• 78.

    מאוד מוזר

    אמיתי, 23/09/08 10:24

    יש 14 מילים בערבית לבטא פעילות הומוסקסואלית ואתם מוחים כנגדה?

  • 77.

    מקום כזה יש לחבד לא הבדלי מין דת וגזע עלנו לכבד אחד את השני

    פקק תנועה קרית ביאליק, 22/09/08 14:15

    וכך יהיו פחות בעיות ומתחים בעולמנו .

  • 76.

    על המושג רגישות

    יהודי אמיתי, 22/09/08 01:03

    ערב טוב ושלום לכל מי שיקרא את התגובה שלי . זה פשוט מזעזע לקרוא את התגובות שכתבו כאן המגיבים . ציטוטים ממש דומים ניתן למצוא במקומות חשוכים ונוראיים בהיסטוריה האנושית שאנו היהודים בטוח לא רוצים להיות דומים להם בשום פנים ואופן . ידידי מדובר פה על מקום קדוש בעיני מאות אלפי אנשים . גם אם לנו הוא לא ?
    לדעתי רצויי למנוע את האסון הבא ויפה שעה אחת קודם . חשבתם איך זה ייראה במקומות אחרים בעולם ? אני אומר לכם שלנו כיהודים וכבני אדם זה בטוח לא עושה טוב .יש להם את כל הגן , למה זה חייב להיות על הקברים ????

    • מה נסגר אתכם - שלולשים שנה לא מעניין אף אחד ואז (ל''ת)

      פתאום יש בחירות אז מרימים את הראש? - בולשיט!, 22/09/08 11:03

  • 75.

    חילופי שטחים עכשיו!!!

    מני, 21/09/08 22:28

    שתי מדינות: כמה שיותר יהודים וכמה שפחות ערבים בישראל, כמה שפחות יהודים (אם בכלל) בפלסטין.
    למסור חזרה את המשולש, מזרח י-ם ועוד מקומות לא -יהודים - עכשיו, לפני שיהיה מאוחר.

  • 74.

    תשובה ל-73

    מישהי, 21/09/08 20:34

    אין בעיה, אפשר חילופי אוכלוסין.. השאלה, איפה אתה רוצה לגור?? אתה רוצה לחזור מאיפה שהגעת?? אולי מגרמניה, פולין, מצרים??? אין בעיה.. אבל הערבים ימשיכו להישאר כאן כי זאת המולדת שלהם לפני שאתה ידעת לומר אמא..

  • 73.

    חילופי שטחים ואוכלוסין (כולל המתים) עכשיוו !!! (ל''ת)

    נמאס ממחבלים פלסטינים תושבי ישראל !!!, 21/09/08 14:42

  • 72.

    יאללה סמי

    אלה, 21/09/08 14:25

    כל הכבוד סמי, אני זוכרת אותך מהאונברסיטה ובטוחה שאתה הדובר הכי טוב לענייני יפו...

  • 71.

    משרד הדתות

    סתם מישהי, 21/09/08 14:11

    משרד הדתות עשה ועושה עבודה מדהימה בחילול המקומות הקדושים של המוסלמים. חבל שכל העולם לא בא לראות וללמוד איך עושים היהודים דמוקרטיה!!!

  • 70.

    גאה

    מושיקו ההומו, 21/09/08 14:08

    אם שמתם לב הקהילה לא נתקפה כאן בכלל...

  • 69.

    אני ממש לא שמלאני

    אבי, 21/09/08 14:01

    אבל עדיין בושה וחרפה על מדינת ישראל ועל כל יהודי נאור שנותן יד בחילול מקום קדוש !

  • 68.

    הומוסקסואלים ערבים

    מישהי, 21/09/08 14:00

    גם אם רוב הבאים לשם הם ערבים או מוסלמים מ זה אומר? הכתבה לא פונה להומוסקסואלים יהודים או ערבים היא פונה לכולם...לא הבנתי איזה מלחמה אתם רואים פה??? ''ערבים נגד ערבים''? ערבים נגד הומואים? חבר'ה הבנת הנקרא!!!!

  • 67.

    מעניין באמת...

    ערביה, 21/09/08 13:57

    מעניין אם זה היה בית קברות יהודי בגרמניה איך הייתם מגיבים?

    • ברת ערביה פלסטינית! בני עמך מקימים את מדינתם בשטחים-לכי לעזור להם- (ל''ת)

      ועזבי אותנו בשקט! לא רוצים אתכם במדינת היהודים!, 21/09/08 14:37

      • כך אתם כאשר לא יודעים לענות תוקפים---- (ל''ת)

        אחמד הנצראתי, 21/09/08 16:38

        • לא חשוב

          נילי, 22/09/08 01:22

          צודק גם אני אחתום על עצומה שינקו את הפגע הזה שפוגע בכולנו. יהודים ערבים דתיים ולא משנה .
          פשוט להפוך את הגן הזה לפינת חמד לאנשים ילדים תיירים ויבוא שלום על כולם זהן הכי טוב אל תנסו סתם ללבות הבנאדם צודק ואני מודה לו על כך

    • היינו מגיבים כמוכם (ל''ת)

      מנחם, 22/09/08 18:09

  • 66.

    הזוי....

    nataly, 21/09/08 13:55

    מדהימה הרגישות של הקוראים פה!

    • לא אוהבים מחבלים שונאי ישראל! זה הכל! (ל''ת)

      יוני ציוני, 21/09/08 14:38

  • 65.

    להתחשב ברגשות המוסלמים

    דורון, 21/09/08 13:44

    תחשבו מה היינו עושים אם היה מדובר בבית קברות יהודי. יש לכבד את איזור בית הקברות הנוכחי בגן העצמאות ורצוי שהוא יוקף גדר שלא תאפשר כניסת אנשים לא רצויים וחילול קברים.
    מובן שלא מדובר בכל גן העצמאות, אלא רק בשטח בית הקברות במיקומו הנוכחי.

