• 55.

    ניסיון לעורר חמלה? (ל''ת)

    לא הבנתי למה קישרו בין שני הסיפורים האלה?, 22/09/08 14:04

  • 54.

    עדיף פלסטיני מת מאשר פיגוע בו ישראלים ניפגעים

    יובל...ארהב, 13/09/08 09:49

    את המחסומים הקימו על מנת לעצור את גל המיתאבדים לכיוון ישראל אז אם יש לפלסטינים טענות יש להם כתובת וזו לא ישראל שמתגוננת ומגוננת על אזרחיה החפצים חיים ולזוג שאיבד תינוק לא נורא פחות מחבל

  • 53.

    שלא ישפכו חומצות על חיילים לא יעכבו אותם במחסומים

    איריס שלמייב- אחת שהייתה שם..., 11/09/08 12:08

    וכמו שע. הגיב היו הרבה נסיונות של התחזות לאישה הרבה ו או אישה חולה ובלה בלה .. כבר לא עובד עלינו.. זאת התוצאה..
    שיפסיקו לצעוק ''זאב זאב'' למי שמכיר את הסיפור..

  • 52.

    הפלשטנאים חיבים לשפר את שרותי הבריאות שלהם

    פקק תנועה קרית ביאליק, 11/09/08 11:40

    האזרח הפלשטנאי הפשוט כניראה לא מבין באיזה עולם הוא חיי וזו התוצאה שקשה להאמין לה שכך היא קורת ומדוע .

  • 51.

    רק לקנא בגויים איך הם דואגים לשלום הציבור שלהם...

    י., 11/09/08 00:20

    בארה''ב לאחר הפיגוע במיגדלים הם עצרו אישיות בכירה ישראלית ועיקבו אותו-תוך בדיקות מבישות,שפכו לו את הבושם(אולי זה מכיל משהו)וכו''-אני לא מצדיק את זה אבל ראו איך הם לא מחשבנים לאחרים כאשר מדובר בבטחונם,וגם בחשד הקל ביותר...כל יתר הצבועים באירופה כשיש בעיה קטנה-ישר משנים את החוק למפרע ומתמודדים,למי שיש בעיה אצל הערבים-שיתלונן על הבחירה המבישה של העם שלו לתמוך בטרור-מרצון ובגלוי,וכןלל כולם...כן אני בהחלט מכליל כשצריך לומר את האמת-והמנהיג המתון המהולל שלהם מכחיש שואה.

  • 50.

    איך נתן להם המצפון למנוע מיולדת מלהגיע לבית חולים בשכם?! (ל''ת)

    דורית, 10/09/08 19:14

    • המצפון לא יודע אם בבטן יש תינוק או מטען חבלה ....... (ל''ת)

      ---- אין מה לעשות ..................., 11/09/08 07:53

    • הוא פשוט נכווה מחומצה...

      פנדה, 11/09/08 10:30

      הנכווה ברותחין יזהר גם בצוננין.

  • 49.

    הערבים מעכבים את ישדראל כבר 60 שנה ! אנחנו כבר אפטים למה שאתם מעוללים

    שפע, 10/09/08 18:10

    לעצמכם !

  • 48.

    לפני מס' חודשים במקום בטן הריון היתה פצצה , שיבואו בתלונות לעצמם ! (ל''ת)

    די, 10/09/08 18:07

  • 47.

    לא נורא,פחות מחבל עתידי אחד (ל''ת)

    EXTRA-ימין, 10/09/08 17:54

  • 46.

    היה לו 9 חודשים להשיג אישור...

    יואל, 10/09/08 17:50

    איך לא היה לו אישור ? למה לחכות לרגע האחרון? וגם מה עם קצת שיקול דעת של החיילים?

    • כבר היו נשים שהתחזו לנשים בהיריון.

      ע, 10/09/08 17:58

      אם הם היו בודקים את האשה, הפלשתינאצים היו מתלוננים על השפלה במחסום.

  • 45.

    מה יש לכם.?? רצחנו תינוק ש היה עתיד להיות מחבל (ל''ת)

    חובב, 10/09/08 17:32

    • פחות אחד יותר נחמד, פחות שניים נחמד כפליים (ל''ת)

      זה נשמע לי כמו אוי אוי אוי, 10/09/08 19:06

  • 44.

