• 107.

    המשבר הכלכלי העולמי התחיל 4 ימים לאחר הניסוי הכושל (ל''ת)

    שיר, 05/12/08 01:55

  • 106.

    אם נישאב לחור שחור נמשיך בשיגרה? מה יקרה אז? (ל''ת)

    אלי, 29/11/08 12:58

  • 105.

    הנפץ הגדול

    חסוי, 21/10/08 12:05

    רק הלואים יחול לאחזיר את הנפץ הגדול

  • 104.

    מה אתם כולם השתגעתם סביב זה?!@#....

    מיכאל, 10/09/08 23:14

    דבר ראשון זה לא ניסוי חד פעמי! זה מתקן שהתחיל לפעול לראשנה היום וימשיך לעבוד 24 שעות ביממה לאורך 10 שנים הבאות לפחות! עכשיו מה כל המהומה הזאת אם חורים שחורים? אתם יודעים בכלל מה אתם מדברים? אני בטוח שרובכם יודעים רק שחור שחור זה כוכב שקרס בתוך עצמו ובולע את כל מה שזז. יופי! אבל ממתי הגעתם שמעיץ חלקיקים יצור חור שחור!@#$! אני לא חושב שמישהו מכם עשה תואר שלישי בפיזיקה גרעינית ופיתח כל מיני תאורייות ומטמתיקה שמאחורי זה... זה פשוט או שאנשים רוצים להראות חכמים (בסגנון של כיאילו מצאתי את סוד של נאסא והוכחתי שבני אדם לא היו על הירח)או שסתם אוהבים להיות פיסימיסתים ואם כל אפשרות טובה להגיד שסוף העולם הגיע (וואי היגיע שנת 2000 זהו סוף העולם באלף החדש) שמענו כבר מלא סיפורים בעבר על סוף עולם... להפתעתנו אנחנו עוד כאן. גם כל הפרופסורים שאומרים שיהייו חורים שחורים ואנשים מאמינים לכל מילה שלהם בלי לבדוק אפילו באינטרנת על איזה פרופסורים מדובר על אלה שלמדו מכניקה קוונתית או פרופסורים לחקלאות. כרגע מאיץ חלקיקים התחיל להריץ חלקיקים אך עדין לא עשה התנגשותם... בנובמבר מתכננים לעשות התנגשות ראשונה של חלקיקים ואני מוכן להתערב על מליון דולר שגם אז יגידו ''יאללה בנובמבר התנגשות ראשנה-סוף העולם''... זה הרי מצחיק..

  • 103.

    אי אפשר להפריך את קיומו של אלוהים. הדתיים תמיד ימצאו תרוץ לכל הוחכה. (ל''ת)

    חכם., 10/09/08 23:01

  • 102.

    אף אחד לא יכול על אלהים!

    עומריקו הכוסון, 10/09/08 22:36

    אם אתם יהודים תדעו שאף אחד לא יכול על אלוקים שלנו

  • 101.

    אף אחד לא יכול על אלהים!

    עומריקו הכוסון, 10/09/08 22:34

    אם אתם יהודים תדעו שאף אחד לא יכול על אלוקים שלנו

  • 100.

    אומרים שהניסוי הזה עלול ליצור הפרעה ברצף זמן חלל

    פרופ' אמט בראון, 10/09/08 20:59

    מה שאומר שכולנו עלולים לחזור להיות אמבות בשלולית!! לברוח מהר להרים!!

  • 99.

    זה לא נור מהלים

    ראפל, 10/09/08 20:49

    מה קרה למה לקחת סיכוים לחיים שלנו תסתקלו תראו בסוף מה היה אתנו

  • 98.

    למכירה בebay- מאיץ חלקיקים

    שירלי עדי, 10/09/08 20:26

    אחרי שהניסוי יגמר מישהו יצטרך להחזיר לעצמו את ההשקעה על ידי מכירת המאיץ.. אז למה לא למכור בebay למרבה במחיר? ואם גם הניסוי יצליח אז אולי איזה מיליונר יצור לעצמו כוכב.. מי יודע.. כגודל הציפיות כגודל האכזבות

  • 97.

    תנ''ך

    צחי פ, 10/09/08 19:43

    לכו קנו ספר תנ''ך ב 50 ש''ח לא 7 מיריאלד ככה עלה ניסוי למי שלא יודע תיפתחו את הספר תירקאו בראשית ותיראו איך נוצר העולם

    • רוצים תשובות. לא חרטא..

      אהמ.., 10/09/08 22:52

      צר לי לבשר לך שרוצים תשובות.
      לא רוצים סיפורים.

    • אדיוט

      נתי, 24/11/09 02:29

      זה הדבר הכי טפשי שהגיבו עד כה, ברכות על התואר.

  • 96.

    מי שטוען שהניסוי יפריך את קיום אלוהים הוא לבטח לא פיזיקאי

    או מדען רציני, 10/09/08 19:29

    החלום של המדענים-שסיכוייו להתגשם נחשבים ע"י לקלושים אגב, הוא למצוא את ההיגס-ההיגס הוא חלקיק תיאורטי שממיר אנרגיה-צורה אחת של חומר-למסה-צורה אחרת של חומר (או תכונה, לא משנה). כלומר, אין כאן כוונה ליצר יש מאין-אם היו יכולים לייצר יש מאין-מה שסותר לחלוטין את חוקי התרמודינמיקה-היו מייצרים מים חינם, חשמל חינם וכ"ו-והכל מכלום. זאת לא הכוונה-הכוונה היא להביא למצב אנרגטי שבו חלקיקים קיימים ייצרו את ההיגס שיהפוך מצדו אנרגיה-מוצר גלם-למסה-מוצר מוגמר.

    זה לא עונה על שתי השאלות הקשות מאוד: מאיפה הגיע החומר הראשון-ולא משנה מהו-אנרגיה, היגס, ניוטרון וכ"ו.

    זה גם לא עונה על שאלת הזמן-כל דבר פיזיקלי חייב נקודת התחלה-תנועה חייבת התחלה מאיפה שהוא-כך שגם אלו שמאמינים שהחומר היה קיים תמיד או נוצר יש מאין חייבים להסביר מתי זה התחיל ואיך-הרי לפני זה היה מצב סטאטי לחלוטין-כמובן שהניסוי אפילו לא מתיימר לענות על שני האחרונים-רק לקדם את הפיזיקה.

  • 95.

    למה כולם מדברים על המפץ הגדול כאילו הוא באמת קרה?!

    אלמונית, 10/09/08 19:23

    טוב שהם לא יותר מידי בטוחים בעצמם שהמפץ הגדול באמת קרה. 'לשחזר'!הם קוראים לזה! אין לי מה להגיד חוץ מ- שאלוקים יסלח לכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • המפץ הגדול

      אלי, 13/09/08 12:34

      אלמונית יקירתי.תאוריית המפץ הגדול אינה סותרת כלל וכלל היווצרות היקום ע''י אלוקים,כי הוא שעשה את המפץ הגדול, ומותר בהחלט לחקור מה שלא ידוע לנו.

      אלי

  • 94.

    כנסו דחוף

    ואטוח, 10/09/08 19:22

    תרדו למטה





















    עוד קצת














    אתם כמעט שם















    אתם סתם פראיירים אם אתם לא יורדים




















    אבל אתם כבר פראיירים חעחחעחע

  • 93.