    • שיקחו את עצמם ואת המתים שלהם-ושכולם יעברו לעזה ורמאללה-אל בני עמם! (ל''ת)

      איש שמאל לשעבר-שהתפכח, 21/09/08 14:40

    • בבית קברות יהודי - עדיף . יש לפחות פרחים , דשה , ספסלים ..... (ל''ת)

      ---סקס , סמים , רוקנרול ושיש ........., 21/09/08 14:48

    • אם היה מדובר בבית קברות יהודי,היינו בולעים את הרוק ושותקים(במקרה הטוב)

      י, 21/09/08 17:25

      כמו במקרה של קבר יוסף.
      במקרה הרע השמאל כבר היה דואג לזלזל בחשיבות הקבר והיה אומר שעדיף שיחולל קבר עתיק מאשר ''שישפך עוד דם''

    • ל65 אתה מדבר זהב

      אחמד, 21/09/08 22:17

      אתה מדבר זהב אחי

  • 64.

    רוב ההומואים בגן העצמאות הם ערבים-אז מה זה ערבים נגד ערבים?... מצחיק.. (ל''ת)

    דן האגזוזן, 21/09/08 13:39

  • 63.

    לא הורדנו את שחאדה ומשפחתו עם פצצה של טון? אז איך הוא מדבר??? (ל''ת)

    סיכול ממוקד עכשיוו !!!, 21/09/08 13:37

  • 62.

    הסלמה? בואו נראה! יש לנו אתכם חשבון פתוח מאירועי אוקטובר! (ל''ת)

    תהיו גברים ותתחילו אנחנו מחכים! אנשי חולון-בתים, 21/09/08 13:35

    • בינתיים אתם מתאמנים יפה אחד על השני

      חאלד, 22/09/08 00:03

      ערסים .

  • 61.

    ליבני הבטיחה לפני חצי שנה! שכשתקום מדינה פלסטינית-היא תעביר את (ל''ת)

    הפלסטינים תושבי ישראל-לבני עמם מעבר לגדר! נו-נראה!, 21/09/08 13:32

  • 60.

    פחחחחחח

    ברק, 21/09/08 13:29

    עכשיו הם נזכרו?? מי הולך לגן בכלל, מאז שיש אטרף דייטינג?

  • 59.

    לכל הפלסטינים תושבי ישראל! (גם יפו) כנסו!

    דודי, 21/09/08 13:24

    הפלסטינים תושבי ישראל-לעולם יתמכו ויעזרו לבני עמם שמעבר לגבול-ברצונם לשלוט בכל פלסטין הגדולה לשיטתם.
    לאומיותם-חזקה אפילו יותר משלנו. ולעולם ליבם יהיה עם הצד שכנגד-זה פשוט טבעי-גם אתם הייתם נוהגים כך!.
    הפתרון היחידי שיציל אותנו את מדינת ישראל מהיכחדותה,-הוא גבול איתן-שמפריד בין פלסטין הפלסטינית(מוסלמית בעיקר) לבין ישראל היהודית ציונית!.
    הפרדה מוחלטת,-זה אומר גם חילופי שטחים! ואוכלוסין!, כן כן-זה קשה לעיקול .אבל אין פתרון אחר-מקרים דומים בהיסטוריה נפתרו רק כך (הודו-פקיסטן.גרמניה-צ''כיה. ועוד.).
    כל עוד מיעוט מורד בשלטון הרוב ורוצה בהשמדתו,-עתידו גמור באותה מדינה-ועתידו במדינה משלו עם בני עמו ולאומיותו!.
    אין עתיד לאוכלוסייה שחיה בתוך מדינה שאותה היא רוצה להשמיד!.
    לא היה אף פעם דבר כזה שהצליח!, וככל הנראה גם לא יהיה!
    בכל המקרים הפרדה משמעותית הייתה נחוצה!.
    חשבנו (גם אני) אולי אצלנו זה יצליח!, לא!, זה לא הצליח!. עשרות אלפי הגופות משני הצדדים יעידו על כך!.
    ואחרי חשבון נפש מעמיק וקשה,!-הכרתי בעובדה הזו!.
    -גם במקרה הזה,-הפעולה תגרום לזעזוע עמוק אצלנו-ובעולם כולו!.
    -אם בגלל אנשי שמאל, שחפצים במדינת כל אזרחיה,(כלומר מדינה פלסטינית במקום ישראל!).
    אם בגלל הפלסטינים תושבי ישראל, שינקטו בטרור סטייל חמאס- כדי לעצור זאת!.
    אם זאת אנשי ימין,-שלא ירצו להתכנס לגבולות בטוחים,-וחזון ישראל השלמה עוד יבער בדמם!.
    וכמובן העולם מבחוץ,-שגם ככה חלק גדול ממנו שונא את ישראל!.
    אבל זה יקרה, אין פתרון אחר!, אין!.
    כל אפשרות אחרת ,תוביל-להכחדתה של ישראל כמדינה יהודית ועצמאית!.
    במוקדם או במאוחר,-ישראל תחדל להתקיים אם לא נעשה זאת!.
    וככל שנתעלם,-נטמון תראש בחו,ל-לא נרצה להבין,-זה רק ילך ויחמיר!.
    למי שראה את הסדרה- ''התרחיש'' בערוץ 10-יוכל אולי יותר להבין על מה אני מדבר!.
    זו המציאות חברים!, זו האמת שלי!, אני הכרתי בה! ,ואני פועל לפיה!,
    ואתם?

    • צודק מליוני אחוזים !!! כל הכבוד !!! (ל''ת)

      ציוני., 21/09/08 14:43

  • 58.

