• 123.

    בייניש ובעלה הקרימינל שצריך להיות בכלא - עזבו אותנו

    רואי, 23/09/08 14:17

    מהשחיתויות שלכם

    • משה פתח תקווה

      הפרופסור למשפטים השר דניאל פרידמן (האמסטף)של המדינ, 23/09/08 16:50

      כן ישר ואמון על כלל הציבור יחי פירדמן הגב' בייניש למען הסר הספק תתפטרי ולאלתר אין לי ולכלל הציבור אמון במערכת בית המשפט ובכלל העליון , כנסי ותקראי את כל הטוקבקים ,חומר למחשבה , וזו לא השמצה ???

      • עד מתי שופטים מושחתים יעלוזו

        אלעזר אמסלם, 13/11/08 23:35

        השופטים המנוולים קבעו שבלי אישור החברים שלהם השופטים. אין מינוי שופטים חדשים. חבר בוחר חבר. שמור לי ואשמור לך. המאפייה העליונה בפעולה מגעילה לרמוס את הציבור ואת נבחרי הציבור ע''י שלושה מושחתים שלא אכפת להם מאף אחד בארץ הזאת. רק האינטרסים שלהם חשובים להבם על חשבון רמיסת מדינת ישראל.

    • משה פתח תקווה

      ב- בייניש:באתי כדי לומר לכם: אכן,טעינו במוסר כפול, 23/09/08 16:51

      ככל שגבה ליבנו, כפי שמעידים הסקרים, הציבור בז לנו עוד לא מאוחר במשך שנים, קהל נכבד, אנו מכרסמים וחותרים תחת סמכויותיהם של נבחרים. הם קבעו שמדינת ישראל היא יהודית ודמוקרטית. ואנו החלטנו שאנו מדינת ''הציבור הנאור''. כלומר, מדינה בצלמנו שלנו. לא רק שזלזלנו בסמכויות הנבחרים, והעברנו אותן לבלתי-נבחרים, אלא שגם קראנו לשיטה הזאת: חיזוק הדמוקרטיה. עד כדי-כך. ונדמה לי, קהל נכבד, שהגרוע מכל מצוי בכך שלא הבנו שאנו משרתי ציבור. הנה, השופט בדימוס מישאל חשין, הציג ברבים את קלוננו. זה הבית של אבא שלי ושלי, הוא אמר לציבור. אוי לנו שלכך הגענו. אין זו נחלה פרטית משפחת חשין, ואין זה ביתי שלי. זה הבית שלכם. זה הבית של מי שפונה אליו. זה הבית שבו החוק והצדק צריכים לשלוט, למען הפונים אליו, ולא למען היושבים בו.במקום להתייחס בכובד ראש לביקורת, בחרנו להפוך אטומים. על כל טענה רצינית, בחרנו בתשובה קבועה: מתנכלים לנו. וגם כאשר הביקורת הגיעה מאנשי אקדמיה, בישראל ובעולם, המשכנו באותה תשובה.הגיע זמן שינוי, קהל נכבד. הגיע הזמן לפתיחת פרק חדש. הגיע הזמן שבו נפנים את הביקורת ונשנה את דרכנו, משום שאנו ניצבים בפני תהום. איבדנו את אמון הציבור בגלל מעשינו. ומכאן ואילך אנו מבקשים את אמון הציבור, משום שנשנה את דרכנו. עד כאן, קוראות וקוראים נכבדים, הנאום שלא היה. במקום התמודדות עם טענות עובדתיות, קיבלנו בשבוע שעבר עוד נאום בלהות. עוד דברי רהב, שלפיהם כוחות החושך מנסים לחבל במלאכי עליון. והיום יושבת בייניש בראש הרכב שיקבע את גורלו של מזוז, שאמור לקבוע את גורלו של בעלה. אכן, שלטון החוק. חבל. כי היום שבו תחליט בייניש להודות רק במקצת מהטעויות, יהיה יום בשורה לשלטון החוק. זה עדיין לא מאוחר. שלטון החוק ממתין בסבלנות לפתיחה של פרק חדש. הגב'בייניש אין סטירה וסליחה, נכשלת תתפטרי ,

    • משה פתח תקווה

      א-בייניש:באתי כדי לומר לכם: אכן,טעינו במוסר כפול ו, 23/09/08 16:53

      הנאום של בייניש כבר שנים ארוכות נמצאת מערכת המשפט בכלל, וביהמ''ש העליון בפרט, במוקד של ויכוחים ציבוריים סוערים. לא באתי אליכם היום כדי לחרף ולגדף את מבקרינו. לא באתי אליכם כדי לומר לכם שאני האפיפיור. שלעולם אינני טועה. באתי כדי לעשות חשבון נפש. באתי כדי לומר לכם: אכן, טעינו. במוסר כפול ובגבהות לב, באקטיביזם שהפך לאימפריאליזם, בביזוי השלטון בישראל, כאשר נטלנו לעצמנו סמכויות לא לנו. טעינו כאשר הטפנו לאחרים את אשר לא יישמנו בעצמנו. טעינו כאשר התיימרנו להיות אדוני האמת העליונה והיחידה, גם בעניינים שאין לנו כל הבנה בהם, ואין לנו לא סמכות לעסוק בהם.קהל נכבד, את השינוי אתחיל עם עצמי. רק לפני שבועות לא רבים ישבתי בוועדה למינוי שופטים שדנה במועמדותה של נאוה בן-אור. לא הבהרתי לחברי הוועדה שאני צריכה לפסול את עצמי, משום שבתי דניאלה, בשר מבשרי, עשתה התמחות אצל בן-אור. והרי על פחות מכך, רק לאחרונה, פסל את עצמו שר המשפטים, כאשר חברו הוצג כמועמד לביהמ''ש העליון. וכידוע לכם, אין זו טעות ראשונה שלנו בענייני מינויים. וכי צריכה אני לספר לכם שוב על נילי כהן, רות גביזון ועדנה ארבל? וכי צריכה אני לספר לכם את מי העדפנו ואת מי הכשלנו? אמשיך עם עצמי. עניינו של בעלי, יחזקאל בייניש, מצוי על שולחנו של היועץ המשפטי לממשלה. שיקול הדעת שלו יכריע בעניין. והנה, מיניתי את עצמי לראשות ההרכב שידון בשיקול דעתו של היועץ בפרשת קצב. לא היתה לי כל כוונה להיות מושפעת מהעובדה שעניינו של בעלי מונח על שולחן היועץ. אבל הרי אנחנו אלה שהטפנו לאחרים על כך שהצדק חייב לא רק להיעשות, אלא גם להיראות. ולכן, אני מודיעה בזאת על פרישתי מההרכב, כדי שנאה דורש יהפוך גם לנאה מקיים.והלוואי שאלה היו כל חטאינו. שופטים בביהמ''ש העליון החליטו שהחוק אינו נר לרגלם. הם קבעו לעצמם, למשל, שדעתם של שופטים חשובה ועליונה יותר מקביעות ברורות של המחוקקים. עטפנו זאת באמירות על ''פרשנות'', ''סבירות'' ו''מידתיות'', וכך מצאנו לעצמנו דרך להפוך למחוקקים. בזנו למחוקקים, אך זה לא הועיל לנו. הגב'בייניש אין סטירה וסליחה, נכשלת תתפטרי

    • אם בארזים נפלה שלהבת:התנהלות מערכת המשפט תרמה לערעור אמון הציבור

      משה פתח תקווה, 23/09/08 17:03

      גם למערכת המשפט תרומה לערעור אמון הציבור באישים ובמוסדות שמנהלים את חייו. עיקר תרומה זו איננה נזקפת דווקא לתוצרים המקצועיים שלה, אלא לפוליטיקה ולנפוטיזם שפשטו בה, למינוי בני משפחה ומקורבים לכל חלקה טובה. הדוגמאות לא חסרות: אשתו של אהרן ברק, הבת של דורית בייניש, הבת של מנהל בתי המשפט הקודם דן ארבל, היועץ המשפטי הקודם אליקים רובינשטיין ורעייתו מרים. לעתים נדמה שאין מערכת משפחתית יותר מהשירות הציבורי השיפוטי. בשנים האחרונות נחשפה גם הפוליטיקה הירודה של המינויים לבתי המשפט ובעיקר בית המשפט העליון. קודם זה היה השופט מישאל חשין שיצא חוצץ נגד מינוייה של השופטת איילה פרוקצ'יה שהרשיעה את גיסו אלי הורביץ. חשין, שמשמש גם כממונה על האתיקה של השופטים, היה חייב להימנע מהתערבות במינוי זה. פסילתה של פרופסור נילי כהן תוך הפרחת השמצות לגביה, ומבלי לאפשר לה להשמיע את עמדתה, היא דוגמא מצויינת להתנהלות שבגינה היה בית המשפט משפד אחרים, אבל נמנע מליישם את אותן נורמות על עצמו. מינוייה של עדנה ארבל הוא דוגמא נוספת לחברה שמביאה חברה תוך עקיפת כל סימני השאלה המטרידים שנלוו למינוי. וכשמשווים מינוי זה להתנגדות העזה לפרופסור גביזון, מתחזקת התחושה שלמועדון העליון מתקבלים רק חברים או יס-מנים. ואם כבר מדברים על חברי מועדון, צריך לזכור את סדרת הזיכויים של בכירי צווארון לבן כיעקב גנות, רפי הוכמן, שמחה דיניץ ואחרים, זיכויים שחלקם התמוה סיפק רוח גבית לשחיתות, רוח שהתחזקה בסדרה ארוכה של חקירות מתוקשרות שלא הניבו דבר, מלבד כותרות ותחושה קשה שהותיר היועץ המשפטי הנכנס מני מזוז שדיבר על סימון מטרות ושיקולים זרים באכיפה. ההתנגשות בין משטר ארבל למשטר מזוז במשרד המשפטים הגבירה בלבול ומבוכה: מה תורם יותר לשחיתות - האינפלציה בהפעלת הכלי הפלילי, או הריסון שבהפעלתו. בכל מקרה, התחושה ששלטת היא שהרשעה פלילית היא חזות הכל, וכל מה שלא נושק לרף הגבוה הזה הוא כשר. זהו גן העדן של השחיתות הציבורית שבתוכו חוגגים פוליטיקאים, חבריהם, מקורביהם ובני משפחתם. זהו גן העדן שהמערכת המשפטית לא השכילה להפוך לגיהנום. לא במעשה ולבטח לא בדוגמא אישית

