• 103.

    החלופות למצב הנוכחי

    ירון, 19/09/08 15:50

    למעשה הן שניים:
    1) עזה עוברת למצרים , חלקים מהגדה ( אלו עם יישוב פלסטיני צפוף ) עוברים לירדן - ושיתנו להם אוטונומיה אם הם רוצים ( הפלסטינים לא יכולים לשלוט על עצמם , אז בשביל מה ?).
    אגב : אם צריכה להיות איזו ''החלפת שטחים'' , אוי ואבוי אם יתנו שטח ריק...שיתנו את אום אל פאחם וכל ''הציונים'' שיושבים שם שיודו לנו.
    2) העברת כל האוכלוסיה הפלסטינית לירדן ( כן - טרנספר ) - אם הם לא מוכנים לחלוק את אזור איתנו ( פשרה של שני הצדדים מבחינתי ) , אז שנפנה אותם מכאן ושיגורו עם אחיהם בירדן , סוריה ולבנון.

    זה הפתרון ההגיוני - אם לא היו דברים שמסבכים את המציאות כל כך.

    מי שאינו ''חלש'' ימתין לשעת הכושר ולתנאים המתאימים לתת צ'אנס לאופציות האלו - כל שאר האפשרויות הן גרועות ולא יפתרו את הבעיה , רק ידחו אותה לדורות הבאים.

  • 102.

    מה שמתפקדי קדימה הבינו המפז''ל עדיין מתקשה להבין

    אהד, 18/09/08 22:52

    כל השבוע ספרו לכם בצדק מתפקדי קדימה יבחרו לכם ראש ממשלה. אך אנשי ההיטק, חכמי הציונות הלאומית מסרבים להבין. עכשיו יהיו בחירות ומתפקדי הליכוד יבחרו ראש ממשלה סליחה כבר בחרו. נשאר לכם לפחות לבחור את אלה שיעצרו באמת את ביבי מלבצע את הגירוש הבא מישע. אד ממה אתם מפחדים מהר תתפקדו הצביעו והשפיעו זו ההזדמנות האחרונה. ביבי כנראה למד ולא יעשה משאל מתפקדים לפני שיגרש אתכם מהבית.

  • 101.

    כל כך עצוב..

    איתי גבעון, 18/09/08 15:24

    לראות שישנה אלטרנטיבה סוף סוף להנהגת המדינה בדרך ראויה שתחליף בשעה טובה את ביבי ליבני טיבי ואם תרצו גם ברק, ובמקום לזנק על מנהיגות יהודית בשתי ידיים ולהציב את משה פייגלין בראש ממשלת ישראל אנשים בכוח נאטמים ממציאים לעצמם תרוצים מתרוצים שונים לא מתפקדים ולא נרתמים למינוף מנהיגות יהודית ואל תתבלבלו כשממש לפתע ראש ממשלה כזה או אחר ''פתאום'' יבצע גרושים נוספים אותם אנשים יקרים יהיו מראשוני המפגינים והמוחים אז איפה אתם עכשיו?? אנשי מפד''ל ואנשי איחוד לאומי??? הלנצח תשארו בחוץ?? עם ישראל רוצה אותנו בהנהגה תפנימו ותתפקדו ותנו לעם ישראל אלטרנטיבה שונה שאותה הוא כל-כך רוצה!

  • 100.

    חברים בבקשה לעשות מעשה ולהתפקד.

    דניאל, 17/09/08 22:13

    זה לוקח בדיוק שתי דקות - להכנס לאתר, להדפיס, למלא, לשלוח בדואר. קל פשוט וזול.

    יש איך לשנות את המצב, אז תעשו את המאמץ.

  • 99.

    מתחילים להתעורר...

    איילה חומה, 17/09/08 05:21

    הוא יהיה ראש הממשלה שלנו. שרק לא יהיה מאוחר מידי.

  • 98.

    כאזרח, אני בעד משה פייגלין לראשות הממשלה!

    רוני, 15/09/08 09:12

    אני מאחוריך!

    הלוואי שכולם יפקחו עיניים ויבחרו סוף סוף במנהיג אמת, מנהיג ראוי!

    • הוא מדבר בהגיון, והשמאל רגיל לדבר בפנטזיות

      גל, 15/09/08 13:02

      קשה להתמודד בהגיון קר וקשה מול פנטזיות על ארמונות בשמים.

  • 97.

    היהודים מבינים בדרך הקשה, כל עוד הטרור לא הגיע לביתם הם לא

    מיכה, 15/09/08 08:11

    מתרגשים ממסע ההתאבדות של הסכמי אוסלו, התנתקוית ושאר פעולות חיסול מדינת היהודים.
    חוסר הרגישות של היהודים לעמם ולסבלם, חוסר הזיקה לארץ ישראל מבחינה הסטורית היא הבעיה האמיתית שתביא לקריסתה. מדינת ישראל הוקמה בגלל חוסר ברירה לאחר כל הפרוגרומים והשואה, ולא בגלל זיקה אמיתית לארץ ישראל ופה הבעיה האמיתית - ברגע שהציונות מימשה את עצם הקמתה, אין לאזרחיה חזון שימשיך את המאבק להשרדותה. היהודים לא מבינים שאין להם ארץ אחרת והויזה לפולין לא תציל אותם בבוא היום.
    רק זעזוע עמוק באומה יחזיר את האנשים לדרך הנכונה לצערי.

  • 96.

    פייגלין

    יורם, 15/09/08 06:49

    כשיבוא היום,והוא לא רחוק, ומדינת ישראל תקרוס תחת הדמוגרפיה, והערבים יפסיקו את מאבקם הלאומי ויפנו למאבק על זכותם להצביע, תחדל מדינת ישראל להיות מדינה יהודית וכל זאת באשמת פייגלין ןדומיו.

    • פייגלין החליט לספח לישראל ערבים ולתת להם ת.ז. כחולות ?

      פנדה, 15/09/08 09:26

      ההחלטה להתנחל בשטחים הייתה של השמאל, כמו גם ההחלטה האומללה לנסות ולשלוט על עם אחר ולהיות ''כובש נאור''. רק פינוי של השטח ויצירת הפרדה - כמו שעשינו ברמת הגולן - היה מביא שלום. ולראיה - היום יש לנו שלום עם סוריה, גם ללא הסכם שלום. ועם הפלסטינים יש מיליון הסכמי שלום, אבל שלום לעולם לא יהיה כל עוד לא מבצעים הפרדה דמוגרפית נוסח יוון-טורקיה, או כמו שעשינו חלקית ב-48 וברמת הגולן. דווקא על זה פייגלין כותב הרבה, ממליץ לך לקרוא בלי דעות קדומות.

      • נניח שכך

        דובי, 15/09/08 20:32

        עדיין עומדת השאלה מה הוא כל כך המציא. הדוקטורינות האלה ידועות ותופסות תאוצה, כשפייגלין בסך הכל תופס עליהן טרמפ, מעמיד פני נביא בשער.

        • לא מדוייק בכלל

          בעז, 19/09/08 10:40

          ''הדוקטורינות'' אליהן אתה מתייחס מדברות על אקט אלים של גירוש ערביי יהודה ושומרון.
          מנהיגות יהודית מדברת על עידוד הגירה - תשלום נאות (כרבע מליון דולר) לכל משפחה ערבית המעוניינת לעזוב את הארץ.
          על זה אף אחד לא מדבר חוץ ממנהיגות יהודית. הימין חי בחלום שניתן לגרש מכאן את הערבים בכח והשמאל לא מוכן לוותר על הערבים. אבל מה הערבים מעדיפים, לחיות בדיקטטורה חמאסית או כאזרחים חופשיים בקנדה או שבדיה? זה לא מעניין אף אחד. מנהיגות יהודית מוכנה לעזור לערבים לצאת מהארץ של היהודים ולהתחיל חיים הרבה יותר טובים משלי או שלך.

          בעז

  • 95.

    פייגלין מתכון מנצח.

    מבריח קולות ., 15/09/08 06:36

    לקדימה ולעבודה ואסון לליכוד.

    • ל95

      יהודי, 18/09/08 15:31

      אם לא שמת לב ידידי הליכוד בראשות ביבי זה במקרה הטוב כמו העבודה עם ברק וקדימה עם ליבני ושוב במקרה הטוב כי בתחל'ס זה הרבה יותר גרוע!!! הליכוד עם ביבי יהיה האסון הלאומי הבא של מדינת ישראל! אנשי רמת הגולן כדאי שתתחילו לארוז

  • 94.

    איזה אומץ!! היחיד שאומר את כל האמת בפרצוף הסמולנים (ל''ת)

    מני, 15/09/08 06:34

  • 93.

    פייגלין סימסתי לך בגמר.

    הזוי נולד, 15/09/08 04:58

    מת על הריאליטי שלך ועל עדת מלחכי הפינכה האוטומטים שלך. תעשה פעם ניסוי וכתוב תחזית מזג אוויר. 100% יהיו 50 תגובות שיגידו ''פייגלין צודק'' ו-50 תגובות ''השמאל אשם''.

  • 92.

    רק אני שמתי לב שפייגלין בעצם לא מציע שום חלופה?

    שפוי, 15/09/08 03:57

    מה אתה מציע לעשות עם הערבים?
    אפרטהייד? טרנספר? ג'נוסייד?
    תדבר ברור.

    • חחח..חחח... רק שמאלן לא שפוי יעיז לומר שפייגלין לא מציע שום חלופה. (ל''ת)

      אין קץ לחוצפת השמאל. זה מדהים. מ ד ה י ם !!!, 15/09/08 09:44

      • באמת? אז מהי? פתרון מעשי, אני מתכוון. לא סיסמאות מתהלמות.

        שפוי, 15/09/08 11:38

        לכתוב מאמר שלם שהמסר שלו הוא ''יש דרך אחרת'' בלי לפרט אותה, זו, בפשטות, דמגוגיה.

        ויש לפייגלין סיבה טובה להסתיר את הפתרון שלו.

        • אתה יודע לעשות חיפוש בדעות nrg?

          יהודה, 15/09/08 12:26

          אם כן אז תעשה את זה!

          • ואתה יודע לחפש? נראה אותך מצרף לינק למאמר שבו פתרון מעשי (ל''ת)

            שפוי, 16/09/08 00:48

            • אני לא יודע לצרף לינק, אבל הנה הדרך למידע המבוקש

              מחל, 18/09/08 19:08

              נכנסתי לאתר של מנהיגות www.manhigut.org .
              הגעתי לעידכון השבועי מי''ז באייר תשס''ח [21.05.2008 ] שם תחת כותרת המשנה ''דובאי'' מופיעות ההפניות להתייחסויותיו של פייגלין לנושא באמצעי התקשורת השונים. תתפלא לראות ולשמוע כמה משכנעת החלופה שהוא מציע.

            • הנה הלינק - כותרת משנה דובאי

              מחל, 18/09/08 23:54

              http://he.manhigut.org/content/view/3516/101/

  • 91.

    אם פייגלין ואנשיו ייבחרו בליכוד - הליכוד ייקרוס

    ימנית, 15/09/08 03:08

    זו לא חכמה להחתים אנשים לליכוד, שאחר כך אפילו לא מצביעים לליכוד, רק כדי לעזור לפייגלין ואנשיו להיבחר. בחירה שלהם תביא לבריחת מצביעים פוטנציאלים מהליכוד, ולעליית השמאל לשילטון. למה המטומטמים האלה לא מבינים את זה? תקימו לכם מפלגה משלכם ואל תנסו לרכב על גב הליכוד, כי תגרמו לאסון!

    • ל''ימנית''----את פשוט צודקת (ל''ת)

      שאול מהתנחלות חיפה, 15/09/08 05:12

    • עוד תאוריה שקרית (ל''ת)

      שטויות, 15/09/08 06:35

    • ''ימנית'' - תבוסתנית, זה היופי של הדמוקרטיה

      אורן, גבעת הליכוד, 15/09/08 09:00

      מעניין מאוד שכל הדיבורים הגבוהים על הדמוקרטיה של הליכוד נאלמים דום, כשמדובר באדם שאומר את האמת. לא מתאים לך פייגלין?? את יכולה לבחור במישהו אחר, ואפילו להתמודד מולו. נראה לך שהוא מזיק לליכוד? בשביל זה יש לליכוד בית דין. עדיין כואב לך שפייגלין בליכוד? תסבלי בשקט, אנחנו לא צריכים לשמוע את השטויות שלך.

    • את לא מבינה בדמוקרטיה

      מורן, 23/09/08 11:00

      פייגלין הוא הכי צמוד למצע הליכוד מכל המנהיגים שם.
      יש לו המון תומכים מקרב הליכודניקים.

  • 90.

    בסוף הוא באמת יהיה ראש ממשלה

    נעמה, 15/09/08 00:43

    פשוט לא נשאר אף אחד

    • אמן (ל''ת)

      אורן, גבעת הליכוד, 15/09/08 09:05

  • 89.

    להצביע ''עבורך'',מר פייגלין, זה להצביע עבור הביבי. הגיע הזמן שתבין שאי

    דרור מרמת גן, 14/09/08 23:39

    אפשר להפיע ''מבפנים''. החסידים השוטים והאינטרסנטים יתמכו בביבי כשהוא ימסור את ירושלים העתיקה לפלשתינאים ואת רמת הגולן לאסד.

    • בדיוק הפוך

      אורן, גבעת הליכוד, 15/09/08 09:04

      מפלגות הימין המסורתיות מאוהבות כל כך בביבי, ורק הן מנציחות את מנהיגותו על ידי שמעניקות לו רשת ביטחון נצחית. היחיד שמעז להציב אלטרנטיבה לביבי הוא משה פייגלין, שמתמודד בליכוד כדי להחליף אותו. הבנת?

  • 88.

