• 54.

    תיקון,גם חיפה היא מרכז המדינה, אז הנסיעה היא מחיפה לנתב''ג (ל''ת)

    מדינת ישראל עולם שלישי וכך גם רכבת ישראל, 03/12/08 00:31

  • 53.

    זקנים אבל לא סנילים

    יהודית קלמן, 02/10/08 00:29

    הזוג עלה על הרכבת הנכונה ,שאמורה היתה להגיע לנתבג.הרי הם לא היו היחידים שנאלצו לרדת בלוד,והנהלת הרכבת היא זו שאירגנה את שרות המונית.ולאלו שלא רואים צורך בשיפורים? למה לא לחזור לעידן הגמלים? רצוי שנשווה עצמנו לטובים ולא לשרותים הנחשלים אחרת נשאר תמיד מאחור.
    אחת שיודעת אותי הזוג בא לקבל בנתבג

  • 52.

    גדעון רייכר - רכבת ישראל

    שפרה, 26/09/08 15:13

    ברצוננו להודות למר גדעון רייכר על שמצע לנכון להעלות את נושא הרכבת וכל מה שקשור בה. אולי עכשיו בעקבות הכתבה אולי אולי יזוז קצת משהוא ויוחלף שר תחבורה שיעסוק בנושאי תחבורה ולא בפוליטיקה. ושוב תודה ושנה טובה לכולם. לכל בית ישראל.

  • 51.

    יש לי תאוריה

    ליאור, 25/09/08 21:32

    כבר כמה שנים אני חושב איך זה שבמדינת העם היהודי הרכבת היא כל כך גרועה, ולמה בזמן שכל העולם התקדם לרכבות תחתיות ולרכבות קלות לנו אין ולו אחת.

    אולי צריך לחפש את זה בהיסטוריה - אולי בתת מודע שלנו אנחנו נרתעים מרכבות כי ידוע איך השתמשו הגרמנים ברכבות כדי להוביל אותנו כצאן לטבח..

    אני מקווה שנוכל ליצור במדינה תחבורה ציבורית נורמלית כמו מדינה נורמלית - אפילו הודו עם רמות שחיתות גבוהות בהרבה מישראל, וצפיפות אוכלוסין ובעיות חמורות בהרבה מפה (כן גם בעיות בטחוניות) יש לה מערכת רכבות מרשימה, ואנחנו קטנים פי 2000 מהודו.

  • 50.

    והם עוד נוסעים לחול על חשבון הקופה הציבורית

    רכבת גרועה .דחוסה .המונית ויחס איום, 25/09/08 17:45

    להפריט אותם מהר ועכשיו

  • 49.

    הרכבת בסדר גמור - שבפעם הבאה יעלו על הרכבת הנכונה.

    שרון, 25/09/08 16:00

    נראה כמו סתם זקנים שתעו ברכבת.

    גם אני כשהייתי בהולנד , נסעתי על רכבת שנסעה לאמסטרדם, ולא שאלתי אנשים, שחשבתי שעוצרת בשדה התעופה ונאלצתי לחזור חזרה שתי רכבות - לא צריך לעשות על זה רעש ...

    • תקרא עוד פעם

      יחיאל חזן, 25/09/08 16:46

      כתוב במפורש שנאמר להם שהרכבת עוצרת בנתב''ג, ושהייתה קבוצה שלמה של אנשים שנתקעו שם מאותה סיבה.

      • גם כתוב שהגבר השתין, סליחה, הטיל את מימיו, מבעד לחלון.

        אבי ע, 25/09/08 17:29

        אז מה? אתה באמת חושב שזה קרה?
        גם אם מישהו אמר להם בקרית מוצקין בטעות כי הרכבת מגיעה לנתב''ג, בכל רכבת יש מערכת כריזה שאומרת בכל תחנה לאן הרכבת ממשיכה.
        יותר מזה, כאשר הרכבת מגיעה לתל אביב נאמר לנוסעים שצריכים להגיע לתחנות שהרכבת הספציפית אינה מגיעה, לרדת ולהחליף רכבות.
        הם לא הקשיבו, הם לא עשו את אשר היו צריכים לעשות ולכן לא הגיעו לאן שרצו להגיע.
        בשורה התחתונה זו אשמתם.