    את האחריות צריכים לקחת המחבלים הרצחניים שפוגעים באוכלוסיה תמימה

    מיכה, החותרים, 10/09/08 17:22

    ויצרו את המצב במחסומים.
    מעבר לכך שהם רוצחים חפים מפשע באופן ישיר, הם גם פוגעים בעמם בעקיפין.

  • 43.

    למה צריך לעכב יולדת כשהיא בדרכה לתוך שכם?!!!!

    אמא, 10/09/08 17:18

    איך נוכל אי פעם לכפר על דברים כאלה? איך החיילים האלה ישנים בלילה?

    • את מעונינת שחיל צעיר יבדוק אם את יולדת? (ל''ת)

      משה, 10/09/08 17:37

    • אימא יקרה.... תראי פה את התגובות ותביני איפה את חיה - גזענים!!

      עופרר, 10/09/08 17:45

      בעצם -

    • התשובה לשאלתך נמצאת בהמשך הכתבה

      אבי, ספרד, 10/09/08 18:01

      אם תמשיך לקרוא את הכתבה עד לסיומה תבין לליבם של החיילים המופקדים לשמור, בין השאר על חייך והם הם שמהווים מחסום חי בין מרצחים לבינך, בסוף הכתבה מסופר על אשה ששפכה חומצה על חיילים, לחייל במחסום אין אפשרות לבדוק עם הכרס הגדולה של האישה היא אכן הריון או אולי איזה מטען חבלה שמיועד להנתן כ''מתנה רועשת'' לאיזה ישראלי. נסה להכנס לראשם של החיילים שכל יום מופתעים ע''י רעיון אחר לנסות לפגוע בך ובבני משפחתך.

    • כי יכול להיות שה''יולדת'' היא פצצה מונחית. (ל''ת)

      פנדה, 11/09/08 10:31

  • 42.

    זה המחיר שאזרחי האוייב צריכים לשלם בגין מלחמת כיבוש הר הבית מהיאהוד,

    דרור מרמת גן, 10/09/08 17:14

    אין מלחמה דה לוקס.

  • 41.

    במקום לקנות רובים תבנו בתי חולים !!!

    Darko, 10/09/08 17:14

    לא תורה מסיני ליילד

    מה עשו לפני 200 שנה ??

  • 40.

    באמת כדאי קצת פחות טרור וקצת יותר בתי חולים ואמבולנסים (ל''ת)

    חמאס יקר, 10/09/08 17:13

  • 39.

    רצחנו תינוק...כולנו !!!

    אב צעיר, 10/09/08 16:53

    כל היתר זה תירוצים עלובים

    • עזוב אותך - יש אנשים שאין להם לב...

      עופרר, 10/09/08 17:36

      אבל יש להם כיפה

      • ויש אנשים שאין להם שכל...

        פנדה, 11/09/08 10:35

        לא יודע מי מסוכן יותר. יש, אגב, גם גזענים (מי אמר שלחייל הייתה כיפה) אוטואנטישמים כמוך, שאין להם לא לב ולא שכל, אני מניח שאלה המסוכנים מכולם.

    • אתה רצחת, לא אנחנו. זה מחיר מלחמת הטרור שמשלמים אזרחי האוייב. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 10/09/08 20:02

  • 38.

    שים לב לחומצות שנשים שלכם שופכות על חיילים ותחשוב עוד פעם

    מרק טווין, 10/09/08 16:47

    במחסום הזה קיבלת הוכחה למה חושדים בכם
    נא לפנות לצד שלכם לבירור למה אתם עוקצים את הצפרדע שמעבירה אותכם את הנהר

  • 37.

    פניו הנקיות מחומצה של חייל עדיפים על פני חיי מחבל! (ל''ת)

    סגן,מיל., 10/09/08 16:44

  • 36.

    ולמה שהיא לא תמליט בבית הבהמה?

    ישראלי מפוכח, 10/09/08 16:43

    שיבוא בטענות לאחיו הפלסטינים אוהבי ישראל....

  • 35.

    מי שמבצע פיגועים,שיעמוד במחסומים ,משתמשים באמבולנסים לטרור

    שרית, 10/09/08 16:07

    אמבולנס אחד הגיע עם מחבל וחגורת נפץ ורצח לפני כמה שנים זוג בירושלים ,כאשר האשה הייתה בהיריון עם הילד השני בחודש חמישי
    הילד הראשון נותר יתום ללא אב ואם.
    אז תסלח לי שאני ממש לא מרחמת עליך
    אלא עליו

  • 34.

