• 137.

    כל הכבוד .עם ישראל גאה בכם! (ל''ת)

    יאיר, 14/09/08 20:50

  • 136.

    ללא מילים (ל''ת)

    טוב מאוד רק מבצעי נקמה יצילו את המדינה, 14/09/08 18:40

  • 135.

    כל הכבוד לגיבורי יצהר עם ישראל איתכם אל תתיחסו לתקשורת

    ליאור, 14/09/08 18:18

    שכן מזמן היא כבר לא בקונצנזוס אלא הרחק הרחק שמאלה.

  • 134.

    הגיע זמן (ל''ת)

    רוני, 14/09/08 16:33

  • 133.

    הגברים היחידים במדינה הזאת.יש להם גב קיבוצי רחב (ל''ת)

    רגיש בקצה, 14/09/08 15:40

  • 132.

    רבותי המגיבים תחליפו דיסקט ....

    יואש, 14/09/08 15:14

    מה שקרה ביצהר הוא אירוע מבויים של השמאל הקיצוני .
    בזמן התקרית שהו בכפר אנשי בצלם עם חלק מהאנרכיסטים (יונתן פולאק וחברים)
    המטרה היתה להסית את תושבי יצהר להגיב באלימות כדי שהיוזמה של אולמרט לפנות ישובים ולתת פיצויים למתנחלים תתחיל להשריש בציבור .
    המטרה היא להציג את המתנחלים כפורעי חוק ואיפוא הכי קל לעשות את זה אם לא ביצהר ...

  • 131.

    כל הכבוד לתושבי יצהר חיזקו ואימצו (ל''ת)

    שמאלנית, 14/09/08 14:54

  • 130.

    שלום תמורת שלום ובאין שלום

    חתולה בשוק, 14/09/08 14:36

    אפשר להבין את התפרצות הזעם של ה''מתנחלים''
    אבל בינינו הם לא ממש מתנחלים הם אזרחים כמום כולם אך ברבות השנים כשהשמאל מעוות את המציאות לעיני העם כולו (המשתף פעולה בפאסיביותו - דבר המדכא את המוח מלהתפתח ולהתפקח ולהביט למציאות נכונה בעיניים
    אין אלה מתחלים אלה הם אזרחים ישראלים אשר הוחלט לקטרגם כתת אדם כהסיבה לשאלה מדוע אי אפשר לחיות פה בשלום
    אבל הם אינם הסיבה הם אזרחים ישראלים החווים יום יום את המציאות במקומנו - החיים את המציאות דרך מחשב וטלוויזה הממלאת ראשינו בהזיות אודות שלום עם מוסלמים שיעדם הוא מחיקת ישראל מן המפה המזרח תיכונית ובעתיד הלא רחוק מן המפה העולמית

  • 129.

    תודה רבה ליושבי יצהר. פעם הבאה יש לפגוע גם בנפש (ל''ת)

    רותם, 14/09/08 12:29

  • 128.

    סוף סוף נחת רוח מתגובה ציונית הולמת

    m-16, 14/09/08 12:16

    לא להתרגש מהשמאל השולי.

    הם רגילים ללכת כצאן לטבח.

  • 127.

    תחילתה של האינתיפאדה היהודית!!!

    מזרח תיכון חדש, 14/09/08 11:24

    הארוע ביצהר הוא תחילתה של אינתיפאדה יהודית שאנו רואים את ראשיתה , של יהודים שנמאס להם שדמם מופקר ע''י ממשלת השמאל בג''צ והפרקליטות.
    נראה איך ממשלת שיחרור המחבלים הרוצחים תתמודד עם עשרות ומאות אלפי יהודים שיצאו לנקום על כל פיגוע פלסטיני... מה תעשו? תגזרו עשרות ומאות אלפי מאסרי עולם? תבנו מחנות מעצר למאות אלפי יהודים?
    מהצד השני, יבינו הפלסטינים שתם עידן ההבלגה, ולכל פיגוע יהיה מחיר מהסוג שלא שילמו מעולם, ובאופן פרדוקסלי יהיו בסופו של דבר פחות הרוגים משני הצדדים.

    • הלווי ולא נגיע למצב הזה, אבל כנראה שזה בלתי נמנע

      פנדה, 14/09/08 14:43

      בסוף תהיה אינתיפאדה בכל רחובות ישראל, כי לציבור נמאס שמפקירים את בטחונו האישי.

  • 126.

    איזה מסכנים הערבים

    נחמן, 14/09/08 10:09

    מה בסך הכל רצו? לשרוף כמה משפחות של יהודים ולדקור ילד? בשביל זה להשתולל? באמת לא בסדר.

  • 125.

    ונגיד שתושבי יצהר היו נותנים ל''גורמים המוסמכים'' לטפל במחבל...

    אדם אילת, 14/09/08 07:38

    ונגיד שתושבי יצהר היו נותנים ל''גורמים המוסמכים'' לטפל במחבל... הנה התפתחות הארועים הצפוייה במקרה זה:

    שר הבטחון מגנה את פיגוע הטרור ומתחייב שידו הארוכה של צה''ל,
    תדע ללכוד את המחבל ולבוא חשבון איתו ועם שולחיו...

    שלטון החוק חוקר...

    שלטון החוק מדווח שהוא לכד את המחבל וכרמלה מנשה מסבירה לנו ברדיו
    כל תנועה וצעד שהובילו ללכידת המחבל. 14 שעות צרו על הבית... חילופי אש... בסוף המחבל נכנע.

    בצלם ו/או שלום עכשיו מגנה את ישראל על שימוש בכח לא סביר לצורך לכידת המחבל ועל כך שילד קטן,כבן 9, שהיה בבנין עם המחבל, נבהל מהיריות.

    שלטון החוק מעמיד את המחבל לדין.

    שלטון החוק גוזר על המחבל מאסר עולם . כל הכבוד .

    נפתחת חקירת מצ''ח נגד הקצין שמואשם שבגללו נבהל הילד הפלסטינאי הנ''ל...

    השמאל נלחם בחירוף נפש על דעתו שצריך לעשות מחווה לפלסטינאים...

    החבל מקבל חנינה... ומתקבל כגיבור לאומיבטכס רשמי ברמאללה.

    ולכן, אני קורא למתישבי יצהר ולכל היהודים , לא לעשות דין לעצמם אלא לתת ל''גורמים המוסמכים''
    לטפל בארועים בצורה המקצועית. המלחמה בטרור קשה וארוכה ויחד ננצח... שר הבטחון הבטיח ואני בטוח שהוא גם מקיים...

    • כל מילה. (ל''ת)

      אחת, 14/09/08 10:29

      • כנ''ל, כל מילה (ל''ת)

        מסכים, 14/09/08 12:33

  • 124.

    Its about time.

    Boeing, 14/09/08 05:17

    Mitnachalim=protectors of the land of Israel

  • 123.

    חמש דקירות בגבו של הילד בן התשע. הבנתם ??? (ל''ת)

    דייקן, 14/09/08 00:06

  • 122.

    תושבי הכפר שהותקף

    hasson72, 13/09/08 23:53

    שבוע טוב

    א' תגובה צריכה להיות על כל ארוע שהם עושים ולא חשוב מיקום יש להחזיר קנגד אך אני מתנגד לעשיית חשבון בתוך השבת זה פוגם בקדושה ומשמיט ערכים אחרים שאין ברצוני להיכנס להם אך ההם צריכים לדעת שיש מצב שיש אירוע כנגד היהודים באשר הם בארץ ישראל הם בארץ ישראל יחטפו וזה צריך להיות משווה של ברזל הם מבינים רק כוח אז נראה להם כפי שצריך שיהיה שבוע טוב לכולם

  • 121.