      • ביניש מצפצפת על הציבור ועל מזוז ? הכוחנית לא מחמיצה שום הזדמנות לעקוץ

        משה פתח תקווה, 23/09/08 23:52

        ביניש מצפצפת על הציבור ועל מזוז מדוע התערבה ביניש במינוי זה, למרות ניגודי העניינים החמורים בהם היא מצויה? מדוע העזה לנצל לרעה את מעמדה ולפעול במסגרת הוועדה לבחירת שופטים, בניסיון לבצע את המינוי? מדוע לא פסלה את עצמה? התשובות לכך פשוטות בתכלית: ביניש מרגישה בטוחה מפני מיצוי הדין עימה. היא סבורה, בטעות, כי גם לאורך זמן היא מעל החוק. היא מצפצפת, פשוטו כמשמעו, הן על הציבור והן על היוהמ''ש. ויש לה, לביניש, מן הסתם, על מה לסמוך: איש לא העז, עדיין, למצות את הדין איתה ועם בני ביתה. גם כאשר אלה ביצעו מעשים בלתי חוקיים לכאורה - אנחנו כאן ב-Nfc אומנם חשפנו זאת ונוסיף עוד ועוד לחשוף, התביעה בישראל, ובראשה היועץ המשפטי לממשלה, נמנעו מלעשות את מלאכתם. לראיה, כדוגמא: תיק החקירה נגד עו''ד יחזקאל ביניש, שביצע עבירות חמורות על חוקי המס ועל חוק העונשין בפרשת התזמורת הסימפונית ירושלים, מוחזק בידי היועץ המשפטי לממשלה יותר משנה. התיק כולל חוות דעת של רשם העמותות, המצביע מפורשות על העבירות של ביניש. המדובר בתיק חמור, מורכב, שבו התגלו ראיות לכך שעו''ד ביניש קיבל כספים והוציא כספים בהיקף של מאות אלפי דולרים, ללא רישומים בספרי העמותה, וכן ביצע העדפת נושים (לטובתו הפרטית ולטובת הקופה המשפחתית, כן-כן, כולל של הנשיאה...). עו''ד ביניש סייע בנוסף, לאחרים, להתחמק מתשלום מיסים, ביצע רישומים כוזבים ועוד ועוד. למרות כל זאת, הטיפול בו מתעכב באופן חריג. התיק הקודם, ''הקטן'' – תיק הניכויים, הסתיים בגניזה, מה שגרם לביקורת קשה מצד כמה שופטים, שהתבקשו על-ידי התביעה להרשיע נאשמים בגין מעשים דומים. התיק העיקרי עדיין מונח בפני היוהמ''ש, להכרעתו. פניות חוזרות ונשנות אל מזוז נענות בתשובה השגרתית: ''התיק עדיין בטיפול''. מזוז מבין היטב את חומרת מעשיו של עו''ד יחזקאל ביניש, ומן הסתם הוא יודע להעריך היטב כי העמדת עו''ד ביניש לדין פלילי – כפי שצריך להיות, תעורר, וביתר שאת, את השאלה המובנת מאליה: האם בנסיבות אלה כשירה ביניש לכהן כנשיאת בית המשפט העליון. מזוז מתעכב ומהסס. אך ביניש – לא ולא. הנשיאה הכוחנית לא מחמיצה שום הזדמנות ''לעקוץ'' ולהפגין מי כאן בעל הבית. בעתירות נגד מזוז היא אינה פוסלת עצמה, למרות חובתה על-פי דין. בדיונים הפומביים היא לא מהססת להשמיע הערות נגד מזוז, מה שזוכה לכותרת לא קטנות. וכך נוצר מצב מוזר ביותר: שופטת בכירה בישראל, שיודעת היטב כי גורלו של בעלה (וגם שלה...) נתון בידי מזוז, יושבת כשופטת כאשר מזוז, כיועמ''ש, הוא צד להליך. בפועל, יוצר הדבר איום כלפי מזוז: היזהר, אחרת יבולע לך. האין בכך משום זילות בית המשפט? האין בכך פגיעה באינטרס הציבורי? מתי יסיקו מסקנות עמיתיה של השופטת ביניש, וייפעלו לעצירת התנהגות זאת. מר פרידמן היקר עד מתי יעלוזו מושחתים ... מערכת אכיפת החוק על מרכיביה הפכה לאויב הציבור במקום לאכוף מצפצפת/ים על החוק,לא נסבול מצב זה עוד שש שנים לסיום הקדנציה של הנשיאה

  • 122.

    העריץ פרידמן

    המסביר הלאומי, 23/09/08 10:03

    אין דרך אחרת להתמודד עם עריצים במערכת דמוקרטית.
    פרידמן הפיל עלינו את משנתו הדיקטטורית ועכשיו שהכל קורס לו - אנחנו יכולים לנשום את אוויר הדמוקרטיה לרווחה.

  • 121.

    כבודה לא מפנימה: כל ''ניצחון'' כזה שלה, מדרדר את מעמד ה''עליונים''

    נעמה, 23/09/08 07:33

    מטה-מטה. כשכבר בטוחים שאי אפשר עוד, כי הגענו לתחתית, מגיעה ישיבת הוועדה הנכבדה מאד, ומוכיחה שאכן יש למטה מזה...כבודה שמעה על פירוס?

  • 120.

    לעשות מחטפים מדיניים כמו אוסלו,אולמרט וליבני שרוצים לחלק את ירושלים-זה (ל''ת)

    ממש בסדר-ממש דמוקרטיה נאורה..., 23/09/08 04:28

  • 119.

    שופטים חצופים עושים פוטש. (ל''ת)

    אזרח, 22/09/08 23:23

  • 118.

    Judges should NOT elect themselves!

    Attorney, 22/09/08 23:07

    This is NOT a family business!

  • 117.

    ככה הם בדיוק באולמות....שופטים טעוני אלימות ברובם (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 22/09/08 21:20

    • ''יהודי אמיתי'' - לאיזה משפחת פשע אתה שייך? (ל''ת)

      גליה, 22/09/08 22:08

      • Ask your mother. She knew me.... (ל''ת)

        in the biblical sense, 22/09/08 23:09

    • ביניש מצפצפת על הציבור ועל מזוז ? הכוחנית לא מחמיצה שום הזדמנות לעקוץ

      משה פתח תקווה, 22/09/08 23:37

      ביניש מצפצפת על הציבור ועל מזוז מדוע התערבה ביניש במינוי זה, למרות ניגודי העניינים החמורים בהם היא מצויה? מדוע העזה לנצל לרעה את מעמדה ולפעול במסגרת הוועדה לבחירת שופטים, בניסיון לבצע את המינוי? מדוע לא פסלה את עצמה? התשובות לכך פשוטות בתכלית: ביניש מרגישה בטוחה מפני מיצוי הדין עימה. היא סבורה, בטעות, כי גם לאורך זמן היא מעל החוק. היא מצפצפת, פשוטו כמשמעו, הן על הציבור והן על היוהמ''ש. ויש לה, לביניש, מן הסתם, על מה לסמוך: איש לא העז, עדיין, למצות את הדין איתה ועם בני ביתה. גם כאשר אלה ביצעו מעשים בלתי חוקיים לכאורה - אנחנו כאן ב-Nfc אומנם חשפנו זאת ונוסיף עוד ועוד לחשוף, התביעה בישראל, ובראשה היועץ המשפטי לממשלה, נמנעו מלעשות את מלאכתם. לראיה, כדוגמא: תיק החקירה נגד עו''ד יחזקאל ביניש, שביצע עבירות חמורות על חוקי המס ועל חוק העונשין בפרשת התזמורת הסימפונית ירושלים, מוחזק בידי היועץ המשפטי לממשלה יותר משנה. התיק כולל חוות דעת של רשם העמותות, המצביע מפורשות על העבירות של ביניש. המדובר בתיק חמור, מורכב, שבו התגלו ראיות לכך שעו''ד ביניש קיבל כספים והוציא כספים בהיקף של מאות אלפי דולרים, ללא רישומים בספרי העמותה, וכן ביצע העדפת נושים (לטובתו הפרטית ולטובת הקופה המשפחתית, כן-כן, כולל של הנשיאה...). עו''ד ביניש סייע בנוסף, לאחרים, להתחמק מתשלום מיסים, ביצע רישומים כוזבים ועוד ועוד. למרות כל זאת, הטיפול בו מתעכב באופן חריג. התיק הקודם, ''הקטן'' – תיק הניכויים, הסתיים בגניזה, מה שגרם לביקורת קשה מצד כמה שופטים, שהתבקשו על-ידי התביעה להרשיע נאשמים בגין מעשים דומים. התיק העיקרי עדיין מונח בפני היוהמ''ש, להכרעתו. פניות חוזרות ונשנות אל מזוז נענות בתשובה השגרתית: ''התיק עדיין בטיפול''. מזוז מבין היטב את חומרת מעשיו של עו''ד יחזקאל ביניש, ומן הסתם הוא יודע להעריך היטב כי העמדת עו''ד ביניש לדין פלילי – כפי שצריך להיות, תעורר, וביתר שאת, את השאלה המובנת מאליה: האם בנסיבות אלה כשירה ביניש לכהן כנשיאת בית המשפט העליון. מזוז מתעכב ומהסס. אך ביניש – לא ולא. הנשיאה הכוחנית לא מחמיצה שום הזדמנות ''לעקוץ'' ולהפגין מי כאן בעל הבית. בעתירות נגד מזוז היא אינה פוסלת עצמה, למרות חובתה על-פי דין. בדיונים הפומביים היא לא מהססת להשמיע הערות נגד מזוז, מה שזוכה לכותרת לא קטנות. וכך נוצר מצב מוזר ביותר: שופטת בכירה בישראל, שיודעת היטב כי גורלו של בעלה (וגם שלה...) נתון בידי מזוז, יושבת כשופטת כאשר מזוז, כיועמ''ש, הוא צד להליך. בפועל, יוצר הדבר איום כלפי מזוז: היזהר, אחרת יבולע לך. האין בכך משום זילות בית המשפט? האין בכך פגיעה באינטרס הציבורי? מתי יסיקו מסקנות עמיתיה של השופטת ביניש, וייפעלו לעצירת התנהגות זאת. מר פרידמן היקר עד מתי יעלוזו מושחתים ... מערכת אכיפת החוק על מרכיביה הפכה לאויב הציבור במקום לאכוף מצפצפת/ים על החוק,לא נסבול מצב זה עוד שש שנים לסיום הקדנציה של הנשיאה

  • 116.

    בתור מי שמונתה בזמן ממשלת מעבר עדיף שתשתוק כי זה דמגוגיה (ל''ת)

    צפוני, 22/09/08 21:14

  • 115.

    בייניש מונתה לתפקידה בזמן ממשלת מעבר! (ל''ת)

    נתי, 22/09/08 21:08

  • 114.

    רבין היה הראשון שגנב את רצון העם-ואחריו רבים..יסכסך מצרים במצרים... (ל''ת)

    הנוזף-ריבוי התגובות מעיד על היחס לשופטים בסדום., 22/09/08 21:08

  • 113.

    כל ממשלה שתקום פרידמן חייב להמשיך ולהיות שר המשפטים על מנת להמשיך את ה

    ג'ינג'י = ת''א, 22/09/08 20:43

    הרפורמות שלו!! יש לפרק את בג''צ הנוכחי שפועל כסניף מרצ וצלם, ולהקים בג''צ ליהודים בלבד שיהיה מנותק פוליטית ומחובר חברתית!! את הבג''צ הנוכחי על יושביו אפשר להעביר לעזה לשם הם שייכים!!!

  • 112.

    מזוז הפך ל''גבר''.למה לא מטפל במשפ' דן כהן ושות'(מחותנו של א. ברק) (ל''ת)

    גנב יותר מכל משפ' הפשע בישראל., 22/09/08 20:39

  • 111.

    ממשלת מעבר יכולה להכריז מלחמה ולבצע שורה של דברים ובג''צ יאשר

    שני, 22/09/08 20:31

    למנות שופטים לא. איאפשר ללכת לבג''צ נגד שופטי בג''תצ. אולי הפתרון שלשופטים לא יהיה ייצוג כאשר מדובר במינו לבית המשפט העליון. כך זה בארה''ב, בצרפת, אנגליה. כידוע שהן מדינות ''לא דמוקרטיות''

  • 110.

    במצרים נחטפה קבוצת תיירים ובישראל נחטפה הממשלה הדמוקרטית (ל''ת)

    רן, 22/09/08 20:30

  • 109.

    מעמד בתי המשפט

    משקיף, 22/09/08 20:30

    ואחרי תרגיל מסריח כזה בייניש מייללת על אבדן האמון הציבורי במערכת המשפט ובראש וראשונה בבית המשפט העליון. בייניש וחברותיה מתנהגות כמו כנופיית טאליבן וצועקות כמו קוזאק נגזל. בושה וחרפה, להקיא ממנה. ואיפה גודע הידיים חשין?

  • 108.

    במצרים נחטפה קבוצת תיירים ובישראל נחטפה הממשלה הדמוקרטית (ל''ת)

    רן, 22/09/08 20:29

  • 107.

    לרסק את החונטה השמאלנית המושחתת השלטת בבג''ץ!! פרידמן, תן גז!! (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 22/09/08 20:25

    • זו תגובה הולמת לאיש כ''ך (ל''ת)

      לדרור מהגנון, 22/09/08 22:04

  • 106.

