• 206.

    פרופסור נכבד....אולי אתה צודק......אבל בסוף תישאר בלי מדינה (ל''ת)

    הרצל, 25/09/08 19:53

  • 205.

    רוב המגיבים לא נופלים למניפולציה של הטובים נגד הרעים. ומכירים בעובדות (ל''ת)

    הלא מחמיאות לפרופ', 25/09/08 19:30

  • 204.

    יעץ לערבים להרוג מתנחלים, ושמפניה בפעולה עם ריח בחירות

    @ בנצי -א @, 25/09/08 19:27

    לא מאמין שזה עבודה של ימין
    פעולה וכרוז מתאים לשמפניה מהשמאל השב''כי

  • 203.

    הכל אשמה המפלצת השמאלנית - צביעות היא שפת האם שלה. (ל''ת)

    מורדור, 25/09/08 19:10

  • 202.

    רק רחוב על שמו חסר פרס ישראל השמאלני כבר יש לו (ל''ת)

    יגאל כהן - רחובות, 25/09/08 19:03

  • 201.

    תראו את מצעד החנפנים והמגנים אולמרט ליבני אולמרט נתניהו (ל''ת)

    דמעות תנין, 25/09/08 18:59

  • 200.

    בשם הדמוקרטיה=אסור לפגוע ברגשות=לפזר מלח על מוגלה=אך לא מצדיק פגיעה^:^ (ל''ת)

    נ.כהן רק חלשי אופי=משתמשים בפגיעה פיזית=יש דרך אחר, 25/09/08 18:57

  • 199.

    הליגיטמציה שהמתנחלים מקבלים מכל מוסדות השלטוןחוצה גבולןת (ל''ת)

    אלף, 25/09/08 18:44

  • 198.

    הקיום שלך זו פגיעה בדמוקרטיה, הפרס שקיבלת זו פגיעה בדמוקרטיה. (ל''ת)

    מוטי, 25/09/08 18:35

  • 197.

    קרנבל

    שלמה, 25/09/08 18:35

    איני בין התומכים לפתור בעיות באלימות, אבל אני מתחיל להרגיש שלא נוח שמתחיל כאן קרנבל המנוצל לצרכי הכפשה של הציבור שאינו שמאלי או שמאלני ובקרוב יוקם גם ''בית למורשת שטרנהל''.
    המעניין הוא שכאשר האלימות היא משמאל,החל מארגוני הנשים שמפריעים לחיילי צהל לעבוד במחסומים (ועבודתם הרי מצילה חיים)וגמור עם האלימות בגדרי וחומות הביטחון,זה לגיטימי ואין גינויים.אבל עם איזה מטורף או שניים שמים מטען שלפי דעת המשטרה היה מיועד להפחיד, קמים כל יפי הנפש (שרוב המשתמטים משרות נימנים מאוכלוסיה זו)וזועקים ומאשימים ציבורים שלמים של אוכלוסיות תורמות .ובכלל מדוע נגד האלימות של הפלשתינים אתם לא צורחים כך? את הצביעות הזו והחד הצדדיות הזועקת לשמים,חובה לחשוף ואני מקווה שדברי אלה אולי יגרמו לכם, לפני יום כיפור לעשיית חשבון נפש,ומחשבה שהריקבון נמצא גם אצלכם.

  • 196.

    צריך להסביר לימנים לאט כדי שאולי יבינו סו''ס. וגם לחזור על זה

    שמאלנית בקו הירוק, 25/09/08 18:29

    1.
    מילים לא שוות למעשים.
    ניסיון לרצח=ניסיון לרצח.
    מה דינם של כל הצועקים ''מוות לערבים''?! גם אותם יש לרצוח? או שמותר לרצוח רק ערבים ושמאלנים?
    האם ''לא תרצח'' עדיין רלוונטי בעולם הדתי-לאומני-מתנחלי?
    ו''אהבת לרעך כמוך''?
    מה בדיוק מלמדים אתכם ה''רבנים'' שלכם, אם בכלל?
    מאין לכם הביטחון המוחלט והאווילי שאלוהים ''רוצה'' כביכול שהיהודים יתיישבו בתוך אוכלוסיות פלסטיניות?! מישהו שמע אותו פעם מבקש זאת?!
    מתי תתחילו ללמוד ולראות את המציאות כפי שהיא? ומתי תזנחו את החלומות המשיחיים המעוותים שלכם (זוכרים את שבתאי צבי?)?
    2.
    מילים לא שוות למעשים.
    ניסיון לרצח=ניסיון לרצח.
    מה דינם של כל הצועקים ''מוות לערבים''?! גם אותם יש לרצוח? או שמותר לרצוח רק ערבים ושמאלנים?
    האם ''לא תרצח'' עדיין רלוונטי בעולם הדתי-לאומני-מתנחלי?
    ו''אהבת לרעך כמוך''?
    מה בדיוק מלמדים אתכם ה''רבנים'' שלכם, אם בכלל?
    מאין לכם הביטחון המוחלט והאווילי שאלוהים ''רוצה'' כביכול שהיהודים יתיישבו בתוך אוכלוסיות פלסטיניות?! מישהו שמע אותו פעם מבקש זאת?!
    מתי תתחילו ללמוד ולראות את המציאות כפי שהיא? ומתי תזנחו את החלומות המשיחיים המעוותים שלכם (זוכרים את שבתאי צבי?)?

    • שכחת לציין את חסידך

      מתושלח, 25/09/08 19:18

      רנין ''לשבור להם את הרגליים)
      הפרופ' זאב שטרנהל לפגוע בהתנחלויות שהוקמו ע''י ממשלות הרשע הסמאלניות
      פרופסור הנאצי ליבוביץ שהסית נגד החיילים
      את חסידי פעילי הסמאל הפוגעים בחיילים ומסיתים את הערבושים לפגוע בהם

    • נכון וואללה את צודקת מילים הורגות במיוחד שהפרופסור מסית לרצח יהודים

      יהודים התישבו ע''פ החלטת ממשלה גם מפאי, 25/09/08 19:22

      כשבאקדמיה אללק מסיים נגד ישראל והציונות
      זו הסתה ,שתוצאתה הרג יהודים
      כשהפרופסור הסית לרצח מתנחלים זו הסתה
      ואלה מלים שמובילות למעשים
      כשהימין צועק מות לערבים הוא צועק בעיקר למות למחבלים הרוצחים בנו ללא רחם בשתיקתם הבלתי מוסברת של השמאל העשיר והמדושן

  • 195.

    איזה דמוקרטיה?? של עשירים בלבד בית משפט לעשירים בלבד!!!תתעוררו!!!!!!!! (ל''ת)

    שרון קרן, 25/09/08 18:06

  • 194.

    הפאשיסט השמאלני המטיף לרצח מתנחלים מתאונן על ''פגיעהבדמוקרטיה''?!!!!!!!! (ל''ת)

    הבוז לפאשיסט, 25/09/08 17:39

  • 193.

    על איזו ''דמוקרטיה'' בדיוק מדבר הפרופסור?

    בישראל יש דמוקטטורה, 25/09/08 17:36

    רק השמאל זוכה כאן ל''דמוקרטיה''.

  • 192.

    פרופ' שטנהל ראשית בריאות,אבל עם כל הצער מה אתה מתמם?

    קטרה זילק, 25/09/08 17:08

    פגיעה בדמוקרטיה?- תשאל את החברה שלך יולי תמיר איך היא פגעה בדמוקרטיה תשאל אותה, מעניין שאז לא נשמע קול זעקה ממך ומדומי דעותיך לגבי הפגיעה בדמוקרטיה.

  • 191.

    ההסתה ביהודים ובמתנחלים בכלל, הפכה להיות נורמה אצל אנשי האקדמיה!

    א, 25/09/08 17:02

    ומה שמענין הוא, כי הם חיים במדינה ומתפרנסים ממנה בכבוד, אלא שאת השנאה העצמית לא ברור מאין הם שואבים וע''י כך פוגעים בעצמם כי הרי הם חלק מהעם היהודי, כמו שהפתגם אומר ''הפוסל במומו פוסל''

  • 190.

    זוהי פגיעה ב... של הדמוקרטיה (ל''ת)

    ימני, 25/09/08 16:39

  • 189.

    הוא היה צריך לחשוב על זה -כשהטיף להריגת יהודים ציונים מתנחלים!! (ל''ת)

    על החמאס-ופיגועי התאבדות-הוא לא אמר כלום..., 25/09/08 16:36

  • 188.

    ''שלום עכשיו'' הפכה לאחרונה לתנועה לא רלוונטית... תנועות קיצוניות ממנה

    זיגי אמסלם, 25/09/08 16:35

    תפסו את הפיקוד במחנה השלום.
    בעיקר - האנרכיסטים. אז אולי זו פרובוקציה, שמטרתה לגייס
    תגובות של ''כולנו שלום עכשיו''?...

  • 187.

    ''שלום עכשיו'' הפכה לאחרונה לתנועה לא רלוונטית... תנועות קיצוניות ממנה

    זיגי אמסלם, 25/09/08 16:34

    תפסו את הפיקוד ב''מחנה השלום''.
    בעיקר - האנרכיסטים. אז אולי זו פרובוקציה, שמטרתה לגייס
    תגובות של ''כולנו שלום עכשיו''?...

  • 186.

    'אילו הייתה במתנחלים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד שופטי הבג''ץ

    ישעיהו, 25/09/08 16:31

    נשמע אלים?
    נשמע מסית לרצח?
    אך אלו דבריו של שטרנהאל בגינם הוא דמות שנואה כלכך.

    בתחילת האינתיפאדה, ב-11.5 בראיון לעיתון הארץ, אמר שטרנהל כך: ''אילו הייתה בפלסטינים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות''

    דבריו לא גונו בקרב השמאל, ונראה כי ההזדהות עם הטינופת שהוציא מפיו תואמת את השקפת מחנה ה'שלום'.
    התיחסותו האוהדת של שטרנהאל לטרור נגד המתנחלים והיחס הסלחני של מחנה ה'שלום' לפגיעה במתנחלים נתנו לגיטימציה לשלטון להפקיר את חייהם של המתנחלים כפי שאירע בשבוע שעבר ביצהר.

    מתן פרס ישראל לתומכי טרור הפך את האמירה הפרטית לאמירה לאומית.
    וכפי שידוע - מילים הורגות, וקרבנות הליגיטמציה שנתן השמאל לרצח מתנחלים הולך ורב.

    • תגובה לעניין. מזדהה עפ כל מילה (ל''ת)

      שאפו, 25/09/08 17:46

  • 185.

    לא, זה פגיעה קלה בירך שלך... המאמר שלך הוא פגיעה בדמוקרטיה

    פנדה, 25/09/08 16:16

    מאמר הקורא להוצאת קבוצת אזרחים מהכלל, מאמר המסית נגד מיעוט אזרחי - זו פגיעה בדמוקרטיה.

    • כו''כ נכון, רק שמרוב התלהמות וליבוי יצרים מצד המצצדים בו, (ל''ת)

      הם לא רואים את הדבשת שלו ושלהם., 25/09/08 19:22

  • 184.

    עבודת-האליל של מולך-השלום: האלילות של תקופתנו... (ל''ת)

    זיגי אמסלם, 25/09/08 16:15

  • 183.

    ישובם במקומותיהם נעשתה בהסכמת הממשלות של פרס ורבין

    מסית לרצח מתנחלים שהתישבו ברשות הממשלות., 25/09/08 16:12

    שאלו את פרס ורבין...
    איזה מין דמוקראט האיש הזה??!! אל תתיחסו לתאורו...פרופ אינו תואר כבוד.
    שמעו את ברק הצבוע....כמה הוא חושק בכסא ראש הממשלה....

  • 182.

    המסית לאלימות (הפרופ' זאב שטרנהל) שלא יצפה שיהיה נקי מאלימות

    מתושלח, 25/09/08 16:11

    כל אדם המסית לאלימות הוא פוגע בדמוקרטיה
    ואין לו זכות להתלונן על פגיעה בדמוקרטיה
    בל נשכח שהמתנחלים נשלחו לשם ע''י המדינה וגם ע''י הסמאל לכן הפרופסור הזה הוא חולני
    הפוגע בדמוקרטיה

  • 181.

    שלטון, משטרת המחשבות הוא פגיעה בדמוקרטיה. (ל''ת)

    ., 25/09/08 16:06

  • 180.

    זה לא הפרופסור שהסית לרצח מתנחלים? כורה בור... (ל''ת)

    יללה, יללה!, 25/09/08 16:06

  • 179.

    אפשר לחשוב שהפרופ' אוהב שלום ורודף שלום של כלל המגזרים. (ל''ת)

    מי קונה?, 25/09/08 16:05

  • 178.

    לפרופ': ללבות שינאה ולהסית כנגד חלק מהאזרחים כאן, זו לא (ל''ת)

    פגיעה בלב הדמוקרטיה?!, 25/09/08 15:55

  • 177.

    עם כל הפגיעה המצערת בו, זה עדיין לא מכשיר את דבריו. (ל''ת)

    מה עם לקחת אחריות למעשיו?, 25/09/08 15:50

  • 176.

    דמוקרטיה זה לא הסתה לרצח יהודים פרופ' יקר (ל''ת)

    אייל, 25/09/08 15:48

  • 175.

    בסוף יתברר כי בעלה של המאהבת שלו הוא זה שניסה לחסלו!!!!!!

    חפשו את האישה, 25/09/08 15:48

    מה פתאום שטרנהל? לא חסרים מודמעים טובים ממנו לחיסול? עכשיו זה עוד יעלה לו לראש - בכיר השמאל הקיצוני עלק. השתגעתם?!?

  • 174.

    האם פרופ' שטרנהל הוא לב הדמוקרטיה? (ל''ת)

    ???, 25/09/08 15:47

  • 173.

    האם אדם שבגד באשתו עלול לבגוד גם בא''י?

