• 57.

    הלכת רחוק עם התיאור שלך

    די די, 12/10/08 14:49

    סתם פרסומת שלא הבנתי למה בחרו ילדה לפרסם את זארה זה דבילי! אבל אם כבר מדברים על פרסומות אז הפרסומת של פוקס עם בר ונועם מביכה מטופשת ועוברת את גבול הטעם הטוב. ולא אני לא דתייה או מסורתית

  • 56.

    בלכת רחוק עם התיאור שלך

    די די, 12/10/08 14:49

    סתם פרסומת שלא הבנתי למה בחרו ילדה לפרסם את זארה זה דבילי! אבל אם כבר מדברים על פרסומות אז הפרסומת של פוקס עם בר ונועם מביכה מטופשת ועוברת את גבול הטעם הטוב. ולא אני לא דתייה או מסורתית

  • 55.

    בלכת רחוק עם התיאור שלך

    די די, 12/10/08 14:49

    סתם פרסומת שלא הבנתי למה בחרו ילדה לפרסם את זארה זה דבילי! אבל אם כבר מדברים על פרסומות אז הפרסומת של פוקס עם בר ונועם מביכה מטופשת ועוברת את גבול הטעם הטוב. ולא אני לא דתייה או מסורתית

  • 54.

    קשקוש מוחלט

    שמוליק כהן, 11/10/08 09:23

    אין בתמונה שום מיניות ושום בטיח. רואים ילדה בלונדינית שאינה חושפת ולו טפח מגופה, מביטה היישר למצלמה.
    המאמר הזה מזכיר לי בדיחה ישנה על אדם היושב אצל הפסיכולוג שעורך לו מבחן רורשך (מבחן בו מראה הפסיכולוג לנבחן כתמים שחורים, והנבחן צריך להגיד לו מה הכתמים הללו מזכירים לו). הפסיכולוג מראה לו כתם ראשון והאיש אומר מיד ''אישה מו**ת לגבר''. התמונה השניה זוכה לכותרת ''גבר מז**ן אישה''. התמונה השלישית זוכה לכותרת ''גבר מביא לאישה מאחור''. כך העסק חוזר על עצמו וכל תמונה מקבלת כותרת מינית, לרוב תוך כדי שימוש בשפה נמוכה למדי. כאשר הפסיכולוג מסיים להראות לו את כל התמונות הוא אומר לנבחן שיש לו ככל הנראה אובססיה למין. הנבחן מסתכל בתדהמה על הפסיכולוג ואומר: ''לי יש אובססיה למין? מי יושב פה כבר עשר דקות ולא מפסיק להציג בפני תמונות פורנוגרפיות?''

  • 53.

    כל זרזיר זר לזרה (ל''ת)

    רוחו של זורו, 07/10/08 00:11

  • 52.

    איפה המועצה לשלום הילד? משרד החינוך?

    אחת העם, 06/10/08 10:40

    צודקת שלומית
    רצוי שהמועצה לשלום הילד תתערב.
    להציג ילדה כפתיינית- במילה עדינה- זו בושה וכלימה.
    האם הכסף יענה את הכל?

  • 51.

    מעולם לא נתתי כל תוקף לפרסומת ולתכנה

    אורן, 06/10/08 09:17

    ואני מודאג מעצם התגובה של הגב' ליר הנותנת לפוסטר אלמוני משמעות וערך תכני הרבה יותר גדולה מאשר הנייר עליו מודפס הצילום.

    עדות לכך שהחברה הישראלית בת זמננו היא חברה של עובדי אלילים ומותגים הנותנת לכל צלם או דמות משמעות וערך. כל זה מודגש בתרבות הילדים והנוער, בעולם הפוליטי ובמדורי הרכילות ששיעור הצרכנים שלהם גבוה מקוראי הספרות.