    משמעותם של דבריך חלק שני

    הקורא המבין, 14/09/08 23:25

    הדמוקרטיה הישרלאית בכלל לא תשרוד אותך.
    הרי אין בך שום כבוד לעם - ראה כיתד אתה מתאר איך ב15 שנה האחרונות
    שוב ושוב אנשים שהוליכו אותו בדרכי האיוולת של אוסלו.
    הנה שרון שחילק את הארץ זכה לפופולריות אדירה...
    וכך גם פרס ...
    אתה את המסקנה שלך מכל אלו הסקת כבר - על העם הזה לא צריך לסמוך...
    אסור לסמוך : 15 שנה הוא עומד פסיבי בזמן שמנהיגיו מוותרים על הארץ ...
    זה לא עם אתה חושב לתומך . מדובר באוסף של אנשים חדלי אישים -שייטיב עימם הכינוי ''ההמון''
    בסתר לבך אתה חושב לעצמך - ההמון הזה העלוב, צריך מישהו שיגיד לו
    מה כן נכון ומה לא נכון. וכשתהיה המנהיג מה תעשה ?
    את בית המפשט תבטל?
    את העיתונים תסגור?
    את העורכים הרדודים תשים בכלא?
    אולי תרגיש בבואך להנהיגינו כמו
    מהפכן גיבור (מן צה גברה כזה ) אשר מקדם
    את העם והמדינה. את אהדת העם
    תקנה בנאומים חוצבי להבות,
    השגים כלכליים קצרי מועד
    ו הפגנת שרירים מול האויב הערבי

    אך מה יהיה על ההמון בטווח של שנים ספורות ?
    הנה בשבילך ההסטוריה של מלחמות היהודים בימי בית שני על רגל אחת -
    אלו כניראה לא ענינו אותך בתור תלמיד צעיר....
    חורבנה של מדינת יהודה נבע מהשתלטות קיצונים על הנהגתה -
    הקנאים - הקבוצה שנלחמה במתיוונים השמאלנים , לחמו קצת בחבריהם היהודים ואח''כ

    פתחו במלחמה שלא היה לה סיכוי מול הרומאים.
    הרומאים יכלו לנו אז. הם אמנם היו רומאים . אבל לא השמידו המדינה לפני כן
    מדוע דוקא אז ?
    האם לחבריו ההיסטורים של פייגלין, הקנאים, לא היה בכך חלק ?
    תחת הנהגתך פייגלין תיפול הדמוקרטיה הישראלית. אחריה שתיפול יהיו ימיה של המדינה היהודית ספורים.

    • אתה צודק .הרומאים אהבו את המתייונים....וגם הערבים אוהבים את השמאל.....

      קובי, 15/09/08 01:07

      דרך אגב איפה היום המתיוונים של אותה תקופה ?כמו יוסף הטרסי או פייולוס שכתב לפני כמתיים שנה את הברית החדשה אגדת ישו . מה יהיה בעתיד עם השמאל ? נוצרים ? מוסלמים? אני על יהדותי לא אוותר עם כל הבעיות האויבים מבפנים ומבחוץ עם השנאת חינם .יהודי אשאר עם ראש מורם גאה .מתייון חדל אישים שכמוך ואותם אנשים פוליטיקאים שמייצגים אותך .אמרת מתייונים .

  • 87.

    משמעותם של דבריו חלק א

    הקורא המבין, 14/09/08 23:24

    אני אמנם מסכים לעיתים עם דברים שאתה כותב
    מזדהה עם הדעות הבייתריסטיות שלך כשהן מכוונות כלפי האויב,
    אבל אתה לא בגין ....

    אתה כותב:
    כשהקמתי אז את תנועת ''זו ארצנו'' והובלתי עם רבבות חברי להפגנות הגדולות ביותר שידעה ישראל מעודה,
    הגיב רבין בביטול ואמר: ''הם לא מזיזים לי'', ''הם סתם פרופלורים'' וכו'. וכי למה שיתייחס?
    הרי התקשורת עמדה לצידו, בתי המשפט עמדו לצידו,
    מה זה חשוב מה אומר העם אם כל מכפילי העוצמה עומדים לרשותך.

    ואני אומר:
    ''העם דוקא אמר את דברו כשבחר ברבין'' ואתה,
    האם תכחיש כי עמדת
    מול ההמון בכיכר ונאמת כשמולך ראש הממשלה במדי SS ?
    האם לא נמלאת אז תסכול מבחירת הציבור הישראלי בראש הממשלה השמאלני ?
    והאם לא משורות הציבור שהקשיב לך ולשכמותך בקשב רב יצא רוצח ראש הממשלה

    מה אתה חושב על כך שהרוצח עשה את מה שעשה - לא צריך לנחש - אפשר לקרוא :
    ''שמעון פרס אינו חי כיום בזהות בדויה באיזו רפובליקת בננות,
    האיש הזה הוא נשיאה הנערץ של מדינת ישראל.''
    ואתה ממשיך בתיאור תושבת ''מבוהלת ''באשקלון. אתה לעומת זאת לא מבוהל
    לא לא ... המנהיג הנערץ שבדרך (אתה) , קר רוח ,ובקולו יציב הוא מציע פתרון קל ופשוט :
    להרוס את זכרו של רבין . חבריך אמיר רק הרג את גופו . אתה , כך אתה מציע,
    תשלים את המלאכה ע''י ניפוץ זכרו.
    אתה אמנם מספר לנו ''שזה לא עני ן של נקמנות אישית '' ואני מאמין לך - האיש פשוט
    מייצג אלטרנטיבה - ואתה בתור מנהיג בשום אופן לא תסבול אלטרנטיבה ...

    כן פייגלין אתה בטוח שיש לך מונופול על הצדק ועל השכל
    הנה כך אתה מתאר בשמץ של תסכול כיצד בית המשפט העליון עולל לך רע...

    את משמעותה של ה''דמוקרטיה'' הישראלית המשכתי לחוש על בשרי עוד זמן רב אחר כך,
    כשתנועת הליכוד הציבה אותי ברשימתה לכנסת, אך שופט העליון מישאל חשין פסל אותי מלהתמודד.
    בקשריו של עזמי בשארה עם ארגוני הטרור, לא מצא חשין קלון באותה עת ואפשר לו להתמודד.

    את העוול אתה באורח (לא מפתיע) מייחס לדמוקרטיה הישראלית, היא האשמה בכשלון מע
    המשפט שלך... אתה לא מאשים את עצמך או עורך הדין שלך נניח ...
    לא כי אלו מושלמים (הלא בכל יום אנשים שעימם הצדק מפסידים במשפטים) , אלא כי יש
    לך אגנדה- כשאתה תמשול בנו, תפטר את השופטים ותמנה תחתם את עושי דבריך.

    • עוד קשקשן שלא שוה קריאה (ל''ת)

      אני, 15/09/08 06:37

  • 86.

    לכבוד מר משה פייגלין. הנני איש שמאל פעיל לשעבר שחזר בו-כנס

    ד''ר א תא, 14/09/08 23:01

    ראשית אני רוצה לציין-שכאיש שנאמן למציאות ולאמת בלבד,
    אני שיניתי עמדותיי ללא בושה-ומודה- טעיתי!.
    עד לפני 10 שנים הייתי איש שמאל פעיל,-משתתף בהפגנות-עורך מפגשי דו קיום כותב מאמרים וכולי!.
    התמוטטות הסכמי אוסלו,-האינתיפאדות,- כולל של פלסטיני(ערביי)ישראל,-עליית החמאס,-והקצנתם של פלסטיני (ערביי)ישראל עד כדי תמיכה בחמאס!, וחוסר הכרתם במדינת ישראל ורצונם בהפסקת קיומה ,(ואני מדבר על שיחות עם מנהיגים ערביים פלסטיניים תושבי ישראל!.
    הביאו אותי-להכרה בהכרח הבלתי נמנע להפריד בין שתי האוכלוסיות-עד כמה שזה נשמע לא טוב-ולא מתקדם ואופנתי-אין מה לעשות!.
    הפלסטינים תושבי ישראל-לעולם יתמכו ויעזרו לבני עמם שמעבר לגבול-ברצונם לשלוט בכל פלסטין הגדולה לשיטתם.
    לאומיותם-חזקה אפילו יותר משלנו. ולעולם ליבם יהיה עם הצד שכנגד-זה פשוט טבעי-גם אתם הייתם נוהגים כך!.
    הפתרון היחידי שיציל אותנו את מדינת ישראל מהיכחדותה,-הוא גבול איתן-שמפריד בין פלסטין הפלסטינית(מוסלמית בעיקר) לבין ישראל היהודית ציונית!.
    הפרדה מוחלטת,-זה אומר גם חילופי שטחים! ואוכלוסין!, כן כן-זה קשה לעיקול .אבל אין פתרון אחר-מקרים דומים בהיסטוריה נפתרו רק כך (הודו-פקיסטן.גרמניה-צ''כיה. ועוד.).
    כל עוד מיעוט מורד בשלטון הרוב ורוצה בהשמדתו,-עתידו גמור באותה מדינה-ועתידו במדינה משלו עם בני עמו ולאומיותו!.
    אין עתיד לאוכלוסייה שחיה בתוך מדינה שאותה היא רוצה להשמיד!.
    לא היה אף פעם דבר כזה שהצליח!, וככל הנראה גם לא יהיה!
    בכל המקרים הפרדה משמעותית הייתה נחוצה!.
    חשבנו (גם אני) אולי אצלנו זה יצליח!, לא!, זה לא הצליח!. עשרות אלפי הגופות משני הצדדים יעידו על כך!.
    ואחרי חשבון נפש מעמיק וקשה,!-הכרתי בעובדה הזו!.
    -גם במקרה הזה,-הפעולה תגרום לזעזוע עמוק אצלנו-ובעולם כולו!.
    -אם בגלל אנשי שמאל, שחפצים במדינת כל אזרחיה,(כלומר מדינה פלסטינית במקום ישראל!).
    אם בגלל הפלסטינים תושבי ישראל, שינקטו בטרור סטייל חמאס- כדי לעצור זאת!.
    אם זאת אנשי ימין,-שלא ירצו להתכנס לגבולות בטוחים,-וחזון ישראל השלמה עוד יבער בדמם!.
    וכמובן העולם מבחוץ,-שגם ככה חלק גדול ממנו שונא את ישראל!.
    אבל זה יקרה, אין פתרון אחר!, אין!.
    כל אפשרות אחרת ,תוביל-להכחדתה של ישראל כמדינה יהודית ועצמאית!.
    במוקדם או במאוחר,-ישראל תחדל להתקיים אם לא נעשה זאת!.
    וככל שנתעלם,-נטמון תראש בחול,-לא נרצה להבין,-זה רק ילך ויחמיר!.
    למי שראה את הסדרה- ''התרחיש'' בערוץ 10-יוכל אולי יותר להבין על מה אני מדבר!.
    זו המציאות חברים!, זו האמת שלי!, אני הכרתי בה! ,ואני פועל לפיה!
    אודה לך אם תפרט לי מהו פתרונך בקצרה
    בברכה

    • כנס לאתר ''מנהיגות יהודית'' (ל''ת)

      אחד, 15/09/08 06:39

    • תקרא את 'היום שאחרי - התוכנית המדינית' ותקבל תשובות

      דניאל, 15/09/08 14:07

      זה נמצא בספר 'מלחמת החלומות' של פייגלין ואני מאמין שאפשר גם למצוא את זה באתר של 'מנהיגות'.

      בכל מקרה הייתי ממליץ לך להכנס לאתר, יש שם המון מאמרים לפי נושאים והרבה קטעי ווידאו טובים.
      מומלץ

    • כפי שכתבת, הפתרון של השמאל לא יכול להצליח!

      מחל, 18/09/08 18:19

      עדיין לא ניסו את הפתרון של הימין , כפי שהוא מוצג ע''י פייגלין,
      הפתרון [בקצרה] נחלק לשניים. מתן זכויות אדם ולא זכויות אזרח לפלסטינים המתגוררים בארץ ישראל. עידוד הגירתם למדינות המשוועות למהגרים דוגמת קנדה ודובאי. הדברים התפרסמו בהרחבה, פנה לאתר מנהיגות.
      רגע של עברית:- עיקול - נטילת רכוש ע''י נציגי השלטון עקב חוב כספי[יש גם פניה בדרך אבל זה לא קשור]. עיכול - פעולת המעיים[או החשיבה בנושאים מופשטים]. גם לי יש לפעמים שגיאות כתיב.

  • 85.

    אני רק שאלה - אבל מה תעשה עם 2 מיליון ערבים באיו''ש? (ל''ת)

    יריב, 14/09/08 22:25

    • ומה נעשה עם עם פלשתינאי ואדי ערה,המשולש והגליל? (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 14/09/08 23:36

    • אם לא היה אוסלו אסלה של צואה

      קובי, 15/09/08 01:09

      היום בגליל היו חיים יהודים .הערבים היו בורחים לא היהודים .הבנת ברוך ? השמאל מטרתן השמדת היהדות .

  • 84.