    שוב התעמולה הערבית והשקרים שלהם עובדים

    אזרח, 10/09/08 16:07

    התינוק לא מת בגלל המחסום התינוק מת מסיבות אחרות אבל נוח להטיל את האשמה על ישראל ערבים שקרנים ועלובים.

  • 33.

    מסכנה :-( (ל''ת)

    עופרר, 10/09/08 16:06

  • 32.

    בגלל הטרור הפלסטיני! אנו נמשיך להגן על עצמינו למרות יללות השמאלנים! (ל''ת)

    רוצים לחיות!, 10/09/08 16:06

  • 31.

    מה יהיה הסוף.... (ל''ת)

    אורי, 10/09/08 16:06

  • 30.

    סליחה אבל לא הבנתי את הבעיה (ל''ת)

    ישו, 10/09/08 16:05

    • הבעיה היא שתינוק מת בגלל הטרור הפלסטיני

      פנדה, 11/09/08 10:36

      אמנם תינוק פלסטיני, אבל תינוק זה תינוק.

  • 29.

    סליחה אבל לא הבנתי את הבעיה (ל''ת)

    ישו, 10/09/08 16:05

  • 28.

    סליחה אבל לא הבנתי את הבעיה (ל''ת)

    ישו, 10/09/08 16:04

  • 27.

    שתלד בבית החיילים שלנו חשובים אין אמונה בהם ! (ל''ת)

    מלי, 10/09/08 15:58

  • 26.

    פעם תינוק פעם חומצה

    שפוי, 10/09/08 15:56

    אני זוכר מהמילואים שעשיתי. אף אחד לא רוצה לפגוע באישה בהריון ולסכן אותה אבל באותה מידה שהיא צריכה ורוצה להגיע לבית החולים, אנחנו רוצים לחזור הביתה. המצב הנוכחי לא נורמלי ואי אפשר לבוא בתלונות לחייל במחסום שחושש מירי חומצה מטען, או פשוט תלונה מהקצין על אי ציות להוראות.

  • 25.

    THE SOLDIERS DID THEIR JOB PERFECTLY (ל''ת)

    LIOR, 10/09/08 15:49

  • 24.

    טראגי, אבל לא פשוט להחליט מי אשם.

    שוקו, 10/09/08 15:49

    מי שבאמת אשם לדעתי הם אותם טרוריסטים שאין להם אף קווים אדומים, כמו מחבלת מתאבדת שמתחזה שהיא בהריון או כאלו שמבריחים נשק באמבולנסים. בגלל שהם לא משחקים לפי אף חוק, חפים מפשע משלהם משלמים את המחיר.

  • 23.

    הפלשתינאים עצמם קבעו את היחס הזה!!!

    אריק, 10/09/08 15:48

    כמו בחילופי השבויים בהם חייל ישראלי שווה 1000 פלשתינאים, כך גם כאן:
    השיקול הוא לא האם הוולד ייבדק, כי גם במקרה הקיצוני בו הוולד נפטר, אם נאפשר 100 כאלו (שנראים חשודים)- ורק אחד ינצל זאת ויוציא פיגוע- מדובר בהרוגים ישראליים.

    אנחנו חייבים לסנן את הכניסות מתוך הכרח, כיוון שרוב האוכלוסיה רוצה לחסלנו(שימו לב מיהי מפלגת השלטון שם). יש להם רופאים ובתי חולים.

  • 22.

    שיפסיקו לנסות לפוצץ את עצמם בתל אביב ובירושלים

    שלומי פ., 10/09/08 15:42

    המחסומים לא היו לפני אינתיפדת אל אקצא, הם באו לאחר מכן ובגללם, ואת זה כדאי מאוד לא לשכוח ולהשכיח.

  • 21.

    בחרתם בדרך הטרור - תשלמו את המחיר

    אין אינתיפידה דה לוקס, 10/09/08 15:41

    האוכלוסיה תומכת בטרור לא מגנה אותו ולא מנסה להלחם בו - וזה המחיר שהיא תשלם.

  • 20.

    לפני ''אוסלו'' לא היו אמבולנסים ממולקדות ומחסומים קבועים בצומת תפוח (ל''ת)

    LUBER, 10/09/08 15:38

  • 19.

    נחסכו מהתינוק שנים של סבל אצל עם מגעיל כמו הפלסטינים. שיגיד תודה! (ל''ת)

    יוני דוד, 10/09/08 15:32

    • מסכנים הילדים שלך שיש להם אבא כזה מגעיל (ל''ת)

      עופרר, 10/09/08 16:07

  • 18.

