• 55.

    צודק מאוד אין ספק איש אשכולות (ל''ת)

    eft, 18/01/09 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    השמאל חושב שנשכח שעוד לפני 67 הם טענו שישראל היא מדינת כיבוש

    דניאל, 06/10/08 16:06

    אז די להעמדת הפנים שאתם סבורים שאם רק נחזור ל67, יהיה שלום. אתם משקרים בלי בושה, כדי להתקדם, בשיטת הסלאמי, להגשמת מטרתכם האמיתית.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האיש מדבר לעניין.בלי קשר למאבקים הפוליטיים הקטנים (ל''ת)

    ענת, 06/10/08 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אין מילים - סידרת לי כמה דברים בראש,..תודה (ל''ת)

    משה, 06/10/08 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא לדאוג פייגלין לא יבחר יותר בליכוד !! סומכים על ביבי ! (ל''ת)

    יוסי, 06/10/08 08:10

    הגב לתגובה זו

    • אולי איזה ליכודניק יסביר מה מפחיד בפיגלין?

      גל, 06/10/08 10:31

      או שאתה סתם ביביסט בעל משרה מובטחת אם ייבחר?

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא מפחיד הוא סתם לא מתאים לליכוד !

      יוסי, 06/10/08 11:27

      הוא מנהיג קבוצה הזויה שהשתחלה לליכוד רק כדי לנצל את משאבי המפלגה.
      האידאולוגיה שלו היא לא ליכודניקית.
      ביי שילך מפה !

      הגב לתגובה זו

      • יוסי ביבי ריסק את הליכוד,הליכוד היום אינו הליכוד של בגין ז''ל (ל''ת)

        ליכודניק, 06/10/08 13:49

        הגב לתגובה זו

      • מה לא ליכוד באידאולוגיה שלו,

        גל, 06/10/08 15:59

        ומה האידאולוגיה של הליכוד, אם כך? שמאל, כניעה ועוד אולמרטיזם, רק לאנשים אחרים?

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    כמו שיונה רצה ליברוח מהקב''ה ולא יכל אפילו בבטן הדג

    עורי ציון כי בה הזמן, 06/10/08 00:59

    כך עם ישראל לא יוכל ליברוח מיהדותו ומשליחותו.

    רק אהבת השם והתחברות אליו יוכלו להיות משענת ניצחית ודרך אהבת השם נוכל להיתחבר אחד לשני ואף אחד לא יוכל לנו.

    אחים אין זמן להיתמהמה עוד...

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאתה אנאלפבית, אף אחד לא מתייחס אליך ברצינות

      כיפה אנאלפבתית, 06/10/08 06:55

      כמו הרבה חובשי כיפה, גם אתה שעיקר גאוותך על ''לימוד'' (כתבי קודש יהודיים) לא מסוגל לכתוב ללא שגיאות כתיב מחרידות, אבל יש לך את החוצפה להטיף לאחרים מה הם צריכים לעשות.
      קח את כישוריך האינטלקטואלים ונתב אותם חזרה לכיתות הנמוכות של בי''ס עממי כדי ללמוד לכתוב כהלכה בשפתם של מלכי ונביאי ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • אם תקפיד עם אחיך יקפידו איתך מהשמים

        גדעון, 06/10/08 07:58

        ראיתי כבר שגיאות כתיב בחיי.

        הבן אדם בסך הכול כתב עם כתיב מלא וכתיב חסר...

        איזה קטנוניות :)

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא באמת הקפיד, פשוט זה ה''תשובה ניצחת''שהיתה לו לדברים

          גל, 06/10/08 10:30

          שעם מהותם, לא היתה לו כל התנצחות, רק עם ''שגיאות הכתיב'' . כך שבא לקלל ויצא מברך..

          הגב לתגובה זו

      • כל הדתיים נבערים?! (ל''ת)

        אופס, נפלטה לך גזענות חשוכה, 06/10/08 08:03

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    זמן מחצית חיים קצר אך חיוני היה

    עינינו טחו, 06/10/08 00:28

    הפיסיקה מגדירה לכל חלקיק ביקום ''זמן מחצית חיים''. זהו הזמן שנמדד מרגע מסוים שבו יש כמות מסויימת של חלקיקים, ועד שמספרם יורד לחצי.
    זמן מחצית החיים של הציונות החילונית היה קצר מאין כמוהו.
    זמן מחצית החיים של הציונות הדתית הוא ארוך ביותר - אולם.
    אם היו מחכים לציונות הדתית בהקמת מדינת ישראל - לעולם לא היתה קמה. הדתיים תמיד היו פסיביים וחיכו לכח מהשמים שיביא אותם ארצה.(כך גם היום בנושא הר הבית).
    ולכן שתי התנועות משלימות זו את זו. אך עינינו טחו מראות זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ביום שפייגלין יבחר לראשות הליכוד . הליכוד ינצח בגדול ויעלה לשלטון (ל''ת)

    כולם יודעים שביבי לא ראוי ולא רצוי., 05/10/08 23:58

    הגב לתגובה זו

    • אתה צוחק עלי נכון?

      שגיב, 06/10/08 01:23

      אתה ראית איך שחטו את מופז בתקשורת? אז תצפה לשחיטה מסוג אחר. התקשורת השמאלנית תנסה להפוך את פייגלין לטרוריסט ואת דעותיו האמתיתיות לעולם לא תראה בטלויזיה. פייגלין הוא מן סוג של כהנא עולה, ברגע שהוא יקבל מספיק כח אלה ששולטים ידעו לנטרל אותו.

      הגב לתגובה זו

      • שגיב, פייגלין הולך להפיל את מפלצת השמאל ולהחזיר את השלטון כולו לעם (ל''ת)

        לב כל-רואה, 06/10/08 07:36

        הגב לתגובה זו

      • אז מה

        אורן, גבעת הליכוד, 06/10/08 13:37

        שים לב איך התקשורת ניצחה אותך עוד לפני שפתחת במאבק: רק הפחד ממנה כבר הביס אותך. אתה ושכמותך ודאי אינם ראויים להנהגה!

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    בן גוריון היה נחשב היום למשיחיסט קיצוני (ל''ת)

    אסף, 05/10/08 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מתי נזכה שפוליטיקאים מהשורה הראשונה יהיו מסוגלים לניתוח כה מעמיק

    מישהו, 05/10/08 23:48

    בין אם מסכימים איתך או לא זה מעורר געגוע לתקופה בה מנהיגינו היו אינטלקטואלים ולא חבורת עסקנים

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לנקות את הליכוד מהפייגלינים !

    ליכודניק אמיתי, 05/10/08 23:46

    פייגלין וחבריו הם נטע זר בליכוד .
    ביבי ינקה את הליכוד !!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אם באת לנקות..אז הפייגלינים בפנים

      רועי, 06/10/08 07:53

      ועם שופכי ה'ביבי'ם המלכלך תנקה את הליכוד..אתמהה?!..

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    עברו לאוסטריה הימין שם שפוי...למה נותנים במה לדמגוגיה המסוכנת הזו?

    צור, 05/10/08 23:38

    בסד

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אתה צודק השתנתה האידיאולוגיה של האליטה

    סימון, 05/10/08 22:20

    אתה צודק. חל מהפך אידיאולוגי באליטות
    שמוביל לרפיון ולחולשה בכוח העמידה.
    נוצרה תודעה כוזבת המושתתת על טיעונים של תעמולה עקבית פלשתינאית - ערבית.

    זה מצב מסוכן. במו ידינו הפחדנו את עצמנו עד מות. אולי בסוף לא תהיה לנו ברירה אלא להירגע ולזקוף גב מחדש, כדי להתקיים?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מדוע אינך מזכיר את הקדוש ברוך הוא במפורש?