    הרגלי הצריכה הכפייתית בעודף וההתהדרות בנוצות ללא צורך יצרו תרבות חלולה שתורמת בעיקר להמשך שיעבוד דעתו של הציבור להרגלים ממכרים.
    לשם גילוי נאות מעולם לא בקרתי בחנות של ZARA ולא מרגיש כל חוסר בכך.

  • 50.

    עשיתם פרסומת מעולה לזארה. טיפשים. (ל''ת)

    והכל בחינם..., 06/10/08 09:04

  • 49.

    מזכירה מרלין מונרו...ממש חולני (ל''ת)

    ד''ר ב, זימרמן, 06/10/08 08:29

  • 48.

    מי שמתלהבות ממותגים ופירסומות כל השנה, קצת מאבדות לגיטימיות לזעמן.

    יניב, 06/10/08 08:27

    ההתמכרות הזו למותגים ופיסות בד צבעוניות, החלפת כל הבגדים כל שנה רק בשביל להיות קשורים לאיזו אופנה שמיעוט מצוצמם קובע, הבזבוז הראוותני הזה... מה הפלא שזה מידרדר גם לפדופיליה, והצגת גברים ונשים כאובייקטים מיניים?

  • 47.

    הבוז הגדול להוריה של הילדה. הרווחה צריכה לבדוק מה הולך בבית (ל''ת)

    שרה, 06/10/08 07:43

  • 46.

    את קנאית גדולה, תתביישי לך!!

    קנאית, 06/10/08 06:53

    שיסבלו הקנאים.

  • 45.

    shame

    mishehu, 06/10/08 05:16

    litle girls shouldn't be in comersials shame on the greedy parents.!!

  • 44.

    אני רואה מיסתורין ותו לא. מאפה היא המציאה את כל השאר?

    רווית, 06/10/08 03:46

    חחח הרגת אותי מצחוק

  • 43.

    צודקת. זה מרגיז ומקומם. (ל''ת)

    אמא לילדות, 06/10/08 03:34

  • 42.

    תקראו קצת על נעומי וולף

    אדום, 06/10/08 01:43

    מדובר בפמיניסטית פסיודו אינטלקטואלית, שרוב מחקריה מעוותים כדי להוכיח את טענותיה. היא זו שמוציאה שם רע לפמיניזם. למשל היא בזמנו אמרה שהגברים מעודדים רזון אצל נשים שיאכלו פחות, מה שיחלישן וימנע מהן להתמודד עם הגברים. היא גם טענה ש80000 נשים מתות מאנורקסיה בשנה, כשה כל החוקרים האחרים אומרים שאלו מספרים הזויים, ושהמספר האמיתי הוא בין 100-500
    חוקרות פמיניסטיות רציניות (דבורה טאננינג, דבורה קאמרון) מתייחסות אליה כאל בדיחה רעה

    לגבי הפרסומת, לא ראיתי אותה אבל זה בטח משהו שובב ובלתי מזיק. ילדים לא צריכים בהכרח לתאר את הסטראוטיפ של ילד הולך לבית ספר בפרסומת. יש לילדים חיים עשירים והפחד המוזר הזה ממיניות הוא עוד סיבה למה פמיניזם דומה לעיתים קרובות לדת קיצונית ולא לתנועה אינטלקטואלית

  • 41.

    בעיקר מחרימות את זרה נשים בלי כסף (ל''ת)

    טט, 06/10/08 01:15

  • 40.

    למה אנחנו צריכים לסבול פמיניסטיות רק בגלל שהן מכוערות? (ל''ת)

    [[[, 06/10/08 01:14

  • 39.

    לא קונה יותר בזארה- קצת בושה

    אחת שנמאס לה, 06/10/08 00:24

    פשוט עצוב
    כ''כ נכוןמה שכתבת שלומית וכ''כ לא מובן שאנו נותנים בזה חלק
    דיי לתת לגיטימציה לפדופיליה ולארוטיקה לילדות בנות 5
    חרם צרכניות על זארה
    דר''כ לא ידעתי שהם בככל מוכרים בגדיי ילדות...