    הבייניש המושחתת יורדת מהפסים ושוכחת שהיא רק פקידה ממונה. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 22/09/08 20:24

  • 105.

    השתלטות הבגץ

    משה ט, 22/09/08 20:22

    זוהי עוד דוגמא להשתלטות של בגץ על המדינה

  • 104.

    החזירו את גלעד שליט לאלתר!!!!!

    אסנת, 22/09/08 19:16

    אף נושא אחר לא צריך להיות על סדר יומה של המדינה הזו כשגלעד שליט נמצא עדיין בשבי!

  • 103.

    הבג''צ תומך בכיבוש הוא כמעט חותמת גומי של הכיבוש, אך בג''צ מתנגד לשחיתות

    זו האמת, 22/09/08 19:14

    ולכן הימין מעדיף כיבוש עם שחיתות על חיסול שניהם!

  • 102.

    נראה את מזוז מורה על חקירת משטרה נגד הקושרים.

    יגאל כהן-רחובות, 22/09/08 19:05

    הם קשרו נגד הריבון ונגד החוק.

  • 101.

    ללמדך שקיבעת הרועץ הנועץ אינה מחייבת כשהוא קובע נגד הכנופיה.

    יגאל כהן-רחובות, 22/09/08 19:05

    קביעתו היא קביעה רק נגד נבחרי הציבור והציבור כולו.
    עלאק: ''ויראו בני האלוהים את בנות האדם כי יפות הנה ויקחו להם נשים מבנות הארץ''.
    אלה האמהות של ארבל וביניש וכנופיית שלטון החוקן.
    אזרחים פיצחו נא בשיר.
    החורבן כאן.
    ''אם אתה רואה פורענותך באה לעולם צא ופשפש בשופטי הדור''.
    בית''ר נלכדה.

  • 100.

    מהפכה! - השופטים בטלו בהינף יד את סמכויות הממשלה

    אורי, 22/09/08 19:02

    הסוף לרציפות שלטונית בישראל
    אם אין לממשלת מעבר סמכות למנות שופטים לאילו נושאים כן יש לה סמכות!!
    עד היום בג''ץ תמיד קבע שיש לממשלת מעבר סמכויות מלאות אולם עכשיו הכל פתוח.
    ועשיו שהשאלה של סמכות ממשלה נפתחה, הגוף היחיד שיכול להחליט במה יש לממשלה סמכות הוא לא אחר מאשר:
    בג''ץ

    • יש לה סמכויות מלאות!!!

      אילן חטאב, 22/09/08 22:33

      אני לא יודע מאיפה השטויות שלממשלת מעבר אין סמכויות לכך או לכך,בחוק אין הגבלת סמכויות כלל וממשלת מעבר היא ממשלה לכל דבר
      שמישהו בבקשה יואיל להסביר לי מה ההבדל בין ממשלת מעבר לממשלה שנותרו לה חודשיים לסיום כהונתה???
      ממשלת מעבר הרי כן קיבלה את אימון הציבור בבחירות(רק שראש הממשלה החליט להתפטר) אז מדוע יקוצצו סמכויותיה בעודה מכהנת?? הגם שבחוק אין רמז לכך

    • יש גוף שילטוני יציב אחד במדינה: בית המשפט העליון!רק שאף אחד לא בחר בו (ל''ת)

      בבחירות דמוקרטיות., 23/09/08 07:37

  • 99.

    מדינת ישראל חייבת בית משפט שישתלח ויתעמר בדוסים ובלאומנים למינהם ! (ל''ת)

    ס''ט ספרדי טרוד, 22/09/08 19:02

  • 98.

    השופטים מתנהלים כמו ברפובליקת בננות

    עומר, 22/09/08 18:59

    לפי מה שנראה שקרה, היתה שאלה האם חוקי למנות עכשיו שופטים או לא. קראו למזוז כדי לתת את דעתו, הוא נתן דיעה שלא נראתה לשופטים, ובצעד לא דמוקרטי השופטים, באמצעות חוק מסויים, כפו את עמדתם על כולם, למרות שהם רק שלושה מתוך תשעה.

    • לא באמצעות חוק מסויים

      אילן חטאב, 22/09/08 22:35

      סתם בשרירות

  • 97.

    ברק=החטא וביניש=העונש. בג''ץ מתנהל בידי חבורה מושחתת ומנותקת

    משפטן, 22/09/08 18:55

    לא פלא שאמון הציבור במערכת המשפט מתרסק.
    אבל לא נורא, זהו ניצחון פירוס.
    פרוק המערכת הזאת מכוחה קרוב מתמיד.

  • 96.

    תרגיעו !יבחרו שופטים, או אחרי החגים או אחרי שיבחר שר עדיף מפרידמן! (ל''ת)

    פרוספר נילי כהן, בניין טרובוביץ את''א, 22/09/08 18:54

  • 95.

    בייניש צודקת מה פתאום זרים נכנסים לחצר הביזנטית . (ל''ת)

    אבו יסמין, 22/09/08 18:53

  • 94.

    קדימה היי חוקן לביינשקה ישבן למעלה

    לא לפחד, 22/09/08 18:52

    מזוז אל תפחד ממנה כנס בא באבי אביה,אם לא נשלח את סבא רפי שיעשה לה חוקן בלילה

  • 93.

    תחי הצרינה ירום הודה.

    יגאל כהן-רחובות, 22/09/08 18:37

    יחי הקיסר אהרון ברק הראשון.
    איך אומרים בשפה עדינה ודיפלומטית וכמתחייב ממעמדה של הצרינה, שהשתן עלה לה לראש ?

  • 92.

    טוקבקים עלובים ועצובים של אספסוף

    יהונתן, 22/09/08 18:34

    כל כך הרבה תגובות, ומעט מאוד תגובות ענייניות. ברור שבייניש צודקת לגופו של עניין. לא ניתן למנות שופטים כשהממשלה היא ממשלת מעבר זמנית.

    • אתה עלוב!

      איתי, 22/09/08 20:22

      מה אתה מבין?
      שלושת השופטים הם לא בוודעה על תקן שופטים אלא על תקן נציגי ציבור שכפופים ליועץ.

      איך אתה לא מבין שבייניש היא פוליטיקאית זולה שהורסת במו ידיה את בית המשפט.

      אז שלום לך טמבל!

    • אתה כנראה הבן ''הממזר ''של העריצה (ל''ת)

      'קרא, 22/09/08 20:37

    • בייניש מונתה בתקופת ממשלת מעבר-בדוק! (ל''ת)

      נתנאל, 22/09/08 20:50

    • מה לא ענייני באמירה שבייניש עצמה מונתה בממשלת מעבר? פרדוכסלית, זה מעיד (ל''ת)

      שהיא צודקת! המינוי לא ראוי...., 23/09/08 07:43

  • 91.

    שופט כל הארץ

    שופטים, 22/09/08 18:34

    שופטים עלק פרחחים

  • 90.

    סלידה, דחיה,בוז, כלפי החונטה של בייניש.

    א.ב.ס.ט, 22/09/08 18:27

    מתי ניפטר משלטון העליון ????

    • ב- בייניש:באתי כדי לומר לכם: אכן,טעינו במוסר כפול ובגבהות לב,כנסו כנסו

      משה פתח תקווה, 22/09/08 19:23

      ככל שגבה ליבנו, כפי שמעידים הסקרים, הציבור בז לנו עוד לא מאוחר במשך שנים, קהל נכבד, אנו מכרסמים וחותרים תחת סמכויותיהם של נבחרים. הם קבעו שמדינת ישראל היא יהודית ודמוקרטית. ואנו החלטנו שאנו מדינת ''הציבור הנאור''. כלומר, מדינה בצלמנו שלנו. לא רק שזלזלנו בסמכויות הנבחרים, והעברנו אותן לבלתי-נבחרים, אלא שגם קראנו לשיטה הזאת: חיזוק הדמוקרטיה. עד כדי-כך.
      ונדמה לי, קהל נכבד, שהגרוע מכל מצוי בכך שלא הבנו שאנו משרתי ציבור. הנה, השופט בדימוס מישאל חשין, הציג ברבים את קלוננו. זה הבית של אבא שלי ושלי, הוא אמר לציבור. אוי לנו שלכך הגענו. אין זו נחלה פרטית משפחת חשין, ואין זה ביתי שלי. זה הבית שלכם. זה הבית של מי שפונה אליו. זה הבית שבו החוק והצדק צריכים לשלוט, למען הפונים אליו, ולא למען היושבים בו.במקום להתייחס בכובד ראש לביקורת, בחרנו להפוך אטומים. על כל טענה רצינית, בחרנו בתשובה קבועה: מתנכלים לנו. וגם כאשר הביקורת הגיעה מאנשי אקדמיה, בישראל ובעולם, המשכנו באותה תשובה.הגיע זמן שינוי, קהל נכבד. הגיע הזמן לפתיחת פרק חדש. הגיע הזמן שבו נפנים את הביקורת ונשנה את דרכנו, משום שאנו ניצבים בפני תהום. איבדנו את אמון הציבור בגלל מעשינו. ומכאן ואילך אנו מבקשים את אמון הציבור, משום שנשנה את דרכנו.
      עד כאן, קוראות וקוראים נכבדים, הנאום שלא היה. במקום התמודדות עם טענות עובדתיות, קיבלנו בשבוע שעבר עוד נאום בלהות. עוד דברי רהב, שלפיהם כוחות החושך מנסים לחבל במלאכי עליון. והיום יושבת בייניש בראש הרכב שיקבע את גורלו של מזוז, שאמור לקבוע את גורלו של בעלה. אכן, שלטון החוק.
      חבל. כי היום שבו תחליט בייניש להודות רק במקצת מהטעויות, יהיה יום בשורה לשלטון החוק. זה עדיין לא מאוחר. שלטון החוק ממתין בסבלנות לפתיחה של פרק חדש.
      הגב'בייניש אין סטירה וסליחה, נכשלת תתפטרי ,

    • אם בארזים נפלה שלהבת:התנהלות מערכת המשפט תרמה לערעור אמון הציבור

      משה פתח תקווה, 22/09/08 19:26

      גם למערכת המשפט תרומה לערעור אמון הציבור באישים ובמוסדות שמנהלים את חייו. עיקר תרומה זו איננה נזקפת דווקא לתוצרים המקצועיים שלה, אלא לפוליטיקה ולנפוטיזם שפשטו בה, למינוי בני משפחה ומקורבים לכל חלקה טובה. הדוגמאות לא חסרות: אשתו של אהרן ברק, הבת של דורית בייניש, הבת של מנהל בתי המשפט הקודם דן ארבל, היועץ המשפטי הקודם אליקים רובינשטיין ורעייתו מרים. לעתים נדמה שאין מערכת משפחתית יותר מהשירות הציבורי השיפוטי. בשנים האחרונות נחשפה גם הפוליטיקה הירודה של המינויים לבתי המשפט ובעיקר בית המשפט העליון. קודם זה היה השופט מישאל חשין שיצא חוצץ נגד מינוייה של השופטת איילה פרוקצ'יה שהרשיעה את גיסו אלי הורביץ. חשין, שמשמש גם כממונה על האתיקה של השופטים, היה חייב להימנע מהתערבות במינוי זה. פסילתה של פרופסור נילי כהן תוך הפרחת השמצות לגביה, ומבלי לאפשר לה להשמיע את עמדתה, היא דוגמא מצויינת להתנהלות שבגינה היה בית המשפט משפד אחרים, אבל נמנע מליישם את אותן נורמות על עצמו. מינוייה של עדנה ארבל הוא דוגמא נוספת לחברה שמביאה חברה תוך עקיפת כל סימני השאלה המטרידים שנלוו למינוי. וכשמשווים מינוי זה להתנגדות העזה לפרופסור גביזון, מתחזקת התחושה שלמועדון העליון מתקבלים רק חברים או יס-מנים. ואם כבר מדברים על חברי מועדון, צריך לזכור את סדרת הזיכויים של בכירי צווארון לבן כיעקב גנות, רפי הוכמן, שמחה דיניץ ואחרים, זיכויים שחלקם התמוה סיפק רוח גבית לשחיתות, רוח שהתחזקה בסדרה ארוכה של חקירות מתוקשרות שלא הניבו דבר, מלבד כותרות ותחושה קשה שהותיר היועץ המשפטי הנכנס מני מזוז שדיבר על סימון מטרות ושיקולים זרים באכיפה. ההתנגשות בין משטר ארבל למשטר מזוז במשרד המשפטים הגבירה בלבול ומבוכה: מה תורם יותר לשחיתות - האינפלציה בהפעלת הכלי הפלילי, או הריסון שבהפעלתו. בכל מקרה, התחושה ששלטת היא שהרשעה פלילית היא חזות הכל, וכל מה שלא נושק לרף הגבוה הזה הוא כשר. זהו גן העדן של השחיתות הציבורית שבתוכו חוגגים פוליטיקאים, חבריהם, מקורביהם ובני משפחתם. זהו גן העדן שהמערכת המשפטית לא השכילה להפוך לגיהנום. לא במעשה ולבטח לא בדוגמא אישית

    • הפרופסור למשפטים השר דניאל פרידמן (האמסטף)של המדינה ראש הממשלה הבא שלי

      משה פתח תקווה, 22/09/08 19:41

      כן ישר ואמון על כלל הציבור יחי פירדמן הגב' בייניש למען הסר הספק תתפטרי ולאלתר
      אין לי ולכלל הציבור אמון במערכת בית המשפט ובכלל העליון , כנסי ותקראי את כל הטוקבקים ,חומר למחשבה , וזו לא השמצה ???