    חילופי שטחים ואוכלוסין עשיוו ! (ל''ת)

    שהפלסטינים בישראל-יעברו לגור עם בני עמם-בשטחים!, 21/09/08 13:15

  • 57.

    זה באמת נכון! גם בגן וולובסקי-קרני ובמנהרות המחברות אותו לתחנת הרכבת

    עמוס, 21/09/08 13:02

    רכבת מרכז (ארלוזורוב) - יש מעוז של הומוסקסואלים.. פשוט נורא! עוברים במקום מטבע הדברים של מקום ראשי (ליד תחנת הרכבת) כאשר כל הסביבה רוחשת טיפוסים מגעילים.

  • 56.

    לא עוזבים את גן העצמאות !!

    הומו, 21/09/08 12:55

    יש שם רוח נעימה מהים והרבה שיחים.
    באחותי, פשוט גורג'ס שם.
    זה ממש ספלנדיד עם אוחצ'ות סטייל מיני כוניפות.
    מת על המקום הזה.
    וזלין שולטטטטטטטטטטטטט !

  • 55.

    איזה קטע עם כל הימנים החשוכים כאן...

    ריקי, 21/09/08 12:48

    המאמר מציג חילוקי דעות בין ערבים והומואים והימנים פשוט לא יכולים לבחור צד.
    מצד אחד שונאים ערבים, מצד שני סובלים מהומופוביה קשה...
    אז מה עושים? מאשימים, כמו תמיד, את השמאל חחחח:-))

    • השמאלנים שנושכים כריות בבית קברות חשוך - הם החשוכים ... (ל''ת)

      ועוד בבית קברות של מוסלמים --- פטריוטים עד הסוף .., 21/09/08 13:14

    • נכון! הסמול הוא השפל באויבי ישראל עקב תמיכתם בטרור! הם הראשונים להיענש (ל''ת)

      דורה, 21/09/08 13:22

    • כנס ואולי תבין (למרות שלשמאלנים קשה להבין)

      ימני, 21/09/08 13:48

      אף אחד לא שונא הומואים. אף אחד גם לא שונא ערבים. כן יש בעיה עם התנהגות חריגה ולפעמים מסוכנת - שתתפלא באה ךרוב מהכיוון של הערבים. עכשיו תתאמץ ותנסה להבין : לי אישית אין שום בעיה עם שום הומו. אבל(!!!) שיעשה מה שהוא רוצה בתוך הבית שלו (כמו שזה מגעיל לראות גבר ואישה מתחרמנים בחוץ). אין לי בעיה אישית עם שום ערבי אבל יש לי בעיה שהוא בוחר להוציא אי-אלו תסכולים בצורה אלימה כנגד אנשים שלא קשורים לבעיה שלו.
      ועכשיו לשורה התחתונה - השמאל כ''כ בעד הזכות של ההומואים להז*** איפה שבא להם, והוא גם בעד הזכות של הערבים להתפרע איפה שבא להם. אני עלול לשלם את המחיר.לא בא לי לשלם את המחיר הזה אז אני אגן על עצמי והערבוש הראשון שינסה לזרוק עליי אבן יקבל כדור בראש. ואז אנשים יפים כמוך לא יבינו למה ''ערבי תמים שהלך לקטוף פרחים'' מת. והמעגל ימשך....
      מי אשם? כן!!! השמאל!!!! תחליטו - או זכויות להומואים או זכויות לערבים ששוללים הומואים. אין גם וגם!!! זה פשוט לא עובד.
      הבנת שמאלני?

  • 54.

    הוא מאיים בהסלמה? חצוף!

    אלון, 21/09/08 12:37

    נראה אותך בא לגן שפיגל ומנסה לעשות משהוא, גיבור גדול על ההומואים, זה שהנציג שלנו (איתי פנקס) ניכשל ביצוג שלנו ועף בגלל חוסר מעש מהמועצה לא נותן לך זכות להשתלח בהומואים ותהיה בטוח שאם תעיז לאיים או לעשות לנו משהו נגיב באותה צורה ואף חריפה יותר, ראה הוזהרת!!!

    • מה אתה חושב , זה חרדים חננות ? (ל''ת)

      יש לך פה עסק עם החמאס, 21/09/08 14:01

  • 53.

    יהודים נחמדים, אל תעירו את הדב משינתו, כי הדב יותר חזק ממה שאתה חושבים

    טארק, 21/09/08 12:06

    לצערי, היהודים תמיד התגרו בדברים גדולים עליהם, זוכרים את העבר הלא רחוק, בשנות ה- 30, לפני כן גם, עם הספרדים, עם הרוסים, ועכשיו בא תורם של הערבים, שמעולם לא היה להם עניין נגד היהודים, אבל אלוהים ישמור ממה שהולך לקרות כאן.

    • טארק אתה עוד ממערב לירדן? לא למדת לקח מ 48? (ל''ת)

      אביגדור, 21/09/08 13:11

    • האיסלאם הפאשיסטי-הוא איום לעולם כולו!-אתם תרבות מעוותת של סגידה למוות (ל''ת)

      בכל תולדות המין האנושי לא היו מפלצות כאלה-חוץ מ-.., 21/09/08 13:14

    • טארק , חכה לי הערב ..... כניסה ב' ,שורה מס' 5 ... (ל''ת)

      ז . שושי ., 21/09/08 14:51

    • טארק: פיי ואיי-וואיי. אנחנו רועדים מפחד! פיי-וואיי-וואיי!

      עלי-בבה, 21/09/08 15:35

      אז מה אתה אומר, שהתגרינו בספרדים וברוסים? ובנאצים בשנות ה-30? רק על הלכלוך הזה צריך להעיף אותך מהמדינה שלנו. יחד עם השייח המנוול שלכם. רואה את התגובות כאן? זהו! עכשיו זה לא שנות ה-90 עם ה''שלום'' ו''דו-קיום'' ומר''צ. רוצה סכסוך? תקבל! נגבה מכם גם ריבית על שנות ה-90 העליזות!

