• 72.

    מדוע לא מכניסים את מערכת הנאטילוס לייירוט רקטות לשימוש? (ל''ת)

    קובי, 27/11/08 12:17

  • 71.

    עוד תראה יואב, לפי איך שהממשלה שלנו מנהלת את העיניינים

    עינב הבבונית המכוערת, 25/11/08 00:34

    החיזבלה הקטן הזה יגדל!

  • 70.

    אנחנו הקמנו את החיזבאלה בעזה, הכל בזכות קדימה והשמאל ההזוי (ל''ת)

    י, 16/11/08 10:17

  • 69.

    גלנט - האחראי לחטיפת גלעד שליט!

    כנסו להסברים!, 08/11/08 09:01

    כל העיתונים דיווחו על כוונות פיגוע במסוף רפיח; הצבא תגבר את הכוחות; ובסוף - בפאשלה מבישה - הוצב טנק בודד ללא אבטחה חי''רית אלמנטרית. ועדת איילנד מרחה את התחקיר ושבועיים לאחר מכן פרצה מלחמת לבנון השנייה שהאפילה בביזיונותיה על המחדל של גלנט כאלוף פיקוד הדרום. אותה הרשלנות של גכי אשכנזי בחטיפת הסיור בחרמון באוקטובר 2000 חזר על עצמו בקנה-מידה של אחד על אחד ברשלנות של גלנט בתקיפת הטנק, הרג החיילים וחטיפת גלעד שליט.
    לפחות שיסתום את הפה ויפסיק להסביר לנו על מאה בעיטות לשער. הבעיטה היחידה צריכה להיות מכוונת לישבנו של גלנט. מי שמסבך את המדינה בביזיון כזה - שיעוף לכל הרוחות!
    אבל אל תתפלאו שהפאשלונר הזה ימונה בסופו של דבר לרמטכ''ל. בושה לצה''ל!!!

    • והנה הוא מונה

      מינה, 22/08/10 20:25

      ויש לי הרגשה שהוא הולך להיות רמטכ''ל מצויין!!! בואו נהיה אופטימיים...

  • 68.

    עזה

    א א, 09/10/08 23:58

    בהמשך לכתבה הגיע זמן להפםיק לפעול נגד ישות עצמאית כגוף טרור ולהפעיל את כל כוחו של צהל ןלא רק את רגלים ןשריון יש הרבה לעשות לפני שנםכן כניםתם.

  • 67.

    לכו לראות מה קורא בנגב ותבינו את גודל הבעייה עוד מעט צריך ויזה על מנת

    יובל ארהב, 04/10/08 01:01

    לעבור בין הויילות הלא חוקיות של הבדואיים שמזמן שולטים ללא עורערין בנגב וצוחק מי שיצחק אחרון אני רוצה ליראות מי מספיק גבר לאכוף את החוק שם

  • 66.

    שר ביטחון נמנם

    זאב מהמשק, 03/10/08 02:42

    בכלל לא מעניין אותו כלום, השמנדריק הזה.יש לו לוחמים מעולים כמו גלנט ואם היה רק מזיז את עצמו,כבר מזמן היינו חוגגים את שובו של גלעד שליט.חייבים להעיף אותם מהשילטון!!!

  • 65.

    תותח על, גאה להיות פקוד (ל''ת)

    קובי, 01/10/08 23:50

    • תמיד היו תותחים בצהל ''שהזהירו''. הבעיה שהמנהיגים ישנים בעמידה .... (ל''ת)

      === כל אזרח במדינה מינימום אלוף וכולם יודעים הכל ., 02/10/08 08:05

  • 64.

    כל זמן שדגנרט כמו אהוד ברח הוא שר הבזיון לא יהיה שינוי לטובה (ל''ת)

    מזרחן, 01/10/08 22:10

  • 63.

    The just reward for dismantling settlements!

    M, 01/10/08 15:38

    Thank Sharon end sons. Thank his Ass-Shiners in Kadima as well.

  • 62.

    אנלוגיה מוזרה

    דני, 01/10/08 10:44

    בלבנון חיזבאלה חטף לבן השקט מוחלט מול החמאס הרגיעה באה מתוך חולשה לכן יורים קאסמים אחת לשבוע

  • 61.

    אפשר לשחרר את גלעד שליט מחר בבוקר - הוא הסתכן בעבורנו - חובתנו להחזירו (ל''ת)

    שום מאזן לא יופר עם שיחרורו, 01/10/08 09:19

    • עוד אודי אדם או גל הירש.........פלספנים לא חסר בצהל......

      נעים אסרף, 01/10/08 13:17

      רק שלא ייצג אותנו בארוויזיון 2009 ,אחרת נובס גם שם.

  • 60.

    המסקנה: לא להיות צבא מוסרי אלא צבא מנצח.