    לא צריך לדאוג

    עיכער, 10/09/08 19:21

    אם משהו ישתבש לא יקרה לנו כלום כולה המכונה הזאת תהרס ושוויץ פיספסה מיליארד דולרים מקסימום נדע איך העולם יתקיים וניהיה עבדים במצריים ונצתרך ללכת 40 שנה תגברו לא יקרה כלום פחדנים אז נמותכל אחד רוצה לדעת איך זה למות אוי ואני יודעת עכשיו כל האנשים שמפחדים מזה כל צליל קטן שהם ישמעו אפילו אם זבוב יזמזם להם באוזן הם יקבלו לחץ

  • 92.

    אמאל'ה!!!

    ברוש במלכה!!, 10/09/08 18:38

    אמאל'ה זה ממש ממש ממש ממש ממש ממש מלחיץ אותי!!!!!!! שלא יעשו אותו!!!!!!!!!!! אבל אם הם חושבים שזה ייצור משהו שיחריב את היקום אז למה הם עושים את זה??!!!


    ברוש המלכה, והיפה, והמהממת!!

  • 91.

    אוי הניסוי הזה..

    $$==^.^==$$, 10/09/08 18:34

    טוב אז ככה לדעתי זה היה סתאאם ניסוי שלא הוכיח כלום..וכל המהומות שעשו מסביב לזה זה בולשיט!! אני אפילו יכולה לבנות משו יותר טוב!! שיהיה הדבר האמיתי אז תדברו איתי...

  • 90.

    איזה מגניב!

    nokia_n96, 10/09/08 17:50

    איזה סוס זה איך הייתי רוצה להיות שם! XD

  • 89.

    קצתת אמונהה לא תזיקקקק8888

    יוסי, 10/09/08 17:29

    מזכיר קצת את מגדל בבל והניסיון לנסות ולגלות את דרכי האל !

    הוא ישלם להם על מעשיהם הנפשעיםם !

  • 88.

    אולי יראו אותי בתוכנית מה קורה..

    המתוקה מכולן(:, 10/09/08 17:13

    אני שמחה מאוד שלא נהרס עולמנו!!(:
    לא היינו צריכים לעשות מזה ביג דיל!!

  • 87.

    איזה מגניב , גולשים בזמן !!!! (ל''ת)

    אני שולתתטתטתטת, 10/09/08 17:08

  • 86.

    האם הבנות מהיפה והחנון יצרו את מאיץ החליקיקים? (ל''ת)

    נחמה אדלר, 10/09/08 16:52

  • 85.

    אם משהו ישתבש זה יהיה טוב ליהודים

    עידו, 10/09/08 16:16

    אירופה תימחק ואז ישראל תאלץ לשחק כדורגל באסיה ואז בטוח נעלה למונדיאל כי אף אחת לא תרצה לשחק נגדנו ילאה אבי לוזון צדקתה דרום אפריקה או מה שישאר ממנה 2010 אנחנו מגעים

  • 84.

    למה?

    טל, 10/09/08 16:12

    למה לעשות את הנישוי עם יש סיכוי כלוש שמשהוא השתבש אולי הסיכוי הזה יתממש?

    • לטל

      כיעכעיככ, 10/09/08 19:10

      אם משהו ישתבש לא יקרה לנו כלום כולה יקרה משהו לדבר הזה העולם לא יחרב וגם את נמות חם ושלום בעוד מיליון שנה כדור הארץ יחדש את עצמו

  • 83.

    אנחנו עדיין פה??? (ל''ת)

    ................., 10/09/08 15:50

    • למה?

      טל, 10/09/08 17:07

      היום זו היתה רק בדיקת מערכות עד שעיים יהיה הניסוי עצמו

  • 82.

    אל דאגה!

    חופית, 10/09/08 15:42

    אתם לא מבינים?!
    בני האדם לא יכולים ליצור חור שחור הוא גדול מדי!!!!!!!!!!!!!!
    אים היה חור שחור מהניסוי הזה אז הוא היה בגודל של יתוש!!!!!!!!!

  • 81.

    מוות שמח!!!!!!!!

    מלאך המוות, 10/09/08 15:15

    אני מקווה אם משו ישתבש נמות מהר בלי כאב!!!
    מוות שמח!!!!!

  • 80.

    התפללו עוד ועוד אחרת סוף העולם !!!!!!!!! (ל''ת)

    דניאל, 10/09/08 15:09

  • 79.

    זה מזכיר לי משהו

    רונית, 10/09/08 14:58

    ''ויהי בנוסעם מקדם וימצאו בקעה בארץ שנער וישבו שם... ויאמרו איש אל רעהו הבה נבנה לנו עיר ומגדל וראשו בשמים ונעשה לנו שם פן נפוץ על פני כל הארץ: וירד ה' לראות את-העיר ואת-המגדל אשר בנו בני האדם: ויאמר ה' הן עם אחד ושפה אחת לכולם וזה החלם לעשות ועתה לא-יבצר מהם כל אשר יזמו לעשות: הבה נרדה ונבלה שם שפתם אשר לא ישמעו איש שפת רעהו: ויפץ ה' אותם משם על פני כל הארץ ויחדלו לבנות העיר''. (''בראשית'' פרק י''א, פסוקים א' עד ח')

  • 78.

    זה מזכיר לי משהו

    רונית, 10/09/08 14:58

    ''ויהי בנוסעם מקדם וימצאו בקעה בארץ שנער וישבו שם... ויאמרו איש אל רעהו הבה נבנה לנו עיר ומגדל וראשו בשמים ונעשה לנו שם פן נפוץ על פני כל הארץ: וירד ה' לראות את-העיר ואת-המגדל אשר בנו בני האדם: ויאמר ה' הן עם אחד ושפה אחת לכולם וזה החלם לעשות ועתה לא-יבצר מהם כל אשר יזמו לעשות: הבה נרדה ונבלה שם שפתם אשר לא ישמעו איש שפת רעהו: ויפץ ה' אותם משם על פני כל הארץ ויחדלו לבנות העיר''. (''בראשית'' פרק י''א, פסוקים א' עד ח')

  • 77.

    רק הקב''ה בורא עולמות ומחריבם ולא שום מדענים (ל''ת)

    דליה, 10/09/08 14:50

  • 76.

    רק הקב''ה בורא עולמות ומחריבם ולא שום מדענים (ל''ת)

    דליה, 10/09/08 14:48

  • 75.

    זה מזכיר לי משהו

    רונית, 10/09/08 14:40

    ''ויהי בנוסעם מקדם וימצאו בקעה בארץ שנער וישבו שם... ויאמרו איש אל רעהו הבה נבנה לנו עיר ומגדל וראשו בשמים ונעשה לנו שם פן נפוץ על פני כל הארץ: וירד ה' לראות את-העיר ואת-המגדל אשר בנו בני האדם: ויאמר ה' הן עם אחד ושפה אחת לכולם וזה החלם לעשות ועתה לא-יבצר מהם כל אשר יזמו לעשות: הבה נרדה ונבלה שם שפתם אשר לא ישמעו איש שפת רעהו: ויפץ ה' אותם משם על פני כל הארץ ויחדלו לבנות העיר''. (''בראשית'' פרק י''א, פסוקים א' עד ח')

    • והציטוט שלך מזכיר לי משהו אחר..

      Melina Perez, אי שם פה בסביבה, 10/09/08 15:12

      ''על נהרות בבל ישבנו ובכינו בזוכרנו את ציון''.

  • 74.

    התפללו עוד ועוד אחרת סוף העולם מגיע! (ל''ת)

    עובדיה, 10/09/08 14:31

  • 73.