    שאלה לרב, 25/09/08 15:43

    אם ככה האם מותר לנו להצביע לביבי?

  • 172.

    every thing yo can do, I can do better

    אחד העם, 25/09/08 15:41

    מהמאמר:

    ''בשנת 2001 פרסם פרופ' שטרנהל את מאמרו השנוי במחלוקת בעיתון הארץ בו נתן לגיטימציה למאבק פלסטיני אלים בשטחים. קיים חשד כי דבריו אלו הם שהציתו את הטינה שהביאה לפגיעתו הלילה''

    אני לא מוציא אפשרות שחבריך הערבים הוציאו לפועל , על מנת לסכסך בעם ישראל. ... ימין ושמאל רק חול וחול....

  • 171.

    מצא את ההבדלים:

    דוקטורנט, 25/09/08 15:34

    פרופסור שטרנהל?
    פרופסור צימרמן?
    פרופסור צוקרמן?
    פרופסור בראשית?
    פרופסור פפה?
    פרופסור זנד?

    התשובה: אין.

    כולם מגייסים את המוניטין שלהם להוכיח כי הציונות היא הרעה שבכל התנועות בהיסטוריה ושאין לה בעצם זכות קיום.

    הוכחה: אין להם. הכל טענות מופרכות גילגולי עיניים התמנת הראש בחול וארשת חשיבות עצמית שאין לה גבול.

    • הם משמשים ''אורים ותומים'' בתקשורת, השואלת לדעתם בכל דבר ועניין (ל''ת)

      כאילו מדובר בדברי השכינה, 25/09/08 17:57

  • 170.

    יש לי חדשות בשבילכם: שטרנהל שרוט לגמרי ודפוק בשכל, וזה ממש לא ממטען... (ל''ת)

    הוא סתם אחד שמחפש תשומת לב, 25/09/08 15:28

  • 169.

    זכותו ''לקשקש''כמה שירצה- זה הרעיון בדמוקרטיה למי ששכח (ל''ת)

    הימין מבוסס על פחד ושנאה, 25/09/08 15:28

  • 168.

    ההצגה הגדולה בעיר

    מאיר, 25/09/08 15:27

    לא שאני בעד להתנקש בחיי מי שלא חושב כמוני אבל שטרנטהל וחבריו להתבטאויות(כולם פרופסורים יוצאי גרמניה) צריכים לקחת בחשבון שקריאות נאצה נגד מיגזר זה או אחר עלול להצית נשמות רדומות אצל אנשים לא אחראים למעשיהם.

    אבל ההצגה בבית החולים נמשכת.....

  • 167.

    ד''ר שטרנהל ודומיו הוכיחו שהקשר בין תואר אקדמי וחוכמה הוא מקרי בהחלט! (ל''ת)

    סטודנט מתחיל, 25/09/08 15:27

    • אכן, כל מילה!!! (ל''ת)

      צודק!, 25/09/08 16:09

  • 166.

    פרופסור שטרנהל הוא רק אחד מאוסף של אינטלקטואלים יהודים מתרפסים הכמהים

    לא לטעות, 25/09/08 15:26

    שנתאבד יחד איתם.

  • 165.

    זה מה שקורה כשטיפש מתעקש שהוא יודע הכול......... (ל''ת)

    פרופסור עלק, 25/09/08 15:23

  • 164.

    ITS GREAT SHAME THE BOMB DID NOT KILL THE KAPO, BETTER LUCK NEXT TIME

    VENGENCE, 25/09/08 15:22

    KOL AKAVOD TO WHO EVER TOOK ACTION

  • 163.

    ל-135. נעלבתי שלא שמת גם אותי ברשימה שהבאת (ל''ת)

    אבשלום רביבי, 25/09/08 15:22

  • 162.

    שטרנהל הוא אותה דמוקרטיה עממית של סטלין או משטרים אפלים אחרים (ל''ת)

    הוגו שב''ז, 25/09/08 15:21

  • 161.

    גם להסית נגד אזרחים שנשלחו ע''י המדינה והסמאל זו פגיעה בדמוקרטיה

    מתושלח, 25/09/08 15:15

    אדם המסית נגד יריבו הפוליטי זו פגיעה בדמוקרטיה כשהפרופ מסית נגד המתנחלים שרכשו
    את דירתם מהמדינה כדי שירצחו אותם הוא לא
    נקי מפגיעה בדמוקרטיה הדמוקרטיה היא לא של
    הסמאל בלעדית

  • 160.

    מגיע לו ! הוא הסית לאלימות אז שישלם ת'מחיר (ל''ת)

    מגיש הצ'קים, 25/09/08 15:12

  • 159.

    הטפה לפגיעה באזרחי ישראל ביו''ש

    גדעון, 25/09/08 15:09

    אם אכן נכון שהוא הטיף לפגוע באחיי היהודים ביו''ש אזי גם מה הפלא שניסו לחסלו ?!
    בימים בהם מותר להסית לרצח כנגד אזרחי המדינה אשר ביו''ש אני איני רואה כל פסול בתגובה חריפה מצד מתיישבי יו''ש.

  • 158.

    ניסיון החיסול הובבני הזה מעיד על כך שהחברים ביהודה ושומרון במצוקה. (ל''ת)

    גדעון, 25/09/08 15:05

  • 157.

    אפילו היטלר האשים את היהדות בכך שהביאה את המצפון לעולם. (ל''ת)

    אז למה ששון מכניס את הדת?-דמגוג זול ומכוער!, 25/09/08 15:01

  • 156.

    בסמלים עוינים מותר לפגוע

    אבי, ספרד, 25/09/08 14:59

    ''אי אפשר להתייחס לזה כאל אירוע פרטי, שטרנהל הוא סמל'' ציתות מדברי ח''כ בן-ששון. אם פרופסור כוכב-גיהנום (שטרנהל בגרמנית) הוא סמל, והוא סמל אנטי ישראלי אז מותר לפגוע בו, אין עדיין חוק שאסור לפגוע בסמלים עוינים למדינה. אדם הנותן לגיטמציה לפגיעה במתנחלים אל לא להלין אם פוגעים בו.

  • 155.

    בן ששון אתה צודק-הפרפסור הנ''ל הוא אכן סמל-הבגידה. (ל''ת)

    מה עם הסלחנות כלפי השמאל שעקר עין לחייל?צבוע!, 25/09/08 14:57

  • 154.

    איזה חמוד. הוא חושב שהוא לב הדמוקרטיה המסית הזה.

    לב דיקטטורת השמאל, 25/09/08 14:57

    אני לא אומר שלפגוע בו פיזית זה מעשה ראוי, אבל בחייך- כל חייך הסתת בצורה בוטה נגד מתנחלים בפרט וימנים בכלל... על מה הפליאה הגדולה?!

    אם איש ימין היה אומר את מה שאתה אמרת רק על הערבים הישראלים במקום המתנחלים, הוא היה נשפט על הוצאת דיבה והסתה לרצח. (ייעצת בתקשורת לעם הפלסטינאי להתאבד בהתנחלויות במקום בבית הקפה שלך)

    אז כשאין מערכת משפט מאוזנת, ובמקום תביעה אתה מקבל פרס ישראל- ממה הפליאה על כך שזה התאזן בסופו של דבר?

  • 153.

    הגרעין הדתי ימני מסוכן יותר מהגרעין האיראני (ל''ת)

    מר ברוך, 25/09/08 14:52

    • אבל רק את גרעין השמאל יש לפצח.

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 25/09/08 15:59

      כי השניים שצינת לא ממש מסוכנים.

  • 152.

    טרור הוא לגיטמי נגד מי ש''מבין'' ותומך בטרור,

    מיכה, החותרים, 25/09/08 14:52

    אנשים כמוך מביאים לפיגועים ולחורבן, חבל שרק נשרטת ברגל - אולי איזה שריטה בראש הייתה מעירה אותך מהשנאה שלך לעם ישראל.

    • לא, טרור לא לגיטימי בשום אופן

      פנדה, 25/09/08 16:18

      לגיטימי לתת חופש ביטוי לקיצוני הימין בדיוק כפי שנותנים לקיצוני השמאל האנטישמי. אם היו עושים את זה, ייתכן שהרעל היה יוצא באופן אחר, בהנחה שאכן מדובר באנשי ימין שהניחו את המטען.

  • 151.

    דיני גוים וסמולנים

    עם ישראל חי, 25/09/08 14:52

    דיני רצח, שיש הבדל בהלכה בין רצח של יהודי לרצח של גוי (שהוא חמור פחות).

    o שאסור לחלל שבת כדי להציל חייו של גוי.

    o שור של ישראל שנגח שור של גוי פטור. אבל שור של גוי שנגח של ישראל חייב.

    o האם גזילת הגוי אסורה מן התורה או מדברי חכמים?

    · שאסור להשיב אבידה לגוי, אם הסיבה לכך היא שהמשיב אוהב את הגוי ומרחם עליו.

    · שטעות הגוי מותרת-כגון שטעה בחשבון העודף, והאם מותר להטעות את הגוי במזיד.

    · שרק על גניבת נפש ישראל חייבים מיתה, הגונב את הגוי פטור.

    · המכה וחובל את הגוי פטור מתשלומי הנזק, אבל הגוי שהכה את היהודי חייב מיתה.

    · שאין מחזירים הונאת גוי-כגון שמכר לו מוצר במחיר מופקע, לא צריך לפצותו.

    o אין ממנים גוי לא למלכות ולא לכל שררה (כגון שר ממשלה) ואפילו גר צדק לא.

    · המוציא שם רע על גיורת פטור מן המלקות.

    · האיסור ''לא תשנא'' חל רק על יהודי, מותר לשנוא גוי.

    · מותר לנקום ולנטור לגויים, וכן מצות ו'אהבת לרעך' חלה רק על יהודי ולא על גוי.

    · הרואה קברים של גויים מקלל ואומר ''בושה אמכם מאד וכו'''.

    · כיצד דומים הגויים לבהמות.

    · שור שהזיק שפחה דינו כהזיק חמור.

    · גופת הגוי המת אינה מטמאה, וגוי שנגע במת אינו נטמא, דינם כבהמה שנגעה במת.

    · אסור לסוך ''שמן המשחה'' על בשר יהודי, אבל לסוך על גוי מותר כי דין הגוי כבהמה.

    · שחיטת הנכרי פסולה משום שדינו כבהמה. (''דעת אמת'' אינה מסכימה, הלכתית, עם מסקנת הרב שהוא פסול משום שדינו כבהמה, ואכמ''ל).

    · ''בשר חמורים בשרם'', והם משולים לבהמה.

    • דיני מטורפים מטורללים עם כיפות ופיאות (ל''ת)

      נפש בנפש, 25/09/08 15:43

  • 150.

    אדון שטרנהל

    יליד הארץ, 25/09/08 14:50

    אני לא פרופסור, אבל אתה לא מקיים את הדמוקרטיה.
    אתה מחבל בה, אתה משתמש בה, ומשוכנע שרק לך מותר להשתמש בה, בצורה גסה !!!

    אתה חושב שאתה צודק אבסולוטית, וזאת טעותך היסודית.
    כל אדם צריך להעריך, את דעת האחר !!!

    אתה עברת את סף הדמוקרטיה, ונמצא, ומדבר, מתוך אינטלקטואליה '' דיקטטורית'' אתה דיקטטור !!!

    וכדאי שתשקיע מחשבה עמוקה ואחראית

    אל לך לשלול, את בני עמך, מפני שהם חושבים אחרת !!!

  • 149.

    אלה פרפורי הגסיסה של המתנחלים

    אליקים, 25/09/08 14:47

    לא יעזור להם כלום. שעון החול התחיל לתקתק כששרון הרס לכם את הצורה בעזה. זה רק שאלה של זמן עד שיתנו לכם בעיטה בתחת ויעיפו אותם מהשטחים. אני בעצם הייתי משאיר אתכם מהצד הפלשתיני של החומה ומחזיר את השטחים לחמאס שיטפל בכם.

    • אליקים, סתם שתדע - מה שכתבת זו הסתה לרצח

      יצחק, 25/09/08 15:37

      לא פחות ממה שהימין הקיצוני עושה. לידיעתך

    • אתה לעולם לא תגיע לקרסולי המתנחלים (ל''ת)

      הרצל, 25/09/08 16:26

    • היית מת. (ל''ת)

      נ., 25/09/08 16:26

    • הצחקת אותי

      הנוקם, 25/09/08 16:47

      נכון שבגוש קטיף חטפנו בומבה,אבל אל תשמח כל כך מהר.
      בפעם הבאה נדע לטפל בחלאות כמוך בלי שום רחמים. להזכירך,35% מהחיילים הקרביים הם משלנו והם יידעו איך לטפל בך

  • 148.

    הימין והדת תמיד בצד האלים. מעניין..

    דוד, 25/09/08 14:46

    ובכלל לא משנה מה אמר או כתב הפרופסור.
    ישנו למשל אדון וייס אצל המתנחלים האומר תמיד דברי הסתה ובלע, ולא ראיתי שמישהו בכלל חולם לעשות לו משהו. זכות שניהם לדבר.
    וגם אם לא זכותם, רק בית המשפט יכול לגזור את דינם.

    • אין אלימות בכלל אצל חילונים... מעניין...

      יצחק, 25/09/08 15:40

      אצל חילונים אין אלימות נכון? במועדונים, מילולית, פיסית, ממש אין
      שמאלנים לא פוגעים בחילי צה''ל בגדר ההפרדה כל שבוע!!!
      אין שמאלנים שכינו במילים קשות כמו רוצח, האצים פאשיסטים וכו אנשי ימין, נכון???

      כמה כיף לראות רק את החטאים של הצד השני

    • ואתה כבר יודע מי התנכל לפרופסור הזה.

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 25/09/08 16:03

      אין,חשוד,אין נאשם ואתה מנפנף עם זכויות ובית משפט.

    • והיטלר היה ממש דתי !!!!! אדיוט שלא מבין כלום בהיסטוריה (ל''ת)

      רונן אליכין, 25/09/08 16:12

  • 147.