  • 89.

    יותר גרועה מהמאפייה ''חבורת הזבל'' (ל''ת)

    שדקר, 22/09/08 18:25

  • 88.

    פרידמן - אתה סמל. אתה גיבור לאומי. אתה אייקון. איפה יש עוד כאלה איפה (ל''ת)

    אני, 22/09/08 18:22

    • פרידמן - הסמל לשחיתות - גיבור ההון - אתה האייקון לזבל שבשלטון (ל''ת)

      לנקות, לנקות, לנקות!, 22/09/08 19:11

      • לשמחתנו אתה, אדון ''לנקות'', מיעוט שולי ןאינטרסנטי, קרוב לוודאי מהחונטה. (ל''ת)

        פרידמן לפרס ישראל שני!, 23/09/08 07:45

  • 87.

    דיקטטורה של בית המשפט העליון

    יואל, 22/09/08 18:22

    בייניש לא יותר גרועה מהשליטים בעולם השלישי ,מי שלא מתיישר לפי הדעה שלה מוקצה.
    חבל שאחר כך היא מתלוננת שאנחנו לא מאמינים לבית המשפט העליון זה רק בגלל ההתנהגות הבזויה שלה.

  • 86.

    המיסכן אינו יכול להחליף אותם

    אכן משפט צדק, 22/09/08 18:21

    אמנם הם, השופטים, משרתים את האזרח.
    אך הוא, האזרח המיסכן, אין ביכולתו להחליפם.
    כי הם שולטים בו ולא הוא בהם.
    גם ניטלה ממנו, מהאזרח, היכולת להשפיע על בחירתם. (''כי הוא לא מבין'').
    נדרש הוא רק לפרנסם לכל ימי חייהם מהמיסים שמעלה הוא.
    ואם יעז לא לשלם ימצא עצמו נשפט לחומרה על ידם.
    אכן משפט צדק.

  • 85.

    בייניש האפיפיורית ושלושת הקרדינלים שהביאה איתה הם קרימינלים. (ל''ת)

    אנחנו אורחים במדינה של בייניש, 22/09/08 18:19

  • 84.

    למרות תרגילי בייניש, יש הוכחה שמזוז מופעל ע'י פרידמן...

    מזוז = בובת תיאטרון, 22/09/08 18:19

    למרות החשדות נגד בייניש וכנופיתה לטירפוד מהלכי הוועדה עקב מניעים זרים...,

    יש הוכחה מדאיגה נוספת כי היועץ המשפטי לממשלה מופעל כבובת תיאטרון ע'י שר המשפטים
    שגם הוא חשוד במניעים זרים...

    היועץ המשפטי לממשלה איננו רשאי להחליט בסוגיה זו והיה עליו להעביר ההחלטה לגוף מתאים ובעל סמכות לכך.

    • אתה צודק. זה נבלה וזו טרפה. אבל היא זו שצריך להוריד מכס השלטון בהקדם

      אבי, 22/09/08 19:13

      ברור שפרידמן הוא שליחה של כנופיית אולמרט, אבל גם אם כוונותיו אינן רצויות, מעשהו רצוי - קיצוץ גלימותיהם של בכירי מערכת המשפט. החונטה המשפטית שולטת בנו כבר שנים רבות כדיקטטורה, ונהנית מאמינות מערכתית בלתי מוצדקת, ולעומתה נבחרו מושחתי ''קדימה'' באופן דמוקרטי על ידי הציבור. מובן שהציבור הוטעה - זה לא חדש בדמוקרטיה - ועל כן, כנראה, ימי ''קדימה'' ספורים. הדמוקרטיה היא מאזן אימה וסבלנות בין הבוחרים לנבחרים, ולכן יש בה גבולות, ושליט שימתח את החבל יתר על המידה יאבד את השלטון. דיקטטורה אפשר לשבור רק במעשי בריונות, וכל הצדיקים בעולם לא יוכלו להוריד את חונטת בייניש מכס השלטון בלי עזרתם של כמה בריונים שהסתבכו עם החוק. אינשאללה שכנופיית ''קדימה'' תגרור איתה את חונטת בייניש בדרכה מחיינו לכל הרוחות.

  • 83.

    מעורבת עד הצוואר בפוליטיקה

    מחכה להסתלקותם., 22/09/08 18:15

    כאן מזדמנת עוד הוכחה נדירה שמערכת המישפט והפרקליטות מתנהלת על פי שיקולים פוליטיים. (כמובן בימים כתיקונם מערכת המישפט מכחישה זאת).
    בייניש אינה מוכנה לסיבול מינויים של שנואי נפשה: אולמרט ופרידמן.
    היא מחכה בכליון עיניים להסתלקותם.

  • 82.

    השופטים: ''חוות הדעת של מזוז אינה מחייבת אותם''.....

    xx, 22/09/08 18:03

    מזוז, מתי יועמד לדין יחזקאל בייניש?

    • הם צודקים! מזוז מונה על ידי מושחת - לשרתו! וזו ''חוות דעתם'' (ל''ת)

      למקות, לנקות, לנקות!, 22/09/08 18:41

      • ביניש מצפצפת על הציבור ועל מזוז ? הכוחנית לא מחמיצה שום הזדמנות לעקוץ

        משה פתח תקווה,, 22/09/08 23:22

        ביניש מצפצפת על הציבור ועל מזוז מדוע התערבה ביניש במינוי זה, למרות ניגודי העניינים החמורים בהם היא מצויה? מדוע העזה לנצל לרעה את מעמדה ולפעול במסגרת הוועדה לבחירת שופטים, בניסיון לבצע את המינוי? מדוע לא פסלה את עצמה? התשובות לכך פשוטות בתכלית: ביניש מרגישה בטוחה מפני מיצוי הדין עימה. היא סבורה, בטעות, כי גם לאורך זמן היא מעל החוק. היא מצפצפת, פשוטו כמשמעו, הן על הציבור והן על היוהמ''ש. ויש לה, לביניש, מן הסתם, על מה לסמוך: איש לא העז, עדיין, למצות את הדין איתה ועם בני ביתה. גם כאשר אלה ביצעו מעשים בלתי חוקיים לכאורה - אנחנו כאן ב-Nfc אומנם חשפנו זאת ונוסיף עוד ועוד לחשוף, התביעה בישראל, ובראשה היועץ המשפטי לממשלה, נמנעו מלעשות את מלאכתם. לראיה, כדוגמא: תיק החקירה נגד עו''ד יחזקאל ביניש, שביצע עבירות חמורות על חוקי המס ועל חוק העונשין בפרשת התזמורת הסימפונית ירושלים, מוחזק בידי היועץ המשפטי לממשלה יותר משנה. התיק כולל חוות דעת של רשם העמותות, המצביע מפורשות על העבירות של ביניש. המדובר בתיק חמור, מורכב, שבו התגלו ראיות לכך שעו''ד ביניש קיבל כספים והוציא כספים בהיקף של מאות אלפי דולרים, ללא רישומים בספרי העמותה, וכן ביצע העדפת נושים (לטובתו הפרטית ולטובת הקופה המשפחתית, כן-כן, כולל של הנשיאה...). עו''ד ביניש סייע בנוסף, לאחרים, להתחמק מתשלום מיסים, ביצע רישומים כוזבים ועוד ועוד. למרות כל זאת, הטיפול בו מתעכב באופן חריג. התיק הקודם, ''הקטן'' – תיק הניכויים, הסתיים בגניזה, מה שגרם לביקורת קשה מצד כמה שופטים, שהתבקשו על-ידי התביעה להרשיע נאשמים בגין מעשים דומים. התיק העיקרי עדיין מונח בפני היוהמ''ש, להכרעתו. פניות חוזרות ונשנות אל מזוז נענות בתשובה השגרתית: ''התיק עדיין בטיפול''. מזוז מבין היטב את חומרת מעשיו של עו''ד יחזקאל ביניש, ומן הסתם הוא יודע להעריך היטב כי העמדת עו''ד ביניש לדין פלילי – כפי שצריך להיות, תעורר, וביתר שאת, את השאלה המובנת מאליה: האם בנסיבות אלה כשירה ביניש לכהן כנשיאת בית המשפט העליון. מזוז מתעכב ומהסס. אך ביניש – לא ולא. הנשיאה הכוחנית לא מחמיצה שום הזדמנות ''לעקוץ'' ולהפגין מי כאן בעל הבית. בעתירות נגד מזוז היא אינה פוסלת עצמה, למרות חובתה על-פי דין. בדיונים הפומביים היא לא מהססת להשמיע הערות נגד מזוז, מה שזוכה לכותרת לא קטנות. וכך נוצר מצב מוזר ביותר: שופטת בכירה בישראל, שיודעת היטב כי גורלו של בעלה (וגם שלה...) נתון בידי מזוז, יושבת כשופטת כאשר מזוז, כיועמ''ש, הוא צד להליך. בפועל, יוצר הדבר איום כלפי מזוז: היזהר, אחרת יבולע לך. האין בכך משום זילות בית המשפט? האין בכך פגיעה באינטרס הציבורי? מתי יסיקו מסקנות עמיתיה של השופטת ביניש, וייפעלו לעצירת התנהגות זאת. מר פרידמן היקר עד מתי יעלוזו מושחתים ... מערכת אכיפת החוק על מרכיביה הפכה לאויב הציבור במקום לאכוף מצפצפת/ים על החוק,לא נסבול מצב זה עוד שש שנים לסיום הקדנציה של הנשיאה

    • ומה בעצם כן מחייב אותם? (ל''ת)

      אם חושבים על זה., 23/09/08 07:46

  • 81.

    מי שמחפש את ה''פשע המאורגן'', ימצא אותו בבג''צ !!! - כנופיות הפשע הם רק (ל''ת)

    קבלני ביצוע שלהם !!!!!!!!!!!!!!!, 22/09/08 17:56

    • שטות כזו, ועוד פעמיים. כנראה הכותב שייך לפשע המאורגן. (ל''ת)

      אבוטבול או רוזנשטיין?, 22/09/08 18:43

  • 80.

    מי שמחפש את ה''פשע המאורגן'', ימצא אותו בבג''צ !!! - כנופיות הפשע הם רק (ל''ת)

    קבלני ביצוע שלהם !!!!!!!!!!!!!!!, 22/09/08 17:55

  • 79.