    אטילה מלך ההונים, 01/10/08 09:05

    ואם צריך לפוצץ מצבור תחמושת מתחת לבית ספר אז לעשות את זה.
    במלחמה הבאה יהיו הרבה מאד הרוגים,
    אם נהייה מוסריים הם יהיו בצד שלנו,
    אם המטרה תהייה השמדת האוייב בכל מחיר, חיילי ואזרחי האוייב ישלמו את המחיר ואזרחי ישראל ייבכו בדמעות תנין ויצקצקו בלשון בזמן שייראו בטלוויזיה את ההרס בעזה או בלבנון.
    אני בעד אפשרות ב'.

    • מה מוסרי במלחמה?מי שמוסרי לא יוצא למלחמה,נישאר למות בבית.

      צבא לא יכול להיות מוסרי, 01/10/08 12:55

      אלא אם כן הריגה זה דבר מוסרי כי במלחמה הורגים.זה לא מדע מדוייק,במלחמה נהרגים הרבה אנשים שנימצאים בשטח האש,גם כאלה שהם לא חיילים.הרי במלחמה אנחנו גם הורגים את חיילינו שלנו לפעמים.כך שכל מי שדורש ירי מדוייק רק בחיילי האוייב וטוען לפושע על כל מי שפיספס ופגע באזרחים הוא מעוות או אוייב שמנסה לרפות את ידנו תוך כדי הלחימה.מנהלים את ישראל כיום אנשים מעוותים,חלשים ולא מחונכים שלא יודעים את דרך הישר.והם מביאים אותנו לידי ריפיון והורסים את האזור כולו,מייצרים בו כאוס של טרור ע''י זה שהם לא ממגרים את הטרור באמטלות מגוחחות כאלה או אחרות.אלה פרזיטים שגדלו עם כפית של יוגורט בפה ולא מבינים מלחמה מהי.גם אודי ברק שלא מסוגל לעשות את העבודה שלו,גדל לתוך מדינה מוכנה וחושב שזה הגיע בקלות ולא מבין שבשביל שהוא יגדל במדינה מוכנה היה צריך למגר ולהכריע את האוייב שזה במלחמה שבה הורגים את האוייב ונהרגים גם אזרחי האוייב.אם הוא לא מבין שבכל מלחמה נהרגים אזרחי האוייב אז המצב חמור.שינסה להכריע את האוייב ללא היפגעות של אזרחי האוייב וכך הוא ייצר לנו מלחמה רצופה ובילתי ניפסקת לדורות הבאים.אודי ברק הוא לא האשם היחידי אבל כתוצאה מהיותו רמטכ''ל והפרופוגנדה על היותו גיבור הוא מושך אל עצמו אש על חוסר יכולתו לבצע את העבודה,בדיור כמו חסר היכולת האחר,דיכטר,ראש השב''כ שלא מסוגל למגר את משפחות הפשע.אלה דברים פתטים,לא שהם לא מסוגלים אלא שהם ניהלו לנו דברים כאלה חשובים בעבר ורק עכשיו אנחנו רואים ומבינים את יכולותיהם.

      • אתה צודק במיליון אחוז . במיוחד מכך שהמלחמה שלהם בנו

        עין תחת עין ---- הכי צודק !, 02/10/08 08:16

        היא לא מוסרית נטו ....הם יורים קסאמים לעבר אוכלוסיה אזרחית .... מתפוצצים במסעדות ובאוטובוסים אזרחים .... דורסים עם טרקטורים אזרחים ....

  • 59.

    יכולה לעשות הכל ? את גלעד שליט לא! וקצת מפחדת מהמחיר

    קובי, 01/10/08 08:09

    אפשר לומר שדי מגמגמת מול החמאס...כשצריך ברגעים אלה לרדוף ולכסח להם את הצורה

  • 58.

    פושעי אוסלו ומושחתי ההתנתקות לדין-הימין הזהיר מפני לבנוניזציה בדרום וצ

    קורן נאוה טבריה!, 01/10/08 06:13

    וצדק-אבל הפכו את הימין ''לסייעני החאמס''ו''פחדני השלום''(רבין) ל''אנשי האתמול''(פרס) ''לחולי נפש''(השמאל הקיצוני, סרסורי השלום ומשיחי אוסלו)
    למרות שצדקנו השמאל ממשיך בשלו בסיועה של התקשורת השמאלנית -ואין מושיע!

  • 57.

    העבודה של ישראל היא לא מלחמה יום יומית בטרור ולא בניית סדום-עמלק

    Avi Ecuador, 01/10/08 00:10

    אם יש אצלם טרור שיוצא החוצה עליהם לדאוג שלא יצא ולא יפגעו ביהודים ולא לעודד ולראות בהם גיבורים שפוגעים ביהודים.
    אם הם לא יכולים אז עושים טרנספר (לערבים ולא ליהודים) ואם זה לא אפשרי אז מוחקים אותם ולא משאירים ארכאולוגיה, הרבה יותר פשוט וצודק מאשר להיות קלגסים ולספר על כיבוש.

  • 56.