    תמיכה בטרור המוסלמי השטני זוהי פגיעה בדמוקרטיה, בכבוד

    מיקי, 25/09/08 14:46

    האדם וחירותו ובכל שאר החוקים היפהפיים שהשמאל מתגאה להגן עליהם.
    מעניין איך היית מגיב אם היית נפגע מאיזה פיגוע טרקטור מוסלמי? פחות כועס?
    השמאל הקיצוני עם הפה הגדול מסוכן לישראל אולי יותר מהימין הקיצוני.

  • 146.

    דין מתנחבל צריך להיות כדי מחבל (ל''ת)

    שיפמן, 25/09/08 14:46

  • 145.

    ללמוד מהבריטים

    שרוליק, 25/09/08 14:45

    יש לנהוג בימין הישראלי הקיצוני ובתומכי החמאס מהצד הערבי ,כמו שנהגו הבריטים בטמפלרים הניאו נאצים.יש להגלותם לטהרן ויפה שעה אחת קודם

  • 144.

    איפה טעינו

    הרב קוקו, 25/09/08 14:45

    בחורני הם כבר לא מצויינים כל כך אם הביצוע של ההתנקשות היה כושל כל כך

    • הם פשוט רצו לקצוץ לו את הרגליים כמו לבאסם שקעה משכם (ל''ת)

      שמואל מקוניס, 25/09/08 15:37

  • 143.

    פיצוץ מסגדי הר הבית יטרוף לשמאל ההזוי את כל חגיגת

    גואל, 25/09/08 14:44

    השלום ההזוי ,

  • 142.

    עוד פרובוקציה של השמאל בנסיון הכפשה ירוד. (ל''ת)

    דניאל, 25/09/08 14:44

  • 141.

    בטח מי ששם את המטען לא היה בצבא

    חייל לשעבר, 25/09/08 14:43

    זה בטח חרדי או אחד שהיה ג'ובניק או שהשתמשט בטיעון של תורתו אומנותו כי הביצוע היה עלוב. מתאים למתנחלים עלובי נפש

    • צודק חייל אמיתי היה משאיר רק פרורים לכן שחרר את רוב הצבא (ל''ת)

      חייל לשעבר אהבל ומסית, 25/09/08 15:50

  • 140.

    בטח מי ששם את המטען לא היה בצבא

    חייל לשעבר, 25/09/08 14:42

    זה בטח חרדי או אחד שהיה ג'ובניק או שהשתמשט בטיעון של תורתו אומנותו כי הביצוע היה עלוב. מתאים למתנחלים עלובי נפש

    • דוקא מי ששם את המטען הראה מקצוענות.סימן שהיה בצבא.

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 25/09/08 16:07

      כי גרם רק לפציעה קלה מתוך כוונה להזהיר את הפרופסור הזה שיחדל מהסתה.

  • 139.

    הצעתו לרצוח יהודים רק מעבר לקו הירוק, לא התקבלה. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 25/09/08 14:42

  • 138.

    חברים כל הכבוד אנחנו אתכם. (ל''ת)

    משפחת אבוטבול נתניה, 25/09/08 14:42

  • 137.

    מסע הסתה פרוע נגד הימין צפוי לשטוף אותנו בימים,או בשבועות הקרובים. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 25/09/08 14:41

  • 136.

    זו פרובוקציה של השמאל והערבים

    דנינו, 25/09/08 14:40

    רבין לא נרצח על ידי יגאל עמיר. רבין ירה בעצמו כי רצה להפליל את משפחת עמיר. זה בדוק!!!
    שטרנהל הניח מטען צינור מחוץ לדלת והפעיל אותו בטעות. אין ספק בכלל. זו פרובוצקיה של השמאל.
    המגד בשבוע שעבר שבר את היד בשעה שהציץ למתנחלות במקחלת בישוב הסמוך ונפל על אבן

  • 135.

    הודעה דחופה לשב''כ

    איתמר, 25/09/08 14:38

    בלי שום קשר לחקירה הנוכחית כדאי מאוד לעקוב אחר תנועותיהם של הטיפוסים והארגונים הבאים:
    הרב דודי דודקביץ', הרב של יצהר
    משה פנירי, בן 23, מתנועת ''כוח''
    הרב יהודה קרויזר, רבה של מצפה יריחו
    עמית אררט,
    יונה פרסבורג,
    גדי בן זמרה, ממעלה לבונה, ממקורבי הרב כהנא והרב גינזבורג
    לכתחילה – למנהיגות יהודית
    שנית גמלא לא תיפול
    ישראל אריאל
    הרב גינזבורג
    ברוך מרזל
    איתמר בן גביר
    הלל ויס
    הרב ברלנד
    נדיה מטר
    ברוך מרזל
    אורית סטרוק
    נועם ארנון
    יהודה עציון
    חגי סגל
    ועוד כמה עשרות אם לא מאות

    • הודעה דחופה לשב''כ

      קיקו, 25/09/08 15:14

      יש לעקוב אחרי עוכר ישראל איתמר, יש לעקוב אחרי ההורים שלו, כי הסבים שלו היו ''קאפו''במחנות באירופה, מכרו והסגירו יהודים לנאצים, גם השתתפו בהרג יהודים, הילדים שלהם (ההורים של איתמר)והנכדים שלהם נושאים את ה''גנים'' שלהם ומוכרים את עם ישראל לפלסטינים.ויש אלפים כמוהו.

    • הודעה לשב,כ נא לאשפז את איתמר כי הוא חושב עדיין שהוא מלשין בשרות הקג''ב (ל''ת)

      הוגו שב''ז, 25/09/08 15:24

    • איתמר תצטרך לעצור חצי שב''כ 90% מהצבא ואת 70% מהיהודים במדינה (ל''ת)

      איתמר מוח מעוות, 25/09/08 15:26

  • 134.

    כבר אין דמוקרטיה , אנשים מאיימים ברצח כאילו זה כלום. זוועה !!! (ל''ת)

    12, 25/09/08 14:37

    • לאלתר מיידי ? הפרופסור למשפטים השר דניאל פרידמן ראש הממשלה הנוכחי ,

      משה פתח תקווה, 25/09/08 15:31

      במצב הנוכחי באנדרלמוסיה ששוררת בכלל מערכת החוק ,יש מייד להכריז על ממשלת חרום ולמנות את מר פרידמן לראש ממשלה מכהן ,המצב לא יכול להמשיך ואף מדורר מיום ליום וביתר שאת
      הגב' בייניש לעיונך.

  • 133.

    נו,נו,נו

    נח, 25/09/08 14:37

    נא לא להגזים.אם כל הכבוד לך פרןפ. שטרנהל.אתה בשר ודם ובעוד 30-40 שנה לא ידעו ממך דבר,אבל הדמוקרטיה ,היא בת שנות...וכל ילד יודע מה זה.ובעוד מאות או אולי אלפי שנים ידעו.הבינות?

  • 132.

    רצוי לבדוק לפני שמפנים אצבע מאשימה

    שלח, 25/09/08 14:37

    בכל מקרה- מי שקורא למאבק אלים, מעבר להיותו בוגד, אינו יכול לכעוס על מאבק נגדו

  • 131.

    קשקשן..הבאת במו פיך המסית לפגיעה הזו.

    אנו חושדים בשב''כ, 25/09/08 14:36

    אינך ראוי לפרס ישראל.אינך ראוי לחיות כאן בישראל. עוף לך לאן שאתה רוצה, שלא נראה את פרצופך. מיד אחרי פרסום מאמרך המסית בהארץ המשטרה היתה צריכה לפעול.ולאסור אותך.
    אנו הדמוקרטיה ,אתה סתם פאשיסט נאלח.קלח-לך.. ועליך,עדנה...השתנית מאד מאז היכרתיך...קשה להבין את החלטתך.

  • 130.

    יום יפה היום..הלא כן? (ל''ת)

    נחת רוח, 25/09/08 14:36

  • 129.

    הייתי ''שלום עכשיוו'' שיניתי דעתי -היום אני חבר ב-''גירוש עכשיוו'' (ל''ת)

    הרבה יותר אפקטיבי... (איש שמאל לשעבר), 25/09/08 14:32

  • 128.

    ציטוטים מדברי ה''פרופסור'' : לשיקולכם !

    רון, 25/09/08 14:30

    במאמרו ''מול ממשלה סהרורית'' (הארץ 11/05/2001), פרופ' שטרנהל הכיר בלגיטימיות של הטרור הערבי ביהודה ושומרון ויעץ למחבלים הערביים למקד את רציחותיהם במתיישבים ביהודה ושומרון, כדי שבאופן זה ישורטט הגבול בין ישראל שבתוך הקו הירוק לבין יהודה ושומרון: (ציטוט) ''לרבים בישראל, אולי אף לרוב המצביעים, אין ספק בדבר הלגיטימיות של ההתנגדות המזויינת בשטחים עצמם. אילו היתה בפלשתינים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות ולא פוגעים בנשים ובילדים, ונמנעים מירי על גילה, על נחל עוז ועל שדרות, כן היו נמנעים מהנחת מטענים מצידו המערבי של הקו הירוק. בדרך זו היו הפלשתינים משרטטים בעצמם את פרופיל הפתרון שממילא יושג בעתיד: הקו הירוק המתוקן יהיה גבול בינלאומי ושטחים יוחלפו כדי לפצות את הפלשתינים על האדמות שכבר סופחו לישראל ואולי עוד יסופחו.'' (סוף ציטוט) לפני כן, בעיתון דבר מיום ה-05/04/1988 פרופ' שטרנהל הסביר מה צריך לעשות להצלת הדמוקרטיה הישראלית: (ציטוט) ''רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית.'' (סוף ציטוט) מי שמתיר דמים של ציבור מזמין את חרב הפיפיות. זה נכון גם לימין וגם לשמאל.

    • צודק , אבל...

      אליהו שמש, 25/09/08 15:49

      צודק בטיעון, אבל אסור שזה יקרה לנו: מדינה קטנה ויחידה. צריך לברוח כמו מאש ממלחמת אחים! נא לא לשכוח את התנהגותו האחראית של מנחם בגין ז''ל בתקופת הסזון בזמן שלטון המנדט בארץ שמנעה מלחמת אחים.

      וכדי שחלילה לא תהייה מלחמה כזו, חייבים להכניס פרקים חשובים אלה ללמודי ההסטוריה בתולגות עם ישראל.

  • 127.

    תמות כבר פרופסור זקן לא נמאס לך כבר לחיות קשיש?? שונא זקנים (ל''ת)

    יוסי מרחבי, 25/09/08 14:30

  • 126.

    השמאל צריך להעיר את גחלת השנאה, כי הוא יודע שאין לו קלף אחר בבחירות

    מנתח, 25/09/08 14:28

    השמאל כבר נתפס בעבר בפרובוקציות הסתה נגד הימין והמתנחלים (לדוגמא א''יל או מקרה מרשק)
    לכן מאוד יכול להיות ששמאלנים הטמינו את הפצצה

    השמאל יודע שבבחירות הבאות העם יצביע ימין
    לכן הוא נוקט בכל האמצעים כדי להסית נגדם

    נותר רק לקוות שהעם יותר חכם מזה

  • 125.

    חבר'ה תודה. שמחתם אותי (ל''ת)

    יגאל עמיר, 25/09/08 14:27

  • 124.

    היכן המשטרה?

    פלמוני, 25/09/08 14:26

    השר האחראי על בטחון פנים עסוק בבחירות לראשות המפלגה, מנכל המשטרה עסוק בפיטורים של השוטרים האיכותיים שיש במשטרה והפושעים מסתובבים בצורה חופשית.
    ועוד אנחנו מתפלאים על מה שקורה......

  • 123.

    מעצר מנהלי לאנשי הימין הקיצוני

    רון, 25/09/08 14:25

    יש כבר 21 מהם בכלא.צריך לכלוא עוד.

  • 122.

    ביבי שוב שותק (ל''ת)

    אופיר קקוניס, 25/09/08 14:25

    • ל122 מה אתה רוצה שביבי ראש הממשךה הבא יגיב לכל נפיחה של כל שמאלני ?? (ל''ת)

      שמאל הזוי, 25/09/08 15:12

    • ביבי דווקא גינה את המעשה

      פנדה, 25/09/08 16:56

      אבל לעומת זאת לא שמעתי שום גינוי של השמאל כלפי הפרופ' האנטישמי שקרא לרצח יהודים - אתם נתתם לו פרס ישראל ! אז איך אתה יכול להלין על נתניהו, ועוד כשעדיין לא ידוע אם מדובר בפרובוקציה שמאלנית או ימנית ?

  • 121.

    לעלות עם טנק על שטרנהל כמו על עופרה? הרי אלה דבריו. ללא פרובוקציה (ל''ת)

    ככה הוא הסית נגד עופרה. למה?, 25/09/08 14:23

  • 120.

    לאחינו המתנחלים כל הכבוד

    אחמדיניגאד, 25/09/08 14:22

    מה שאתם מתחילים אנחנו נגמור

    • אתה כנראה כפיל של אחמדיניג'אד

      ל120, 25/09/08 15:44

      כי אני אחמדיניג'אד ואני תומך כמוך בתקום מדינה פלסטינית, אתה אחי ולא המתנחלים.

  • 119.

    ''למי שיש בית מזכוכית אסור לו לזרוק אבנים'' (ל''ת)

    האבן, 25/09/08 14:22

  • 118.

    פרופסור שטרנהל -פיל בחנות חרסינה (ל''ת)

    ימני חשוך, 25/09/08 14:21

  • 117.

    שטרנהל עוכר ישראל אתה - פרופ' הרס !!!

    טרומפלדור, 25/09/08 14:20

    כעת שפגעו בך עוכר ישראל הדמוקרטיה תתעורר.

  • 116.

