• 95.

    בזכות השמאלנים האנטישמיים סייעני הטרור הם יקבלו את כל ישראל!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 28/09/08 20:06

  • 94.

    האימפראליזים המוסלמי רוצה להקים מדינה שתיקרה א''''אהמ

    פקק תנועה קרית ביאליק, 28/09/08 11:37

    ארצות ה איסלם המאוחדות

  • 93.

    הניג'אד האירני מדקלם נאציזם והעולם לא ממצמץ, אז גם הוא רוצה (ל''ת)

    לאט ובהדרגה עולה האנטישמיות ומלבלבת, 28/09/08 11:03

  • 92.

    מה, לא יצאו כמה שמאלנים להגיד שהוא צודק? (ל''ת)

    הם צריכים להיות מרוצים עכשיו, 28/09/08 10:58

  • 91.

    אינני מתרגש מנביחותיו של נסראללה,לא חינם אינו יוצא ממאורתו.

    נתן.ש מעלות., 28/09/08 10:47

    הוא למד לא מעט מהמלחמה האחרונה.

  • 90.

    בן גוריון ידע מה לענות

    עמיר, 27/09/08 23:34

    על טענת הערבים שארץ ישראל וירושלים נגזלו מהערבים על ידי הציונים, ענהבן גוריון בפני ועדת פיל: התנ''ך הוא הקושאן (=שטר בעלות) שלנו על הארץ הזאת''.
    הייתי שמח לראות את שרת החוץ שלנו מדקלמת בפני עם ישראל ובפני העולם את הדברים של בן גוריון כתגובה לדברי השטן מלבנון..

    • כבר ענו לצבוע הזקן-למה אתה לא שומר את התורה,שמכוחה אתה בא??? (ל''ת)

      והמבין יבין-ולא חיים יבין..., 28/09/08 02:30

  • 89.

    הוא צודק!גם ביבי לא מסוגל להנהיג את היהודים,וכשפייגלין ינצח אותו ייפסק (ל''ת)

    ייפסק משבר ההנהגה, 27/09/08 20:46

  • 88.

    חיחיחי.. הוא פוחד שליבני את ברק יחזירו את חוות שבעא ויגמרו לו את

    ירמיהו, 27/09/08 20:17

    הלגיטימציה בהחזקת כח מזויין. ואחרי שליבני תגיע להסכמות עם אבו מאזן ותחזיר את ירןשלים לפלשתינאים, מה אז?! מגיעים לשייך מוניס וג'מוסין? או במקרה למנשייה? נסראללה,
    הרי את חייך תגמור בבור שאתה מסתתר בו, או שתצא ותחשוב שפ'חד לא יודע ותהפוך לבשר קצוץ, כזה שהבוכרים שמים בגודגודז'ה שלהם.
    תסתום את הפה ותירגע. אגב, וידאת שכל תושבי לבנון שנטחנו ע''י חלוץ וחבריו קיבלו את בתיהם בחזרה?

  • 87.

    למי שלא בקיא, נא לקרוא ולהשכיל:

    קרן, 27/09/08 19:19

    מיד לאחר שדוד הופך את ירושלים לבירתו, הוא רוכש מבעליה - ''ארוונה היבוסי'', גבעה קטנה, על גבולה הצפוני של העיר. הרכישה מתועדת בתנ''ך בשני מקומות (שמואל ב' כד:כד ודברי הימים א' כא: כה).

    גבעה זו, היא המוכרת לנו כ''הר המוריה''

    לכאן עלה אברהם להקריב את בנו, יצחק וכך אמר:


    '' 'ה' יראה', אשר יאמר [עד] היום, 'בהר ה', [ה'] יראה' '' (בראשית כב:יד).

    כאן גם חלם יעקב את חלומו המפורסם, על סולם שראשו מגיע השמיימה ואמר:


    ''מה נורא המקום הזה! אין זה כי אם בית אלוקים, וזה שער השמים.'' (בראשית כח:יז)

    לא פלא אם כן, שכל כובש גדול במהלך ההיסטוריה האנושית רצה (או רוצה), שאתר זה יהיה ברשותו. (ירושלים נכבשה או נהרסה 36 פעמים במשך 3,000 שנים!).


    על פי היהדות, על ''אבן השתייה'', הושתת העולם כולו וממנה שואב העולם את חיותו הרוחנית.

    כיום ניצב על אותו מקום קדוש, מבנה מוסלמי הידוע כ''כיפת הסלע''.

    הערבים הם הכובשים את המקום שנרכש בכסף יהודי!

    • אז מה, להורים שלי היה חוזה חתום ע''י שופט בדבר קניין כחוק

      ימימה התמימה, 27/09/08 20:22

      של בית ובאו כרישי נדל''ן ובתחבולות ''שתו'' את הנכס מידי הורי, אז יש חוזה ויש קנין ונכס אין. ניראה לך שמישהו סופר את מה שכתבת? גם אברהם אבינו קנה את מערת המכפלה,
      אז את רואה אותנו מסתובבים שם חופשי?!
      אנחנו זקוקים למלחמת אין ברירה כמו מלחמת ששת הימים, להשתולל על כל אלה מסביב והפעם לעשות את העבודה טוב, כולל נקיון כל שטח משוחרר. אז תשקוט הארץ 1000 שנים.

  • 86.

    נסראללה חמודי...יש מכונות שיזוף....נעשית שוודי מהממ''ד (ל''ת)

    צפוני מודאג, 27/09/08 18:52

  • 85.

    עד שנסראללה לא מת אני לא מבין איפה אנחנו חיים

    יקי, 27/09/08 18:05

    עוד כמה זמן הכלב מלבנון ימשיך לנבוח .הגיע הזמן להשתיק את הכלב המצורע הזה לתמיד.נסראללה לדעתי צריך למות ביסורים לא בזבנג וגמרנו .צריך שמשהו זרחני ישרוף אותו לאט.

  • 84.

    נסראללה....איזה בעסה זה בלי שמש....כל היום בממ''ד...עוד פותח גורה (ל''ת)

    הרצל, 27/09/08 17:57

  • 83.

    מה המשותף לשהיד מוסלמי ושהיד שמאלני

    Avi Ecuador, 27/09/08 17:55

    המוסלמי מתאבד ורוצח יהודים וכתמורה ו''זוכה'' לגן עדן וירתואלי ו 72 בתולות והשמאלני מאבד עם לדעת בתקווה לגן עדן וירתואלי בכדור הארץ באיזו נקודה קטנה ומקרוסקופית שקוראים לה ישראל והיא אפילו לא ישרפלסטין או מדינת גלות מערבית בטוחה ליהודים.

  • 82.

