• 36.

    לקראת הבחירות...

    לומבגו, 31/10/08 21:54

    האיש עוטה במסתורין, ערפול ואי הוודאות.
    הוא מדבר על שינוי, שינוי גדול באמריקה ושינוי גדול בעולם.
    התעלומה:
    מה הוא רוצה לשנות
    ולאן להוביל את המהלך.
    ומה החזון והמטרות שלמענן הוא רוצה לשנות.

    אני בטוח שגם ל''מקורביו'' אין תשובה.

    מבהיל לחשוב שגם לא ידוע מי מוקדי הכוח שלו.

    נראה שמוקד הכוח המכריע שלו היא הרטוריקה שלו;
    שמוכן להתחבר לכל אחד שמוכן ללכת אחר הסיסמה נטולת התוכן: ''CHANGE''.

    התשובות לנ''ל נמצאות בלעדית בין האוזניים שלו.

  • 35.

    הסנטורית היהודיה השמאלני מקליפורניה היא שעצרה את פעולות צהל כזכור לכול

    חף מפשע, 02/10/08 10:39

    דאיין פינשטין, סנטור ממדינת קליפורניה דמוקרטית, שמאלנית רקובה כאחיותיה בארץ.
    היא שעמדה בראשות הועדה שנזפה ביהודי הארץ על ןהיא שביקשה להטיל חרם על ישראל בשל שמוש בפצצות
    עוד הוכחה שהיהודים השמאלנים באשר הם מסכנים את העם היהודי

  • 34.

    ממשלת ארה''ב נכנעה ללחץ של השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור מהארץ כי המ

    ג'ינג'י = ת''א, 02/10/08 10:12

    המנוולים דואגים לחברים החבלנים שלהם ולבני משפחותיהם שלא יפגעו, כל עוד שהחיילים והאזרחים היהודים נפגעים זה לא משנה לחלאות הארורים האלה כי ריח דם היהודים מצא חן בעיני החלאות הארורים!!

  • 33.

    אנשי ימין יקרים. תקראו שוב, לא כתוב שלא שנגמרו המלחמות, למה הפאניקה

    רון, 01/10/08 08:00

    סה''כ מחליפים מצרר אמרקאי בישראלי

    למה היסטריה בתגובות?

    נמשיך להרוג ערבים, ובתום הקרבות ילדים ימשיכו להתפוצץ מנפלים ( אולי באחוזים קצת פחות, אבל זאת לא סיבה לבהלה...)

    קצת הבנת הנקרא..........

  • 32.

    היום צריך להיות כנראה פרייר לשלוח את הבן לצבא השמאל שבונה את סדום

    Avi Ecuador, 01/10/08 00:04

    מה תגידו להורה ששכל את בנו, שבנו נפל לתפארת מדינת עמלק?
    ששלחו אותו לעבוד בפינצטה ולהיות עורך דין ודוקטור דוליטל לחיות והוא חזר בארון?
    מספרים לכם על אימוני חיילים והפיכתם לרמבואים שסירסו אותם וקושרים להם את הידיים ומכניסים אותם לבוץ טובעני במקום להפציץ בתותחים ולמחוק אזורים לאחר אולי אולטימטום קצר.
    כן, השמאל יכול להבין לקבל ולתת פרסים לרשעים שמפציצים בכוונת תחילה אזרחים.

  • 31.

    תשאלו את חוסיין בספטמבר השחור כמה אבדות הוא מנע לשני הצדדים.

    Avi Ecuador, 30/09/08 23:57

    הוא עלה על כפרים עם טנקים?!

  • 30.

    אני חושב שעל ישראל להפיק את הלקח להסתפח לארצות הברית

    Avi Ecuador, 30/09/08 23:55

    בשביל מה שיהיה לך צבא הכנה לפלסטין ולהקריב בנים לעגל הזהב סדום עמלק.
    תסלחו לי, השמאלנים האלה אידיוטים על כל הראש.
    מצחינים.