    דודה, 05/10/08 22:17

    כתבת נכון:'' הדלק במיכל האידיאולוגיה הציונית'' נגמר להם. אבל מדוע אתה מדבר ברמזים?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רק שיעזוב את הליכוד !!! פייגלין הוא טרמפיסט לא רצוי .

    ארז, 05/10/08 22:14

    שילך לחברים שלו ויעזוב אותנו בשקט !

    הגב לתגובה זו

    • בלי פייגלין לא יהיה ליכוד. רוב מצביעי הליכוד רוצים את פייגלין (ל''ת)

      וכולם יודעים שביבי לא ראוי ולא מתאים., 05/10/08 23:56

      הגב לתגובה זו

      • איזה מצחיקול אתה (ל''ת)

        אתה מסכן, 06/10/08 01:06

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    משל הפירמידה - טיעון מדעי טוב

    תמיר, 05/10/08 21:59

    מה שמאפיין טיעון מדעי זה שבניגוד לטיעון מיסטי הוא מכיל בתוכו ומציע (באופן ישיר או עקיף) את התנאי שיכול להפריך אותו. מה שהופך טיעון מדעי לטוב יותר מטיעון מדעי אחר זה שהוא נותן הסבר פשוט יותר לתופעה והסבר שמקיף יותר מקרים. את זה פייגלין עושה. חבל שרבים מהמגיבים נטפלים לתפל ולא מנסים להפריך את הטיעון המרכזי.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מזה שנים ישראל מראה רפיסות ופחד

    רואה, 05/10/08 21:49

    מזה שנים ישראל מראה רפיסות ופחד. נסיגה מבוהלת מלבנון, נסיגה חד צדדית מעזה מלווה בירי קסאמים ומרגמות ללא כל תגובה, טרור מתמש, כשלונות המוסד בירדן ובקפריסין, מלחמת הבושה בלבנון בה, כמו בעזה פיזרנו כרוזים לפני שביזבזנו מיליונים יקרים על הריסת מיבנים ריקים, מתן מחוות וכל זאת בשביל לקבל ביקורת ושינאה מכל העולם. חשבתם באיזה מצב היינו לו הינו הופכים את המצב? יורים בעוצמה בחזרה בכדי כן לפגוע וכן להפחיד? היייתם מקבלים הערצה מצד העם, הייתם משיבים את השקט, זוכים לכבוד מצד הפלשתינים ואחיהם ומקבלים את תחינות העולם לכך שנהיה יותר רגועים... ואז נגיע למשא ומתן כשהם מ פ ח ד י ם.... ולא במצב בו אנו ניגשים עכשיו כפוליטיקאים מפוחדים הנותנים לטרוריסטים לנהוג ולהכתיב לנו את התנאים. העובדה כי נציגי הפלשתינים משחררים הצהרה כי לא יוותרו על כלום או שהאלימות תגבר היא שורש בעייתי מאוד, כך לא ניגשים למשא ומתן. העם הפלשתיני לא תכנן שום דבר בעקבות אנאפוליס או כל ועידה אחרת. זהו פשוט שימוש סחטני ואיום בטרור של המנהיגות הפלשתינית. מנהיגינו היו חייבים לענות לאיןם זה ולבטל את הפיסגה באם המנהיגות הפלשתינית לא תחזור בה מאיומי טרור שכאלו. כמו כןהיינו צריכים להדגיש שבלי ויתורים כואבים לעולם לא יהיה שיפור ואם מנהיגות הפלשתינים לא תראה נכונות לויתורים משמעותיים ישראל נסוגה בה מהסכמה להקמת מדינה פלשתינית בשיטחה. ומעתה אנו רואים בהם תושבים לא רצויים ומסירים כל אחריות מהם. יותר גרוע מהמצב אליו הגענו קשה לי לדמיין אך לא אופתע כלל אם המצב יהפוך לגרוע יותר נציגינו מתעלים על עצמם בכל פעם. מעו

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מאמר ארוך ומסורבל. לא ברור מה אתה רוצה לטעון? (ל''ת)

    צפוני, 05/10/08 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הדלק האידיאולוגי נגמר והחברה הציונית החילונית הפכה ל''פוסט''

    חנה, 05/10/08 20:52

    בתור שכזו היא מאמצת אל חיקה כל שמנדריק פסוידו-אקדמי שמראה כמה המדינה רעה וחטאה. כל מנבל פה נגד היהדות וקיום המדינה מצד שמאל נחשב לגיטימי, מתון ופרגמטי.
    כתמונת ראי- כל אדם שמנסה להציל את החברה הזאת מעצמה ולהשיב לה את תחושת הצדק ורצון החיים נחשב הזוי, משיחי, פאנאט וקיצוני.

    כמו לוויתנים השוחים אל החוף......

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ONLY GOD will save us - WE are GOD's people (ל''ת)

    a real Jew, 05/10/08 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הציונות הצליחה בגלל שנהגתה ובוצעה בידי חילונים או כאלה שמאסו בדת

    ציון, 05/10/08 19:17

    והציונות התחילה להיכשל מפני שהניחה לכל מיני טרמפיסטים חובשי כיפות בכל מיני גדלים וצבעים לזהם את דרכה. ברגע שנסלק כל חובש כיפה מכל עמדת כוח ונעדיף אנשים לפי כישוריהם ולא לפי כיפתם, הציונות תחזור להיות הצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • אם ציונות בשבילך זה לרדת מהארץ, אז אתה צודק

      סטודנט בטכניון, 05/10/08 21:09

      חוץ מזה, יש לי חשד גדול, שאם בארץ הזאת יתחילו למנות אנשים לפי כישוריהם ולא לפי אם יש להם או אין להם כיפה, אז לא יישארו חילונים בשום תפקיד.

      הגב לתגובה זו

    • אין שקר גדול מזה - דתיים היו בישראל הרבה לפני שבכלל אוכלי שרצים

      יודע דבר, 05/10/08 21:54

      כמוך חשבו ביכלל על מדינת ישראל.
      יהודים דתיים אלה היו בעיקר בירושלים ובגליל ושמרו על הארץ.

      אלמלא האנטישמיות הגואה אוכלי השרצים הליברליים היו נישארים בברלין ובשאר ארופה.

      לך ללמוד קצת היסטוריה ליפני שאתה מזהם את האויר עם הבלים

      הגב לתגובה זו

      • פעם ''דתיים'' היו אנשים עם כבוד היום כל עבריין לובש כיפה !

        ;יוסי, 05/10/08 22:16

        מיסחרתם את הדת !
        ביזיתם אותה ואתם ממשיכים לשחוק את מעט הכבוד שנותר בתנועות המשיחיות שלכם בשטחים !

        הגב לתגובה זו

      • והם ''הדתיים'' האלה הקימו את תל אביב, את ערד, את צה''ל ואת

        אהבל דתי, 05/10/08 23:18

        להבי ישקר. ידוע שתנובה הייתה תמיד מפעל דתי וכך גם התעשייה האווירית ותדיראן.
        אין, אין גבול לשקרנות של חובשי הכיפה כי הם יודעים שאין אלוהים ואין עונש על שקרים.
        הידד לעליבותכם חבורת ''אידיאליסטים''!!

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר ? אתה מייצר שקרים ואחר כך תוקף את אותם שקרים ?

          היודע, 06/10/08 02:18

          שמעתה פעם על שיטת הדחליל?

          טמבל עלוב.

          הגב לתגובה זו

          • לקלל אתה יודע יופי. לכתוב בעברית - לא

            שמעתה ראיתה, 06/10/08 07:01

            זן מייצג של תומכי פייגלין. מקללים, מנבלים את הפה, שקרנים ואנאלפבתים. מזכיר נשכחות מתומכי אדם אחר, בארץ אחרת. בול אותם טיפוסים!

            הגב לתגובה זו

    • ציון: תחשוב באופן לוגי.

