גם לבני וברק לא נבחרו

      אאא, 06/10/08 21:09

      וגם לא כל הפקידים מסוגם של מזוז,זליכה ולינדשטראוס שבטוחים שהמדינה רשומה בטאבו על השם של אבא שלהם.

  • 107.

    תשובה ליעל

    אורי, 06/10/08 20:21

    מעניין שראש ממשלה חשוד בעברות הוא פתאום הופך לשוחר שלום כמו שרון או אולמרט האם זו אידיאולוגיה שהשתנתה או שמא זה מראה על סוג של אישיות שמשנה את דעתה לפי המצב האישי כגון הבעת דעה ימנית כדי למשוך קולות ואולי בכלל זה האופי של רב בעלי הדעות השמאלניות שהולכים אחרי הטוב הזמני בלי לחשוב על העתיד (שלום עכשיו-מלחמה מחר)ולא חשוב האידיאולוגיה אלא מה טוב לי כרגע ולא משנה מי יסבול מכך בעתיד

  • 106.

    מזל שאצלכם יש מקסימום 2 ילדים וכלב ככה תיגמרו תוך 10-20 שנה ואז .... (ל''ת)

    מזל, 06/10/08 20:20

  • 105.

    זו אהדת השחיתות - לא שמאל (ל''ת)

    שמאל גליל עליון, 06/10/08 20:19

  • 104.

    מה איכפת לך? גם ככה את זמנית כאן.

    עלי-בבה, 06/10/08 20:04

    מדינה שמעבירה שטח לרשות אוייב בהתנדבות לא תגמור טוב. לא משנה מי בשלטון, יהי זה בגין או לינקולן. עם דעות כשלך- את זמנית במזרח התיכון. ובזמן שנשאר לך? תתרכזי באוכל!

  • 103.

    ראש הממשלה הראשון בישראל שמבין מה צריך לעשות

    --, 06/10/08 19:48

    ל-ד-ע-ת-ך!

    צאי מהסרט שכולם שמאלנים.

    • למה הוא לא הבין לפני 10 שנים?

      אאא, 06/10/08 21:13

      למה הוא לא הבין לפני הבחירות?
      האם אלוהים נגלה אל אהוד אולמרט כמו למשה רבנו והנחה אותו בדרכה הקולוניאליסטית המשיחית של שלום עכשיו?

      אתה מדמיין את אובאמה מאמץ את דעותיו של בוש בסוף הקדנציה או את מקיין מאמץ את דעותיו של אובאמה באמצע הקדנציה?

      רק אצלנו.

  • 102.

    אכן החמצה שלא מכרו את ארצ ישראל עבור נזיד עדשים אכן דברי הבל מטופשים

    ערן, 06/10/08 19:36

    ממישהי לא חכמה במיוחד שמתיימרת להיות אשת רוח אך היא יותר בכיוון של מחלת רוח יחד עם כל חבריה בשמאל ההזוי ששולט לנו בתקשורת

  • 101.

    עוד מאתרגת שמוכנה למכור תמדינה ולא משנה לה שרהמ עבריין ונכל העיקר יברח

    אייל, 06/10/08 19:32

    משטחי מולדת
    חבל שאתם נותנים במה לאפסיות רדידות ושטחיות וכן עידוד לשחיתות והרס המדינה
    כן יעל מלמד הגאונה את וחבריך עוד תצליחו יום אחד עם שטיפות המוח ותהרסו תמדינה
    שנבכה על המדינה שנהרסה ונחרבה נדע טוב את מי להאשים \\
    באמת נמאסתם אתם כבר עוברים את גבול הבגידה אפילו
    החל משמאלנים מגעילים שעוזרים לערבים במלחמתם בגדר בנעלין וכלה בשמאלנים שחושבים שהם יגדירו לנו מטרות ואיפה להיות ואיפה לא
    באמת שבא להקיא כבר
    מתי תפסיקו לשלוט בתקשורת מתי?????
    אולמרט שרון היו הגרועים בראשי הממשלה שזכו ליחס של כפפות משי רק בשל רצונם לברוח משטחי המולדת
    ואת וחברייך שהגנתם עליהם מזיקים למדינה בדיוק כמוהם תתביישי לך

  • 100.

    הפשעים של ממשלת אולמרט לא ייסלחו

    ג'ורג', 06/10/08 19:30

    1100 אזרחים לבנונים הרוגים והרוגות, רבבות פצועים ופצועות קשה, קטועי איברים ועיוורים. רבים מתוכם נשים וילדים ותינוקות. לא מדובר באנשי חיזבאללה, אלא באזרחים לבנונים תמימים, שמעולם לא הרעו לישראל. צה''ל בהנהגת אולמרט הפציץ באכזריות מטרות אזרחיות מובהקות כדי לעשות הון פוליטי בקרב הימין והמתנחלים. הכיצד זה שה''שמאל'' שותק ? חלפו כבר יותר משנתיים - האם לא הגיע הזמן לחשבון נפש ?

  • 99.

    השמאל לא למד כלום אבל לא כלום

    אמא, 06/10/08 19:14

    יקירתי ! האם היושר האישי חשובים או שמא רק האג''נדה של השמאל ?. לקרוא את הכתבה ולהתחתחל ממש . קשה בערבו של יום הדין בכלל להגיב על הדברים ההזויים שאושרו להדפסה על ידי העורך . יעל ,יום הדין חל גם על השמאל ... על כל ברואי עולם .ולכן לא נותר לי אלא להתפלל שתפקחנה עייני אותם שרואים את המציאות במשקפיי עוץ לי גוץ לי ויפסיקו להאכיל אותנו הקוראים בתבשילים שמקומם בפח . גמר חתימה טובה לך אחותי.

  • 98.

    האיש הזה גרם נזק בל יתואר למדינה ''עשה לביתו'' בזמן ששלח חיילים למות

    הופס, 06/10/08 19:08

    לא משנה איך ומי העיף את אולמרט.הוא פסול מכל בחינה .
    המדינה הזאת נלחמת בצפורניים על חייה צעירים מחרפים נפשם.לשם מה? לאפשר לראש ממשלה להתעשר.?
    הוא גרם להרס כל תחושת ערבות הדדית כל תחושת שייכות שמאפשרת בכלל לרצות להילחם על הארץ הזאת..
    טוב שהלך טוב מאד שהלך ושהשמאל התעשת יש דברים יות רחשובים מנסיגה ושלום.

  • 97.

    האיש הזה גרם נזק בל יתואר למדינה ''עשה לביתו'' בזמן ששלח חיילים למות

    הופס, 06/10/08 19:08

    לא משנה איך ומי העיף את אולמרט.הוא פסול מכל בחינה .
    המדינה הזאת נלחמת בצפורניים על חייה צעירים מחרפים נפשם.לשם מה? לאפשר לראש ממשלה להתעשר.?
    הוא גרם להרס כל תחושת ערבות הדדית כל תחושת שייכות שמאפשרת בכלל לרצות להילחם על הארץ הזאת..
    טוב שהלך טוב מאד שהלך ושהשמאל התעשת יש דברים יות רחשובים מנסיגה ושלום.

  • 96.

    הרי גם את לא תמימה

    לא תמים, 06/10/08 18:43

    פתאום עכשיו פתאום היום
    מה חשוב לו??? להרשם חיובי בספרי ההסטוריה
    ההארה באה לו כאשר הוא יודע שהחלטה רעה הוא כבר קיבל -אז עכשיו הוא מנסה לצאת טוב....

  • 95.

    ליצה היושבת בחבר ליצים.לקרוא ולמות מצחוק על האיוולת (ל''ת)

    איילה, 06/10/08 18:35

  • 94.

    אנחנו עם שלא ראוי לשלום, בגלל שנאת חינם והימין הקיצוני

    ru, 06/10/08 18:21

    שמרגיש שהוא מיצג את אלוהים.
    בעצם לא רק מיצג מרגיש כמו אלוהים.

  • 93.

    שינוי היסטורי יבוא רק כשהשמאל ההזוי יסולק מהשלטון! (ל''ת)

    די להסתה!, 06/10/08 18:19

  • 92.

    איזה....

    שומר פתאים ה', 06/10/08 17:47

    הוא חשוד בפלילים, גברת. מה קשור תהליכים היסטוריים? ואם התהליכים כאלה היסטוריים, הם לא צריכים דוקא את אולמרט.

  • 91.