  • 29.

    USA ידידתינו ה''יחידה''?אז למה אלוהים מעניש אותה?

    ולדימיר ולדימירוביץ', 30/09/08 23:02

    USA חברו לאירנים בחשאי ובזה פגעו אנושות
    באינטרסים הביטחוניים הישראלים מול אירן עוד
    בישראל בסיסי USA רבים,אבל הבסיס החדש-טילים
    בנגב ובו לא יהיה לצהל דריסת רגל-אתם קולטים

  • 28.

    הכי בטוח יהיה אם צה''ל יציב ליד הגבול רמקולים שישמיעו קולות נפץ (ל''ת)

    שחלילה וחס אף מוחמד לא ייפגע מעבר לגבול, 30/09/08 22:51

  • 27.

    שאלה: האם במלחמה הבאה יהיה מותר לצה''ל להשתמש באקדחי קפצונים?

    השמאל יחסל את צה''ל ויהרוס את המדינה, 30/09/08 21:50

    תשובה: אסור באיסור חמור!!!
    הבום של הקפצונים עלול חלילה וחס להבהיל חיזבאללונים קטנים ו''חפים מפשע'' בצידו השני של הגבול.

  • 26.

    הפיתוח הבא ! טיל שצועק די לכיבוש !

    שמאלני בדם, 30/09/08 21:43

    כדי לא ליפגוע בערבים החמודים יש לפתח טילים הומניים של פוגעים רק צועקים די לכיבוש , מצתערים, די למילחמות וכו'

  • 25.

    עדיף שיהרגו חילים ואזרחים ישראלים, העיקר שערבים יהיו מרוצים !

    שלום אך שוא, 30/09/08 21:41

    שחס וחלילה לא יפגע שום אחמאד בעזה או בלבנון .
    זה שתושבי וחיילי המדינה היהודים ניפגעים גם ככה לא מזיז לאף אחד בעולם !

  • 24.

    אין למגר את האוייב,עדיף למות למען האוייב ''הרחמן'' מדניות של טיפשים (ל''ת)

    מסקנה, 30/09/08 21:38

  • 23.

    מה הקשר בין הכותרת לבין תוכן הכתבה ?

    ש, 30/09/08 21:26

    אפשר להבין מהכותרת שהאמריקאים לכאורה התעצבנו עלינו והחליטו להחיל אמברגו על פצצות מצרר לישראל ...

    הסתה שמאלנית במיטבה, לא ייאמן

  • 22.

    זה הלקחים שהפקנו? איך להמנע מפגיעה באוכ' תומכת טרור? (ל''ת)

    אני חי במציאות הזויה, 30/09/08 20:39

  • 21.

    ל-10. הכישלון הבא כמו הקודם - אנחנו (ל''ת)

    מוזיקלי, 30/09/08 19:29

  • 20.

    קשקשן, אין לך מושג

    טל, 30/09/08 19:24

    השתמשו במלחמה קודם כל בתחמושת הישראלית, ובאמריקאית השתמשו בלית ברירה רק כאשר נגמרה התחמושת (כן, הקיצוצים בתקציב גרמו גם למחסור בפגזים אצל התותחנים).
    במצב נורמלי ישראל צריכה לקבל אישור מארה''ב על מנת להשתמש בפצצות המצרר שהיא מספקת לנו. במלחמת לבנון השנייה פשוט לא היתה ברירה, אז ירו מכל הבא ליד.

  • 19.

    יופי עכשיו נפתח בעצמינו

    ליאור רותם, 30/09/08 19:16

    יתרונות:
    1. יותר הומני ???
    2. תוצרת עצמית
    3. הכסף נשאר ברשותינו (למרות שנרכש בדולר סיוע)

    • בטח רצית לכתוב ''יוסי, עכשיו נבטח בעצמנו''... עוול תעית [אבל טעית]. (ל''ת)

      צ'ופצ'יק - דבר לקומקום בעברית!, 30/09/08 20:24

  • 18.

