• 125.

    It is about time!

    Drorit, 15/09/08 20:57

    Good job for the mitnachalim! protect yourself

  • 124.

    אין לך תקנה,אתה דפוק על הראש. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 15/09/08 05:05

  • 123.

    וניסיון לשחוט ילד יהודי בסכין זה לא עליית מדרגה,זה מעשה יום-יום

    שרית, 14/09/08 13:04

    צריך לבדוק מה הSMALL עשה בכפר לפני הפיגוע ומה חלקו בעידוד הפשע

  • 122.

    למה רק פצעו? כהגנה עצמית יש לכם זכות גם להרוג!!! ארורים השמאלנים האנטי

    ג'ינג'י = ת''א, 14/09/08 12:51

    האנטישמיים והמפיונר שהם אלה שמדרבנים ומתסיסים את החלאות נגד היהודים!!!

    • אין יותר גרוע מהשמאל .אנטישמים ארורים מהשוג הגרוע היותר .גרינג היה גאה

      קובי, 15/09/08 17:58

      בהם .יודו נאצים.

  • 121.

    אבו מאזן ואולמרט .עסוקים בענייני נדלן .בימקום להיתעסק בענייני בטחון (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 14/09/08 11:15

  • 120.

    אפליה לאומית

    אחמד מקלקיליה, 14/09/08 11:08

    מדוע רואים את המתנחבלים בתמונה עומדים על רגליהם וידיהם חופשיות,,אם אלה היו פלסטינים ערבים ,הם היו באמבולנסים וידיהם אזוקות !!!

    • אתם עם של רוצחים .

      אשר, 15/09/08 18:05

      אני חי בגולה ופלסטיני כמוך ערבי נכנס לעסק שלי . קנה מוצר נתתי לא מתנה תיק . אבל זה לא הספיק הוא טען שהסתכלתי על אישתו המכוערת שהיה לה מטפחת על הראש .התחיל ויכוח בינינו אבל אני לא שמאלני פחדן .הוא קילל את ישראל הבן ביעל קיללתי אותו חזרה אבל לא את גזעו הנחות ערפד על שני רגלים .הוא קילל את אימי עליה השלום ואז קללתי את אימו שהפליצה אותו .אין דבר שפוגע יותר בערבי שיהודי לא פוחד מימינו .אומנם הוא הפך לי שולחן .עמדתי ממולו הוא המשיך לקלל וגם אני המשכתי לקלל .אבל הוא רעד מפחד הנבלה .לקוחות נוצרים שהיו בחנות החמיאו לי על סבלנותי מול החלאה .

  • 119.

    בעיתון פירסמתם גם שהילד קילל אותו(את הדוקר)

    דודי, 14/09/08 10:22

    דבר המופרך מעצם עיקרו. זאת כדי לתת לגיטימיות למעשיו של המחבל (??!!!) ולהשחיר את פני המתנחלים. בושו לכם בעלי האג'נדה מעצבי דעת הקהל המעוותים המציאות כבולשוביוקם.

  • 118.

    שימו לב לכותרות

    העם נגד תשקורת עויינת, 14/09/08 10:14

    חשד: ילד נדקר בידי פלסטיני
    ''מסע נקמה ביצהר''

    הערבים חפיםמפשע עד שהוכח אחרת, ואילו נפגעי הפוגרום האמיתיים מורשעים מיידית ע''י התשקורת,

  • 117.

    גאים בלוחמים האמיצים! (ל''ת)

    ממלכת יהודה, 14/09/08 09:40

  • 116.

    גאים בלוחמים האמיצים! (ל''ת)

    ממלכת יהודה, 14/09/08 09:38

  • 115.

    אני קוראת את הכותרת חושבת שהמתנחלים האלו פסיכים חולים. נכנסת לכתבה ומה

    גאנימה, 14/09/08 08:57

    מתברר לי?! שהם עושים שירות צבאי אמיתי. אז אולי הם לא מאורגנים והם נכנסים מתוך קריזה לתוך ישוב ערבי ויורים סתם, בלי תוכנית צבאית מדוייקת אבל פאק! פלסטינאי נכנס ודוקר ילד בן 9! יש יותר חמור מזה? לדקור ילד??? בטח שהם יכנסו וירו בהם. הרי הצבא לא יגן עליהם! והינה, עובדה!

    • וואלה צודקת (ל''ת)

      בתאל, 22/09/08 23:35

  • 114.

    בגדה הקמתם את התנחלוסטאן !!! (ל''ת)

    אין להם אלוהים, 14/09/08 08:51

  • 113.

    הסוף להפקרות - לוקחים אחריות משתחררים מצה''ל המסורס.

    עוז שלום, 14/09/08 08:17

    ''זרועות הביטחון''כך קוראים להם על שם פועלם בעבר הרחוק טרם ימי אוסלו המופקרים.
    זה למעלה מעשור שצה''ל נמנע מקיום מטרותיו ואינו מספק ביטחון ראוי לתושבים.

    מי שלא ייקח אחריות על חייו יפקיר -יפקיר את בטחון ילדיו.

  • 112.

    ל -103

    מאמחן ביהודות, 14/09/08 06:36

    אלהים לא נמצא במקום שבו יהודים מתנהגים כמו גויים

    • הגויים הם השמאלנים המתחקים אחרי אירופה ה''נאורה''

      חתולה בשוק, 14/09/08 10:28

      שם אפשר להפציץ להתפוצץ ולהרוג ובתמורה אירופה תטען שיש להתחשב במרצחים (הם עניים או שהם מוסלמים ואין להפ שכל )מה אין לכם לב?? ''כולה'' דקר ילד בן 9ורק פצע אותו אפילו דם לא ראינו

      שמאלנים לעזה!!!

  • 111.

    עין תחת עין

    אלמוני, 14/09/08 05:49

    לפחות מישהו עושה משהו.
    החיות (הפלסטינאים) דקרו ילד בן 9
    והממשלה שותקת!!!

  • 110.

    מה זה ''המאחז חשוף להתקפת פלסטינים''?!

    Avi Ecuador, 13/09/08 23:39

    העמלקיים מזמן חשופים למחיקת סדום עמלק ועדיין קיימים ומקבלים רוח גבית ותמיכה מאידיוטים בעם-הארץ ובשלטון?!
    את סדום מחקו ביום אחד למה את העמלקיים שעושים דברים גרועים ממעשי סדום אי אפשר ואסור למחוק?!
    אז לא יום אחד, מקסימום שבועיים ושלום על ישראל.
    אם תרצו אין זו אגדה!

    • קרוב לודאי שגם אתה שיך למשפחת העבדים וחושב שאי פעם תמלוך (ל''ת)

      Vox Avi, 13/09/08 23:49

      • אתה טועה, אני רוצה בסך הכל שגם לדבילים כמוך יאפשרו לחיות (ל''ת)

        Avi Ecuador, 14/09/08 03:44

      • בטח שאני שייך למשפחת העבדים

        Avi Ecuador, 14/09/08 03:50

        הרי נאמר, עבדים היינו לפרעה במצריים.
        ורשע מה הוא אומר?
        קרא הגדה של פסח!!!

        • חחח יפה (ל''ת)

          פנדה, 14/09/08 12:04

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 14/09/08 00:01

      לאבי גם כשאלוהים מחק את סדום הוא טרח להוציא משם את החפים מפשע.
      אתה בדבריך אלו כאילו מכליל וחוטא בזה.
      אז תרשה לי להוסיף הערה זו לתיקון על דבריך למען הסר ספק.
      -אין עוד מלבדו.

      • כמובן שיש לתת אולטימטום לכולם לצאת, כולל לחפים מפשע. (ל''ת)

        Avi Ecuador, 14/09/08 03:43

      • אלוהים הוציא מסדום חיות חפות מפשע? אפילו לא כלבים...

        Avi Ecuador, 14/09/08 03:45

        מצידי דכולם יצאו

  • 109.

    שמרתי שם לא מזמן - עדות!

    אבי - קצין בדרגת סגן, 13/09/08 23:35

    כאחד שבקושי עצם עיניו בין משמרת למשמרת בישוב יצהר אני חייב להגיד ויסלחו לי מפקדי על העדות.
    הישוב יצהר ממוקם על הר. בכל רגע נתון הפלסטינים מתצפתים עלינו, בוחנים אותנו, בודקים עירנות.100 מתושבי עצירה אל קבאלייה אף תקפו תושב ישראלי שירד לטבול במקווה טבעי בשטח סטרילי.
    התושבים הישראלים מקבלים זריקות אבנים, נסיונות חדירה, מכות, ואפילו נסיונות חטיפה מצד הפלסטינים. באחד הפעמים הפלסטינים חטפו ערבי ישראלי בטעות ונאלצו לשחררו כשגילו שאינו קלף מיקוח.
    תושבי יצהר זוכים להתנכלות מצד שכניהם וכל חטאם הוא בהגנה עצמית!!! מדובר באנשים חביבים שביקרו את העמדות שלנו באמצע הלילה וחילקו לנו קפה ועוגה!!!

    אמנם יש קומץ של 10 בני נוער שנוטים להיות קלי דעת, אך גם הם פועלים מהגנה עצמית.
    הצבא כבר החרים להם את נשקם.
    התקשורת נוטה לשנוא את התושבים ונרתמת לעזור לפלסטינים ה''מסכנים''...
    הפלסטינים באיזור הם תומכי טרור שמדי פעם יוצאים משם מחבלים. הכפרים מזוהים עם החמאס.
    בראייתי תושבי יצהר עושים עבודה טובה בעומדם מול ה

    • חבל שלא מבליטים קולות שפויים כמו של הקצין הזה (ל''ת)

      רועי, 14/09/08 10:06

  • 108.

