• 24.

    לא לדאוג יש קדימה!!

    ארז, 15/11/08 19:48

    יהיה בסדר גמור הגב' ציפי לבני תנצח והיא תעשה סדר חבל על הזמן היא תראה להם דרך חדשה לשלום ואהבה בן יהודים לפלסטינים ונחייה בשלום ובכף!! החמס יחזור בתשובה והפת''ח יהיו לחסידי אומות העולם ...רק ציפי תביא שלום וגם ברק כמובן...יאלללהה קדימה לשלטון!!!

  • 23.

    ערביי ישראל צוחקים ומחכים לרגע! בסוף יהיה פה מרחץ דמים כמו בקוסובו!

    רוני, 15/11/08 18:26

    והיהודים ינצחו אמן

  • 22.

    כולם מפחדים........כנסו...

    ראו הוזהרתם, 13/11/08 21:58

    הממשלה הזו משוטקת! הם עדיין סוחבים את תראומת לבנון השניה. איין שום מנהיג עם ביצים שיכנס בחמאס. בכל יום הם מתחמשים יותר יורים קסאם ללא פחד מאמצים שטות לחימה של החיזבלה ואנחנו רק מאימים בפעולה שעוד תגיע (מתי???) צריך דחוף להחליף את ממשלת האימפוטנטים הזו ולהגן על מה שנישאר מהמדינה שלנו. שלא יספרו לנו סיפורים המצב חמור מאוד בצפון בגדה ובעזה.מספיק לחלום על שלום יש להילחם עליו!! לכן יש ליבחור ממשלת ימין חזקה ולחסום את גוש השמאול שלדעתי לא יתעורר לעולם ויבין את המציאות!!

  • 21.

    כולם מפחדים........כנסו...

    ראו הוזהרתם, 13/11/08 21:57

    הממשלה הזו משוטקת! הם עדיין סוחבים את תראומת לבנון השניה. איין שום מנהיג עם ביצים שיכנס בחמאס. בכל יום הם מתחמשים יותר יורים קסאם ללא פחד מאמצים שטות לחימה של החיזבלה ואנחנו רק מאימים בפעולה שעוד תגיע (מתי???) צריך דחוף להחליף את ממשלת האימפוטנטים הזו ולהגן על מה שנישאר מהמדינה שלנו. שלא יספרו לנו סיפורים המצב חמור מאוד בצפון בגדה ובעזה.מספיק לחלום על שלום יש להילחם עליו!! לכן יש ליבחור ממשלת ימין חזקה ולחסום את גוש השמאול שלדעתי לא יתעורר לעולם ויבין את המציאות!!

  • 20.

    אז במקום פתחסטאן וחמאסטאן תהיה רק חמאסטאן? (ל''ת)

    K, 18/10/08 13:33

  • 19.

    היידה ביבי!!! בחירות דחוף!!! (ל''ת)

    ליאור, 04/10/08 18:19

  • 18.

    באו לא ננקוט עמדה, תנו לשנהם לעשות לנו את העבודה.

    נ, 04/10/08 15:26

    מימלא אנחנו לא יכולים להתמודד איתם, לא הצבא, ובטח לא הממשלה. אז לפחות אם הם יודעים לעשות את העבודה האחד כלפי השני כמו שצריך אז תנו להם. אבל אני יודע מה יקרה, אנחנו ברוב טימטומנו נרצה להראות איך אנחנו רוצים לתמוך בצד של הפת''ח ונגן עלהם (אוי כמה אנחנו פתאטים) ונעצור את זה. כל יפי הנפש, עדאללה, שלום עכשיו ושאר אוהבי ערבים למנהם, תנו להם, תנו להם לנצח את עצמם ובא לציון גואל.

    • אני בעד

      סטודנט, 04/10/08 17:54

      הכי טוב שהחמאס ישלוט גם בגדה ואנחנו נפסיק להיות מטומטמים ונפסיק לדון עם פת''ח כניד פלסטיני.
      ונפסיק להיו פטטים וניתיחס לחמאס כישות עוינת אמיתית ונתחיל לפעול לחיסולו המוחלט ומחלט (אין חפים מפשע כל תומך/מצביע חמאס אשם כמו אחרון המחבלים)

  • 17.

