• 179.

    חבל שהוא לא נקרע לגזרים (ל''ת)

    ציוני, 20/03/11 14:21

  • 178.

    177 תגובות שלפני

    יכול להיות שאני השפוי האחרון?!, 06/10/08 13:50

    ונראה כמו אין תקנה לנבלה ולשפלות.
    לפני 13 שנה רוצח בן בליעל רצח פה ראש ממשלה. אין כפרה לגסות הרוח וקטנות הראש, לחוסר האחריות וההפקרות הגסה הפושעת.

  • 177.

    פרופ' זאב שטרנהל

    שירלי, 27/09/08 04:53

    פרופ' זאב שטרנהל!
    עם אןהבי ישראלים כמוך לא צריך כבר אויבים לועדה שהחליטה לתת את הפרס! אידיוטים מזוכסטים שהולכים עם דגל הדמוקרטיה ביד ומוכנים להתאבד למענה רק שאני לא מוצאת באמירות במאמר שום רעיון דמוקרטי אלא סתם שינאה עצמית של
    הפרופסור הניכבד אז אולי לא צריכים לפגוע בו פיסית אבל דחילק כבוד הפרופסור אתה לא יותר מסתם מזוכיסט, מה אתה כל כך שונא את עצמך וכמו כל השמאלנים מגיע הרגע שבו נופל להם האסימון ומבינים שכל הרעיוןנות השמאלניות שלהם מקורה בטעות גם לך זה יגיע פעם עוד תיראה

  • 176.

    סליחה שאני מפריע אבל למישהו יש הוכחות לפני שהוא מאשים מישהו? (ל''ת)

    ואני חשבתי שהפרופסור דמוקרטי., 26/09/08 01:06

  • 175.

    מי אמר שרק לפושעים מותר

    פיצוץ, 26/09/08 01:03

    כנראה הסתבך בשוק האפור..
    של מותר ואסור פוליטי
    שלא יתפלא

  • 174.

    תגידו, למה ההמלצה שלו לעמלקיים לא לפגוע בקו הירוק ורק בשטחים?!

    Avi Ecuador, 26/09/08 01:01

    למה הוא לא המליץ להם לשבת בשקט ושהשמאל יעשה להם את הניקוי האתני ליהודים?
    השמאל היו ''מצליחים'' הרבה יותר מהעמלקיים במלחמתם ביהודים.
    היום הייתה לעמלק מדינה, הייתה זכות שיבה, היה ניקוי אתני ליהודים?
    מה השנאה העיוורת הזאת של ''היהודי'' הקניבל עם המוח המעוות שהוא גם מורה באוניברסיטה לבושת ישראל?

  • 173.

    תגידו, אם מבצע הפיגוע ייתפש הוא עומד בקריטריונים של בלי דם על הידיים?

    Avi Ecuador, 25/09/08 22:10

    הפציעה שלו חמורה יותר משל החייל שאיבד את עינו?
    טוב, שיתאסלם, גם אותו ישחררו והפרופסור יעמוד על זכויותיו.
    למה אני לא עצוב לכל הרוחות?
    כן, גם לא שמח...

    • רציתי להסביר לכם למה אני לא שמח

      חחח, 25/09/08 23:53

      בפעם אחרת

  • 172.

    תקראו את 15

    Avi Ecuador, 25/09/08 21:48

    לפי הכתוב מדובר בקניבל אוכל ''כשר''; אוכל רק יהודים, אפילו אי אפשר לתת לו את ''הפריבילגיה'' להחשב טרוריסט.

  • 171.

    בכל מקרה נוכל ''להתנחם'' שאנו לא רוקדים על הגגות ולא מחלקים סוכריות

    Avi Ecuador, 25/09/08 21:32

    ואפילו לא מקבלים בתולות?!

  • 170.

    לא צריך לשים פצצה לשטרנהל הוא עצמו פצצה מהלכת מתסכול (ל''ת)

    הגידול בהיתנחלויות והשמאל המיצטמק אוכלים אותו, 25/09/08 21:02

  • 169.

    דרישת שלום לשטרנהל שנינו קראנו להרוג יהודים (ל''ת)

    אחמד יאסין, 25/09/08 20:57

  • 168.

    דמוקרטיה

    שמואל, 25/09/08 20:49

    הבעלות על דמוקרטיה איננה שייכת לצד זה או אחר'האם ביטויים מילוליים קיצוניים לא יכולים לסכן את הדמוקרטיה? לא די לומר שהדמוקרטיה בסכנה כאשר צד אחר מתנגד לה'ביטוים מילוליים אף מסוכנים יותר ממעשים נפשעים כדוגמת המקרה הזה'ומסכנים את העם והמדינה. שנה טובה לכל עם ישראל.

    • חופש הביטוי מהווה אבן יסוד בדמוקרטיה יא מטומטם! (ל''ת)

      אורן, 26/09/08 02:34

  • 167.

    דמוקרטיה

    שמואל, 25/09/08 20:49

    הבעלות על דמוקרטיה איננה שייכת לצד זה או אחר'האם ביטויים מילוליים קיצוניים לא יכולים לסכן את הדמוקרטיה? לא די לומר שהדמוקרטיה בסכנה כאשר צד אחר מתנגד לה'ביטוים מילוליים אף מסוכנים יותר ממעשים נפשעים כדוגמת המקרה הזה'ומסכנים את העם והמדינה. שנה טובה לכל עם ישראל.

  • 166.

    אין הצדקה... (ל''ת)

    טלי, 25/09/08 20:42

    • אולי

      _, 26/09/08 01:07

      רק שהתקשורת לא הזדעזעה כל כך כשכהנא ומשפחתו נרצחו, ואם תבדוק תוכל לראות שהדברים שאמר הפרופסור הזה לא פחות מסיטים.

  • 165.

    דמוקרטיה

    שמואל, 25/09/08 20:38

    הבעלות על דמוקרטיה איננה שייכת לצד זה או אחר'האם ביטויים מילוליים קיצוניים לא יכולים לסכן את הדמוקרטיה? לא די לומר שהדמוקרטיה בסכנה כאשר צד אחר מתנגד לה'ביטוים מילוליים אף מסוכנים יותר ממעשים נפשעים כדוגמת המקרה הזה'ומסכנים את העם והמדינה. שנה טובה לכל עם ישראל.

  • 164.

    השמאל יכול הרגע שלפחות הטכנולוגיה של מי שעשה נופלת מהטכנולוגיה של עמלק

    Avi Ecuador, 25/09/08 20:18

    בכל מקרה לא זו הדרך כנראה ותוכלו ''להלל ולשבח שיש עמלק ושונאי ישראל שבולמים את השמאל מלהילחם ביהודים ולעשות להם ניקוי אתני-
    תתארו לעצמכם שחס וחלילה היו העמלקיים והמן-ז'אד סומכים על השמאל.

  • 163.

    ואיך נדע שלא מדובר בפרובוקציה של השב''כ? פעם קודמת המנהיג היה מושתל השב

    רעות, 25/09/08 20:03

    זוכרים את פעיל הימין הקיצוני שהתחפש לרבין לבוש במדי אס. אס.?
    הכתים ציבור שלם, ובכלל היה מופעל של בייניש (היתה אז פרקליטת המדינה).
    איך נדע שגם זה לא ביוזמת השב''כ?

  • 162.

    הפגיעה בפרופסור פרובוקציה שמאלנית

    יעקב, 25/09/08 20:01

    וזו לא הפעם הראשונה שהשמאל יוזם זריקת לכלוך על הימין.

    • לפחות זה לא רימון או מטען... (ל''ת)

      אורן, 26/09/08 02:35

  • 161.

    ואיפה המישטרה..עסוקה במכונות הימורים.

    רונן תמר החרצית16 חולון0505335335......, 25/09/08 19:30

    כאילו זה הבעיה במדינה ...תחפסו לכם שעיר לעזאזל אחר אוכלי חינם.מדינה של שוטרים

  • 160.

    כן יאבדו כל אויביך ישראל !!!! (ל''ת)

    דני, 25/09/08 18:36

    • דני .אתה ודאי מתכוון לעצמך . אמן כי יהא רצון ! (ל''ת)

      הרב קארל מרקס שליט''א, 25/09/08 19:48

  • 159.

    זו קנוניה של השמאל למשוך תשומת לב לאיש רע ומנוול.

    מוטי, 25/09/08 18:18

    אם הימין היה מבצע פיגוע זה, לא היה נשאר משטרנהל הרשע ולו שריד

    • בגלל זה צריך לעצור אתכם ולשים סוף להשתוללות שלכם

      אורן, 25/09/08 20:17

      אתם מתחבאים כל הזמן מאחורי הדמוקרטיה וזכויות ''היהודים בארץ ישראל'' אבל אתם לא מכבדים את החוק או זכויותיהם של אנשים אחרים לחופש דיבור...

  • 158.

    שטרנהל

    tolubar, 25/09/08 18:12

    השטרנהל הזה המתיימר להיות המומחה תולדות צרפת במאה ה-20, אינו מבין כלום בדקויות המהלכים הפוליטיים של מפלגות הימין בצרפת. מאמריו (הוא מאוד אהוב על ''ידידינו'' העתון ''לה מונד'') מלאי אי-הבנות ועוותים סובייקטיבים. וכך הוא גם מעוות את תולדות עם ישראל. אין זאת סיבה לפגוע בו פיזית. הוא מפריע לך בדעותיו, תלחם בו בארגומנטים היסטוריים , בעובדות מוצקות ובראיות חותכות.

  • 157.

    הפגיעה בשטרנהל,פגיעה בי

    שמעון בר, 25/09/08 17:36

    נורא.כתלמידו באוניברסיטה העברית,אני עוקב,
    במשך שנים,אחרי האיש ודעותיו.כאשר פוגעים
    באדם כזה,פוגעים,קודם כל,בדעותיו.חברה המניחה מטענים לפתחן של דעות,היא חברה המאבדת את זכות החשיבה שלה וממילא את זכות קיומה כדמוקרטיה.מי,חושב,שירצה לחיות בחברה כזו?

    • עכשיו ספר לי על זכות קיומה של עמלק שאתם בונים לאחר ההסבר ''המדויק'' שלך

      Avi Ecuador, 25/09/08 21:17

      כן, וכהמשך, באיזו זכות הפכתם את צה''ל לצבא הכנה לפלסטין וגרוש יהודים להקמת חברה שאתה אומר עליה שאין לה זכות?
      אתם השמאלנים סתם קניבלים אוכלי ''כשר''; רק יהודים.