    השקר הגדול

    מפוקח, 27/09/08 16:50

    האם הערבים החיים בישראל ,בשטחים,ובירדן הם ''פלשתינים''?
    את השם השיקרי הזה התקשורת הישראלית היא שדאגה להחדיר. ערבים אלה אינם צאצאי הפלישתים מהתנ''ך (והם מודים בכך)כל הערב רב הזה הם צאצאי מהגרי העבודה שזרמו לארצינו בזמן המנדט הטורקי והבריטי. אז איזה זכות יש להם? בדיוק אותם הזכויות שיש למהגרים התורכים שהגיעו לגרמניה ואירופה . ירדן היא היא המדינה הפלשתינית כאשר 80% מתושביה הם המהגרים שהוזכרו לע''ל. אבל ראה זה פלא אף אחד בהסברה שלנו לא מדבר על כך ועוסקים רק בהתנצלויות על ''כיבוש'' שגם את המונח הזה החדירה התקשורת למוחות האזרחים.

    • אותו עמלק שזינב ביהודים במדבר ביציאת מצריים

      Avi Ecuador, 27/09/08 17:41

      שתזכו למצוות עמלק שהיום כאיש לא דתי אני מבין את ההגיון שבה.

    • למפוקח לידיעתך,לטורקים בגרמניה יש אזרחות גרמנית.

      נתן.ש מעלות., 27/09/08 18:44

      ואני עד לקום המדינה הייתי גם אזרח ''פלסטינה''.תגובתך בליל אחד של שטויות.

  • 81.

    השמאל צריך לשים לפניו את כל הויתורים שהוא חושב שיש לעשות

    Avi Ecuador, 27/09/08 16:27

    לשאול את עצמו ולנסות להבין מניסיון העבר אם הצד השני יקבל את ההתאבדות הלאומית שהשמאל מוכן אליו ואחר כך לשאול את עצמו אם יש דרך אחרת עם או בלי מניפולציה למחוק את עמלק:
    מדע דת ושמאל.

    מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
    המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
    התאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
    הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צדקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
    עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
    לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השנאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
    שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
    הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
    טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תיקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
    אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
    את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
    ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
    אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
    ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

    • הוויתורים של השמאל היום הם לא מה שהשמאל היה מוכן אתמול

      Avi Ecuador, 27/09/08 17:50

      הוויתורים מחר הם לא מה שהם היום, לשמאל אין גבול לתורת האידיוטיות שנלמדת והושרשה אצלו, גם באוניברסיטאות תורת האידיוטיות לגיטימית, משם יוצאים גם אידיוטים מדופלמים לרוב.

  • 80.

    נסראללהל'ה - והבונקר הוא הבית שלך !!!

    מ.ו.ס.ד., 27/09/08 15:39

    איש לא יקח אותו ממך.
    אולי תצא קצת לשמש להשתזף ? אתה נראה לבנבן.

  • 79.

    אם אנחנו ''כובשים''בארצינו-כפי ששטרנהל והשמאל טוענים- נסראללה צודק!!!!!! (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 27/09/08 14:57

  • 78.

    זמנך עבר! תהיה יותר יצירתי! אה, אתה מוסלמי ? (ל''ת)

    אתה לא מסוגל!, 27/09/08 14:31

  • 77.

    בקרוב אתה תחזיר ציוד! אתה רכושו של צה''ל ! (ל''ת)

    אפסנאי מסיירת מטכ''ל!, 27/09/08 14:12

  • 76.

    יהרי החדשות: בקרוב יצטרף נסראללה לחברו מורנייה בגן עדן לכלבים! באחריות (ל''ת)

    איש מוסד, 27/09/08 13:33

  • 75.

    הכל מתחיל בכלל הגויים

    עמוס, 27/09/08 12:57

    אם אחד כמו אחמדינגאד נואם באום נאום להשמדת ישראל ומקבל מחיאות כפיים סוערות ובהתלהבות זה מספיק בשבילי ששום אומה לא אוהבת אותי כי ברגע שמחאו לו כפיים הם הביעו הזדהות מלאה לדעתו ואנחנו בתומנו מצפים מהאום שיסדר לנו את הבעיות עם הטרור וחשובה לנו דעתם של הגויים הכל אינטרס מהיום צריך לינהוג אם אין אני לי אף אחד לא לי לכסח את הצורה של מי שחושב שיכול ליפגוע בנו עוד כשהוא רק חושב על משהו ולא לחכות לניסיון המעשים שלהם יש לנו כוח להגן על עמנו הנישגב מול כל העולם הרי אנחנו נחשבים למעצמה

  • 74.

    שמישהו יסביר לחמור הזה שפרץ עף ויש עכשיו אשכנזי וברק ! וצבא מוכן חבל

    אמנון בן-יהודה, 27/09/08 12:29

    על הזמן , חשוב שיבין וגם יפנים אחרת לבנון תהפוך לגל חורבות !!!

  • 73.

    נסראללה מותק תה ממש טועה! ''הפלסטינים'' מעולם לא רכשו את י-ם הם כבשו

    וגזלו אותה מגוזלים, 27/09/08 12:10

    למד היסטוריה לפני שאתה פותח את פיך ומפגין את טיפשותך בעולם!

  • 72.

    גם השמאל הקיצוני,כולל ממשלת ציפי-אולמרט, חושבים כי ירושלים העתיקה היא

    דרור מרמת גן, 27/09/08 12:07

    רכוש פלשתינאי-מוסלמי.

    • ממי שמעת את זה? (ל''ת)

      אלון, 27/09/08 16:52

  • 71.

    נסראללה מותק תה ממש טועה! ''הפלסטינים'' מעולם לא רכשו את ירושלים הם כבשו

    וגזלו אותה מגוזלים, 27/09/08 12:07

    למד היסטוריה לפני שאתה פותח את פיך ומפגין את טיפשותך לעולם!

  • 70.

    נסראללה=הטיפש דמגוג עלוב=י-ם זה לא רכוש של אף 1 זה נכס לאומי לכל העמים (ל''ת)

    נ.כהן אנחנו היהודים=יודעים לשמור על נכסים דתיים^:^, 27/09/08 11:51

  • 69.

    גם כל הטילים המפצצות שיש לנו בשבילכם (ל''ת)

    הכל שלכם ובשבלכם, 27/09/08 11:41

  • 68.

    ביירות נכבשה ע''י קבוצה גזענית איסלאמית!!

    שי, 27/09/08 11:39

    דרך אגב - אתה עדיין בבונקר??

  • 67.

    נראה אותך גיבור גדול כשיסגרו המעברים לנשק עבור החיזבאללה.....

    האיכפתית, 27/09/08 11:27

    ולא הגיע הזמן לכבס את הלכלוך הזה שרובץ לך על הראש ועל הגוף.... מי שרואה את עצמו בעל הבית על ישראל שילך לאופטימטריסט בסוריה ויערוך בדיקת עינים, מוח, ולחץ דם.....

  • 66.

    הבנת את ציפורה ? תחזירו את חוות שבעא , יש עוד סיבה להמשכת הטרור !

    ישמעאל, 27/09/08 10:56

    ככל שישראל תיסוג ותוותר , הדרישות של הטרור יגברו . בכל פעם תהיה סיבה חדשה מדוע הטרור חייב להימשך ! עכשיו זה שבעא , מחר ירושלים , מחרתיים נצרת ועכו וכך זה יימשך עד להשגת מטרותיהם , סילוק היישות הציונית !

  • 65.

