• 176.

    ערן אל יתהלל חוגר....

    אילן, 25/09/08 17:06

    הפה הגדול שלך וההתרברבות הכניסו אותך לצרות מיותרות. חשבת שאתה חזק מכולם ותוכל לדבר על מיעוטים בלי חשבון, ועוד לקחת את כל הקופה. התברר לך מהר מאד שזה לא ממש השתלם, והאמת שלא נראה לי שהרבה ירצו להעסיק אותך. לא בגלל דעותיך, אלא בגלל אישיותך הלא בוגרת בלשון המעטה.

  • 175.

    בן אדם גזען ויהיר ערן -כדאי מאוד שיפטרו אותו -שונאים אותך (ל''ת)

    החברים של ערן, 24/09/08 12:23

  • 174.

    זקוק לness

    האח הקטן, 22/09/08 19:12

    נראה באמת שרק נס יעזור לו...או שבעצם עדיף שיתחתן עם ערבייה ויצא לו ילד הומו..זה בטוח יעזור לו

  • 173.

    מעניין מי פה האח הגדול

    צופה מהצד, 22/09/08 08:38

    אנימבין שהחברה שערן עובד בה מתנהגת כמו האח הגדול. היא תתחיל עוד מעט לעובדיה כיצד לחשוב ומה לאמר.
    תתביישי לך חברת הייטק - לכל אחד מותר להחזיק דעות משלו ולא להיות מפוטר כל עוד הוא לא פעל כנגד החוק.

    אז תפסיקו לאיים על ערן עם פיטורים כי עם עורך דין הכי קטן ערן יוציא ממכם כסף גדול מאוד.

    • זה ספין תיקשורתי

      תומר, 24/09/08 04:04

      חברה לא יכולה לפטר את העובד בגלל דיעותיו , גם אם זה הצהיר אותן בפומבי ובתקשורת.
      וגם אם יפוטר , אני לא חושב שתיהיה לו בעייה למצוא עבודה במקום אחר.
      אני חושב שמי שהפיץ את הידיעה הזאת הוא לא גורם בכיר ומוסמך בחברה , אלא מישהו שרצה להרגיש חשוב.

  • 172.

    אם אתם רוצים לקרוא את הסיבה האמיתית:

    שחריקו, 21/09/08 17:44

    טוב, קודם כל אני פאתטי ומכור, מצליח לשלב חיים בתכנית. צופה דרך האינטרנט ו/או בתכנית כ14-15 שעות ביום. כך שאני יודע הכל.
    החברה לא רוצה לפטר אותו מהסיבה הזו אלא כי סיפר בימים הראשונים איך בערמה הצליח להשאיר מחשב נייד של החברה ואת הפלאפון אצלו בניגוד להסכמתם. הוא שבר מילה לאחת הבכירות שם כשאמר לה ''תיכף תראי איך, ניגוד להחלטה והרצון שלך, אני מקבל את הלפ-טופ והסלולארי למרות שלקחתי חופשה ללא תשלום'' היא אמרה לו שאין מצב וזה איתגר אותו. הוא נכנס לביג בוס, קיבל אישור, בדרכו חזרה עבר דרכה, דרך לה על יבלות וזילזל בה. את כוווול זה הוא פירט ב שם הבחרה ושמות המעורבים (לא זוכר את שמתותם) כנראה שהם ראו בזה פגיעה אישית (אולי בצדק) לכן החליטו לצאת בהצהרה זו. עובדה, מדוע לא יצאו בהצהרה הזו יום לאחר ההתבטאות שלו בפתיחה כשאמר את מי הוא שונא..?

  • 171.

    מתחסדים

    אורנה, 21/09/08 17:18

    הוא אכן מגעיל ודוחה ובעל דעות חשוכות
    אבל לפטר אותו מהעבודה בגלל זה ?

    יפי נפש לכאורה, מגלגלים עיניים ... קודם לא שמעו אותו אומר את הדברים האלו ?
    רק כשכל עם ישראל שומע ?

  • 170.

    נכון, צריך לפטר אותו על הדעות האלה! מגעיל חשוך שכמוהו (ל''ת)

    וגם לפטר את רנין. היא ערביה. רבאק!, 17/09/08 23:02

  • 169.

    אז תגידו לי אתם

    אורן, 17/09/08 22:58

    למה לחברי כנסת ושרים שמסיתים השכם וערב ובפיהם מישנת אדאולוגיה סדורה וליפני כל האומה שתישמע את מישנתם ואת שינאתם ואין מי שיפטר אותם והם ממשיכים בעבודתם ומקבלים שכר שמן וולבו נהג צמוד מישרד ומאבטחים ואילו שכיר אחד העם שאמר אוי ואבוי את מישנתו ברבים יפוטר תגידו איפה אנחנו חיים??

  • 168.

    העיקר

    אז מה?, 17/09/08 22:43

    לומר שאתה שונא הומואים ויש לך הומו בבית
    כנ''ל ערבים (טוב לא בדיוק רנין אבל בערך)

  • 167.

    גם אני שונא ערבים ועל הדרך גם שמאלנים ובעיקר משתמטים

    דנידין, 17/09/08 19:11

    הוא אמר מה שהוא חושב ורבים חושבים והחברה רוצה פרסום על הגב שלו כאילו עושים לו בעיות בשבילן שהשם שלה יתפרסם...אפסים..

    משתמטים לכלא!!!!!!!!!שונא אתכם יותר מערבים למה מה קרה אני פראייר שלכם יגן עליכם יקרע תתחת 3 שנים קרבי, שאתם בינתיים תלכו ללמוד בפקולטה למשתמטים מדעי השלום והאחווה בין העמים.

  • 166.

    איראן=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני(ערביי)ישראל!!! (ל''ת)

    אני וחבריי מחרימים את נס! סמול מסוכן !, 17/09/08 18:57

  • 165.

    זכותי וזכות ערן לחשוב שפלסטינים תושבי ישראל הם גיס חמישי! (ל''ת)

    נס תקעה לעצמה גול עצמי!, 17/09/08 18:45

  • 164.

    NESS שייכת למשפחת וולפסון, שתומכים בעולם החרדי

    יאיר, 17/09/08 12:53

    בתרומות עתק.
    וכמה הומופוביה וקסנופוביה יש בעולם החרדי? קשה להתחיל למנות.

  • 163.

    חברה של שמואלנים תיתבישו מה אסור להגיד את האמת (ל''ת)

    יוסי, 17/09/08 12:43

  • 162.

    הייתי מפטרת אותו בגלל שהוא נגע בקרן המגעילה הזאת...

    קרן, 17/09/08 11:53

    ולא בגלל מה שהוא אמר...

  • 161.

    אל תעשו את עצמיכם כל היהודים שונאים ערבים והוא היה גבר להגיד את האמת

    אחמד, 17/09/08 10:43

    האמת שגם אני מתבייש בבני העם שלי יש אצלנו הרבה אלימות ופישע וסמים

  • 160.

    צריך להעיף אותו מהעבודה בלי קשר -הוא אנוכי (ל''ת)

    אני, 17/09/08 09:54

  • 159.

    החברה מוכיחה שרק יהודים וסטרייטים מותר לשנוא (ל''ת)

    שנוא ע''י החברה, 17/09/08 09:47

  • 158.

    דון ז'ואן, מתנשא, חושב את עצמו ובכלל לא חתיך! לבחור אין עומק

    xxx, 17/09/08 09:40

    אני אישית לא אוהבת אותו בכלל!!!
    עסוק בחיצוניות שלו כל הזמן (איך השורטס נראה עליו והאם השמין והאם הקוביות עדיין בבטן), לא נחמד בכלל וההתבטואויות שלו לא מוסיפות לו.
    לא בן אדם שהייתי רוצה לראות מנצח ב''אח הגדול''.
    ודווקא לאון מ ק ס י ם !!! מדבר עם כולם בגובה העיניים, מקבל את כולם, אוהב את כולם..לערן יש הרבה מה ללמוד מלאון.

  • 157.

    יכול להיות שההפקה לחצה עליו כי הו נראה מקסים (ל''ת)

    ש, 17/09/08 09:28

  • 156.

    החברה צודקת למרות שהוא משנה את דעותין רואים את זה (ל''ת)

    שיר, 17/09/08 09:27

  • 155.

    היית אומר שונא חרדים ומתנחלים והיית מנצח

    דובר התקשורת, 17/09/08 09:13

    לכל אחד מותר לשנוא מי שהוא רוצה. הפסיקו את משטרת המחשבות !!!

    • יש הבדל לבין לשנוא לבין להסית לאלימות... (ל''ת)

      אני, 17/09/08 09:57

    • וגם לכל חברה מותר לבחור איזה אנשים היא מעסיקה (ל''ת)

      אני, 17/09/08 09:57

    • חרדים ומתנחלים הם חיות!

      יוליה, 17/09/08 10:07

      לכן זה לא אותו דבר לשנוא בני אדם ולשנוא חיות. אם כל הכבוד לאגודות למען זכויות בעלי חיים.

      • את יכולה לחזור לרוסיה. (ל''ת)

        הנוזף, 17/09/08 11:58

  • 154.

    מה זה משנה מה דיעותיו? האם הוא עובד טוב ומסור?זה מה שחשוב

    עידו, 17/09/08 09:07

    לכולם יש דעות אילו או אחרות, מסיבות שונות, האם זו סיבה לפטר אותי כי הדעות לא ניראות לבוס? אני טובה במה שאני עושה , האם לפטר את הבוס כי הדעות שלו לא נראות לי?
    אם הוא טוב אולי שכך יפסידו עובד והוא ירוויח מקום טוב יותר. במקום שנסגרת דלת אחת תפתח דלת במקום אחר וגם זה לטובה

  • 153.

    מי ששונא ערבים הוא לא שונא אותם בגלל שהם ערבים !

    אלא בגלל שהם אוייבים ששונאים אותנו ורוצחים בנו, 17/09/08 08:55

    ואין לזה בכלל קשר לגיזענות אלא למצב מלחמה בין שני אוייבים.אנשים חסרי דעת מבלבלים את כל המציאות עם כל מיני פרופוגנדות שהם שומעים.

  • 152.

    ככלל הרמה האיטלקטואלית של כל המתמודדים נמוכה

    ע. מיכאלי, 17/09/08 08:52

    עוד לא שמענו ולו שיחה אחת שיכולה לעניין שום דיעה מנומקת והשכלה כללית ברמה של בוגר כתה ד בקושי ~!

  • 151.

    יפוטר ובצדק - מה זאת הגזענות הזו (ל''ת)

    חן, 17/09/08 08:26

  • 150.

    יפוטר מנס??

    קפה, 17/09/08 08:10

    חלומו של כל עובד ותיק... כנדומני :) יאללה חברה לראליטי!!!

  • 149.

    אם הוא היה אומר : '' אני שונא חרדים ושונא מתנחלים '' ....??? (ל''ת)

    ===== היה מקבל קידום +העלאה במשכות +בונוסים++++++, 17/09/08 08:08

    • יש דימוקרטיה וחופש הביטויי - לחלק קטן מהעם ! (ל''ת)

      ביזיון !, 17/09/08 08:45

    • מבחינתם אמירות על חרדים ומתנחלים זה דבר שבשגרה....