  • 156.

    אחרי קריסת הסכמי אוסלו התפרק והתפורר מחנה השמל

    ישי, 25/09/08 17:33

    האזרחים התפקחו מהאשליות לגבי החיים במזרח התיכון .

    לכן - תמוהה הפגיעה בפרופסור שהרי יש בכך התעללות בגויה פוליטית .

    לאנשי הימין אומר ניצחתם את המערכה זהו הזמן ללכד השורות סביב הנהגה ימנית שפויה
    ותורמת ולא למלחמת אחים.

    • אחרי קריסת הסכם אוסלו הימין איבד את עצמו לדעת והפך כאחרון הערבים

      אורן, 25/09/08 20:20

      זה פיגוע טרור. אין שום ספקות פה. פגיעה באדם כי דעותיו שונות משלך זה טרור.

  • 155.

    איפה מנהיגי הימין ורבניו ? טחו עיניכם מלראות ביאושי חינוככם ? (ל''ת)

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 25/09/08 17:32

  • 154.

    הוא הביא את זה על עצמו (ל''ת)

    שלא יהיה שמאלני, 25/09/08 16:52

  • 153.

    שטרנהל אינו ראוי לפדס ישראל.

    אחד העם, 25/09/08 16:43

    על זה כבר נאמר ''וערב רב עלה איתם'' מכאן שלא חסרים בישראל אנשים שהם עוכרי ישראל.

    צר לי שמערכת המשפט טוענת כי זה חלק מן השיח הפוליטי בישראל.
    מערכת המשפט היא שדוחפת אנשים הזויים לפעול כפי שפעלו . הימין הקיצוני אם הוא שפעל? פגיעתו קלה כי הוא פגע באדם פרטי בודד.
    מאמרי השטנה של שטרנהל עוכר ישראל פגעו במדינה ובכלל עם ישראל.

    • לאחד העם . לא עוכרי ישראל ,אלא עוכרי הלאומנות והשוביניזם הדתי (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 ת''א, 25/09/08 19:51

  • 152.

    מי שמתיר דמם של יהודים שלא יתפלא כשיגלה שגם דמו מותר

    מאיר, 25/09/08 16:13

    במדינה מתוקנת הוא היה נחשב לבוגד.
    פה הוא מקבל פרס.

    • בוגד במה, בפסיכוזה הלאומנית דתית ?? (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 ת''א, 25/09/08 19:52

  • 151.

    מי שמתיר דמם של יהודים שלא יתפלא כשיגלה שגם דמו מותר

    מאיר, 25/09/08 16:11

    במדינה מתוקנת הוא היה נחשב לבוגד.
    פה הוא מקבל פרס.

  • 150.

    עוד לא התחילו לחקור וכבר יריב אופנהיימר יודע מי אשם! (ל''ת)

    מדהים!, 25/09/08 16:07

    • מי זה? (ל''ת)

      למי איכפת, 25/09/08 21:55

  • 149.

    מדוע יש תגובות בעד הפיגוע הימני בפרופסור הנכבד?

    איני מבינה, 25/09/08 15:29

    אלימות זו אלימות על אחת כמה וכמה כאשר זו
    מגיעה מהצד היהודי המתיימר להיות טהור

    • כי זאת לא המדינה שהיכרת פעם לפני 20 שנה

      הצלתי את עצמי בזמן, 25/09/08 16:19

      וזה רק הולך ונעשה גרוע יותר...

      • אלה שוליים וכל מיני פרובוקטורים, אין לקחתם ברצינות יתרה- האלימות פסולה

        סטודנט ימני מירושלים, 25/09/08 18:43

        הפרופסור הוא אדם שנוי במחלוקת ודעותיו לטעמי מבטאות שנאה עצמית שאני מוקיע ומתנגד לה בצורה הכי נחרצת
        עוד לפני המחלוקת האידאולוגית הקשה שיש לי עמו
        מן הסתם אין זה מתיר את דמו והאלימות אכן פסולה
        ולחכמולוג שעזב את המדינה והציל את עצמו בזמן- אל תחזור, מבטיח שנסתדר בלעדיך

        • לסטודנט לאומני מירושלים. לאמץ את דעותיך . זו באמת שינאה עצמית ! (ל''ת)

          ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 ת''א, 25/09/08 19:54

        • אני בטוח שהוא גם מסתדר בלעדיך. אני בטוח שהרבה יותר טוב... (ל''ת)

          אורן, 25/09/08 20:21

    • כי הוא הביא את זה על עצמו בהתבטאויותיו הגזעניות (ל''ת)

      ובאמת מגיע לו, 25/09/08 16:54

      • לאיזה גזע שייך יהודי מהימין? וזה מהשמאל? (ל''ת)

        אורן, 26/09/08 02:37

    • מי אמר לך שזה פיגוע ימני ולא נקמה על רקע רומנטי או פלילי? (ל''ת)

      בדמוקרטיה יש משטרה ובתי משפט., 26/09/08 01:08

  • 148.

    כמו מרשק - כרת עצים כדי להאשים את המתנחלים!

    ציוני שפוי, 25/09/08 13:56

    השמאל ידוע בפרובוקציות שלו!

    • מי שתומך במתנחלים וכאילו דא ,''ציוני'' אינו שפוי בעליל !!! (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד ,אחד העם 70 ת''א, 25/09/08 19:55

  • 147.

    יש לישראלים מסורת

    נח, 25/09/08 13:43

    מי ירה על האניה אלטלנה ?וגרם לשפיכת דם יהודי בארץ הקודש?בטח השמאלנים!י אם אתה עומד על יד האופרה ומסתכל לכוון יפו נו אז איפה היד השמאלית שלך .וזה בדיוק הצד שממנו ירו.נו צריך יותר הוכחות מזה???

  • 146.

    אני סקרן לדעת מה

    נח, 25/09/08 13:29

    התקשורת היתה כותבת ואיך היו תגובת הטוקבקים המקצועים.זה היה בודאי נראה כך''יהודים בואו הבייתה ,מה אתם מחפשים בארה''ב,או אירופה ,אתם לא רואים שכולם,כולם אנטישמים ורוצים להשמיד את היהוים.אבל אצלינו בארץ הקודש אתם...''

  • 145.

    לארוע אין קשר לעיתוי שבנימין נתניהו מוביל בכל סקרי דעת קהל. (ל''ת)

    מפרסומים בכל התקשורת : בנ ימין מוביל !!, 25/09/08 12:28

  • 144.

    לא מצדיקה את התוקפים אבל אולי עכשיו הוא יבין מה זה טרור... (ל''ת)

    אורית, 25/09/08 11:43

  • 143.

    חשיבה שמאלנית אומרת כך:

    דוד מלכי, 25/09/08 11:34

    אם ימני מפעיל אלימות, זה טרור.
    אם ערבי מפעיל אלימות, זו נקמה.
    אם שמאלני מפעיל אלימות, זו פעילות למען השלום.

    • צודק 100 %!! (ל''ת)

      הדר, 25/09/08 13:18

  • 142.

    לא פותרים כךבעיות בעם היהודי על ידי אלימות שמופנת

    פקק תנועה קרית ביאליק, 25/09/08 11:21

    בידי יהודי אחר לחברו וללא קשר לדעותיו השונות .זה אסור בתחליט האיסור

    • פקקי שקקי צדקת! כי למרות כמויות הדשן שאתה כותב,לא פיללתי לעשות לך זאת (ל''ת)

      קוטם פקקים , מטע השעם, 25/09/08 20:02

  • 141.

    על-פי-רוב - הימנים הם יהודים מאמינים וטובים יותר מהשמאלנים.

    מוטי, 25/09/08 11:16

    הימנים הם אוהבים אמיתיים לעם ישראל, לארץ ישראל ולתורת ישראל, הם לא חושבים שלהאמין בה' זו פרמיטיביות, לא חייבים להיות דתיים פנאטים בשביל להיות בן נאמן לעמינו, ארצינו ותורתינו אך בהחלט צריך זהות יהודית. ישנם בקירבינו אנשים שהם עושי דברו של הפריץ מאירופה (כמו יריב אופנהיימר) שהם סרטן אמיתי בגופה של היהדות, אך בע''ה בקרוב מאוד, כל הסרטנים למינייהם יעקרו מעמינו ויבוא לציון גואל.

  • 140.

    אם דיעותיו קיצוניות, הרי שהן חוזרות איליו חזרה... (ל''ת)

    *, 25/09/08 11:15

  • 139.

    ראשית כל: החלמה מהירה

    יעקב, 25/09/08 11:07

    מורי הדגול זאב שטרנהל (כמו הורי ומרבית בני משפחתי) חזה על בשרו לא רק שנאת יהודים, אלא ''שנאה'' ''גזענות'' ודעות קדומות.

    ולהוותו ולחרדתנו נוכח הוא ונוכחנו כולנו כי גם אנו איננו חסינים לטינופת האנושית הזו. טינופת שבאה לביטויה לא רק במעשה היודו-נאצי הנורא אלא גם בתגובות המופיעות כאן.

    פרופ' שטרנהל, אני (יעקב טיגל) מאחל לך החלמה מהירה. וכמאמין בחזון הציוני מצהיר כי אתה וכמותך הינם העוגנים האחרונים לעתידנו. בלעדיכם החזון הציוני איננו אלא חזון גזעני חסר ערך..

    תלמידך האוהב, יעקב

    • ביום שיפול בג''ץ אף שמאלני לא ישאר בארץ!!! (ל''ת)

      הרסתם כל חלקה, 25/09/08 16:24

  • 138.

    בתקשורת, האלימות של השמאל נקראת ''נאורות''. האלימות של הימין ''ברבריות'' (ל''ת)

    בובת מין, 25/09/08 11:05

  • 137.

    דעותיו של שטרנהל יותר קיצוניות מדעותיו של פרופ' שחק שירד מהארץ (ל''ת)

    קורא גם לשטרנהל לרדת מהארץ, 25/09/08 10:54

  • 136.

    לא ידעתי שהוא קיבל פרס,עוכר ישראל.

    אייזיק - פ''ת, 25/09/08 10:54

    אבל אסור לעבור על החוק.

  • 135.