    המוטיבציה לטרור - תקווה ולא יאוש

    שמעון, 14/09/08 21:54

    מתוך 'התוכנית המדינית' של מנהיגות:

    המוטיבציה לטרור - תקווה ולא ייאוש!
    מהי המוטיבציה של הערבים להלחם בנו? השמאל טוען שהמוטיבציה שלהם היא הייאוש. ''אין להם מה להפסיד ולכן הם מתאבדים''. איש לא ניסה להתמודד עם הטיעון הזה ברצינות. קיבלנו כמובן מאליו את הנחות היסוד של השמאל, ולפיהן הייאוש הערבי נובע מחוסר בהגדרה עצמית לאומית, וממצוקה כלכלית. מתן הגדרה עצמית לערבים ושיפור תנאיהם הכלכליים יעורר בהם תקווה, יחסל את יאושם, ורצונם להלחם ידעך.
    אלא שהטיעון הזה אינו עומד בשום מבחן עובדתי. קודם להסכמי אוסלו לא היו מחבלים מתאבדים. דווקא ההסכמים, הויתורים המפליגים והתקוות שייצרו, הם שהביאו בעקבותיהם את תופעת ההתאבדות.
    לערבים בישראל מעולם לא היתה הגדרה עצמית נפרדת. אין, ולא היה, עם פלשתיני, ולא היתה מעולם מדינה פלשתינית. אין כל הבדל תרבותי בין ערבי בשכם לערבי בדמשק או בבגדד - לא בשפה, לא בדת, ולא במנהגים. לערבים בארץ ישראל מעולם לא היתה שאיפה עצמאית לאומית עד לבואה של הציונות, וגם אחרי שזו באה, הצטמצמה השאיפה הלאומית הערבית אך ורק לטריטוריה שבה ישבו היהודים. התנועה הלאומית הערבית לא מיקדה את שאיפותיה בארץ ישראל, אלא במדינת ישראל. רק החלקים שהיהודים ניסו להיאחז בהם עניינו את הערבים. מלחמת העצמאות לא פרצה סביב שאלת יהודה ושומרון, לא סביב שאלת ירושלים, וכמובן שלא סביב שאלת זכות השיבה - את כל אלה הותירה החלטת החלוקה של האו''ם בידי הערבים. את מלחמת העצמאות יזמו ראשי התנועה הלאומית הערבית בישראל אך ורק כדי למנוע מן היהודים להקים לעצמם מדינה על כברת ארץ קטנה בהרבה מגבולות הקו הירוק. למותר לציין שבכברת ארץ זו שהאו''ם הועיד ליהודים היו ערבים מיעוט קטן בלבד.
    לערבים בארץ מעולם לא היו תביעות לאומיות על יהודה שומרון ועזה כל עוד החזיקו בהם הלגיון הירדני והמצרים. כאשר אש''ף הוקם, לפני מלחמת ששת הימים, הוא מיקד את כל שאיפותיו הלאומיות בתוך גבולות הקו הירוק - בכברת הארץ בה נאחזו היהודים לאחר מלחמת העצמאות. וראה זה פלא: לאחר מלחמת ששת הימים, עם שחרור מרחבי יש''ע וירושלים בידי כוחות צה''ל, התהפכו היוצרות. עכשיו המולדת הפלשתינית הגזולה אינה שפלת החוף אלא רק גב ההר, לכאורה . למה? ככה! כי שם מחזיקים כרגע היהודים.
    רואים אנו, אם כן, שאין לערבים מוטיבציה לאומית חיובית. אין להם רצון לשוב למולדת כלשהי ולממש את הלאומיות ה''פלשתינית'' המדומה. ברגע שצבא ערבי, ויהא זה צבא ירדני, עירקי, סורי או מצרי, מחזיק בשטח כלשהו של ארץ ישראל - נעלמת לה הלאומיות הפלשתינית כלא היתה. המוטיבציה של ערביי ארץ ישראל היא שלילית - הם פשוט רוצים שאנו היהודים לא נהיה פה.
    מסתבר ששר החוץ האנגלי בווין, שדבריו משנת 1947, מצוטטים בראשית מאמר זה, ידע מה הוא אומר. אגב, בווין לא נחשד מעולם באהבת יתר ליהודים.
    קשה לאוזן המערבית לשמוע צלילים הרסניים כאלה, אולם זו המציאות, ולצורך הדיון הנוכחי די לנו בהוכחת הקביעה הזו.
    אם המוטיבציה הערבית היא שלילית, אזי אין האלימות הערבית נובעת מייאוש כי אם להפך - מתקווה. אין הערבים מיואשים ממה שלא קיבלו (שהרי הכל היה בעבר בידיהם), הם מלאי תקווה ממה שנראה להם כחלומם ההולך ומתממש לחסל את מה שהיהודים קיבלו - לחסל את האחיזה היהודית בארץ ישראל.
    ניתן לראות כי ככל שהיהודים ויתרו יותר על שאיפותיהם הלאומיות בארץ ישראל, כן גברה הרצחנות הערבית והמוטיבציה שלהם להלחם. מעולם לא נתקלנו בתופעת ההתאבדות בעבר, עד לרגע שבו הכרנו ב''עם הפלשתיני'', בשאיפותיו הלגיטימיות, בזכותו להקים מדינה בארץ ישראל, ואף סייענו לו ככל יכולתנו לממש את החלום הזה. טיפוח תקוות הערבים הוא שהוליד את האלימות הערבית, וגדיעתה היא שתביא רגיעה .

  • 83.

    פייגלין לראשות הממשלה!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תמי, 14/09/08 21:38

  • 82.

    הצגת מגוון דעות (ל''ת)

    כל הכבוד למעריב, 14/09/08 21:17

  • 81.

    אני התפקדתי מזמן לליכוד ואני מנסה לשכנע (בהצלחה) עוד ועוד אנשים (ל''ת)

    דניאל, 14/09/08 20:59

    • רק כדאי שתזכור:בגין מסר את סיני,ביבי מסר את חברון,שרון גרש מחבל עזה,

      דרור מרמת גן, 14/09/08 23:41

      ועוד משהו: הביבי מתנגד לרפורמות של פרידמן.
      אז אל תגיד שלא הוזהרת.

      • שלושתם חלמו את חלום הקיום הישראלי. פייגלין חולם על הייעוד היהודי.

        לב כל-רואה, 15/09/08 01:18

        מאז שנחשפתי אל מנהיגות יהודית,
        גם אני התחלתי לחלום את חלום הייעוד היהודי.

      • אני כמובן לא מתפקד בשביל ביבי חסר האידאולוגיה אלא בשביל פייגלין (ל''ת)

        דניאל, 15/09/08 14:03

  • 80.

    מכאן אפשר רק לרדת

    אין רוח במפרשים, 14/09/08 20:46

    הלעיסה האינסופית והמיחזור המאוס של אותם חומרים על ידי פייגלין והדיון הפאבלובי שמתרחש מיד לאחר מכן למשך 24 שעות בדיוק, מעידים כאלף עדים על כך ש''ספין פייגלין'' נמצא בדעיכה ועומד בפני התפוגגות. כל טוב והצלחה בהמשך הדרך בתחום ניקוי החלונות, ידידי.

    • אם תשתפר תהיה אידיוט (ל''ת)

      שמעון, 14/09/08 21:30

    • אבל מה לעשות שהוא צודק?

      מוטי, 14/09/08 21:42

      הספיניונרים היחידים היו בתקופת אוסלו לממשלת השמאל.
      או בהתנתקות.

    • אז בעד מי אתה, בעד הביבי או בעד אחמד טיבי? קשה לנחש. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 14/09/08 23:43

      • לדרור המאותגר

        אין רוח במפרשים, 15/09/08 04:09

        המשוואה הזו בין נתניהו לטיבי אופיינית רק לחבורת הליצים הסובבת את פייגלין. אם היית מחובר למציאות היית מנחש.

    • רען לך מה להגיד נגד הדעות שלו לכן אתה תוקף לגופו של אדם! (ל''ת)

      ציוני, 15/09/08 00:56

    • נראה לי שאני מבין

      אורן, גבעת הליכוד, 15/09/08 09:09

      בטח הוא אחד מאנשי האיחוד הלאומי, אלה מהשלט, שמבינים שהם כבר לא רלוונטים, וזה כל כך מתסכל אותו.

  • 79.

    ידידי אני אצביע לליכוד בגלל המצע המדיני שלך והמצע הכלכלי של נתניהו.

    ניר, 14/09/08 19:51

    הבעיה של המחנה הלאומי זה שהוא הפקיר את הציבור החילוני להסתה הקשה של המתיוונים ה''נאורים'' שהשתלטו בברוטליות על בתי המשפט, התקשורת והאקדמיה.

  • 78.

    מעולם לא גיל ואת הסקר מי בעד השמאל ומי בעד הימין

    אשר תל אביב, 14/09/08 19:36

    התיקשורת מפחדת לגלות את תוצאות הםקר שהיה

  • 77.

    מר פייגלין אני תומך בהתלהבות בדעות שלך

    קובי, 14/09/08 19:26

    אבל הגיע הזמן לפעול באופן דמוקרטי ולא רק דיבורים .הליכוד בו אתה נמצא הוא מעוז שמאלני למהדרין .

    • לכן אתה חייב להיות שם ולהחזיר אותו אל עצמו אל ימניותו

      רועי, 14/09/08 20:20

      ובהצלחה!

  • 76.

    למה נותנים לרדיקלי המטורף הזה במה?!

    רון, 14/09/08 19:02

    בושה וחרפה.

    • אתה ראדיקאלי ומטורף .בעקבות אנשים כמוך אוסלו חנק אותנו . (ל''ת)

      קובי, 14/09/08 19:22

    • בתגובתך הקצרה, המחשת את מה שפייגלין ניסה להסביר במאמר שלם. תודה (ל''ת)

      כבשה סרקסטית, 14/09/08 19:38

      • אשכרה. קלעת בול. :-) (ל''ת)

        יהודי, 23/09/08 10:16

    • רון מתכוון ליוסי ביילין וחבריו שהציפו את הארץ בדם, במאבטחים בכל פינה (ל''ת)

      ובטרור רצחני בלתי פוסק. ותודה לרבין ופרס., 14/09/08 20:53

    • אין לך מה להגיד אז אתה זורק בוץ! (ל''ת)

      ציוני שפוי, 15/09/08 00:57

    • רון אתה סתם בלון נפוח בטירוף.

      אלדין, 15/09/08 02:10

      אין בך רחמים על עמך המשועבד?

  • 75.

    השמאל התקשורתי מוזמן לקרוא סקרים.

    ציוני, 14/09/08 18:55

    בנושא הגדה המערבית 60 ומשהו אחוז אמרו לא להביא כ30 ומשהו אמרו להביא
    בנושא ירושלים הסקר האחרון אמר יותר מ67 אחוז נגד לחלק את ירושלים רק 20 ומשהו אמרו כן.
    בנושא רמת הגולן מעל 73 אחוז אמרו לא להביא רק 16 אחוז אמרו כן
    (בשני הסקרים השאר 'בלי דעה' והם כוללים ערבים)

    אתם יכולים לחפש אותם הם של מינה צמח מהחצי שנה אחרונה.

    השמאל בעם הימין בעם כולם התפכחו מההזיות השמאל בתקשורת.
    ובכל זאת.. אם תבדקו כמה בעם נגד להביא את הגולן תמצאו יותר מ70 אחוז.
    אם תבדקו כמה בתקשורת -בעד- להביא את ירושלים יהיה 80 אחוז.

    אגב אתם יכולים לשאול למה זה לא מתבטא בקלפיות.
    אם לא מחשיבים את קדימה - מה נשאר לשמאל? עבודה 16 מנדטים ויורד ומרץ עם 5
    ואם רוצים אפשר לצרף את 10 מנדטים של הערבים למרות שלהגדיר את הלאומנים הפאשיסטים האלה כשמאל זה בדיחה.

  • 74.

    הלאה הקנאות הדתית

    עידו, 14/09/08 18:41

    משה,

    בא ואצייר לך את התרחיש הבא- בעוד כ 20-30 שנה, כאשר רוב יהודי בארץ הזו יהיה בגדר הפתעה - תבין מדוע יש צורך, קיומי של ממש, לקיים הפרדה מוחלטת בין האוכלוסיות.

    מדוע יש להמשיך ולשלוט ב 3 מליון פלסטינים בגדה? מה באמת הפסדנו ביציאה מעזה? מספיק כבר עם הקנאים הדתיים שמכתיבים את סדר היום
    בשביל כמה עשרות של משפחות אסור לאבד את שפיות הדעת המדינית. חזון א''י השלמה היה נכון עד אשר קיבלנו הפלסטינים הכרה בין לאומית. הוא לא רלוונטי יותר.

    משפט קצר לסיום - הרי ברור לכל מה יהיה הפתרון, 2 מדינות לשני עמים. רק חבל, שכשהפתרון הזה יושג, 10-20 שנה מהיום, יסתכלו כולם אחורה ויגידו ''איך לא חשבנו על זה קודם?''.

    לא ידחקו אותנו שום מקום, אנחנו מעצמה צבאית ויותר מכך- אנוחנו מגובים על ידי המעצמה הצבאית הגדולה בעולם וחברותיה. משפיק עם הפופוליזם הזול הזה.

    מר. פייגלין היקר - אין ספק שאתה ציוני ויהודי טוב, אבל מזל גדול מאוד שאתה לא מייצג את הרוב כאן, אלא מיעוט קטן עם השפעה מוגדלת.

    הלאה הקנאות!

    עידו

    • ללא הקנאים הדתים .הצעירים יוצאי הצבא

      קובי, 14/09/08 19:24

      עתידם בחופי הים המסוממים של הודו .יהודי הוא משבט יהודה ממשיכי הפרושים .ולא משבט רבין.

    • תרחישים

      דוד נוה, 14/09/08 19:44

      עידו , אתה כבר יודע מה יהיה כאן עוד 30 שנה ? יש לך טלפון ישיר לזה שקובע ? אולי תיתן לנו את המספר כדי שנברר גם דברים אחרים , למשל מה יהיה עוד יומיים או בשבוע הבא ?

      • מר. פייגלין - לעיונך

        עידו, 15/09/08 02:01

        מר נוה היקר- מה שבטוח יהיה כאן עוד שלושים שנה, זה רוב ערבי. יהודים כבר לא עולים הנה בכמויות, הילודה כאן היא 3-4 ילדים בממוצע (ואני נדיב...) לעומת 6-7 בקרב הערבים (ואני מתקמצן). תעשה את החשבון ותראה, שבעוד שלושים שנה לא תשלוט על 3 מליון בגדה, אלה על 6-7 מליון.

        אם בוחנים את הטרנדים החדשים בעולם (עיין ערך קוסובו, אוסטיה ואבחזיה) אנו רואים שיש נטייה למחוזות בדלניים להכריז עצמאות, ויש נטייה של חלק ממדינות העולם (במתחלק שוב לשניים לנגד עיננו) לקבל את העצמאות המוכרזת חד צדדית.

        הבט בתרחיש הבא - אם לא נחזק את הגליל, יכריזו 3-4 מליון הערבים העתידים לחיות שם על עצמאות שתוכר, עד אז בוודאות, על ידי איראן הגרעינית, סין הקומוניסטית ורוסיה שחזרה להיות מעצמת על.

