• 118.

    איזה יופי

    שימפנזה, 16/12/08 09:32

    כמה אתה חמוד עם הכובע שלך בא לי לחבק אותך חזק חזק

  • 117.

    Ali Haminai

    Yisroel Weiss, 20/11/08 04:51

    Ad 120

  • 116.

    ממשלת ישראל והעומד בראשה דואגים לאושש את טענותיו

    ציפי לבני, 19/11/08 23:32

    ממשלת קדימה מאז עלייתה לשלטון משדרת אך ורק עייפות, חולשה, חוסר אונים, כניעה, ואובדן דרך. לא צריך להיות גאון כדי להגיע למסקנות אותן הסיק המנוול הזה....

  • 115.

    פלסטינים עלי תאינה על ערותם של כל משטר מושחת

    @בנצי - א @, 19/11/08 23:17

    העיסוק השקרי מסתיר פשעים כלפי עם האיראני שנפל ברשתם של אייטולות בעזרת קרטר והבריטים

  • 114.

    תיש מסריח.פרעה.תנשום עד שישראל תחליט אחרת (ל''ת)

    אורי, 19/11/08 20:41

  • 113.

    פייגלין לשלטון - כולם להתפקד לליכוד

    דניאל, 19/11/08 19:40

    מורידים טופס התפקדות, ממלאים ושולחים.
    בדיוק 5 דקות.
    64 ₪ לשנה (96 לזוג)
    קל, זול, יעיל.
    הדרך האפקטיבית היחידה לעצור את ההתאבדות השמאלנית.

    בבקשה לא להתעצל.

  • 112.

    מה היו עושים מוסלמים אם לא היו יהודים חס וחלילה? (ל 108)

    Avi Ecuador, 02/10/08 18:10

    היו ממשיכים להתעלל ולאמלל את הנשים שלהם והיו ממשיכים לחתוך דגדגנים
    היו טובחים אחד בשני ואפילו לא היה להם ממי ללמוד על רחמים ולהבדיל אפילו לא על אידיוטיות משמאלנים אצלנו.

  • 111.

    ''לשחרר את ירושלים מציפורני הציונים''

    רציונלי, 02/10/08 18:05

    לשחרר את העולם ממלטעות המוסלמים!!!

  • 110.

    וואלק רק ביבי יחסל את אחמדי ניגאד וחמינאי. ויהרוג את כל הפרסים בטהרן

    מסעוד. מזרחי מקופח. אוהד בית''ר, 02/10/08 16:53

    ביבי נתניהו אחלה גבר עם בצים. הוא כבר יטפל בפרסים המניאקים האלה ויראה להם מאיפו הדג משטין. הפרסים האלה עדיף להם להתאבד עוד לפני שביבי נתניהו יטפל בהם ובאמאמא שלהם. וגם הסמולנים בארץ צריכים להתחיל כבר להזיע.

  • 109.

    הייתולה ואחמדינג'אד קודם כל תחליפו את השם שלכם...

    האיכפתית, 02/10/08 16:23

    זה ממש מכה וחוץ מזה הם רוצים עלם ומלואו ולא יודעים לחיות נכון בארצם הענקית. הם העתיקו מאיתנו את החולשה בבית והיציאות בחוץ. אבל המנהיגים שלנו מכל הפלגים צריכים לדעת לסנן את דבריהם. כל אחד בשביל רייטינג עושה סקופ ותורם לחולשתה (בעיני השכנים.. גם הרחוקים) של ישראל. מדוע לא קם אף מנהיג ועומד מולם ואומר להם שיראו סביבם מה קורה איפה בעולם לא כבשו ונשארו העם הכובש? מתי תסתיים ההלקאה העצמית של עם ישראל. מתי יסבירו שארץ ישראל נועדה לישראלים ובין הישראלים יש הרבה מאד דתות ופלגים. ואיש לא מגורש מפה. מה שהיה לפני קום המדינה זהו הסטוריה פנינו לעתיד טוב יותר לנו ובשתוף פעולה עם שכננו גם להם. היום קמו קבוצות של טרוריסטים שמונעים על ידי קנאים פונדמנטליסטים הם משתלטים לאט לאט על אירופה על ארצות הברית וקנדה. שם יש לאירופאים פתיחות וזה לא מעודף סובלנות הם מחכים שפה הפלשתינאים יקימו מדינה וחושבים שאז אולי יעופו להם כל המוסלמים הפונדמנטליסתים ממול העינים... אז הם חושבים. אנחנו לעומת זאת חייבים להגן על ארץ ישראל עם הידים והרגלים ולא לוותר לא על מנת ליצור מצבי לחץ ושינאה ומלחמה אלא כדי לשמור על הבית שלנו. עם ישראל סבל כל הדורות עד שהגיע לרגע החשוב הזה והקים מדינה יהודית בארץ ישראל. צריך לחזק את העם הזה ולא להתגמל ולהתנהג כאילו אנחנו חייבים משהו למשהו וברגע שההכרה של ארץ ישראל השלמה תחלחל לתוך כל הפלגים בעם אז נוכל להציג את עמדותנו ולשנע גם את הגויים. אבל כשאנחנו מתנהגים כמו גנב שנתפס עם שק הנדודים מתחת לפנס אז הכול יורד לטמיון. גם האמריקאים וגם האירופיאים וכל מי שיש לו משהו בראשו יודע שארץ ישראל שייכת לישראלים. גם האמריקאים והאירופיאים כבשו פעם ולא זכור לי שהחזירו למשל האמריקאים לאינדיאנים אפילו סנטימטר מרובע אז להרים את הראש ולהפנים מדינת ישראל היא של העם היהודי וכל מי שרוצה גם לגור פה ויכול לתרום למדינה שיבוא... שנה טובה וגמר חתימה טובה. פעם הייתי בצד השני של המתרס היום עם גילי המתקדם אנירואה את החיים אחרת.

  • 108.

    סתם מעניין מה הם היו עושים אם ישראל לא היתה קיימת... (ל''ת)

    מצ'ועממים עד מוות אלה, 02/10/08 16:12

  • 107.

    את מי מעניין מה השטוף מוח המוסלמי הזה אומר ?

    צחי, 02/10/08 15:49

    הוא חי בבועה המוסלמית שלו אי שם ומברבר שטויות. אז יש לו תוכנית גרעין מודל 69' עם פה גדול של נשיא גמד מודל 78'. מה אנחנו צריכים להקשיב לדבילים האלה ? הם חיים בסרט ועדיף שלא נדאג ונדע שאנחנו מדינה חזקה מוצלחת ומשגשגת שבסך הכל מפחידה אותם.

  • 106.

    כמה אינפנטליות במדינה אחת מטונפת................... (ל''ת)

    אירנייין, 02/10/08 13:21

  • 105.

    בראש השנה כולנו התפללנו לדבר אחד: שחמינאי ייקבר בקרוב. (ל''ת)

    ועדיף שיקח איתו את אחמדינג'ד לקבר. מוות לרוצחים!!!, 02/10/08 12:52

  • 104.

    לצערי הוא צודק...תראו איזה ממשלה רקובה ומושחתת יש לנו !!!!

    א.ב.ס.ט, 02/10/08 11:28

    מנהיגות ישראלית = אפס..שחיתות.. !!!

    • הממשלה רקובה ואותה צריך להחליף... החינוך הוא שקובע (ל''ת)

      שם אנחנו קורסים ובגדול!, 02/10/08 16:13

  • 103.

    עם ממשלת קדימה ואחורה הוא צודק!! המפיונר טכנופייתו לא פחות מסוכנים מהח

    ג'ינג'י = ת''א, 02/10/08 10:10

    מהחלאות מאריאן וחיזבאללה!! יש ללכת לבחירות כלליות ולאלתר על מנת להקים ממשלה חזקה שתדע להגן על המדינה ועל אזרחיה ולא תתרפס מול פושעי אוסלו והאנטישמיים סייעני הטרור מהארץ ומחו''ל!!!

  • 102.

    לקח המן ומרדכי לא נלמד בפרס! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה!, 02/10/08 08:44

    • העם היהודי הוא עם תבוסתן שאוהב שמרחמים עליו ואף פעם לא לומד לקח . (ל''ת)

      ==== את צודקת ., 02/10/08 12:44

  • 101.

    חומאני עוד חי? (ל''ת)

    עמל.., 02/10/08 08:16

  • 100.

    חומי - את בעיות האבטלה של איראן פתרת? (ל''ת)

    דג, 02/10/08 07:56

  • 99.

    תגיד מתי לצחוק מהבדיחה (ל''ת)

    אוהד, 02/10/08 07:28

  • 98.

    כל מילה מיותרת חומיני צודק היהודי הנודד (ל''ת)

    מבין, 02/10/08 07:28

  • 97.