  • 38.

    שום מבט מפתה. הכותבת ממציאה משהו וכולם זורמים איתה

    -, 05/10/08 23:13

    כמו עדר.
    היא לבושה כמו מבוגרת, נכון, אבל לא שום דבר בוטה.

  • 37.

    הפרסומת של keds הרבה יותר גרועה

    מיכל, 05/10/08 22:24

    ילד וילדה מסורקים ומולבשים כמו בחור ובחורה. יושבים על מיטה ט משהו כזה. הילד יושב מקדימה והילדה עם הרגליים מונחות עליו.

    גועל נפש. וזה מצטרף לפקסומת שלהם משנה שעברה בה צלמו ילדה על מכסה מנוע של מכונית.

    בקיצור, גועל נפש ברמות מטורפות. יש לי תאומים ובנתיים אני לא הולכת לקנות להם בkeds שום דבר!!!

  • 36.

    אני רואה את זה אחרת לגמרי

    אמירה, 05/10/08 22:21

    כל ילדה חולמת להיות יפה ודוגמנית. אנחנו חושבים שהתרבות שלנו התחילה בגיל 12 אבל היא התחילה הרבה הרבה קודם.
    עם הברביות שהם ממש לא ילדות אלה בחורות.


    שלא נתחיל להיות כמו הערבים, שמכסים את האישה כדי שהגברים לא יתפתו.

    אם למישהו זה נראה מידי בוגר, אז מה. זה בוגר זה לא מיני או פורמוגראפי.

    ככה אנחנו בעצם מגדלים את דור העתיד מקטנות, לכן זה מה שמתשקף.

  • 35.

    באמת נורא. איפה ההורים שלה?

    לירז, 05/10/08 21:46

    ממש עושה צמרמורת. זה מעיל לנשים?
    איזו פרסומת תלושה.

  • 34.

    מה אחריות משרד הפרסום ? מה שמו ? (ל''ת)

    פרטים, 05/10/08 20:28

  • 33.

    צודקת מאה אחוז -זאת התרבות החילונית הריקנית המזעזעת. (ל''ת)

    מוטי, 05/10/08 19:52

    • כן חבל שלנציגות התרבות הדתית הפרימיטיבית אסור לגשת לאינטרנט

      יהורם, 05/10/08 21:11

      אם כבר מדברים על ניצול נשים ומעמד מזעזע..
      תעשה בדק בית אצלכם...

    • אצל החרדים אב הבית כבר היה אונס אותה כמה פעמים (ל''ת)

      ff, 06/10/08 01:13

      • איזה מושגים

        יעל, 07/12/08 10:43

        איזה ידע נרחב!

  • 32.

    מחרימה את פוקס

    שרית, 05/10/08 19:32

    אני מחרימה את פוקס כבר כמה שנים מאותה סיבה. תנו לילדים את הילדות שלהם בחזרה!

  • 31.

    לא מבין מה פתייני פה.. סתם ילדה חמודה שהגזימו קצת עם ההלבשה והאיפור של (ל''ת)

    ג'רי, 05/10/08 19:12

  • 30.

    היא לא מזכירה את מרלין מונרו מהסרט עם השמלה המתנפנפת ? (ל''ת)

    גילה, 05/10/08 18:52

  • 29.

    חרם צרכנים על זארה (ביחוד של הנשים)

    לילך, 05/10/08 18:46

    אנחנו הנשים מחזיקות את זארה. (לא הילדות בנות השש ולא הגברים).
    אם אנחנו הנשים נחרים את זארה והם יבינו שהמכירות יורדות הם יחשבו מאה פעמים אם לשים מסרים עם רמזים פדופיליים בפרסומת.

  • 28.

    גב' שלומית, אם את באמת רואה את כל הדברים האלו בתמונה

    דני,מעלה חמציצים, 05/10/08 18:05

    אז אני מציע שתלכי לטיפול... אבל אני בכל זאת חושב שהחלטת להמציא דברים כדי לכתוב בכל מחיר גם כשאין לך על מה....