    תודה לתושבי יצהר האמיצים העושים את מלאכת צבא הגנה לישראל (ל''ת)

    מתנחל מבארשבע, 13/09/08 23:18

  • 120.

    חייבים לנסות גם בנעלין

    תגובה מיידית, 13/09/08 23:06

    ציפור קטנה לוחשת לי באוזן שאם מיד אחרי ההפגנה ביום שישי בנעלין ו/או בילעין היו נכנסים לכפר ושוברים את החלונות של כל הרכבים שחונים שם יחד עם החלונות של הבתים ומכלי המים שעל הבתים. שבוע לאחר מכן לא הייתה הפגנה.

  • 119.

    לפחות הם לא מוכנים ללכת כצאן לטבח... (ל''ת)

    ., 13/09/08 23:01

  • 118.

    כך יעשה לכפר ממנו יוצא מפגע,וכשאין צבא שמגיב

    הלוחם, 13/09/08 22:54

    אילו שר הביטחון והרמטכ''ל היו מתנהלים באופן תקין,ומגיבים לתקריות,אזרחים לא היו נוטלים את החוק בידיים.זו רק ההתחלה.הנני מברך את הנוקמים,חזקו ואמצו.

  • 117.

    אריק שרון פיקד של הצנחנים בקיביה

    שמאלנים לעזה, 13/09/08 22:46

    חסר לנו אריק הישן!!

    איפה הימים של פעולות התגמול, הימים שגם שמאלנים הגנו על המדינה?

  • 116.

    מי אחראי על הסדר שם ? צה''ל או המתנחלים ?

    יחזקאל, 13/09/08 22:32

    אם המתנחלים מסתדרים לבד למה חיילי צה''ל צריכים להיות שם?נראה את אלו המכנים עצמם יהודים מסתדרים לבד...

    • תאמין לי יסתדרו מצוין. צה''ל רק מפריע, מזכיר את המישטרה הבריטית

      פלמת''ניק, 14/09/08 01:30

      לא מונע מהפלסטינים לפגוע ביהודים וקושר ליהודים את הידיים כשרוצים להגן על עצמם.

    • בינתיים מסתבר שצה''ל לא כל כך עוזר... (ל''ת)

      פנדה, 14/09/08 10:55

  • 115.

    אתם גורמים לי להרגיש שוב בטוח

    אילן, 13/09/08 22:32

    במדינה שכל הגורמים שאמורים להגיב על פרובוקציה מהסוג הזה לא עושים דבר מהססים ומגלגלים עניים ,הגיע הזמן לתת לעם להגן על עצמו ולאפשר ליותר ישראלים להגן על עצמם בזמן אמת ולא לחכות למטבחון להחליט האם להגיב או לא ,,ורובו חושב כך שעל כל פעולה התקפית צריכה לבוא תגובה תקיפה וחד משמעית ולא גיבוב רופס של פוליטיקאים חסרי אשכים פחדנים .
    ישר כוח תושבי יצהר אתם בעניי היהודים הראויים לשבת עם אדמתכם המגנים עליה ועל זכויותכם, שומרים אתם במעשכם על ישראל כולה.

  • 114.

    צה''ל -צבא הרס לישראל אי אפשר לפגוע ביהודים צריך להגיב מיד (ל''ת)

    שרית, 13/09/08 22:29

  • 113.

    סוף סוף היהודים מגנים על חייהם כמו שצריך (ל''ת)

    רק שהצבא להקמת פלסטין לא יפריע, 13/09/08 22:28

  • 112.

    צה''ל -צבא הרס לישראל אי אפשר לפגוע ביהודים צריך להגיב מיד (ל''ת)

    שרית, 13/09/08 22:28

  • 111.

    המתנחלים ישר כח,אתם חוד החנית,תלמדו את הממשלה והצבא איך להגיב. (ל''ת)

    דוד מתל אביב, 13/09/08 22:26

  • 110.

    כבוד!! (ל''ת)

    כל הכבוד למתנחלים!, 13/09/08 22:26

  • 109.

    ערבים מבינים בכוח

    יד ישראל, 13/09/08 22:16

    כל הכבוד הפעם לא לצהל אלה למתנחלים הגיבורים שלנו .הגיע הזמן עין תחת עין שן תחת שן ..הקם להורגך השכם להורגו ...מה היינו עושים בלי המתנחלים ..הם החזית של מדינת ישראל ..כן ירבו פעולות כמו אלה ...

  • 108.

    תמונה שאינה קשורה אבל בעלת כוונה זדונית (ל''ת)

    אבי, 13/09/08 22:12

  • 107.

    למה יורים רק על פלסטינים ולא על מתנחבלים?

    קהלת, 13/09/08 22:10

    הם פועי חוק לא?
    אין מזור לעם החולה שלנו אם מורסה כל כך גדולה מפארת את מצחנו...אין מתנחלים אין פיגועים

    • ל107 קהלת היה חכם

      דרומי, 13/09/08 22:53

      מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.
      המורסה שאתה מדבר עליה היא אתה ושכמותך חבל שאנשים כמוך מנסים להחפיש את שם המתישבים בארץ ישראל.
      עם אנשים כמוך אפשר לסגור את הבסטה.

    • טעות: אין יהודים - אין פיגועים.הוכחות:א.שדרות. ב. אנטארקטיקה

      1947, 13/09/08 23:11

      אם ב-48 היו מצליחים לזרוק אותנו לים (מליצה נקייה, שמאחוריה מאמץ להשמדת היישוב היהודי גם בדרכים פחות סטריליות)-- אם לא היה נשאר כאן אף יהודי חי, באמת לא היו כאן יותר שום פיגועים נגד יהודים.
      הפיגועים והטרור היו כאן גם לפני הניסיון של הערבים להשמידנו ב-1967 .תקרא עיתונים מן התקופה שלפני ה''כיבוש'' או ההתנחלויות, לא ''מחקרים'' או מאמרים וסיסמאות.

  • 106.

    תגןבה מידתית שהערבים מבינים (ל''ת)

    ישראלי, 13/09/08 22:07

  • 105.

    איך לעזאזל יש להם אבנים מוכנות על הגג ?! (ל''ת)

    התוהה, 13/09/08 22:07

    • ואני מוסיף ...

      יובב, 14/09/08 15:04

      ואיך בדיוק התכשיט יונתן פולאק היה בכפר וראה את המתנחלים משתוללים , ואיך בדיוק אנשי בצלם צילמו את התקרית ...

      רבותיי שימו לב , מה שהיה ביצהר היה אירוע יזום שבו מחבל תקף ילד יהודי
      ושימו לב , האירוע היה יזום ע''י יהודים .....

  • 104.

    כתבה מסיתה! מעריב משתף פעולה עם רוצחים!!! נא לקרוא!