    מה.............

    דנה, 10/09/08 13:52

    מה......
    לא הבנתי כלום!!

  • 72.

    ל-58

    דובי מאגניב, 10/09/08 13:11

    למה חצי? כל כדור-הארץ יושמד (אם משהו ישתבש)

    • ל-72

      הדוב, 10/09/08 13:20

      כמה IQ צריך בשביל לשרשר?

  • 71.

    החור השחור כבר כאן

    דובי, 10/09/08 12:10

    הניסוי המורכב, טוענים מתנגדיו, עלול לגרום לתופעה דמויית חור שחור (מבנה ''השואב'' אליו כל חלקיק שבקרבתו) שימיט שואה על העולם.
    תרגיעו! אין מה לחשוש!
    החור השחור כבר כאן מזמן לפי שאיבתו את מיליארדי הדולרים שהניסוי מצריך. וכל זה בשביל מה? עוד כמה פיזיקאים המתנצחים בתיאוריות חסרות משמעות שיביאו כמה פרסי נובל ועוד הזדמנויות ליצירת ניסויים מורכבים יותר.
    איזו התרגשות!

  • 70.

    החור השחור כבר כאן

    דובי, 10/09/08 12:09

    הניסוי המורכב, טוענים מתנגדיו, עלול לגרום לתופעה דמויית חור שחור (מבנה ''השואב'' אליו כל חלקיק שבקרבתו) שימיט שואה על העולם.
    תרגיעו! אין מה לחשוש!
    החור השחור כבר כאן מזמן לפי שאיבתו את מיליארדי הדולרים שהניסוי מצריך. וכל זה בשביל מה? עוד כמה פיזיקאים המתנצחים בתיאוריות חסרות משמעות שיביאו כמה פרסי נובל ועוד הזדמנויות ליצירת ניסויים מורכבים יותר.
    איזו התרגשות!

  • 69.

    השקיעו מיליארדים בשביל לדעת איך העולם נוצר

    אייל, 10/09/08 10:04

    בכסף הזה יכלו להציל חיים של מליונים באפריקה.
    ומה יעשו במתקן לאחר הניסוי?.

    • במאה ה-18 לעגו למי שהשקיע מליונים בחקר בקטריות קטנטנות

      במקום לעזור לעניים, 10/09/08 12:14

      ב-1988 ראיתי ראיון עם הסופר אייזיק אסימוב, והוא הזכיר לכולם שכאשר החלו לחקור בקטריות, היו מקטרגים שאמרו: בשביל להתעסק עם הדברים הקטנטנים האלה שאין להם כל חשיבות בשבילנו.
      לא תמיד יודעים מראש מה הערך היישומי של ידע, אך את הידע האנושי יש להרחיב ככל האפשר.

    • מה יעשו במיתקן לאחר השימוש? ימכרו ביד 2 (ל''ת)

      אלי, 29/11/08 13:06

  • 68.

    יו איזה מגניב..

    יודעות את זה, 10/09/08 09:46

    איזה מגניב המפץ הגדול.. אם הוא ישתבש לפחות נפסיד מבחן במתמטיקה...

  • 67.

    חוצפה... ושאיפה -+

    אמיר, 10/09/08 09:35

    מגדל בבל

    • ashre hamaaminin

      gghgh, 10/09/08 14:47

      ashre hamaaminin

  • 66.

    ו'אוו

    תלמידות, 10/09/08 09:22

    יואו זה היה מרשים איך אפשר לעשות דבר כזה??????????????????????????????
    איזה מדענים טובים!!!!!!!
    איך הם הצלחו לעשות דבר כזה!?

  • 65.

    הסיכוי הקלוש שמשהו ישתבש

    הסיכוי הקלוש שמשהו ישתבש, 10/09/08 09:17

    וואלה יופי במקום לעזור לאנושות להיתגבר על בעיות הם משמידים אותה

  • 64.

    מישהו יכול להגיד לי האם צריך להכנס לממ''ד? (ל''ת)

    אתי, 10/09/08 09:13

    • לא צריך להיות בממד

      חחחחחח, 10/09/08 14:25

      לאא צריך גם אם תיהיה בממד תושמד

  • 63.

    לא לדאוג. המדענים מתקדמים רק כמה שאלוהים מרשה להם (ל''ת)

    י, 10/09/08 09:05

  • 62.

    איפה יש שידור ? (ל''ת)

    מתן, 10/09/08 09:02

    • ביקום מקביל (ל''ת)

      כל הכרטיסים נמכרו, 10/09/08 09:40

  • 61.

    היום נקבל את האישור הרשמי שאין אלהים

    נדין, 10/09/08 08:55

    היום יוכרז באופן רשמי על מותם של הדתות ושאר האמונות התפלות לתשומת לב של עובדיה יוסף וחבורתו.

    • '' נאור'' עלוב ומסכן.. אולי תתפכח ותפסיק לטמון את ראשך בחול.. (ל''ת)

      ., 10/09/08 10:55

      • לא לשאת את שמי לשווא! (ל''ת)

        נאור, ציון, 10/09/08 15:13

    • JXR SG, (ל''ת)

      RU, 10/09/08 12:36

    • טיפש

      יואב מחיפה, 10/09/08 13:44

      מטומטם אחד כותב שטויות ואתם (מערכת מעריב) עוד נותנים לו במה?!

    • איזו גאווה..

      אחת שמפריע לה שאנשים לא מכבדים., 10/09/08 19:28

      הגאווה שלך מרקיעה שחקים. היום שבו היהדות תיפול בחיים לא יגיע. החזקנו מעמד מאז ומעולם, בגלל שאלוקים רצה שנישאר, וכשאלוקים רוצה, אנחנו נשארים. ושום דבר לא יפיל אותנו. במיוחד לא ניסוי דפוק על ''המפץ הגדול'' שבכלל לא התרחש. אני במקומכם הייתי חוששת מזה שנבראתי מ''ההמפץ הגדול'' במרכאות ענקיות.
      חוץ מזה, אפשר לפחות לכבד קצת כבוד רב ולהוסיף לו את התואר, שמגיע לו בכבוד.

  • 60.

    במקום להתעסק בשטויות...עדיף שכל המדענים האלה ימציאו כבר תחליף לנפט !!! (ל''ת)

    וכך ניפתר גם מהזיהום וגם מהטרור, 10/09/08 08:52

    • צודק

      דניאל, 10/09/08 14:27

      אני איתך צודק

    • לך תדע

      אלי, 10/09/08 15:47

      אחת המטרות של הניסוי זה ללמוד את התהליך המדוייק של הפיכת חומר לאנרגיה (בצורה הבסיסית ביותר)..
      לך תדע, אולי מזה יצמח משהו פרקטי, אולי אם נדע להפוך את האטום לאנרגיה נוכל לעשות את זה עם כל אטום .. אני בטח מדבר שטויות, אבל זה היופי בניסוי כזה, אי אפשר להאריך לאן נגיע בעזרתו.. אבל נגיע לאןשהו בטוח.

  • 59.

    מה דעתכם להוסיף סרטון קצת יותר מעניין??? (ל''ת)

    NRG, תתפסו את עצמכם בידיים, 10/09/08 08:51

  • 58.

    חצי עולם יכחד, ישראל תנצל ;) (ל''ת)

    ש, 10/09/08 08:43

  • 57.

    לא למדתי בבית הספר (ברצינות) היה מפץ ? (ל''ת)

    לא מבין, 10/09/08 08:42

  • 56.