    אי אפשר לסבול את הזלזול בכבודנו האזרחים

    yזה נורא זה מזעזע, איך יש אנשים שלא מסוגלים לשנות, 06/10/08 17:29

    מדרכיהם הנלוזות כמובן תמורת נזיד כלשהו.
    איך את מתכוונת לתת דוגמה, לחנך, את הדור הצעיר, מה תגידי למשפחות שסבלו ממנהיגותו הכושלת של אולמרט שאחרי שהחרב הונחה על צווארו פתאום מצטייר כמי שמסוגל לפתור את בעיות המדינה והסכסוכים של שנים. פתאום הוא נזכר ואת עתונאית שכמותך נגררת בטפשות אחרי כל אמרי ההבל שלו.גדולתן של מנהיג בראייה רחוקה קדימה והוא כשל בגדול. את חוכמת הבדיעבד כל תינוק יכול להעריץ. אך להגיע אליה בזמן ובמקום הנכונים ,זו סגולה ליחידים במינם,לראויים.

  • 90.

    להשאיר אותו

    צודקת, 06/10/08 17:08

    ולעזאזל שלטון החוק. לעזאזל הדמוקרטיה. לעזאזל הסקרים המתנגדים לכל מהלכיו.
    הרי עכשיו הוא משלנו הוא ממלא את רצון האוליגרכיה הכלכלית-תקשורתית של ישראל.
    וזה הכי חשוב.
    נכון יעלי?

  • 89.

    שמאל שפל חסר מוסר,אוהב מחבלים! (ל''ת)

    שרית ר''ג, 06/10/08 17:05

  • 88.

    דברים שרואים מכאן לא רואים משם

    רועי, 06/10/08 16:36

    כל ראש ממשלה שעולה לשלטון מבין מיד את הצורך לעשות שלום

    הציבור הימני המשיחי בטוח כל פעם מחדש שראש הממשלה מושחת/דפוק/מפקיר תבחרו את הכינוי.

    הכל בשל חוסר יכולתם לראות הדברים נכוחה- אנחנו מדינה קטנה מוקפת הרבה אויבים, חלקנו לא עובדים, חלקנו מיעוטים. אין לנו משאבים ומספרית אנחנו מוגבלים. ברור שחייבים לכרות שלום כמה שיותר מהר על מנת לשרוד. חבל שכל כך הרבה מטורפים חיים בארץ זו. ועוד קוראים לעצמם אוהבי הארץ- רק את הדת ואת המיליטנטיות הם אוהבים.

    • איזו תפישת מציאות מעוותת...הרי רוב אובך לא מכירים בקיומך- (ל''ת)

      אחמדינגאד חיזבאללה וחמאס-השמאל מפנטז פה-הימין ריאל, 06/10/08 16:53

    • מה שרואים מכאן רואים גם משם

      ארז, 06/10/08 17:29

      אבל כשיש לך כמה תיקים בפרקליטות, רואים דברים אחרת...

    • אין בעייה עם השלום, ואפילו לא עם החזרת שטח- אבל מה התמורה?

      יורם, 06/10/08 23:47

      הרי ברור שאם היה מובן שבתמורה לשטחים נקבל שלום אמת, הרי שכבר בימי ברק הסיפור היה נגמר, ברובו. אבל מה שלמדנו וראינו זה שבצד השני אין מוכנות לשלום אל רק להחרבת מדינת ישראל ברוח שיטת השלבים של עראפאת, ומכאן הההתנגדות להמשך דרך השמאל. זה כ''כ ברור מאליו שעצם העובדה השאני צריך לההסביר לך את זה- מביישת.
      אבל זה בסדר, לאנשי השמאל יותר חשוב להיראות חכמים/הומאניים/ליברליים/נאורים מאשר להיות מציאותיים, כנראה שגם אתה חולה במחלה הזו. החלמה מהירה.

  • 87.

    שינוי היסטורי

    ציקו, 06/10/08 16:19

    לא ברור לי איזה שינוי היסטורי הוא היה מביא? מה , החזרת רמת הגולן? החזרת ישובים דרומית לבית שאן? החזרת בקעת הירדן ?החזרת הפליטים לישראל ?החזרת אדמות ללבנון? החזרת ירושלים......
    כל זה הוא אמר (אולי איני מדיק , אבל בגדול אלו דיעותיו. כפי שהוא התבטא : מה זה משנה ק''מ פה ק''מ שם....או רמת הגולן אינה מהווה בטחון כי נין לירות היום בטילים ממרחק של 200 ק''מ.....)
    מה ששמתי לב כאשר המנהיגים שלנו מזדקנים הם מתחרפנים . זה קרה עם שרון. זה קורה עם אולמרט.....
    אז לידיעתכם האמנים , אם דעותיו של אולמרט היו מיושמים איני בטוח שהייתם היום יכולים ליצור אמנות ואם כן זה היה במדינה ערבי....

    • הוא גם אמר ש''נמאס לנו לנצח'' בנאום ההכתרה שלו!

      עלי-בבה, 06/10/08 20:09

      ואז בא השהיד מרובע דחיה והראה לו שדווקא מאוד חשוב לנצח. מצחיק, המבחן של ''למי נמאס לנצח'' התרחש אולי חודש אחרי הנאום. מה שבא ללמדך שבסה''כ יש לנו מורים טובים להשרדות במזרח התיכון. צריך רק להבין לעומק את השיעורים.

  • 86.

    יעל-את מחליאה אותי יחד עם אולמרט (ל''ת)

    ofer, 06/10/08 16:19

  • 85.

    הי מישהו למעלה במעריב מפנים את התגובות (ל''ת)

    רבקה, 06/10/08 16:11

    • להתעורר ולהעיף את האתרוגית השמלאנית (ל''ת)

      דורית, 06/10/08 16:49

  • 84.

    הזיות השמאל מחריפות במצבי מצוקה

    גל, 06/10/08 15:58

    לא ברור למה; הנה אולמרט נותן, סתם, חלק מירושלים לסובייטים החדשים, ובכל הסקרים, קדימה מקבלת 30 מנדטים, מה שמראה שהעם הזה מטומטם מעבר לכל שיעור. באמת, עדיף כבר מרצ על האנומליה הרקובה הזו. WTF?!?

    • אל תאמין לסקרים-שקרים שלהם, אלה נבואות שאפילו להגשים את עצמן

      פנדה, 06/10/08 16:30

      כבר לא מצליחות

  • 83.

    המקרה הזה מוכיח-שהשמאל שולט בתקשורת ובג''צ-שהוא מושחת ותומך בכך! (ל''ת)

    בקיצור להקיא השמאל המטונף מהמדינה! גרועים ממחבלים!, 06/10/08 15:57

  • 82.

    אמיץ ? נינוח? שקול ? זה רק כשיש לך את הדעות ה''נכונות'' (ל''ת)

    אתרוגים לפני סוכות, 06/10/08 15:56

  • 81.

    השמאל! לא רק אנטי ישראלי! גם מושחת ,צבוע, וממש ממש לא חכם...בדיחה... (ל''ת)

    שמאלני שיצא מזה., 06/10/08 15:54

  • 80.

    מישהו יכול להסביר לי את המושג אתרוג

    עידו ק., 06/10/08 15:44

    אני רואה את זה הרבה לאחרונה ולא ממש מבין

    • מונח שטבע הפרשן הפוליטי אמנון אברמוביץ'

      פנדה, 06/10/08 16:28

      בכנס עיתונאים סגור הוא אמר לפני ההתנתקות שיש לשמור על אריק שרון ''כאתרוג'' מפני פרסומים שליליים על מעשיו הפליליים שעלולים להביא לחקירה וביקורת ציבורית נגדו, כי אחרת תכנית ההתנתקות לא תתבצע. מאז, ''אתרוג'' או ''אתרוגנות'' היא הסתרת מידע מהציבור ע''י עיתונאי או כלי תקשורת כדי למנוע הליכים פליליים או ביקורת ציבורית נגד איש ציבור מכהן, כל עוד איש ציבור זה הולך בדרכו הפוליטית של אותו עיתונאי/כלי תקשורת.

      • רק חבל מאד שהיום המדינה נשלטת בשני ראשים עיתונות ונערי האוצר (ל''ת)

        הסבר נאה ומשכיל, 06/10/08 17:42

    • בסוכות מברכים על ארבעת המינים,אתרוג,לולב,הדס וערבה

      יהושע, 06/10/08 18:59

      לאתרוג יש מעין בליטה קטנה הקרויה ''פיטם'' שאם נופלת או נשברת האתרוג אינו עומד בדרישות ולא ניתן לברך עליו.

      על כן האתרוג נשמר מכל משמר,בבית אבי היה נהוג לעטוף את האתרוג היטב עוד בדוכן במעין ריפוד מיוחד(לא קונים מספר אתרוגים מאחר ואתרוג הכשר לברכה עולה לא מעט,במיוחד אם הוא גדול או יפה במיוחד וזה חשוב ללא מעט יהודים.