    הוא סה''כ קרא את הראיון עם אולמרט (ל''ת)

    ציפי, 02/10/08 06:32

  • 96.

    Stop pointing fingers, you low life. What makes you think U R any

    different then HAMAN hafarci., 02/10/08 06:31

    My Allah to care of him and his 10 lil Hitlers and followers. These megalomaniac ideas are nothing new, we have survived the torquemadas hitlers et al. Soon soon you will evaporate into fresh air. Mabruk inshallah

  • 95.

    Mr Ayatullalla Chaminay

    The Prophet, 02/10/08 06:29

    I am NOT sorry to tell you that you & your
    evil regime will be long gone-while Israel
    florishing and developing

  • 94.

    יש להוריד את חמינאי

    אני, 02/10/08 05:20

    מי שנשאר אחרי הייטואלה חומייני הוא חמינאי ואם נחסל אותו יהיה שקט ואולי המתונים באירן התעוררו .

  • 93.

    יש להוריד את חמינאי ואז יהיה לנו שקט (ל''ת)

    אני, 02/10/08 05:08

  • 92.

    חילמאי עלי-חמינאי האירני העדתי מארץ חלם בא..

    רב' חיימן מאומן, 02/10/08 04:08

    נכון שצריך להחזיר שטחים כבושים מ-67
    אבל את הסרטן האירני נשמיד בכימוטרפיה חזקה ביותר ובמינון שיקבע ע''י מומחה אירני

  • 91.

    60 שנה והמנגינה היא אותה מנגינה, אשליות ופנטזיות מוסלמיות

    רואה צאן, 02/10/08 03:07

    60 שנה והמנגינה היא אותה מנגינה, אשליות ופנטזיות מוסלמיות.

    • אם לא היה לישראל מחלת שמאל-איידס הייתי אומר שאתה צודק... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 02/10/08 04:49

    • אתה טועה בענק . המנגינה אחרת לגמרי - מנגינות של סקאדים על כל הארץ (ל''ת)

      מנגינות של הירושימה ונגסאקי................, 02/10/08 07:34

  • 90.

    THE AYATOLLAS ARE THE HEROS OF THE LIERS IN THE WORLD (ל''ת)

    YOM-HADIN, 02/10/08 01:58

  • 89.

    טוב כבר עשו סרטים על האמת של אלו הרוצחים בשם אללה

    mohamed, 02/10/08 00:59

    abraham9.com/hebrew.html
    לא נראה לי שאפשר להוסיף, רק להיות יותר פסימי מהסרט הנחמד הזה.

  • 88.

    יומם יגיע

    דוד סחר, 02/10/08 00:39

    ישראל חייבת להתחזק מבחינה צבאית ולהיות מוכנה להגן על עצמה לכל מקרה של תוקפנות אירנית או אחרים

    אני צופה יותר מלחמות פנימיות במדינות האזור ובמקרה זה נחסוך קורבנות יקרים והוצאות עצומות אני מאחל לכל בית ישראל חתימה טובה בריאות ושלום דוד סחר סידני אוסטרליה

  • 87.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 02/10/08 00:28

    יש לעשות מאמץ דפלומטי להפגיש בין מנהיגי ישראל למנהיגי איראן.
    ההתלהמות הזו בין הצדדים שהפכו כבר לאויבים
    דרך התבטאויות חסרות אחריות עברו כל גבול.
    לישראל בעבר היו יחסים דפלומטיים עם איראן
    בתקופתו של השאח הפרסי ואין סיבה הנראית לעין לגלוש למלחמות המתחילות בהשמצות הדדיות
    וגולשות לשנאה ממש.
    מפגש בין מנהיגי איראן לישראל ויישור ההידורים בנושא הגרעין למטרות שלום בלבד
    יובילו לשיתוף פעולה ולאי בידודה של איראן בקהילה הבינלאומית.
    הצהרות לא חכמות בלשון המעטה של מנהיגי ישראל ואיראן יביאו בסופו של דבר להתלקחות
    מיותרת.
    הצעתי לאיראן לצאת בהכרזה שאין רצונה של איראן בהשמדת ישראל ומאידך הצהרת מנהיגי ישראל שניתן להרשות באיראן פתןח גרעיני למטרות שלום לאחר הדברות.
    זה יסלול את הדרך להבנה.
    הצהרות מטופשות כאלו גורמות למלחמה ואם נוסיף לזה את הארועים האחרונים בנושא פתוח גרעיני באיראן אז בודאי שיביאו לתקיפה.
    לכן שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו.
    -אין עוד מלבדו.

    • אני ממנה אותך לשר החוץ שלי

      המן-זד, 02/10/08 04:40

      חחח

  • 86.

    כאשר המצור האיראני יושלם גם בגדה נחסל יחד את מדינת היהודים !

    שמאלני בדם, 02/10/08 00:16

    איראן בעזרת השמאל הקימה מצור על ישראל ,בצפון סוריה וחיזבאלה,בדרוםחמאסטן עכשיו יקימו חמאסטן ביהודה ושומרון שיכסה את כול המרכז מעפולה,נתניה,השרון,גוש דן,השפלה ירושלים ונתב''ג .
    עד אז יושלם החימוש הגרעיני של איראן וישראל תימצא באחד השעות הקשותביותר שלה מאז הקמתה !!!!!!!!!!!

    • השמאל מחסל את המדינה

      יעקב, 02/10/08 13:58

      אולי אתם לא מצהירים אבל אתם יותר גרועים מאויב ברגע שאתם מצדיקים את אויבנו בושו לכם

  • 85.

    אין מה לעשות . הוא צודק ....והאחראים לכך הם פושעי אוסלו (ל''ת)

    וכנופית השמאל המזוהם הבגצי ......................., 02/10/08 00:11

  • 84.

    לצערי הוא צודק ! צהל יפסיד במלחמה הבאה !

    טוהר הנשק, 02/10/08 00:09

    צהל לא רואה את עצמו כמגן על אזרחי המדינה בכול מחיר , בשל דעות שמאלניות הזויות מעדיף הצבא שיהרגו ויפגעו חיילים ואזרחים העיקר שהערבים לא יפגעו .המצב הזה משתק את צהל מלפעול נגד החמאס בעזה גם שהם מפגיזים את הדרום ב 60 טילים ביום ! המצב הזה גם שיתק את צהל מול חיזבאלה בלבנון .והמצב הזה ישתק את צהל גם במלחמה הבאה !
    אם הצבא לא ישנה את תפיסתו הרופסת לצערי וכאבי נפסיד במלחמה הבאה ואתהמחיר נשלם כולנו .

  • 83.

    חמינאי אירן

    בן צבי, 02/10/08 00:00

    אל תביאו לנו את כל דברי ההבל של כל זב ו
    מצורע תכינו להם פצצה אטומית אחת וגמרנו
    '' כל כאלב ביגי יומו I

  • 82.

    האיסלם

    Yasha10, 01/10/08 23:25

    את האיסלם לא מעניין ישראל באמת, כל מטרתם היא אחת ''לשלוט בעולם כולו'' האיסלם בבעייה כי לפני הנצרות הם אלו ששלטו בעולם, משה הם לא יכולים לדבר נגד הנצרות ביש גלי - אז הכי קל להם לתקוף את היהדות, האיסלם לא יפגע ביהודים כי ללא יהדות אין קיום גם לנצרות וגם לאיסלם

    • זה ביגלל הכיבוש !זה ביגלל הכיבוש !זה ביגלל הכיבוש !

      זוועה גלאון, 02/10/08 00:17

      זה ביגלל הכיבוש !זה ביגלל הכיבוש !זה ביגלל הכיבוש !

    • האסלאם היה מאז ומעולם מופת של סובלנות וכבוד חיי אדם

      שפוי, 02/10/08 01:17

      מזעזע להווכח שאיזה שפל של בורות האינדוקטריניזציה הציונית גורמת לאנשים לרדת.

      • ?????? כנראה שאצלך מדע בדיוני ותעמולה מולסמית זה ספר היסטוריה

        יעקב, 02/10/08 11:01

        אולי המוסלמים ה''סופים'' (מעין בודהיזים מוסלמי) חושבים כך. האיסלם כפי שהוא באמת על אף ששמו אומר ''שלום'' מאמין שהשלום הוא רק במי שמאמין במוחמד ובאל אחד. מי שלא דינו בחרב.

  • 81.