    • ילדה לא צריכה להופיע בפרסומת כאילו היתה אישה

      אמא לילדה, 05/10/08 19:13

      היו מספיק ידיעות על פדופילים ולא צריך לעודד אותם.

    • אני מציע שלא תחשוב יותר מדי...חבל עליך (ל''ת)

      רני, 05/10/08 21:48

  • 27.

    היא נראית כמו ילדה שברחה מהגטו. (ל''ת)

    גיא, 05/10/08 17:41

  • 26.

    לא תישאי את שם נעמי וולף לשווא

    הקבע, 05/10/08 17:22

    בעיני (גבר מזדקן ואב לבנות) התצלום תמים ולכל היותר משונה - אבל לא מיני. חבל לבנות תיאוריות.

    • הוא לא סתם משונה

      אור, 05/10/08 18:59

      יש בו הרבה דברים שמצויינים בכתבה

  • 25.

    מעניין באמת מאיזה סרט

    שאלה, 05/10/08 16:26

    העתיקו את הרעיון לתמונה הזאת. הילדה (באתי לכתוב הבחורה) הבלונדינית מזכירה לי איזה שחקנית,
    דווקא בגלל שהכל ברמז (ויש הרבה רמיזות מיניות) יש בתמונה הזאת משהו מזעזע.

    • הסרט : '' אלוהים ברא את האשה '' בכיכובה של בריגיט בארדו (ל''ת)

      סיסיליה, 05/10/08 18:56

  • 24.

    אתה אולי צודק

    גריבלדי, 05/10/08 16:17

    לא רק שהפרסומת פדופילית אלא שהיא גם שולחת מסר לאימא של הילדה, נניח שהיא בת שלושים וחמש משהו, שהיום המראה המועדף הוא לא של בת עשרים אלא של בת 6....

  • 23.

    איזה כדורים את לוקחת?

    מזועזע, 05/10/08 15:58

    יש לך דימיון באמת מפותח, איפה ראית את כל אותן רמיזות עליהן את כותבת?
    שכרך נמדד לפי מספר המילים שאת כותבת? אם אם אין לך מה לומר שיתקי, לפחות נחשוב שאת חכמה.
    איפה ראית כאן ילדה שמתפקדת כאוביקט מיני? נראה שאחד המגיבים כאן הבין את נקודת מבטך, רק חובב/ת ילדות יצליח לראות בצילום הזה מסר מיני מכל סוג שהוא.
    עשית ניתוח של הצילום והקומפוזיציה והפכת פתאום למבינה גדולה.
    לו אני זארה, הייתי כבר תובע אותך.
    אגב, אני רואה ילדה קטנה שפיפשה בארון הבגדים של אמא והחליטה שהיום פורים, ללא שום רמיזות מיניות ללא שום ארוטיקה, פשוט ילדה חמודה.
    במקרה זה את עברת את הגבול!!!

    • טול קורה מבין עיניך, הילדה נראית כמו פאם פאטאל וזה באמת בוטה (ל''ת)

      נעמה, 05/10/08 16:59

    • למזועזע- אתה נשמע כמו אובד זארה שאיבד את הדרך .......... (ל''ת)

      ארתור, 05/10/08 18:50

      • ארתור -חבל שביזבזת זמן מחשב

        מזועזע, 06/10/08 09:41

        ראשית אינך יכול לשמוע אותי, לקרוא אולי...מה שמביא אותי לנקודה השניה, מאוד הייתי רוצה להיות ''אובד'' זארה ועדיף אף עובד של זארה, אלא שאז נאלץ הייתי להתמודד עם חסרי תבונה שכמותך, שמשוכנעים שעובד שקול לאובד.
        ועל זה נאמר אם אין לך מה לומר, שתוק

    • פשוט הוצאת לי את המילים מהפה. (ל''ת)

      רפי, 05/10/08 23:56

  • 22.

