• 50.

    הופעות

    עדנה, 16/05/09 22:09

    מהו מועד ההופעות של שולי רנד

  • 49.

    מאיפה מזמינים כטיסים להופעה בב''ש?

    מיכל, 08/03/09 14:30

    הטלפון שכתוב פה באתר לא עונים בו... וכשמתקשרים להיכל התרבות הם אומרים לפנות לשפע הפקות , ושפונים אליהם הם אומרים שזה לא קשור אליהם... אז מאיפה לעזאזל קונים כרטיס ?? ההופעה ביום חמישי!רוצה לקנות כבר...מישהו יודע?

  • 48.

    הוא פשוט טוב.מלא אמונה ולא בעצמו.אמיתי.תמשיך!אחותך (ל''ת)

    רוני, 18/02/09 20:52

  • 47.

    הופעה מדהימה

    גל, 16/02/09 20:24

    ההופעה מדהימה אפשר ללכת 10000000000000000000000000000000000000000000... ולא יעמס השדירים שירים עם משמעות והרבה בינה ממליצה בחום

  • 46.

    הופעה מדהימה

    גל, 16/02/09 20:20

    ההופעה מדהימה אפשר ללכת 10000000000000000000000000000000000000000000... ולא יעמס השדירים שירים עם משמעות והרבה בינה ממליצה בחום

  • 45.

    קבוצה של שולי בפייסבוק -תצטרפו

    יעל, 02/02/09 12:11

    https://www.facebook.com/profile.php?id=641318856#/group.php?gid=48183053193&ref=mf

  • 44.

    הרב מוטי אלון כן היה שם, מר עזריאל! (ל''ת)

    יפתח, 11/09/08 23:52

  • 43.

    עינת ברזילי כנסי כי את לא מכירה את שולי

    אורי, 11/09/08 22:07

    דיסק יפה שחקן ענק אבל עמוק הוא לא(שולי)ואם את חושבת שכן סימן שגם את מבלבלת בין פילוסופיה ספרות ותיאטרון כמו כל המזרוחניקים הנובו תרבותיים

  • 42.

    כמה תיקונים לכתבה

    עזריאל, 11/09/08 21:37

    כמה דברים לא מדוייקים בכתבה:
    א. שולי רנד התכוון לומר ''חרטא'' שזו לא מילה גרועה כ''כ ונפלט לו בטעות ''חרא'', ממש לא יפה לרדת על הטעות הזו ולהראות כאילו הוא מנסה לדבר כמו בשפה של הרחוב.

    ב. הרב מוטי אלון לא היה שם, אם כבר, את התבלבלת עם אבי רט שהנחה יחד איתו את התוכנית לפרשת השבוע בערוץ 11 ביום שישי, וכן שארגן את השיעורים של הרב אלון.

    מעבר לכך היה מופע מדהים! והיה מרגש לראות גוונים שונים של העם במופע.

    ממליץ!

  • 41.

    מרגש, מקסים, עינת ממש דמעות עלו בעיני (ל''ת)

    עטרת, 11/09/08 20:07

    • אלו (ל''ת)

      דליה, 12/09/08 01:27

      • מנצחת תמידית (ל''ת)

        שותף לריגוש, 12/09/08 15:30

  • 40.

    את ענקית מיחדת וטובת לב הצד האנושי במקצועי אין אין עלייך [יעינת] (ל''ת)

    רגע של אמת, 11/09/08 19:38

  • 39.

    יש לי בעיה עם מחרימי שירת נשים. הייתם נהנים במופע שלא מרשה...

    אשה שאוהבת לשיר, 11/09/08 12:52

    הייתם נהנים בהופעה של להקות שמחרימות שירה של נגיד מרוקאים כי נכתב באיזשהו מקום שקולם של מרוקאים מפשעה? או משהו דומה. כבר הפנמנו היטב שנשים מנועות מלשיר בפומבי בכל מחוזות הדת המקצינה. זה מפריע גם שם, אבל עוד יותר כאשר מדובר בזמרים שבאים מחברה נאורה ו''ראו את האור''. אם באמת ראית את האור נראה אותך שר דואט עם זמרת? זה יראה לאנשים כמוני שלא חצית את הקווים לאוכלוסיה שסבורה שקול שלי כשאני שרה ערווה. אגב מישהו ידוע למה התכוון המשורר? האם הקול שלי שאני שרה יוצא מהערווה או מזכיר ערווה?

    • הוא כנראה יוצא משם (ל''ת)

      במקרה שלך?, 11/09/08 15:44

    • לאוהבת לשיר-את יכולה להמשיך,אבל רק לפני נשים.ולשאלתך...

      י., 11/09/08 23:18

      צריך להבין את המילה ערווה במובן של התורה:ערווה היא מקום או נקודת טורפה-כמו לרגל את ערוות הארץ-ואין לזה כל קשר למה שהבנת...כל העניין כאן מדבר על כך שהגבר בשומעו קול אישה(ורק כשהוא רואה או מכיר אותה)זו נקודת טורפה אצלו ,כיוון שיכול ע''י כך לבוא להירהורים אסורים לפי התורה.אז מבקשים מהאישה לא להביא את הגבר למיכשול צפוי מראש.גם טומאת הנידה לא קשורה לניקיון או משהו דומה-זה מצב רוחני (שקשור בסוף פוטנציאל לחיים=מוות)ולכן זה לא מוריד מערך האישה אלא רק מתייחס למצב הזמני בו היא שרויה.יש הרבה טומאות נוספות בתורה-ללא קשר לטיב האדם אלא למצב רוחני שאפשר להיטהר ממנו.

  • 38.

    אני בבעיה רצינית - כנסו !!

    אלון, 11/09/08 10:41

    כתוב בכתבה:
    ''אומר ''חרא'', מתבאס על הסאונד, מת על אשתו מיכל,וחי. מאוד חי''.
    הבעיה היא כזאת:
    גם אני מת על אשתי אבל אני לא אומר ''חרא'',
    האם זה יכול לפגוע בקריירה שלי ?
    האם אני צריך להתחיל לתרגל להגיד ''חרא''??
    האם מספיק להגיד (ואולי עדיף) ''shit ''.??
    ואולי מספיק ''קקי'' ??

    שיט , איזה באסה הסאונד !

    • יש בעיות? תחרבן קוביות!

      דובי, 11/09/08 13:15

      אויש, יא נודניק. היא נתנה את זה כדוגמא לחיות של אדם. לא שבן אדם צריך להגיד ''חרא'' כדי להוכיח שהוא חי. אבל חוזר בתשובה, שממשיך לזרום ופתאום נפלט לו איזה ''חרא'' קטן, מוכיח שהוא מסתכל על היהדות כעל משהו חי ובועט שהולך עם החיים, ולא עוצר אותם.

      • אה,עכשיו הבנתי !! מה הייתי עושה בלעדיך ?

        אלון, 11/09/08 17:55

        קוביות ?

  • 37.

    מתי תהיה הופעה בצפון?

    עלי, 11/09/08 10:24

    שוב ושוב אני מבין שצפון הארץ איננו במדינת ישראל

  • 36.

    יש אלוהים!!!בדוק

    hilda, 11/09/08 09:06

    לכל מיפעל (בעל בית חרושת יש יצרן)לכן גם ליקום.הכל המקום יקומינו הכל מחושב.אף מהנדס קמפיוטר לא היה יכול ,להמציא שיכלול.תיאום יופי שכזה...
    הטבע אני ואתה והוא כל אחד אלוקים.כי בצלמו...ואלוהים שם ליפסטיק.גם.
    בשורות טובות.