    אחד הנאומים הכריזמטיים והמשכנעים ביותר מאז מסראללה (ל''ת)

    נאום סוחף כל שומעיו, 27/09/08 09:41

  • 64.

    מה אתם רוצים מנאסראללה הרי הגורו של השמאל פרופסור שטרנהל קבע כך גם (ל''ת)

    חי-חרבית השמאל, 27/09/08 09:27

  • 63.

    הפלטקאים המצחנים לא מבינים שהדבר היחידי

    שמעון הצדיק, 27/09/08 09:10

    שיכנס שכל לקודקוד הערבים הוא שפיכות דמים נוראה הוא שיפסיק את נגון הדם של הערבים
    ובראש ובראשונה הגיע הזמן להוציא את צהל מהשטחים ולהכניס את מגב בקמקומו.
    להתחיל למנוע מבג''צ לתת החלטות בנושא ביטחון

  • 62.

    קישקושאלה - אתה מדבר וישראל חיה ונושמת ולעד תהיה!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מדינת ישראל, 27/09/08 09:03

  • 61.

    אחרית דבר פלסטין לפלסטינים והמזרחיים ישתלבו עימם כהרגלם (ל''ת)

    חיינו איתם מאות שנים, 27/09/08 08:51

  • 60.

    אולי תורידו אותו כבר מה קרה לצבא שלנו (ל''ת)

    אממא, 27/09/08 08:50

  • 59.

    נסראללה פיקח וזהיר היום יותר ,יודע מה מחכה לו כתגובה מצידינו.

    נתן.ש מעלות., 27/09/08 08:23

    ולמתלהמים בהבל פיהם,האתר סובל הכל.אך העיקר רק לא ביבי,אויב השכבות החלשות.

  • 58.

    שמאלנים, הסכיתו! האיש לא מדבר על כיבוש 67, הוא מתכוון לכל מדינת ישראל. (ל''ת)

    הם לא ילמדו לעולם, 27/09/08 08:03

  • 57.

    גם החרדים וגם נאסראללה רוצים בסופה של המדינה אז מה אתם רוצים ממנו

    בראש אחד, 27/09/08 08:02

    אם אצלנו בבית יש אוייבים שאנחנו נותנים להם קיצבאות ופטור משירות צבאי.

  • 56.

    כשהוא שומע קולות כמו שטרן הייל אז זה ברור לא? (ל''ת)

    הרצל, 27/09/08 07:28

  • 55.

    נסראללה ,סוחר גופות ואיברים ,קטן עם חיתול ,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    אזרח, 27/09/08 07:26

  • 54.

    נסראללה תשגיח, גידול סרטני יכול להרוג (ל''ת)

    ציוני, 27/09/08 06:27

  • 53.

    נסראללה - כל שמאלני מסכים איתך (ל''ת)

    יהלולה בוטן, 27/09/08 06:19

    • נכון . המקום שייך להם חוץ מגוש דן וצפון ת''א . (ל''ת)

      שמאלן שפוי ., 27/09/08 08:08

    • מפתיע, אבל הוא דומה יותר לימין הקיצוני בארץ

      גונזו הגדול, 27/09/08 08:12

      בעיקר השימוש התכוף בסיסמאות: ''אין לו מנדט'', ''אין לו לגיטימיות'', ''זכויות היסטוריות בלתי נתנות לערעור''...שאני אוסיף עוד כמה ממשנתם של ''ביבי וחובשי הכיפות''?

      • גונזו- אתה כובש ברוטלי בשטח לא שלך. הוצאת כבר דרכון זר? (ל''ת)

        עלי-בבה, 27/09/08 10:23

      • האדמה הזו שאתם השמאלנים קוראים לה כבושה, היא המקום

        שבו נשפך דם החיילים כדי להגן על מדינת ישראל, ולא, 27/09/08 10:35

        היה האוייב לוקח אותה. אז היום רוצים להחזיר את הגלגל אחורנית ולתת לאוייב הערבי לשבת בה בזמן שיש לו 22 מדינות ולנו יש רק 1 ולכן אי אפשר לסכן את המדינה בהחזרת השטחים.

  • 52.

    אין ברירה הפתרון היחיד הוא הדברות

    ש, 27/09/08 04:12

    הדברה טוטאלית של הזוהמה הערבי נאצית מכל שטחי א''י.

    זה או אנחנו או הם.

    • אתה מתבלבל צריך ליקטוע את היד שמאכילה ומטפחת את הגוקים (ל''ת)

      יוסי המדביר, 27/09/08 09:38

  • 51.

    נסראללה הוא בנו של חנווני קטן. היטלר היה צייר מובטל.איך אפסים כאלה

    אחד העם, 27/09/08 04:10

    איך אפסים כאלה מקימים צבאות?

  • 50.

    מתנה בשביל נסרלאע

    ברק, 27/09/08 03:59

    הנה לך מתנה לרגל השנה החדשה אדון נסראלע קח לך את אולמרט וחבר שלו ברדק לעולמים ואנו נודה לך אדון נסראלע

  • 49.

    אולי די כבר?

    עימאד מורנייה, 27/09/08 02:54

    מספיק לבזבז פיקסלים על הליצן מוג הלב בעל זקן המטאטא. כל נפיחה שלו זוכה לכותרת ראשית. זה משעמם ומיותר.

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      שששששששששששששששששששששששששששש, 27/09/08 08:54

  • 48.

    מה שעצוב זה שהם אשכרה מאמינים בקקה הזה (ל''ת)

    צפ האדום, 27/09/08 02:51

  • 47.

    אל תחששו מהערבים אלא מהשמאל המשת''פי. (ל''ת)