    איזה כדורים את לוקחת?

    מזועזע, 05/10/08 15:57

    יש לך דימיון באמת מפותח, איפה ראית את כל אותן רמיזות עליהן את כותבת?
    שכרך נמדד לפי מספר המילים שאת כותבת? אם אם אין לך מה לומר שיתקי, לפחות נחשוב שאת חכמה.
    איפה ראית כאן ילדה שמתפקדת כאוביקט מיני? נראה שאחד המגיבים כאן הבין את נקודת מבטך, רק חובב/ת ילדות יצליח לראות בצילום הזה מסר מיני מכל סוג שהוא.
    עשית ניתוח של הצילום והקומפוזיציה והפכת פתאום למבינה גדולה.
    לו אני זארה, הייתי כבר תובע אותך.
    אגב, אני רואה ילדה קטנה שפיפשה בארון הבגדים של אמא והחליטה שהיום פורים, ללא שום רמיזות מיניות ללא שום ארוטיקה, פשוט ילדה חמודה.
    במקרה זה את עברת את הגבול!!!

    • תזדעזע מכאן (ל''ת)

      רני, 05/10/08 21:49

      • רני חביבי

        מזועזע, 06/10/08 09:47

        אני מבין את רצונך העז להגן על הכותבת, הרי לא חסכת שיבטך מכל מי שלא הצליח לראות את המסר ''הלוליטי'' שבפרסומת והעז לפרוש מעדר הסומים שמסכימים לכל שטות שנכתבת.
        חבל רק שאין לך באמת מסר רציני יותר מאשר תזדעזע מכאן, זה בודאי היה גורם לך להרגיש קצת יותר חכם

    • התכוונת - הילדה נראית כמו לוליטה?.... (ל''ת)

      איפה ראית ילדה שנראית כך?, 06/10/08 03:45

      • התכוונתי, הילדה נראית כמו ילדה בפורים

        מזועזע, 06/10/08 09:48

        רק סוטה מצליח לראות כאן לוליטה

        • למה התחפשה הילדה? (ל''ת)

          פורים, 09/10/08 21:49

  • 21.

    הפרסומות משפיעות גם על ההורים, שקונים לילדות נעליים עם עקב

    עוד אופנה מזעזעת מהשנים האחרונות, 05/10/08 15:09

    למה ילדה, שאמורה לרוץ, לקפוץ, להשתובב, צריכה להגביל את עצמה עם נעלי עקב?
    זה שמוכרים את הנעליים האלה, וזה שהילדות רוצות את זה (ואם ירצו לעשן - גם ההורים יסכימו?) - לא סיבה לקנות אותן.
    הילדות מוגבלות בהתנהלות, ממש כמו הסיניות שפעם היו קושרים את רגליהן.

  • 20.

    נכון. צודקת לגמריי. צריך להחרים את זארה עד שיורידו את הפרסומת

    יפעת, 05/10/08 14:26

    אני מחרימה את זארה עד שיורידו את הפרסומת.
    הם מבינים רק כשפוגעים להם בכיס.

  • 19.

    זה עובר את הגבול בעינייך?

    קרוסלה, 05/10/08 14:26

    יש הצגות הרבה יותר מזעזעות של ילדות וילדים בפרסומות, עם מסרים מיניים הרבה יותר בוטים מזה.
    הלו, תתעוררי.

    • לקרוסלה

      נדנד, 05/10/08 16:11

      את אומנם מסתובבת, אבל אם תעצרי רגע ותסתכלי תראי מה ביקשה הכותבת להראות

  • 18.

    צודקת ב100 אחוז (ל''ת)

    תנו לקטינים ולקטינות לחיות, 05/10/08 14:09

  • 17.