    פינוי בלי פיצוי עכשיו

    גבר גבר, 25/09/08 14:18

    מה פתאום פינוי פיצוי. פינוי בלי פיצוי. לשים אותם על האוטובוסים שהם שכרו בשביל לגרש ערבים ולהעיף אותם קיבינט מט. את כל המתנחלים המופרעים והמתנחלות שלא מתרחצות עם שמלות ארוכות. שייללו לרבנים שלהם ''היה לא תהיה'' אבל תהיה גם תהיה. הלך עליכם. אין יותר התנחלויות אתם הסטוריה עלובה

  • 115.

    פגיעה בדמוקרטיה

    איש מודאג, 25/09/08 14:18

    בלה בלה בלה בלה

  • 114.

    לא מסכים עם דעותיו של שטרנהל, אבל אלחם עד חורמה שיוכל להביע אותם

    יוסי, 25/09/08 14:17

    לא מסכים עם אף אחת מדעותיו של פרופ' שטרנהל, אבל אלחם עד חורמה שיוכל להביע אותם בחופשיות וללא מורא, אחרת במקום דעות יעופו כאן כדורים.
    יש לתפוס את המחבלים ולהענישם. אולי להחליפם תמורת גלעד שליט.

    • לא מסכים לזכות שטרנהל להביע אותם כי הם אם כל ההסתות ואסורות

      הסתות שטרנהל, 25/09/08 15:18

      על פי כל חוק וכל חוק מדינה מתוקנת
      וזה לפי חוק הכנסת

    • לשטרנהל אין בעיה להביע את דעות השטנה שלו - הוא אפילו קיבל על זה פרס !

      פנדה, 25/09/08 16:59

      אבל דעות קצת פחות קיצוניות אם הן באות מצד הימין נחשבות להסתה וגוררות מעצרים מנהליים ללא משפט. חוסר האיזון הזה עשוי לגרום לתופעות של אלימות.

  • 113.

    למערכת דיקו למאמר הנכון מול ממשלה סהרורית בו קורא שטרנאצי להרוג מתיש

    יחזקאל, 25/09/08 14:16

    לעלות על עופרה ולהרוג נשים וילדים ולא לעשות טרור בקו הירוק ולא לירות על שדרות

    שטרנהל לא יהיה פה שלום הם לא מעונינים גם במה שאתה מציע הם רוצים ער לים זה לא משנה אתה הוא האויב היום יותר מהמוסלמים

    • ליחזקאל כל מילה בתגובתך חצובה בסלע (ל''ת)

      אבי, ספרד, 25/09/08 15:02

  • 112.

    שמח שהוא שרד, כי לחיות בפחד גרוע מלמות!!! (ל''ת)

    שרון, 25/09/08 14:14

  • 111.

    אני בתור אדם דתי לא בעד חיסולים כאלה אבל יותר

    יהודי, 25/09/08 14:14

    מכך אני מתעב יפי נפש שלא קולטים שום דבר,
    לא מבינים שכל יום עומדים עלינו לכלותינו.
    הם אויבים ולא חברים.
    תראו את ''שעת האפס'' 1 ו2 ואולי תקבלו שכל!!!!

    • ואני מתעבת לאומנים דתיים שבטוחים שהם יודעים מה בדיוק רוצה ה' (ל''ת)

      שמאלנית שפוחדת מימנים מטומטמים, 25/09/08 15:04

      • מה עם שמאלנים שמאמינים שהאמת נמצאת בכיסם הקטן? (ל''ת)

        ???, 25/09/08 15:51

      • תפחדי שמאלנית נאורה וליברלית שכבר יודעת מי ביצע את המעשה (ל''ת)

        ימני מטומטם חבל על הזמן, 25/09/08 16:13

  • 110.

    לעומת-הנזק ועידוד רצח היהודים שמבצע השמאל-האירוע הזה לא נחשב... (ל''ת)

    הגיע הזמן שהשמאל הבוגד יידע את מקומו !, 25/09/08 14:14

  • 109.

    קיראו, בבקשה, ממשנתו של הפרופסור המלומד!

    סטודנט - אונ. חיפה, 25/09/08 14:13

    במאמרו ''מול ממשלה סהרורית'' (הארץ 11/05/2001), פרופ' שטרנהל הכיר בלגיטימיות של הטרור הערבי ביהודה ושומרון ויעץ למחבלים הערביים למקד את רציחותיהם במתיישבים ביהודה ושומרון, כדי שבאופן זה ישורטט הגבול בין ישראל שבתוך הקו הירוק לבין יהודה ושומרון: (ציטוט) ''לרבים בישראל, אולי אף לרוב המצביעים, אין ספק בדבר הלגיטימיות של ההתנגדות המזויינת בשטחים עצמם. אילו היתה בפלשתינים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות ולא פוגעים בנשים ובילדים, ונמנעים מירי על גילה, על נחל עוז ועל שדרות, כן היו נמנעים מהנחת מטענים מצידו המערבי של הקו הירוק. בדרך זו היו הפלשתינים משרטטים בעצמם את פרופיל הפתרון שממילא יושג בעתיד: הקו הירוק המתוקן יהיה גבול בינלאומי ושטחים יוחלפו כדי לפצות את הפלשתינים על האדמות שכבר סופחו לישראל ואולי עוד יסופחו.'' (סוף ציטוט) לפני כן, בעיתון דבר מיום ה-05/04/1988 פרופ' שטרנהל הסביר מה צריך לעשות להצלת הדמוקרטיה הישראלית: (ציטוט) ''רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית.'' (סוף ציטוט) מי שמתיר דמים של ציבור מזמין את חרב הפיפיות. זה נכון גם לימין וגם לשמאל.

  • 108.

    פרופ' שטרנהל הינו מחבל רעיוני אשר ערק לשורות הפלסטינים

    עידן א, 25/09/08 14:13

    האיש הזה קרא לערבים לחדול מפיגועים בתחומי הקו הירוק ולרצוח רק מתנחלים.ממש הומניסט גדול.במקום להזרק לכלא על הסתה הוא קיבל ממדינת ישראל פרס לשנת ה-60.הדבר משול לגנב המקבל מהמשטרה פרס על היותו פורץ מצטיין.
    לצערי, מי שהטיף לזריקת יהודים מבתיהם והורדתם בקראווילות מתפוררות וסייע להקמת ישות חמסית והפיכת גבול הדרום מגבול של שלום לאזור מלחמה משלם מידי פעם את המחיר.
    תזכרו שגם בן גוריון כינה את בגין ואת סגנו ,איתן לבני, אבא של, טרוריסטים.ושלא יהיו לכם אשליות, אחרי הרצח של רחבעם זאבי ,הממחטה של מר שטרנהל נשארה יבשה.
    ולמרות הכל אני מאחל לך החלמה מהירה. אני מקווה שתחזור בך מהדברים על פגיעה ביהודים בשל איזור מגוריהם שאינו נוח לך .
    ולמי שביצע את המעשה - הנזק שגרמתם לעצמכם גדול יותר מהתועלת.שום שמאלני לא ירתע מזה והדבר רק יגרום לקיצוניי השמאל לחדור ע''י מעשים אלה לקונצנזוס החברתי במקום להרחיקו משם.

  • 107.

    הם לא למדו מרצח רבין שזה יוביל לכיוון ההפוך .

    דוד כהן, 25/09/08 14:12

    אני ימני ואני מתבייש באנשים
    שפגעו במנחם בן שושן .
    אחרי שרצחו את רבין זה לא גרם לאנשים
    להבין את המתנחלים ואת הימין
    ולהבין שהסכם אוסלו היתה טעות קשה .
    ההפך קרה ורבין הפך ל''קדוש השלום'' בעיני
    רוב האוכלוסיה .
    המתנחלים והימניים צריכים לדבר בתקשורת
    יש להם הרבה מה להגיד, המציאות הוכיחה שהסכם
    אוסלו היה אסון .

    • אתה בטוח,שרבין נהרג על פוליטיקה?ל''מנהיגינו''יש פעילות גם מחוץ לתפקיד (ל''ת)

      LUBER, 25/09/08 14:46

  • 106.

    רוצים ציטוט של שטרנהל מעיתון ''הארץ''?

    אל תעבדו עליי, 25/09/08 14:10

    בתחילת האינתיפאדה, ב-11.5 בראיון לעיתו הארץ, אמר שטרנהל כך:
    ''אילו הייתה בפלסטינים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות''...

    כך, ללא שום בושה, מנחה שטרנהל את הפלסטינים, בשיא האינתיפאדה, לפגוע במתנחלים. האם תיתכן הסתה פרועה מזו?

    • yes he was right

      roy, 25/09/08 14:45

      why to kill people which want to bring peace and quite? the arabs should go aginst the mitnahalim only and by that do us all a great faivor

  • 105.

    כשאדם אומר דברים מטורפים

    רון, 25/09/08 14:10

    אז אנשים מתחילים לעשות דברים מטורפים אין לפרופ' הנכבד להלין אלא על עצמו בלבד כשהוא אומר דברים שאמורים לפגוע באזרחים תמימים מעפרה הוא הראשון שנפגע מדבריו שלו...

    • כשאדם אומר דברים טפשיים

      לא דביל, 26/09/08 00:08

      כותבים לו ובכל מקום ומוכחים אותו על טעותו.

      כמו שאני עושה עכשיו מול דבריך הטפשיים.

      מי שמנסה להרוג אנשים בגלל מה שהם אומרים הוא טרוריסט שמנסה להוביל למלחמת אחים. וזה מסוכן יותר מאשר כל החמאס וחיזבאללה וסוריה ואיראן גם יחד.

  • 104.

    לבדוק את העניין לעומק! לברר אם מדובר בפרובוקציה ולהעניש את הפושעים! (ל''ת)

    כתום, 25/09/08 14:10

  • 103.

    תחי הדמוקרטיה

    יהודה דה-גול אלוש, 25/09/08 14:09

    החובה לומר את האמת והזכות להביע דעה.הם הערכים המקודשים יותר מהשבת ויום הכיפורים. היום שטרנהל, מחר אלוש ובוזגלו. בוז גדול ואלימים!!!!!!!!

  • 102.

    איזה מזל שהוא רק קיבל שריטות ברגל מהמטען ולא הפך ל''פרופסור מפוזר''..... (ל''ת)

    פרופסור לא מפוזר אך מסית, 25/09/08 14:08

  • 101.

    אז מה שטרנהל איך אתה מרגיש שמטפלים בך אנשי ימין ודתיים בבית חולים דתי

    שערי צדק, 25/09/08 14:08

    ושאתה מסית נגדם
    אתה לא מרגיש רע עם זה אין לך מצפון אפילו פלסטינים שמתאשפזים שם מוקירם תודה ולא קוראים למחבלים להרוג בהם במתנחלים דתיים ואנשי ימין

  • 100.

    שטרנטהל הוא לא סמל

    נאור, 25/09/08 14:07

    לא הוא ולא צימרמן. ולמרות זאת אסור בתכלית לפגוע באדם בגלל דעותיו. יש גבול לכל דבר.

  • 99.

    שטרנהל הוא בין יוזמי החרם האקדמי על ישראל! לא לשכוח זאת! זו הדמוקרטיה

    סטודנט למדעי המדינה, 25/09/08 14:07

    שהוא מאמין בה והיא: שלטון המעוט השמאלני באמצעות הבג''ץ והתקשורת!

  • 98.

    סמל של שמאל שונא וסהרורי! (ל''ת)

    דודי, 25/09/08 14:06

  • 97.

    לכבוד שנה חדשה, התנעת ממשלה חדשה ונסיגה חדשה, השב''כ פתח ''שמפניה'' חדשה (ל''ת)

    לחיים !! והמבין יבין ..., 25/09/08 14:05

  • 96.

    NRG תרגעו עם השטרנהל הזה,תחשבו שהוא ימני (ל''ת)

    איציק, 25/09/08 14:04

  • 95.

    מה היה צריך להתנקש בו הוא כבר זקן (ל''ת)

    avnerbi, 25/09/08 14:02

  • 94.

    בן ששון -סמל למה?-לרשעות האדם ??!! (ל''ת)

    אין להבין את בן ששון., 25/09/08 14:01

  • 93.

    העיקר שהמוח הגאוני שלו לא נפגע והוא ממשיך לדבר שטויות ודברי הסתה בקצב (ל''ת)

    גאון יסוד עולם, 25/09/08 14:01

  • 92.

    אז מה שטרנהל איך אתה מרגיש שדתיים וימנים מטפלים בך בבית חולים דתי ?? (ל''ת)

    שערי צדק, 25/09/08 14:00

  • 91.

    בדמוקרטיה יש חופש ביטוי גם למי שדיעותיו רחוקות מדיעותיו של (ל''ת)

    פרופ' שטרנהל ודומיו, מבלי להאסר., 25/09/08 13:56

  • 90.

    חבריו של שטרנהיל פוגעים יום יום בחיילי צה''ל בניעלין (ל''ת)

    א.מ, 25/09/08 13:55

  • 89.

    הפרופסור ממשיך להסית! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 25/09/08 13:55

  • 88.

    אנית מגנה אמעשה הטרור אבל הבה ונדייק במה שכתב שטרנהל

    דוד, 25/09/08 13:51

    ''אילו היתה בפלשתינים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות, כן היו נמנעים מהנחת מטענים בצידו המערבי של הקו הירוק. בדרך זו היו הפלשתינים משרטטים בעצמם את פרופיל הפיתרון שממילא יושג בעתיד''.

    • יפה ציתת. כנראה שלכתבים השמאלנים קשה לבחור את השורות המתאימות (ל''ת)

      עידן א, 25/09/08 14:41

  • 87.