    צריך להבין שהעבודה שלנו היא מלחמה יום יומית בטרור.

    ורק כך הוא יעלם, 30/09/08 23:09

    אין טעם למשאים ומתנים עם הטרור,ואין טעם ''לשלום'' עם הטרור,גם לא ''לרגיעות''.אירגוני טרור זה לא מדינה שעושים איתם שלום.אירגוני טרור אלה פושעים,רוצחים,אלה אנשים מופרעיםאנטיפטים שאין שום ערך לחתימות שלהם על נייר.פושעים אלה אנשים ללא מוסר,מה הערך של חתימה שלהם?ע''י מילחמה בילתי פוסקת בטרור אנחנו נעייד אותו,אנחנו החזקים,לנו יש אמצעים,לנו יש כוח וטכנולוגיה,כך שאנחנו יכולים לייצר יותר נזק לטרור מאשר הוא לנו וכשזה יבוא באופן רצוף הוא פשוט יתמוסס.ככה ישראל עבדה תמיד לפני הסכם אוסלו והטרור לא הצליח מעולם להרים את הראש במדינתנו.חייבים להחזיר את הדרך ! למדינת ישראל,קודם כל חייבים לעייד את ממשלת הבובות של הבית הלבן שיושבת בירושלים.רק ממשלה ישראלית יכולה לנקוט בפעולות שטובות לישראל.אי אפשר לנצח מלחמה ע''י ממשלה שנישלטת בשלט רחוק ע''י מדינה זרה שלה אינטרסים שונים משלנו,יש לה את מדיניות החוץ שלה שהיא צריכה לממש וזה מתנגש עם האינטרסים של מדינת ישראל ותושביה.עד שלא תהיה ממשלה עצמאית בירושלים לא נוכל להכריע את הטרור.להעיף את הבובות הביתה.

  • 55.

    ההסטוריה חוזרת...

    רותם, 30/09/08 22:07

    אהוד ברח, שברח מלבנון, והפעיל את שעון הזמן, לפתיחת מלחמת לבנון השנייה, הוא אותו אהוד ברח,שברח מרצועת עזה והעדיף לנהל מו''מ (מום...)עם החמאס במקום להכריעו... ההסטוריה כידוע נוטה לחזור על עצמה, וכשם שהבריחה האומללה מלבנון הביאה למלחמת לבנון השנייה בה כשלנו להכריע את החיזבאללה, כך תפרוץ בעתיד ( הקרוב?...), מלחמה בדרום עם החמאס המתעצם, שספק אם נוכל להכניעו, ע''י הנהגה מדינית וצבאית מהססת.

    • ל55 רותם תהיה ענייני מה הקשר לבקר ולברח אתה לא הייתה שם ולא מבין (ל''ת)

      hasson72, 01/10/08 20:24

  • 54.

    לא צריך להיות גנרל כדי להבין זאת! רק אולמרט לא מבין (ל''ת)

    כי הוא רמטכ''ל שרץ עם מעטפות!, 30/09/08 22:06

  • 53.

    אז למה אין פעולה לחיסול החמס כי הדרג המדיני משקף את העם העם זבל,,,,,, (ל''ת)

    אם הבנתי מה הבחור אומר זה פעולה, 30/09/08 21:48

  • 52.

    ma shedahuf

    dai, 30/09/08 21:46

    ahshav lesalek et mifleget kadima shehukma beofen mlahuti ah asta hahi harbe nezek leIsrael.kol yom sheover umifleget habogdim kan ze ason leumi.

  • 51.

    עשרים אלף איש לא נחשב לצבא קטן ובעיקר כשהוא מגובה בחיזבאללה ובאיראן. (ל''ת)

    האיכפתית, 30/09/08 21:33

  • 50.

    אלוף יואב גלנט.

    אריק, 30/09/08 19:46

    לא ינום ולא ישן שומר ישראל
    תודה לך וכל הכבוד ! אריק.

  • 49.

    בעתיד טיל כנגד טיל (ל''ת)

    משה, 30/09/08 19:01

  • 48.

    בעתיד טיל כנגד טיל (ל''ת)

    משה, 30/09/08 19:01

    • yes

      hapel jerusalem, 02/10/08 01:15

      you are right broooo

  • 47.

    גלנט-מפקד גדול ואיש מבריק

    לוחם שייטת לשעבר, 30/09/08 18:59

    כלוחם שייטת ששירת תחת גלנט אני יכול להעיד
    שמדובר באיש חכם ומפקד אמיץ ומוכשר.
    אני שקט הרבה יותר כשגלנט נמצא במערכת הבטחון.

  • 46.

    תגובה ל- 34 התכוונת לכתוב גלנט לא מדבר הרבה עם התקשורת באופן רשמי .... (ל''ת)

    יואב, 30/09/08 18:22

  • 45.

    מי אשם בכשלון בדרום - גלנט?!