    דומה שתי טיפות מים

    עלי-חמינאי = עובדיה יוסף, 01/10/08 23:03

    למנהיג ''הרוחני'' של ש''ס
    הרב עובדיה יוסף

    • ל-81 אתה דמגוג

      אבי, 01/10/08 23:18

      טול קורה מבין עיניך

      • 81,אתה בכלל יהודי?אנחנו בטוחים שלא. (ל''ת)

        יהודי., 02/10/08 02:01

    • אתה מאוד דומה

      XX, 02/10/08 00:24

      אם לא תשמע לרב עובדיה בסוף תואכל אותה מחמינאי בחוצפה שלך זה מוכרח כי אתה גוי מתועב

    • ל- 81 ממש לא תוריד את הזקן

      אירונייי, 02/10/08 00:41

      ותגלה תווי פנים כמו של הסבא שלך מהשטטל

    • absolutly true!!

      mixman, 02/10/08 05:00

      what's the diference betyeen the two pimitieves?none!!

      • The difference is that

        /, 02/10/08 08:06

        rav Ovadia Yossef does not call for destroying of any country or nation.
        A bit of difference isn't it?

    • איראנים=ש''סניקים (ל''ת)

      אמונה והשקפת עולם, 02/10/08 07:23

      • רבותי. תהיו מציאותים. הש''סניקים והעובדיה שלהם דומים שתי טיפות מיים .

        להשכלה כללית, 02/10/08 09:44

        גם במראה וגם במנטליות ..

    • אשכרה אותו הדבר בדיוק! ש''ס ואיראן זה אותו דבר בדיוק!! (ל''ת)

      שתי טיפות רוק, 02/10/08 10:33

  • 80.

    הרטוריקה המתלהמת הינה ביטוי לפחד גובר והולך!

    שאול א., 01/10/08 23:00

    אין שום הסבר הגיוני אחר. שהרי אירן שאינה מדינה ערבית, אינה יכולה להיות יותר ''קאתולית'' כלפי הפלסטינים מאשר מדינות ערביות מובהקות.
    לא יתכן שדווקא מדינה זו, על שלל צרותיה הפנימיות, תהפוך את ישראל לשק חבטות יום יומי. זולת אם הפחד גובר בקרבה.

    • נו, זה הרי ברור

      א, 02/10/08 02:48

      המצב באיראן על הפנים. הכלכלה בקרשים והמצב החברתי בקנטים. הם משתמשים בישראל ליצור איזה אוייב דימיוני (והוא באמת דימיוני, לישראל אין שום דבר נגד איראן) כדי להוליך באף את ההמונים וליצור איזו תחושת שליחות מיליטנטית שתאחד את ההמונים מאחוריהם.

      • הרטוריקה המתלהמת זה צחצוח חרבות ולא שיניים... (ל''ת)

        Avi Ecuador, 02/10/08 15:05

  • 79.

    אין עוררין כי הוא זרע עמלק- חמינאי האגגי

    דוד, 01/10/08 22:58

    איזה צרות באות עלינו בגלל תקלה מלפני 3,500 שנים.

    • התקלה היא גם במלחמת ששת הימים וגם היום

      Avi Ecuador, 02/10/08 03:13

      שתזכו למצוות עמלק...

  • 78.

    צוחק מי שצוחק אחרון

    צוחק מי שצוחק אחרון, 01/10/08 22:57

    צוחק מי שצוחק אחרון

  • 77.

    טיוללה חמנאי איטוללה חלחאלי קורא לך (ל''ת)

    אהרימן, 01/10/08 22:10

  • 76.

    המזר''ה נהפך לאחד ממרכזי השלום בעולם

    גבאי מרדכי, 01/10/08 22:07

    בכרך השישי של ''כנסת'' לזכרו של ביאליק, בשנת 1941, כתב אליהו אפשטיין (אילת) תחת הכותרת: ''המזרח התיכון נהפך לאחד ממרכזי השלום בעולם'':
    ''מעטים חלקי העולם, שהישגיהם החברתיים, הכלכליים והמדיניים מאז מלחמת העולם הקודמת ישוו להישגי ארצות המזרח התיכון... הסכם סעד-אבאד מ-1937 על יחסי אחוה ושכנות טובה בין תורכיה, איראן, אפגאן ועיראק, מהווה תאריך היסטורי בתולדות היחסים בין עמי המזרח-התיכון.
    מסלה בין בצרה שבמפרץ הפרסי ובין קושטא מהווה את עורק החבור העיקרי בין תורכיה לסוריה ולעיראק. מסלה זו עשויה לגשר את מערכת התחבורה במזרח הקרוב עם מסלת-הברזל הטראנס-איראנית ועם מערכת התחבורה שבהודו. על-ידי כך עתיד לקום קשר בין המזרח למערב, שלא היה כדוגמתו בהיסטוריה. הכביש בגדד-חיפה, שסלילתו נמשכת והולכת ושיושלם כנראה, השנה, יקיים קשר ישיר ונוח בין המפרץ הפרסי לים התיכון.
    ''דרך זו נודעת לה חשיבות רבה לגבי המזרח התיכון. דרך-מדבר אחרת, שהושלמה אשתקד, הוא כביש ירושלים-קהיר העובר בסיני, מאפשרת קשר-מכוניות ישיר לאורך החוף בין אפריקה לאירופה דרך ארץ-ישראל, סוריה ותורכיה. בחיפה ייפגשו איפוא נתיבי היבשה: חיפה-בגדד, כביש מצרים-ארץ-ישראל וגם ענף מסלת הברזל הבגדדית, המקשר כבר כיום דרך דמשק-חלב את חיפה עם קושטא בצפון ועם בגדד במזרח... קשר כלכלי מתפתח והולך בין ארצות המזרח התיכון לבין עצמן. לרגל קשיי האספקה מעבר לים הודקו, כאמור, קשרי המסחר, שעיקרם סחר-חליפין בין תורכיה, איראן, עיראק ומצרים. א''י מתחילה גם היא לפתח יותר ויותר את קשריה המסחריים עם הארצות השכנות... (אליהו אפשטיין, ''כנסת'', לזכר ח.נ. ביאליק, כרך ששי, עמ' 471) ;
    הסכסוך עם הפלסטינים הוא על קרקע, אך רה''מ נתניהו, ברק, שרון-פרס ואולמרט הפכו את הסכסוך למלחמת-דת של יהודים נגד האיסלאם, וחבל.

    • אני גם לא מאמין שזה בגלל דת אלה הידואולוגיה ציונית מרושעת (ל''ת)

      JIM BEAM, 02/10/08 07:58

  • 75.

    רק יגאל עמיר יציל אותנו (ל''ת)

    המשיח שלנו, 01/10/08 21:33

  • 74.

    אהמדינג'ד בהיפוך אותיות - המן אג'דיד( המן החדש) ! מדהים!

    פנחס, 01/10/08 20:45

    הערה: האירנים מבטאים את האות ''ח'' כ ''ה''.

    • שמו מהמוד=המן גימטריה

      אילן, 01/10/08 23:40

      כמו שכתבת אהמדי בפרסית מבטאים מחמוד עם היא כלומר מהמוד.

      המן שמו הפרטי ומהמוד גם שמו הפרטי.

    • מה זה אג'דיד? (ל''ת)

      א, 02/10/08 02:49

  • 73.

    אין מנוס מהפעלת אטום נגד אירן

    חיים, 01/10/08 20:41

    זו הדרך היחידה לעצור אותם מיצור הפצצה רק הבעיה שלנו שאין לנו מנהיגים אמיצים

    • ומה יהיה אם יפגעו איראנים חפים מפשע ?

      להמשיך להבליג, 02/10/08 00:11

      צהל לא יגיב גם אם יפגיזו את תל אביב כי השיקול הוא שלא יפגעו אזרחים ערבים והעולם ילך נגדנו. לכן עדיף שיהרגו כמה אלפי אזרחים וחיילים העיקר שהעולם יהיה מרוצה !

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 02/10/08 00:53

      איראן יודעת בודאות שהשמדת ישראל לא תהיה ולא יכולה להיות משתי סיבות :
      א.השמדת ישראל תגרום להשמדת האוכלוסיה הפלשתינאית החיה בתוכה.
      ב.השמדת ישראל תגרום לכך שארה''ב תשמיד את
      איראן בפצצות גרעיניות ויש תקדים לכך.
      אי לכך ובהתאם לזאת שתו מים קרים תרגעו וחשבו על הדברות ושיחות בין ישראל לאיראן כי בסופו של דבר ועניין זה מה שצפוי לקרות.
      -אין עוד מלבדו.
      הרתמות איראן להפקה גרעינית לצורכי שלום והדגש על צורכי שלום בלבד היא ברכה ולא קללה.

    • let's kill everybody???

      mixman, 02/10/08 05:05

      the problem is tha't israeli still beieve that they can just kill everybodey ind that will solves theyre broblems,but others learned how to kill too...so now there's a problem???

  • 72.