        בא ונמנע את זה - הקהילה הבין לאומית כבר מכירה מחבל ארץ זה כפלסטיני, ישנם הסכמים חתומים על ידי ראשי ממשלות ישראלים המוכיחים זאת. יש להפריד בין האוכלוסיות ולהשתמש במנהיגי ערב מתונים לעזרה בשמירה על הסדר (עבדאללה ולאחר מכן מובארק). ישנם 3 מליון ערבים בגדה, מדוע הם בשליטתנו?

        היציאה מעזה אומנם הביאה קסאמים, ואפילו אולי תוביל למבצע רחב נפגעים( ואני כותב את בלב כבד מאוד), אבל היא נטעה תחילתה של הפרדת האוכלוסיות. זוהי חשיבותה העצומה, וזה מה ששרון השכיל לראות מבעוד מועד.

        אוסיף ואומר, שאפילו דניס רוס הודה שרבין היה ראש הממשלה הפרודקטיבי ביותר : הוא זיהה את סכנת איראן ולשם כך - מיהר לחתום עם אסד האב. הוא ידע את אשר יבוא ממזרח.

        לסיכום - יש להתחיל בתהליך הפרדת אוכלוסיה בגדה. זהו שטח שלא ישאר ישראלי בשום סיטואציה. בשנת 200 חתם אהוד ברק על מפות אשר משאירות רק כ - 11% מהגדה בידנו.

        טעו אדריכלי אוסלו בפזיזותם, עיוורונם ותמימותם. אך הרעיון של שתי מדינות הוא הפיתרון. אין ברירה אחרת.

        ככל שעובר הזמן - כך עולה מספר התומכים ברעיון, עד אשר יגיע היום ובוא הוא יתממש. רק חבל שזה ייקח עוד שנים מהיום, ולבסוף נגיד:

        איך לא חשבנו על זה קודם.

        כתובת אימייל פרטית לתגובות

        dan198171@yahoo.com

        עידו

        • אתה משקר את עצמך! (ל''ת)

          מחל, 15/09/08 18:46

        • אתה משקר את עצמך!

          מחל, 15/09/08 18:52

          גם אם לפי שיטתך ''נחזק את הגליל'' הרי שהבעיה תחזור בעוד 50 שנה!
          הפתרון היחיד הוא בעידוד הגירת הערבים מהארץ.

    • מה הפסדנו ביציאה מעזה?

      קסנדרה, 14/09/08 21:35

      תשאל את אנשי שדרות והקיבוצים ב''עוטף עזה'' שקבלו קאסמים לרוב, את אנשי אשקלון, אשדוד וקרית גת שיספגו את הקטיושות המתקדמות המוברחות לרצועה באין מפריע, ואת מפקדי צה''ל שיספגו אבדות מיתרות כאשר יאלצו להכנס לעזה לחסל את תשתית הקטיושות הללו.

    • תרחיש לעוד 20 שנה(בהנחה שהשמאל נשאר בשלטון) - אין ישראל (ל''ת)

      ציוני שפוי, 15/09/08 01:02

  • 73.

    הלאה הקנאות הדתית

    עידו, 14/09/08 18:41

    משה,

    בא ואצייר לך את התרחיש הבא- בעוד כ 20-30 שנה, כאשר רוב יהודי בארץ הזו יהיה בגדר הפתעה - תבין מדוע יש צורך, קיומי של ממש, לקיים הפרדה מוחלטת בין האוכלוסיות.

    מדוע יש להמשיך ולשלוט ב 3 מליון פלסטינים בגדה? מה באמת הפסדנו ביציאה מעזה? מספיק כבר עם הקנאים הדתיים שמכתיבים את סדר היום
    בשביל כמה עשרות של משפחות אסור לאבד את שפיות הדעת המדינית. חזון א''י השלמה היה נכון עד אשר קיבלנו הפלסטינים הכרה בין לאומית. הוא לא רלוונטי יותר.

    משפט קצר לסיום - הרי ברור לכל מה יהיה הפתרון, 2 מדינות לשני עמים. רק חבל, שכשהפתרון הזה יושג, 10-20 שנה מהיום, יסתכלו כולם אחורה ויגידו ''איך לא חשבנו על זה קודם?''.

    לא ידחקו אותנו שום מקום, אנחנו מעצמה צבאית ויותר מכך- אנוחנו מגובים על ידי המעצמה הצבאית הגדולה בעולם וחברותיה. משפיק עם הפופוליזם הזול הזה.

    מר. פייגלין היקר - אין ספק שאתה ציוני ויהודי טוב, אבל מזל גדול מאוד שאתה לא מייצג את הרוב כאן, אלא מיעוט קטן עם השפעה מוגדלת.

    הלאה הקנאות!

    עידו

    • אם רבין לא היה נירצח בדי הפושיע השמאל היה נימחק מהמפה

      אשר תל אביב, 14/09/08 20:03

      העובדה היא שעל אף הרצח המחריד והכאב הנורה
      העם בחר בביבי על אף ההאשמות והרוב היה ברור ואיפו השמאל היום עם המיעוט הערבי שתומך
      לא עובר ארבע אחוז
      והימין הולך ומיתעצם בגלל הילודה אהבת הארץ כמעט ואין ירדה תחשיבו ותישתכלו במיציאות
      מה עלול ליקרות בעתיד הקרוב

    • עידו, בשביל מה לשקר? ביהודה ושומרון יש 1.5 מיליון ערבים ובעזה 1.1. (ל''ת)

      למה השמאל תמיד משקר? למה? זה נאור לשקר??, 14/09/08 21:00

    • עידו ! תן לי סיבה אחת שבגללה האויב לא יפגיז את המדינה

      מחל, 15/09/08 18:44

      שלנו מתוך המדינה שתיתן לו!
      הרי ברגע שלאויב תהיה מדינה גם אם תכבוש אותה [כמו שהבטיחו לפני הגירוש של היהודים מחבל עזה] תצטרך לצאת משם כמו שסדאם חוסין הוכרח לצאת מכווית. מדינה פלסטינאית היא סופה של מדינת היהודים. לא רק שאין מקום בארץ לשתי מדינות, צריך לעצום חזק את העיניים כדי לא לראות שמטרתם היא השמדתנו ולא לחיות לצידנו.

  • 72.

    משה,הלוואי שתיבחר כבר לכנסת ולראשות הליכוד. למה אתם מחכים?!תתפקדו כבר! (ל''ת)

    לב כל-רואה, 14/09/08 18:32

  • 71.

    בעקבות הקסאמים שיניתי את שמי מאחימעץ לאחיזבל והקסאמים נפסקו

    אחיזבל, 14/09/08 18:11

    זה ורק זה הפסיק את הגראדים על אשקלון. פייגלין צדק.

  • 70.

    ה''שקר המדמם'' זה לא אוסלו אלא הציונות

    רמי, 14/09/08 18:10

    כשהציונים החליטו שפלסטין שייכת להם, ישבו כאן כארבעת אלפים יהודים חרדים לא-ציונים, ועוד כ-750 אלף פלסטינאים. אלה היו יחסי הכוחות הדמוגרפיים בראשית המאה 20, וזה היה המצב, באופן רצוף, במהלך 1000 השנים שקדמו לכך. להלן מפה שפורסמה ע''י יואב גלבר היסטוריון ציוני-ימני קיצוני http://tinyurl.com/6opfsv שגם טוען, כמו כל ההיסטוריונים שאינם מקרב המתנחלים, שמעולם לא היתה גלות כפויה, אלא הגירה מרצון. על היהודים המצפוניים לבחון מחדש את מכלול השקרים והפיברוקים לאורם הם גדלו, ולהבין שפלסטין שייכת לעם הפלסטיני, וכי מיליוני פלסטינים רוצים לחזור לערים ולכפרים שנשדדו מהם.

    • ציונות

      דוד, 14/09/08 19:47

      עד מלחמת השיחרור , לא נשדד אף כפר או יישוב ערבי. ובמלחמה כמו במלחמה (אני רק חושב מה יהיה כאן ביום שהערבים ינצחו)

    • למד הסטוריה

      קסנדרה, 14/09/08 21:41

      התושבים המקומיים היו נתיני השלטון התורכי, ללא שום זכויות שלטון, והמתיישבים היהודים באו בהסכמת התורכים. במאות השנים האחרונות לא הייתה ארץ-ישראל שייכת לפלסטינאים, ורק השמאל הישראלי נתן באיוולותו שלטון פלסטינאי טרוריסטי בחלקי ארץ ישראל.

    • למה שלא נלך קצת יותצר אחורה? לפני 2000 שנה היו ליהודים שתי מדינות כאן

      גד, 14/09/08 22:27

      לערבים מעולם לא היתה מדינה כאן.
      פשוט וקל. הבנת את זה רמי יוסוף השקרן?

      • למה שלא נלך עוד יותר אחורה ? לפני 230 אלף שנה

        רמי, 14/09/08 23:08

        היו לניאנדרטלים היהודים 16 מדינות מהנילוס ועד החידקל. הימין המשיחי מוזמן להמשיך ולהתבצר בטיעונים שרמתם גובלת בפיגור שכלי. אבל אחר כך אל תבכו ''למה בכל העולם שונאים אותנו''.

        • צודק, השמאל באמת לא גר בארץ לפני 2000 שנה (ל''ת)

          ציוני, 15/09/08 01:05

        • נכון. כולם משקרים. יוסף בן מתיתיהו, הרומאים, היוונים כולם

          לרמי יוסוף ממציא ההיסטוריה, 15/09/08 06:36

          נכון. כולם משקרים. יוסף בן מתיתיהו, הרומאים, היוונים. כולם. גם מצבת מישא מלך מואב היא זיוף, שלא לדבר על מצבת השילוח, מצדה, הרודיון ומגילות ים המלח שאני מסוגל לקרוא והחברים של רמי יוסוף לא.

          עדיין לא ענית לי ממציאן הסטוריה מקצועי מתי היתה כאן אי פעם מדינה פשלתינית. אני הראיתי לך שהיו כאן כבר שתי מדינות עבריות לפני אלפי שנים. רמי יוסוף הקשקשן - לא כל היהודים הם ''נמוכי מצח'' שאפשר לעבוד עליהם עם הסטוריה מצוצה מן האצבע.

    • הציונות הרבה יותר לגיטימית מהלאומניות של ה''עם הפלסטינאי''

      ארז, 15/09/08 01:43

      רמי,למה השקרים המגוחכים,בתחילת המאה ה20 היו קרוב למאה אלף יהודים בפלסטין,מתוך אוכלוסיה כללית של 700 אלף איש ,אלה נתונים שקל לבדוק,כך שטיפשי לשקר על זה רמי,אפילו אם זה בדם שלך....ועוד משהו,כל תושבי פלסטין נקראו אז פלסטינים,כולל המוסלמים,היהודים,הנוצרים,הערבים,הארמנים,הדרוזים,וכו' וכו'...כולם אז ''זכו'' להקרא בשם התואר הזה שנובע מהשם הלטיני שהרומאים נתנו לארץ במטרה למחוק את שמה הקודם...ישראל.באמת כמה סימלי לערביי הארץ לאמץ לעצמם שם של כובש זר כשם שייצג את הלאום החדש שיצרו,וכמה שיקרי ועלוב לתאר את הציונות כשקר או המצאה,כאשר אתם יודעים שהיהודים חוו ריבונות בישראל כבר מאות רבות של שנים לפני שמוחמד נולד והחל במסעות הכיבוש וההרג שלו בסעודיה.
      ועלי להזכירך שהיהודים דווקא היו מוכנים להתחלק בארץ ישראל איתכם, הערבים. דור ההורים והסבים שלך היה זה שבחר במלחמה והצהיר בגאווה על אידיאולוגיה של רצח וטיהור אתני ביהודים...והם שילמו את המחיר על כשלון רשעותם.
      בכול מקרה, על כול פליט ערבי מישראל,היה פליט יהודי מארצות ערב,כך שזה מגוחך שאתה מדבר על שוד וגזל,בעוד מיליוני ערבים מתענגים עד היום על האדמה והרכוש הרב שנאלצנו להותיר מאחור בארצותיכם בעקבות המלחמה שאתם התחלתם...באמת עצוב שאין לכם הערבים שום יכולת לביקורת עצמית ולקיחת אחריות מינימלית למעשיכם.

  • 69.

    האיש הזה fucking צודק (ל''ת)

    שמאלן מתעורר, 14/09/08 17:55

  • 68.

    אם השמאל היה ממשיך לשלוט לאחר אוסלו,היינו כבר מגיעים אל המנוחה והנחלה

    אני, 14/09/08 17:31

    אבל מה לעשות שלאחר אוסלו ברוב טיפשותנו בחרנו בביבי ולא בשמעון פרס ובכך במו ידינו הכשלנו את הסכמי אוסלו.
    כזכור, ביבי במקום לקיים את חלקנו בהסכמי אוסלו ניסה להתחכם וכך הוחמץ סיכוי בלתי רגיל להגיע לשלום על בסיס של 2 מדינות ל-2 עמים וחבל.
    הבה נקווה שהפעם, ששוב נפתח סיכוי לשלום, ננהג בחוכמה ונשאיר את ביבי ואת פייגלין מחוץ לממשלה, אחרת שניים אלו יכשילו שוב את הסיכוי לשלום העכשווי.

    • לא בחרנו בביבי או פס לאחר אוסלו

      י, 14/09/08 18:55

      אלא לאחר רצח ראש הממשלה יצחק רבין, וזה נתון מאד מאד מרכזי.

      • מה זה משנה? פרס וביבי נבחרו לאחר שרבין ופרס הביאו לנו את אסון אוסלו (ל''ת)

        ואת עשרות אלפי הרוצחים שלנו לתוך בתינו., 14/09/08 20:54

    • אל מנוחת עולמים, כוונתך? (ל''ת)

      כבשה מבקשת הבהרה, 14/09/08 19:39

  • 67.