    המתנחלים: החלוצים היחידים שמגנים על תל אביב (ל''ת)

    במקום המשתמטים, 13/09/08 23:14

  • 107.

    מתנחלי יצהר האלימים

    חייל מילואים, 13/09/08 23:13

    גורמים לי להתבייש בעמי ובמדינתי

    • האלימים האלה ימנעו את הרצח הבא

      זה מבייש אותך? יהודון., 14/09/08 00:19

      הגיע הזמן שנפסיק להושיט את הלחי השניה ונחשוב שאם ''נתנהג יפה'' יאהבו אותנו. הם רוצים אותנו מתים, ולא פה. (המשורר הלאומי- דרויש) אז תתבייש לך.

    • ואם היה נכנס פלסטינאי ודוקר לך את הילד?

      גאנימה, 14/09/08 09:02

      היתה נשאר יפה נפש, ולא מגן על עצמך ועל משפחתך?

  • 106.

    תקשורת שמאלאנית

    מילואמניק גאה, 13/09/08 23:03

    אתם אפילו לא מזכירים למה הכל התחיל...

    לא אכפת לכם שדקרו ילד בן 9..

    הוא מתנחל, אפשר להרוג אותו הא?

  • 105.

    להקים צבא יהודי במקוםצצבא ההקמה של פלסטין שנותן לאוייב רובים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר - עת לפעול, 13/09/08 22:45

  • 104.

    זה מה שקורא כשצה''ל עוזב ת'משימה אזרחים לוקחים חוק לידים

    דוב, 13/09/08 21:53

    היגיע הזמן שצה''ל תבין ותפעול, אחרת זה יחזור על עצמו
    אין זה סוד שהמדינה החחליטה לעזוב המתנחלים בשטח

    • מנסים להציג אותם כמטרד

      Avi Ecuador, 13/09/08 22:18

      דוחפים אותם לפינה ומביאים אותם למצב של חוסר אונים בכדי שבהמשך יוכלו לפגוע בהם גם, להראות ולהסביר את הצורך בניקוי אתני ליהודים.
      דרך אגב, גם הנאצים להבדיל השתמשו בשיטה של הצגת יהודים כמטרד.
      התלבטי האם לכתוב מטרד במירכאות ועדיין אני מתלבט ושואל את עצמי אם כתבתי נכון.

      • כדור הארץ

        מוטי קליפורניה, 13/09/08 23:51

        דבריך אמת !!!
        אם כי לא ברור לי למה בחרת להתמקד בתגובת המתנחלים.(נושא לא רלונטי ובבחינת פרץ זעם רגעי)
        יש להתמקד בצורך להוסיף כוח אדם למשטרה
        ולהגביר נוכחות ופעילות סיכול של השב''כ
        כנגד הטרור תוך שיתוף פעולה מצד האוכלוסיה הערבית לעקור תופעות אלו באיבן ולפני התפרצותן,עירנות מצד האוכלוסיה הערבית להתארגנויות טרור בזמן ומניעה בזמן תחסוך דם רב וסבל מיותר.
        -אין עוד מלבדו.

        • עזוב שטויות מוטי, שום כוח למשטרה, העמלקיים אם הם חפצי חיים

          Avi Ecuador, 14/09/08 04:01

          חייבים לשמור שלא יפגעו ביהודים והם מעודדים תומכים מחמשים ומעריצים ומפצים אותם על רצח יהודים.
          אם הם לא יכולים לשמור על השרצים שלהם לעשות להם כמו חוסיין, בלי חשבון, להם אין רחמים על יהודים ואם היה באפשרותם היו מוחים את שמך ואת זכרך וגם ''הצדיקים'' שבהם לא היו יוצאים להגן עליך.
          יימח שמם וזכרם של רשעים בני עמלק עמלקיים ואתה מוטי שאני רואה בך ידיד בדוק תורת ישראל ואת מצוות עמלק, שתזכה למצוות, עמלק זו אחת המצוות החשובות בתונך, הם לא פלסטינים, הם עמלקיים שמזנבים ביהודים באותה שיטה שזנבו בישראל במדבר והם באו מאותו מדבר.
          נמאס מהם ומהשמאלנים שהמציאו אותם, ''עם'', חחח, תרבות של מפלצות אדם שמחי ותאבי דם ומבט של רצח בעיניים.
          משה רבינו רצה לחנך דור עבדים ולקח לו 40 שנה ולקבור דור במדבר, תחשוב אם לחיות יש משה רבנו שיחנך אותם אולי.
          אולי ישימו להם את פרס אולמרט ועוד אידיוטים לרוב שיש אצלנו שיהיו משה רבינו שלהם, כן, אחד עם המנטליות שלהם ירצחו אותו לאחר יום אחד בשלטון, אולי יושיבו אותו עם יגאל עמיר.

  • 103.

    טיפשים. שם המקום הוא ''שלהבת יה'', ולא ''שלהבת ים'' (ל''ת)

    מתנחל, 13/09/08 21:38

  • 102.

    כל האמת על הפיגוע ביצהר

    יצהר, 13/09/08 21:30

    השכונה שלהבת אליה חדר מחבל היא שכונה מאושרת מהישוב יצהר.
    אף אחד לא חי שם בתת תנאים.
    היום בבוקר חדר מחבל ימ''ש לישוב שרף בית על כל תכולתו. המחבל ניסה לחדור לעוד בית אך האנשים שבו מנעו ממנו ילד כבן 9 שבא להזעיק את בעל הבית לכבות את השרפה נדקר בגבו 7-9 פעמים ונזרק לתהום של 4 מטר המחבל הצליח לברוח למרות שכל הארוע היה במרחק של 50 מטר מתצפית של צה''ל...

    • בושה לצה''ל

      שלום, 13/09/08 21:57

      אולי אם המתנחלים ימשיכו להתגונן במו נפשם צה''ל תחזור להיות אפקטיבית

      איך אומרים בבזנס אין יותר טוב מתחרות לתעל את המשק

  • 101.

    GOOD JOB ZAHAL CONTIUE THE ONLY WAY (ל''ת)

    WE LOVE YOU, 13/09/08 19:24

  • 100.

    המשך לתגובה 98

    Avi Ecuador, 13/09/08 19:05

    ראשי העמלקיים לא רק שלא לוקחים אחריות על רצח יהודים ושמאלנים הם גם תומכים מחמשים ומתגאים בהם.
    גם ישראל יכולה לעשות זאת לגבי המתנחלים, יכו אותם ואני מבטיח לכם שיפסיקו הפיגועים, אותו דבר לגבי שדרות ואשדוד, לתת לתושבים יד חופשית ותמיכה...
    המערב?
    שיסבירו להם שיגלו אותה הבנה שהם מגלים לעמלק ושאנו לא לוקחים אחריות ואפילו לא מצדיקים כשלטון.

    • אם לא שמעת, אין יותר ירי על שדרות. חבל שאי אפשר לרקוד על הדם בשדרות

      Avi Ecuador, 13/09/08 21:36

      חבל שאין באפשרותך לרקוד יותר על הדם.
      אגב בתל אביב נהרגו בפיגועים עשרות מונים מאשר בשדרות. אבל את תל אביב החילונית אתה ושכמותך אוהבים לשנוא...
      מזל שיש גדר הפרדה שמונעת פיגועים, למרות התנגדותך והתנגדות שכמותך לגדר...

      • יוסוף עוד פעם התחלת לצוף? לא הורדתי מספיק מים עליך?!

        Avi Ecuador, 13/09/08 22:10

        המתחזה השפל

      • למתחזה שפל

        Avi Ecuador, 13/09/08 22:13

        העניין עם שדרות זמני

  • 99.

    מאחר ולמתנחלים אין יכולת לחזק את הצדק, הם מצדיקים את הכח. (ל''ת)

    Vox Ami, 13/09/08 18:42

  • 98.

    ישראל צריכה וחייבת להכריז בשלב ראשון

    Avi Ecuador, 13/09/08 18:23

    שהיא מאפשרת למתנחלים יד חופשית כנגד אויביהם ולא תתעסק בחפש או להגביל אותם בתגובה כל עוד שיש פיגועים ורצח ביהודים ואין מלחמה של העמלקיים בשרצים הפעילים שבתוכם.
    בזה היא גם יוצאת ידי חובתה כלפי הגויים כאשר היא נוקטת בשיטה שמקובלת על המערב לגבי העמלקיים שרוצחים יהודים ולא לוקחים אחריות.

  • 97.

    עבד כי ימלוך: עבדים היתם במצרים ועבדים נשארתם בהתנחלויות

    Wox Ami, 13/09/08 18:15

    הצעד הבא למלא את גביעכם בדם .בושה לכל המזדהים עם חלאה זאת

    • שוטה שמקרקר (ל''ת)

      Avi Ecuador, 13/09/08 23:15

    • טוב, הרי אנחנו עושים עם זה מצות בפסח, נכון ? (ל''ת)

      פנדה, 14/09/08 12:07

  • 96.

    הקם להורגך השכם להורגו

    סמדר, 13/09/08 17:37

    כל הכבוד! רק את דרך הכוח הם מבינים.

  • 95.

    סוף כל סוף מישהו נלחם פה

    רועי, 13/09/08 17:11

    במדינת הסמרטוט מזמן שכחו איך נלחמים.

    הערבים עושים לנו בית ספר, כולל לצה''ל המהולל לריק.

    הגיע הזמן שמישהו יתחיל להילחם פה. מדינת זבל שמרותקת לכוכב נולד ולאח הגדול.