        • when mothernature calls

          יהודית קלמן, 02/10/08 00:56

          השתין גם השתין.זה קרה.אז מה אתה חושב כל הקבוצה שהיתה, לא בדקה מלכתחילה לאן הרכבת נוסעת? אם היית קורא בעיון היית מבין שהזוג עשה כל שהיה צריך לעשות. הנהלת הרכבת גם התנצלה על התקלה ,וחוסר המידע שבין התחנות.
          אחת שיודעת אחות המשתין

    • כן, אחד כמוך גם על רכוות לאושוויץ היה אומר שהיא בסדר גמור

      Avi Ecuador, 25/09/08 19:28

      לפחות הגרמנים דיקנים בלוחות זמנים.

      • פרימיטיב אזייאט (ל''ת)

        לבנטיני, 26/09/08 04:56

    • הרכבת

      שפרה, 26/09/08 10:24

      תגובה למס. 49 מילא הזקנים לא שמעו את הכרוז, אבל מה עם 12 הנוסעים הנוספים שגם הם היו אמורים להגיע לשדה התעופה? ופעמים הרכבת נסעה ללוד עצמה ולא לשדה התעופה.???

  • 48.

    פרצופה של התחבורה הציבורית כפרצופה של המדינה (ל''ת)

    ציפיתם שמשהו יתפקד פה כמו שצריך?, 25/09/08 15:54

    • בדיוק !!! (ל''ת)

      לבנטינים, 26/09/08 04:54

  • 47.

    לא בזמן - לא כסף

    סולי, 25/09/08 15:37

    אם הנהלת הרכבת היתה מחויבת לפצות את הנוסעים אל איחור ביציאה ו/או הגעה (מעבר למינימום ידוע) ולמעט מקרה של תאונה (כח עליון) - בטוח שהרכבות היו יוצאות ומגיעות בזמן.

  • 46.

    לא בזמן - לא כסף

    סולי, 25/09/08 15:36

    אם הנהלת הרכבת היתה מחויבת לפצות את הנוסעים אל איחור ביציאה ו/או הגעה (מעבר למינימום ידוע) ולמעט מקרה של תאונה (כח עליון) - בטוח שהרכבות היו יוצאות ומגיעות בזמן.

  • 45.

    אן תשובות למיקרים .המיזדמנים הללו. בגלל הבלגן הציבורי .שנימצאת

    פקק תנועה קרית ביאליק, 25/09/08 14:49

    בו מדינת ישראל .והחברה הישראלית. שמנצלת כול רגע שישנו. או בתקלה .או בסתם יום תקין. של יום חול .כך מיסתדרת לה החברה בישראל. זו עובדה מעשית .וכנראה שאן הרבה מה לעשות בענין זה .

  • 44.

    רק לבכות אתם יודעים , פעם אחת תעשו הפגנה ותסגרו את הרכבת (ל''ת)

    רק לבכות - לעשות הפגנה ולא לעלות לרכבות, 25/09/08 13:53

  • 43.

    חברה, עליתם על הרכבת הלא נכונה!!!

    ירון, 25/09/08 13:41

    עשיתם פאדיחה, אל תאשימו את הרכבת, שיש איתה המון בעיות של צפיפות ואי עמידה בלוחות זמנים, אבל במקרה הזה - אתם לא בסדר.

    • עליתם למדינה הלא נכונה... (ל''ת)

      אסייאתים, 26/09/08 04:57

    • שרות תביעות על תקלות - היה פותר חלק גדול מהזלזול - מיד (ל''ת)

      מדינת עולם שלישי מפגרת, 26/09/08 04:58

    • תגובה ל-43

      שפרה, 02/10/08 13:44

      ירון הנכבד.