    הקמת חמאסטן בגדה פרושה חיסול המרכז !!!!!!!!!!

    אמרתי לכם !, 04/10/08 15:22

    אחי היקרים תושבי המרכז !!!
    כתושב עוטף עזה אני אומר לכם כי ברגע שחמאס ישתלט על הגדה חייכם ישתנו ושיגרת חייכם לא תהיה עוד כתמול שלשום .
    הקמת חמאסטן בעצם תיתן לחמאס בסיס טרור איראני שישב בממוצע 10 ק''מ מביתכם !!
    טרור,חטיפות,הפגזות וירי בילתי פוסק ,צבע אדום, קסאמים חיי סבל,הרג ופחד .
    כדי לצאת מיזה תיצתרך ישראל לכבוש שוב את כול השטחים [מה שסביר שלא יעשה] !
    בטווח של עד 20 ק''מ ישבו הישובים הבאים [טווח קסאמים רגילים ]
    השפלה: לוד,רמלה,רחובות,נס ציונה והסביבה ...
    גוש דן: תל אביב,רמת גן,פתח תקווה,יהוד,ראשון לציון,חולון בת ים,גבעתיים,בני ברק ,מודיעין,נתב''ג והסביבה
    השרון: כפר סבא,רעננה,הרצליה,נתניה,חדרה ומה שבינהם ...
    העמקים: עפולה ,מגדל העמק,בנימינה,זיכרון,ביתשאן והסביבה !
    ----------בהצלחה--------------

    • אני מאוד מקוה שמה שאתה אומר יקרא בקרוב מאוד

      אילן, 01/11/08 11:08

      רק כך הציבור יתחיל להיתעורר זו המציאיות

      • 17 אתם זוג מטומטמים המגיב והתומך

        קצין שב''כ, 15/11/08 17:59

        לא יקרה שום דבר ממה שאתם מנבאים ומנסים להפחיד את העם אתם האחד פחדן והשני סרוט

        • לעגתם כשנתניהו הזהיר לפני שנתיים שיגיעו טילי גראד לאשקלון

          אתה צודק גם הפעם, 15/11/08 18:46

          אם אתה קצין שב''כ (מה זה) - אני במקומך לא הייתי מתהדר בתואר הזה.
          טעיתי: נתניהו אמר שיגיעו קטיושות; אז עכשיו קוראים לקטיושות המשופרות בשם גראד. זה קצת פחות מפחיד...

  • 16.

    הקמת חמאסטן בגדה ,11 ק''מ מגוש דן היא עניין של זמן !

    חכמי קדימה, 04/10/08 14:59

    השמאלנים שמטרתם המוצהרת לחסל את מדינת היהודים בישראל שותפים לדרך זו.
    אחרי שהקימו את חמאסטן בעזה וחיזבאלנד בלבנון, אחרי שחיזקו את סוריה בעולם ונותנים לה להתחמש ולהתקרב לרוסיה ואיראן .
    הם מקימים חמאסטן גם ביהודה ושומרון.
    דבר זה יגרום :
    1. להשלמת המצור האיראני סביב ישראל
    2. להקמת בסיס טרור ביו''ש כאשר כול המרכז יאויים במרגמות,קסאמים וטרור נוסח שדרות ועוטף עזה.
    השפלה,גוש דן,השרון והעמקים יהיו בטווח של פחות מ 16 ק''מ !!!
    גם נתב''ג וירושלים יהיו במצור וחיי התושבים יהיו בלתי ניסבלים .
    כדי לצאת מיזה תיצתרך ישראל ליכבוש שוב את יהודה ושומרון מחדש [67] או להשלים עם חיי סבל וטרור שישתקו את ליבה של מדינת ישראל .

  • 15.

    הדרך הטובה ביותר: לתת לחמאס לקרוע את הפת''ח ואח''כ לקרוע לחמאס את הצורה! (ל''ת)

    כי מלאכתם של צדיקים נעשית תחילה בידי אחרים!, 04/10/08 14:37

    • כמו שעשינו בעזה ?