    זה נעים לזרום עם שינאת מתנחלים שהתקשורת דואגת לטפח, אבל לצערכם הם הצבא שלנו,

    בזמן שבמרכז מגדלים דור אלים ומטומטם, יש כמה קילומטרים מכאן מליוני ערבים שמאוד רוצים לערוף את הראש הליברלי שלכם.

  • 94.

    האיכותי של העם היהודי הולך ונעלם !

    משה, 13/09/08 16:52

    את מעשיהם של תושבי יצהר אין אפשרות לשפוט בשום קנה מידה, הם הפעילו את מנגנון ההגנה הבסיסי ביותר - הנקמה !
    שימוש ציני ומיידי בכל חוקי הדת ובעלי החיים, חילול השבת, חיי אדם אינם בעלי ערך, היצר החייתי והראשוני של נקמה ללא אבחנה. כל אלה הם העקרון וההבנה המנחים את אנשי הישובים הבזים ושוללים באופן שיטתי את חוקי האדם והמדינה.
    אני מסכים שהגורם לפעולה זו הוא פעולה נפשעת ואלימה מצידם של התושבים הערבים הגרים בשכנות.
    אבל זו בדיוק התוצאה של שכנות כזו שאין לה שום פתרון, ואין היום פתרון.
    הפכנו להיות כמו שכננו, ובכך איבדנו את היתרון.
    האיכויות החברתיות והאנושיות של החברה היהודית הולכות ונעלמות במאבק זה.
    ואיני יודע לשפוט מה נכון ומה לא, אני רק מרגיש שלטווח ארוך אנחנו מפסידים !!!!

    • הנקמה זו אחת השיטות שעובדת אצל אויביך והיא שיטה שהם מבינים

      Avi Ecuador, 13/09/08 17:41

      אתה לא נספר אצלם כבן אדם כך שתוכל לישון בשקט וכאידיוט תמשיך לברבר ולהיות מנותק מהמציאות שאתה חי כשיום אחד יפוצצו את הבועה שבה אתה חי באשליות ובמחשבה שאתה רציונלי.
      אפשר לקרוא לך אידיוט מדופלם ואל תנסה להיות לנו שופט, יש לנו מספיק את שונאי ישראל שרוצים לשפוט להרוג ולהעלים קודם כל אידיוטים כמוך.
      כן, ותברר איך חוסיין בספטמבר השחור פתר בצורה הרבה יותר זולה לכולם את הבעיה שם, פשוט עלה עם טנקים על הכפרים שלהם ועל יושביהם... הרבה פחות קרבנות מאשר השמאל מביא לשני הצדדים בחשבון סופי שהיום זה עדיין לא הקץ אפילו לא לשוטים שמאלנים.

    • עם ישראל איבד את הכושר הטבעי והבסיסי למצמץ בעיניים כשיש סכנה לעיין

      Avi Ecuador, 13/09/08 18:15

      איבדו את הרפלקסים הטבעיים.

    • מה אתה היית עושה למי ששרף את ביתך וניסה לרצוח את בנך? (ל''ת)

      ע, 15/09/08 18:08

  • 93.

    כל הכבוד!! רק כוח מבינים הערבים בגלל זה אין להם דמוקרטיות

    שי, 13/09/08 16:47

    כי כל מנהיג ערבי יודע שרק בכח יוכל לשלוט בערבים!!!!

  • 92.

    לפנות את המתנחלים מיידית לתוך הארץ

    ניקו לוי, 13/09/08 16:34

    הפשיסטים המטורפים האלה יביאו עלינו את החורבן

    • איפה זה ''הארץ''. אתה בור ועם-הארץ!

      דני, 13/09/08 18:01

      לו אמרת ''לתוך שטחי המדינה'' מילא! אבל ''הארץ''? יהודה ושומרון הם לב לבה של ארץ ישראל ההיסטורית וערש הודלתו של העם היהודי. אפילו שמו ''יהודי'' נגזר מאותו חבל ארץ. קרא בתנ''ך או בכל ספר היסטוריה איפה חיו אבותיך. זה שאנשים כמוך מוכנים לוותר על לב מולדתם זה כבר סיפור אחר.

      • תוספת, כתב אבי שוסטר

        Avi Ecuador, 13/09/08 23:07

        ''...ובנושא הכיבוש:
        יהודה, שומרון וחבל עזה הם שטחים שניתנו לעם היהודי בדיוק באותה ועידה שנתנה לשכנים שלנו, את הריבונות על השטחים שיש להם היום: ועידת סן-רמו של חבר הלאומים, ב-1920.
        היות ועמנו לא היה אז מסוגל לקבל לידיו מדינה, היא נמסרה כפיקדון לידי האנגלים (המנדט הבריטי). בסעיף 6 של אותה החלטה (מ-24/04/1920), הטילו על האנגלים החובה לעודד וליישם התיישבות יהודית בכל שטח המנדט. מיותר לציין ששטח המנדט כלל גם את ישע. גם בעבר הירדן היו היהודים יכולים להתיישב אך, לפי סעיף 25, מותר היה לאנגלים לדחות את ההתיישבות שם למועד יותר מאוחר.
        בשנת 1945, כאשר נוסד ארגון האומות המאוחדות – אום - (שהחליף את חבר הלאומים), הוחלט שכל ההחלטות שנתקבלו קודם לכן לגבי המנדטים למיניהם, יישארו על כנן. (ראה סעיף 80 בפרק 12 של אמנת האום, Charter of the United Nations שגם אותו אפשר למצוא בכל מנוע חיפוש באינטרנט). אי לכך, ההחלטה של חבר הלאומים אשר קבעה שעל האנגלים לעודד וליישם התיישבות יהודית בכל שטח המנדט, נשארה על כנה על פי החלטת האום.
        להווה ידוע, שהחלטות האום ומועצת הביטחון בכלל זה, מבוססות או על הפרק ה-6 של אמנת האום (המדבר על פתרונות של סכסוכים בין מדינות, בדרך של מומ ובדרכי שלום) או על הפרק ה-7 (המדבר על הפעלת כוח לפתרון סכסוכים). כל ההחלטות המבוססות על הפרק ה-6, הן בבחינת המלצות בלבד. מאידך, ההחלטות המבוססות על הפרק ה-7, (כגון ההחלטה שחייבה את עירק לצאת מכווית), מאפשרות למועצת הביטחון להפעיל כוח כדי ליישם את ההחלטה. מאז נוסד האום, ב-1945, כל ההחלטות בנושא ישראל-ערב, התבססו על הפרק ה-6, (כולל ההחלטה על החלוקה וההחלטות האחרות - כגון 242 ו-338). לכן, כל ההחלטות הנוגעות לסכסוך הישראלי-ערבי הן המלצות בלבד ואינן מחייבות אף צד!

        בן גוריון כידוע, הסכים להחלטת החלוקה. אילו הסכימו לכך גם הערבים, כי אז אפשר היה לומר שהחלטת ועידת סן רמו מתבטלת מאליה. ברם, לא רק שהערבים לא הסכימו לכך אלא שאפילו תקפו אותנו: 7 מדינות ערביות תקפו אותנו (תוך כדי הפרה בוטה של החלטות האום). בגמר המלחמה ההיא (מלחמת תשח), הערבים כבשו את שטחי ישע שהיו מיועדים לעם היהודי על פי החלטה בינלאומית. לכן, אם אפשר להאשים מישהו ולקרוא לו כובש – זה דווקא הערבים ולא אותנו. הירדנים כבשו את יוש והמצרים כבשו את עזה. במלחמת ששת הימים לא כבשנו אדמות הערבים אלא החזרנו לעצמנו את השטחים שהיו שייכים לנו מלכתחילה על פי דין ועל פי החלטה בינלאומית.
        אי לכך, ההחלטה של ועידת סן רמו מ-1920 ואשר קבלה משנה תוקף באמנת האומות המאוחדות בעת הקמת הארגון הזה ב-1945, היא ההחלטה המחייבת היחידה - Enforceable decision.
        היות בוועידת סן רמו, החליטו גם על מתן ריבונות למדינות אחרות כגון, מצרים, לבנון, סוריה ועירק ועל מסגרת הגבולות שלהן, אם מישהו יטען שיש לשנות את החלטת ועידת סן רמו לגבי גבולות ישראל, זכותנו לדרוש דיון מחודש גם על גבולות של כל המדינות שמסביבנו, על פי העיקרון שכל הגבולות נקבעו באותה ועידה. הדדיות זה המינימום שאנו יכולים לדרוש...''

    • הם פשיסטיים ? הם חיים בארצם, אתה הוא הכובש האכזר !

      פנדה, 14/09/08 13:03

      בהיעדר זיקה לחבל הארץ הזה, מה אתה אם לא כובש אכזר ואינטרסנט ?

  • 91.

    בעיני גללאון דם היהודים תושבי יש'ע הוא הפקר

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 13/09/08 16:30

    כי רק כאשר הערבים נפגעים היא מתחילה לילל.
    ילד יהודי נדקר,מדי יום פלסטינים רוגמים מכוניות ואוטובוסים וגללאון שותקת.הבוי לנו שפלסטיני יחטוף סריטה בבוהן הרגל כי אז גללאון מזדעקת ולשונה עובד שעות נוספות.

  • 90.

