• 121.

    יהיו משפחות קורבנות שיעשו אצבע משולשת לשופטים.וינקמו (ל''ת)

    רחמנא ליצלן, 30/10/08 20:46

  • 120.

    יריקה שניה. היריקה הראשונה הייתה בצומת.על קורבנותיו.משפחת זבל (ל''ת)

    אורי, 30/10/08 20:44

  • 119.

    מחליא

    אמיתי, 19/09/08 09:31

    רוצח שפל שיוצא ב-16 שנות מאסר על 6 הרוגים זה פשוט מחליא. לראות את הבבון הזה ומשפחתו זה מחליא

  • 118.

    הוא ירק בבית המשפט על בני המשפחה של קרבנותיו

    מזרחן, 19/09/08 09:03

    וגם האשים את אחיו התאום ז''ל שהוא זה שנהג - אני מקווה שבבית הסוהר יקרעו לחלאה את התחת, ושהוא לא יצא משם חי.

  • 117.

    ירון ברכה

    יהודי, 19/09/08 08:57

    תהיו ענייניים גזענות ופוליטיקה הם חסרי תועלת

  • 116.

    למה רק 16? הייתי מצפה את קירות תאו בכלא במראות זוועה של תאונות דרכים . (ל''ת)

    דודו, 19/09/08 08:13

  • 115.

    עונש הולם

    אלמוני, 19/09/08 05:43

    אני חושב שהעונש מותאם בהחלט לנוכח העבירה זהו לא רצח בכוונה תחילה.
    אך, אני עדיין לא מבין למה, במקרי אחרים שיש רצח בכוונה תחילה, אין עונש מוות שירתיע להבא?!

  • 114.

    מה ? לא קיבל שלילה? (ל''ת)

    חיסקל, 19/09/08 01:46

    • קיבל קיבל

      מישהו שמבין, 19/09/08 08:46

      שללו לו לכל החיים

  • 113.

    להשליך אותו לבור ולזרוק את המפתחות לים. הוא צריך לשלם בחייו על הרצח.

    קינואה, 19/09/08 01:40

    ולמי שיגיד שלבור אין מפתחות - אל תתפסו לקטנות. הרעיון הוא שהרוצח הזה יהיה בכלא כל ימיו.

    • רק כך...אחרי ההתפרעות המגעילה...זה מה מגיע (ל''ת)

      אמיתי, 19/09/08 08:35

  • 112.

    מר ירון ברכה 'הנהג הזהיר לשנת 2008'

    עבדאללה, 19/09/08 01:29

    אינני מבין על מה ולמה המשפחה שלו מתמרמרת ?על היא זועקת ?הדין קובע כי הי כאן רצח בכוונה תחילה.מי שעולה על הכביש כשהוא מתודלק בסמים ובשתיה חריפה ונוהג,זוהי עבירה של ניסיון לרצח,ובאם הרגת זהו כבר רמח מדרגה ראשונה!
    העונש במקרה דנן היה צ''ל שישה מאסרי עולם עוקבים ללא זכות שחרור לעולם !
    מאזר עולם על אחד שנרצח על ידו.לפרקליטות יש צורך לערער ולדרוש כי ירצה מאסרי עולם בגין כל אחד מהנרצחים על ידו,וכי לא תקוצר לו שום תקופה!
    מעניין איזו צורה יש למערכת המשפט המרחמת על רוצח בכוונה תחילה .האם אלו שנרצחו על ידו יזכו לחנינה על התנהגות טובה ויחזרו לחיים ?למשפחות ההרוסות ממנו?למה שית המשפט כה רחמן?

  • 111.

    כנסו רגע

    ימני קיצוני מאוד, 19/09/08 01:23

    אני עכשיו שתוי מאודדד אז תצאו רגע שאני לא יקיא עליכם מהאטימות שלכם אלק ''אם שותים לא נוהגים'' מי ששותה מפרנס גם את הבר וגם את המשטרה אז למה לא אנחנו עוזרים למדינה עם הדוחות....

    • אתה לא שתוי אתה שוטה (ל''ת)

      אקו, 19/09/08 09:37

  • 110.

    בית המשפט לא מתחשב

    מישהו, 19/09/08 01:15

    בית המשפט לא היה צריך להפיל עליו כל כך הרבה שנים הוא איבד תאום והוא ללא כוונה הרג את הנהגים ז''ל מספיק לו 5-6 שנים לא יותר (אני לא קשור למשפחה בכלל)

    • מעניין מה הייתה חושב אם משהוא מהמשפחה שלך היה נפגע ע''י ה''התכשיט'' הזה (ל''ת)

      מוטי, 30/10/08 21:24

  • 109.

    להאשים רק את מערכת המישפט על הסלחנות-מי שנוהג תחת השפעה של כל

    לא נאור-סוף מעשה במחשבה תחילה., 18/09/08 23:56

    דבר מסוכן-צריך להענש-ובחומרה אפילו אם לא גרם שום נזק,על כך אמרו חז''ל:אדם לעולם מועד ז''א אפילו אם הוא מזיק תוך כדי שנה הוא אשם כי היה צריך לקחת בחשבון את תנאי הסביבה לפני שהלך לישון.כל הנאורים שיצרו חוקים שצריך להוכיח כוונת זדון למשל ברצח וכו'' ומסירים בכך אחריות מהרוצח-הם עצמם שותפים.

  • 108.

    עונש מוות. זה מה שצריך במדינה הזו. עונש מוות. (ל''ת)

    אזרחים בעד עונש מוות, 18/09/08 23:15

  • 107.

    16 שנות זה הרבה מדי ........

    אבי, 18/09/08 23:09

    מצדי העונש הכי קשה הוא שהרג אחיו התאום..

    • מצידי העונש למדינת ישראל שהנבלה הזה עוד חי (ל''ת)

      מוטי, 31/10/08 14:51

  • 106.

    כל נהג נוהג תחת השפעת אלכוהול ומבצע עבירות תנועה

    ברי צקלה, 18/09/08 21:29

    שאף אחד לא ישחק אותה תמים!

    • עברת תנועה זה עדיין לא עשרות שנים בכלא (ל''ת)

      לא להיסחף עם הפאניקה.., 19/09/08 03:47

      • הוא לא נכנס לכלא על עברת תנועה

        ל, 19/09/08 08:16

        אלא על כך שהוא גרם למותם של 6 אנשים- בוא נגיד שאף אחד לא דורש עונש על מות אחיו... סבבה 5 אנשים- שהמשפחות שלהם לא צריכים להתייחס אליו בסלחנות להיפך הם הקורבנות שלו!

    • נכון אולי המון נוהגים

      ל, 19/09/08 08:15

      שיכורים ומסטולים- אבל אז אתה לא טס על 170 ועובר רמזור באדום. ויודע מה? יותר מזה- אם כבר נהגת מסטול ועשית תאונה והרגת מישהו (שלא נדבר על 6) אז וואלה אתה צריך לשלם את העונש. הרי זה כל הקטע- אתה נוהג מסטול? סבבה קח בחשבון שאם יקרה משהו אף אחד לא יתייחס אלייך בסלחנות ולא ישמעו קולות שיגידו- מה הוא כולה היה קצת מסטול. זה הבעיה עם הנורמה של אי לקיחת אחריות- אנשים לא מבינים שהם יכולים לעשות הכל!!!!!!!!!!!! אבל אם יתפסו הם עלולים לשלם את המחיר- אם המחיר לא שווה לך אז יש לך 2 אופציות: הלא ריאלית- אל תיתפס והריאלית- אל תעבור על החוק.

  • 105.

    וואלק הענישו אותו קשה בגלל שהוא מזרחי ומצביע ליכוד.

    רחמים מסעוד. מזרחי מקופח. אוהד בית''ר., 18/09/08 21:11

    אמרתי לכם. תמיד דופקים את המזרחים. וואלק אם הוא היה אשכנזי סמולני היה בקושי מקבל שלילה על תנאי ואולי חודש עבודת שרות.
    אני מצפה מביבי נתניהו שיעשה סדר בעניין הרי אנחנו המזרחים מעלים אותו לשלטון. הוא חייב להציל אותנו המזרחים מצפרני האשכנזים הסמולנים האלה שדופקים אותנו כל השנים.
    ביבי נתניהו ישתבח שמו.

    • מה אתה רוצה מביבי האשכנזי, ש''ס שלכם בממשלה, שהם יטפלו בזה. (ל''ת)

      אבי, 19/09/08 00:04

    • תאונה

      טיון, 19/09/08 01:03

      טיפש

    • מקופחי נפש עלובים

      טל, 19/09/08 01:10

      גם אני מזרחי גאה ומרחם על מי שמרגיש מקופח וחסר אונים רק בשל טיפשוטו לרוצח הנ''ל מגיע גיהנום על פני האדמה ויחד עימו כל תומכיו ומשפחתו העלובה (נחכתי באותה חתונה מדוברת שבה משפחת המרצחים נופפה לשלום לבנם המסומם והשיכור לדרך צלחה בדרכו אל הרצח ניתן היה למנוע אבל מה לעשות הרי תמיד דופקים את השחורים) נ.ב. הירקב בכלא רוצח נתעב

      • ידידי , 105 הוא סתם אשכנזי עלוב שמחפש פרובוקציות

        אחד שרואה, 19/09/08 20:31

        כנראה שזה דימוי המזרחי שהוא ראה ושמע בבית הרקוב שלו.

  • 104.

    ענישה קלה

    עמיחי, 18/09/08 20:30

    נהג שבחר לשתות אלכוהול ולצרוך סמים, ואח''כ נהג במכונית, הוא רוצח בכוונה תחילה. השפעת הסמים לא מקטינה את חומרת המעשה ולא ניתן לומר שהוא לא רצח בכוונה תחילה, הוא אכן רצח בכוונה תחילה!!!

  • 103.

    תקשורת שפלה

    אלעד, 18/09/08 20:10

    ,לא שופטים אדם בשעת צערו
    אבל טיפה חמלה,הבנאדם מודע למה שהוא עשה
    להזכירכם הוא איבד אח תאום את העונש שלו הוא כבר קיבל מידה כנגד מידה.
    מה אתם רוצים מאבא ואמא שלו ????
    כאילו שזה היה בכוונת תחילה..
    בושה

    • מספר 103 (ל''ת)

      עבדאללה נימר דרויש, 19/09/08 01:30

  • 102.

    יהודי סולח ליהודי

    אוסנת מיהוד, 18/09/08 20:03

    מסכנה שאיבדה את שני בניה בו זמנית יהודים זקוקים לרחמים אנו בחודש אלול-חודש סליחות ערבים הרגו יותר-קיבלו פחות!!
    יהודים נולדו עם רחמים ולפי התגובות אין לכם סליחות.בואו תחליפו אותם ,הביעו חרטה משפחה טובה כל זה קרה לא בכוונה ,מי אתם שתענישו אותם.