    מתן, 30/09/08 18:19

    הבנו שבכשלון בצפון אשמה הצמרת הצבאית אבל שכחת להזכיר מי אשם בשלל הקאסמים שאני חוטפים בדרום. האחריות לכשלון כמו גם הפעילות חסרת התכלית של צהל כולם שלך ושל חברך נהג הטרקטורון.....(סליחה האבא של נהג הטרקטורון)

  • 44.

    מר גלנט איפה אולמרט, ופרץ בכל המילים שאתה משפריץ לכל כיוון ??? (ל''ת)

    פולטיקאי קטן שכמותך !!!!!!!!, 30/09/08 18:12

  • 43.

    יואב גלנט ואשכנזי = הזרזיר והעורב. (ל''ת)

    נתן. ש מעלות, 30/09/08 18:02

    • נתן ש. מעלות - מה שלום אלמרט? מזמן לא יצאת להגנתו... :-) (ל''ת)

      משה ש. מעלות, 30/09/08 18:11

  • 42.

    אפשר לשחרר את גלעד שליט מחר בבוקר - אולמרט לא רוצה !!! (ל''ת)

    לא נשכח - לא נסלח, 30/09/08 17:58

  • 41.

    יש משהו בדבריך

    דניאל, 30/09/08 16:57

    אני חושב שהרבה מן הדעות שלך הן נכונות אך חשוב לזכור לא להתבייש או לפחד להגיד דברים אני חושב שאתה מפחד להביע /להרחיב דעתך לגבי המון נושאים כמו ההתנתקות ותפקוד הרמט''כל וחבל.
    שנה טובה

    • הוא לא נשמע לי כמפחד בכלל...פשוט הידיים שלו כבולות.

      אביהו, 30/09/08 17:34

      אם הוא פוחד, אני מאמין שהוא פוחד לדבר. אתה בטח יודע מה קורה כאן למי שמדבר ומביע את דעתו באמת בצורה חופשית.

      אמנם ל''סיביר'' הוא לא ישלח ולא יכרתו לו את הראש אבל את התפקיד הבא הוא יעשה בבית.
      הוא נתן תשובות מדויקות ומחושבות....
      לדעתי.

      • גלנט מפחד מאשכנזי מאד מאד, מי לא בעצם? אווירת טרור בלשכת הרמטכ''ל (ל''ת)

        זה לא חדש..., 30/09/08 18:10

  • 40.

    גלאנט, אני לא מכיר אותך אבל התרשמתי לטובה.

    אביהו, 30/09/08 16:19

    אני מקווה שיום אחד תגיע אתה לעמדת כח והחלטות חשובות בענייני ביטחון יהיו בידיים שלך. המדינה זקוקה לאנשים כמוך: ישרים, אמינים ולא רברבנים.

    עשית עלי רושם של ''אחד שיודע על מה הוא מדבר''.
    אהבתי שאמרת ''שלא כל כך אהבת'' (ואני בטוח שאמרת את זה בעדינות:-) את מה שראית בצמרת השלטון.
    אני מקווה שיום אחד כשתגיע אתה לעמדה בכירה יותר (וזה יהיה רק בעזרת השם) וינתנו לך ההחלטות החשובות, תדע מה לעשות.
    צמרת השלטון שלנו (כמו כמעט כל שלטון אחר) מאוד מושחתת ומאוד קשה או כמעט בלתי אפשרי להשאר שם בלי להטמע בשחיתות.
    אני מקווה בשבילך שתיזכור את מה שלא אהבת שם ותדע להתרחק מזה, אל תהפך לאחד כמוהם.

    ''חזק ואמת ואל תחת'' מילים אלו נאמרו למנהיג ''אחר'' של העם היהודי ע'י הקדוש ברוך הוא לפני הרבה מאוד שנים.
    ותהיה סמוך ובטח שלהבדיל מצמרת השלטון והבטחון שלנו,
    ''הוא'' לא ישן אף פעם :-)

  • 39.

    כתבה מצוינת כסיפור לניתוח ארוע, בשטח המצב גרוע עד חרא

    טורונטו טורונטו, 30/09/08 16:03

    באשמת המנהיגות הפוליטית הנשענת על גנרלים נפלים יוצאי סיירת מטכ''ל ויחידות מיוחדות אחרות,חסרי עמוד שידרה ויכולת ביצעית.

  • 38.

    הדבר הכי עצוב=ממשלת ישראל של רבין ופרס ואוסלו = הזמינו את המחבלים.... (ל''ת)

    אלינו הביתה!, 30/09/08 15:42

  • 37.

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!! (ל''ת)

    זו המציאות, 30/09/08 15:18

    • חסר בנוסחה המרכיב העיקרי - השמאל העמלק-בוגדני (ל''ת)

      כל האמת ורק האמת, 30/09/08 15:47

  • 36.

    באמת תודה לרבין ופרס, לשרון ואולמרט לביילין ורמון וציפי. תודה רבה. (ל''ת)

    כמה יהודים חפים משפע ימותו עכשיו? ולמה ?????????, 30/09/08 14:47

  • 35.