    יהודי שפוי, 13/09/08 22:07

    הבעיה המרכזית היא בטח לא המתנחלים ואפילו לא הפלשתינאים הרוצחים וחיות צמאי אדם האלו(אף, שעם הבעיה הזו צריך חדעת להתמודד ויפה עשו התושבים שם שהחזירו לערבים בשפה שהם מבינים!!).
    הבעיה שלנו זו התקשורת המסיתה ללא בושה, שמתכסה בטלית של מוסריות ואוביקטיבות, אבל כל כלה נוטפת שינאה תהומית לדתיים, ימניים, מתנחלים ומי שלא כ''כ אוהב להתרפק וללקק לאוייב הערבי. מזה עושים כותרת ראשית? מה עם ניסיון הרצח? (לא ''דקירה'', שם מעורפל ורגוע לניסיון רצח של ילד בן 9!!), אומדים את הנזקים מזכיר את אותו מטבע לשון בו התקשורת משתמשת על דיווח של הקאסמים(אם מדווחת). טוב בעצם נסחפתי. כשנופלים קסאמים הדיווח הוא תמיד שאין נפגעים ולא נגרם נזק.
    בקיצור, אם אנחנו רוצים לחיות במדינה הזו כמו שצריך, צריך למגר את התקשורת מכל הרעל, נהרות השינאה והטינה למתנחלים ולימניים. לא חייבים להסכים על הכל, ואפילו לא על הרוב, אבל מכאן ועד להסית, להשמיץ ולעשות דמוגגיה פוליטית ומסוכנת על חשבון יהודים מתוקים ומסורים לעמם ולארצם לאעין ערוך מכל עיתונאי ותלאביבי מצוי המרחק הוא לא רק רב אלא עצום עד אין סופי!!! שה' יפקח את עינ יכם העיוורות והמעוותות. אמן.

  • 103.

    כל הכבוד למתנחלים, תקשורת שמאלנית

    ברוך, 13/09/08 22:06

    הצבא כשל בתפקידו לאבטח את הישוב, וכתוצאה מכך ילד יהודי נדקר ע''י מחבל. נס שהוא לא מת.
    המתנחלים הגיבו כמו שצריך!
    אם פוגעים בנו, מחזירים פי כמה!!!

    ומה כתוב בחדשות?
    מתנחלים התפרעו לאחר שילד נדקר..
    אולי תתחילו בזה שילד נדקר כי הצבא לא שמר עליו?

  • 102.

    צה''ל - תלמדו מהמנחלים!!!

    ככה מגיבים לפיגוע!!! כל הכבוד!!!, 13/09/08 22:04

    נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח.
    או שתחזיר חו באבי אביו.

  • 101.

    הילד אשם, הוא לא היה צריך לצעוק ולא היה קורה לו כלום (ל''ת)

    שמאלני, 13/09/08 22:02

  • 100.

    ------- חובה לקרוא את תגובה 42 - עדות מהשטח (ל''ת)

    יואב ר. - ירושלים., 13/09/08 22:00

  • 99.

    שיעור בערבית

    מושון, 13/09/08 21:58

    על המתנחלים אני לא מת ,אבל כנראה שבפעם הבאה שתושב הכפר יתכנן פיגוע הוא יחשוב
    פ-[ב-]עמיים .

  • 98.

    אני רוצה לראות תל אביבי אחד שלא היה עושה את זה

    שפוי, 13/09/08 21:57

    אם היו מנסים לרצוח את הבן שלו

  • 97.

    המתנחלים עשו את העבודה של החיילים (ל''ת)

    שרון, 13/09/08 21:57

    • והחיילים שמרו עליהם בשעת ההשתוללות הברברית (ל''ת)

      ערבי, 14/09/08 06:26

  • 96.

    הקם להורגך השקם להורגו!!! (ל''ת)

    תומכת, 13/09/08 21:56

  • 95.

    על מה אתם אומרים כל הכבוד ?! ולמי אתם קוראים גיבורים?! איזה כבוד

    אחמד הנצרתי, 13/09/08 21:56

    ואיזה גיבור לאנשים נכנסים לכפר שאין להם מה לאכול ומתחילים להזיק להם בגלל שטות של אחד! כולכם גזענים מסריחים ! כל הכבוד למי שנהרג בידיים שלכם ועיניו בעיניכם עד לרגע האחרון -עד למותו!!!אלה הגיבורים

    • שטות קטנה: חמש דקירות בגב של ילד בן 5. אה, הבנתי:בסך הכל ילד יהודי.

      ניצול שואה, 14/09/08 00:13

      לא נורא. התרגלנו: קסאם נחת בשדרות; לא נגרם (כמעט) נזק ולא היו נפגעים (רק כמה מוכי חרדה שראו את המוות בעיניים, ועתה הם זקוקים לשיקום.

  • 94.

    תכסחו להם את הצורה!

    שגיב, 13/09/08 21:55

    שילמדו לא להיכנס לגנוב ממכם ולנסות לרצוח ילדים. כל הכבוד למתנחלים שלא מוכנים לשבת בשקט ולתת לערבים למרר להם את החיים ומחזירים להם כמו שצריך!

  • 93.

    אני מקווה שלא יציגו את עצמם כאחים שלנו-אין לי אח מתנחל .

    דני ב., 13/09/08 21:54

    המופרעים הללו הפוגרומצ'יקים עלובי הנפש שפועלים תחת המטריה של צה''ל ואינם מהססים להשתמש בנשק שאותו קיבלו מכספי המיסים שלנו אינם אלא החמאס היהודי בהתגלמותו.
    גם הם מסתובבים רעולי פנים ובחסות השלטונות וצה''ל השומר עליהם מתנכלים השכם והערב לכל מי שאינו מוצא חן בעיניהם.
    אני בוש ונכלם שאלה מכלילים את עצמם כאחים שלי, לא יתכן אפילו שאנו שייכים לאותו עם.
    אם זוהי היהדות של היום אני ממיר את דתי.
    ולצה''ל שאיננו מהסס לירות ולהרוג ילדים בגלל הפרות סדר ציבורי אני קורא לא להפלות בין החמאס היהודי לערבי, הם אותו הזבל.

    • כשאתה אומר ''אחים שלנו'' למה התכוונת? אני בטח יותר אח של מתנחל מאח של (ל''ת)

      סמולני עלוב כמוך, 13/09/08 22:13

    • ''הגב לתגובה זו'': אינו ראוי לתגובה. בוז עמוק על ההכללה ועל החד-צדדיות (ל''ת)

      nukh, 13/09/08 22:36

    • זה בסדר אתה בעיקר אח של עצמך

      פנדה, 14/09/08 10:59

      אתה הרי לא חלק מעם ישראל, וכידוע כל ישראל אחים. אנחנו לא אחים שלך, אתה לא אח שלנו, העובדה שאתה יושב כאן בינינו היא תקלה. את דתך כבר המרת מזמן, אז אל תאיים עלינו - ביום שבו אימצת את הנרטיב הרצחני המוסלמי, אתה כבר לא חלק מהעם היהודי.

  • 92.

    מה, תשימו כותרת שילד יהודי נדקר ע''י ערבי שבא לסרוף את ביתו? (ל''ת)

    מישהו מצפה מכם לכותרת שכזאת?, 13/09/08 21:53

  • 91.

    הנקמה היא מעשה ראוי וצודק. ניסו לרצוח ילד!

    יואב, 13/09/08 21:51

    רק ליהודים אסור להגיב?

    אם הצבא אימפוטנט התושבים צריכים למלא את מקומו.

  • 90.

    התקשורת לא לומדת כלום

    אמא, 13/09/08 21:49

    התשקורת העלובה ממשיכה בשלה האג'נדה היא קודם כל להבאיש את ריחם של המתנחלים . הרי האמת האיומה שערבי דקר ילד יהודי שלא סיכן אותו . אני כל כך נאיבית. ציפיתי שהידיעה תתחיל כך: ערבי דקר ילד יהודי בן 9 ובתגובה ....כנראה שאני לא למדתי עדיין . רבותי העתונות השקרנית אל תנסו לפתות אותי בכל מיני מתנות לא נחוצות . זה לא עניין של אדם נשך כלב . זה סילוף האמת, מעשה נבלה הגובל בעידוד הטירור. הפעם ממש הגזמתם .

  • 89.

    ליבו של השמאל מדמם רק כשילד פלסטינאי ב- 9 נפגע. (ל''ת)

    יהודים לא זכאים לנקמה., 13/09/08 21:49

  • 88.