    לא נשכח ולא נסלח לפייגלין שבגללו אולמרט בכנסת-פייגלין פוליטיקאי עלוב

    זכריה מנגי-כרכור, 14/09/08 17:28

    כשביתה לו אפשרות להשפיע בליכוד תמך בנבלות (אולמרט ומועמדי שרון)ולא במחנה הלאומי (עוזי לנדאו מיכי איתן ואנשיהם)

  • 66.

    משה עלה והצלח

    אורן, גבעת הליכוד, 14/09/08 17:13

    רוצים לראות אותך בראשות הליכוד!

  • 65.

    ליכוד בלי פייגלין = קדימה ג' , אל תתנו לביבי לגעת בפייגלין. (ל''ת)

    תמיר, 14/09/08 16:59

  • 64.

    פייגלין כ''כ צודק בניתוח שלו

    אלחנן, 14/09/08 16:50

    פייגלין נראה כמו פיתרון ביניים מוצלח למדי, לפחות עד ביאת הגואל.

    • מספיק עם ההודעות הכפולות

      יואב, 14/09/08 17:23

      שימו לב כמה פעמים אתם לוחצים על ''שלח''

    • הוא צודק רק כשהוא מציב דוגמאות שמתאימות לתיזה שלו

      דמגוג, 14/09/08 17:33

      הוא לא טועה לגמרי. הסכם אוסלו לא היה טוב אבל כשדתי עושה השוואות, אתה יכול להיות בטוח שההשוואות יהיו תמיד חלקיות.
      כשפינינו את סיני עמדו אבותיו של פייגלין, וצחי הנגבי בראשם, וצרחו מעל כל מגדל שחורבן הארץ הגיע ושמצרים תפר את ההסכם יומיים אחרי שנצא מסיני, בדיוק כמו שהפרה את הסכם הפסקת האש ביולי 1970. זה לא קרה. השלום עם מצרים מחזיק מעמד כבר כמעט 30 שנה. נכון, אתם לא תתנו לעובדות לבלבל אותכם ותגידו ''זה שלום זה?'' אבל אלה החיים כשדתיים פוצחים במשחק בו יש להם הכי הרבה וותק בעולם - דמגוגיה.

  • 63.

    פייגלין כ''כ צודק בניתוח שלו

    אלחנן, 14/09/08 16:50

    פייגלין נראה כמו פיתרון ביניים מוצלח למדי, לפחות עד ביאת הגואל.

  • 62.

    חוץ הימין הקיצוני שמומך בך מי שמיתפלל שתיבחר זה החמס והג'אד

    יניב, 14/09/08 16:48

    אולי תזכיר לנו מה היה פה לפני הסכמי אוסלו?

    • לפי התגובות של המוסלמים בארה''ב כשפייגלין הגיע לשם לסיבוב

      יואב, 14/09/08 17:25

      נראה שהם לא כ''כ מתלהבים מהעניין...כ''כ לא מתלהבים עד שהאמריקאים הציבו אבטחה מסביב לפייגלין

      • המוסלמים של ארה''ב כמו היהודים של ארה''ב מעניין את התחת

        יניב, 14/09/08 18:43

        שלהם מה שקורה פה.

    • יופי של הרמה להנחתה

      אלי, מרכז, 14/09/08 17:33

      אז ככה: לפני הסכמי אוסלו הפת''ח היה בקריסה כוללת, הערבים הפסידו באינטיפאדה והיא הלכה ודעכה מיום ליום, בכל יש''ע היו אולי ארבעה כלי נשק חמים משנות השישים ומעמדו של עראפת הלך וירד. כשכבר היה נראה שגם חייהם של הערבים עומדים לחזור למסלולם הלכו ה''חכמים'' שלכם והרסו הכל

      • דווקא פיגועי ההתאבדות לא השתמשו בנשק חם

        י, 14/09/08 18:53

        אלא בחומרים מכל הבא ליד, מורכבים בידי ''מהנדס''. כמו גם פיגועי הטרקטור והאוטובוסים. השנאה היא מרכיב הרבה יותר משמעותי מהנשק, והנשק החם כמעט בשום שלב של האינתיפאדה לא מילא תפקיד מרכזי, לא נגד אזרחים ולא נגד חיילים.

      • האניטיפאדה דעכה!!!!תספר את זה למאות משפחות הקורבנות

        יניב, 14/09/08 18:55

        עד להסכמים.חוץ מפרס ורבין מי ששלט ב13 שנה מאז זה, ביבי, שרון, מופז, הנגבי, לימור ליבנת, ליברמן, ועוד הרבה מכנופיות הימין שפינו את חברון, עזה, ועוד יפנו ויחלקו את ירושלים בידיוק כמו השמאל, רק שלימין זה יקח עוד 20 שנה, ועוד אלפי נירצחים משניי הצדדים.גם פייגלין יודע את זה.

  • 61.

    מספר עובדות קטנות

    י, 14/09/08 16:43

    (ע''פ אתר רוטר שאינו ידוע כמעוז השמאל)
    1.פיגוע ההתאבדות הראשון נגד יעד מערבי - 18 באפריל 1983. חיזבאללה נגד שגרירות ארה''ב בביירות.
    2.פיגוע התאבדות ראשון נגד ישראל - 4 בנובמר(!) 1983. חיזבאללה נגד מפקדת צה''ל בצור.
    3.פיגוע התאבדות ראשון של החמאס - 16 באפריל 1993. מכונית תופת במחולה.
    4.ראשית הפיגועים ע''י מוסלמי מתאבדים ע''פ פייגלין - 13 בספטמבר, 1993.

    מי שמתחיל עם עובדות מוטות ומטועות לא יגיע לשום מקום.

    • לפייגלין יש קצת בעיה עם פרטים קטנים שהוא לא בודק עד הסוף

      יוכי, 14/09/08 17:28

      אבל זה לא משנה את העובדה שהציבור האמוני צריך להגיע לשלטון ושפייגלין הוא האופציה הכי טובה שיש לנו כרגע. ולפייגלין: אם אתה קורא שורות אלו, אני יוצאת אליך בקריאה לדייק יותר בעובדות. טעויות כאלו לא מוסיפות לך נקודות.

      • צריך להגיע לשלטון?

        י, 14/09/08 18:49

        בבחירות דמוקרטיות? בכח הזרוע? בחסדי שמיים? יש הבדל קטן בין הדרכים.

    • ישראל

      יהודי, 14/09/08 20:35

      מי ששם לב תמיד יודעים לציין את הפיגועים שלפני אוסלו. אבל כשמבקשים לציין פיגועים שהיו אחרי בקושי זוכרים מכיוון שלפני אוסלו פיגועים היו דבר נדיר והיו מתרגשים מהם. אחרי אוסלו זה נהיה דבר שבשגרה ופחות מתרגשים מהם. אז גם אם היו פיגועים לפני אוסלו ברור שאוסלו גרם להרבה מאד יהודים למות הי''ד. זה לא סתם שבראש של כולם אוסלו אומר פיגועי התאבדות.

    • אין שום תאוריה שהיא 100%. אין כזה דבר. אבל במאקרו פייגלין כל כך צודק (ל''ת)

      שזה מדהים. כן, גם יונתן המכבי נהרג תחת פיל יווני., 14/09/08 20:56

    • תיקון: אבל אז כבר היה ידוע על הסכמי אוסלו

      נאורי, 14/09/08 21:18

      תופעת המתאבדים החלה כאשר התברר לערבים שמדינת היהודים מוותרת על הצדק שלה, עם עלייתו של יצחק רבין לשלטון. כזכור, הוא הבטיח כבר ביוני 1992 שהוא עומד להגיע להסכם עם הערבים תוך מספר חודשים ע''י ויתורים גדולים לערבים והסכמה עם דרישותיהם.

      גם הידיעות על שיחות אוסלו דלפו לעיתונות הערבית הרבה לפני חתימתם.
      כאילו לא די בכך, באוגוסט 1993, נחתם הסכם בין פושעי אוסלו לבין הערבים.
      לכן, פייגלין צודק בעובדות.

  • 60.

    פייגלין צודק כתמיד

    ינקי, 14/09/08 16:10

    צריך להודות שרק רעיונות אלו יחזירו אותנו לחיים נורמליים

  • 59.

    מאמר מאלף (ל''ת)

    נהוראי, 14/09/08 16:03

  • 58.

    דיוק בעובדות

    שי, 14/09/08 15:58

    חשוב מאוד לדייק בעובדות.אומנם תופעת המתאבדים גברה לאחר אוסלו אבל היא החלה עוד לפניו בלבנון.

    • מול אזרחים? התאבדות הירואית מול כוחות צבא תמיד היתה - אבל התאבדות בכדי (ל''ת)

      משה פייגלין, 14/09/08 16:39

    • אתה צודק. חשוב לדייק בעובדות

      בוב, 14/09/08 16:42

      תופעת המתאבדים בעורף ישראל,ורצח סיטוני של ישראלים,החלה בעקבות אוסלו. מתאבדים היו קיימים גם קודם,אולם אוסלו נתן להם את היכולת לבצע רצח אזרחים.

  • 57.

    אל תחרטט בתאריכים ואל תטעה

    אל תחרטט, 14/09/08 15:43

    11 בספטמבר 2001, יום הפיגוע בתאומים, היה כג באלול.
    13 בספטמבר 1993, יום חתימת הסכמי אוסלו, היה כז באלול.

    אז גם אם הסכמי אוסלו הם אסון - וכך גם אני חושב - הקישור הזה הוא שקרי וזול!

    • בדוק את תאריך החתימה הממשית לא תאריך הטכס (ל''ת)

      משה פייגלין, 14/09/08 16:10

      • מעניין אם זה הפייגלין האמיתי שעונה

        מוני, 14/09/08 16:42

        או שזה מתחזה

        • ממש לא מעניין (ל''ת)

          נדב, 14/09/08 17:48

      • תקופות וגימטריות: פרפראות לחכמה. (ל''ת)

        מיצי, נוה-יללות, 14/09/08 18:33

  • 56.

    אל תחרטט בתאריכים ואל תטעה

    אל תחרטט, 14/09/08 15:39

    11 בספטמבר 2001, יום הפיגוע בתאומים, היה כג באלול.
    13 בספטמבר 1993, יום חתימת הסכמי אוסלו, היה כז באלול.

    אז גם אם הסכמי אוסלו הם אסון - וכך גם אני חושב - הקישור הזה הוא שקרי וזול!

  • 55.

    משה, עלה והצלח!!! (ל''ת)

    רועי, ירושלים, 14/09/08 15:37

  • 54.

    פייגלין

    קובי, 14/09/08 15:36

    תוך 10 שנים הוא יהיה ראש ממשלה או מישהו שיחזיק בדעות כמו שלו

    • הלוואי (ל''ת)

      יוסי, 14/09/08 16:43

    • הבעיה שלנו היא שאין לנו 10 שנים

      נועה, 14/09/08 16:55

      תרמלא == אולמרט

  • 53.

    כולי תקווה שתנצח במאבק האמיתי שלנו, ה' עמך משה (ל''ת)

    יוחנן, 14/09/08 15:33

  • 52.

    בהצלחה משה אני מעריצה אותך מאד (ל''ת)

    טובה, 14/09/08 15:33

  • 51.

    אם חפצי חיים אנו אין מנוס רק להצטרף לפייגלין (ל''ת)

    עולם הזה, 14/09/08 15:32

  • 50.

    דם, פרס, רבין, שכול, נתניהו או שלווה, נצחון ושגשוג, פייגלין (ל''ת)

    אורן, 14/09/08 15:31

    • דם, פרס ודמעות (ל''ת)

      יוני, 14/09/08 16:48

  • 49.

    למהפכה האמונית! (ל''ת)

    נינה, 14/09/08 15:29

  • 48.

    אין עליך פייגלין, קום והושעת את ישראל! (ל''ת)

    רועי, 14/09/08 15:29

  • 47.

    מצויין חוץ מהמסקנה ההזויה. ליכוד 11 מנדטים תציע מפלגה שלך

    שמואל, 14/09/08 15:16

    בחור מבריק ניתוח מבריק עד לשורה התחתונה. יש לך מצע? הקם מפלגה ואל תהיה טפיל במפלגה 0מפלגה של 11 מנדטים...) גם קדימה התחילה מ0

    • אתה יכול להאשים בטפילות כל אדם שהצטרף לאיזו מפלגה

      יואב, 14/09/08 16:45

      מתוך כוונה להתמודד על ההנהגה. העובדה שרוב המצביעים שלו לא התפקדו דרכו מעידה על זה שהוא בשר מבשרה של המפלגה

  • 46.

    ההישג האמיתי של הסכמי אוסלו.

    שמאלני, 14/09/08 15:15

    אני חושב שהבנתי את ההישג הגדול באמת של הסכמי אוסלו רק בתקופת ההתנתקות, אם כי הקמת גדר ההפרדה התחילה אצלי את ניצני ההבנה (אנחנו בשמאל תופסים דברים נורא לאט) , אחרי ששמעתי במו אוזני את ביילין מסביר בכנס של מר''צ למה ההתנתקות היא רעה ותחזק את החמאס (פשוט לא היתה לנו ברירה אלא לתמוך במהלך שמקטין את הכיבוש) ואחרי ששרון שנוא נפשו של השמאל ביצע את ההתנתקות שבאמת חיזקה את החמאס ראיתי את השנאה לשמאל בעקבות ההתנתקות שאנשי הימין ביצעו והבנתי סוף סוף :
    הסכמי אוסלו נתנו לימין את הסולם לרדת בו מהעץ. הרי לא היתה להם אידאולוגיה אמיתית (להוציא אחד, רחבעם זאבי שהפתרון שלו הוא בלתי ישים במציאות של ימינו) הם לא באמת חשבו שנוכל לשלוט בשטחים בלי להפוך למדינה דו לאומית בסוף . אז באו הסכמי אוסלו ונתנו להם את הלגיטימציה לצאת מהשטחים ולבכות שהם מבחינתם היו ממשיכים להישאר שם אבל בגלל - אויה - השמאל התבוסתני הם נאלצים לצאת.
    זהו ההישג האמיתי של הסכמי אוסלו ,ומאז ממשיכים אנשי הימין בהקמת גדר הפרדה בין ישראל לשטחים , מקימים ובוכים מקימים ובוכים

    • מה האלטרנטיבה?