  • 101.

    יהודי סולח ליהודי

    אוסנת מיהוד, 18/09/08 20:00

    מסכנה שאיבדה את שני בניה בו זמנית יהודים זקוקים לרחמים אנו בחודש אלול-חודש סליחות ערבים הרגו יותר-קיבלו פחות!!
    יהודים נולדו עם רחמים ולפי התגובות אין לכם סליחות.בואו תחליפו אותם ,הביעו חרטה משפחה טובה כל זה קרה לא בכוונה ,מי אתם שתענישו אותם.

  • 100.

    לכל הטוקבקיסטים המטומטים-כנסו

    אביב, 18/09/08 19:47

    אתם פשוט חבורה של עלובים שופטים בן אדם במצב כזה נכון שהוא עשה מעשה חמור ביותר אבל מספיק לעשות עליו ככה לינץ' ציבורי די כבר בסדר הוא נענש ובצדק אבל תעזבו אותתו הבן אדם גמור איבד את כל מה שהיה לו הוא קיבל כבר תעונש שלו! אז מה אתם עוד רוצים ממנו די רדו לו מהוריד
    אין שופטים אדם בשעת צערו

    • לאביב, ירון ברכה ובני משפחתו הם חלאות. וצריכים להענש הרבה יותר (ל''ת)

      משה, 19/09/08 05:35

  • 99.

    גם הרס משפחות וגם יורק עליהם ?רואים שהוא ממש מתחרט (ל''ת)

    דודו.מאזור, 18/09/08 19:23

  • 98.

    עוד העז לירוק עליהם? נבלה סרוחה.

    אראלה, 18/09/08 19:19

    הלואי שימות בכלא.

  • 97.

    שיהיה ברור לכל אלו שעולים על הכביש שיכורים - אתם רוצחים

    נעמה, 18/09/08 19:08

    אם ירון היה גבר ובאמת היה מצטער על מה שקרה, הוא היה לוקח את המאסר המגוחך הזה ולא אומר מילה
    אבל קשה לו לבחור, כי יש לו כנראה בעיה, להודות שביצע פשע חמור ממעלה ראשונה וכמו כל ישראלי מצוי הוא מסרב לקחת אחריות
    אין מה לומר - ירון ברכה תתבייש - הרצחת וגם ירשת - גם לאחר שהחרבת 5 משפחות אתה מעז לירוק עליהם, אין כבוד? אפילו לא ליתומים?

  • 96.

    העונש צריך להיות מאסר עולם .הוא רוצח!!! (ל''ת)

    גדי, 18/09/08 18:31

    • אתה צודק

      שימי, 18/09/08 23:32

      כן , זהו רצח מתועב ללא ספק, מאסר עולם, הוא העונש לפשע הזה , זאת הדרך היחידה למנוע מקרי רצח נוספים על הכביש ולחסוך ממשפחות נוספות סבל מיותר. סוף סוף יש התעוררות בבתי המשפט על חומרת הקטל בכבישים.

    • אתה בטח בן 70

      מישהו, 19/09/08 01:18

      כי בטח אתה לא זוכר שאין אדם שלא נהג שיכור בכל חייו תזכרו הוא איבד תאום

  • 95.

    מה אתם מדברים שטיות... (ל''ת)

    שי מיהוד, 18/09/08 18:12

  • 94.

    הצדק דיבר

    אבי, 18/09/08 17:39

    סוף סוף הטיפול בעבריני תנועה עיניני הגיע הזמן ששופט ירשיע בצורה קשה על עבירות תנועה בין אם זה בגלל תאונה ובין אם זה בגלל עבירת תנועה.צריך להתעורר יש מלא רוצחים על הכביש והממשלה קצרה ידה מלהושיע יוקם גוף נקי ממושחטים שיטפל בנושא זה

  • 93.

    מ 16 שנה יורד לא שליש יוצע לא לשבט 9 שנים (ל''ת)

    בוזגלו, 18/09/08 17:32

  • 92.

    העונש קל מדי!

    אחד מבאר שבע, 18/09/08 17:29

    כנראה עורכי דין הם עם אטום.אחרת אי אפשר להבין את עוה''ד הזה שמתכוון לערער על קולת העונש.אבל אם טעיתי וכוונתו בערעור לבקש מבית המשפט לתקן את המעוות,להתאים את העונש למעשה ולהוסיף עוד כמה מאסרי עולם ללא אפשרות לכל קיצור. אז אני מתנצל.

  • 91.

    אים הוא לא היה ערבי היה מקבל שנתיים!!!!! (ל''ת)

    אחמד, 18/09/08 17:27

  • 90.

    20 שנה ולא דקה פחות!

    ניר, 18/09/08 17:23

    לא 16 ולא 18, 20 שנה, זה הסעיף שקבוע בחוק ועצם התגובה של התקשורת לכך שזה ''חמור'' רק מעיד עד כמה הענישה בישראל סלחנית לרוצחים על הכביש! כולם מתלהבים מ-16 שנה מסכנות בעבור קטילה של 5 משפחות שלמות והריגה בנסיבות הכי מחמירות שיש, בתי משפט של נייר זה מה שיש פה.

  • 89.

    ''למען יראו וייראו''

    מירב, 18/09/08 17:18

    מקווה שהציבור יקבל את המסר מבית המשפט אם שותים לא נוהגים ובוודאי לא בשילוב סמים, קלים וקשים כאחד.

  • 88.

    איתם את ההורים? מה הפלא שגידלו עבריין. רק הם אשמים. גם הם צריכים לסבול (ל''ת)

    ומה תגידו על העו''ד שלהם?, 18/09/08 17:13

  • 87.

    סוף סוף יהיה לו זמן לחשבון נפש. (ל''ת)

    אזרח, 18/09/08 17:10

  • 86.

    העונש קל מידי

    אוריאל כהן, 18/09/08 16:52

    כנראה שנחוצה חקיקה שתמנע עסקאות טיעון שיקלו בעונשם של רוצחים. העונש המגיע לו חייב להתייחס לכל אחד מהנרצחים על-ידו(אחיו בטח סלח לו) ומאסר עולם כפול חמש ללא חפיפה וללא זכות לניכוי כלשהוא. הולם את חומרת העבירה. את רשיון הנהיגה לא צריך לשלול ממנו,אם יוכל לנהוג בעוד 125 שנה.

    • אין סליחה

      מתי, 18/09/08 18:15

      (כבר לא יכול לסלוח לו)למה שאחיו יסלח לו הוא הת גללו

  • 85.

    כל הכבוד! עונש ראוי.

    אחד, 18/09/08 16:01

    מדובר כאן ברצח!
    אסור לאדם מסומם ושיכור בשום פנים ואופן לעלות על רכב.
    ומי שעושה זאת, שייקח בחשבון שיבלה חלק מחייו בכלא.

    • כל הכבוד,עונש ראוי?

      עוד אחד, 18/09/08 16:56

      הוא הרס חמש משפחות שלא מכירות אותו בכלל,
      ולדעתך מספיק שישב בכלא רק חלק מחייו?

      • שירקב בכלא!!!

        רותחת, 18/09/08 18:06

        צודק 100%%% !!!!
        לאחר תגובתו המבזה היו צריכים השופטים להוסיף לו עוד הרבה הרבה שנים!!!!
        אין חנינה לרוצחים מהסוג הזה!!!
        אין ניכוי על ''התנהגות טובה''..........
        שירקבו הוא וכמוהו בכלא כי לעולם לא יוכלו להבין את כאב המשפחות!

  • 84.

    משפט דריפוס

    בלונדה, 18/09/08 15:56

    עונש אכזרי ,אך למען ''יראו ויראו''.
    יש לתת לכל שיכור שעולה על ההגה שלוש שנות מאסר על סכנה לציבןר.

    • משפט דרייפוס-מה הקשר

      כמעט בלונדיני, 18/09/08 17:08

      העונש קל מדי, איך שהוא נסע והתוצאה שהוא גרם היה צריך לשבת מאסר עולם בשביל כל אחד מההרוגים.והתגובה שלו ושל משפחתו בבית המשפט צריכים לשלול ממנו את החופש לשנה נוספת.
      איך רוצים לעצור את הקטל בכבישים אם מקלים בעונשם של כאלה שחיי אדם זולים בעיניהם.

  • 83.

    16 שנה ל6 נרצחים

    אחד חכם, 18/09/08 15:52

    כמה זה יוצא לנרצח (ואל תקראו לזה הרוגים)
    נרקומן על 170 באור אדום הוא גרוע ממחבל

  • 82.

    עונש ראוי אך מה לגבי עו''ד קלגסבלד?

    פרח, 18/09/08 15:36

    לכולם מגיע אותו עונש
    גם לעו''ד שרצח 2 אנשים
    וגם לברכה
    בתי המשפט צריכים להבין שכולם שווים על פי החוק ולכולם מגיע אותו עונש.!

  • 81.

    לכל המסנגרים.כגון 71 ו''אני''.

    בני 123, 18/09/08 15:28

    אינני יודע מה מדבר מגרוכם,הטיפשת או שמא גם אתם נוהגים לעלות להגה בהיותכם שיכורים.
    מי שנוהג ברכב צריך לדעת שהוא משתמש בכלי שיכול להרוג,לכן אם הוא עולה להגה שיכור,מסומם,נוהג במהירות מרוד מאוד גבוה,מתעלם מרמזור אודם הוא בפירוש רוצח.בגין כך מגיע לו חמור עד מאוד,לא משנה שגם אחיו נפל קורבן למעשיו הנפשעים של הנהג.
    הוא ישתחרר בעוד מספר שנים,משפחתו תבקר אותו בחגים ותביא לו מטעמים.מה יעשו המשפחות שיקירהם נהרגו?יבקרו את הקברים בחגים?יביאו לקבר זרי פרחים?הם לעולם לא יוכלו לראות שוב את יקירהם.
    אזאני חושב שהעונש אינו מספיק חמור,והיה מקום לשלול את רשיון הנהיגה לצמיתות.כך שאתם המסנגרים,לרבות סניגורו במשפט.לימדו לקח והפנימו שמעתה בתי המשפט יחמירו עם נהגים שיכורים המעורבים בתאונות.

  • 80.

    מגיע לו עונש חמור יותר

    ארץ ישראל, 18/09/08 15:16

    יצא בזול .........

  • 79.

    בית המשפט שולח מסר שעל האזרחים לקחת אחריות על מעשיהם

    ישי, 18/09/08 15:13

    ובקצב הזה אפילו הורים חרדים או ערבים ישאלו את עצמם טוב טוב אם הם יכולים לכלכל את הילדים שלהם לפני שהם עושים אותם .

  • 78.

    לכל המסנגרים כגון 71 ו ''אני''!