      אחי אתה צודק ב 1000%, 17/09/08 08:46

      כמה שזה עצוב....

    • חרדים ומתנחלים הם הרוע בהתגלמותו!

      נמרוד, 17/09/08 10:05

      זה כמו לשנוא את השטן.
      PURE EVIL!!!

      • רק בזכותם א''י קיימת . בזכותם אנחנו חיים פה ....... (ל''ת)

        עם ישראל חי....... רק בזכותם !, 17/09/08 10:52

        • אתה יודע שאתה יכול להיות קומיקאי?XDD (ל''ת)

          אני, 18/09/08 13:29

  • 148.

    מה זה פה??????????????

    סופי, 17/09/08 08:03

    ממתי דיעות שונות הן תנאי לקבלב לעבודה?
    אני לא סובלת את ערן, בשל דעותיו, וכן בגלל השחצנות שלו. על העובדה שהוא ''קימבן'' עם מיקי את עניין קרן. בקיצור. הוא ילד, וגם טיפש. מה זה קשור להעסקתו???
    אולי תשאלו אותו לאיזה מפלגה הוא מצביע ובגלל זה גם תפטרו אותו??

    • בגלל שהם מפחדים מעליהום תקשורתי (ל''ת)

      זה לא טוב לעסקים, 17/09/08 08:52

  • 147.

    כל הכבוד שהוא אומר מה שהוא חושב ואל תפטרו אותו פחדנים (ל''ת)

    יעקב, 17/09/08 08:02

  • 146.

    אז מה עם הוא שונא ערבים הערביה שמשתתפת

    פצצת אטום, 17/09/08 07:54

    בתוכנית לא אוהבת יהודים התעצבנה על הימנון התקווה ואני בטוחה שאם היא עובדת במקום של יהודים לא יפטרו אותה על-זה.

    • אין ספק (ל''ת)

      חיפאי, 17/09/08 11:10

  • 145.

    האיום בפיטורים הוא חוצפה וטיפשות

    ציקי לוף, 17/09/08 07:25

    כעת החברה המטופשת הזאת צריכה להקים גוף שיבחן את כל הדיעות וההתבטאויות של כל העובדים כדי לפטר כל מי שדעותיו לא נראות למאן דהוא בחברה ?
    מדובר בחברת היי טק פרטית ושיתעסקו בהיי טק
    ולא בחינוך מחדש/צנזורה/סתימת פיות/ולהיות
    האח הגדול של ג'ורג' אורוול 1984

  • 144.

    מחריד שאם אדם מתבטא בדיעות לגיטימיות -- מקום עבודתו בסכנה (ל''ת)

    חופש ביטוי ומחשבה?!, 17/09/08 07:03

  • 143.

    אינקויזיצית NESS בפעולה -- אם יתוודה וימצוץ להומו אולי יסלחו לו (ל''ת)

    מחריד, 17/09/08 06:58

  • 142.

    תרגיל יחסי ציבור של NESS

    דניאל, 17/09/08 05:14

    נו בחייכם אל תהיו תמימים ישב הדובר=יחצן של NESS והחליט שהדרך היחידה לגרום לחברה להתפרסם זה להמציא שהחברה נגד ערן זילברמן וככה ניזכה שהחברה שאף אחד לא שמע עליה תתפרסם על חשבונו .מיכאן פנינו לכתב NRG וקבלנו כתבה .איך אני יודע ? אני מיתוך החברה וביזיון שמשתמשים בערן כדי להתפרסם יחצן תתביש לך יש גבול .
    NRG לפרסם ולא לצנזר כדי שקול עובדי החברה ישמע .

  • 141.

    ערן עובד בנס = הכל ברור עכשיו!

    עובד הייטק מבין, 17/09/08 03:38

    חברת נס!
    נס שהיא עדיין קיימת עם אנשים כמו ערן שעובדים שם - כישלון בגיוס האומנם?

  • 140.

    120 צודק, רוב הציבור היהודי שונא הומואים וערבים

    חיים, 17/09/08 01:40

    זו עובדה, לא דעה.

    • אה כן אם זאת עובדה למה אתה לא מראה לנו על מה אתה מתבסס (ל''ת)

      דיתי, 17/09/08 06:40

      • הוא מתבסס על דימון

        אני, 17/09/08 09:59

        אתה לא מכיר את סוג האנשים האלה שהם הם ממציאים ''עובדות'' מהראש שלהם וחוזרים עליהם מספיק פעמים, עד שהם יהיו מספיק מטומטמים וגם יאמינו לשקרים של עצמם...

  • 139.

    מה הקשר בכלל?!?

    ....., 17/09/08 01:32

    מה זה השטויות האלו??
    זו חוצפה בכלל שהחברה שבה הוא עובד מתערבת,כל אחד יכול להביע את דעתו.

  • 138.

    חופש הביטוי שמור רק למחמוד דרוויש.

    שפוי אני., 17/09/08 01:32

    זכותו של אדם לשנוא את מי שבא לו ובפרט שמדובר בערבים שעוסקים בטרור והומואים שעסוקים בעירבוב שוקו זה לזה.

  • 137.

    ברמה הכי אישית שיש- נפגעתי!

    תומר, 17/09/08 01:01

    זה נורא שבן אדם מתבטא ככה ועוד בפני מדינה שלמה בפריים טיים. אין לו שום בושה, הוא חשב שזה ימצא חן בעיני בני אדם?
    זה הרוע בהתגלמותו.
    שנאת חינם.
    אנחנו חיים בחברה מגוונת ורבגונית שבשורה התחתונה, כולנו בני אדם.
    לאף אחד אין את הזכות לשנוא מישהו בגלל היותו נמשך לבני מינו או לדת לה הוא נולד.
    אני מקווה שהחברה בה הוא עובד לא תחזור בדבריה, ותעשה אכן את המעשה הנכון, ותדיח אותו בחיים האמיתיים כמו שהוא הדיח מליון אנשים אחרים באמרותיו אלו.
    פיטוריו של ערן באים לומר מוסר השכל מאוד חכם לעובדי החברה ולאוכלוסיה כולה בארץ- יראו למען ייראו.

    • אני שונא הומואים שמתגאים בנטייתם החולנית -- וערבים שרוצים להשמידנו

      70% מהציבור, 17/09/08 06:57

      ו NESS חברה דפוקה שמנסה להציג עצמה כמתקדמת אבל מתנהגת כמו האינקויזיציה!!! אין חופש מחשבה חופש דיבור -- ומכאן אין חופש יצירתיות היררכיה קשיחה של עבדים ומפקחים קשיחים -- בקיצור גועל נפש!

      • מאמי תחזור למערה שלך

        אני, 17/09/08 10:02

        ותמשיך לשנוא שם את כל העולם... זה לא ממש משנה אם אתה שונא או אוהב את הנ''ל, בכל מקרה הם ימשיכו להתקיים איתך ובלעדייך, אז חבל על האנרגיות שנאה שאתה מבזבז, כי חוץ ממך אף אחד לא ממש יפגע מזה, רק אתה...

      • אלוהים.. איך לא נכחדת עם שאר הדינוזאורים (ל''ת)

        תומר, 30/09/08 04:13

  • 136.

    תעשו לי טובה כולה אמר מה הוא חושב ויפוטר ?לפחות חצי מהעובדים חושבים כך (ל''ת)

    אחד שמבין, 17/09/08 00:53

    • כן מאמי?אתה הלכת עובד עובד ושאלת אותו מה הוא חושב? (ל''ת)

      אחד שלא מבין, 17/09/08 10:00

  • 135.

    טעות אסטרטגית - מי ידע עד עכשיו מי זה ואיפה הוא (ל''ת)

    בכלל עובד.., 17/09/08 00:05

  • 134.

    שחצן

    חיפאי, 16/09/08 23:54

    אני רוצה להגיד לו שהוא סתם שחצן ותופס מעצמו וכאילו הוא מושלם הוא סתם פרצוף תחת ומכוער שיילך עם הצרפתייה המכוערת שלו ויצאו מהתוכנית האח הגדול . . .

  • 133.

    איך החברים של ערן מכנים אותו?

    צייד, 16/09/08 23:46

    ראיתם מה הראו היום בתוכנית? שהוא מספר למיקי איך החברים שלו מכנים אותו - ''כבאי'', ''צינוריקו''. מעכשיו, אם כן, הוא הופך לאטרקטיבי פי אחת כמה וכמה בשל נתוניו הפיזיים...

  • 132.

    הפיטורים יהיו בלתי חוקיים, אבל מניעים שמאלניים מכשירים כל שרץ. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 16/09/08 23:09

  • 131.

    בולשיט זה אייטם יחצני ותו לא (ל''ת)

    אפי, 16/09/08 23:02

  • 130.

    אם ערן יפוטר-עם ישראל כולו יחרים את ness ! (ל''ת)

    פלסטינים תושבי ישראל-לא שונים מאחיהם בעזה!, 16/09/08 23:02

    • ממש אבל ממש לא ! אני אחרים אם הוא לא יפוטר (ל''ת)

      יש גבול, 17/09/08 00:38

    • התכוונת אם הוא לא יפוטר. (ל''ת)

      רחל, 17/09/08 04:32

  • 129.

    איזה חרטה..

    ציוני, 16/09/08 22:55

    בקשר להומואים ההתבטאות אכן דפוקה.

    אבל על ערבים כל מה שהוא אמר זה שהוא לא רואה אותם כאזרחים מכיוון שהם לא תורמים בכלום.

    אפשר לבדוק, אני לא אתפלא אם זו דעת רוב המדינה..

  • 128.

    למה רנין מתה על היהודים?היא לא אוהבת אותנו כיהודים וזו זכותה

    למה לפטר?אתם יפיי נפש פתאום?זו דעתו וזכותו להביע, 16/09/08 22:54

    למה לפטר?הוא אמר את מה שהרבה חושבים!!! אתם פשוט סותמים לאנשים את הפה ולא בדרך ''אנטלגנטית'' זכותו של ערן זילברמן להגיד את מה שהוא מרגיש/חושב שזה נכון עבורו. למה לפטר אותו ? מה הוא רצח מישהו? הוא שדד? תפסיקו להתיפייף.

  • 127.

    מה עניין שמיטה להר סיני?! NESS אתם ביזיון

    תל אביבית, 16/09/08 22:49

    רק מעצם האייטם המגעיל הזה בא לי להחרים את החברה הזאת.. בטח ובטח אם אכן הוא יפוטר.

    ראשית כל, הדברים באמת הוצאו מהקשרם - שכן ערן לא אמר ''שונא ערבים והומואים'' אלא ציין ש''הערבים משתמטים ולא תורמים למדינה'', וכן ש''הוא לא מוכן שייגע בו הומו''.

    שנית, אם לא סתם מדובר בידיעת יח''צ - של ''האח הגדול'' או של חברת ההייטק עצמה - אז חברת

    • תל אביבית חמודה שלי!