    --המצב הקיומי של ישראל: מלחמה ללא סוף שיש לה מדינה--

    צודק דורון רוזנבלום ב''הארץ'', 30/09/08 19:00

    אבל היות ומדובר בעיתון מתחרה, לא תפרסמו את זה... ובכל אופן אנסה אתכם לכבוד יום כיפור! וואללה, נמאס כבר. וזה מקור הייאוש של האזרחים, ובמיוחד הצעירים שבהם.
    שישים שנה מבטיחים ''בשנה הבאה - בי-ם הבנויה'' - ושלום אין! לכן אנו ''אומה כאילו-נורמטיווית'' שבה בריאות הנפש הציבורית מתערערת ודועכת משנה לשנה.

    • פירסמתם, וטוב שכך! רק חבל שדורון רוזנבלום צודק. (ל''ת)

      משה, 30/09/08 20:20

  • 17.

    פצצות מצרר

    חזי, 30/09/08 18:50

    סוף סןף מעריכים את היכולת של התעשיה הצבאית

  • 16.

    ממתי להיות הומני נהיה עלבון??

    אודי, 30/09/08 17:29

    אמנם נלחמים נגדנו בצורה הכי מלוכלכת שנראתה בהיסטוריה אבל אם אנחנו נשחק ככה אז מה ההבדל בינינו לבינם? ברית מילה? כי חוץ מזה לא ישאר כלום
    יכול להיות שיהרגו חפים מפשע כי זאת מלחמה, אבל מי שזה לא מפריע, ואפילו שמח מזה גורם לי לחשוב על מה בדיוק אנחנו נלחמים ומגינים? על אדמה? זה מה שנשאר מהמורשת היהודית, כמה קברים?!

    • תופקים אותנו כי אנחנו הומנים,תחשוב על זה (ל''ת)

      ד, 30/09/08 18:17

    • ממתי בדיוק יש לנו את הפריווילגיה להיות הומנים כלפי חיות אדם?! (ל''ת)

      אורן, 30/09/08 18:25

    • זה משהו-משהו! מיוחד-מיוחד! לישראלי-יהודי מן הימין הקציצוני. (ל''ת)

      הבנת יא-עיני?, 30/09/08 18:29

    • קודם תלמד , אחרי זה תגיב

      מרק, 30/09/08 18:45

      כי ברית מילה יש גם להם

    • יפה נפש

      א.ע, 01/10/08 07:41

      מה היית אומר, אילו על ילדיך ,בביתך היו השכנים זורקים אבנים?
      חוץ מזה, שלא צריך להיות שום הבדל ביננו לבינם, במלחמה צריך להפעיל את כל האמצעים!!!

  • 15.

    השמאל והבג''צ שולטים בצה''ל

    הולכים כצאן לטבח, 30/09/08 17:20

    במלחמה הבאה, אנחנו נלך כצאן לטבח.
    במלחמה הבאה, השמאל והבג''צ יסרסו את צה''ל, יקשרו את ידיו וימנעו ממנו להגיב במלוא העוצמה.
    רפיסותנו וחולשתנו, תעודד את אוייבינו להכות בנו עוד יותר חזק, ואת יפיפיות הנפש הזאת, נשלם אנו האזרחים.
    זה יבוא על חשבון דמם השפוך של אלפי אזרחים שייפגעו בהמוניהם מירי של טילים על מרכזי אוכלוסיה.
    במלחמה הבאה, אנחנו שוב נשמע מושגים חלולים כמו: חפים מפשע, טוהר הנשק, כוחנו במוסריותנו ועוד בולשיט מהסוג הזה.

    המוסר הנוצרי המזוייף בו מתהדרים מנהיגינו, הוא זה שיביא לחורבננו.

