• 54.

    הישתגעתם

    אשר, 08/03/13 08:42

    אני קורא את זה ולא מאמין ליב ליבי עים המשפחות שלעולם לא יראו את ילדיהם מיתחתנים ו או מביאים ילדים מה שהמדינה עושה כאן זה לעודד רצח ועוד רצח,דמם של הנירצחים זועק מין האדמה,לא פלא שמדינת ישראל הפכה למערב הפרוע,לאומיים במדינה אין מה להפסיד אלא רק להרוויח,בבביייזזזיייוווןןן!!!

    IP: 77.126.103.98דווח על תגובה זו

  • 53.

    סיגלית ושחר

    נטלי, 19/05/12 16:04

    מותר להם להתייחד ולראות אחד את השני בחופשות הם נשואים ואני מכירה את סיגלית חיימוביץ מהכלא והיא אחלה בחורה

    IP: 85.65.95.199דווח על תגובה זו

    • סיגלית היא לא אחלה בחורה

      רב פקד ג'ורש , 28/08/12 18:45

      היא חלאה.

      IP: 79.182.36.237 דווח על תגובה זו

  • 52.

    שני סוגי דם

    עזרא, 24/11/08 13:17

    כל רוצח מתועב הוא רוצח שפך דם האדם באדם
    דמו יישפך

    IP: 217.132.170.19דווח על תגובה זו

  • 51.

    זוג פאתטיים (ל''ת)

    שימשיכו להרקב בכלא!!, 24/11/08 12:10


    IP: 93.172.240.47דווח על תגובה זו

  • 50.

    כל כך חבל שאין עונש מוות כאן!

    אבנר, 23/09/08 11:17

    לראות את הפרצוף הנורא של הרוצחת המתועבת הזאת ולהתפלץ!
    איזה סליחה ואיזה בטיח,והרוצח המטורף שהרג את חברו? כוכב נולד נתנו להם,פחחחח,להתחתן נתנו להם,ארורים יהיו עד יום מותם,שום רחמנות עליהם, לוא אני אביהם של הקורבנות האומללים לא היה נח עד יום מותי בנסיון להגיע אליהם...

    IP: 79.181.13.98דווח על תגובה זו

  • 49.

    מוטב שלא ''יתיחדו'', חלאות כאלה צריך להוציא מהמאגר הגנטי (ל''ת)

    מזרחן, 23/09/08 10:54


    IP: 88.195.164.214דווח על תגובה זו

  • 48.

    למה

    אמיתי, 23/09/08 10:08

    למה לרוצחים מגיע ללמוד באוניברסיטה?
    למה סמיר קונטאר נשוי?
    למה לפושעים יש ביקורי התייחדות?
    למה יגאל עמיר מחייך?
    המדינה שכחה שמי שמפר זכויותיו ופוגע פגיעה בחיי אחר לא מגיע לו כלום.
    אם היה עונש מוות לא היו עתירות לבג''צ.

    IP: 217.132.142.166דווח על תגובה זו

  • 47.

    יעל רוזמן יקרה

    נעה, 23/09/08 09:12

    צר לי על שאין בארץ עונש מוות, לו רק למקרים כאלה (ולדומיהם דוגמת רצח דרק רוט הי''ד).
    צר לי על שלנצח שמו של אסף היקר נכנך בתכריכי שמותיהם של שלושה חלאות האדם.
    כולי תקוה שהחלאה לא תקבל הקלות. היא אינה ראויה לדרוך על האדמה בה נטלה חיים ולטעמי אינה ראויה להסדר הנוח של סקס פעם בחודש והבאת חיים לעולם. היא את בחירתה שלה עשתה כבר ועליה לשלם על כך!

    IP: 132.66.223.130דווח על תגובה זו

  • 46.

    אני דווקא בעד לאפשר להם להיפגש... אבל רק לאחר שהנרצחים יוכלו לשוב..... (ל''ת)

    לבתיהם............, 23/09/08 08:14


    IP: 89.1.52.142דווח על תגובה זו

  • 45.

    זאת בדיוק הסיבה שבגללה צריך לתת עונש מוות לרוצחים (ל''ת)

    ., 22/09/08 22:44


    IP: 62.219.128.128דווח על תגובה זו

  • 44.

    לאסירים מגיעות זכויות בסיסיות ולא יותר

    דודי, 22/09/08 21:12

    מיטה, אוכל, אפשרות להתעמל, חומר קריאה - כן, חופשות, היכרויות, לימודים גבוהים - לא. אלו ממש לא זכויות יסוד.

    IP: 132.72.42.138דווח על תגובה זו

  • 43.

    הם לא רצחו ראש ממשלה ,אז רדו מהם בבקשה.

    אורן, 22/09/08 20:42

    השניים רצחו אנשים פשוטים מן הישוב כך שרשויות המדינה לא מוצאות לנכון להתעלל בהם,למה יגאל עמיר לא יוצא לחופשות והם כן?
    האם דמו של יצחק רבין ז''ל סמוק יותר מדמם של סתם אנשים?אני בטוח שלא זו היתה דעתו של יצחק.כל רוצח צריך לסבול בכלא ולא לזמר בכוכב נולד ובודאי שלא לצאת לחופשות(מחבלים שנשפטו על רצח לא יוצאים לחופשה בכפר ולא מתיחדים עם נשותיהם)כדאי שנפנים שפשע פלילי=טרור

    IP: 89.0.6.150דווח על תגובה זו

  • 42.