    על פי אותו עיקרון ראשות עיריה במעבר לא מפנים את הזבל . (ל''ת)

    מוטי, 22/09/08 17:55

    • אז מפנים את ראש העיריה - ועשכיו לפנות את FRIEDMAN המושחת (ל''ת)

      פרידמן לסבל [לפני אולמרט!], 22/09/08 18:45

  • 78.

    בואו ניתן לפושעים למנות שופטין. אז אולמרט בטח יצא ''נקי כשלג'' (ל''ת)

    איש שמאל, 22/09/08 17:52

    • למה לא? הרי גם בארה''ב ממנה הנשיא שופטים לביהמ''ש העליון... (ל''ת)

      The SUPREME A$$HOLE's COURT, 22/09/08 18:47

  • 77.

    ככה מתנהגת מערכת משפט שהדיחה ראש ממשלה מכהן

    יותם, 22/09/08 17:51

    עזות המצח הגסות האדנות מגיעים לשיא חדש ולמען האמת צפוי. אחרי רדיפה של שלוש שנים הצליחו להדיח את אולמרט. אז שלא יגבירו את התעוזה?

    • אהוד ברק גרם להתפטרותו של הנוכל המתועב אולמרט (ל''ת)

      אלדד, 22/09/08 18:22

    • ביניש מצפצפת על הציבור ועל מזוז ? הכוחנית לא מחמיצה שום הזדמנות לעקוץ

      משה פתח תקווה, 22/09/08 18:44

      ביניש מצפצפת על הציבור ועל מזוז מדוע התערבה ביניש במינוי זה, למרות ניגודי העניינים החמורים בהם היא מצויה? מדוע העזה לנצל לרעה את מעמדה ולפעול במסגרת הוועדה לבחירת שופטים, בניסיון לבצע את המינוי? מדוע לא פסלה את עצמה? התשובות לכך פשוטות בתכלית: ביניש מרגישה בטוחה מפני מיצוי הדין עימה. היא סבורה, בטעות, כי גם לאורך זמן היא מעל החוק. היא מצפצפת, פשוטו כמשמעו, הן על הציבור והן על היוהמ''ש. ויש לה, לביניש, מן הסתם, על מה לסמוך: איש לא העז, עדיין, למצות את הדין איתה ועם בני ביתה. גם כאשר אלה ביצעו מעשים בלתי חוקיים לכאורה - אנחנו כאן ב-Nfc אומנם חשפנו זאת ונוסיף עוד ועוד לחשוף, התביעה בישראל, ובראשה היועץ המשפטי לממשלה, נמנעו מלעשות את מלאכתם. לראיה, כדוגמא: תיק החקירה נגד עו''ד יחזקאל ביניש, שביצע עבירות חמורות על חוקי המס ועל חוק העונשין בפרשת התזמורת הסימפונית ירושלים, מוחזק בידי היועץ המשפטי לממשלה יותר משנה. התיק כולל חוות דעת של רשם העמותות, המצביע מפורשות על העבירות של ביניש. המדובר בתיק חמור, מורכב, שבו התגלו ראיות לכך שעו''ד ביניש קיבל כספים והוציא כספים בהיקף של מאות אלפי דולרים, ללא רישומים בספרי העמותה, וכן ביצע העדפת נושים (לטובתו הפרטית ולטובת הקופה המשפחתית, כן-כן, כולל של הנשיאה...). עו''ד ביניש סייע בנוסף, לאחרים, להתחמק מתשלום מיסים, ביצע רישומים כוזבים ועוד ועוד. למרות כל זאת, הטיפול בו מתעכב באופן חריג. התיק הקודם, ''הקטן'' – תיק הניכויים, הסתיים בגניזה, מה שגרם לביקורת קשה מצד כמה שופטים, שהתבקשו על-ידי התביעה להרשיע נאשמים בגין מעשים דומים. התיק העיקרי עדיין מונח בפני היוהמ''ש, להכרעתו. פניות חוזרות ונשנות אל מזוז נענות בתשובה השגרתית: ''התיק עדיין בטיפול''. מזוז מבין היטב את חומרת מעשיו של עו''ד יחזקאל ביניש, ומן הסתם הוא יודע להעריך היטב כי העמדת עו''ד ביניש לדין פלילי – כפי שצריך להיות, תעורר, וביתר שאת, את השאלה המובנת מאליה: האם בנסיבות אלה כשירה ביניש לכהן כנשיאת בית המשפט העליון. מזוז מתעכב ומהסס. אך ביניש – לא ולא. הנשיאה הכוחנית לא מחמיצה שום הזדמנות ''לעקוץ'' ולהפגין מי כאן בעל הבית. בעתירות נגד מזוז היא אינה פוסלת עצמה, למרות חובתה על-פי דין. בדיונים הפומביים היא לא מהססת להשמיע הערות נגד מזוז, מה שזוכה לכותרת לא קטנות. וכך נוצר מצב מוזר ביותר: שופטת בכירה בישראל, שיודעת היטב כי גורלו של בעלה (וגם שלה...) נתון בידי מזוז, יושבת כשופטת כאשר מזוז, כיועמ''ש, הוא צד להליך. בפועל, יוצר הדבר איום כלפי מזוז: היזהר, אחרת יבולע לך. האין בכך משום זילות בית המשפט? האין בכך פגיעה באינטרס הציבורי? מתי יסיקו מסקנות עמיתיה של השופטת ביניש, וייפעלו לעצירת התנהגות זאת. מר פרידמן היקר עד מתי יעלוזו מושחתים ... מערכת אכיפת החוק על מרכיביה הפכה לאויב הציבור במקום לאכוף מצפצפת/ים על החוק,לא נסבול מצב זה עוד שש שנים לסיום הקדנציה של הנשיאה

      • ומה באמת נסגר עם יחזקאל בייניש? גברת-אנטי-שחיתות? (ל''ת)

        היה שם איזה קטע, לא?, 23/09/08 07:49

  • 76.

    להדיח את בייניש- אם אינה מסוגלת לעמוד בחובותיה והפכה לפוליטיקאית

    שירה, 22/09/08 17:50

    בייניש מוזמנת לרוץ לבחירות, אבל לא יכולה להיות גם שופטת וגם פוליטיקאית במשרה מלאה.
    כל התרגילים האלה והתאווה לכוח ולחלוקת ג'ובים לחברים ולמשפחה, מקומם לא במערכת המשפט, ובטח שלא בראשה.

    • הפרופסור למשפטים השר דניאל פרידמן (האמסטף)של המדינה ראש הממשלה הבא שלי

      משה פתח תקווה, 22/09/08 18:20

      כן ישר ואמון על כלל הציבור יחי פירדמן
      הגב' בייניש למען הסר הספק תתפטרי ולאלתר
      ותני דוגמה אישית , אמן העם במערכת בית המשפט שואף ל 00000000 ויש מי שגרם לזה ,,,

    • שירה - את שרה שיר למושחתים, במקום להלל את מי שמנסים לשמור על נקיון בגצ (ל''ת)

      ציפורה ציפ-ציפ, 22/09/08 18:50

  • 75.

    מושחתים. עכשיו שלא יתבכיינו על העומס (ל''ת)

    משפטן, 22/09/08 17:50

    • אם אתה משטפן, אז אני קורקינט (ל''ת)

      פוצי-מוצי, 22/09/08 18:51

  • 74.

    נכראה שפה רבים המגיבים בתשלום. מאיפה לוקח פרידמן את הכסף? -

    -מהמושחתים וההון!, 22/09/08 17:50

    הבנתם?

    • שאלה במקום! (ל''ת)

      -לא ממני, 22/09/08 18:52

    • פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

      יגאל כהן-רחובות, 22/09/08 19:07

      שוטה.
      ''קול המון כקול שדי''.
      ''קול ענות אני שומע''.
      ואתה ?

    • פרידמן הוא אכן עושה דברם של פושעים

      אבי, 22/09/08 19:16

      אבל לא כל מי שדעתו שונה משלך מקבל תשלום עבור הבעת עמדותיו. אני לא מגיב בתשלום, ומאמין שפרידמן איננו ישר - ועדיין סבור שהמאבק בחונטת בייניש הוא אינטרס לאומי מיידי.

  • 73.

    לציפי לבני אל תוותרי על פרידמן אל תיכנעי (ל''ת)

    משה גלילי, 22/09/08 17:49

  • 72.

    בייניש ליגהז (ל''ת)

    aser, 22/09/08 17:49

  • 71.

    אם בממשלת מעבר תתקבל החלטה על פינוי ישובים מה תאמר ביניש

    מוטי, 22/09/08 17:48

    לעותרים שיפנו אליה להמנע מפינוי? לביניש פתרונים ובפטרונים .

  • 70.

    מדובר בשופטי בית המשפט העליון המסריחים ביותר מאז קום המדינה (ל''ת)

    שפי, 22/09/08 17:48

    • מדובר בפרא אדם המסריח ביותר מאז קום המדינה שרושם דבר כזה על שופטים ??? (ל''ת)

      עצמון רכז מודיעין ? כול ממזר מלך,, 22/09/08 23:09

  • 69.

    ה צ י ל ו !!! פרידמן הצל אותנו מהנשיאה וחבריה הפוליטיקאים הקטנים (ל''ת)

    שילטון החוק, 22/09/08 17:45

    • הוא מנוול כמו פרידמן השני מילטון ימ''ש (ל''ת)

      אלן גרינספן ואיין ראנד, 22/09/08 18:46

  • 68.

    הכח הוא החוק. או החוק הוא הכוח?

    אליאב, 22/09/08 17:45

    אם רציתם לברר מי מנהל את מדינת הגמדים.קיבלתם תשובה..מחר השופטים שלא נבחרו ע''י העם יקוננו ויבכו בכי מרורים .מדוע העם שונא אותנו? אני גמרתי עם השופטים למינהם..לעולם לא אגיע אליהם..אין בעולם מדינה יותר מושחתת ממדינתי..הו כמה אוהב אני אותך ארצי מולדתי..אתם מבינים את ההבדל בין מדינה לארץ ישראל היקרה?

  • 67.

    המדהים שכל השופטים בוועדה מחרים מחזיקים אחרי הנשיאה

    בלי טיפת רצון לגלות עצמאות שיפוטית, 22/09/08 17:44

    ואני שואל איך הם יכולים לקבל החלטות בנושאים הרי גורל בשעה שהם כרוכים אחרי הנשיאה כמו בסינר של אמא אפילו בהחלטות הכי קטנות.
    במסכת סנהדרין כתוב שאת פסק הדין ושמיעת דעת הדיינים מתחילים מהדיין הכי צעיר כדי שלא ישנה דעתו אחר ששמע את נשיא בית הדין אומר את דעתו.
    אולם הנשיאה שנו קצת שונה ואחרי שיועץ משפטי פוסק את שפסק הם מבטלים את דבריו משל היו שטות והבל ובל נשכח שמר פרידמן הוא עילוי משפטי בכל קנה מידה.

    • האם כניעה להון המשחית, ולנציגו פרידמן זו ''עצמאות משפטית'' (ל''ת)

      אני, רק שאלה רטורית, 22/09/08 18:54

    • זו חונטה אחי\\ זו גילדה\\ זו כנופייה לכל דבר ועניין ושמה: ''הכנופיה''. (ל''ת)

      יגאל כהן-רחובות, 22/09/08 19:09

  • 66.