    • אתה צודק ב 100 % ! ככה לא ננצח בשום מלחמה

      יפה הנפש, 30/09/08 21:33

      את מחיר התבוסתנות השמאלנית נשלם כולנו אישית במלחמה הבאה !

  • 14.

    ישראל צריכה לסמוך רק על עצמה ועל אלוקים !

    אם אין אני לי מי לי ?, 30/09/08 17:11

    מספיק להיות תלוים בגויים !

  • 13.

    יש ללמוד מהרוסים

    א.ע, 30/09/08 17:07

    איך מכניעים אויב בתוך יומיים וחצי ומורידים אותו על הברכיים קבל עם ועולם,מלחמות מעולם ולעולם לא יהיו הומניות ומטרתן אחת, השמדת האויב ואין זה משנה איך הוא נראה ואיך הוא נקרא ובימים כאלה גם כמה שיותר מהר.על כן הצעתי לכל יפה הנפש והמתיפיפים ,עדיף לכם לחזור לגולה ולתת למי אשר מוכן ללחום את מלחמת העם הזה לעשות זאת ללא ביקורתכם ההרסנית והוצאת דיבתנו רעה ,אויבינו מעולם לא עשו חשבון הומני ועל כן אין אנחנו צריכים לנהוג בשמץ הומניות , מאחר ובסרט הזה כבר היינו ואת שנאת הגויים אלינו לא נהפוך לאהדה.

  • 12.

    בואו נחזןר לחץ וקשת ונהיה הכי הומאניים בעולם (ל''ת)

    הרצל, 30/09/08 17:04

    • מפגינים פלסטינים ניסו לחזור לזריקת אבנים-אז הצבא ירה בהם ושבר ידיים (ל''ת)

      הסטוריון של הסכסוך, 30/09/08 20:27

  • 11.

    המצרר הישראלי הרבה יותר טוב ואמין

    אחד 1, 30/09/08 17:03

    אבל גם יקר יותר ולכן השתמשו באמריקאיות שהן מאד לא אמינות.
    יחי כחול לבן. ומה שלא עושה השכל עושה הזמן.

    • רק ... הקודקודים והמנהיגים לא אמינים, ונשמעים להוראות ופקודות שחורות! (ל''ת)

      ''כחול לבן'' בצבע שחור!, 30/09/08 18:08

  • 10.

    תתכוננו לכישלון הבא

    amir, 30/09/08 16:38

    צהל הפך לצבא של כוסיות

    • לכישלון הבא?!?! אתה נורמלי????????? (ל''ת)

      אריאל, 30/09/08 17:00

      • אם לא רוצים את הכשלון הבא - חייבים לפרק גם את אריאל (ל''ת)

        רואה נכוחה, 30/09/08 20:28

    • טוהר הנשק מעדיף את חיי האוייב מאשר את חיינו וחיי חילינו !

      סופר הומני, 30/09/08 21:45

      לכן נפסיק בכול המלחמות הבאות !

  • 9.

    על חשבון האזרח הישראלי.

    ציוני, 30/09/08 16:35

    ישראל ביזבזה כבר ומבזבזת מאות מיליוני דולרים על חשבון משלם המיסים הישראלי שבמקום ללכת לחינוך ורווחה הולכים בשביל לא לפגוע באזרחי אויב.
    וזה לא באמת ישנה, הרי הטרוריסטים תמיד יתחבאו בתוך אוכלוסית אזרחים ולעולם הצבוע לא ישנה אם ימותו 1000 טרוריסטים על כל אזרח הוא עדיין יגנה יסית וישמיץ את ישראל.
    כך שמה הטעם? למה לדאוג במאות מיליוני דולרים לרווחתו של אזרח אויב, במקום לרווחתו של אזרח המדינה שלנו?

    בכל מקרה הכותרת מטעה, ארצות הברית לא תפסיק להביא לנו אלא אנחנו מפסיקים לקנות - יש הבדל גדול.