    Israeli Justice = Joke

    Amir, 22/09/08 16:23

    Murderers going on vacation, kohav nolad, marriage, sex. This is why we are all going to hell and the Arabs make fun of us and know they will win in the end.

    IP: 70.147.213.152דווח על תגובה זו

  • 41.

    לשרוף את שניהם חיים (ל''ת)

    אין צורך בדיונים, 22/09/08 15:35


    IP: 89.1.34.23דווח על תגובה זו

  • 40.

    בוודאי מערכת המישפט בישראל היא מערכת כושלת

    פקק תנועה קרית ביאליק, 22/09/08 14:06

    והרוצחים הללו הם בודאי .סטודנטים למדעי המדינה ומינהל ציבורי. כנראה שזה מגיע לנו . אחרת כול הדברים הללו .לא היו קורים .

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 39.

    ליבני משפחות הרוצחים=חייבים להתבייש=עליכם להתכחש להם=אחרת הם לא מבינים (ל''ת)

    נ.כהן הם חייבים להבין=את גודל הזוועה=אין לכם בושה!, 22/09/08 13:11


    IP: 89.1.203.57דווח על תגובה זו

  • 38.

    שום הקלה ושום הטבה - לא לדון בשום פנים בבקשותיהם!!! (ל''ת)

    נוני ת''א, 22/09/08 11:18


    IP: 192.116.221.2דווח על תגובה זו

  • 37.

    מה ההבדל בין ליהי גלוזמן למרגלית הר שפי?

    אנונימוס, 22/09/08 08:47

    הר שפי היא אחיינית של אמונה אלון, גיסתה של הרב מוטי אלון, אח של בני אלון יו''ר מולדת (לשעבר).

    ליהי גלוזמן היא אחיינית של נורית גלרון, אשתו של רפי רשף, אחיה של צלי רשף יו''ר שלום עכשיו.

    IP: 77.125.127.124דווח על תגובה זו

    • נכון

      מני, 22/09/08 17:44

      והזוג גלרון -רשף הופיע לכל הישיבות של בית המשפט,,כדי לחזק את רוחה,חולירות

      IP: 192.118.0.2 דווח על תגובה זו

    • עוד הבדל, מרגלית הר-שפי חפה מפשע, עמי איילון הודה בזאת

      מזרחן, 23/09/08 11:00

      אגב מדוע לא העמידו לדין את אבישי רביב, הפרובוקטור של השב''כ היהודי, שזיין ליגאל עמיר את המוח?

      IP: 88.195.164.214 דווח על תגובה זו

  • 36.

    כל הדיון בגלל שהם יהודים! (ובלי מספיק קשרים)

    אליהו, 22/09/08 08:37

    סמיר קונטר - התחתן ונהנה בכלא בישראל.
    ליהי גלוזמן - שותפה לרצח של סיגלית חיימוביץ, אבל בעלת קשרים (תגגלו)

    מסקנה - במדינת ישראל, אם אתה לא ערבי, כדאי שיהיו לך קשרים בחלונות הגבוהים.

    במידה והיה מדובר בערבים, לא היתה בכלל כתבה, והם היו זוכים לחתונה מפוארת (+חופשה) ואף אחד מאתנו לא היה יודע.

    IP: 77.125.127.124דווח על תגובה זו

    • קצת דיוק היה עוזר

      דב, 22/09/08 09:23

      ליהי לא השתפה ברצח עצמו , כמובן שאין דין הרוצח כדין זה שהיה שם ולא נמע - היא נענשה ודי בכך .
      חבל להשמיץ ואין בכך כל צורך .
      באשר לזהות הנרצח - זוהי הסתת הדיון למקום אשר שווה לבדוק אולי , אולם לא כאן המקום ולא בהקשר של אירוע קשה וכואב זה .

      IP: 79.181.153.11 דווח על תגובה זו

      • דב, תגיד, אתה רוצה להרגיז בכח?כלב (ל''ת)

        מני, 22/09/08 18:01


        IP: 192.118.0.2 דווח על תגובה זו

        • גם לשמור שאף אחד אחר לא מגיע זה שותפות.

          דני, 22/09/08 20:59

          בזמן שהשניים רצחו אותו, היא השגיחה שאף אחד אחר לא מגיע.

          IP: 77.125.159.17 דווח על תגובה זו

      • חבל להשמיץ? היא לקחה חלק פעיל ומעודד במעשה הנפשע. פשוט התמזל מזלה והיא (ל''ת)

        הפכה לעדת מדינה....זה הכל., 22/09/08 22:08


        IP: 85.250.16.16 דווח על תגובה זו

    • ליהי גלוזמן השותפה היא אחייניתה של נורית גלרון אשתו של. (ל''ת)

      איזו מקריות..., 22/09/08 22:09


      IP: 85.250.16.16 דווח על תגובה זו

  • 35.