    חן, 27/09/08 02:36

    • מיהו השמאל הישראלי ? ויקיפדיה

      עוכרי ישראל, 27/09/08 07:57

      בקבוצה זו, שניתן לכנותה גם ''שמאל מדיני'', אפשר לכלול גם ארגונים ויחידים שמאליים, השוללים את הציונות כבסיס האידאולוגי לקיומה של מדינת ישראל ואת הגדרתה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. לדעתם, ישראל כמדינה ציונית היא בלתי-לגיטימית ולכן יש להפכה למדינת כל אזרחיה או למדינה דו-לאומית (או לחלק ממדינה דו-לאומית). בין החברים בארגונים אלה יש המצהירים על עצמם כפוסט ציונים, ויש הרואים עצמם כציונים, אך אינם נתפסים ככאלה על ידי יריביהם. כך, למשל ''גוש שלום'' או ''אומץ לסרב'' נתפשים ומסווגים כארגוני שמאל רדיקלי עקב הצעדים הקיצוניים בהם הם נוקטים כדי להביע מחאה, כדוגמת סרבנות, הטלת חרם וכדומה.
      הדעות חלוקות בשמאל הרדיקלי באשר לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני. נקודת מחלוקת אחת היא סביב זכות ההגדרה העצמית של העם היהודי, שרוב השמאל הרדיקלי אינו רואה בו לאום במובן הרגיל של המלה. יש המקבלים את קיומו של עם ישראלי כלאום בעל-זכויות כמו מק''י, ויש הרואים בו קבוצה קולוניאליסטית שאין לה זכויות קבוצתיות אלא רק זכויות אדם ואזרח. המצדדים בתפיסה הראשונה לרוב תומכים בשתי מדינות לשני עמים או במדינה דו-לאומית, שני פתרונות המכירים בזכויות הלאומיות של הישראלים (אם כי לא בהכרח של היהודים) לצד אלה של הפלסטינים. בעלי הגישה השנייה, שהם מיעוט קטן מתוך השמאל הרדיקלי, תומכים בהקמת מדינת לאום פלסטינית דמוקרטית וחילונית. אף אחד בשמאל הרדיקלי אינו שולל את זכותם של הישראלים לחיות בארץ כיחידים שווי-זכויות.
      פובליציסטים, המהווים מיעוט קטן מהשמאל ומהשמאל הקיצוני, פרסמו מאמרים ובהם הבנה (ולעתים אף הצדקה) למעשיהם של המחבלים המתאבדים, תוך ביצוע רומנטיזציה של הפיגועים (למשל דליה רביקוביץ [1]). אם כי התבטאויות בזכות פיגועי ההתאבדות הן נדירות, ארגוני שמאל רדיקלי הביעו לא אחת תמיכה בפלסטינים האחראים לפיגועי טרור כנגד אזרחים ולעתים אף פעלו להגן עליהם מפני סיכול ממוקד, משום שזה, לטענתם, הוצאה להורג ללא משפט - כמו גם עקב העובדה, שבסיכולים אלה נפגעו, לעתים קרובות, גם אזרחים פלסטינים חפים-מפשע. בדרך כלל הפעילות התמקדה במישור הפובליציסטי והמשפטי אך לפעמים גם גלשה למעורבות פעילה: הפרעה לביצוע מעצרים על ידי כוחות הביטחון, התנדבות לשמש כמגן אנושי וביקורי תנחומים אצל משפחותיהם של מחבלים מתאבדים.

      • בלה בלה בלה ... (ל''ת)

        אבי זרמין, 27/09/08 12:11

  • 46.

    אחמדינג'ד משתמש בלוחמה פסיכולוגית והשמאל שמדבר על כיבוש'' רק מסייע לו

    רונצ'ו, 27/09/08 02:05

    אני נגד הכיבוש... של הפלסטינים מחד ונסראללה מאידך...
    אנחנו רק חזית אחת בלחימה של המוסלמים הקיצוניים בכל מי שהוא לא מוסלמי...

    חמאס=חיזבאללה=אל קעידה!!!!!

  • 45.

    ישראל עם הכוח שלה צריכה וחיבת היום להלחם בעמלק מלחמת חרמה

    Avi Ecuador, 27/09/08 01:58

    שילחמו גם הם בכל הכוח שלהם.
    אין איתם סוף וישראל מצווים למצוות עמלק והיום על אף שאני לא דתי אני מבין את חובתה והצורך למצווה זו בכדי שישרו העם היהודי בציון.
    פשוט חוסר ברירה, תוציאו מלקסיקון הלשון שלכם את המילה שלום עם עמלק, לא הגיוני, לא יכול להיות, בלתי אפשרי ואידיוטיות מוחלטת להאמין בו.

  • 44.

    אולי מספיק כבר לסקר כל נפיחה ורבלית של נסראללה (ל''ת)

    שימי, 27/09/08 01:42

  • 43.

    האמנה הפלשתינאית,חוזרת.

    זראטוסטרא, 27/09/08 01:25

    דבריו של נאסראללה,הם תיזכורת מכאיבה
    לאותם אנש שמאל,שפנטזו,על ערבים טובים
    שמוכנים לעשות שלום עם ישראל,תמורת החזרת
    כל השטחים.הם,אנשי השמאל,התכוונו לגבולות
    67,הפלשתינאים,לחופי הים התיכון.כן,לכאורה
    נאסראללה אינו פלשתינאי,למעשה,הם בראש אחד.

  • 42.

    מה חדש גם נשות וטש שטרנהל ושלום עכשיו חושבים כך

    יחזקאל, 27/09/08 01:20

    וכל הנחמדים שלא הולכים לצבא ונשארים לחיות כאן הפרזיטים החדשים שמחליפים את נתורי קרתא

  • 41.

    מה חדש גם נשות וטש שטרנהל ושלום עכשיו חושבים כך

    יחזקאל, 27/09/08 01:18

    וכל הנחמדים שלא הולכים לצבא ונשארים לחיות כאן הפרזיטים החדשים שמחליפים את נתורי קרתא

  • 40.

    יש לבקש אישור מארבע אמהות אירגון בצלם ונשות ווטשאומק, להפציץ (ל''ת)

    בשדה ליד הבונקר שלו..., 27/09/08 01:17

  • 39.

    אין מה לדאוג, אל תדאגו, נא להישאר רגועים. אסד הבטיח לאולמרט שהוא יטפל

    אני מה זה רגוע..., 27/09/08 01:15

    בחיזבללה, ואפריים הלוי בטוח שהפצצות האטומיות האירניות הן רק מנוף מדיני ולא יספקו לאירגוני טרור. לכן אני שקט ורגוע, אפשר לסמוך על אסד ועל פרשנות של ראש מוסד שתמך באוסלו. אני ממש מחייך וצוחק. ואפילו הולך לאכול עוגת קרם, עם דובדבן. נאסראללה ממש לא מבין כלום. שיקרא את NRG ויתפקח...

  • 38.

    לכל אלה שמדברים על כיבוש הנה הכיבוש בעיניהם ולא כפי שאתם רואים אותו (ל''ת)

    הכל בגלל הכיבוש... מהו ''כיבוש'', 27/09/08 01:14

  • 37.

    מה אתם באים אליו בטענות ?

    קובי, 27/09/08 01:11

    הוא אומר מה שהמנהיגים השמאלנים שלכם אומרים .זאת הדיסה שבישלתם .זה מה שזרעתם .זה מה שתקצרו .אני יהודי שעונה על שם הגנאי בלקסיקון השמאל ימני שפוי .תמשיכו . אולי אין חזרה .אולי בפעם הבאה עם זהות יהודית .

    • כנשוך נחש את כלבו של העריץ..... (ל''ת)

      סמי בוכובז'ה,טבריה., 27/09/08 02:11

    • שנות שילטונם של אלומרוט ואהוד ברק הפכו אותי למעריץ נילהב של מר פוטין.

      סוליי בראון-רמת אביב., 27/09/08 02:17

      הןא חייב להעביר להם קורס במנהיגות ולהסביר להם שההגנה הכי טובה זו ההתקפה ...[כל זאטוט יודע זאת]

  • 36.

    אם כבר אז ירושלים המזרחית היא רכוש הירדנים ההאשמים

    ההיסטוריון, 27/09/08 01:08

    ירושלים אף פעם לא הייתה שייכת לפלסטינים.
    נכון שהיא נשלטה בעבר הרחוק ע''י המוסלמים הסונים (דגש חזק על סונים ולא שיעים) שכיום בעד נורמליזציה איתנו (ראה יוזמת השלום הסעודית/ערבית). אז שמר נסראללה יפסיק ל*** את השכל.

