• 88.

    עמידר קרית מלאכי זה אומר הכל. (ל''ת)

    עמי דר, 23/10/08 16:16

  • 87.

    המדינה חייבת (ל''ת)

    גבריאל המלאך נהריה אילת'', 04/10/08 10:40

  • 86.

    הירשזון גנב מניצולי שואה,אולמרט לקח מהועד למען החייל-השחיתות של קדימה (ל''ת)

    הביאה לאדישות וחידלון, 04/10/08 10:03

    • וביבי שלח את הציבור לחפש אוכל בזבל בביבים...והשליטים מדושנים מעונג (ל''ת)

      הביב של ביבי, 04/10/08 10:12

  • 85.

    והממשלה מדושנת מעונג השילטון והעוני הולך ומחפיר

    דוח העוני, 04/10/08 08:25

    דוח העוני מזוויע מיום ליום יותר ויותר,
    הממשלה מדושנת מעונג השילטון מעל ומעבר, אותם לא מעניין עוד ילד רעב ללחם או עוד קשישה שהגיעה לחרפת רעב,
    המצב מזוויע יותר משהתקשורת יכולה להביא לציבור פה ושם אומלל שכרס,
    חבורה של כסילים מושחתים מנהלים את המדינה לרווחתם בלבד.
    בשיינקין מכוניות הזבל ממהרות לפנות את הזבל בכדי לא לאפשר לאומללים לנבור בפחי האשפה ולפזר את האשפה לכל עבר, שם מנקים כל יום ואפילו פעמים ביום בכדי שאף אומלל לא יחפש בפחים הללו אוכל.
    ותסמכו על הממשלה שיודעת עד כמה המצב מזוויע. למי אכפת זוהשאלה?

  • 84.

    העיקר שביביהו שוחה להנאתו בוילת 2 מיליון הדולר שלו בקיסריה (ל''ת)

    שרה, 03/10/08 17:15

  • 83.

    במידה והכל נכון איפה הרווחה והשלטונות מה קרה הפחד חנק אותכם (ל''ת)

    רחלי, 03/10/08 17:14

  • 82.

    למה האבא לא נמצא בבית כלא או מסורס?? (ל''ת)

    הוא הרי סכנה לציבור!!!, 03/10/08 14:07

  • 81.

    כשישימו את הילדים בפנימיות לטובתם היא פשוט תלד עוד ילדים (ל''ת)

    שתתבייש לה, 03/10/08 11:16

    • תגובה ל81

      מאיה, 03/10/08 11:26

      שאלוקים יתן ילדים למשהו אין היא כבר לא רוצה עוד ועם ועם היא רוצה לשלח את ילדים לפנימיה זה לא בגלל שהיא רוצה לבאי עוד ילדים זה בגלל המצב

  • 80.

    פרסומת בגוף הכתבה

    חמדה בן יעקב, 03/10/08 06:29

    הפרסומת לגולברי בגוף הכתבה הדנה במצוקתן של נשים, לא מתאימה מבחינת המיקום והינה לעג לרש, תרתי משמע.

  • 79.

    מנהל האתר תן מס טלפון לעזור

    אילן, 02/10/08 15:04

    תנו מס טלפון כדאי לעזור

    • תתרום עם אתה יכול

      רחלי, 03/10/08 11:29

      בקשה עם אתה יכול תתרום לאמא זאת כסף כדי שהיא תמשיח לגור בדירה ולא בחוץ.תתקשר למספר פון 0545975212

      • זהירות- אולי מדובר בשרלתן- לא לתרום דבר בלי לתאם עם הכתבת (ל''ת)

        זהירות מונעת אסון, 03/10/08 14:06

  • 78.

    מה את מעלה בכלל את קרוצ'קוב לכאן?!

    בר, 02/10/08 14:16

    ומי את שתשפטי מה עבר עליה כשהיא החליטה לגמור את החיים של הילד שלה?!?!
    טעית בגדול וחטאת לאמת ולחיים של הילד המסכן הזה כשהכנסת את הנושא הזה לכאן.
    חבל, עד לאותו משפט אומלל שלך עוד אהבתי מה שכתבת!!

  • 77.

    האם במצב כזה לא עדיף ללכת לעבוד בתור עוזרת בית? יש ביקוש לעוזרות בית

    לדעתי, 02/10/08 14:07

    וגם משלמים טוב.

    • תגובה ל מספר 77

      אורנה, 03/10/08 11:31

      עם היא הייתה בריאה הייתה עובדת

      • אז אם היא בת 33 לא בריאה למה היא יולדת? יש בעיה נפשית כאן ? (ל''ת)

        דד, 03/10/08 12:40

  • 76.

    מעניין מאד !!! כולכם שופטים חופשי את האמא . (ל''ת)

    חד הורית, 02/10/08 13:37

    • אמת. היא חשבה על עצמה ולא על הילדים. היא סתם רחם וכך רואה את עצמה

      ד, 03/10/08 11:18

      אם יקחו לה את הילדים וישימו אותם בפנימיה ששם תהיה להם מיטה וחדר אוכל את יודעת מה היא תעשה ? יהיה לה אז תירוץ לרדת לזנות, ולהתראיין, וחוץ מזה אני *מתערבת אתך* שהיא פשוט תלד עוד ילדים אומללים.
      יש כל מיני סוגים של אימהות חד הוריות.
      האישה הזאת גדלה בחברה שמאלנית מתירנית שמחנכת את הילדים לחשוב שכל מה שהם רוצים מגיע להם ואם הם רוצים מותר להם לעשות ואם זה לא מסתדר אז החברה אשמה ואז מאיימים שנרד לזנות. נכון ?

  • 75.

    מעניין מאד !!! כולכם שופטים חופשי את האמא . (ל''ת)

    חד הורית, 02/10/08 13:36

  • 74.

    המדינה מעדיפה להשקיע בעולים גויים ובערבים (ל''ת)

    לי, 02/10/08 10:16

  • 73.

    תקראו את 25 תגובה חכמה וחשובה (ל''ת)

    מור, 02/10/08 10:09

  • 72.

    עוד משפחה....מסכנים! (ל''ת)

    מור, 02/10/08 10:07

  • 71.

    ל-59

    איילה, 02/10/08 09:10

    אילו ידעת והיו יודעים כולם כמה אתה צודק זה היה טוב אבל לצערנו הרב החיים הרבה יותר חזקים מאיתנו היצר האנושי והנשי הוא חסר שליטה לחלוטין .
    אני עדיין בדעה אחת איתך אתה צודק!!!

  • 70.

    ל 68 שאמא שלך תגיע לזה! (ל''ת)

    יוסף, 02/10/08 06:57

  • 69.

    כמוה יש מאות ואלפים ברחבי הארץ, וזה מה שעושה את סיפורה למזעזע עוד יותר (ל''ת)

    ההתישבות הציונית חיפה, 02/10/08 05:44

  • 68.

    מה רע בזונה - מכובד כמו ח''כ ומרוויחים אותו הדבר?! (ל''ת)

    נקודת מבט אחרת, 02/10/08 04:35

  • 67.

    אישה מגיעה לקצה, סיפורה של משפחה

    לאה שאטאר- סידני, אוסטרליה, 02/10/08 02:15

    צר לי לקרוא את הכתוב מעל דפי היתון
    זו מדינתנו, לפקידים אין לב ורחמים,
    כל עולם הפשע יושב בממשלה, גונב והורס
    את המדינה, - מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו.
    צריך לעזור לאישה מסכנה זו לאלתר
    אינני מבינה, ונשגב מבינתי להבין, איך נותנים
    למשפחה כזו לסבול מבלי להגיש עזרה

    • אפשר לחשוב שבאוסטרליה אין מקרים כאלה.... (ל''ת)

      Eחד, 02/10/08 13:47

    • תעזרו לה

      חיים, 03/10/08 11:39

      עם אתהם יכולים לעזור לאישה זאת אז בקשה תזרו

  • 66.

    לא רושמים גב עם ו (ל''ת)

    Almog, 02/10/08 01:55

  • 65.