    תבואו עצמכם בטענות=נתנו לאשה לעבור ללא בדיקה שפכה חומצה על חייל=מי אשם (ל''ת)

    נ.כהן כאשר באם לקראתם ופותחים פתח הם מנצלים לרעה, 10/09/08 15:28

  • 17.

    קצת היגיון (ל''ת)

    איזה שבוע? איפה העובר? איזה הוכחות יש לסיפור ?, 10/09/08 15:21

  • 16.

    למה אתה לא הולך לירדן פיתאום ישראל טובה

    איקה מיעקובי, 10/09/08 15:19

    מסכן התינוק הוא לא אשם אבל כל יום אתם דוקרים חיילים ואם תינוק מת אתם מאשימים אותנו
    לו יכול להיות קדבר הזה במדינה ישראל

  • 15.

    ישראל לא חייבת לטפל בחלאות האלה שילכו לירדן!! בשביל טיפולים ישראל טובה

    ג'ינג'י = ת''א, 10/09/08 15:11

    ומצד שני הם פוגעים החלאות בחיילים בעידוד האירגונים האנטישמיים סייעני הטרור!! ארורים יהיו ביחד עם בצלם הארגון הנאצי ומרצ שצריך לתת להם דין מוות!!

  • 14.

    אפרטהיייד זה כאן

    חיים, 10/09/08 15:10

    עם של גזענים, מתנשאים וחסרי רחמים. מספיק לקרא את התגובות כאן כדי להבין עד כמה אטומים וחלולים הפכנו בשנות הכיבוש.

    • אוי אוי אוי...

      ארז, 10/09/08 15:25

      וה''פלסטינים? האם הם טלית שכולה תכלת?

    • הפכנו לתבוסתנים ולוזרים ............ לפחדנים ויפה נפש ..... (ל''ת)

      ......כמוך ..........., 10/09/08 15:28

  • 13.

    למה צריך היה לעכב במחסום יולדת שבדרכה לבית החולים בשכם?!!!!

    איך נסביר את הזוועה?, 10/09/08 15:07

    די כבר !!! כמה תנוקות עוד ימותו במחסומים???

    • כשילדים יהודים לא ימותו ברחובות ערי ישראל...

      ארז, 10/09/08 15:26

      תינוקות ''פלסטיניים'' לא ימותו במחסומים. אבל כל עוד הטרור משתולל, ואזרחים ישראליים הם מטרה לגיטימית, אין כל סיבה שאזרחי האוייב ייהנו מחסינות.

    • זוכרת שאישה ''הרה'' התפוצצה במחסום ?? (ל''ת)

      היה לה מיטען במקום תינוק ......., 10/09/08 15:27

    • שתלך ללדת במצרים או ירדן...לא קשור אל ישראל (ל''ת)

      לילך, 10/09/08 15:29

    • מה לעשות שהפלסטינים לא מתלהבים לשמור על החים של הילדים שלהם ?

      פנדה, 11/09/08 10:42

      הם מעדיפים לעשות פיגועים עם אמבולנסים ונשים הרות, לנצל אישורי כניסה לצורך מחלה כדי לבצע פיגוע, להתחמק מהבדיקה בטענות נוגעות לב על פלטינה ברגל ואז להתפוצץ במחסום. וכמובן הם מחנכים אותם מגיל צעיר להיות שהידים, מלבישים אותם בחגורות נפץ כשהם תינוקות, שולחים אותם עם אבנים בכיס להתעמת מול חיילים, שולחים ילדה מסכנה להעביר פצצה מעבר לגדר.... כשאת תעמדי במחסום תחליטי את את מי את מוכנה להעביר כדי שיתפוצץ עליך ועל אחרים, עד אז תני רספקט ליכולת ההחלטה של החיילים המסכנים שצריכים לעמוד במחסומים האלה כדי שאת תוכלי ללהג לך בבטחה על ''הומניות''

  • 12.

    dont open the MACHSOM let them stay in their own country (ל''ת)

    chedva, 10/09/08 15:06

  • 11.

    DONT THEY HAVE THEIR OWN HOSPITAL (ל''ת)

    ZIPPY, 10/09/08 15:04

    • למה להם לבזבז כסף על בתי חולים - בכסף הם קונים כלי נשק ותחמושת . (ל''ת)

      בתי חולים יש אצל השכנים בארץ ישראל ., 10/09/08 15:25

  • 10.