  • 52.

    עשיתי את זה עם עשרות מוסלמים שם על מה הם מדברים בכלל?! (ל''ת)

    עמית רומם, 21/09/08 12:04

  • 51.

    אבל רוב ההומואים שם הם צעירים ערבים

    אלכס, 21/09/08 11:52

    בגן העצמאות ובגן שפיגל רוב ההומואים הם ערבים. זאת עובדה.

  • 50.

    פחח..חצי מה''פעילים'' שם הם ערבים- הם באים לשם כי הם לא יכולים לעשות את (ל''ת)

    זה בכפר שלהם-הרי ישחטו אותם. די להתבכיין כל הזמן., 21/09/08 11:48

  • 49.

    אין שום נקודה בארץ שאין בה בית קברות יהודי ומוסלמי

    אלון, 21/09/08 11:43

    אי אפשר לחיות ככה.

  • 48.

    למה רוב כותבי התגובות לא יכולים בלי שיוציאו שנאה ערבים או מוסלימים

    אחמד הנצראתי, 21/09/08 11:38

    מתוך ליבם למה למהר ! זה עניין של מחלה שקוראים לה הומואים ומהם יש גם ערבים אז למה אתם עושים העניין יהודים לערבים !!די עם שנאה עיוורת !!!!

    • למה אתה לא יכול בלי להוציא שנאה על הומואים (ל''ת)

      אחמד הנאבלוסי, 21/09/08 13:12

    • אבל המוסלמים הפלסטינים בישראל-לא שייכים לפה-אתם שייכים לעזה!הבנת?

      לא רוצים אתכם פה-לכו לבני עמכם!! באארררררהההה !!!, 21/09/08 13:47

      עם של טרוריסטים מעוותים !

  • 47.

    ערבים מקומכם בגן עדן כאן זו ארץ של יהודים (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 21/09/08 11:35

  • 46.

    בית העלמין כבר לא קדוש אצל המוסלמים הפעם האחרונה שקברו שם לפני 60 שנה

    עמיר, 21/09/08 11:33

    וקדושת בית העלמין מוסלמי הוא 40 שנה לאחר הקבורה האחרונה ומזמן לא קברו שם אז שהמוסלמים מיפו יפסיקו לבלבל את המוח ואם הוא כ''כ חשוב להם אז שיטפלו בו ושלא יראה כמו פח אשפה אחד גדול

  • 45.

    תל אביב

    ר, 21/09/08 11:33

    חחחחחחחחחחחחח..............הרוב שם זה צעירים ערביים.......אני עובר שם כל יום בדרך לים וכל פעם אני מהרהר במסכנים האלו שבטח מנודים ומוחרמים ע''י קהילתם

  • 44.

    ככה זה ככל שיש יותר שמאלנים כאן,הערבים ידרשו יותר

    מה זה משנה, 21/09/08 11:06

    וזה מה שאתם לא מבינים.הכל מרשים להם.חבל שאנחנו כאלה תבוסתניים.

  • 43.

    קשה לי לדמיין כמה קברים חיללתם בשם האיסלאם שרואה רק את עצמו

    ארז, 21/09/08 11:01

    חילול קברים הוא דבר פסול, אבל א' גן העצמאות חסום כבר כמה חודשים - מה פתאום נזכרתם עכשיו - אולי הרגשתם שלא חירחרתם מלחמה מספיק זמן והגיע הזמן לכך
    ב' ביום שאתם תפסיקו לרקוד (ואתם אכן רוקדים פשוטו כמשמעו) על דם של יהודים, אולי אז יתחשבו בכם יותר - נאה דורש - נאה מקיים

  • 42.

    בוקר טוב,התעוררתם? (ל''ת)

    אורית, 21/09/08 10:57

  • 41.

    ערבים לא לאיים בבקשה!! בעלי הבית יעשו ככל שרוצים בביתם!! (ל''ת)

    מיקו, 21/09/08 10:51

  • 40.

    שער הרחמים נחסם ע''י קברי מוסלמים,בכוונה.לכן מצווה,לחללם.

    דעת, 21/09/08 10:29

    בירושלים חסם איזה שך סולימן את שער באו של המשיח ע''י הקמת בית קברות מוסלמי.מי שלא מכבד,ואף גורעה מכך,וובכוונה רע.אין רחמים אליו.השימוש הנלוז בקברי המוסלמים הומצע על ידם ולמענם.אין שום עניין לכבוד קברי האיסלם,להפך מצווה לחללם.

  • 39.

    כל הארץ הזאת היא בית קברות אחד גדול (ל''ת)

    ארז, 21/09/08 10:29

  • 38.

    באמת? מתיחות ושנאה? איזה פחד

    אבי, 21/09/08 10:25

    במה אתה מאיים, בזה שתתחילו לשנוא יהודים או בזה שכולנו ביחד נשנא הומואים? מפחיד, באמת. שנאה עוד תשנה את גן העדן שאנחנו חיים בו. האמת היא שאתה צודק - מין וקברים לא צריכים להיות במתחם משותף - אבל די עם האיומים האלה. לזרוע שנאה ולהסית לאלימות אתם יודעים גם בלי סיבה, אז תחליטו אם אתם רוצים לפתור בעיות או להעמיק את הקרעים. כמו שאתה מאיים, פשוט בא לי שידחו כל דרישה שלך, מוצדקת או לא מוצדקת.

  • 37.

    מישהו מוכן להגיד איפה זה גן שפיגל? (ל''ת)

    אלכס, 21/09/08 10:23

  • 36.

    מי שלא מוצא חן בעיניו שיישתה מים מים המלח (ל''ת)

    יוסי, 21/09/08 10:23

  • 35.