      תמיר, שאינו חובש כיפה, 05/10/08 22:08

      ממה שאתה אומר (''ברגע שנסלק כל חובש כיפה מכל עמדת כוח ונעדיף אנשים לפי כישוריהם'') נובע שאין בין חובשי הכיפה אנשים מוכשרים. מה שעוד נובע מדבריך שאתה מתחרה בדעותיך עם כמה מהאנטישמים הגדולים בהיסטוריה שגם שאפו לסלק את חובשי הכיפה. מענין אם גם הוריך חשבו כמוך כשנתנו לך את השם ''ציון''

      הגב לתגובה זו

    • ציון - כל מילה בסלע! למנות אנשים לפי כישוריהם ולא לפי אמונתם. חכם.

      ובכלל - במה יש להאמין היום? באלוהים של הדוסים?, 05/10/08 23:26

      פעם הייתי שר שירי הרב קרליבך עם המשפחה - בכיף. היינו גאים להיות יהודים וישראלים. היה לנו חלום, משימה, רצון להיות טובים יותר. מה היום? כל מה שאנחנו רוצין זה לשרוד... לא את הערבים או את המיתון - לשרוד את ההשתלטות של הבורות הדתית, ההתלהמות המשיחית, הגזענות הדתית ששונאת כל מי ששונה מהם, לשרוד את הגועל נפש של הציבורות והתקשור הפטפטנית והרדודה - לשרוד את הקיום הישראלי הבלתי שפוי. 30% מהאוכלוסיה חיים על חשבון האחרים ואף אחד לא מצפצף... מדהים ועצוב.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ציר פייגלין

    ככר המדינה, 05/10/08 18:06

    ציר פייגלין- אדיר זיק - יגאל עמיר לא ישכח במהרה. ככל שיעמיק פייגלין לרצות ולהכנס לפוליטיקה כך ישחק לידינו וביום פקודה נפרע גם ממנו ומשכמותו

    הגב לתגובה זו

    • איך תפרע? עם ה''תותח הקדוש''? רוצה לירות בו? (ל''ת)

      עלי-בבה, 05/10/08 20:01

      הגב לתגובה זו

    • לך תיסתכל במראה ותראה מת מהלך (ל''ת)

      לטמבל, 05/10/08 21:56

      הגב לתגובה זו

    • פרימיטיבים

      ככר המדינה, 06/10/08 08:51

      במקום להתיחס לקשר שבין זו ארצינו -ערוץ שבע- משה פייגלין ליגאל עמיר ולרצח רבין אני מקבל תגובות פרימיטיביות של מפגרים.

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      אחד העם, 12/10/08 08:37

      צודק הכותב. פייגלין הוא פושע שנמלט איך שהוא ומנסה עכשיו להיות חלק מאיזה שהוא קונצנזוס,אמנם ימני אך חלק מהמפה הפוליטית...פייגלין חושב שאם יתחוב ידיו לכיסו לא נראה את הדם שעליהן פייגלין,כמו כל פוליטיקאי,חושב שאנחנו לא זוכרים.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הציונות - אינה ולא תהיה - רמיסה מיותרת של עם אחר. וויס היא ציונית ???? (ל''ת)

    המשיחיים הכוחניים - טימאו את הציונות ............., 05/10/08 17:34

    הגב לתגובה זו

    • רמיסה של עם אחר?

      תמה, 05/10/08 21:49

      העם היחיד שנרמס כן בברוטליות הוא העם היהודי. במלחמות, בפיגועים בנסיונות השמדה, ברצון להשמידו, בשנאה יוקדת, בברבריות, וגם תחת כובד המשקל של היד הבוגדת, הצאצא הלא חוקי של הקאפו ההוא, ממחנות ההשמדה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    קודם תתמודד עם ביבי לפניי שאתה מכוון גבוה יותר.

    יוסי, 05/10/08 16:33

    ביבי הרי הולך להעלים את קבוצת פייגלין מהליכוד .לפני שהוא מקטר על הרצל וכ''ו נראה אותו מול ביבי .
    הליכוד מתכוון להקיא אותו מחוץ למפלגה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה שפה גסה. איזה בוז וגועל נפש אתה מקרין. למה ההסתה והשינאה הזאת? (ל''ת)

      בשביל מה זה טוב?, 05/10/08 17:01

      הגב לתגובה זו

      • בדרך כלל אני תומך בך. אבל המאמר הזה קצת מבייש אותך

        דני, מתפקד ליכוד, 05/10/08 19:16

        מנהיגות גם צריכה חברים. אתה נכנס לעימות עם חברי ליכוד אחרים. ככה לא משלבים ידיים.
        אל תכנס להתנגשיות מיותרות. שמור אותם רק למקרים שבאמת צריך.
        אני כבר לא אבחר בך ליו''ר הליכוד. אבל כן להיות חבר כנסת בליכוד.
        בוא תשלב ידיים, תיכנס לעשייה החוקתית ותראה איך אתה באמת חלק מתנועת הליכוד.

        הגב לתגובה זו

        • ביבי (שהתחבק עם ערפאת!) הוא זהה לגמרי לציפי. ובו תבחר ליו''ר הליכוד??? (ל''ת)

          אז בשביל מה בחירות בכלל? ממש ממש אין צורך., 05/10/08 19:45

          הגב לתגובה זו

    • זה הפחד שלי שהליכוד תהפוך לקדימה ב' ע''י הרחקת פיגלין (ל''ת)

      ליכודניק, 05/10/08 18:01

      הגב לתגובה זו

    • ביבי לא אפשר בהוגנות לסילון שלום להתמודד מולו,לצערי גם הפעם הוא יכשל. (ל''ת)

      ליכודניק, 06/10/08 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    פייגלין ישראל זקוקה לאנשים אמיצים ובעלי חזון כמוך שלא חוששים לומר אמת (ל''ת)

    שלומי, 05/10/08 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הכל הולך בכוח.

    מבזק, 05/10/08 16:24

    רק בכוח. אמנם הגיבוי הוא אידאולוגי ונועד להעמקת האחיזה, אבל ההיסטוריה מוכיחה שאם אין לך כוח- אתה לא משיג כלום ואם יש לך כוח- אתה מפיק ממנו את המקסימום. אני יודע שלך נוח, כאיש דתי, להדגיש את זכותנו וכו', אבל האמת המרה היא שזה לא מעניין אף אחד, כל עוד זה לא מגובה בכוח. זו הסיבה שהחילוני הלאומי חזק מכם: הוא לא מבזבז זמן על הסברים והצטדקויות, אלא בא וקובע עובדות בשטח. מה שכן, גם המחנה הזה נחלש ופה טמונה הסכנה האמיתית, כי אם הדתיים לא מעשיים בהגדרה והחילונים לא מבינים גם הם את חשיבות העוצמה הצבאית- או אז אנחנו עומדים מול שוקת שבורה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פייגלין מעיז להעביר ביקורת על הרצל. כמה מגוחך. כמה פתטי. (ל''ת)

    נו באמת, 05/10/08 16:10

    הגב לתגובה זו

    • הרצל כמה שאני מכבד אותו גם היה בן אדם וכמו כל אדם הוא גם עשה טעויות (ל''ת)

      שלומי, 05/10/08 16:47

      הגב לתגובה זו

    • צודק- רק על רבנים ועל חז''ל אפשר למתוח ביקורת.וזה קורא לעצמו אדם חופשי (ל''ת)

      אריק קלנר, 05/10/08 18:54

      הגב לתגובה זו

    • הרצל ביכלל הייה פיון שאימץ אנטישמיות (ל''ת)

      רווית, 05/10/08 21:59

      הגב לתגובה זו

      • רווית תרחצי את הפה. (ל''ת)

        מיקי, 06/10/08 01:34

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    בשלושת אלפי השנים האחרונות

    י, 05/10/08 15:46

    חרב בית המקדש פעמיים
    יצאנו לגלות פעמיים
    המדינה התפצלה לשניים
    רב העם, עשרה שבטים, גורש נפוץ והתבולל
    רב הזמן, אלפיים שנה, חיינו הרחק מארצנו וללא מדינה,
    ואתה עדיין מנסה למכור את אותה אידיאולוגיה בתור הפתרון הציוני הטוב, הנכון והמעשי ביותר?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי הם?