    בני 123, 18/09/08 15:11

    אינני יודע מה מדבר מגרונןתיכם,הטיפשות או שמא גם אתם נוהגים ברכב בזמן שאתם שיכורים!!!
    אין שום ספק שהאישום ''הריגה'' מתאים כאן.העונש אפילו קל מידי.נהג הנוהג בשיכרות,מסומם ו''בטיסה נמוכה''ועוד מתעלם מרמזור אדום הינו רוצח,או כפי שנאמר במשפט ''פצצה מתקתקת''.אחד כזה צריך לשבת שנים רבות בכלא וכל לשלול לו את הרשיון לצמיתות.
    אז ''שהסנגורים'' שבניכם וכן הסנגור של אותו פושע.שבו בשקט ונסו ללמוד מזה את הלקח!!!

  • 77.

    לכל המסנגרים כגון 71 ו''אני''!!! (ל''ת)

    בני 123, 18/09/08 15:01

  • 76.

    לתת להורים את המנה היומית כדי שיתאפסו

    אירית, 18/09/08 14:53

    התאכזרו למשפחתו, הרסו את המדינה... כמובן התקשורת וכל האנשים ההדונים במדינה פשוט אנסו את הירון ברכה לקחת סמים ולשתות אלכוהול ואז לעלות על הכביש, מסכן פשוט הכריחו אותו. לא פלא שהוא חייב עכשיו כיפה...

    • אירית את צודקת 100%. מעץ רקוב נופלים רק תפוחים רקובים. (ל''ת)

      חוצפנים, 18/09/08 17:14

  • 75.

    גזר דין גזעני עו''ד קלגסבלד יקיר החוק הרג אמא וילד וקיבל רק כמה חודשים! (ל''ת)

    בוזגלו, זה מהמבחן, 18/09/08 14:49

    • לא ידעתי שמדובר בגזעים שונים... (ל''ת)

      אחד שיודע עברית, 18/09/08 15:07

    • אי אפשר להשוות בין נסיבות התאונות

      אלון, 18/09/08 15:13

      גם אני חושב שקלגסבלד היה צריך לקבל יותר. אבל השוואה היא מסוכנת

      • ההשוואה ממש מתבקשת. השופטים חכמים על אוכלוסיות חלשות.

        נמאס, 18/09/08 16:00

        ומפחדים מנציגי האיליטות. יש לו מזל שהוא לא ערבי - הוא היה מקבל 20 שנה.

    • אשכנזים מקבלי ם פחות

      לילי, 18/09/08 17:02

      ידיד שלי ממשפחה נחשבת ושם אשכנזי מיוחס הרג בגיל 18 שניים ושיתק אחת לכל החיים- יצא עם שלילה לעשר שנים ולא ישב אפילו יום אחד בכלא- שופטי ישראל אתם גזענים חסרי בושה ומושפעים כעמך מתקשורת מתלהמת

    • קלגסבלד לקח ישר אחריות בניגוד לברכה

      sharon, 18/09/08 21:38

      שניסה להגיד שאחיו שנהרג נהג, ועלה על הכביש משוכר ומסומם.

  • 74.

    אך זה שקרובי מישפחתו של ברכה לא מודעים למעשים הקשים שעשה

    פקק תנועה קרית ביאליק, 18/09/08 14:37

    כולל עצמו מענין לדעת שכול אדם שניתפס בקלקלתו לא מודע לצרותיו ולמעשיו הנלוזים

    • הם לא מבינים - לא בקשר עם המציאות צריכים פיקס (ל''ת)

      אירית, 18/09/08 14:53

    • הם כן מודעים, אך כזבלים אמיתיים מעדיפים להאשים את הקורבנות! (ל''ת)

      הרי אפילו דרבנו אותו להאשים את אחיו המת!!אין גבול!, 18/09/08 15:14

  • 73.

    משפט צדק יעשה בישרל!

    שי, 18/09/08 14:27

    אני לא רואה שום בעיה עם גזר הדין הזה,ובכלל הייתי מוסיף את התנאי על היריקה לעבר המשפחות.

  • 72.

    יופי פחות אחד שמחר יכל להרוג גם אותי

    רוכב אופנוע, 18/09/08 14:14

    אני שמח מאד פחות 1 שמהווה סכנה על הכביש נשארו עוד מיליון בעלי רכבים
    תסתכלו עוד שניה לפני שאתם ניכנסים לצומת או עוברים נתיב זה יכול לחסוך חיים

    • אינני יודע לגביך

      אלון, 18/09/08 14:57

      אבל רוב נהגי האופנועים נוהגים כאילו יש להם משאלת מוות. גם אלו מבניהם שנוהגים הרבה ברכב כשהם עולים על אופנוע מתעלים ממגבלותיו של הרכב על 4 גלגלים והעיקר אינם מתביישים לקחת את זכות הקדימה לעצמם ואחר כך מתפלאים שהם מרגישים כאילו מנסים להרוג אותם

  • 71.

    את ההרוגים זה לא יחזיר והבחור לא התכוון לתוצעה וחבל על חייו שנהרסו! (ל''ת)

    יום עצוב, 18/09/08 14:13

    • סוף סוף מישהו כאן שפוי.. לדעתי צריך להעניש אותו בעונש חינוכי (ל''ת)

      אני, 18/09/08 14:31

      • צודק. אז מה אם הוא הרג 6 אנשים?

        האקראי, 18/09/08 19:27

        חבל להרוס לו את החיים ככה, בגיל צעיר... מה כבר יצא לחברה מזה? צריך לתת לו עונש חינוכי! אני מציע את ההצעה הבאה:

        צריך לתת לו רק לעשות הרצאות לתלמידים בבתי ספר לזהירות בדרכים. בהרצאות הוא יספר על איך שהוא נהג שיכור ומסומם ובמהירות 170 קמ''ש והרג 6 אנשים ועוד האשים את אחיו המת בתאונה. ככה התלמידים יבינו שאפשר להתפרע בכביש ומה שלא קורה - יוצאים בזול.

      • לאיזה ''עונש חינוכי'' אתה מתכוון? (ל''ת)

        אבי, ספרד, 18/09/08 20:29

        • יש לי רעיון לעונש חינוכי

          כעכג, 19/09/08 08:25

          לאלץ אותו לקרוא ספר כל יום!
          כל אלה שטוענים שהעונש כבד- אתם חושבים שזה צריך לעניין מישהו מהמשפחות של ההרוגים זה ''שהוא לא התכוון''?יש הרבה ילדים שגם לא התכוונו לגדול בלי אבא- אז בהם צריך לזלזל ועל האידיוט הזה שיורק עליהם צריך לרחם?

    • נו באמת סליחה לא התכוון את המתים פחות מתים? (ל''ת)

      מסוממים החוצה, 18/09/08 14:54

    • איך לא התכוון? אז למה הוא כן התכוון

      אלון, 18/09/08 15:04

      מה אתה חושב יקרה לך אם תעלה לרכב שיכור ומסומם למה אתה תתכוון?

      • הייתה צודק אילו

        אילן חטאב, 18/09/08 20:01

        היו מענישים בחומרה דומה לזו כל מי שעולה שיכור\\מסומם\\תחת השפעה של תרופות מרדימות וכו' -אז היתה הרתעה אחרת אין תועלת בענישה חמורה כל כך על הריגה כשאין כוונה להרוג
        כל עוד אנו מתייחסים בסלחנות(יחסית) בהיעדר נפגעים,אנו למעשה מענישים בחומרה בגין מזל רע ולא מצמצמים כלל את תופעת הנהיגה בשיכרות (''לי זה לא יקרה''-חשיבה ישראלית טיפוסית ידועה)
        עם כל ההזדהות שלי עם משפחות ההרוגים,העונש החמור לא יחזיר את בניהם ומטרת הענישה אינה (בכל אופן לא צריכה להיות) נקמה אלא הרתעה...שאין כאן!!!

        נ.ב. צר לי אך איני יכול להשתחרר מריח הגזענות כאשר פעם אחר פעם מחמירים במיוחד עם ערבים

    • המטומטם או הלא מבין את המציאות

      בעל ניסיון, 18/09/08 16:08

      גם איםלא ישלח למאסר זה לא יחזיר איש אך כשהוא נעול שם יש פחות סיכויים שעוד יפגעו ויותר סיכויים שאחרים יזהרו !! כמה שיותר ענישה במיקרים כאלה כך גם הסברה לאחרים איזה עונש צפוי זה יכול לעזור לכולםםםםםםם

      • בשביל ש''פחות יפגעו'' אפשר פשוט לשלול את הרישיון

        אילן חטאב, 18/09/08 20:54

        ולדאבוני לא יזהרו יותר אלא אם כן יענישו ללא קשר לתוצאות(או עם קשר לא משמעותי)
        שוב אנחנו חוזרים לאותו ''סמוך ויהיה בסדר'' הכל כך אופייני לנו,אנו נעמדים על רגלינו האחוריות רק כאשר האסון מתממש-עד אז אנו מאוד סלחניים (ראה ערך אסון המכבייה,רא ערך פלקל ועוד)
        אני משוכנע שאילו היו שולחים לכלא ל10 שנים כל מי שנוהג בשכרות-ללא קשר לתוצאות!,האסון הזה היה נמנע
        מי שנוהג עם אלכוהול בדמו,לא מודע(פיזית לא מהמדיה) למצבו ביחוד ישראלי מצוי ש''לי זה לא יקרה'' זה אצלו בגנים,לכן לצערי הוא לא ירתע(אני מניח שיש יוצאים מן הכלל) לכן הוא צריך להיות נרתע מהעונש על עצם הנהיגה בשכרות כי לתוצאה אינו מצפה
        כל עוד איננו נוהגים כך,אין הצדקה לענישה כה כבדה בגין תוצאה הסתברותית - ודי לדמגוגיה הזולה של 3 שנים להרוג כי לפי זה נהג אוטובוס צריך לשבת 300 שנה (או 1500 לפי הצעת חלק מהמגיבים)

    • יום עצוב?

      עצוב, 18/09/08 17:20

      אומרים''אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו'' זה מתאים לך.
      אם מי ממשפחתך היה במכונית הזאת,גם אז היית פוטר אותו מעונש, כי זה לא יעזור לנרצחים?

    • כדאי שתחשוב שוב,,,,,

      שימי, 18/09/08 23:37

      כדראי שתחשוב שוב לפני שאתה אומר ''הוא לא התכוון
      , מחר זה תהיה אתה הקורבן או בני משפחתך, אז נראה אם תאמר , הו לא התכוון

  • 70.

    אם היו קוראים לו קלגסבלד והוא היה בקליקה של ה''חוק'' - מכסימום שנתיים!!!

    אין את אותו דין לכולם, 18/09/08 14:09

    אבל מה לעשות שהוא ערס מטומטם (שיורק על קורבנותיו) קוראים לו ברכה והוא מיהוד. למזלו הוא לא ערבי כי אז הוא היה מקבל 40 שנה.
    גועל נפש מערכת החוק והמשפט...