    מישהו כאן שכח שממשלת השמאל מזרימה כספים לבניית החמאס (ל''ת)

    הרצל, 30/09/08 14:24

  • 34.

    גלנט לא מרבה לדבר עם התקשורת . מוטב להקשיב לדבריו טוב טוב !

    ישמעאל, 30/09/08 13:28

    יואב גלנט , אחד המקצוענים שנותרו בין האלופים בצהל , ממעט להופיע בפני התקשורת כי זה באופיו . צריך להקשיב היטב לדבריו כי ניתוחיו בד''כ קלעו בול !

  • 33.

    יישר כח כל הכבוד אם יהיה רמטכ''ל אני אשן בשקט (ל''ת)

    מורן, 30/09/08 13:24

  • 32.

    שבלוני עייף ומדאיג שככה חושב אלוף,מתאים למ''כ בגולני (ל''ת)

    רוני מור, 30/09/08 13:22

    • ומה ''חושב'' רמטכ''ל כמוך?! (ל''ת)

      עוד אידיוט, 30/09/08 14:55

  • 31.

    ברוך השם שברק שר הבטחון (ל''ת)

    בגין, 30/09/08 13:05

  • 30.

    קבר יוסף

    גבי, 30/09/08 12:58

    חולשתנו וכשלוננו הקולוסלי החל בהפקרת חילינו הפצועים בקבר יוסף כאשר שני ''''המנהיגים'''' מופז וברק הפקירו את ילדינו ואחינו לדמם למוות בניהם גם מדחת יוסוף הי''ד. וזאת בשל יהירותם וחולשתם המנהיגותית. לא נשכח ולא ניסלח עד שיעלמו אלה מעינינו לעד.

    • נכון ומדוייק

      עדי, 13/11/08 22:18

      כל הכבוד.
      מופז וברק אחראים לכשל הערכי הגדול ביותר שידע צה''ל. הפקרתו של שוטר מג''ב מדחת יוסוף לדמם למוות בקבר יוסף.

      באתר Yנט תגובה זו מצונזרת. נראה שהם החברים-של...

  • 29.

    תשמידו את הסרטן הזה במהירות האפשרית...אל תרדמו כמו בצפון (ל''ת)

    הרצל, 30/09/08 12:52

  • 28.

    מי שלא מרוצץ את ראש הנחש בעודו קטן, שלא יתפלא אם יוכש כשהנחש יגדל (ל''ת)

    המנהיגות הפחדנית והרופסת שלנו, אשמה במצב שנוצר, 30/09/08 12:40

  • 27.

    הכתובת: אהוד ברק

    קפרוביץ זאב מקצרין., 30/09/08 12:38

    שהחיבאללה גדל בלבמון היה אהוד ברק
    ראש הממשלה ושר הביטחון.
    שהחמאס גדל ברצועה שר הביטחון הוא אהוד
    ברק.
    אהוד ברק הינו חוליה חלשה שמחליש את
    המדינה.

    • כשחיזבאללה קם בלבנון היה שם בגין,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      שושו, 30/09/08 13:00

      • זה לא משנה את העובדה שברק חוליה חלשה

        Avi Ecuador, 30/09/08 15:11

        בימיו גם התחילה האינתיפאדה בשטחים למרות כל שהציע לערפאת כשהיום אם הם היו משתפים פעולה עם השמאל הייתה להם מדינה וישראל הייתה במצב הרבה יותר חמור.

    • ברק מפחד להתמודד,הוא בורח מהתמודדות וזה נותן קרקע פוריה ושקטה

      לטרור להתפתח, 30/09/08 16:29

      הוא נימנע מלנקש את העשבים,אז הם מתפשטים לכל עבר.ברק נימנע מלהתמודד עם העשבים.הוא לא מוציא אותם,הוא לא מרסס אותם,הוא בורח,והם גודלים.נוסחה פשוטה,דרך הטבע.הרגיעה עם החמס היא בריחה ולהתמודד עם הטרור,שזה בריחה מלמקש את העשבים אז הם גודלים ומתפתחים.מייצרים לנו פה גונגל של טרור כמו באמזונס.אח''כ כבר אי אפשר יהיה להתמודד איתו כי גונגל זה דבר חזק.

      • השפן הקטן ברק

        השפן הקטן, 30/09/08 20:39

        התנגד להפצצת הכור הסורי כמו פרס בזמנו שהתנגד להםצצת הכור העראקי.

  • 26.

    הבעייה היא אצלנו, לא עם האויב

    סילבי, 30/09/08 12:18

    הבעייה היא שאנחנו פועלים לפי קודים מגוחכים שלא מתאימים למציאות בעוד שלאוייב אין שום מחסומים מוסריים כלשהם!
    מי שאמר שלא פותרים דברים בעוד כח פשוט טועה ומטעה. אני לא אומרת שצריך לטבוח בפלסטינים אבל צריך להבהיר גם להם וגם לכל העולם שאם האזרחים שלנו מותקפים, האזרחים שלהם גם יותקפו - אין דרך אחרת. לא יתכן שמדינה תקריב את אזרחיה וחייליה כדי לחסוך את חיי האוייב. זה מה שהביא אותנו למצב הזה.