      את ההתייחסות לפוליטקאי במונחים של אתרוג(כלומר שיש לשמור עליו היטב) טבע ארנון אברמוביץ' והתכוון שכנראה והתקשורת תשמור על אריק שרון כעל אתרוג,לא היתה קיראה בדבריו לשמור עליו כאתרוג אלא הכרה באופיה של התקשורת.

  • 79.

    השמאל יכשיר כל שרץ

    מאיר, 06/10/08 15:42

    ולו רק לראות עוד ועוד יהודים נעקרים מביתם.
    יעל אם יחליטו לפנות אותך מביתך למען שלום תסכימי. חלילה רק שמדובר בימין אז הכל מותר

  • 78.

    מעיפים אותו על פשעים, לא על נטיות פוליטיות (ל''ת)

    אורן, 06/10/08 15:31

  • 77.

    והנה חוזר האתרוג..............

    ציוני, 06/10/08 15:17

    עכשיו אולמרט חזר להיות איש מאנשי הברנז'ה.. אז מה אם הוא פושע מושחת אז מה אם הוא ניהל את המלחמה הכושלת ביותר בתולדות ישראל אז מה עם הוא הוציא את סוריה מבידוד בינלאומי
    אז מה? הוא רוצה להביא את הבירה, הוא פנטסטי!

    מאמר מגוחך ופתטי.. מתי התקשורת בארץ תפסיק להיות מוטת באופן כזה עלוב?

    אגב, לפי סקרים אחרונים..
    60 אחוז מהעם נגד להביא את הגדה
    70 אחוז נגד להביא את ירושלים
    78 אחוז נגד להביא את הגולן..

    אם יעשו סקרים כאלה בקרב אנשי התקשורת אז 90 אחוז יהיו בעד להביא את הגדה 80 אחוז בעד להביא את ירושלים ו80 אחוז בעד להביא את הגולן.

    אבל העם ממזמן לוקח את התקשורת כלא רלוונטית.

    אגב.. היום עברתי ליד בית ספר, שמעתי כמה נערים חילוניים ורגילים מקללים אחד את השני במילת גנאי הכי נוראית שקיימת במדינה הזו, ''שמאלני''
    חחחח... סיפור אמיתי.

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      מורן, 06/10/08 15:43

  • 76.

    רוצה להפוך את אולמרט לאתרוג

    משה, 06/10/08 14:22

    רק בגלל שדעותיו תואמות לעמדתה מקבלת את השחיתות .אם נאמץ את העמדות של אולמרט ואת דעותיה של הכותבת נמצא עצמנו בים. כי מגבולות 67 גבולות אושויץ לפי אבא אבן לא נוכל להגן על המדינה.

  • 75.

    לפי הכלל ''נסגה תציל ממשפט'' (ראה מקרה שרון) צריך היה לוותר לאולמרט! יופ

    שולמית, 06/10/08 13:44

    יופי יעל, הנך מייצגת נאמנה את מוסר השמרל ואת יושרו!

  • 74.

    אברג'יל לשילטון . (ל''ת)

    אבו יסמין, 06/10/08 13:38

  • 73.

    להדיח אותו ולבחור נתניהו

    טלי, 06/10/08 13:21

    זה כל העניין על רגל אחת
    מה לא הבנת לא אהוד לא ציפי ולא ברק מתאימים לנהל מדינה!!

  • 72.

    חשבתי להגיב אבל אני רואה שרבים עשו זאת לא פחות טוב ממני.

    פוגי, 06/10/08 13:07

    מה קורה במערכת מעריב????תשאירו אותה לסקר צימרים וארוחות בוקר. באמת היא ממש לא במקום הנכון...

  • 71.

    עדיף דרעי ! 1.היו לו יותר כתבי אישום. 2.הוא כבר ישב. 3.הוא יהיה ראש

    האי היווני, 06/10/08 12:58

    העיר ירושלים בלי תמיכת הדתיים.4.כראש ממשלה
    וכראש עיר יהיה לו גם רוב.5.וש''ס אצלו בכיס-כי בלי ש''ס אין לאף אחד ממשלה.6. והכי חשוב-
    בסוף, הערבים יידעו ויבינו כי ניגנבו (אבל
    זה יהיה מאוחר מדי).

  • 70.

    יעל פז וכ'ו שייכת לפלח נכבד באוכולוסיה שחושב שהכל

    נפיח, 06/10/08 12:56

    תלוי בנו.אם רק נדע לוותר אז השלום יפציע.היא תתאכזב.גם אני חושב שההתנחלויות הם אסון מוחלט אבל אבו מאזן לא יוותר על שום תביעה מתביעותיו.החמאס מזנב בו וכל זמן שההחמאס עןשה חייל בעזה הוא לא במצב של ויתור כלשהוא וגם לא בטוח שהוא ר ו צ ה לוותר.והערבים בארץ מוכנים לוותר על תביעה מתביעותיהם?צפויים ליעל פז ו'כו הפתעות מרות

  • 69.

    איזה גועל.רמאי גנב לא משנה . העיקר שהוא מוכן להחזיר שטחים (ל''ת)

    מגעילה ומשחתת, 06/10/08 12:51

  • 68.

    תומכי השחיתות לא מתעייפים

    בעז, 06/10/08 12:49

    באיזו קלות עבד אולמרט על העיתונאים הסמולנים. זרק כמה מילים על שלום, והם עומדים בשורה ומחפים על כל לכלוך שלו בל לשאול שאלות.
    מאמר זה הוא דוגמה קלאסית.

  • 67.

    לקחתי את העיתון בדרכי לשרותים

    נרי, 06/10/08 12:47

    בכדי להתרוקן אבל הפעם זה יצא לי מהפה, מוטב שתחזרי לביקורת צימרים, גם שם לא היית
    בדיוק חזקה.

  • 66.

    לא נותרה ליעל פז-מלמד אלא השנאה

    לעת זקנה, 06/10/08 12:39

    לימין/ מתנחלים. בפרוש יום כיפור מאחלת לה רפואה שלמה.

  • 65.

    היא מה זה צודקת...

    גיא, 06/10/08 12:39

    ''בפרק הזמן הזה יכול היה ראש הממשלה המתפטר להביא לפחות להתחלה של שינוי דרך שאולי היה מביא לשינוי דרמטי במצבה של ישראל''.

    אני בהחלט מסכים. ולכן טוב שהעיפו אותו כבר עכשיו.

    אגב, שימו לב ל''אולי''הזה שהיא והשמאל משתמשים בו. כלומר ''אולי'' יהיה שינוי. ''אולי'' לא יפציצו את נתב''ג בטילים. ותמורת ה''אולי'' הזה היא מוכנה לתת בבטחון מלא את הגולן ואת כל השטחים.

    אבל הקומדיה האמיתית היתה שהיא אמרה בשידור טלווזיה לנציר פלסטיני ''חבל נורא שלא וויתרתם על זכות השיבה - ואני אומרת לך את זה כאשת שמאל...'' :)

    • אני הייתי כבר על הרצפה כשאמרת שידור טלוויזיה

      פנדה, 06/10/08 16:33

      מי נתן לה להופיע בטלוויזיה ? אפילו את המסך 5 אינטש של האייפוד היא לא עוברת...

  • 64.

    חג הסוכות אמנם מתקרב

    מיכל, 06/10/08 12:33

    אבל מאוחר מדי להפוך את מר אולמרט לאתרוג.

  • 63.

    השלום יבוא רכוב על בואש לבן

    הזואולוגים המשיחיים, 06/10/08 12:31

    וגר נחש עם פתן, וצבוע עם חזיר ירבץ.

  • 62.

    כדברי הוגה הדעות גון טרבולטה בסרט גריז:keep talking oh keep talking... (ל''ת)

    ימני מתמוגג, 06/10/08 12:22

  • 61.

    בקיצור: תעטפו אותנו עם העיתון שלכם.

    דגים נגד שתיקה., 06/10/08 12:21

    אין בהם שום דבר שקשור למציאות.
    הדג מסריח מהראש, אבל יודע יפה מאיפה הוא משתין.

  • 60.

    יעל פז עושה לימין שרות מעולה (ל''ת)

    אביב, 06/10/08 12:18

  • 59.