    הוא מתיר לשיטתו רצח יהודים ואילו פרופ' וייס רוצה להגן על יהודים (ל''ת)

    מה ההבדל בינו לבין פרופ' וייס? אם וייס מסית......, 25/09/08 10:49

  • 134.

    שטרנהל שמאלנים אשכנזים ניסו לפוצץ לך את הבית תברח לחבריך בעזה (ל''ת)

    לשמור על שטרנהל בעזה, 25/09/08 10:48

  • 133.

    אני מגנה גם את הטרור של ''שלום עכשיו'' וגם את אלו שניסו לפגוע בו. (ל''ת)

    ניר, 25/09/08 10:46

  • 132.

    במדינה מתוקנת שטרנהל היה צריך לשבת בכלא על הסתה לרצח

    אנרכיה, 25/09/08 10:35

    זה מה שקורה ששילטון החוק הוא חד צדדי, אנשים מתחילים לקחת את החוק לידיים.

  • 131.

    איזה פיספוס... (ל''ת)

    א., 25/09/08 10:25

  • 130.

    פרובקציה של השב''כ, הם מפחדים שהימין יחזור לשילטון (ל''ת)

    א.ב, 25/09/08 10:24

  • 129.

    תקראו את מספר-15. מאיר עיניים מול כל ההמולה התקשורתית. (ל''ת)

    עלי-בבה, 25/09/08 10:23

  • 128.

    קוראת את התגובות ונחרדת- פשיזם!!!! (ל''ת)

    חוחית, 25/09/08 10:04

    • לוחמי חירות נגד האיסלמופאשיסטים בתמיכת השמאל! (ל''ת)

      מהפיכה עכשיו!, 25/09/08 10:26

    • כל מי שלא מזדהה עם דעות השמאל הוא פשיסט? (ל''ת)

      אופייני לשמאל ההזוי, 25/09/08 10:51

    • את מעדיפה קומוניזם? (ל''ת)

      זו אותה המטבע..., 25/09/08 11:16

  • 127.

    טלי פחימה,וענונו,מרקוס קלינברג,אודי אדיב,נחום מנבר!!! (ל''ת)

    רשימת בוגדים(כולם מהשמאל), 25/09/08 09:53

  • 126.

    התבלבלו חשבו שזה הבית של זאב רוזנשטין (ל''ת)

    הפשע המאורגן, 25/09/08 09:49

    • ל 126

      חיים, 25/09/08 14:18

      בין כל התגובות הרציניות מכל הכיוונים,טוב היה לקרוא תגובה שמעלה חיוך על הפנים.

  • 125.

    שטרנהל מי זה נראה שהוא יטמין לעצמו מיטען (ל''ת)

    אחד העם, 25/09/08 09:39

  • 124.

    ק נפצע קל חבל לנסות עו8ד פעם עד שיצליחו לרצוח אותו מחבל חרא (ל''ת)

    אלי, 25/09/08 09:27

  • 123.

    איך אנחנו כל כך בטוחים שהניחו לו מטען? יש לבדוק למי היה שייך המטען

    ממליץ למשטרה לחקור גם בכיוון הזה, 25/09/08 09:22

    כשמדובר באנשי שמאל קיצוני ובוגדני, אינני מוציא שום דבר מכלל אפשרות.

  • 122.

    אירועי השנה האחרונה מעידים שהמבצעים הם סמולנים קיצונים ואנרכיסטים (ל''ת)

    כדי להעליל על המיתישבים, 25/09/08 09:19

    • שטויות. (ל''ת)

      ימני, 25/09/08 09:56

  • 121.

    שטרנהאל - קורבן האלימות שאליה הטיף

    זאביק, 25/09/08 09:18

    שטרנהאל קרא להשתמש במטעני צינור רק נגד מתנחלים וחיילים.
    באמת לא נעים שמטען כזה פגע בו בסוף.

  • 120.

    ימניים רוצחים שמאלנים - עובדות (ל''ת)

    כל היתר - רעש, 25/09/08 09:18

    • אתם ''רק'' דורסים עוברי אורח...חבורה של טרוריסטים.... (ל''ת)

      ערבים=שמאל=ערבים, 25/09/08 10:24

    • אלטלנה, השר פנקס, פיגועי טרור ו''קורבנות השלום'' (ל''ת)

      עובדות, 25/09/08 15:21

  • 119.

    ראשית אני בטוח שמדובר בפלילים על רקע הלוואות בשוק האפור

    מת למןת 2, 25/09/08 09:17

    שנית חבל שלא הוריגו אותו בחצי מטר בגובה.

  • 118.

    נו בחייכם,''על כל שריטה בגילוח'' של שמאלנים-מיד יש כותרות בכלי התקשורת.. (ל''ת)

    גדעון לוי... נאמר על המתנחלים,ומה ההבדל ?!, 25/09/08 09:15

  • 117.

    מי זה בכלל שטרנהל הזה? (ל''ת)

    לאה, 25/09/08 09:14

  • 116.

    הפרובוקציה של שלום עכשיו הסתיימה בנס רק בפצוע קל

    גלעד, 25/09/08 09:12

    מהיכרותי עם אופנהיימר וחבורתו ברור לי שלא ירחק היום הם ידאגו לחיסולו המוחלט של ''איש רוח'' מהשמאל דוגמת עוז, גרוסמן או בוליעל מנת שיוכלו להאשים את הימין.
    עד מתי תסכנו אזרחים תמימים בפרובוקציות שלכם?

  • 115.

    שטרנהל קרא במאמריו לפעול באלימות נגד יהודים. מאמריו היו ממש הסתה לרצ

    אז שלא יתפלא עכשיו - קריאה לאלימות, מעודדת אלימות, 25/09/08 09:10

    שטרנהל משקף את השמאל האלים, ההזוי והסהרורי במלוא כיעורו.
    עכשיו, הוא וחבריו ההזויים מהשמאל יתחילו ליילל ולהתבכיין על ''פגיעה קשה בדמוקרטיה ובחופש הבעת הדעה''.
    מוחם המעוות של אנשי הגייס החמישי האלה לא קלט עדיין שקריאה לאלימות, גוררת בעקבותיה אלימות.
    טיפשים לומדים בדרך הקשה!!!

  • 114.

    התבטאויות השמאל הבוקר מתחרים בנאומו של נשיא איראן (ל''ת)

    י, 25/09/08 09:10

  • 113.

    על שמפניה שמעתם? על ארגון אייל שמעתם? (ל''ת)

    קונספירציה, 25/09/08 09:08

  • 112.

    הפושעים מהימין צריכים לסיים את חייהם בכלא, ויחד עם זאת זאב

    סמול טוק, 25/09/08 09:08

    שטרנהל הוא אחד מגדולי המנוולים שהשמאל הישראלי הצליח לייצר.
    אזכיר רק את המלצתו לפני כ-8 שנים לאירגוני הטרור הפלשתינים לבצע פיגועים נגד יהודים רק מעבר לקו הירוק.
    אילולא היתה בארץ דיקטטורה של מרץ - היה מוגש כתב אישום פלילי נגד האיש הזה.

  • 111.

    הוןא כתב שהמאבק לגיטימי וראוי למקדו במתנחלים והמחבלים הניחו שהוא מתנחל (ל''ת)

    אהוד, 25/09/08 09:06

  • 110.

    אם ביבי לא יגנה בחריפות מיד - הוא יוכרז שותף !!! (ל''ת)

    רד מהמרפסת..., 25/09/08 09:06

    • רבין ופרס לא גינו את ערפאת ....אני מכריז עליהם כשותפים . (ל''ת)

      ===== אוסלו הולך לאיבוד דרך מרפסת ................, 25/09/08 09:28

  • 109.

    שעת מבחן למערכת אכיפת החוק .

    יובל, 25/09/08 09:05

    הנה מונח מבחן התוצאה לנגד עינינו. ראינו אותם בכבישים, שמענו אותם מחרפים את נבחרי הציבור ואת ראש הממשלה, מפירים חוק וסדר, מתפרעים ומבזים את לובשי המדים, משטרה וצבא. מכריזים וכותבים: `שרון יירצח כמו רבין`, `שרון, היטלר גאה בך` ובעיקר `מוות לערבים!`

    עתה, בתחילתה של שעת מבחן, ראינו את פירות השפע שהוענק למתנחלים, לרבניהם ולילדיהם. כן רואים את תוצאות העלמת העין של רשויות אכיפת החוק ממעשיהם הפליליים, מהגזל וההרס וההתעללות. ראינו את מעשי `החלוצים` של אריאל שרון וחבריו המתבשמים בעושרם על חשבון עניי ישראל ומצוקותיהם והנה הם פורעי חוק, נושאי רוח פשיסטית וגזענות מובהקת והורסי יסודות חברה מתוקנת ובזים למוסדות הדמוקרטיים. בדין קראו להם `אדוני הארץ` כי לכך גודלו אלה המשבשים את ערכי היהדות וערכי הדמוקרטיה ויותר מכל את ערך האדם באשר הוא אדם. רבניהם והוריהם וילדיהם - את כולם ראינו ושמענו וכמובן בכל מקום השאירו אותותיהם בכתב, בקריאה ובקריעה ובמכה טרייה.
    .

    • אתה מדבר על השמאלנים הברוטלים כנראה. אלה שחושבים שהמדינה (ל''ת)

      וביהמ''ש שייכים לאבא שלהם, גודעי ידיים ורגליים וכו', 25/09/08 10:00

    • שכחת גם את ''בגין רוצח'' ו''שרון רוצח'' לפני ההתנתקות

      יחי ההבדל הקטן גדול, 25/09/08 15:24

      ההבדל הוא ששני האישים פינו את מקומם או פונו בידי בית המשפט.
      ואילו באנשי שמאל, בית המשפט תמיד מציק אותם.

      • ואם לא - אז הימין רוצח אותם... שמענו עלכם.... (ל''ת)

        אורן, 26/09/08 02:38

  • 108.

    ואתם חושבים שהמקרה של יגאל עמיר היה חד פעמי?

    יש רע אל, 25/09/08 09:05

    מסתבר שיש עוד הרבה מטורפים חולניים בימין.
    להקצות מיד עוד כוח אדם לשב''כ כולל סמויים ומושתלים ולשלוח את כל המטורפים לכלא עם המחבלים

  • 107.