    אל יתפלא שטרנהל שמישהו הבין את ההסתה שלו בכוון ההפוך (ל''ת)

    בית הזכוכית, 25/09/08 13:48

    • א-בייניש:באתי כדי לומר לכם: אכן,טעינו במוסר כפול ובגבהות לב,כנסו כנסו,

      משה פתח תקווה, 25/09/08 14:19

      הנאום של בייניש כבר שנים ארוכות נמצאת מערכת המשפט בכלל, וביהמ''ש העליון בפרט, במוקד של ויכוחים ציבוריים סוערים. לא באתי אליכם היום כדי לחרף ולגדף את מבקרינו. לא באתי אליכם כדי לומר לכם שאני האפיפיור. שלעולם אינני טועה. באתי כדי לעשות חשבון נפש. באתי כדי לומר לכם: אכן, טעינו. במוסר כפול ובגבהות לב, באקטיביזם שהפך לאימפריאליזם, בביזוי השלטון בישראל, כאשר נטלנו לעצמנו סמכויות לא לנו. טעינו כאשר הטפנו לאחרים את אשר לא יישמנו בעצמנו. טעינו כאשר התיימרנו להיות אדוני האמת העליונה והיחידה, גם בעניינים שאין לנו כל הבנה בהם, ואין לנו לא סמכות לעסוק בהם.קהל נכבד, את השינוי אתחיל עם עצמי. רק לפני שבועות לא רבים ישבתי בוועדה למינוי שופטים שדנה במועמדותה של נאוה בן-אור. לא הבהרתי לחברי הוועדה שאני צריכה לפסול את עצמי, משום שבתי דניאלה, בשר מבשרי, עשתה התמחות אצל בן-אור. והרי על פחות מכך, רק לאחרונה, פסל את עצמו שר המשפטים, כאשר חברו הוצג כמועמד לביהמ''ש העליון. וכידוע לכם, אין זו טעות ראשונה שלנו בענייני מינויים. וכי צריכה אני לספר לכם שוב על נילי כהן, רות גביזון ועדנה ארבל? וכי צריכה אני לספר לכם את מי העדפנו ואת מי הכשלנו? אמשיך עם עצמי. עניינו של בעלי, יחזקאל בייניש, מצוי על שולחנו של היועץ המשפטי לממשלה. שיקול הדעת שלו יכריע בעניין. והנה, מיניתי את עצמי לראשות ההרכב שידון בשיקול דעתו של היועץ בפרשת קצב. לא היתה לי כל כוונה להיות מושפעת מהעובדה שעניינו של בעלי מונח על שולחן היועץ. אבל הרי אנחנו אלה שהטפנו לאחרים על כך שהצדק חייב לא רק להיעשות, אלא גם להיראות. ולכן, אני מודיעה בזאת על פרישתי מההרכב, כדי שנאה דורש יהפוך גם לנאה מקיים.והלוואי שאלה היו כל חטאינו. שופטים בביהמ''ש העליון החליטו שהחוק אינו נר לרגלם. הם קבעו לעצמם, למשל, שדעתם של שופטים חשובה ועליונה יותר מקביעות ברורות של המחוקקים. עטפנו זאת באמירות על ''פרשנות'', ''סבירות'' ו''מידתיות'', וכך מצאנו לעצמנו דרך להפוך למחוקקים. בזנו למחוקקים, אך זה לא הועיל לנו. הגב'בייניש אין סטירה וסליחה, נכשלת תתפטרי ,

    • ב-,בייניש:באתי כדי לומר לכם: אכן,טעינו במוסר כפול ובגבהות לב,כנסו כנסו

      משה פתח תקווה, 25/09/08 14:20

      ככל שגבה ליבנו, כפי שמעידים הסקרים, הציבור בז לנו עוד לא מאוחר במשך שנים, קהל נכבד, אנו מכרסמים וחותרים תחת סמכויותיהם של נבחרים. הם קבעו שמדינת ישראל היא יהודית ודמוקרטית. ואנו החלטנו שאנו מדינת ''הציבור הנאור''. כלומר, מדינה בצלמנו שלנו. לא רק שזלזלנו בסמכויות הנבחרים, והעברנו אותן לבלתי-נבחרים, אלא שגם קראנו לשיטה הזאת: חיזוק הדמוקרטיה. עד כדי-כך. ונדמה לי, קהל נכבד, שהגרוע מכל מצוי בכך שלא הבנו שאנו משרתי ציבור. הנה, השופט בדימוס מישאל חשין, הציג ברבים את קלוננו. זה הבית של אבא שלי ושלי, הוא אמר לציבור. אוי לנו שלכך הגענו. אין זו נחלה פרטית משפחת חשין, ואין זה ביתי שלי. זה הבית שלכם. זה הבית של מי שפונה אליו. זה הבית שבו החוק והצדק צריכים לשלוט, למען הפונים אליו, ולא למען היושבים בו.במקום להתייחס בכובד ראש לביקורת, בחרנו להפוך אטומים. על כל טענה רצינית, בחרנו בתשובה קבועה: מתנכלים לנו. וגם כאשר הביקורת הגיעה מאנשי אקדמיה, בישראל ובעולם, המשכנו באותה תשובה.הגיע זמן שינוי, קהל נכבד. הגיע הזמן לפתיחת פרק חדש. הגיע הזמן שבו נפנים את הביקורת ונשנה את דרכנו, משום שאנו ניצבים בפני תהום. איבדנו את אמון הציבור בגלל מעשינו. ומכאן ואילך אנו מבקשים את אמון הציבור, משום שנשנה את דרכנו. עד כאן, קוראות וקוראים נכבדים, הנאום שלא היה. במקום התמודדות עם טענות עובדתיות, קיבלנו בשבוע שעבר עוד נאום בלהות. עוד דברי רהב, שלפיהם כוחות החושך מנסים לחבל במלאכי עליון. והיום יושבת בייניש בראש הרכב שיקבע את גורלו של מזוז, שאמור לקבוע את גורלו של בעלה. אכן, שלטון החוק. חבל. כי היום שבו תחליט בייניש להודות רק במקצת מהטעויות, יהיה יום בשורה לשלטון החוק. זה עדיין לא מאוחר. שלטון החוק ממתין בסבלנות לפתיחה של פרק חדשהגב'בייניש אין סטירה וסליחה, נכשלת תתפטרי ,

      • תקדים :להסגיר את יחזקאל בייניש לסקטלאנד-יארד או ל F-B-I- מבחן בוזגלו

        משה פתח תקווה, 25/09/08 15:22

        מתוך כתבה ,בעת שנסתיימה החקירה הפלילית נגד יחזקאל בייניש- היתה עדנה ארבל פרקליטת המדינה. בתשובתה לטענות שהיא ''מייבשת את התיק'', ארבל טענה, שהיא חברה טובה של ביניש ויש לה ניגוד עניינים להכריע בו. מאז, מסיבות ברורות לאור הרכב הועדה לבחירת שופטים שבה יושבת ביניש- נמנעו כל פרקליטי המדינה והיועמ''שים מלהכריע בתיק הפלילי של בעלה. נראה שגם מזוז, לאחר שספג אש בכמה הזדמנויות מביניש- נרתע מלקבל החלטה*. כמה שנים נוספות עוד ייבשו את התיק הפלילי עד שהציבור ישכח את החשדות כנגד יחזקאל ביניש? פרקליט המדינה הבא יצטרך לקבל החלטה אמיצה בתיק הפלילי של יחזקאל ביניש- בעלה של נשיאת בית המשפט העליון- דורית ביניש. האם אין טעם לפגם בהרצת מועמד מטעמה של ביניש (שי ניצן) לתפקיד פרקליט המדינה, כאשר אותו פרקליט יצטרך לקבל החלטה אובייקטיבית בתיק של בעלה ? בפוסט שלי אני שואלת, האם מועמדותו של שי ניצן לא צריכה להפסל לאור העובדה שהוא חייב את כל הקריירה שלו לביניש ולחברתה הטובה ביותר- עדנה ארבל? האם העוזר לשעבר במשך 5 שנים של ביניש, שנהג להמשיך ולבקר את חברתו הטובה בלשכתה בבית המשפט העליון (ללא נוכחות צד שני ועל כך כבר נכתב) יכול לקבל החלטה אובייקטיבית בתיק של הבעל של חברתו הטובה שקידמה אותו רבות- ומריצה אותו בימים אלה לקידום נוסף ולתפקיד פרקליט המדינה? * הספין האחרון שבמהלכו השתלחה הנשיאה של בית המשפט העליון במזוז היה בבג''ץ בעניין קצב, בימים שבהם מזוז היה אמור לבחון את תיקו של בעלה של ביניש- קיבלנו דיון עם כותרות בעיתונים והשתלחות בפרקליטות תחת הנהגתו של מזוז. באופן לא מפתיע- מזוז עדין לא קיבל החלטה בתיקו של האזרח יחזקאל ביניש. אפא ואפא ,ביזיון? הפרופסור למשפטים השר דניאל פרידמן ראש הממשלה הבא שלי נקודה

  • 86.

    י יקים צה''ל יחידת חיסול מיוחדת לאויבים לא-ערבים ולא-שמאלנים

    נעמן, שפוי, 25/09/08 13:47

    אויבי הדמוקרטיה הינם מהימין הסהרורי והסיקריקי. הגיע הזמן שהאויב הכתום ילמד מנחת זרועה של המדינה. רק לקח מכאיב יביא קץ להתגברות השנאה והטרור הכתום

    • לנעמן הלא שפוי

      חיים מלבורן, 25/09/08 14:05

      במדינה מתוקנת,היית אתה יעד ליחידת חיסול של צה''ל.אתה מהצד השני,מוכן לקבל החלטות דמוקרטיות רק אם הן מקובלות עליך.

    • נעמן לא שפוי.הרבה יהודים מוכנים למלחמת אזרחים כאן

      קיקו, 25/09/08 14:06

      מלחמת אזרחים לא מלחמת אחים אתם לא האחים שלנו האחים שלכם הם בוואדי ערה.

    • ואם אתה רוצה יחידת חיסול אין בעיה האמן לי אתה הראשון (ל''ת)

      חבר יקר זה עובד גם הפוך או שיש שיח או מלחמה, 25/09/08 14:09

    • איך עובר עליך צום הראמדן? (ל''ת)

      יהודים..לשמוח!, 25/09/08 14:38

  • 85.

    תרבות זרה קולוניאליסטית שפלשה בארוגנטיות למזרח

    שמי יהודי, 25/09/08 13:47

    אם תמשיכו לנווט לכיוון מערב למרות שכולנו היהודים האמיתיים שייכים למזרח ותרבותו, גורלנו כעם וכמדינה עצמאית נחרץ, מי שמרגיש מערבי שיחיה במערב ולא יזיק לעם היהודי ולעמי האזור המזרחיים

  • 84.

    דבריו של שטרנהל הם דברי אלוהים חיים. (ל''ת)

    יובל גולד, 25/09/08 13:45

    • אתה לא עובד האלילים היחיד כאן-גם מוריך ורבותיך עבדו את סטלין אלילם. (ל''ת)

      אני מניח שגם ראש המסיתים - מורו של אחמדימג'נון., 25/09/08 13:59

    • יובל גולד ושטרנהל חוזרים בתשובה ומאמינים בדברי אלהים, כה לחי (ל''ת)

      רבי אליעזר, 25/09/08 14:17

    • אפילו לשיטטתך - לא קצת הגזמתה?!? (ל''ת)

      אחמיניגאד, 25/09/08 14:18

    • לוהי המחבלים ושונאי ישראל-אולי... (ל''ת)

      נמאס מהשמאל-שונא ישראל !!!, 25/09/08 14:35

  • 83.

    גקו

    אפילו בהתנקשויות בימין הקיצוני מתנהגים כפחדנים, 25/09/08 13:44

    באו כמו גנבים בלילה, והטמינו מטען בפתח ביתו של קשיש.
    כנראה שלפחדנים קשה להסתכל לקורבנות שלהם בעיניים, אז הם פועלים כמו רוצחים שפלים.

    אולי אם היו עושים צבא במקום להשתמט ולעשן סמים כל היום על הגבעות שלהם, בזמן שחיילים בני גילם שומרים עליהם ועל העיזים שלהם, אולי אז הם היו גם מצליחים בפעולת הטרור שלהם.

    • תראו מי שמדבר

      אוהב ציון, 25/09/08 14:35

      חתיכת מנוול. החיילים הכי טובים בצה''ל הם מהימין והמתנחלים. והם ששומרים על השמאלנים שמסיתים נגדם.

  • 82.

    בקרוב יתגלה שזו פרובוקציה של האנרכיסטים ואז התקשורת תשתיק את הפרשה ! (ל''ת)

    כבר יש ראיות, 25/09/08 13:43

    • אין עניין לשלטונות לחשוף פרובוקציה כזאת.

      יאל, 25/09/08 13:54

      יש בחירות צריך להכפיש את הימין, הענין של המרכז-שמאל הוא לדכא כל אפשרות שנתניהו יתחזק.

    • ומה הן הראיות?

      מוטי, 25/09/08 14:07

      למה שתשמור אותן רק לעצמך?

    • אתה צודק שזו פרובוקציה אבל יותר סביר של השבק שכן

      הפוך על הפוך, 25/09/08 14:14

      הוא לא נפגע רציני
      הם מכינים את דעת הקהל לפעולות נגד מתיישבים בי''ש
      חוץ מזה הם רוצים להגדיל תקנים!

  • 81.

    מסית לרצח מתנחלים ומקשקש על דמוקרטיה (ל''ת)

    חוצפן, 25/09/08 13:43

    • דמוקרט גדול עאלק! שטרנהל סתם פרובוקטור ! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 25/09/08 13:56

  • 80.

    הרושם שלי שמדובר בפרובוקציה של השמאל או השב''כ. כנסו ואסביר מדוע..