    • hildaל,

      אריאל, 16/02/09 20:23

      חצוף תדבר יפה על אלוקים הבנתה וברור שיש אלוקים ואלוקים לא שם ליפסטיק ואני כותבת את זה תוך כדאי שאני מעוותת את הפנים המבין יבין מי שירד על אלוקים הטעם למעלה היה מר וחם וגם המבי יבין...

  • 35.

    כמה שנים התפללנו להגיע לרגע הזה. (ל''ת)

    יעקב, 10/09/08 23:11

    • מצאתי את האלוקים כל מיום מחדשמצאתי שמחה מרפאת נשמה (ל''ת)

      אמירה, 24/11/08 10:56

  • 34.

    עינת,!מקסים ומרגש! נהנתי מאוד מהדברים שכתבת. תודה (ל''ת)

    יהודית, 10/09/08 23:07

  • 33.

    תלמידו של הרב שלום ארוש (ל''ת)

    עבדו את השם בשמחה, 10/09/08 22:39

  • 32.

    ישמור אותי האל,מפני האמונה.

    שלום חנוך., 10/09/08 22:38

    אדם הוא רק אדם,אל תקרא לי עם...

  • 31.

    וְעוֹד מְעַט וְאֵין רָשָׁע וְהִתְבּוֹנַנְתָּ עַל מְקוֹמוֹ וְאֵינֶנּוּ

    זה פסוק מתהילים, נא לצטט במדויק! מצורף הסבר ומקור, 10/09/08 21:53

    הגיע הזמן שאנשים יכירו את מה שהם מצטטים
    וְעוֹד מְעַט וְאֵין רָשָׁע וְהִתְבּוֹנַנְתָּ עַל מְקוֹמוֹ וְאֵינֶנּוּ(תהלים פרק לז)
    השיר מבוסס על הפסקה הידועה ביותר מהספר ליקוטי מוהר''ן של ר' נחמן מברסלב
    בפסקה רפ''ב הוא דורש את הפסוק הנ''ל
    וכותב שיש למצוא בכל אדם וגם בנו עצמנו נק' טובות וכך לא לשקוע ברע שאנו מוצאים באחר ובעצמנו.

    • מוכן להסביר איך אתה מנקד? (ל''ת)

      הסקרן, 10/09/08 23:46

      • בעזרת CapsLock לחוץ, ואז Shift+מקש משורת המספרים (ל''ת)

        הנקדן, 19/10/08 02:05

    • אם היית מכיר את השיר, היית מבין ולא סתם כותב...

      חבל סתם לקפוץ, 11/09/08 02:33

      ואלו המילים (הן יפות, כדאי):

      תמיד ידעת למצוא בי
      עוד קצת אור שממני נעלם
      נקודה טובה ועוד נקודה טובה
      ועוד מעט ואין רשע
      התבוננת על מקומו
      ואיננו

      הן תמיד השכלת לשמוע
      את השיר שלנו שכמעט נדם
      נקודה טובה ועוד נקודה טובה
      ועוד מעט הנה הוא בא
      התבוננת על מקומו
      והננו

      מין משחק מילים שכזה...

      ובכלל,זה דיסק מופלא!! בכל שמיעה חוזרת אני מתפעלת ממנו מחדש...

      • אני מכיר את השיר וכל הדיסק בעל פה ולא כתבתי סתם, אלא יש טעות !!!

        יובל, 11/09/08 14:37

        היא כתבה בכתבה: ''ועוד מעט ואין הרשע'' (עם ה''א)
        שמעתי כבר הרבה שמדברים על משמעות השירים, רובם לא יודעים מאיפה נלקחו המילים והרעיונות, אז הבאתי את המקור לרעיונות שבשיר.

        אני מוכן לערוב לכך ש99.9% מהמאזינים לשיר (ואולי גם את) לא ידעו שמדובר בפסוק ובודאי לא ברעיון שלקוח מפסקה רפ''ב בליקוטי מוהר''ן.

        ולעניין ההיכרות, אני בספק אם את מכירה אותו יותר טוב ממני, שמעתי אותו עשרות פעמים, מאז שיצא אני שומע אותו כמה פעמים בשבוע אז לאט לך...

        • תודה !!

          אלי, 11/09/08 16:48

          לא הכרתי את הפסוק.
          עכשיו נוספה לי עוד הבנה ..

        • איפה בדיוק ראית את זה??

          יודע לקרוא??, 15/09/08 08:11

          רשום בכתבה: ''ועוד מעט ואין רשע, התבוננת על מקומו ואיננו'' - ציטוט מדוייק מהשיר. תסתכל שוב לפני שאתה כותב עוד שטויות

        • מדובר בטעות הקלדה פשוטה, נא לא להתיימר, קצת ענווה לפני ראש השנה (ל''ת)

          יקירי כולנו מכירים את הפסוק, 15/09/08 09:53

    • מקסים!!! (ל''ת)

      לירון, 17/11/08 11:25

  • 30.

    עינת, כתיבה נפלאה. תודה. (ל''ת)

    מירי, 10/09/08 20:00

  • 29.

    כותבת כ''כ יפה!

    איתמר, 10/09/08 19:40

    כאב לי שרמזת בסוף על שקיעתו של הערוץ.. דווקא בגלל שאני אוהב אותו כל כך.

  • 28.

    הייתי שם אתמול וכל מילה נכונה!! פשוט אור! (ל''ת)

    שי, 10/09/08 19:37

  • 27.

    שולי רנד יותר פופולרי מאלוהים!!! (ל''ת)

    ג'ון לנון, 10/09/08 18:39

  • 26.

    לא מוזיקאי???

    מה פתאום, 10/09/08 18:31

    הוא כתב את הדיסק היפהפה הזה, עם המילים המדהימות והמוזיקה הכ''כ מתאימה להן

  • 25.

    למה? כי נגמרו הכרטיסים כבר לפני שבוע! כולם חולקו לסלבס... (ל''ת)

    דוד, 10/09/08 17:29

    • היתה עוד הופעה, בשבע, אמנם בלי אהוד (ל''ת)

      אבל גם בלי סלבס!!!! והיה גדול!!!!, 11/09/08 07:24

  • 24.

    הנה הם שוב באים- כופרי האינטרנט המהוללים- 17,18,21

    שטוז, 10/09/08 17:25

    תרים ברחבי הרשת אחרי כל בדל דתיות או יהדות ובאים לשפוך את כל המרירות, ההתנשאות והשנאה שלהם.
    מה בכלל קראתם את הכל? אתם מזוכיסטים? כמה קנאה חבויה יש בכם בדתיים האלה שאתם רצים אחריהם לכל מקום כדי להציק להם? ראיתם איזה דתעי שיושב שעות שפורומים של אתר חופש או כל גוף דומה ומנסה לשכנע את כולם שחילוניות זה רק סמים ופריקת עול עם הוכחות מפה ועד להר סיני?
    יש אל או אין- דבר אחד ברור- אתם פאתטיים.

  • 23.

    לכל המפקפקים בקיום ה',אתם יכולים להיות אזרחי העולם

    למה אתם ,דווקה, כאן ?, 10/09/08 17:23

    אנחנו כאן בארץ ישראל ,משום החיבור הרוחני
    שלנו לה' ולהיסטורגרפיה שבתנ''ך.
    אחרת איפה אנו באים ?
    ה' עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום

    • החיבור הרוחני שלי לעם ישראל ולארץ ישראל לא נופל במאומה מהדתיים!