    חופשה...

    ל.ג, 22/09/08 08:15

    מי היה מאמין שמהפרצוף התמים של סיגלית יצא שד איכסססססססססססססססססס חבל שהרסת את חייך טיפשה לא משנה כמה תתחרטי מי שמקפח חיי אדם הוא פסול חבל על הילדים שתלדי לדעת שההורים רוצחים זה לא יועיל זה יבזה אותם

    IP: 84.108.10.58דווח על תגובה זו

    • שימוש במילים כמו איכססס מפספס את המסר

      דב, 22/09/08 09:21

      אינ לא ממש מצליח להבין למה שהשתמש במילים כמו אכססס , טיפשה וכד'
      במה זה מקדם את הדיון ? איזו טענה רציונאלית זו ? מה פירושו של המונח '' פסול '' ?
      הרעיון הוא לנסות למצוא כיצד מקדמים ( מונעים ) את המקרה הבא חלילה שיקרא , אם נשתמש ( אנחנו כחברה ) בסיגלית ובשחר עצמם כדי למנוע את המקרה הבא - הינה מצאנו דרך כחברה לכפר להם ( לפחות להתחיל ) על המעשה הנורא שביצעו . אחרת , אם לא נמצא כחברה דרך כזו או דומה לה - נדונו כולנו לאבדון

      IP: 79.181.153.11 דווח על תגובה זו

      • לדב

        חיים מגבעתיים, 22/09/08 14:25

        אף מילת ביקורת אינה מפספסת את המסר,ואין לל.ג.שום כוונה לקיים דיון.היא קובעת עובדות
        שקשה להתכחש להן.
        מענין מה יש בעברך,שאתה מגן על רוצחים נפשעים בלהט כזה.

        IP: 124.190.24.105 דווח על תגובה זו

  • 34.

    לדב: התלהמות זה לרצוח אדם. אין מחילה על רצח אדם. נקודה.

    מני, 22/09/08 07:41

    אין בקשת סליחה, ואין תשלום חוב לחברה. יש רק הרחקה לצמיתות מתוכנו, בכלא שמור היטב. החברה היא נאורה בכך שהיא לא הורגת בחזרה את הרוצח.
    הרי אם גנבת - מבקשים שתחזיר.
    אם מעלת - מבקשים שתחזיר.
    קטיפת חיי אדם - אי אפשר להחזיר חיי אדם. סיגלית ושחר צריכים לשבת בכלא כל ימי חייהם, בלי חופשות בלי ביקורים ובלי זכות להתחתן, ולהגיד תודה על התנאים שהם מקבלים בכלא הישראלי ועל זה שלא הורגים אותם על מה שהם עשו.
    תבין: אין מחילה על רצח!! אין. ובספר שלי - גם אין מחילה על אונס.

    IP: 64.151.122.164דווח על תגובה זו

    • אם אין מחילה מהי תכלית קיומם ?

      דב, 22/09/08 09:13

      אם אין מחילה כדברך , מהי תכלית קיומם ? לתפיסתי - אי מתן אפשרות מחילה איננה מקדמת אף אחד לשום צעד .
      מהי המטרה של הקיום שלהם אם אין מאפשרים להם רצון להביע צער , כאב ובקשת מחילה ותיקון ( ונכון הדבר שאי אפשר לתקן רצח ) . מצב דברים כמו שאת כותבת איננו רציונלאי ואין לו כל תכלית - סתם הקפאת מצב שאיננה תורמת מאומה לאיש

      IP: 79.181.153.11 דווח על תגובה זו

      • ל דב

        חיים מלבורן, 22/09/08 13:57

        אי מחילה מקדמת את החברה בדרך פשוטה מאד. הרחקת רוצחים מהחברה יוצרת סביבה בריאה יותר.מי שרצח פעם,יש סיכוי גדול יותר שירצח
        פעם נוספת מאשר מי שלא רצח מעולם.
        מספיק להתחשב בזכויותיו של העבריין,ולהתעלם
        מרגשות הקרבן.

        IP: 124.190.24.105 דווח על תגובה זו

        • מחילה עכשיו

          אמיתי, 23/09/08 11:19

          יש להוציאם להורג לפני יום כיפור כדי שאלוהים יוכל לחון אותם באופן אישי.
          מסכים איתך בכל מילה דובי דב.

          IP: 87.70.33.252 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק, לכן צריך להוציא אותם להורג ולא לכלוא אותם. (ל''ת)

        לדב מדובה, 22/09/08 23:09


        IP: 213.151.58.222 דווח על תגובה זו

  • 33.

    מדינת ישראל חייבת להפסיק לתת חופשות, חתונות וחנינות לרוצחים

    מני, 22/09/08 07:35

    מספיק. די עם זה. די!!
    לתקן את חוק העונשין - על עבירות אלימות ומין, אין חופשות, אין חנינות ואין חתונות.
    שבו בכלא למשך כל תקופת העונש. נקודה.
    בלי שליש.
    ומאסר עולם לרוצחים - שיישאר מאסר עולם. לא רוצים רוצחים ברחובות אחרי 15-20 שנה. לא שילמו את חובם לחברה ולא נעליים - הם רצחו בן-אדם, שיישארו בכלא כל ימי חייהם. שום סליחה.