      תומר, 17/09/08 01:07

      הבן אדם אמר ''אני הומופוב'', משמע שונא הומואים, יותר פשוט מזה?
      למה מי הוא שיגיד לי במסך הטלויזיה שלי בשעת פריימטיים שהוא שונא אותי אם הוא בכלל לא מכיר אותי?
      מי הוא שישנא הומואים ויזרוק את אמירותיו בפני מדינה שלמה.
      דבר ראשון, אני הומו כי נולדתי ככה- קל וחומר.
      דבר שני, ערן שיקף ב-ד-י-ו-ק את הישראלי המצוי בחברה הפרימיטיבית שחיה בתוכנו, שאותה יש להוקיע מן השורש.
      דבר שלישי, את לא מחוברת לא לפה ולא לפה אז אני מציע לך את אותה ההצעה שאני מציע לערן, שמרי את דעותיך לעצמך, לא הכל צריך להגיד.
      ובטח אם את לא בנעלים שלי כבן שנמשך לבן מינו.
      למה את בטח יודעת איזה ייסורים עברתי בגלל אנשים סנובים וקיצוניים כמו ערן.
      תחשבי לפני שאת מבצעת

      • הוא לא שונא אותך אישית,הוא שונא את איך שאתה מתנהג ואת דרך החיים שבחרת.

        צריך לדעת להבין, 17/09/08 10:10

        הומואים זה דבר טיבעי,זה נכון,אבל דרך החיים שהם הולכים בה זאת בחירה,ואת זה הוא אמר שהוא שונא.גם היהדות והאיסלם לא מיתנגדים לעצם קיום ההומואים כי הרי אלוהים יצר את זה.הם מתנגדים לדרך החיים שההומואים בחרו בהם,ההיתנגדות היא לא אישית,היא היתנגדות לדרך החיים.כתוב בתורה לשלוט על הייצר,זה אחד הייצרים שצריך לשלוט עליו,להלחם בו ולהמנע ממנו.כל אחד בוחר לו את דרך החיים שלו אבל צריך להבין שיש אנשים אחרים שמתנגדים לאותה דרך חיים.

      • הומופוב זה לא שונא הומואים

        פנדה, 17/09/08 11:15

        הומופוב נגעל/נרתע/מפחד מהומואים. זכותו. אני בטוח שאתה מרגיש אותו הדבר כלפי חרדים. אם מישהו יגיד שהוא אתאיסט, או שהוא נגד אמונה באלוהים, או אפילו נגד שוביניזם או נגד ניסויים בבעלי חיים - זו דעה לגיטימית שלא מסכימה עם מעשים של אנשים אחרים - שגם הם לגיטימיים. אתה יכול להתווכח עם הדעה הזאת, להסביר לו שמדובר בנטייה מולדת שאין לך שליטה עליה, ולבקש ממנו לצאת לך בבקשה מהמיטה ומחיי המין. אבל עדיין זכותו להביע את דעתו.

    • אה רק שהוא לא מוכן שהם יגעו בו ואני לא מוכנה שיהודי יגע בי! לא גזענות? (ל''ת)

      בת-שבע, 17/09/08 04:34

  • 126.

    דיי חוצפנים זו דעתו ודעת רוב המדינה אז מה הבעיה של יפי הנפש ! (ל''ת)

    רז, 16/09/08 21:54

    • הלכת איש איש במדינה ושאלת את דעתו בנושא?

      אני, 17/09/08 10:30

      תגיד זאת גם דעתי, וגם אני בנאדם דוחה כמוהו, אל תגיד דעת רוב המדינה, אף אחד לא מינה אותך לדובר העם...

  • 125.

    אנשים כאלה לא צריכים לפטר אלא להשמיד! גזען חשוך! פרצופה של מדינה חולה! (ל''ת)

    גורו, 16/09/08 21:45

    • את השמאלנים הקיצוניים צריך לחסל כמו כלבים. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 16/09/08 23:11

      • נראה אותך מנסה להתקרב אלי גיבור מקלדת (ל''ת)

        רועה גרמני, 17/09/08 00:00

        • שמאלני קיצוני או ציוני? (ל''ת)

          השואל, 17/09/08 11:09

      • אכן רק ימנים חושבים שלחסל כלבים זה בסדר.

        בת-שבע, 17/09/08 04:35

        שמאלני לא יגיד דבר כזה משום שלרוב הוא גם אוהב חיות.והימנים אוהבי חיות הם פשוט האנשים הכי צבועים בעולם.

        • הימין המטורף

          עמית רומם, 17/09/08 10:04

          עזוב, אני בטוח שלאיש יש נסיבות מקילות לדעותיו הגזעניות כגון השכלה לקויה ( עד כיתה ז' בלבד ) אימפוטנציה או אבא מכה (כמקובל בעדה שלו )

        • ספרי את זה לכלב שלי - הוא מצביע האיחוד הלאומי (ל''ת)

          פנדה, 17/09/08 11:16

    • איזה פרצוף יש לך?!!שאתה אומר להשמיד?!!מי חשוך פה?!בגלל אנשים כמוך נחרב (ל''ת)

      העולם., 17/09/08 00:47

  • 124.

    שפה עברית יפה?

    האחות הגדולה.., 16/09/08 21:42

    שיגיד מה שהוא רוצה!! מישהו באמת צופה בתוכנית?!

  • 123.

    מה זה ''האח הגדול''?? (ל''ת)

    ג'ורג' אורוול, המגדל בקר נמוך בחוות החיות, 16/09/08 20:33

  • 122.

    הנה עוד כמה סיבות למה החברה לא רוצה איש כזה אצלה

    אני, 16/09/08 19:59

    הבנאדם מתלהב מעצמו ברמות שלא נראו הרבה זמן על המסך.
    הוא טיפש. כל פעם שמדברים על נושא עם עומק אין לו הרבה מה לומר אז הוא עושה שטויות כדי לקבל יחס וכדי שיפסיקו לדבר על נושא שהוא לא מבין בו (ויש הרבה נושאים כאלו). לדוגמה - אתמול בלילה דיברו האם להתחתן ברבנות או לא וכל אחד למעט ערן,נתן נימוקים דיי עמוקים. ערן התחיל לשחק עם המיטה ולצעוק ''שיגור שיגור'' כדי שיסתכלו עליו וכדי להעביר נושא.
    חוץ מזה שהוא שחצן,חסר ביטחון והיחס שלו לליאון עבר את כל הגבולות.
    ושמישהו מההפקה יסביר לו שליאון לא אוהב את מה שהוא אומר לו.

  • 121.

    ואם ערבי עובד החברה היה אומר שהוא שונא יהודים, גם אז היו מפטרים? (ל''ת)

    כנראה שלא. כי זה חופש הביטוי לשנוא יהודים., 16/09/08 19:04

    • כן, בפירוש היו מפטרים אותו (ל''ת)

      ארנון, 16/09/08 19:27

    • לא! בפירוש לא! היו מצדיקים אותו- תחת שלטון כיבוש...

      ארז, 16/09/08 20:57

      מסכן

      • אני מקווה שאתה ציני (ל''ת)

        קייזר, 16/09/08 23:13

    • הוא לא אמר שהוא שונא ערבים

      ציוני, 16/09/08 22:56

      הוא הביא דיעה פוליטית ואמר שהוא לא רואה אותם כאזרחים מכיוון שהם לא תורמים בדבר למדינה.

      אם ערבי (כמו רנין למשל שאכן אמרה דברים בסגנון ההפוך) היה מביע דעה אנטי ישראלית היו מפטרים אותו על זה? חהה..

  • 120.

    בפרק הפתיחה עוד הוא היה עדין- לשמוע אותו זאת בושה לאנושות (ל''ת)

    איך דבר כזה בתוכנית, 16/09/08 18:54

  • 119.

    כדי למצוא עבודה הוא יצטרך לרדת מהארץ -אחרי איך שהוא מדבר - זוועה (ל''ת)

    כמו שאמרו בוילה - טיפש, 16/09/08 18:50

  • 118.

    רק צבר שווה שם משהו מבחינה שכלית! (ל''ת)

    דיני, 16/09/08 18:47

  • 117.

    כתבה מסולפת ומוזמנת ע''י ההפקה

    ירון, 16/09/08 18:44

    ערן אף פעם לא אמר שהוא שונא ערבים
    והומאים .
    הוא אמר '' שערבי מדינת ישראל לא תורמים
    כלום למדינה ומהווים בעיה למדינה.
    לגבי ההומאים אמר ערן שהוא לא רוצה
    שהומו יתקרב אליו ואפילו בצחוק.

    • צודק. אבל האמת לא מביאה כותרות, היא משעממת. (ל''ת)

      ארז, 16/09/08 20:58

  • 116.

    אם ככה צריך לפטר את אשר שמלכלך על אשכנזים כל היום. (ל''ת)

    גדי, 16/09/08 18:40

  • 115.

    תגובה למיקה מ''ס 115

    משה, 16/09/08 18:15

    איזה שטויות את מדברת..לעולם לא מכלילים ציבור שלם בגלל כמה ילדים..ובכל ציבור ישנם כאלה שמיתעללים בחיות שפשוט מצמרר...אז צאי מהסרט שלך.

    • משה- תאמין לי שבהתחלה גם אני לא הכללתי

      מיקה, 16/09/08 20:54

      אני מזמינה אותך לבוא ולהיוכח בעצמך, נערים תמימים כביכול, אך שותים אלכוהול, משתכרים ואח''כ פוגעים במכוניות בשכונה ערב ערב, אצלנו כמו הרלאם ונראה אותך מעיר להם?
      אפילו השוטרים כבר מזמן התיאשו ולא באים יותר.
      לגבי החתולים רובם מתעללים בהם (נכון לא כולם) הם פשוט לא מכירים משחקים אחרים וההורים כלל לא מתערבים.
      אם תרצה אתה מוזמן בחפץ לב לסיור ערב או לילי אצלנו אבל תבוא אם מיגון מתאים, כן?
      אגב אני גרה בנתניה ...

  • 114.

    75% מהמדינה שונאים הומואים וערבים

    והיתר הם הומואים וערבים, 16/09/08 18:02

    אם חברות היי טק רוצות לפטר כל מי ששונא הומואים וערבים, כדאי שיתחילו לחשוב איך הן יסתדרו עם עובדים הומואים וערבים בלבד.

    • בתור התחלה אתה תעבוד שם (ל''ת)

      נתקדם משם.., 16/09/08 19:07

    • חמודי שתיהיה דובר המדינה תרשה לעצמך לזרוק שטויות

      לירון, 16/09/08 21:09

      דבר ראשון- בוא נתיחל שמקסימום 20 אחוז שונאים הומואים,ובינהם רובם סתם בורים חרדים וערסים חסרי השכלה.

      וזהו סקר מוכח לעמותך שהסקר הדימוני הזה שלך שצץ מהראש הלא כל כך חכם שלך הישר למקלדת.

      דבר שני חברות היי טק ידועות בתור חברות שיש בהם המון גייז מועסקים, זה סוג מקצוע כזה שהרבה גייז לומדים, אז הם לא כל כך צריכים לחשוב איך יסתדרו רק עם גייז כי שם כבר מספיק, דבר שלישי הם ממש לא יצרכו להסתדר רק עם גייז וערבים, רוב חברות ההייטיק בתל אביב, ותל אביב היא עיר מאוד ליברלית ורוב האנשים שם מאוד משכילים ופתוחים ולא בורים כמו ערסים מהפריפריה, אז לא חסר בחברות סטרייטים ליברלים.