      תקרא היום באינטרנט על הרכבת, אז תראה מי כן בסדר או מי לא בסדר.
      שתהיה לך שנה טובה והמשך נסיעה טובה ברכבת

  • 42.

    כפר אתא!!!!!

    מוטי, 25/09/08 12:52

    גדעון רייכר יקירי כפר אתא היא כבר מזמן לא כפר אלא קרית אתא והיא הגדולה מבין הקריות כולל קרית מוצקין. זאת לא הפעם הראשונה שאני נתקל בטעות שכזאת ואינני מבין את מקורה.אני אשמח אם בפעם הבאה תוציא אותנו משנות ה-50 אל המאה ה-21 .

  • 41.

    That is so true...

    Mickey, 25/09/08 12:46

    What about ther tourists that come to visit Israel?
    The conducters don't even know english
    BUSHA GEDOLA

  • 40.

    על זה אלון בן דויד לא מדווח. רק לספר לנו שלא רע פה בגלל הוא יודע.גועל

    סטודנט, 25/09/08 12:31

    ביטחוניסטים, עופו לנו מהפרצוף. נמאסתם!

  • 39.

    פני הרכבת

    יוסי, 25/09/08 12:28

    שמישהו יענה לי .....מדוע כל הרכבות מלוכלכות ביותר בעיקר בחיצוניותם !!!
    האם הנהלת הרכבת לא אחראית על המראה החיצוני של הרכבות ??
    לידיעת הנהלת הרכבת

  • 38.

    ראיתם איך נראים הקרובות האדומים של הרכבת?

    שביט, 25/09/08 12:27

    מטונפים, הצבע דהוי ומלוכלכים מטינופת שאף אחד ברכבת בכלל לא טורח לנקות. תביטו על הגג של הקטרים - זה היה פעם אדום -ותראו שכבות פיח מגעיל שכבר שנים לא טרחו להסיר מהם. בעוד כמה שנים כל הרכבות החדשות האלה ייזרקו למשבלה מחוסר תחזוקה. רקבת במלוא מובן המילה.

  • 37.

    even in japan the trains are late sometimes!!!!!!!!

    ilan japan, 25/09/08 12:25

    some times even for hours

  • 36.

    This is so funny!

    Jess, 25/09/08 12:22

    I live in London, and here the trains are like this every day!
    People are used to this, i gu8ess that in a few years time you will get used to it as well!!!!

  • 35.

    תגובה על מסע הפלאות

    נתן קרית אתא, 25/09/08 12:21

    זו לא פעם ראשונה שמאחרת הרכבת וגם דחיסת הנוסעים כמו כבסים מפני שהניהול כושל

  • 34.

    הרכבת מצויינת

    רותי, 25/09/08 12:12

    אני נוסעת ברכבת מדי שבוע מהקריות דרומה. הרכבת תמיד מגיעה בזמן לתחנה וכך גם ליעד. הנסיעה נעימה ונוחה. המתלוננים הנם קוטרים ונודניקים.

    • את עובדת ברכבת ישראל או במשרד התחבורה?

      נוסע ממורמר, 25/09/08 12:54

      אלה שני ההסברים היחידים שמצאתי לשטויות שכתבת

      • תעשה טובה לנו ולעצמך ובמקום להתמרמר סע באגד...יהיה פחות צפוף ברכבות (ל''ת)

        טוביה החלבן, 25/09/08 13:57

  • 33.

    שאלתם כמה זמן לוקח לרכבת להגיע ? תשובה:היא בכלל לא צריכה להגיע... (ל''ת)

    רכבת לילה לקהיר, 25/09/08 12:11

  • 32.

    כן, כן שמענו עליכם! שוב תקלה לא צפויה. כשאין לכם תקלות, אז זה לא צפוי.

    שי, 25/09/08 12:02

    אי אפשר להסתמך על רכבת ישראל כאמצעי תחבורה.
    לכל תקלה יש להם תשובה והם אף פעם, אבל אף פעם(!) לא אשמים.
    אבל אנחנו ישראלים מטומטמים וממשיכים להגיע לרכבת כי איזה אמצעי תחבורה אחר יש לי. סקטים?