      עלי-בבה, 14/09/08 16:02

      פינוי פיצוי... לערבים. איך לא חשבת על זה?

    • איפה אתה חי??? הגדר היא המצאה של השמאל, למקרה ששכחת! (ל''ת)

      סטודנט בטכניון, 14/09/08 16:08

      • אתה מצדיק בדיוק את מה שכתבתי

        שוב אני השמאלן, 14/09/08 16:45

        נכון מאד הגדר היא המצאה של השמאל, את הנסיגה מסיני ביצע השמאל, את הפיצויים למפוני ימית נתן שמעון פרס בנה של הערבייה שאגב גם אחראי לרצח רבין ולרצח מוטה גור (מה חשבת? שהוא התאבד?)
        עכשיו נעשה סדר בדברים - רעיון הגדר הועלה באמת על ידי משה שחל בממשלת פרס שפסל את הרעיון (איך פרס שוב הגיע הנה?) והרעיון נכנס לבוידם עד לממשלת נתניהו. עכשיו , לו באמת זה רעיון של השמאל - כמו הסכמי אוסלו - מה מפריע לימין לעשות את ההיפך ולהרוס את הגדר? שאלה יותר מהותית - אחרי 11.9.2001 מסדרים לנו החברים מאל-קעידה את הממשל האמריקאי האוהד ביותר האפשרי. מה מפריע לשרון לנצל את הפיגוע במסעדת 'פלפל' לפלוש לשטחים ולבטל אחת ולתמיד את הסכמי אוסלו הנוראים והאיומים?
        אז שיהיה ברור - את ההתנתקות ביצע הימין. את השלום (המבורך מאד) עם מצרים ביצע הימין
        ואת מלחמת לבנון 1,2 ביצע הימין (אולמרט הוא רוויזיוניסט למי שלא שם לב) כולם בחוסר כשרון ושלומיאליות טוטאליים אבל באחריות הימין לטוב ולרע.

        • לקרוא לא. שרון המאוחר ''ימין'' זה אבסורד...(לידיעת אלה ששכחו לגחך ) (ל''ת)

          פופקורן לדיירי הסרט, 14/09/08 20:49

    • ההישג של השכמי אוסלו, ובעיקר של הגירוש

      יוני, ק''א, 14/09/08 16:57

      הוא שלציבור האמוני מתחיל ליפול האסימון שהגיע הזמן לחתור לשלטון. חבל שפייגלין לא התחיל את המהלך כשעוד השתמשו באסימונים. אני לא יודע אם זה לא מאוחר מדי.

  • 45.

    חייבים שינוי בפוליטיקה

    מורן, ת''א, 14/09/08 15:13

    ואני לא מתכוון למיפלגה ז''ל.

  • 44.

    מענה לחכמולוג

    מוטי, 14/09/08 15:00

    אני מכיר רק פגליין אחד מההיסטוריה והוא היה שלישו של הימלר!!!!!!!!!!!!!!!!

    • התחכמות טיפוסית של פסוודו-אינטלקטואל מהשמאל.

      עלי-בבה, 14/09/08 15:51

      יעני, אתם יודעים הסטוריה שם בשמאל. וואי וואי, כמה מרשים!

    • השמאל מקפיד להשוות את הימין לנאצים, ואח''כ להתלונן

      אלי, 14/09/08 15:56

      על כך שהימין גורם לזילות השואה.

      • משטרים דיקטטוריים תמיד השתמשו בצביעות בתור נשק

        יוני, 14/09/08 16:58

        והדמוקטטורה שלנו לא שונה בהרבה

      • והשמאל מקפיד להשוות את הימין לנאצים

        ציוני, 14/09/08 18:57

        כשברור לפי אופי האנשים שאם אלה היו במחנות הם היו קפואים, בעוד הימין היה לוחמי הגטאות.

    • כמו הרבה שמות אצלנו, גם פייגלין זה עיבוד של שם מקובל

      חוקר שמות, 14/09/08 16:03

      כמו שהשם הגרמני גניץ הפך ל''דיניץ'' (שמחה) כך פגליין הפך לפייגלין, ויש עוד דוגמאות רבות. בכל מקרה זה לא מוכיח כלום על האיש וזו רק דמגוגיה זולה

      • לא צריך להתרגש יותר מדי

        עלי-בבה, 14/09/08 16:45

        היה לנו את שמחה דיניץ. ואם תפתח דפי זהב תמצא שם מלא כאלה. אבל לגרמנים היה את האדמירל קארל דיניץ. הוא ירש את אדולף כאשר האחרון התאבד בברלין. האם זה אומר ששמחה דיניץ הוא נאצי וכל הדיניצים בדפי זהב צרכים לעמוד למשפטי נירנברג מחדש? אותו מוטי הוא סתם חוכמולוג ממיטב המוחות של בית היוצר של השמאל הישראלי. הרבה ברברת כאילו שנונה, קצת גם ידע, פה ושם. לעולם לא עמוק מדי חלילה. וחשיבות עצמית והעדר צניעות המקובל בחוגים הנכונים. ומכאן גם הריק הגדול. ובהחלט הציונות החילונית של מפא''י הגיעה כנראה לסוף דרכה. צודק משה פייגלין שבלי האמונה בתורת ישראל ומסורת אין לנו מה לחפש פה. בנסיון לברוח מהאמת היהודית, השמאל המציא המצאות כמו ''פלורליזם חילוני'' ו''זכויות הפרט'' שהגיע למצב בו מרחמים על פושעים (גם לאומניים וגם פליליים). מכבדים כל תרבות: איסלם, נצרות, בודהיזם ומה לא. אבל לא את היהדות שהיא חבית ללא תחתית של עומק רעיוני ופלורליזם (האמיתי). ''חופש הדיבור'' הפך לחופש ההסתה והשיסוי. ראו את בשארה ושייח סלאח. לא סתם כאשר היה ראש עיר יהודי בניו-יורק, החיים בעיר היו בלתי נסבלים מרוב פלילים. נדרש נוצרי קטולי מאמין כדי לתקן את העוול היהודי-חילוני-פלורליסטי לעיר.
        ושלא יקשקשו שאנחנו ''נמוכי מצח''. הכותב הוא יהודי חילוני, לא שומר מצוות וכשרות. ראש צוות מהנדס בחברת אלקטרוניקה בישראל. ככה ש...

      • לא נכון בכלל!

        מיטל, 15/09/08 09:38

        השם פייגלין הוא שם יהודי רוסי, שמוצאו מהשם הנשי ''פייגה'' (ציפורה, כמו פייגלע), וכך גם השם ''פייגין'', בדיוק כמו ש''חנקין'' מוצאו מחנה, ''חבקין'' מוצאו מחווה, ''''דבורקין/דבורין'' מדבורה, ''ריבלין'' מריבה, ''סירקין/סירקיס'' משרה, ''בשביס'' מבת-שבע, ועוד......

    • שכחת שהיטלר ומוסוליני היו שמאלנים (ל''ת)

      נציונל סוציאליסטים...., 14/09/08 20:31

  • 43.

    אולי תספר מה האלטרנטיבה?

    יואל, 14/09/08 14:58

    אני לא אומר שאין לך , אולי יש , אבל למה לא להסביר מה בדיוק הדרך שבה אתם מציעים ללכת. לזרוק ססמאות כמו 'ריבונות יהודית בארץ ישראל' לא ממש מסביר שום דבר .

  • 42.

    אני אשמח לשמוע את המשפט שתאמר לאישתך'' זכרתי לך חחסד נעורייך..לכתך אחרי (ל''ת)

    אחח בגין..בגין, 14/09/08 14:41

  • 41.

    תפילה להנהגה נאמנה.

    ישעיהו, 14/09/08 14:31

    ריבונו של עולם,
    אלפיים שנות גלות שנאה ורדיפות ולא חדלנו מלייחל לישועתך.

    עול הרדיפות ודוחק השעה הפכו את ציפייתנו לישועתך לסרח טפל לחיים, אך העם הזה התעורר ומילא את ליבו בגעגועים לארץ הקודש.

    כך חלפו להם עוד 50 שנה והבניין המפואר שנקרא מדינת ישראל החל מאבד גובה.

    האוייב הערבי הרים את ראשו וחשף את הואקום הרוחני בו שרויה המדינה.

    ועתה כאשר רוח העם מתחדשת, ורבים רבים מבקשים את הופעת שכינתך, אנא ממך רחם עלינו ושלח לנו מהרה הנהגה ראויה ונאמנה שתרומם את רוח העם ותקרב אותו אליך.

    יהי רצון מלפניך, שתסיר מעלינו את קיללת שלטון השמאל, ותמלוך אתה לבדך על ישראל לעולם ועד.

    • או...קי... (ל''ת)

      אמילי, 14/09/08 15:13

  • 40.

    דרך אוסלו תנצח

    רון, 14/09/08 14:01

    כל פתרון בעתיד יהיה לפי מתווה אוסלו.אין בלתו.

    • נכון. זוהי בדיוק עמדת הערבים. עמדת הפת''ח ועמדת החמאס. אוסלו= מלחמת שמד (ל''ת)

      אוסלו פרושו חורבן ישראל והיהודים., 14/09/08 14:13

    • האם באמת דרך אוסלו-ערפאת תנצח? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 14/09/08 14:36

    • חחחחח ''אין בלתו''.... ואחרי זה אומרים שאין לכם אמונה :)))

      פנדה, 14/09/08 16:56

      צדק מי שאמר שאוסלו הפך לדת במקום שבו היא חסרה - כנראה שיש אנשים שלא מסוגלים לחיות ללא נוכחית דתית עליונה, ובשל השנאה ליהדות הם פתחו לעצמם דת חדש - דת החרבת היהדות מתוך עצמה, והיא דת אוסלו, ורבין הקדוש נביאה.

  • 39.

    כפרה עליך פייגלין. אני בוחרת רק פייגלין! (ל''ת)

    מזל מדימונה, 14/09/08 13:33

    • מצטרף לקריאה של מזל מדימונה, רק בלי ה''כפרה''

      אורן מרמת אביב, 14/09/08 15:09

      נו באמת, השד העדתי במיטבו

    • את לא יכולה לבחור רק פיגלין!

      א, 15/09/08 02:00

      במקרה ולא שמת לב,הוא לא מעיז לרוץ בראש רשימה עצמאית...כנראה שהוא לא מאמין שלאוטובוס שלו יעלו מספיק נוסעים.

      • אפשר לבחור קר פיגלין, בבחירות הפנימיות בליכוד

        יוסף מנטינבנד, 15/09/08 04:30

        ועד שאתה מבקש מפיגלין לרוץ ברשימה עצמאית, תדרוש מביבי שירוץ ברשימה עצמאית, ונראה כמה אנשים יעלו לאוטובוס שלו.

        • הטרמפיסט לא מוריד את הנהג

          ארז, 15/09/08 14:18

          בלי צביעות בבקשה,הרי כרגע המתפקדים של פיגלין לא מצביעים ליכוד,והיה והם יצליחו להביא את פיגלין לראשות הליכוד הם יהיו היחידים שיצביעו ליכוד.
          אם פיגלין היה מאמין שלמנהיגות יהודית יש מספיק תומכים כדי להיכנס לכנסת ,הוא היה מריץ אותה כמפלגה נפרדת.
          ואגב,האיחוד לאומי הוא אוטובוס מכובד,עם אידיאולוגיה ברורה, ועולים עליו לא מעט אנשים,הרבה יותר ממה שיעלו על אוטובוס פיגליני...פתטי מצידו של פיגלין לפטור אותם כאלטרנטיבה לא רצינית,בנסיונותיו לתרץ מדוע בחר בטקטיקה של טרמפיסט בליכוד.

  • 38.

    אסון אוסלו

    ר, 14/09/08 13:11

    מכאן קצרה הדרך להידרדרות הערכית ששיאה ב''התנתקות''. בימים אלה מתלהט הוויכוח לגבי יחסי הכוחות בין הרשות השופטת, המחוקקת והמבצעת ומערכת הבלמים והאיזונים ביניהן, ורבים מהנוטלים חלק בדיון נזעקים לטובת בית המשפט העליון, שאמור להגן על זכויות של מיעוט. בפרשת ה''התנתקות'' – שהיא המשך ותוצאה של אוסלו – לא קיים בית המשפט העליון את תפקידו כמגן מפני שרירות וכוחניות, והתוצאה: הידרדרות ערכית ומוסרית שהתבטאה בגירוש, ושחיקה באמון הציבור במערכות המשפט ואכיפת החוק.

    תוצאה אחרת של התהליך בן ה-15 שהתחיל בהכרה בארגון טרור והתעלמות ממטרותיו היתה טשטוש ההבחנה בין אויב לאוהב, עד שהמצדדים בתהליך שכחו והשכיחו שאויב הוא אויב הוא אויב. טשטוש זה פגע ביכולתו של צה''ל להילחם בו, והביא להתייחסות ליהודים כאויב. כך הוכשרו כוחות הצבא והמשטרה שביצעו את הגירוש, אבל הכנתם הפסיכולוגית הפסולה היא עניין למאמר נפרד, וכך שידרו לאויב כי כוחה של ישראל להגן על עצמה נשחק. נסראללה הגדיר את ישראל בצדק כמדינת קורי עכביש.

    • וביבי ממשיך את אסון אוסלו ממש כמו ציפי. (ל''ת)

      למה זה מגיע לנו?, 14/09/08 13:43

  • 37.

    מאמר מעצבן. קוראת את זה ומתעצבנת על השמאל מחדש (ל''ת)

    מירב, 14/09/08 12:58

  • 36.

    פייגלין אתה פנאט ואיש מסוכן. מקווה לראות אותך מחוץ לישראל

    צפ האדום, 14/09/08 12:55

    וסתם לידע כללי חביבי, רחובות קרואים ע''ש רבין לא בגלל אוסלו אלא בגלל שהוא היה ראש ממשלה ולא סתם ראש ממשלה אלא אחד שנרצח ע''י אחד איש שנשלח בצורה זאת או אחרת על ידכם, אנשי הימין. לא נשכח לכם את רבין במדי SS.