    בית משפט של גנגסטרים. בייניש גרועה מהאבוטבולים (ל''ת)

    ומסוכנת מהאלפרונים, 22/09/08 17:41

    • האם זאת תגובת האלפרונים, האבטובולים או נציגם האשכנזי פרידמן? (ל''ת)

      א, 22/09/08 17:47

    • אם בארזים נפלה שלהבת:התנהלות מערכת המשפט תרמה לערעור אמון הציבור במוס

      משה פתח תקווה, 22/09/08 18:03

      גם למערכת המשפט תרומה לערעור אמון הציבור באישים ובמוסדות שמנהלים את חייו. עיקר תרומה זו איננה נזקפת דווקא לתוצרים המקצועיים שלה, אלא לפוליטיקה ולנפוטיזם שפשטו בה, למינוי בני משפחה ומקורבים לכל חלקה טובה. הדוגמאות לא חסרות: אשתו של אהרן ברק, הבת של דורית בייניש, הבת של מנהל בתי המשפט הקודם דן ארבל, היועץ המשפטי הקודם אליקים רובינשטיין ורעייתו מרים. לעתים נדמה שאין מערכת משפחתית יותר מהשירות הציבורי השיפוטי. בשנים האחרונות נחשפה גם הפוליטיקה הירודה של המינויים לבתי המשפט ובעיקר בית המשפט העליון. קודם זה היה השופט מישאל חשין שיצא חוצץ נגד מינוייה של השופטת איילה פרוקצ'יה שהרשיעה את גיסו אלי הורביץ. חשין, שמשמש גם כממונה על האתיקה של השופטים, היה חייב להימנע מהתערבות במינוי זה. פסילתה של פרופסור נילי כהן תוך הפרחת השמצות לגביה, ומבלי לאפשר לה להשמיע את עמדתה, היא דוגמא מצויינת להתנהלות שבגינה היה בית המשפט משפד אחרים, אבל נמנע מליישם את אותן נורמות על עצמו. מינוייה של עדנה ארבל הוא דוגמא נוספת לחברה שמביאה חברה תוך עקיפת כל סימני השאלה המטרידים שנלוו למינוי. וכשמשווים מינוי זה להתנגדות העזה לפרופסור גביזון, מתחזקת התחושה שלמועדון העליון מתקבלים רק חברים או יס-מנים. ואם כבר מדברים על חברי מועדון, צריך לזכור את סדרת הזיכויים של בכירי צווארון לבן כיעקב גנות, רפי הוכמן, שמחה דיניץ ואחרים, זיכויים שחלקם התמוה סיפק רוח גבית לשחיתות, רוח שהתחזקה בסדרה ארוכה של חקירות מתוקשרות שלא הניבו דבר, מלבד כותרות ותחושה קשה שהותיר היועץ המשפטי הנכנס מני מזוז שדיבר על סימון מטרות ושיקולים זרים באכיפה. ההתנגשות בין משטר ארבל למשטר מזוז במשרד המשפטים הגבירה בלבול ומבוכה: מה תורם יותר לשחיתות - האינפלציה בהפעלת הכלי הפלילי, או הריסון שבהפעלתו. בכל מקרה, התחושה ששלטת היא שהרשעה פלילית היא חזות הכל, וכל מה שלא נושק לרף הגבוה הזה הוא כשר. זהו גן העדן של השחיתות הציבורית שבתוכו חוגגים פוליטיקאים, חבריהם, מקורביהם ובני משפחתם. זהו גן העדן שהמערכת המשפטית לא השכילה להפוך לגיהנום. לא במעשה ולבטח לא בדוגמא אישית

    • א-בייניש:באתי כדי לומר לכם: אכן,טעינו במוסר כפול ובגבהות לב,כנסו כנסו,

      משה פתח תקווה,, 22/09/08 18:05

      הנאום של בייניש כבר שנים ארוכות נמצאת מערכת המשפט בכלל, וביהמ''ש העליון בפרט, במוקד של ויכוחים ציבוריים סוערים. לא באתי אליכם היום כדי לחרף ולגדף את מבקרינו. לא באתי אליכם כדי לומר לכם שאני האפיפיור. שלעולם אינני טועה. באתי כדי לעשות חשבון נפש. באתי כדי לומר לכם: אכן, טעינו. במוסר כפול ובגבהות לב, באקטיביזם שהפך לאימפריאליזם, בביזוי השלטון בישראל, כאשר נטלנו לעצמנו סמכויות לא לנו. טעינו כאשר הטפנו לאחרים את אשר לא יישמנו בעצמנו. טעינו כאשר התיימרנו להיות אדוני האמת העליונה והיחידה, גם בעניינים שאין לנו כל הבנה בהם, ואין לנו לא סמכות לעסוק בהם.קהל נכבד, את השינוי אתחיל עם עצמי. רק לפני שבועות לא רבים ישבתי בוועדה למינוי שופטים שדנה במועמדותה של נאוה בן-אור. לא הבהרתי לחברי הוועדה שאני צריכה לפסול את עצמי, משום שבתי דניאלה, בשר מבשרי, עשתה התמחות אצל בן-אור. והרי על פחות מכך, רק לאחרונה, פסל את עצמו שר המשפטים, כאשר חברו הוצג כמועמד לביהמ''ש העליון. וכידוע לכם, אין זו טעות ראשונה שלנו בענייני מינויים. וכי צריכה אני לספר לכם שוב על נילי כהן, רות גביזון ועדנה ארבל? וכי צריכה אני לספר לכם את מי העדפנו ואת מי הכשלנו? אמשיך עם עצמי. עניינו של בעלי, יחזקאל בייניש, מצוי על שולחנו של היועץ המשפטי לממשלה. שיקול הדעת שלו יכריע בעניין. והנה, מיניתי את עצמי לראשות ההרכב שידון בשיקול דעתו של היועץ בפרשת קצב. לא היתה לי כל כוונה להיות מושפעת מהעובדה שעניינו של בעלי מונח על שולחן היועץ. אבל הרי אנחנו אלה שהטפנו לאחרים על כך שהצדק חייב לא רק להיעשות, אלא גם להיראות. ולכן, אני מודיעה בזאת על פרישתי מההרכב, כדי שנאה דורש יהפוך גם לנאה מקיים.והלוואי שאלה היו כל חטאינו. שופטים בביהמ''ש העליון החליטו שהחוק אינו נר לרגלם. הם קבעו לעצמם, למשל, שדעתם של שופטים חשובה ועליונה יותר מקביעות ברורות של המחוקקים. עטפנו זאת באמירות על ''פרשנות'', ''סבירות'' ו''מידתיות'', וכך מצאנו לעצמנו דרך להפוך למחוקקים. בזנו למחוקקים, אך זה לא הועיל לנו. הגב'בייניש אין סטירה וסליחה, נכשלת תתפטרי

  • 65.

    בג''ץ כרגיל מעל החוק

    שומר חוק תמיד, 22/09/08 17:41

    כל פעם מחדש אנו נדהמים מחוצפתם ועוז רוחם של מי ששמו עצמם לשליטינו הטוטליטריים.
    שופטי בג''צ שאינם כפופים לחוק יותר גרועים משוטר גנב ומראש ממשלה מושחת.
    דעת היועץ מזוז מחייבת את חברי הועדה ועל כן פרישתם של שופטי העליון היא מעשה שבניגוד לחוק.
    אין שופטים בירושלים!! וצודק שר המשפטים הדוגל בצימצום סמכויותיהם של המושחתים ולאלתר.
    פעם סיפרו לנו שמתן סמכויות יתר לשופטים אינה סכנה שהרי הם ישרים ורואים את שילטון החוק ואת הצדק לנגד עינייהם והיום נוכחנו כי הם כאחרוני הפוליטיקאים המושחתים.
    בוז לכם הנשיאה וחבריה. התפטרו לאלטר

    • צודק מאה אחוז - כל מילה אמת (ל''ת)

      תקראו - חשוב מאוד, 22/09/08 17:53

    • על זה נאמר - הכח משחית; כח מוחלט משחית באופן מוחלט (ל''ת)

      פנדה, 22/09/08 18:02

  • 64.

    לשלוח את גברת בייניש למיאנמר לגבש טקטיקה (ל''ת)

    ראש החונטה, 22/09/08 17:36

  • 63.

    איך קוראים היום לשוחד? ''דמי קדימה''... (ל''ת)

    יצחק רעבין, 22/09/08 17:30

  • 62.

    מצויין- עכשיו כשהשופטים הוציאו את עצמם מהועדה- בבקשה לבחור שופטים

    נא לעגן זאת בחוק ולא להחזיר אותם חזרה, 22/09/08 17:27

    אין אף דמוקרטיה שבה השופטים מסדרים ג'ובים ויושבים בועדה לבחירת שופטים.
    עכשיו כשהם הוציאו את עצמם- חזרנו למצב הדמוקרטי הרגיל, והועדה יכולה לבחור שופטים באופן שפוי, מצויין.

  • 61.

    יש לחייב כל מרכיב ממשלה למנות את פרידמן לשר המשפטים! מפוצצים ישיבות? (ל''ת)

    די לחונטה!, 22/09/08 17:26

  • 60.

    הזנייה של מערכת המשפך-עוד גוף מסואב הנשלט בידי מושחתים. (ל''ת)

    שרלילה, 22/09/08 17:25

  • 59.

    הסרת משקפיים בלייזר - השוואה בין פרידמן לבייניש

    לייזר, 22/09/08 17:23

    פרידמן הוא נציג השחיתות בשלטון

    ובייניש נציגת הכיבוש המתון.

  • 58.

    תגובה ל10

    חיים, 22/09/08 17:22

    אני מצטער , לפני שבאים בטענות כלפי השר פרידמן צריך להבין מה הוא בדיוק מבקש, אם הייתה יודע הייתה מסכים לא לתת לבית המשפט העליון כוח של כל יכול כפי שעשה הנשיא ברק

  • 57.

    מי הראשון מתערב

    מאיר בן שבעון, 22/09/08 17:21

    רבותי מי שמסריח מאוד זאת הבייניש חתיחת נחש שאין שני לא.מזוז ילד קטן לידה .הוא צריך להבין שאצלה זה חבר מביא חבר או בקיצור,אשכנזי מביא אשכנזי.(ולא את אשכנזי).
    הכול מכור מראש.ממתי היה פעם בעליון מיזרחי.?ממתי היה ראש ממשלה מיזרחי ,אני מוכן להתערב שגם עוד כול זמן שאני חי לא יהיה.

    • תמשיכו לסגוד לאלילים אשכנזים כמו ביבי

      פנדה, 22/09/08 18:05

      רוב חברי מרכז הליכוד הם ערסים מזרחיים - והם עדיין מעריצים תרתי משמע את אלילם ביבי האשכנזי הקפיטליסט... אז שלא יבכו לי על קיפוח

    • ל57

      דוד ועקנין, 22/09/08 18:21

      אדוני אתה צודק מאה אחוז .אני שמעתי על זה שחבר מביא חבר .עד מתי לא יתנו למיזרחי להיות בעליון.גם לגבי ראש ממשלה זה נכון כלומר כול הכתוב אמת ויציב.חג שמח.צריכים להבין כאן נבנת מדינה לעתיד ולא רוצים לחזור לגולה בייניש

  • 56.

    נוווווווו השופט פוצץ את המשחק

    שלמה ניצן, 22/09/08 17:20

    נווווווו

  • 55.

    אני מקוה שביבי יציע לפרידמן את משרד המשפטים. ומהר! (ל''ת)

    דורית, 22/09/08 17:20

    • עוד פעם אפליה!!!!!!

      ש שלום ולא עליכם, 22/09/08 18:22

      למה אין מיזרחי ???

  • 54.

    סתם הפגנת כוח

    חיים, 22/09/08 17:19

    שופטי בית המשפט כנראה הגזימו בתגובתם ,הרי הממשלה היא רשות מבצעת נפרדת מהרשות השופטת כך שאיני מבין מה הקשר בן ממשלת מעבר לבן מינוי שופטים, עצם תגובתם הם למעשה שומטים מבין ידיהם את הצווי של הפרדת רשויות

  • 53.

    שוב תפרה דורית התפרנית עוד תרגיל מסריח.

    זיוה, 22/09/08 17:18

    אלו שם 'בעליון' חסרי כל בושה.
    אז ככה. לממשלת מעבר מותר להחליט החלטות כממשלה-אפילו מסירת שטחים לאויב,
    אבל ועדה למינוי שופטים שרק רבע מחבריה שרים בממשלה-לא יכולה לפעול?
    ואיך זה ששלושת השופטים 'העליונים' חושבים בדיוק אותו דבר, איזה פלא?

  • 52.