  • 31.

    מנהלים דפוקים

    גבי, 25/09/08 11:56

    הנהלה דפוקה שבנויה מקרובי משפחה עם מנת משכל דשא

  • 30.

    דובר יקר (תרתי משמע)

    המגיב מבאר יעקב, 25/09/08 11:53

    גם אני ''חוויתי'' נסיעה בה לא הצלחתי להגיע עם כף רגל אחת למדרך על רצפת הרכבת, וזאת מחמת הצפיפות (ואני לא מגזים). גם אני פניתי לרכבת וגם אני קיבלתי התנצלות הזהה לרשום בכתבה זו. אני מנחש שאף אחד ברכבת לא מוציא את האצבע שלו מהמקום בו היא תקועה (ואין שום סיבה לכך, המשכורת ''דופקת'' גם ככה).
    זה המקום לציין שמחירי הנסיעה ברכבת כלל לא עממיים, ונסיעה משפחתית ברכבת יקרה לפחות פי 2 מנסיעה ברכב.
    לסיכום - קשה להיות אופטימים בכל הנוגע לפתרון תחבורתי הולם שתלוי על רכבת ישראל, להתראות בפקקים.

  • 29.

    גם אני הייתי שם

    Smadar, 25/09/08 11:51

    אני כ''כ מביהנ לליבם של הנוסעים, הרכבת עמוסה בצורה לא הגיונית ולא בטוחה, כיוון שאם יקרה אסון חלילה וחס אני רוצה לדעת מי אחראי. מדובר הרכבת יודעים רק להתנצל ולומר שהם מודעים לבעיה אבל בעצם בפועל לא עושים כלום, חבל הם מעודיים את האזרחים לנסוע ברכבת אולם האזרח צריך לשקול זאת בכובד ראש.
    כדאי שלקרת הזנה החדשה נרגיש בשינוי בהעמסת אזרחים לקרונות צפופים!!!!!
    חג שמח ושנה טובה.

  • 28.

    עם אוטובוס זה לא היה קורה

    הכי טוב אוטובוס, 25/09/08 11:48

    אוטובוס, פחות נוח מרכבת.
    אך הרבה יותר אמין מבינת זמנים.

  • 27.

    הממשלה לא מסוגלת לנהל שום דבר !

    עמיר, 25/09/08 11:47

    כל מה שהממשלה מנהלת, נראה כמו מרכז הליכוד
    ( בימיו ה''טובים'' ). הכל מושתת על שיקולים פוליטיים, כניעה לוועדי עובדים, פיזור כספים ציבוריים ללא שום שיקול דעת ומחשבה, אין שום חשיבה אסטרטגית לטווח ארוך.
    יש להפריט את הרכבת מייד ! ויפה שעה אחת קודם.כמו כן, יש להפריט את חברת החשמל וכל שאר החברות הממשלתיות שמתעלקות על התקציב הציבורי ומוצצות אותו על מנת לצ'פר קרובים ומקורבים.
    מה, חידשתי משהו ? אני לא חושב.

  • 26.

    אני רק רוצה להזכיר לכולנו...

    אורית, 25/09/08 11:37

    שאמנם מופז הוא שר התחבורה,אבל העובדים ברכבת הם אני ואתה,ממש אותם האנשים שמתלוננים על חוסר הניקיון ברכבת,אותם אנשים שעובדים במשרד הרישוי,בביטוח לאומי,בדואר ישראל ובכל שאר העבודות ה''ממשלתיות'',אלה אני ואתה! שלא מבינים בכלל מה הוא המושג שירות,או עבודה אם להיות מדויקים! ועד שאנחנו,כל אחד ואחד מאיתנו,לא נשתנה ביחסנו לעצמנו,אל תצפו ששר התחבורה יוכל לעשות משהו!!! מה,אם ישקיעו מיליונים ברכבת חדשה משהו ישתנה,הרי אותה קופאית פרחה שיותר עסוקה בללעוס את המסטיק שלה מלמכור כרטיסים באדיבות,תמשיך לעבוד ברכבת..