    יעקב, 25/09/08 13:42

    לפני רצח רבין, היה איש שב''כ בשם אבישי רביב, שהסית והדיח בצורה מאוד דומה לרצח ישראלים ושמאלנים. הוא כתב כרוזים קיצוניים מאוד, כאשר היה ירי (כנראה בידי ערבים) על מכונית ערבית הוא התקשר לתקשורת וקבל אחריות בשם ארגון ''אי''ל'', היה חבר קרוב של יגאל עמיר והצלם איתו על רקע הכתובת ''מוות לבוגדים'' כשהוא מנופף באקדח, ועוד. אבישי היה איש לא דתי שהתחזה (ואפילו התחתן) למתנחל ימני קיצוני בקרית ארבע.
    ראיתי באחת ההתנחלויות את הכרוזים הללו שמטיפים למדינת הלכה ביהודה ושומרון וקוראים להרג יהודים. הכרוזים כתובים באופן שנראה ברור שמי שכתב אותם הינו איש שלא יודע מהי הלכה ומהי יהדות, והוא ככל הנראה רחוק מהם. היהדות איננה מטיפה לדברים אלה, ואפילו הימנים הקיצוניים אינם כותבים את דבריהם באופן הזה. יש שם ביטויים הזויים של מישהו הזוי ומטורף או מישהו חילוני שרוצה להתחזות לדתי.
    לכן, לדעתי, מדובר בפרובוקציה של השב''כ או של השמאל, שנועדה להסית את הציבור מפעולה שהולכת הממשלה לעשות - להרס התיישבויות ביהודה ושומרון ולהופכם לבסיסי טרור - ממש כמו שעשו אחרי רצח רבין שהיה אף הוא פרובוקציה של השב''כ שהתפספסה (היו צריכים להיות כדורי סרק באקדחו של עמיר, או שרבין נרצח רק במכונית בדרכו לאיכילוב ולא ע''י עמיר עצמו - מה שעמיר עצמו לא יודע).

    • תניח לשב''כ ולצה''ל, פרובוקציה של השמאל?אפשרית בהחלט (ל''ת)

      אלון, 25/09/08 13:58

    • ועכשיו לשלב ההוכחות

      מוטי, 25/09/08 14:09

      ולא להסתמכות על סגנון כתיבה לוקה בחסר של אדם הזוי כמו א.ר.

    • מה קשור שב''כ

      susu, 25/09/08 14:31

      מימקורות זה לא שב''כ

  • 79.

    דמוקרטיה? מה הקשר בינך לבין הדמוקרטיה?

    ציוני, 25/09/08 13:42

    קראת לפגוע באזרחים ישראלים.
    אם כך אתה לא דמוקרט, וזה לא נופל תחת חופש הביטוי.
    זה נופל תחת הסתה ובגידה.

    אזרח ישראלי קורא לטרוריסטים לפגוע באזרחים ישראלים אחרים - זו לא בגידה?
    זו לא הסתה?

    מדובר בפשע אז מי שעשה את זה (אם זה מסיבה אידיאולוגית או לא) שישלח לכלא.
    מה הסיפור פה? הבן אדם הסית לטרור וכנראה חטף מנת טרור - מוסרי לחלוטין.

    בכל מקרה הסיבה היחידה שבגללה השמאל הקיצוני לא רצח כבר אנשים זה בגלל שהערבים עושים את העבודה בשבילם.

    • הפוסל במומו פוסל

      מוטי, 25/09/08 14:12

      זה שאתה מוכן לקבל אלימות נגד אנשים שלא חושבים כמוך, אין זה אומר שאני מוכן לכך. אם שטרנהל היה ראוי להישלח לכלא בגין הסתה, מדוע אתה לא הגשת תלונה כלפיו?

      • למוטי, הגישו תלונה ועוד איך אבל המשטרה לא מצאה עילה להעמידו לדין , אתה (ל''ת)

        מודאגת, 25/09/08 14:47

    • צודק! אבל השמאל האטום אף פעם לא רואה את הדבשת שלו עצמו. (ל''ת)

      רבקה, 25/09/08 14:44

    • כל הכבוד!!! מסכימה עם כל מילה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הילה, 25/09/08 14:47

  • 78.

    הפרופסור הוא פרובוקטור מועד, שנפגע בידי פרובוקטורים מנגד

    יובל, 25/09/08 13:42

    מוטב לכל המתחסדים לשתוק. אף צד אינו תמים בארוע הזה.

    • יכול להיות

      מוטי, 25/09/08 14:13

      אך רק צד אחד ניסה לרצוח יהודי אתמול.

      • למוטי

        חיים מגבעתיים, 25/09/08 16:08

        אכן רק צד אחד.וזאת פרובוקתיה של השמאל.

  • 77.

    השמאל המסית לאלימות נגד יהודים אחרים הוא אנטי דמוקרטי

    רואה נכוחה, 25/09/08 13:41

    אז שטרנהל תפסיק את מכבסת המילים - זה כבר לא עובד.

    לא אתפלא אם זה לא מעשה של אנרכיסטים מהשמאל שבעת יאוש מאיבוד השילטון לימין בקרוב גרמו לפרובוקציה זו

  • 76.

    הבת שלו השמאלנית היתה עורכת חדשות בערוץ 1! כך שולט השמאל בתקשורת !! (ל''ת)

    אבי, 25/09/08 13:41

    • אני שילמתי את האגרה ממנה היא קבלה משכורת! לפרק את רשות השידור! (ל''ת)

      דני, 25/09/08 13:59

    • נכון

      מוטי, 25/09/08 14:14

      היהודים האלה שולטים בתקשורת ובכסף בעולם. נשמע מוכר???

  • 75.

    פשוט להפריד דת ממדינה ועכשיו ! ואת פעילי הימין להוציא מחוץ לחוק (ל''ת)

    דיליעון, 25/09/08 13:40

    • וגם את אדריכלי אוסלו, תלמידיו של שטרנהל, שהיביאו לרצח 2500 יהודים! (ל''ת)

      צביה, 25/09/08 13:48

  • 74.

    הקורא לאלימות - נפגע מאלימות! מספיק להזיל דמעות של תנין! (ל''ת)

    יפה - חיפה, 25/09/08 13:39

  • 73.

    מה אומר ח''כ אורלב על מעשה הנבלה של המפד''ל?

    אלחנן, 25/09/08 13:38

    אורלב הלאומן מהמפלגה הדתית לאומנית, כנראה שתגלגל עיניך לשמים ותגנה את המעשה. אבל מפלגתך הייתה הינה ותהיה בית חינוך לאלימות ורצח על רקע קנאות ולאומנות דתית. עכשיו שיחררת ושלחת לפעולה את יגאל עמיר השני.

    • המפדל הוציאה גם את אברום בורג ואת יהודה בן מאיר השמאלנים המסיתים (ל''ת)

      של נעליך אלחנן, 25/09/08 13:51

    • המפד''ל הוציאה מתוכה גם את החיילים הקרביים הטובים ביותר (ל''ת)

      לאךחנן המפגר המסית, 25/09/08 13:54

    • לא יעזור המפד''ל היא מפלגת אחדות וערכים היא מיצגת הדמוקרטיה (ל''ת)

      יגאל כהן, 25/09/08 13:57

    • לאלחנן

      חיים מגבעתיים, 25/09/08 14:09

      מאיפה אתה יודע את העובדה שדתי לאומני אחראי להתנקשות?
      כנראה שגם אתה קנאי לא קטן.

    • תגיד, איפה אתה חי? יהודים נרצחים כל הזמן על ידי ערבים שמוזנים מהשנאהאו (ל''ת)

      הלו, 25/09/08 14:49

    • אלחנן - שמך לא מתאים לך

      אליהו, 25/09/08 14:52

      אין לך אלוקים ובטח לא חסד בליבך אם אתה מתבטא כך נגד יהודים. לידיעתך, עד היום נרצחו למעלה מ-2000 יהודים בתמיכה מלאה של השמאל הישראלי, השונא. התמיכה שהערבים המחבלים מקבלים מיהודים שמאלניים, אין לה אח ורע בעולם. תתבייש, אם אתה מסוגל.

  • 72.

    לפי התמונה ב YNET

    משה כהן, 25/09/08 13:38

    לפי התמונה ב YNET של הפיצוץ, לא רואים שום דבר מפוצץ כנראה שמדובר בפרובוקציה על מנת להכפיש את הימין

  • 71.

    שם רשעים ירקב בוגד (ל''ת)

    רפאל אלקבץ, 25/09/08 13:37

  • 70.

    המתנחלים נעשים דומים לחמאס מיום ליום

    לפרקון, 25/09/08 13:37

    קודם כל הם מאמינים באותה אידיאולוגיה דתית פאנטית מטורפת, ועכשיו הם גם לומדים מהם איך לבצע פעולות טרור.

    האירנוניה היא שאותם צעדים חריפים שהימניים הקיצוניים כל כך שמחו שננקטים נגד אנשי טרור פלסטינים, עכשיו יופנו נגדם.

  • 69.

    שטרנהל הוא קרבן של ההסתה שלו עצמו! (ל''ת)

    צביה, 25/09/08 13:37

  • 68.

    ''הגרויסע צדיק'' (ל''ת)

    אהוד, 25/09/08 13:36

  • 67.

    ''פרופ' קאפו'' מהאקדמיה בערגה לימי הגטו בגרמניה האנטישמית (ל''ת)

    אזולאי, דרום, 25/09/08 13:36

    • רק בור וחולה נפש מסוגל לכתוב בערגה לגטו בגרמניה. אולי משום שאין לך שמץ

      שמאלנית שפוחדת מימנים מטומטמים, 25/09/08 15:01

      של מושג מה באמת היה שם.
      חבל שאי אפשר למכור רשעות שמעורבבת בטמטום, היית יכול להיות מיליונר!

  • 66.

    איבכי עליק בכה !השמאל הסהרורי הוא לב הדמוקרטיה הישראלית ?

    ישמעאל, 25/09/08 13:34

    אני נגד השתוללות של הימין הקיצוני אבל , להגדיר את השמאל הקיצוני שאתה משתייך אליו זה ממש העלבה של הדמוקרטיה ושכלו הישר של הציבור ! אם לשפיכת דברי שיטנה נגד ישראל אתה קורא דמוקרטיה אזי , מי צריך דמוקרטיה בכלל !

    • ל66

      חיים, 25/09/08 14:10

      יפה כתבת.

  • 65.

    הבעייה היא שהדמוקרטייה שלנו לא נותנת כלי יעיל להתגוננות מבוגדים. (ל''ת)

    סוקרטס, 25/09/08 13:34

  • 64.

    זה רק חלק מכפרתו על אמירותיו הנאציות נגד יהודים. (ל''ת)

    בועז, 25/09/08 13:34

  • 63.

    הייתכן שהפרופסור ביים את כל הפרשה הזו בעצמו... (ל''ת)

    חומר למחשבה, 25/09/08 13:33

  • 62.

    אמרתי להם ללכת על אופציית האקדח. (ל''ת)

    ש. פרס, 25/09/08 13:32

  • 61.

    פשוט טמטום

    אחמדינג'ד כץ, 25/09/08 13:31

    עד הבוקר לא ידעתי מי זה דר' שטרנהל. חשבתי עוד פיגוע ברופא ע''י פצינט עצבני. עכשיו כבר נכנסתי וקראתי ואני יודע שיש לו נכדים והוא שמאלני ומה הוא אמר לאישתו אתמול בבוקר.

    הטמבלים שעשו את זה פשוט הפכו אותו ואת מה שהוא מייצג לITEM, ןהם מציפים את השטויות שהוא אמר לכותרות שוב פעם.

    זו כמובן לא הדרך. הדרך הנכונה היא פשוט להתעלם מההזויים. לתת להם להירקב באקדמיה או בעולם האמנותי שלהם.

    אין מה לדאוג- השפעתם קטנה מאוד ולעם יש היגיון בריא שמסנן את ההזיות האלה..

    • יינגל'ה, קרעת אותי מצחוק

      החתול הג'ינג'י, 25/09/08 14:36

      עם הקטע של הרןפא והפציינט העצבני.

  • 60.

    תודה למתנכלים - כבר פחדתי ששכחו אותי!!! כה לחי - המשיכו כך!!!

    זאב שטרנהל, 25/09/08 13:31

    אני אוהב להיות קורבן. אני אוהב תיאוריות הזויות. אני אוהב להכות על חזי ולהגיד פשענו. אני כל כך מאוהב באחר. אני חי כדי להרגיז. אני לא ראוי להתקיים. איי... אי... אי...

  • 59.

    שטרנהל ''אני הדמוקרטיה אני השפיות אני הנאורות ומכאן אני אלוהים'' (ל''ת)

    9 קבין של חוכמה ירדה על העולם וכולה עלי, 25/09/08 13:31

  • 58.

    הסתה לרצח חלק מהעם היא פגיעה בדמוקרטיה,- (ל''ת)

    גם אם המסית הוא נבל ברשות הסמול., 25/09/08 13:29

  • 57.

    למה נתתם להם(לסיקריקים)רובים ?

    יגאל כהן-רחובות, 25/09/08 13:28

    הכתומים הם סכנה קיומית.
    ובראשם, זימרי בן סלוא.
    בועל מדיינית שלא שכח להיות יהודי.

    • יגאל שוב לא לקחת את הכדורים? (ל''ת)

      ד''ר יקר, 25/09/08 13:44

    • מדוע נתתם ליגעל כהן החולה מחשב? (ל''ת)

      פסיכיאטר מחוזי, 25/09/08 14:03

    • מה שלומך יה מידיין עם בדוים . (ל''ת)

      סמיר סמען שהרים אותך, 25/09/08 14:05

    • אחי, זה היה מטען צינור.

      !!!, 25/09/08 14:14

      הכתומים הם תיבת נח.

    • תגיד, יש עליך את הטלפון של המדיינית ?

      סקרן בכיר, 25/09/08 14:39

      אולי גם לי ייצא משהו.

  • 56.

    אם הוא נתן לגיטימציה

    נעה, 25/09/08 13:28

    במאמר שלו לאלימות בשטחים, מה הוא מתלונן כשאלימות מופנת פתאום נגדו- אלימות זאת אלימות, לא משנה ממי היא מגיעה, וברגע שאאתה מסכים לה, אתה צריך לקחת בחשבון שגם אתה תפגע

  • 55.