    אמורים לכתוב תגוביות במקום תגובות.

    כיתה ה/1 נילי, 10/09/08 08:36

    למדנו את זה בשיעור לשון.

  • 55.

    לכול האנטי יהדות למיניהם

    יעקוב, 10/09/08 08:31

    המפץ הגדול יתפוצץ לכם בפנים כשתבינו עד כמה התאוריה המפגרת הזאת לא נכונה.
    לכל דבר בעולם יש יוצר...........
    שם דבר לא בא סתם ככה!!!

    • אז לפי מה שאתה אומר יש גם יוצר לאלוהים... מי זה ???

      אופיר, 10/09/08 13:00

      ואם מישהו יצר את אלוהים אז גם לו יש יוצר לא ???

      • הוא זה שמגיב 55 קורא לו אלקים (זה פילוסופיה בסיסית של ימי הביניים) (ל''ת)

        הראשון שאותו לא יצרו, אלא הוא קדמון, 10/09/08 17:14

      • ישמעו אוזניך מה שפיך מדבר (או מה שאצבעותיך מקלידות)

        יואב מחיפה, 10/09/08 18:53

        ההגיון הצרוף אומר שדבר לה נוצר מעצמו.
        ובכל זאת הרי יש לנו נבראים, א''כ ברור שמישהו ברא את כל הנבראים והוא עצמו לא נברא כי הרי לפי טענתך שלכל בורא יש בורא אין לדבר סוף. אלא מה שברור שכל מיליארדי הברואים לא נבראו מעצמם רק יש אחד שהוא את ברא את כולם והוא האלוהים כי גם אם לבורא שברא את כולם יש יוצר אז היוצר הזה הוא האלוהים וכן הלאה - בשורה התחתונה ההגיון הפשוט אומר שחייב להיות מישהו שברא את כולם והוא עצמו לא נברא רק היה מאז ומתמיד.

      • את אלוקים אף אחד לא ברא.

        לא רלוונטי., 10/09/08 19:32

        ברר שלכל אחד יש יוצר- אבל זה מסתיים באלוקים. אנחנו, שרגילים לחשוב שכל דבר נברא/ נוצר לא יכולים לתפוס שאלוקים לא נברא. שלו אין יוצר. זה מעל לבינה שלנו ולרמת התפיסה שבה אנו מורגלים.

  • 54.

    זה ניסוי שאמור להימשך כשנתיים (ל''ת)

    לידיעתכם, 10/09/08 08:29

    • 10 שנים לא שנתיים

      דניאל, 10/09/08 14:29

      10 שנים

      • אומרים שאנחנו נדע את התוצאה של הניסוי רק בעוד 15 שנה

        כעיאיחעצ, 10/09/08 19:32

        בעוד 15 שנה נדע את התוצאה יש לנו זמן לחיות

  • 53.

    ההיבט הישראלי

    y2kin, 10/09/08 08:17

    חבל שהעתונות הישראלית מתרכזת בפרסום כל שביב של נושא שלילי. אבל כאשר יש ידיעות חיוביויות לא שומעים וקוראים על כך.
    תוצאות כל הניסויים במאיץ של סרן יקלטו וימדדו ע''י 4 גלאים שהם לב ליבו של המאיץ.
    אחד מבין 4 הגלאים - הגלאי אטלס תוכנן והוקם ע''י מדענים ישראליים בראשות פרופ' גיורא מיקנברג ממכון ויצמן, הועדה לאנרגיות גבוהות של האקדמיה הלאומית למדעים ובמימון הקרן הלאומית למדע.
    זהו הישג מדעי יוצא דופן (אחד מני רבים) של המדע הישראלי.
    חבל שנושא זה אינו מוצא ביטוי בכיסוי התקשורתי.
    אז... אולי אם אכן תיקרה איזושהי תקלה בניסויים - או אז התקשורת ודאי תשמח להזכיר את חלקנו בכך.
    יום טוב וניסויים מוצלחים.

    • תודה על המידע. חבל שכך. (ל''ת)

      דני, 10/09/08 08:51

  • 52.

    מחר 11 בספטמבר (ל''ת)

    יעל, 10/09/08 08:15

    • מיאו (ל''ת)

      נו..., 10/09/08 13:00

  • 51.

    כנסו...

    מלכתאנימה, 10/09/08 08:04

    אני מזה מתרגשת..
    מישהו יודע איפה זה ישודר?
    אם בכלל..
    שלום ולא נראה לי נשתראה בחור שחור שלא יהיה אז פשוט ביי...

  • 50.

    לא שואלים את מדינות כדור הארץ האו''ם לפניכן ? (ל''ת)

    מה זה פה עושים מה רוצים?, 10/09/08 08:02

  • 49.

    היום האחרון?

    ניר, 10/09/08 07:59

    צריך להתנהג היום כאילו זה היום האחרון, ואם זה לא היום האחרון אז נצטרך לשאת את האחריות של המעשים שלנו מחר

  • 48.

    אכן צעד גדול לאנושות.

    גדי, 10/09/08 07:56

    ההשלכות של הניסוי הזה על הבנת היקום וחוקי הטבע יכולים להיות עצומות ולהקפיץ את האנושות עוד צעד ענק קדימה במשך העשורים הקרובים.

  • 47.

    זה כבר קרה...

    איתן, 10/09/08 07:55

    מי שמכיר את משחק המחשב ''HALF LIFE'' יודיע ששם נערך ניסוי דומה וכתוצאה מהפיצוץ נפער חור שחור שדרקו עברו חיזרים רבים ושונים שהשטלתו על כדור הארץ, אז לכו לשחק...בהצלחה

  • 46.

    ניפגש בחור השחור!

    לורנס, 10/09/08 07:33

    ניפגש בחור השחור!

  • 45.

    דן בראון הגבר

    אחת שיודעת, 10/09/08 07:31

    מאיץ חלקיקים? המפץ הגדול? לכל מי שלא למד פיזיקה גרעינית באוניברסיטה שיסתכל ב'מלאכים ושדים' של הסופר דן בראון...
    הוא מתאר שם תסריט די דומה...
    רק שלא נמות כולנו הלילה...

  • 44.

    הבבון הצפון אפריקני מכה שנית

    אתאיסט גאה, 10/09/08 07:25

    כמה בורות,כמה טיפשות,איזו צרות אופקים מפגינים רוב המגיבים כאן.איזה פחד לחשוב שזה חתך מייצג של הישראלים.איזה בבונים פרימיטיבים.איזה כישלון של מערכת חינוך.הערסים אכלו כל חלקה טובה בארץ.יש רק סיבה אחת שאנחנו קיימים עדיין כמדינה והיא שהערבים מטומטמים אפילו יותר מאיתנו.אבל לפי העובדות בשטח תוך שנים בודדות אנחנו עוקפים אותם בגדול.

    • כל כך צודק!!!

      אליהו, 10/09/08 16:01

      פשוט בושה שיש אנשים כל כך בורים שאשכרה מאמינים שהעולם נוצר לפני 5000 שנה...

      דת זה עלבון לאינטלגנציה.

  • 43.