  • 25.

    אנשים מבוגרים חושבים עדיין על לוד במקום נתבג

    חדרה, 25/09/08 11:36

    פעם , לפני שנים רבות, השדה נקרא לוד, ולכן מבוגרים וקשישים רבים נוסעים ללוד במקום לנתב''ג.
    ראוי לשים לב שיש רכבות מיוחדות לנתב''ג. למערי הרכבות המהירות בבוקר מבנינמינה הן מהזן העתיק במיוחד, ממש מתפוררות. כשהן עוצרות בתחנה כולם סותמים את האזניים בגלל צווחת הבלמים הנוראה.

  • 24.

    במדינת ''קדימה'' הכל נסוג אחורה.

    התעצלתם בבחירות, תשלמו בגדול., 25/09/08 11:29

    מה ציפיתם ממופז ה''גאון'', חבר בכיר במפלגת הזבל ''קדימה''.

    הכל במדינה נסוג אחורה, הביטחון האישי, הכלכלה, הגבולות.

    אולי בבחירות הבאות כל המחוקים שהצביעו ל''קדימה'' לקשישים ול''עבודה'' יתפקחו ויבינו מי באמת יכול לקדם את המדינה, ומי דואג לקדם רק את הקריירה שלו ואת הכיס שלו.

  • 23.

    רכבות השואה

    ניר, 25/09/08 11:25

    לצערי הנסיעה ברכבת ישראל כל כך מייאשת הן מבחינת זמני הגעה ועמידה בלוחות זמנים , צפיפות נוראית המזכירה את רכבות המסע המובילות יהודים אל הגטאות,הנוחות מגיעה לידי ביטוי רק בימי אמצע השבוע בלבד -שני, שלישי ורביעישאר ימות השבוע הרכבת פשוט עמוסה בנוסעים זועקים ומיואשים .
    תחי רכבת ישראל.....

    • חבל שאתה משתמש בזכר השואה לשווא ....

      ניצול שואה, 25/09/08 11:59

      מספיק כבר להכניס זכר השואה בענייני דיומה , השואה והתקומה היא מעל לכל ויכוח אקטואלי ואין צורך להשתמש בדימויים מהשואה כדי לבסס טיעונים !

  • 22.

    כי מופז עסוק בלתכנן איך להפציץ את אירן

    Mooo Fasa, 25/09/08 11:12

    במקום למלא את מלאכתו כשר תחבורה
    ולהעלב שלא רוצים אותו כר''מ
    0

  • 21.

    כי מופז עסוק בלתכנן איך להפציץ את אירן

    Mooo Fasa, 25/09/08 11:11

    במקום למלא את מלאכתו כשר תחבורה
    ולהעלב שלא רוצים אותו כר''מ
    0

  • 20.

    קטרים קיטורים וממציאים

    דג, 25/09/08 10:59

    ממציא הקטר היעיל המהיר הראשון (נקרא ה''רוקט''= 25 קמ''ש) היה ג'רג' סטיבנסון, ג'יימס וואט ''רק'' המציא את מנוע הקיטור היעיל הראשון. לפי הכתבה נראה שבארץ הקודש לא השתנה הרבה מאז תחילת המאה ה 19.

  • 19.

    גם הבוקר בקו ת''א-חיפה: אין מקום לישיבה

    DK, 25/09/08 10:59

    מלא חיילים שתופסים את כל ס''מ אפשרי ברכבת ואזרחים מסכנים ששילמו על הנסיעה קרוב ל30 ש''ח וחייבים לסבול לאורך כל הדרך

    • אתה פוץ. (ל''ת)

      sHaBiKo, 25/09/08 11:31

    • ימי חמישי וראשון אין מה לחפש ברכבת

      אברי, 25/09/08 11:49

      הרכבת מפוצצת בחיילים ואין מקום אפילו בעמידה.

  • 18.