    .MAARIV IS A PALASTINIAN PAPER. PREJUDCE REAL JEWS HATERS

    meir ben-yehuda, 13/09/08 16:28

    THEY SAY PALASTINIAN STABD A BOY NINE YEARS OLD...THEN THEY SAY CHOLIGANS START SHOTING IN ARABS VILIEGE....SEE THE PALASTINIAN ARE PEOPLE ..THE JEWS ARE CHOLIGANS...I KNOW YOU WILL NOT PRINT THAT ..BUT ONCE YOU READ THAT YOU KNOW THAT WE KNOW.
    AND YOU WILL KNOW WHY REAL JEWS ARE HOPPING FOR ANOTHER HITLER THAT WILL COME AND FINISH WITH YOU...
    YOU KNOW THAT HITLER WAS ONE OF YOU

  • 89.

    לכל פלצני השמאל הסרחתם לנו תמדינה תמדינה כבר המתיישבים הגנו על עצמם נק

    אייל, 13/09/08 16:22

    ודה צהל חסר מעש ואם הם לא יעשו איש לא יעשה

  • 88.

    58 מצבך לא משהו

    רן, 13/09/08 16:17

    אם תה מסוגל לקרא ללומדי תורה, שומרי מצוות ומלח הארץ בכינויים כמו תת אדם, בו ברגע שכל רצונם הוא לנקום על פציעתו ונסיון הרצח של אותו ילד אומלל, בעוד אתה מתעלם מעצם הבעיה- אותו תת אדם שביצע את המעשה ודקר ילד בן 9, ניתן להסיק: א. או שאתה ערבי ב. או שאתה ביחסים עם ערבי ג. שתי התשובות נכונות

  • 87.

    בפעם הבאה צריך להרוג אותם ולא ליפצוע (ל''ת)

    www, 13/09/08 16:09

  • 86.

    לכן חובה להצביע לשאול מופז, ולא לציפי השמאלנית (ל''ת)

    טנקיסט מיל., 13/09/08 16:05

    • עזוב, שניהם ריקבון של עם באותה צורה

      Avi Ecuador, 13/09/08 17:07

      שניהם שהידים בשלטון היום שמאבדים את עם-הארץ לדעת

  • 85.

    יש לי פיתרון כנסו כנסו

    רן, 13/09/08 16:05

    אפשר לגלות את משפחת אברג'ל או את משפחת אבוטבול לכפר הערביעסירה אל קבליה- ואז- כשיבואו לחסל אותם מהכנופיות היריבות, בטוח יהיו נפגעים חפים מפשע בקרב האוכלוסיה.. ובא לציון גואל!

  • 84.

    כל הכבוד למתנחלים, יצאו להגן על ארצם וכבודם, כמו השוטרים בעכו,,, (ל''ת)

    בצלאל, 13/09/08 16:04

  • 83.

    רבותי זה רק בגלל שבג''צ בצד הערבי והם מרגישים שמותר להם לדקור ילד (ל''ת)

    אליפז התימני הכועס, 13/09/08 16:03

  • 82.

    אין כזה דבר ''מתנחלים''! רק יהודים! (ל''ת)

    לסלק את הכיבוש הערבי!!!!!, 13/09/08 16:00

  • 81.

    ''חיילי מילואים: המאחז חשוף להתקפות פלסטינים''

    Avi Ecuador, 13/09/08 15:59

    מה זה חשופים?!
    יהודים חיים בארצות הברית, באירופה ''במדינות ערב'', אז צריכים לפגוע בהם?, אז צה''ל צריך לשמור עליהם? מזמן היינו צריכים להבהיר לזדים שלא על צבא הכנה לפלסטין לבנות את סדום-עמלק ולא לשמור על יהודים שחיים עמלקיים מסביבם, שהאחריות לשמירת חייהם של יהודים ושמאלנים מוטלת עליהם ואם הם לא יכולים וממשיכים לעודד את השרצים הפעילים שלהם ישראל פשוט תהפוך אותם לארכאולוגיה שלא מפריעה ולא רוצחת יהודים ושתאפשר ללמוד על רשעים ועמלקיים בדורות הבאים ליהודים ושמאלנים.

  • 80.

    ''שגרירי השלום שלנו בשטחים'' (ל''ת)

    מוי, 13/09/08 15:50

  • 79.

    That's the only way...

    david, 13/09/08 15:49

    Well Done Itsar, arabs understand only violence

  • 78.

    Koll Hckavod! May everybody learn from them! (ל''ת)

    R, 13/09/08 15:45

  • 77.

    Koll Hckavod! May everybody learn from them! (ל''ת)

    R, 13/09/08 15:45

  • 76.

    אם ישראל חפצת חיים עליה להכניע את מרד המתנחלים ביד ברזל!!! (ל''ת)

    משה, 13/09/08 15:43

  • 75.

    בוואלה כבר מדווחים על אסון ממש פרגרום (ל''ת)

    זהבה ושלושת הכאפיות, 13/09/08 15:37

  • 74.

    לקרוע למחבלים את הצורה !! יהודים & ערבים!! (ל''ת)

    גדעון, 13/09/08 15:35

    • כשתבין שכל עמלק הוא מחבל בקיומה של ישראל

      Avi Ecuador, 13/09/08 17:03

      תוכל לקרועה להם את הצורה ולא תמצא אפילו יהודי אחד שהוא ''מחבל''.

  • 73.

    the arabs guns are ok

    david, 13/09/08 15:34

    only israeli guns are bad, arab guns are ok? eizo memshala , af paam lo ilmedu!

  • 72.

    עם לא תרסנו את המיתנחלים אנחנו נפציץ (ל''ת)

    נסראללה, 13/09/08 15:33

  • 71.

    במקום שישתמשו השמאלנים והיהודים בצבא הכנה לפלסטין (צה''ל)

    Avi Ecuador, 13/09/08 15:26

    לעשות את ניקוי עמלק שמזנב ביהודים ושמאלנים מאלצים מתנחלים מסכנים להתעסק בקקה ולעשות כלום או אפס ועוד להסתבך עם אידיוטים שמאלנים בהמשך.
    כל עם אחר נורמלי ששמאל אידיוט מדופלם לא שולט עליו מזמן היה פותר את בעיית סדום, ''סליחה'', עמלק בשטחים ובקו הירוק.
    כן, שיגידו לעמלקיים שהם יחפשו אתת המתנחלים ''הבעייתיים'' כמו שהם ''מחפשים'' את השרצים שלהם שמזנבים ביהודים.
    לא מזמן אבו עלה נפגש עם הרוצח סמיר קונטאר שישראל שחררה ללבנון והוא זכה לכבוד גדול, כן, “בסך הכל רצח ילדים יהודים”.
    ישראל צריכה פשוט לעצום עיין בנושא התגובה של המתנחלים ולומר שכל עוד שהעמלקיים לא מטפלים בבעיית הרצח ביהודים והגישה החיתית, סליחה, מפלצתית שלהם, אנו לא נטפל בבעיות של תגובת יהודים.
    כן, אצל הבדואים קיימת עד היום שיטת נקמת הדם ולצערנו השמאל מביא עם לחזור לתרבות פרימיטיבית שיש איתה תוצאות חיוביות כאשר מדובר בתרבות השטן הפרימיטיבית שישראל נאלצת לחיות בתוכה איתה ומסביבה.
    כל הבעיה העמלקית בשטחים ובקו הירוק זו בעיה של שבועיים ואפשר להתעסק בארכאולוגיה, ישראל לא רוצה לפתור את הבעיה שלה, היא רוצה לבנות את סדום-עמלק. ההסבר לפתרון?
    העמלקיים הסבירו מסבירים ויסבירו עד ששמאל-יהודה (ישראל) יבינו או יושמדו או ייעלמו כמו עורבה פרח.

  • 70.

    לכל השמאלנים שמצדיקים את המוסלמים, מדובר בנקמת דם, של יהודים. לא רע הא (ל''ת)

    אבי, 13/09/08 15:23

  • 69.

    רבותי. ככה הקמנו את המדינה במאות מעשי נקם

    נאור, 13/09/08 15:10

    עובדה כי ערביי ארץ ישראל נימלטו מהמדינה שבדרך, כי פחדו ממעשי הנקם של היהודים, ואכם היהודים ביצעו בערבים מאות מעשי נקם.
    ככה משיגים גם הרתעה וגם מי שלא רוצה להשאר לידנו מקבל איתות שיעבור למקום אחר.

  • 68.

    מלח הארץ

    חלוני ציוני, 13/09/08 15:06

    הם,כן הם...
    ה''מתנחלים'' היושבים ב''מאחזים לא חוקיים'' הם אלה שבאמת לא נכנעים לתקשורת הכ''כ לא ציונית שלנו,או להנהגה הכ''כ לא יהודית[אם נכונה בכלל ההגדרה-הנהגה].
    הם אלה שבאמת,אבל באמת עומדים איתנים מול האויב ולא נסים כמו עכברים!
    ולשאלה המפגרת,ובטח שמאלנית:''מותר לירות בשבת?'' אז ככה:פיקוח נפש דוחה שבת,ואפילו ספק פיקוח נפש!וומקרה זה ודאי לפחות ספק!!!
    ערבים החוצה!

  • 67.

    לוחמי חירות ישראל 2008

    אלון, 13/09/08 14:54

    כל הכבוד
    ביד חזקה ובזרוע נטויה

  • 66.

    מחבלים ????????..

    בועז, 13/09/08 14:53

    לא קשה לתפוס את אילו שירו על תושבים פלסתינים , למעשה יותר קל מלמצוא את המחבל הפלסתיני.
    את המחבלים האילו יש להעניש , ולא משנה אים הם יהודים או מוסלמים
    מחבל או מתנחבל , הם כולם עוכרים בביטחון המדינה.

  • 65.

    כל הכבוד!

    יוסי, 13/09/08 14:52

    חבל שבהנהגת המדינה לא נמצאים אנשים עם אומץ והגיון כאלה.