    תפנו לחמאס ! לפני שהוא היה בשלטון יכולתם לעבור !! (ל''ת)

    תומר, 10/09/08 14:59

  • 9.

    הפלסטינים קיבלו תרומות של מיליארדים שיבנו להם בתי חולים במקום נשק (ל''ת)

    מציאותי, 10/09/08 14:44

    • הם מנסים אבל אנחנו הורסים זה בגלל אנשים גאונים כמוך. (ל''ת)

      ערבי, 10/09/08 14:59

      • נכון, אנחנו אשמים שערפאת ויורשיו גנבו את כספי התרומות שקיבלתם!!! (ל''ת)

        חשוך ימי בינימי, 10/09/08 15:53

  • 8.

    במדינת ישראל ''הנאורה'' בן אדם צריך אישור בכדי להגיע לבית חולים. (ל''ת)

    איציק, 10/09/08 14:42

    • האם תוכל להסביר לי...

      ארז, 10/09/08 15:26

      מדוע, למרות המיליארדים הרבים שנשפכו על הרש''פ, אין לה עדיין מערכת רפואית ראויה לשמה? מדוע הם עדיין נזקקים לשירותים של ה''כיבוש''?

  • 7.

    זה מה שקורה שצריך לבדוק אם זה תינוק או בקבוק חומצה (ל''ת)

    אופיר, 10/09/08 14:35

  • 6.

    נו, אז , מה הבעיה?

    ארז, 10/09/08 14:34

    אין אישור, לא עוברים את המחסום - זה עד כדי כך פשוט.

    • צודק , צריך תמיד למלא פקודות (ל''ת)

      רב''ט אדולף, 10/09/08 15:59

      • כשאין מה להגיד, משווים לנאצים?

        ארז, 10/09/08 16:44

        רק הוכחת שאתה טמבל.

        • זה בדיוק מה שהחברים המתנחלים שלך עושים כל הזמן - משווים לנאצים

          עופרר, 10/09/08 17:35

          אבל אני בטוח שהם עושים את זה זה בסדר - לא?

          • בקיצור, אין לך מה להגיד

            פנדה, 11/09/08 10:43

            כשאנשים אינטילגנטים ומביני עניין קוראים את תגובות הסמולנים הנבובות והמלאות ססמאות ושנאת אחר, לא פלא שיותר ויותר אנשים זונחים את דרך השמאל ועוברים לימין. תמשיך כך !

  • 5.

    משתתפת בצער המשפחה

    yael, 10/09/08 14:27

    הפלסטינאים רוצים בדיוק מה שהישראלים מחשיבים כמובן מאליו: הזכות להיות עם חופשי בארצו, ולהגיע לבית חולים אם צריך. נראה אותכם במקומם ,כשכובש זר מתעלל, גוזל, רוצח וסוגר אותכם מאחורי גדרות וחומות: הייתם מקבלים את גורלכם בהכנעה או שתמרדו בכובש??
    אתם מרעיבים את העזתים, כולאים אותם במחנות ריכוז ולא מבינים למה נוחתים טילים בשדרות!
    ילדים ועוברים בני 0 מתים בגלל שטיפול בישראל נמנע מהם אבל זה בסדר כי הם פלשתינאים, כולאים אלפי אנשים שנים בלי משפט, עם משפט זה קפקאי, וגם זה בסדר כי הם פלשתינאים. ותמשיכו לצעוק אנטישמיות ולענות את העם הפלשתינאי כי אתם יהודים טובים. תמיד אפשר להכחיש אז למה להסתכל לאמת בפנים?
    מציעה לכם לפתוח את העיניים והלב במקום להגיד אחר כך ''רק צייתנו לפקודה'' ו '' לא ידענו שביצענו רצח עם''.

    • את פשוט מטומטמת,אה!

      אורית, 10/09/08 14:51

      תפתחי את העיניים!! נכון,לא כיף להיות פלשתינאי,אבל זה לא בגללי!! יש לך מושג כמה מיליארדי דולרים מועברים לרשות הפלשתינאית מישראל וממדינות נוספות? יש לך מושג כמה בתי חולים אפשר היה לבנות בכסף הזה? יש לך מושג על מה הם דווקא כן שמים את הכסף שלהם? ספרת כמה יהודים נהרגו במדינה הזאת מרוב שהפלשתינאים רוצים את הפרצוף השמאלני שלך כאן? סליחה באמת שאנחנו לא יכולים להציל את כל העולם,גם את עצמנו אנחנו לא ממש מצילים עם עוכריישראל ושונאי ישראל שכמוך!!