    IP: 64.151.122.164דווח על תגובה זו

    • 100000000000% צודק (ל''ת)

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 22/09/08 23:10


      IP: 213.151.58.222 דווח על תגובה זו

  • 32.

    בארצות הברית ננאורה והדמוקרטית לא היו נותנים

    אלעד, 22/09/08 02:24

    להם להתחתן ובטח ובטח לא לצאת לחופשות.

    IP: 189.25.98.19דווח על תגובה זו

    • שטות מוחלטת

      דב, 22/09/08 09:15

      לא נכון - בארה''ב אין מצב דברים בו אסיר נכלא לשארית ימי חייו ( בכפוף לעובדה כי בארה''ב תלוי באיזו מדינה נקבע דגר הדין ) בארה''ב ניתנת האפשרות לאסירים להתייחד ולהינשא בכלא ומעבר לזאת תקופת עונשם מוקצבת מראש שלא כמו בארץ , כדאי לבדוק לפני שכותבים שטויות

      IP: 79.181.153.11 דווח על תגובה זו

      • Bull

        Amir, 22/09/08 16:29

        In Florida, where I live, these two would never meet, get to marry or go on vacation. Most likely one of them (the guy) would be on death row.

        IP: 70.147.213.152 דווח על תגובה זו

      • בארצות הברית אין כלל חופשות

        דודי, 22/09/08 21:14

        לאסירים.

        IP: 132.72.42.138 דווח על תגובה זו

    • אלעד החכם

      רק לא אלעד, 25/11/08 08:41

      בגלל זה מערכת אכיפת החוק בארה''ב כל כך מצליחה. יש להם מיליוני אסירים בכלא והפשיעה רק גוברת. ממש מודל לחיקוי.

      עונש המוות זה בכלל הצלחה - הנה, עובדה - לא רוצחים שם יותר.


      עוד אינטיליגנט.

      IP: 77.127.128.81 דווח על תגובה זו

  • 31.

    באיזה מצוקה סיגלית הייתה? (ל''ת)

    מצוקה??????, 21/09/08 23:57


    IP: 213.151.58.222דווח על תגובה זו

  • 30.

    למה לשנוא כל כך - ומתי נתחיל לסלוח

    חבר, 21/09/08 23:31

    מי ששונא אותם מי שמלבה את האש על חשבונם ועל חשבון המשפחות של הנפגעים איננו אלא רשע . הניחו למשפחות הנפגים לאחות את הפצע שנפער הבם ולא פחות חשוב הניחו לשחר , לסיגלית ולרועי לפצות את החברה על המעשה שגרמו , הניחו להם להתחרט במנוחה ולשם את החיים שלהם - רק כך הם יכלו להשיב לחברה משהו מהנזק שנגרם בעטיים .

    IP: 79.181.153.11דווח על תגובה זו

    • הבעיה איתך שאין לך אמפטיה לנרצחים,אלא לסבל הרוצחים

      גילי, 22/09/08 18:07

      איך היית מגיב לו היה מדובר ברוצחי אחיך?

      קל לך להתייפייף , הא??

      IP: 89.139.191.90 דווח על תגובה זו

    • על רצח אין סליחה ואין מחילה

      ., 22/09/08 22:47

      חבל רק שהמדינה מפנקת אותם.

      IP: 62.219.128.128 דווח על תגובה זו

  • 29.

    התלהמות ופופוליזם זול

    דב, 21/09/08 23:28

    התלהמות מגעילה של העיתונות - צהוב ומכוער . איש איננו טורח אפילו לבדוק כמה מצטערים הללו על המעשה ועד כמה הם מבקשים לכפר על זה .
    למי אכפת למה הם נפגשו - מה זה כאן רוסיה הסובייטית - אולי מישהו רוצה לשלוח אותםפ לסיביר .
    תתחילו לחשוב קצת יותר עמוק לא בכותרות - די חלאס לשינאה הזו

    IP: 79.181.153.11דווח על תגובה זו

  • 28.

    מה הבדל בינם לבין יגאל אמיר (ל''ת)

    שני, 21/09/08 22:54


    IP: 80.179.40.44דווח על תגובה זו

    • אין הבדל, גם הם צריכים מאסר עולם בלי חופשות וחנינות.

      כלום, 21/09/08 23:35

      וכך גם כל רוצח מורשע.
      ומבחינה כלכלית, עדיף עונש מוות.
      ולמי שחושב שבגלל זה צריך להקל על יגאל עמיר, צריך להקשות על כל האחרים ולא להקל עליו.