      יהודי ישראלי חילוני גאה, 10/09/08 21:00

      תולדות ישראל והעם היהודי שייכים לכולנו, ולהזכירך - לולא החילוניים הכופרים לא היתה כלל עליה לארץ, ולא היתה קמה המדינה, ולא היה קם צה''ל, ולא היית יכול באיוולתך לשאול ''למה אתה כאן''.

      כי ההבדל הגדול הוא שהדתיים מתפללים, והחילוניים עושים. הדתיים מחכים לקודשבורךהוא שיעשה את העבודה (והתוצאה, איך לומר, הרבה יותר גרועה מהטלת מטבע) והחילונים לוקחים את הידיים והרגליים שלהם ועושים בעצמם.
      ככה קמה מדינת היהודים.

      תירגע. קיום תרי''ג מצוות לא הופך אותך ליותר יהודי. רק ליותר... נקרא לזה מאותגר.

      • מה לך ולעם העתיק שישב פה בא''י מכוח ההבטחה האלו-הית?

        עכשיו נראה מי מאותגר באמת..., 10/09/08 22:48

        בוא נבדוק מאיזה נקודה מתחילה הכחשת ההיסטוריה שלך:
        בראשית ברא אלו-הים את השמים והארץ,היה או לא היה?
        אברהם-יצחק-יעקב,היה או לא היה?
        ברית בין הבתרים,היה או לא היה?
        עקדת יצחק,היה או לא היה?
        יעקב נאבק במלאך ונקרא ישראל(ממש במקרה זה השם המדינה שלך) ,היה או לא היה?
        .
        .
        .
        יציאת ממצרים,היה או לא היה?
        מעמד הר סיני,היה או לא היה?
        מתן תורה,היה או לא היה?
        כניסה לא''י,היה או לא היה?
        היה בית מקדש בירושלים?
        בית ראשון ,היה או לא היה?
        בית שני,היה או לא היה?
        חורבן הבית,היה או לא היה?

        אני טוען שאני יושב פה בא''י כי אני צאצא ישיר לעם העתיק שישב פה מכוח ההבטחה האלו-הית ולראיה אני מביא את ספר הספרים הנצחי שהוא אמת היסטורית צרופה יחד עם ציווי דתי מחייב.
        אתה טוען שאתה יושב פה בא''י כי אתה צאצא ישיר לעם העתיק שישב פה בכוח... איזה זכות?
        איך תוכיח שהעם העתיק ההוא לא היה פולש?

      • נכון שמסתירים את זה אבל העולים הראשונים לארץ היו דווקא חרדים

        י., 10/09/08 23:28

        שחיו כאן ללא בעיות עם ערבים-מה גם שלפניהם היה ישוב יהודי חרדי בארץ-אם כי לא מפותח...כפי שכתוב בנבואות:הארץ תהיה שוממה עד שנחזור אליה,כמו כן כתוב מי ישב כאן עד אז ,על הכותל,על המסגדים שיבנו בהר הבית,ועל כך שתקום מדינה של כופרים לפני ביאת משיח...כל זה מאומת היום,מלבד המשיח שיבוא בקרוב,ולכן כל מה שעשו הציונים לא בכוחי ועוצם ידי אלא ברצון השם-וראינו בשנים האחרונות מה כוחינו האמיתי...אבל השאלה כלפיך היא מה זכותך על ארץ ישראל כחילוני?

      • אז למה אתה קורא לזה מדינת היהודים?

        ניר, 10/09/08 23:31

        אתה כל כך מזלזל ב-2000 שנות תפילה ולימוד שהובילו למהלך הזה?
        לפחות אל תקרא לעצמך יהודי.

      • אם כך, קשה מאד להגדיר אותך בתור חילוני (ל''ת)

        ניצוץ חן, 11/09/08 08:33

      • כולכם מדברים שטויות

        דתיה לאומית, ירושלים עירה''ק, 11/09/08 12:38

        החרדים הגיעו לפה ראשונים והתיישבו במה שנקרא היישוב הישן דאז
        בטח שלא היו להם תקלות עם הערבים
        כי הם גם לא ניסו לשנות את המצב
        היו יס- מנים שכאלה
        גלותיים
        פחדנים

        החילוניים כן היו אלה שבפועל הקימו את מדינת ישראל
        ייבשו ביצות, נלחמו, חפרו, בנו וכו'..

        אלה ואלה דברי אלוקים חיים.

        עם חרדים בלבד לא היינו מגיעים לשום מקום
        עם חילוניים בלבד לא היינו מגיעים לשום מקום.

        מאותגר יקר, אתה פה כי אתה צאצא ישיר
        ואתה פה כי חילונים היו תכלסיים ולא נשארו ברמת הרעיון
        ברור שבעיניים של יהודיה מאמינה, הכל מכוון מלמעלה.
        הקב''ה בחר דווקא בחילונים להיות אלו שיקימו את מדינת ישראל
        הגיע הזמן שתפסיקו לבוז לחומר ולעשיה
        בלי זה היינו נשארים פה בימי הביניים רכובים על חמורים.

        צריך להתקדם
        לבנות קומה רוחנית
        הבניה החומרית טובה ויפה וכבודה במקומה מונח
        אבל מפה צריך להכנס קצת יותר לעומק
        יש נוחות חומרית
        עכשיו אפשר לתת מקום לרוח

        מתי תלמדו לשלב?
        כ''כ הרבה שנים בזתם לרב קוק
        בסוף יסתבר לכם שהוא ראה את הכל הרבה הרבה הרבה זמן לפני שהכל קרה.
        ומי שלא לומד אותו לא יידע לעולם להעריך את 2 הצדדים.

        • ללאומית-היום במיוחד אין לדרכם עתיד-ראי משבר ההתנתקות...

          י., 11/09/08 21:17

          מה גם שכמעט כל החוזרים בתשובה-פונים לכוון האמיתי...חרדי על כל זרמיו.לא הצלחתם לקרב יהודים ע''י התקרבותכם אלהם-זו טעות לקיים מצווה הבאה בעבירה, גם אם זה מתוך כוונה טובה.הציבור החרדי מאוד מעשי אבל שם דגש על הצד הרוחני, ולא על כוחי ועוצם ידי כמו החילוני-ורק ע''י צבירת זכויות-שהגדולה שבהן היא לימוד התורה,וגם הרב קוק הסכים לכך-שעדיף לימוד תורה על כל דבר אחר,רק ששירות בצבא הוא לא עבירה לדעתו, ואת התוצאות רואים היום בכך שהפכו את השירות אצלכם ליותר חשוב מלימוד...גדולי ישראל צומחים בעולם החרדי וכשיש בעיות בציבור שלכם פונים אליהם...וזה אומר הכל.

          • חרדי חמוד.. במכון מאיר כבר ביקרת?

            דתיה לאומית, 12/09/08 15:24

            ואגב, אם אתה רוצה לדייק
            רב החוזרים בתשובה הולכים לברסלב.
            את זה אי אפשר לקחת מרבי נחמן.

            • מבחינתי מכון מאיר חרדי לכל דבר-אם כי לא נקרא חברתית''חרדי''...