    • רבין במדי SS זה פרויקט מעניין למדי של השב''כ שהיה תחת פיקוד רבין. (ל''ת)

      מבולבלים? לא אנחנו!!, 14/09/08 13:39

    • פרובוקציה של השב''כ כמיטב מסורת השמאל

      אלי, 14/09/08 15:57

      להשוות יהודי לנאצי ואח''כ לגלגל זאת על פעילי הימין

  • 35.

    היהודים אשמים.

    !!!, 14/09/08 12:46

    ויעשו הרע בעיני ה' ויתנם ביד (ה)שמאל.

  • 34.

    מזעזע שביבי ניסה בתרמית מלוכלכת נוסח קדימה לחסום שוב את משה פייגלין. (ל''ת)

    ביבי מזעזע ומושחת כמו ציפי ממש., 14/09/08 12:45

  • 33.

    אנחנו ננצח

    דנה. ג., 14/09/08 12:30

    כן, אנחנו ננצח, כי הצדק נמצא איתנו.
    ''כולם מדברים על ''שלום'' אף אחד לא מדבר על צדק'' צדק= חיים ואוסלו= מוות ולא שלום, אוסלו זה ההתנתקות,וכל המחשבות לגרש יהודים ולתת שטחים, הכל מביא בסוף לרצח של יהודים, זה אוסלו, זה דם, זה רצח, זה לא שלום.

  • 32.

    כרגיל צודק בניתוח המציאות (ל''ת)

    עמוס בן פורת, 14/09/08 12:12

  • 31.

    יש יושבי ראש ארגוני מורים מקומיים עם יותר מצביעים מפיגלין

    xsdx, 14/09/08 12:01

    פיגלין הוא ליצו חצר ואני אוהב לראותו אותו רוקד ומקפץ בכתבות שלו.
    משעשע.

    • נחכה ונראה

      נציג הרוב, 14/09/08 12:24

      ניפגש בבחירות

    • משפט אחד המייצג את כותבו

      יאיר ל, 14/09/08 12:35

      כיצד הצלחת להכניס במשפט אחד את כל הידע והאינטלגנציה שלך ?

    • ליצן, רוקד, מקפץ. אתה וודאי שמאלני גס רוח נוסף שרק יודע לשנוא ולגדף (ל''ת)

      לנבל את פיו וללכלך. שמאל זה חורבן ממש., 14/09/08 13:41

  • 30.

    כל מילה בסלע

    מוטי, 14/09/08 11:53

    מאחל לך הרבה בהצלחה

    • אבל שתיקה בשנים (ל''ת)

      יוני, 14/09/08 16:47

    • מוטי - תתפקד ותתרום להצלחה. (טפסים להורדה באתר 'מנהיגות') (ל''ת)

      דניאל, 14/09/08 21:14

  • 29.

    פיגלין אתה מזכיר את בגין בתחילת דרכו, בסוף תצליח (ל''ת)

    שלומי, 14/09/08 11:46

  • 28.

    אוסלו ראשית תחילת גאולתנו,2,000 שנה הזויים מהימין הדתי והפשיסטי

    חכם מהחכם באדם, 14/09/08 11:45

    מהלכים עלינו אימה בהזיותיהם האוויליות.
    אבל,כמו אצל כל תרבות ועם אחרים,2,000 שנה הם זמן מספיק ארוך כדי להוכיח לכל מי שמצחו אינו נמוך ודתיותו אינה מסנוורת את ראייתו,
    שהימין הדתי לאומני מעולם לא צדק בטווח הארוך,ואילו בטווח הקצר תמיד המיט שואה על עמים שנשבו בהבלי הדת הלאום והאנטי שכל

    • אתה קורא לסנהדרין, נמוכי מצח?

      עלי-בבה, 14/09/08 12:00

      או לרב קוק?
      או לרבי מלובביץ?
      או למשה פייגלין?
      או לבגין?
      או לי?

      ומי אתה? מה העיסוק שלך? מה גובה המצח אצלך?

    • כן, בטח

      ארז, 14/09/08 12:28

      איזה יופי של שלום, אהבה ואחווה יש בארץ מאז הסכמי אוסלו...

    • 2,000 כן, אבל 2,000 יהודים שהושמדו בגלל אוסלו. (ל''ת)

      תודה לרבין ופרס ברק שרון רמון וציפי, 14/09/08 12:39

    • וערפאת הוא המשיח שלנו! דת חדשה רביניזם! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 14/09/08 12:51

    • איזה נמוך מצח

      גבוהת מצח, 14/09/08 13:00

      אתה ממש מכוער

  • 27.

    הספירה לאחור התחילה כשגוש אמונים הוקם. גררתם אותנו למלחמות אין קץ (ל''ת)

    שי, 14/09/08 11:36

    • היה צריך את גוש אמונים כדי ליצור חברה חדשה

      מוטי, 14/09/08 11:56

      ללא תלות במעצבי דעת הקהל. ההצלחה של המהלך הזה הייתה חלקית מכיוון שלא השכילו להוציא את כלי התקשורת השמאלנים מהבית מצד אחד, ומצד שני לא ניסו להשתלב בתקשורת. אבל פייגלין וחבריו מראים שתובנה החלה לחלחל.

    • וכמה מלחמות יכולנו למנוע...

      ארז, 14/09/08 12:29

      אילולא כמה סהרורים (בן גוריון, שרת, גלילי, ואחרים) הקימו פה את מדינת ישראל? חבורה של משיחיסטים הזויים...

  • 26.

    הסכם אוסלו לא השיג את מטרותיו הודות לקיצונים תמהוניים כמו פייגלין

    מתי הליכוד סוף סוף יתנער ממנו?, 14/09/08 11:35

    אילולא פייגלין וחבר מרעים כבר מזמן היינו משיגים שלום עם הפלשטינאים וקרוב לוודאי שאם סוריה ולבנון.
    נשגב מבינתי הכיצד הליכוד ממקם עצמו במרכז כאשר בשורותיו יש אנשים ימיניים קיצוניים דוגמת פייגלין.

    • תגיד לי, אתה אמיתי? איפה היית ב 15 שנה אחרונות? (ל''ת)

      מוטי, 14/09/08 12:05

    • ובין לאדן היה מנגן בכינור בחוצות היוצר

      יאיר ל, 14/09/08 12:37

      וגם השמאלנים לא היו מטומטמים ורשעים.

    • לא מאמין שיהודי כתב את זה. אתה בטוח ערבי מתחזה. (ל''ת)

      עכשיו זה ברור יותר., 14/09/08 12:40

      • לצערי זה דווקא כן נשמע יהודי.. (ל''ת)

        רועי, 14/09/08 15:27

    • בטח שלום עם ערפאת איש השלום האמיץ! בדיחה טובה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 14/09/08 12:52

    • ל26 .טעותך מהי? שלא הבנת שהערפתים תיחמנו עם תורת השלבים

      אבו עיישה, 14/09/08 16:01

      אוסלו הוא כמו הסכמי חייבר וקורייש

  • 25.

    חייבים לכלול את ליברמן בכל הרכב ממשלה כשר ביטחון

    קוסם, 14/09/08 11:34

    מי שמתבונן מעט יותר מעבר לאפו יכול להבין שהאדם שלו יש את 100% הפוטנציאל והחשיבה המעולה בכל הקשור לביטחון ישראל ומעמדה בעולם הוא אביגדור ליברמן.. מי שלא מוצא בליכוד את מלוא הציפיות מתבקש לתמוך בליברמן אחרת בעוד פחות משנות דור ישראל תיבלע על ידי המון ערבי ותתבטל בגלל משובות והחלטות מטומטמות של אנשים שלגבי דידם הקיום של עם ישראל בארץ ישראל ובטחון אזרחי ישראל אינו ערך עליון כלבני, מופז, ברק, רמון, אורון, ביילין ואחרים.

    • ליברמן שותף לכל פשעי הממשלה הזאת

      פנדה, 14/09/08 17:02

      ליברמן מצוין בלדבר, אבל יושב על הידיים ולא עושה כלום.

    • ואת ברוך מרזל כשר לבטחון פנים (ל''ת)

      שמאל=אבדון, 14/09/08 20:33

  • 24.

    אם הקוראים תומכים בך וחושבים שאתה צודק...הרהר באם אינך טועה (ל''ת)

    Vox Ami, 14/09/08 11:28

    • איזה משפט חכם...חשבת עליו בעצמך? (ל''ת)

      יוסי, 14/09/08 15:58

  • 23.

    מה הקשר בין המספר 13 להסכמי אוסלו ? שניהם מייצגים אסון.

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 14/09/08 11:23

    אצל הגויים המספר 13 מייצג מזל רע,סימן לאסון,או אירועים אפלים.יש אין ספור דוגמאות בהיסטוריה כאשר בני אדם נמנעו מלעשות דברים ב-13 לחודש.לא סתם ''ידידינו'' האירופים דחפו את מנהיגינו לחתום את הסכמי אוסלו בתאריך זה.

  • 22.

    נו טוב, מה כבר אפשר לצפות ממי שהורשע בדין על בסיס התנגדות לאוסלו

    יוסי, 14/09/08 11:04

    חבל שאתה לא כותב גילוי נאות על עובדת היותך מתהגד אקטיבי עד כדי הפרת חוק בגין התתנגדותך לאוסלו

    • תקרא היטב

      קורא עם ניקוד, 14/09/08 11:41

      הוא מזכיר את זה מפורשות

    • גם כן הרשעה. זה לא שהוא לקח שוחד, הוא רק חסם כבישים

      רועי, 14/09/08 11:58

      כמו שעושים מובטלים וסטודנטים מפעם לפעם.

    • שמת לב מה כתבת?

      דמוקרט, 14/09/08 12:22

      ''על בסיס התנגדות לאוסלו''

      בדמינה הבולשביקית שלנו התנגדות לשלטון העריץ היא פשע בפני עצמו - כך היה באוסלו וכך היה בהתנתקות.

      יש להחזיר את השלטון לעם!

    • מותר להפר חוק - זו מהותו של המרי האזרחי

      ארז, 14/09/08 12:30

      חוק בלתי צודק מותר להפר.

    • קדושת השחיתות

      יאיר ל, 14/09/08 12:40

      רבין קנה חברי כנסת מצומת כדי לאשר את הסכם אוסלו, שרון קיבל אתרוגות כדי לבצע התנתקות, עמותות ברק לא נחקרו כדי לאפשר נסיגה מלאה וועדת הטיוח של אולמרט התקבלה בתרועות.

  • 21.

    צריך להנהיג את העם ולא להסית אותו. (ל''ת)

    Vox Ami, 14/09/08 10:59

    • לא, מה שהשמאל עושה היום בשיתוף התקשורת וכנופיית המשפט

      יובל, 14/09/08 11:25

      זו לא הסתה. תראה רק את הכותרות על הנסיון לרצח ילד ולשריפת משפחה שהיה ליד יצהר. במה מתעסקת התקשורת? במחאה הלגיטימית של השכנים של נפגעי הפיגוע.

      • החולשה במשטר חופשי זה שכל אחד יכול לטעון כי איננו חופשי (ל''ת)

        Vox Ami, 14/09/08 13:02

  • 20.

    יותר קל לפתוח במלחמה מאשר לשאוף לשלום (ל''ת)

    Vox Ami, 14/09/08 10:54

    • אז זהו שבדיוק ההפך הוא הנכון.

      עלי-בבה, 14/09/08 12:02

      למה שלא תאזרוז כמה מזוודות ותחזור לארץ המוצא שלך. אתה כובש בארץ לא לך.

    • נכון

      ארז, 14/09/08 12:30

      לשלום צריכים שניים - למלחמה מספיק רק אחד...

    • אתה אידיוט מלא סיסמאות נבובות (ל''ת)

      לצרפתי VOX, 14/09/08 12:47

      • אם אתה רוצה באמת שיחשבו שאתה פיקח, אז שתוק ואל תכתוב דבר (ל''ת)

        Vox Ami, 14/09/08 13:32

        • עליך כבר כולם יודעים שאתה אידיוט

          לצרפתי VOX, 14/09/08 16:58

          אז אתה יכול להמשיך בסיסמאותיך הנבובות.

    • יותר קל להמשיך מלחמה לנצחי נצחים מאשר לסיים אותה

      פנדה, 14/09/08 17:04

      וזה בדיוק מה שביקשתם לעשות באוסלו, והצלחתם - הנה, ה''שלום'' המבורך שלכם הוא מלחמה שאינה נגמרת, וגובה עוד ועוד הרוגים. תאוות הדם של השמאל אינה נגמרת לעולם.

  • 19.

    האיחוד הלאומי זו מפלגה סקטוריאלית

    רון הכחול, 14/09/08 10:46

    ולכן אף אחד מחוץ לסקטור הדתי-לאומי (חוץ מפרופ' אריה אלדד) אינו מתייחס אליה.

    • סקטור מטבעו אוהב להיות עם עצמו.

      סקטוריאלי, 14/09/08 11:18

      לכן ביש''ע יש ועדות קבלה, כאלו שאפילו דחו את נדיה מטר בשירת הים בערב הגירוש כי היא לא התאימה לאופי של היישוב... אנשים כאלו לא ראויים להנהגה ועדיף שישארו במפלגה הסקטוריאלית שלהם ויטפחו לעצמום הרבה על השכם. זה טוב לאגו...

  • 18.

    אם פייגלין ואנשים אחרים כמוהו לא ייבחרו לשלטון, ציפי וביבי יהרסו סופית (ל''ת)

    את ישראל, כמו ברק שרון פרס ורבין., 14/09/08 10:45

    • הבעיה היא שבסיבוב הנוכחי אין סיכו להחלפת ראשי המפלגות

      מנחם, 14/09/08 11:30

      נאלץ לחכות לסיבוב הבא

      • אבל יש סיכוי להתקדמות ממשית

        יוסי, 14/09/08 15:59

        אם פייגלין יכנס לכנסת

  • 17.