    63 ההתחזות וההתחכמות שלך חסרת הומור וחסרת חן.

    aviril, 01/10/08 20:21

    ..אבל זה מה שנשאר לשמאל(התנשאות על תומכי מרכז ימין), בהעדר טיעונים לגופו של ענין..
    לחמינאי ..אללה עוד יראה לו שהוא אינו
    יודע מימינו ומשמאלו..ושאללה בכלל לא ידע שהוא כזה..

  • 71.

    הוא מפחד...

    אורן, 01/10/08 20:15

    הוא יודע שרטוריקה ריקה היא המוצא היחיד שלו, כי בקרוב הוא יצורף לאבותיו, אחשוורואש וחומני...

    • הוא לא מפחד אפילו מאללה

      Avi Ecuador, 01/10/08 20:47

      אם היה באמת מאמין ומפחד היה סומך על אלוהים שיעשה לו את מחשבותיו ואת ''האמת'' שלו.
      אלה חיות בני השטן!

  • 70.

    משטר האיטוללות תוך שנתיים קורס (ל''ת)

    ירמיהו, 01/10/08 20:03

    • ניגש המלך הסעודי בקיימפ דיווד לבוש ואומר לו בייראת כבוד

      Avi Ecuador, 01/10/08 20:51

      אדוני הנשיא, אני מאוד אוהב לצפות בסדרת הטלוויזיה אנטרפרייז בחלל, אני רואה שם כושים, רואה שם כל מיני יצורים אבל לא רואה שום מוסלמי?!
      אומר לו בוש: זו תכנית בעתיד ולעתיד...

  • 69.

    לכל אדם ישנו חלום,,גם לפרסי קטן יש חלום!!! (ל''ת)

    הוא צודק,,,השאיפה היא חיסול הציונות,,,אז מה, 01/10/08 20:02

  • 68.

    שישאלו את הזד איזה תשלום הוא מצפה וחושב שישלם האסלאם...

    Avi Ecuador, 01/10/08 19:43

    האם זה שווה להם?

  • 67.

    השנאה והרשע מסמאות את עיני רשעים

    Avi Ecuador, 01/10/08 19:24

    הרי לכולנו ברור שלא ''התמיכה'' של האיראנים והאינתיפאדה של של העמלקיים זה דווקא המלחמה שמקרבת את דור ''העתיד'' של העמלקיים לעתיד שהם מצפים לו, הרבה יותר קל ונכון מצידם היה בעצם לסמוך על השמאל ''שלנו'' או לפחות לא להפריע לו והיום היה להם מדינה נקייה אתנית מיהודים, אומנם קטנה אבל מדינה שלהם, גם ליהודים ושמאלנים הייתה ''מדינה'' קטנה רק שהיא הייתה משותפת גם ללעמלק בשלב ראשון ובשלב ז' יהודים היו חיים תחת שלטון רוב מוסלמי וישרפלסטין הייתה הופכת באופן טבעי למדינת עמלק, למעשה המן-ז'אד ותרבות הרשע בכלל מפריעים בתמיכתם הפנטית לחלום העמלקי ומביאים על העמלקיים ועל תרבות האסלאם קטסטרופה ושואה כבדה כשכמובן לא תפסח גם על יהודים ושמאלנים.
    תרבות הרשע עם שיקרון חושים, עיוורון שנאה וחמדנות שקיימת בם לא הבינו את הדבר הפשוט והעיקרי שלא רלוונטי בכלל בשבילם קיומה או לא של ישראל וזו לא בעיה שהם היו צריכים להיבהל ממנה אלא להתרפות ממנה, לפחות להבין שישראל בשבילם היא אולי מעין בעיה שיכולה לרפות אותם מהחמדנות והשנאה ולהביא אותם כחיות להיות יותר קרובים לבני אדם, הם היו צריכים למעשה עם כל האדמות, התרבות הדומה של העמלקיים לשלהם, לשנות מנטליות ולהגיד לעצמם שישראל היא מדינה קטנה וזניחה שלא מאפשרת חיים משותפים לשני תרבויות קוטביות ביחד, הם עצמם היו צריכים לדרוש את פינוי עמלק לארצותיהם ופתיחת דף חדש בסובלנות לבני אדם ובכלל לשונה מהם, לקחת את עמלק למדינותיהם הרחבות כאשר ההשקעה שהם היו צריכים להשקיע היא אפסית ביחס למה שהם אמורים להפסיד בעתיד; מיליונים או מיליארדים של תושבים הרס וחזרה מספר מאות שנים אחורה בתשתית ובהרס באבדון וחוסר תקווה ומוצא שהם אמורים להביא על כל העולם ובעיקר על עצמם, סבל ושבר גדול שבכל מקרה לא שווה להם אפילו את עמלק וקיומו.
    המוסלמים לא עושים חשבון לקיומם של העמלקיים בחשבון סופי של האסלאם, הם ישמחו שישראל תושמד עם היהודים והשמאלנים שלה חס וחלילה ביחד עם העמלקיים.
    ובקשר לעמלקיים שבן העוולה מבטיח להם את האור?
    איזה אור הם יראו?! הרי להם הסיוט והעתיד הכי גרוע שיכול לבוא עליהם זה השמדת ישראל חס וחלילה מכיוון שהשמדת ישראל תביא לא רק להרס במדינות האסלאם ועל עמלק אלא שהם בהמשך יצטרכו להתמודד עם תרבות השטן שתושרש בהם ותתחזק ולהילחם בעצמם מכיוון שההרגל שלהם להרג בסכין הפך בעצם לחלק מישותם וחלק בלתי נפרד מהם שאין לו תקנה, הם יצטרכו להמשיך להלחם בעצמם ולגרור את שרידי תושביהם לעולם ללא עתיד מוצא ותקווה כשמחיות הם יהפכו לחיות מסכנות ואומללות יותר.
    למעשה העמלקיים בקו הירוק אם היה להם קצת הומניות ושכל ישר היו צריכים להעריץ את השמאל ''שלנו'' ולטפח אותו, לחזק את ידיו או לפחות לא להפריע, השמאל היה נלחם להם ביהודים ועושה ניקוי אתני ליהודים ''בפלסטין'' והם בעצם היו משיגים שלטון על ישראל באופן טבעי.
    האסלאם מבכינת צדק ומחיר? יכל בקלות לפתור את בעיית עמלק, פשוט לקחת אותם אליהם אולי במקום היהודים שהם רדפו והיחס אל היהודים כתושבים סוג ת' בארצותיהם כל כך הרבה שנים, אולי קצת פחות צרות עיין וחמדנות ואולי בעיקר שהתשלום לא שווה להם והם ישלמו הרבה יותר ממה ששווה להם עמלק או יותר נכון השמדת ישראל.
    ידידי, עוד יבוא היום שהמוסלמים יקללו את העמלקיים בשטחי הקו הירוק והשטחים ויאשימו אותם באסון ובשואה שבאה עליהם ולא הייתה שווה להם אפילו חס וחלילה את השמדתה של ישראל.

  • 66.

    כהן דת עלוב נפש ! מאין אתה שואב ויונק את השינאה הזו לעם הניבחר העם

    אמנון בן-יהודה, 01/10/08 19:07

    היהודי ???? איזה ספרים אתה ושכמותך העלובים קוראים? אפילו אין בינינו גבול משותף . עלוב נפש \\ חלאת המין האנושי\\ אנו בני העם הניבחר נשמיד כל צורר שבא עלינו להשמידנו\\אותו ואת עמו!

    • הוא חושב שאללה נכה מסכן נכה וחסר אונים שהוא צריך את עזרתו

      Avi Ecuador, 01/10/08 20:43

      שיהיה השופט, והתליין שלו.
      אם היה מאמין עם קצת רציונליות היה נותן לאללה ואולי לשמאל שיעשו לו את חלומו.
      אלה חיות רעות שיונקים שנאה משד אמם.
      בני השטן!!!

  • 65.

    חבל''ז ישראל תנצח בזכות אי פרסום תגובות ב-100%שמאל-תקשורת (ל''ת)

    נצנזר וננצח ננצח ונצנזר, 01/10/08 19:00

  • 64.

    ב39 ב48 ב56 ב67 73

    יצאק, 01/10/08 18:59

    וכך לאורך כל ההיסטוריה
    עוד מעט ותיהפך לבלק בן אבינועם
    אשריך ישראל

  • 63.

    וואלק חכו חכו. ביבי עולה לשלטון ויכבוש את טהרן ויחריב את איספהן

    רחמים מסעוד. מזרחי מקופח. אוהד בית''ר., 01/10/08 18:58

    רק ביבי יציל את המצב. לביבי יש לו בצים . הוא לא כזה פחדן כמו הסמולנים האלה שפוחדים מהאישות שלהם שנותנות להם לאכול גפילטעפיש עם לבן ודג מלוח.
    ביבי נתניהו ישתבח שמו.