    • הקשבת לעצמך פעם?

      ???, 10/09/08 14:55

      עזה לא כבושה בידנו!
      עזה כבושה בידי החמאס!
      אלה שיושבים שם למעלה מקבלים מספיק כסף בכדי לבנות בית חולים, אבל לא, העזתים מהרחוב החליטו שהחמאס (ארגון טרור) יהיה המנהיג שלהם ואם יהיו בחירות הם יבחרו בחמאס שוב.
      לא שמעתי אותך זועקת שאזרחי ישראל נפגעו?
      לא שמעתי אותך זועקת שחמאס רוצח ללא הבחנה(ההבחנה שאת מדברת עליה) את אחיו מהפת''ח
      לא שמעתי אותך זועקת על זכויות הנשים הערביות או על רצח בשם כבוד המשפחה
      תפסיקי להיות יפת נפש ותתעוררי
      עומד ממולנו רוצח גדול ואם חס וחלילה יהיה מצב בו תנתן הזדמנות לערביי ישראל לקום ולפגע הם לא יבחנו בינך לביני ואז נדבר..
      אולי תתעוררי אז ותביני מול מי אנחנו עומדים

    • חתיכת מטומטמת

      מתנחל גאה, 10/09/08 15:01

      את באמת סתומה וצריך לשלוח אותך לחיות יחד איתם מקסימום תחזרי בתוך ארון או במקרה הגרוע יותר נצטרך לשחרר רוצחים כדי לקבל שאריות מהגופה המלוכלכת שלך שלא שווה כלום

    • יעני .. את פשוט

      גשש, 10/09/08 15:07

      חולת נפש !

    • ל''יעל'' האטומה

      ארז, 10/09/08 15:28

      יפה שאת מזדהית עם האוייב, עם משטר אפל וחשוך המעוניין למחוק את מדינת ישראל ואת כל תושביה (אפילו אלה המזדהים איתו).

    • יעל את טועה ומטעה (ל''ת)

      איקה מיעקובי, 10/09/08 15:29

    • זה שאת מגלה הבנה לשנאה הרצחנית שלהם כלפיך, זאת הבעיה

      שמאל לשעבר, 10/09/08 16:05

      אני מוכן להיות הומני וליברלי רק עם הומניסטים וליברלים אחרים. העם הפלסטיני בחר את דרכו האנרכיסטית והרצחנית והוא שואף לנקמה, לא לפיוס. הבעיה שלך היא לעכל את העובדה שאין פתרון למצב חוץ מהמשך המאבק. אולי תוך כמה דורות יהיו יותר חילונים ליברלים משני הצדדים שיצליחו להידבר.

      • רצח עם?

        אלכס, 10/09/08 20:10

        איזה רצח? של איזה עם? נא להבהיר...

  • 4.

    vacate MIGDALIM

    Enough!!!!!!!!!!!, 10/09/08 14:26

    GET OUT OF THE OCCUPIED TERRITORIES NOW!
    We are becoming inhumane.
    A 20 year old boy with a big gun has no idea what it's like to lose a child.
    How long will we be the cause of such suffering??!!
    we must detach and repent for these actions.
    The world is watching and we are going to have to account to it all soon.

    • אנחנו יודעים מה זה לאבד ילד ...באוטובוס , במיסעדה , ברחוב .... (ל''ת)

      ואת זה העולם לא רואה ., 10/09/08 15:17

    • החיילים עשו את הדבר הנכון. נשים וילדים פלסטינים הם גם חשודים!

      קצין ממשל לשעבר, 10/09/08 15:37

      ככה זה... גם אמבולנסים לא נבדקו במחסומים עד הפעם הראשונה שבה נתפסו מבוקשים ונשק באמבולנס. אחרי שדבר כזה קורה, אי אפשר לצפות שתנועה של אמבולנסים תמשיך להיות חופשית.

      יש מחיר לבחירה בהנהגה לוחמנית. יש מחיר בבחירה במאבק ולא בפיוס. יש מחיר לתמיכה אזרחית גורפת בחמושים וקבוצות גרילה. יש מחיר לעם שבוחר בבחירות חופשיות נקמה במקום עתיד. המחיר הוא חופש, ומידי פעם גם חפים מפשע שנפגעים.

