• 4.

    עמוס בר היקר

    גבי, 11/09/08 23:52

    עמוס בר-אלוף משנה,טייס חיל-האוויר- מפקד ומדריך-נערץ ואמיץ.עם חיוך ביישני של ילד. . יישאר בזיכרוננו לעד.
    גבי והחברים.

  • 3.

    אל'מ (מי'ל) עמוס בר

    חבר של עמוס, 11/09/08 16:25

    עמוס, בן כנרת, טייס קרב, מפקד טייסת מירז'ים לשעבר, עם נסיון מבצעי עשיר במלחמת ששת הימים, התשה ומלחמת יוה'כ, היה וישאר בזכרון כולנו, חבריו, כ''מלח הארץ''.
    אדם נהדר,קצין/מפקד מעולה ואיש משפחה נפלא. יהיה זיכרו ברוך.

  • 2.

    למה אתם לא יכולים לדייק בפרטים???

    רועי, 11/09/08 14:48

    א. לא מדובר במטוס ססנה. לא כל מטוס עם מנוע אחד נקרא ססנה.

    ב. קיים תחקיר. המטוס ביצע הליכה סביב מכיוון שלא הגיע בגישה נכונה לנחיתה (כנראה מהר מידי).

    בבקשה קצת עומק.

  • 1.

    נורא ואיום. הטייס ירד ממסלול הטיסה .וכניראה במהירות גבוה מידי.

    פקק תנועה קרית ביאליק, 11/09/08 14:26

    ואיבד את השליטה על המטוס .וכשניסה לחזור למסלול .זה כבר היה מאוחר מידי. והוא סטה לכוון בנין סמוך. חבל מאוד שהטובים בבנינו מסימים כך את דרכם .

    • תאונת המטוס הקל בחיפה

      רן שדה, 11/09/08 18:34

      עצוב מאוד לשמוע
      ל-3 חבל על התגובה - מי שלא מבין לפחות ישאל
      וישכיל- או שלא,
      המטוס הנמיך לנחיתה בחיפה ומעל למסלול היגיע
      להחלטה לבצע ''הליכה סביב'' הקפה נוספת לצורך נחיתה (כיוון שלא היגיע מסודר'')
      ביצוע כושל של הפעולות הנדרשות לצורך הליכה
      סביב גרם לסטייה מציר מסלול והזדקרות לתןך המבנה הסמוך למסלול ההמראה,
      אין שום קשר לניסיון חזרה למסלול כפי שחשב -3,
      תהליך הליכה סביב כנ''ל הוא לא פשוט כל כך
      והרבה טייסים סיימו בצורה דומה - התרסקות.