    לבני תאזני את הקצבאות ילדים למשהו שיהיה אפשר לקנות בו קצת אוכל (ל''ת)

    צריך לעזור לחלשים, 02/10/08 01:52

  • 64.

    עזרה לזולת

    לא שופטת, 02/10/08 01:31

    לכל החוכמולוגים שנהנים לשפוט את אלה, זכרו שאל לכם לשפוט אדם עד שאינכם נמצאים במקומו. אלה וילדיה לא זקוקים היום לשופטים, הם זקוקים היום למלאכים טובים, שיעמדו לצידם ויעזרו להם, ולא יקרה כלום לכל אותם אנשים שמזלם שפר עליהם, אם יושיטו יד ולב לנזקקים. העולם יראה יפה יותר ולכולנו יהיה טוב יותר.

  • 63.

    מיצטער גבירתי אנחנו בעידן קפיטליסטי!

    ביבינוקיו, 02/10/08 01:28

    כאן בחברה שלנו2008 החזק טורף את החזק,
    קוראים לזה דרוניזים חברתי,
    העיקר זה ,היידה ביבי היידה שרה ,גבירתי היקרה יש לך כסף??כי אם לא,איבדת אותי לגמרי.
    שרה(מיס פיגי) בואי הולכים לקיסריה

  • 62.

    בכתבה לא סופר האם היא עבדה בכלל אי פעם, הכוונה -לא

    סוזי, 02/10/08 00:57

    כזונה? האם ניסתה למצוא עבודה כמניקוריסטית? אולי אפילו משק בית-זה מקצוע שמשתכרים בו לשעה פי שניים ממשכורת מינימום, אם כי, כמובן שזה לא כסף מהיר וקל כמו בזנות....

  • 61.

    פשט

    אמנון אשד, 02/10/08 00:45

    רבותי,מדוע לא להתייחס לסיפור כפשוטו ואם אפשר,לעזור. מה כל המפגן הזה של התחכמויות ורע לב . על זה לא תהיה תפארתכם.אלוהים קורא מעריב,השמרו ...

  • 60.

    רוב הנשים מנצלות את הבעל כדי לקחת את כספו !

    זכויות הגבר, 02/10/08 00:24

    הם לא מפחדות להתגרש כי החוק תמיד לצידם !
    הם תמיד יקבלו את הכסף,הרכוש והמזונות והבעל יצא ערום מהבית .
    רוב הנשים {90%] מחפשות גבר רק בשביל שיהיה כספומט שלהם ושהם מגלים שהוא ''עושה בעיות'' הם יעשו הכול כדי לקבל את החופש שלהן ויקחו את כספו וכבודו .

  • 59.

    למה זו זכותו וחירותו של כל חסר יכולת להביא ילדים?? למה??

    מה אשמים הילדים בעיוות הזה??, 01/10/08 23:56

    צריך לשנות את התפיסה המטומטמת הזאת שלכל אחד מותר להביא ילדים לעולם! צריך להלחם עד חורמה בתפיסה המחורבנת הזאת...

    כל סוטה / אסיר / סתם אידיוט / סתם אחד/אחת שפשוט לא יכולים לפרנס אפילו את עצמם מביאים ילדים לעולם. ילדים מסכנים ב-99% מהמקרים...

    אחר כך אנחנו שואלים את עצמנו כל מיני שאלות מטומטמות: למה יש פשע, מסכנות, הומלסים, זנות, אנשים רעים... הכל בגלל ההתחלה המחורבנת שלהם בחיים. מי שגדל בחור כזה, כמו בכתבה הזו, לאן בדיוק יש לו לצמוח??

    הצעה: לדרוש מהורים לחסוך 100 אלף ש''ח בבנק ולהוכיח יכולת פרנסה - לפני שבכלל מקבלים אישור להביא ילד לעולם...
    ומי שמתנגד: פנימיה לילד וכלא להורים..

    ושכל הבכיינים שמתלוננים על זכותו של אדם על גופו, שיחשבו פעמיים לפני שהם מבלבלים במח..

    • לא ידעתי ש...

      שלום אלוהים, 02/10/08 00:26

      את/ה קורא/ת מעריב אונליין.
      והלוואי שתרצה/י ילדים ויהיו לך רק תשעים אלף ש''ח בבנק.

    • הצעה גרועה

      אחיתופל, 02/10/08 01:27

      במה מועילה הצעתך ? הרי שליחת הורים עניים לכלא, וילדיהם לפנימיות, רק תכביד על משלם המיסים ! אני אומר : לסרס את ההורים, לעקר את האמהות, ואילו הילדים - להשתמש באיברים שלהם עבור עשירים שזקוקים להשתלה.

    • אתה גורם לי לרצות להקיא (ל''ת)

      ארי, 02/10/08 03:47

    • נקווה שלא תביא ילדים לעולם הזה -מספיק לנו אחד כמוך!! (ל''ת)

      גיל רעם, 02/10/08 09:54

  • 58.

    שוטר עברי, זונה עברייה, אם חד הורית עברייה... כמו בכל מקום אחר בעולם.

    Eחד, 01/10/08 23:14

    הסיפור הזה (עצוב בהחלט) היה יכול להתרחש בכל מדינה בעולם המערבי. בעד לטפל. נגד לצאת בהכרזות מפוצצות.

  • 57.

    התרגלו אצלנו לא לקחת אחריות על טעויות. הבחורה הלכה

    אשה, 01/10/08 23:04

    לחיות עם גבר בלי ליבדוק מיהו ומהו, בלי לחשוב למה הוא אינו רוצה להתחתן איתה, למה הוא לא מוכן לתת את שמו לתינוק הראשון ולהכיר באבהות ובמחויבות, ועוד כהנה וכהנה טעויות (האלימות שלו לא נולדה אתמול), ובסופו של דבר רוצה שהמדינה תפרנס אותה ואת ילדיה (על מזונות מהאב אין מה לדבר), תתן לה דיור ותספק לה עבודה.

  • 56.

    ביבי, תודה. (ל''ת)

    אם חד הורית, 01/10/08 22:17

  • 55.

    ואחרי זה יש את כל הבנות טיפש עשרה שהולכים (ל''ת)

    להפגין בשביל הפלשתינאים, 01/10/08 20:26

  • 54.

    אבטחת הכנסה צריך לתת לאנשים שסובלים, לא עלינו, מנכות

    אלכס ד., 01/10/08 19:38

    קשה או מחלה כרונית שלא מאפשרת להם לעבוד. קיצבאות צריך לתת אך ורק למבוגרים שהגיעו לגיל גימלאות. כל היתר - לכו לעבוד פרזיטים ! אני לא צריך לפרנס את הילדים שלך ! מספיק אני מפרנס את שלי. ושאלה לבילי : איך אחת שלא רוצה לעבוד משום שיש בסביבה ''גרוזינים וערבים'', שוקלת ''למכור את גופה'' ? במקצוע החדש כולם יהיו תיירים שבדים ? נקווה לפחות שהיא נראית טוב ויודעת לתת שירות.

  • 53.

    בילי, את עושה מלאכת קודש, ועושה זאת בכישרון אדיר. כל הכבוד. (ל''ת)

    שרון, 01/10/08 19:18

  • 52.

    סיפור טרגי המכיל דמגוגיה רבה

    עובדת עם אנשים, 01/10/08 18:54

    גם אנשים משכילים יודעים יפה מאוד להפוך את נשותיהם לשק איגרוף. לא קשור.

  • 51.

    בעל הדירה הואלא האחד שצריך להפנות אצבע כלפיו,תתנצלי! (ל''ת)

    שנם, 01/10/08 18:43

  • 50.

    רוב ההומלסים בישראל הם גברים... ידעתם למה?

    שי, 01/10/08 18:04

    רוב הסיפורים דומים.
    נישואים.... גירושים... מרחיקים את הילדים מהאבא בעידוד האם.... רכוש הגבר מופקע מעוקל.. קושי לשלם מזונות ועל חייו החדשים....עיקולים.... הגבר ניזרק לרחוב

    והיכן העיתונאים שיכתבו על גברים אלו????????