    • לרחמים מסעוד המקופח? כידוע לך גם ביבי הנהנתן אשכנזי ואוכל דג מלוח וגפי (ל''ת)

      רק לא הגזלן ביבי שוחט הפנסיות וכל מה שזז, 02/10/08 14:48

  • 62.

    עזוב אותם, אי אפשר עליהם ! (ל''ת)

    פרעה, המן, היטלר ושןת', 01/10/08 18:58

  • 61.

    גם בלא אטומי אלא בירי טילים ספורדי יושמד החלק הארי (ל''ת)

    לכן להקדים מכה, 01/10/08 18:57

  • 60.

    הפאשיסט האיסלמי מיטיב לאבחן את צחנת השמאל

    כבשה פועה, 01/10/08 18:56

    אך האם זה באמת כה-קשה לקלוט? תועבת הגירוש, תמיר בחינוך ולימודי הנכבה, בג''צ וזכות השיבה, פירוק הקק''ל, ביטול מדינת לאום יהודית והנהגה מושחתת, נטולת ערכים הנבחרת פעם-אחר-פעם ע''י הבוחר.. מדרון? אנו בצניחה חופשית, רגע לפני משטח הבטון.

  • 59.

    הערבים כל כך עלובים. כל כך עלובים ומפגרים. (ל''ת)

    רחמים, 01/10/08 18:55

  • 58.

    תוקף ראשון זוכה! שני? ספק אם ישאר לו פנאי לבכות כי יושמד (ל''ת)

    ראשון זוכה שני בוכה, 01/10/08 18:55

  • 57.

    גם לששת הימים וכיפורים קראתם לזה תבוסה...צבאות ערב נפלו אחת לאחת...... (ל''ת)

    דודי, 01/10/08 18:54

  • 56.

    אירן מחפשת צרות

    יקי, 01/10/08 18:46

    יש מספר דרכים להיתמודד עם אירן א . הם ימשיכו לנבוח ולגדף העולם שומע אנחנו חייבים להיתלונן באו''ם על כל היתבטאות שלהם נגד מדינת ישראל לא לעבור לסדר היום על אף דיבור מתלהם . במקביל להכין מכה גרעינית הולמת לכל נסיון שלהם לפגוע בנו. ב. לפעול ככל הניתן באמצעות יהדות אירן ואחרים מחתרות , האופוזיציה בעיקר שבחול , להחליש את המשטר ולקעקע את משטר האייתולות .
    ג.לא לעשות אף הנחה לחמ''ס ואפילו להכריע אותו ובעיקר לסיים מלחמות כשידנו על העליונה .

  • 55.

    כמו כל הערבים לפניו, דיברו אבל אח''כ הושמדו. זוכרים את נאצר? חוסין, אסד (ל''ת)

    מוחמד, 01/10/08 18:45

    • זה היה בזמנים בהם צה''ל היה שווה משהו (ל''ת)

      רועי, 01/10/08 18:51

  • 54.

    כשאויבנו רואים שיש לנו שילטון מושחת הם חוגגים (ל''ת)

    מני, 01/10/08 18:26

  • 53.

    תכירו! זה האיש שאובמה דיבר עליו

    נועם, 01/10/08 18:20

    זה יותר מתון מאחמדינג'ד ואיתו ארה'ב ומדינות המערב מסוגלות להגיע לסיכומים בכל מה שנוגע לתוכניות לפיתוח גרעיני אירני! כל זאת על פי דבריו של המועמד לנשיאות הסנטור אובמה. ועוד על האיש? הוא נחשב למי שתחת הנהגתו תלויה ועומדת הועדה 'העליונה'. הוא למעשה נותן לאחמדינג'ד את ההוראות מתי לאיים ומתי להפסיק. כמו ועדת רבנים עליונה אצליינו בישראל.
    הבנתם??????????? הוא האיש שעל פיו ישק דבר
    וזה האיש שאובמה יגיע איתו לסיכומים
    חחחחחחחחחחחחח

  • 52.

    לא! להפך! אירן הולכת לקראת אבדון ותבוסה

    ישראלי, 01/10/08 18:17

    .

  • 51.

    אם לא נמחק אותם מהמפה - הם ימחקו אותנו. (ל''ת)

    צריך להתעורר!, 01/10/08 18:10

  • 50.

    ההבדל היחיד בינינו לבין האיראנים

    תום, 01/10/08 18:09

    1. שהם מאיימים בתקשורת.
    2. שלנו כבר יש את מה שהם שנים מנסים לפתח.

    הנה לכם הסיבות למה בחיים לא תהיה כאן תקיפה איראנית:
    א', כי כאן נמצאת ירושלים על כל הקודש שבא לאיסלאם- הר הבית, למשל.
    ב', כי העם הפלסטיני מפוזר בכל שטח ישראל לכן כל תקיפה גרעינית אירנית תפגע גם בפלסטינאים אותם הם כלכך 'מצדיקים' ומוקירים.
    ג', כי גם הם יודעים שתקיפה שלהם תגרור מלחמת עולם שלישית שאין להם משאבים להחזיק בה מעמד.
    ד', כי אחמדינג'אד הוא לא באמת פסיכופת כמו היטלר. הוא בסה''כ גאון תקשורת, בדיוק כמו הפחדנים שמקיפים אותו- נסראללה, בן לאדן. הם לא מפנים את האיומים לעבר המנהיגים הציוניים, אלא אל עבר העם הציוני. ותראו באיזה פחד אנחנו מגיבים, במקום לצאת החוצה בהפגנה של מיליוני בני אדם נגד איראן, ולהראות להם שאנחנו עם חזק, לפני הכל.

    • 50 ידידי.... !! אתה נישמע כמו איש מישפטים...אהבתי...קפה עליי בכל עת (ל''ת)

      שמש בוטבול, 02/10/08 03:00

    • just ignor them

      mixmanny, 02/10/08 05:16

      i don't anderstand whay the world even care about what a primitive muslim saying??they talk to theyre people not to us,it's totaly bulshit,IGNORE THEME AND THEY WILL KILL EACHOTHER LIKE THEY ALWAYS DOES!!

  • 49.

    בכל דור ודור קם עלינו לכלותנו,, אם הנאצים לא הצליחו, והמן הפרסי גם (ל''ת)

    חילוני, 01/10/08 18:09

    • חילוני

      VVVVV, 02/10/08 00:36

      חילוני =גוי בעתיד

  • 48.

    עם ליבני ברק ישי וכנופיות קדימה והעבודה הוא צודק לחלוטין (ל''ת)

    מהנדס שחור, 01/10/08 18:06

  • 47.

    לאיראנים עם החיתול לא מובן שכל דיבור כזה שלהם מקרבם לפיטריה הסופית !! (ל''ת)

    אזרחית, 01/10/08 18:01

  • 46.

    ישראל היא מדינה הסטרית שמסריחה מפחד

    Joe Anaaref, 01/10/08 18:00

    את זה מריחים ומבינים גם באיראן.

    • מי שמשדר היסטריה זה החבר'ה שלך מטהראן (ל''ת)

      ג'ו פרשטיינטניש, 02/10/08 01:46

  • 45.

    הסחת דעת

    ג'ורג', 01/10/08 17:57

    איך מסיחים את דעתו של הציבור מכך ש-19 משפחות שולטות ב-40 אחוז מההון ואמצעי הייצור, ושכל המפלגות בישראל מליברמן ועד ביילין אוחזות באותה משנה כלכלית חברתית, מכך שגימלאים חיים בעוני מחפיר, ומחלקות פנימיות באיכילוב נראות כמו עולם שלישי ?
    פשוט מאוד, ממציאים לנו אויב מפלצתי, מספרים לנו שהוא ''היטלר החדש'', לא פחות, והופכים כל נוד של פוליטיקאי איראני לכותרת ראשית.

    • נכון!מדינת ישראל היא מדינת חוק !חוק הג'ונגל,שבו החזק הוא חזק זמני !

      מדאיג מאד, 01/10/08 18:20

      המשפחות הללו הם איום איסטרטגי על ישראל לא פחות מחמינאי,חמינאי ודומיו מזהים את הבקיעים בחברה ומכאן המסקנות שלהם !

  • 44.

    טהרן ב-5000 מעלות צלסיוס מחזה ריאליטי תתחרה ה -''אח הגדול'' (ל''ת)

    איראנים מעושנים יופי, 01/10/08 17:55

  • 43.