    באמת לא בסדר, כולה ניסו לשחוט ילד בן 9! ובתגובה שברו להם חלון? חלון??? (ל''ת)

    ה, 13/09/08 21:48

  • 87.

    החיילים לא ירו - האמנם?

    ע., 13/09/08 21:47

    אז מי ירה כדורי גומי?
    למתנחלים אין כדורי גומי.

    • נראה לך שאת התקשורת מעניין האמת?

      מתנחל מקרית מלאכי, 14/09/08 00:10

      כמובן שהתקשורת (מלבד ערוץ 7) מתעלמים מכך שלפני שהערבי דקר את הילד הוא שרף בית יהודי. כן, לא 'שבר חלון', שרף בית שלם

  • 86.

    כל הכבוד היהודים הגנו על עצמם מפני המחבל הערבי (ל''ת)

    דוד, 13/09/08 21:46

  • 85.

    למה הצבא עמד בצד ולא עשה כלום

    צפצפ, 13/09/08 21:44

    אריק שרון של ה101 היה מוחק את הכפר!!
    קיביה עוד תחזור!!

  • 84.

    מה היהודים העזו להגיב? מה הצאר יגיד?

    א, 13/09/08 21:41

    על הצאר לשלוח מיד את הקוזאקים מהמשטרה והצבא לעשות פוגרום ביהודים ולהחרים את נשקם !!! לא ניתן ליהודים להרים ראש כנגד הפורעים בהם ! הערבים עוד עלולים לפחד מלפגוע ביהודים וכך יהיה ביטחון למתנחלים ! אסור שזה יקרה !! מישהו! תעשו משהו! גלי צה''ל!! אנא הודיעו מיד ברדיו שהמתנחלים עושים פוגרום בערבים תמימים ללא להזכיר שום סיבה נראית לעין(גלי צה''ל מנצלים את השבת לתעמולה ארסית וחד צדדית כנגד המתנחלים כיוון שאילו ברובם אינם שומעים רדיו בשבת)

    • הצאר אוהב פוגרומיסטים

      גל, 13/09/08 23:25

      בשביל זה הוא שולח את הצבא שלו לשמור עליהם.

  • 83.

    היהודים לומדים את השיטות הערביות המופעלות נגדם (ל''ת)

    והשמאל לא מרגיש בנוח לפתע ?, 13/09/08 21:40

  • 82.

    רק ככה הם יבינו!!!!!!!

    יהודי גאה!!!!!!, 13/09/08 21:39

    סוף סוף מתחילים לשמוע על תגובות הראויות לטרור הפלסטיני!!

    חזקו ואמצו, כל עם ישראל אתכם!!!!!!!!

  • 81.

    תקראו את תגובה 42 -חובה! (ל''ת)

    יוסי מזרחי, 13/09/08 21:37

  • 80.

    כל הכבוד לאנשי יצהר זו השפה שהערבים מבינים (ל''ת)

    דוד הכהן, 13/09/08 21:32

  • 79.

    במהלך השבועות האחרונים ביצעו פלשתינאים מספר פשיטות

    מקומי, 13/09/08 21:30

    על מאחזים, שרפו רכוש ,השחיתו מבנה המשמש בי''כ ואפילו טינפו ופגעו בקברי האבות במערת המכפלה. כל זה לא הגיע לתקשורת ולא זכה לתגובה של כוחות הבטחון.

    • פרובוקטורים!!!

      גל, 13/09/08 23:27

      למה שמישהו יאמין לכם?

  • 78.

    והפלסטינים לא עשו כלום אה רק דקירה קטנה (ל''ת)

    צחי, 13/09/08 21:27

  • 77.

    צה''ל משת''פ של החמאס - היום זה ברור

    עד ראיה, 13/09/08 21:26

    ''חיילי'' צה''ל ראו את המחבל עם הסכין ונתנו לו לעבור כדי לפגוע ביהודים, אבל כשהיהודים ניסו למצוא את המחבל בכפר ממנו יצא - הם עצרו אותם.

    • לא משת''פים של חמאס, אך בהחלט יש להם דיסקט של או''מניקים.... (ל''ת)

      צריך להחליף את הדיסקט!!!, 13/09/08 22:18

  • 76.

    כל הכבוד

    אודי, 13/09/08 21:24

    הדרך היחידה. או שנשלוט או שנישחט

  • 75.

    רק לא הבית של אולמרט? (ל''ת)

    חיים, 13/09/08 21:24

  • 74.

    שבועה טוב לחבריה .והצלחה . (ל''ת)

    אריה, 13/09/08 21:22

  • 73.

    כל הכבוד להם גיבורי ישראל! שהמדינה תלמד מהם מה היחס הנורמלי לאוייב!! (ל''ת)

    בקרוב על כל עם ישראל גבורה כזאת!!!!!!!!!!!!!!, 13/09/08 21:18

  • 72.

    יאללה יצהרים עכשיו תעלו על נעלין ותורידו להם את האף נשבר מהם וממג''ב... (ל''ת)

    דודו, 13/09/08 21:17

  • 71.

    בוא נגיד שהם לא יחזרו ליצהר במילניום הקרוב. (ל''ת)

    פיגוע דקירה הביא את זעמם של המתיישבים עליהם, 13/09/08 21:13

  • 70.

    כל הכבוד למתנחלים !!!!

    המחזק בע''מ, 13/09/08 21:12

    כל הכבוד למתנחלים !!!! יישר כוח גדול
    זו הדרך שהפלסטינים מבינים . רק כוח !!!
    הגיע הזמן שהפלסטינים יבינו עם מי יש להם
    עסק ולא עם ממשלה חלשה ופדחנית

  • 69.

    על מי אפשר לסמוך בימים אלה?

    יהודי, 13/09/08 21:11

    על המשטרה? הצחקתם אותי על הממשלה - הבדיחה הרבה יותר גרועה, וככה הערבים טובחים ביהודים ללא כל הרתעה - ואם כבר אין למשטרה ברירה כי מביאים לה תמונות ועורכים חקירות פרטיות עבורה אזי בתי המשפט מצדיקים את הפורעים וככה הגענו למצב שאין חוק ואין יראה ואיש הישר בעיניו יעשה - האם נותרה למתנחלים ברירה אחרת מאשר לגרום להרתעה בקרב המפגעים?? אגב, שמעתם על מה שקרה לערבים שרצחו את המחבל היהודי באוטובוס ללא משפט??? זו רק דוגמא לאיך מערכת החוק ואכיפתו מתנהלת במדינה

    • לאלה שהרגו את החייל הכפות צפוי העונש כמו יורם שקולניק - או לא (ל''ת)

      אזרח סוג ד, 13/09/08 22:15

  • 68.

    כל הכבוד להם! עין תחת עין שן תחת שן! (ל''ת)

    אודי מאשקלון, 13/09/08 21:10

  • 67.

    מאזן אימה- כל הכבוד למתיישבים!!! (ל''ת)

    אברך, 13/09/08 21:10

    • צודק 100%!!!!!!! (ל''ת)

      אברכית, 13/09/08 21:31

  • 66.

    הוא דקר ילד!

    אלי, 13/09/08 21:09

    למה מסתירים את זה? ואם הוא היה נהרג ח''ו??
    מגיע להם הרבה הרבה יותר
    או שנקרא לצבא הרוסי שיעזור לנו..

  • 65.

    http://202.org.il/Pages/tagmul/peulot/kibya.php

    קיביה עוד תחזור, 13/09/08 21:08

    זהו כפר ליד נעלין. הפעולה בוצעה בפיקודו של אריק שרון

  • 64.