    • מה הקשר לסיפור העצוב הזה? (ל''ת)

      משהי, 01/10/08 18:56

    • וואו, איך הפכת את הדברים... אתה פשוט מטעה

      אתה בור, 02/10/08 01:13

      הסיבה שרוב ההומלסים הם גברים, והדבר מפורסם בכל פעם שיש כתבה על הומלסים בישראל, היא שהרבה נשים, רגע לפני שהן נזרקות לרחוב פונות לזנות. לכן הן כ-10% פחות או יותר מכלל ההומלסים, בארץ ובעולם. זו הסיבה, ולא בגלל שגברים יותר מסכנים ויתר מתעללים בהם. פשוט נשים בלית ברירה הולכות למכור את הגוף שלהן.

  • 49.

    גב' מוסקונה.את גרמת למאות נשים להיקלע למצב כזה.תתבישי (ל''ת)

    גרושה שהוסתה ע''י אירגוני נשים נגד בעלה., 01/10/08 17:41

  • 48.

    מתי הענישו אשה שהעלילה במשטרה נגד בעלה?- לא מתרגש מבכיינות נשית

    גדי, 01/10/08 17:24

    גם אם יוכח באלף אחוזים כי האשה הגישה מאה תלונות שווא במשטרה אין סיכוי שבעולם שיעשו כלום נגד אותה אשה.
    הפרקליטות, התקשורת, המשטרה , מבוהלים מארגוני הנשים ולכן יכניסו עשרות גברים לכלא ללא עוול מצידם, רק כדי לרצות את ארגוני הנשים.
    ברגע שמגיע לי טופס תרומה לויצ''ו נעמ''ת ושאר ארגוני הנשים, אני פשוט זורק את הטופס לפח.
    אין לי רצון להשתתף במחול השדים נגד הגברים.

    • גדי כמה שאתה צודק !!! בושה למדינה ''דמוקרטית'' (ל''ת)

      עמיר, 01/10/08 17:53

  • 47.

    במקום להפגין למען הפליטים...תטפלו באזרחי המדינה הנופלים

    הרצל, 01/10/08 17:02

    ככה זה...עניי עירך קודמים...אבל הצפונים מתל אביב אוהבים את הפוזה

  • 46.

    דוג' גרועה,שמאפשרת לרמאיות להתגרש לקבל תנאים מועדפים ולחיות עם בן-זוג

    יש נערות רבות שגדלו במשפח' גרועות יותר, אך ההגיון, 01/10/08 16:08

    והמשמעת העצמית והחשיבה שלהן היו לעזרתן, להיבנות ולא להיהרס.

  • 45.

    לכל המתחסדים, הבעל לא אלים, והגברים אינם חיות די לדמגוגיה

    גיא, 01/10/08 16:00

    תמיד כשהאשה היא חד הורית באופן אוטומטי לכולם ברור כי הגבר אלים וכד'
    ברוב הפעמים התלונות על אלימות זו שיטה שעורכי דין מייעצים לנשים להשתמש בה כדי לזרז את יציאת הגבר מהביית.
    היחס בין גברים אלימים לגירושים הוא יחס של אחד לאלף. רוב הגירושין נובעים מהרצון של האשה ''למצוא את עצמה''
    די להציג את החד הוריות כמסכנות, גשו למסיבות הגרושים והגרושות ותראו את העליזות והשמחה שיש לחד הוריות (המוצגות כמסכנות)

  • 44.

    במקום ללמוד ולעבוד חיפשת מישהו לחיות על חשבונו

    גרישקה, 01/10/08 16:00

    וברגע שמצאת לא היססת לרגע וגם לא שאלת שאלות, העיקר לא לעבוד. חבל לי על הילדים שלך.

    • בנאדם בור ורשע אתה (ל''ת)

      אמנון, 02/10/08 00:34

  • 43.

    Private Sector

    Amir, 01/10/08 15:48

    Stop waiting on the government to bail you out; there are plenty of people that can supply work and a place to live.

    We have 300,000 Thai men and women living in Moshavim and working in the farms. Sure, they don't make a lot of money but they get a place to stay.

  • 42.

    ואם משהו החליט לעזוב את עבודתו?? בדיוק כמו חד הורית

    גאולה, 01/10/08 14:41

    אם משהו החליט לעזוב את עבודתו, האם יש לו זכות לצעוק שחסר לו אמצעיםן למחייה?
    התשובה לא!!!! תחזור לעבודתך או שתמצא עבודה חדשה.

    הרבה נשים הופכות לחד הוריות בפזיזות יתר
    ואז הן צועקות למשלם המיסים תעזור לי.
    גם כאן התשובה צריכה להיות לא!!!
    בסיפורים על נשים גרושות תמיד יש צד אחר מספר, תשמעו את הגבר והתמונה תהיה אחרת.

    • לפי הכתבה היא נאנסה והוכתה, לא בחרה להיות חד הורית סתם כך!

      נעה, 01/10/08 16:54

      הבנת הנקרא!
      אמנם איני תומכת בהבאת ילדים לעולם ללא מחשבה, אבל כאן מדובר באשה שנפרדה מבן זוגה, שהכה והשפיל אותה מינית (לדבריה). זה מקום בו אף אדם,גבר או אישה, לא צריך להיות בו!

  • 41.

    כמה רוע ושיטנה, אי פירגון ושינאה. בשל כך סופנו קרב ובא..עם ישראל לא חי

    עדינה, השרון, 01/10/08 14:19

    וגם לא יתקיים בשל שינאת אחים.

  • 40.

    מוכנה לתרום לה בגדים לילדים ולהציע לה מגורים ל-3 חודשים בביתי.....

    משפחה חד הורית, 01/10/08 14:17

    בישוב שבו אני גרה אפשר להתפרנס יפה מאד מטיפול בילדי מפתח מהצהרים עד הערב מבלי להזדקק לחסדיהם של שרותי הרווחה האטומים וחסרי הלב.

    • שאלוהים יגמול לך (ל''ת)

      אמנון אשד, 02/10/08 00:31

    • נשמח לקבל פרטים

      ידיד אשקלון, 02/10/08 12:40

      086178656

    • איפה את גרה

      רחל, 03/10/08 11:58

      שלום איפה את גרה ?תתקשרי למספר 0545587258

  • 39.

    מי שאונס אותה זה הקפיטליזים

    1, 01/10/08 13:51

    כל אחד שקורא מילים אלו ותומך בשיטה ,
    אחראי לרצח עם שלם של אנשים שלא מתאימים לשיטה.

    הדם הוא על הידיים של כל בעלי ההון.
    אבל ראשון עליך הקורא שתומך שקפיטל בלי לשאול למה?
    ומה האלטרנטיבות.

    • לא 1

      אריאל, 02/10/08 11:35

      למה בעלי ההון אשמים כי הם חרשו כשהיו ילדים והלכו ללמוד וקיבלו השכלה ועכשיו הם
      עובדים כמו חמורים ומפרנסים 90 אחוז מהמדינה?

      היא לא הלכה ללמוד עשתה שטויות שתשלם את המחיר למה זה אמור לעניין מישהו לא הם אשמים במצב הזה!!!!!!!

  • 38.

    בילי את תותחית, זו כתבה מצויינת, מעבר לזה

    ., 01/10/08 13:48

    אני בטוחה שהיא תעזור,הצפת המציאות העצובה כל כך של א/נשים שחיים לידינו היא היא העבודה העיתונאית. ישר כוח.

  • 37.

    שתלך לארגון הפמניסטיות ותבקש עזרה, לא ע''ח משלם המיסים. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/10/08 13:24

  • 36.

    מגיע לחד הוריות/די לכתבות הפופוליסטיות

    דורון, 01/10/08 12:59

    מי הכריח אותה להתגרש?
    סביר להניח שהגרושות עושות מאזן רווח והפסד כספי מהגירושין. מזונות, הנחות, פטורים, סלי מזון בחגים...... ועוד
    לא אכפת לאשה הגרושה לנתק את הילדים מאביהם,
    להכניס את האקס למעצרי שווא בעבור חופן שקלים.
    והעיקר ליילל כל הזמן ''מגיע לי'' ''לקחו לי''
    גרושה יקרה: אם ניכנסת להרפתקאה של גירושין קחי לבד את העול, החברה לא יכולה לממן הרפתקאות של נשים.