    אם לא טוב להם שיעברו דירה לירדן,יש שם רוב ''פלשתינאי'' (ל''ת)

    בדואי, 21/09/08 10:20

  • 34.

    זו המדינה של עם הסגולה

    נח, 21/09/08 10:20

    במדינה הזאת אין חוק וסדר.וקורבנות תאונות דרכים זה נורמאלי?שבממשלה יושבים כל כך הרבה שעוברים עבירות ,בכל השטחים.זה יותר טוב?
    צריך להסביר לערבים,שגם בעזה זה לא יותר טוב .ושזו המדינה,של עם הסגולה

  • 33.

    אין לי מקום יותר טוב לעשות את זה!!!

    מאיר, 21/09/08 10:20

    אני כבר 7 שנים שם ערב ערב.
    המקום הכי טוב בשבילי מול הים. קצת כואב אז מביטים לים וזה מרגיע.
    אני תמיד ישאר שם!!!
    לא ננטוש את אדמתנו הורוודה

  • 32.

    סמי אבו שחאדה חוצפן.

    תל אביבי, 21/09/08 10:16

    ילד התפנוקים של הממסד השמאלני.
    באוניברסיטה הוא היה ערבי המחמד של מרצי השמאל הרדיקלי.
    כנראה שהוא לא ממש הבין את הרעיונות שלהם או שהם לא הבינו כל כך את סמי.
    רצו אחוות עמים וקיבלו עוד לאומן ערבי אולטרא קיצוני שיכול לרוץ לבחירות ברשימה של הכוחות ה''חילוניים'' בקרב הערבים (בל''ד וחד''ש), אבל משום מה לקדם ולהתנהג כמו רשימה של איסלאם אולטרא רדיקלי בן ברית של הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית...

    • קנאה

      אחסאן, 22/09/08 00:23

      כנראה שאתה מקנא מאד בסמי והיית רוצה להיות כמותו אך לא הלך לך כי אין לך את הכריזמה והפרגמטיות של סמי. המרצים יודעים לזהות פוטנציאל והאיש נועד לגדולות אז תאכל את הלב בשקט.

  • 31.

    אין שום סיבה שהומואים יעשו שם מין. שיעשו בבית.

    שרון, 21/09/08 10:15

    מה עם ילדים שמסתובבים שם? זה מסוכן . צריך להעיף אותם משם

    • תגובה נבונה חכמה ומכובדת-ריקה מכל ריח של גזענות-מלאה בהרגשות באותה (ל''ת)

      בעיה----''אחמד''הנצראתי, 21/09/08 11:02

      • אחמד , מה אתה עושה בנצרת ? היא של הנוצרים ... לא ? (ל''ת)

        ח'ורי . ג' . נצרת ., 21/09/08 11:19

        • אין לי זמן בשביל קטן גמד כמוך פחדן עלוב -יבוא יומך ממזר (ל''ת)

          אחמד הנצראתי, 21/09/08 13:17

    • 75

      רונן, 21/09/08 12:44

      אפשר לעשות את זה בסאונה באלנבי.

    • יש

      חוזליטו, 21/09/08 12:55

      יש בתי מלון לדברים האילו- מגעילים

  • 30.

    אין שום סיבה שהומואים יעשו שם מין. שיעשו בבית.

    שרון, 21/09/08 10:14

    מה עם ילדים שמסתובבים שם? זה מסוכן . צריך להעיף אותם משם

  • 29.

    מה שנעשה לבית הקברות

    נח, 21/09/08 10:08

    מה שהיה פעם בגן העצמאות זו חזירות מטופשת .איזו צעקה גדולה ומרה קמה תמיד שבית קברות יהודי איפושהו בעולם ,מישהו מחלל.
    יש לכבד כל דת,ואת מנהגיה.יש לאלתר לשפץ את בית הקברות!!!!!!!

    • לא ניתן לגזור גזירה שווה

      יפה, 21/09/08 11:39

      על בתי קברות מוסלמים ועל בתי קברות
      יהודים והסיבה: בקרב המוסלמים נפוץ
      המנהג של הזזת מיקום בתי קברות שלהם,
      למקום אחר אם רוצים לבנות שם משהו אחר,
      בתי מגורים או סתם מבנים לצרכים אחרים.
      אצל יהודים לא מקובל להזיז קברים.
      בשנים האחרונות נפוץ הנוהג הנפסד של
      פוליטיקאים מוסלמים מסורתיים לעכב עבודות
      בניה פרטית של אנשים שרכשו במיטב כספם
      ובאופן חוקי חלקות אדמה בישובים שונים
      בארץ. הם צצים משום מקום עם טענה שהמקום
      שימש כבית קברות מוסלמי ולכן לא ניתן
      לבנות דבר על אותו שטח. הם מוציאים חדשות
      לבקרים צווי מניעה ומונעים מאנשים לממש
      את הנכס שנקנה בצורה חוקית על ידם. המדובר
      כמובן במוסלמים, שבשבילם הכל כשר כדי למנוע
      התיישבות יהודית בארץ (גם בתוך הקו הירוק)
      בישובים ערביים בארץ בכל פעם שהם רוצים
      לבנות הם מזיזים את מיקום בית הקברות
      המקומי כדי שלא יפריע, אך כאשר מדובר
      ביהודים הם מתעטפים בצדקנות.

      וחוץ מזה מה שנעשה על ידי הירדנים בזמנו
      בהר הזיתים בירושלים הוא ביזוי אמיתי של
      המת לקחו את מצבות השיש של בית הקברות
      היהודי והשתמשו בו לריצוף בתי שימוש.

      למרות כל האמור לעיל אני חושבת שכן יש
      להתחשב בציבור המוסלמי ולא להעתיק את
      הפעילות ההומוסקסואלית לגן שפיגל, ששם כפי
      שהבנתי מצוי בית הקברות המוסלמי.

