• 7.

    יש יותר מידי מיקרים של חוסר הצלחה במדינה בזמן האחרון (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 14/09/08 12:06

  • 6.

    תא''ל גבי שחור הוא מפקד משכמו ומעלה

    חייל מפלמחים, 11/09/08 22:53

    בתור חייל בשירות חובה שעוד מעט משתחרר אני יכול לומר לכם שיש לנו על מי לסמוך כאשר אנשים כמו תא''ל שחור נמצאים בראש הפרמידה, באמת איש מוכשר מקצועי ואמיתי

  • 5.

    ושוב מתעורר כל מי שמקנא בחיל האויר ופותח פיו !!! (ל''ת)

    אריק, 11/09/08 21:40

  • 4.

    עונש מאלוהים על השימוש במסוקי קרב נגד אוכלוסיה אזרחית (ל''ת)

    הרב עובדיהו פלביוס, 11/09/08 21:21

    • מטומם מי שכתב את תגובה 4

      בתיה, 12/09/08 03:53

      גועל נפש ככה לפגוע בשם של הטייסים ז''ל שעשו ימים כלילות כדי להגן על אנשים כמוך, שלא מעריכים בכלל את הוויתורים שהם ומשפחותים עשו כל השנים כדי להגן על אנשים כמוך.
      יהיה זכרם ברוך!

    • אוכלוסיה אזרחית של מחבלים ומשפחות של מחבלים שרוצחים אזרחים ישראלים ? (ל''ת)

      ל-4 הטיפש, 12/09/08 15:40

  • 3.

    מעניין אם בגולני היה נפלט כדור, אז כל החיל היה בחופש עד לחקירת האירוע?

    ככה זה שיש דם כחול, 11/09/08 21:11

    אנחנו נחקור ועל הז..... הביטחון!

    • כל החיל היה בעוצר אימונים. אם רצית לצאת טיפש - הצלחת!

      אורן, 11/09/08 21:37

      חבל שאתה פוגע בשמם הטוב של לוחמי גולני ע''י פירסום בורותך ברבים.

      בכל תאונה צהלית מייד נהיה עוצר אימונים עד לבירור.

    • ושוב מתעורר כל מי שמקנא בחיל האויר ופותח פיו !!!

      אריק, 11/09/08 21:45

      מוזר, אך לאור ה''כמעט אסון'' בשזפון, לא שמענו שום דבר על תחקור המקרה.
      הלוואי והירוקים היו לומדים לתחקר את עצמם כמו שחיל האויר עושה זאת !!!

    • תגובה ל-3

      גולני שלי, 11/09/08 21:50

      מה הקשר לגולני מר ממורמר? מה הקשר בין פליטת כדור להתרסקות מסוק? הרי אם רובים בגולני היו מתחילים להתפוצץ ללא הסבר - גם שם היו עוצרים מיד את האימונים, מחפשים את הסיבה ולא חוזרים להשתמש בהם עד שהיו מגלים מה העניין. רגשי נחיתות יכולים להיות נחמדים ולעיתים מדרבנים, אבל במקרה הזה באמת שאין להם מקום...

  • 2.

    אחד הפינים נחלש עקב עייפות החומר - נשבר והרוטור השתחרר

    אחד שמכיר..., 11/09/08 20:33

    זה מה שקורה בטייסות...

    • זה המכונאים שלא יושנים ומפקדי המוסכים שמכריחים אותם לחתום בליינד

      זה לא עייפות החומר של הפין, 12/09/08 20:12

      תוציאו את הראש מהאדמה:
      מכונאי המטוסים עובדים ללא הפסקה, המערכת בנויה שתמיד הש.ג. יהיה אשם, כלומר בסוף היום זה לא הנגד שחותם על המטוס זה המכונאי. שימו בן אדם בתוך גריז 20 שעות ביום במשך שבועות, ותקבלו מסוקים שמתפרקים באוויר, פין חימוש שלא משחרר את הפצצות ואז במקום לנטוש בישראל הטייס נוטש בלבנון או חופה שלא נפתחת וסקייהוק שמתרסק לים יחד עם הטייס שלא יכל לנטוש.
      לפני שהחירניקים קופצים עם האשמות ובליל שטויות, זה לא יעזור לאף אחד. אי אפשר לצפות מאנשים שיעשו את העבודה שלהם 100% בתנאים הללו.
      רוצים דוגמה? בארצות הברית הפסיקו את התורנויות של 48 שעות של מתמחים בבתי חולים - יותר מדי חולים מתו בגלל טעויות של רופאים. זו לא חוכמה לאמר לבן אדם ''אתה אחראי לחיים של הטייס'' ולמנוע ממנו שינה במשך ימים רצופים.
      ישנם מחזורים שלמים של מכונאים/חמשים שבכלל לא מסיימים את השירות הצבאי - הם נשברים.
      הנגדים ומפקדי המוסכים צריכים לעלות על כל הטיס בעצמם ולחתום עליהם עם השם שלהם.
      אם אני היתי טייס בחיל האויר, לא היתי עולה על שום כלי טייס בלי לוודא שהמכונאים ישנו בלילה לפני שטיפלו לי במטוס.

  • 1.

    זה נראה כמו שהרוטור העליון התנתק וחתך את הזנב. ייקח להם כמה חודשים

    להגיע לזה..., 11/09/08 18:47

    זה נראה כמו שהרוטור העליון התנתק וחתך את הזנב. ייקח להם כמה חודשים להגיע לזה...

    • למכונאי המדופלם - אם היית רואה פעם מקרוב צפע

      אל תבלבל את המוח, 11/09/08 20:37

      שלא לדבר על לדעת איך מכלול ההינע הראשי מורכב, לא היית פולט כאן שטויות שכאלה

      תנחומי למשפחות
      תחסרו לנו