    לא יאומן - הוספת לי על הבחילה מהבורסה, נרטיב שגוי תבוסתני ומסוכן

    עדי, 06/10/08 12:18

    מפחיד אותי לחשוב על כך שהכתוב אכן משקף את דעותיך, מעולם לא היינו במצב שפל כל כך ומעולם לא ביטאו חדלי אישים רבים כל כך את רחשי ליבם התבוסתניים והאנטי ישראליים בצורה נחרצת ונטולת בושה כל כך, אני באמת ובתמים חושב שאילו היינו מדינה מתוקנת שהאוכלוסיה שחיה בה מודאגת מדבר מה נוסף מלבד המינוס בבנק, ראש הממשלה אותו את מהללת היה נשפט על בגידה במולדת ונשלח בבושת פנים לפח האשפה של ההיסטוריה בתור גיהוק מסריח ודוגמא מובהקת למנהיגות מושחתת ומשחיתה מהי. בושה לעם שכה רבים מבניו ובנותיו מאמצים נרטיב של עם פיקטיבי הרוצה בהשמדתו מתוך ראיית עולם שמאלנית הזויה אשר לא עמדה ולא תעמוד במבחן המציאות ותביא רק לעוד הרג, חורבן והשחתת הערכים עליהם מבוססת מדינת ישראל, מדינתם הריבונית היחידה של יהודי העולם. אני בשמחה הייתי מגלה אותך לשטחי הרשות על מנת שתוכלי לחיות יום יום עם אלו שאת כה ששה לתת להם את ביתך.

  • 58.

    איזו בושה, איזה גועל, השמאל הפשיסטי האנטי יהודי בישראל משתולל (ל''ת)

    אלון, 06/10/08 12:15

  • 57.

    על הצביעות. על השקר. על הולכת השולל.

    לא נשכח ולא נסלח, 06/10/08 12:04

    עכשיו ברור וגלוי כי כול מה שנכתב על השמאל אמת הוא. עכשיו ברור כי השחיתות מותרת רק אם היא בדרכם. מטיפים בשער? ניקיון כפיים? הצחקתם אותם.

    לא נשכח ולא נסלח לקומץ המסוכן לא פחות מהאכזר שבאוייבים

  • 56.

    הכתבה של יעל פז מלמד-היא המסמר האחרון בארון המתים של השמאל ! (ל''ת)

    יותר נמוך מזה אי אפשר לרדת..(ללא מילים...), 06/10/08 12:00

  • 55.

    האלו הם פניוו של השמאל! קיראו הכתבה ותבינו! אין צורך להוסיף יותר! (ל''ת)

    דו פרצופיים-חסרי כל ערך מוסרי !, 06/10/08 11:55

  • 54.

    נפלתי מריצפה לכסא! צביעות שקופה כזו כבר שנים שלא ראיתי... (ל''ת)

    אני עדיין בהלם! פשוט לא ייאמן !!!, 06/10/08 11:52

  • 53.

    חטאו הגדול של אולמרט

    שוקי, 06/10/08 11:52

    הוא בכך שאילו היה טהר לב ונקי כפיים לא היה מי שיכול לו ויכול לטפול עליו אשמות שונות ומשונות ועתיד היה לשנות את ישראל לנצח ולהשכין שלום בחבל ארץ זה, אלא שנהנתנותו החולנית ואופו הציבורי הבלתי כשר גיגלו אותו ואותנו לבור ללא תחתית שנמשיך ליפול לתוכו כל זמן שלא יעמדו בראש המערכת אנשים שערכים כמו צנעה, כבוד לזולת ומחשבה על החלש הם אצלהם העיקר.

  • 52.

    פשוט מדהים! הכל כתוב שחור על גבי עיתון. ללא שמץ של בושה.

    אזרח נדהם, 06/10/08 11:51

    קראתי את הכתבה ורצתי להקיא.

    מזמן לא חשתי תחושות קשות כל כך כמו אחרי קריאת כתבה זו.

    מסתבר שהכל היה נכון - האתרוגיות, מכירת גוש קטיף תמורת השתקת התקשורת, מכבסת המילים המכוונת כדי להשתיק את הציבור, שיסוי הפרקליטות במפגיני הימין, שטיפת המוח. הכל נכון.
    ג'ורג' אורוול ('1984') לא יכל לנסח את זה טוב יותר (או רע יותר).

  • 51.

    זה מה שעשה שרון '' אני אעשה שינויי היסטורי. רק תניחו לי עם החקירות'' (ל''ת)

    ==========, 06/10/08 11:48

  • 50.

    אנחנו גם שונאים יהודים,ובעד השמדת ישראל-אפשר לסגור לנו תתיקים? (ל''ת)

    המחתרת היהודית., 06/10/08 11:45

  • 49.

    אם זו דעתך, אל תתלונני על שחיתות בשלטון

    Darth Mohl, 06/10/08 11:43

    זהו הכשר בזוי לשחיתות. כך אפשר לבצע כל מעשה נבלה, והעיקר לתת ל''תהליך השלום'' להמשיך

  • 48.

    גם אני אוהב את הפלסטינים-ובעד פיגועי התאבדות בישראל! אפשר להשתחרר? (ל''ת)

    יגאל עמיר (בשמאל עכשיו)., 06/10/08 11:42

  • 47.

    מה יקרה שבוע לאחר שכל השטחים מעבר לקו הירוק

    ,איש תמים רודף שלום, 06/10/08 11:39

    כולל ירושלים, כולל שטחי המובלעות של גוש עציון ואריאל שתושביהן יורשו לעזוב או להשאר שם על אחריותם.
    האם התמונה תהיה שונה מזו שנחזתה עם השתלטות החמאס בעזה?
    איזה בטחונות יש באמתחתה של גברת פז(בספרדית שלום) מלמד שלא תהיה זו אפיזודת הסיום של מדינת ישראל ותושביה היהודים.
    אולי בעצם נכון ורצוי לחזור לאמריקה כבר עכשיו ולא להמתין לסוף המר.

  • 46.

    שחיתות מוסרית ופוליטית לא ראיתי בשומקום! אולי באפריקה... (ל''ת)

    היא סולחת לאולמרט על פשעיוו כי הוא שמאל עכשיוו..., 06/10/08 11:39

  • 45.

    בתור איש שמאל פעיל-אני דורש להחזיר את-פז מלמד-למדור בישול ! (ל''ת)

    היא פשוט עושה לנו פאדיחות...לא ייאמן..., 06/10/08 11:35

  • 44.

    בינגו, נכון , זו הרי עונת האתרוגים עכשו לא?

    שיא העונה., 06/10/08 11:31

    חג סוכות שמח.

  • 43.

    השמאל על כל דובריו הם עיסה אחת מבחילה של שחיתות (ל''ת)

    י, 06/10/08 11:28

  • 42.

    אולמרט נבחר כנציג אריק שרון וגמר כגדעון לוי

    ד''ר אביבה כהן לביא, 06/10/08 11:26

    פז מלמד טוענת, כי כעיקרון, אם פוליטיקאי מושחת מייצג את דיעותיה (של פז מלמד), אז אפשר לעשות לו הנחות בחקירות... ברור שאם אולמרט היה מייצג את הימין היתה העיתונאית המתחסדת שולחת אותו לאלף עזאזלים.
    אולמרט לא גנב רק כספים. הוא גם גנב דעת, כשנבחר כמי שימשיך את אריק שרון (אשר לא היה מוכן לויתורים בגדה), אולם עשה פניית פרסה, הפך את עורו ונהיה דומה לגדעון לוי, אשר בינו לבין אשף מפריד קו דקיק ושביר.

  • 41.

    הוכחה סופית לסחטנות הברוטלית של התקשורת הישראלית נגד פוליטיקאים

    גל, 06/10/08 11:25

    או שתנהגו באופן שמתאים לדעותנו, או שתותקפו 24X7. הפלת אולמרט רק מצביעה כמה עמוקה שחיתותו כל כך, שאפילו מעשיו הפוליטיים ''הנכונים'' לא מצילים אותו, ושאריות הדמוקרטיה בישראל מספיקות כדי להעיף אותו לבור.

    מתי יוותר השמאל על שליטתו הדיקטטורית בשידור הציבורי? כל דבריו הנשגבים של השמאל נמחקים מול ההתבהמות החמדנית הזו.

  • 40.

    חההההההה לא יאמן....חהההההההההה לא יאמן.....חח.חהה השמאל התחרפן (ל''ת)

    רונן, 06/10/08 11:23

  • 39.

    טענתי לאורך כל הזמן נוהל משפט כנגד רה''מ,ללא הגשת כתב אישום כלל.

    נתן.ש מעלות., 06/10/08 11:12

    מזימת החונטה המשפטית צלחה.דברי רה''מ ברעיון בערב חג,אודה על האמת השאיר אותי המום.בטוחני כי רוב מוחץ בעם לא מסכים עם רה''מ,אין שייכות לצורת ניהול המערכת כנגדו ולדבריו בערב חג.