    הלוואי שכבר הדתיים יבינו שלא באנו מציור בחול

    קולומבו, 10/09/08 07:23

    ואני נקווה שזה יכניס לרב אמנון יצחק על כל ההפחדה שלו על אנשים תמימים

    • שנאת דת ישראל

      WR, 10/09/08 12:46

      למה לא קראת לכינוי שלך ''קולומבוס'' הוא לפחות גילה משהו ויש אומרים שהיה גם יהודי אנוס וגאה בלבו וזכה לגלות את אמריקא בשביל העם היהודי בשעת הגירוש מספרד לא יאחר היום והשנאה הגויית תזכיר לך ולכל הדומים לך אוהו כמה אתה יהודי דתי ואפילו אתה חרדי רק חכה עד שיקום השונא ישראל התורן ויזכיר לכולנו עד כמה אנו יהודים ואם אתה במקרה לא יהודי בטח אתה מבין את זה בידוע שעשיו שונא ליעקב וזה חלק מתכונות בריאת העולם עד הגאולה השלימה
      אין שלום לרשעים

  • 42.

    תבואו-יהיה פיצוץ!!! (ל''ת)

    בום!!, 10/09/08 07:07

  • 41.

    למקרה שמשהו ישתבש אני רוצה להתוודות: אני מת לעשות את עליזה אולמרט. (ל''ת)

    זהו, אפשר להתחיל את הניסוי, 10/09/08 06:46

  • 40.

    הסוד שמסתירים מאיתנו

    אוונטי פופולו, 10/09/08 06:37

    זה חלק מהתוכנית של המערב לעצור את תוכנית הגרעין של אירן. בניסוי אמור להווצר חור שחור שיתחיל למשוך ולבלוע כל מה שסביבו. המאיץ מותקן בכיוון כזה שהחור השחור יתחיל לנוע לתוך בטן האדמה בזווית של 35.8 מעלות לכיוון דרום מזרח, ויצא בקו מכדור הארץ בלב טהרן. התוכנית היא שהחור השחור שתוך כדי תנועתו יגדל, יגיע לטהרן כשהוא כבר במימדים כאלה שיבלע את אחמדינג'אד. וכך תעצר תוכנית הגרעין של אירן וישארו להם מכסימום גרעיני עפולה.

    • זה לא הגיוני (ל''ת)

      אחת, 10/09/08 08:11

      • מה קרה לחוש ההומר שלך? לא הבנת שהוא ציני? (ל''ת)

        דני, 10/09/08 08:54

    • לא האמנתם לי...

      אוונטי פופולו, 11/09/08 06:20

      שמעתם על רעידת האדמה שהיתה בדרום איראן? אז זהו. היה פיספוס קצת בזווית וכעת מתקנים. אחמדינג'אד אנחנו בדרך אליך. ולא יעזור לך אם תסתתר מתחת לאדמה כמו החבר שלך מביירות - החור השחור ימצא אותך גם שם!

  • 39.

    יש אלוהים

    דוד, 10/09/08 06:35

    אלוהים החליט לעשות סוף לרשעות שיש בעולם ושלח את המטומטמים(מדענים) לעשות את העבודה ולגעול את האנושות מיסוריה..

    • אז אל תיגע יותר במחשב ובסלולארי-מתנתם של המדענים המטומטמים

      אתאיסט גאה, 10/09/08 07:35

      והכי חשוב-למד לאיית מילים בשפת אמך ליפני שאתה כותב טוקבקים(ללא מחשב כמובן)בהצלחה בבון.

    • לגעול ? (ולמדענים אתה קורא מטומטמים) (ל''ת)

      שי, 10/09/08 08:26

    • לגעול? חזור לכיתה א'! (ל''ת)

      דני, 10/09/08 08:55

  • 38.

    נא לדייק מדענים המפץ מלפני 13,8 או 13,3 מיליארד ש' יא פלצנים (ל''ת)

    חור שחור במוח האדם, 10/09/08 06:28

  • 37.

    לאור העובדה שממשלת ישראל מבזבזת מיליארדים על חממות הבערות=ישיבות אז

    לאור העובדה, 10/09/08 06:00

    אני מקוה שלפחות האברכים תורמים עם הבלי הגמרא הארכאית,העבשה והמאובנת לפרויקט מאיץ החלקיקים .לפחות שיתרמו משהוא כי נזקים הם גורמים כל הזמן......

    • לגוי מספר 37

      7, 10/09/08 12:51

      כל הגויים הכי מכובדים שהתחילו את גויותם ומתגאים בעבודת אלילים שלהם הם התחילו כמוך משנאת ישראל היה לי הבושה הגדולה לענות לבער כמוך

  • 36.

    על כול תוצאה אני אספר לכם מה כתוב בקוראן על המפץ הגדול (ל''ת)

    לבנה, 10/09/08 05:07

    • הקוראן מועתק מהתנ''ך התנ''ך הוא אמת ויציב (ל''ת)

      חחחחחחחח חולים, 10/09/08 06:44

    • בקוראן כתוב רק איטבח אל יהוד איטבח ואיטבח (ל''ת)

      בשביל זה יש טאליבן..., 10/09/08 08:05

    • בקוראן לא מזכירים אפילו את המילה ירושלים... (ל''ת)

      עופר, 10/09/08 08:43

    • מבחינת הקוראן המפץ הגדול היה ב-11/9/2001 (ל''ת)

      ירון, 10/09/08 08:43

  • 35.

    יש אליפות

    משה דץ, 10/09/08 04:36

    שוויץ ויוון ייבלעו להם בחור שחור, תכנית משחק מבריקה של קשטן לעלות למונדיאל.
    אלא אם יפשל גם מול מולדובה :(

  • 34.

    יוצאים נגד הק'בה מפץ פיצוץ הלוואי שיתפוצץ להם בפרצוף

    יוני, 10/09/08 04:34

    שידעו שה' הוא הבורא לעולם

    • שאדון קב''ה יועיל בטובו לעשות סדר

      עופר, 10/09/08 06:29

      אם מנכל של חברת סטרט-אפ קטנה התנהג כמו אותו קב''ה שלך, הוא כבר מזמן היה מסולק מהתפקיד.

      תפיסת האלוהות שלך היא פאגנית.

      • מה אתם חושבים לעצמכם? כל אלה שמדברים על אלקוים כאילו הוא חבר שלהם?!!

        א., 10/09/08 19:39

        אתה לא יודע כמה מכעיס כשאנשים מדברים ככה. אני לא יכולה להתאפק אז אני אעדן את מה שיש לי לומר, אבל לפחות אני אומר את זה.
        אם אתה באמת מאמין במה שאמרת ואתה באמת מזלזל בק''בה כמו שאתה רושם, אני מאחלת לך שגם אם לא תשנה את דעתך מהקצה אל הקצה, לפחות תדע לכבד אנשים שיודעים:מי הם, מאיפה הם באו, ולאן הם הולכים. שזה לא דברים שאתה יכול להגיד על עצמך. 'אדון כל יכול שבטח חושב שהוא ברא את עצמו'.

    • ומה יקרה אם הם יצליחו?

      יאיר, 10/09/08 07:08

      דרך אגב, יום א בספר בראשית בהחלט נשמע לי כמפץ הגדול

    • סה (ל''ת)

      שוקי, 10/09/08 07:58

    • במה מדענים מאמינים ?

      ילד, 10/09/08 09:31

      רוב המדענים, מאמינים כיום בבריאה התבונית.

      במילים פשוטות, הבריאה של החיים, כמו המפץ הגדול הם כל כך מתוחכמים, שחייבת לנהל ת זה תבונת על.

      גדול הפיסיקאים בכל הזמנים, האמין בבורא, וגם כשניסח אתת חוקי הכבידה, טען שהכבידה עצמה, תהיה אשר תהיה, נוצרה על ידי הבורא.