    בהצלחה

    אוהד, 14/09/08 10:45

    בתקוה לשלישיה הראשונה ולא לחמישיה הראשונה.

  • 16.

    השמאל פועל בשיטת הסאלמי

    יאיר ל, 14/09/08 10:44

    מי שמקשיב לשמאל מבין שהיעד הסופי שלו אינו נסיגה לקו הירוק. השמאל שואף לנסיגה לגבולות החלוקה, לתחומם יושבו ''פליטי'' 48 והמדינונת שתשאר תהפוך למדינת כל יושביה. העם היהודי נלחם ושפך דם עבור הקמת בית לאומי, העם היהודי לא היה נוקף אצבע להקמת מדינת כל יושביה במזרח התיכון הישן.

  • 15.

    הדבר הנכון היחידי במאמר זו ההתיחסות לביבי.

    אלון, 14/09/08 10:41

    אכן ביבי הוא מרכז ויחזיר שטחים ממש כמו העבודה או קדימה. ללמדך שאפילו מר פיגלין מודה שרוב הציבור היהודי מאמין בדרך זו.
    (הוא מזכיר את ש''ס, לא ברור באיזה הקשר, אבל גם ידידו מרזל טוען שדרעי לא ראוי להיות ראש עיריית י''ם - לא חס ושלום כי הוא עבריין מורשע, אלא בגלל חלקו בהסכם אוסלו)

    מלבד זו, אותם הגיגים שחוקים של פוסט ציוני (תמהני, האם הוא היה אי פעם ציוני?) שמאמין, בעצם מלבד באש, גופרית ותמרות עשן במה הוא מאמין?

    • פייגלין לא ציוני במובן ההרצליני.

      יהודה כהן, 14/09/08 11:33

      למעשה במאמרים שלו שקראתי הוא טוען שהציונות הגיעה לסוף דרכה ועכשיו זה הזמן של המהפיכה האמונית.

    • פייגלין לא ציוני במובן ההרצליני.

      יהודה כהן, 14/09/08 11:49

      למעשה במאמרים שלו שקראתי הוא טוען שהציונות הגיעה לסוף דרכה ועכשיו זה הזמן של המהפיכה האמונית.

    • פייגלין לא ציוני במובן ההרצליני.

      יהודה כהן, 14/09/08 11:49

      למעשה במאמרים שלו שקראתי הוא טוען שהציונות הגיעה לסוף דרכה ועכשיו זה הזמן של המהפיכה האמונית.

      • לא הבנתי למה הפסקת לטקבק את זה עוד כמה פעמים?

        רועי, 14/09/08 15:24

        לך לך אל יואב שורק..לך..
        בעצם רוץ.. רוץ לך...
        הייתי אומר אפילו עוף... עוף..

      • למה הפסקת לטקבק את זה עוד כמה פעמים?

        רועי, 14/09/08 15:46

        לך לך אל יואב שורק, לך..
        אולי רוץ...רוץ לך...
        הייתי אומר אפילו עוף..

  • 14.

    אתה טועה מר פייגלין, השמאל אפילו לא מודה בטעות

    רונן, 14/09/08 10:39

    הם עדיןן חושבים שהגירוש היה מוצדק. אני לא מצטרף אליך מכיוון שאני לא מוכן להתפקד למפלגה שגירשה את אחי וגיסתי מהבית והרסה להם את החיים. אבל אני כן מאחל לך בהצלחה.

    • הליכוד לא הרס להם את הבית. זה היה שרון והכנופיה שלו.

      יובל, 14/09/08 11:20

      הליכוד דווקא ניסה למנוע זאת במשאל המתפקדים, אבל הכנופיה צפצפה על הדמוקרטיה. דווקא בליכודניקים אני תולה המון תקווה. ועוד משהו, כדי להגיע לחמישיה הפותחת לא מספיקים מתפקדים של מחנה פייגלין בלבד. הסקר הזה אומר שאחוז גבוה ממצביעי נתניהו רוצה לראות את פייגלין בפנים.

    • אם לא תתפקד מחר יגרשו שוב. תהיה חכם, תעזור לשינוי.

      דניאל, 14/09/08 21:22

      תאמין לי שגם אני לא סובל את הנהגת הליכוד הקיימת. למי לא בא להקיא מביבי, סילבן, לבנת וכו'.
      אבל אנחנו מנסים להיות עכשיו יעילים וחכמים ולא רגשניים.
      זאת האלטרנטיבה היחידה כרגע.
      תהיה חכם.

  • 13.

    מנהיג שהוא גם דמוקרט שלא מתרגש מהיריבים (ל''ת)

    רומן, 14/09/08 10:37

  • 12.

    צו השעה: מהפכה יהודית להצלת המדינה. (ל''ת)

    אריק קלנר, 14/09/08 10:37

  • 11.

    בחירתו של יאסר ערפאת כפרטנר להסדר מדיני ובטחוני היתה טעות איומה!

    אלכס טוקבק, 14/09/08 10:37

    לא היו אוטובוסים מתפוצצים לפני אוסלו,
    לא היו קסאמים לפני אוסלו. ההסתה הפראית הארסית של ערפאת ואנשיו הרעילה את הציבור הפלשתיני. אני לא אוצר שלפני אוסלו הפלשתינאים היו אוהבי ישראל ציונים, אבל עוצמת השנאה,
    כניסת מוטיב השוהדה, זו מלאכת רבין-ערפאת.
    ''כולנו יחיא עאייש'' אמר ערפאת, '' מליון שהידים בדרך לירושליים'' אמר הפרטנר איש השלום האמיץ.
    אלו שהזהירו והתנגדו ממשיכים גם היום להיות נרדפים ומגונים, אחד המובילים הפך לנשיא המדינה.

    • הגרסה הרשמית טוענת שההתאבדויות החלו אחרי ברוך גולדשטיין (ל''ת)

      הצופה מהצד, 14/09/08 11:14

      • ההתאבדות ה-1 הייתה לפני גולדשטיין

        אוקס, 14/09/08 11:59

        הייתה בצומת מחולה בסוף שנת 93'

      • הצחקת אותי

        דנה. ג., 14/09/08 12:34

        בטח, תמיד זה בגלל שאיזה ישראלי היה לא בסדר, לא יכול להיות שהערבים ירצחו ישראלים סתם מתוך שנאה ורצון לרשת את הארץ , אשם תמיד= הישראלי המודרני

      • הגרסה של השמאל הקיצוני הרביניסטי! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 14/09/08 12:54

  • 10.

    לכל צאצאי האירופים מעליה ראשונה והלאה ,כולכם מזומנים לחזור לשם ! (ל''ת)

    שייך מוניס,, 14/09/08 10:31

    • אם אתה וכמוך בארץ ברצון (אחד מצאצאי העליה ה-2 ) (ל''ת)

      Vox Ami, 14/09/08 12:50

      • לך תגור בעזה (ל''ת)

        א, 14/09/08 15:51

  • 9.

    ולחילופין מעל 41 שנה לכיבוש !!! כל כותרת בשקל !!! (ל''ת)

    מיסטר פייגין, אוליבר טוויסט, 14/09/08 10:27

    • טעות קטנה בניסוח. 41 שנים לשחרור ארץ ישראל. ובאשר לך - רד מהארץ! לך לך (ל''ת)

      גור במנהטן או ניו זילנד. זה כיף, 14/09/08 10:46

    • 41 שנה לשחרור

      ימין שפוי, 14/09/08 10:48

      רק חבל שלא גירשנו אז את שודדי האדמות מיש''ע כמו שגירשנו אותם מרמת הגולן. אבל טעויות ניתן לתקן...

      • טעויות ניתן לתקן :)) (ל''ת)

        חזק, 15/09/08 09:46

    • הספירה הנכונה זה שנות הכיבוש הערבי המטורף. (ל''ת)

      זה רצח ממש. רצח מתמשך., 14/09/08 10:54

    • לך תגור בעזה (ל''ת)

      ק, 14/09/08 15:52

  • 8.

    מישהו פה נערך לפריימריס בליכוד? (ל''ת)

    מרום, 14/09/08 10:25

    • טוב, כדי להלחם בתככנות של נתניהו צריך להתחיל להיערך מתישהו לא? (ל''ת)

      יואל, 14/09/08 10:41

  • 7.

    האיש הראוי ביותר להנהיגת המדינה (ל''ת)

    מעין, 14/09/08 10:23

    • חותם בשתי ידים (ל''ת)

      דימה, 14/09/08 10:49

    • התכוונת להנהגת איראן? (ל''ת)

      יוסי, 14/09/08 11:03

      • מעדיף את הדמוקראטים האמיתיים מהימין...

        עלי-בבה, 14/09/08 12:06

        בסגנון בגין ופייגלין על פני גודעי הזרועות ה''נאורים'' כדוגמת חשין. כשאני קורא את הדברים שלך, אני מבין למה השמדת יהדות אירופה הייתה מפעל כה מסודר ו''מוצלח''. יותר משהגרמנים שונאו את היהודים, שנאו אלו את עצמם.

  • 6.

    כל הכבוד - חזק ואמץ (ל''ת)

    אמיץ כארז, 14/09/08 10:23

  • 5.

    בהצלחה למשה בבחירות הפנימיות בליכוד. מקווה שתקבל מקום גבוה ברשימה. (ל''ת)

    חשין פרס בייניש והתקשורת לא יצלצלו לברך....., 14/09/08 10:22

    • על פייגלין להכריע לבל יטעה רבים.נתניהו מוביל ועליו לקבל מרות פטרונותBB (ל''ת)

      ''שלום-אכשיו'' !! = הסדר עם פתאח ללא חמאס., 14/09/08 11:59

      • הפת''ח רוצה להשמיד את ישראל בדיוק כמו החמאס. אין שום הבדל. (ל''ת)

        אצל ערפאת הפת''ח עשה יותר טרור מהחמאס!!!, 14/09/08 12:42

  • 4.

    כבר הרבה זמן לא קם לנו מנהיג עם נחישות ומנהיגות כמו זו

    רננה, 14/09/08 10:19

    אפשר להשוות את המנהיגות של פייגלין לזו של שרון ובן גוריון, רק עם תחכום של עו''ד ויצירתיות של איש הי-טק, וזה בהחלט נראה לי שילוב מנצח.

    • משהו אומר לי שיש פה לפייגלין מעריצה

      מורן, 14/09/08 10:43

      אם כי אין לי כ''כ על מה להתבסס...

    • תיקון. לשרון לא היתה מנהיגות פוליטית. רק שרלטנות כוחנית לדחוף כמו (ל''ת)

      בולדוזר לכוון שהוא חשב שהאליטות רוצות, 14/09/08 10:48

      • לא מסכים איתך, העובדה היא שהעריצו אותו

        מורדי, 14/09/08 11:15

        ולא ניתן ליחס זאת לתחמונים שלו אלא לעקשנות בחתירה אל המטרה וכבר זמן רב לא היה פה מנהיג שמוכן לחתור בעיקשות למטרה, אפילו אם זה נגד הזרם.

        • לא הבנת מה כתבתי. שרון הוא שרלטן כוחני ובולדוזר בכוון שנראה לו שהאליטה (ל''ת)

          רוצה שיילך. אידאולוגית הוא ריק וחלול!, 14/09/08 12:43

  • 3.

    אתה לא יודע שהליכוד של היום קיים כדי להעלות את ביבי לשלטון?

    לביבי יש מפלגה פרטית, 14/09/08 10:18

    אבל כך זה גם בכל המפלגות האחרות.

    פוליטיקאי הולך לפוליטיקה כדי להגיע לשלטון והמפלגה היא הכלי בידו להביאו לשם.

    אתה לא?

    • לא מבין מה רצית לומר. (ל''ת)

      מה רצית?, 14/09/08 10:48

    • המתנחלים הפורעים לא מבינים שנתניהו היה חייב לתמוך בהתנתנקות ע''מ להציל (ל''ת)

      את הכלכלה מקריסה של קודמיו.גם אחריו שוגים בגדול., 14/09/08 11:57

  • 2.

    נקווה שבאמת תגיע לחמישיה הפותחת

    רועי, 14/09/08 10:15

    אבל כרגע נראה שנתניהו עסוק בבנית תרגיל פוליטי מסריח של שריון כל המקומות הריאלים. אבל אני איתך בכל מקרה.

    • ביבי=ציפי. ושניהם ייכשלו. זה כל כך מדכא שביבי=ציפי. ממש רע. (ל''ת)

      אבל זו האמת. ביבי=ציפי. ניסוח של אסון!, 14/09/08 10:49

    • התרגיל שלו טורפד על ידי מוסדות המפלגה

      בנימין, חבר ליכוד, 14/09/08 10:54

      ניסה תרגיל פוליטי מסריח (אפילו מאוד) ולא הצליח. יש עדיין מוסדות פעילים בליכוד - ביבי הוא לא שרון ב'קדימה'.

      • בסדר אבל זה רק פוליטיקה מלוכלכת. אבל עיניינית ביבי (שחיבק את ערפאת) (ל''ת)

        הוא בדיוק ציפי! ביבי=ציפי וזה אסון!!!, 14/09/08 12:44

  • 1.

    הפעם אני ראשונה

    מאיה, 14/09/08 10:13

    ואני לא בלונדינית

    • אנחנו מאמינים לך (ל''ת)

      ברונטית, 14/09/08 10:41

    • אבל את חכמה כמוה. (ל''ת)

      בדיוק כמוה., 14/09/08 10:46

    • לפייגלין.אוסלו פחות קריטית מההתנתקות בה תמך(=אוצר)יור''ך נתניהו בכנסת. (ל''ת)

      לא רוב דיבורים,אלא רוב הצבעת חכי''ם קובע חוקית נושא, 14/09/08 11:11

      • לא יעזור לימין.נתניהו מוביל בסרק,ז''א שצדק שתמך בשרון בכל,כולל ההתנתקוצ (ל''ת)

        ''שלום-אכשיו'' !!=2)כלכלה נכונה3)הפרטה נבונה=רק מח''ל, 14/09/08 11:54