  • 38.

    דבר אחד מתברר יותר ויותר

    ארז נץ, 06/10/08 11:07

    השמאלנים מושחתים חסרי מוסר וערכים.

  • 37.

    ואם קצב היה תומך בתהליך השלום? לספק לו בחורות?

    עושה שלום בסדומיו, 06/10/08 11:04

    תגידו, איפה נרשמים לתור הזה של השלום?
    שמעתי יש שם אחלא דילים.

    • לאאאאא, אבל אם הוא נשקן שמאלני הוא יכול בקלות להיות סגן רוה''מ.

      למשל. מה רע?, 06/10/08 11:36

      קצב אמנם התאמץ בכל כוחו ללקק לשמאל אך העובדה שלקח מפרס את כסא הנשיאות לא יסלח ולא ישכח

  • 36.

    אתרוג: טייק 2 (ל''ת)

    ytre, 06/10/08 11:02

  • 35.

    מעניין אם כשראש ממשלה ימני יגיד שהפלסטינאים הם לא עם

    פז מלמד תגיד שיש לו אומץ ציבורי, 06/10/08 11:02

    אומץ ציבורי, זה מה שיש לאולמרט לדעתה של ''אשת הרוח''השמאלני. נו, ניחא. השאלה המעניינת היא האם רק כאשר איש ציבור משמיע דעה שערבה לאזניה של גב' פז-מלמד רק אז הוא זוכה להיות מוכתר בכתר האמץ הציבורי, נניח שיקום ראש ממשלה מהימין (וזה עשוי להיות קרוב מתמיד) ויאמר כי בניגוד לרוחות החידלון של ממשלת אולמרט הוא חושב שכל ויתור על מטר מארץ ישראל הוא כואב עצום. זה לא משהו הזוי, אני מקווה להגיד כך. נניח שהוא יוסיף יאמר שצריכה להיות סיבה טובה מאד בכדי לוותר על רגב מרגבי ארצנו. לא ארץ ישראל השלימה, אבל בהחלט לא ריצת אמוק לויתורים ללא תמורה. האם ראש ממשלה יקבל תואר של אומץ ציבורי מיעל פז מלמד? מסופקני. האם ראש ממשלה שיאמר שאסור למדינת ישראל להקים שתי מדינות פלסטינאיות ולכן המו''מ נפסק עד אשר הפלסטינאים יחליטו מי מייצג אותם יקבל את אות הפכחון והראיה הנכוחה מאותה ''אשת רוח''? כנראה שלא.

    • וואי, וואי,וואי איך בכיתי בהסכם וואי

      BB, 06/10/08 11:11

      ואיך לחצתי את היד לערפאת למרות שהתחייבתי שלא

      אמן ואמן BB יבחר כי רק הוא יחזיר הכל

      • גם אני לא מבין מה השמאל מפחד מביבי

        פנדה, 06/10/08 12:03

        מלאכתם של צדיקים נעשית בידי ליכודניקים... הליכוד תמיד מסר ותמיד ימסור שטחים לאויבים, כי הוא לא יכול לעמוד נגד החונטה המשפטית של מרצ. רק מנהיג אידיאולוגי אמיתי כמו אריה אלדד יהיה מוכן להיכנס לכלא ולא למסור שטחים לאויבים.

        • אנחנו השכבות החלשות פוחדות פחד מות מביבי האכזר.

          נתן.ש מעלות., 06/10/08 13:44

          האיש הרע הזה שלח אותנו לסעוד בבתי תמחוי ולחטט בפחי אשפה.אתה עוד לא מבין מדוע אנחנו מפחדים מהאיש הזה?,אין קשר לפחדינו מהאיש הרע הזה לימין או שמאל.ביבי דרך אגב ריסק תנועה מפוארת.

          • ומליבני וברק מציגי ההון והבנקים אתם לא מפחדים? בחייך! (ל''ת)

            אלכס טוקבק, 06/10/08 14:01

          • אבל מבחינה כלכלית אין הבדל בין ביבי, ברק ולבני

            פנדה, 06/10/08 16:37

            תכל'ס כולם חברים של אנשי הון (ותפסיק לקרוא לו הביבי שלי, אתה יודע שגם אני לא רוצה אותו בתור רו''מ) לאף אחד אין חשיבה סוציאלית אמיתית, כולם כמו כולם ידפקו את החלשים לטובת חבריהם העשירים. לא ברור לי איזה סוציאל-דמוקרט ראית באולמרט, וממש לא ברור לי מה אתה תמצא בלבני. אי אפשר לבנות דעה פוליטית על שנאה לאדם אחד.

          • אוי אוי אוי

            ארז, 06/10/08 17:32

            ממש, להזיל דמעות - כסף לאוכל אין לך, נתן, אבל כסף למחשב ולחיבור אינטרנט מהיר יש... ממש, להזיל דמעות...

  • 34.

    === על זה נאמר, טוב יותר מאלף עדים===

    עו''ד י.ש., 06/10/08 11:01

    קראתי את המאמר של הגב' פז מלמד, וקראתי גם את הטוקבקים ולמזלנו הרב, דעת הרוב בעם משתקפת מהטוקבקים המצויינים ולא מדעתה של הכותבת.

    חבל להתווכח עם השמאלנים ועם מה שהם מייצגים. עובדות אף פעם לא עניינו אותם. כל ויכוח עם איש שמאל גולש מייד לסיסמאות, לקיטלוג (אתה פשיסט) ועד ידי כך לא ניתן להתקדם בויכוח או להוכיח משהו.

    המאמר של הגב' חושף ומוכיח טוב יותר מאלף עדים את כל מה שהימין (ולא רק הוא, אלא גם אנשי שמאל עם מעט אינטגריטי) אומר מעל כל גבעה ותחת כל עץ רענן. השמאל סהרורי, איננו למד דבר וחצי דבר מההסטוריה והעובדות כלל אינן מעניינות אותו.

    לבוא ולתת ''חנינה'' לראש ממשלה מהמושחתים שהיו כאן, זה שמינה את חברו הטוב הירשזון לשר אוצר (חשבו לרגע למה) ואת עמיר פרץ לשר ביטחון, זה לא פחות מאשר יריקה מוגלתת על פניו של כל מי שניחן במעט אינטילגנציה.

    השמאל שהעריץ את סטלין (הרוצח הגדול בהסטוריה האנושית) וסלח לו על פשעיו רק משום היותו קומוניסט, מחבק עתה את אולמרט רק משום שזה ''ראה את האור'' והחליט למכור את המדינה תמורת כלום.

    והערה אחרונה לסיום, הכל מניפולציה ידידי. אולמרט מנסה להתחמק מציפורני החוק וביודעו שמערכת המשפט והתקשורת נשלטת על ידי חוגי השמאל, מה קל יותר מאשר להתחנף אליהם.

    שמאלנים יקרים, תחשבו על זה, אם יש בכם מוח...

    • כל מילה - ברזל. אבל, לך תשכנע שמאלנים.... (ל''ת)

      אורן, 06/10/08 11:59

    • ל 34

      חיים מגבעתיים, 06/10/08 13:21

      אם השמאלנים היו חרשים או עיוורים,שלא יכולים לראות או לשמוע את העובדות,אפשר היה לסלוח להם. אבל הם לא רוצים להבין,ועל כך אין לסלוח להם.

  • 33.

    ובמילים אחרות:אם הוא שמאלן לא מפריע לי שהוא פושע.... (ל''ת)

    אזרח ישר, 06/10/08 10:59

  • 32.

    '' השינוי ההיסטורי הראוי '' יהיה ראש ממשלה בכלא

    איש, 06/10/08 10:59

    זה יהיה השינוי הראוי , היחיד והצודק ,לפושע וכשלונר ,שראה תמיד את טובתו האישית לפני טובת המדינה . אצל בגין ושמיר זה לא היה אפילו עולה במחשבה .

  • 31.

    תגידי, במה את מתמחה בדיוק? צימרים? מסעדות, לא?..... (ל''ת)

    איציק, 06/10/08 10:45

  • 30.