    תקשורת עלובה ....כותרת אנטישמית! אולי תספרו לנו מה עם הילד ומה עשו לע (ל''ת)

    חנן-ת''א, 13/09/08 21:07

  • 63.

    אל תנסו לרצוח יהודים - לא תסבלו.

    @, 13/09/08 21:06

    זה מאד פשוט, אפילו אתם מסוגלים להבין את זה.

    • לא כולם מבינים.בעיקר סמולנים (ל''ת)

      ץ, 13/09/08 22:17

  • 62.

    כל הכבוד,ככה צריך להיות (ל''ת)

    עידית, 13/09/08 21:06

  • 61.

    נתניה

    אוקי, 13/09/08 21:05

    אולי אנחנו צרכים לשלוח את המתנחלים לנתניה, לירות על הבתים של כל האנשים שגרים בנתניה, כי נמאס לנו גם מזה שבנתניה כל הזמן אנשים הורגים יהןדים.
    ןאולי אנחנו גם צרכים לשלןח את המתנחלים לירות בכל הבתים בשכןנןת ששם גרים הורים אלכוהוליסטים ששותים ערק, כי כידוע הורים אלכוהוליסטים פוגעים קשות בילדיהם היהןדים.הם צרכים לפחד ולדעת שיש לנו כבןד לילדים.

    • רעיון מצוין

      פנדה, 14/09/08 11:03

      מסתברים שהמתנחלים עושים מה שהמשטרה והצבא לא עושים - אולי באמת זה הפתרון.

  • 60.

    על מי רציתם שהמתנחלים יסמכו (ל''ת)

    ישראלי, 13/09/08 21:05

  • 59.

    אני מאוד לא מגנה אותם....:-)))

    חשוך ימי בינימי, 13/09/08 21:05

    נדמה לי שאם אשבח את מעשי אחי גיבורי התהילה המתנחלים יתקע לי איזשהו פרקליט סעיף מסעיפי הפקודה למניעת טרור (שאינה חלה על ערבים, כידוע). על כן לא אשבח, אבל אין בחוק חובה לגנות. ולכן אני מ-א-ו-ד לא מגנה אותם...:-)

    • חשוך, התגעגענו אליך. איפה נעלמת ??? (ל''ת)

      י., 13/09/08 22:16

  • 58.

    אפשר אולי לבקש מהחברה מיצהר לבוא לעשות סדר בהפגנות בבילעין (ל''ת)

    אזרח מעשי, 13/09/08 20:57

  • 57.

    המתנחבלים הטרוריסטים הלאומנים , חיות האדם, הם ציר הטרור!

    די לכיבוש!, 13/09/08 20:57

    פעולותיהם האלימות של המתנחבלים הטרוריסטים הפשיסטים מזכירות את ''ליל הבדולח'' של הנאצים בגרמניה, בתקופת מלחמתץ העולם ה-2
    יש להטיל עוצר על ההתנחבלות שלהם ולא על הכפר הפלסטיני המותקף, לעצור את הפורעים ולהעמידם לדין מיד!
    די לכיבוש המזויע!
    לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!!!!!!!!

    • אתה אנטישמי חיית אדם !!! (ל''ת)

      מפוכח לחלוטין, 13/09/08 21:36

    • פתאום מותר להשתמש בזכר השואה ??? (ל''ת)

      שמאלנים יעשו שימוש גם באמא שלהם ע''מ להכנס במתנחל, 13/09/08 22:14

    • אני זוכר מי גרם לשרשרת הטרגדיות באזור.מי גרם למלחמת המגן של 67

      ישראלי זקן, 13/09/08 22:30

      מלחמת ששת הימים - זה שאת תוצאותיה, וסליחה על שניצחנו ושרדנו -- אתם קוראים ''כיבוש''. מי שרצו להשמידנו, החל מ- 1947, דרך הניסיון להשמיד אותנו ב-67 וגם קודם לא חדלו ממעשי טרור ורצח נגד יהודים - איבדו כל זכות בארץ הזאת, שהיא ארץ אבותינו. אנו הרי הסכמנו על תוכנית חלוקת הארץ. הם הגיבו במעשי טבח ורצח..
      מדוע עד 67 לא הקימו לעצמם מדינה פלשתינאית?
      נזכור שכהמשך להסכם אוסלו ולהצעות לתת להם הרבה מאוד מאוד למדינה - הם הגיבו באינתיפאדה רצחנית, ללא הבחנה בין ילד לחייל. יש לי הרבה אמפתיה למוסלמים בבוסניה, אך לא אף טיפה לערביי ארץ ישראל. ועדיין יש להם אפשרות: א. לחיות אתנו בשלום וברווחה, כמו שהיה לפני האינתיפאדה (לא היו מחסומים, הסתובבו ועבדו בישראל ללא הגבלה) ב. יש להם עוד 22 מדינות בשטח כמעט כמו של כל אירופה.

    • להזכירכם: הטרור הערבי והניסיונות להשמדת ישראל היו לפני שנולד הכיבוש המ

      Muli, 13/09/08 22:44

      והוא יימשך גם אחרי שיסתיים בידי ממשלתנו קצרת הראות. עד שלא ישובו לתחומי ישראל ה''פליטים'' - תוצאת הניסיון להשמידנו ב-48 ועד שלא נבטל את חוק השבות ואת העצמאות היהודים בשטח בין הירדן לים התיכון. אנחנו בעיניהם כובשים גם בתל אביב. כך מחנכים את ילדיהם בטלוויזיה הערבית.
      מצטער, לא אנחנו בחרנו את דרך המלחמה, הם בחרו, החל מ-47 ואם השאלה היא אם אנחנו נחיה כאן או הם (בלעדינו), תוכל לנחש במה אני בוחר.

  • 56.

    ככה הם מבינים (ל''ת)

    דוד לא מתנחל, 13/09/08 20:55

  • 55.

    צפון

    רובי, 13/09/08 20:54

    מלא שקרים - הרי הכל היה בשבת - שברו חלונות???
    ירו לאוויר????

  • 54.

    אם היו דוקרים את הילד שלי בן ה10

    שמאלנים לעזה, 13/09/08 20:52

    הייתי עושה דיר -יאסין נוסף.
    איפה השמאלנים של פעם ששלחו את הצבא לפעולות תגמול.

    • השמאלנים של פעם זה הימין של היום והשמאל של היום זה האודי אדיב של פעם.. (ל''ת)

      פעם הייתה פה מדינה, 13/09/08 21:12

  • 53.

    אז מה בדיוק הבעיה של הפלשתינים? הם מצפים שאחרי חדירה

    מיקי, 13/09/08 20:49

    לישוב יהודי ונסיון לשפד ילד בן 9 נשתוק להם?
    הם התרגלו שאחרי הפיגוע בישיבת הרב ו-2 פיגועי טרקטורים והלינץ' בשפרעם הממשלה לא עושה להם כ ל ו ם !
    כשאין ממשלה בישראל - אנחנו חייבים לקחת את החוק לידיים !

    • שמעתי שמצבו של הילד מצויין. והרי הערבים אלופים בדקירות הכיצד פספסו? (ל''ת)

      הייתכן שהילד סתם שיחק עם סכין בשבת?, 13/09/08 21:30

  • 52.

    הם לא חיפשו נקמה - רק חיפשו את המפגע!!

    המסביר, 13/09/08 20:47

    לדעתי לא חיפשו מספיק!!

  • 51.

    אם אין אני לי מי לי - קידוש ה' (ל''ת)

    יקיר, מרכז, 13/09/08 20:45

  • 50.