      • א להתחשב ולא כלום -הם מחבלים תומכי חמאס-ומקומם לא פה! (ל''ת)

        ושיקחו איתם גם את קבריהם !!! טפווווו, 21/09/08 14:48

  • 28.

    גם פוליטיקאי מוסלמי הוא פוליטיקאי

    אורן, 21/09/08 10:01

    אחרי 60 שנה וחודש לפני הבחירות, פתאום הנושא מדיר שינה מעיניך? כמה קולות שווים הנדודי שינה שלך? כל הפוליטיקאים אותו דבר - יהודים, מוסלמים, ימני, שמאלני - כולם אותו זבל.

  • 27.

    ועוד לחשוב שההומואים הם פרו ערבים... (ל''ת)

    י, 21/09/08 10:00

  • 26.

    לא יאומן! לא משנה מה נושא הכתבה...הלאומנים תמיד יאשימו את השמאל

    איל, 21/09/08 10:00

    קורא את התגובות ופשוט לא מאמין!!!
    הערבים מוחים על פעילות הומוסקסואלית בבית קברות והלאומנים היהודים ישר תוקפים את השמאל!! ציבור הזוי ומטונף שכל מטרתו ליבוי השנאה!

    • קודם תלמד לכתוב

      יא סמולני אפס, 21/09/08 10:30

      כותבים סמול ולא שמאל.
      הסמול הוא תנועה ששורשיה במפלגה הנאצית, כיום בישראל יש מספר אלפים יהודונאצים שפועלים תחת מסווה של ''שלום'' לחיסול ארץ ישראל כמדינת היהודים ההיסטורית.

      ''שמאל'' היא מילה שמציינת כיוון.
      למשל: ''סע עד הים ואז פנה שמאלה, לך ישר עד עזה ותשאר שם.''

      • סחטיין אחי :) (ל''ת)

        סמולנים הביתה, 21/09/08 10:51

      • מקווה שאתה מתלוצץ

        ימנית, 21/09/08 11:24

        שמאל כותבים שמאל ולא סמול. נכון, שמאל
        זה כיוון, אבל, בפוליטיקה משתמשים בזה
        כביטוי לנטיה פוליטית. הנטיה שלך היא או שמאלית או ימנית או שאתה בעל דעות של מרכז.

        • קודם תלמדי גם את לכתוב

          יא סמולנית אפסית, 21/09/08 11:46

          שמאל פוליטי היא תנועה עם מצע חברתי-סוציאלי
          סמול פוליטי ישראלי היא תנועה אנטי יהודית שתומכת בארגוני בטרור וממוממנת על ידי גורמים איסלמים פאנטים ואירופאים נאצים.

          • טוב הרמה שלך די ברורה, למה יש לצפות מימני

            שמאלנית גאה, 21/09/08 12:43

            לידיעתך, הנאציזם היא מפלגה ימנית. תשאל את מנהיגי הלח''י שרצו לדון על הסכם איתם.

            • בל יש היום איסלאם פאשיסטי-שהסמול תומך בו-מה שהופך את הסמולנים לימנים ק (ל''ת)

              האיסלאם הפאשיסטי קיים גם בישראל-בקרב פלסטיני ישראל, 21/09/08 13:29

          • הבהרה! כל ציוני משתמש בביטוי סמול(קטן) במקום שמאל0כדי להדגיש את (ל''ת)

            היעלמותו של הסמול-שבאמת באופן טבעי-הולך ונעלם!, 21/09/08 13:27

    • ם הסמול וגם פלסטינים תושבי ישראל-הם אויבים שמאיימים על קיום המדינה! (ל''ת)

      חילופי שטחים ואוכלוסין-עכשיוו !!!, 21/09/08 13:25

  • 25.

    מה בעצם הבעיה? הרי לא מדובר בעצמות יהודים...

    משה, 21/09/08 09:56

    אם היו מוצאים שם עצם יהודית אחת...כנראה שלא היינו זוכים לראות את מלון הילטון קם...

  • 24.

    איך כתבה כזאת מוציאה את כל ההומופובים הנבערים מהארון,

    ישראל ישראלי, 21/09/08 09:55

    כן, כו - כל מי שמגיב כאן בכזאת שינאה וזילזול כלפי השונה והאחר שידע שזה יחזור גם אליו! בדרך זו או אחרת כולנו שונים ומאוד נוח כשמתקיפים קבוצה זו או אחרת, להצטרף לנושאי הלפידים הבוערים. אבל גם אליכם זה יחזור כבומרנג!
    אין מה לעשות תמיד ישארו אנשים טיפשים תמיד יהיו, אני פשוט שונא טיפשות!

  • 23.

    מי בכלל ידע שזה היה בית קברות ????

    הומו ימני מחכה כבר לשלום, 21/09/08 09:54

    עכשיו לא אלך לשם ....

  • 22.

    יהודי ירושליים: די לחילול הקברים בהר הזיתים על ידי הערבים

    משה אהרוני, 21/09/08 09:52

    ודי לצביעות של הערבים.

  • 21.

    אף פעם לא ייגמרו להם התירוצים המצוצים מהאצבע לאלימות שלהם!!!

    יפואית, 21/09/08 09:52

    פתאום עכשיו הם נזכרו שיש שם קברים???? הפעילות ההומוסקסואלית בגן העצמאות מתרחשת כבר עשרות שנים שלא לדבר על בניית ההילטון. אז מה קרה עכשיו? נגמרו הסיבות האחרות לתירוץ האלימות שלהם???

    ומה שמפחיד זה שגם לשמאלנים אף פעם לא תיגמר השינאה העצמית והם ימשיכו למנף את השקרים והתירוצים של הערבים.

  • 20.

    אוי אוי אוי

    ארז, 21/09/08 09:48

    איפה הרגשות העדינים שלהם כשמוסלמים מחללים בתי קברות? כשמוסלמים שורפים בתי כנסת? כשמוסלמים יתחילו להתחשב בבני הדתות האחרות ולכבד אותם, הם יהיו זכאים לדרוש יחס זהה.