    יעל, 05/10/08 15:04

    למה אתה חושש לומר מי הם ראשי הממשלה שילדיהם ירדו מהארץ?

    הגב לתגובה זו

    • יובל רבין USA, ילדי אולמרט USA (וגם לא שרתו בצה''ל) מי עוד? נא להוסיף, (ל''ת)

      תודה מראש, כולנו נדע., 05/10/08 17:02

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט ביכלל עשק את המדינה

        רואי, 05/10/08 22:01

        עדיף שילך מכאן לגלות כמו ילדיו.

        אני מוכן לתת לו מעטפה רק שילך

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    אה... בעניין ההתבוללות

    חיים כץ, 05/10/08 15:00

    מליוני יהודים התבוללו במהלך הדורות וצאצאיהם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה!

    הגב לתגובה זו

    • זה מראה שהידע ההיסטורי שלך שווה לאפס.

      ניר, 05/10/08 16:08

      תמנע מבוכה מעצמך ואל תגיב באינטרנט על דברים שאתה לא יודע. ותברר מתי בדיוק התחילו תנועות ההשכלה והחילוניות לפני שתפוצץ במשפטים סטייל ''במהלך הדורות...''

      הגב לתגובה זו

      • ניר, מאיפה בכלל אתה יודע שהיו תנועות השכלה? איך? מאיפה? (ל''ת)

        מדהים, 05/10/08 17:03

        הגב לתגובה זו

    • ואתה, מסכן שכמוך, צאצא של אלה שהיו מוכנים להיכנס לכבשני אש

      אריק קלנר, 05/10/08 16:08

      ולא להתבולל.
      עכשיו אתה יורק בפרצופם.
      תתבייש!

      הגב לתגובה זו

      • הם לא היו מוכנים. הם או הוכרחו או רומו

        קליינע מענטש, 05/10/08 19:20

        אל תבלבל את המוח על ''קידוש השם'' שכמעט ולא היה בקרב נספי השואה. אם אלוהים כ''כ אהב להרוג 6 מיליון יהודים - אנחנו לא רוצים אלוהים כזה!!!

        הגב לתגובה זו

        • שכחת את האינקויזיציה, מסעי הצלב,פרעות תח ותט. אם אתה בור לפחות שב בשקט (ל''ת)

          אריק קלנר, 05/10/08 21:47

          הגב לתגובה זו

    • בעושר ? אני מסופק, אולי עושר זמני

      למתבולל, 05/10/08 22:02

      באושר בטח שלא.

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      רונה דביר, 06/10/08 00:27

      אחרת כבר היו מאה מליון יהודים בעולם.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מנהיג ''זו ארצינו'' מדבר על ציונות ?,הם הסכנה הקיומית לעם ולמדינה. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 05/10/08 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אמת מטרידה כפי שאומרים בימים אלה. איך מסבירים לעם שהשמאל גורר אותו לדם (ל''ת)

    ואבדון? כל הארץ שותת דם בגלל השמאל. מה עושים????, 05/10/08 13:34

    הגב לתגובה זו

    • נודניקים מהימין ,נמאסתם

      שמאלני, 05/10/08 15:47

      שנים של הפגנות וספיגת אלימות הימין (שלעיתים מגיעה לרצח), שנים שקוראים לנו בוגדים, עוכרי ישראל ואלו עוד הכינויים האינטיליגנטיים. שנים של מאבק להצלת המדינה מתוך פטריוטיות (לא שדאגה לזכויות הפלשתינאים היא דבר מגונה בעיני) בעוד הימין גורר אותנו לתהום.
      ואז המאבק מוכרע לרעתנו, אריק שרון (!!!) עולה לבמה השמאל על הקרשים, מרץ יורדת ל5 מנדטים העבודה גדולה במנדט או שניים משינוי ואתה מחכה (במיוחד אחרי שהחבר'ה מאל-קעידה סידרו לנו כזה משטר אמריקאי אוהד) ששרון ייכנס לשטחים ויהרוס את כל מה שהסכמי אוסלו השיגו.
      ואז קורה משהו מוזר, דווקא כשאין שמאל להתחבא מפניו הימין מתחיל לעשות (בצורה גרועה ומטופשת) את כל מה שהשמאל הטיף לו כל השנים.
      ימניים יקרים, אנחנו לא גוררים אף אחד לשום מקום. זה שרון שנוא נפשנו שגירש אותכם מגוש קטיף. זה אולמרט הרוויזיוניסט מבינימינה שמודה עכשיו שהוא טעה 35 שנה (איפה בקשת הסליחה מהשמאל) זה הימין שמקים גדר הפרדה בין השטחים ובינינו , זה הימין שמרביץ למתנחלים בעמונה.השמאל - אם שכחתם - יושב באופוזיציה (כמובן בג''ץ בכיס שלנו, השב''כ מלא שמאלנים ואימא של שמעון פרס ערבייה מי שלא רוצה להסתכל למציאות בעיניים שלא יסתכל)
      להסכמי אוסלו היה הישג אדיר אחד - הם הורידו אותכם בימין מהעץ שעליו טיפסתם . זה לא שאתם רציתם לפנות את גוש קטיף - בגלל השמאל שחתם על הסכמי אוסלו נאלצתם לעשות זאת. אתם יודעים מה - בסדר - אני אשא בגאווה את האשמה הזאת וכולכם תתחבאו מאחורי הגב הרחב של רבין זצ''ל ותמשיכו לייבב על השמאל הבוגדני בעודכם מפנים את השטחים , רק בתוככם אתם יודעים את האמת , נכון?

      הגב לתגובה זו

      • לא מבין אבל, למה רבין ופרס הכניסו לארץ ליד גני הילדים שלנו אלפי רוצחים (ל''ת)

        מוסלמים ומילאו את הארץ בדם. בשביל מה?? למה????, 05/10/08 16:47

        הגב לתגובה זו

      • אין לך מושג ירוק

        מבזק, 05/10/08 16:47

        פייגלין לא ימני, אלא דתי. ובתור שכזה, הוא חותר תחת כל אחד שאינו כזה, מימין ומשמאל (נא עיין ביחסו לנתניהו, סמל הימין החילוני). עכשיו שב ונסח את כל המלל שלך מחדש. ועזוב אותנו כבר מרבין ז''ל, באימשך. הוא צריך לנוח על משכבו בשלום ולנו יש ים עבודה לעשות.