    • ל 70

      חיים מלבורן, 18/09/08 14:30

      אני רואה שאתה מטומטם לא פחות מהברכה הזה.

      • הוא לא מטומטם. הוא גרוע ממטומטם.

        פרופיל, 18/09/08 15:30

        הוא לא שרת בצה''ל. יש לו השכלה של 8 כתות או פחות. אין לא מקצוע. 50% שהוא היה בבית סוהר. הוא גס ואלים. הוא רב עם כל הסובבים אותו (משפחה, מקבילים וממונים בעבודות הרבות שהחליף, סתם אנשים בכביש וברחוב...).
        בקיצור: הוא מזרחי.

    • אם היו קוראים לו קלגסבלד הוא לא היה מסומם

      אשכנזיה משכילה, 18/09/08 14:55

      וגם היתה פחות השתוללות בבית המשפט

      • גם העשירים מסוממים

        פרח, 18/09/08 15:38

        שטויות במיץ
        גם העשירים מסוממים
        לראיה עו''ד קלגסבלד

      • אשכנזיה כן, משכילה לא!! קלגספלד שתה יין והשתמש בטלפון ולא הסתכל

        יוסי חולון, 18/09/08 15:38

        בכביש, אז תלמדי את העובדות, היה לו עורך דין מעולה בשם שמעון מזרחי, הבנת לא משכילה.

      • 95 אחוזים מצרכני הסמים

        אאא, 18/09/08 17:18

        שייכים לסקטור של קלגסבלד.סמים הם צעצוע יקר מאד.את שומעת על ה 5 אחוזים של נרקומנים שמכורים לסם אבל לא יכולים להרשות לעצמם מבחינה כלכלית ופונים לפשיעה,אבל הם כאמור רק 5 אחוזים.
        לא מהם מגלגלת התעשיה מאות מליארדי דולרים בכל העולם.סמים,הם ענין לעשירים.וודקה,בירה וסיגריות,זה הצעצוע של העם הפשוט.

    • שוב דופקים את השחורים?

      רפול, 18/09/08 15:02

      מספיק עם ההתבכיינות של הפרנקים הבן אדם רצח ששה חפים מפשע בכוונה תחילה מגיע לו כסא חשמלי ,שיהיה מבסוט הוא יצא מאדמאד בזול.

      • אתה צודק . מגיע לו כיסא חשמלי ...בתנאי שגם אשכנזי יקבל אותו עונש . (ל''ת)

        מאזניים ......., 18/09/08 15:45

      • דופקים? מגיע לו עונש מוות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אשכנזי שיודע לנהוג, לא שותה ולא מסומם!, 18/09/08 20:02

    • math

      6 month x 3 (6:2) =18 month!!, 18/09/08 15:08

      math

  • 69.

    אין לשפוט אדם שמתו מונח לפניו

    קובי, 18/09/08 14:07

    אין לשפוט אף אחד חברים טובים זה יכול לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו, הרבה בריאות ואריכות ימים

    • כן לשפוט, ל-16 שנה... (ל''ת)

      זו המציאות, 18/09/08 14:24

    • אף פעם לא לקחתי סמים או נהגתי שיכור

      אלון, 18/09/08 15:01

      לא נכנסתי לצומת אדום במהירות של 170 וגם לא 80 כן אבל זה יכול לקרות

      • תלמד נהיגה וזה לא יקרה,ואם אינך בטוח ,אל תנהג!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        איציק, 18/09/08 19:59

  • 68.

    לא מספיק!!! (ל''ת)

    ברוך, 18/09/08 14:07

  • 67.

    הוא רוצח

    אילן, 18/09/08 13:54

    מקומו רק בכלא שירקב שם כל חייו
    ושידעו הנהגים המסומים /שתיינים שאוי להם
    גם הם צפיים לעונש דומה

  • 66.

    ביום אחד כל החיים משתנים

    עינב, 18/09/08 13:29

    הירון ברכה הזה בטח בחור שמעשן ושותה באופן קבוע, תמיד מתפרע על הכביש ורק בנס עד אותו יום לא קרה לאף אחד כלום בסביבתו, ואז ביום הזה ההתנהגות המזעזעת שלו גרמה למותם של 6 אנשים תמימים, ואיפשהו גם למוות שלו, איזה חיים יהיו לו עם הידיעה הזו שרצחת 6 אנשים וביניהם אחיך!.
    כל הצעירים במדינה הזו צריכים לראות את הירון הזה וללמוד מהטעות שלו, כל אלה ששותים ומעשנים ונוהגים בחוסר זהירות, יש המון המון כאלה לצערנו הרב. כולם שיראו אותו ויבינו איך ברגע אחד, בשנייה אחת כל החיים שלך מתהפכים לסיוט הכי גדול שקיים בעולם!!!

  • 65.

    תגידו לירון הרוצח, שיוריד את הכיפה מהראש ,המישפט ניגמר.. (ל''ת)

    הילל החכם, 18/09/08 13:29

  • 64.

    במקום פרחים

    ז'אן קלוד בוזגלו, 18/09/08 13:27

    הוא רוצה להניח פרחים על קברי ההרוגים ... כמה רומנטי! בבית המשפט , הוא רצה להגיש פרחים לקרובי הנרצחים אבל מכיוון שלא היו לו פרחים הוא הסתפק בכמה יריקות . כמה אופיני לעדה הנחמדה הזו ......

  • 63.

    ברגע שיש עונשים רציניים, משפחות הרוצחים מתחילות מכות בבית המשפט (ל''ת)

    רק בישראל, 18/09/08 13:09

    • ככה זה כשהורגים בכביש זה ''רק'' תאונה...והמחיר מאד זול (ל''ת)

      הרצל, 18/09/08 13:45

  • 62.

    תפתחו את העניים

    מישהו הגיוני, 18/09/08 12:49

    הבן אדם נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול הרס חמש משפחות ואת המשפחה שלו פעמיים והוא קיבל רק 16 שנים ואתם עוד אומרים ''עונש תקדימי אבל הולם''???? איפה אתם חיים? מה הפלא שנהרגים אנשים בכבישים אם האכיפה היא כזאת? רק אל תשכחו לשלוח לו פרחים לתא בתור התנצלות כי הוא קיבל ''עונש כבד''.

  • 61.

    זה חמור זה?

    אלון, 18/09/08 12:47

    פחות מ-3 שנים על כול אחד?! זאת בדיחה.
    איך לעזאזל נהיגה תחת השפעת סמים, אלכוהול ובמהירות מופרזת זה הריגה?
    זה רצח לכול דבר בעניין, לפחות ניסיון ברצח.

  • 60.

    הוא ירק על משפחות ההרוגים - זה אומר הכל

    יעל, רמת גן, 18/09/08 12:40

    ערס מגעיל, כל הכבוד לשופטת. מקווה שבאמת נגמר עידן ההשתפנות של השופטים. רק ענישה כבדה.
    ולמגיבים האידיוטים שמדברים על קלגסבלד - הבן אדם לא עלה על הכביש במצב של סימום/שכרות, לא שיקר למשטרה, ולקח על עצמו את האחריות מיד. אין בכלל מה להשוות.

  • 59.

    ירון הרוצח יצאת בזול

    פלורה-אשדוד, 18/09/08 12:40

    ירון הרוצח יצאת בזול 16 שנה זה מעט מאוד .מגיע לך מאסר עולם עם עבודת פרך .להיקרב בתא מלא עכברים .אם היה אפשרי הייתי מכניסה את אמא שלך ל16 שנה בפנים .הרגת 6 משפחות הרסת 6 משפחות .תרקב בכלא כל חייך .ואולי בעליון יוספי לך עוד 16 שנה

    • במידה שאדם מודד מודדים לו תזהרי! (ל''ת)

      לפלורה, 18/09/08 14:12

      • אם לא למדוד איך את מציעה לפסוק עונש (ל''ת)

        אלון, 18/09/08 15:07

  • 58.

    למשפחת ברכה - הכסף זה לא הכל

    ראובן - חולון, 18/09/08 12:26

    אם הייתם משקיעים את הכסף בחינוך ילדכם במקום על עורכי דין עכשיו, כל הצער היה נמנע מכולנו.
    התנהגותכם אחרי גזר הדין מעידה אלף עדים מי אתם ומה אתם. תתביישו !!!

    • צודק ב-100%!!!!

      גילי, 18/09/08 14:02

      משפחה של ברברים!
      לפחות אולי עכשיו בכלא יהיה לו זמן להשלים בגרויות ולהתחיל לקרוא ספרים.

  • 57.

    העונש לא מספיק חמור

    ליאור שפלה, 18/09/08 12:19

    אני חושב שבית משפט לא החמיר מספיק עם העונש.תחשבו על זה שעל כל אדם שהרג קיבל בערך שנתיים וחצי.וזה אומר שהעונש מגוחך וכנראה ההרוגים מתהפכים עכשיו בקברם.מתוך זה ינקו לו שליש ואז הוא יישב 10 שנים.במדינה מתוקנת שבה יש בימ''ש מתוקן הוא היה מקבל על כל אחד שהרג 16 שנה ובמצטבר היה מקבל 96 שנה וזה אומר שיותר בחיים שלו לא היה רואה אור יום ויסתובב מתי שהוא בחייו חופשי ואולי עונש כזה היה מרתיע אנשים אחרים מלנהוג בצורה מטורפת ותחת השפעת סמים ואלכוהול, גם אם ינקו לו שליש או שני שליש.בעוד יש משפחות שיבכו כל החיים שלהם וילדים שיגדלו בלי אבא.אדם זה נהג בלי להתחשב באף אחד כאילו הכביש שייך לאבא שלו.העונש מבזה את ההרוגים בתאונה ותחשבו על זה.

  • 56.

    And the first thing he did was spitting...

    Helem, 18/09/08 12:18

    He said:
    הוא אמר שדבר ראשון שהוא יעשה כשהוא יצא מהכלא הוא לעלות לקברי ההרוגים, להקריא קדיש ולהניח פרחים.
    -----------------------------------------------------------
    He did:
    ברכה מצדו ירק על קרובי משפחות ההרוגים שהתקרבו לעברו ואז הוצא בכח מן האולם על ידי אנשי השב''ס.
    -----------------------------------------------------------
    I say: The state should appeal against the verdict and demand at least 5 years for each person he killed

  • 55.

    השופטים למדו מטעות מקרה קלסברג

    חכם מימון, 18/09/08 12:16

    לטעמי העונש קל בעיקרו,
    נהג שהיה ''על סמים'' בזמן נהיגה,נכנס לצומת באור אדום ונסע במהירות 160 קמ''ש דינו מאסר עולם עם עבודות פרך(חבל שאין בארץ)
    הרוצח עוד ירק על בני משפחת הקורבנות, על זה הייתי מוסיף לו עוד 5 שנים

  • 54.