    תחבורה ציבורית בשבת (ל''ת)

    תחבורה ציבורית בשבת, 25/09/08 10:57

    • נו, ואז? הרכבות יהיו יעילות ובטוחות יותר? (ל''ת)

      שטויות, 25/09/08 12:26

  • 17.

    במקום ללמוד מהצרפתים איך להקים ולתפעל מערכות רכבות כדוגמת ה :RER,Metro

    ירון.ק, 25/09/08 10:55

    מערכות של רכבות המתקתקות כמו שעון שוויצרי והמשולבות אחת בשניה:עם מסלולי Metro (רכבת תחתית) בעיר עצמה ,מסלולי Rer בפרברים ורכבת מהירה ליעדים באירופה!
    בארץ - נתנו לקבלנים וועדי עובדים ומקורבים לצלחת עם IQ של קופסת גפרורים לתכנן ולנהל את הזועה הזו הקרויה -רכבת ישראל ועתה תקועות בשל הנוכלות והטימטום המתמשך הזה גם: הרכבת הקלה בירושלים וגם הרכת הקלה בגוש דן.

  • 16.

    אני נוסעת הרבה ברכבת

    עדי גרוטס-חיילת קרית מוצקין, 25/09/08 10:54

    אני נןסעת הרבה ברכבת ותקלות קורות

    • עדי את מדברת שטויות

      נופר ביטון -קרית מוצקין, 25/09/08 11:24

      אין יום שאני נוסעת ברכבת ואין בעיות פעם אחת מאחרת פעם אחרת מלאה פעם אחת לא עוצרת ועוד הרבה מקרים לכן עדי פעם הבאה תפרטי יותר

      • אולי תסעו יחד? יהיה לכן מעניין. (ל''ת)

        ?????????., 25/09/08 12:27

    • התקלות זה אתם החיילים עם כל הכבוד.

      י, 25/09/08 11:43

      אתם נדחפים, שוכבים על הרצפה והמעברים, זורקים את התיקים שלכם איפה שרק אפשר בלי לחשוב שחוץ מכם יש אנשים נוספים על הרכבת.
      שלא נדבר על הרגליים עם הנעליים הצבאיות שמונחות על המושבים.

      • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        שירלי, 25/09/08 12:28

      • אתה לא צודק

        עדי גרוטס חיילת קרית מוצקין, 25/09/08 12:40

        ככה זה למה רכבת ישראל לא מוסיפה קרונות בימי ראשון או אולי יעשו קרונות לחיילים וקרון לאזרחים

    • את אולי נוסעת הרבה ברכבת, אך לא משלמת!!!

      פראייר, 25/09/08 13:01

      זה בדיוק ההבדל - לחיילים שנוסעים בחינם ברכבת אין זכות להתלונן על עיכובים ותקלות.
      נוסעים ''רגילים'' לעומת זאת, שמשלמים ממיטב כספם (והמחירים גבוהים מאד) ו''זוכים'' לעמוד במשך שעות ארכות בתנאי צפיפות ולהגיע ליעדם באיחור גדול זכאים גם זכאים להתלונן, וזכאים אף להחזר כספי.
      יש לציין שרכבת ישראל אכן נותנת כרטיס בחינם למי שהרכבת שלו איחרה ב30 דקות או יותר, אולם פיתרון זה הינו בעייתי משתי סיבות -

      א. יש צורך ללכת למשרד מנהל התחנה (תחנת היעד) על מנת לקבל את הכרטיס, ולכן כשרכבת מאחרת ישנו תור ארוך של נוסעים בכניסה למשרד. רוב האנשים שכבר מאחרים גם כך בשל איחור הרכבת לא יכולים להרשות לעצמם עיכוב נוסף בתור למשרד מנהל התחנה.

      ב. מי שסבל מרכבת אימים שכזו ואיחר ליעדו בשעה ארוכה (ולפעמים אף יותר) לא מעוניין בכרטיס חינם לרכבת... הוא מעוניין לחזור בכל דרך אחרת, רק לא לחזור לסיוט הזה!!!

      • איך אתה רוצה שהחיילים יסעו?!