        הגב לתגובה זו

        • עזוב'תך מדתיים, זה לא לאלה עם בגדים שחורים ליד הכותל, מה לנו ולזה, די (ל''ת)

          אנחנו רוצים שקט ולא לריב עם דת ואלוהים יאללה הבנת?, 05/10/08 18:53

          הגב לתגובה זו

          • תסביר את זה לפייגלין, לא לי (ל''ת)

            מבזק, 05/10/08 20:42

            הגב לתגובה זו

      • smalani mezorgag

        jason, 05/10/08 18:11

        on of this days you will get what comming to you....the rope

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    רדוד

    ליאור, 05/10/08 13:27

    אתה והציבור שממנו אתה בא אחראים על אג'נדה שבאה להכניס את הערבים לתוך חיינו.
    למרות שאני לא מסכים עם ליברמן בחלק גדול מהדברים שלו הוא ורק הוא היחידי שנוגע במהות העניין .
    פייגלין רק מאונן על שיחים,אבנים וקברים וכך כל הציבור שהוא מייצג .
    מדינה יהודית עם תכנים יהודיים - כן!
    מדינה טריטוריאלית דו לאומית - לא .
    ברגע שתפנימו ותבינו שאתם לא יכולים לגרור מדינה שלמה לשיח משיחי הזוי כך ייטב לכולנו
    אגב , את אותם הדברים אני אגיד לשמאל הקיצוני.
    הבעיה ששני הקצוות האלה יוצרים את הנושאים לשיחה של כולנו ובמקום שיבוא מנהיג חזק שינער את שניהם נגררים לסדר היום שהם מעלים

    הגב לתגובה זו

    • לולי משיחיותו ההזויה והקיצונית של הרצל לא היינו כאן.. (ל''ת)

      הרצליסט, 05/10/08 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    הימין הבכייני במיטבו !! (ל''ת)

    גדי, 05/10/08 13:01

    הגב לתגובה זו

    • בכייני? השמאל ייבא לארץ אלפי רוצחים הניהול ערפאת והשמיד אלפי יהודים (ל''ת)

      וילדים יהודים חפים מפשע. איך לא נבכה???, 05/10/08 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    פשוט מדהים איך הטוקביסטים השמאלנים בשכר

    יהודי גאה, 05/10/08 12:54

    פשוט מדהים איך הטוקביסטים השמאלנים בשכר מגיבים כמו פאבלוב בדברי שטנה ושנאה במקום להתייחס לעצם דבריו החשובים (אך מורכבים) של משה פייגלין.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הפשיזם הלאומני משיחי לא יעבור

    bj, 05/10/08 12:42

    עם ישראל מקיא אותך מקרבו פשיסט עלוב

    הגב לתגובה זו

    • למה לנבל את הפה? למה לשנוא? (ל''ת)

      פייגלין צודק. תתמודד! אל תקלל! (למרות שאתה שמאלני), 05/10/08 13:18

      הגב לתגובה זו

    • ססמאות מטופשות של כבשים פועות- לא יעברו.

      עלי-בבה, 05/10/08 20:16

      אין דרך אינטלקטואלית להתמודד עם פייגלין? עוברים לססמאות פבלוביות! פשיזם- תמיד מילה מצויינת: אמרת על מישהו ''פשיסט'' ואיזה פלא- אתה פתור מלהתמודד עם דעותיו.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מאמר אדיר- ''ובאין חזון יפרע עם''

    אריק קלנר, 05/10/08 12:27

    פייגלין מציע חזון. לא חזון מלאכותי אלא את חזון הדורות של עם ישראל. חזון החובק את כל ההסטוריה ונמצא מעליה. אם חפצי חיים אנחנו, עלינו לחזור לחזון הזה - חזון האמת. ואז פתאום נגלה שבמקום בעיות עם ארץ ישראל יש לנו אתגרים.

    הגב לתגובה זו

    • תודה אריק

      משה פייגלין, 05/10/08 13:55

      חיפשתי איזה טוקבק אינטלגנטי משמאל - בכדי לפתח את הדיון - ופשוט, כשאתה מנסה טיפה להעמיק, אין כזה בנמצא, רק קללות.מה שהתקרב להיות שווה תגובה היה מס' 18 - אבל הוא מבוסס כולו על אימוץ הדמוניות הרגילה (מדינת הלכה וכו) ולך תעיר לטובה שהמציאות - מה לעשות - התנהגה בדיוק הפוך מהתאוריה היפה שלה.

      עכשיו אנ יוצא מהמשרד - אחזור מאוחר, יש לנו מדינה להציל.

      שנה טובה (גם למגדפים) שיהיו בריאים.

      משה

      הגב לתגובה זו

      • הערה בשוליים

        אלון, 05/10/08 16:25

        מה לעשות מר פיגליין שחלק מאלו ששייכים לאותה תנועת שחרור לאומית שהגשימה את מטרתה בצורה מדהימה - לקבץ את חלקי הגווייה המתפוררים הללו, לאחר השואה, אל חבל ארץ מיוסר ומיושב ברוב ערבי המבקש לסיים את מלאכת התליין הגרמני – ומתוך מלחמה בלתי אפשרית בעליל להפיח רוח חיים בגוויה הזו ולהקים כאן מדינה מודרנית, חושבים שדיעותיך מסוכנות למדינה אותה הקימו ומסכנות את קיומה וצביונה.
        נשמח אם תכתוב מאמר בו מעבר למילים הבובסטיות (שמשום מה נראה שאתה חושב שהן שייכות לך) ''יהדות'', ''ציונות'' ''חזון'' וכדומה, תפרט את תוכניתך לצורת השילטון של המדינה המודרנית ביהודה ושומרון ובכלל.
        שנה טובה. חתימה טובה. תהיה בריא.
        בהצלחה בהצלת המדינה.

        הגב לתגובה זו

        • שלום אלון

          משה פייגלין, 06/10/08 08:20

          אתה מוזמן לקרוא את ספרי - מלחמת החלומות - כ 600 עמודים בכל הנושאים שהזכרת ועוד הרבה מעבר לכך. כמו כן - אם תרצה - אתה יכול לרכוש גם את ספרי הקודם, 'במקום שאין אנשים' - ותקבל מושג על השקפתי בענייני חופש הפרט וזכויות האדם. מלבד זאת אתה מוזמן לעיין במאות מאמרים פרי עטי - רובם זמינים באינטרנט. עם כל הצניעות - בעידן בו פוליטיקאים בעיקר שותקים, נדמה לי שהבעיה אינה זו שאתה מעלה אלא אימוץ סטיגמות ואטימת האזניים והלב מלהקשיב.

          ואחרי כל זה אומר לך שמה שחשוב באמת הוא לא מה התוכניות - שהן תמיד בסיס לשינויים, אלא מה החזון. למרות כל ההכנה האינטלקטואלית, מה שיקבע בסופו של דבר הוא המטרה. אם תעיין במדינת היהודים של הרצל, תתקשה למצוא איזה דמיון בין תוכניותיו למה שיצא לו... האם זה אומר שהתוכניות היו מיותרות? כמובן שלא - הן הזינו את החלום הגדול שהיה נכון ולכן התגשם.

          שנה טובה שנה של חלומות טובים והתגשמותם.

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    חורבן הציונות יבוא מהתחזקות המשיחיות הלאומנית

    טובה, 05/10/08 12:18

    הציונות הצליחה הצלחה אדירה כל עוד היא הפרידה בין דת למדינה(לא במובן המוסדי,אלא במובן המדיני). מה שהביא להדרדרות זו מלחמת ששת הימים שבה פרצו רגשות משיחיים ובמקום לנתקם מהפוליטיקה,החלו לשלבם בה.זה האסון שמוביל להתנחלויות שמונעות כל פתרון ריאלי ומובילות את ישראל למדינה דו-לאומית.דווקא מלחמה כה מוצלחת בתוצאותיה הצבאיות חיזקה את הקיצוניות הערבית והיום האיומים על שיראל רק גוברים.ההיסטוריה היהודית הוכיחה שכל שילוב של דת ומדינה הוא מתכון לאסון.
    האמונה שרק אם נפעל על פי קודים הלכתיים בענייני מדינה,הכל יסתדר,מובילה רק ליאוש ולהתנתקות של המשיחיים מצד אחד ושל החילונים מהצד השני. רעיון מדינת יהודה מבטא בצורה העמוקה ביותר את חוסר ההשלמה של חוגים לאומניים-דתיים עם רעיון המדינה היהודית שחיה ופועלת על פי קודים ריאליים והוא שיביא בסופו של דבר לשקיעתה של ישראל במתכונת הנוכחית,בלי עזרת הערבים. עם אוהבים כאלה,מי צריך אוייבים?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חורבן הציונות יבוא מהתחזקות המשיחיות הלאומנית