              י., 12/09/08 18:18

              ועל ברסלב אין מה לדבר שהם זרם חרדי-גם השקפתית וגם חברתית(זה שהם בולטים לא הופך אותם לרוב)-אבל העניין הוא יותר ערכי ולא תרבותי:האם עדיין לא הפנמתם שהשילטון(לא הציבור הרחב)החילוני לא יושפע מכם ובטח לא יתחשב בזה שאתם עושים צבא?-הבעיה שלהם היא שינאת התורה ולא דברים אחרים...תמיד ימצאו סיבה-אחרי ההתנתקות לא התפקחתם?-ואני כותב בכאב רב,גם על שיבוש ערכי התורה וגם על ההיתנתקות,בכל אופן-מבחינתי מי ששומר תורה באמת ולא מה שנוח לו הוא חרדי במובן האמיתי של המילה-וזה מה שחשוב-רק חבל שחלק מהציבור שלכם תוקף את החרדים שלומדים על מנת למצוא חן,במקום לברך על מי שעושה עבור כלל העם את החשוב ביותר-שבת שלום.

          • תראה מה הרמב''ם כותב על אלה שלומדים תורה כל היום

            אביחי, 12/09/08 17:18

            ולא דואגים לפרנסה..
            תלמד קצת אמת ואל תבלבל תמוח

            • הרמבם מדבר על מי שלומד-תוך כדי זה שהופך עצמו לטורח לציבור...

              י., 13/09/08 20:31

              בציבור החרדי יש הרבה שעובדים ולומדים בניגוד למה שמקובל לחשוב,יש אף זרמים שלא נהנים מקיצבאות המדינה כלל.ואותם עובדים תורמים ותומכים בישיבות-ממעשרות וכו'' שזו מצווה גדולה-כמו יששכר וזבולון.העניין הוא בכך ששמים דגש על מי שתורתו אומנותו-ולא מזלזלים במי שעובד אלא רק שזה נחשב רוחנית פחות...וזו האמת גם לדעת הרב קוק.כל הבעיה היא כשלא מעריכים את לומדי התורה כראוי-מי שחושב שיכול לשלב גם וגם ללא פשרה על ההלכה-שיבושם לו אך שלא יתנשא מהגדולים ממנו...ובטח לא יתפשר על איסורי תורה כמו:קדושה,כיסוי ראש,טלביזיה בבית וכו''.

              • קודם שאשתך תפסיק ללכת עם פאה אח''כ תדבר

                אביחי, 13/09/08 22:21

                איזה היתר יש לספרדיות ללכת עם פאה?
                ואל תבלבל את המוח על זה שזה מניעוט...הבעיה היא שאצלכם זה האידיאל...ללמוד תורה כל היום ולחיות על חשבון אחרים
                כל גדולי ישראל לדורתם עבדו לפרנסתם למרות שיכלו להתפרנס מלימוד התורה

                • ההבדל בין דתי לחרדי הוא ההשקפה,ולא הצידקות...אכן לספרדיה אין היתר ללכת

                  י., 13/09/08 23:10

                  עם כיסוי ראש וכך לגבי האשכנזיות-ההיתר הוא רק לפיאות מסוימות,ויש רבנים אשכנזים שאוסרים היום גם את זה...ההבדל בין חילוני לחרדי באחוז העובדים עומד על כ-10% .אמנם אצל החרדי לימוד תורה זה האידאל-וזו אכן דעת התורה,ואין מי שחולק...לגבי ''על חשבון אחרים'':למה אינך טוען כך על כל סטודנט או ספורטאי וכו''?-ושוב ,נכון כי יש מעלה למי שנשען על עצמו בלבד-אבל עם ירידת הדורות לצערינו-מחזיקים בחשוב יותר-ורוב המימון,בא מקרב החרדים עצמם.מי שמצליח לעשות את שניהם ויש לא מעטים כאלה בציבור החרדי-אשריו.

    • ל23 ולכל המתווכחים אתו

      רמי ונה, 11/09/08 03:12

      אני אוהב כל יהודי מחילוני ועד חרדי
      לכל רובד וסוג בעם היהודי יש תפקיד.
      לכן כולכם צודקים בטענות שלכם ולא צודקים בזלזול בצד הנגדי.

      יום טוב

      • רמי היקר אתה אמנם צדיק אבל מי שאוהב יכול גם לנסות להאיר את אחיו הטועה

        י., 11/09/08 23:22

        דווקא מאהבתו אליו ,הוויכוח לא מעיד על שינאה דווקא-אם כי יש אנשים שאכן שונאים מיתוך קטנותם הרוחנית...

  • 22.

    Can we ask for a show in New Jersy, USA? (ל''ת)

    Ayelet, 10/09/08 17:11

  • 21.

    You can check out any time you like?

    שירה, 10/09/08 17:01

    אין ספק שגם רבים מאמנינו המחוננים לוקים בנפשם וחליטים לגלולת אורות. במסווה של אמנות לשמה מזמין אותם רנד להכנס באוהלה הסגור ומסוגר של תורה. וכמאמר ה''איגלס'' ו''אח הגדול'' - ''You can check out any time you like
    But you can never leave''...
    שום ביוקרת שום יכולת שיפוט, רק הבל הבלים ורעות רוח.

    עצוב עצוב עצוב

    • ליבי ליבי על הבורות והנבערות על הפחד להתמודד בצורה עניינית עם דבר שיש (ל''ת)

      אמת, 10/09/08 18:16

  • 20.

    הייתי בראשונה

    ערן, 10/09/08 16:59

    לפני ההופעה שכל תל אביב באה לראות הייתה עוד הופעה שנוספה עקב ריבוי האנשים שרצו לקנות כרטיס.
    אמנם אהוד בנאי לא היה בהופעה הראשונה וחבל, אבל היה מדהים לראות, או לשמוע ליתר דיוק, איך הקהל שר את השירים כולם מהמילה הראשונה ועד האחרונה, ומתרגש, וצוחק ונהנה, כמו שרעייתי ואני נהנינו, אכן היה ערב קסום, והלוואי שאנשים ואמנים כמו שולי רנד יצליחו, כי אין כמו האמת, האמת שלי, האמת שלו, וגם האמת שלך, איתה אין ןויכוח.
    בהצלחה שולי. האהבה אליך התפשטה במהירות שיא, וטוב שכך.

  • 19.

    הייתי בראשונה

    ערן, 10/09/08 16:58

    לפני ההופעה שכל תל אביב באה לראות הייתה עוד הופעה שנוספה עקב ריבוי האנשים שרצו לקנות כרטיס.
    אמנם אהוד בנאי לא היה בהופעה הראשונה וחבל, אבל היה מדהים לראות, או לשמוע ליתר דיוק, איך הקהל שר את השירים כולם מהמילה הראשונה ועד האחרונה, ומתרגש, וצוחק ונהנה, כמו שרעייתי ואני נהנינו, אכן היה ערב קסום, והלוואי שאנשים ואמנים כמו שולי רנד יצליחו, כי אין כמו האמת, האמת שלי, האמת שלו, וגם האמת שלך, איתה אין ןויכוח.
    בהצלחה שולי. האהבה אליך התפשטה במהירות שיא, וטוב שכך.

  • 18.

    דת כמחלת נפש ניתנת לרפואי.ויש להכיר בא כמחלה קודם

    דש, 10/09/08 16:38

    מה שייך כל הבירבור הזה לעובדה שלהיות דתי היא מחלה שבהחלט ניתנת לטיפול,יש מרכזים לטיפול בנפש של קופות החולים שישמחו לעזור.לאלה שיש כמובן ביטוח רפואי בני אדם שמלפפים שרוכים מעור על היד וחייבים בטקסים כדי להרגיש שיכות סובלים ממחלת נפש שנקראת OCD וסמרטוט על הראש בקוטר של אבטיח כסמל למעמד קבוצתית .הנסיונות של מה שניקראים הרבנים להלהיב את האוכלוסיה נגד ציבור שחמש פעמים ביום נשכב על הריצפה ודופק את הראש בבטון ,הוא נסיונות ליצר ניגודים וקרע,ובתנאים האלה המרכולות של המוסלמים והיהודים ,והנוצרים ,הופכים להיות כלי שמתפרנסים ממנו אלפי בני אדם , ואלה שתפסו לעצמם בתי עסק באמטלה של מסורת,שילכו להציץ מה קורה אצל השכנים ,אותו זבל בשנוי אדרת ,או סחבה,או כיפה ,או מצנפת. חבל שהמנהגים המזוקנים מנצלים את את הצאן המבולבל שלהם למטרות פרנסה בצורה פרימיטיות כזאת .....