    אני מתארת לעצמי שאפשר לעשות עוד הרבה מאוד דברים ברמה הצבאית ולא פחות ברמה ההסברתית, החוקית והמדינית. אנחנו פשוט לא יודעים לעמוד על שלנו ולהעביר את המסר ביעילות.

  • 25.

    לא להתפלא נתניהו הנביא טען זאת שנים והנה ה מתממש! (ל''ת)

    אליהו הנביא, 30/09/08 12:12

    • מאז שחרב בית המקדש ניתנה הנבואה לשוטים,,,,,,,, (ל''ת)

      הלוחש לסוסים, 30/09/08 13:02

      • אם אתה מתייחס ברצינות ל''נבואה שנתנה לשוטים''

        Avi Ecuador, 30/09/08 15:38

        ורואה בנתניהו שוטה אז עליך לדאוג יותר מפני שהנבואה נתנה לו ודבריו אמת לפי דבריך...
        (הלוחש לאידיוטים).

    • אף פעם שרון או אולמרט לא טענו שיהיה שלום אחרי ההתנתקות

      רן, 30/09/08 16:06

      ההתנתקות באה להוציא 5000 יהודים מתוך הר געש של 1,500,000 ערבים.אף אחד לא חשב שזה יועיל מבחינה בטחונית לישראל,זה יועיל לילדה בת 5 שלא צריכה לחיות בגוש קטיף כשלידה יש מאות אלפי טורפים.נתניהו לא ניבא כלום,הוא אמר משהו שכולם ידעו,רק הוא צעק אותו בקולי קולות

  • 24.

    ותודה לבינלין על כך שדאג שהשטחים הטרוריסטים ישארו מוגנים מידי צה''ל (ל''ת)

    רז, 30/09/08 12:09

  • 23.

    גלנט- הרמטכ''ל הבא. (ל''ת)

    אזרח מהשורה, 30/09/08 12:04

  • 22.

    הוא קם כי אתם והמנהיגים הכושלים נתתם לו לקום

    יניב, 30/09/08 12:00

    והאשמה עלינו............

  • 21.

    עצוב לאמר - אם בקרב יהרגו עשרות חילים - אז חייל אחד בשבי לא יכול למנוע

    פנינו לשלום מושבים ריקם, 30/09/08 12:00

    שקט ממדינה שלימה .

    הזיות השקט והשלום לא מסתדרים עם השיעים הרוצים לכבוש .

  • 20.

    סרטון בלעין מככב הסתה רבתי בכל ערוצי ה-TV הערביים (ל''ת)

    איתן-דרום, 30/09/08 11:48

  • 19.

    ליהודים היה הרצל ולפלסטינים היה פרס והשמאל שהולך שולל (ל''ת)

    היסטוריון, 30/09/08 11:45

    • ואת הזכויות שהרצל הבטיח לראשיד-ביי אתה לא מוכן לתת

      היסטוריון, 30/09/08 12:50

      אז גם מה להיסטוריון ליהודים?
      כנראה שגם היסטריון הולך אחרי פרס והשמאל, או דמות מפוקפקת אחרת ולא אחרי הרצל....

  • 18.

    תמשיכו לחשוב שהם הפועלי ביניין שלכם, הם מלאי כח ונשק (ל''ת)

    בקרוב יראו לנו מה זה, 30/09/08 11:34

  • 17.

    עימות היום כשהם קטנים יחסית ולא בעוד שנתיים כשהם ענקיים

    אזרח מודאג, 30/09/08 11:25

    יש לצאת לעימות עם הפלשתינאים עוד היום!!!
    להכות ולהכות ולא להמתין עוד שנתיים ולחטוף אותה.
    מה באמת למדנו מוינוגרד??!!
    אל תתנו לשקט המדומה לסנוור אתכם, יש לפעול מיד!!

  • 16.

    תיקון לא צמח מתחת לאף אלא מול העיניים שהמוח שלו לא השכיל למנוע (ל''ת)

    עופר, 30/09/08 11:24

  • 15.

    ושוב ברק ברח.הוא פחדן והחליט שעדיף לו ליברוח מאשר ....

    גדי, 30/09/08 11:22

    להיכנס למבצע בעזה שעלול לחסל לו את הקרירה כמו לפרץ ולכן ברח כהרגלו.גם הוא האשם היחיד כיום לאי שיחרורו של שליט בעצם הפסקת האש המפוברקת הזאת.

    • הקוסם הלוחש לרבנים (ל''ת)

      ביבי המדליף, 30/09/08 13:04

  • 14.