        ר, 25/09/08 17:30

        הרכבת צריכה להוסיף קרונות ואנשים צריכים להפסיק להתלונן על החיילים, זה לא שהם נהנים לשבת ולחסום לכולם את המקום.
        מצד שני, אם הם יאחרו אז הם ישארו את השבת, ולא אתם.
        קיצר, תרגעו כולם

  • 15.

    Rakevet OTOMANIT (ל''ת)

    ephi, 25/09/08 10:49

  • 14.

    נו, הרי הזבל הממונה עסוק בלקחת ''פסק זמן'', אבל ממשיך לקחת את השכורת!!! (ל''ת)

    מופז: תחזיר את כל המשכורות שלא עבדת תמורתם!! גנב!!, 25/09/08 10:31

  • 13.

    מה הפלא? מופז הוא שר המופקד על הרכבת... (ל''ת)

    עופר, 25/09/08 10:22

  • 12.

    למה פרסמו תשובה? זו שאלה לשיעורי אופק חדש

    מז''ל, 25/09/08 10:18

    לדעתי הם עדיין ברכבת

  • 11.

    מה אתם רוצים? זו רכבת ישראל-שמשהו יעבוד כמו שצריך?

    צחי, 25/09/08 10:11

    חחחח נראה לכם?

  • 10.

    מופז מקבל משכורת שמנה(על חשבוננו!)כשר תחבורה, אבל עסוק בענינים פרטיים! (ל''ת)

    הנוכל מרמה אותנו ועוד נעלב!!!!!, 25/09/08 10:08

  • 9.

    אתה רציני בהשוואה ליפן?

    H, 25/09/08 10:08

    איך אתה משווה בין מדינה שהסמל שלה הוא חריצות לבין מדינה שהסמל שלה זה תרבות הג'ובים למקורבים?

    • ביפן אם רכבת מאחרת המנהלים מתפטרים.

      .., 25/09/08 11:52

      אם יש תאונת רכבות השר הממונה מתאבד. כאן השר הממונה מקסימום סוגר כביש ומקים וועדת חקירה.

  • 8.

    רכבת ישראל חושבים שאנחנו טיפשים

    הנוסע המתמיד, 25/09/08 10:02

    אני נוסע כל יום מחיפה לתל אביב ברכבת המעופשת הזאת. תקלה חריגה עלק. הזוועה המתוארת כאן היא שואה יום יומית!

    אבל מה אכפת להם? הרי אין להם מתחרים, אנחנו ממשיכים לשללם להם כמו גודלים והמדינה לא עושה שום דבר כדי לפתח ערוצי תחבורה ציבורית נוספים.

    ועוד לחוצפנים האלה יש את החוצפה להגיד בכריזה האוטומטית שלהם ''תודה שבחרתם ברכבת ישראל''. כן... פשוט פספסתי את המטוס הפרטי שלי אז נאלצתי לבחור ברכבת ישראל. טיפשים!

  • 7.

    תקלה חריגה? הצחקתם אותי!!!

    אייל, 25/09/08 10:01

    לי לקח שש (!!!) שעות להגיע מנתב''ג לקרית מוצקין ברכבת. שש שעות!!
    הרכבת איחרה בגלל תקלה, אח''כ לא יצאה בגלל תקלה, אח''כ נסעה ועצרה בדרך בגלל תקלה, אח''כ עצרה בתחנת ההגנה ונתבקשנו להחליף רכבת כאשר הספקנו לעבור ברגע האחרון את הגשר והרבה נוסעים נשארו מאחור.
    אז אל תבלבלו את המוח ''תקלה חריגה''.
    כשנוסעים ברכבת יש דבר אחד וודאי - היא לעולם לא תגיע בזמן.

  • 6.

    תופעה חריגה..? ממש לא

    שחר, 25/09/08 09:57

    כמי שנוסע ברכבת ישראל כבר שנים,מהצפון למרכז ולהפך, אני חייב לציין כי צפיפות ברכבת עד שכמעט ואי אפשר לנשום, איחורים והקפאת הקרונות במיזוג ועוד זוהי תופעה שכיחה.
    אם רכבת ישראל מבקשת לשפר את השירות... יש לה בהחלט ממי ללמוד: ארה''ב, קנדה, ספרד אנגליה ועוד ועוד....