    מסכימה עם 36

    מישהי שאכפת לה מהמדינה, 25/09/08 13:27

    מסכימה עם 36. כל מילה בסלע! באמת חבל שרק נפצעת. חברי''ה - בפעם הבאה לא לפספס!

  • 54.

    בכל פעם שהיה פיגוע נגד יהודים שטרנהל חגג.. חברה' בדוק

    חן רוזנצוויג, 25/09/08 13:26

    בכל פעם שהיה פיגוע נגד יהודים שטרנהל חגג.. חברה' בדוק

  • 53.

    בן ששון טוב שעזבת את שכונת רמות

    המרכז הרוחני, 25/09/08 13:26

    אתה אדם בזוי. לפחות תוריד את הכיפה.
    שנה טובה לכל היהודים.

    • בן ששון גיסו של אברום בורג אותם דעות ואותם ראשים מעווותים בוגרי המפד''ל (ל''ת)

      מצא מין את מינו, 25/09/08 14:12

  • 52.

    הפרופסור האנטינשמי פתח את פיו המזוהם. (ל''ת)

    גדי, 25/09/08 13:25

  • 51.

    הפרופסור האנטינשמי פתח את פיו המזוהם. (ל''ת)

    גדי, 25/09/08 13:24

  • 50.

    טרור זה טרור זה טרור

    ניסן, 25/09/08 13:24

    הטרוריסט שניסה לרצוח את שטרנהל צריך להרוס לו את הבית . לשלול אזרחות מהוריו. לגרש אותם מהארץ. להפעיל את היחידה למלחמה בטרור נגד הנבלות.

  • 49.

    להכנס במתנחלים עם טנקים (ל''ת)

    נוה אלקנה, 25/09/08 13:23

    • זה לא יקרה כי השמאלנים משטמטים! (ל''ת)

      חייל סדיר, 25/09/08 13:44

  • 48.

    זה מצב גרוע ומסוכן , אך ישנו שמאל קיצוני המסית , תובע לדין טייסים

    אבו יסמין, 25/09/08 13:23

    וקציני שדה אצל האנטישמים בבריטניה וכן להחרמת האקדמיה בישראל ועוד מעשים בוגדניים , והגרוע מכל , שהדבר מקבל את ברכת השמאל השפוי(שבעבר הייתי שייך אליו) , השמאל הקיצוני מבצע את מעשיו בגלוי ואף גאה בכך , לדעתי את שני המחנות הקיצוניין הן מהימין והן מהשמאל יש להקיא .

  • 47.

    בוז למתנחלים ולרבניהם הקוקויים (ל''ת)

    יפה שפירו, 25/09/08 13:23

  • 46.

    עוף מכאן לכל הרוחות!

    אזרחית גאה, להבדיל ממך - פרופסור!, 25/09/08 13:22

    חבל מאוד שנשארת בחיים, יא זבל!
    פרופסור, עאלק! לך לגור בפלסטין יחד עם דעותיך, אידיוט!

    • אזרחית גאה? באמת ראיתי אותך במצעד הגאווה (ל''ת)

      נוימן, 25/09/08 14:58

  • 45.

    זבייק התבלבלו חשבו שאתה זאב רוזנשטין (ל''ת)

    אברזל ושות', 25/09/08 13:22

  • 44.

    חמסטאן יהודי בשטחים

    דוד רמז, 25/09/08 13:22

    פעם קראו לפתח שישב בדרום לבנון פתחלנד. עכשיו יש בשטחים חמסטאן יהודי. חבורה של יהודים משיחיים הזויים ומטורפים שבינהם לבין יהדות או ציונות אין שום דבר. צריך לזרוק את כולם למחנה מעצר בקציעות.

  • 43.

    ה''דמוקרטיה והשלום'' של השמאל עולה לנו בדם.

    היום הזה, 25/09/08 13:21

    קיצוניות מימין ומשמאל זה רע זה אך השמאל הקיצוני משתף פעולה עם האויב הקיומי שלנו.

  • 42.

    הוא הצדיק טרור ועכשיו קיבל טרור

    שטרנהל קרא למחבלים לפגוע ביהודים, 25/09/08 13:21

    מה לעשות אבל הוא זה שהצדיק מחבלים ונתן להם עצות במי כדאי להם לפגוע. אז שלא יתבכיין אם מחבלים פוגעים בו. הוא מעודד טרור, ומתפלא שהטרור מגיע לפתח ביתו.
    כנראה שלכמה יהודים נמאס שמעודדים נגדם טרור ומרגשים בטוחים מטרור.

  • 41.

    מדיניות חוסר-העריכה ופרסום דברי הסתה ודיבות עוברת כל גבול

    מכסה לביוב, 25/09/08 13:21

    אבל את זה בטח לא תפרסמו....

  • 40.

    כדי לדעת מי עמד מאחרי הפיצוץ יש לחשוב מי הרוויח ומי הפסיד (ל''ת)

    שמפניה אקדמאית, 25/09/08 13:20

  • 39.

    האם שהרב כהנא נרצח זאת גם הייתה בגיעה בדמוקרטיה? (ל''ת)

    מוטי, 25/09/08 13:20

  • 38.

    הפרס שהוא קיבל גם שנוי במחלוקת.גם מן הבחינה המקצועית.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 25/09/08 13:19

    פרס במדע שהוא לא טהור ולא מדויק הוא בהכרח שנוי במחלוקת מן הבחינה המקצועית.שלא לדבר מן הבחינה המוסרית כמו במקרה של הפרופסור הזה.הוא קיבל את הפרס בגלל דעותיו הפוליטיות.מה הוא מעמיד פני תם ? מסית לרצח יהודים דינו כמו כל מסית אחר שאינו פרופסור .

  • 37.

    אנחנו הדמוקרטיה!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מטורפי השמאל, 25/09/08 13:18

    • אנחנו הדמוקרטיה!!!!!!!!!!!!!!! כי הרב אמר !!! (ל''ת)

      אנשי ימין . מדינת הלכה, 25/09/08 13:24

    • תקדים :להסגיר את יחזקאל בייניש לסקטלאנד-יארד או ל F-B-I- מבחן בוזגלו

      משה פתח תקווה, 25/09/08 13:24

      מתוך כתבה ,בעת שנסתיימה החקירה הפלילית נגד יחזקאל בייניש- היתה עדנה ארבל פרקליטת המדינה. בתשובתה לטענות שהיא ''מייבשת את התיק'', ארבל טענה, שהיא חברה טובה של ביניש ויש לה ניגוד עניינים להכריע בו. מאז, מסיבות ברורות לאור הרכב הועדה לבחירת שופטים שבה יושבת ביניש- נמנעו כל פרקליטי המדינה והיועמ''שים מלהכריע בתיק הפלילי של בעלה. נראה שגם מזוז, לאחר שספג אש בכמה הזדמנויות מביניש- נרתע מלקבל החלטה*. כמה שנים נוספות עוד ייבשו את התיק הפלילי עד שהציבור ישכח את החשדות כנגד יחזקאל ביניש? פרקליט המדינה הבא יצטרך לקבל החלטה אמיצה בתיק הפלילי של יחזקאל ביניש- בעלה של נשיאת בית המשפט העליון- דורית ביניש. האם אין טעם לפגם בהרצת מועמד מטעמה של ביניש (שי ניצן) לתפקיד פרקליט המדינה, כאשר אותו פרקליט יצטרך לקבל החלטה אובייקטיבית בתיק של בעלה ? בפוסט שלי אני שואלת, האם מועמדותו של שי ניצן לא צריכה להפסל לאור העובדה שהוא חייב את כל הקריירה שלו לביניש ולחברתה הטובה ביותר- עדנה ארבל? האם העוזר לשעבר במשך 5 שנים של ביניש, שנהג להמשיך ולבקר את חברתו הטובה בלשכתה בבית המשפט העליון (ללא נוכחות צד שני ועל כך כבר נכתב) יכול לקבל החלטה אובייקטיבית בתיק של הבעל של חברתו הטובה שקידמה אותו רבות- ומריצה אותו בימים אלה לקידום נוסף ולתפקיד פרקליט המדינה? * הספין האחרון שבמהלכו השתלחה הנשיאה של בית המשפט העליון במזוז היה בבג''ץ בעניין קצב, בימים שבהם מזוז היה אמור לבחון את תיקו של בעלה של ביניש- קיבלנו דיון עם כותרות בעיתונים והשתלחות בפרקליטות תחת הנהגתו של מזוז. באופן לא מפתיע- מזוז עדין לא קיבל החלטה בתיקו של האזרח יחזקאל ביניש. אפא ואפא ,ביזיון? הפרופסור למשפטים השר דניאל פרידמן ראש הממשלה הבא שלי נקודה

  • 36.

    אתה ורק אתה זאת הפגיעה הכי גדולה של הדמוקרטיה

    הרצל, 25/09/08 13:15

    אנשים כמותך עם התואר העלוב פרופסור גורמים לקרע בציבור ע''י זה שהם משתפים פעולה עם שונאי ישראל...[כנראה ששואה אחת לא הספיקה]...אתה מסוג האנשים המובלים כצאן לטבח...מי אתה בכלל? כל הפיגועים בירושלים לא הזיזו לך...יתכן ומישהו ממשפחתך צריך להפגע מערבי ואז אולי תבין...ואני רק יכול להצטער שפגעו בך ''רק'' ברגליים במדינת ערב אתה היית כבר ז''ל

    • אז לך לגור במדינות ערב! (ל''ת)

      מוטי, 25/09/08 13:59

  • 35.

    בטח זה גם דמוקרטי להסית לרצח יהודים ולהתיר את דמם

    תומר, 25/09/08 13:15

    רק שבמקרה שלך הפרקליטות ובג''צ השמאלנים מספקים לך חסינות. דיקטטורה שמאלנית שיפוטית בחסות החוק.

  • 34.

    החולירע הזה שונא ישראל מובהק

    אברהם, 25/09/08 13:15

    מחשבותיו וכתבותיו נותנים לגטימציה למאבק אלים של הפלסטינאים בשטחים, נגד חיילים ונגד אזרחים. אם הוא התיר את דם חיילנו, למה שלא יהיה משהו שיתיר את דמו?

  • 33.

    שטרנהל קרא לפלשטינים להרוג מחבלים

    אבוחצירא אילן, 25/09/08 13:15

    הוא זה שמסית ומדיח את העולם ואת הערבים להילחם ולהרוג יהודים.
    אז שלא יתבכיין על ההסתה נגדו.

    וזו בושה גדולה שניתן למסית המופרע הזה פרס ישראל.

    • ''ההסתה נגדו''

      מוטי, 25/09/08 13:58

      איזה אנדרסטייטמנט שנון!!! פוצצו את האדם, לא הסיתו נגדו!!!

  • 32.

    מעשה נפשע.

    ימני ציוני, 25/09/08 13:14

    מעבר לחומרה המוסרית שבמעשה, אין בו תועלת כלשהי למאבק אידיאולוגי כלשהו. שטרנהל הוא לא מציאה גדולה אבל הפכתם אותו לגיבור ונתתם לגיטימציה לתקיפת הימין בתקשורת, הגם שאינכם חלק ממנו אלא אסופת אלימים שהאידיאולוגיה היחידה שלהם היא שנאה.

  • 31.

    החולירע הזה שונא ישראל מובהק

    אברהם, 25/09/08 13:14

    מחשבותיו וכתבותיו נותנים לגטימציה למאבק אלים של הפלסטינאים בשטחים, נגד חיילים ונגד אזרחים. אם הוא התיר את דם חיילנו, למה שלא יהיה משהו שיתיר את דמו?

  • 30.

    שמתם לב מי שותק? ביבי נתניהו

    יוסף לוי, 25/09/08 13:13

    כן. ההוא שישב על המרפסת בהפגנת ההסתה נגד רבין ושתק. עכשיו הוא שוב שותק.

    • בכיכר ציון שמפניה נופף בפוסטר עם רבין במדי SS (ל''ת)

      עדות ניצן חן, 25/09/08 13:22

    • הסגרת את עצמך..

      אליעד, 25/09/08 13:34

      נתת משמעות מוחשית לביטוי 'לרקוד על הדם' כשניסית לנצל את האירוע בציניות לפגיעה בבנימין נתניהו..

    • התגובות שלך מעידות על כך שאתה כותב אותן כשאתה יושב דרך קבע על כס האסלה (ל''ת)

      בבית השימוש. כך התגובות שלך גם מריחות., 25/09/08 13:35

    • שטרנהל מניחי הצינור חשבו בטעות שאתה מתנחל , לא ידעו שאתה הדמוקרטיה

      אורכידאה, 25/09/08 13:37

      שטרנהל זכור אתה לא הדמוקרטיה אתה היתגלמות הבולשביקיות ,וההסתה חופש הביטוי הוא רק שאתה מפליץ מפיך
      איני בעד כל פגיעה פיזית בך היות ולעשות ממך גיבור זה לא
      אני בעד שתחיה לעד כסימלה של האיולת ,

    • ל30 הרי ביבי בטוח ויודע ששטרנהל הוא הדמורטיה ......הפלסטינית

      סטלין אנדרופוב, 25/09/08 13:45

      יוסף לוי כמה עלוב אתה תגובתך היא תגובה שטרנהלית טיפוסית הסתה עוורת אל תתפלא שמישהו מבין את מה ששטרנהל מסית אבל בצורה הפוכה

    • ידידי. גש למיטבח ותכין סלט עמבה ,מה לך ולהבנת הניקרא..?? (ל''ת)

      שוע בר-ששת, 25/09/08 14:04

    • זכותו לשתוק... כאילו אים הוא היה מגנה את האירוע היית בוחר בו. (ל''ת)

      חתיכת צבוע, 25/09/08 15:51

  • 29.

    פחחחח

    אחד, 25/09/08 13:12

    ויינט דיברו עם בן ששון לפני 4 שעות....

    תתעוררו!

  • 28.