    היום יתחיל בתקשורת קמפיין של הסתה בלתי מרוסנת נגד הימין! (ל''ת)

    שלמה, 25/09/08 09:04

    • הפסטיבל כבר בעיצומו. (ל''ת)

      החמדניג'ד כלב קטן ליד הסנסציה הזאת., 25/09/08 10:01

  • 106.

    השמאל הקיצוני הוא איום קיומי על הדמוקרטיה הישראלית- מאגד

    רז, 25/09/08 09:04

    קבוצות של מחבלים מתאבדים וקבוצת טררו הפוגעות בישראלים בצ''ל ובבטחון .

    אופנהימר מגיע לך מאסר עולם עם עבודת פרך .

  • 105.

    מדובר באחד החלאות הגדולים שקמו פה, אנטישמי אמיתי!!!! (ל''ת)

    יהודה לביא, 25/09/08 09:02

  • 104.

    יריב אופנהיימר מסוכן למדינת ישראל. (ל''ת)

    סגב, 25/09/08 09:01

    • ממומן כולו בידי אנטישמים מאירופה, עובד תמורת בצע כסף (ל''ת)

      חיים, 25/09/08 09:44

  • 103.

    nrg', תפסיקו לשתול תגובות קיצוניות של הימין.

    סגב, 25/09/08 08:59

    בוקר טוב!

    • ...אלה רק תגובות השמצה של השמאל הנאור! (ל''ת)

      יריב, 25/09/08 09:07

      • אלה תגובות טריקיות.

        סגב, 25/09/08 09:17

        יריב, תעשה טובה, השם שלך עושה לי רע, תחליף אותו. יום טוב!

    • לא צריך ''לשתול'' - 99% מהעם חושב כך .................... (ל''ת)

      ///// 99 \\\\\, 25/09/08 09:31

      • כפי הנראה באמת צריך להחליף את העם!! (ל''ת)

        אספסיאנוס פלאביוס, רומא, 25/09/08 20:14

  • 102.

    הימין הקיצוני

    אהרון, 25/09/08 08:58

    אין זאת הפעם הראשונה שיש חשד בימין הקיצוני.ולפעמים בעידוד מאחורי הקלעים של רבנים.וחברי הכנסת הימנים.

    • השמאל הקיצוני מקבל עידוד מאחמדינג'אד.

      סגב, 25/09/08 09:09

      בוגדים!!!!!

    • ולפעמים בעידוד סוכני השב''כ וסוכני הבג''ץ .............. (ל''ת)

      ------ שמפניה ------- סרק .. סרק ....סרק ......, 25/09/08 09:33

  • 101.

    לא נורא (ל''ת)

    שמואל, 25/09/08 08:57

  • 100.

    סיכסוך בעולם התחתון-נסיון לחיסול חשבון. (ל''ת)

    מודיע משטרתי., 25/09/08 08:56

  • 99.

    יש להסגיר את ראשי הימין הקיצוני לממשלת החמאס בתמורה לגלעד שליט

    נעמן, שפוי, 25/09/08 08:55

    תארו לעצמכם: איתמר בן גביר, משה פיגלין, נועם מרזל ומועצת ישע נתפסים באישון לילה במעצר מנהלי, ובהליך מזורז נמסרים לידי ממשלת החמאס בתמורה לגלעד שליט.בכך תהיה נקמתו של פרופ' שטרנהל. אדב, אני מאוד מקווה שיעליו ליוטיוב את הוידאו של מרזל והחוטף שלו עם החרב.תענוג יהיה לראות אם אלוהים ישמור עליו ויעשה נס בשניה האחרונה.

    • לנעמן הלא שפוי

      חיים מלבורן, 25/09/08 14:23

      קשה לי לתאר לעצמי את זה. אבל קל לי לתאר לעצמי איך מחליפים חלאה כמוך בגלעד שליט.
      אז מדינת ישראל תרוויח משני הכיוונים.

    • יחי הימין לחיים ארוכים ולך לישון . (ל''ת)

      חי חי, 25/09/08 20:12

    • אתה סכנה למדינת ישראל (ל''ת)

      אריה, 25/09/08 20:13

  • 98.

    ה''שמאל'' הפסיד קדוש

    ארי, 25/09/08 08:55

    לו היה ה''פרופסור'' הנכבד נהרג, אפשר היה להוסיף אותו לרשימה הכוללת את סט. יצחק וסט. אמיל. רק להזכירכם: רציחות או סיוע לרציחות נעשו גם בידי ה''שמאלנים''. את אנשי ניל''י הסגירו לתורכים אנשי ''השומר''. את דה האן רצחו אנ''ש. לנאשמים ברצח ארלוזורוב היה מזל גדול שלא דליה דורנר וחבריה ניהלו את משפטם אלא שופט אנגלי מקצועי והגון. אבל עד היום לא חסרים מטומטמים שמטילים ספק בזיכוי.

    • ארי האוויל משריש ! דה האן היה גם נגד החזון של ז'בוטינסקי (ל''ת)

      ארגון ההגנה לפני הפילוג/פרישה הרוויזיוניסטי, 25/09/08 20:18

  • 97.

    מנוולי הימין.מנוולים המגיבים הפאשיסטיים.חלאות ונבלות (ל''ת)

    רן, 25/09/08 08:54

  • 96.

    הארוע אינו די ''חזק'' להצדיק תיזמון של פינוי כל ההתישבויות היהודיות מא''י (ל''ת)

    ''שלום-אכשיו''.!! רק מח''ל/נתניהו יכול לישם מצע השמאל, 25/09/08 08:53

  • 95.

    עיתונות מגויסת

    האוביקטיביות?!, 25/09/08 08:53

    אולי רק אולי מדובר במחבלים? ואולי רק אולי מדובר ב''פיגוע פלילי''?ישר להאשים את הימין. והימין הוא תמיד קיצוני למרות שהפרופ' (שיהיה לו רפואה שלמה בע''ה) שקרא לערבים לפגוע במתנחלים הוא פעיל שלום ומקסימום שמאלני וברור שלא קיצוני...איפה ההגינות? האוביקטיביות שבדיווח? אולי בשנה הבאה נזכה לכך

    • שמעת על המושג מניע?

      אורן, 26/09/08 02:40

      ברור לחלוטין מי עשה את זה. אל תחתמם.

  • 94.

    שפתם של הימניים היא האלימות כי אין מילים שיסבירו את תורתם החולנית!! (ל''ת)

    מעוותים ודוחים כמו אחמדיניג'ד ונאסראללה!!!, 25/09/08 08:53

    • לזרוק אבנים וחומצה על חיילים ? סכינים וחגורות נפץ ? טרקטורים ? (ל''ת)

      =======זאת שפה של אלימות ====, 25/09/08 09:36

  • 93.

    זה לא מי שאמר לפלשתינים שכדאי להם להרוג מתנחלים?

    יריב, 25/09/08 08:53

    זה לא מי שאמר לפלשתינים שכדאי להם להרוג מתנחלים? כמו שאומרים החיים זה בומרנג.

    • איפה כתוב שעם ישראל צריך להיות בעד ''מתנחבלים ?? (ל''ת)

      שפן וארנבת בן גביר ץ, 25/09/08 20:21

  • 92.

    אני רוצה לדעת כיצד המשטרה מתכוונת למנוע פוגרום אפשרי במתנחלים

    י, 25/09/08 08:51

    כבר ראינו שכאשר נפגע איש שמאל, השמאלנים אוטומטית מחפשים כיצד לפגוע בימין.

  • 91.

    צר לי על מה שקרה לפרופ' שטרנהל הנכבד (ל''ת)

    אדולף שיקלגרובר, ברלין, 25/09/08 08:48

    • גם לי צר (ל''ת)

      יוזף ג., ברלין, 25/09/08 11:32

    • גם אני (ל''ת)

      רודולף ה., 26/09/08 00:57

  • 90.

    חבל שלא עף לו הראש...חבל מאד....שימו לב לכותרות של השמאל

    מודאג צפוני, 25/09/08 08:43

    אילו זה היה מישהו מהימין היו קוראים לו ''אספסוף'' זה ברור מה ההבדל

    • 90 אתה ענק...זה בדיוק נכון... (ל''ת)

      פטריוט, 25/09/08 09:13

  • 89.

    הסתה פרועה כנגד הימין

    ערן, 25/09/08 08:42

    הסתה פרועה כנגד הימין
    נמאס כבר לשמוע שבכל אשמים המתנחלים
    המתנחלים הם חוד החנית הם הישראלים האמיתיים
    אני חציתי את הקו הפוליטי לכיוונם...
    יחי הימין תחי מדינת ישראל

    לפרופסור זאב אני מאחל החלמה מהירה

  • 88.

    ועכשיו תתחיל ההסתה של התעמולנים של ''הסמול''

    סוצליסט לאומי, 25/09/08 08:40

    נגד הימין.
    למה לא מבררים מהיכן גורמי החתרנות מהשמאל מקבלים ממון להמשך פיעלותם ההם זה ממעצמות זרות.
    במדינות אחרות ואולי זמנים אחרים מי שקיבל ממימון מארצות חוץ כדי לחתור אז היו נכלאים בכלא בעוון בגידה וחתרנות.

  • 87.

    בצלם/שינאה עכשיו/ וכל השמאל = סוכנים זרים של אירופה!!!!!!!! (ל''ת)

    שמאל=בוגדים בעם ישראל, 25/09/08 08:40

  • 86.

    שטרנהייל, זיג הייל, עוד אנטישמי עלוב! (ל''ת)

    דור שני, 25/09/08 08:40

  • 85.

    ייתכן שזאת תאונת עבודה? (ל''ת)

    תבדקו גם את זה, 25/09/08 08:37

  • 84.

    חיחיחיחי... ביום שהוא ושולמית אלוני קיבלו את פרס ''ערוות ישראל''

    ירמיהו, 25/09/08 08:31

    פרופסור?? גם אם הוא היה האחרון בתחומו ואני משתוקק לידע בתחום, לא הייתי לומד אצל עכן בן זבדי הזה. לא הייתי הולך לקיצוניות של לפוצץ אותו, את זה הייתי משאיר לסטודנטים הערבים באוניברסיטת תל אביב, אבל לשתול ''מפריענים'' בהרצאות שלו - מצווה וזכות גדולה.

  • 83.

    לשמאלנים אין זמן, הם מתחילים להכין מטענים בעצמם (ל''ת)

    האם הוא הכין לבד את המטען, או מומחה בא ללמדו, 25/09/08 08:31

  • 82.