    טובה, 05/10/08 12:17

    הציונות הצליחה הצלחה אדירה כל עוד היא הפרידה בין דת למדינה(לא במובן המוסדי,אלא במובן המדיני). מה שהביא להדרדרות זו מלחמת ששת הימים שבה פרצו רגשות משיחיים ובמקום לנתקם מהפוליטיקה,החלו לשלבם בה.זה האסון שמוביל להתנחלויות שמונעות כל פתרון ריאלי ומובילות את ישראל למדינה דו-לאומית.דווקא מלחמה כה מוצלחת בתוצאותיה הצבאיות חיזקה את הקיצוניות הערבית והיום האיומים על שיראל רק גוברים.ההיסטוריה היהודית הוכיחה שכל שילוב של דת ומדינה הוא מתכון לאסון.
    האמונה שרק אם נפעל על פי קודים הלכתיים בענייני מדינה,הכל יסתדר,מובילה רק ליאוש ולהתנתקות של המשיחיים מצד אחד ושל החילונים מהצד השני. רעיון מדינת יהודה מבטא בצורה העמוקה ביותר את חוסר ההשלמה של חוגים לאומניים-דתיים עם רעיון המדינה היהודית שחיה ופועלת על פי קודים ריאליים והוא שיביא בסופו של דבר לשקיעתה של ישראל במתכונת הנוכחית,בלי עזרת הערבים. עם אוהבים כאלה,מי צריך אוייבים?

    הגב לתגובה זו

    • טובה מאמי, את שונאת את זהותך היהודית את ההלכה היהודית, שונאת את ההלכה (ל''ת)

      והדת את מהות הבעיה עליך מדוב את האסון (אני חילוני, 05/10/08 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אתם הימנים קיצוניים,דרככם נוגדת את הציונות.

    נתן.ש מעלות., 05/10/08 12:15

    אתם הסכנה הקיומית לעם ולמדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מנהיג הליכוד האמיתי

    בביסט בדימוס, 05/10/08 12:07

    פייגלין ,במקום לדבר על מנהיגים שאיבדו אידיאולוגיה ציונית..תדאג לסלק את הדוגמא האישית המבישה למנהיג כזה, ''ביבי נתניהו'' ,ממנהיגות מפלגת הליכוד!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פיגליין הפוסט ציוני שכח את ענק הרוח הנערץ עליו ביותר: שבתאי צבי

    אלון, 05/10/08 12:06

    פיגלין במעשיו ודבריו מקרב את חזון המדינה הדו לאומית (חזון המקובל גם על השמאל הקיצוני)
    כמובן, פייגלין ינסה לשמור את המדינה הדו לאומית שלו באמצעות משטר אפרטהייד וכשיכשל ויגרום לחורבן המדינה יזדעק שלעולם לא נהיה ככל העמים, וכולם אנטישמיים.

    לא אתפלא אם כ''ט בנובמבר יום ההכרזה באו''ם על חלוקת הארת והקמת המדינה היהודית, יום חג באתוס הציוני, הוא יום אבל עבור פייגלין (ממש כפי שהוא יום אבל עבור אחמדינג'אד), שכן ביום זה קיבלה הציונית הרשמית (זו שהקימה את המדינה עבורו) את רעיון מדינה יהודית בארץ ישראל במקום ארץ ישראל כמדינת העם היהודי.

    מה לעשות: עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. שרדנו את הקנאים נשרוד גם את פיגלין.

    הגב לתגובה זו

    • בשביל מה ההסתה הזאת? (ל''ת)

      זו גסות רוח מיותרת, 05/10/08 13:16

      הגב לתגובה זו

    • וודאי שנשרוד את ''אלון''..

      ריאליסט, 05/10/08 18:07

      תוריד את המסכה...כי בלונים מפדלניקיים מבעבעים מחוריה..

      הגב לתגובה זו

      • איך מי שמתחבא\\ת מאחורי כינוי ''ריאליסט'' דורש\\ת הסרת מסיכות?

        אלון, 06/10/08 13:22

        אבל סיקרנת אותי.
        למה את\\ה סבור\\ה ש''בלונים מפדלניקיים מבעבעיים מאחוריה''?
        אינני קשור למפד''ל ובאמת מעניין אותי לדעת מדוע מה שכתבתי (שאני מניח שתסווג\\י אותן כסמולניות פר אקסלנס) עוררו אצלך את האסוציאציה למפד''ל?

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    פייגלין שוב חד כתער (ל''ת)

    עממוס בן פורת, 05/10/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פשוט צודק - שם את האצבע בדיוק בנקודה (ל''ת)

    ישראל, 05/10/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    המשפט הראשון במאמר אומר הכל

    עובדות, 05/10/08 11:53

    מי שמתיחס להסכם השלום עם מצרים כ-''הסכם המכונה הסכם שלום'' מביע את התיחסותו והבנתו ואולי קוצר זכרונו לגבי מעמד ישראל בעולם. הוא מצר על פריצת המצור הפיזי וההכרתי על ישראל מצד שכנותיה. פייגלין היה רוצה לראות את ישראל מוקפת אויבים בפועל כמצדה בשעתה ולהמר על הנס האלוהי שיחלץ אותנו. כדאי לזכור איך הסתיים סיפור מצדה לפני שמתרפקים עליו בגעגועים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הימין הוא זה שיצר מדינת אפרטהייד דו-לאומית.

    יונתן בר-ששת, 05/10/08 11:23

    ובכך החריב את הציונות שכל כולה אומרת ריבונות לאומית לעם היהודי. בפועל, אין ריבונות לעם היהודי מפני שבין הירדן לים כבר יש רוב ערבי. בחוסר נכונותם של המתנחלים ועושי דברם לחלק את הארץ הם אלה שקברו את הציונות ואת פתרון 2 המדינות. כרגע הפתרון היחיד שנותר הוא מדינת כל אזרחיה בין הירדן לים שמהר מאוד תוביל לחזרה לגלות של רוב העם היהודי.
    ותודה לרב צבי יהודה קוק ובני חוגו הארורים שהביאונו עד הלום.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת משהו

      רגיש בקצה, 05/10/08 12:39

      ציונות היא ''ריבונות לאומית לעם היהודי'' אבל בארץ ישראל!
      אחרת,מה שווה כל המאמץ? הרי זה מה שהקוף האירני אומר-תנו להם שטח באלסקה ושיעשו שם מה שהם רוצים.
      ד''א, מאיפה הנתון שיש רוב ערבי בין הירדן לים? משום מה זה לא מסתדר לי...

      הגב לתגובה זו

    • רק הימין צודק. המדינה היהודית היא רק של היהודים. כמו שארץ ישראל היא רק (ל''ת)

      של היהודים. הערבים הם הכובש הרצחני פה ומסביב., 05/10/08 13:16

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אחמינג'אד צודק? דמגוג בלתי נלאה שכמוך...

    123, 05/10/08 11:22

    אין ספק שאמירות כשלו, משרתות את המטרה שלך, הרי שניכם קרוצים מאותו חומר דתי ומטורף.

    לך תמכור את המשנה הקנאית והפונדמנטלסטית שלך לאיזה חוג בית של 15 איש בבית אל.

    נתראה בבחירות, אולי אח''כ סוף כל סוף תבין שהכח שלך מסתכם בכמה אלפי מתפקדים פקטיביים במפלגה לא שלך.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד שאתה מפדלני''ק ותירגע.. (ל''ת)

      יהודי, 05/10/08 18:09

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ראייה חודרת לשדרת ההנהגה שלנו (ל''ת)

    מה במקום?, 05/10/08 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אין כמו פייגלין. (ל''ת)

    כנניהו המיסר, 05/10/08 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הציונות החלה להיחרב מעשית ב1992

    עובדות, 05/10/08 10:23

    אמנם בגין היה הראשון שפגע בה, ולא סתם-אלא אנושות.