    • מי אתה שתגיד לי איפה לשבת ואיפה לא ? חצוף

      פנדה, 11/09/08 11:00

      כל העולם חושב שהוא יכול להכתיב ליהודים איפה לשבת ואיפה לא. אחרי שניסיתם להשמיד אותנו בשואה (שלא תחשבו ששכחנו את העובדה שסייעתם וחברתם להיטלר) אחרי שניסו לגרש אותנו מכל מקום שבו ישבנו, רק בגלל שהיינו טובים ומוצלחים יותר (ואכן כל מקום שגירש יהודים חווה שקיעה כלכלית לאחר מכן) - עכשיו אנחנו כאן כדי להישאר ולא לזוז לשום מקום !

  • 3.

    עדיף כך מאשר שאישה תשפוך חומצה על חייל .כפי שקרה היום . (ל''ת)

    האנשים האלה חיות, 10/09/08 14:23

  • 2.

    ביטחון המדינה מעל הכל .... (ל''ת)

    צהל לא אשם, 10/09/08 14:21

    • זה לא ביטחון מדינה זה רצח עם כמו שעשו קודם משטרים אפלים , בושה (ל''ת)

      ערבי זאה, 10/09/08 14:43

      • חתיכת מטומטם

        מתנחל גאה, 10/09/08 14:59

        אמן תלך תמות יחד איתם יחתיכת בוגד שמוק

      • ואם היא היתה נושאת מטען חבלה בבטן ? אין מה לעשות ! (ל''ת)

        הביטחון שלנו הרבה יותר חשוב !, 10/09/08 15:04

      • אין מה לעשות .יש לכם תרבות אפלה ..אז אנחנו אפלים .... (ל''ת)

        וזה ממש ממש ממש לא מזיז לי ....., 10/09/08 15:05

      • כמה קל להגיד ''רצח עם''...אם העם שלכם לא היה עם של רוצחים הכל היה אחרת (ל''ת)

        ארז, 10/09/08 15:19

      • תבין שהתרבות האיסלמית הערבית היא קיצונית אלימה ומובילה לרצח עם

        גד, 10/09/08 15:34

        השלטון החאמסי שלכם בשיתוף מחבלי הפת''ח החליטו להשקיע את הכסף באמל''ח ואימונים של חוליות טרור במקום בתשתיות ובתי חולים - אז תאכלו את החרא שאתם מביאים על עצמכם .
        סאלם...

      • כמו שעשה מוחמד ? הוא הרי כבש ורצח כל כפר שהגיע אליו

        פנדה, 11/09/08 10:51

        במסעו הידוע ממכה למדינה מוחמד כבש כפרים, רצח את כל זכריהם, ''התחתן'' (אנס) עם הנשים, גם עם הילדות, ושדד את הרכוש - כמו כל פושע דרכים מצוי. שלא לדבר על הסכמי שלום שהוא חתם רק כדי להפר, ועוד ''אללה'' משבח אותו על כך (בשפה די עילגת, דרך אגב... כל ה''התגלויות'' של מוחמד לא מוציאות את אללה חכם במיוחד). הוא וחייליו עשו דברים מזעזעים, כמו לקשור אשה ברגליה לשני גמלים שונים ולהבריח אותם בכיוונים מנוגדים, כך שהאשה פשוט נחתכה לשניים. ועוד הוא מתפאר ומתרברב על זה בביוגרפיה שלו ! זה הנביא שלכם, ובגלל זה ככה אתם נראים.
        מי שרוצה ללמוד עוד על מעללי מוחמד:
        www.thereligionofpeace.com

  • 1.

    בהקשר הנוכחי של הכתבה, החיילים נהגו כראוי, לא? (ל''ת)

    יוני, 10/09/08 14:20

    • החיילים נהגו מצויין

      ארז, 10/09/08 15:28

      מי שאין לו אישור לא עובר. נקודה.

    • פעלו היטב

      יהודיה גאה, 10/09/08 16:59

      החיילים עשו את הדבר הנכון!
      אין אפילו סיבה קטנה להרהר בזה!
      כל הערבים אחד אחד מחבלים לא קטנים גם האישה הזאת שלא יכול לעלות על הדעת שתרצה לעשות משהו מסוגלת והכן זה הראה את עצמו בעבר!!