    מאמר מבחיל

    יותם, 06/10/08 10:44

    אני אוהב את ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט. אני חושב שהוא איש עם זכויות עצמות. הוא איש מוכשר אמיץ איש אם יכולת קבלת החלטות ואיש עם כושר ביצוע נדיר.
    עד כמה שאני מבין את המצב הדחתו היא פרי קנוניה וטירוף הדעת של פרקליט מדינה עם קצף על השפתיים יועץ משפטי חסר כישרון רלבנטי ושוטרים כוחניים ומטומטמים.
    מדינת ישראל מאבדת מנהיג חשוב ומקבלת תחתיו אווזה חסרת נסיון. זה טרגי וזה מקומם ונורא עצוב לדעת שגם בעוד חמש שנים אחרי שאולמרט יזוכה מהאשמות השווא איש מהחברה הנפשעת שהביאה להדחתו האכזרית לא ישלם את המחיר המתבקש.
    אני כותב את כל זה כי אני רוצה לומר שפז מלמד כתבה מאמר בזוי שמכשיר את ראש הממשלה, שבעינה הוא עדיין גנב, רק מכיוון שראש הממשלה מצהיר הצהרות שעולות בקנה אחד עם חשיבתה הפוליטית. את מעוררת רתיעה גברת מלמד. ובמקרה שלי את לא עושה את זה בפעם הראשונה. בעעע

  • 29.

    גם אין ספק שבסופו של דבר יוגש כתב אישום..?

    ג'ו כלום., 06/10/08 10:43

    ...לא אמרנו את זה גם על קצב פעם, ושום דבר לא קרה?

    מעבר לכך, אני שמח שאת וחברייך האמנים הרגישים מסכימים שצריך להיכנע ולתת הכל וששלום זה די נפלא, אבל מה שאולמרט רוצה להשיג זה בדיוק מה שברק כבר הציע וסורב. מתי תקבלו שבצד השני אין ילדים מפגרים שמוכנים להסכים להכל, אלא אנשים עם אינטרסים ורצונות משלהם, ושאלו לא ממש מובססי שלום ואחווה..? למה זה כלכך מסובך להתייחס לפלסטינאים כמו בני אדם ולהבין שהם עלולים להיות מרושעים, חמדנים, ורצחניים? אין לכם הרי בעיה להאמין בזה עלינו, גם אם כל העובדות מצביעות להיפך, אז למה כאשר כל מה שקורה סביבכם מצביע על חוסר רצונם של הפלסטינאים בשלום אתם מתעלמים מזה..?

  • 28.

    כשאני קורא את יעל פז-מלמד, אני תוהה אם היא קוראת את מה שהיא כותבת

    יאל, 06/10/08 10:43

    טמטום צרוף!

    • מה אפשר לדרוש מנהנתנית כמוה שתתעמק ותחשוב=היא משרבטת כמה מילים ויאלה!! (ל''ת)

      נ.כהן הדרך לחשיבה עמוקה מובילה קודם להנאות החיים!!, 06/10/08 11:00

  • 27.

    י=על את אדם לא מוסרי בעליל=אצלך המטרה מקדשת כל דבר מושחת העיקר לוותר! (ל''ת)

    נ.כהן המדינה בעיניך משולה לחפץ שאפשר לוותר עליו!!!, 06/10/08 10:39

  • 26.

    אל תדאגי--קיבלתם את ציפורה,אולמרט על עקבים (ל''ת)

    חיימקה, 06/10/08 10:31

    • אתה תותח. החסרת ועם קשר טוב מאוד עם מזכירת המדינה (ל''ת)

      השולף, 06/10/08 11:54

      • קיבלתם ביילינדינית!!! (ל''ת)

        שחורדינית, 06/10/08 18:18

  • 25.

    השאלה היא אחרת

    ארז, 06/10/08 10:30

    האם ראוי שראש ממשלה חשוד בפלילים יוביל מהלך היסטורי? לפי יעלי, התשובה היא שלא אכפת לה. כל עוד מדובר בגירוש יהודים, אין לה בעיה עם שום פשע ושום עבירה, קלה כחמורה. גניבה, שוחד, ואולי אפילו רצח - יעלי מוכנה למחול על הכל כדי שחלומה הרטוב, גירוש יהודים מבתיהם, יוגשם.

  • 24.

    בשמאל אין כל חדש: נסיגה תכפר על גניבה. (ל''ת)

    אמסטל, 06/10/08 10:18

  • 23.

    אולמרט ''איש מפוכח''? ''רואה נכוחה את הדברים''? מי קבע?

    מוטי, 06/10/08 10:17

    התארים שניתנו ע''י העיתונאית לאולמרט כאילו כלאחר יד, כאילו כמובן מאליו דורשים הסבר.
    מה הופך את עמדתו הנוכחית של אולמרט למפוכחת? זניחת רעיון ארץ ישראל השלימה? הטענה כאילו בעידן הנוכחי אין משמעות לשטח?
    הרי בדיוק זה מה שהופך את דעתו להיות מטופשת והזויה. מי אם לא אולמרט חווה על בשרו (למעשה על בשר כולנו) את ההחמצה הגדולה הנקראת ''מלחמת לבנון השניה''. מה היה שם במלחמה ההיא שהפך אותה להחמצה? ההחמצה נבעה מכך שהרמטכ''ל ואחריו הממשלה חשבו שיש ביכולתו של חיל האויר להכריע את המלחמה לבדו. הקונצפציה השגויה היתה כי אין צורך במהלך קרקעי. למעשה, הקונצפציה שנכשלה הוכיחה כי רק מהלך קרקעי שהוציא את החיזבאללה מ''שמורות הטבע'' היה בכוחו ליצור את האפקט ההכרעתי. לכן, מי שלפני שלוש שנים ראה שיש משמעות למרחב קרקעי ובא היום וטוען ''עוד 100 מטר, פחות 100 מטר'' לא מראה פכחון או הבנה נכוחה של הדברים, אלא נסיון לרכוש את אהדת השמאל והתקשורת שמייצגת אותו.

  • 22.

    אוי, איזו כסילה

    אש, 06/10/08 10:14

    ולחשוב שהאישה הזאת היא עיתונאית ותיקה. שתחזור לכתוב על צימרים ומסעדות יוקרה ותניח לפוליטיקה. היא מביישת את המחנה של עצמה.

  • 21.

    המאמר הזה מוציא שם רע מאוד למחנה שאליה משתייכת העיתונאית הנכבדה

    אלון ה, 06/10/08 10:14

    לפתע אולמרט ראה את האור!!!! אולמרט יודע טוב מאוד מה צריך לעשות בכדי שיהיה שלום עולמי, והוא הוא זה, ולא אחר, שיכול לעשות את זה. רק מתי הוא נזכר לומר את זה? כשהמצב שלו ממש על הפרצוף. והדבר הכי מדהים הוא שיש מישהו שעוד קונה הסחורה הזולה הזאת שמציע אולמרט. זה כבר כל כך שקוף שאולמרט עושה הכל, אבל בפירוש הכל, בכדי לסחוט עוד ועוד אמפתיה עליו, אבל לא להאמין שיש אנשים שקונים את זה, ואחת מהם היא יעל פז מלמד, שככל הנראה היא רק אתמול נולדה וממהרת לקנות סחורה פגומה. כן, גנב כספים, על פי החשד כמובן, ילך ויעשה עסקאות שלום.

    הדבר הכי מדהים הוא שהיא תוהה על אמינותו של טלנסקי. סליחה?? מה עם האמינות של אולמרט? הרי אולמרט טען לאורך כל הזמן, ועוד גם עכשיו יש לו את הבושה לטעון ככה, שהוא וטלנסקי בכלל לא היו בקשר קרוב והוא אדם הזוי ותמהוני, והוא אפילו שכר עורכי דין כבירים בכדי לנסות לרסק לטלנסקי את האמינות. רק מה לעשות שאחרי אותה עדות, התפרסמה קלטת שבה נראה אולמרט אומר על טלנסקי כאלה דברי אהבה ושבח והיא מערערת לחלוטין את טענותיו של אולמרט. ושלא לדבר על זה שפעם אולמרט אמר, אז אחרי המלחמה, ש''כל עוד הוא יישאר בשלטון, הגולן יישאר בישראל לנצח נצחים''. תראי כמה את יוצאת פארשית, יעל.

    אפרופו - אותה התגלות פלאית של אולמרט חושפת במלוא מערומיה את נציגי מחנה הימין. אולמרט ידע, לא מאז הראיון ובטח שלא מאז טלנסקי ולא מאז וינוגרד ובטוח שעוד הרבה קודם להם, את הפתרון למצב. ואם אולמרט יודע, אז סימן שביבי, שטייניץ, ליברמן, איתם וכל החבר'ה הטובים הללו יודעים טוב מאוד את הפתרון, רק שלהם יש את השיקולים הצרים שלהם והם גוררים אחריהם פתיים. אז הנה יש את יעל פז מלמד ועוד כמה אומנים פתיים שאולמרט מה זה שיכנע אותם, ויש גם את תומכי הימין שגם הם טבועים בביצת אשליות אחרת.