    כשאומרים רקע אידאולוגי הכוונה לרקע טרוריסטי? (ל''ת)

    מוטי, 25/09/08 08:30

  • 81.

    ''חתן פרס ישראל'' חבר בל''ד קיבל פרס מחברת שלום עכשיו

    m-16, 25/09/08 08:29

    לגופו של עניין הפסיכופאת שקרא לפגוע במתנחלים וחיילים ראוי היה שיפגע באופן משמעותי יותר.

  • 80.

    ושוב חוזר הפזמון...

    ירמי, 25/09/08 08:27

    בחילוקי דעות רצוי להתווכח, אך כאן נפתח המסלול המסוכן מחדש:
    הופכים אדם לאויב העם; מניחים לו מטען בבית ואולי מתקרב הרצח הבא?
    הזהרו!
    משטרה, האם אינכם מבחינים? עשו משהו!
    האם לא ידוע מאיין הגיע המטען?

  • 79.

    יש לבדוק מעורבות אופנהיימר (גרמני?)

    אופנהיימר איזדד, 25/09/08 08:25

    פיגועונצ'יק הזה .
    רק השמאל הקיצוני יכול להכשל כל כך.

  • 78.

    אצל הערבים היית כבר תלוי בכיכר העיקר יא בוגד (ל''ת)

    צפוני מודאג, 25/09/08 08:21

  • 77.

    אבל משמואל שניצר, אדם יקר, מנעו את פרס ישראל. צבועים !

    מפריס פרסה, 25/09/08 08:20

    בגלל מאמר בודד שכתב פעם ושלל את עליית האתיופים. אם בסולם ההסתה מאחד עד 10 נרשום את שטרנהל בדרגה 9 (אחמדינג'ד 10), שניצר היה מקבל ציון 2.

    • כמה נכון

      כמה מעוותים פסיקות בתי המשפט פה, 25/09/08 15:30

      בא לי להקיא מהשופטים האלה

  • 76.

    יש לכור: הפרס הוענק לפרופ' ע''י המיעוט השמאלני הקיצוני, השולט בממסד

    דרור מרמת גן, 25/09/08 08:20

    התרבותי בישראל. שרת תרבות בוגרת ''שלום עכשיו'' מינתה את הועדה שהעניקה את פרס ישראל לפרופ' הנכבד.

  • 75.

    לא נורא , מזל שלא נפגע יהודי ששווה משהו (ל''ת)

    ניר, 25/09/08 08:19

  • 74.

    אני מגנה כל פגיעה בחפים מפשע,אבל בהחלט מבין את מניע מניח המטען הזעיר

    דרור מרמת גן, 25/09/08 08:16

    אם הוא פעל מתוך זעם על הפרופ' הנכבד שקרא למחבלים לרצוח רק מתנחלים ולא יהודים בתחומי הקו הירוק

    • ואני לא מבין את אימך שסרבה לבצע הפלה.

      הגניקולוג., 25/09/08 09:08

      עובדה תראה איזה אימבציל ורפה שכל נולד.

      • אני גם מבין את הניע - כמו שהשמאלנים מבינים את המניע של מחבל מתפוצץ . (ל''ת)

        פתלוג ...במשמרת אחרי פיגוע \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\, 25/09/08 09:40

      • ואני לא מבין מדוע אביך סרב להלביש לעצמו חתיכת גומי

        או שהוא כן הלביש, ואתה תוצאה של תאונה מצערת, 25/09/08 11:01

        אבל מכיוון ולצערנו נולדת, ממליץ לך להלביש את הגומי שאביך השאיר מאחוריו על לשונך כדי שלא תפלוט שטויות, וגם על אצבעותיך כדי שלא תקליד שטויות.

        • איכס!! מגעיל מדובר בקונדום מלוכלך (ל''ת)

          כובעון, 25/09/08 11:42

  • 73.

    שמעתי את שולמיתאלוני הבוקר. זו שהקרינה בכיתה את ג'ניןג'נין בלי הסתיגות (ל''ת)

    ישראלי חרד, 25/09/08 08:15

  • 72.

    פשוט הגישו לפרופסור עבודת-תיזה על תורתו

    עבודה אקדמית, 25/09/08 08:12

    שמבוססת על תמיכתו המפורשת בטרור והתרת דמה של אוכלוסיה שלמה.
    מי שפתח את הסמינר לא יכול לפרוש באמצע הסמסטר.

    • חחחחחחחחחחח (ל''ת)

      סגב, 25/09/08 09:01

  • 71.

    הוא כזה אפס מי בכלל טורח להתייחס אליו??? (ל''ת)

    הוא עשה לצרכי יחצנות, 25/09/08 08:11

  • 70.

    מיהו זאב שטרנהל?

    כתום, 25/09/08 08:11

    זאב שטרנהל, ''דבר'', 15.4.88: ''אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח. וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית...''

    אדם הקורא לא לגירוש אלא להשמדה של יהודים החפצים להתיישב בארצם הוא הפשיסט

  • 69.

    צפו למתקפת הסתה פרועה נגד הימין, שתמשך מספר ימים. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 25/09/08 08:10

    • הכלבים ינבחו והשיירה תעבור (ל''ת)

      אין מה להילחץ מזה, 25/09/08 15:31

  • 68.

    הפרופ' נפצע ממטען שהעבירו לו ערבים לאיחסון לפני שיוציאו לפיגוע במתנחלי (ל''ת)

    תאונת עבודה, 25/09/08 08:07

  • 67.

    אילו היית גר בכפר היו עושים לך לינץ....אז תרגע בבקשה (ל''ת)

    הרצל, 25/09/08 08:06

  • 66.

    שמעתי הבוקר את שולמית אלוני ברדיו

    בן, 25/09/08 08:04

    היא לא יותר טובה משטרנהאל, כאילו...

  • 65.

    מי שמתיר דמם של יהודים - דמו מותר?

    דודו, 25/09/08 08:03

    פרופ' שטרנהאל מזדהה עם המאבק הרצחני של הפלשתינים - על פי השופטים זה לגיטימי כיוון שזה נעשה מתוך זיקה לחברה??? נו שיהיה.

    נראה כי מי שמבקשים לפגוע בו עושים זאת מתוך זיקה ומוחייבות למדינה ולחברה בישראל, כך שאם זה המבחן, זה מה יש.

    זה לא שמגיע להם פרס ישראל על זה, אבל כמי שמאמינים שמילים הורגות, הרי שהמילים של שטרנהייל וחבריו הרגו גם הרגו, ורבים.

  • 64.

    הפאשיזם בפתח ואני רואה את אלה המצדיקים אותו.

    דני ב., 25/09/08 07:54

    אני תמה , יש עוד כאלה המצדיקים אלימות על מנת להגן על דעותיהם? אם כך מדוע שלא תקחו את כל אלו שאינם חסידי ארץ ישראל השלימה או הישיבה בשטחים ותעמידו אותם מול הקיר ? או אולי תרחמו עליהם ותקימו להם מחנות רכוז?
    שימו לב מהיכן ומאיזה צד תמיד מגיעה האלימות?
    הפגנה של שלום עכשיו-רצח אמיל גרינצוויג.
    הסתה של יצור אומלל-אברושמי
    רצח פועלים קשי יום- עמי פופר
    נסיון להגיע להסדר עם השכנים-רצח רבין
    כמו בימים האפלים הלא כל כך רחוקים וכמו משטרים אפלים הסותמים פיות בעזרת אלימות ורצח.
    לא מסיכימים? תקראו את התגובות ותבינו לבד.

    • יש עוד כאלה - פרופ' שטרנהל, מישאל חשין, שולמית אלוני

      פנדה, 25/09/08 09:04

      אלוני שהסיתה בזמנו נגד שרון, חשין שביקש לגדוע את ידי פרידמן, שטרנהל שביקש לפגוע פיזית במתנחלים - כל אלה הצדיקו אלימות למטרת שימור דעותיהם, ואלה רק 3 דוגמאות שקופצות לי לראש בשעת בוקר מוקדמת. אני לא מצדיק אלימות, אבל גם לא מצדיק את הצביעות של המחנה שלך, שלא מסוגל לראות את החטוטרת שעל גבו, ואת דרכי הפעולה הבולשביקיות שלו.

    • אהה אין בעייה. תן לי שליטה מלאה בבתי המשפט והתקשורת

      עלי-בבה, 25/09/08 09:51

      כמו שיש לכם, אנשי שמאל= נקבל גם נקבל מכם רציחות פוליטיות. לכם כרגע אין צורך ברציחות פוליטיות. אתם שולטים בכל הברזים הנכונים. אבל כשהיה צריך... פעלתם בעוצמה- מה אם ה''סזון''? ו''אלטלינה''? זוכר את ה''תותח הקדוש''? אם היו מפעילים ''תותח קדוש'' נגד בן-עוולה זה, לא היה נפצע רק ברגל! והרציחות הפוליטיות של השמאל יחזרו- ההתדרדרות של עמדות השמאל בעקב כל מה שקרה כאן מ1993 ועד היום מדלדלות את עוצמתו הפוליטית. בסוף תהליך שייקח 5-15 שנים תהיו אנדרדוג פוליטי- אז נראה! אהה ועוד דבר. הפשיזם תמיד היה שמאלני. הדבר המצחיק שאחת המדינות הפשיסטיות ביותר- ברה''מ, הייתה קוראת לכל מתנגדיה הפוליטיים: פשיסטים.

      • תגובה טובה. כל מילה במקומה. (ל''ת)

        יפה כתבת, 25/09/08 15:33

      • מדוע רק השמאל שולט בבתי המשפט והתקשורת? איפה הימין? (ל''ת)

        אורן, 26/09/08 02:44

    • חכה לאט לאט לא צריך למהר. גם את זה נעשה. (ל''ת)

      פשיסט, 25/09/08 11:08

  • 63.

    ביבי ,מה יש לך הפעם ללחוש על אוזננו מהמרפסת ??!!......... (ל''ת)

    או''מניק, 25/09/08 07:53

  • 62.

    מי שקורא לרצוח יהודים - שלא יתפלא שזה קורה/יקרה לו

    מוטי, 25/09/08 07:40

    אלימות היא אלימות ולא רק כשהיא קוראת ליהודונאציאנטישמי שטרנהל, אלימות היא גם כשאותו שטרנהל קורא לפלסטינים לרצוח מתנחלים.