    היום הם עושים את זה לערבים. מחר לכל מי שלא חושב כמוהם

    releaseBrian, 13/09/08 20:44

    אם הדברים נכונים, צריך לעצור את כולם ולשלוח כל אחד מהם לכלא ל-10 שנים. בושה וחרפה התגובות פה - נהיינו מדינה פאשיסטית לכל דבר ועניין (כפי שניבא ישעיהו ליבוביץ'). אל תצהלו כל כך - גם אנשי ימין, על ''הכבוד'' שהם מחזירים לנו כלשונכם. כל האלימות הזאת תופנה בעתיד כלפי כל אחד ואחד מכם.

    • אם תבוא לפנות התנחלות בגב ההר-התגובות יהיו חמורות פי 1000 (ל''ת)

      אין לי בעיה עם דעותיך.אך שמור אותן לעצמך., 13/09/08 21:14

    • חביבי

      ?, 13/09/08 21:40

      עם אנשים כמך היינו נמצאים באוגנדה!

  • 49.

    דם יהדי אינו הפקר - לא סיסמא ריקה מתוכן (תודה לתושבי יצהר) (ל''ת)

    אופיר, 13/09/08 20:44

  • 48.

    פיקוח נפש דוחה שבת (ל''ת)

    רבי, 13/09/08 20:42

  • 47.

    אולמרט החזיר את המדינה לימי הפרעות

    ניר המחמיר, 13/09/08 20:41

    חלוצים מגינים על עצמם בעצמם.וצהל מתנהג כמו הצבא הבריטי

  • 46.

    מי אשם

    ישראלה, 13/09/08 20:39

    לפי הכותרת אפשר לחשוב שהמעשים נעשו סתם כך נגד ערבים תמימים. למה לא לכתב בכותרת:ילד בן 9 נדקר ע''י ערבי ורק בתוך הכתבה לספר את כל השאר

  • 45.

    בהעדר שלטון חזק ''כל איש הישר בעיניו יעשה'' ולהגן על חיינו מוכרחים ..... (ל''ת)

    מגדל תאנה, 13/09/08 20:39

  • 44.

    ככה צריך.בעוטף עזה דמנו הופקר ללא תגובה.

    אורטל, 13/09/08 20:29

    סוף סוף מתנהגים כמו שצריך לנהוג.ילד נפצע ונשרף בית ע''י מחבל .הערבים צרכים לדעת שתהיה תגובה. אם היו מגיבים על כל פעילות חבלנית לא היו תקריות כאלה.לכן צריך להרוס בתי מחבלים.כבוד לחברה מיצהר.

    • צודק ב 100 % רק חבל שהתיקשורת שלנו נבובה ועויינת (ל''ת)

      יהודי אמיתי, 13/09/08 21:05

  • 43.

    אם הפלשתינאים היו נתקלים כתגובה לטרור שלהם בתגובות זעם

    צבועים בצלם אלקים, 13/09/08 20:27

    אזרחי כאלה - היום החיים ביהודה ושומרון וגם באיזור עזה, היו יותר שקטים ואיכותיים.
    הבעיה שנותנים לצבא לעשות את שלו, הצבא מצידו פוחד מ''בצלם'', ''אמנסטי'', ''שלום עכשיו'', ''אהוד ברק'' וכו' ולא עושה כלום
    למניעת הטרור המאורגן והיחידאי, אז התושבים קמים על נפשם והמצלמות של ''בצלם'', ''שלום עכשיו'', ''רוני דניאל'' וכו' - מצלמות בכיוון אחד. מעניין מה היה אומר ''אהרון ברנע'' אם היה מדובר במחבל חיזבאללה שחצה את הגדר ודקר ילד במושב על גדר הגבול הצפוני, היו התזמורות התקשורתיות מנגנות אחרת - הצביעות בהתגלמותה.

  • 42.

    בכתבה הזאת מעוותת!! אני הייתי שם!!!!!!@@@@@@@@@@@

    אבי- קצין בדרגת סגן, 13/09/08 20:27

    כאחד שבקושי עצם עיניו בין משמרת למשמרת בישוב יצהר אני חייב להגיד ויסלחו לי מפקדי על העדות.
    הישוב יצהר ממוקם על הר. בכל רגע נתון הפלסטינים מתצפתים עלינו, בוחנים אותנו, בודקים עירנות.100 מתושבי עצירה אל קבאלייה אף תקפו תושב ישראלי שירד לטבול במקווה טבעי בשטח סטרילי.
    התושבים הישראלים מקבלים זריקות אבנים, נסיונות חדירה, מכות, ואפילו נסיונות חטיפה מצד הפלסטינים. באחד הפעמים הפלסטינים חטפו ערבי ישראלי בטעות ונאלצו לשחררו כשגילו שאינו קלף מיקוח.
    תושבי יצהר זוכים להתנכלות מצד שכניהם וכל חטאם הוא בהגנה עצמית!!! מדובר באנשים חביבים שביקרו את העמדות שלנו באמצע הלילה וחילקו לנו קפה ועוגה!!!

    אמנם יש קומץ של 10 בני נוער שנוטים להיות קלי דעת, אך גם הם פועלים מהגנה עצמית.
    הצבא כבר החרים להם את נשקם.
    התקשורת נוטה לשנוא את התושבים ונרתמת לעזור לפלסטינים ה''מסכנים''...
    הפלסטינים באיזור הם תומכי טרור שמדי פעם יוצאים משם מחבלים. הכפרים מזוהים עם החמאס.
    בראייתי תושבי יצהר עושים עבודה טובה בעומדם מול התוקפנות האכזרית הפלסטינים ושומרים על היישוב שקם ע''י נח''ל- לא יש''ע ולא שום גורם ימני קיצוני.

    בכל פעם שמתבצע פינוי או הרס בית עקב בנייה'' לא חוקית'' הלב שלי נקרע. העימותים בין כוחות הפינוי לבין התושבים שוברים אותי. אלה ואלה האחים שלי ואני כועס על הממשלה הזאת שמציבה אותי כאחד שלא משנה איזה צד הוא יבחר- הוא נלחם באחיו.

    אל תשפטו את היישוב לפי שמועות או כתבות. אתם עושים עוול לתושבים שרובם פועלים בשיתוף פעולה עם המשטרה ויודעים לבכות בשקט כשצריך.
    אני מאחל בכל ליבי לתושבים שימשיכו ליישב את האדמה ויבנו עוד בתים ויתרחבו (במקומות שאפשר כמובן)וכמובן עם כמה שפחות חיכוכים עם האוכלוסייה הערבית שאני באמת מאמין שחלקם רוצים לחיות ביחסי שכנות טובה.

    אני מבקש מכל מי שקורא את התגובה שלי שיחשוב רגע ויעשה שלום עם אחיו- אחר כך עם אויביו.

    בתקווה לימים טובים יותר.

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כולם לקרוא דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אני!!!!!, 13/09/08 21:01

    • צודק לחלוטין!! (ל''ת)

      דמו, 13/09/08 21:03

    • ואפילו אני האמנתי להם שיצהר נגד צה''ל. משקרים. התפכחתי.. (ל''ת)

      אנחנו בעד יצהר. התקשורת המושחתת מעוותת, 13/09/08 21:04

    • תודה. חייבים לקרוא! (ל''ת)

      דני, 13/09/08 21:41

    • לבי ניקרע כשאני קורא את התגובות

      א.ק., 13/09/08 22:49

      מה איבדו אנשי יצהר שם? הערבים הם אובינו, אך רק צה''ל לבדו ילחם את מלחמות ישראל. לא פרחחי יצהר. צריך לצאת מהשטחים, אולי זה לא מתאים לכמה חמומי מוח ישראלים שמתים להלחם כי משעמם להם ואולי בא להם לקסח מישהו בשביל הכיף, אבל הפנוי הוא בנפשינו. אני לא רוצה לא ערבים, לא מתנחלים, לא חמומי מוח.