    • זה באמת נשמע כמו אוי אוי אוי - ושמעתי מישהו אומר קבר יוסף בשכם???? (ל''ת)

      שמשון שימשילי, 21/09/08 10:34

  • 19.

    ואקף לא גר כאן יותר,ישראל עכשיו.

    שושן, 21/09/08 09:43

    וואקף:בשלטון כוביש כמו שהערבים מתארים,לא היה צריך להשאיר זכר לוואקף ולמסדות האיסלם חלס לקישקושי האיסלם ,והמאוזין ,מה זה המואזין הזה עם לא הפרע לשלוות הציבור,מקומות קדושים לאיסלם,כאן זה לא אירן,ולא סוריה כאן בכלל לא צריך להיות איסלם.תגידו תודה שמדינתינו ישראל עוד לא הבינה אך לנהוג בכם,ובנתים אתם מנצלים את חופש הביטוי.בשביל לגרום לבילבול וכאוס.פו יהודים גרים רוצים להיתישר לפי מדינתנו תפדל,לא רוצים.סוריה מחכה לעולים,כמו גם אירן.

    • זה נכון כאן זה לא אירן ולא סוריה אבל לא לשכוח שכאן זה לא ישראל כאן

      אחמד הנצראתי, 21/09/08 11:18

      נעשתה ישראל! ולא את ולא הגדול ממך ולא המדינה שלך בעזרת ארצות הברית וכל העולם יכולים לעצור הפשיטה הרחבה של מה שמפחיד אותך ''האיסלאם'' עוד תראה!או תראי לא חשוב!!!

  • 18.

    חח.. הערבים נגד ההומואים, מעניין במי התשקורת תתמוך (ל''ת)

    חיים, 21/09/08 09:39

    • באמת שאלה טובה!!! LOL (ל''ת)

      ע., 21/09/08 09:52

  • 17.

    אני לא סובל אותם אבל הם צודקים

    רועי, 21/09/08 09:37

    שיכבדו את המתים ולא משנה איזה עדה הם , יש בתי מלונות לסקס לא צריך לחלל את זיכרם

  • 16.

    המוסלמים בעצמם בונים על הקברים שלהם כבר הרבה שנים

    נגד חילול קברים, 21/09/08 09:36

    ושלא יבלבלו במוח - הם למדו לאחרונה מאיתנו היהודים...

    זהו עוד כלי ניגוח שלהם בלבד שקם לאחרונה - מאז ומעולם בתי הקברות שלהם עזובים ואפילו מותר עלפי השריעה המוסלמית לבנות עליהם.

    הבניה זה לא העניין....

    • נכון . בתי הקברות שלהם ניראים כמו ערמת אבנים פזורות במידבר...... (ל''ת)

      --- זה עיניין פוליטי ............................., 21/09/08 10:18

  • 15.

    הסלמה?

    שי, 21/09/08 09:35

    על מה בדיוק תהייה הסלמה?, רק על האמירה הזאת לא הייתי נוקב אצבע נגד הומוסקסואלים, להפך הייתי מעודד אותם, מה הערבי הזה חושב לו? שהוא יכול לאיים עלינו? אין מה לעשות שימשיכו, אם אותו סמי רוצה שיטפל הוא בהומוסקסואלים.
    כלב בן כלב, מאיים עלינו בהסלמה, יהרגו אתכם בדיוק כמו בסכנין, אז גם על קברך יבוא הומואים חחחחחחחחח

    • בדרך כלל המדענים גילו שכל מי שמדבר בצורה שלך הוא מבפנים פחדן

      אחמד הנצראתי, 21/09/08 11:24

      כותב מתרגש ורועד בזמן הכתיבה ! ריק מבפנים !

      • חמד -יום הדין מקרב!! שוואיה שוואיה! כול כאלב ביג'' יומו! טפוווו (ל''ת)

        חילופי שטחים ואוכלוסין עכשיוו !!!, 21/09/08 14:51

  • 14.

    חכו הם עוד יידרשו שבנותינו תלכנה עם רעלות -הם פשוט מריחים את חולשתנו (ל''ת)

    י.א, 21/09/08 09:26

  • 13.

    חכו הם עוד יידרשו שבנותינו תלכנה עם רעלות -הם פשוט מריחים את חולשתנו (ל''ת)

    י.א, 21/09/08 09:25

  • 12.

    יזדיינו בתחת

    שהערבים האלה, 21/09/08 09:23

    ויביאו קבלות

  • 11.

    המתים והחיים

    יפואי לשעבר, 21/09/08 09:18

    כילד יפואי שרק רצה לימכור סברס בחופש הגדול הותקפתי בידי ילדים ערבים עים סכין!!לצערי עד היום לא השתנה דבר אים לא נאמר החמיר !!! הגישה של ערביי יפו לא פחות גרוע מחמס בשינאתה ודבר ראשון זה ליתקוף בדרך המגעילה ביותר כדי להשיג מטרות ולא משנה במה נעזרים . לצערי הפעם זה במתים !!!!!

  • 10.

    אני מציע שכיוון שכל הארץ שייכת להם פשוט נקום ונלך למקום אחר...

    תומר, 21/09/08 09:17

    איזו חוצפה ויוהרה. עפ''י הדברים האלה הם צריכים להסתלק מכאן וכמה שיותר מהר - שהרי מאז ימי התנ''ך, אלפי שנים לפני שנולד מוחמד והערבים חיו פה יהודים וישראל היא מקום קבורתם. חוצמזה? מה לערבי להסתובב בגן העצמאות, אלא אם כן הוא מחפש שעשועים????

  • 9.