    עוד בשנות ה40, שבגין פיקד על כוח אצ''ל שנכנס ליפו וערביי יפו החלו לברוח החוצה-בגין היה זה שעצר אותם והבטיח להם להישאר ושדבר לא יהונה להם או למסגדם-התוצאות היום הם יפו ערבית.

    לפני הפעם הראשונה שנבחר שרון שידר אחד הערוצים מעין כתבת שטח על המגזר הערבי. במסגרת הכתבה הקצרצרה שהופיעה בתוך החדשות של אותו ערוץ (כנראה 2) נשאל ערבי זקן המגדיר את עצמו כפלסטיני גאה למי יצביע. הוא אמר מיד ''לשרון''. שאלו אותו איך זה מסתדר עם העובדה שהוא פלסטיני והוא ענה מייד ''אני זוכר טוב מאוד מה עשה שרון בימית. נכון, הוא חצה את התעלה ב1973, אבל הוא גם פירק את ימית''. הפאלח הערבי הזה הפגין יותר ידע והבנה מכל פרופ' נלהב ומתנשא למדעי המדינה המוצג בתקשורת כמומחה. כן, גם יותר משטרנהל.

    העובדות הן שב1977 הציבור לא זכר לבגין את העובדה שבגללו יפו היא ערבית. גם בגלל שעובדה זו לא פורסמה אלא לאחרונה וגם בגלל חטא מרכזי שבו חטאה מפא''י: חטא הגזענות. בגין דיבר אל ליבו של ציבור מזרחי שחש את עצמו מודר מסדר היום וכך, כל מה שהבטיח להם נראה להם אמיתי. עצוב מאוד שעד היום בגין נחשב למנהיג גדול בישראל, גדול אפילו יותר מבן גוריון שעה שההפך הגמור הוא הנכון.

    זה די מזכיר את זה שבארגנטינה עד היום זוכרים לטובה את חואן פרון, זה שהפך את ארגנטינה מהמדינה השניה בעושרה בעולם למדינת עולם שלישי-למה זוכרים אותו לטובה? מאותה סיבה בדיוק, כי הוא התיימר לדבר לליבם של המדוכאים ולא משנה שהוא הפך את כולם לעניים אח''כ.

    ממשלת בגין הובילה לאינפלציה הכלכלית החמורה בתולדות ישראל. אבל זה לא ''ההישג'' הכי מרשים של ממשלה זו.

    בספר הזיכרונות שלו כתב סאדאת שהוא ואנשי ממשלתו הסכימו בניהם שאם ישראל תסכים לתת שליש מסיני יהיה זה הסכם עצום שעבורו שווה לחתום על כמה הסכמי שלום, אולי אפילו טובים בהרבה מזה הנוכחי-שנותן מעט, לא כלום, אבל את המינימום של המינימום ולפעמים פחות מכך.

    שהוא נחת בישראל וראה את התלהבות ההמון הישראלי שהיה מטומטם כבר אז מנחיתתו הוא הבין שהוא הולך על הכל. בגין סירב לחתום בהתחלה על הסכם השלום. אבל שקרטר, שונא ישראל ידוע, הראה לו תמונות של נכדיו שהוא עצמו צילם בגין התרגש כל כך וביקש לחתום מיד (לא אגדה, תשאלו את רון מברג. וכך כמובן לא מתנהג אפילו ראש מועצה אזורית).

    בגין היה הראשון שהוביל לגירוש יהודים מביתם. רבין רק נישא על הקונצנזוס אבל הסכמי אוסלו הביאו למשב רוח שהפך לסופה.

    אם באמצע שנות ה90 השמדת ישראל נראתה כבלתי אפשרית לעמי ערב הרי שהנסיגה מלבנון, בראשות ברק ובהתאם לרוח אוסלו, שינתה את פני הדברים.

    שנת 2000 הייתה זו שבה איראן חזרה במלוא המרץ לפרוייקט הגרעין שלה. שנת 2000 היה זו שבה היא התחילה להפוך את חיזבאלה ממילציה חמושה לצבא קומנדו של ממש.

    והיום? נראה שאנחנו מסובכים מכל הכיוונים. שאת כל ההישגים שצברנו אנו עומדים לאבד.

    הגב לתגובה זו

    • תודה על התגובה המעמיקה שמחדשת לנו לא מעט (ל''ת)

      קורא מתעניין, 05/10/08 11:59

      הגב לתגובה זו

    • כפרופ. למדעי המדינה אציין שבגין הפשיסט הרס הכל בעוד שבימי גולדה ז''ל

      כ''כ צודק שבא לבכות., 05/10/08 12:21

      ישבנו לבטח מתעלת סואץ עד החרמון.
      גולדה-עליה השלום הייתה ועודנה רה''מ הטוב ביותר שקם לעמישראל.
      בגין הפשיסט לעומתה היה רק ההיפך ממנה ומהמציאות;לשנוא גרמנים בהתנגדותו להסכם השילומים שפיתח את ישראל הציונית-היפה;ולאהוב ערבים(מצרים)ולוותר להם על כל!!!!!!!!! סיני-שטח הגדול פי4 מישראל המצ'וקמקת.
      דה-טקוויל כתב במאה ה19!!!!!-שהאימפריות במאה ה20 יהיו אמריקה ורוסיה והוא צדק כי שטח הוא החשוב מכל אף במאה ה21!!!!!!!!
      לכן ליברמן צודק כשהכריז;''נשמיד את אסוואן וטהרן''!!!!!!!!!
      כאיש מר''צ עברתי לתמוך בליברמן-היחיד בעל התוכנית היחידה שיש לה סיכוי;היפרדות מוחלטת בין 2 העמים.
      ליברמן מאמץ את תכנית מר''צ להיפרדות העמים רק מוסיף נופך חשוב;היפרדות גם מערביי ישראל.
      רק זה או טרנספר יעבוד.
      איש מדעי המדינה,הפרופסור האמיתי!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • האמת המרה , מתבררת , אבל מאוחר מדי

        עין לציון, 05/10/08 13:39

        בגין היא בלוף, שלא לדבר על שרון, שהיה בלוף ומשחת, דבר שאסור ואי איפשר לומר על בגין,!
        לגבי השאר אין אפילו טעם להגדיר אותם, הם מפוררי הציונות והמדינה היהודית, הציבור או הערב רב ממשיך בחיי היום יום הרגילים שלו, אבל הולך וקרב יום הדין, שבו מלחמת יום הכיפורים תיראה כקייטנה קייצית, וכאן לא תהיה גולדה ז''ל הגבר היחיד בממשלה, כאן יישבו אוסף של רכיכות בדמות ציפי , וברח, ואולי אפילו ביבי בעל המדיניות של ביבים כלכליים, ופה גדול וזיעה, ולא יהיה מי שיעמוד בפרץ,! והלוואי שאתבדה,!

        הגב לתגובה זו

        • מכל העובדות ומכל התגובות, ברור אם כן שפייגלין צודק בצורה עמוקה ומצמררת (ל''ת)

          וזה מעניין ומעורר מחשבות עמוקות, 05/10/08 16:50

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    צודק!

    ליאור, 05/10/08 10:20

    חייבים ''אלטרנטיבה''.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני בהלם מהשליטה המחשבתית הכוללת מהרצל ועד ההתנתקות

    אילנה, 05/10/08 10:19

    חברה חייבים להתייחס כאן ברצינות לדברים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה הקשר לציונות ?? משיחיות אולי אבל לא ציונות !

    יוסי, 05/10/08 10:16

    משיחיות הזויה שמפתחת אידיאולוגיה על פי צרכיה ומבקשת בעלות על מושגים כמו יהדות וציונות ! זה פייגלין .
    אין לו קשר לציונות אמיתית ! שילך לקרא ספרים של אחרים ולא יכתוב אותם בעצמו!