    ושלא תבינו לא נכון - הדת היקרה שלנו היא נגד אלימות מכל סוג ואני מגנה בכל תוקף אלימות זו, אבל הקב''ה גילגל חובה לידי חייב......והמבין יבין.

  • 61.

    זה לא נועד לפגוע אלא להרתיע

    דני צור, 25/09/08 07:36

    ראיתם מה קרה בארבעת הפיגועים בירושליים כשחייל דתי צריך לחסל מחבל...

  • 60.

    על מה הוא בוכה הרי הוא אמר שהטרור הפלשתיני לגיטימי- לא?

    טיפש מי שטיפש אחרון, 25/09/08 07:29

    עכשיו הערבים מיישמים את מסקנות מאמרו...

  • 59.

    לצנזור של התגובות: הצג רק את התגובות של השמאל הנאור שהנך מייצג! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 25/09/08 07:25

  • 58.

    שטרנהל רמז שהערבים צריכים לפגוע במתנחלים (ל''ת)

    יואב, 25/09/08 07:22

    • רמז? אמר בפירוש. הציע לכם איך ואיפה לעשות את זה (ל''ת)

      כדי שישיגו את מטרתם., 25/09/08 10:11

  • 57.

    להרוס למחבלים שעשו את זה את הבית!!! (ל''ת)

    אורי, 25/09/08 07:17

  • 56.

    זה בטוח פרובורציה של השמאל לקראת בחירות ! (ל''ת)

    אחד שיודע, 25/09/08 07:16

  • 55.

    שטרנהל היה בין יוזמי החרם האקדמי על ישראל! אולי תציינו גם את זה? (ל''ת)

    סטודנט, 25/09/08 07:16

  • 54.

    מאבק פלסטיני בלי שפיכות דמים ? אין דבר כזה.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 25/09/08 07:14

    הערבים רחוקים מלהימנות עם חסידי גנדי .
    למרות שהפרופסור קרא לפגיעה במתישבי יש'ע,ולמרות שמתן פרס ישראל לאדם כזה היא קנוניה של השמאל,בראשות סרת החינוך,אין לפגוע בו פיזית.

  • 53.

    בעבר פיגוע נגד יהודים היה גורם לתדהמה וזעזוע (ל''ת)

    o, 25/09/08 07:13

    • בעבר בגידת יהודים במדינתם ובעמם היתה גורמת הלם וזעזוע גדולים יותר (ל''ת)

      היום זה כמעט ליגיטימי, הודות לתקשורת ולשמאל, 25/09/08 10:14

  • 52.

    אלו שעומדים מאחורי רצח קסטנר וארלוזורב לא נטשו את השיטה

    יודעי סוד, 25/09/08 07:13

    אלו שעומדים מאחורי רצח קסטנר וארלוזורב לא נטשו את השיטה אשר יובאה מרוסיה.
    עוד יתברר כי חסר חתיכת צינור בצנרת של המטה.

  • 51.

    זו הבת שלו שהושטלה כקרינית בערוץ 1? שילטון השמאל בתקשורת? (ל''ת)

    רוחמה, 25/09/08 07:06

    • לא פלא שמצתתים מבוקר עד ליל ''מקורות פלסטיניים'' אלומים! קול ישמעאל! (ל''ת)

      אברהם, 25/09/08 08:44

  • 50.

    הטענה שאלו גורמי ימין כי יש אפשרויות הרבה יותר סבירות

    יהושע פרוע, 25/09/08 07:03

    1 מדובר בפרובוקציה של גורמים אנטי יהודים כגון האנרכיסטים או אפילו אנשי המחלקה היהודית בשב''כ ממשיכי דרכו של שמפנייה.
    אפשר גם שהפרופסור ה''מבוהל'' היה שותף לפרובוקציה.
    סבירות האפשרות-גבוהה ביותר
    2 מדובר בפיגוע בטחוני ,כידוע המחבלים לא שותפים להזיות השלום של הפרופסור.
    סבירות-בינוני עד גבוהה
    3 הפרופסור המטורלל התכוון להשליך את המטען בהפגנות יום השישי בבלעין ונפגע בתאונת עבודה.
    בגלל גילו המקדם זאת סבירות האפשרות פחות מבינונית
    4 סכסוך עסקי כלשהו וכדאי לקרוא על הביגורפיה של שטרנהאל כדי לדעת שלא מדובר באפשרות הזוייה אם כי סבירותה נמוכה למדי.
    דווקא האפשרות שגורמי ימין יטפלו לפרופסור ישיש שאינו מהווה שום גורם בפוליטיקה הישראלית היא כל כך מגוחכת שקשה להאמין שהתקשורת הישראלית תבצה את עצמה בשקר כל כך גס ושקוף.

  • 49.

    זו קונספירציה של שלום אכשיו כדי להטיל האשמה על המתנחלים! (ל''ת)

    ירושלמי, 25/09/08 07:00

  • 48.

    אני ממתין לחברי כנסת שקוראים לעצמם ימניים

    שמעון הצדיק, 25/09/08 06:57

    שקוראים לחיסול שלום עכשיו ובצלם.
    הבחירות קרבות רבותי הכיסאות חשובים לכם הגיע הזמן לעשות מעשה
    התרוץ בג''צ מונע לא יעבוד לכם.
    את נבחרתם להיות הריבון לא בג''צ
    ואל הימניים שכותבים פה הגיע הזמן להבין שמי אשם בקיומם של גופים כמו בצלם ושלום עכשיו אלה חברי הכנסת הימניים שלא שומעים את קולם כנגד הגופים האלה.
    בג''צ זה התירוץ שלהם לא לעשות כלום

    • אני מניח שאתה מתכוון לליכוד ולליברמן - ימנים מזויפים

      פנדה, 25/09/08 09:09

      כי את קולו של אריה אלדד למשל שמעתי פעמים רבות כנגד אותם גופים. ברור שליברמן וביבי הם שמאל בכיסוי של ימין, עובדה שליברמן ישב עם ממשלת שמאל קיצוני וביבי מסר שטחים לערבים ולא מנע את ההתנתקות. חבל שאנשים ציונים שאוהבים את ארץ ישראל מוצאים באישים אלה את תקוותם. לדעתי אריה אלדד הוא קרן אור אחרונה בכנסת, מייצג של שפיות אמיתית ורציונליות לצד ציונות, מוסריות ואהבת הארץ.
      www.hatikva.org.il

  • 47.

    הצילום ''רבין במדי SS'' הוחזק ע''י פרובוקטור מהשב''כ

    ןלא קיצוני ימני, 25/09/08 06:41

    את איש השמאל מהרשק תפסו עם מסור בין מטעי הזיתים שכביכול מתנחילים חתכו.
    אינני יודע מה קרה הפעם, אך אין למהר עם שום מסקנות.

    • את הסיפור הזה לא שמעתי. למישהו יש יותר פרטים? אנא. (ל''ת)

      התקשורת המרכזית דואגת להעלים ידיעות כאלה., 25/09/08 10:22

  • 46.

    גם שמים פצצות וגם מאשימים את השמאל, אכולי שנאה...יהודים עלק. (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 25/09/08 06:41

  • 45.

    גם אם הוא היה ימני - השמאל לא היה קורא לפגוע בו.... זה כל ההבדל... (ל''ת)

    הזהרו מהסיקריקים ................................., 25/09/08 06:39

    • ודאי שלא, אין להם סיבה. בית המשפט כבר יסלק אותו

      הם לא צריכים לעשות דבר, 25/09/08 15:40

      בית המשפט - סניף של מר''ץ

  • 44.

    אני ממש מקווה שזו פרובוקציה, כי אם לא, אני פשוט מתביישת, וחרדה מאד. (ל''ת)

    נ., 25/09/08 06:30

  • 43.

    באיזה ישיבה הזויה כתבו את כל התגובות האלה?

    ימין אינו יהדות, 25/09/08 06:27

    מי שרוצה להבין איך צמחה האנטישמיות ואיך התפתח הנאציזם שיעמיק בתגובות הללו.

  • 42.

    אוי לנו באם לא נשתלט,על האספסוף הימין הקיצוני. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 25/09/08 06:26

  • 41.

    עוד הסתה נגד יהודים ע''י גורמי שמאל אנטישמים

    משה, 25/09/08 06:08

    ''שלום'' עכשיו הם סכנה לקיום העם היהודי ויש להוציאם מחוץ לחוק. מקומו של יריב אפנהיימר וחברי כנופייתו בכלא.

    • צודק מאד (ל''ת)

      הרצל, 25/09/08 06:46

    • מעניין שהתקשורת לא עוסקת יותר בכספים שקיבלו מהאנטישמים בחו''ל (ל''ת)

      כלבי השמירה עלאק, 25/09/08 06:47

    • עדת קורח , חולי נפש , טאליבן ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      חלם, 25/09/08 07:59

  • 40.

    לאחרונה המישטרה הפכה לפוליטית בגלוי-אפשר לטעון שניבדקת אפשרות-X ולא

    כשמדובר בערבים תמיד מסייגים ונזהרים בניסוח., 25/09/08 06:00

    להכפיש בחוסר אחריות...את זה אפשר להשאיר ליריב.

    • נו באמת? אז מי מחפש דווקא אותו? מחבלים פלשתינאים? (ל''ת)

      גל, 25/09/08 07:02

      • כן, כי כידוע פלשתינים לא פוגעים בשמאלנים....

        פנדה, 25/09/08 09:10

        מן הידועים הוא שכל נרצחי הפיגועים היו ימנים קיצונים סיקריקים בני בליעל

  • 39.

    יתכן שזאת פרובוקציה של שמאלנים, או של ערבים,

    מזרחן, 25/09/08 05:41

    כדי ליצור אוירה של ''עליהום'' נגד המחנה הלאומי - עם כל הכבוד לפרופ' שטרנהל, ואני מאחל לו רפואה שלמה ושנה טובה, הוא דג רקק בהשוואה לפושעי אוסלו האחרים, וקשה להאמין שמישהו ירצה לפגוע דוקא בו.

    • וסיפורי פוגי ופיות טובות של מתנחבלים !! העם לא טיפש !!! (ל''ת)

      שוקו, 25/09/08 07:57

      • כבר היו דברים מעולם (ל''ת)

        פנדה, 25/09/08 09:11

      • אבל אתה כן. מאד מאד טיפש. (ל''ת)

        ^_^, 26/09/08 18:49

  • 38.