    למען ישמעו ויראו

    מוטי, 18/09/08 12:06

    לא להבהל מהרגשות על עוצמת העונש, נראה את אחד המדברים על חומרת העונש לו חלילה אחד ההרוגים היה ממשפחתו הקרובה.
    חייבים להחמיר את העונשים על המטורפים המשתוללים בכבישים.
    רק אמש כמעט ונפגעתי ממטורף שהשתולל על הכביש.

  • 53.

    סוף סוף !!! שאנשים יבינו שאין להם רשיון להרוג !!! (ל''ת)

    נדוש אבל מה זה נכון !, 18/09/08 11:48

  • 52.

    העונש רלוונטי רק לאנשים בלי קשרים. עו''ד עם חברים נשפטים לפי מפתח אחר.

    אין הרתעה ממשית, 18/09/08 11:44

    כנראה יש שני ספרי חוקים במדינה הזאת. ואני לא טוען שירון לא נענש נכון, אלא שהפערים בענישה (שנים מול חודשים) ישכנעו גם מי שממש לא רוצה להאמין בגזענות מערכת המשפט, שיש פה בעיה.

    • לא רק שהעו''ד לא ירק ומשפחתו לא הלכה מכות, הוא אפילו התנצל (ל''ת)

      יחי ההבדל הקטן, 18/09/08 14:25

      • עכשיו הבנתי - בגלל זה ההבדל של 15 שנה בעונש. העו''ד היה יותר מנומס. (ל''ת)

        ממש הבדל קטן, 18/09/08 15:45

        • לא, אתה לא הבנת בכלל כי אתה מזרחי פרימיטיבי וגזעני.

          לא ולא, 18/09/08 16:09

          לך תלמד ותעבוד. אולי גם אתה תהיה בן אדם (אבל זה בספק גדול).
          אחרי שני דורות בישראל רוב המזרחיים עדיין דפוקים - סביר מאוד שמשהוא דפוק בגנים של שלהם.

          • ומה דפוק בגנים של העם הגרמני,הרוסי,ההונגרי ? (ל''ת)

            אאא, 18/09/08 17:20

          • ומה דפוק בגנים של העם הגרמני,הרוסי וההונגרי?

            אאא, 18/09/08 17:21

            הרי לפני כ 90 שנה,שלטתם עליהם כשם שאתם שולטים עלינו,שלטתם במערכת המשפט שלהם ובתקשורת שלהם וגם שם כל מי ששרת אתכם ואת האינטרסים שלכם יצא זכאי.
            כל האנושות דפוקה ורק הסמול הלבן הוא נאור וחכם?
            זה ההסבר למה אתם משתלטים על כל מדינה בה אתם חיים כמו שוירוס משתלט על המחשב?

          • אם זה בגלל הגנים אז דוקא צריך להקל ולא להחמיר

            אילן חטאב, 18/09/08 21:00

            מי שמדבר על גזענות....

          • רק אל תשכח להצדיע במועל יד ! רקוב ! (ל''ת)

            אחד עם אף ארוך, 18/09/08 23:56

          • חבל ששונאי היהודים לא חסלו את מולידך-גזען נבל (ל''ת)

            מזרחי, 30/10/08 18:44

  • 51.

    שופטים

    אבי, 18/09/08 11:25

    נהג בהשפעת סמים הוא רוצח מועד

  • 50.

    לאמא: את ילדת אותו, את חינכת אותו, את לימדת אותו, קחי אחריות!!! (ל''ת)

    אשמתך לא פחותה משל בנך!!!, 18/09/08 11:24

    • נראה לי שנסחפת קצת הלו.. תזהר שלא תטבע גם.. חצוף!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הילה, 18/09/08 13:52

    • תתבייש לך... האמא הזו איבדה גם ילד.. הלו קצת פרופרוציות כאן גועלים (ל''ת)

      אני, 18/09/08 14:32

      • ''האמא'' שהאשימה את בנה המת כדי לעזור ל''תכשיט'' שלה!ממש מופת לאמהות!! (ל''ת)

        לנשים כאלה אסור להשריץ, כי יוצא להן שרץ!!!, 18/09/08 17:01

  • 49.

    איזה מתנה קיבל הרוצח הזה,באמריקה היו נותנים לו 100 שנה

    נהג זהיר, 18/09/08 11:18

    מדינה כושלת.

  • 48.

    הבעיה היא החינוך מהבית

    יוסף חיים, 18/09/08 11:14

    אין צורך להרבות בדיבורים הנהג התנהג בצורה שקיבל בבית.אם הנהג היה מקבל חינוך כראוי בביתו לא היה מגיע למצב של נהיגה בשכרות ותחת השפעה של סמים.הוריו יוכולים רק לאשים את עצמם שבנם ישב 16 שנה בכלא כי זה מחיר החינוך של הילד.

  • 47.

    16 שנה להריגת 6 אנשים??!? מעט מדי לא מרתיע בשיט

    יוסי, 18/09/08 11:14

    לפחות 90 שנה ...15 שנה על כל הרוג..

    • מה לא מרתיע ? אתה רוצה לשבת 16 שנה בכלא ?

      פנדה, 18/09/08 13:06

      זה כמעט העונש המרבי לעבירת הריגה. יכול להיות שיש מקום להסב את האישום לרצח, אבל זה בלתי אפשרי בספר החוקים הישראלי, ואני לא חושב שיש אף מדינה שבה נהיגה תחת השפעה נחשבת רצח.

  • 46.

    זה ''חמור''???? (ל''ת)

    עדית, 18/09/08 11:13

  • 45.

    תהייה חזק ירון... מקווה מאוד שכל חברי המגיבים המגעילים ילמדו גם

    הילה, 18/09/08 11:12

    מכירה הרבה אנשים - ובטוחה אני שגם חברי המגיבים נהגו בחייהם שיכורים / מסטולים

    יפיי הנפש ממתינים בצד לכותרות כאלה...

    יום קשה לכולם,,, למשפחות ההורים, לך ירון ולמשפחתך...

    כולי תקווה שזה יהיה המקרה האחרון שנשמע.

    שנה טובה לכולם

    • תסעי את עם נהגים שיכורים ומסוממים

      פנדה, 18/09/08 13:00

      את נותנת כאן לגיטימציה לרצח ! מי שנוסע שיכור ומסומם הוא רוצח, וצדק השופט שהגדיר את זה ''פצצה מתקתקת''. לא אכפת לך ש-6 אנשים נהרגו ? או בגלל שלא הכרתם אותם זה היה בסדר ? אם אחד מהם היה אחד מיקיריך, גם אז היית מעודדת את המעשה ? ילדה טפשה.

    • הוא זכאי

      ויקטוריה, 18/09/08 13:05

      הילה, את צודקת. כמעט כל נהג שאני מכירה נוהג במהירות 170 קמ''ש, תחת השפעת מריחואנה וקוקאין , לאחר שהוא השתכר . ברכה חף מפשע והאשמים האמיתים הם יצרני המכונית, מתכנני הכביש, יצרני הארק, התקשורת (כרגיל ) ובית המשפט. ברכה הוא צדיק אמיתי היושב על לא עוול בכפו.

    • ל 45 :האם גם את נהגת תחת השפעת סמים ואלכוהול הילה?

      אביחי, 18/09/08 13:08

      את באמת חושבת שרוב הציבור יוצא לכביש כשהוא שיכור ומסומם ( גם קוקאין וגם מריחואנה!!! ), נוסע על 170 ועובר באור אדום? זאת לדעתך התנהגות נורמטיבית???
      כשאני קצת עייף אני לא עולה לכביש!

      אין גבול לטמטום

    • תגובה להילה

      יעל, 18/09/08 13:15

      גם מי שנהג ''מסטול או שיכור בחייו'' לא נסע ב- 170 קמ''ש גברת יקרה.

    • אני אסביר יותר מפורט לכל יפי הנפש הצינים וכדי שיהיה ברור...

      הילה, 18/09/08 13:58

      אני לא לא חושבת שלא מגיע לו עונש.. אני חושבת שזה דבר חמור

      אני רק אמרתי שכולם שתו / נהגו שותים ונוהגים ואל תמשיכו להיות כאן נפי נפש...

      כשנוהגים שיכורים / מסטולים לא מסתכלים לצערי על המהירות

      וד''א צינים יקרים... אין לי רשיון אז להרגע כאן.

      • אני מעולם לא נהגתי שיכורה או מסטולה

        הדס, 18/09/08 14:22

        ואם את נוהגת ככה, אני חושבת שגם אותך צריך להעמיד לדין, ולהושיב ליד הרוצח הזה בתא, תארחי לו לחברה עם הצדקנות שלך

      • מי זה ''כולם נהגו שיכורים ולא שמו לב'' הערסים שדופקים אותך בקבוצה? (ל''ת)

        איש לבן, 18/09/08 15:51

    • להילה חסרת המצפון

      צפרא, 18/09/08 14:25

      סוף סוף קיבל את המגיע לו. 16 שנה לא מספיק על 6 אנשים !!! ואת עוד מגנה עליו,??? מקווה שזה אכן יהיה המקרה האחרון, שיהיה חזק ?? למה-?? בכדי שיוכל שוב לירוק על משפחות הנפגעים שאת חייהם לקח?? אילו היה קורה לך מקרה כזה היית מדברת אחרת... חשבי שוב- ובקשי סליחה מששת המשפחות.

    • אני לא נהגתי מסטול ושיכור, אני לא חבר שלך ולא רוצה להיות. (ל''ת)

      סתם אחד, 18/09/08 16:12

    • אודה לך אם תוכלי לתת לי צלצול לפני שאת עולה עם החברים הפושעים על הכביש

      נעמה, 18/09/08 18:58

      לא ממש בא לי שאחד מהם יכנס בי ב170 קמ''ש ויפרק 6 משפחות
      אני לא יודעת אם מי את מסתובבת אבל 100% מהחברים שלי מעולם לא נסעו בשכרות או תחת השפעה סם כלשהו
      מספיק לתת לגיטימציה לעבריינים מתבכיינים

  • 44.

    יפה , עונש ראוי , אך יש להטיל עונשים ראויים גם לפני שהמסוממים קוטלים . (ל''ת)

    אבו יסמין, 18/09/08 11:12

  • 43.

    נהג תחת השפעת אלכוהול וסמים...בני משפחתו של ברכה החלו לצעוק (ל''ת)

    ערס, 18/09/08 11:05

  • 42.

    לאמא של אייל ז''ל וירון ברכה.

    Melina Perez, אי שם פה בסביבה, 18/09/08 11:04

    את צריכה לזכור, שמי שגרם להרס החיים בשמפחתך הוא בנך. ירון ייצא מהכלא, תוך מקסימום 16 שנים (ואם ינכו לו שליש על התנהגות טובה אז עוד פחות) ותוכלי לחבק ולנשק אותו שוב, אבל את אייל, בנך השני, שום דבר כבר לא יחזיר. מוטב לו תבכי עליו מאשר על ירון.