  • 35.

    חורץ הלשון הזה יודע שהוא לא יכול לישון יומיים באותה מיטה

    שבץ חלבו, 27/09/08 00:42

    כל הזמן הוא במנוסה. מדבר מתוך קלטות ולא מעז להוציא את האף החוצה. הוא יודע שמחכים לו בסיבוב. עוד נתחשבן איתו על רצח השבויים שלנו רגב וגולדווסר. תפסנו את מורנייה ונתפוס גם אותו.

  • 34.

    גם התנך שלכם

    בלבית, 27/09/08 00:41

    גם אלוהים שלכם. אבל את היהודים תצטרכו באמת להרוג כדי שיהיו שלכם. כי מי הם בכלל, הרי הם עצמם שואלים את אלוהים מי הם...

    • שמקשיבים לפוטין מבחינים כמה אפס הוא רמי נוצראלל'ה. (ל''ת)

      שמואל טורקניץ' אשדוד, 27/09/08 02:13

  • 33.

    אולי מספיק לתת לו הד כל פעם שהוא אוכל פול ויש לו גאזים? (ל''ת)

    הוא די מסריח גם ככה, 27/09/08 00:29

  • 32.

    צא מהמחילה חפרפרת עיוורת צא ושל נעליך ורחץ את פיך כי עם קדוש לפניך (ל''ת)

    ארז לבנון, 27/09/08 00:12

  • 31.

    הכי זבאללה של ביבי מעריצים את נסראללה ואת החיזבאללה שלו.

    יגאל כהן-רחובות, 27/09/08 00:10

    החיזבאללה והכי זבאללה, אותה הזבאללה.

    • אבל יגאלזבאלה, הדעות שלך ושל הערבינאצים כמעט זהות ... (ל''ת)

      ש, 27/09/08 04:13

  • 30.

    מה הוא מחדש לנו בדיוק?

    שגיב, 27/09/08 00:04

    מי שמאמין שהפלסטים זנחו או יזנחו אי פעם את החלום שלהם למדינה אחת ומוסלמית על כל שטחי ישראל הוא הזוי או בעברית פשוטה שמאלני...

  • 29.

    רק מלחמה וגירוש טוטאלית של כלללללל הערבים יביא שקט!!! (ל''ת)

    הזמן להחליט עכשיו!!!!!!, 27/09/08 00:04

  • 28.

    ושוב אתם התקשורת נותנים לו כותרת!!!!

    ישראלי ממוצע, 27/09/08 00:00

    אני כותב את התגובה הזאת עוד לפני שבדקתי את ynet והארץ...אני שבטוח שגם שם העכברוש הזה קיבל כותרת.

  • 27.

    לצערו של נאסראללה, גידולים סרטניים בד''כ מנצחים

    עמית מזל סרטן, 26/09/08 23:59

    הסרטן שלו נאסראללה זה מן אללה.

  • 26.

    אז אמר...............מדוע צריך להתרגש?? (ל''ת)

    חמורבי, 26/09/08 23:54

  • 25.

    lama

    tipul holem, 26/09/08 23:54

    lo haragtem oto kshe haya od katan velo lamadetem mehamikre im arafat.kaet osim ota shgia im hamas.oyvim yesh lehasel kshe hem adain bematzav hulsha

  • 24.

    Nassarala

    Meyer levy, 26/09/08 23:49

    Take him out of this world.

  • 23.

    גם השמאל הישראלי יסכים איתו !

    האמת המרה, 26/09/08 23:40

    השמאל הישראלי שם לו למטרה את חיסולה של המדינה היהודית בישראל , השמאל בטח מסכים עם נסראללה כי כול פלשטין היא אדמה כבושה ויש להקים פדראציה איסלמית בימקום מדינה יהודית !

  • 22.

    חכה חכה זה עוד כלום ההשפלה של המאה רק מתחילה,,

    מלאך המוות, 26/09/08 23:39

    אולמרט ה תכוון קץ הציונות לא היהדות הכל שייך לבני ישראל

  • 21.

    נאסרייאללה לא נשאר לך הרבה זמן רק תצא מהחור..... (ל''ת)

    צדק, 26/09/08 23:34

  • 20.

    אבל איזה נהר?! (ל''ת)

    לא הבנתי, 26/09/08 23:31

  • 19.

    אדון חיתול על הראש,אין דבר כזה פלסטינים,תחזור למערה (ל''ת)

    ס, 26/09/08 23:27

  • 18.

    ציפי, תתנצלי על 1948, אולי נסראללה יסלח לך

    מטומטמים שולטים עלינו, 26/09/08 23:27

    אולמרט כבר הודיע שהוא רוצה להביע צער על הסבל שנגרם לערבים מכך שהג'נוסייד שהם ניסו לעשות לנו ב-48 נכשל.
    אחרי הבאת הצער תבוא התנצלות והבעת חרטה על הקמת ישראל. ואח''כ יבוא ''תיקון הסטורי''.

  • 17.

    איך זה שהכלב הזה עדיין חי

    דוד, 26/09/08 23:24

    בושה למדינת ישראל

  • 16.

    זה אומר כולה שלי, זה אומר חציה שלי (ל''ת)

    יחלקו 3/4 ו-1/4, 26/09/08 23:23

  • 15.

    ריד מאי ליפס: רק טרנספר יסיים את הסכסוך (ל''ת)

    חלוקה לא תעזור, 26/09/08 23:22

  • 14.

    מי אתה בדיוק? גוצ עם כובע של המן הרשע

    אסי, 26/09/08 23:22

    למה כל פליצה שלו מפרסמים? דברי אלוהים חיים. שיעזור לאשתו לפנות את הכלים מארוחת יום שישי מהשולחן ושילך לישון. אל תדאג איש, גם לך תחכה הפתעה במשענת ראש של הג'יפ . איך אומרים הערבים כל כלב ביג'י יומו

  • 13.

    אני מקנא בפנאט

    הראל, 26/09/08 23:12

    מתי נלמד גם אנחנו לדבר ככה? הרי כל מה שהוא אומר במצג שקר הוא נכון לגבינו. בא האספסוף וצובא על ארץ הקודש ואומר ''כולה שלי'', ואנחנו? מהססים, מחריבים, מדברים על ''ויתורים כואבים, שלום.... ביום שנדבר על אדמותינו כמוהם, רק אז הם יכבדו אותנו ויעזבו אותנו במנוחה.

  • 12.

    לכל מי שחשב שהפצצות חסרות האבחנה בלבנון יביאו לפתרון

    ג'ורג', 26/09/08 23:11

    בעבר הציבור הלבנוני הסתייג מחיזבאללה. אחרי שצה''ל הביא למותם של 1100 אזרחים חפים מפשע בתוך שבועות ספורים, והפך רבבות לקטועי גפיים, עוורים, חירשים, ומצולקי כוויות, הם נחשבים לגבורים. למרבה הצער, ברחוב הישראלי אין שום חרטה ושום חשבון נפש ביחס לבשעי המלחמה שבוצעו בשכנים שלנו - ולא מדובר במחבלים, לא בלוחמי חיזבאללה (שמקרבם נהרגו כ-700 איש - והמספר אינו במניין הקרבנות האזרחיים)ולא אנשים שעורכים עצרות המונים למען שאהידים - מדובר באזרחים לבנוניים נורמטיבים, שנרצחו במהלך הפצצות של מטרות אזרחיות מובהקות. צה''ל טבח בהם ללא רחם.
    ובמרוצת השנתיים שחלפו, איש בישראל, אפילו לא ב''שמאל'', אינו מביע חרטה.