  • 8.

    שלמנו מחיר בחיי האזרחים החיילים את האויב חייבים להביס כולל אזרחים (ל''ת)

    רפי, 30/09/08 16:32

  • 7.

    צבא הומני לעולם יפסיד בכל מלחמה (ל''ת)

    רוסי לוחם, 30/09/08 16:31

    • אין מלחמות הומניות, ואין צבא הומני -- אבל אסור לפגוע במתכוון באזרחים

      רק שלום הוא הומני!, 30/09/08 18:11

      לכן צריך שלום, שיבטל את הצורך במלחמות.

      אבל ישראל והתעשייה הצבאית מעדיפה למכור נשק...

  • 6.

    צבא שלא פוגע באזרחים יכשל בכל מלחמה

    מתן, 30/09/08 16:00

    לבנון. עזה. יהודה ושומרון... ועוד
    כשלא רוצים לפגוע באזרחים ניכשלים ונסוגים

    • זה נכון כי בסך הכל מי שלוחץ על סיום המלחמה הם האזרחים

      איש, 30/09/08 16:51

      ואם הם נפגעים אז הם מעדיפים להפעיל לחץ על הדרגים הגבוהים

    • אני בטוח שצהל יפסיד במלחמה הבאה !

      טוהר הנשק, 30/09/08 17:16

      צבא צריך להשתדל לא ליפגוע באזרחים לא חמושים שלא מהוים איום על הכח .כך מקובל בכול צבאות העולם המודרני והנאור [אירופה ואר''הב ] השיטה וטוהר הנשק הישראלי שמעדיף שחיילים ואזרחי המדינה יפגעו / יהרגו רק בכדי שלא לפגוע בטעות באיזה אזרח היא שיטה שמאלנית הזויה שלא תיתן לצהל לנצח !

      • הלוואי והיית צודק. רק שהצבא האמריקאי נכשל כי הוא קוטל אזרחים בכמויות! (ל''ת)

        -בעיראק ואפגניסטן!, 30/09/08 18:13

  • 5.

    הצבא נועד להגן על אזרחי ישראל ולא על אזרחי לבנון (ל''ת)

    מוטי, 30/09/08 15:54

    • אז לפי ''ההגיון'' שלך חובת הצבא זה לייצר עוד אויבים...

      -''מוטי, זה סתם בחור אדיוטי'', 30/09/08 18:16

      ואללה איפו אתה חי, יש בן-אדם?

  • 4.

    בכל הצבא הרוסי יש מצרר , הכי טוב רק מצרר (ל''ת)

    רק מצרר עושה אחלה עבודה, 30/09/08 15:53

  • 3.

    נכון. יש פתרון הרבה יותר פשוט

    אוהד, 30/09/08 15:45

    אני חושב שאפשר ללמוד משהו מההומניות של החיזבאללה ולעבור לשימוש בלעדי בקטיושות.
    מהנסיון שלנו במלחמת לבנון ה-2, האחרונות כמעט תמיד מתפוצצות. לא עדיף?

    הגיע הזמן שההנהגה בישראל תפנים שגם לפי החוק הבינלאומי, מותר להשיב אש למקורות ירי אם האויב יורה מתוך ריכוזי אוכלוסיה.
    זה לא קשור לשנאה או לשמחה לאיד.
    זה מאוד פשוט:

    שהערבים ידאגו לילדים שלהם ואנחנו נדאג לשלנו.
    ההנהגה בישראל לא נבחרת כדי לדאוג לילדים הפלסטינאים או הלבנונים. היא נבחרת כדי להגן על העם בישראל.

    • כל מילה דבש! (ל''ת)

      צודק., 30/09/08 16:05

    • ישראל מומחית בלהיכנס לצרות...