  • 41.

    עו''ד קלגסבלד קטל אם ובנה ונידון ל 15 חדשים ועונשו הוקל בעירעור.

    דרור מרמת גן, 18/09/08 11:01

    זה ההבדל בין בוזגלו לאיש החונטה השלטת במדינה.

    • השוואה לא הוגנת לעו''ד קליגסברג

      אילן, 18/09/08 11:17

      השוואה ממש לא הוגנת, העו''ד לקח אחריות.
      התאונה אכן קשה וחמורה אבל לא היתה תחת השפעת סמים ואלכוהול ...

      המקרה הנ''ל הוא פשוט רצח/הריגה וכמובן מבחן התוצאה 6 הרוגים !

      • הוגנת בהחלט...!!! (ל''ת)

        אני, 18/09/08 14:33

    • קלגסבלד לא נהג מסטול (ל''ת)

      amir, 18/09/08 11:25

      • SAME SAME מה זה משנה במה עסוקים????

        לא נהג מסטול אבל היה עסוק מאוד בפלאפון!!!!!!!, 18/09/08 13:02

        SAME SAME רק בגלל שהוא עורך דין מקושר!

        • איפה נאמר שהיה עסוק בסלולרי

          אלון, 18/09/08 15:23

          נהפוך הוא בבדיקה מול חברות הסלולר הוכך שלא היתה כל שיחה

      • הוא בהחלט כן

        אאא, 18/09/08 17:22

        כל התגובות שמיועדות להסביר את שהתרחש במקרה דורי קלגסבלד נמחקות ומצונזרות בצורה שיטתית.

    • אמת ! צודק באלף אחוז . הפרקליטות מושחתת .... (ל''ת)

      אין משפט צדק לכל אזרח ואזרח .., 18/09/08 11:28

      • הפרקליטות כן, אבל קלגסברג לא. (ל''ת)

        אלי, 18/09/08 13:00

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      יואב, 18/09/08 12:04

    • 41 צודק !! למה עו''ד קלגסבלד יצא בזול ??? (ל''ת)

      אור!, 18/09/08 12:15

    • קליסברג לא נהג תחת השפעת סמים או אלכוהול............ (ל''ת)

      יחי ההבדל הקטן, 18/09/08 12:27

    • קרוב אבל לא בדיוק נכון

      יעל ש., 18/09/08 12:31

      אין ספק שעו''ד קלגסבלד היה צריך לקבל עונש הרבה יותר כבד ועשו מהמשפט שלו בדיחה- עשו בדיקת אלכוהול ופתאום לא עשו בדיקת אלכוהול- הבנאדם נסע אחרי ששתה יין ויצא מזה ברוורס- פשוט ביזיון.
      אבל זה לא אומר שצריך להקל גם על ברכה שנסע 170 קמ''ש! בהשפעת סמים ואלכוהול!

      חבל שאין דרך לערער על החלטת השופטים במשפט של העו''ד- באמת חבל!

    • קלגסבלד לא עיכב את התהליך, הודה מיד, לא ביקש שיקצרו את עונשו, לא ערער

      פנדה, 18/09/08 13:03

      בנוסף הוא לא נהג שיכור או מסומם והביע חרטה כנה ואמיתית, והכי חשוב - לא ניסה להפיל את זה על אף אחד אחר מלבדו, לעומת ברכה שניסה להפיל את זה על אחיו שאותו רצח.

    • עונשו לא הוקל בעיעור כי לא היה עירעור

      אלון, 18/09/08 15:21

      אומנם גם אני חושב שהעו''ד קיבל עונש מצחיק אבל ההשוואה בין שתי התאונות מסוכנת לא בגלל התוצאה אלא בגלל הנסיבות המקדימות לתאונות

  • 40.

    למה זה טוב?

    שיר, 18/09/08 11:01

    לא מספיק הוא הרג את אחיו?

    לא מגיע לו עונש כזה.

    • באמת מסכן!!!! ומה אם הקרובנות האחרים???? (ל''ת)

      .., 18/09/08 11:29

    • כדי שאנשים יתחילו להבין !

      אורית, 18/09/08 11:33

      מי שמחזיק הגה בידיים,מחזיק כלי נשק רב עוצמה,ובמחי יד יכול להרוג אנשים,זרים או קרובים.הגיעה הזמן שנפסיק להתיחס לתאונות כאל ''תאונות'',יושב אדם מאחורי ההגה ואם הוא שיכור,נוסע במהירות מופרזת וחוצה צומת באדום,רוב הסיכויים שמישהו ימות כאן!! הכבישים עמוסים בכלי רכב בכל שעות היום והלילה,אין מקום למזל,רק לאחריות אמיתית!
      אז אולי זה נורא ''עצוב'' שאחיו נהרג ושהוא הולך לכלא,אבל זה לא מחזיר למשפחות ההרוגים את קרוביהם שלא עשו כל רע,רק היו במקום ובזמן הלא נכון כשברכה עשה כל מה שאפשר לעשות כדי לגרום לתאונה!!

      • מה גם שאם אחיו היה נשאר בחיים הוא היה נענש גם כן

        פנדה, 18/09/08 13:09

        מי שנותן לנהג שיכור לעלות על הכביש אחראי באותה מידה, זהו סיוע לרצח.

    • עם כל הצער הכאב והאמפטיה על מות אחיו

      ל, 18/09/08 11:51

      אסור לשכוח שעוד 5 אנשים נהרגו פה- והם היו הכי בסדר בעולם- לא שתו ולא חצו באדום- אז לא מגיע לו עונש? רק על זה שהמשפחה שלו עוד מעיזה לתקוף את המשפחות האחרות והוא יורק עליהן!!!!!!!!!!!!!! רק על זה מגיע לו להירקב בכלא.
      חוצפן

  • 39.

    לעו''ד אילון אורון תתבייש מי סובל בדיוק

    כוכי, 18/09/08 10:59

    עורכי הדין היום נהיו שפלים ועוד אחרי פסיקות הדין שאין כבר מה לעשות אומרים דברים שהאוזן לא יכולה לקלוט והמח לא מעכל
    עוד טמבל מי כאן סובל -הוא קיבל בית מלון 5 כוכבים ...בטח יוציא תואר ראשון ילמד יעבוד
    יצא אחרי 10 שנים בן 38 בלי דאגות ...הרי כולם כבר ישכחו...אז מי סובל כל ימי חייו ועד מותו ללא אב
    בפקולטה למשפטים צריך ללמד גם אנושיות מהיא
    עו''ד יקר גם אם אתה מאוד מאוד רוצה לסנגר עשה זאת באנושיות ....

  • 38.

    היא עוד שואלת את משפחות ההרוגים ''מה עשיתם''? מה היא עשתה? איך היא חנכה

    רועי, 18/09/08 10:58

    את ילדה? ועוד להגיד שהיא רוצה את הילד בחזרה... משפחות ההרוגים היו מוכרים את עצמם אם יכלו לבקר את הוריהם או בני זוגם לשעה אחת, אפילו בכלא.

    • תגובה חכמה ולא רגילה !!יפה (ל''ת)

      אחמד הנצראתי, 18/09/08 11:25

    • הוא אמר שרוצה כשישתחרר לעלות לקבר-אבל עכשיו ירק...

      ., 18/09/08 12:05

      על משפחות ההרוגים...

    • תגובתך חכמה ומשלימה את הנאמר בתגובה 35

      מירב, 18/09/08 12:59

      רק לא ברור לי איזה ילד מביניהם היא רוצה ...
      היה לי יותר נכון לשמוע שהיא רוצה את הילדים ! - אבל היא מבינה שהמוות הוא בלתי הפיך.
      עליה להפנים שהמוות הוא בלתי הפיך בעבור כל הקורבנות וכל משפחותיהן, הן כבר לא יכולות לזעוק כמוה, שהן רוצות חזרה ...

  • 37.

    שיירקב בכלא.

    ירון, 18/09/08 10:54

    מסומם אדיוט.הרס בגלל טיפשוטו משפחות שלמות.ועוד האמא בוכה.

    מה את בוכה? תראי איך חינכת את הילד שלך.טיפשה

  • 36.

    ''מי שנוגע בחרא מתלכלך''

    ליבנת, 18/09/08 10:53

    לכל הנהגים הצעירים שחושבים שהם יכולים לנהל את העולם ויודעים הכל, תלמדו גם לדעת לשלם על מעשים.
    חבל שמגיעים למצב כזה, אך על טעויות משלמים!!!!

  • 35.

    התנהגות אמו של ברכה מוכיחה כי אין מקריות בחיים

    קרנפי, 18/09/08 10:50

    זה לא מפתיע שבדרך כלל ההורים של כל מיני פורעי חוק חסרי לב, מתנהגים כמו בהמות רעות בבית המשפט.
    גם האמא של ברכה, גם האמא של הפסיכופט הוברט - תוקף איטה פוגל, גם ההורים של הרוצח שושן מהטיילת בחיפה.
    המשותף לכולם שהם מאשימים ותוקפים בבוטות את כולם, חוץ מאשר את עצמם או את ילדיהם הרקובים.
    זה לא מקרי.
    ממש לא מקרי.
    מי שמחנך את ילדיו לשאת באחריות על מעשיהם, לא מוצא אותם, בדרך כלל, בבתי משפט או בכלא.

    • יפה אמרת. וחוץ מזה 16 ש' - מעט מידי. (ל''ת)

      א, 18/09/08 11:32

      • צודקים! אני הייתי מעניק לרוצח 25 (ל''ת)

        אלי, 18/09/08 13:05

        • ואני: 26 שנה... מה אתה חושב שזה משחק מספרים?? (ל''ת)

          משועמם שכמוך., 18/09/08 18:58

    • דבריך דברי טעם - מסכימה עמך בכל מילה ומילה. (ל''ת)

      מירב, 18/09/08 12:54

  • 34.

    שאלוהים יעזור לא אמן גם הו בן אדם רחמנות (ל''ת)

    הרחמן, 18/09/08 10:43

    • כל המרחם על אכזרים סופו מתאכזר על רחמנים (ל''ת)

      רועי, 18/09/08 11:03

  • 33.

    איפה הכיפה?

    מח'לוף רוזנקרנץ, 18/09/08 10:43

    90% מהפושעים מתחילים לחבוש כיפה ברגע שהם נעצרים. גם ''מר'' ברכה כך. מה נדמה לכם שהקב''ה ימחוק לכם את עוונותיכם? לאמא ברכה מומלץ להוריד ווליום עד המינימום עם ''תכשיט'' כמו בנה.

  • 32.

    רונית 20 את בהמה !! הוא הרס 5 משפחות, ואת אומרת שהם חייכו

    יוסי חולון, 18/09/08 10:41

    תלכי לפסיכיאטר מיד. אין לך שכל של זבוב.