  • 64.

    מפקדי הצבא מברברים ולא עושים מאומה למניעת אלימות המתנחבלים

    היכן צבא העם? - התנדף!, 13/09/08 14:52

    תגובת המתנחלים האלימה היתה צפויה, אך הצבא לא מנע אותה, וזה אומר דרשני.
    האם צה''ל הפך כבר לצבא פשיסטי שמעודד כיבוש?

    רוב העם מוכן לפנות את המתנחלים תמורת שלום, והצבא? האם הוא עוד צבא העם?

  • 63.

    הגיע הזמן שתושבי שדרות יפגיזו את עזה, שהחברים של גלעד שליט יחטפו

    פלשתינים, ושכל הקרובים של קורבנות השלום ינקמו, 13/09/08 14:52

    צה''ל הוא מריונטה של חבורת אפסים שבשבילם ישראל היא רק נדל''ן וקופה לעשות ממנה ביזנס. צה''ל הוא קרש קפיצה לפוליטיקה של גנרלים שמנים וטפשים ואינטרסנטים. מה שהעם לא יעשה בעצמו אף אחד לא יעשה בשבילנו.
    כל הכבוד למתנחלים אלה האנשים הכי טובים שיש לנו.
    ואני לא דתיה ולא מתנחלת אבל מפרגנת.
    מכל גבעה שנפנה יפגיזו אותנו, ואני מתכוונת לתושבי המרכז, לב תל אביב שגם אני נמנית עליהם.
    אני מקווה שידפיסו את התגובה שלי ולא יצנזרו אותה.
    ודרך אגב: עונש ראוי על כל פיגועי האוטובוסים היה לא לתת לערבים לנסוע יותר ברכב מתודלק. שירכבו על חמורים, כמו שהיו רוכבים לפני הכיבוש הציוני שהביא להם קידמה.

    • צודק ב1000% !!!!!!! (ל''ת)

      דני, 13/09/08 16:23

  • 62.

    כל עוד ברק שר בטחון אין בטחון

    רוני, 13/09/08 14:51

    כמובן שיקחו את החוק לידיים כשברק לא עושה כלום כלום כלום תזרוק אותו כברמר אולמרט

  • 61.

    מתיישבים יקרים! חיזרו לישראל או שתאכלו חרא לבד!

    אני לא אגן עליכם!, 13/09/08 14:46

    לכו להתיישב בנגב, או ב''שיך מוניס'' - רק לא על הפלסטינים!

    • כנס

      ד, 13/09/08 16:19

      מה תגיד לתושבי שדרות שיעברו לאשקלון? ואחר כך לאשדוד? ואחר כך לתל אביב ויתפסו את החנייה המסריחה של התחת האשכנזי שלך.

    • נתיישב בכל חלקי א''י , אם יש במקרה פלתינאים שם

      שייקה, 13/09/08 16:24

      נעשה מה שעשינו ב-67 , או מה שעשינו ב-48 אין יותר טוב מזה

    • הבעיה שיש הרבה חרות כמוך שמפריעים להם להגן על עצמם

      Avi Ecuador, 13/09/08 23:00

      ואיפה זה בדיוק ישרפלסטין ( ישראל), אולי בעכו, יפו, הגליל, המשולש?

    • יוסוף ממתי אתה מגן על יהודים?! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 13/09/08 23:01

    • אבל אתה מצפה מהם להגן עלייך

      ., 15/09/08 18:07

      (לדוגמה במלחמת לבנון השניה).

  • 60.

    הביטוי מתנחלים לא רלוונטי

    htr, 13/09/08 14:45

    המתנחלים היחידים הם הערבים ביפו/חיפה/ב''ש/לוד/רמלה ועוד מאחזים בלתי חוקיים של ערבים במדינת היהודים.

  • 59.

    תגובה בסגנון שמאלני - מה ערבים ציפו מתושבי יצהר בתגובה לדקירת ילד? (ל''ת)

    אלכס, 13/09/08 14:42

  • 58.

    אלוהים מרשה לפתוח באש בשבת?!

    אדיש, 13/09/08 14:35

    ואני חשבתי שזה אסור מה שמוביל אותי למסקנה המתנחלים הם תת אדם.
    ... מדוע חיילי המילואים התלוננו ?!
    אם המקום לא מאובטח אז שיעיפו משם את המאחז
    את העובדה שהילדים חיים בתת תנאים לא צריך להפתיע אף אחד.
    בסופו של דבר מדובר בתת אדם.

    • תרגע שמאלני, ''אללה'' מרשה לרצוח יהודים ושמאלנים כל יום

      Avi Ecuador, 13/09/08 15:47

      רק חבל שלאדיש טיפש כמוך לא מפשר 72 בתולות

    • במלחמת מצווה הכל מותר-או שאתה מעדיף להיות סבון באירופה (ל''ת)

      ליאור, 13/09/08 15:48

    • אדיוט-נראה לך שכל המתנחלים הם דתיים ?! (ל''ת)

      בור ועם הארץ, 13/09/08 15:57

    • מה קרה לך, זה פיקוח נפש! מותר! (ל''ת)

      גם אדיש, 13/09/08 16:01

    • התשובה היא כן. ואתה המסתתר מאחורי ''אדיש'' הוא התת אדם. (ל''ת)

      רחלה מאשדוד, 13/09/08 16:14

  • 57.

    רק כח הערבים מבינים

    אא, 13/09/08 14:33

    אם הצבא היה נוהג כמו המתנחלים
    ומגיב מיד בכל פגיעה בנו
    הערבים היו חושבים פעמים לפני שהיו
    מנסים לפגוע
    כל הכבוד למתנחילים הארץ הזאת שייכת
    רק לעם ישראל
    יש לערבים אלפי קמ''ר פנויים בכל העולם
    עדיף שילכו כמה שיותר מהר

  • 56.

    ''עין תחת עין'' - רק את שפת הנקמה הערבים מבינים (ל''ת)

    כמו שצריך !!, 13/09/08 14:12

  • 55.

    כתושב אשקלון אני יודע מה זה שצהל לא מגן עליך !

    צהל חלש, 13/09/08 14:10

    20 טילים ביום פצועים והרוגים וצהל לא מתפקד גם נגד החמאס בעזה ..מקסימום מבצע קוסמטי קטן ועלוב שלא מזיז כלום לחמאס .
    צהל לצערי כבר לא מסוגל להגן על אזרחי ישראל היהודים .כול אזרח בארץ צריך ליראות זאת בחומרה כי שיצתרכו מחר להגן עליו הוא ימצא באותה בעיה !

    • היום מפריעים לצבא הכנה לפלסטין לעשות ניקוי אתני ליהודים

      Avi Ecuador, 13/09/08 15:30

      ''נס''.

    • כתושב גטו ציון השמאל הזדוני מביא לזה שאתה אפילו לא תצטרך לחכות לרכבות (ל''ת)

      Avi Ecuador, 13/09/08 15:33

  • 54.

    המחבל שדקר הוא מפ''תח ? איפה צהל היה שניפגעו יהודים ?

    טרור נגד טרור, 13/09/08 14:07

    ולמה אין תמונה שלהילד שנידקר ?

  • 53.

    כאן לא פולין - כאן ארץ ישראל- מצדיע לנוקמים (ל''ת)

    אביב, 13/09/08 14:06

  • 52.

    אני מתל אביב מוכן לבוא להתנדב אצלכם ביצהר ,רק

    אלעד, 13/09/08 14:05

    מקווה שלא צריך להיות דתי.

    • גם אני

      חלוני ציוני, 13/09/08 16:02

      רוצה ומוכן להתנדב לעזרה לעמי!

    • מספיק שתכבד דת (ל''ת)

      כן, 13/09/08 16:18

  • 51.

    ילד יהודי בן 9 שנדקר לא עורר את לב השמאלנים אבל על ארבעה פלסטינים

    יותם, 13/09/08 14:04

    הלב השמאלני נקרע
    שלום עכשיו יוצאים בכותרות ענק
    זהבה גלאון ביילין וידידנו חבר הכנסת אחמד טיבי זועקים גווועלד.

    יהודים להתעורר
    חובה עלינו למחוק את החרפה השמאלנית מהמפה הפוליטית.

    השמאלנים כרתו גט כריתות מכל שביב של זהות יהודית ציונית, ובפועל הם עברו למחנה האויב הפלסטיני שלא אמר נואש מלחסל את המדינה שלה פיללנו אלפיים שנות גלות .

  • 50.

    חוק הפעולה והתגובה

    אדם הגיוני, 13/09/08 14:03

    החוק עובד בטבע ובין אנשים חוץ ממקרה אחד: היהודים. אנחנו נותנים פרס לאלה שפוגעים בנו ועונש לאלה שמסייעים לנו. המתנחלים ההזויים כביכול הם היחידים שפועלים באופן שפוי והגיוני.

  • 49.

    ''פרובוקציות'' של המתנחלים ?!? אמיר, השתגעת?!

    עידן, 13/09/08 14:00

    פגעו בילד מיצהר ואין דרך טובה יותר מאשר נקמה מיידית היוצרת הרתעה.

    זו פרובוקציה?!

    מי שחי בישובי עוטף עזה הוא ''פרובוקטור''?

    יהודי שרוצה לחיות בארץ ישראל בלי פחד של טרור הוא פרובוקטור?!

  • 48.

    שהצבא יטפל באנרכיסטים!!!!!

    דרור, 13/09/08 13:59

    ויעזוב המתיישבים!

  • 47.