      לסיכום- לך תישן על האף

    • גזען והומופוב חשוך (ל''ת)

      גל, 16/09/08 22:28

      • אין דבר כזה ''הומופוב'' זהו כנוי מסית שהומצא ע''י השמאלנים,

        דרור מרמת גן, 16/09/08 23:14

        במטרה לגרום לדה לגיטימציה של כל מי שחושב שחד מיניות היא מום שאין להתגאות בו.

        • יש כזה דבר הומופוב, ובדרך כלל זה פשוט הומו מוכחש

          אני, 17/09/08 10:06

          שעוד לא יצא מהארון, אז הוא ''שונא'' הומואים כדי להכחיש את הרגשות האמיתיות שלו, כי הוא לא מספיק חזק להתמודד עם החברה.

          וחד מיניות היא לא מום דבר ראשון, ודבר שני אכן איו מה להתגאות בו, אבל גם אין מה להתבייש בו, בדיוק כמו סטרייטים...

          • אז מי ששונא ערבים הוא ערבי בארון? (ל''ת)

            י, 17/09/08 12:09

            • לא מאמי, יש הבדל בין שנאה על רקע דתי לשנאת חינם

              אני, 18/09/08 13:35

              שנאת ערבים היא בדרך כלל שנאה שנובעת מכל המלחמות איתם ומכל היהודים והחיילים שמתו בגללם ובגלל הצרות שהם עושים, ואני לא רוצה להגיד שזה שנאה מוצדקת אבל כן יש לשנאה הזאת סיבות היא לא סתם.

              אך לעומת זאת אין שום סיבה בעולם לשנוא הומואים, הם לא פוגעים באף אחד, כל מה שהם רוצים זה זכויות ולחיות את חייהם בדיוק כמו הסטרייטים ולא להסתתר בארון בגלל דעות קדומות, אז מהסיבות האלה פסיגולוגים בכל העולם קבעו שחלק נכבד ביותר מהומופובים הם פשוט הומו לטנטים שמדחיקים את הנטייה שלהם בכך שהם ''שונאים'' הומואים אחרים... והדבר הזה הוכח מדעית.

              ושוב אני לא אומר שכל מי ששונא הומואים הוא הומו, יש אנשים שהם שונאים כי הם סתם בורים או שהם שונאים''בשם אלוהים'', אך בהחלט קבוצה נכבדת של הומופובים הם הומואים...

              • אני מת עליך. לא יכולתי לחשוב על תגובה יותר טובה מזו (ל''ת)

                תומר, 30/09/08 04:10

  • 113.

    פיטורין על סמך שיקולים פוליטיים הם לא חוקיים

    מיקי, 16/09/08 18:00

    שי חוק במדינה הזו גם אם ראשי החברה שמאלנים

  • 112.

    זה בן אדם שאין לו שום ערכים ולא אכפת לו מכלום חוץ מחבריו הצפונבונים (ל''ת)

    ליהיא, 16/09/08 17:59

  • 111.

    ערן הוא מוצר ישן ולא מתקדם של נס ! (ל''ת)

    הומו היי טק, 16/09/08 17:57

  • 110.

    חחחחחח איזה טיימינג כי בדיוק היום פורסמה ב-ynet ידיעה על כך ש...

    האח הגדול, 16/09/08 17:54

    הוא לא באמת שונא הומואים כי אפילו יש לו חברים שהם גייז, וההפקה אמרה לו לומר את זה בשביל, רייטינג כמובן.
    אם הוא יפוטר הוא בטח יתבע את קשת על כך שבגללה הוא איבד את מקום עבודתו.
    לתשומת לבכם.

    • שטויות. יש שידור בלייב ורואים שם איך הוא פוגע בלאון כל דקה

      לירון, 16/09/08 21:11

      הוא כן שונא הומואים, וזה שיש לו איזה חבר הומו שהוא הומופוב בעצמו, כי הוא כבר דיבר על החבר הזה שלו בתוכנית ואמר שהוא בעצמו היה שונא אנשים כמו לאון, הוא מסוג ההומואים שאוהבים רק גבריים, אז זה הומואים שהם הומופובים בעצמם, והם לא יותר טובים מערן, אז זה סוג של מין מצא את מינו... ההומופוב וההומו הומופוב...

  • 109.

    החברים שלו ומשפחתו שמגיבים פה ומגנים עליו-אתם גרועים כמוהו! (ל''ת)

    הוא חלאה נדירה, 16/09/08 17:52

  • 108.

    אדם מכוער גם כלפי חוץ וגם מבפנים פשוט בלתי נסבל. (ל''ת)

    מרי., 16/09/08 17:48

  • 107.

    כל הכבוד לחברה... כנסו

    עופרר, 16/09/08 17:48

    נכד לניצול שואה, שמאוד רגיש לנושא, לא יכול להיות גזען... ואם הוא גזען ופוסל אדם בגלל מינו או מוצאו.. הוא לא הפנים את המסר.

    ולהתעלל בבעלי חיים?? מה אנחנו פה שתיקת הכבשים?

  • 106.

    הוא כמו כל האתיופים שמתעללים בחיות ללא הבדלה וללא גבולות

    מיקה, 16/09/08 17:46

    אני מבקשת לא לצנזר אותי, הוא פשוט נותן דוגמא לא טובה לצעירים!
    אני מתנצלת מראש לגבי האמירה הכואבת שלי לגבי האתיופים אבל עובדה, הם הורגים גורים כי זה המשחק שלהם ואף אחד לא עושה כלום!

    • אם את רואה מקרים כאלה - תתקשרי 100 חובתך המוסרית (ל''ת)

      עופרר, 16/09/08 18:05

      • ואתה חושב ש100 יבואו? (ל''ת)

        גילי, 16/09/08 19:27

  • 105.

    צפויה תלונה במשטרה,בגין:

    שירי, 16/09/08 17:40

    חוץ מהעובדה שמדובר בגזען ,ושונא הומוסקסואלים (וכל מי ששונה ממנו),הבנאדם הזה סיפר ב-5 מקרים (שספרתי אישית ) על התעללות ,פגיעה והרג של בע''ח שונים בהזדמנויות שונות,דוגמאות:
    התערב עם חברו על 100 ש''ח שירה טיל לאו בפרה,ושהוא עשה את זה,ואיך שהיא התפוצצה מיד לחלקיקים קטנים,בהזדמנות אחרת איך הוא וחבריו ניפחו עורק ראשי של כבש-עד שהכבש האומלל התפוצץ,שהוא מלק לקנגרור את ראשו,שהוא שברת לארנבת את המפרקת,ועוד ועוד ועוד.
    מדובר בטיפוס סדיסטי עם הפרעות נפשיות ככל הנראה,טיפוס חסר ערכים (או אינטלגנציה מינימלית ככל הנראה),שמלבד העובדה שיש במעשיו ודבריו כלפי כל מי שחלש ממנו -עילה לתלונה במשטרה ועונש מאסר-הדבר מהווה הסתה של ציבור (חלקם נוער וילדים) לפגיעה בבע''ח,הומוסקסואלים,ערבים,וכל דבר או אדם שלא נראה להם.
    השארתו בתכנית במצב הקיים,מהווה שיתוף פעולה של הפקת התכנית ושידורי קשת עם דבריו,ומזהה אותם עם ערכים שאינני בטוחה שירצו כי יזהו אותם עימם.
    אגב-מקום עבודתו כבר פרסם הודעה בדבר פיטורים אפשריים שלו עקב דברים שסיפר עליהם ומעשים שחשף מר זילברמן במהלך התכנית.

    • בן אדם שמתעלל בחיות ( שזה פשע בפני עצמו) לא ירחק היום ויתעלל בבני אדם! (ל''ת)

      עופרר, 16/09/08 18:08

    • סדיסט כלפי חיות! דוחה (ל''ת)

      דניאל, 16/09/08 18:44

    • מאיפה את יודעת את כל זה (ל''ת)

      לי, 16/09/08 18:59

    • בולשיט

      יוסי, 16/09/08 22:24

      אני מכיר אותו אישית, וכל מילה שיוצאת לך מהפה שווה לתחת

      • יוסי? אתה אדיוט.ואגב-הכל מצולם ומתועד,אז בלום תג'ורה. (ל''ת)

        רויטל, 17/09/08 04:54

  • 104.

    ערן התותח

    אבי, 16/09/08 17:40

    הוא הכי טוב מכולם ורנין מתסיסה את כולם היא זוועה שתלך

    • אתה צודק (ל''ת)

      איתך, 16/09/08 19:53

  • 103.

    תפטרו אותו (ל''ת)

    איתמר, 16/09/08 17:39

  • 102.

    ערן המקסים

    יעל, 16/09/08 17:38

    זה רנין הצבועה עושה את כל הבלגן צריך לזרוק אותה

  • 101.

    ערן

    גלי, 16/09/08 17:37

    זה הכל בגלל רנין הצפע

  • 100.

    YOU ARE FIRED

    טראמפ, 16/09/08 17:35

    ההודעה על פיטוריו יגיעו באמצעות ארז טל
    אנא ההתנהג בהתאם
    (אחד שמקורב להפקה)

  • 99.

    הוא גם סיפר שירה טיל לאו על פרה -- אני לא מאמין למילה שלו (ל''ת)

    עושה לעצמו בושות, 16/09/08 17:31

  • 98.

    גזעי להיות גזעני (ל''ת)

    אבי, 16/09/08 17:30

    • אה באמת זה גזעי? חשבתי שזה יצא מהאופנה אחרי השואה

      אני, 17/09/08 10:07

      אידיוט!

  • 97.

    אחרי התוכנית הוא כבר לא אצטרך אותם

    לצערנו, 16/09/08 17:29

    ומימילא הוא יעזוב אותם מיד , אז תנו לזה לקרות לבד במקום שתזכו לתביעה

    • למה אתה חושב שמישהו בחוץ יקפוץ עליו??? מ-מש לא! (ל''ת)

      עופרר, 16/09/08 18:10

  • 96.

    גם מי שעובד במטבחון בהייטק מפיץ שהוא עובד הייטק!

    עאלק, 16/09/08 17:27

    ערן בחור דוחה, ואני מתפללת שהוא מיעוט ושהדור של היום לא מגדל ילדים כאלה - ההפקה ידעה את מי להביא ובהחלט הצליחה לעצבן אותנו

  • 95.

    הוא חוזר על הביטויים כל יום ויותר מזה - התנצלות לא תעזור!!!

    גם על NESS היו סיפורים, 16/09/08 17:25

    בחברה רצו לקחת לו את האוטו המחשב והטלפון ואיך הוא לא ויתר להם --- כמה פלצנות בילד מגודל אחד .

  • 94.

    כל הכבוד לחברה!! צריך להוציא את הגזענות מהישראלים (ל''ת)

    בת-7, 16/09/08 17:25

  • 93.

    הוא מלך ונס יכולה לחפש- אף אחד לא יעבוד אצלהם (ל''ת)

    ביי ביי ספ, 16/09/08 17:24

  • 92.