      • צודק שצה''ל צריך להילחם את מלחמות ישראל

        פנדה, 14/09/08 14:47

        אבל אם הוא מסרב לעשות זאת, או לא יכול בגלל שיש לנו רו''מ מושחת שכובל את ידיו ? אז צריכים ללכת כצאן לטבח ? ולמה צריך לצאת מהשטחים ? כי אמרו לך את זה כמה פעמים וזה נתקע לך בראש ?

    • nice ? cake ? coffi? (ל''ת)

      shoki ha shakran, 14/09/08 13:17

  • 41.

    המתנחלים: היחידים ששומרים על תל אביב באמת. הם החלוצים האמיתיים

    נמאס משלטון מושחת, 13/09/08 20:25

    של פרקליטות-תקשורת-משטרה שמאלנים

  • 40.

    מה עשו לערבי שניסה לרצוח את הילד? (ל''ת)

    אליהו, 13/09/08 20:25

  • 39.

    יש לנו כבוד לתושבי יצהר ככה גם אנחנו הינו מתנהגים (ל''ת)

    מוחמד, 13/09/08 20:21

  • 38.

    זעקת הקוזאק הנגזל - תחטפו קצת חזרה, מה קרה?! (ל''ת)

    חזי, 13/09/08 20:21

  • 37.

    רק על המשוגעים האלה אפשר לסמוך שלא ירצחו אותנו -צה''ל לא שווה כלום

    ההבלגה רק תחסל את היהודים, 13/09/08 20:19

    תראו כמה תגובות תמיכה יש בפעילות הזו? הגיעו מים עד נפש. ה''הבלגה''השאלנית רק תזרוק אותנו לים וכל הבראנג'ה הזו תברח לחו''ל ותשאיר את העם להרצח על ידי הערבים.

    אז הוכיחו לשמאלנים שלא !!! אם מתנחלים משוגעים כאלה יש סיכוי שנשאר בחיים. בשביל זה הקמנו מדינה????

  • 36.

    לקחו יוזמה וכל הכבוד להם! (ל''ת)

    ר''גנית, 13/09/08 20:14

  • 35.

    כל הכבוד ! קצת גאווה יהודית סוף סוף (ל''ת)

    מתיתיהו, 13/09/08 20:10

  • 34.

    די ! נשבר מכל הגזענות והשנאה די די די

    נרי, 13/09/08 20:08

    כמה אפשר מוסלמים, כמה אפשר יהודים ???
    די מאסתם כבר עם האלימות שלכם תחזרו הביתה תתחילו לחיות כמו בני אדם. תנו לחיות בשקט !

    • שכחת איך הארוע התחיל? (ל''ת)

      טיפש,מי לא נותן לחיות בשקט?, 13/09/08 22:30

    • זו לא גזענות, זו מצווה דתית של האיסלאם להשמיד את הכופרים

      פנדה, 14/09/08 14:51

      חבל שאנשים חושבים שמדובר כאן בשנאה - מדובר כאן במוסלמים שבס''כ מקיימים את תורתם שמבקשת מהם לצאת ולהילחם בכופרים שוב ושוב. קצת חומר לקריאה - www.thereligionofpeace.com

  • 33.

    יפה מאוד! עדיין יש אנשים עם אומץ במדינה הזאת !! (ל''ת)

    כל הכבוד, 13/09/08 20:06

  • 32.

    אנו פונים לצה''ל- אל תתערבו! כשם שלא התערבתם עד

    דנה, 13/09/08 19:59

    עכשיו בכל ההתפרעויות וארועי הטרור של הפלסטינאים נגד המתיישביםץ

  • 31.

    גאווה יהודית, אני מרגשת לראות שסופסוף דם יהודי

    אלה, 13/09/08 19:57

    אינו הפקר

  • 30.

    ''ההתפרעות נמשכה 3 שעות''. אף אחד לא נפצע. איש לא נהרג.שום לינץ' לא בוצע

    נ., 13/09/08 19:56

    וזאת אחרי תקיפת ילד בן 9 ע''י גיבור פלשתיני, והצתת בית. קצת פרופורציה רבותי. ''פוגרום'', בטוח לא היה כאן.

  • 29.

    כל הכבוד למתנחלים

    משה, 13/09/08 19:54

    החזרתם קצת כבוד לעם ישראל בעידן חשוך זה.

    • חיות אדם עם כיפה על הראש (ל''ת)

      שוקי, 13/09/08 21:16

      • שוקי זה לא הכלב של אורנה בנאי ??? (ל''ת)

        כלב נובח אינו נושך..., 13/09/08 22:53

      • צודק בהחלט, ברמאדן כלל המוסלמים לובשים כיפה (טאקיה) על הראש

        שקאקי, 13/09/08 23:04

        יפה אמרת: חיות אדם עם כיפה על הראש

  • 28.

    למען יראו ויראו. מה שהמדינה לא מצליחה לעשות שנים (ל''ת)

    דוד, 13/09/08 19:52

  • 27.

    אם זה היה בן השלי שנדקר, הייתי עושה אותו הדבר בדיוק (ל''ת)

    זה מה שקורה שאין מי שמגן, 13/09/08 19:52

  • 26.

    כנראה שהם לא רוצים להיות שדרות 2.

    ירושלמי, 13/09/08 19:51

    תאשימו אותם כמה שתרצו, אבל לפחות יחשבו פעמיים לפני שידקרו להם עוד ילד.

    • לא ידעתי שהבעיה של שדרות היא דקירות (ל''ת)

      מה הקשר?, 13/09/08 20:02

      • אתה יודע בכלל מה הבעיה של שדרות? חוצפן. (ל''ת)

        אבשלום, שדרותי לשעבר, 13/09/08 20:19

      • מה הקשר?

        משה ברי, 13/09/08 20:20

        שתושבי שדרות פרייארים. מטווחים אותם שנים ושום כלום. אין תגובה, סומכים בטיפשותם על צה''ל שידיו כבולות בידי הממשלה.

        והנה בניגוד לתשובי שדרות קם לו היהודי החדש, לא עוד היהודי הגלותי שסובל וחוטף בשקט, אלא זה שנוקם כמו גבר. כמו יהודי חופשי.

        כל הכבוד לתושבי יצהר. רגשתם אותנו.

      • הבעיה של שדרות

        אלה, 13/09/08 20:31

        שיש אפס התנגדות

      • זה התחיל בזריקת אבנים ופיצוץ אוטובוסים (ל''ת)

        ניר המחמיר, 13/09/08 20:44

      • ברשת התגובות של המחבלים.

        תבינו שה 0 ''מה הקשר?'' עובד, 13/09/08 21:07

        הם מממשים שם את כל כשרון המניפולציות והשקרנות מלידה שלהם.

  • 25.

    זו הדרך להחזיר קצת את ההרתעה של ישראל.....

    אוריאל, 13/09/08 19:50

    אם היו עושים את זה יותר, המצב בארץ היה הרבה יותר טוב.

  • 24.

    לא טוב להם?יש להם עוד 22 מדינות (ל''ת)

    בירכה, 13/09/08 19:50

  • 23.

    למה מטשטשים פני המתנחל המתפרע? (ל''ת)

    אחת, 13/09/08 19:49

    • כי זה צילום ''ארכיון'' ואין קשר בין שני המקרים

      מעניין באמת למה.., 13/09/08 20:37

      התמונה נועדה לגרום לך לשנוא את המתנחלים ולאהוד את הפלסטינים.
      העיתונות בארץ למדה מדר שטירמר לעשות דמוניזציה ליהודים

    • בגלל שאין תמונה של הערבי שניסה לשחוט ילד בן 9 שלנו. (ל''ת)

      מיקי, 13/09/08 20:51

    • אם הייתה לנו ''אחת'' פחות פחות חמור היה מצבינו כי לנו יש רק מדיה ''א-ח-ת'' (ל''ת)

      מישה, 13/09/08 21:10

    • כי זה תמונה מאירוע אחר...