    למה שלא תארגני מרד צרכנים נגד ''זארה''? (ל''ת)

    להתלונן זה קל - מה עם לעשות משהו?, 05/10/08 14:05

    • היא פונה ברשת לציבור רחב - והפרטים שבו צריכים להחליט מה לעשות

      אפרת, 05/10/08 17:00

      ביניהם גם את/ה.

  • 16.

    במדינה שיש בה ערוצי מציצים, שנגישים לנבחרת מובחרת,

    y, 05/10/08 14:03

    שהאח הגדול מרשה ומאפשר תמורת כסף טוב פריצות בלתי נסלחת, מה כבר עושים משרדי הפרסום הגמדים, רפאלי וטור זה פתיינות למבוגרים, ילדות בנות שש טרף לזאבים והכל חגיגה אחת מופקרת.שום דבר ,איראן מתחמשת באטום.

  • 15.

    בדיוק קראתי: חלה עלייה במספר המאושפזות האנרוקסיות מתחת לגיל 10 (ל''ת)

    שפוי, 05/10/08 13:28

    • אין ולו אנורקסית אחת בעולם בגיל הזה. (ל''ת)

      tt, 06/10/08 01:18

  • 14.

    הגזמת לגמרי. זה כמו ילדה שלובשת את הבגדים של אמא (ל''ת)

    לא פתייני, 05/10/08 13:15

  • 13.

    צודקתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!

    אודי, 05/10/08 12:58

    צודקת 2000000000 אחוז. מי שרוצה להשפיע על חברות להפסיק עם הרמה הנמוכה הזאת כמו גם להפסיק עם תכניות טלביזיה ברמה אפס כמו היפה והג'אחנון או כל עאלק ראליטי אחר, צריך פשוט להפסיק לרכוש מהן מוצרים. נכון שזה נראה חסר תוחלת כי כל אחד אומר במה כבר אני יכול להשפיע, אבל זה לא כך, כי אם כל אחד יעשה לו מנהג למשל עכשיו ובהקשר הזה לא לקנות את המותג ''זארה'' כן כן בנות פשוט דלגו על החנויות שלהם גם אם יש שם ''מבצע'', או פשוט לא להסתכל על זבל כמו זבלי הראליטי שמפילים עלינו, אז בסופו של דבר זה ישפיע על מחזורי מכירה, ועל רייטינג . זה נשמע תמים אבל יש מספיק מקומות בעולם שהצרכנים קבעו ליצרנים מה יקרה ולא להיפך.

    • אדוני צודק! (ל''ת)

      חבל שקשה לנו, הבנות, לדלג על החנות הזו, 06/10/08 03:42

  • 12.

    פמיניסטיות חייבות לייצר כותרות בכדי להצדיק את המשכורות (ל''ת)

    פמי נ. יסט, 05/10/08 12:57

  • 11.

    מאמר נכון אך לא לגבי התמונה

    מרי, 05/10/08 12:51

    כל הכתוב במאמר נכון מאד.
    בכל מקום יש פרסומות רבות של תמונות של דוגמניות במצבים מפתים, מעבר לכך שמפרסמים דוגמניות קטינות בפוזות מיניות גם ילדות ממש מוצגות כמו מבוגרות בצורה שכל הפדופילים יכולים רק ''לגזור ולשמור'' גועל נפש.עולם הפרסום הוא עולם דוחה וחסר מעצורים הכל לשם הכסף וחברות ''מכובדות'' נותנות לכך יד.

    עם זאת, בתמונה הנוכחית אציין כי לדעתי לא מדובר בתמונה פרובוקטיבית

  • 10.

    את צודקת, די, תציגו ילדים כמו ילדים, משחקים ומשתוללים (ל''ת)

    אני, 05/10/08 12:40

  • 9.

    שלומית, מאמר מצוין (ל''ת)

    דורית אברמוביץ', 05/10/08 12:34

  • 8.