      מאז תחילת המאה העשרים, עמדו גדולי הפיסיקאים משתאים, נוכח הכוחות הפועלים ביקום, שלא הרק שמונעים את קריסתו, אלא גורמים לו להתפשט.

      אלישע, גרם למישהו לראות צבא, שאי אפשר לראות בעין רגילה. (מלכים ב' פרק ו' פסוק י''ז).

      חומר בלתי נראה, הוא חומר שלא מחזיר פוטונים. אבל הוא מחזיר חלקיקים אחרים,
      יתכן שהמקקים רואים את החומר הזה, כשם שהעטלף רואה באזניו צלילים שאנחנו לא שומעים.

  • 33.

    אני מקווה ששום דבר לא ישתבש.

    שירן, 10/09/08 04:04

    כי אני לא אצליח להרדם כל הלילה מהפחד שמא זה היום האחרון שלי.

  • 32.

    לאלה שמאמינים דיי כבר לבלבל את השכל דיי

    לא רוצה להכניס שם, 10/09/08 03:48

    אלוהים ואלוהים עוד תתבדו אתם תראו

  • 31.

    לא יצליחו

    נח, 10/09/08 03:35

    רק בעיות חשמל ואלקט'
    ואח''כ ..מסיבות עיתונאים על ''איפה טעינו ?''

  • 30.

    עץ הדעת/עץ החיים.תמיד אותו הצומת.תמיד אותה בחירה. (ל''ת)

    טעות לעולם חוזרת., 10/09/08 03:27

  • 29.

    הם יגלו שכל המפץ זה בולשיט אחד גדול והם לא מבינים כלום בבריאה

    מומצחה רציני, 10/09/08 03:24

    לכל מבלבלי השכל מי שרותה מפץ כדי הלוכיח שאין ה' יכול לנסות מליון ניסויים
    אבל איך אומר המשפט על ה'
    I CANNOT BE DENIED
    ותזכרו את זה

  • 28.

    מדובר בהיווצרות של אנטי חומר ולא חורים שחורים

    גולן, 10/09/08 02:50

    חור שחור הוא המסה הנוצרת בכוכב שקרס שמושך אליו כל מה שבא בדרכו כולל קרני אור ועל כן הוא נקרא חור שחור.
    אנטי חומר הוא ההיפך מהחומר לדוגמא, אם תגזרו משולש מדף נייר אז המשולש הוא החומר והצללית שנותרה בנייר היא האנטי חומר. לפי התיאוריה, במפץ הגדול היקום שלנו נפרד מהאנטי יקום.
    בכל אופן, הפחד מהניסוי הנ''ל נובע היות וכאשר חומר ואנטי חומר נפגשים ביניהם הם משחררים אנרגיה ופשוט מתאיינים(נעלמים לחלוטין) אבל בשביל להעלים את כדור הארץ על ידי אנטי חומר צריך אנטי חומר בכמות זהה לכמות שהחומר של כדור הארץ עשוי ממנו כך שמקסימום הניסוי יעלים כמה מדענים מסביב אם משהו ישתבש. חשוב לזכור גם שיש מאות ואולי אלפי כורים גרעיניים ברחבי העולם וגם אם משהו עשוי להשתבש בהם אז זה יכול להיגמר בסוף העולם, הסבירות נמוכה מאוד.

    • ההסבר שלך על חומר ואנטי חומר מעניין מאד, רק שאין לי כלים לבדוק

      בור ועם הארץ, 10/09/08 07:29

      אם אתה צודק או סתם מקשקש.

    • כדורגל של אנטי-חומר מספיק לפוצץ את כדוה''א

      מדען ומאמין, 10/09/08 14:48

      לה מתכוון לפהחיד - מסה כזאת של אנטי-חומר כמעט ולא ניתן לייצר בידי אדם.

    • אנטי חומר - ההסבר הפשוט והמדויק

      הדר, 10/09/08 17:25

      ההסבר שלך טוב, ואתה צודק, לא יכול לקרות שום דבר מהניסוי הזה.

      למי שרוצה לדעת מה זה אנטי חומר:
      בכל חומר יש אטומים, שבנויים מגרעין ואלקטרונים שמתעופפים סביבו.
      בגרעין יש פרוטונים.
      המטען של הפרוטונים הוא +
      והמטען של האלקטרונים הוא -.

      באנטי חומר זה ההפך -
      המען ה - נמצא בפרוטונים,
      והמטען + נמצא באלקטרונים,

      ולכן זה כמעט אותו דבר אבל יש לזה השלכות למפגש עם חומר (דחייה חשמלית, משיכה חשמלית, בעוצמות מטורפות).
      קיצר זה כל ההבדל.

      • תיאוריה חדשה

        הממציא, 10/09/08 18:48

        ואולי הכוכבים משמשים פרוטונים וניטרונים והשמש היא גרעין, מישהו אי פעם חשב על זה?

  • 27.

    יהיה מגניב אם משהו ישתבש :) חח

    לירן, 10/09/08 02:45

    קצת אקשן... גם ככה הכוכב שלנו נגמר לו עם הזמן...

  • 26.

    תראו ''גולשים בזמן'' וזה מה שיקרה...כמה חברה יעברו למימד אחר

    צחי שטרן, 10/09/08 02:40

    כיף להם...

  • 25.

    מה זה צריך להיות

    עידן שלא רוצה למות, 10/09/08 02:18

    מה ניסגר איתם רוצים להרוג את כולנו , כאילו אני ממש אבל ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא מבין את זה אנחנו לא צריכים למות בגלל הניסוי המטומטם הזה

    • בן כמה אתה?

      אלוני חיפה, 10/09/08 04:11

      לפי התגובה ,לא יותר מעשר

      • עידן יכול להיות שחור שחור שאב לך את השכל? (ל''ת)

        בגין, 10/09/08 06:28

    • לא רוצה לזעזע עם החדשות הרעות...אבל אתה תמות בכל מקרה (ל''ת)

      עופר, 10/09/08 06:31

  • 24.

    איום: אם כדוה''א יושמד אנחנו נחסל אותך! (ל''ת)

    אלון, 10/09/08 02:12

  • 23.

    מה יקרה שם בעוד 270 דקות ?

    ילד, 10/09/08 02:03

    הניסוי ב-CERN

    בשנת 1949, ניסח סר פרדי הויל את תיאורית היקום היציב.
    היקום הנצחי. זה שתמיד היה קיים.

    אבל גילויו של אדווין האבל, שהגלקסיות מתרחקות אלה מאלה, כמו אחרי פיצוץ,
    גרם , לפיסיקה לקבוע, שמי שברא את העולם, עשה זאת על ידי מפץ גדול.

    מה היה לפני המפץ הגדול ?
    כלום. כלום קטן וזעיר, בסדר גודל שאולי צריך היה מיקרוסקופ אלקטרוני כדי להבחין בו.

    ואז מישהו החליט על פיצוץ קטן במקום הקטן הזה.
    בפיצוץ, שיצר בליוני טונות של חומר ואנרגיה, נוצר היקום המתרחב שלנו.
    יקום שגדל ללא הרף ומתפשט.

    איך יוצרים יקום ענק כזה מכלום חומר גלם ?
    אנחנו רואים את העקרון הזה בכל קבל באלקטרוניקה.
    על לוח אחד רואים אלקטרונים, ועל הלוח הנגדי מופיעים ''חורים''.
    מגע בין שני הלוחות, יחזיר מיד את הכלום.