    • תודה ג'ורג'.

      עלי-בבה, 26/09/08 23:45

      אנחנו כבר יודעים שאתם בוגדים וחתרנים. יודעים ששנאת חינם שקרים וחתרנות = לחם קודש אצלכם. קמים בבוקר עם השקרים של אל-ג'זירה, אוכלים הסתה של אל-מנאר לארוחת בוקר. ממשיכים לשנאת חינם נבערת כארוחת צהריים דשנה ל''קול פלסטין'' מעזה. בערב אחרי התפילה מסיימים עם החתרנות בסגנון בל''ד. בכל מקום שבו אתם יושבים. ואם אין יהודים בסביבה? תפוצצו מטוסים לגרמנים. או תפילו גורדי שחקים לאמריקנים. או תפוצצו כמה רכבות בספרד. או שסתם תרצחו במאי בהולנד, למה? כי אמר משהו שלא בא לכם לשמוע. ואם יצאתם חסרי מזל ואין לא נוצרים ולא יהודים ולא הינדים לידכם במקרה? תשחטו את הנוצרים הערבים (אותך?) או את הדרוזים. ואם אין דרוזים? תמיד יש כמה שיעים. הכי בסבבה לשסף גרונות...

      • אני מאחל לך שתצליח להשתקם משטיפת המוח שעברת

        ג'ורג', 27/09/08 00:28

        ואם נותר בך שמץ של רצון טוב, תגלה שבעידן האינטרנט, מאד קל לגלות את האמת. העולם הערבי, ובפרט הלבאנט, היה מאז ומעולם מופת של סובלנות והרמוניה בין עדתית. חיו כאן בצוותא מוסלמים מכל הפלגים, לצד נוצרים ויהודים, ועמים לא ערביים - כורדים, ארמנים, צ'רקסים ואחרים - שעברו רדיפות בארצות הולדתם, ועד היום, כמה מהפזורות הכי גדולות שלהם נמצאות בסוריה ולבנון.
        אתה חי בסרט שבו הערבים הם ''חתרנים ובוגדים'', שאוהבים לפוצץ דברים, ואני לא מאשים אותך, כי אני יודע בדיוק היכן אתה רוכש את ההשכלה הזו. אבל אני בהחלט מציע לך להקליד כמה מלות מפתח ב''גוגל'' ו''ויקיפדיה'' - מי יודע, אולי תמצא שערבים הם בני אדם רגילים, בדיוק כמוני וכמוך ?
        אתה מדבר על אנשים שמפוצצים תחנות רכבת באירופה. בכמה אנשים מדובר ? כמה עשרות ? בעולם חיים מיליארד וחצי מוסלמים. שיעורם של האנשים הללו הוא כגרגר חול על שפת הים.
        היהודים בברית המועצות, לעומת זאת, מנו כחצי מיליון, ורבבות מתוכם היו מפקדים וחוקרים סאדיסטיים במשטרות החשאיות, סוהרים במחנות גולאג, ומוצאים להורג בפלוגות ההלם של הקולקטיביזציה הסובייטית, שהביאה למותם של עשרות מיליוני נוצרים.

        • המציאות מוכיחה שזה העבר, בנוכחית האיסלם הוא דת אי הסבלנות והאלימות .

          עמית מ., 27/09/08 02:04

          הטרור העלומי בימינו מונהג בעיקר ע''י מוסלמים ותומכי הרוצחים הללו רבים מספור.

        • בהמה חושבת רק אך לאכל ולחרבן באותו מקום מה ההבדל בינכם (ל''ת)

          md, 27/09/08 02:48

        • ג'ורג' יקירנו, אם מדברים על שטיפת מוח.... (ל''ת)

          צא , צא מהסרט שלך., 27/09/08 08:07

        • וויקיפדיה זה רדוד בשבילי. אני מעדיף לחקור לעומק!

          עלי-בבה, 27/09/08 10:48

          כך למשל את הספר ''האסלאם'' של CLAUDE CAHEN. החוקר הנ''ל בא מגרמניה. כל הספר- סיפור כיבושים ואפלייה נגד מיעותים בארצות נכבשות ומאבקים פנימיים ברוטליים. המונח שנחרט אצלי- דרכו של הערבי- הסכסוך והגזענות והשחיטה. לא היה אמאם אחד אצלכם כמעט, שמת מוות טבעי. אחד אפילו נרצח תוך כדי תפילה. מעשה בזוי ביותר במונחים שלנו. איך בנו את כיפת הסלע בירושלים? השלטון האסלמי מדמשק צבר הון עתק כתוצאה מהכיבושים. על כך לא הסכימו שליטי מכה ומדינה. בסה''כ מאבק ערבי קלאסי על כספים שרותמים אליו את הדת. מכה ומדינה הכריזו על דמשק ככופרים. ובתור שכאלה אסרו על חאג' למכה לתושבי דמשק. ומה אלה יעשו? חאג' היא מצווה חשובה. ואז נזכרו במה שאומרים הנוצרים והיהודים בארץ ישראל- בהר מוריה עמד מקדש קדוש מאוד. ומקום זה הוא בעל חשיבות רוחנית ענקית. והנה- בנו שם את מקדש כיפת הסלע כתחליף למכה. וכמובן כדי לחזק את ה''תחליף'' המציאו סיפורים על כביכול עלית מוחמד לשמיים מהר המוריה. וכך פתרו את הבעייה. אז תפסיקו את הקשקושים והשקרים. ההסטוריה שלכם היא כה אלימה ונוראית, שאתם ממאנים להסתכל אחורה ולחקור. ואתם צודקים. מה שתראו במראה לא יהיה משמח. ולא, לא כולנו טמבלים. חלקנו בהחלט מתעניינים בכם ובעבר שלכם. למה? כי בעתיד אתם תעשו בדיוק את מה שעשיתם בעבר. אתם בניגוד אלינו לא מסוגלים לתיקון. אתם תמיד הקורבן האומלל והצודק.

    • כשערבים כמוך בוכים סימן שצה''ל עושה עבודה טובה.

      Athlon 64, 26/09/08 23:56

      מספיק כבר לנצל את ההומניות של מדינת ישראל , פעם הבאה אחרי פרובוקציה של חיזבאללה צריך לשרוף את כל לבנון כפי שעושים הרוסים בגרוזיה.