    הפרופסור שקרא לאלימות סובל ממנה

    זרע רוח קצר סופה, 25/09/08 05:31

    מי שהתיר את דמם של המתגוררים מעבר 'לקו הירוק' שכח לבדוק במפה ולגלות שרחוב ש''י עגנון נמצא בשכונת קטמון 'הכבושה'

  • 37.

    זו תאונת עבודה. הוא הכין מטען חבלה (ל''ת)

    אבי, 25/09/08 05:22

  • 36.

    אופנהיימר,רק השם שלך מעורר גועל ואתה וחברך הם איום

    אלעד, 25/09/08 05:16

    קיומי.חתכת זבל עוכר ישראל..ולא צריך להיות ימני קיצוני בכדי לתעב אדם שכמותך.

    • ובמה אתה טוב יותר? קראת את הברכות שלך?

      רופא מוח., 25/09/08 08:00

      הרי שפת הרחוב שאתה כותב בה מעידה עליך יותר מאשר על אופנהימר.
      לו היית יודע קצת היסטוריה היית רואה כמה אופנהיימרים יש וביניהם גם זוכי פרס נובל.
      אבל לא אתן לך לאמץ את מוח הבבון שלך.

      • אופנהיימר זה לא ממציא האטום ?

        פנדה, 25/09/08 09:12

        דווקא מתאים לו לשונא האדם הזה

      • נבוב מח שכמותך,הרי ברור שאלעד לא התכוון לשם ,אלא לאדם

        ירון, 25/09/08 14:36

        ולא נראה כל כך גרוע השפה שלו. בגדול הוא צודק.

    • מדוע לא עוצרים אותו על דיברי הסתה ? (ל''ת)

      צחי, 25/09/08 08:32

      • צחי, צריך לעצור אותך על נסיון לסתימת פיות.

        סגב, 25/09/08 09:06

        כשאתם קוראים לרצוח מתנחלים זה בשם השלום האחווה וידידות העמים. כשימני מתעב איש שמאל כמו אופנהיימר, ובצדק, אז צריך לעצור אותו, נכון? לכו תלמדו קצת על דמוקרטיה וחופש הדיבור.

        • יש הבדל עצום בין לתעב לבין להניח מטען נפץ על דלת של בן 74 (ל''ת)

          אורן, 26/09/08 02:45

  • 35.

    השמאל=איום קיומי על מדינת ישראל

    אבי, ספרד, 25/09/08 05:16

    ''מזכ''ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, אמר בתגובה כי הימין הקיצוני הוא איום קיומי על הדמוקרטיה הישראלית'' זהו ציתות מהכתבה. למזכ''ל שלום עכשיו האיום הקיומי על מדינת ישראל הוא ראשית השמאל ולאחריו הטרור הרצחני.

  • 34.

    אין פתרון עבור אוכלוסיה כל כך גדולה שמצייתת לחוקים נעלים מחוקי המדינה. (ל''ת)

    עמית., 25/09/08 04:54

    • בקרוב אתה תצית לחוקי חמולת דרמוש בעז''ה (ל''ת)

      שמאל ימין שמאל, 25/09/08 07:14

  • 33.

    דת=פרמטיביות ואלימות (ל''ת)

    פשוט גועל נפש, 25/09/08 04:49

  • 32.

    הם לא שכחו להיות בני אדם-הם אף פעם לא היו

    גוגית המגוגית, 25/09/08 04:34

    הדת מסרסת את נפשם ומוחם וממיטה אסון על מדינת ישראל-לא דתו של אחמדינגאד ,לא דתם של האוונגליסטים.

    • מה זה שייך לדת? אולי כוונתך ל''דת אוסלו''? או לדת ''ג'נין ג'נין''? (ל''ת)

      muli, 25/09/08 08:08

      • היא התכוונה לדת ההתנחלות וא''י השלמה.... (ל''ת)

        אורן, 25/09/08 19:49

    • אני חושב ששלום ובגידה בכול מחיר זאת פנטיות דתית מהסוג הגרוע ביותר. (ל''ת)

      סוצליסט לאומי, 25/09/08 08:43

  • 31.

    הפשיזם לא יעבור! (ל''ת)

    רפואה שלמה., 25/09/08 04:32

    • הפשיזם הסמולני יעבור גם יעבור (ל''ת)

      מן העולם, 25/09/08 07:51

  • 30.

    להחזיר את הכבוד לעם ישראל

    להחזיר את הכבוד לעם ישראל, 25/09/08 04:25

    אנו מברכים את היהודים שאיכפת להם מארץ ישראל אבל דברים כאלו רשויות החוק היו צריכים לעשות

    • זה כבוד? זהו כבוד של גנגסטרים ופושעים ובזה אתה תומך?

      איש עם כבוד., 25/09/08 07:58

      אם כך אינני שייך למחנה שלך

  • 29.

    עוד לפני שהוכח כבר קופצים על הימין

    קצת פרופורציות , אנחנו לא רוצחים את עצמנו., 25/09/08 04:25

    סבירות גבוהה זה פלסטיני שניסה להרוג איש מדע ישראלי.

    • זה לא איש מדע ! זה סתם פירחח פוליטי שונא ישראל ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      ישראל,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 25/09/08 05:33

    • סבירות גובהה: נגיד, חצי אחוז?

      סטטיסטיקאי, 25/09/08 07:20

      ורק תשעים ותשבע אחוז שזה ימין ישראלי מהסוג הבריוני הרגיל, והשאר טעות בזיהוי...

    • איש מדע? (ל''ת)

      חחח, 25/09/08 08:45

  • 28.

    אולי מדובר בכלל בהסתבכותו של שטרנהאל בהלוואה מהשוק האפור

    project nu, 25/09/08 04:23

    לשוק האפור.
    מפליא

    • לא שוק אפור אלא מוחך השחור והקודח-שלך והקופים הדומים לך. (ל''ת)

      מלווה בשוק האפור., 25/09/08 07:57

  • 27.

    כותב יקר שלום

    קשיו, 25/09/08 04:04

    ראוי שתדע שדעה יכולה להיות או ימנית או שמאלית, דעה שמאלנית היא שיבוש שהוא תוצאה של כינוי הגנאי ''שמאלן''.

  • 26.

    ההשערה שלי שגורמים מקדימה ניסו לחסל אותו הוא ידוע כמי (ל''ת)

    שהפגין נגד שלטון קדימה לאחר המלחמה, 25/09/08 03:54

  • 25.

    מי שמחפש צרות מוצא אותן לצערנו הרב. (ל''ת)

    אילן, 25/09/08 03:53

  • 24.

    להגיד לכם שאני עצוב? לא! מגיע לו...

    יהודי ציוני, 25/09/08 03:50

    מי שאמר שצריך לרצוח מתנחלים, ראוי לו שיסבול

    • אבל הוא היה ''מספיק הומני'' כדי ''לאשר'' רק רצח של גברים ןלא של נשים...... (ל''ת)

      וילדים... הוא עשה בין המתנחלים ''סלקציה''........, 25/09/08 08:45

  • 23.

    לא צריך ליפגוע בעוכר ישראל שטרנהל

    ימני, 25/09/08 03:46

    זה רק מוסיף לו פרסום

  • 22.

    טעויות ומעשים חמורים

    דוד, 25/09/08 03:42

    מאמרו המפורסם של אדון שטרנהל, הוא מאמר מבחיל ומחליא.

    החלטתה של ועדת פרסי ישראל להעניק את הפרס לאדון שטרנהל, היא החלטה אטומה ומגעילה. במיוחד לאור אי הענקת הפרס לעיתונאי (משה שניצר כמדומני), עקב מאמר הרבה פחות בוטה כנגד העדה האיתיופית.

    החלטתו של בג''ץ שלא לפסול את החלטת ועדת פרסי ישראל, היא החלטה אווילית ושפלה.

    מעשיהם של אילו שניסו להתנקש/לפגוע/לפצוע את פרופ' שטרנהל הוא חמור ביותר. אני מקווה שבהקדם יתפסו הפושעים המחליאים האילו ויכנסו לכלא לשנים רבות.

    בדעותי אני רחוק מהשמאל המטופש.

  • 21.

    לרדוף אחר ממשיכי יגאל עמיר

    אורן, 25/09/08 03:34

    רפואה שלמה לפרופ' שטרנהל.
    איני מסכים כלל עם דעותיו, אולם אין זה שנה. אנשי הימין הקיצוני, הסהרורי, הפשיסטי, מנסים לטבוח בדמוקרטיה. ואין להם גבולות. יש להם רב אחד שאומר דין מוסר והם קופצים למכולת הנשק הקרובה.
    הגיע הזמן להלחם בהם, להוקיע אותם מאיתנו, לכלוא אותם.
    להפסיק להגן על יצהר, להפסיק להעלים עין מפשעי היגאל עמירים.
    אחרת אבדנו

  • 20.

    פרופסור זאב שטרנהל

    ד''ר חנן רייך, 25/09/08 03:30

    כתלמידו של פרופסור זאב שטרנהל ברצוני לאחל לו רפואה שלמה. אני מתקשה ומסרב להאמין כי הגענו למצב זה.
    אני מציע ל- ''מעריב'' להמנע מביטויים כגון ''חוקר הידוע בדעותיו השמאלניות'',
    העלולים להתיר את דמם של אנשים.
    יום עצוב לכולנו, בעיקר לתלמידיו שלא הסכימו עם דעותיו, אך למדו כה רבות במאבקים עמו - מאבקים רעיוניים, כמובן.

    • הוא בין יוזמי החרם האקדמי על ישראל! ציין גם זאת!! (ל''ת)

      שולה, 25/09/08 07:52

    • הלא אתם, השמאל, טוענים שהתנקשו בו בגלל דעותיו! מדוע להסתיר זאת? (ל''ת)

      ד''ר אבי איצקוביץ, 25/09/08 07:59

    • אני נגד פגיעה ביהודי ,כל יהודי, אבל זאת כנראה

      ימני, 25/09/08 08:09

      הסיבה שבגללה הכניסו לו את הצינור, שהוא שמאלן ומדבר גם בחו''ל כאילו הוא הדובר של הפלשתינאים

    • רייך, השם שלך והדעות שלו כנראה על פניו אותו הדבר! (ל''ת)

      אילן, 25/09/08 17:13

  • 19.

    not surprising

    roy, 25/09/08 03:26

    religious fanatics are the enemies of free modern society

  • 18.