      אלי, 13/09/08 22:07

      נסיון האחזות בארץ. שיטות של מעריב לערבב נושאים...

  • 22.

    אוי מסכנים! שנרחם עליהם קצת? (ל''ת)

    לינצ'ים חמולתיים זו ההתמחות שלהם מקידמת דנא., 13/09/08 19:48

  • 21.

    היכן המשטרה? היכן צה''ל?

    אחד מהעם, 13/09/08 19:43

    אגב, זה לא חילול שבת?
    יש להעמיד את המתנחבלים התוקפים לדין ועד אז לעצור עד תום ההליכים,
    אותו היחס כמו לפלסטינאים

    • זה פיקוח נפש ופיקוח נפש דוחה שבת כנס

      כנס, 13/09/08 20:03

      כתוב שאם גויים באים לתקוף מותר לצאת אליהם ולא לחכות למוצ''ש.
      יוצאים אליהם אפילו אם הם באים על עסקי קש ותבן.
      תלמד קצת.שוטה.

    • אחמד אנשים כמוך שלא מתגיסים ולא ותורמים

      ניר המחמיר, 13/09/08 20:50

      לא יכולים להביעה ביקורת

    • אתה מתכוון לאותה ''תגובה'' שלנו אחרי הפיגוע במרכז הרב,

      מיקי, 13/09/08 20:55

      או 2 פיגועי הטרקטורים, או הלינץ' בשפרעם?
      כשהממשלה אימפוטנטית והאנרכיסטים היהודונים מאמנים חבורות מיליציה מוסלמיות כדי לתקוף חיילים - הגיע הזמן שניקח את החוק לידיים!
      להתנהג עם ערבים על פי זכויות אדם, שמעולם לא היו להם בינם לבין עצמם בשום מדינה מוסלמית, זה כמו לנסות לאלף עקרבים.

  • 20.

    כל הכבוד!!!

    אני, 13/09/08 19:39

    אם את שימון לא מעניין שדוקרים ילד יהודי חייבים לעשות משהו.

  • 19.

    כמעט לרצוח ילד בן 9 זה בסדר

    בנאדם, 13/09/08 19:38

    אבל להרתיע ע''י הפגנת כח זה כבר אסור, למה?

    כי - דם של יהודים במדינת ישראל הוא הפקר

  • 18.

    זאת הדרך

    זאת הדרך, 13/09/08 19:38

    זאת הדרך

  • 17.

    חזרה לי קצת גאווה יהודית.סופסוף התעוררתם. (ל''ת)

    תמיכה מתוך הקו, 13/09/08 19:35

  • 16.

    אם אני לי מי לי !?

    מני ממודיעין, 13/09/08 19:32

    כשצה''ל והמדינה סוגרים עיניים ולא עושים סדר בבלאגן אז האנשים עצמם יעשו סדרואם המנהיגים שלנו כולל אנשי צבא בכירים אומרים שאי אפשר לתת 100 אחוז ביטחון אז שיתפטרו וייתנו למי שכן יכול

  • 15.

    = תגובה ראויה - כל הכבוד למתנחלים !!! = (ל''ת)

    תל אביבי, 13/09/08 19:31

  • 14.

    בושה וחרפה. יהודים עלובים. (ל''ת)

    דוד, 13/09/08 19:29

    • אינני מאחל לך אבל, מה היית עושה אם היו דוקרים את הילד שלך?? (ל''ת)

      בנאדם, 13/09/08 19:40

    • חשבת אולי לערב את השם? (ל''ת)

      יהודי, 13/09/08 19:40

    • מחבל שמאלני (ל''ת)

      ענת, 13/09/08 20:08

  • 13.

    דם יהודי אינו הפקר !!!! (ל''ת)

    קומוניסט, 13/09/08 19:28

  • 12.

    מתערבים שאחרי היום כבר לא ידקר אף ילד יהודי בהתנחלות?

    גיא, 13/09/08 19:28

    שימו לב - לא היה צורך לשלוח לשם את כל הצבא, בלי חיסולים ממוקדים ובלי בג''צ או בצלם. התושבים דאגו לעצמם בלי לחשוש, פעולת תגמול ראויה ואפקטיבית אחת - שתמנע עוד מעשי פרעות רבים.

  • 11.

    כל הכבוד למתנחלים

    רונן, 13/09/08 19:23

    הלוואי שייעשה ככה לכל כפר פלסטיני שממנו ייצאו מחבלים, ויותר גרוע.
    קדימה לטבח!!!

  • 10.

    נראה לי שלא כדאי לכם להתעסק עם הבחורים מיצהר

    דני, 13/09/08 19:21

    הם לא חננות כמו הצבא והממשלה שלנו.
    תבואו לדקור ילדים בתל אביב וירושלים כי הממשלה שלנו שמה עלינו ז...

  • 9.

    למה היה שקט לפני אוסלו? כי ככה עשו על כל פיפס

    אזרח, 13/09/08 19:20

    לא צריך שלום - צריך בטחון. אם המדינה לא מגינה על האזרחים - על האזרחים להתאחד למיליציות

  • 8.

    למעריב

    מישהו, 13/09/08 19:18

    זה מגעיל שאתם עיתון במדינה יהודית וכל הזמן מוציאים את הערבים מסכנים וחסרי אונים
    לפני זה היה אירוע דקירה של ילד בן 9 שנדקר 4 פעמים ע''י ערבי

  • 7.

    טוב מאוד, עין תחת עין שן תחת שן. עם ישראל בראש מורם (ל''ת)

    שמוצניק., 13/09/08 19:17

  • 6.

    מה היו עושים הערבים במדינות ערב ליהודים אם יהודי היה רוצח איזה ערבי???

    Avi Ecuador, 13/09/08 19:16

    כן, הם עשו זאת גם בלי שעשו להם כלום.
    שילכו לעזאזל ויקבלו מצידי כולם 72 בתולות, רשעים בני רשעים צבועים חיות אדם.

    • היו נכנסים לכפר היהודי ועוצרים האשם! תשאל איך חיו הלא מוסלימים תחת

      אחמד הנצרתי, 13/09/08 22:04

      שלטון האיסלאם תשאל עד כמה היו בטוחים !!בשבילינו ה72 בתולות ואתה מה תקבל חוץ מגיהנום ! עוד תראה!!

      • סליחה מה קרה בעלילות דמשק??? שרצחו בנו היהודים כדי לאסלם אותנו? (ל''ת)

        לא הבנתי, 14/09/08 09:31

  • 5.

    והערבים הצדיקים לא אשמים בכלום? אפילו לא בחינוך הרע שנתנו לילד שלהם? (ל''ת)

    תם, 13/09/08 19:16

  • 4.

    צודקים. (ל''ת)

    מישהו מאי שם, 13/09/08 19:16

  • 3.

    טוב מאוד! לכל פגיעה ביהודי צריך להיות תג מחיר גבוה !

    איתן, 13/09/08 19:16

    למה?


    כי זו הארץ שלנו.
    בסופו של דבר כוחות הכיבוש יסולקו מכאן.

  • 2.

    ממש פוגרום-כמה נרצחו?? (ל''ת)

    יוסף, 13/09/08 19:15

  • 1.

    לא ''דקירתו'' של הילד, אלא נסיון הרצח שכשל. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 13/09/08 19:06