    • ג'ורג'י חמודי אחמדי''לך תידחוף מים''

      דוד, 27/09/08 00:02

      עם בני דודים כמוכם מי צריך משפחה בכלל.
      זאת היבנתי מתעלומת החלפת האותיות
      פ באות ב השגיאה הידועה אצל אוהבינו שכננו אזרחי ארץ ישראל השנואה עליהם כל כך עד כי מוכנים הם למות בעד ארצם הגזולה מידינו.
      אולי אתה טיפשון עקשן לא זוכר אז אזכיר לך, במילחמת בין המיצרים האיומה שהביאה מכה קשה על כל אזרחי ארץ ישראל וביפרט באזור הצפון
      שמיעוטו מאוכלס בג'ורג'ים חמודים כמוך, והפלא ופלא ל''ע אבל אצלכם הג'ורג'ים הפגיעה תמיד היתה בול...מישפחות שלמות נימחקו אודות לאהוב ליבכם השונא חסאן נסראללה ימ''ש
      אז שבת שלום לכל אזרחי ארץ ישראל האהובה מיכול הארצות ע''י מיליארדים בעולם.
      איזה כבוד לנו שהיא שלנו...
      שנת שלום וביטחון
      שנת שמחה ואהבה
      שנת שלמות נפשית
      שנת גשם וברכה
      שנת אור למעריצים
      שנת זריחה למשתת''פים
      שלום...

    • No Regrets - it was the right thing to do (ל''ת)

      Tony, 27/09/08 00:20

    • ידידי. גש למיטבח ותכין סלט עמבה ,מה לך ולהבנת הניקרא..?? (ל''ת)

      ארנולד מועלם--ניו יורק, 27/09/08 02:09

    • לכל מי שחושב שהאיפוק בלבנון יביא לפתרון

      ש, 27/09/08 04:16

      בעבר הציבור הלבנוני הסתייג מחיבזאללה, אבל אחרי שצה''ל הבליג ולא מחק תשתיות בלבנון באופן סיטונאי, כמתחייב בחוק הבינ''ל, בהוראת הסמרטוטשמאלנים שב''ממשלה'' שלנו - התמיכה הלבנונאצית בחיזבאלה גברה בהרבה.

    • ברור. אנחנו הרי אשמים תמיד בכל. האיסלאם תמיד היה חביב ושוחר שלום. (ל''ת)

      עד שהגענו., 27/09/08 08:05

    • גורג אתה חי בשקר..

      ספייד, 27/09/08 09:30

      שנים רבות הגבול עם לבנון היה שקט,עד בוא חברך החיזבאלה והנחש עם הראש כלב בראשם. דע לך ישראל תשאר לעד,לכול פעולה עוינת ההייה מחיר גבוה,שלום טוב לכולם,אבל לכם ראשי בטטה פנטים, באמת לא חשוב המחיר

    • איך אתה מציע להגיב על פעולת חטיפת החיילים (ל''ת)

      אלון, 27/09/08 16:59

  • 11.

    שמתם לב..

    רועי, 26/09/08 23:10

    שכבר לא מגיבים אליו מהמערכת הישראלית...הוא משתגע מזה...השעון שלו מתקתק והוא מתחיל להבין את זה. אז הוא מנסה להשאיר איזשהו חזון דרך הנאומים האחרונים שלו. פול מקרטני דווקא הי אחלה וזה צריך להיות ענייננו.

  • 10.

    הגיע הזמן להחזיר את נסראללה לפרופורציות הנכונות

    הראלה, 26/09/08 23:08

    נסראללה מרגיש שהוא יוכל לדבר איך שהוא מדבר, ולכן הוא מרשה לעצמו להתסיס ולעורר את הסביבה.
    הגיע הזמן להחזיר את נסראללה לפרופורציות הנכונות, ולתת לו להבין שכוחנו במתנינו, העודה שראש ממשלה פרש אינה סימן לחולשה אלא דווקא להיפך, והעובדה שאצלהם דבר כזה לא קיים בכלל, זה בגלל אופי המשטר.
    אני מאמינה שלדגן יש פתרונות ךעבור נסראלללה , הגיע הזמן להפעיל את ההסברה הנכונה בקרב עמי העולם ובמיוחד בקרב שכינינו בצפון.

  • 9.

    1.5מליון השסניקים והחרדים+1.5מליון ערביי ישראל הסכנה הממשית למדינת

    היהודים.נראה שרק שינוי שיטת הממשל תבטיח עתידנו, 26/09/08 23:07

    כמדינה יהודית שיודעת לטפל בעניני הקיום והשגשוג.

  • 8.

    במלחמה הבאה לספח את הליטאני לישראל!!!!

    לי, 26/09/08 23:04

    מי שלא יודע הליטאני שייך לנחלת שבט אשר
    והוא יהודי יותר מאילת!!!!!!!!!!!!
    בצור חיו עשרות אלפי יהודים
    והגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה

    אפילו בן גוריון תיכנן להשתלט על הליטאני

    • סוף סוף תגובה נאותה, לא צריך לעצור בליטאני!

      אצ''ג, 27/09/08 08:47

      איזיוטים תמיד מספקים נושאים לדיוןנים מעניינים. נסראללה ימ''ש הוא רמס קטן שחי מתחת לבלטות ומדי פעם מוציא את האנטנטות. הוא לא חשוב. מה שכן חשוב הוא יישוב הארץ וכיבושה מידי התרבות האווילית שמיישבת אותו. יש לשחרר את הארץ כולה, כולל סיני ועבר הירדן. אך החשוב מכל הוא לשחרר את הר הבית. אין פלא שהערבים משתינים עלינו כשאנחנו נותנים להם לשבת בהר הבית באין מפריע. מי ששולט בהר שולט בארץ! אני לא מדבר על בית מקדש. אני מדבר על סילוק הערבים מהר הבית פעם אחת לתמיד. מה שיבוא אח''כ רק בידי השם. אם דוד לא פחד מהיבוסי מדוע אנחנו כן?

  • 7.

    טוב יאללה ח'ברה נסראללה אמר ,אז בואו נזוז...

    מאור, 26/09/08 23:01

    אמר אז אמר....

    גם אני אמרתי למספר לא מבוטל של תאילנדיות שאני יתחתן איתם ואני יפרנס אותם כל החיים
    אז מה... אז אמרתי..

    אבל במקרה של נסראלה סקס לא יצא לו מזה :)

    • חחחחחחחח חזק אחי (ל''ת)

      מקסים, 27/09/08 00:07

  • 6.

    the holocaust

    giora praff, 26/09/08 22:59

    hasan nasralla does not understand that the memory of the holocaust is still strong among israelis.alot of them are son and daughters of the survivers.this memory will enssure d and will always enssure that israel will win,any time it is threatened.pepole give him to much credit for beeing intelligent and understand the israeli and the jewish society.idont think he has any idea how israelis and jews think.i think him and his friend the iranian president should be prosecuted and punished to a life sentence without parole in auschwiz

  • 5.

    האדמה שייכת לאלהים והוא יתן אותה למי שראוי לה! (ל''ת)

    להתגבר על הפחדנות והתבוסתנות!, 26/09/08 22:55

  • 4.

    הוא יכול להצטרף לקדימה , לעבודה או למר''צ (ל''ת)

    המצע דומה, 26/09/08 22:53

    • השמאל הישראלי ! ...כנסו.....