    • שנים שאנחנו מנסים להבין מה גורם לאדם להיות דתי

      חילוני. לגמרי., 10/09/08 17:23

      ועדיין, אני לא בטוח שמדובר במחלת נפש.

      אני קרוע ביני לבין עצמי האם אני זה שמפספס כאן משהו והדבר באמת קיים או שמא זהו בסה''כ מענה טבעי שנותן אדם לעצמו כדי לשרוד ולתלות היכשנהו את תקוותיו.

      כך או כך, בניגוד אליך, מגיב 18, אני מגלה אמפתיה כלפי האנשים האלה. הצורך להעריץ, לכבד עד אין קץ ולהיאחז, נמצא אצל כל אדם - גם אצלך, גם אם לא בחרת למלאו דווקא באמונה דתית. גם אצלי. ועל כן, ההתקפה הארסית שלך מיותרת.

      כבר אמר פעם פילוסוף ידוע (שכחתי מי בדיוק) כי אל לאדם לשנוא או להיות עוין כלפי תכונותיו של אדם אחר, כי הרי גם הוא נושא את תכונות אלה בעצמו.

      • שנים שהפסקתי לחפש מה גורם לאדם להיות דתי

        אבי, ספרד, 10/09/08 20:43

        אני בהחלט שלם עם עצמי שאני חילוני קיצוני, שלא מאמין בשטויות האלה.

        • חילוני, דתי... - העיקר זה החיפוש (ל''ת)

          חבל שהפסקת, 11/09/08 08:35

      • אני אינני לועג לבני אדם שמרותקים לכסא גלגלים שמשמש כמו הדת עזרה להליכה (ל''ת)

        דש, 10/09/08 23:18

      • זה לא כמו להתאהב זה בדיוק. (ל''ת)

        מנסיון, 11/09/08 08:34

    • חילוני-מלשון מחלה,חול שעף עם כל רוח ולכל כיוון,חלול...

      י., 10/09/08 23:43

      כבר טען הרמבם שהחולה יאמר על מר מתוק ועל מתוק מר-וכך גם בחולי הנפש...אבל בכח התורה ניתן להרפא.ופרא-בהיפוך אותיות רפא-ואנחנו מתפללים כל יום על כלל ישראל ובתוכם אתה-רפואה שלמה.

      • דת היא מחלת נפש וגם הרמב''ם הכיר בזאת לכן למד רפואה (ל''ת)

        דש, 11/09/08 02:58

        • אבל מה לעשות שהרמבם היה חרדי וכל העולם ובמיוחד היום רואה את גדולתו...

          לדש-אותיות שד..., 11/09/08 07:34

          במיוחד בעידן החדש של גילוי מחודש של רפואה טבעית מודרנית-שזה הריפוי האמיתי ולא מילחמה בסימפטומים בלבד.מי שלומד תורה יכול להבין בכל תחום בעולם-לפי התעמקותו בה.הרמבם פירש הרבה בתורה שבכתב ושבעל פה,והיה מגדולי הפוסקים-העיסוק שלו ברפואה היה שולי ,למרות שעסק בה באונס המלך-מה שמעיד יותר על גדולתו. רפואה שלימה גם לך.

          • לוירוס הקטלני ביותר שידע האנושות קוראים "דת" או "אלוהים " או "יהו

            דש, 11/09/08 15:53

            לפי ממצאים מוכחים הרג הוירוס הזה בחמשת אלפים שנה האחרונות יותר בני אדם מאשר........... כולרה.מלריה,אידס,שחפת,תיפוס.מחלות לב,צהבת.... וכמובן כל המלחמות והרציחות ביחד שנוהלו בשמו . מי שעדין מתמסר לוירוס הזה שותף לרצח עם ,לטיהור אתני. ולשפלות של האדם.... שבטים פרימיטיבים במדבר השתמשו בדת ליצור קבוצה מלוכדת שתגן עליהם מפלישה מבחוץ,טקסים ומנהגים יצרו מכנה משותף בין הילידים. היום משתמשים האלוהים ובדת בעיקר לעשית כסף,ולמטרות פוליטיות . מי שעדין עוסק היום בטקסים שחוזרים על עצמם חמש פעמים ביום ,צריך לשאול את העצמו .העם איננו סובל ממחלה שיותר מוכרת בקרב אנשי המקצוע כ-OCD

            • הארכי רוצחים הכי גדולים היו דווקא חילונים למהדרין-היטלר וסטלין (ל''ת)

              דש-אתה בחברה טובה, 11/09/08 16:58

            • לשד-אל תערבב בין הדת היהודית לנוצרית והמוסלמית-כל טענותך-רק עליהם-בור (ל''ת)

              י., 11/09/08 21:03

  • 17.

    איזו הוכחה, ולו הקלושה ביותר יש לקיומו של ''אלוקים''?! (ל''ת)

    יניב, 10/09/08 16:34

    • אין, וגם לא תהיה. או שאתה מאמין או שלא.ע''ע ישעיהו לייבוביץ'. (ל''ת)

      מאמין ספקן, 10/09/08 19:56

    • ליניב אל תחפש הוכחה, היות ואין.

      אבי, ספרד, 10/09/08 20:45

      אי אפשר להוכיח דבר שאינו קיים.

      • ליניב ולאבי ספרד

        גבי, 10/09/08 22:51

        יניב תביט כל יום על הזריחה מה מחזיק את כל הכדור הזה,או את כדור הארץ? נכון,כוחות טבע! עכשיו תחשוב איך החוקים האלו נקבעו?
        הטבע הוא רק ביטוי גשמי ל''אור אין סוף''

        אבי,לפי השקפת עולמך העולם היה נשאר בתקופת האבן, שכן לדוגמא ,אפילו לפני 30 שנה אם היית אומר שאפשר ללכת ברחוב בת''א ולהחזיק חתיכת פלסטיק ולדבר עם סין היו מאשפזים אותך,היו ''מוכיחים ''לך שאתה הוזה.

        • מחייכת

          אור, 12/09/08 02:52

          נהדר :-)

        • שום דבר לא צריך להחזיק את כדור-הארץ

          נו באמת, 12/09/08 13:39

          יש לנו יכולת להתאים את הפעולות שלנו למציאות, ובהתאם לכך לנסח חוקי הטבע שניתן להעביר לאחרים באמצעות שפה. אין צורך לספר לעצמנו סיפור על אלוהים או ''אור אין סוף'' שחוקק בשבילנו את החוקים.

          • ''חוקי הטבע'' לא מסבירים הרבה דברים ''טבעיים''

            כידוע לך ..., 14/09/08 21:45

            האם מישהו יודע להסביר מדוע הכוכבים בקצה מערכת השמש מסתובבים מהר יותר מהמהירות הצפויה על פי ''חוקי'' ניוטון ?

            המדע אינו מסביר הכול והוא רחוק מאוד להסביר איך הכול נוצר - חסרים מימדים והבנה בסיסית שמבוססת על ראית הדברים והנחות שחלקם מבוססות

            - ועכשיו לך תבנה יקום - בהצלחה !