    הגב לתגובה זו

    • חוץ מפנאטים וקיצוניים יש לך מה לומר? (ל''ת)

      דודו, 05/10/08 12:11

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ראיה חודרת על ציר הזמן הישראלי!

    רועי, 05/10/08 10:13

    עמוק.

    הגב לתגובה זו

    • מר פייגלין קורה לצבור להצביע מח''ל שיור''ו נתניהו לו הוא ''מתנגד'' בגלל (ל''ת)

      שתמך בהתנתקות,גולת כותרת ממשלת2003-5שרון&נתניהו+++, 05/10/08 16:24

      הגב לתגובה זו

      • זה לא עונה על ההבנה העמוקה של האיש הזה אני לא רגוע ממנו (ל''ת)

        רועי, 05/10/08 18:11

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    פייגלין לא מבדיל בין ציונות ליהדות דתית פונדמנטליסטית

    מוטי, 05/10/08 10:11

    משום מה מר פייגלין שוכח שגם מקימי המדינה שלנו הסכימו לפשרה כואבת ביותר בעת הקמת המדינה (תכנית החלוקה) וללא ''עזרת'' שכנינו הערבים וכוחנו הצבאי המדינה הייתה קמה על גבולות הרבה יותר מצומצמים.
    האמרה של שרון על דברים שרואים מכאן היא נכונה ביותר וכל ראש ממשלה היה חותם עליה.
    כאשר אתה מגיע למשרה הזו אתה כבר לא מחוייב לקבוצת מצביעים או לתפקיד שר מצומצם אלא לראייה הכוללת ביותר של טובת ישראל ועובדה שכל ראש ממשלה שהיה לנו השתנה במעשיו לעומת דבריו מלפני הכהונה.
    פייגלין חושב שהחזקת ההתנחלויות וארץ ישראל השלמה, זו הציונות ולעומתו רוב הציונים (מהליכוד ושמאלה) חושבים שלא.
    מה לעשות ובמקרה זה, הרוב גם צודק.

    הגב לתגובה זו

    • הרבה מלל, מעט שכל

      תוהה, 05/10/08 10:30

      סליחה אבל אני לא מבין מה אתה רוצה.

      הגב לתגובה זו

      • אם לא הבנת אולי מיעוט השכל הוא שלך. התזה של מוטי ברורה ונכונה (ל''ת)

        אחד שקורא וגם מבין, 05/10/08 11:42

        הגב לתגובה זו

    • מוטי צודק.

      ישעיהו, 05/10/08 12:10

      מוטי, הוכחת את ההפך ממה שרצית.
      דיברת בשבח הפשרנות, אך הפשרנות הבן גוריונית כמעט חיסלה את מדינת ישראל, תאר לך שהיינו מקימים מדינה בגבולות החלוקה? אין טעם לדמיין.
      רוב הסיכויים שלא היה כאן יהודי שידמיין שום דבר.

      ולגבי שרון מותר לך לחשוב שהוא ראה את טובת ישראל, אך זה כמו לעמוד על מגדלי עזריאלי ולומר:''אני מטומטם''.
      אתה באמת חושב שראש ממשלה שמקים מדינת חמאס בלי כוונה רואה משם מה שאתה לא רואה מכאן?

      הגב לתגובה זו

      • הוכחתי בדיוק את מה שטענתי

        מוטי, 05/10/08 12:45

        לא דיברתי בשבח הפשרנות אלא בשבח העובדות.
        אם בן גוריון לא היה מסכים לתכנית החלוקה והיה מסכים רק לארץ ישראל השלמה, לא הייתה ישראל מוקמת.
        שרון כמו כל ראשי הממשלה לפניו ראה את טובת ישראל. אפשר לטעון ששרון (או בגין או שמיר או רבין או בן גוריון...) טעה אך לטעון שלא כך זה הטמטום האמיתי.
        העובדה היא שכולם עשו אחרת ממה שאמרו לפני שהיו ראשי ממשלה.

        הגב לתגובה זו

    • מוטי טועה לגמרי. לבן גוריון לא היתה ברירה אלא הכל או לא כלום. ומיד הוא (ל''ת)

      כבש עוד ועוד בארץ ישראל. ולא החזיר!!, 05/10/08 13:12

      הגב לתגובה זו

    • מוטי צודק בתגובתו והמתלהמים יחגגו כהרגלם. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 05/10/08 13:36

      הגב לתגובה זו

    • מוטי היקר שלום,

      גדעון, 05/10/08 15:03

      זה לא רלוונטי איך ובזכות מי ומה נקבעו הגבולות ב-47, אם כבר, אז ''עזרת'' המדינות היא כיום סיבה נוספת לא לסמוך עליהם.

      האמרה שכתבת שכאשר ראש ממשלה מגיע למשרה הוא לא מחויב לקבוצת מצביעים - התפיסה הזו היא דיקטטורית.

      הרי למי ראש ממשלה מחויב אם לא לאנשים שהצביעו לו?

      תחשוב על זה.חתימה טובה ובהצלחה.

      הגב לתגובה זו

      • ראש הממשלה מחויב לכל אזרחי המדינה

        י, 05/10/08 15:49

        ואוי ואבוי לנו מראש ממשלה שמחויב רק לקבוצת מצביעים. זה יהיה הסוף והוא יהיה מהיר.

        הגב לתגובה זו

        • י. דבריך חסרי משמעות. ראש הממשלה מחויב לממש את המצע שעבורו הוא נבחר. (ל''ת)

          מה שאתה כתבת הוא חסר תוכן. חסר כל תוכן., 05/10/08 16:51

          הגב לתגובה זו

      • גדעון היקר שלום גם לך

        מוטי, 05/10/08 23:07

        זה רלוונטי כי פייגלין מנסה להראות תהליך של התדרדרות לכאורה מאז הקמת המדינה להיום ולטענתי זה פשוט לא נכון ולכן הבאתי את הדוגמא הזו שמוכיחה זאת.
        לגבי ראש הממשלה, הוא מחוייב לטובת ישראל בראש ובראשונה ולא לשום קבוצת מצביעים.
        אם יש מקרה שטובת המדינה סותרת טובת קבוצת מצביעים שהצביעה בשבילו אתה חושב שעליו לפגוע בטובת המדינה? אני יכול לתת לך אלף דוגמאות לכך אבל אתה בטח יכול למצוא אותן בעצמך. מה הקשר לדמוקרטיה? בכל מקרה שתהיה לך חתימה טובה.

        הגב לתגובה זו

        • ואיש הישר בעיניו יעשה.

          גדעון, 06/10/08 07:55

          כתבת על טובת המדינה... מי קובע מהי טובת המדינה? אם העם רוצה שלום זאת טובת המדינה? ואם העם רוצה לצאת למלחמה זאת לא לטובת המדינה? ואם העם רוצה להיות גזעני מי אתה שתגיד לו שזאת לא לטובת המדינה?

          הרי בדמוקרטיה העם הוא המדינה וטובת המדינה היא טובת העם והרוב קובע מה שהוא רוצה והוא שולח את נציגו לממש את רצונו - זהו ראש הממשלה (גם אם הרוב מטומטם)

          וגם אם נניח שאדם עלה לשלטון עם ראיית עולם מסויימת ולפתע גילה כמה הוא שגה כל חייו... אז באמת כל הכבוד לו אבל הוא מחויב ללכת לבוחריו ולומר להם תשמעו אני כבר לא נציגכם ולתת לעם לבחור נציג חדש - זוהי דמוקרטיה - שלטון העם (למרות שזאת לא ההגדרה)

          הרי לא יעלה על הדעת שדרך אחת היא טובת המדינה ודרך אחרת לא...זה בערך כמו שאני אומר לך מה נכון בשבילך ומה לא. תן לעם להחליט בשבילו ולא לשלטון להחליט לעם.

          כל טוב

          הגב לתגובה זו