    זה לא גן העצמאות זה גן שפיגל

    היסטוריון, 21/09/08 09:12

    בית הקברות המוסלמי נמצא בגן שפיגל, דרומה למלון הילטון. שם נמצא בית הקברות המוסלמי העתיק ולא היכן שממוקם גן העצמאות. תדייקו.מעבר לזה, גן העצמאות סגור כבר 8 חודשים והפעילות ההומוסקסואלית עברה לגן שפיגל וזה מה שעורר את חמתם של ערביי יפו.
    אגב, יש לא מעט ערבים שנוטלים חלק בפעילות ההומוסקסואלית הזו. זה טיפשי להאשים בזה רק את היהודים.

    • צודק. (ל''ת)

      תל אביבי, 21/09/08 11:50

  • 8.

    אין לי מושג במי לתמוך... (ל''ת)

    י, 21/09/08 09:11

  • 7.

    אנשים מגעילים ללא ערכים וחינוך לא מספיק המסיבות המתרוממות שלהם כל שנה

    א, 21/09/08 09:01

    שעיריית תל אביב תמצא פתרון לגועל הזה

    • הפתרון לגועל הוא שאנשים כמוך יעברו לגור באיראן (ל''ת)

      אבי, 21/09/08 10:27

  • 6.

    בלי קשר לקברים, זה פשוט מגעיל

    Stout Viking, 21/09/08 08:52

    מה קרה? ההומואים החליטו שהגן שייך לאבא שלהם? בתכלעס, חצי מהאזרחים בארץ מתנהגים כאילו העולם שייך לאבא שלהם, וזאת רק עוד דוגמא נוספת.

    גן ציבורי יועד לרווחת כלל התושבים - כדי שזקנים יוכלו להאכיל שם יונים ולשחק דומינו, כדי שאמהות יוכלו לבוא לשם עם הילדים לשחק עם ילדיהן הקטנים, וכל זאת מבלי חשש של להיתקל בקונדום משומש זרוק בתוך ארגז החול או בשטח הגן בכלל.

    גן ציבורי לא יועד להיות מקום למפגשים מהסוג האינטימי, אלא שבגן העצמאות המציאות אחרת. הגן לא רק משמש הומוסקסואלים למפגשים והכירות, אלא גם כמקום שבו חלקם מקיימים יחסי מין אשר חלק מהם מתקיימים במסגרת סחר בגוף האדם - זונות ממין זכר שבאים לשם להתפרנס, בהם גם קטינים אשר גורלם לא שפר עליהם.

    יש לשים קץ לביזוי של מקום זה, שבו נמצאות, בנוסף לקברים, גם אנדרטה לשלום ואנדרטה לטייסים והפעילות המתרחשת שם לאחר רדת החשיכה כלל לא מכבדת את המקום.

    אם הומוסקסואלים רוצים שהציבור יכבד אותם, שגם הם יכבדו את הציבור ואת חוקי מדינת ישראל האוסרים על קיום מפגשים מיניים במקום ציבורי. ושלא יבואו לי המסכנים שבוכים שרק כך הם יכולים להיפגש. אף אחד לא ירביץ היום לזוג גברים שהולכים יד ביד או מתנשקים ברחוב (לא בתל-אביב, אולי בירוחם). אם כל הכבוד לשיר של ג'ורג' מייקל הטוען שיותר נחמד להז***ן בחוץ, אבל לעשות זאת במקום ציבורי תוך כדי עבירה על החוק ופגיעה ברגשות הציבור זאת חזירות לשמה.

    נ.ב. אינני מפנה אצבע מאשימה לעבר כל הקהילה ההומוסקסואלית כי ברור לי שלא כל הומוסקסואל יורד לרמה של ללכת לגן הזה בשביל למצוא סטוץ ולהגשימו שם, וברצוני לבקש מהחלק השפוי בקהילה להילחם נגד תופעה מחליאה זו אשר מציגה את כלל הקהילה ההומוסקסואלית באור מאד לא מחמיא, בלשון המעטה.

    • מה אתה ככ לחוץ?? כבר מזמן אין שם באמת הומואים.. יש שם גינה וכלבים.. (ל''ת)

      זה רק קנטרנות ערבית טיפוסית.. ושילך לדחוף האבו טיז, 21/09/08 11:32

      • יש ויש

        Stout Viking, 21/09/08 17:39

        בחורף יש שם גם מלא זונות ממין זכר, רבים קטינים. יש איזו ניידת מתנדבים שמטפלת בהם, תשאל אותם אתה בעצמך והם יגידו לך.

    • 75

      רונן, 21/09/08 12:47

      יש מקום מפגש טוב לכך פרדייז אלנבי

  • 5.

    בסוף הדרך ,הם עוד יאסלמו את הסמולנים הטיפשים

    אנטוני הופקינס, 21/09/08 08:52

    לא מסוגלים לראות איך גונבים להם את המדינה מתחת לרגליים.

  • 4.

    יאללה ...כל השמאלנים התבוסתנים : '' אם זה היה בית קברות של יהודים ''?? (ל''ת)

    נו . איפה אתם ????, 21/09/08 08:48

  • 3.

    דווקא צודקים במקרה הזה

    יהודי, 21/09/08 08:48

    לא היינו רוצים שיקרה ההפך

  • 2.

    פעילות הומוסקסואלית בקרב המוסלמים --- מאוד שכיחה ........ (ל''ת)

    ---- אז מה הבעיה ????, 21/09/08 08:47

    • נכון

      מוחמד הנביא, 03/10/08 13:40

      גם פעילות מינית עם חמורים זה מאוד נפוץ אצלנו!!

  • 1.

    זה תרוץ שלהם ללבות את הרוחות ולנסות לגנוב מאיתנו אדמות! מה עם הקברים (ל''ת)

    של יהודים שחוללו ע''י ערבים? לסדור את הווקף!, 21/09/08 08:43