    ההפקה הזאת מפגרת?כמה פעמים הטמבל יספר על התעללות בבע''ח,וישאירו אותו?! (ל''ת)

    ''קשת'' חסרי ערכים, 16/09/08 17:19

  • 91.

    ומה על זה שהוא ירה טיל לאו על פרה?

    שרון, 16/09/08 17:17

    אני רק בגלל הסיפור הזה הייתי מכניס אותו לבית כלא ולא לבית האח הגדול.
    הוא זבל של הזבל

    • לאו זה רקטה. (ל''ת)

      L, 16/09/08 19:13

  • 90.

    אישית ספרתי כבר 5 מקרים שהוא אישית סיפר בהם שהתעלל בבע''ח (ל''ת)

    איפה המשטרה?!, 16/09/08 17:15

  • 89.

    שחצן וגאוותן - סופו ליפול, גם לי זה קרה...

    גאוותן לשעבר... (גם זה גאווה?), 16/09/08 17:12

    חוק הכלים השלובים בפעולה, הקארמה האלוקית.

  • 88.

    so what

    ephi, 16/09/08 17:12

    He dislike gays and arabs as myself, be aware nEss that we will not buy your services

    • לא צריך no need (ל''ת)

      גל, 16/09/08 22:33

  • 87.

    התפוח כנראה לא נופל רחוק מהעץ

    גרמני ארי, 16/09/08 17:03

    יצור שפל כזה - כיצד אפשר להאשים אותנו ברצון עז להדבירו מהעולם?

    אתם רואים צדקנו.

  • 86.

    מישהו באמת מופתע שהימין הישראלי תומך בנאצים?

    אותם אנשים, 16/09/08 17:01

    יש לאסור על אנשי ימין להשתתף בטקסי שואה.

    • מי שמדבר חבל ששרדתם את....ותבין לבד (ל''ת)

      ##, 16/09/08 19:01

      • הנה הוכחת את מה שהוא כתב! (ל''ת)

        ניצולי, 16/09/08 22:49

    • חצוף! אני דתיה ומתנחלת ומאוד ימנית, והמשפחה שלי נרצחה בשואה!

      אילה מבנימין, 17/09/08 00:34

      איך אתה מעז לומר שאני תומכת בנאצים?

      דווקא להפך, אתה נראה לי כמו טיפוס שעלול לתמוך בנאצים! לא חושב בעצמך אלא חי על סטיגמות וכשאתה שומע שמועה מאמין לה מיד. תופעת העדר לחלוטין.מזל שלא חיית בגרמניה בשנים 1933-1939, אחרת היית חלק מפלוגות האס. אס.

  • 85.

    עוד אחד שעלה לו השתן לראש וחושב שהוא כוכב חסין מכל פגע (ל''ת)

    בסוף כולם נופלים, 16/09/08 16:59

  • 84.

    ואי רק לא להיות מפוטר מNESS

    אריק, 16/09/08 16:59

    רחמים.
    היום בהייטק אתה מוצא עבודה תוך שנייה ובמשכורת יותר טובה ככה שהם רק יעשו לו טובה :)

    • חחחחחחחחחח (ל''ת)

      --------, 16/09/08 20:11

  • 83.

    מעניין מה היה קורה אם הוא היה אומר שהוא שונא מתנחלים. (ל''ת)

    בדיחה, 16/09/08 16:52

  • 82.

    NESS הומופובים וגזענים

    שחר, 16/09/08 16:52

    אם אדם כזה מדבר ככה חופשי הרבה זמן ועובד שם.
    צריך להודיע לשותפים העסקיים שלהם בארה''ב, ונראה מה יהיה.

  • 81.

    שונאת את מי שחושב שהוא צריך ללמד אותי את מי לאהוב ואת מי לשנוא (ל''ת)

    הנה אמרתי את זה. הוקל לי., 16/09/08 16:52

  • 80.

    חבר טוב שלו מת בצבא זו הסיבה שהוא אמר את זה הוא התנצל על זה אחרכך. (ל''ת)

    יוני, 16/09/08 16:50

    • והוא ירה טיל בפרה אומללה כי היא התעללה בו לפני זה? (ל''ת)

      יש לו בעיות נפשיות, 16/09/08 17:50

      • היא בטח היתה פרה שמאלנית (ל''ת)

        מוווו, 16/09/08 22:50

        • זה ממש אבל ממש לא הצחיק (ל''ת)

          שלומית, 17/09/08 04:56

  • 79.

    אידיוט, מטומטם ודביל הכל בבנאדם אחד, זוהי התשובה לכמה טימטום

    עופר, 16/09/08 16:47

    יכול להכנס באדם אחד, התשובה בכתבה

  • 78.

    הם לא יכולים לפטר אותו בגלל זה

    טל, 16/09/08 16:46

    ואם כן, הם ישלמו הרבה מאוד כסף.

    זה לא משטר טוטליטרי, הוא לא קרא לפגוע באף אחד וזכותו לא לאהוב חלקים מהחברה.

    NESS לא יפטרו אותו, ובכל מקרה זה ממש לא הפסד. זו חרא של חברה.

    • קשקשן - פרשנות משפטית בשקל. לך תקרא את החוק. הם לא ישלמו כלום. (ל''ת)

      אסי, 16/09/08 18:14

    • נדמה לך. (ל''ת)

      רועי, 16/09/08 19:54

  • 77.

    העיקר שלא יקחו לו את הליסינג (ל''ת)

    עובד נס (קפה), 16/09/08 16:46

  • 76.

    זכותו המלאה לחופש הביטוי

    עדידוש, 16/09/08 16:43

    זו משנתו וזכותו! וגם אני אומרת בפה מלא: אני שונאת ערבים.

    • ואני שונא פרימיטיבים גזעניים כמוך... (ל''ת)

      גורו, 16/09/08 17:23

    • זכותך לומר, וזכותה של נס לא להעסיק אותך (ל''ת)

      אסי, 16/09/08 18:15

  • 75.

    זו מדינה חופשית. מותר לשנוא את מי שרוצים לא רק מתנחלים. (ל''ת)

    אוהבת לשנוא לפעמים., 16/09/08 16:39

  • 74.

    עאלק חברה

    פליט נס, 16/09/08 16:39

    את מי שמפטרים זה דווקא את החברה. למה זרקו אתכם מבית חולים שיבא ורכשו תוכנה אחרת? לא אזכיר עוד לפחות 10 מקומות שנזרקתם משם.
    דרך אגב האם עובדים אצלכם 20% ערבים? אולי 2% ערבים?? אולי לפחות 0.2% ערבים? מה פתאום, אתם אוהבים אותם ולא רוצים לנצל אותם כמו את היהודים...

  • 73.

    בן אדם דוחה ועלוב

    חן, 16/09/08 16:36

    וגם טיפש לא קטן.
    שונא ערבים והומואים ואף מתאכזר לבעלי חיים. בנוסף לכל,הוא מתנהג כמו בן תשחורת מוקיון. מדבר כאילו פיו מלא ברוק,הולך כמו ברווז,והכי גרוע- חסר כל נימוסים והליכות.
    רק מלראות אותו אוכל תפוח אני מרגיש בחילה..
    אני מופתע שאותה חברה החליטה להעסיק אחד כזה.

  • 72.

    אמנם מדובר בסתם

    ז'ורז', 16/09/08 16:33

    טמבל שמאוהב בעצמו, אבל זו עוד לא סיבה לפטר אותו, ובטח לא דרך מדורי רכילות

    • רכילות? את המילים אמר במו פיו וכל העולם ואישתו שמעו אותו אומר בשידור

      ?, 16/09/08 17:47

      חי, מה אתה יודע, אחי אתה חי בסרט!

  • 71.

    ממתי מותר לפטר על הערות גיזעניות אם בכלל?!?!

    מישהו, 16/09/08 16:28

    1. בואו נגיד שהוא אמר מה שאמר - זה חוקי לפטר מישהו על נושא כזה?
    2. ניראה לכם שמישהו מהם יחזור לעבודה במצב נורמלי לאחר התוכנית ?
    3. מי אלה NESS טכנולוגיות בכלל, אם הוא אמר את מה שאמר בוודאות לוקחים אותו לרפאל.

    • ממתי אסור לפטר? המעסיק הוא גורם פרטי בשוק החופשי (ל''ת)

      אסי, 16/09/08 18:16

      • חוק יסוד כבוד האדם וחירותו

        שונא ערבים, מרחם על הומואים, 16/09/08 20:13

        יש קודקס כזה שנקרא חוק ושם כתוב שאסור לפטר אדם בגלל דעות וכדו' (חירויות הפרט וכאלה)

        • מאמי תחזור לשיעורי אזרחות ואז תגיב באינטרנט

          הומו גאה.מרחם על מטומטמיםוהומואים מוכחשים(הומפובים, 17/09/08 10:16

          זכותם המלאה של החברה לפטר אותו, ודעות זה סבבה אך הדעות שלו הם הרבה מעבר לדעה, הדעות שלו הם כבר בגדר הסתה.

          ואתה בעצמך כתבת חוק יסוד של כבוד האדם, ובחברות היי טייק יש המון גייז, ואם הוא פוגע בעובדים שם ובכובד שלהם זכות החברה לפטר אותו...

  • 70.

    2-''-מאידך אמרות כאלה מזכות בפרס ישראל:''

    רון, 16/09/08 16:25

    חתן פרס ישראל פרופ' שטרנהל:''במאמר ב''הארץ'': ''אילו היתה בפלשתינים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות, כן היו נמנעים מהנחת מטענים בצידו המערבי של הקו הירוק. בדרך זו היו הפלשתינים משרטטים בעצמם את פרופיל הפיתרון שממילא יושג בעתיד''.

  • 69.

    לא חוקי לפטר אותו על דעותיו (ל''ת)

    למרות שהוא אדיוט, 16/09/08 16:21

  • 68.

    חבל שלא שונא מתנחלים היה מקבל העלאת שכר (ל''ת)

    NESS CEO, 16/09/08 16:20

  • 67.

    כל הכבוד להם (ל''ת)

    אחד שיודע, 16/09/08 16:20

  • 66.

    בן אדם דוחה מבפנים ומבחוץ. שיילך כפרה על הפרה שהוא הרג!

    שונאת אפסים, 16/09/08 16:20

    אפס מאופס

  • 65.

    לא מפטרים את ערן

    מנהל ב-NESS, 16/09/08 16:19

    NESS לא מפטרת אף עובד בגלל אמירה זו או אחרת בתוכנית טלוויזיה. בטח כשמדובר בעובד טוב שאמירותיו הן חלק ממשחק ומהיכרות שלו בחברה, אנחנו יודעים שלא נכונות.

  • 64.

    אזעקת הרגעה!

    איש איש, 16/09/08 16:18

    אנשי Ness היקרים - אני מרשה לעצמי לקבוע בוודאות שערן זילברמן לא יזדקק להיות מועסק על-ידיכם מרגע שישתחרר מהוילה. ככה זה כשאתה עכשיו אחד הפרצופים המוכרים במדינה.

    מצד שני, אני אסיר תודה לעצם המחשבה שלכם לפטר עובד מחמת גזענות. ברצינות. עם זאת, הגזענות בדבריו של זילברמן נשפכת בעיקר מדבריו על הומואים (''אני הומופוב'') ופחות אצל הערבים, שם פשוט הוא משקף את דעתו הפוליטית (דעה שלמיטב ידיעתי לגיטימית בשיח הארצי ואפילו יש לה מפלגות תומכות).