    האבל שלהם לא יגמר ל ע ו ל ם !!

  • 31.

    רונית 20 את בהמה !! הוא הרס 5 משפחות, ואת אומרת שהם חייכו

    יוסי חולון, 18/09/08 10:40

    תלכי לפסיכיאטר מיד. אין לך שכל של זבוב.

    האבל שלהם לא יגמר ל ע ו ל ם !!

  • 30.

    ממליץ על אילן(4) - הלוואי וכולם היו חושבים ככה (ל''ת)

    דני, 18/09/08 10:35

  • 29.

    בית המשפט מסרייח ומושהת!

    איצק, 18/09/08 10:34

    אם זה היה ירון אפשטיין והיה כסף ועורך טוב? היה מקבל עבודות שירות ולהתראות...... אני שונא את את המדינה שלי.

    • הפשיעה המזרחית היא גנטית (ל''ת)

      איש לבן, 18/09/08 10:56

      • וואלה אתה מזה צודק..האנשים האלו מוכרים לך

        פעיל ימיני שמאלי, 18/09/08 11:19

        רבין.ויצמן.הרישזון.אולמרט.שרון....גדולים בצמרת המדינה.

        • אם האנשים האלה פושעים אז אתה מפלצת תת אנושית. (ל''ת)

          לפעיל, 18/09/08 15:33

    • המושחתים היחידים זה המורים שנתנו לך לסיים כיתה א' בלי לדעת מילה בעברית (ל''ת)

      נמאס, 18/09/08 14:26

  • 28.

    בית המשפט מסרייח ומושהת!

    איצק, 18/09/08 10:33

    אם זה היה ירון אפשטיין והיה כסף ועורך טוב? היה מקבל עבודות שירות ולהתראות...... אני שונא את את המדינה שלי.

    • מה אתה מבלבל ת'מוח?

      Eחד, 18/09/08 11:04

      האיש הוא פרא אדם שדהר בכביש מסומם ושיכור ורצח 6 אנשים!!! אח''כ ניסה לשקר ולומר שאח שלו (שהוא הרג במו ידיו) הוא זה שנהג. גם אם היו קוראים לו אפשטיין, אייזנברג, או כל שם אחר - היה מקבל בדיוק אותו דבר!!!

      אם אתה שונא את המדינה - תעזוב. נראה לי שנסתדר די טוב גם בלעדיך.

    • עוד פעם רגשי נחיתות.... (ל''ת)

      e, 18/09/08 11:34

    • שנאת המדינה לא מצדיקה עברית עילגת שכזו... (ל''ת)

      יואב מחיפה, 18/09/08 19:02

    • איציק

      רציתי להדגים לך את איות שמך לפחות, 18/09/08 19:05

      ועוד משהו, המדינה היא לא שלך ואתה לא שלה. התחפף מפה ועדיך כמה שיותר מהר בוגד שכמוך!.

  • 27.

    רק זה?

    מירי, 18/09/08 10:32

    כדי שהנאשם יוכל להמשיך לחיות עליו לקחת לכלא את תמונותיהם של ההרוגים,ואת תמונותיהם של האלמנות והילדים שצריכים לחיות עם האבדן עד סוף ימיהם - גם לאחר שהוא ייצא. מוטב שאדם כזה יורחק מהחברה כמה שיותר. צריך לדאוג שבחיים הוא לא יקבל רשיון.

  • 26.

    כל הכבוד לשופטת

    מאיר פרידמן, 18/09/08 10:31

    בושה למשפחה של העברין שצועקת על משפחןת שכולות

  • 25.

    איחס איזה משפחה של ג'וחים יש לדורסן

    י.א, 18/09/08 10:30

    עם משפחה של תתי-אדם אין תקווה לדורסן.
    אף מלה של חרטה וכאב כלפי משפחות הקורבנות.
    מחכה ליום שבו בני משפחות קורבנות של תאונות דרכים ייטלו את החוק לידיים ופשוט ייפרעו מהערסים.

  • 24.

    איחס איזה משפחה של ג'וחים יש לדורסן

    י.א, 18/09/08 10:30

    עם משפחה של תתי-אדם אין תקווה לדורסן.
    אף מלה של חרטה וכאב כלפי משפחות הקורבנות.
    מחכה ליום שבו בני משפחות קורבנות של תאונות דרכים ייטלו את החוק לידיים ופשוט ייפרעו מהערסים.

  • 23.

    מתאכזרים למשפ' ברכה??? ומה הוא בדיוק עשה למשפחות ההרוגים?

    כועסת, 18/09/08 10:28

    לעורכי דין יש לפעמים יציאות מסמרות שיער.
    איך אמרו חכמינו חז''ל: איזהו המרחם על אכזרים, מתאכזר לרחמנים''.
    למדתם את זה בבית הספר?

  • 22.

    החרא ישתחרר לפני גיל 40

    השטן הצהוב מס' 666666, 18/09/08 10:27

    אנשי העולם המכונה ''פחות עליון'' , כדי להוכיח עד כמה הם אזרחים טובים ודואגים לציבור, חייבים ''לבזבז'' את החרא הזה בכלא.
    העיקר שהוא לא שכח לחבוש כיבה בבית המשפט...
    חבל על כל טיפת חמצן שהוא נושם.
    ואם המישפחה ''המסורה והכואבת'' שלו כל כך סובלת, אפשר לדאוג לארורים האלו באותה דרך.

  • 21.

    על 6 עבירות הריגה הוא היה צריך לקבל יותר !! (ל''ת)

    משה, 18/09/08 10:26

  • 20.

    עכשיו אולי הם יחזרו מהקבר

    רונית, 18/09/08 10:22

    מאוד נחמד מצד המשפחות לחייך אולי עכשיו האבל שלהם נגמר והאבות שלהם יחזרו מהקבר!!!!
    חצופים, מגעילים,חסרי כל רחמים

    • אנשים כמוך או קרובים שלך -אם הם היו הנפגעים מעניין מה הפה הגורה שלך הי

      צחי, 18/09/08 10:50

      היה אומר אז

    • את חצופה, מגיעלה וחסרת רחמים (ל''ת)

      JULIA, 18/09/08 10:59

    • אולי תתחלפי איתם?

      הרצל, 18/09/08 11:03

      אולי בא לך להתחלף עם המתים? למה לא? הכל מותר.....מי שנהג ברכב מסומם הוא חד משמעי רוצח ואין מילה אחרת

    • המרחם על אכזרים סופו להתאכזר אל רחמנים... (ל''ת)

      אילן, 18/09/08 11:19

    • איחס? (ל''ת)

      דודו, 18/09/08 11:35

    • רונית: כשמסומם שיכור ירצח את יקירייך, את מוזמנת לרחם עליו! (ל''ת)

      וגם על מי שעשה אותו כשזה!, 18/09/08 11:49

  • 19.

    משפט חוזר לקלגסבלד!!! (ל''ת)

    ''3 שניות של דיסאוריינטציה'',עאלק..., 18/09/08 10:20

  • 18.

    עו''ד עלוב נפש מלא רפש שכמוך - אין לך בושה?

    123, 18/09/08 10:18

    בשביל כמה דולרים ופרסום, אתה מוכן להקריב חיים של עוברי אורך נוספים בתמיכה בעבריין תנועה מהקשים שהיו..

  • 17.

    שלא תראה אור יום בחופש בחייך יותר .אמן

    Nirn, 18/09/08 10:17

    מעשה רצח ברברי.

  • 16.

    מגיע לו יותר

    tאיציק הזועם, 18/09/08 10:14

    מגיע לרוצח הנ''ל מאסר עולם לכל החיים עם עבודת פרך

    אני מתודלק זה מה שאמר הרוצח המתועב לפני התאונה


    אמא של הרוצח הבן שלך הרס 6 משפחות ולכן מגיע לו להירקב בכלא

  • 15.

    כמה זה 16 פחות שליש....אה 10 בערך והוא בן 28 כלומר יצא בן 38 ואז..כנס

    מומי, 18/09/08 10:13

    האם זה עונש מרתיע???

    • הזבל (ל''ת)

      אזרח כן,כי לדעתי הוא יתאבד בכלא, 18/09/08 10:43

    • מה זה לא מרתיע??? (ל''ת)

      היית רוצה לשבת 16 שנה?, 18/09/08 19:08

  • 14.

    זה רצח בכוונה תחילה- מגיע לו עונש מוות!

    אורי, 18/09/08 10:11

    והמשפחה החצופה שלו עוד מעיזה לבוא בטענות לאחרים.

  • 13.

    אמא חוצפנית! שתגיד תודה שהוא עוד 10 שנים בחוץ. רוצח! (ל''ת)

    Eחד, 18/09/08 10:11

  • 12.

    הכל מתחיל מהחינוך, הוא גדל בג'ונגל עם האמא הזאת

    מני, 18/09/08 10:10

    שריחמה עליו והסכימה שישתמש בשמו של אחיו ז''ל הכל כדי לחמוק מעונש. הוא נהג מסומם וזה גם ענין של איפה שאתה גדל ורואה דברים.
    בקיצור, הוא לא מציאה ואחד כמוהו בכלא רק ישפר את איכות החיים מכל היצורים שיש לנו כאן.

    • מאיפה אתה יודע? אתה מכיר את המשפחה שאתה שופט

      שולי, 18/09/08 10:49

      אותם בצורה הנ''ל.קצת חמלה כלפי האמא ,שאיבדה 2 ילדים וגם חצי מהחיים שלה עצמה .
      נראה לך שהם לא אבלים על בנם ועל יתר המשפחות.אבל זה לב של אמא , אני לא מאמינה שהיא סולחת לו על מה שקרה , אבחל עדיין היא רוצה לראות את בנה לצידה , מהיכרות עם הנפשות המשפחה הזאת מפורקת . בחוץ או בפנים.
      אני מבקשת מה' שלא יעמיד אותך ואותנו לעולם בניסיון אשר בחירה בין מישהו קרוב ואהוב לבין הרציונל של מעשה מסויים .

      • צודקת, אבל התגובה שלה היא כל כולה התנערות מאחריות

        פנדה, 18/09/08 13:12

        סביר להניח שהילד ספג מזה משהו. עובדה שהוא לא הודה שהוא הרוצח עד שנמצאו ממצאים שהוכיחו זאת.

      • עשרים וחמש שנה עד נצח בכלא

        אלי, 18/09/08 13:27

        (נקודה!!!)

  • 11.

    הרג 6 אנשים ורק 16 שנה???? אז למה אנשים לא ירתעו וישתו כמו חזירים (ל''ת)

    צחי, 18/09/08 10:10

  • 10.

    למה קלגסבלד קיבל רק שנה??? כנסו!!

    מבחן בוזגלו, 18/09/08 10:07

    הו הרג שניים ולפי המפתח הזה צריך לשבת 8 שנים!!