      IP: 79.180.144.196 דווח על תגובה זו

    • הבדל תהומי - אתה כ''כ טיפש שגם אם אשב כאן ואכתוב 500 מילים לא תבין (ל''ת)

      דב, 21/09/08 23:44


      IP: 79.181.153.11 דווח על תגובה זו

      • דב אין לך מילה אחת טובה על מי שנותן נשק לאויב

        יחזקאל, 22/09/08 12:01

        הנשק הזה שינה את האזור כולו והירחיק את השלום שאתה מת שיגיע והוא לא יגיע לעולם בגלל אטימות של דרך ששוב ושוב מוכיחה את כשלונה

        IP: 92.227.68.223 דווח על תגובה זו

  • 27.

    מענין מי ולמה הכניס את הג'וק הזה לראש של השניים האלה. (ל''ת)

    מי הנשמה הטובה ?, 21/09/08 17:57


    IP: 89.1.56.57דווח על תגובה זו

  • 26.

    אתם לא חושבים שהם צריכים לחיות עם זה כל חייהם.....

    ארנון, 21/09/08 17:31

    על טעות שהם עשו בגיל 17-18 הם משלמים כל חייהם - הם יודעים שזו הייתה טעות..
    הם חיים עם העובדה שהם רצחו מישהו!!!!
    נראה אתכם חיים ככה....

    IP: 89.138.81.56דווח על תגובה זו

    • אני מציעה לך לקרוא בפירוט על הרצח של אסף שטיירמן ז''ל

      חפש בוויקיפדיה, 21/09/08 19:30

      כדי שתבין באיזו מפלצת אדם מדובר כאן.

      IP: 217.132.228.145 דווח על תגובה זו

      • לא צריך ויקפדיה - צריך להיות בן אנוש - פופוליזם זול

        דב, 21/09/08 23:17

        למה להדרש לויקפדיה , אם יש רצון לשפוט מה האדם עשה עם חייו כיתבו לו ותיווכחו שמדובר באדם שונה לחלוטין מימה שהיה ( אצל סיגלית - מימה שהיתה ) - את סיגלית אינני מכיר אישית , אבל ידוע לי היטב שמדובר באדם שונה לחלוטין , אדם שהפנים ומבקש ויבקש סליחה כל ימי חייו אם רק ימצא מי שיסלח לו , באשר לשחר אותו אני מכיר היטב - מדובר באדם מיוחד שעשה מעשה נורא , הוא יודע זאת , מפנים זאת וכל חפצו לתרום ולעזור , דבר שהוא עושה בכלא '' מגן '' כלא שבו כלואים אסירים - חברים שלו המוגבלים מאוד בנפשם אותם הוא סועד יום יום עוזר ומיטיב עימם . חבל שפופוליזם זול מחליף דיון מעמיק וצודק .

        IP: 79.181.153.11 דווח על תגובה זו

        • אכן אדם מיוחד

          אמיתי, 23/09/08 10:23

          כזה מיוחד שרוקן חצי מחסנית בגלל ריב, מזל שהמיוחדות שלו ייחודית רק לו.
          אינני מכיר אותו אישית אבל גם לא בא לי ממש

          IP: 212.117.154.242 דווח על תגובה זו

  • 25.

    בשביל זה צריך עונש מוות לרוצחים. מה מסובך יפי נפש (ל''ת)

    האגודה לזכויות הרוצחים - מנוולים, 21/09/08 15:19


    IP: 89.138.242.137דווח על תגובה זו

    • לא עונש מוות דרוש - הבנה ומחילה דרושה

      דב, 21/09/08 23:33

      לדרוש עונש מוות זו איוולות ורעות רוח .
      לתפוס סתם כותרת זו טיפשות ורישעות . קל לשנוא , החוכמה לסלוח

      IP: 79.181.153.11 דווח על תגובה זו

      • לדב

        חיים מגבעתיים, 22/09/08 14:16

        האם היית סולח להם אילו רצחו את אמך?.

        IP: 124.190.24.105 דווח על תגובה זו

  • 24.

    המשטרה ושב''ס לא הסבירו איך התאפשרה פגישתם ב-''כוכב נולד'' ?! (ל''ת)

    עוד מעט יוולד להם רוצח שכוכב וודאי לא יהיה., 21/09/08 14:05


    IP: 147.234.74.102דווח על תגובה זו

    • מה יש להסביר

      דב, 21/09/08 23:38

      כוכב נולד זו תחרות שירה שמאפשרת לאסירים לעשוק במשהו שנותן להם אפשרות ביטוי אחרת בונה ויצירתית - תחליפית למצוקה שהם היו בה עת אשר עשו את המעשה הנורא שעשו .
      מספיק עם זיבולי השכל שנותנים לאסירים קייטנה - כל מי שכותב מודעה כזו מוטב שישב הוא יום אחד בכלא ויבין טוטליטריות מהי.
      אולי כדאי שנתעסק בעיר וננסה לאזן בין הסבל של משפחות הקורבנות ובין הצורך לשקם באופן כזה ואחר ( גם באמצעות תחרות שירה ) את שחר וסיגלית שביצעו מעשה ונרא אשר עליו הם תמחרטים לא פעם ולא פעמיים

      IP: 79.181.153.11 דווח על תגובה זו

  • 23.

    יאללה מתלהמים, תרגעו כבר!