      לא מבין, 04/10/08 15:37

      אז למה לא מחסלים את חמאסטןבעזה ונותנים לתושבי שדרות ואשקלון קצת שקת אמיתי [ לא הפסקת אש מדומה ]???????????

      • אז שיכנוסו לעזה ויעשו שקט אמיתי לתושבי עוטף עזה ושדרות !

        מדוע ולמה ?, 04/10/08 15:47

        למה לא עושים את זה עד עכשיו ?

      • ל 15 אתה צודק ולמגיב מה צהל והשב''כ יודע

        קצין שב''כ, 15/11/08 18:03

        אתה לא יודע יש דברים שעושים בשקט ולא בתקשורת שהשמאל לא ישתולל

  • 14.

    לצאת מהשטחים

    רועי, 04/10/08 14:32

    לצאת מהשטחים, כיבוש עם אחר הוא אבי כל התדרדרות מוסרית במדינה. להשקיע בחינוך. לתת למשטרות ירדניות וסעודיות לטפל בחמס כדרכם.

    • אך....אני מחכה שחמאסטן תשב 11 ק''מ מרמת גן !

      אשקלוני, 04/10/08 15:12

      ניראה מה יעשו השמאלנים אז....
      1. יברחו לחו''ל [ אם נתב''ג לא יסגר בשל הפגזות מרנתיס - 5 ק''מ]
      2. יתאסלמו
      3. יפגינו להחזיר את השטחים לגבולות 47
      4. ימשיכו לצעוק כיבוש כיבוש כיבוש
      5. יחיו בפחד ויצעקו כי צריך לכבוש מחדש את השטחים [ סיכוי קלוש]

    • רועי, חשבת שאולי אתה מדורדר מוסרית? (ל''ת)

      מיקי, 25/10/08 10:46

    • לרועי

      חיים גבעתיים, 18/12/08 12:55

      יותר טוב לשתוק מאשר לכתוב שטויות.אתה מאמין שהמישטרים בירדן וסעודיה יטפלו בחמס?
      כולם יצטרפו לחמס. אתה זוכר מה היה לפני 67?

  • 13.

    הראשונים שיברחו מהארץ כשהחמס יעלה יהיו החמסניקים השמאלנים ברשות שטנהל (ל''ת)

    סמול.מול.ול.ל, 04/10/08 14:27

    • אבל נתב''ג הוא רק 5 ק''מ מרנתיס ? מה יעשו שיפגיזו את נתב''ג ?

      לא תיברחו, 04/10/08 15:08

      הרי מיד אחרי טיל ראשון יופסקו לארץ כול הטיסות ונתב''ג יסגר בשל חשש בטחוני חמור להפצצת מטוסים !
      מה עוד פעם ניכבוש את הגדה ?
      או שנמשיך לחיות בסבל ?

    • אבל נתב''ג רק 5 ק''מ מהשטחים , איך ניברח ?

      חכמי אוסלו, 04/10/08 15:24

      אחרי טיל 1 יופסקו כול הטיסות לנתב''ג .
      ניראה את הגבר האמיץ שיעלה על מטוס כאשר טיל / מרגמה / קסאם עף ליד הכנפיים של המטוס שלו המלא דלק !?

  • 12.

    במקרה של נסיון השתלטות חמאסית ישראל צריכה לקרוע להם את הצורה.הפילוג

    ארכימדס, 04/10/08 13:24

    בין חמאס לאש''ף משרת את ישראל והוא אינטרס לאומי ממדרגה ראשונה.בבחירות הקרובות נדיח את שפני השמאל למקומם הראוי ונייצב את המצב לדורות רבים .

    • לישראל לא תהיה ברירה אלה להשלים אם חמאסטן על ראשה !