    • עם כל הכבוד דורון היקר,,,,,,,,,,,,,,,

      ישראל,,,,,,,,,,,,,,, 01/10/08 13:19

      החברה כן צריכה ויכולה לשאת בעול ,החברה כן צריכה ויכולה לממן את תחזוקת ילדיה !

      חבל שזה לא מובן לך , חבל !!!

    • עוד לא החלטתי, אתה מטומטם ? לא מחובר למציאות ? או...

      m, 01/10/08 13:40

      תמצחית מרוכזת של רוע לב !

    • אטום

      טל, 01/10/08 14:01

      לא רק שאתה אטום נראה גם שלא קראת את התבה או לחילופין התרגשת ואתה מפיל על הבחורה האומללה הזו את ל מאוביך, אז מה אתה ממליץ ד''ר דורוון האוטוריתה לענייני זוגיות ולום הבית, שנשים שבעליהן מים,משפילים ואונסים אותן, ישארו נשואות, ולא יצאו להרפתקאה המופלאה של להיות אשה גרושה...באיזה סרט אתה חי? או יותר נון באיזו מציאות מעוותת אתה חי? אתה מדמייין שמישהו יתנהג ך לבת שלך או לאחותך וזה היה בסדר?

    • לא קראת את הכתבה...או שאתה לא מבין עברית (ל''ת)

      אני, 01/10/08 14:59

    • רואים שהתחתנת עם כלבה (ל''ת)

      אמנון, 02/10/08 00:28

  • 35.

    עובדים סוציאלים פקידים פסיכולוגים רשויות מתפרנסים מאלימות ונשים מוכות (ל''ת)

    ורק למוכות והנפגעות לא נשאר, 01/10/08 12:49

    • העיקר ה 300 אלף $ של יחזקאל בייניש ואין כתב אישום חלק נכבד מהבייניש

      משה פתח תקווה, 01/10/08 14:10

      ביניש מצפצפת על הציבור ועל מזוז מדוע התערבה ביניש במינוי זה, למרות ניגודי העניינים החמורים בהם היא מצויה? מדוע העזה לנצל לרעה את מעמדה ולפעול במסגרת הוועדה לבחירת שופטים, בניסיון לבצע את המינוי? מדוע לא פסלה את עצמה? התשובות לכך פשוטות בתכלית: ביניש מרגישה בטוחה מפני מיצוי הדין עימה. היא סבורה, בטעות, כי גם לאורך זמן היא מעל החוק. היא מצפצפת, פשוטו כמשמעו, הן על הציבור והן על היוהמ''ש. ויש לה, לביניש, מן הסתם, על מה לסמוך: איש לא העז, עדיין, למצות את הדין איתה ועם בני ביתה. גם כאשר אלה ביצעו מעשים בלתי חוקיים לכאורה - אנחנו כאן ב-Nfc אומנם חשפנו זאת ונוסיף עוד ועוד לחשוף, התביעה בישראל, ובראשה היועץ המשפטי לממשלה, נמנעו מלעשות את מלאכתם. לראיה, כדוגמא: תיק החקירה נגד עו''ד יחזקאל ביניש, שביצע עבירות חמורות על חוקי המס ועל חוק העונשין בפרשת התזמורת הסימפונית ירושלים, מוחזק בידי היועץ המשפטי לממשלה יותר משנה. התיק כולל חוות דעת של רשם העמותות, המצביע מפורשות על העבירות של ביניש. המדובר בתיק חמור, מורכב, שבו התגלו ראיות לכך שעו''ד ביניש קיבל כספים והוציא כספים בהיקף של מאות אלפי דולרים, ללא רישומים בספרי העמותה, וכן ביצע העדפת נושים (לטובתו הפרטית ולטובת הקופה המשפחתית, כן-כן, כולל של הנשיאה...). עו''ד ביניש סייע בנוסף, לאחרים, להתחמק מתשלום מיסים, ביצע רישומים כוזבים ועוד ועוד. למרות כל זאת, הטיפול בו מתעכב באופן חריג. התיק הקודם, ''הקטן'' – תיק הניכויים, הסתיים בגניזה, מה שגרם לביקורת קשה מצד כמה שופטים, שהתבקשו על-ידי התביעה להרשיע נאשמים בגין מעשים דומים. התיק העיקרי עדיין מונח בפני היוהמ''ש, להכרעתו. פניות חוזרות ונשנות אל מזוז נענות בתשובה השגרתית: ''התיק עדיין בטיפול''. מזוז מבין היטב את חומרת מעשיו של עו''ד יחזקאל ביניש, ומן הסתם הוא יודע להעריך היטב כי העמדת עו''ד ביניש לדין פלילי – כפי שצריך להיות, תעורר, וביתר שאת, את השאלה המובנת מאליה: האם בנסיבות אלה כשירה ביניש לכהן כנשיאת בית המשפט העליון. מזוז מתעכב ומהסס. אך ביניש – לא ולא. הנשיאה הכוחנית לא מחמיצה שום הזדמנות ''לעקוץ'' ולהפגין מי כאן בעל הבית. בעתירות נגד מזוז היא אינה פוסלת עצמה, למרות חובתה על-פי דין. בדיונים הפומביים היא לא מהססת להשמיע הערות נגד מזוז, מה שזוכה לכותרת לא קטנות. וכך נוצר מצב מוזר ביותר: שופטת בכירה בישראל, שיודעת היטב כי גורלו של בעלה (וגם שלה...) נתון בידי מזוז, יושבת כשופטת כאשר מזוז, כיועמ''ש, הוא צד להליך. בפועל, יוצר הדבר איום כלפי מזוז: היזהר, אחרת יבולע לך. האין בכך משום זילות בית המשפט? האין בכך פגיעה באינטרס הציבורי? מתי יסיקו מסקנות עמיתיה של השופטת ביניש, וייפעלו לעצירת התנהגות זאת. מר פרידמן היקר עד מתי יעלוזו מושחתים ... מערכת אכיפת החוק על מרכיביה הפכה לאויב הציבור במקום לאכוף ,לא נסבול עוד שש שנים לסיום הקדנציה של הנשיאה ,

  • 34.

    חד הוריות ''מנהג,או מקצוע''.

    סבא, 01/10/08 12:42

    הפכנו מדינה שכל אישה שמואסת בבעלה,או לחילופין בעלה נוטש אותה,הופכת באופן אוטומטי לנתמכת על חשבון הציבור,כל ילד בא לעולם ע''י שני הורים,או לחילופין שלא בדרך הטבע,לסביות וכ''ו, אין הציבור אחראי לילדים יותר מהוריו מולידיו,יש להטיל עליהם את האחריות לפרנסת הילדים,או לחילופין לתת את הילדים למשפחות מאמצות,שלילת ילדים מהורים תביא ליותר אחריות ופחות קלות דעת בנושא.

    • נדמה לכם שנשים מתחתנות ומתגרשות בשביל הכייף

      m, 01/10/08 13:45

      וגם בשביל ליפול נטל על המדינה. יש מצבים שנשים נלחמות על זכותן להתגרש ולו רק בגלל :
      הרצון להפסיק להיות קורבן ולגרום לנזק מצטבר בלתי הפיך לילדים.
      הרצון לעבור תהליך שיקום.
      הרצון לא להגדיל את הטעות בתוספת ילדים פוטנציאלים.
      ו...הרצון להישאר בחיים.
      על החברה להגיש להן ולילדיהן סיוע בשנים הראשונות. זוהי חובתנו המוסרית.
      תפנימו !!!

  • 33.

    אפשר גם אחרת

    רינה, 01/10/08 12:34

    עם כל הכבוד שלי לאישה האומללה, ואני בטוחה שגם הסיפור נכון ונוגע ללב, אבל אפשר גם אחרת.