    יש יהודים ויש סמולנים מוסלמים

    אנטוני הופקינס, 13/09/08 13:58

    והיה מחנינו טהור

  • 46.

    ואני

    Nani, 13/09/08 13:57

    חשבתי שאסור לפתוח באש בשבת...אבל כנראה שמדובר בפלשתינאים אז העניין דוחה שבת..כי אמונה ובטחון קודמים לכל...חחחח

  • 45.

    החמאסניקים צודקים: יש מתנחלים יש בלאגן. נראה אתכם משתוללים בעזה (ל''ת)

    חמאס מנצח, 13/09/08 13:51

  • 44.

    כשלצה''ל לא אכפת והמשטרה מפחדת להיכנס לשם

    @, 13/09/08 13:49

    זה מה שקורה.
    כל הכבוד למתנחלים!

    • טעות למישטרה כן איכפת והפורעים יטופלו (ל''ת)

      סמוך, 13/09/08 15:25

    • אתה טועה!

      Avi Ecuador, 13/09/08 16:20

      לשמאל אכפת לפגוע ביהודים שהיום קוראים להם שם מתנחלים, הם יחפשו ויפגעו בהם.

  • 43.

    מחזקים את ידי המתיישבים ביו''ש (ל''ת)

    חולות חלוצה, 13/09/08 13:47

  • 42.

    אורן אולי תשלח תגובה נוספת אבל הפעם בשם בדוי

    תושב הדרום, 13/09/08 13:46

    מי זה ההזוי הזה לא מוטב להתייחס קודם כל לדקירת הילד.

  • 41.

    תתבישו לכם כנסו

    ישראל, 13/09/08 13:46

    עם ערבי היה בא לדקור תילד שלכם הייתם יושבים בשקט?
    אני לא ואני גר במרכז בחולון ואני מצדיע למיתנחלים על האומץ להיתמודד איתם אנחנו פה חיים בכיף בשקט לכו תחיו במקומם בשטחים נראה אותכם גיבורים רק במחשב אתם גיבורים בושה פשוט אני כבר לא יודע למה המדינה שלנו נהפכה שככה יהודי מדבר על יהודי על תשכחו שעם אין לנו תמדינה הזאת ניהיה כמו כלבים זרוקים במדינות בכל העולםםם
    ישר כח לכם מיתנחלים
    רק אתם עוד שומרים על הזהות יהודית ציונית

    • מלמד קודם עברית

      אזרח ימני שפוי, 13/09/08 16:04

      תלמד קודם לדבר נכון בשפה של המדינה שלך. ואחרי כן, תלמד לכתוב בלי שגיאות. לא צריך להיות חכם ולדעת מאיזה מוצא אתה

  • 40.

    ילד יהודי נדקר

    ימני, 13/09/08 13:45

    מי אלה אנשי השמאל המגוחכים, שכבר הספיקו לשכוח שנדקר ילד יהודי ע''י מחבל פלסטיני.

  • 39.

    כל הכבוד למתישבים , בוז לתשקורת השמאלנית שדם ילדי המתישבים הפקר בעניה. (ל''ת)

    גדי, 13/09/08 13:44

  • 38.

    הבא להרגך השכם להרגו

    אברהם, 13/09/08 13:42

    פסוק פשוט המבטא את מעשה המתנחלים.כל מי שעיניו בראשו יבין שיותר לא יגיעו תושבי הכפר השכן להרוג ביצהר.ועל אף שאני שמאלני בדעותי ,אני מצדיק מעשה הבא להגן על חיי התושבים היהודים בעתיד.לפנות מתנחלים חייבים בהתאם להסדרים שייקבעו בעתיד.להגן על חייהם חייבים כל הזמן.

  • 37.

    טרור ערבי

    גור אריה, 13/09/08 13:39

    יישר כח .הרי זו פעולת תגמול ראויה למען יראו ויראו .למי מכם ששכח או שלא למד היסטוריה הרי בשנות החמישים היו פעולות תגמול הן בעזה,ירדן,ובסוריה וחיילנו התקבלו בכבוד מלכים וכל העם נשא אותם על כפיים.על כן בבואכם לדבר על המתנחלים אנה השפילו מבטכם

  • 36.

    אנשים נפלאים טובים אתם המתנחלים

    עמית, 13/09/08 13:38

    כאלה שלוקחים את החוק לידיים ופוגעים בלי להסס בכל מה שעומד בדרך שלכם!
    החוק בידיים שלכם והמדינה גם ככה לתעשה לכם כלום אז למה שלא תמשיכו לעשות את זה?
    נאורים אתם אה?
    איפה השפיות אני שואל?

  • 35.

    כל הכבוד!!! אם אין אני לי מי לי!!! (ל''ת)

    דרור, 13/09/08 13:36

  • 34.

    להרוס את הכפר שממנו הגיע הערבי (ל''ת)

    שיר, 13/09/08 13:33

    • i think they should destroy

      bad song, 13/09/08 16:30

      your brain

  • 33.

    לתת לגדודי עיזא דין קסאם לנקום את הלינץ' שבצעו מתנחלים בכפר ערבי שלו

    נעמן, שפוי, 13/09/08 13:32

    אם צה''ל היה מאפשר לעשות צדק של אמת באותם מתפרעים כתומים שביצעו לינץ' באוכלוסייה כפרית חסרת-ישע ושוחרת שלום, כל הבעיו7ת היו נפתרות. יש להרשות ליחידה מובחרת ש/ל גדודי קסום להיכנס ליצהר באין מפריע ולעשות עם תושביו ההזויים של המקום צדק

    • אתה בזוי וגלותי - ארור תהיה!

      ציוני חילוני, 13/09/08 14:57

      על כל פגיעה ביהודי ייכו המחבלים הארורים - ברכות לאנשי יצהר וחבריהם על התגובה הציונית והמהירה - כולנו איתכם וכל היתר תבוסתנים .

      • לא, הוא לא!

        אלי-בבה, 13/09/08 16:23

        הוא ערבי לאומני שיודע טוב עברית. והוא ממש לא גלותי.

        • אבל הוא בגלות. בטח הגלו אותו מסוריה/ירדן/מצרים... (ל''ת)

          !, 15/09/08 18:05

    • אתה אחד מאותם ''גיבורים'' פלסטינים גדודי אל קסאם? (ל''ת)

      מיכאל ,צפון, 13/09/08 15:33

    • יוסוף V, פרובוקטור מצחין (ל''ת)

      Avi Ecuador, 13/09/08 15:36

    • או שאתה רק מרגיע אותם באמצעות ה''אגזוז'' שלך?

      מיכאל, צפון, 13/09/08 15:38

      יא טמבל, אם המתנחלים פגעו, לשיטתך, בחפים מפשע, מה עושים שותפייך המחבלים ה''נאורים'' וה''גיבורים''?
      אתה חייב אישפוז דחוף.
      אגב, אם יהיו לך גם חיים, בנוסף לתגובות המטורפות שלך בכל ידיעה באינטרנט, אולי השגעון ירפה ממך, ולו במעט.

    • תגובה ל33

      מנשה, 13/09/08 16:14

      לא רק ביצהר גם בשאר ההתנחלויות בפלסטין [תל-אביב חולון יפו והמקום שאת גרה] מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו

    • כוחות עיזדין קסאם מתמחים בלהשליך פעילים של חללי אל אקצה מבנינים גבוהים

      ארז, 13/09/08 18:11

      בזכות הניסויים הללו העולם גילה שקיים חרא שהופך ציבעו לאדום כשהוא נוגע במדרכה!!!...וזה אגב כמדומני הכי קרוב לפרס נובל למדעים שהעולם הערבי מוסלמי הגיע עד היום,באמת כל הכבוד!

      בכל מקרה,בכל מקום בעולם, התחביב האהוב ביותר על מוסלמים גיאהדיים זה להרוג מוסלמים אחרים,והגיאהדיים הפלסטיניים לא יוצאי דופן,צמאי דם קניבליסטיים כמו שאר המשפחה...לא פלא שאתה מתביש בשם המוסלמי שלך ''נעמן''

  • 32.

    כל הכבוד למתנחלים!

    חיפאי, 13/09/08 13:27

    שילמדו הערבים לקח, שפגיעה ביהודים
    תביא לפגיעה בהם.
    זה נכון וזה צודק!

    • כבוד לפושעים? - האם זה מה שלמדת בבית הספר? (ל''ת)

      צביקה, 13/09/08 14:56

      • למה פושעים ? אין חוק בשטחים האלה, רק חוקי המזה''ת שולטים שם

        פנדה, 14/09/08 13:13

        לפי חוקי המזה''ת הם עשו את המוטל עליהם. רוצה למנוע מקרים כאלה ? החל את חוק המדינה בשטחים הכבושים, פנה את תושביהם שאינם אזרחים, עשה שלום כמו שעושים במזה''ת - ותשקוט הארץ 40 שנה. כך עשינו ב-48', כך כשלנו לעשות ב-67'

  • 31.

    פוגרום יצהרי רגיל בחסות צה''ל. הצבא המסורי בעולם...חחח.... (ל''ת)

    אמת מארץ תצמח, 13/09/08 13:25

    • לכן - לסלק את יצהר, תפוח רקוב נוסף שהקריב הודות לרבני ''יש'ע''.

      אני, 13/09/08 14:58

      התפוח לא נפל רחוק מהעץ... והעץ הם הרבנים המסיתים.

  • 30.

    כל הכבוד!

    משה, 13/09/08 13:20

    הגיע הזמן לתגובות ראויות. עכשיו הפלסטינאים ידעו שעם יצהר לא מתעסקים. ובעקבותם ילכו עוד ועוד יישובים יהודיים שיגידו די לשתיקה כנגד האלימות הנאלחת.