    לכל מחפשי המוסר והלגיטימציה...איזה הבלים. האם גרמניה איבדה את

    די לרדוף שלום!, 01/10/08 17:52

    הלגיטימציה לקיומה בעקבות השואה? לא...אז אל תפחידו
    אותנו בשטויות. האם סודן מאבדת לגיטימציה לקיומה? קמבודיה?
    רואנדה? ניגריה? לא...
    הלגיטימציה אובדת רק אם העם מתעניין יותר ב''שלום'' וב''זכויות''
    אויביו, מאשר באינטרסים שלנו.

    • היהלום שבכתר

      יעקב, 02/10/08 14:07

      אתה היהלום שבכתר אנחנו נעשה שלום תמורת שלום וזה השלום האמיתי

  • 42.

    הוא מכיר טוב מאוד את השמאל הישראלי ויודע שהם לבדם יהרסו אותנו (ל''ת)

    פרסי פיקח, 01/10/08 17:49

    • השמאל לא קיים - אז תפסיקו לז... את השכל

      רועי, 01/10/08 19:04

      בשנים האחרונות השמאל התאדה, לא קיים יותר.

      השמאל מיוצג פה ע''י כמה עיתונאים, אשר אין להם השפעה וחוץ מלעצבן את הקורה הם לא קובעים דבר ולא עושים דבר.

      הבעיה האמיתית זה העם. העם אפטי, מטומטם, רואה טלויזיה ומחפש מבצעים.

      העם מוכןלהתרגל למרגמות, קטיושות, מטעמנים הכל, כל עוד תאכיל אותו ב''אח הגדול'' ו''נולד לרקוד''

      מישהו שם לב בכלל שכל הפוליטקאים ששוים משהו בורחים (בני בגין, יוסי שריד, יתום, דני נווה, בורג, מרידול, שחל והרבה אחרים) מה שנשאר זה עסקנים, בורים, שקרנים, מדליפים וכמה כאלה שמחלקים כאפות חברמניות לכל מיני מגזרים או עדות.

      מישהו שם לב שצה''ל נלחם כמו צבא ניו זילנד ושלא היתה פה רעידת אדמה בצבא אחרי המילחמה.

      מסתבר שאת הציבור מעניין יותר מה אמר האקס של מירי בוהדנה מאשר מה שווא הצבא ששומר עליו.


      הערבים לא טובים יותר, אבל הם לא חבורה שלאפטים, מזילי ריר מול דודו טופז. הם שונאים ושינאה זה מוטיבציה.

  • 41.

    תחיית הנאציזם באיראן והעולם כמו אז שוב אדיש עד מלחמת עולם III (ל''ת)

    לא עוד אושוויץ, 01/10/08 17:43

  • 40.

    הנבואה ניתנה לשוטים (ל''ת)

    דן, 01/10/08 17:43

  • 39.

    ישראל רוצה ראש ממשלה גבר (ל''ת)

    עם כל הכבוד..., 01/10/08 17:41

  • 38.

    ישראל לנצח.

    מיכל, 01/10/08 17:39

    שימותו כל האויבים שלנו וב''ה נחזור לגוש קטיף.

  • 37.

    לפני שנהפוך לבטטות שחורות. ללכת לבחירות (ל''ת)

    ישראל בסכנה, 01/10/08 17:36

    • ברוך השם שברק שר הבטחון , וחמסה על הביבונים (ל''ת)

      זבוטינסקי, 01/10/08 18:04

    • אשכרה בטטות שחורות (ל''ת)

      בטי, 01/10/08 18:12

  • 36.

    החמדנות של ש''ס תביא עלינו חורבן (ל''ת)

    ללכת לבחירות, 01/10/08 17:32

  • 35.

    הקב''ה עתיד להשמיד אותו ואת כל צוררי ישראל.

    אברהם יצחק, 01/10/08 17:32

    אל תירא ישראל כי עימנו אל, הקדושה עתידה לנצח את האופל ושליחיו, הקב''ה עתיד להשמיד את הצורר הזה ואת כל צוררי עמו ישראל ביום אחד.

    • הקב''ה הורה לנו - וניזהרתם לנפשותיכם - כלומר לעשות מעשה !

      צחי, 01/10/08 17:52

      ולא רק להמתין פסיבית לעזרת האל.
      בעת השואה הוא לא היה נוכח !!

    • עלינו לעשות כ-ל מה שביכלתנו, ואז, ורק אז, לבקש עזרה משמים. ..

      .זיגי אמסלם, 01/10/08 18:46

      אסור לנסות את האלוהים.

  • 34.

    מה שנכון, נכון

    צודק הפרסי, 01/10/08 17:28

    רק הישראלים לא מודעים למצבם האמיתי.החברה שנוצרה כאן תתקשה לשרוד. זו חברה מפוצלת עדתית, ללא מכנה משותף בין חלקיה השונים, חברה בעיקרה לא יצרנית,סמוכה על שולחנה של אמריקה ויהודי העולם שגם מצבם עכשיו בכי רע.

  • 33.

    בעצם, אולי הדור הבא של הפלשתינאים

    חמינאי, 01/10/08 17:26

    או מקסימום זה שאחריו.

  • 32.

    אין דבר כזה פלסטינים ולא ניתן למחוק מדינה גרענית כמונו בלי מחיר (ל''ת)

    ב, 01/10/08 17:26

  • 31.

    בכל אשם סמטור (ל''ת)

    סבח מועלם, מעלה צפדינה, 01/10/08 17:24

  • 30.

    מציאת מקור אנרגיה חלופוית ויפה שעה אחת קודם

    אוקטן 95, 01/10/08 17:23

    זוהי התגובה ההולמת ביותר עבור איראן והערבים בכלל, וערכה כערך מאה מלחמות מוצלחות כנגדם. במידה ובאמת נושמד סביר להניח כי הדבר יקרה תודות לשחיתות הפנימית ולהיעדר שלטון. האיראנים יודעים שבמלחמה כולם יפסידו הם וישראל יחד, ולכן סבירות נמוכה שהם יתקפו.
    במידה ואכן תימצא אנרגיה חלופית העולם המוסלמי יקום על עצמו ולעולם תישאר מעט עבודה.
    שנה טובה למערכת מעריב ולכל ישראל.

  • 29.

    המן-הגמד המרושע הזה לא מפסיק לנבוח.

    סגב, 01/10/08 17:23

    צריך וטרינר שירדים אותו לתמיד.

  • 28.

    צריך להביט על העובדות, על התהליך

    נוסטראדמוס, 01/10/08 17:20

    ישראל שמאז מלחמת ששת הימים , נמצאת בתהליך של איבוד זהות וערכים כמדינה יהודית, איבוד צלם מוסרי, הפיכה לשוק עבדים , שבו שולטים מעטים ומתעשרים בצורה נבזית תוך עושק וביזה של משאבים לאומיים , וניצול ההמונים , תוך הפקרתם בכל נושא בסיסי של חיים, וכל זאת בשעה שהמדינה אמורה להתקיים בתוך אוקיינוס ערבי מוסלמי שרק הולך ומעצים את שינאתו ושאיפתו לחיסול המדינה למרות כמה חוזים שנחתמו על הנייר, כאשר העמים לא שינו את עמדתם ושאיפתם זו, מדינה כזו לא תישרוד, משום שהיתפוררות הפנימית תכריעה אותה עוד לפני מימוש האיומים החיצנויים,!

  • 27.

    לא מתפלא.. מי שרודף אחרי השלום, השלום בורח מפניו. (ל''ת)

    די לרדוף שלום!, 01/10/08 17:19

  • 26.

    להנהגה

    אהרון, 01/10/08 17:15

    אמור מעט ועשה הרבה

  • 25.

    אירנים מסרחים

    העצבני, 01/10/08 17:15

    מתי תיסתמו לאיטולות את הפה עם פצצת מיצרר בתחת

  • 24.

    למרבה הצער הם צודקים - ישראל באמת מתפוררת

    תומר, 01/10/08 17:14

    אין דבר כזה ''צדק היסטורי''. לפעמים ברעים מנצחים וזה כנראה מה שיקרה גם כאן. רוח האדם מנצחת והאיראנים מאמינים במה שהם עושים. למרבה הצער איבדנו את זה מזמן בתהליך של שנים של דה-לגיטימציה פוסט ציונית.

  • 23.

    אני לא יודע אם זה נכון מה ששמעתי!

    דני התימני, 01/10/08 17:13

    שמעתי שהפרסים האלה עם התרבוש והזקן, לא נולדים כמו כולם.אני לא יודע אם להאמין, אבל שמעתי שהם בוקעים מביצים,של חיה מסריחה שחיה במעמקי הביוב של טהרן

  • 22.

    לפרסי

    כורדי, 01/10/08 17:12

    תמשיך לחלום בהקיץ,,,,,שורשי היהודים נטועים עמוק עמוק באדמת ישראל,,,,,רק תנסו,,,רק,,,

  • 21.