    קודם כל, חוץ מהבטחת הכנסה בסך 2200 ש''ח יש לה גם קצבת ילדים. שנית, בגילה היא אולי יכולה למכור את גופה לזנות, אבל מצד שני היא יכולה למצוא עבודה שתכבד אותה. אני לא יודעת איפה היא גרה,אבל אני בטוחה שיש באותה עיר קשישים, תמיד נחוצות מטפלות בקשישים ואפשר לבנות את השכר לפי השעות שהיא תהיה מוכנה להקדיש לעבודה.

    פנימיות זה לא דבר רע. בפנימיות הילדים יתפתחו ויצאו ממעגל הזוועה שבו הם נמצאים כיום. בפנימיות יש אוכל, מיטה, ומחנכים שמעודדים ללמוד ולהשכיל.

    לפני שזורקים אותה מהבית, אולי כדאי שהיא תיגש לאחיה ותלווה ממנו עשרת אלפים שקל מהכסף שהיא החזירה לו עד שתסתדר. אני מאמינה שהוא ילווה לה. ככה היא תשאר באותה דירה בה היא חיה, תשלם את שכר הדירה, ויהיה אוכל עד שתגיע המשכורת הראשונה שלה.

    אף אחד לא יוכל לעזור לה יותר ממה שהיא תוכל לעזור לעצמה.

  • 32.

    לפזר אותם בפנימיות - לפחות יהיה להם סיכוי. (ל''ת)

    רועי, 01/10/08 12:29

  • 31.

    שנה טובה לכל עם ישראל

    אזרחית מודאגת מהמצב במדינה, 01/10/08 12:25

    המצב של האישה הזאת הוא רק חלק קטן במצב של המדינה עצמה, אתם לא יודעים אבל יש יותר ממשפחה אחת אלא יותר ויותר משפחות שלא יכולות לא רק לסגור את החודש אלא לעבור עוד יום ועוד שעה, אני מאחלת לכל המשפחות הללו שיראו את הטוב וימצאו את עצמם במצבים טובים ונוחים.
    לאלה, את לא חייבת לצאת לזנות צאי עבדי במסעדה או בכל מקום אחר לכי לחנויות להציע את עצמך.
    שתיהיה שנה טובה ומבורכת לכל עם ישראל

    • יש לזה פתרון: אחריות אישית.

      עלי-בבה, 01/10/08 15:51

      אז מה אם נולדה ''לא טוב''? את יודעת כמה אנשים נולדים ''לא טוב''? אבל רובם לוקח אחריות על החיים שלהם וקם על הרגליים. ואלו שלא- מתדרדרים. אלה זו, מה המקצוע שלה? איפה היא עובדת? למה עשתה 3 ילדים? וגם חתונה עם ה''בעל הנשוי'' נשמעת כמו הזיה של חוסר אחריות. אישה שחיה עטופה בצמר גפן: עיניה לא רואות ואוזניה לא שומעות. ולגבי אותה מוסקונה- ראיתי כתבה איתה בטלוויזיה. אבוי לנו מנשים כאלו. היא שונאת גברים! לא סתם שונאת... ממש. שלא נדע. מחפשת ריבים כל הזמן, ואגרסיווית להחריד.

  • 30.

    לא קורא את בילי. מדובר בשונאת גברים מובנת (ל''ת)

    חמי, 01/10/08 12:14

  • 29.

    הגיע הזמן שנשים יקחו אחריות: לא מביאים ילדים אם אין כסף!!!

    אשה עובדת, 01/10/08 12:12

    אי אפשר לדרוש עוד ועוד מהציבור שרובו הם אנשים עובדים (קשה) ובעצמם מתקשים לחסוך !

    • נכון, ואם יפטרו אותך - לקחת ממך את הילדים (ל''ת)

      חשב, 02/10/08 05:40

  • 28.

    מלמעלה הכל נראה פשוט!

    אם חד הורית, 01/10/08 12:11

    קל לדבר שיש שני משכורות בבית וגב של משפחה תומכת. אבל אני מזדהה מאוד עם האם. אני גרושה עם ילדה קטנה שאני מגדלת בכוחות עצמי. אני מאוד משכילה ועובדת במשרה מלאה, גרה בדירה שכורה ומשלמת את הוצאות הילדה כמעט לבד. החברה הישראלית יודעת רק לצקצק בלשונה ולפזר הבטחות מכאן ועד להודעה חדשה.חבל שרק בשנת בחירות כולם מרימים את ''כפפת החברה'' ואחר כך זורקים אותה כמו גרב ישנה.חברים זאת ישראל שנת 2008!!!! ''ארץ אוכלת יושביה ולועסת את כבוד בניה''!!!!!

    • אם את כזו משכילה

      אבשלומה, 02/10/08 02:35

      אז למה שני משכורות? לכי לימדי לך עברית ואז תגיבי

  • 27.

    אם חד הורית היא אמא שאחד מהוריה הלך לעולמו.

    בילי, 01/10/08 11:52

    אם חד הורית היא אמא שאחד מהוריה הלך לעולמו.

    משפחה חד הורית זה כבר משהו אחר הנובע ממות אחד מההורים או כתוצאה מאמא שגזלה מילדיה את אביהם דרך שימוש בזרע הגברים ללא הגברים עצמם.

    • כנראה שאתה לא יודע יותר מדי

      ויוי, 01/10/08 13:00

      אם חד הורית היא אם שמגדלת את ילדיה לבדה. גם גרושה אפילו אם היא מקבלת מזונות נחשבת לאם חד הורית. ולידיעתך היא בדרך כלל במצב כלכלי הרבה יותר רע מאלמנה, מכיוון שאין לה סיוע מהמדינה, לא ביטוח חיים ולעיתים קרובות גם אין לה מזונות. אני הייתי גרושה 4 שנים לפני שנישאתי בשנית, בפני כל המוסדות הייתי אם חד הורית, כולל הנחה בגן ובארנונה. והייתי מאוד זקוקה לכך אז. לא היה לי כסף לקנות דירה , מזונות היו מעטים ולא רצופים ומכיוון שעברתי עיר הייתי צריכה לבסס את עצמי כלכלית מחדש. ואמנם עשיתי זאת ללא עזרה.

      • לויוי

        שירה, 01/10/08 23:16

        בילי צודקת.
        אמא של בניו של בעלי מקבלת הטבות של אם חד הורית בזמן שהיא מקבלת מזונות גבוהים ובעלי שותף בגידולם. אמנם הם לא גרים באותו הבית, אבל הם מגדלים את הילדים ביחד.
        חד הורי זה כשאין הורה נוסף ברקע.
        גם אם האב לא בקשר אבל משלם מזונות הוא שותף לגידול הילדים.
        אני מכירה משפחות שההורים נשואים והאבא חוץ מלהביא משכורת ולהוריד את הזבל הוא לא שותף בגידןל הילדים ובמה שקורה בבית.

  • 26.

    חלק נכבד מהחד הוריות חיים בתת תזונה.......העיקר המעטפות אולמרט (ל''ת)