    • תגובה ראויה היא חיסול ''יצהר''!

      הפשיזם יביא את הקץ עלינו!, 13/09/08 14:54

      המתנחבלים הורסים את הסיכוי לשלום.

      • אתה טועה, האידיוטים

        אחד, 13/09/08 23:51

        השמאל שתבין

  • 29.

    טרור מנצחים עם טרור

    Dudu, 13/09/08 13:18

    כל הכבוד למתנחל'ם, רק ככה לא יע'זו להתעסק א'תם. הלוא' והממשלה ה'תה מאמצת את הדרך הזאת, ואז בטוח לא ה'ה 'ותר טרור. אול' תלמדו משהו, שם למעלה. המן!!!

    • מאיפו לקחת את החוכמה הזאת? חשבתי שלמתחזה ליהודי יש קצת מוסר, וגם מוח..

      ממשה עד מוסה, 13/09/08 15:02

      שכנים היינו, ושכנים נהיה. ואם לא נלמד לחיות בשלום - ללא גזל וכיבוש ''על-פי התורה'' לא נחיה!

      כל פצצות הגרעין לא יצילונו משנאת העולם!

      • כשמישהו תוקף אותך עם סכין אין סיכוי שתמנע מבעדו לרצוח

        חתולה בשק, 14/09/08 10:31

        אותך כל עוד אתה מנפנף למולו בשלטים

        דביל!

  • 28.

    Chaos!

    Roger, 13/09/08 13:14

    Chaos all over the midle east !

  • 27.

    שלום עכשיו שיאבטחו את הפלשתינאים וצהל יעזוב

    דוד, 13/09/08 13:14

    מה קורה כעת הם דוקרים מתנחלים יורים

    אז מה הבעיה מי מתחיל במובן הפלשתינאים

    הפתרון אנשי שלום עכשיו יגנו על הפלשתינאים

    לא צריך שצהל יגן על המתנחלים חיסכון ענק

    לא צריך שמירה איך אומר ברק הם שם אנחנו

    כאן

  • 26.

    המתנחלים הם האויבים של ישראל (ל''ת)

    להלחם בחארות, 13/09/08 13:13

    • לכן - לסלק את יצהר, תפוח רקוב נוסף שהקריב הודות לרבני ''יש'ע''. (ל''ת)

      אני, 13/09/08 15:03

  • 25.

    חוק וקיום

    רועי, 13/09/08 13:12

    אם צהל לא יאכוף את החוק על המתנחלים אז הוא והמדינה לא רלוונטיים.
    הכיבוש הורס אתנו מבפנים.

  • 24.

    אמיר בוחבוט-למה לא רואים אותך עם נבוט

    נבטייה נבוט, 13/09/08 13:09

    להלן הסיפור האמיתי כפי שנשמע בקשר הערבית:
    ערבי עם חליל צד ,רועה צאן,מסכן,צנוע,ענב,ביישן,מאמין בקוראן ובמוחמד עבר ליד ההתנחלות וזרק סיגריה בוערת לתוך צריף שהפריע לעדר לעבור.באותו זמן מתנחל רע ואכזר אכל ארוחת בוקר עם סכין ומזלג,הריח את עשן השריפה מרוב בהלה נשמט המזלג מידו ורץ עם הסכין,הערבי המבוהל ראה סכין,התעשט ונזכר מה אבא עליו השלום אמר לו''סכין חדה נועדה לשחיטה'',משך מהמתנחל הרע את הסכין ועשה לו כמה פנסים בפנים.וההמשך ידוע היהודים הרעים תקפו אותו.מסכן

  • 23.

    עין תחת עין -שן תחת שן - ילד תחת ילד (ל''ת)

    חילוני חסר אונים, 13/09/08 13:09

    • אם כך, הרי שהפלסטינים שילמו הרבה יותר עיניים,רגליים,הרוגים ופצועים!

      אז אולי מספיק?, 13/09/08 15:05

      או שאתה מציע שהם ימשיכו במסע הנקמות, כי ''מגיע לנו''?

  • 22.

    המתנחלים גורמים להקצנה ויגרמו למלחמת אחים.----צהל חסר אונים. (ל''ת)

    יואב, 13/09/08 13:07

    • תמיד אני אשם..תמיד..נכון יואב אומלל שכמותך ?! (ל''ת)

      אלעד, 13/09/08 14:49

    • אם אתה מדבר כך אזס אתה לא אח שלי. (ל''ת)

      אריאל, 13/09/08 15:12

  • 21.

    או סוף סוף תגובה חבל שהצבא לא פועל ככה היו יכולים למונע הרבה פיגועים (ל''ת)

    ls, 13/09/08 13:04

  • 20.

    איפה היו צה''ל ושלום עכשיו כאשר דקרו ילד יהודי

    שמוליק, 13/09/08 13:04

    פתאום כולם נזעקים שהמתנחלים תוקפים פלסטינאים כמעשה נקם.

    • אם הצבא היה באמת רוצה להגן על היצהרים, הוא היה צריך לסלק אותם!

      יצהרים = בעלי יצרים אלימים, 13/09/08 15:08

      ולשכן אותם ב... שיך מוניס, למשל.

  • 19.

    כמו שצריך חיזקו ואימצו (ל''ת)

    susu, 13/09/08 13:00

  • 18.

    עין תחת עין

    הרצל, 13/09/08 12:59

    חברה....אני מסיר בפניכם את הכובע....אתם זה ארץ ישראל האמיתית....ולא כפי שהשמאל המלקק והמתרפס רוצה.....חיזקו ואימצו אני איתכם

    • זין-תחת-זין. אם נערי הגבעות הם ''ישראל האמיתית''-אז שהאחרון יכבה את האור

      לא למצדה בגדה!, 13/09/08 15:11

      נראה שאנו מממנים את מגיבי הימין במיסינו, הם שאין בליבם אפילו טיפת מוסר יהודי.

  • 17.

    אני איתכם מתישבים יקרים - זו ההרתעה הטובה ביותר וגם מוצדקת (ל''ת)

    קיבוצניק עמק חפר, 13/09/08 12:57

    • היות ואינך מזדהה - ברור שאתה ''אצבע מזרחה'' על המפה מעמק חפר!

      לא לחפור במקום אחר!, 13/09/08 15:14

      כי אין קיבוצניקים רבים שתומכים בחיסול המדינה בידי המתנחבלים!

      • אני גם קיבוצניק ומחזק את ידיו,איך אני איתך? (ל''ת)

        רגיש בקצה, 14/09/08 09:04

  • 16.

    הם בטח שומרי שבת....

    צוחק לאיד, 13/09/08 12:57

    בשם היהדות הם מקלקלים לכולנו את שמה הטוב של הדת הכי מוסרית

  • 15.

    רואים שמאלנים יקרים , לא צריך חיילים כדי להגן עלינו, אנחנו מסתדרים טוב

    יואב בן צוריה, 13/09/08 12:52

    מאוד לבד, על כל פצוע שלנו לפלסטינים יהיו 100 פצועים,
    הגיע הזמן לפעול כמו היחידה של אריק שרון בזמנו, על כל התקפה יהיה מענה !
    רק כח הם מבינים!

    • הבעיה עם השמאל שהם לא רק לא מגינים

      Avi Ecuador, 13/09/08 15:41

      הם מפריעים ומביאים לריקבון של עם-הארץ.

  • 14.

    טוב מאוד ככה צריך! פעם הבאה הם יחשבו פעמיים! (ל''ת)

    ציוני, 13/09/08 12:51

  • 13.

    טוב מאוד

    אלדי, 13/09/08 12:50

    על כל פעם שהם יפגעו בנו אנו צריכים לפגוע בהם שבעתיים. רק ככה הם לומדים. ניסינו דרכי שלום, ניסינו דיבורים, ברק אפילו הציע את מזרח ירושליים בזמנו אבל הניאנדרטלים בשלהם - רק אלימות הם מבינים.
    אם כוחות הביטחון וההנהגה לא שומרים על ישראלים אז ישראלים צריכים לשמור על ישראלים.

    • ''הבעיי'' העמלקית מזמן הייתה צריכה להפוך בצורה ממוסדת לבעיה ארכיאולוגית (ל''ת)

      Avi Ecuador, 13/09/08 15:43

    • ''הבעייה'' העמלקית מזמן הייתה צריכה להפוך בצורה ממוסדת לבעיהארכיאולוגית'' (ל''ת)

      Avi Ecuadolr, 13/09/08 15:45

  • 12.

    כל הכבוד!!!!

    אני, 13/09/08 12:50

    אם המדינה לא עושה כלום אז הגיע הזמן שאנחנו האזרחים נגן על עצמנו.

    יישר כוח ותמשיכו כך

  • 11.

    עין תחת עין

    daga, 13/09/08 12:43

    מבלי לבדוק אם המאחז חוקי או לא. זאת התגובה המתאימה במקרה כזה.גם חיות בר יבינו את המסר.

  • 10.

    לאחר שהשמאל החליט לסרס את הצבא, מה הפלא שאלה התוצאות

    מירי, 13/09/08 12:43

    תאמינו לי המתנחלים שומרם עלינו יותר טוב מהצבא.

    • הצבא באמת מסורס והאזרחים היהודים חסרי אונים !

      נורה אדומה, 13/09/08 14:16

      מי שחושב שצהל המסורס לא מגן היום על מתנחלים וזה בסדר,יגלה מחר שגם כאשר הוא יותקף בביתו בתל אביב צהל לא יגן עליו !