  • 63.

    אם היה אומר שונא מתנחלים ניחא זו דמוקרטיה אבל ערבים? (ל''ת)

    והומואים?עד כאן, צנזורה!, 16/09/08 16:17

  • 62.

    כולם רוצים להיות דן מנו

    האמת, 16/09/08 16:16

    אבל האח הגדול רחוקה מלהיות הישרדות.

  • 61.

    לפטר? על מה?

    ארז, 16/09/08 16:15

    זו דעתו, וזכותו המלאה להחזיק בה - ואין שום קשר בין דעתו ובין עבודתו בחברה זו או אחרת. ואם הוא שונא הומואים וערבים הוא שייך לרוב האוכלוסיה במדינת ישראל...

    • אולי על זה שהוא הודה שהתעלל והוציא להורג בעל חיים חסרי ישע? (ל''ת)

      ...איפה להתחיל?, 16/09/08 17:11

  • 60.

    היום רנין ניהלה שיחה עם ערן והעמידה אותו במקום.אני לא הייתי מעסיק עובד

    עמית, 16/09/08 16:14

    שמשתתף בריאליטי.

  • 59.

    אז אולי כדאי לו להתחיל עם בעיטות קרן?

    רני, 16/09/08 16:13

    זה יהיה נס אם הוא יישאר שם.
    לפי דעתי הוא צריך לעבור לכדורגל.

  • 58.

    אני ימני והומו מה הקשר? (ל''ת)

    ערן, 16/09/08 16:12

  • 57.

    הוא לא באמת שונא הומואים תעזבו אותו (ל''ת)

    ארז, 16/09/08 16:12

  • 56.

    המפגר הזה מנסה לשחק אות בT.V גבר,בזה שהוא פוגע בכל מה ומי שחלש ממנו (ל''ת)

    בבע''ח,הומואים וכו', 16/09/08 16:11

  • 55.

    לערן ומשפחתו כנסו!

    ליאת, 16/09/08 16:10

    קודם כול אתם צריכים להתבייש שגידלתם אדם כזה! אדם שמתבטא בצורה כזו אדם שמתגאה שרצח חיות אדם ששונא הומאים אדם ששונט ערבים אדם שאוהב רק את עצמו איך אפשר להיות גאים שגדלתם אדם כזה ועוד שהוא יודע מה עבר על סבא שלו לגלל שהוא היה יהודי? איך הוא יכול להיות בדעות כאלו איך חינכתם אותו אולי אתם לא כאלו אבל העובדה שהוא יצא כזה זה ממש כשל כשל שלכם. אני מתבישת בשבילכם באמת. ולענין הפחטורים ברור שהייתי ופטרת אותו כי מי יכול להאמין לו כשהוא יבוא לפרזנטציה כשרואים איך הוא משקר ככה בלי למצמץ, אז כן אני כחברה לא הייתי מוכנה שאלו יהיו הפנים שלי והייתי ופטרת אותו!

  • 54.

    הבחור הפך לחבר הטוב ביותר של ליאון ההו8מו, של רנין הערביה

    בורות של נס!, 16/09/08 16:09

    ושל אשר הדתי המתחסד!

    • זאת רק טקטיקה (ל''ת)

      נו באמת, 16/09/08 17:20

  • 53.

    תפטרו אותו כי הוא מטומטם.אם תפטרו את כל שונאי ההומואים והערבים לא ישאר (ל''ת)

    לכם עובדים, 16/09/08 16:08

    • ישארו עובדים אל תדאג, הומופובים הם בדרך כלל בורים ערסים

      אני, 17/09/08 10:56

      שעובדים באיזה פיצוציה בשביל 8 שקל לשעה, להייטיק לרוב יש אנשים איכותיים, ומידי פעם מסתננים כמה פרחים מהרחוב כמו ערן, וצריך לעשות להם את מה שהחברה עושה לו עכשיו- וזה להעיף אותם...

  • 52.

    עכשיו כל החברים והמשפחה שלו התגייסו להגיב פה-תתביישו שגידלתם יצור כזה! (ל''ת)

    אין לו שום ערכים!, 16/09/08 16:04

  • 51.

    איזה יצור טיפש-חל''ת לשלושה חודשים כדי להיות כלוא

    בבית, 16/09/08 16:04

    לא מבין את רודפי הפרסום האלו-אני בשלושה חודשים הייתי קורע את דרום אמריקה או את המזרח הרחוק-טוב, לפחות חלק ממה שיש להם להציע.

  • 50.

    יהודי טהור!! אשריך.

    יצחק חסן, 16/09/08 16:03

    השם מפרנס, וזן את הכל! ואף אחד אחר!
    בטח ב''ה הכל לטובה.

    • חי בסרט אתה.. (ל''ת)

      תומר, 17/09/08 01:10

    • ימטומטם! מה אתה חושב שלהיות הומו זאת בחירה??

      אלעד, 17/09/08 01:12

      תקח את כל התורה של העם היהודי ותסכם אותה במשפט אחד ''ואהבת לרעך כמוך''
      ואתה מפתח שנאת חינם יזבל
      חבל שאתה לא נולדת הומו ואז הית רואה בעצמך שלא מוחרים בזה, בהמה. זה מה שאתה.
      דתי פאטי ומתוסכל.
      אני מעדיך לאהוב את הדת בדרך שלי מאשר להגיע לרמה כה נמוכה של הסתנוורות ושנאת חינם.

  • 49.

    אתם טועים בגדול, אל תעשו את זה , תחשבו שוב. הסיבה היא...

    דוד, 16/09/08 16:03

    זה נשמע כמו פשיזים , אתם לא יכולים לקבוע לאדם מה לחשוב , אפשר להראות לו שהוא טועה וזהו.
    אני רחוק שנות אור מדיעותיו , אחי הוא הומו , אח אחר מעסיק מספר ערבים בעסק שלו , את כולם אני מכיר ,חלקם אפילו אני מעריך מאד.
    אני חושב שאם תפטרו אותו בגלל הסיבות האלו אתם יותר חשוכים מימנו, הוא לא ילמד כלום כך , אפילו אתם תחזקו את דעיותיו , אני מאמין שאחרי הניסיון של באח הגדול הוא ישתנה ,ועל זה אני מוכן לחתום.

  • 48.

    אני גם עבדתי ב-NESS ארבע שנים וזה לא מציאה

    יפעת, 16/09/08 16:02

    לא מקום עבודה מציאה ואני שמחה מאד שיצאתי משם,חברה קמצנית עם משכורות נמוכות ותנאים משפילים.
    לא הפסד גדול...

  • 47.

    מה הבעיה שלהם ושלכם?

    א, 16/09/08 16:02

    זכותו להגיד מה שהוא חושב

  • 46.

    זה הומופוב,גזען,ומתעלל בבע''ח,בושה לתכנית,ובושה לחברה שמעסיקה אותו (ל''ת)

    שני, 16/09/08 16:02

  • 45.

    הם סתם רוצים התנצלות כדי להיות מנוקים מדעות קדומות. (ל''ת)

    סתם, 16/09/08 16:01

  • 44.

    מי שמדבר רעות על הומואים שלא יתפלא אם ימצא את

    מאוהבת בלאון, 16/09/08 16:00

    עצמו אח''כ מנודה מהעולם !

    לאון לשלטוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  • 43.

    החברה רצתה פירסום חינם ולקבל איטם וקיבלו (ל''ת)

    קופיריטר, 16/09/08 16:00

  • 42.

    תגידו לי, אתם השתגעתם ? אז מה אם חם ?

    מולדת יחפה, 16/09/08 16:00

    זו חוצפה שמעסיק צריך גם להכתיב לעובדיו כיצד לחשוב ומה תהיינה השנאות והאהבות שלו.

    אני בטוחה למשל שאת רנין לא יפטרו מאף מקום עבודה בשל דעותיה ולמרות שגדלה בישוב ''נווה שלום''. וזה בסדר גמור !

    למרות הצהרותיו ערן מתנהג באופן מתורבת גם עם ההומו של ''הבית'' וגם עם הערביה של ''הבית''.

    אבל זה בסדר שחברה מחפשת פרסום גם במחיר פגיעה בעובדיה.

    אתה הבנת את זה ברוך ?

  • 41.

    מעניין כמה ערבים מעסיקה החברה.בודאי 20 אחוז כחלקם במדינה (ל''ת)

    אבי, 16/09/08 15:59

  • 40.

    אנשים נורמלים לא מצליחים למצוא עבודה כי יצורים כאלה תופסים להם (ל''ת)

    בטח הפעיל קשרים, 16/09/08 15:59

  • 39.

    החברה פחדנית ומתחמקת,בשביל היחסי ציבור:''אם יתנצל''-ואז הוא ''יתנצל'' - (ל''ת)

    והופס!ישאירו אותו, 16/09/08 15:59

  • 38.

    הוא מכוער

    שים חולצה!!, 16/09/08 15:58

    אם הפרצוף שלו היה על בת הוא לא היה נוגע בה עם מקל

  • 37.

    נראה לכם שהוא לא יבקש סליחה בשביל 30000 בחודש?? (ל''ת)

    מה נראה לכם?, 16/09/08 15:57

    • 30 אלף שח בנס??? בעעעעעעע אין מצב (ל''ת)

      מיכל, 17/09/08 23:18

  • 36.

    והציגו אותו כאיזה סטארטאפיסט מוצלח

    ג'ואנה, 16/09/08 15:57

    כולה עובד בNESS.
    גמכן חברת הייטק בכאילו.
    כל הערן הזה בכאילו.
    תכף קרן מפנצ'רת לו את כל השרירים עם הציפורניים שלה.
    ויישאר לנו ערני באני חסר אוויר עם שיניים ארוכות ומוח קטן.

    איףףףףףףףףףף!

  • 35.

    אין להם זכות זו לא עילה לפיטורים הוא יכול להתבטא איך שבא לו (ל''ת)

    א, 16/09/08 15:53

  • 34.

    זה ''בנאדם'' שירה טיל לאו על פרה,בשביל להתערב על 100 שקל (ל''ת)

    זה סדיסט פסיכופט, 16/09/08 15:50

  • 33.

    הוא הודה בהתאכזרות והרג שיטתי של בע''ח-הוא צריך לעוף על זה (ל''ת)

    מדובר בטינופת, 16/09/08 15:48

    • ממתי העונש של עבירה פלילית זה לא כלא? (ל''ת)

      לא הבנתי, 16/09/08 15:58

  • 32.

    כך יעשה לנכדו של ניצול שואה?

    מוטי, 16/09/08 15:48

    סבא שלו הוא ניצול יחיד ממחנה ריכוז ועוד אחרי שירו לו בראש ובארץ לא מתייחסים לכך?אם לא נדאג לזרע ישראל לא נוכל לעמוד מול מיליארד האויבים של עם ישראל

    • אז על אחת כמה הוא צריך להתבייש על מה שהוא עושה לשם המשפחה שלו (ל''ת)

      ערן מגעיל אותי, 16/09/08 15:53

    • בגלל זה הוא ירה טיל בפרה אומללה?כי בעקבות סבו יש לו לב טוב? (ל''ת)

      לא אכפת לנו!, 16/09/08 15:57

      • להתעלל בצורה כזאת בחיה ולחשובשרק שבשביל הכיף ירא וזרק לפח אלפי $ של

        ?, 16/09/08 18:00

        משלם המיסים...(עלות של טיל לאו כמובן)
        חרא של אדם אמרנו?