    הרצל, 01/10/08 11:50

    • העיקר ה 300 אלף $ של יחזקאל בייניש ואין כתב אישום חלק נכבד מהבייניש

      משה פתח תקווה,, 01/10/08 12:55

      ביניש מצפצפת על הציבור ועל מזוז מדוע התערבה ביניש במינוי זה, למרות ניגודי העניינים החמורים בהם היא מצויה? מדוע העזה לנצל לרעה את מעמדה ולפעול במסגרת הוועדה לבחירת שופטים, בניסיון לבצע את המינוי? מדוע לא פסלה את עצמה? התשובות לכך פשוטות בתכלית: ביניש מרגישה בטוחה מפני מיצוי הדין עימה. היא סבורה, בטעות, כי גם לאורך זמן היא מעל החוק. היא מצפצפת, פשוטו כמשמעו, הן על הציבור והן על היוהמ''ש. ויש לה, לביניש, מן הסתם, על מה לסמוך: איש לא העז, עדיין, למצות את הדין איתה ועם בני ביתה. גם כאשר אלה ביצעו מעשים בלתי חוקיים לכאורה - אנחנו כאן ב-Nfc אומנם חשפנו זאת ונוסיף עוד ועוד לחשוף, התביעה בישראל, ובראשה היועץ המשפטי לממשלה, נמנעו מלעשות את מלאכתם. לראיה, כדוגמא: תיק החקירה נגד עו''ד יחזקאל ביניש, שביצע עבירות חמורות על חוקי המס ועל חוק העונשין בפרשת התזמורת הסימפונית ירושלים, מוחזק בידי היועץ המשפטי לממשלה יותר משנה. התיק כולל חוות דעת של רשם העמותות, המצביע מפורשות על העבירות של ביניש. המדובר בתיק חמור, מורכב, שבו התגלו ראיות לכך שעו''ד ביניש קיבל כספים והוציא כספים בהיקף של מאות אלפי דולרים, ללא רישומים בספרי העמותה, וכן ביצע העדפת נושים (לטובתו הפרטית ולטובת הקופה המשפחתית, כן-כן, כולל של הנשיאה...). עו''ד ביניש סייע בנוסף, לאחרים, להתחמק מתשלום מיסים, ביצע רישומים כוזבים ועוד ועוד. למרות כל זאת, הטיפול בו מתעכב באופן חריג. התיק הקודם, ''הקטן'' – תיק הניכויים, הסתיים בגניזה, מה שגרם לביקורת קשה מצד כמה שופטים, שהתבקשו על-ידי התביעה להרשיע נאשמים בגין מעשים דומים. התיק העיקרי עדיין מונח בפני היוהמ''ש, להכרעתו. פניות חוזרות ונשנות אל מזוז נענות בתשובה השגרתית: ''התיק עדיין בטיפול''. מזוז מבין היטב את חומרת מעשיו של עו''ד יחזקאל ביניש, ומן הסתם הוא יודע להעריך היטב כי העמדת עו''ד ביניש לדין פלילי – כפי שצריך להיות, תעורר, וביתר שאת, את השאלה המובנת מאליה: האם בנסיבות אלה כשירה ביניש לכהן כנשיאת בית המשפט העליון. מזוז מתעכב ומהסס. אך ביניש – לא ולא. הנשיאה הכוחנית לא מחמיצה שום הזדמנות ''לעקוץ'' ולהפגין מי כאן בעל הבית. בעתירות נגד מזוז היא אינה פוסלת עצמה, למרות חובתה על-פי דין. בדיונים הפומביים היא לא מהססת להשמיע הערות נגד מזוז, מה שזוכה לכותרת לא קטנות. וכך נוצר מצב מוזר ביותר: שופטת בכירה בישראל, שיודעת היטב כי גורלו של בעלה (וגם שלה...) נתון בידי מזוז, יושבת כשופטת כאשר מזוז, כיועמ''ש, הוא צד להליך. בפועל, יוצר הדבר איום כלפי מזוז: היזהר, אחרת יבולע לך. האין בכך משום זילות בית המשפט? האין בכך פגיעה באינטרס הציבורי? מתי יסיקו מסקנות עמיתיה של השופטת ביניש, וייפעלו לעצירת התנהגות זאת. מר פרידמן היקר עד מתי יעלוזו מושחתים ... מערכת אכיפת החוק על מרכיביה הפכה לאויב הציבור במקום לאכוף ,לא נסבול עוד שש שנים לסיום הקדנציה של הנשיאה ,

  • 25.

    תנו להם חכות, לא דגים....

    חינוך, חינוך ושוב חינוך, 01/10/08 11:46

    החג כמו בכל חג, כלי התקשורת מוצפים במשפחות רעבות שלא מצליחות לכלכל את עצמן בכבוד, באימהות חד הוריות שמשריצות ילדים כאילו אין מחר, כי הרי כל בר דעת יודע ש''ילדים זה ברכה'' ושהקב''ה יעזור. והמוצא, המוצא הקל הזה לכסף מהיר ולהפיכת אם המשפחה ליצאנית הוא קל ומהיר. תנו לי לפוצץ לכם את הבועה הזאת. אני בת 31 כיום, גדלתי לשני הורים לא משכילים שמניין שנות הלימוד של שניהם יחד לא עולה על 20. אמא שלי עובדת במשך שנים במשק בית. שנים. כל יום שני בתים, מה שאומר 10 שעות עבודה בממוצע. הדבר היחיד בו הזינו אותו הוריי מינקות הוא ש(כמעט)כל עבודה מכבדת את בעליה ושאין דבר יותר חשוב מלימודים. אין. בתקופת לימודיי לתואר ראשון עבדתי בכל עבודה אפשרית. מבייביסיטר, דרך חונכות, מלצרות, שטיפת חדרי מדרגות ומה לא. הוריי וכך גם אני ואחיי בנינו את עצמנו לאט לאט. בלי פתרונות קסם, בלי לקבל עזרה מעמידר ובלי להתבזות ולמכור את נשמתינו לשטן. ולכן אני פונה לכל המתייפיפים שכותבים את כל הכתבות קורעות הלב האלה ושמחלקות ארגזי אוכל בחגים. אתם רק מנציחים את הפער ומשאירים אנשים להתבוסס באומללות שלהם. שימו סוף לכל מפעלי ההזנה הידועים בשם עמותות !!! פשוט סוף !!! תשפכו את כל התקציבים במדינה על חינוך, על השקעה במורים. תנו להם מילגה לאוניברסיטה ולא ארגז אוכל בראש השנה...

    • נירה....... תגובה כדורבנות................! (ל''ת)

      אביגדור אבירג'יל--תל נוף., 01/10/08 14:41

    • מלים בסלע

      נעה, 01/10/08 16:50

      כל הכבוד לך ולהוריך על ההצלחה, על אף נקודת הפתיחה הנמוכה.
      הצלחתך ללמוד ולהתקדם והצלחתם - בחינוכך ובתמיכה בך ובאחיך.
      יישר כח ושנה טובה ומתוקה.

    • זאתי תגובה כל הכבוד (ל''ת)

      michael, 02/10/08 12:16

  • 24.

    נמאס כבר עם הגישה שהמדינה חייבת-אנחנו חייבים לעצמנו!!! (ל''ת)

    אור, 01/10/08 11:43

  • 23.

    לא מרחם על החד הוריות/גרושות.... זאת הדרך שבחרו, שיסבלו

    יואל, 01/10/08 11:31

    אני מכיר מקרוב את התופעה של נשים גרושות בישראל.
    בלחץ ארגוני הנשים ופקידות הסעד הן מתגרשות,
    בדרך לגירושים הן מגישות אינסוף תלונות שווא נגד הבעל במשטרה, עיקולים, הוצאה לפועל ועוד.... העיקר להתגרש (עסק כלכלי)
    אשה גרושה הולכת לגירושים בעיניים פקוחות ומסונוורות , ישנה תחושה שהגירושים הם הפתרון לכל הבעיות.
    אחרי שגרשו את הבעל, מונעת מהבעל גישה לילדים, זורקת את הגבר מהביית.
    אותה גרושה מבינה שהעצות להתגרש שהיא קיבלה היו עצות גרועות.
    אבל כבר מאוחר.
    הגיע הזמן שאלפי הנשים הרואות בגירושין כפתרון, ומצפות שהחברה תפתור להן את הבעיה, ברצוני לומר להן כי הבעיות שלהן שישארו אצלהן, אין טעם שיפלו על כספי משלם המיסים.

    • גועל נפש! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 01/10/08 12:48

      • למה גועל נפש אלכס? החד הוריות הפך לאחלה מיקצוע (ל''ת)

        דוד, 01/10/08 14:43

    • נכון

      אריאל, 02/10/08 11:39

      אני מסכים איתך ב 100 %

    • ומה על עגונות?אלמנות??נטושות למיניהן ???

      חד הורית שלא מרצונה, 02/10/08 13:32

      כן יש גם כאלו. אם ה''גברים'' היו לוקחים אחריות על הילדים שלהם הנשים לא היו מגיעות למצב כזה !!! כל גרוש חושב ''למה שאני אתן לה כסף ???היא הרי תלך לבלות עם זה ! אני לא אממן אותה''. רבאאק!!! הכסף מיועד לצרכי הילדים . הילדים לא גודלים מהאויר .אבל אף אחד לא צועק על האבא. למה ??? היא זו שמתמודדת עם הילדים יום יום ותאמינו לי זה לא קל. ניראה אתכם אומרים לילד מול ילדים אחרים במכולת ''אני מצטערת אבל אין לי כסף לארטיק ''. מי מכם יעיז להגיד דבר כזה לילד שלו ????