    • מירי! שאלי כל קצין שאינו חובש כיפה, ויסביר לך שהכיבוש הורס את הצבא!

      קודקוד חשוף ושפוי, 13/09/08 15:18

      זה הבין אפילו א. שרון - קצת במאוחר.
      ורבין שהבטיח לסלק את מתנחבלי חברון הקיצונים לאחר טבח גולדשטיין. רק חבל שהם לא ביצעו את שהבטיחו. ואולמרט - האפס, סתם חלשלוש.

  • 9.

    כל הכבוד ! הגיע הזמן להפסיק עם תבוסתנות ולתת באבי אביהם . (ל''ת)

    ===== כל הכבוד ! אתם יהודים אמיתים ............, 13/09/08 12:43

  • 8.

    הערבי צודק,כמה בתים הפריעו לעדר שלו לעבור-אז נשרף...

    אלי.מ, 13/09/08 12:40

    להלן הסיפור האמיתי כפי שנשמע בקשר הערבית:
    ערבי עם חליל צד ,רועה צאן,מסכן,צנוע,ענב,ביישן,מאמין בקוראן ובמוחמד עבר ליד ההתנחלות וזרק סיגריה בוערת לתוך צריף שהפריע לעדר לעבור.באותו זמן מתנחל רע ואכזר אכל ארוחת בוקר עם סכין ומזלג,הריח את עשן השריפה מרוב בהלה נשמט המזלג מידו ורץ עם הסכין,הערבי המבוהל ראה סכין,התעשט ונזכר מה אבא עליו השלום אמר לו''סכין חדה נועדה לשחיטה'',משך מהמתנחל הרע את הסכין ועשה לו כמה פנסים בפנים.וההמשך ידוע היהודים הרעים תקפו אותו.מסכן

  • 7.

    תושבי יצהר, אתם הציונים האחרונים (ל''ת)

    גורדון, 13/09/08 12:37

    • ממש לא- ציוני אדוק הרצליה פיתוח (ל''ת)

      עמיחי, 13/09/08 14:04

  • 6.

    המתנחלים הם גיבורי האומה. (ל''ת)

    חזקו ואמצו, 13/09/08 12:34

    • חיזקו ואימצו ! אתם גיבורים ועושים את העבודה במקום צהל !

      צבא חלש, 13/09/08 14:06

      המתנחלים יקימו את צבא יהודה כי צהל לא מגן על אזרחי המדינה היהודים !

    • כול הכבוד לצבא מגיני יהודה שלוחם במקום צהל המסורס ! (ל''ת)

      חיזקו ואימצו, 13/09/08 14:17

  • 5.

    כל הכבוד!

    באמת שאני לא ימני, 13/09/08 12:33

    דוגמא לכל האזרחים במדינה שלנו.

    • אם צהל לא מגן עלי מה אני אמור לעשות ??????

      שאלת השאלות, 13/09/08 14:14

      איפה הפעולות שצהל היה עושה פעם ונילחם בטרור ? צהל חסר אונים והאזרחים מופקרים !
      היום הוא תומך ,מסיר מחסומים ונותן הקלות למחבלים !

  • 4.

    מתנחלים פושעים נאלחים - לזרוק את כל אלה שירו בחפים מפשע לבית הסוהר (ל''ת)

    אורן, 13/09/08 12:31

    • ולתת צל''ש לדוקר הילד? (ל''ת)

      סמולני עלוב, 13/09/08 13:02

    • ומה עם הפלסטינאים ''אוהבי השלום'' (ל''ת)

      שמוליק, 13/09/08 13:05

    • אתה יהודי או פלסטינאי?

      הרצל, 13/09/08 13:07

      כאילו...לא ברור לך עם אנחנו מתעסקים? מה אתה מנסה להתיפיף?

    • אורן-תתאבד אדיוט ! תחסוך לכולנו יפה נפש (ל''ת)

      טבריינידאני, 13/09/08 13:07

    • ברגע שלא ימצאו לאן להכנס (התנחלוית) הם יכנסו למרכז הארץ.

      קיקו, 13/09/08 13:39

      ואז הם יהרגו אותך (הלוואי)

    • בגלל יפי נפש כמוך יהיו עוד אינתיפדןת (ל''ת)

      משה, 13/09/08 13:44

    • לך לגור בעזה (ל''ת)

      כ, 13/09/08 14:10

    • תגובה סוציאליסטית - קיבוצית

      יהודי, 13/09/08 14:12

      אצל סוציאליסטים מחבלים תמיד חפים מפשע.
      יהודים, לא לצביע לקדימה, עבודה, מרצ וכדומה.

    • עם אנשים מסוגך קשה יותר מאוייבים,

      אסי, 13/09/08 14:53

      עם אוייבנו תמיד נוכל להסתדר גם אם צריך בכח .אולם עם נבל כמוך יקשה עלינו.

  • 3.

    תגובה ראויה

    אורח, 13/09/08 12:28

    הערבים צריכים ללמוד שיהודים
    לא ישבו בשקט על מעשה הברבריות של הערבים.

    ערבים מבינים רק כוח.

    • לעומתם היהודים מבינים רק סובלנות, אהבה ודרכי נועם....

      יובל, 13/09/08 14:25

      מי שאומר שהערבים מבינים רק כוח, הוא קודם כל מדבר על עצמו...
      ''הפוסל במומו הוא פוסל''
      אם יצאו מעם ישראל כמה מטורפים שעושים מעשים שלא יעשוולאחר מכן הערבים נוקמים באזרחים חפים מפשע או אז מדובר ברוצחים נאלחים אבל אם יוצא מטורף מכפר ערבי והיהודים נוקמים בחפים מפשע או אז זה נקמה ''ורק כך הם יבינו'' וכל השטויות שאנשים טיפשים משוללי מוסר ה' אבל בעלי מוסר כפול, מפטפטים.
      אז לידיעתכם אתם מחריבים את המדינה שלנו, אלימות מובילה רק לעוד אלימות ומול כוח תמיד מתיצב כוח חזק ממנו...
      מי שהיום מנצח מחר יפסיד, זאת ההסטוריה אולי תלמדו משהו. רק מוסר ואהבה שורדים לנצח.
      בידידות.

      • אז לך תגור בעזה (ל''ת)

        אורח, 13/09/08 16:04

      • יובל, על סמך מה אתה אומר את זה?

        בוב הרשע, 13/09/08 16:15

        מתי ידידות ואהבה פתרו משהו (במיוחד בקרב הערבים)?
        העובדה שככה אתה חושב עדיין לא עושה את זה לנכון. אתה מדבר בביטחון וכותב דברים שהם פשוט שטות.

        בכל ההיסטוריה רק מלחמות הביאו שקט,ורק כוח פתר בעיות (ראה מקרה רוסיה וגרוזיה). אם אתה חושב אחרת, אתה מוזמן לקרוא קצת ספרי הסטוריה.

  • 2.

    לשלוח אותם לכלא

    אורן, 13/09/08 12:22

    את כולם את הערבי שדקר ואת היהודים שירו אסור למדינה סבול אלימות או טרור
    גם יהודים שיורים בתוך כפר פלשתינאי זה טרור

    • לשלוח אותך עם כל השמאל על הסתת אויבנו נגד מתנחלים. (ל''ת)

      קיקו, 13/09/08 13:36

    • בוגד!!!!! שידקרו את הבן שלך גם תדבר ככה? (ל''ת)

      דרור, 13/09/08 13:37

    • אבל את המחבל ישחררו ואת היהודי יענישו !

      שונא שמאלנים, 13/09/08 14:18

      השמאל הקיצוני מחסל את מדינת ישראל

    • בוגד ופחדן, בגלל שכמותך הולכנו כצאן לטבח. (ל''ת)

      מיכאל נצרת עלית, 13/09/08 15:30

      • מי שעצר את הרוצח במרכז הרב ובדחפור הראשון ובדחפור השני - זה רק אנחנו (ל''ת)

        לא המשטרה הפחדנית ולא הצבא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 14/09/08 09:08

  • 1.

    מותר לירות בשבת? (ל''ת)

    ארז, 13/09/08 12:22

    • אתה ציני, לפי דעתך מותר בשבת ''רק להרוג מתנחלים''יהודים. (ל''ת)

      קיקו, 13/09/08 13:34

    • מותר לשחוט ילדים ברמדאן יא טמבל (ל''ת)

      ממותה, 13/09/08 13:42

      • מין הון להון - הולכת המדינה! חלקה להון, והחלק השני להתנחבלויות!

        רואה נכוחה, 13/09/08 15:22

        ואתם, מגיני המתנחלים, אינכם מבינים שהגנתכם על מעשי נקמה אלימים וירי בכפריים, רק תקצין את האווירה ותוליך לעוד ועוד אלימות.

        ברור שאינכם רוצים שלום, כי אתם רוצים שטחים.

    • מותר אם זה פיקוח נפש. דקירה של ילד יהודי בן 9 זה פיקוח נפש (ל''ת)

      בוב הרשע, 13/09/08 16:16

      • רואה נכוחה צודק - המדינה הולכת ונעלמת. ההשתעבדות לאינטרס ההון ורוכשי

        מין הון --0-- להון, 13/09/08 20:26

        ''רוכשי'' הנדל''ן הפלסטיני במשיכה מחסלת את שרידי הדמוקרטיה.

        • כהנא צדק ורק כהנא צדק ועוד פעם כהנא צדק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

          כהנא צדק, 14/09/08 09:06

    • פיקוח נפש דוחה שבת- עוד מימי המכבים מותר להלחם בשבת (ל''ת)

      שרית, 14/09/08 13:05