      חכמי אוסלו, 04/10/08 15:05

      ממש כמו בעזה תושבי המרכז המיסכנים יאלצו ללמוד לחיות עם קסאמים וטרור יום יום כאשר חמאסטן תשב 10 ק''מ מלב גוש דן ,6 ק''מ מהשרון,5 ק''מ מנתב''ג,כאשר מהים ישנה רצועה של 16 ק''מ עד לשטחים בה חיים 3 מליון ישראלים !
      במצב זה ישראל תהיה חייבת ליכבוש מחדש את כול יש''ע [נוסח 67] או להשלים עם המצב הקשה !

    • תושבי המרכז המיסכנים יצתרכו ''להתרגל'' למצב החדש !

      צבע אדום, 04/10/08 15:45

      ממש כמו תושבי אשקלון ושדרות !
      הרי מה האלטרנטיבה ? לכבוש מחדש את כול השטחים ? או להשלים עם טרור נוסח לבנון ועזה ?

  • 11.

    הערבים לא חיים בשלום עם אף אחד. גם לא עם עצמם. אז ליבני תוכל ?? (ל''ת)

    תבדקו - בכל מקום שיש מוסלמים יש מלחמה ורצח, 04/10/08 13:05

  • 10.

    והישראלים - שמתחמקים מכל ההכרעות - יפלו לכל הסכנות - רק ליבני יכולה (ל''ת)

    לבצע, לבצע סוף סוף הסכם שלום !!!!!!!!!!!!!!!!לבצע, 04/10/08 12:33

    • ליבני לא יכולה להזיז שום דבר! היא לא עשתה כלום ולא תעשה כלום. (ל''ת)

      דורית, 04/10/08 13:02

    • היא הבטחה לחמאס שיקבלו כל מה שהם רוצים (ל''ת)

      ציפי הנותנת, 04/10/08 13:08

    • מפוחד? מבוהל? לחוץ? יש לזה מרפא.

      עלי-בבה, 04/10/08 13:59

      קוראים לזה פרוזאק. או סתם כוס מים קרים יעשו אתך נפלאות.

  • 9.

    הפלסטיניים=סוס טרויאני! (ל''ת)

    סכנה קדימה, 04/10/08 12:32

  • 8.

    ייתכן מאוד שבתווח הארוך השתלטות החמאס טובה לנו.

    עלי-בבה, 04/10/08 12:16

    הפתח הם מה שנקרא- המחבלים הטובים. דהיינו, הם גם פושעי מלחמה ורוצחים, אבל עם סטטוס פוליטי בינלאומי באדיבות העבודה-מר''צ. החמאס זה כמו טליבאן. כולם מפחדים מהם וכולם לא מכירים בהם... טוב חוץ מאירן (הלא רלוונטית). השתלטות החמאס על איו''ש תסתום את הגולל סופית על ה''לאומיות הפלסטינית'' שהיא גם ככה לאומיות מפלסטיק, שהומצאה רק כדי לנגח בנו. ערביי איו''ש יתגלו במערומיהם מה שהם באמת: חבורות חבורות של משפחות אנרכיסטיות שבאו לכאן מערב רב של ארצות ערב ואין כל דבק המאחד ביניהם פרט לדת או הסתה נגד ישראל. הדבר שאנו צריכים להזהר ממנו, אמנם, שהפת''ח יפתח באינטיפאדה שלישית נגדנו כדי ''לאחד שורות'' וע''י זה לשרוד איכשהו. זה מתפקידה של הממשלה ומערכת הבטחון להבהיר לשבאב הנלהב, שהמחירים שנגבה מהם, מההנהגה במיוחד, יהיו כבדים מנשוא. וכך הם יירדו מעל בימת ההסטוריה בקול דממה דקה.

  • 7.

    ליבני....אסור שחמס ישתלט.....אתם תיצרו אוייב נוסף בגדה..ראי הוזהרת (ל''ת)

    מודאג צפוני, 04/10/08 12:12

    • חמאס או לא חמאס - זה ממש אותו דבר. מספיק לחלק לנו אשליות. (ל''ת)

      משה, 04/10/08 13:00

    • מודאג צפוני אתה לא מבין....

      סטודנט, 04/10/08 17:59

      אין לנו מספיק אוייבים אנחנו מחפשים עוד

  • 6.