    אז במפץ הגדול, נוצרו כמויות דמיוניות של חומר, וכמות זהה של אנוי חומר (המקביל לחורים שלנו). מגע של חומר באנטי חומר, יפעיל מפץ גדול לאחור.

    לכן טרח מי שהפעיל את המפצ הגדול, להסוות את מיקומו של האנטי חומר.
    שמא נרצה לבנות מגדל ולחבר בראשו שיהיה בשמים מין חומר לאנטי חומר……

    בסרן כבר הפיקו אנטי חומר.
    אבל הוא בעייתי.
    הפרוטון שלו שלילי. וסביב הפרוטון השלילי סובב לו פוזיטרון חיובי.

    אם נכניס אותו למבחנה, האטום של האנטי חומר, יעלים מיד אטום של חומר ואת עצמו.
    אבל את הפוזיטרון ואת האטום השלילי אפשר לאכסן במיכל, שבו שדות אלקטרומגנטים, שלא מרשים לפוזיטרון להגיע לדופן המיכל, ובמיכל אחר, לא מרשים לפרוטון השלילי, להגיע לדופן.

    בחלקיק השניה בה התרחש המפץ הגדול, הופרדו גם ארבעת הכוחות:
    הכוח הגרעיני החלש. (משפיע על הלפטונים והקווארקים).
    הכוח הגרעיני החזק. (משפיע על קווארקים ואנטי קווארקים)
    הכוח האלקטרומגנטי.
    כוח הכבידה.

    במודל הסטנדרטי, את המאסה מעניק לתת החלקיקים ''החלקיק האלוהי'' שאותו אף אחד לא ראה, אך תומס היגס הבריטי שיבץ אותו כהכרחי במודל הסטנדרטי.

    החלקיק האלוהי, מעניק מאסה לתת חלקיק אחד אבל לאחר לא מעניק מאסה.


    היריעה קצרה.
    תעכלס, מטרת המדענים להגיע ל''חוק אחד'' למודל של היקום ולמודל הסטנדרטי של האטום.

    אולי גם נבין מהו החומר האפל, שמעולם לא ראינו אך ''ראינו'' בעזרת עידוש כבידתי, חומר ששומר על היקום מפני קריסה ומבטיח את התפשטות היקום שלנו.

    ואז בשלב הבא, נשלוט באנרגיה שתופק על ידי הפיכת חומר לאנרגיה, במקדם המוחלט, שיעביר את פצצות ההיתוך הגרעיניות למחלקת הזיקוקין.

    כלומר דלק עתידי, שיחליף את הפרפינים, (כפית ממנו תניע רכב לעשור), חלליות ינועו במרחבי היקום, ללא בעיות תדלוק, ופצצות בגודל של גרגר אורז, יאפילו על כל הפצצות הטרמו גרעניות של ימינו.

    ניתן לעסקני המדינות נשק, שיכול יהיה להשמיד לא רק את האדם, אלא להשיב את היקום למצבו ההתחלתי בחלקיק השניה של המפץ הגדול.

    זהו, על קצה הקיסם.

    • ילד אתה גאון - הציון 100 + (ל''ת)

      המורה לזימרה, 10/09/08 05:07

    • you are talking non sence...

      Avi Jerusalem, 10/09/08 05:57

      everything is in the Talmud... 2000 years ago our sages told us the truth and we have it in our books so why believe to STOUYOTH...

      • ילד - כל הכבוד, נהניתי.

        דינה, 10/09/08 07:41

        מבחינת האפשרות למסע בחלל לא הסברת איך יתגברו על בעיית משך המסע, גם אם ההינע בלתי נדלה, אבל אני בטוחה שאתה עובד על זה.

    • תודה תודה על ההרצאה בפיזיקה

      יום טוב שיהיה לכם, 10/09/08 07:48

      האמת? הבנתי רק בערך. מה זה למשל ''מקדם מוחלט''?

      • זוכר את E=MC^2 ?

        ילד, 10/09/08 09:15

        המרת חומר (איזוטופ לא יציב של פלוטוניום, אורניום, קוריום, קליפורניום, אמריציום וכו'), איננה של כל החומר לאנרגיה.

        נוצרים לנו חומרי פסולת רבים.

        בפצצות היתוך, נפלטת אנרגיה עצומה, רק משידוך בין שני אטומי דיאוטריום לאטום אחד של הליום.
        כלאמר, כל החומר נשאר לנו באטום ההליום.
        בהמרה מוחלטת של חומר לאנרגיה, לא נותר חומר. כולו מומר.

        המרת חומר לאנרגיה, בטכנולוגיה שתמיר את כל החומר רק לאנרגיה, מעניקה לנו מקדם המרה, גבוה בהרבה מריבוע מהירות האור.

        • please continue-interesting lecture (ל''ת)

          Tinok, 10/09/08 20:05

  • 22.

    תאריך הניסוי

    אברהם, 10/09/08 01:53

    כל העולם בפחד מהניסוי, ראו את הבורסות בעולם, התמוטטות כללית, ועוד כונו לתאריך 11 ספטמבר, טפשות וטמטום תודה

    • העולם לא בחרדה

      ילד, 10/09/08 06:09

      מי שיצר את המפץ הגדול, הבטיח לעצנו שאיזה קקיונר עם מאיץ חלקיקים, לא יצליח לחקות את מעשיו או לבטל אותם.

      אבל, גדול הפיסיקאים מאז ומעולם (לפחות בתרבות הרביעית), יצחק ניוטון, שניסח את החשובים בחוקי הפיסיקה, קיבל את הכבידה כמובנת מאליה, כיצירה של האלוהים.

      אינשטין, בשלישיה של ניוטון, גם הוא האמין בבורא. אגב, אינשטין לא נגע בחומר האפל, והשתמש ב''קבוע קוסמולוגי'' להסביר למה היקום שלנו לא קורס בגלל כוחות הכבידה...

      אז התאריך שהזכרת נראה כמו ספירה לאחור: 10-9-8 (חבל ש-NRG גזל מאיתנו את הפסקאות והשורות החדשות).

      אגב, אופנהיימר, האיש הממונה על בניית פצצות האטום בפרןיקט מנהטן, סרב להמליץ על פצצת מימן וחשש לתת אותה לעסקנים שנבחרים לפי הרייטינג. הוא גם נטה להעביר לרוסיה את הטכנולוגיה ליצור פצצות היתוך, כדי שיהיה שווי משקל בעולם...

      לכן הוא הודח, ופרופסור טלר בנה את פצצת ההיתוך הגרעיני.

      אני אישית חושב, שכל מי שיתן טכנולוגיה כזאת בידי עסקני ישראל, שנחשדים בחוסר יושר, שחיתות, משוא פנים ובניהול מערכת משפט לעשירים, שם פצצתו על קרן הצבי.

      אולי זה מסביר את שיעורי הירידה הגדולים של מדענים מוכשרים וצעירים מחוננים.

      בעוד 20 דקות, תתחיל הספירה לאחור... 10...9....8...

  • 21.

    אין סיכוי

    אמיר, 10/09/08 01:52

    לפי דעתי הניסוי יהיה כושל אך גם אם יצליח וגם אם לא זה יוביל אותנו (המין האנושי) קדימה ורק בעזרת כל הניסיוים האלה אנחנו נתקדם ונגיע למקומות שבחיים לא חלמנו עליהם אפילו.
    בהצלחה בניסוי.

  • 20.