    זו הסיבה שמחקרים מצביעים על כך שלבנות אין היום ילדות !!!! (ל''ת)

    עצוב אבל בידנו לשנות זאת, 05/10/08 12:34

    • יש הרבה דברים שאפשר לעשות כדי לשנות את זה

      יוני, 05/10/08 12:54

      אפשר למחות בכל פעם שחברת אופנה או פרסום מנסה למכור לנו מין במקום מוצר,אפשר להחרים חברות שמתמחות בפרסום בוטה ופורנוגרפי אפשר לפנות לח''כים מהמפלגה שבחרת בה ע''מ שיפעלו נגד העניין.

      • נכון גם לגבי פוקס כחול לבן

        דיתי, 05/10/08 18:36

        גם פוקס עושה זאת שנים ולכן אני אינני קונה יותר את מוצריה וגם כל בני הבית.

  • 7.

    חייבים לעשות סוף להזנת ילדים בפרסומות

    ברווז במטבח, 05/10/08 12:21

    הכוונה היא להפוך ילדים ובעיקר ילדות לזנותיות.
    אי אפשר לדעת איך זה עובד על אנשים ויש כמובן כאלו שזה יגרום להם לתשוקה עזה לילדות.
    הנזר שזה יגרום לחברה עלול להיות בקנה מידה שלא נוכל להתמודד איתו בעתיד!

  • 6.

    רק לסבית תראה במבט של הילדה פיתוי.

    י, 05/10/08 12:19

    אדם נורמלי רואה במבט של הילדה,עצב. מנפלאות המוח האנושי.

    • את/ה מטומטם! (ל''ת)

      פשוט מאוד!!, 05/10/08 12:53

    • מה יש לך?!תראה את השיער,האיפור,נראית כמו אשה במבט ראשון. (ל''ת)

      ????????????!!!!!!!, 05/10/08 13:15

      • מה הקשר?

        י, 05/10/08 14:36

        הכותבת מתלוננת על ''מבט מפתה'' שיש לילדה. אני מתאמץ להסתכל בילדה וכל מה שאני רואה זה מבט שאומר ''מה רוצים ממני?''. בכלל ילדה בת 6-7 יודעת איך לפתות? הכל בראש של המחברת ואיך אומרים? על ראש הגנב בוער הכובע.

    • ורק פדופיל בפוטנציאל לא יבין מה לא בסדר בתמונה (ל''ת)

      גד, 05/10/08 15:08

      • אין לך מה לומר אז אתה יורד בצורה נבזית?הוא צודק

        הופס, 05/10/08 17:39

        מה פיתוי שמה פיתוי..כמו שהוא אומר ילדה קטנה כזאת יודעת לפתות? יכול להיות שעל זה חשבו האומללים מזארה אבל הם לא הצליחו ולא יצליחו.ילדה כזאת אינה מבינה מה רוצים ממנה בתחום הזה..ואחותי הוא ארגון מוכר וידוע..פמיניסטי קיצוני שכל מה שהוא מחפש זה לעלות על עצים גבוהים וכמעט תמיד לא רלוונטים.העיקר לעשות רוח לגרום לצלצולים ורעשי רקע.כאילו שאין באמת בעיות אמיתיות להתעסק איתן..

  • 5.

    איזו שטות!

    אני, 05/10/08 12:01

    גם כשממש ניסיתי, לא הצלחתי לראות שום דבר מיני בילדה המתוקה הזו.

    כשאני וחבריי לעבודה עלעלנו בעיתון וראינו אותה כל מה שאמרנו היה ''הווו איזה מתוקה'' ומישהו אף הוסיף ''הלוואי והילדה שלי תצא ככה''. אף אחד לא חשב בכלל על ''וואו איך בא לי לקשור אותה באזיקים ולעשות בה שמות''.

    את מוציאה לפמיניסטיות שם רע ככאלה שמחפשות איפה משפילים נשים בכוח.