    מה נאמר ומה נדבר, אולמרט (ל''ת)

    סימה, 01/10/08 17:12

  • 20.

    שופרי התעמולה של איראן וחיזבאללה

    תעמולה, 01/10/08 17:12

    כל הכבוד לכם. כל שטות בגנות ישראל אתם מפרסמים.

    אני מאחל לכם את מה שאני מאחל לאיראן בשנה החדשה.

    ביי ביי.

  • 19.

    היטלר החדש--דרושה תגובה חזקה!

    שלומי, 01/10/08 17:08

    במקום להביא את דבריו כאילו הוא איזה מנהיג שפוי באירופה יש לקרוא מעל כל במה אפשרית
    לחיסולם של ההיטלרים החדשים
    היום לאחר 60 שנה אנחנו יודעים מה כוחן של מילים ואיך התחילה השואה גם מנאומים כאלו
    שאף אחד לא עצר ותפסו תאוצה עד שפתאום בלי להרגיש חוסל כמעט עם שלם
    על ממשלת ישראל להגיב ומיד שיש בפרוש
    לחסל לא פחות מזה את ההיטלרים החדשים האלו
    מתגובות חזקות תראו מייד את התוצאות

  • 18.

    איזזה בטולה לא מחליפה תחתונים אף פעם יכול להיות שהיא ערביה פשוט

    מרלו את שירי, 01/10/08 17:07

    החבר שלה נסראללה מיסכן לא ראה אור יום מעל שנתיים בתעחות הביוב של לבנון.מאחלים לו עוד הרבה שנים של שכיבה מתחת לאדמה או עמוק ככול האפשר ושיחקה לאיזה בטולה זקנה .

    • אחי,בתולה זה עם ת לא ט (ל''ת)

      מוטי, 02/10/08 00:14

  • 17.

    אין ברירה אלא להדביר את הישות האיראנצית בהקדם האפשרי

    ש, 01/10/08 17:07

    וגם את כל שותפיהם - הסורינאצים הלבנונאצים והפלסתינאצים, אחרת הזיהום הזה יתפשט למדינות ערביות נורמליות.

  • 16.

    ואני חשבתי שהאיראנים--ובגללם גם הפלסטנים חיים בביוב.

    ישראלי שחי טוב., 01/10/08 17:06

    בישראל 90% מהאנשים חיים בכיף(המבוססים יותר והמבוססים פחות).

    ובאיראן ובאוטונומיה הפלשתינית?

  • 15.

    שהערבים והמוסלמים יפסיקו להשלות את עצמם שניתן להשמיד את ישראל

    ירושלמי, 01/10/08 17:03

    כי כל פעם שהם חשבו כך אנחנו התעצמנו יותר והרחבנו את האימפריה שלנו. גם ערב מלחמת ששת הימים חשב נאצר שישראל תמחק מהמפה. העם היהודי שחי כאן אינו ניתן להסרה, הוא עם קטן ועוצמתי ובעת איום קיומי הוא יהפך להיות חד כסכין ועוצמתי בצורה בלתי רגילה. מדינת ישראל יכולה להיות מכונת מלחמה אימתנית שתשמיד את האזור במידה והמוסלמים יוציאו לפועל את תוכניתם ההרסנית למחוק אותנו. אין קיום למזרח התיכון בלי ישראל, וחשוב שכל מוסלמי וערבי ידע זאת.

  • 14.

    תיקון טעות והבהרת דברים בדברי האיתו מי שזה לא יהיה

    מישהו, 01/10/08 17:00

    ישראל/ציון= איראן. היום המיוחל-היום בו הם יבינו שצוחק מי שצוחק אחרון.
    היום המיוחל תקף בימוחד לאחמי

  • 13.

    ככל הנראה גם באירן קוראים את הראיונות עם אולמרט

    אריאל, 01/10/08 17:00

    אלא שיש לקוות כי העם, בניגוד לאולמרט, אינו נגוע במחלת השחיתו, ההדוניזם והפוסט-ציונות וועל-כןהפנטזיות של האירנים ישארו במוחם הקודח ובמוחם של בני בריתם הפשיסטים למיניהם (סוריה, אש''ף, חמא''ס, גא''פ, אחרים) בלבד.
    הציונות תנצח!

  • 12.

    אין להם חדשות יותר מענינות בשבילנו

    אלון, 01/10/08 16:59

    הגודל לא קובע חמינאי ,מדינת ישראל מסוגלת למחוק אתכם בהינף יד !

  • 11.

    התבוסתנות שחמינאי מזהה היא השמאל - והוא צודק חלקית

    יונתן, 01/10/08 16:58

    השמאל אכן מוליך אותנו מאז הסכמי אוסלו אל אבדון.
    וכל עוד ההנהגה תמשך אחרי הפנטזיות של ''שלום עכשיו'', כמו רבין באוסלו, ביבי בוואי, שרון בהתנתקות, כמו אולמרט הסמרטוט, ולבני הבאה בתור - אנחנו בדרך לאבדון.

    מה שהאיראנים לא מכירים זה את התהליכים הסמויים בחברה. את ההתעצמות הערכית של ישראל הלא תל-אביבית.
    ובעיקר אינם מכירים את משה פייגלין.
    כאשר הוא יעמוד בראש המדינה (וזה לא רחוק)
    אז הם יגלו כי:
    נצח ישראל לא ישקר.

  • 10.

    כרגיל, בשבתות וחגים רואים בשער את צוררי ישראל ! (ל''ת)

    שלי, 01/10/08 16:55

  • 9.

    האיסלם ינצח ובגדול !!!!

    מוסא (חיפה-פלסטין), 01/10/08 16:54

    היאסלם ינצח את כל אויביו ובראשם את היהודים אשר גזלו ושדדו את אדמותינו אם אתם חושבים שנוותר ואפילו על גרגר חול אחד אתם טועים ובגדול!!!.
    לכם יש טכנולוגיה לנו יש את האמונה שהארץ היא שלנו, לכם נשאר רק לעזוב את המדינה לכל מקום אחר בעולם שגם שם שונאים אותכם. אנו ננצח אותכם ולא נכנע גם בעוד 1000 שנה.
    אתם חסרי אמונה נשותיכם מופקרות מספיק לי לראות אותם חצי ערומות בכל מקום בפלסטין, ונסיים כמו שכתוב בקוראן:
    בסמילה אלרחמאן אלרחים מליכ יום אדין אליכה נעבידו ואליכה נסתעין.....
    (ובעברית בקיצור: אנחנו קיבלנו את הדרך הישרה מכל).
    אחיי המוסלמים היהודים נחלשים מיום ליום וזאת רק שאלה של זמן לניצחון המוחץ לשנו, המחלמה האחרונה הייתה הסימן האחרון של נביאנו ואין לי ספק כי במחלמה הבאה מלבנון וגם מעזה ננצח אותכם.
    לאף מוסלמי אין רשיון לוותר אפילו על גרגר אחד מהים לים.

    • כמו נמלים אתם

      זיו, 01/10/08 17:44

      רק צריך לבלבל לכם את המסלול בחול ותרוצו לכל הכיוונים

    • למוסא

      קוסא, 01/10/08 18:00

      אתה מגדף את היהודים,ובכלל מקור שמך הוא מהיהדות,,,תשמע משה ,,חחחחח,,,,
      אתה משתמש בשפה שלנו,וכבר ניצחנו אתכם,אנשים כמוך שניזונים מצינור החמצן שהיהודים מעניקים לך,סופם להיעלם,,לא יודע מי זה מוחמד שלך,אבל עלפי השנאה בעולם,הוא יצר אמונה נוטפת דם,אש ורוע,,חיות הטרף יותר מתורבתות ממכם,,,ואל תשכח,,,אנחנו לא פוחדים,כי אלוהים עם היהודים !!!

    • שטויות

      הודיה, 01/10/08 18:16

      נו, עוד מחבל בפוטנציה..

    • אתה יכול כבר עכשיו לחיות תחת השילטון האירני וברגע שנפנה תחזור (ל''ת)

      ישראלי, 01/10/08 18:40

    • מה עם מלחמת איסלם באיסלם(שיעי מול סוני) אחד מוכן לשתות את דמם של אחר (ל''ת)

      x-man, 01/10/08 18:41

    • למוסא

      יצאק, 01/10/08 19:09

      אתה אוכל מהיד של היהודי אתה שותה מים מהכד של היהודי אתה נושם אויר של יהודים איפה שלא תלך יש סביבך יהודים אני מאחל לך עוד הרבה שנים של סבל כפי שאתה סובל עכשיו שנה טובה אגיטה יור אלס יהודים

    • מוחמד גבר מאחוריי מסך!?!?!?