      אוטואימוניה יהודית, 26/09/08 23:47

      פובליציסטים, המהווים חלק מהשמאל ומהשמאל הקיצוני, פרסמו מאמרים ובהם הבנה (ולעתים אף הצדקה) למעשיהם של המחבלים המתאבדים, תוך ביצוע רומנטיזציה של הפיגועים (למשל דליה רביקוביץ [1]). אם כי התבטאויות בזכות פיגועי ההתאבדות הן נדירות, ארגוני שמאל רדיקלי הביעו לא אחת תמיכה בפלסטינים האחראים לפיגועי טרור כנגד אזרחים ולעתים אף פעלו להגן עליהם מפני סיכול ממוקד, משום שזה, לטענתם, הוצאה להורג ללא משפט - כמו גם עקב העובדה, שבסיכולים אלה נפגעו, לעתים קרובות, גם אזרחים פלסטינים חפים-מפשע. בדרך כלל הפעילות התמקדה במישור הפובליציסטי והמשפטי אך לפעמים גם גלשה למעורבות פעילה: הפרעה לביצוע מעצרים על ידי כוחות הביטחון, התנדבות לשמש כמגן אנושי וביקורי תנחומים אצל משפחותיהם של מחבלים מתאבדים.

      • עדיף שבעלך או ילדיך ישרתו בצהל וביחידות קרביות

        שמאלני, 27/09/08 00:40

        ולא בבסיס מזון לא פלא שלא קיים טייס קרב אחד ימני או דתי

        • תתפלא, זוהמה שמאלנית טיפש, יש הרבה טייסים ימנים

          ש, 27/09/08 04:17

          לעומת זאת את השמאלנים הבוגדים תמצא בשק''ם

        • איזה שטויות... (ל''ת)

          חללית, 27/09/08 05:29

        • יש מלא טייסים ימניים רק שאי אפשר להגיד שהם ימניים

          הלאה הגזענות, 27/09/08 06:15

          אחרת הם לא יהיו טייסים!!!
          וחוץ מזה מי קפץ על רימון במלחמת לבנון השניה??? הבן של אולמרט?
          הטייסים??
          הקיבוצניקים?.
          אהה אני יודע אביב גפן

          • לא ידעתי שאולמרט שמאלני ליכודניק מוגבל כמו רוב הימנים

            שמאלני, 27/09/08 19:02

            לצערי הימין נחלק ל2 10% ישיבות שהיתגיסו לגולני, שיריון, וצנחנים לשנתיים, היתר הם אוהדי בית''ר שצועקים מוות לערבים משרתים כאפסנאים, טבחים, והיותר מוכשרים נהגים שביום הזיכרון היו בקזינו ביריחו.ולא יעזור בלי השמאל צה''ל לא היה קיים בלי הימין נכון הינו רעבים, בלי בגדים נקיים, ונוהגים לבד, אז תחשבו על זה.

    • בדיוק כך!!!!

      רונצ'ו, 27/09/08 02:07

      אני לא מבין מדוע אנו צריכים 2 מפלגות מערך: גם קדימה וגם מערך...
      לא משנה, ככה יהיה לנסארללה יותר מפלגות להתפקד אליהם... אם הוא לצערנו לא מתפגר, ימח שמו וזכרו!

  • 3.

    מה לאיסלאם ולירושלים . כלום !! (ל''ת)

    123, 26/09/08 22:47

  • 2.

    עכשיו הוא יכול להצטרף לכל מפלגה בשמאל (כולל קדימה) (ל''ת)

    שמאלנים אתם לא יהודים. חיזרו לאירופה, 26/09/08 22:41

    • מיהו באמת השמאל הישראלי ? ויקיפדיה

      אחד העם, 26/09/08 23:44

      בקבוצה זו, שניתן לכנותה גם ''שמאל מדיני'', אפשר לכלול גם ארגונים ויחידים שמאליים, השוללים את הציונות כבסיס האידאולוגי לקיומה של מדינת ישראל ואת הגדרתה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. לדעתם, ישראל כמדינה ציונית היא בלתי-לגיטימית ולכן יש להפכה למדינת כל אזרחיה או למדינה דו-לאומית (או לחלק ממדינה דו-לאומית). בין החברים בארגונים אלה יש המצהירים על עצמם כפוסט ציונים, ויש הרואים עצמם כציונים, אך אינם נתפסים ככאלה על ידי יריביהם. כך, למשל ''גוש שלום'' או ''אומץ לסרב'' נתפשים ומסווגים כארגוני שמאל רדיקלי עקב הצעדים הקיצוניים בהם הם נוקטים כדי להביע מחאה, כדוגמת סרבנות, הטלת חרם וכדומה.
      הדעות חלוקות בשמאל הרדיקלי באשר לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני. נקודת מחלוקת אחת היא סביב זכות ההגדרה העצמית של העם היהודי, שרוב השמאל הרדיקלי אינו רואה בו לאום במובן הרגיל של המלה. יש המקבלים את קיומו של עם ישראלי כלאום בעל-זכויות כמו מק''י, ויש הרואים בו קבוצה קולוניאליסטית שאין לה זכויות קבוצתיות אלא רק זכויות אדם ואזרח. המצדדים בתפיסה הראשונה לרוב תומכים בשתי מדינות לשני עמים או במדינה דו-לאומית, שני פתרונות המכירים בזכויות הלאומיות של הישראלים (אם כי לא בהכרח של היהודים) לצד אלה של הפלסטינים. בעלי הגישה השנייה, שהם מיעוט קטן מתוך השמאל הרדיקלי, תומכים בהקמת מדינת לאום פלסטינית דמוקרטית וחילונית. אף אחד בשמאל הרדיקלי אינו שולל את זכותם של הישראלים לחיות בארץ כיחידים שווי-זכויות.
      פובליציסטים, המהווים מיעוט קטן מהשמאל ומהשמאל הקיצוני, פרסמו מאמרים ובהם הבנה (ולעתים אף הצדקה) למעשיהם של המחבלים המתאבדים, תוך ביצוע רומנטיזציה של הפיגועים (למשל דליה רביקוביץ [1]). אם כי התבטאויות בזכות פיגועי ההתאבדות הן נדירות, ארגוני שמאל רדיקלי הביעו לא אחת תמיכה בפלסטינים האחראים לפיגועי טרור כנגד אזרחים ולעתים אף פעלו להגן עליהם מפני סיכול ממוקד, משום שזה, לטענתם, הוצאה להורג ללא משפט - כמו גם עקב העובדה, שבסיכולים אלה נפגעו, לעתים קרובות, גם אזרחים פלסטינים חפים-מפשע. בדרך כלל הפעילות התמקדה במישור הפובליציסטי והמשפטי אך לפעמים גם גלשה למעורבות פעילה: הפרעה לביצוע מעצרים על ידי כוחות הביטחון, התנדבות לשמש כמגן אנושי וביקורי תנחומים אצל משפחותיהם של מחבלים מתאבדים.

    • אים נחזור לארופה לא תהיה פה מדינה (ל''ת)

      יניב, 27/09/08 00:42

  • 1.

    The devil worshiper has spoken. (ל''ת)

    W, 26/09/08 22:33