    • ל-10, תעשה את החישוב נכון, לפי המפתח הזה

      מיכאל, 18/09/08 10:35

      קלגסבלד צריך לשבת 5 שנים.
      אולם קלגסבלד הודה במעשים המיוחסים לו ולא שינה גרסאות כמו מטורף. כמו כן הוא לא היה תחת השפעת סמים ואלכוהול.

      • זה שהוא הודה לא רלוונטי

        אאא, 18/09/08 11:14

        זה לא שהיתה בעיה לזהות מי הרוצח.
        הוא נהג במצב של שכרות,פשוט ידידיו הגיעו לבית החולים מיד לאחר התאונה ומנעו מהשוטרים לבצע בדיקות אלכוהול של עו''ד קלגסבלד (איימו על השוטרים שידאגו לפטר אותם) ויש לעו''ד קלגסבלד עבר עשיר מאד של עבירות דומות קודם לכן.
        למה לא נערכה ועדת חקירה שבה נגבו עדויות השוטרים שהגיעו לביה''ח ומנעו מהם לבדוק את שיעור האלכוהול בדמו של דורי קלגסבלד?
        למה התקשורת לא מראיינת את השוטרים הללו?

        הוא לא שינה גרסאות כי הוא עו''ד פלילי במקצועו והבחור הזה הוא אדם פשוט שחושש שחייו נהרסו.קלגבסלד,כמו כל פולני משלום עכשיו,יודע שמה שהוא לא יעשה,ידידיו ששולטים במדינה ללא עוררין,ידאגו לו.

        • עוד אחד עם תיאוריות קונספירציה... אשמח ללינק לסיפור המדובר (ל''ת)

          פנדה, 18/09/08 13:13

    • מה הקשר?

      תתעורר בוזגלו, 18/09/08 10:37

      לא שאני חושב שהעונש של קלגסבלד היה מספק, אבל בכל זאת הוא לא נהג תחת השפעת אלכוהול וסמים ולא ב170 קמ''ש.

      • הוא כן היה שיכור

        אאא, 18/09/08 11:15

        והוא נהג ב 120 קמ''ש בערך.בכ''ז,זה היה בתוך העיר ולא ניתן לנסוע יותר מזה בתוך ת''א.
        לא שהוא נמנע מלנסוע יותר מהר.

    • אולי בגלל שהוא אשכנזי מכובד עם סוללת עו''ד (ל''ת)

      מימי, 18/09/08 10:51

    • נו, עוד פעם המקופח התורן שמביא את מקרה קלגסבלד

      סעדיה שטייניץ, 18/09/08 11:02

      קלגסבלד ''פשע'' בכך שיש לו כסף (והוא אשכנזי, רחמנא ליצלן), לכן כל מיני אנשים כמוך נטפלים למעשהו. כנראה לא ממש משנה לך ההבדל בין אדם שלקח סמים ואלכוהול ונהג כמו מטורף לבין אדם נורמטיבי שעשה טעות נוראית וטרגית של שנייה של חוסר תשומת לב שיכולה לקרות גם לך ולי.

    • נכון!! (ל''ת)

      א, 18/09/08 11:36

    • הבדל גדול

      לא בוזגלו, 18/09/08 12:07

      קלגסבלד לא צרך סמים ואלכוהול, שיתף פעולה עם החוקרים ולקח אחריות.

    • חשבון פשוט

      מישהו, 18/09/08 12:51

      זה לא שמונה על פי הנוסחא שלך אלא חמש וחצי שערך ומה אתה משווה מישהו שעבר באדום ב170 למישהו שנסע טיפה שתוי?

    • לא בוזגלו ולא נעליים

      בעל ניסיון, 18/09/08 16:30

      לקלגסבלד קרתה תאונה שאני לא מפחית מכאבה וזו גם טרגדיה אך פה זו תאונה מוזמנת על פי כל הנתונים ועברו הלא מחמי של האפס ולקינוח היריקה שעלפי חוקי העולם התחתון יריקה שווה דקירה עכשיו אחרי היריקה השופטת מצטערת שזה לא 26 שנים חג שמייח לכולם

  • 9.

    גם רוצח גם שקרן

    בררה, 18/09/08 10:07

    קודם כל לא נהגתי - זה אחי הקטן המת.
    וחוץ מזה לא שתיתי או עישנתי לפני שאחזתי בהגה.
    באמא'שלי אחי. למה אף אחד לא מאמין לי?

  • 8.

    האלכוהול הוא האשם! לא הכאנאביס! תפסיקו עם הדמוניזציה!

    דוקטור למחול, 18/09/08 10:06

    יותר ממיליון ישראלים נורמטיביים צורכים מפעם לפעם כאנאביס ומתפקדים למופת. אף אחד גם לא מת מזה, וזה בדוק! אבל הבעייה היא קודם כל וקודם כל וקודם כל האלכוהול!!! ועוד יותר מזה שמערבבים אותו עם זבל מסוג אחר!!! גגלו ''כאנאביס מריחואנה וחשיש'' ותוכלו לקרוא את כל האמת בפרק על הטבק והאלכוהול!!!

    • מה שאנשים עושים בבית שלהם - עניינם. אבל כשהם יוצאים לכביש מסוממים

      דוקטור לשירה, 18/09/08 10:14

      זה כבר סיפור אחר.

    • טוב, אל תגזים....

      ףףף., 18/09/08 11:05

      אני מבינה שאתה רוצה לטעון בעד הלגליזציה של הקנאביס, ואני דרך אגב מסכימה איתך, אבל להגיד שזה לא משפיע על נהיגה... נו, באמת. יש אנשים ש''נמרחים'' מהעישון וזה בהחלט משפיע על חדות ומהירות התגובות שלך כל עוד אתה תחת ההשפעה. אתה סתם מזיק למטרה בזה שאתה מכחיש כל קשר, למרות שאלכוהול בהחלט תרם לפחות או דבר אם לא יותר.

    • האם הית מוכן שזה יקרה לך ?

      גרונימו, 18/09/08 13:11

      יש לי שאלה נאיבית : האם אתה הית מוכן לעבור ניתוח מורכב כאשר המנתח עישן קודם לכן כמה ג'וינטים ? אני מניח כי תשובתך שלילית . גם אני לא היתי רוצה שהנהג הבא מולי יהיה תחת השפעה כלשהי : מריחואנה, סמים אחרים או אלכוהול .

    • אלכוהול הרבה יותר מסוכן מגראס מבחינת נהיגה, אבל גם גראס מסוכן

      פנדה, 18/09/08 13:15

      פשוט בד''כ מי שצורך קנאביס ויוצא לכביש יסע יותר לאט ויותר רגוע ממי שצורך אלכוהול, וגם יהיה מודע מאוד למצבו לעומת השיכור, אבל עדיין זמני התגובה שלו איטיים. השילוב בין השניים הוא עוד יותר גרוע.

    • ההבדל בין נהג שיכור לנהג מסטול (מגראס / חשיש)

      זהירות. בדיחה, 18/09/08 13:18

      נהג שיכור עובר באדום ונהג מסטול מגיע לעצור ומחכה שיתחלף לירוק..

  • 7.

    יש תקווה !!

    שונא ערסים סוציומטים ופסיכופטים, 18/09/08 10:04

    יש תקווה למדינה. פרידמן - תמשיך את מה שהתחלת !! בסוף עוד יהיו שופטים בישראל.

  • 6.

    את העונש שלו הוא כבר קיבל מזמן הוא יצטרך לחיות עם זה כל החיים שלו (ל''ת)

    א, 18/09/08 10:03

    • אם הוא התנהג וירק סימן שלא קיבל מספיק הערס המסוממם  (ל''ת)

      ihjij, 18/09/08 11:26

    • את העונש שלו הוא יקבל מאלוהים...

      כלא זה לא עונש, 18/09/08 12:58

      אנחנו רק צריכים להרחיק אותו מאיתנו. מאסר עולם נשמע לי טוב. 16 שנים יספיקו לי.

  • 5.

    טינופת בן שטן. גם רצח את אחיו וגפ האשימו ברצח. רק על

    קובי, 18/09/08 10:03

    זה צריך לבלות בכלא כל ימיו. אם לא היו מצלמים אותו בווידאו לכוד במושב הנהג עוד היה מצליח לצאת מזה.
    ולראות את האמא שלו בטלוויזיה, רק מלראות אותה אתה מבין איך בנאדם מערבב סמים עם אלכוהול וטס לצומת ב- 170. הכל מתחיל בבית, והאמא שלו לא נראית כאילו היא הקפידה איתו על נימוסים...

    • 100% (ל''ת)

      100%, 18/09/08 15:10

    • גם האמא קורבן

      מירב101, 18/09/08 17:25

      אל תלכלכו על האמא. רק לא מזמן היא שכלה את אחד מבניה. והשני בכלא... אף אחד לא היה רוצה להיות במקומה!

  • 4.

    16 שנה להריגת 6? מעט מדי

    אילן, 18/09/08 10:01

    זה בן אדם שבמו ידיו ומוחו (הקטן) ידע מה הוא עושה ולמה יכולות לגרום תוצאות מעשיו. יש להאשים אנשים כאלו ברצח! ואז ייקבלו מאסר עולם. החברה לא רוצה לראות אדם חסר ערכים זה ורוצח מסתובב בקרבה בעוד 10 שנים אחרי שישתחרר. צריך להיות כלל ברור וחד משמעי: מי שלוקח וגורם לאובדן חיים אין ולא תהיה לו הזדמנות להשתקם. אנחנו הציבור לא מעוניינים בשיקומו אלא בהרחקתו ושכמותו מקרבנו.

  • 3.

    זה הכל ? הרוצח הנרקומן הזה צריך להיכלא ל - 16,000 שנים !!! (ל''ת)

    חזי, 18/09/08 10:00

  • 2.

    צריך להכניס גם את ההורים לכלא - חצופים וחסרי בושה (ל''ת)

    הגרזן, 18/09/08 10:00

    • עזוב, הורים מסכנים, (ל''ת)

      מצפוניסט, 18/09/08 10:19

    • אתה רוצה להכניס לכלא אנשים על חוצפה וחוסר בושה? (ל''ת)

      שתה כוס מים ותירגע, 18/09/08 11:06

      • כן!!! (ל''ת)

        אלי, 18/09/08 13:06

  • 1.

    הגלגל מתהפך - המדינה נלחמת בחזרה בערסים המטונפים, הגיע הזמן (ל''ת)

    איש לבן, 18/09/08 09:58

    • הסמול הלבן היה הבעיה של אירופה

      אאא, 18/09/08 11:16

      וכעת הוא הבעיה שלנו.הערסים הם מטרד מעצבן,אבל אתם סכנה קיומית.

    • 16 שנה ,הם = זיל-זול ל-6 שהם כבר ז''ל . (ל''ת)

      ניצחון לעורך דינו., 18/09/08 12:02