  • 22.

    התאכזבתי מבילי מוסקונה-לרמן לאחר שצפיתי בתוכנית על גברים הסובלית מנקמנ

    מירית, 01/10/08 11:26

    מנקמנות נשותיהן. לאחר שתואר, הוכח ונבדק מקרה בו האישה העלילה על הבעל דברים שלא היו מעולם ובית המשפט אמר דברו, הגב' עדיין בשלה ומאשימה את הבעל האומלל. כאן הבנתי שהיא חסרת תקנה. לכן לא אקרא את הכתבה . היא עושה שירות דוב עבור מושא כתבותיה.

    • כל מילה נכונה (ל''ת)

      m, 01/10/08 13:55

  • 21.

    מרגיש חסר אונים

    עצוב אבל מה עושים, 01/10/08 11:20

    כואב הלב על עליבות החיים אבל מהמקום שבו אני נמצא אני ממש לא יודע איך אוכל לעזור...רק כסף? הילדים צריכים גם אהבה... ללמד אותם שהעולם לא כל כך רע כמו שהכירו עד עכשיו... ומחר אקרא עוד כתבה ואף אחד לא יעשה כלום... האחריו הקולקטיבית שבטוח מישהו אחר יעשה משהו הורגת אנשים מיוחדים... וכם אני כותב ובורח... עצוב לי וסליחה.

  • 20.

    תגובה לסיפור ולטיפול הרשויות

    גלית, 01/10/08 11:14

    הסיפור הוא אכן טראגי אבל הכתובת היתה כתובה על הקיר והתסריט היה ידוע מראש.
    להתחתן בגיל צעיר (איך בכלל היו נישואים אם הוא נשוי כבר) ולהוליד 3 ילדים בלי בסיס כלכלי ובלי לדעת שיש עוד משפחה ברקע?? לא ברור איך דבר כזה קורה.
    אבל כעת השאלה היא אחרת.
    מדוע ''לפזר ילדים בפנימיות'' נראה לה נורא כאשר הילדים חיים בתת תנאים בשנים האחרונות ועם ילדים מעורערים אחרים באותו בית??
    לפחות בפנימיה יש אוכל חם ומדריכים חברתיים.
    דבר נוסף, עמידר היא עושת דברה של הממשלה ופועלת לפי הנהלים שנקבעו ע''י המדינה.
    אף פקיד עמידר לא יכול לפעול להחליט בעצמו מי יקבל סיוע ומי לא.
    כן כן וגם לעמידר מקצצים בתקציבים מדי חודש.
    אם לאישה הזו היה שכל, היתה שולחת את ילדיה לפנימיה, יוצאת לעבודה אפילו בניקיון ואז כשתעמוד על רגליה, כלכלית וריגשית תוכל להחזיר את ילדיה אליה.

    • בכתבה צוין שהוא ''לקח'' אותה,לא שהם התחתנו,לא היו מתחתנים

      חומי, 01/10/08 12:57

      הייתה יודעת שהוא כבר נשוי(ברבנות היו מידעים אותה ומסרבים לחתן מאחר וביגמיה אסורה בישראל ומותרת רק למספר מיעוטים) והיתה מוגנת מבחינה כלכלית מאחר ויש חקיקה שעוסקת בנושא(ויש גופי אכיפה).

      הבעיה שלה הגיעה מכך שלא התחתנה.

  • 19.

    תגובה ל 2

    אזרח וותיק, 01/10/08 11:12

    אינך ראוי לתגובה.

    ברצוני לומר תודה לעיתונאית על הכתבה.
    אין לי ספק שאלה המקרים שמוסדות המדינה צריכים לטפל ובאופן מיידי.
    המקרה שלפנינו מהווה דוגמא לטיפול רשלני של מוסדות המדינה ואותם יש להעמיד לדין .
    המחיר העתידי לטיפול בכל ההשלכות של מקרה זה יהיה כבד .
    אני מקווה שהאמא וילדיה יקבלו טיפול נאות בעקבות הכתבה.
    שנה טובה.

  • 18.

    אין שום תנועה או מפלגה שחרתה על דגלה לפתור בעיות כאלה

    נוסטרדמוס, 01/10/08 11:07

    הבעיה היא שאין דיור ציבורי. מדינת ישראל של יצחק רבין לא קידמה את הדיור הציבורי. אז הלך בייגה לתת מענקים לאינטל. מדינת ישראל של ביבי ניסתה לקדם. אבל מדינת ישראל של שרון קברה את היוזמה כמו את כל שאר היוזמות. אולמרט שכך את כולם ועמיר פרץ הרי לא ממש חברתי ומה ציפיתם שש''ס תדאג לרוסיות? אז הינה לכם מדינה שאף אחד לא רוצה לטפל בעוני וכולם עסוקים, אז שיחכו.
    הכתבת שראינה את אלה יכלה באותה נשימה לרשום את שמו של הפקיד המהולל מעמידר, וגם לפנות למנהל שלו כדי לבדוק מה בדיוק מעכב. אפשר גם לפנות לרשת הרווחה, לעובדות הסוציאליות שלא עושות כלום ואז מה ייצא? נגלה שיש מנגנון ענק שכל תפקידו לצרוך תקציב ולמנוע עזרה מהעניים. הדרך היחידה רבותי, היא לתרום לעמותות ולהגיש כהוצאה מוכרת כל שנה ולעשות זאת עד לתקרה המקסימלית כי שם לפחות, בניגוד לכספי המיסים, לא יקחו לנו את הכסף ויחליטו על שמיטת חובות לקיבוצים כדי שהם יהיו היום עשירי המדינה על חשבוננו. אני זוכר כילד איך אמרו, בקיבוץ תמיד יש מה לאכול. בניגוד להרבה בתים. הכסף במדינה שלנו נשפך על המנגנון האדיר של הפקידות וישנה אבטלה סמויה בהיקף נוראי. ברגע שביבי בא יום אחד והודיע שיש להקטין את המנגנון, תוך כמה חודשים נפלה הממשלה. זאת משום שלמנגנון אין מפלגה. המנגנון הוא מהימין מהשמאל מש''ס ומכולם. כולם לוקחים כך שבסוף לא נשאר בשביל להאכיל ולגדל את הדור הבא.
    זה יחזור אלינו כבומרנג עוד 10 שנים בדיוק.

  • 17.

    למיטב ידיעתי- כשהגבר לא משלם מזונות- ביטוח לאומי כן!!!

    משהו בסיפור מסריח, 01/10/08 11:06

    או שהאב משלם מזונות- או שביטוח לאומי משלם במקומו! אז איפה המזונות?

    בלי קשר לכלום- ''חד הורית'' זה לא אלמנה! יש גבר ויש להטיל עליו את חובת המזונות! מה שנכון - אין דרכים לאקוף את החובה - ומאות אלפיםם משתמטים - ואותם ממנים כולנו דרך הביטוח הלאומי. שזו הפקרות מסוג נוסף.

    • מזונות

      נ, 01/10/08 13:49

      לא משלמים מזונות אם לא היו מעולם נישואים...

    • ביטוח לאומי משלם באופן חלקי

      m, 01/10/08 13:53

      במידה ומצליח לגבות את החוב מהחיים-התשלום יועבר במלואו לזוכה. במידה ולא- תקבל הזוכה כמחצית מהסכום ואז הביטוח הלאומי נשאר הגובה של החייב. א. השירות מותנה במבחן הכנסות של הזוכה (נמוכות ביותר). ב.עקב ריבוי החייבים נוצרת סחבת איומה והרבה מהפניות לא זוכות לטיפול עיניני.

  • 16.

    איפה

    יעל, 01/10/08 10:56

    נמצא שר הרווחה הברברן? זה הזמן לפעול, לא רק לפזר ססמאות. יש לעזור לאשה זו עכשיו.

  • 15.