    • עוד יותר

      נתי, 16/09/08 16:08

      רק עם ישראל הגדול יכול לסבול מגזענות ולא למוד ממנה כלום
      אני בתור סבא שלו היתי מסבירה לו שגם השואה וגם השנאה לא נולדו ביום אחד אלה מהתחושות שהוא מרגיש ומזה זה שהטלויזיה עוד נותנת לזה יד
      תתביש לך
      רק בגלל אנשים כמוך אנשים בעולם טוענים שהשואה היא פרי דמיונם של יהודים שמסתירים גזענות בתוך תוכם

    • בתור נכד של ניצול שואה הייתי מצפה ממנו לדעת לא לרמוס את החלש ממנו (ל''ת)

      בושה של טיפוס, 16/09/08 16:13

    • מי שרוצח בעלי חיים בשביל הכיף

      תשובה, 16/09/08 16:15

      מחלל את שם אבותיו שסבלו בשואה.

    • זה שסבא שלו עבר שואה לא מצדיק את הטמטום שלו להפך. (ל''ת)

      republican, 16/09/08 16:48

  • 31.

    תגיד שאתה שונא מתנחלים זה הולך מצוין בתקשורת (ל''ת)

    JOE, 16/09/08 15:46

  • 30.

    בלי שום קשר נס טכנולוגיות היא אחת החברות הכושלות

    פנדה, 16/09/08 15:45

    הסיבה היחידה שהם ממשיכים לצוף היא שכנראה יש להם קשרים בצמרת כי הם מקבלים הרבה מאוד פרויקטים מהמדינה, ולא ממש מצליחים להשלים אותם בזמן או בכלל.

    • הם גם נהגים גרועים ! ראיתי כמה עם רכבי ליסינג משתוללים ! (ל''ת)

      נס אוחתכ, 16/09/08 16:05

  • 29.

    ערן מקסים וילד טוב אתם פשוט לא מכירים אותו (ל''ת)

    הילה, 16/09/08 15:44

    • מה את אומרת?

      אני, 16/09/08 16:15

      אם זה מקסים אז מה זה ילד רע?הוא דוחה והאישיות האמיתית שלו יצאה .

  • 28.

    למה זה מעניין?

    פשוט תחתום ''מאיה קרבט'' במקום ''ערן סוויסה'', 16/09/08 15:41

    כל קומוניקט שלה, שולי ככל שיהיה, מוצא את דרכו למעריב. לא נמאס לעשות קאט אנד פייסט? אולי תחתום ''מאיה קרבט'' ותקצר לעצמך את העבודה? כבודם של יחצנים במקומם מונח, אבל האייטם הזה, האייטם הפסציפי הזה, למה הוא מעניין? יותר מעניין לדעת באיזה צבע ליבי צובע את השיער שלו:שחור סיני או שחור עתיק. או שהאייטם הזה כבר היה?

  • 27.

    אם היה אומר - האם היו מפטרים ?

    סתם מתעניין, 16/09/08 15:41

    ''אני שונא דתיים''
    ''אני שונא מתנחלים''
    ''לא סובל את ביבי''

  • 26.

    מה קשור שהוא שונא לפיטורין ?

    זה שמבין, 16/09/08 15:40

    נגיד שהוא באמת שונא הומואים וערבים. אז מה ? יש כאלה ששונאים פולנים, רומנים, אתיופים, רוסים וכו'. אז נפטר את כולם ?
    והומופוב זה אחד שמפחד/נגעל מהומואים. לא אחד ששונא הומאים. האמת גם אני לא ממש בעד האקט של שני גברים. אני מניח שאם הייתי נכנס למקום ורואה שני גברים באקט הייתי נרתע והזכרון לא היה ממש מאלה החביבים עלי. ערן הוטרד מינית על ידי הומו ולכן הוא יותר קיצוני. אני מניח שכל אדם אם היה מוטרד מינית היה מגיב בצורה יותר קיצונית.
    ומה קשורה החברה ? אם יש בחברה שונא כושים אז החברה יותר טובה ? מקצועית ? יעילה ? וממתי זה חוקי לפטר מישהו כי הוא שונא מישהו ? אני במקומו הייתי מתפלל שיפטרו אותי על הרקע הזה כי אחרי התביעה שהייתי מכניס להם הם היו נאלצים לממן לי וילה ויאכטה (לפחות). חברה שמפטרת עובדים על רק הדעות האישיות שלהם היא חברה שפלה.
    ורק כדי להדגיש את ההבדל: בישראל חברה מכובדת רוצה לפטר עובד על זה שהוא שונא ערבים. במצרים (שיש לה שלום עם ישראל) מפטרים עובדים על זה שהסכימו לדבר עם ישראלים (במפגש אקראי או מטעמי עבודה). ואחר כך פלא שאנחנו נתפסים כפראיירים וחלשי אופי בחברה הערבית ? את המחיר אנחנו משלמים במשא ומתן לשלום !

  • 25.

    הם צודקים בהחלט...

    אורן, 16/09/08 15:39

    הם לא צריכים אנשים שחושבים ככה ובטח ובטח מתנהגים ככה ..גם אני לא מספט הומואים וערבים אבל לכל אחד יש את הזכות לחיות את החיים שלו ...ולערן גם זה מפריע שהם בכלל חיים ...אז שייחפש את עצמו ה ''חש'' הזה גם כן

  • 24.

    זה לא הכל.

    NIVA, 16/09/08 15:39

    הוא גם אמר שהוא עושה מה שהוא רוצה בחברה שלו, מכופף את החוקים ודואג לעצמו ומתים עליו שם.
    והוא אמר שירה טיל לאו בפרה - אם זה לא מעיד על אכזריות מכוערת אז מה כן?

    אבל אני מסכימה שהחברה לא צריכה לשפוט אותו שלא בפניו. רוצים לפטר אותו? תפטרו, אבל למה לרוץ לעיתון? על מי אתם באים לעשות רושם פה?

    חוץ מזה שתכלס הכנסתם שם סעיף שאומר ''אם הוא לא יתנצל'' אז בקיצור מצאתם דרך להגיד שאתם לא מסכימים עם הדיעות האלו אבל אין לכם בעיה להמשיך להעסיק מישהו לא מוסרי ואכזרי כל עוד הוא ישחק את המשחק ויתנצל.

    סתם. פשוט סתם כתבה לצורך פרסום

    • הוא גם אמר שהוא שבר ראש

      מור, 16/09/08 15:49

      של ארנבת בג'ונגל. סתם פנטזיונר, לא צריך להתרגש יותר מדי והאמת גם די מכוער

    • התנהלות נס טכנולוגיות לא ראויה, וזאת בלשון המעטה

      דניאל, 16/09/08 16:00

      ערן דוחה אותי. הן בהתבטאויות שלו, הן באף שלו שנמצא למעלה למעלה.
      גם אני, כמנהל, לא הייתי רוצה להעסיק אדם המתבטא באופן בו התבטא בגנות הומוסקסואלים וערבים וכן באופן בו הוא התבטא בנוגע למקום שלו בעבודה, לעבודה שלו וכו'.
      ערן כאדם למן ההתחלה לא הצטייר כ'כוס התה שלי'.
      יחד עם זאת, ההדלפות או אמירות של בכירי החברה לגבי עתידו התעסוקתי שם, כאשר הוא סגור בבית האח הגדול, הינן שערורייה ואינן עולות בקנה מידה אחד עם הגינות, יושר וגם החוק בישראל. גם אם מדובר באדם שיותר ויותר מצטייר כאחד שאתם לא הייתם רוצים להעסיק.

    • רצו לעשות פירסום לעצמם על הגב שלו.

      זה כל הסיפור, 16/09/08 17:57

      הוא אדם פרטי,שנימצא במשחק באופן פרטי ןאומר את דעותיו הפרטיות.בחברה שלהם יש הרבה עובדים ולכל עובד יש את הדעות שלו שלא קשורות לחברה.בדיקטטורה לא מאפשרים לאנשים להגיד את דעתם.חברה כזאת שלא קשורה בכלל לעיניין מקשרת את עצמה לדבריו כדי לייצר פירסום בחינם לעצמם על גב של אחד העובדים שלהם שנימצא בחופש.

  • 23.

    זכותו להביע את דעתו

    הכי אמיתי, 16/09/08 15:39

    כמו כל בן אדם גם לערן יש העדפות וחששות
    את מי לאהוב או את מי לשנוא
    לא כולם חייבים לאהוב את כולם ומי שאומר שהוא אוהב את כולם אז הוא הבעייתי והצבוע
    ערן הביע את דעתו וזו זכותו

  • 22.

    אותי מעניין האם כל העובדים של החברה הזו שרתו בצבא ואין שם משתמטים... (ל''ת)

    אור, 16/09/08 15:38

  • 21.

    אצלנו הוא היה זוכה לבונוסים ולקידום ,וגם לברכה אישית מאחותו של המנכ''ל. (ל''ת)

    עובדת ותיקה, 16/09/08 15:37

    • איפה את עובדת?? בחווה לניסויים בבע''ח?? (ל''ת)

      עופרר, 16/09/08 16:50

  • 20.

    איזה קטע, בצילום עם הכובע הוא נראה הומו

    הומו, 16/09/08 15:34

    חחח

  • 19.

    כל הכבוד לחברה

    שלומית, 16/09/08 15:33

    מזה שבועיים אני חושבת לעצמי כמה הערן הזה מזוויע בהתבטאויות ההומופוביות שלו....איך הוא לא מתבייש ועוד כשכל העולם רואה אותו.
    ואגב לא רק בוידאו הקצר שהראו בהתחלה אלא לאורך כל השידורים רואים אותו מתנהג בצורה מחפירה לדייר ההומו ליאון.
    ישר כוח למעסיקים שלו וכולי תקווה שהוא ועוד רבים אחרים יבינו שערבים והומואים ועוד מיעוטים רבים אחרים הם בדיוק כמונו.

    • מחזיקה את הצדק בכפות ידייך?

      טל, 16/09/08 16:30

      נעים מאוד שלומית.
      את ''שליחת השלום''? המדוברת? מגינת זכויות המיעוטים במדינת ישראל?
      אני חושב שאת עושה מעשה חכם.
      כי כמוך - רדודי שכל ומחשבה יש מעט, שהרי גם אתם מיעוט.

      זכותו של אדון זילברמן לשנוא את אשר על ליבו.
      וזכותי - לשנוא אותך.

      ואני שונא.
      המשך יום מקסים.

      • טל - יא דביל..

        עופרר, 16/09/08 17:52

        התאמת אתה לא שווה תגובה

  • 18.

    ערן ראשי לתבוע את החברה הוא יזכה בודאות (ל''ת)

    אבי, 16/09/08 15:33

  • 17.