      ארז, 01/10/08 19:16

      אני רק מחכה ליום שאחד כמוך ייפול לי לידיים אני אתן לך טעימה מהחול שעליו אתה מדבר ואני אסיים כמו שכתוב לי במחברת :
      מוחמד לך תשגל חמור ...
      אם בכלל זה לא איזה יהודי משועמם שכתב את זה.

    • שתבין דבר ''פשוט''

      Avi Ecuador, 01/10/08 19:41

      האסון הגדול ביותר שיכול לבוא על האסלאם ועל התושבים שלכם זו השמדת ישראל, אתם תאבדו אפילו את התקווה להיות בני אדם וחוסר הסובלנות שלכם תביא למלחמות והרג בין חיות כמוכם כאשר אתם מביאים את הגהונום לכדור הארץ.
      למעשה אתם צריכים להתפלל לשלומם של היהודים ובעיקר השמאלנים בישראל מכיוון שלא יהיה אפילו מי שיאחד אותכם בשנאה לכל מה שזז אצלכם.
      אין לכם עתיד והחזון שלכם הוא אבדון!
      כן, שתבין עוד דבר קטן, כל אחד מאיתנו (כולל חיות כמוכם) חי פעם אחת ובתי הקברות מלאים בחיות ובני אדם ומה שחשוב זה לבן אדם או לחיה לנסות לחיות טוב עם עצמו משפחתו ועולמו ולתת לאללה את הכבוד והאמונה אולי שהוא לא כל כך חלש טיפש ונכה בכדי שרשעים כמוך יעזרו לו לפתור בעיות אולי.
      תיזהר לנפשך מכיוון שאם יש גן עדן בעתיד היהודים הם רוב שם בשערים ויישלחו אותך ואת הזן שלך ישר לגהנום כאשר אתם מגיעים לשם, אולי יצרפו לך איזה שמאלני שילמד אותך ''דרך ארץ'' בגהנום וימכור לך ולמשפחת החיות שלך מאווררים בטריות ורדיו שתוכל לשמוע את היהודים מגן עדן.

    • לך למד ראשית ואחר כך תתרגם מהקוראן.

      יחיאל כ''ץ, 01/10/08 19:57

      האיסלם הופיע בשנת 632 לספירת הנוצרים. אבותיך היו נוודים שחיו במרחבי ערב טרם הופעת האיסלם.כשאבותיך שהיו עובדי אלילים עם ישראל היה חי וקיים .אז לך למד היסטוריה.
      התרגום של המשפט שציטטת מתוך הקוראן אומר:'' בשם האל הרחום והחנון ,מלך יום הדין, אליך נעבוד ובך נסתייע''.
      לידיעתך , אפילו בקוראן נאמר במפורש על ידי הנביא מוחמד , כי ארץ ישראל שייכת לעם היהודי .אז לך ראשית ולמד את הקוראן הקדוש .ירושליים לא מוזכרת אפילו פעם אחת בקוראן אז למי שייכת ירושלים?.

      • גנבים בני גנבים... (ל''ת)

        מוסלמים, 01/10/08 21:07

      • על עובדי אלילים=ואלוהים (ל''ת)

        שמאלנים יסבירו לך, 02/10/08 15:18

    • לך חפש מי ... (ל''ת)

      ברק, 02/10/08 00:14

    • מוסא הגזלנים השודדים והרמאים!!! הם אתם!!! כל החמולות מארצות ערב והמגרב (ל''ת)

      התקבצו ודורשים אדמה ששיכת ליהודים!!!היהודים ינצחו, 02/10/08 14:17

    • כואב ליהות נשלטת אה מוסא?

      mIGUEL, 02/10/08 15:53

      דיבורים יש לך הרבה, אבל אנחנו שולטים בכם,,,, כואב??? ובדבר הנשים החשופות:תמשיכו להסתיר את שלכם, הן כה מכוערות שנגעלים מלראות אותן,

    • למוסלמים הנכבדים

      יהודי, 20/11/08 11:28

      אני רק מחכה לרגע הזה שאני יוכל לפרק לכם את הצורה במו ידי
      לא מפחדים ממכם י'חלאות

  • 8.

    עם כל הצער והכאב....יש הרבה בדבריו

    הרצל, 01/10/08 16:54

    זה נאמר כבר מזמן...רק אנחנו במו ידינו נגרום להעלמותנו....נגמרו הערכים...אין אהבת הארץ....שנאת חינם ושנאת אחים...שובע...הרצון להיפטר מחלקת אבות במהירות...השמאל הקיצוני

  • 7.

    הוא צודק. אם נמשיך לתת לאפסים כמו לבני ואולרמט להנהיג אותנו

    אנחנו בדרך לאבדון, 01/10/08 16:53

    תקשיבו לו, תקשיבו לנסראללה, תקשיבו להנייה ולתקשיבו לתכנית השלבים של אבו מאזן, החבר של לבני ואולמרט. הם עובדים במאורגן כדי להשמיד אותנו אונחנו מתעסקים בלהמליך עלינו חדלי אישים ''נקיי כפיים''. נקיים כמו התחת שלי.

    • מסכים, במיוחד עם המשפט האחרון (ל''ת)

      Assi, 01/10/08 17:59

  • 6.

    אדם זה ודומיו צריכים להיות נחלת העבר

    נדוש, 01/10/08 16:53

    ועדיף שעה אחת קודם

  • 5.

    למה מצטטים כל אידיוט אירני? נגמרו הבעיות הפנימיות במדינה שלנו? (ל''ת)

    גלעד, 01/10/08 16:53

  • 4.

    תרגעו

    רועי, 01/10/08 16:52

    שלטון האייטולות במצוקה, הוא זה שמתקרב לסופו, העם האיראני מעדיף חופש.

  • 3.

    Iran הולכת לקראת אבדון ותבוסה

    ephi, 01/10/08 16:52

    no muslims no terror cheap fuel
    Iran is Bloof like Iraq

  • 2.

    כואב להודות אבל הוא לא מגזים...אנחנו מחלישים את עצמנו כעם

    אדם לאדם זאב, 01/10/08 16:52

    מאסנו בעצמנו...

    • אוייי מאסת בעצמך...יש שיטות לסדר את העיניין לך.... (ל''ת)

      ג'חרי מוכבר, 01/10/08 17:52

    • ממשלת האפסים המושחתים והסחטנים שליבני מרכיבה תהפוך תחזיתו למציאות (ל''ת)

      סמדר, 01/10/08 18:11

    • 2 ידידי.... !!! אתה נישמע כמו גבר מתוחכם...אתה כלבבי...תן סימן. (ל''ת)

      רינה אבוקסיסו, 02/10/08 02:52

    • המוסלמים לא יזכו לזה.אבל בביתינו יש שעלולים להוביל בלא יודעים לנזקים. (ל''ת)

      הרס יכול להיות בעיקר גם פנימי ללא נשק., 02/10/08 16:43

  • 1.

    and what the shkenazim say or do abut that..they kiss ass

    meir ben - yehuda, 01/10/08 16:47

    they want some one ells to fight for them..to this days it was the sfaradim that did the fighting..now they need some one ells big power to fight for them...weak and wicked shkenazi distroy israel

    • בן-יהודה היה מתהפך בקברו

      אפי, 01/10/08 17:21

      על אף שהשם שלך בן-יהודה, שהוא שם מחייב, החלטת משום מה לא לכתוב בעברית, אלא בשפה ש''מתחזה'' לאנגלית, אבל גם שפה זו פרימיטיבי שכמוך לא יודע !
      למה לא תלמד משהו היטב לפני שתעיז לכתוב כל כך הרבה שטויות, ואיך אתה לא מתבייש שכולם רואים זאת ?

      • גם אתה לא יודע עברית

        mreir ben - yehuda, 01/10/08 17:55

        אין דבר כזה ''שתעיז''. השורש של המילה הוא ע.ז.ז (כפולים) וצריך לאמר שתעֵז.

        • באמת

          הודיה, 01/10/08 18:18

          במקום לריב בינינו בין עצמינו, אנחנו יכולים להתגבש ולהיות נגד אלה שרוצים להחליש אותנו.
          תתאפסו!!

        • למאיר

          מיה, 01/10/08 23:17

          למה לשנוא אשכמזים? כיום חצי ישראל זה אשכנזים ומזרחים מעורבים ויפים!! כולנו יהודים- ומי שמייחס לאחר כפחות ממנו הוא אדם עלוב- אבל לא בגלל שעורו לבן או חום או שחור. בגלל שהוא פשוט עלוב.

    • תגובה למקופח

      יוסי כהן, 01/10/08 17:28

      אין לך בושה מה זה קשור לך תמצא לך אויב יא מקופח. לא התקדמנו? או שהאירנים צודקים ואנחנו באמצע במדרון תלול?