    לחתום על הסכם עם אבו מאזן או סוריה - זה מותר ! שופטים ? חס וחלילה ! (ל''ת)

    איזו צביעות! את מי את מנסה להטעות? צבועה !, 22/09/08 17:18

  • 51.

    זה בסדר גם החלטות בג''צ לא מחיבות אותנו!!

    אזרח מודאג, 22/09/08 17:15

    מה זה שושפט לא מקבל את חוות הדעת של היועץ המשפטי? למה שאני יקשיב לשופט אם הוא לא מקשיב לממונה עליו?

  • 50.

    לעצור את הביינישיזם לפני שהיא תהרוס את המדינה!!

    אזרח סוג ב, 22/09/08 17:09

    פרידמן - העם אולי לא עם קדימה אבל הוא איתך , יש לך גב מהעם - תעשה את מה שצריך לעשות!

  • 49.

    שופטי בג''ץ מוכיחים שוב כי הם בסך הכל ''חונטה'' של השמאל הרדיקלי (ל''ת)

    רענן, 22/09/08 17:06

    • בג''צ פוסק לרוב בעד הכיבוש - איך הוא ''שמאל רדיקלי'' ?

      חסר לך בורג, רענן!, 22/09/08 17:37

      התבלבלתה ביו שמאל לימין!

      • ??? אתה חי במדינה הזאת ???

        פנדה, 22/09/08 18:07

        או שאולי אצלך אם בג''צ לא מצווה לחסל את כל יהודי המדינה אז הוא בעד הכיבוש...

  • 48.

    ממתי זה הפריע להם? תבדקו ותראו שהם מינו בעבר בשעת

    ממשלת מעבר, 22/09/08 17:05

    הרי הם מממנים את מי שבא להם ומתי שבא להם.

  • 47.

    ומיהו ''חבר הוועדה'' האנונימי ? ודאי פרידמן שדעתו לא התקבלה (ל''ת)

    דוד, 22/09/08 17:05

  • 46.

    אז שבייניש בעצמה תחזיר את התואר ''נשיאה'' כי קיבלה אותו בתקופת מעבר

    בייניש החצופה, 22/09/08 17:02

    הרי אחרי שרמון הודיע שלא בהכרח ימנה את בייניש לנשיאה ומיד חטף תלונה על הטרדה מינית- מונה שר משפטים באופן זמני (שטרית) והוא זה שמינה את בייניש לנשיאה.

  • 45.

    בוז לחונטת בית המשפט העליון

    שוטה הכפר, 22/09/08 17:01

    שוב הוכח מי ומה הם שופטי בית המשפט העליון. איך אפשר לכבד מוסד כזה ואנשים כאלה?

    • אין צורך לדבר על זה בכלל שקט יעזור הרבה יותר

      הנעה קדמית, 22/09/08 18:24

      אני לא מצביע שס .אבל אי אפשר להגיד שהם לא צודקים מאה אחוז.

      • אתה לא מצביע ש''ס - אבל אתה מקבל שם משכורת, נכון? (ל''ת)

        אבי, 22/09/08 19:21

  • 44.

    מבחן בוזגלו לפי יחזקאל בייניש, בעל הנשיאה מדוע הוא לא נתן את הדין? (ל''ת)

    בוזגלו, 22/09/08 17:01

  • 43.

    בייניש צודקת ! האמת ברורה כשמש ואין למנות שופטים בזמן ממשלת מעבר (ל''ת)

    מיכאל, 22/09/08 17:00

    • ברורה כשמש בצהרי הלילה

      אילן חטאב, 22/09/08 23:20

      אין בחוק שום הבדל בין ממשלת מעבר לממשלה רגילה-מה גם שבועדה יש ס''ה שני שרים מתוך 9 חברים
      היא בסך הכל עשתה תרגיל(מסריח בהחלט) שפרידמן לא ישתתף במינוי-היא בונה על ממשלה חדשה ללא פרידמן במשרד המשפטים

  • 42.

    ביהמ''ש העליון מונהג ע''י פרקליטי תביעה קומבינטורים המתנהלים בשטיקים (ל''ת)

    פרופסור פרידמן אנא המשך להציל את בית המשפט, 22/09/08 16:58

  • 41.

    פשוט מזעזע

    יצחק, 22/09/08 16:58

    התנהגות חסרת הגיון של השופטים.
    לו ניתן היה להדיח אותם הייתי תומך נלהב.
    השפטים אינם שומרי החוק כי אם ''מזלזלי החוק''
    אויה לנו עד להיכן התדרדרנו

  • 40.

    מה עניין שמיטה אצל הר סיני?מה שייך סטטוה הממשלה לסמכות למנות שופטים? (ל''ת)

    מורדו, 22/09/08 16:57

  • 39.

    הכל פקציה..בחירות, מפלגות, רוה''מ, מי שקובע פה זה בג''צ כמו במאפיה! (ל''ת)

    רונן, 22/09/08 16:56

  • 38.

    מינוי שופטים

    ראובן - חולון, 22/09/08 16:55

    הנה הוכחה מדוע שר פרידמן צודק, בדרישה לקצץ את סמכויות בית משפט העליון.איזה קשר יש בין ממשלת מעבר או התפטרות ראש ממשלה למינוי שופטים ? הרי בייניש טוענת שאין פוליטיקה בבית משפט, אז הנה יש פוליטיקה ופוליטיקה מלוכלכת.
    הם רוצים במינוי שופטים מהקליקה שלהם.
    בושה לשופטים כאלה, ולבית משפט הזה אין אימון בציבור.

  • 37.

    למה פרידמן לא התמודד על ראשות קדימה? (ל''ת)

    היה זוכה בטוח, 22/09/08 16:54

  • 36.

    מסריח זו מחמאה לתרגיל שביצעו היום שופטי העליון עלובי הנפש

    גיל, 22/09/08 16:54

    תתחילו להתגעגע לפרידמן שהיה היחיד שניסה להתמודד מול דורסנות בייניש וחבר מרעיה

  • 35.

    לגב' בייניש - מזוז חייב את מינויו לקדימה לא הוגן כלפיו,,, (ל''ת)

    מצונזר תמידי, 22/09/08 16:52

  • 34.

    מערכת המשפט עושה חוק לעצמה. בסוף לא ישאר מישהו שלא תומך בפרידמן.

    אסף, 22/09/08 16:52

    אני רוצה, רוצה לתמוך בשופטי העליון. אבל שוב ושוב הם מוכיחים שדווקא פרידמן הוא שצודק.

    אין שום דבר בחוק שקובע שממשלת מעבר אינה מוסמכת להחליט בענייני השופטים. מה הביזיון הזה?!

  • 33.

    בייניש פשוט מושחטת!!!

    רונן, 22/09/08 16:50

    היא ביזיון לבית המשפט העליון. היא התנהגה כמו אחרון הפוליטיקאים התחמנים. בושה, פשוט בושה!

    • אוי זה כואב מאוד בתוסיק

      בחבוט אלנהריי, 22/09/08 18:26

      בייניש הפולניה לכי לבזזיקה שתראה לך מאיזה כיון הדג משתין עליך מסריחה מאוד.

  • 32.

    עו''ד בייניש

    י. יצחק, 22/09/08 16:49

    אולי עכשיו , יתעשת מזוז ויכין כתב אישום נגד בעלה של הנשיאה ?

    • מה זה אכלת פול עם ביצה קשה בבאאאא

      אמנון כהן, 22/09/08 18:28

      בייניש אכלת דג מלוח מסרחה נורא.דעי לך 3 מליון מיזרחים ספרדים כאן אפילו אחד לא אוהב את הריח שאת מפזרת.

  • 31.

    טוב מאוד בייניש צודקת שר המשפטים שייך לממשלה מושחתת שתתפזר (ל''ת)

    אוריאל, 22/09/08 16:48

  • 30.

    ביהמ''ש העליון הפשיר אדמות מדינה לקיבוצים ונתן אדמות פרטיות טרף לירוקים

    אתם מיותרים וגזלנים בעיני, 22/09/08 16:46

    אדמות פרטיות של אנשים החלטתם שיהיו לטובת הציבור ירוקות אבל אדמות מדינה בידי קיבוצים באיזור המרכז הרשתם להפשיר ולתת לקבלנים אז אתם מתפלאים שרוצים את פרידמן ואתם מתפלאים שהמליונר הקיבוצניק ברק רוצה לסלק את פרידמן ?
    אתם מיותרים ומשכורותיכם סתם על חשבון הציבור הרחב העני שאין לו כסף לשנות אור של הידינויות וסוללות של עורכי דין
    על החתום
    גוש 6679 הנגזל והנעשק והגושים סביבו של אנשים פרטיים בלי לובי וחברים

    • צודקים, דפקו אותם לאורך כל הדרך!!!!!! (ל''ת)

      בוזגלו, 22/09/08 17:45

    • צודקים, דפקו אותם לאורך כל הדרך!!!!!! (ל''ת)

      בוזגלו, 22/09/08 17:46

    • אם אלה היו אדמות פלשת' לא של אנשים פרטיים מרץ וכל השמאל היו מפגינים

      כל מילה בסלע, 22/09/08 18:21

      נמאסה האג'נדה של השופטים האלה
      נמאס שלטון המיעוט השמאלני
      ואפילו לא מצפים מהם לשום דבר. סתם דור המדבר המושחת והמסואב כולל שופטיו ודייניו

  • 29.

    איך מפטרים נשיאת ביהמ''ש העליון ? (ל''ת)

    שמואל, 22/09/08 16:45

    • בערך כמו שמפטרים את אסד נשיא סוריה

      פנדה, 22/09/08 18:09

      ואשמח לראות את זה ואת זה קורה, במהרה בימינו... כפי שאמר ג'פרסון - את אילן הדמוקרטיה יש להשקות בדם עריצים

    • גנבים ,סעו לוורשה ,לא נישכח ולא ניסח

      נני מרדמה ילדים תמנים, 22/09/08 18:29

      מבקשים מהסבא רפי שיבוא עם חוקן בלילה .זה לא כואב ויתקע לך בייניש

  • 28.

    להגיש בג''צ כנגד התנהגותם המופקרת של השופטים !!

    כבשה דורשת, 22/09/08 16:45

    ''כבודם'' לא ישב בדין משהחליט ש''אין הועדה יולה להתכנס''. זוהי אמנם חוות דעתם אך במקרה נדיר זה, חוות דעתם אינה מחייבת את הועדה. העובדה שהשופטים פעלו כאן כקליקה לכל דבר ועניין כשפוצצו את הועדה לבחירת שופטים מבהירה לכל כי יש לבטל את זכות הויטו שיש לשופטים בועדה חשובה זו.

  • 27.

    שפל חדש לבייניש

    אורן, 22/09/08 16:44

    הזאת נשיאת בית המשפט העליון?
    מתנגת כמו אחרונת העסקנים המעכרים במרכז מפלגה.

    הגברת, המביישת את מעמד הנשיאות מאז יומה הראשון לתפקיד, פשוט מחכה לשרים חדשים שיסכימו לכל אשר תחפוץ (פן תבקש ממי מאשיה בפרקליטות לתפור להם תיקים)

    אנא נוליך את הבושה!!

  • 26.

    שופטים בכלל לא צריכים להשתתף במינוי שופטים

    יפה נפש, 22/09/08 16:44

    המצב שבו שלשה משופטי בית המשפט העליון משתתפים במינוי שופטים הוא עיוות בלתי נסבל. שופטים מונו כדי לשפוט . התופעה בעייתית במיוחד במינויים לעליון.לא יתכן ששופט בבית המשפט העליון יהיה ''חייב'' את מינויו לשופטים אחרים .הגיע הזמן לרפורמה אמיתית במערכת המשפט.

    • ל26

      חברך למישמרת הירשזוןץמאותו הכפר.הנוכלים צפונה, 22/09/08 18:30

      למה לא שמעתה על חבר מביא חבר לניקנוקידה

  • 25.