    מוכר, 21/09/08 14:04

    בכל זאת זאת מדינת חוק ואפילו לרוצחים מגיעות זכויות בסיסיות. אני חס וחלילה לא מצדיק אף אחד משני האנשים האלה על מה שעשו, אבל אין קשר בין זה לבין הבקשה שלהם להתייחד.

    IP: 93.172.139.246דווח על תגובה זו

    • יאללה מתלהמים

      ש, 21/09/08 23:06

      ללדת דור חדש של רוצחים שישלמו על מה שהם עשו

      IP: 89.139.238.27 דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט - אתה אדם חכם (ל''ת)

      דב, 21/09/08 23:39


      IP: 79.181.153.11 דווח על תגובה זו

    • אלו אינן זכויות בסיסיות

      דודי, 22/09/08 21:16

      ממתי יש לאסירים זכות בסיסית להיפגש עם אסירות ולהתחיל לקיים איתן קשרים?

      IP: 132.72.42.138 דווח על תגובה זו

    • למה מגיעות לרוצחים זכויות?

      אמיתי, 23/09/08 10:18

      מדוע בתי הכלא שלנו הם קייטנה? מדוע?
      תסביר לי מדוע מי שלקח חייו של אדם אחר בכלל ראוי לזכויות כלשהן?
      חברה נאורה? דמוקרטיה? האם הם חשבו על זה לפני שרצחו את רוז? את אלון? את אסף שטיירמן את רבין, את רענן לוי?
      מדוע בדיוק מגיעות לרוצחים זכויות מעבר למזון ומים שיספיקו לקיים אותם, מדוע מאסר עולם נגמר תוך 25 שנה?

      IP: 87.70.33.239 דווח על תגובה זו

  • 22.

    יאללה מתלהמים, תרגעו כבר!

    מוכר, 21/09/08 14:00

    בכל זאת זאת מדינת חוק ואפילו לרוצחים מגיעות זכויות בסיסיות. אני חס וחלילה לא מצדיק אף אחד משני האנשים האלה על מה שעשו, אבל אין קשר בין זה לבין הבקשה שלהם להתייחד.

    IP: 93.172.139.246דווח על תגובה זו

  • 21.

    שירקבו בכלא , מפלצות (ל''ת)

    אלכס, 21/09/08 13:56


    IP: 77.126.31.62דווח על תגובה זו

    • מפלצות זו כותרת טיפשית

      דב, 21/09/08 23:40

      אינך אפילו המחילה להבין את המעשה הנורא שהללו ביצעו את המצוקה בה היו שרויים , ובוודאי שאינך מבינה את הרצון והצורך שהללו מרגישים כדי לנסות לתקן את העוול שעשו .

      IP: 79.181.153.11 דווח על תגובה זו

      • גם אני הייתי לא פעם במצוקה (ל''ת)

        אמיתי, 23/09/08 10:18


        IP: 87.70.33.218 דווח על תגובה זו

      • גם אני הייתי לא פעם במצוקה

        אמיתי, 23/09/08 10:19

        מעולם לא רצחתי, דב אתה אסיר עם גישה לרשת?

        IP: 87.70.33.218 דווח על תגובה זו

  • 20.

    מדינה מוסרית היתה נותנת להם עונש מוות. (ל''ת)

    שפוי, 21/09/08 13:50


    IP: 212.143.157.234דווח על תגובה זו

    • מדינה מוסרית התיה מוצאת מוצא מהתסבוכת בלי לרוץ לכותרות

      דב, 21/09/08 23:42

      מה טעם לדוש בעונש שלהם שוב , בתיאור המעשה הנורא שעשו . טוב היה לו היינו כולנו תורמים משהו כדי לוודא שמעשה שכזה לא ישנה - זו תפקידה של מדינה מוסרית

      IP: 79.181.153.11 דווח על תגובה זו

      • התרומה היחידה היא עונש מוות

        נעה, 23/09/08 09:15

        לו היו מחסלים אותם, כמו שמחסלים כלב תוקף הנגוע בכלבת, היה נחסך הדיון. זה היה מוצא נפלא מהתסבוכת, לפני שהיינו נכנסים אליה.
        אני אישית הייתי מוכנה לשים מספר שקלים לשם כך.

        IP: 132.66.223.130 דווח על תגובה זו

      • מדינה צריכה לדאוג לאזרחיה ולא לפושעיה

        אמיתי, 23/09/08 10:21

        מה פה לא ברור דב?
        מה לא מסתדר לך? מה הקשר שלך לשני הרוצחים האלו.
        רצח מתוך שיעמום ורצח בגלל שיחת טלפון זה נשמע לך סביר? זה נשמע לך מצוקה?
        אני ממש לא מבין את הרציונל שלך מעבר להיותך מגיב בתשלום של אחת המשפחות.

        IP: 217.132.142.166 דווח על תגובה זו

  • 19.

    מדינה מוסרית היתה נותנת להם עונש מוות. (ל''ת)

    שפוי, 21/09/08 13:49


    IP: 212.143.157.234דווח על תגובה זו

  • 18.

    מסקנה אחת ברורה: יגאל לחופשי (ל''ת)

    אלון, 21/09/08 13:48


    IP: 212.143.157.234דווח על תגובה זו

  • 17.