    ההתנתקות הצליחה

    אלי, 30/09/08 11:14

    אכן ההתנתקות הצליחה מעל ומעבר, הרי כל מטרתה היתה לדפוק את הדתים, ואת זה עשיתם בהצלחה עצומה. הפכתם אלפי אנשים לפליטים חסרי בית, הרסתם את כובדם את פרנסתם, הם כבר שלש שנים במחנה פליטים. חיללתם עשרות בתי כנסת, חיללתם בית קברות.
    צבא שלם התאמן שנה וחצי למשימה החשובה הזאת ועשה אותה בהצלחה.
    כל היתר התבוסה בלבנון, בנית צבא מחבלים בעזה חטיפת שליט, באמת לא משמעותים. העיקר שהמשימה העיקרת לדפוק את הדתיים המתנחלים הצליחה.

    • למה שונאים את המתנחלים? לא חסרות סיבות

      אמנון, 30/09/08 12:13

      ציינת עובדה חשובה: רוב העם שונא את המתנחלים! אני חושב שלא צריך להסביר למה...טוב, אולי בכל זאת (בקיצור): יש אצלם חוצפה, אטימות, גבהות לב,ורצון אדיר לכפות עלינו את התפישות המשיחיות והלא-רציונליות שלהם. קדושת הארץ שלהם קודמת לקדושת החיים שלי ושל משפחתי. הם מזלזלים ברוב השפוי, בדמוקרטיה, ובערבים- פלסטינאים, שהם (מה לעשות) שכנינו ושותפינו לגורל.

      • אני לא גר בשטחים ואני חושב שההתנתקות היא כשלון! וגם אמנון הוא כישלון

        אלכס טוקבק, 30/09/08 13:36

        אבל אמנון השמאלן אף פעם לא יקח אחריות לכישלונות שלו. אף פעם. אוסלו היה נפלא, ערפאת היה איש שלום אמיץ, ההתנתקות היא הצלחה ורק המתנחלים הרעים אשמים בכל הבעיות , המפחידנים האלו שאמרו שבסוף ירו עלינו טילים וירו עלינו מהנשק שנתנו לערפאת ואנשיו וכל שטח שניסוג ממנו יהפוך לבסיס טרור. הם האשמים במצב!

      • סיכמת את זה יפה מאוד (ל''ת)

        מסכימה עם כל מילה, 30/09/08 14:06

      • רק השמאלינם שונאים את המיתנחלים והם מיעוט קטן.

        אתה תיראה בבחירות, 30/09/08 18:10

        הסתה תיקשורתית נגד המתנחלים לא מייצגת דעת רוב העם.אפשר להגיד אפילו שרוב העם שונא את השמאלנים יותר מאשר את המיתנחלים.אתה תיראה בבחירות את ההבדל במנדטים בין השמאל לימין.

      • עד כמב שאני יודע רוב העם שונא את השמאל.

        עלי-בבה, 30/09/08 19:12

        ולפחות מעריך ומכבד את המתיישבים. ומה הקשקשת הזאת על ''קדושת החיים'' שלך? פה זה לא אירופה. פה זה מקום אלים. מפחד? תוציא דרכון ותהגר מכאן. אתם, עם הפחדנות שלכם מביאים עלינו עוד טרור ומלחמות.

        • אני אולי פחדן אבל לא כל כך טיפש (ל''ת)

          אמנון, 30/09/08 23:58

    • תגובה של חסר מח

      ע.ג, 30/09/08 12:30

      ההתנתקות הצליחה משתי סבות. האחת שיש הרבה פחות פצועים והרוגים גם אזרחים וגם חילים והשניה כי אנחנו לא שולטים יותר על עם אחר. התנתקות דומה צריך לעשות גם ברשע. כשיש בעיות צבאיות צריך לפתור אותן ע''י הצבא ולא ע''י כבוש התנחלויות ושליטה בעם אחר.

      • את כל ההרוגים שלא נהרגו ברצועת הביטחון שילמנו בלבנון השניה.

        ניר, 30/09/08 13:15

        וגם בעזה יהיה אותו דבר רק ששם נשלם מחיר גבוה יותר. חבל שאנשים כמוך לא מסוגלים לראות שני צעדים קדימה, כי בסוף אתה מסכן רק את המשפחה והחברים שלך. שנה טובה.

      • שליטה בעם אחר? מה הססמאות הנבובות האלה?

        עלי-בבה, 30/09/08 19:17

        ומה עם ערביי ישראל? והדרוזים והפליטים מאפריקה? ומה עם עשרות אלפי טיילנדים שעובדים כאן? תפסיקו עם הססמאות הריקות שלכם.

      • השמאל קופץ מקומה 70, בקומה ה65: ''בנתיים הכל טוב יותר'' (ל''ת)

        MIGUEL, 01/10/08 09:38

  • 13.

    הוא לא גודל לבד,אנחנו מגדלים אותו !