  • 20.

    לא בודקים אינטלגנציה של כותבי מאמרים במעריב?

    רון, 06/10/08 10:11

    כאיש שמאל אני מזועזע מהטיעון המרכזי של פז מלמד.אל נתפלא כאשר מישהו יחליט שראש ממשלה שאינו מחזיר שטחים ואינו עושה דבר כדי לקדם את השלום לא יחקר גם אם הוא מואשן בגניבה.הכותבת חסרה בינה בסיסית

  • 19.

    לא ''ניסיון לגמד את מעשיו הפליליים'' אלא הוכחה למנגנון האתרוגיות

    ייקוב הדין את ההר רק כשנוח לנו, 06/10/08 10:10

    גב' פז-מלמד מראה לנו דוגמא נוספת איך יכול מנהיג ציבור להיות מושחת ככל שירצה ובלבד שיציג דעה פוליטית שתתאים לאחוז הקטן של האוכלוסיה שעיסוקו תקשורת המונים.

  • 18.

    אני דווקא מחפש ראש ממשלה אחר

    מתנחל כתום מיהודה, 06/10/08 09:59

    אחרי כל כך הרבה כשלונות,
    אחרי שהשחיתות חדרה לכל פינה בשלטון הישראלי,
    אחרי שאוסלו לא הוביל לכלום וגרוש יהודים הביא לכאן את איראן ואת חמאס,
    אחרי כל אלה, אחרי שנים של הליכה אחורה אני מבקש לי ראש ממשלה אחר.
    ראש ממשלה שקורא לפני הכל לשלום בבית.
    ראש ממשלה שישנה בו שאיפה גדולה - לקדם את ילדי ישראל בלימודי המתמטיקה והפיסיקה.
    ראש ממשלה שמחזיר ארצה את את המח היהודי, ראש ממשלה שותק.
    ראש ממשלה שבוחר לו צוות עובדים נאמן שרואה לפניו את התוצאות בעוד עשרים שנה, שלושים שנה.
    אני רוצה ראש ממשלה שלא מחליף את עורו, לא גונב את דעת מפלגתו.
    אני רוצה ראש ממשלה שאחריו ואחרי שר הבטחון יהיה כבוד שלישי באיכות הסביבה, בחינוך.
    אני רוצה ראש ממשלה שיעמיד קליבר במשרד התיירות, אני רוצה ראש ממשלה שממנה לצידו אנשים נקיים ולא שפוטים אחרי מאסר.
    ואני יודע שאני חולם.
    זה לא אין !!!!!
    ראש ממשלה ללא כותרות וספנים הוא לא קיים,
    ראש ממשלה ללא צוות שיאמר לו מה אומרים וכיצד אינו מיוצב, ואני חושב שרובנו לא רוצים עוד מעשים הרואיים, לא רוצים מהפכות מתוקשרות, רוצים מעט שנים של עשיה בתוכנו פנימה למעננו ולמען הדור הבא.
    ראש ממשלה של שקט כזה.

  • 17.

    זה פרצופו האמיתי של השמאל , ראש ממשלה יכול לגנוב

    אחד העם, 06/10/08 09:52

    ראש ממשלה יכול לגנוב כספי ציבור , לנצל את תפקידיו כדי לקרב את עינייניו הפרטיים ,ולקדם את עינייני מקןרביו , הוא יכול לקחת מעטפות מזומנים , מיהודי העולם שאת כספם הם מיעדים למדינת ישראל ולא לכיסו הפרטי של פוליטיקאי זה או אחר , ראש ממשלה יכול למנות נעל להיות שר ביטחון כדי שתיק האוצר יהיה שמור למקורבו לחוג מקבלי מעטפות השלמונים [ הירשנזון ], ראש ממשלה יכול להוביל את מדינתו לכישלון צבאי במלחמה , ולהתעלם מדרישת ועדת וינוגרד שראו בו את האחראי לכישלון המלחמה . יכול להפקיר את תושבי שדרות לרצונם הטוב של החמס והג''יהאד, לירות רקטות כאשר יתחשק להם בכמות שהם יחליטו עליה ,לכיוון שהם יחליטו . וכל זה נסלח עי השמאל הישראלי ובתוכם יעל פז , ובלבד שיחזיר את ירושלים את הגדה ואת הגולן . דוגמה לכך מההיסטוריה , סטאלין טבח 25 מיליון רוסים ,במהלך שילטונו [ אחד המשטרים החשוכים בהיסטוריה האנושית ] , מדובר בסופרים , מדענים אנשי רוח ,אנשי אקדמיה , ובכירי צבא , אבל כל זה ניסלח לו ,וראו בו שמש העמים , כל עוד היה קומוניסט .

  • 16.

    כלומר- במקרה שראש ממשלה שמאלני יש לאתרגו בכל מחיר

    צביעות שמאלנית, 06/10/08 09:49

    הנה תמצית התפיסה השמלאנית אנחנו צודקים ללא קשר לשאלה האם אנחנו רוב או מיעוט להפך עדיף לרמות את העם לגנוב את ליבו בבחירות ואח''כ להוביל מהלכים תבוסתניים כמו זה של הצמח שרון.

  • 15.

    לא!!! אולמרט צריך ללכת בגלל מלחמת לבנון ה-2 מספיק עם

    גיליז, 06/10/08 09:49

    האתרוגים, בגלל זה שרון צחק על כולם!

  • 14.

    לא!!! אולמרט צריך ללכת בגלל מלחמת לבנון ה-2 מספיק עם

    גיליז, 06/10/08 09:48

    האתרוגים, בגלל זה שרון צחק על כולם!

  • 13.

    יעל היא שמאלנית שהעובדות לא מעניינות אותה.

    יצחק, 06/10/08 09:44

    אני מצרף תגובה של קורא מ- ynet:
    לפני 1967 כל השטחים היו של ירדן האם היה שלום???שכחת את כל הרעם מקהיר שהודיע בשידוריו על השלחת יהודים לים זה רק ענין של זמן [זוהי תחנת רדיו ששידרה מקהיר ] . אתה בא לספר לנו שאינך רוצה להשליך אותנו לים. סליחה שניצחנו ב- 67 .
    אחרי 67 משה דיין מעל בימת הכנסת הצהיר שתמורת שלום אמיתי ישראל מוכנה לסגת לגבול 67 ,מה היתה התשובה ,לא מעונינים אנחנו נזרוק אותכם לים.
    תשובה זו גם ליהודים שביננו שדוגלים בנסיגה מלאה. כל עוד שהחינוך הערבי יעודד שהידים בגיל 3 לא יהיה כאן שלום .
    לא רוצים אתכם שלום .
    גב' פז-מלמד: אילו הסכסוך בינינו לערבים היה על גבולות 67', היית צודקת. מכיוון שהערבים טוענים שכל המדינה שלנו יושבת על שטח ''כבוש'', את טועה ובגדול.

  • 12.

    מאמר מביש

    נעמה גבעתיים, 06/10/08 09:43

    אז מה אם הוא גנב ,אז מה אם רמון הטריד ,
    את שמה אנשים מעל החוק כי ....
    כך נוצרים אתרוגים ולצערי כשמאלנית אני חייבת להודות ,אנחנו עושים זאת היטב...

  • 11.

    איזו חוצפה, איזו זילות במוסר האדם

    מיכל, 06/10/08 09:36

    והיכן הוא שלטון החוק?
    ולאן הלך המוסר האנושי?

    פשוט לקרוא ולהזדעזע מהדברים.

    ואם אותו אדם לא רק לקח כסף אלא רצח (או שלח חיילים למלחמה ללא תכלית ברורה, או הרס משפחות שלמות) , עדיין צריך לשים את כל מעשיו ב''המתנה'' עד שיסיים לנסות וליישם את משנתו המדינית.

    והרי - אם זו הדרך הנכונה, ואם כך חושב הרוב - האם אין אף מנהיג נוסף המסוגל לכך? הדחת אולמרט - זה המעכב היחידי?

  • 10.

    השמאל יוביל לטבח המוני של יהודים. מה שרבין ופרס עשו לנו באוסלו זה משחק (ל''ת)

    ילדים. השמאל יציף את הארץ בדם., 06/10/08 09:35

  • 9.

    איך נפלו גיבורים?