    קחו משכנתא עד שתסיימו את הכלא. (ל''ת)

    חולה מהסיפור, 21/09/08 12:47


    IP: 212.179.144.98דווח על תגובה זו

  • 16.

    צריך לשלול מהרוצחים המנוולים האלה את כל הזכויות

    לשלול להם את הזכות לתבוע, 21/09/08 11:54

    כולל סיוע משפטי, חופשות, וכל דבר שיכול לגרום להם להנאה.
    והכי כדאי זה פשוט להוציא אותם להורג.

    IP: 213.151.58.222דווח על תגובה זו

  • 15.

    חופשות? זכויות? מגיע להם..? מה זה השטויות האלה?

    ????????, 21/09/08 11:53

    לא מגיע להם כלום. כל מה שמגיע להם זה להיות נעולים, כל אחד לחוד, בחדר מעופש לקבל דרך חור בקיר 3 ארוחות ביום וזהו.
    שייצאו מהכלא בגיל 45 בערך יחצו את הכביש וידרסו למוות.
    רוצחים מנוולים.
    הם שללו באופן תמידי ולנצח את זכויותיהם של הנרצחים.
    אולי הם רוצים ללדת ילדים ולקרוא להם על שם הנרצחים.??

    IP: 213.151.58.222דווח על תגובה זו

  • 14.

    מפלצות! במיוחד סיגלית! (ל''ת)

    ענת, 21/09/08 11:32


    IP: 79.176.148.99דווח על תגובה זו

  • 13.

    חיימוביץ' ??? לא ידעתי שיש אשכנזים בכלא ...................... (ל''ת)

    ------ מוזר ....................................., 21/09/08 11:30


    IP: 79.183.113.39דווח על תגובה זו

    • ל 13

      אשכנזי, 22/09/08 14:18

      זה בגלל שאתה בור ועם הארץ.

      IP: 124.190.24.105 דווח על תגובה זו

    • צודק

      אשכנזי עם ייסורי מצפון, 25/11/08 08:38

      נצא לרצוח קצת ולו למען האפליה המתקנת - שהאבוטבולים לא יהיו בודדים

      IP: 77.127.128.81 דווח על תגובה זו

  • 12.

    זבל דרקים שכמותכם הלוואי שגורלכם יהיה כגורל אלה שרצחתם! (ל''ת)

    יעל, 21/09/08 11:30


    IP: 79.176.148.99דווח על תגובה זו

  • 11.

    נמאס כבר מהקלות הבלתי נסבלת שבה נותנים הטבות לפושעים!

    רוני, 21/09/08 11:28

    האנשים האלה הם ר ו צ ח י ם
    מ ת ו ע ב י ם ! ! ! !

    IP: 79.176.148.99דווח על תגובה זו

  • 10.

    בני משפ' הקורבנות=אסור להם לנוח ולשתוק=דמם של הנרצחים זועק=למה לא זכו! (ל''ת)

    נ.כהן חוק מעוות=דמם של הנרצחים על ראשם=די לטימטום, 21/09/08 11:20


    IP: 89.1.205.102דווח על תגובה זו

  • 9.

    נישאו בכלא ודורשים:תנו לנו להיפגש גם בחוץ

    אני, 21/09/08 11:16

    תרומתם של הרוצחים האלה הם כלפי רוצחים אחרים ו/או אנסים שהןרשעו בדין שיושבים בכלא.עוד מעט יתנו להם גם ציון לשבח.במצב של התרופפות המערכת נכנס רגשות של פחד,פאניקה ורצונות לחזרה לאחור ולקיחת החוק לידיים כדי לנקום את דם יקירהם.בסופו של דבר גם אדם שבא לגמול נופל על אותה קוביה של רוצח.ולכן,הוא ישפט ככל רוצח.ובכך,הוא עלול להפגע פעמיים--פעם אחת,מצידו של הרוצח ,ופעם שנייה מצידה של המערכת והחוק.מצב זה לא פאייר.כי את הנפגע מציב אותו בין הפטיש לסדן.מי יתעשת?

    IP: 80.230.148.106דווח על תגובה זו

  • 8.

    זה מה שקורה כשאין עונש מוות (ל''ת)

    יגאל, 21/09/08 11:04


    IP: 84.110.95.151דווח על תגובה זו

  • 7.

    צודקת התלמידה לילך(3).להבא אמור:תנו להפגש בפנים-בחוץ.או להיפך... (ל''ת)

    המורה חנה, 21/09/08 10:45


    IP: 212.143.173.198דווח על תגובה זו

  • 6.

    שופטים יקרים! אני מקווה שאתם קצת יותר נוקשים מהשופטים בכוכב נולד...