    שטרן הייל תתנצל ותסביר שזו תאונת עבודה (ל''ת)

    נפגעי תעונות עבודה, 25/09/08 13:12

  • 27.

    מסתתר מאחורי הדמוקרטיה ומזיק לעמך,, גיבור גדול,,,

    סקפטי, 25/09/08 13:11

    לא שאני מסכים בפגיעה פיזית,,, אבל צריכים חוק נגד בוגדים, יפי נפש רכרוכיות לא מתיאימות לנו כעם זה בדוק לאורך כל ההיסטוריה שלנו כעם

  • 26.

    אז ככה זה מתחיל...

    זוהיר בעלול, 25/09/08 13:10

    בהתחלה אומרים שהפגיעה היא פגיעה בדמוקרטיה.
    אח''כ מצביעים על ציבור מסוים ממוקד.
    לאחר הכפשת ציבור שלם לא מגלים מי באמת עשה זאת.
    ואז יש לגיטימציה להתנכל לציבור הזה.

  • 25.

    שטרנהל קרא לערבים לרצוח מתנחלים. אם זה סמל הדמוקרטיה אני רוצה דיקטטורה (ל''ת)

    אמיר, 25/09/08 13:09

  • 24.

    שוב ידברו על עשבים שוטים! עד הרצח הבא, אז כבר יהיה מאוחר (ל''ת)

    אהרון, 25/09/08 13:08

  • 23.

    זה לא המאמר הזה. אבל אני מבין שזה לא נעים לכם להביא את ההסתה שלו (ל''ת)

    נו נו נו, 25/09/08 13:08

  • 22.

    שמאלנים נמאס מהפרובקציות שלכם....מתי תסכימו להיות דמוקרטים? (ל''ת)

    א.ב, 25/09/08 13:07

  • 21.

    מאורעות תשסט (ל''ת)

    עלילת דם, 25/09/08 13:07

  • 20.

    פשע נתעב וחזרה לימים האפלים של זמן רצח רבין- אם אכן קיצונים עשו זאת (ל''ת)

    אשקלוני, 25/09/08 13:07

  • 19.

    דמוקרטיה בישראל??? (ל''ת)

    ???!, 25/09/08 13:05

  • 18.

    סמל?

    הצדיק מסדום, 25/09/08 13:05

    בוודאי שהוא סמל.
    לכל הרוע שיש ביהודים שונאי יהדות.
    יוספוס פלביוס כבר אמרנו?
    אגב, כל הסיפור על הקנאות בימי בית שני וכו', נמסרו לנו ע''י יוספוס הבוגד בעמו ודתו.
    לא נשארו מקורות אחרים, כיון שכולם הושמדו (ע''י הימין הקיצוני?).
    הסיפור השני שנשאר הוא במסכת גיטין, אך לענ''ד הוא הושאר שם בכונה (ולא עבר צנזורה, כשאר סיפורים שהושמטו מהתלמוד) דווקא כדי להשחיר את הסיקריקין.

    בכל מקרה, המקורות הידועים הם מפי-האתון של השלטון.

    אז מר בן-ששון ונכד-שמחה, אתה והוא יכולים אכן לשמוח איש החיק רעו. אתם ממש מתאימים אחד לשני.
    אני רק מתפלא איך בורג קיבל אותך כחתנו (יותר נכון, איך אשתו שהיתה ניצולת טבח תרפ''ט בחברון, קיבלה אותך)? או שמא לא היו הדברים מעולם ואת הטבח ההוא עשו היהודים?

  • 17.

    אין ברירה רק מלחמת אזרחים היא הפתרון

    אלחנן, 25/09/08 13:05

    המתנחלים הם המיעוט. אין להם סיכוי. נגמור את הסיפור פעם אחת ולתמיד

    • ומה אתה מציע לעשות?

      רוני, 25/09/08 13:28

      ומה אתה מציע לעשות? אתה תשתתף גם?

    • time to finnish off the kapos of the small

      kol akavod, 25/09/08 15:21

      If youll start you will discover that the majority of israelis are on the right side of the political map, support the jews in judea and samaria, and despise kapos smallanim

  • 16.

    איפה כל יוצאי היחידות הקרביות מהקיבוצים

    יוגב, 25/09/08 13:04

    המשטרה וצהל אימפוטנטנים. לא עושים כלום נגד מטורפי הימין.

    • חפש אותם בחו''ל, עוזרים לכל המשטרים האפלים (ל''ת)

      מארק, 25/09/08 13:29

      • בחול

        מסכים, 25/09/08 14:05

        מסכים .

    • מה עישנת ב 20 שנה האחרונות? כבר אין (ל''ת)

      אלון, 25/09/08 13:29

    • אנחנו כבר מזמן מזדהים עם המתיישבים (ל''ת)

      קיבוצניק עמק חפר, 25/09/08 13:29

    • הלו,הלו,מה אתה מדביק לנו את השמאלן הזה?

      רגיש בקצה, 25/09/08 13:33

      נראה לך שהקיבוצניקים תומכים באיזה יפה-נפש שיוצק מים על ידי אדוניו הערבים?

    • נחכה למלחמת האחים , אז אולי הם יצאו מהאדישות (ל''ת)

      שבנצי, 25/09/08 13:36

    • כולם בחו''ל עים ויזת עבודה מסודרת מהממשלה השמולנית (ל''ת)

      שגרירינו בחול, 25/09/08 13:36

    • יוגב אני מקווה שזה לא ניר בכל אופן תרגע (ל''ת)

      hasson72, 25/09/08 13:42

    • אנחנו לא מטורפים כמוהם

      לפרקון, 25/09/08 13:46

      במוקיוני הימים הסהרורי צריכים לטפל אנשים עם חלוקים לבנים וגלולות הרגעה.

  • 15.

    שטרנהל, תהיה לנו בריא ותעוף לכל הרוחות, שמאלן קיצונן מגעיל (ל''ת)

    ימני שלושים אחוז קיצוני, 25/09/08 13:04

  • 14.

    רד מהעץ פרופסור כולם כבר הבינו שמדובר בפרובוקציה ילדותית

    יהושע פרוע, 25/09/08 13:03

    מהתחלה לא היית צריך להיכנס לסיפור הדפוק הזה, מי יאמין שפנסיונר בן 80 מעניין את אנשי יצהר...
    אבל אם כבר נכנסת לזה לא יותר טוב שהיית דןואג שיעשו עבודה מקצועית?
    מה אתה לא תופס שאף בן אדם בעולם לא מחלק כרוזים שמבטיחים כסף למי שיתנקש באנשים..

  • 13.

    לזרוק לכלא את זלמן מלמד וכל רבני ישע הקיצוניים (ל''ת)

    אביתר, 25/09/08 13:03

    • ואותך לזרוק לאריות רעבים שיקרעו את אברך אחד אחד. (ל''ת)

      עמי, 25/09/08 13:33

    • אביתר / שב בשקט ותמשיך לישון זה לא לך (ל''ת)

      hasson72, 25/09/08 13:43

  • 12.

    טרוריזם זה דבר אסור.אך דמוק' אין במדינה מזמןרק שחיתותקרטיה שהשמאל חלק

    ערן., 25/09/08 13:02

    טרוריזם זה דבר אסור.אך דמוק' אין במדינה מזמןרק שחיתותקרטיה שהשמאל חלק ממנה. חלק אבסולוטי.

  • 11.

    נחמד אבל, שטרנהל הוא זה שיצא נגד בן ששון ומנע ממנו

    סנאטור, 25/09/08 13:01

    שטרנהל ניהל מסע אינטנסיבי ואגרסיבי נגד בחירת בן ששון לכהונת רקטור בקדנציה שניה באוניברסיטה העברית.
    יפה יפה,
    פתאום חברים...?

  • 10.

    התגובות של הימין הקיצוני מזכירות תגובות של ערבים

    מיכאל, 25/09/08 13:01

    הערבים תמיד אומרים שזו פרובוקציה כשיש פיגוע. עכשיו מטורפי הימין טוענים שניסיון הרצח של שטרנהל זה פרובוקציה של השמאל. טפו עליהם נבלות.

    • מי אמר?

      מי אמר?, 25/09/08 13:27

      מי אמר שזה פרןבוקציה?

  • 9.

    מה אתה בוכה..תגיד תודה שזה רק הרגל

    לפתוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 25/09/08 13:01

    מחזק את ידי אויבינו... תגיד תודה שנפצעת רק ברגל.. אני אישית הייתי מוריד לך את הראש.

    אנא לפרסם..לא לתת לאיש הזה להרגיש שהוא בטוח. עוכר ישראל תתבייש!

    • איפה המשטרה ?

      יגאל כהן-רחובות, 25/09/08 13:30

      מדוע לא עוצרים את הביבון הזה שמסית לרצח ?

      • הסתה לרצח (ל''ת)

        הסתה לרצח, 25/09/08 13:52

  • 8.

    בקשה לשב''כ

    עקיבא, 25/09/08 12:59

    אחרי שתתפסו את האחראים תפוצצו להם את הבתים.

    • עקיבא מה אתה מבין למה לך לסכן את החיים שלך לפני ראש השנה (ל''ת)

      hasson72, 25/09/08 13:46

  • 7.

    לא הספיק להם רצח רבין ורצח אמיל גרינצוויג

    יוסי אלבוכר, 25/09/08 12:58

    הסכנה האמיתית לישראל לא נשקפת מאיראן או מהחאס אלא ממחבלי הימין הקיצוני דתי משיחי ומרבניהם המטורפים. גדלנו פה גידול מסוכן וממאיר ויש להסירו או בהרדמה או ללא הרדמה.

    • נו באמת..

      ציוני, 25/09/08 13:26

      ''הסכנה האמיתית לישראל לא נשקפת מאיראן או מהחמאס אלא ממחבלי הימין..''

      אין פה שמץ הזדהות עם המעשה, אבל לא נראה לך שהפרופורציות שלך מעוותות?!

      לצערי אני מאמין לך שכך אתה חושב, ומהרהר בכך שגם בשמאל וגם בימין כמות השפויים עמם ניתן לנהל דיאלוג מתמעטת..

  • 6.

    חיסול הליברלים בכל רחבי העולם

    אאא, 25/09/08 12:57

    הכרחי למען המשך קיומה של האנושות.

  • 5.

    הצעה - איך להפטר מנוער הגבעות

    מילואימניק, 25/09/08 12:57

    ליישר את הגבעות עם בולדוזרים.

    • לא חשבת שצריך לישר תמח העקום שלך. (ל''ת)

      עמי, 25/09/08 13:24

    • צודק המילואימניק צריך לישר להם את הגבעות שיתישבו בניחותה (ל''ת)

      מילואימניק אהבל ש.ג, 25/09/08 14:26

  • 4.

    בדיוק להפך

    אאא, 25/09/08 12:57

    צריך להלחם במיעוט הסמולני הלבן כדי שישראל תוכל להפוך לדמוקרטיה.

  • 3.

    לנקות את המורסה הזאת של מתנחלי הימין הקיצוני

    נוה יוסי, 25/09/08 12:57

    עם ישראל הבריא צריך להפטר מהמורסה המוגלתית הזאת.

    • הם מה שיציל אותך בוגד טיפש (ל''ת)

      רפאל, 25/09/08 13:39

  • 2.

    המתנחלים גיס חמישי (ל''ת)

    יקיר, 25/09/08 12:56

    • אתם המשת''פים הכי גדולים.... (ל''ת)

      הרצל, 25/09/08 13:16

      • שנכם כלבים נושכים שיש לטפל בהם (ל''ת)

        האיש המתון, 25/09/08 13:26

    • יקיר למה לך להיות יקיר בקיר (ל''ת)

      hasson72, 25/09/08 13:54

  • 1.

    לקחת למתנחלים את הנ שק

    נדב, 25/09/08 12:56

    הם משתמשים בו נגד יהודים.
    צריך לשנות את הוראות הפתיחה באש. מ י שפוגע בקציני צהל וחייליו יש לירות בו כפי שיורים בערבי מבצע פיגוע דריסה. אין הבדל בין מחבל לבין מתנחל ששובר יד למגד צהל. שניהם צריכים לקבל כדור בראש

    • נדב ידידי.... !!! אתה נישמע כמו גבר שארמאנטי...תן סימן. (ל''ת)

      תמי סוזאני, 25/09/08 13:23

    • אז אל פי מה שאתה אומר

      נעה, 25/09/08 13:33

      צריך לירות בכל אדם שנוהג באלימות?
      הוצאה להורג לאזרחי המדינה ללא משפט?
      אחלה טקסס יהיה לנו פה

      • לא לירות בכל אדם

        מוטי, 25/09/08 13:50

        אבל להתעורר לפני שנחיה ברפובליקה פונדמנטליסטית. הממשלה כבר איבדה את יהודה ושומרון למתנחלים ולא יכולה לבצע מדיניות שם כי החיילים ***מפחדים*** מהמתנחלים. בואו לא נאבד את יתר חלקי המדינה שלנו.

    • הימין שלנו הרבה יותר קנאי משאר העולם

      שבנצי, 25/09/08 13:38

      מלחמת אחים בטוח!

    • תודות למנתחלים אתה יכול להמשיך ולהפיץ את הנגיפים שלך (ל''ת)

      בשינקין, 25/09/08 13:44

      • אוי-ווי ,בן ששון האם אתה חברו???!! (ל''ת)

        ואני הערכתיך בטעות., 25/09/08 14:19

      • שטרנהייל-הסית לרצח מתנחלים ,שהם אחינו...!!

        המסית לרצח מקבל פרס ישראל!, 25/09/08 14:39

        הסמולצ'יקים -השתגעו...

    • נדב בו אתן לך עצה לך ץנדב עמצך לארץ אחרת (ל''ת)

      hasson72, 25/09/08 13:55

    • האם שטרנהייל-יליד גרמניה?...חשוב מאד לדעת. (ל''ת)

      שטרנהיל=טומרקין=נתן זך=אופנהימרים...שימו לב., 25/09/08 16:40