    אנחנו,אנחנו,אנחנו,נחנו !, 30/09/08 11:11

    אנחנו נתנו לו רגיעה,אנחנו נותנים לו דלק,אנחנו נותנים לו חשמל,אנחנו נותנים לו אוכל ותרופות,אנחנו נותנים לו עוד הרבה דברים.אנחנו הבאנו את הטרור מתוניס,נתנו לו לגיטימציה,חנינה והקרה בין לאומית ומתוך זה אישור לקבל כספים רבים מהעולם.הוא גידל לנו בתוך המדינה ישות טרור,חממה משוכללת לטרור,ואנחנו מפטמים אותו כבר 15 שנה.זה לא גודל פיתאום יש מאין.זה גודל כי אנחנו מגדלים אותו ודואגים לו בתרוצים שונים ומשונים,''אזרחים חפים מפשע,הומניות,שלום,שמלום''.הוא לא גדל מעולם לפני שהתחלנו לגדל אותו מלפני 15 שנה.כשאין דרך,כשמנהלים את המדינה אנשים שלא קיבלו חינוך,אז הם קלים לעיוות המציאות ע''י רשעים שמטיפים להם ולוחצים עליהם.

  • 12.

    ותודה רבה לאריק שרון שהקים את חמאסתן לפי מורשת רבין-אוסלו (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 30/09/08 11:10

  • 11.

    א. ישנם שיבושים בכתבה. ב. מדוע נידמה לי שאנחנו נחלשים וכל האירגונים ..

    עדינה, השרון, 30/09/08 11:09

    המוסלמים סביבנו מתחזקים משתכללים ומצעצמים. זו לא אשלייה, זו לדעתי המציאות. אצלינו נוהים ללהיטות סביב סיר הבשר ואילו הערבים מחזקים את נחישותם בראותם אותנו נחלשים ומתבכיינים.

  • 10.

    לתת בראש

    יעקב ק, 30/09/08 11:06

    הצבא הרוסי לא היה מתעסק בסיסמאות,ובהפתעות.הרוסים היו נותנים מהר וחזק.למען יראו וירעו

    • די כבר עם ההשוואה האינפנטילית הזאת

      אני, 30/09/08 14:10

      הרוסים גם לא צריכים אחר כך לתת דין וחשבון לכל העולם ולעמוד מול סכנה קיומית של מדינה קטנטנה המוקפת מיליוני אויבים.

  • 9.

    עושה רושם רציני..

    רונן, 30/09/08 10:58

    ..בטח לא ילך לפוליטיקה אחרי בצבא.

  • 8.

    א. ישנם שיבושים בכתבה. ב. מדוע נידמה לי שאנחנו נחלשים וכל האירגונים ..

    עדינה, השרון, 30/09/08 10:58

    המוסלמים סביבנו מתחזקים משתכללים ומצעצמים. זו לא אשלייה, זו לדעתי המציאות. אצלינו נוהים ללהיטות סביב סיר הבשר ואילו הערבים מחזקים את נחישותם בראותם אותנו נחלשים ומתבכיינים.

  • 7.

    האשמה היחידה היא של...

    אשמה, 30/09/08 10:49

    ישראל השפנפנה...

    • נפשית ורוחנית ,פוטין הוא ראש הממשלה שלי.... הוא יצילנו מאובדון. (ל''ת)

      נטע גירון,סביון., 01/10/08 13:19

  • 6.

    ארז צוקרמן לא יאהב את זה.... (ל''ת)

    מיקו, 30/09/08 10:47

  • 5.

    גלנט-זה מה שיש ללך לומר על מפקדי האוגדות שהופקרו ע''י הרמטכ''ל שלך? (ל''ת)

    רואים שהוא פוחד מאשכנזי!, 30/09/08 10:40

  • 4.

    מנקודת התצפית שלך

    deker, 30/09/08 10:23

    כשליש של אריק שרון, האם אהבת את תהליך קבלת ההחלטות שהביא למינוי שלך כאלוף פיקוד??!!

  • 3.

    ''גדל לנו צבא של טרור מתחת לאף''= איזה שטויות!! זה היה שקוףף!!!! (ל''ת)

    אוף, 30/09/08 10:22

  • 2.

    אף מילה על השקלים לעזה ?

    אבי, 30/09/08 10:17

    לא גלנט ולא כספית מעיזים לדבר על זה - רק נועם שליט

  • 1.

    על הישראלים להפסיק לסחור עם חמאסטן ולממן את הטרור

    שם, 30/09/08 10:15

    האם ליהודים בישראל חשוב יותר הסחר בעזה מהמלחמה בטרור?

    • כניראה שכן (ל''ת)

      אילן, 01/10/08 08:09

    • בטוח שכן (ל''ת)

      א, 01/10/08 08:11

      • אלוף בצה''ל מפחד לענות על השאלה האם ההתנתקות נכשלה ????????????????????

        ככה הם גירשו אותנו - רק בכדי להתקדם בדרגה !!!!!!!!, 02/10/08 14:22

        בלי מצפון ובלי שכל והבנה !