    יעל, 21/09/08 10:32

    אל תשכחו בראש ובראשונה שהם רצחו. לקחו חיים. הרסו משפחות. הרעישו מדינה. גרמו לפחד וזרעו את זרע הרשעתם. הם האשמים והם אלו שצריכים לשלם. הם אילצו את כולנו לשלם מחיר כבד, עד היום. בפחד, בחשש, גם קרוב לבית. המשפחות לא מקבלות מהנוולות האלה פיצוי, שכן הפיצוי היחיד הוא השבת הבנים לחיים. אנא מכם שופטים! תזכרו את כל זה לפני שאתם נותנים להם להקים משפחה, לגדל ילדים, לרכוש מקצוע, להשלים תואר אוניברסיטאי, לחגוג ולשמוח בשעשועונים מאולתרים בכלא נוסח ''כוכב נולד'' שמשתף גברים עם נשים יחד. כל אלה הן פריוולגיות שלא צריך לתת להם. לצערי הכל על חשבוני, משלם המיסים האידיוט, שמקבל סטירה ונותן את הלחי השניה...

    IP: 89.138.147.210דווח על תגובה זו

  • 5.

    כבוד האדם ( הרוצח) וזכויותיו

    יעקב אורן, 21/09/08 10:27

    לדעתי זוג הרוצחים הלל צנועים בדרישתם, הם גם היו צריכים לדרוש שהמדינה תממן להם בילוי סוף שבוע במלון מסוגו של מלון המלך דויד בירושלים. וכמובן על חשבון משלם המיסים דהיינו שגם משפחות הנרצחים ישתתפו במימון.
    לאור פסקי הדין שהפושעים זוכים במדינתנו לא אתפלא עם יאשרו להם.

    IP: 79.176.138.96דווח על תגובה זו

  • 4.

    ''זמן קצר לאחר שעישנו מריחואנה''???!!!???!!!???

    דייב, 21/09/08 10:23

    כתבת יקרה, אולי תכתבי גם ''זמן קצר לאחר ששתו קפה''? אולי ''זמן קצר אחרי שצפו בטלויזיה''?
    כל נסיון לקשר שימוש במריחואנה לרצח הוא מגוחך, ועדיף בכלל לא לרשום דברים כאלה כדי לא להנציח אמונות טפלות שקיימות בציבור בנוגע למריחואנה.
    אולי ניסוח מתאים יותר היה ''רצחו למרות שעישנו מריחואנה''.

    לתשומת לב הכתבת והמערכת!

    IP: 194.8.49.225דווח על תגובה זו

    • איזו תגובה מטופשת ולחלוטין לא רלוונטית (ל''ת)

      דנה, 21/09/08 13:37


      IP: unknown דווח על תגובה זו

      • את לא רלבנטית יא מעפנה. דייב צודק (ל''ת)

        שאול הגמול, 21/09/08 17:52


        IP: 87.69.188.249 דווח על תגובה זו

  • 3.

    יש טעות בכותרת... לא נעים.... (ל''ת)

    לילך, 21/09/08 10:14


    IP: 89.1.205.106דווח על תגובה זו

    • סליחה על הבורות, אבל למה טעות? (ל''ת)

      מיטל, 22/09/08 08:55


      IP: 87.68.62.180 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אם המשפט בארץ הוא שדה בור, אזי רוצחים ופושעים הם פעמון השפיות

    עפרה, 21/09/08 10:09

    וכי היה צורך בחוצפתם או לעגם של צמד רוצחים, כדי לעורר את כולנו משנתנו??? מדוע בכלל זכו אלה לתקופה כה קצרה של כלא???? מדוע לא לכל ימי חייהם??? חוכא ואיתלולא הם עושים ממערכת המשפט הקורסת בארץ ומכולנו. וכששניים כאלה חורצים לשון כנגד החברה המבולבלת שלנו, זה עוד לא סוף סיפור. ואתם תראו (תרתי משמע)

    IP: 80.74.115.33דווח על תגובה זו

    • ניסית להפגין שאת חכמה בתגובה שלך?

      מתנשאת!, 21/09/08 17:53

      בואי תדחפי עוד כמה ביטויים פנימה: ודיה לחכימא ברמיזא, על ראש הגנב בוער הכובע, איזהו גיבור הכובש את יצרו, הפוסל במומו פוסל,אל יתהלל חוגר כמפתח.. את צריכה עוד? כי כולנו הבנו שאת חכמה מאוד.

      IP: 87.69.188.249 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אם המשפט בארץ הוא שדה בור, אזי רוצחים ופושעים הם פעמון השפיות

    עפרה, 21/09/08 10:09

    וכי היה צורך בחוצפתם או לעגם של צמד רוצחים, כדי לעורר את כולנו משנתנו??? מדוע בכלל זכו אלה לתקופה כה קצרה של כלא???? מדוע לא לכל ימי חייהם??? חוכא ואיתלולא הם עושים ממערכת המשפט הקורסת בארץ ומכולנו. וכששניים כאלה חורצים לשון כנגד החברה המבולבלת שלנו, זה עוד לא סוף סיפור. ואתם תראו (תרתי משמע)

    IP: 80.74.115.33דווח על תגובה זו

    • שחר כהן בעידנא דריתחא.אך סיגלית ממש ניבזית ורצחה בדם קר משיעמום (ל''ת)

      מעניין איך יתחנך ויגדל בנם ?!, 21/09/08 14:02


      IP: 147.234.74.102 דווח על תגובה זו