    החמאס והפתח בגדה

    אורית, 04/10/08 12:11

    להם אין אימון בבני עמם .
    למה לאולמרט ולבני יש אימון במי מהם?
    האם על מנת לשרוד בממשלה, או בראשות המפלגה
    הכל כשר?
    ישב לוודא כי יש בידינו את כל הכלים על מנת שהחמאס לא יוכל לפלוש לגדה.
    אומנם גם הפתח לא שה תמים אך זה הרע במיעוטו.!!!

  • 5.

    הפלשטינים מכינים זובור ללבני,אל תטעו בהם (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 04/10/08 11:56

  • 4.

    מי שהפך את הרשות למשת''פ של הכיבוש ללא תגמול ממשי- יביא לנו את החמאס

    -ולכן החשש!, 04/10/08 11:54

    לא ניתן לעשות מסע נשיקות על הלחי בלא להביא לפינוי התנחלות אחת. לא ניתן לצעוד במקום לשלום!

    העם בפלסטיני אינו טיפש עד כדי כך. מי שקנה אחמ''ים פלסטינים בגרוש ובטובות הנאה [רק להם] יביא עלינו את החמאס. שמש בגבעון - דום!

    • אה! כן! רק את השמאל הקיצוני שכחנו לשאול.

      עלי-בבה, 04/10/08 12:27

      צעדתם מספיק ל''שלום''. ברמייה ובמחטף הבאתם לכאן רוצחים שטבחו בעמכם. מינפתם רצח פוליטי עד תום כדי לקבל למעשי ההונאה הנפשעים שלכם עוד קצת ועוד טיפת לגיטימציה מהציבור....שלא הגיעה, למרות מיטב המאמצים בכל מדיה אפשרית. מיליתם לנו את בתי הקברות ב''קורבנות ה''שלום'''', ופגעתם בעצם הלגיטימציה של ישראל להתקיים. מזל שהיה לנו את אריק....

  • 3.

    כן כן אדון שטרנהל וחבריו...לזה אתם רוצים להביא אותנו?

    הרצל, 04/10/08 11:45

    צודק מאד מס 1......אבל מה לעשות שהממשלה שלא נבחרה ולו בקול אחד מייצגת?

  • 2.

    מה אתם אומרים? חשבנו שזה בלתי אפשרי ! אבו הבלתי מעורער !

    ישמעאל, 04/10/08 11:43

    מטומטם מי שחשב לרגע שכאשר צהל יעזוב את השטח , החמאס לא ישתלט על הגדה מייד ! פתאום , איזו הפתעה שהפילה אותנו מהרגליים ! גורמים בפאתח נוטים להאמין שהחמאס ישתלט על הגדה !

    • תגובה ל-1

      אורית, 04/10/08 12:18

      מסכימה עם תגובתך.!
      יש להחזיר את עזה לשליטת מצרים בדחיפות,
      לנו אין מה לעשות עם הנבלות האלה.
      אפילו אסד מסוריה ''זרק'' את משעאל הטרוריסט מתחומי מדינתו.

    • אבובה מאזן ''הפרטנר'' שולט בשטח ! כמו בעזה ?!

      חמאסטן זה כאן, 04/10/08 15:41

      חכמי השמאל מביאים אותנו להדרדרות בטחונית חמורה שאתמחירה נשלם בקרוב מאוד !

  • 1.

    והדגנרטים מקדימה ובראשם אולמרט הרקוב מוכנים להמר על

    מיקי, 04/10/08 11:28

    מסירת שטחים וגירוש מתיישבים?
    והאנרכיסטים ומרץ ופרופסור שטרנהל הארור תומכים גם הם בהימורים כאלה?
    חייבים להחזיר את קן הצרעות של עזה לשליטה מצרית ואת המזבלה של יו''ש עם תיקוני גבול לשליטה ירדנית. אין שום הגיון להקים מדינת טרור מוסלמית מ-2 צדי המדינה שלנו.

    • לא להמר-למכור ולתת (ל''ת)

      אודי המוכר וציפי הנותנת, 04/10/08 13:11