    • תגובה ל 6

      יוסי, 25/09/08 10:23

      הרכבות בארץ הרבה יותר טובות מאנגליה.
      אנגליה אחת המדינות שאין מה ללמוד ממנה.

  • 5.

    זאת לא תקלה חריגה,אני נוסע ברכבת כל יום וזה קורה לעיתים קרובות

    ronen, 25/09/08 09:45

    מה לעשות שאנחנו מנסים להיות מדינה מפותחת ומתנהגים כמו מדינה מתפתחת,במקום לראות את אירפה כדוגמא אנחנו רואים את הודו,נו טוב כיוון שגם ככה כולם עושים פה מה שבא להם אז ככה זה נראה.

    • הודו היא דווקא מצוינת בתחום

      שה ג'אן, 25/09/08 12:28

      בהודו אתה חוצה את המדינה לאורכה ולרוחבה בעזרת רשת ענפה של רכבות ואוטובוסים מכל נקודה לכל נקודה בכל שעה. ואם אתה משלם את מה שאתה משלם פה על רכבת בינעירונית אתה יכול לקבל תא מפנק בסטנדרט גבוה עם ארוחות לנסיעה של 300 ק''מ.
      אתה מוזמן לבדוק

  • 4.

    טוב נו- למה לא עלו על הרבת לנתב''ג? אלא לרכבת לב''ש?

    שלומי, 25/09/08 09:39

    ב 0827 וב 0928 יוצאות רכבות מק מוצקין לנתב''ג ומודיעין- ומגיעות תוך כשעה וחצי
    הן גם אינן עמוסות בהמוני החיילים בדרכם לבסיסהם בדרום, אם היו עולים על אחת מהרכבות האלה - לא היו צריכים מונית (מלוד) לא היו דורכים עליהם והצפיפות היתה פחותה.
    בדיקה יסודית יותר בלוח הרכבות- היתה חוסכת להם הרבה עוגמת נפש.
    ונא לא להשוות לרכבות ביפן, אנחנו במזרח התיכון - אבל גם שם ברכבות היוצאות לטוקיו בשעת העומס ביום ב' - צפוף ולא נעים,
    תיירים בד''רכ לא נוסעים בשעת העומס.
    גם תייר שיסע ברכבת בצהריים יהנה מנסיעה חלקה, בזמן בד''כ, - עם זאת יש מקום לניקיון יסודי ולזמינות בתאי השירותים ברכבת ישראל......

    • ניסעות ברכבת

      מלאך, 25/09/08 09:58

      אני שנים נוסעת ברכבת מחיפה ללוד-שבעצם זאת רכבת שמגיעה לבאר שבע בסיום מסלול,נכון שלפעמים עמוס בתקופת החגים או יום חמישי בערב אבל לא נורא גם באוטובוס עמוס,אני מאוד נהנית לנסוע ברכבת כהראה הנ''ל לא תכננה נכון את אופן הנסיעה כי יש רכבת ישירה לנתב''ג.

  • 3.

    רכבת נמלים

    ביזו, 25/09/08 09:38

    כששר התחבורה מתעניין במפלגה שנוסעת אחורה, כמובן שגם הרכבת נוסעת לאחור !למדינות העולם השלישי יש תחבורה טובה יותר !

  • 2.

    ככה זה כשוועדי עובדים אלימים משתלטים על ארגונים. (ל''ת)

    סוציאליסט לשעבר, 25/09/08 09:34

  • 1.

    מה הרע בנסיעה בכרכרה רתומה לסוסים ?

    שאלה, 25/09/08 09:33

    והרי בצורה זו נוסעת, מפעם לפעם, מלכת בריטניה. וף יפה, אויר צח, אין עצבים.

    • בכלל לא רע. (ל''ת)

      לא רע, 25/09/08 12:31