    • השאלה שלך היא ההוכחה הכי טובה (ל''ת)

      נ יר, 10/09/08 23:21

    • מי שרוצה יכול לקבל הוכחות בסימינרים עם מדענים שחזרו בתשובה

      י., 10/09/08 23:37

      או באינרנט-יש הרבה אתרים כמו שופר וכו''.השם מכיל את האותיות :מי אלה-כלומר מי ברא כל אלא הנבראים,וכמו שכתב דוד המלך-השמים מספרים כבוד אל ומעשה ידיו מגיד הרקיע.אין אומר ואין דברים בלי נשמע קולם...כלומר אדם בעל נפש אמור ללא קשר לתורה לשאול מי הצייר שצייר את כל היופי המדהים הזה-האם כל זה מקרי???מפיצוץ???

      • אין,ולא תהיה, שום אפשרות להוכיח את קיום או העדר קיום האל.הפנימו את זה. (ל''ת)

        לכל בעלי ה''הוכחות'' וה''הפרכות''למיניהם, 11/09/08 08:19

        • לחכמי ישראל -יש בהחלט הוחכה לוגית ופשוטה,השאלה אם רוצים את האמת... (ל''ת)

          י., 11/09/08 21:07

      • גם מדענים יכולים לחלות בנפשם בעיקר מדענים מאוכזבים (ל''ת)

        דש, 11/09/08 19:59

      • הנחת את המבוקש.

        לא מאמין, 12/09/08 13:25

        אתה קורא לדברים ''נבראים'' אבל מי שלא מאמין לא חושב שהם נבראו. לא הוכחת כלום.

        • כל דבר גשמי הוא מוגבל גם לפי המדע-ולכן מוכרח שיש מי שהגביל אותו...

          מאמין, 14/09/08 01:23

          אחרת הוא לא מוגבל אלא ברא את עצמו- דבר לא לוגי.מוכרח להיות מי שהגביל ולא מוגבל=ברא ולא נברא-וזהו הבורא-שלגביו אין לא זמן ולא מקום...ובנושא זה המדע מצהיר שאינו עוסק בניגוד לדת שלנו.

          • כשל

            חנן, 14/09/08 15:20

            רק אירועים או עובדות יכולים להיות סיבות של אירועים או עובדות אחרים, ורק תחת חוק טבע מסוים. 'דברים' הם לא סיבה של דברים אחרים, אלא היות דבר מסוים בזמן ומקום מסוים יכול להיות סיבה לאירוע אחר - היות דבר אחר בזמן ומקום מסוים.

            • אתה בהחלט מחזק את טענתי-המפץ הגדול או הבריאה לפי המאמין-זה בהחלט ארוע.

              מאמין-לחנן המבולגן..., 14/09/08 20:52

              שהתחיל הנקודה מסוימת בזמן-והשאלה מי גרם לו-כלומר לכל סיבה יש מסובב,וצריך לשאול מי הוא המסובב(המדע לא עוסק בזה-בגלל מוגבלות לחקור מה שהיה לפני הזמן).כל חוק צריך שיהיה לו מחוקק=מגביל אותו-וזה בדיוק הבורא למאמין.

    • ליניב:אני מקווה שאתה יודע שלא בראת את עצמך,ולכן אתה נברא ולא בורא...

      המוכיח, 11/09/08 23:33

      כל דבר בעולם(גם דומם)או שהוא נברא או שהוא בורא...ואם אתה לא בורא אז מישהו ברא אותך-נלך להוריך-גם הם לא היו כאן תמיד אלא נבראו בזמן (גם המדע טוען שחייבת להיות נקודת התחלה-רק הוויכוח מתי?)כלומר גם הם ברואים ולא נבראים עד אדם הראשון-שגם אותו מישהו התחיל...אחרת אם הוא היה תמיד הוא הבורא של עצמו ולא נברא(מה שלא הגיוני גם לפי המדע)כך הלאה אחורה עד שחייב להיות הראשון שברא ולא נברא-מי שהיה תמיד ולא קשור לעולם החמרי שרק בו יש את הזמן המוגבל...וכיוון שהבורא לא מוגבל( כי אם כן מישהו הגביל אותו ואז-הוא הכל יכול )אז לא שייך אצלו עניין הזמן...וזה מהותו המתחייבת.

  • 16.

    לשמחתצי ומזלי אני דווקא הייתי שם

    והיה אלוהי!!!!!!!!!!!!!!, 10/09/08 15:56

    שולי הענק, ראוי לכל מחמאה. ההופעה היתה מלאת אהבה, חום, אמונה, ענווה ורוח הקודש. קסום עוד יותר היה מגוון הקהל- חילונים, מתחזקים, סרוגים, חרדים ועוד יהודים טובים מכל קצצות העם. אין יותר איחוד מזה. תודה לך שולי על ההופעה הגדולה, הדיסק הענק והאהבה שנתת לנו, הקהל. אל תחמיצו את ההופעה הבאה!!!!!

  • 15.

    האם היית ממש,אבל ממש, חייבת להוסיף את רשימת הסלבס (ל''ת)

    דרור, 10/09/08 15:54

  • 14.

    הייתי בהופעה בממילא בירושלים,

    רווית, 10/09/08 15:38

    קניתי את הדיסק....
    מאוד מרגש..
    חבל שלא הייתי שמה..

  • 13.

    הופעה מרגשת, סוחפת, וכיפית

    אחת שהייתה שם, 10/09/08 15:37

    באמת היתה הרגשה ששולי שמח להיות איתנו, ואנחנו יותר משמחנו להיות איתו. ''אייכה''- ההימנון הלאומי! מוזיקה מצויינת, נגנים איכותיים וגם חתיכים,שזה אף פעם לא מזיק, ושולי אחד שמנצח על כולם, קורע מצחוק ומרגש עד דמעות

  • 12.

    ואני חשבתי שאחד אלוהינו, שבשמים ובארץ...ולאו דווקא בהופעה בצוותא... (ל''ת)

    כי שמה אלוקים???, 10/09/08 15:28

  • 11.

    אוקיי, מאמין, נשמה, הכל. אבל למה צריך להתלבש כמו איכר פולני במאה ה-17?

    מה עסקת החבילה הזו?, 10/09/08 14:23

    בסדר, אני מסיר את הכובע בפני אותה אמונה משלהבת, אהבת אלוהים שאין-בלתה, נשמה ''גדולה'' ועמוקה וגילוי המקור האמיתי לכל האור (חס וחלילה החושך) בעולמנו.

    אבל מדוע זה אומר שר' רנד הנ''ל צריך לעטות על עצמו תחפושת מצחיקה של איכר פולני במאה ה-17, כל יום, כל החיים? רק מפני שחברים אחרים בכת החרדים עושים את זה?

    מה לזה וליהדות? לאמונה? לאלוהים? לעם ישראל? מה זה עושה פה? איך לא מרגיש כבוד הרייב כמה שזה מגוחך, מטופש, וגבולי מאוד מבחינת השפיות?

    • כי אין אלוהים, ומאותו רגע שאתה מבין את זה אתה מבין את כל הטיפלות

      אמיר, 10/09/08 15:19

      של התעסוקה במה אלוהים מרשה ומה הוא אוסר (לפי הרבנים הוא בדר''כ אוסר, אבל לך תאמין להם), מה מותר ללבוש, מתי מותר לגעת באשתך (לא, אם היא עברה הרגע הפלה מזעזעת - אסור לך ללטף אותה ולנחם אותה), את הגזענות הנוקשה כלפי מי שאינו כמוהם, וכו'

    • מה קרה לפתיחות וסבלנות

      פשששש, 10/09/08 15:28

      מי אמר שאיך שאתה מתלבש זה יותר טוב?