      אני בדעתך אבל, 30/09/08 16:13

      עם כל ההומניות שלנו אנחנו אהבלים בריבוע !!!
      החיזבחארה יורה על חצי מדינה מכל חור בלבנון ואנחנו אהבלים בריבוע פועלים לפי החוק הבן לאומי....
      במקום לדבר עם האוייב ''בשפתו'' .. שפת האלימות אנחנו מגישים לו את הלחי השניה....
      בא לי להקיא מההשתנפנות הישראלית בשנים האחרונות.
      במקום לראות עשרות אלפי הרוגי אוייב, העיתונים שלנו טיווחו את הקטיושות ב 3/4 מהמלחמה עד שמישהו חכם עצר אותם,
      ונפגעו אזרחים בגלל הנהגה ילדותית ואינטרסנטית.

      • אתה טועה...................

        ציוני, 30/09/08 16:37

        אנחנו לא פועלים על פי החוק הבינלאומי זו הבעיה!
        לפי החוק הבינלאומי מותר להחזיר אש לכל מקום שיורים עליך ממנו - אנחנו לא עושים זאת אם חושבים שזה יגרום פגיעה רצינית באזרחים.
        אז לא, אנחנו לא פועלים על פי החוק הבינלאומי, הלוואי שהיינו פועלים לפי החוק הבינלאומי אז אולי תוצאות מלחמת לבנון השניה היו יותר טובות.

    • יפה. עכשיו רק נשאר להוציא את האף של הבג''ץ מהענין

      מיקי, 30/09/08 16:29

      הבטחוני האלמנטרי הזה.

      • הבג''צ ניכנע מזמן לשלטון הכיבוש. רוב החלטות הבג''צ תומכות בכיבוש! (ל''ת)

        האף מתנחבל!, 30/09/08 18:21

    • כל מילה חקוקה בסלע - אמן (ל''ת)

      משה, 30/09/08 17:05

      • מה, אתה חושב שפה הוליווד שחוקק בסלע? פה החוק, זה חוקן של אפליה

        אמ''ן, 30/09/08 18:23

        שמנוגד לחוק הבינלאומי

  • 2.

    צריך לייצר עשרות אלפי ולשגר ללא הפסקה ולהרוס את כל לבנון (ל''ת)

    MLRS, 30/09/08 15:43

    • הפשיזם השתלט על ישראל - וחלק מהמגיבים הם ''מצרר לעמם'' (ל''ת)

      ובעברים - צוררי העם!, 30/09/08 18:32

      • ממתי רצון להגן על עצמך זה פשיזם?

        OO, 30/09/08 19:30

        אתם בשמאל כאלה עלובים, שזאת המילה היחידה שיש לכם נגד הימין

      • אתה קרוב לודאי אחד השותקים על הפגיעה המכוונת באזרחינו

        אבל נזעק כשפוגעים באזרחיהם, 30/09/08 20:17

        תן לי לנחש - אתה מהשמאל, נכון?

  • 1.

    מוסלמי בהגדרה הוא לוחם ולא אזרח

    אלון, 30/09/08 15:30

    לוחם למען אללה, על פי הגדרת האיסלאם עצמו.

    • כנ''ל נכון גם ליהודי (ראה מעשה פנחס בספר במדבר) - ומה זה אומר?... (ל''ת)

      ההוא ששואל, 30/09/08 15:46

      • ואיך כבשו המניאקים שמעון ולוי את שכם? [אולי הם היו מוסלמים?}

        פנחס לבון-- לא היה נבון!, 30/09/08 18:27

        [בראשית ל''ד פסוק 25]
        ''ויהי ביום השלישי בהיותם כאבים, ויקחו שני-בני-יעקב שמעון ולוי אחי דינה איש חרבו, ויבאו על-העיר בטח; ויהרגו כל-זכר''.

        זה מה שעשה העם הנבחרא !

        • יש להשמיד כל עמלק. גם מי שאינו יודע שהוא כזה (ל''ת)

          m, 30/09/08 21:11