    • נכון מאוד! אני מאמינה בשיוויון לנשים, ובכל זאת לא ראיתי פגם בתמונה (ל''ת)

      צפונית, 05/10/08 18:10

    • איפה ראית עוד ילדה עם כזה מבט? אולי של רוז המסכנה (ל''ת)

      זה לא מבט רגיל שילד עושה, בתוספת לתלבושת, 06/10/08 03:40

  • 4.

    שלומית, את בסרט של עצמך

    ליאת, 05/10/08 11:49

    מה מיני בתמונה הזו? אולי את עצמך את צריכה לשאול שאלות, ולא את הפרסומאים של זארה

  • 3.

    מסכים עם הכותבת

    עפר קרמר, 05/10/08 10:47

    לא נותר לאחל לציניקנים מזרה שהמיתון שמגיע אלינובצעדי ענק יעניש אותם ואת בני משפחתם
    וכך כשישאלו את עצמם למה זה מגיע לי
    יזכרו בשורות אלו
    יש גבול לציניות
    תודה

  • 2.

    למה את הולכת רחוק? ראית את הקטלוג החדש של ''דלתא''?

    אחת, 05/10/08 10:41

    ''דלתא'' הישראלית הוציאה ליין חדש של חזיות לבנות הנעורים, מה שנקרא- החזיה הראשונה.

    מתוקה, ורודה, תכולה, עם נקודות, עם סרטים, פסים. נורא נורא תמימה.
    אלא מה?
    חזיות מרופדות. חזיה ראשונה, מרופדת.
    מה קרה? ילדה בת 11,12 שהולכת עם חזיה ראשונה כבר חייבת ריפוד , הגדלה והבלטה? בלי זה זה לא ילך, היא לא תהיה אובייקט מיני מספיק עבור המפרסמים?
    ראיתי את הקולקציה בשבוע שעבר על איזה סטנד איפושהו, חטפתי בחילה. לא מעומס הוורוד, אלא מהריפוד, מהניסיון לעשות חזה של ילדה בת 12 אטרקטיבי תחת כיסוי של ''החזיה הראשונה והתמימה שלי, בסה''כ ריפדתי פה משהו, לא להתרגש!''. איכס.

    • כאילו שאת לא דחפת צמר גפן לחזיה כשהיית ילדה... (ל''ת)

      דווקא גבר, 05/10/08 12:35

      • א. זה לא עניינך מה עשיתי ו- ב. יש הבדל מהותי.

        אחת, 05/10/08 14:59

        נערה יכולה לבחור למלא את החזיה שלה במה שהיא רוצה, אבל יצרן חזיות לא צריך להציע לנערות בנות 11 פריט לבוש כזה, נערה בת 11 לא צריכה לקבל מיצרן הבגדים מסר שהיא צריכה לעמוד בסטנדרטים מסויימים של מיניות, ועל זה בדיוק גם מדברת הכתבה למעלה, על מסרים לא נכונים.

      • גם אם ילדה בדקה בבית איך יראה החזה שלה כשיהיה יותר גדול (ל''ת)

        זה לא נותן לגיטימציה לליין חזיות מרופדות לילדות, 05/10/08 15:07

  • 1.

    זה רק המוח המעוות של הגב' ליר. בושה וחרפה.

    רועי, 05/10/08 10:33

    נראית יותר כמו ילדה מגטו וארשה,
    קשה לי להבין איפה מצאת פה דימויים מיניים...
    סוטה ביותר. מספיק.

    • כן, אני זוכרת בגטו

      גרטה, 05/10/08 11:28

      קמתי והיה לי קשה לסדר את השיער הבלונד שלי
      גם הגרמנים יימח שמם שמו אותי שם בגללו ובגלל העיניים הירוקות.
      בכלל בגטו המעיל גשם היה מאוד מאוד פופלרי ועזר לי להתגבר על הרעב

    • רועי אתה או טמבל או עיוור תחליט בעצמך (ל''ת)

      עופר, 05/10/08 11:43

      • אני אומרת טמבל (ל''ת)

        פוסקת, 05/10/08 21:51