      הרי הוא לובש חליפה מכובדת ומכבדת ולטעמי זה יפה מאוד (אני לא מתלבש כך כי זה לא הסגנון - אבל צריך לדעת לכבד)

      טוב נו, תמיד יש מישהו שמחפש את הרע...

    • הלבוש החיצוני הוא לא עניין הלכתי(מלבד צניעות)אבל יש עניין

      י., 10/09/08 23:15

      חברתי הצהרתי בלבוש-שמעיד על השתיכות האדם לחברה החרדית-מעין מדים של ירא שמיים(כמובן זה לא תמיד מראה על אדם שאכן ירא שמיים).אם תשאל אז למה דווקא כך ולא אחרת ,גם לזה יש סיבות אבל לא נראה שבאמת אתה רוצה לדעת אז למה לענות...חוץ מזה לאדם חילוני שעבורו אין שום מחויבות -אז למה אתה מתערב בכלל,הרי לפי שיטתך הכל מותר...בניגוד למאמין שלאמונתו יש כללים שמחיבים.

    • תגובה ל_11

      hilda, 11/09/08 17:19

      אין צורך להיתלבש כמו איכר ...
      תיתלבש כראות עינייך....

  • 10.

    לא הייתי שם

    אלוקיק, 10/09/08 12:19

    הייתי במסיבת טרנס בצפון תל אביב. היה מגניב.

    אלוקיק

    • אלוקוק (ל''ת)

      התכוונת, 10/09/08 16:07

  • 9.

    כמה מהם קנו כרטיסים?

    יהודי, 10/09/08 11:50

    בטח תצנזרו את זה. אבל אני שואל, האם אורבך וידידיה מאיר וכל אלה באמת קנו כרטיסים? אני מוכן להתערב שהם קיבלו הזמנות. אם רוצים לתרום למוזיקה יהודית צריך גם לקנות כרטיסים

    • צודק לגמרי

      אריאל, 10/09/08 16:44

      אני שמעתי שמצבו של שולי רנד היה קשה ביותר בעקבות כך שאנשים לא שילמו בעבר על הסרט ''אושפיזין'' ועוד. היום, ברוך ה', עם הדיסק המושלם הזה הוא הצליח יפה מאוד, הודות לאמונה החזקה שלו ודבקותו במטרה. את כל ההתרחשות הזו ניתן לחוש לגמרי בתוכן שיריו.
      ד''א הכתבה מעולה, כל מילה - ברזל.

    • זאת הופעת השקה

      אודליה, 11/09/08 09:38

      לפיכך המוזמנים הם אנשי תקשורת וסלבס שיתכן ותצא לרנד תועלת בהמשך מכזו חשיפה.
      כמו לדג' הביקורת הזו.

      חוצמזה תפסיקו להתחסד.

  • 8.

    למה לא היתי שם?

    בא לי להרביץ לעצמי....., 10/09/08 11:48

    מתי ההופעה הבאה?

    • אני מוכנה לעזור לך אם אתה רוצה (ל''ת)

      מכה סדיסטוביץ, 10/09/08 11:59

      • נו? איפה את מכה יפה שלי?

        בא לי להרביץ לעצמי..., 10/09/08 16:12

        תמיד חיבבתי סאדו....
        תשאירי מס'.

    • אני לא היתי כי היתה לי חתונה, ואני אוכלת את הלב גם (ל''ת)

      תודה על הכתבה, 10/09/08 15:18

  • 7.

    לא "שמה" אלא שם. שמה=לשם. אם הכוונה להתחנף לסלנג - דוחה (ל''ת)

    שיח צדקנו, 10/09/08 11:42

    • בשיר זה ''שם האלוקים'' ולא ''שמה אלוקים''. תירגע. (ל''ת)

      אל תעבדו עליי, 10/09/08 15:54

    • שטויות. ראה בראשית מט לא, תהילים קכב ה ועוד (ל''ת)

      ע, 10/09/08 16:01

      • הציטוטים המדויקים שהפנית אליהם:

        יובל, 11/09/08 15:57

        אם אתה מביא מקורות ל]חות תראה את הטקסט המלא!

        בראשית פרק מט פסוק לא:
        שָׁמָּה קָבְרוּ אֶת אַבְרָהָם וְאֵת שָׂרָה אִשְׁתּוֹ שָׁמָּה קָבְרוּ אֶת יִצְחָק וְאֵת רִבְקָה אִשְׁתּוֹ וְשָׁמָּה קָבַרְתִּי אֶת לֵאָה:

        תהלים פרק קכב פסוק ה:
        כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:

        • מה קורה לכם ?

          אלי, 11/09/08 17:04

          ''וַיַּעֲמֹ֥ד הָעָ֖ם מֵרָחֹ֑ק וּמֹשֶׁה֙ נִגַּ֣שׁ אֶל־הָֽעֲרָפֶ֔ל אֲשֶׁר־שָׁ֖ם הָאֱלֹהִֽים''(שמות כ יז)
          לפי ההקשר ברור שמבוסס על הפסוק הזה..
          מה שכן השיר לא מחויב להיות צמוד למקור מילה במילה..

          • אתה צודק, רק הבאתי את הפסוקים שהוא ציטט, אבל המקור כמו שרשמת

            יובל, 11/09/08 17:48

            אבל זה לא מציג את הניקוד אצלך טוב ואצלי זה נראה ג'יבבריש אז אני מצטט שוב:


            שמות פרק כ פסוק יז :

            '' וַיַּעֲמֹד הָעָם מֵרָחֹק וּמֹשֶׁה נִגַּשׁ אֶל הָעֲרָפֶל אֲשֶׁר שָׁם הָאֱלֹהִים ''

  • 6.

    פשוט מושלמת

    לימור, 10/09/08 11:41

    אני פשוט אוהבת אותך אחותי ואני רצה להופעה

  • 5.

    די כבר עם ה''אלוקים'' המטופש הזה. מי המציא את ה-ק' הזו? אלוהים! אלוהים! (ל''ת)

    שאלוקים ישמור, 10/09/08 11:38

    • מסכימה, אבל ככה קוראים לשיר (ל''ת)

      ככה זה במקור, 10/09/08 11:47

    • אכן אף פעם לא הבנתי למה לא אלוזים, או אלוטים, או אלושים...

      או ארוהים, או אכוהים..., 10/09/08 11:56

      בואו כל מתפלפלי הגמרא, גאוני ההלכה וחכמי הדור - מנין ''אלוקים''? האם בגלל שצורת הק' דומה ל-ה' רק עם איבר יותר ארוך כלפי מטה?

      • כרגיל הבורות

        אברי, 10/09/08 12:18

        לפחות אל תפגינו את בורותכם ברבים..אומרים אלוקים עם ק' מכיוון שעם ה' זה שם השם,ולפי עשרת הדיברות לא נושאים את שמו לשווא.
        אתם מוזמנים להגיב פרימיטיבים נמאסתם וכו',אבל תנסו להבין ולכבד אמונה.אני יודע שהחיים שלכם מפוצצים בתוכן,ואנחנו המטומטמים,אבל תנסו לכבד גם אידיוטים פרימיטיביים כמונו.בשלב הזלזול שלכם בתור אחד שחי 25 שנה בחילוניות הנאורה היינו כבר..תתקדמו הלאה..