    לבכות פשוט לבכות

    אמיר, 01/10/08 10:56

    אנו מנסים לעזור לכולם,אך ללב ליבנו של החברה הישראלית אנו מפנים את גבנו ועורפנו
    ומשתדלים לומר שאנו עם ''סגולה''.

  • 14.

    אנחנו עם רע, אוכלים אחד את השני (ל''ת)

    רוע מצוי, 01/10/08 10:55

  • 13.

    פתרון אפשרי

    עובד פנימייה, 01/10/08 10:53

    הילדים זקוקים לטיפול פנימייתי טוב. זה לא עונש אלא הצלה במקרה שלהם. בפנימייה טובה הם יקבלו מענה על הצרכים החומריים שלהם (מיטה, מזון וכד'), עזרה בלימודים, טיפול רגשי וכד'. האמא בינתיים תוכל לבנות את חייה מחדש, ובעוד כמה שנים אולי להחזיר אותם לבית מתפקד יותר. היא תוכל לשמור איתם על קשר ולדעת שהם מטופלים היטב.
    בכתבה, הרעיון של פנימייה מקבל התייחסות שלילית. בתור עובד פנימייה אני יכול להעיד שזה פתרון שמציל ילדים רבים, שלא אשמים בהתנהלות של הוריהם. אמא יקרה, גשי ללשכת הרווחה הקרובה למקום מגורייך, ובקשי זאת עבור הילדים.

    • תגובה אנושית , עניינית ומעודדת (ל''ת)

      אמנון אשד, 02/10/08 00:17

  • 12.

    אז אולי את, בתור עיתונאית מוכרת תרימי טלפונים ותנסי להזיז עניינים?

    אנחנו לא מכירים אותה ולא יכולים לעזור לה ישירות, 01/10/08 10:49

    וחוץ מזה- אולי גם חשבת שצריך להגיד לה בעדינות שהיא לא צריכה להעמיד את הילד במצב שהוא צריך לשמוע ולפרט הכל על האונס של אמא שלו כי זה לא סיפור מכולת ולא סתם טריוויה
    היו לה חיים מאוד קשים אבל לצערי ממה שאת מספרת, גם היא לא נשמעת חכמה גדולה

  • 11.

    שאלה חשובה ונקודה למחשבה

    מיכל, 01/10/08 10:47

    את אומרת שאת ''תותחית'' בפדיקור מניקור ומזכירה מעולה.למה שלא תלכי באופן עצמאי לחפש עבודה בתחומים האלו?למה את תולה עצמך על הויסקנסין הנוראי הזה?את באמת מצפה שהם יעזרו לך? כל מה שצריך זה להתחיל לשלוח קורות חיים למשרדים וללכת (כן ממש ללכת רגלית) בין מכוני יופי ולהציע את עצמך לעבודה.שיהיה בהצלחה.

    • לא יודעת איפה היא גרה

      m, 01/10/08 13:58

      זו עיצה טובה אפשר למצוא עבודה זמינה ע''י הבית. או לעבוד מהבית. אפשר גם לתכנן את שעות העבודה באופן גמיש. לא צריך את ויסקונסין-צריך לקחת יוזמה. שיהיה בהצלחה.

  • 10.

    רק אחרי שלושה ילדים לגלות שהגבר שלה נשוי עם שישה ילדים? (ל''ת)

    זה נשמע כמו סיפור לא אמיתי. אבל מרגש מאוד!, 01/10/08 10:45

  • 9.

    כל אחד עושה ילדים כאילו שנולדים בובות ולא חושב על עתידם (ל''ת)

    ועוד משתמש בהם כנשק, 01/10/08 10:44

  • 8.

    עם כל הכבוד, רגינה קרוצוב רצחה את הבן שלה- הבן שלה, ילד קטן, את קולטת

    ממש הגזמת, 01/10/08 10:44

    את מה שאת כותבת?????

  • 7.

    ארץ נהדרת יש לנו-ואין רחמים לעניים דינם ניגזר. (ל''ת)

    מוני יקים חולה כלבת, 01/10/08 10:44

  • 6.

    יותר טוב שהילדים יגדלו בפנימיות מאשר שיעברו את כל

    הטראומות שעוד מעודדים אותם לדבר עליהם, 01/10/08 10:42

    יש הרבה שגדלו בפנימיות ויצאו בסדר גמור. יותר בריא מאשר לגדול עם הורים חולניים נפשית.

  • 5.

    עד לאן הגענו במדינה מתוקנת כשלנו???????.

    אסתי, 01/10/08 10:41

    זה סיפור מזעזע מאד.
    יש כמוהו עוד רבים במדינה שלנו ולצערנו הרב.
    איפה הרשויות ? מה האטימות מצידם. למה הם מתנהגים כלפי אותם אזרחים מיואשים ואומללים בצורה כל כך לא אנושית וחסרת רגשות ולו המעטים שיש.
    אני מתביישת ונכלמת להיות אזרחית במדינה כה עלובה, רעה, אטומה, חסרת רגשות, מעליבה ולא מתחשבת כלל.
    מקווה כי הכתבה אכן תעשה משהו ותעזור ולו במעט שאפשר לתת לאנשים שהם אזרחי המדינה עם הילדים שלהם.

  • 4.

    להיות זונה זה אופי - יש הרבה עבודות למי שרוצה באמת לעבוד (ל''ת)

    בדוק, 01/10/08 10:40

    • גם לגלוש באתרי סקס זה אופי... יודע בדיוק מי אתה! (ל''ת)

      עצוב, 01/10/08 11:22

    • איזו תגובה מטופשת

      בדוק, 01/10/08 12:11

      בטח כתב אותה מי שכתב בביתו הממוזג והבורגני.
      אילו עבודות בדיוק יש למי שרוצה לעבוד?
      מתי ניסית למצוא עבודה לאחרונה?

  • 3.

    את עמידר צריך להעמיד לדין... ולאישה: אולי תנסי לחפש לבד עבודה שטובה לך

    אזרחית, 01/10/08 10:32

    קודם כל, מאחלת למשפחה הזאת שנה טובה, מקווה מעומק הלב שדברים ישתפרו כי מגיע לכם קצת טוב.

    את עמידר צריך להעמיד לדין על האטימות והטמטום... הם הורסים את החיים של האם ושל עתידם של 3 ילדים, איזה אטימות ורוע צריך בשביל זה...

    ולאם: אולי תנסי לחפש לבד עבודה שטובה לך? אפשר להעזר בסמנכל הידיד לטיפים איפה לחפש ואיך לעשות רושם טוב, ואפילו ראיונות ניסיון מולו שייתן עצות לשיפור. בואי בגישה חיובית, תתלבשי יפה, נסי בהרבה מקומות בלי להתייאש - אולי תביאי את המזל לעצמך, במקום לסמוך על תוכנית ויסקונסין הרעה והארורה הזאת.

    בכל מקרה הרבה שנה טובה ובהצלחה.

  • 2.

    כולם יודעים ועוצמים עניים הפכנו לאבנים ומחר נפגין למען האפרקאים

    יחזקאל, 01/10/08 10:32

    זה היפי זה אין זה סמול זה לעשות לאחרים ולא לאחנו נאמץ עוד ילד פלסתנאי ונעמוד שעות במחסום לראות שחייל צהל רודר עם ילד מוסלמי עם ישראל חי ונזדעזע

    • אוי כמה שזה נכון ועצוב.

      אוהד, 01/10/08 11:58

      חבל שזה יותר ''Cool'' לעשות לאחרים (ראה דוגמת אימוץ ילד פלסטינאי), מאשר לתרום
      לעניי עירנו.

      • יש משהו מאוד מרגיע בלתרום לאנשים ''רחוקים'' כמו האפריקאים

        יוני, 01/10/08 12:59

        או להתנדב בנפאל,ככה אפשר לומר ''לי זה לא יקרה'' ו''אני מגיע מחברה טובה יותר''.

  • 1.

    במדינה שלנו אנו צריכים לחשוש מה נשאר

    יהודה, 01/10/08 10:24

    במדינה שלנו אנו צריכים לחשוש מה נשאר

    • רק חינוך . (ל''ת)

      רק חינוך ., 02/10/08 09:15