    מותר לו לחשוב כל מה שהוא רוצה וזה בסדר.

    pini-1, 16/09/08 15:32

    אינני שונא ערבים והומואים אבל הם לא כוס התה שלי. ואם מר זילברמן הוא עובד טוב אזי אין לערב את עבודתו בדרך מחשבתו.

    • נכון, אבל גם לחברה יש זכות לא להיות מזוהה עם אדם עם תפיסות כאלה.

      שועל, 16/09/08 15:51

      אני גם לא מת על ערבים אבל אני לא ינפנף בזה בטלוויזיה, אחרי תוכניות כאלה, המשתתפים מושכים עניין וכבר לא אנשים אנונימיים ולכן צעד החברה הוא לגיטימי.

  • 16.

    פיטורי עובד בגלל דעות חברתיות/פוליטיות?

    רון הכחול, 16/09/08 15:32

    אין לזה מקום במדינה דמוקרטית.

    • חבל שאנשים שחשבו כמוך הרשו להיטלר לעלות בדמוקרטיה של 1933 (ל''ת)

      זיקו, 16/09/08 16:07

    • צודק. צריך פשוט להתלונן נגדו במשטרה. (ל''ת)

      גיא, 16/09/08 16:26

  • 15.

    הוא גם חרמן, מסרב לקבל שרות מחומי עור,ואחותו התגרשה מפרסי,חופש ביטוי ? (ל''ת)

    חשקומצין, 16/09/08 15:32

  • 14.

    ערן גם טען שכולן רוצות אותו (ל''ת)

    לי, 16/09/08 15:31

  • 13.

    מנהלי חברה בורים -ראוי יעינו בפרטי חוק היסוד ''כבוד האדם וחרותו'' זכותו

    רונן-משפטן, 16/09/08 15:30

    של אדם להביע את דעתו
    אין אפשרות לכפות דעה או מחשבה על אדם וגם למנוע ממנו להביע אותה כול עוד היא במגבלות החוק

    אין חוק שאוסר לשוא הומואים או ערבים או סתם מנהלי חברות הייטק אהבלים

  • 12.

    אם אלו עובדי נס אז באמת כדאי לא להשקיע שם. תחשבו

    יוני, 16/09/08 15:29

    אידיוט כזה.

  • 11.

    אם אלו עובדי נס אז באמת כדאי לא להשקיע שם. תחשבו

    יוני, 16/09/08 15:29

    אידיוט כזה.

  • 10.

    הם לא יכולים לגעת בו. (ל''ת)

    י, 16/09/08 15:28

  • 9.

    עם כאלה השקפות גזעניות לא מגיע לילד הזה עבודה פשוט בושה (ל''ת)

    יעל, 16/09/08 15:28

  • 8.

    חוצפה של חברה נס טכנולוגיות

    דני, 16/09/08 15:27

    ערן לא אמר שהוא שונא ערבים
    ערן אמר '' שערבי אינם תורמים למדינה
    ומהווים בעיה למדינת ישראל ''
    לגבי ההומאים - אמר ערן
    ''שהוא לא מסכים שהומו יתקרב אליו ואפילו
    לא בצחוק ''

    נס טכנולוגיה תרדו מהעצים

  • 7.

    חחח נס טכנולוגיות, החברה הכי גזענית במשק, גזענית לאדם באשר הוא שכיר...

    אסי, 16/09/08 15:26

    שיתחילו לשלם ולהתייחס לאנשים כמו אל בני אדם, גם כן חברה טפילית וקיקיונית...שמענו עליהם.

    • נכון (ל''ת)

      ...., 16/09/08 20:08

  • 6.

    חופש ביטוי? לא בבית ספרנו - האח הגדול האמיתי

    פטריוט, 16/09/08 15:12

    לא שאני חובב גדול של הנעל הזה,
    אבל יש לו זכות להביע את דעותיו,
    כל עוד הוא מבצע את עבודתו בצורה ראויה.

    אנחנו ע-ו-ד לא ברית המועצות, מתקרבים.. אבל עוד לא

    • נא להבדיל בין גזענות טהורה לחופש הביטוי !!! (ל''ת)

      פטריוט טיפש, 16/09/08 15:36

  • 5.

    הוא גם עשה רוח כאילו הוא מינימום מנהל את החברה. (ל''ת)

    מגיע לו, 16/09/08 15:11

  • 4.

    אין דוחה ממנו עליי אדמות!

    אחלה!, 16/09/08 15:09

    אני בעד

    • נדמה לך שאיןדוחה ממנו ,כי לא ראית את השכנה שלי בבקיני בבריכה (ל''ת)

      שכן של שולה, 16/09/08 15:38

  • 3.

    סתם חברה שמחפשת כותרות

    יעל, 16/09/08 15:08

    אם לא פיטרו אותו בגלל שהוא כזה טיפש אז למה לפטר על משפטים שההפקה בחרה לו?

  • 2.

    אני במקומו הייתי תובעת את האמ-אמא של Ness טכנולוגיות על מוסר כפול

    זאת ש., 16/09/08 14:50

    אני לא שותפה בשום צורה לדעות של זילברמן כפי שהוצגו בפרק הראשון של ''האח הגדול'', אבל עם כל הכבוד, Ness טכנולוגיות עברו פה על הכלל הראשון ביחסי עובד-מעביד, וזה כלל הפרטיות בנוגע לתנאי העסקה וסיבות פיטורין.

    אם הם מרגישים כ''כ מוסריים כדי לסלק אותו משורותיהם בגלל אמירות כאלה, הם צריכים גם לדעת שמוסרית זה לא לעניין לסגור חשבונות עם עובד בעיתונות ובאתרי אינטרנט.
    * * * על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעובד שאינו יכול לקרוא את זה, אינו מודע לזה ולא יכול ליצור קשר או להגיב- הם פשוט יוצרים מצב שהוא נשפט קבל עם ועדה בלי היכולת להגן על עצמו או לדעת שהוא בכלל עומד למשפט תקשורתי * * *

    בקיצור, נציגי Ness טכנולוגיות, יצאתם קטנים, קטנוניים ולא הוגנים. בעברית זה נקרא: לירות לעצמכם ברגל. או סתם דו-פרצופיות.

    • צודק בהחלט

      צודק, 16/09/08 15:12

      למרות שאכן מגיע לו להיות מפוטר ולא רק בשל התבטאויות גזעניות אלא התבטאויות נוספות הקשורות לחב' ness

      • נו? אז לצרף אותך למקהלת צדיקוב?כולם צודקים מצדיקים וצדיקים. (ל''ת)

        מנצח, 16/09/08 15:39

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      מיכל, 16/09/08 15:26

    • ובנוסף, האם הודיעו לו אי-פעם שדעות מסויימות אינן מקובלות בחברה או

      סתם אחת שהיתה בהיי-טק, 16/09/08 15:27

      שאסור, מאיזושהי סיבה, להביע דעות כשהנך עובד החברה?
      נשמע משונה ביותר.

    • זאת הדלפה. זה לא רשמי מטעם החברה... (ל''ת)

      גדי, 16/09/08 15:30

    • מה את רוצה? זאת המדינה וזוהי תרבותה...

      הצלתי את עצמי בזמן, 16/09/08 15:34

      לעובד כזה מתאים מעביד כזה.
      ולהיפך.

    • ערן זילברמן

      רוני, 17/09/08 15:33

      מנהלי ח''ב נס תעסיקו בבקשה רק
      אומואים,ולסביות .נראה אותכם?
      לא יהייה כלי גבר על אשה ,ולא ילבש גבר שמלת אשה ,כי תועבת השם אלהיך כל עושה אלה. פרשת השבוע כי תצא למלחמה על איבך ,המלחמה על היצר הרע שיש בתוך עם ישראל.

  • 1.

    בצדק. במדינה שלנו כל אפס מרשה לעצמו לשנוא

    אזרח מודאג, 16/09/08 13:27

    מי הוא בכלל? מעולם לא צפיתי בתוכנית הזאת אבל כבר הספקתי לשמוע שכזה נמוך עוד לא היה.

    • תשאר מודאג חביבי (ל''ת)

      מישהו, 16/09/08 15:27

    • ערן לא אמר דברים מסוג זה

      מוטי, 16/09/08 15:28

      הוצאו דברים מהקשרם ערן אמר:
      ''ערבי מדינת ישראל אינם תורמים למדינה
      ומהווים בעיה למדינה''

    • תגובה ל1 ולכל מיני פלצנים יפיי נפש

      טלי, 16/09/08 15:29

      אז הוא שונא!!!!!!!! נו אז מה ...זאת זכותו המלאה ( ארץ דמוקרטית, כבר הזכרנו ?)
      עזבו אותו בשקט ....
      ולגבי NESS ....חוצפה ובושה שחברה בגודל שלכם מתרברבת ומנהלת עיניינים עם התקשורת כשהעניין עצמו בכלל לא יודע על מה המהומה .
      ואני ממש לא אתפלא שהוא יעזוב אתכם אחרי האח הגדול

    • למה להכפיש?מדובר בצדיק יסוד עולם ,ירא שמים ועושה חסדים. (ל''ת)

      מזל אחות של..., 16/09/08 15:34

    • לקחו אוסף של חוב''טים רשלצניקים וחו' סיננו את כל אל שיש להם כבוד עצמי (ל''ת)

      והביאו את ארז טל???? בושה גדולה לבנאדם, 16/09/08 15:42

      • וחו' ?? לא יודעת איפה אתה גר, לכתוב עברית תקנית, אתה לא יודע... (ל''ת)

        שירה, רחובות, 16/09/08 16:36

      • עוד גזען עלוב וחלשלוש שמסתתר אחרי טוקבק. (ל''ת)

        ש.ז, 16/09/08 16:47

    • 99 אחוז חושבים אותו דבר! ורק לו היה האומץ להיחסף בצורה כזאת (ל''ת)

      צבועים, 16/09/08 16:07

      • סטטיסטיקה זו מנין?

        מינה צמח, 16/09/08 17:26

        האם מזה שהשלטון כיום הוא בידי השמאל-מרכז אתה יכול להסיק מסקנות תמוהות אלו?

        • איך המפלגה של ארירל שרון נחשבת שמאל-מרכז בדיוק?! (ל''ת)

          ימנים תאכלו כבר תכובע, 16/09/08 19:08

      • עוד ערס שחושב שמישהו מינה אותו לדובר העם

        אני, 16/09/08 20:45

        תגיד גם אני חושב אותו דבר, אל תגיד 99 אחוז מהעם, בוא נתחיל מזה שרק 10 אחוז הם הומואים ולסביות ויש לא מעט ערבים בישראל, אז 99 אחוז כבר בטוח לא, מקסימום 20 אחוז של בורים חושבים כמוהו... טוקבקים הם בדרך כלל ילדים שעדיין בטיטול, לקחת אותם כמדגם מייצג זה לא הכי חכם XD

      • ממש לא. ואני אחליט שאני לא יאהב אותך כי אתה סתם

        עינה, 24/09/08 09:01

        אשכנזי לפלף קמצן. אז תהיה מרוצה מזה?

    • התכנית עשתה לו טוב והוא שינה דעתו! רק נס נשארו נעולים! (ל''ת)

      נם out, 16/09/08 16:12