        • נדמה לי שאתה הוא הבור הגדול. לשאלה לא ענית, ומה שכן אמרת - קשקשת

          אלוהים עלי אדמות, 10/09/08 14:18

          לא ענית למה דווקא ''אלוקים'' ומאין ה-ק', אלא דקלמת את התשובה הקבועה של הרובוטים הדתיים - לא לשאת את שמו עליכ לשווא.
          ובתנ''ך, לא מוזכר עשרות ומאות פעמים השם אלוהים על כל הטיותיו - אלוהי, אלוהיו, וכו'?! ובכתובים כולם לא מוזכר אי-אלו פעמים השם המפורש יהוה?
          כל אלה לשווא? או שבגלל שזה בתנ''ך הקדוש זה לא לשווא, וכל השאר לשווא?
          רק בעתונים, אולי בעצם רק באינטרנט לכתוב אלוהים זה להזכיר אותו ''לשווא''?
          ומתי זה נקרא ''לשווא''? מה הופך איזכור מסוים ל''שווא'' ואחר לא ל''שווא''? למה בכלל השיר של שולי רנד הוא לשווא? הרי הוא שר אותו מתוך אמונה שלמה ואהבה גמורה לאלוהים, אז גם האמונה הזאת היא לשווא?

          אבל עזוב. התעמקות וחשיבה לא מצפים ממך. לך תדקלם את התפילות שמישהו (לך אפילו אין מושג מי הוא היה) כתב לך למלמל כל יום בוקר צהריים וערב, לך תשאל רבנים כמה פעמים לצחצח שיניים במוצאי שבת שנופל על יום טוב, ולכל מי שמתנגד לך תגיד שהוא לא ''מכבד'' אותך, ותגמור את העניין מהר, כי הוא בור, מה הוא מבין.

          • למה אלוקים

            ל5, 10/09/08 15:26

            ברור שלא כל פעם שאומרים אלוהים זה לא לשווא גם עם זה לא מופיע בתנך ומשתמשים באלוקים בדברים שאינם קודש מוחלט רק כדי להמנע בטעות מזילות השם.
            למה לא אלוזים? נראה לי שאתה צודק לגמרי ןזה בגלל שזה מספיק דומה למקור כדי שיבינו למי ולמה הכוונה.

          • הוצאת לי את המילים מהפה

            ניר, 10/09/08 15:27

            רק ניסחת אותן טוב יותר.

          • עלי שלכת

            איזה קטעים, 10/09/08 15:32

            אנשים כמוך הם בסטטיסטיקה הכי גבוהה לחזרה בתשובה.

            כי זה מפריע לך,
            ואז את בודק,
            ואז אתה לא יכול שלא להתדבק בתורה הקדושה...

            תזהר זה עלול לגרום לך לדבוק בקדושה ואין דרך חזרה :)

            אוהב אותך

            • אכן,''כופרי האינטרנט'' הם סטטסטית בסיכוי גבוה מאד לחזרה בתשובה

              ושולי רנד יוכיח, 11/09/08 00:08

              שולי רנד בגלגולו הקודם במקום קרוב מאד לשלל הכופרים הרברבנים פה.
              תזהרו,מהמקום הנמוך שהגעתם אליו אפשר רק לעלות.זה קרה לרנד ,זה עלול לקרות גם לכם.

          • לא ייאמן כמה טמטום מתגלה ב13 שורות - אני לא יודע אפילו מאיפה להתחיל...

            יהודי, 10/09/08 15:47

            לא משנה מה אני אענה לך, אתה תמיד תמצא תשובה. נכון?
            כי זה מה שאתה וחבריך לאתאיזם יודעים.
            תמיד לשאות שאלות ולא לנסות לענות עליהם נכוחה. כל כך נוח.
            אם יש לך כך כך הרבה שאלות שמטרידות אותך למה אתה לא מנסה לפנות עניינית לאדם חכם ולשאול אותו? במקום לתור אחרי תגובות באינטרנט ולהגיב עליהן - לא עניינית במטר של גיבובי שטויות שאפילו אתה לא מבין?
            רק על מנת שלא תענה את הצפוי מבור כמוך (למה אתה לא עונה עניינית?!!!1)
            אומר לך כך:
            כל שם ה' שנכתב בתנ''ך הוא לא לשווא.
            מדוע? כיון שהתנ''ך הוא לא לשווא.
            אותו הדין לתפילות. איזכור הופך להיות לשווא כאשר אין לו תכלית חיובית כמו תפילה - או ציטוט מספרי קודש.
            אם בשירו של רנד מופיע שם ה' - סביר להניח שעבור רנד השיר הוא יותר תפילה מאשר שיר.

            בהצלחה בחיים!
            מקווה שתצליח למצוא את כל התשובות לפני שייגמר המוקצב.

          • בורי קטן שכמותך ...

            גבי, 10/09/08 23:03

            לשווא,הכוונה שבוטוי השם הוא לא חלק מפסוק.(בזמן הביטוי).

            ז''א אם במיקרה יוצא לך פעם לצטט פסוק מהתורה,שמופיע בו השם,אתה יכול לבטא,אבל בתנאי שתצטט את כל הפסוק,אחרת זה יהיה לשווא

        • דווא אין לי שום בעיה שתאמרו את שמי

          יהוה, 10/09/08 15:21

          יהוה - ye-ho-va, אלוהים, אדוני, אללה, וכו'. מה שתרצו, העיקר שתהיו שמחים וטובי לב

          • שלום יהווה אפשר להתחיל להתפלל אליך? (ל''ת)

            אבי, ספרד, 10/09/08 23:30

        • נושא את שם ה' לשווא מי שמשתמש בשם ה' כדי להעיד עדות שקר (ל''ת)

          אך כאן וודאי לא הייתה עדות שקר, 10/09/08 16:09

        • לאן אתה רוצה ל''התקדם'' למאה ה-20 לפני הספירה? (ל''ת)

          אבי, ספרד, 10/09/08 23:00

      • אין עוד נושא שכל בור מתבטא כידען

        יראה, 10/09/08 16:03

        הרי הבורות שלך בדת היהודית זועקת לשמים- אבל להתבטא כאילו יש לך מושג - בלי הכרה

  • 4.

    חבל שלא הייתי (ל''ת)

    וואו!, 10/09/08 11:25

  • 3.

    כתבה נוגעת ללב

    אזמרה, 10/09/08 11:22

    אין ספק ששולי רנד הוא איש אמת, רואים את זה גם באושפיזין, גם בהצגה של עגנון וגם בשירים. יוצר מתוך עולם פנימי עשיר מורכב. וכמי שהולך בדרך של רבנו מתמודד עם 'מוחין דקטנות' בלי לשדר ''עסקים כרגיל'' ''האור פה בואו לקנות, בעל הבית השתגע''.
    כתבה מפרגנת ואוהבת

  • 2.

    דבר אחד אני לא מבין

    מיצי, נוה-יללות, 10/09/08 11:19

    לפני שנה ומעלה עלה מופע של רנד במכון ויצמן בשם ''חותר בחושך''. הדיסק החדש (והנפלא) שלו מבוסס על שירי המופע, שלאחר מכן נערך שוב בפקולטה לחקלאות ואולי גם במקומות נוספים.
    אז למה טוענים שמדובר ב''הופעת הבכורה'' וששירי המופע מבוססים על האלבום, בעוד שהמופע דוקא הקדים את האלבום?

  • 1.

    כל הטקסט וכל זה , אבל תמונה אחת אין ? (ל''ת)

    ברנע, 10/09/08 11:03