    שופטים בכלל לא צריכים להשתתף במינוי שופטים

    יפה נפש, 22/09/08 16:42

    המצב שבו שלשה משופטי בית המשפט העליון משתתפים במינוי שופטים הוא עיוות בלתי נסבל. שופטים מונו כדי לשפוט . התופעה בעייתית במיוחד במינויים לעליון.לא יתכן ששופט בבית המשפט העליון יהיה ''חייב'' את מינויו לשופטים אחרים .הגיע הזמן לרפורמה אמיתית במערכת המשפט.

  • 24.

    בבוני הליכוד מקללים ויורקים לכל כיוון (ל''ת)

    מ-פ-ח-ד מבבונים, 22/09/08 16:42

    • התבלבלת, הבבונה הזאת היא בכל ממר''צ

      פנדה, 22/09/08 18:10

      בינתיים מי שמקלל ויורק לכל הכיוונים הם שופטי העליון, שמבאישים את ריחו של המוסד המכובד-לשעבר הזה.

    • כשהשמאלנים מקללים יודעים שהם הפסידו במערכה !!!! אז תקלל. קדימה (ל''ת)

      בבון עם עשרה בבונים ילדים, 22/09/08 21:35

  • 23.

    בית משפט עליון נגוע ומוקצה מחמת מיאוס

    יחזקאל בייניש, 22/09/08 16:38

    פרידמן העם איתך.יש לסלק מיד את דוריתי בייניש שהייתה פרקליטת המדינה בזמןרבין ז''ל,והנבלה סירבה להגן על רבין בבג''ץ על גרוש 400 מחבלים.פני בית המשפט העליון כפני הכלב.

  • 22.

    יצא המרצע מן השק, השופטים זה קליקה סגורה (ל''ת)

    י.א., 22/09/08 16:37

  • 21.

    צריך להגיש בג''ץ! בעצם הם מחליטים בבג''ץ - זו הסיבה למה אסור שימנו שופטי

    מוטי, 22/09/08 16:36

    מערכת המשפט בישראל היא האבסורד הכי גדול ואין לה שום אח ורע או אפילו בן דוד מדרגה שנייה בעולם.
    לא רק זה שלשופטים לקחו לעצמם סמכות על אל מול הכנסת והממשלה (כלומר ניצגי העם), סמכות שאינה מוקנת להם בחוק בכלל אלא הם גם אלו שממנים את עצמם לתפקיד בועדה שהם עד לאחרונה שלטו בה באופן כמעט מוחלט. כלומר נוצר מצב שבו קבוצה של פקידי ציבור בלתי נבחרים התבצרו ברשות השופטת אלא הם מכניסים רק את אנשי אמונם ומשם הם הפכו להיות לא ממשלה בפועל אלא סוג של מנהיגות רוחנית בדומה לאיראן.
    עכשיו הם מסרבים למנות שופטים בטענה שאין סמכות לממשלת מעבר! בדיוק הפוך מהחוק ומהתקדימים ומה אפשר לעשות? לפנות לבג''ץ ?? הרי הם בג''ץ

  • 20.

    הבולדוג של השכן שלי פחות מפחיד מביניש- אשה רעה איזה משפט יכולה ליצר ? (ל''ת)

    מחזיקים אותנו בני ערובה משפטית, 22/09/08 16:36

  • 19.

    כל הכבוד לבייניש - להעיף כבר את פרידמן (ל''ת)

    ע, 22/09/08 16:36

  • 18.

    למה בייניש ביימה את הסצינה ולא ביטלה מראש? (ל''ת)

    חיים, 22/09/08 16:35

  • 17.

    מה, גם בייניש גודעת ידיים? (ל''ת)

    ביתי הפרטי, 22/09/08 16:35

  • 16.

    BUT

    Jean Buchnik, 22/09/08 16:33

    But they agree about dealing with Jerusalem status.

    Of course ,,,

  • 15.

    המדינה של בייניש - הכנסת לא יכולה לעשות כלום !

    ron, 22/09/08 16:32

    עזבו את הבחירות עזבו את הדמוקרטיה - תנו לבייניש וברק לחלק את הארץ - להחזיר את הפלסטינים, ולשלוח אותנו לארצות משם הגענו,

    הרי הם לא נבחרים , אי אפשר לגעת בהם, האזרחים והכנסת מיותרים ומהווים סכנה לדמוקרטיה !

  • 14.

    אני דווקא מסכים

    רם עמית, 22/09/08 16:30

    גם אין למסור נתחי מדינה לאויב בתקופת ממשלת מעבר.
    או להעביר ''חוק הסדרים'' בתקופה הזו.

  • 13.

    תגובה

    דדי, 22/09/08 16:29

    גודל הצביעות. סביר שעל עתירה כנגד ניהול משא ומתן , תהליך מדיני היו מכריעים כי הדבר מותר מותר ולגיטמי. אך לשם מינוי שופט שאינו מהקליקה אין סמכות לממשלת מעבר. נו שויין ועוד רוצים שיהיה לנו אימון במערכת.

  • 12.

    אבל הסכמי ''שלום'' ושחרורי מחבלים למינהם זה בסדר

    שופי, 22/09/08 16:27

    יחי השמאל! יחי יחי יחי...

  • 11.

    פשוט מחריד. אם לשלוח חיילים לקרב אפשר...

    גיא, 22/09/08 16:27

    בממשלת מעבר, גם מינוי שופטים אפשרי.

    מדובר בתרגיל מסריח.

  • 10.

    פרופ' פרידמן יירשם כגדול מהרסי החוק והמשפט בישראל (ל''ת)

    אי אפשר לקחת לו את זה, 22/09/08 16:27

    • למה ? כי קראת את זה בדן מרגלית ?

      פנדה, 22/09/08 18:13

      אין לך מושג מה שאתה מדבר, גדולי המשפטנים בעולם כבר הכריזו על ישראל כדיקטטורה משפטית, ופרופ' פרידמן הוא דמוקרט ורפורמטור אמיתי. הבט בתגובות האנשים - פרידמן הוא הסיכוי היחיד להצלת כבודו של העליון.

  • 9.

    עריצות משפטית לאור היום ובלי בושה

    חיים, 22/09/08 16:26

    עצם אחדות הדעות של השופטים צריכים לעורר תמיהות לא מעטות. הם מתנהלים כמו מאםפיה לכל דבר.
    שרון היה מושחת בהרבה סדרי גודל מאולמרט אבל הוא לא נגע במערכת המשפט והיה יכול להמשיך לכהן לנצח. אולמרט מינה את רמון ואחריו את פרידמן והתוצאה היתה ידועה מראש.
    בקיצור אנו במסווה של דמוקרטיה תחת עריצות של כנופיית משפטנים.

    • אוי כמה טוב באוגנדה

      דוד ועקנין, 22/09/08 17:25

      מה המכנה המשוטף של כולם.נכון מאוד פולנים,
      תככנים ללא מוצא,נוכלים גם.שמור לי ומור לך.תחזירו את הילדים התימנים

      • אתה טועה, דוד. אתה לא נדפק בגלל שאתה מזרחי, אלא בגלל שאתה אנאלפאבית (ל''ת)

        אבי, 22/09/08 19:25

  • 8.

    נשיאת העליון מנהלת פוליטיקה בזויה (ל''ת)

    רואה נכוחה, 22/09/08 16:26

  • 7.

    פרסה! השמאל נכון להרס שלטון החוק ובלבד להשרידו בשלטון

    אלימלך-רחובות, 22/09/08 16:25

    לתמוך בעברייני קדימה לדורותיהם - שרון בניו אולמרט הנגבי רוחמה אפללו ושות'

    • איזה שמאל? מרצ וחד''ש באופוזיציה! על איזה שמאל אתה מדבר? (ל''ת)

      הימין משטה בציבור!, 22/09/08 17:24

  • 6.

    ==== ר-פ-ו-ב-ל-י-ק-ת ב-נ-נ-ו-ת ==== (ל''ת)

    ------ מושחתים !!!, 22/09/08 16:24

  • 5.

    מערכת המשפט ביזיונית. פרידמן - העם איתך! (ל''ת)

    עם ישראל, 22/09/08 16:24

    • ממש שוד לאור יום... נו באמת אלו שופטי ישראל ? (ל''ת)

      רובין הוד, 22/09/08 16:44

    • פרידמן רוצה להשליט את השחיתות כנורמה במדינה!

      הוא מגן על ההון!, 22/09/08 17:25

      חברה, טחו עיניכם מראות!

  • 4.

    אני בקדימה רק בגלל פרידמן!

    מ, 22/09/08 16:23

    לכל מי שנמאס מכוחו של בית-המשפט העליון,
    שיצטרף לקדימה.

    • גם אני! גם אני

      אסי אבוטבול, 22/09/08 16:29

      יחד עם כל עברייני קדימה

      • שניכם צריכים ללכת לרופא עיניים!

        א, 22/09/08 17:26

        פרידמן מייצג רק את המושחתים והעשירים שרודים בכם!

        • מה, והרופא עיניים ילמד אותנו לא להשתמש באירוניה? (ל''ת)

          אסי אבוטבול, 22/09/08 19:26

      • איזה ריח פווי

        הירש חברך לניקנוקים, 22/09/08 17:32

        גם אני בפנים בקדימה עם העברינים הפולנים,תחזירו ילדים תימנים

    • גם אני. בייניש חצופה (ל''ת)

      יוני, 22/09/08 17:24

  • 3.

    בייניש כמו אחרונת התגרניות בשוק

    חכם ששון, 22/09/08 16:23

    לא אחת כבייניש תפספס הזדמנות כזו כדי להשפיע על בחירת השופטים.
    צריך להוציא את השופטים מהועדה לבחירת השופטים. אין אח ורע בעולם המערבי לשיטה שבה השופטים בוחרים את השופטים החדשים - וכל זה ללא ניהול פרוטוקול וללא שקיפות.

    • בייניש עצמה היא בדלנית מעם ישראל,היא חיה בסרט בלונדיני. (ל''ת)

      סימה גורביץ.' ענתות., 22/09/08 16:41

  • 2.

    מי שחושש מהחוק חייב להרוס ולנתץ את העליון עם פרידמן-קדימה (ל''ת)

    אותלו, 22/09/08 16:21

    • רוב החוקים שהכנסת בזמן האחרון הם גזענות לשמה!

      לנקות את האורווה, 22/09/08 17:28

      אם לזה אתם חוק, אני קורא לזה חוקן לדמוקרטיה.

    • אני ישן בשקט.כי אני בן 85

      שעורי שמוחה, 22/09/08 18:38

      כול אמא שממה רצתה שהילד שלה יהיה עוד,רופא,שחקן,רק לא עבודה רבותי .הם הפולנים המציאו את הנוכלות עד כי לא יכלו להם בוורשה וזרקו אותם כאן הם ממשכים להרוס את המדינה .עצרו תלמדו לחיות ותתנו ליות.במלחמת העולם במשקופים החבתם זהב בזמן שלא היה מה לאכול זה ממש מה שאתם עושים גם כאן.חבל אין לי מדינה אחרת תפסיקו להרוס

  • 1.

    Supreme court in Israel

    ephi, 22/09/08 16:21

    a Jock, please call the Polish Paritz to be a Judge of jews

    • יאללה לך ללמוד לחטוב ענגלית KODEM

      אתה בדיחה כמו פרידמן!, 22/09/08 17:34

      עכשיו ברצינות:
      פרידמן רוצה למנות לשופטים את חברי המושחתים!

      בארה''ב נהוג שהנשיא ממנה שופטים ליליון במקום הפורשים מזיקנה, או מתים. כל ג'ורג' בוש נבחר בשנת 2000, כ''בעליון'' היו יותר שופטים שמונו על ידי רייגן ובוש האב, מאשר שופטים שמונו על יד קלינטון.
      הם החליטו לתת לו את הנשיאות, למרות שהפסיד את הבחירות בפלורידה.

      • איזה קטע שהדיון נפל ביום ההתפטרות של אולמרט . (ל''ת)

        לברי-מזל כדאי לשלוח לוטו., 23/09/08 11:12