    הר שטרנהייל גר בשטח כבוש, והוא עצמו טען שזה בסדר לרצוח

    AB Kabooza, 25/09/08 03:22

    אנשים שגרים בשטח כבוש. אז מה הוא מתבכיין על מטען קטן?

  • 17.

    יותר סביר שאנארכיסטים פגעו בו כי הוא ציוני מדי לטעמם

    במעריב יודעים נסתרי ליבו של המפגע, 25/09/08 03:21

    להזכירכם, מיד אחרי פיגוע הדריסה האחרון נכתב בעיתון זה שיש ''חשד'' שהמפגע ערבי; טוב שיש מקרים בהם אין ספק בעיתון מי אחראי

  • 16.

    פשיזם בירושלים

    דמוקרט יהודי, 25/09/08 03:19

    יש למגר את הפשיסטים מהרחובות ולהכניסם לכלא. המשטרה צריכה לפעול במהירות.

    • זהו בדיוק - מיגור הפאשיזם = מיגור הפרופסור המטיף לפשיזם פלשתינאי (ל''ת)

      שפוי, 25/09/08 17:53

  • 15.

    שטרנהל קרא למחבלים להפעיל מטענים נגד מתנחלים

    פרופ' מור ג. באומן, 25/09/08 03:15

    ''הארץ'', 11/5/2001:

    ''אין ספק בדבר לגיטימיות ההתנגדות המזוינת בשטחים עצמם.
    אילו היתה בפלשתינאים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות...
    כן היו נמנעים מהנחת מטענים בצדו המערבי של הקו הירוק...''.

    ''דבר'', באפריל 1988:

    ''אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח,
    וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת הצורך נצטרך להתמודד
    בכוח עם המתנחלים בעופרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על
    עופרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסף הפאשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית''.

    • טיעון יפה העליתה - כלומר שטרנהל לא בוחל באלימות נגד עם ישראל

      אברי, 25/09/08 03:49

      לאחר שקראתי דברים אלה לא מפליא אותי ששטרנהל קוצר את מה שזרע

      • שטרנהל הוא האחמד יאסין של השמאל. (ל''ת)

        אבא רוחני לטרור, 25/09/08 07:46

    • תודה עבור המידע.אם כך,דינו כדין כל מסית לטרור.

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 25/09/08 08:10

      להעניק לאחד כזה פרס ישראל ? זועק לשמים.
      העלית בישראל מתבוססת בדמינו.דינה כדין המתיוונים בימי קדם.הוסיפה ארבל ''לעמדות אלה יש מקום בשיח הציבורי ...''

    • עצוב מאוד ורע מאוד שכך היתבטא בזמנו איש שמאל משכיל

      פקק תנועה קרית ביאליק, 25/09/08 11:28

      האיש הזה סתר את מטרת הראציונליזים שמיצג השמאל הישראלי .

    • שטרנהל - הכי טוב - לא אגיד באיזה מצב צבירה (ל''ת)

      דוד הכי טוב, 26/09/08 01:05

  • 14.

    עם ישראל חי ! (ל''ת)

    יהודי, 25/09/08 03:12

    • עם ישראל הוא עם הספר ! עם התנ''ך ! לא עם האספסוף !! (ל''ת)

      כוזרי, 25/09/08 07:55

  • 13.

    הימין במיטבו... בושה! פרופסור בן 73... בושה! (ל''ת)

    אורן, 25/09/08 03:11

    • Rehovot

      Moshe, 25/09/08 08:06

      If it is OK for him to call for the murder of Jews that he seems not worth living, then I don't see why someone can't consider him not worthy to live. You live by the sword, you die by the sword

  • 12.

    רפואה שלמה ומהירה לפרופ' שטרנהל (ל''ת)

    מכבדת אותך, 25/09/08 03:08

  • 11.

    עוד פעם השמאלנים בוכים (ל''ת)

    מגיע לו, 25/09/08 03:00

    • בקרוב אצלך

      מוכר צינורות., 25/09/08 07:55

      ואצל משפחתך.

  • 10.

    להוציא הימין הקיצוני אל מחוץ לחוק

    ימין חילוני שפוי, 25/09/08 02:58

    לאן הגענו ??????
    הימין הקיצוני שכבר רצח ראש ממשלה בישראל ממשיך להשתולל ולתקוף אנשים על סמך אמונותיהם .
    תהיה דעתו של פרופ' שטרנהל אשר תהייה (ובמקרה אף לא מקובלת עליי כלל וכלל) , זכותו להשמיע את דעתו על כל במה ותחת כל עץ רענן . הכתובת שוב על הקיר !!!!!!!!!
    יש להלחם בכל תוקף בפושעי הימין הקיצוני שמנסים להשתית כאן נורמות של טרור ופחד .
    הם בושה לכל מחנה הימין הישראלי .

    • אתה ימני כמו שפיני בלילי חלק (ל''ת)

      גידי, 26/09/08 15:08

  • 9.

    החוליגנים הפשיסטים לא יכולים לסבול אדם חכם כמו פרופ' שטרנהל (ל''ת)

    יואב, 25/09/08 02:53

    • אתא שמאלני פאשיסט - קרי קדימה קרי מי שניסה לחסל את הפרופסור (ל''ת)

      מבין ענין, 25/09/08 03:55

  • 8.

    מופרעים!!!!!!!!

    n, 25/09/08 02:40

    מה זה רלוונטי הוויכוח אודות קבלת הפרס. חבורת חולי נפש. עיסוקו של שטרנהל בפשיזם, בפלסטינים, בהתפוררות הדמוקרטיה והחברה הישראלית הם נחוצים לקיומה של חברה. גם אם לא מסכימים איתם ודאי שאינם מתירים את דמו. לכו תבקשו סליחה, תיכף יגיע יום כיפור ותוכלו לצאת לרחוב עם נעלי בד והבגד הלבן שלכם ולהעמיד פנים שאתם מכפרים על חטאיכם. אשמתם, בגדתם, איבדתם צלם אנוש.

    • כמה צחנה בגיבוב השטויות שלך (ל''ת)

      צבועים, 25/09/08 10:32

    • צודק. הפרס הזה כבר טומא על ידי בחירות מפוקפקות

      ממש כמו פרס נובל, 25/09/08 15:45

      זה בטח כבר אינו פרס ישראל, כי אם פרס פוליטי.

      ירדה קרנו. הוא כבר לא שווה כלום. ובטח שלא להתקרא ''פרס ישראל''. אולי ''פרס ממשלת ישראל''.

  • 7.

    האקדמיות והסופאים הפכו לגוף החותר תחת אושיות המדינה להורסה (ל''ת)

    שטרנהאל קרמניצר אסא כשר ושות', 25/09/08 02:33

    • והזבל הלבן (כמוך) בונה כאן מדינה לתפארת! (ל''ת)

      לא יאמן פשוט.., 25/09/08 04:03

  • 6.

    הוא לא התנגד לשפיכות דמים. הוא המליץ לטרוריסטים להרוג רק מתנחלים (ל''ת)

    ולא להרוג בקו הירוק, 25/09/08 02:32

    • העיקר שנתניהו מוביל בכל בסקרים שמתפרסמים בכל כלי התקשורת (ל''ת)

      בנ ימין. ללכת עם ולהרגיש בלי, 25/09/08 08:51

  • 5.

    תומך בדעות אחמגינג'אד ''מתוך זיקה למדינה ולחברה הישראלית'' (ל''ת)

    על אותו משקל (לא לצנזר בבקשה), 25/09/08 02:30

    • אדיר!

      ולא רק בישראל, בכל העולם כולו, 25/09/08 15:47

      ככה הוא באמת חושב, אז למה יוצאים נגדו? איפה חופש הביטוי? מה פרס נואם שם באו''ם, מה? זו דמוקרטיה לא?

  • 4.

    בוקר טוב ישראל, בוקר טוב דמוקרטיה בוקר רע לפילוג (ל''ת)

    בחברה שלנו, 25/09/08 02:28

    • זהו יש הצדקה למהלכי2003-5שרון/נתניהו:ההתנתקות הבאה ביו''ש/בקעה/גולן++?! (ל''ת)

      להעניש קבוצתית כל מי ששונה מהחשיבה של קידמה ושלום., 25/09/08 08:49

  • 3.

    ''נאמרות מתוך זיקה ומחויבות למדינה ולחברה הישראלית''חחח (ל''ת)

    תעזרו לה אברבנל, באר יעקב שלוותא, 25/09/08 02:27

    • נוער השלום מאס בבלוף של גירוש אזרחים מהגוש,אז מנסים למכור לו ''טרור'' של (ל''ת)

      איזה בודד שטרם ניתפש,לו יתפש פתאום ישים לו כיפה, 25/09/08 08:43

  • 2.

    פשוט טיפשים שפנו לחונטה השמאלנית של הבג''ץ למה הם ציפו? (ל''ת)

    עודד יערי, 25/09/08 02:21

    • גם אם יוברר שהמפגע ''פעיל-ימין'' אמת/מתחזה.אין להצדיק בלתי מוסריות כלפי (ל''ת)

      החושבים שונה. דוגמא קחו מביתו שסיקרה סימטרית-צודקת, 25/09/08 08:47

      • סימטרית-צודקת ?? (ל''ת)

        נפלת על הראש?, 25/09/08 10:34

  • 1.

    חבל

    רפאל, 25/09/08 02:17

    לא נורא בפעם הבאה

    • you are low (ל''ת)

      roy, 25/09/08 03:45

    • פעם באה אצלך.. (ל''ת)

      אפס, 25/09/08 04:02

      • אסור לנצל הארוע לקדום עניין פוליטי.טרם נתפש וכבר נחרץ דין של1/2מהעם+?! (ל''ת)

        לאזן עם תגובות מייצגי ימין/מרכז/שמאל. דיי להתלהמות, 25/09/08 08:41

    • בפעם הבאה נעשה ונצליח (ל''ת)

      ממחולה ועד למצפה שלם, 25/09/08 07:47

    • בפעם הבאה....יותר גבוה בבקשה (ל''ת)

      מודאג צפוני, 25/09/08 08:47

      • הוא פגע בעצמו בשביל הפרסום האישי וההכפשה של היריב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        כהנא צדק, 25/09/08 09:15