    אפרת, 06/10/08 09:31

    אולמרט, הצליח להטעות גם אותך, שבד''כ יודעת לקרוא בין השורות?
    הוא הצליח להגיד לך שהוא ראש ממשלה טוב, כי הוא יודע להצטלם עם שועי העולם על הסכם זה או אחר או שיחה זו או אחרת או להבטיח שלום שאם הוא היה באמת מאמין בו היה לו מספיק זמן לרמוז עליו לפני כן – אבל הוא הצליח להשכיח את ענייני הפנים הרבים שבהם הוא לא טיפל:
    היה לו קשה למצוא זמן למורים ולמרצים השובתים אבל באותה התקופה הוא פגש את אבו מאזן כחמש פעמים לפחות (ואיכשהו אז הוא לא הצליח להעביר לו את המסר דורש השלום שלו שאבו מאזן משום מה רק קרא עליו בעיתון לאחרונה...)
    היה לו קשה להגן על אזרחי מדינת ישראל במלחמה שהוא יצא אליה בשם החטופים ז''ל, הוא לא נתן עליהם את דעתו על הפליטים מאימת הקטיושות שנוצרו בערים מסוימות, על בעיות הפרנסה שנוצרו לאנשים שהפסידו ימי עבודה כה רבים (הפיצויים הגיעו ה ר ב ה אח''כ לא מספיק ולא לכולם) אבל קטונתי להסביר את המחדלים במלחמה ההיא שהוא כראש ממשלה היה אחראי–על עליהם, יש דו''ח עב כרס מלומד על כך...
    מה עם תושבי שדרות ועוטף עזה? הבטחות על מיגון שלא מומשו?
    שכ''ל בהשכלה גבוהה?
    ואלו רק קצה הדברים שאולמרט לא טיפל בהם כי הוא היה עסוק בלזרות לנו חול בעיניים.
    חבל, שגם את נפלת ברשתו...

  • 8.

    צביעות מזוקקת. (ל''ת)

    נשמע כמו אוי אוי אוי, 06/10/08 09:27

  • 7.

    לא מובן

    יעקב, 06/10/08 09:25

    לא מובן איך עיתונאית אינטליגנטית ממשיכה לתת אמון באהוד אולמרט. מבלי להתייחס לנושאים המשפטיים שטרם הוכרעו - איך אפשר להאמין לאדם שמודה שבמשך 30 שנה האמין באידאוגיה מוטעית, יצא למלחמה מיותרת והפסיד בה (על חשבוננו כמובן), מינה שר אוצר נוכל, מינה שר בטחון חסר כל כישורים. אהוד אולמרט אינו מנהיג אלא פוליטיקאי קטן וייתכן אפילו מושחת והוא אינו ראוי לקבל הכרעות משמעותיות בנוגע לעתיד המדינה.

    • אינטיליגנטית? אתמהה. (ל''ת)

      מצ'לס, 06/10/08 18:21

  • 6.

    שוב אוסלו ברוטב ערפאת? שוב האתרוג? שוב שלום עכשיו? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 06/10/08 09:22

  • 5.

    האם היית משמיעה את הטענה לו אולמרט היה חוזר למקורות?

    שאול א., 06/10/08 09:21

    סביר להניח שלא. וזו גם התשובה - שאלת ההדחה קשורה בהתנהגות הציבורית-פלילית שלו ולא בדעותיו הפוליטיות.
    כיצד היית מגיבה לו נניח אולמרט היה חוזר למקורות של פעם על ארץ ישראל השלמה, על בניית ישובים נוספים ביו''ש וכיו''ב, ואז הייתה נשמעת טענה בימין שאין להחליפו.
    הרי היית יוצאת בחמת זעם נגד הטענה, ובצדק.
    זו גם תשובתי לדעה שאת משמיעה.
    היא מושחחת בדיוק כמו מעשיו של אולמרט עצמו.
    משום שלמעשה היא מכשירה שרץ משיקולים של אינטרס שאין לו ולא כלום עם המעשה עצמו.

  • 4.

    חברה, חבל על התגובות,ממילא אנחנו במכירת חיסול של המדינה (ל''ת)

    רבקה, 06/10/08 09:19

    • נו ברור, התקשורת מעודדת את הפוליטיקאים לנהוג כך.

      גל, 10/10/08 20:21

      הפוליטיקאים כבר חושביםנכון ודובריאמת לפי הקו של התקשורת. הם יודעים שכל סטייה מהקו הקפדני של ''שלום עכשיו'' יזכה אותם בהתקפות מרושעות ושיקריות בתקשורת.

  • 3.

    איזה צבועים השמלאנים

    אייל, 06/10/08 08:16

    פתאום לא חשוב להם ערכים, יושר העיקר למכור את המדינה לטרוריסטים, בלי לקבל כלום

    • מה זה ''למכור את המדינה......בלי לקבל כלום''? מה אתה מצפה לקבל?

      ימין הזוי קיצוני גאה., 06/10/08 12:25

      ''הבטחה'' שהם מסכימים עם מדינת ישראל? איך קרה לזה סאדאת ''חתיכת ניר''! זה יספק אותך? או שמע רשות לאכול חומוס בדמשק?

      נדמה לך שלאורך זמן, לא רב, תוכל מדינה כלשהי, וערבית על אחת כמה וכמה, להסתפק במדינה בשטחי יש''ע? וכמה זמן יקח עד ששטחי הקו הירוק יחנקו אותנו??? מה יקרה אז לדעתך???? שלום בטוח לא יהיה כאן?

      אז מה אני מציעה? הו, טוב ששאלת. יש כמה וכמה פתרונות. פרס היה יכול לספק עוד כמה פתרונות יצירתיים משלו.אך זה כבר נושא לדיון הבא. אחרי שנסכים על הבסיס על העקרון.

  • 2.

    זו בדיוק כל התורה של השמאל ! לא חשוב , גנב ,אנס ,משוחד,עושק זקנים .

    ישמעאל, 06/10/08 07:26

    את השמאל לא מעניין אם אומללמרט הוא גנב , נותן ומקבל שוחד , מנצל עמותות שמסייעות לחיילים , בית יד לבנים , ואירגוני סיוע שונים כדי לגנוב את כספם . אפילו אם החשדות הם קרובים לוודאות מוחלטת . העיקר הוא שחבל שפיספסנו בכמה מילימטרים את הכניעה המוחלטת שלו להסכמים הזויים עם הפלסטינים . אותו כנ''ל עם ציפורה ! לא חשוב אם היא גנבה בחירות . לא חשוב אם היא ניצלה את המשרדים והאמצעים של נכים ומוגבלים לנהל את מערכת הבחירות שלה . על כך הס מלהזכיר ! העיקר הוא במה שטמון בפוטנציאל ההחזרות שלה !

  • 1.

    יעל, אין הבדל בין הפנאטיות שלך לזו של קיצוני המתנחלים. המטרה מקדשת

    ימין ושמאל רק חול וחול מעורב בבוץ רדיואקטיבי, 06/10/08 07:02

    את כל האמצעים, ללא אבחנה. בדיוק כמוהם אינך מצוידת אף לא במינימום ענווה ביחס לעמדותיו של האחר; גרוע מכך - לא מפריע לך כלל שהשחיתות תהרוס את כל מה שחיובי כאן, כל עוד עמדותייך הפוליטיות יקודמו. על שכמותך ועל הרב דב ליאור ושכמותו נאמר: ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו''.

    • לך מס 1

      צדוק, 06/10/08 09:36

      אפשר שלא להסכים עם דרכו של הרב ליאור, אך מכאן ולשייך או לאלה שהורסים ומחריבים את המדינה זה כבר באמת הזוי.
      להבדיל מהשמאל שבכל מחיר רוצה לתת שטחים לאויב, מגן עליו,ונותן לו את כל התמיכה וכפי שראינו בכתבה: אין ערכים,אין חשיבות ליהדות,אין חשיבות לארצנו-''כל המחזיר יותר ויותר הרי זה משובח'' וזה בשבילם העיקר.
      ומאחר והרב דב ליאור וההולכים אחריו נאבקים בשיניים כדי שלא נאבד את המדינה,יש מקום ורצוי מאוד שתחזור בך.

    • מה גם שגם היא לחלוטין ''משיחית''

      פנדה, 06/10/08 09:36

      הרי לא מצאתי פה אף הסבר רציונלי למה חושבת הגברת שההסכם שאותו מציעה הוא היחיד שיעבוד, והוא היחיד שיחתם בכל מקרה ובכל מצב אפשרי. זה דורש סוג של אמונה גדולה מאוד - אם תחזירו את כל ה''שטחים'' אז באורח פלא ינחת המשיח המכונה ''שלום'' מהשמים והכל יהיה כאן יותר טוב... תמימות או טפשות ? מספיק לקרוא חלק מהטורים האחרים שלה כדי להבין שזה שילוב חמור מאוד של שניהם.

    • אוי צודק (ל''ת)

      יוני, 06/10/08 09:37