    אחרי הניסוי הזה שוויץ היפה תיראה כמו רמלה-לוד (ל''ת)

    Blaahh, 10/09/08 01:30

    • חחחחחחחחחח אהבתי (ל''ת)

      אורקי היפפפפה !, 10/09/08 09:24

  • 19.

    מחר סוף העולם??

    יוני, 10/09/08 01:21

    יש סיכוי כלשהו שבמהלך פעילות מאיץ החלקיקים יווצרו מיקרו חורים שחורים שיותר מאוחר יתפחו אקספוננציאלית וישאבו את כל החומר שבכדור הארץ.

    המדענים שמפריכים את התאוריה הזו מסתמכים על תאוריה של סטיבן הוקינג שמעולם לא נבדקה מדעית, זה בעצם נייר שנכתב ע''י הבנאדם ועליו אנחנו צריכים לסמוך מחר כשיתחילו להתעסק בשוויץ עם אחד הניסויים הכי מסוכנים בתולדות הפיזיקה.

    שיהיו לנו בהצלחה!

    עוד קריאה בנושא:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Safety_of_the_Large_Hadron_Collider

    • אולי זה יחסוך לי מבחן בשדות אלקטרומגנטיים (ל''ת)

      ש, 10/09/08 08:45

  • 18.

    כמה משוגעים מוכנים בשביל המדע להרוס עולם שלם. (ל''ת)

    לא יאומן! צריך לעצור אותם!!!!!!!!, 10/09/08 01:15

  • 17.

    אין להם דברים יותר חשובים לחקור?

    בשביל מה למען השם?, 10/09/08 01:14

    דברים שלא עלולים לפוצץ את היקום הנוכחי שלנו

  • 16.

    בטח היום הפושעים יחגגו

    חובי, 10/09/08 01:07

    יעבירו מלא מעטפות אחד לשני, יום הדין הגיע!!

  • 15.

    כמה אירוני: מדינה שתמכה בנאציזם תחסל את העולם..אולי (ל''ת)

    יוסי, 10/09/08 01:00

  • 14.

    אלאיסטר

    טל, 10/09/08 00:52

    מחר נגמר לי המלווה... רחמנות.. אני יש לי לחץ דם גבוה.. לא יכלו לחכות עוד כמה ימים..

  • 13.

    ברוכים הבאים!

    ness, 10/09/08 00:52

    מתה על איך שדמיון הופך למציאות ומציאות ממציאה את הדמיון.

  • 12.

    באמת מרגיע

    מאיר, 10/09/08 00:47

    ''חלק מן המדענים המעורבים בניסוי הודו כי הוא עלול ליצור חורים שחורים זעירים, אך הרגיעו כי אלו אינם מזכירים את החור השחור המוכר לנו.''
    כן, ממש מרגיע לדעת שהם מזכירים לנו משהו, שאין לנו שמץ מושג מהוחחחחת.

    • לא הבנת

      ש, 10/09/08 03:49

      החורים השחורים יהיו מזעריים ויתקיימו זמן של מיקרו שנייה (וזה סתם ניסוח מאחד שלא מבין, הכוונה שהן נמשכו כמעט 0 שניות)

  • 11.

    יאללה בדיוק מחר יש לי מבחן בפיסיקה 3 - איזה תיאום..

    נודל, 10/09/08 00:41

    הלוואי ויגלו שהפיזיקה אינה כומ שחשבו והמבחן והקורס ההזוי יבוטל לאלתר!!!!

    מספיק להנפיץ!!!

    • עם פולמן?? בהצלחה( גם אני אהיה שם) (ל''ת)

      א, 10/09/08 08:44

  • 10.

    סתם עיתונאים שמחפשים כותרות מפוצצות

    לא יקרה כלום, 10/09/08 00:35

    התנאים שיהיו בניסוי מתרחשים כל הזמן באטמוספירה וכעת רק רוצים לחקור בצורה מבוקרת ואולי גם יגלו דברים חדשים.
    כדור הארץ לא יבלע בחור שחור ולא כלום.. להזכיר לאן המדע הוביל אותנו עד היום?

  • 9.

    מי שחושב שהניסו יביא למותו.. צריך למות.. הלוואי (ל''ת)

    ישראלים מפגרים, 10/09/08 00:31

  • 8.

    יפוצץ את קדימה (ל''ת)

    המפץ הגדול הבא, 10/09/08 00:29

  • 7.

    למה להתגרות באלוקים ?לי ברור מאיפה באנו ולאן אנחנו הולכים... (ל''ת)

    CITES D'OR, 10/09/08 00:26

    • כי אתה אהבל.. מה לעשות

      פחח, 10/09/08 02:36

      העולם נברא לפני 5000 שנים עאלקקקק

  • 6.

    הדבר הכי גרוע שיכול לקרות

    יאיר, 10/09/08 00:25

    זה שנאבד את צרפת ושוויץ

    • ברוך שפטרנו !!! (ל''ת)

      ואז נשיר בקול גדול, 10/09/08 05:03

      • ומה מחייה ללא יינון צרפתים וגבינות משוויץ?

        אלכס, 10/09/08 06:45

        ומה עם המוסכניקים? אם כולם יקנו רכבים מיפן לא תהיה להם פרנסה!

    • וכולנו יודעים שהם סתם חארות, אבל סרקוזי דווקא בסדר (ל''ת)

      Juden, 10/09/08 06:46

  • 5.

    פשוט חוצפה ויהירות של מדענים אירופאים. (ל''ת)

    רוני, 10/09/08 00:25

    • Unfortunatly...

      Avi Jerusalem, 10/09/08 05:42

      There are some Israelies also...

  • 4.

    הלך עלינו סוף העולם (ל''ת)

    עופר, 10/09/08 00:22

  • 3.

    לא היה שום מפץ אלוקים ברא את העולם לפני כמעט 6000 שנים

    בן, 10/09/08 00:22

    כל יום מוצאים בעולם משהו אחר ו''מגלים'' את מה שכבר כתוב בגמרא. פיזיקאים שמיזיקאים

    אתם חושבים שבני אדם יכולים ליצור עולם? פחח
    בני אדם רק יוצרים נשקים ונשק גרעיני שישמיד עולם

    • כן, בטח... וכיפה אדומה באמת הלכה להביא אוכל לסבתא (ל''ת)

      סיפורי פוגי, 10/09/08 04:17

    • זמן

      תדייק טמבל, 10/09/08 07:46

      6768 שנים

      • לפני 5768 (ל''ת)

        טעית, 10/09/08 10:57

    • וגם מחשבים כדי שבבונים כמוך יוכלו לקשקש ברשת (ל''ת)

      שי, 10/09/08 08:32

      • תקן אותי אם אני טועה...

        בת אצולה, 10/09/08 11:07

        לא אנשים כמוך מאמינים שמוצאו של האדם בקוף?
        לך שפשף את הזנב.

    • דבר ראשון העולם נוצר לפני 5 מיליארד שנה

      אחת שמבינה במדע, 10/09/08 17:20

      ומדובר רק על כדור הארץ (לא על היקום כולו)
      רק הדינוזאורים מתו לפני 60 מיליון שנה ותחשוב על זה שהיו חיים עוד לפניהם!!
      אז שקט עם השטויות, אתה אפילו לא יודע כמה מעט זה 6000 שנה.

      דבר שני אלוהים לא ברא כלום, העולם נברא מעצמו. קשה לך לקלוט את זה? בעיה שלך.

      • כן , ממש ... (ל''ת)

        אחחחח, 18/09/08 21:51

  • 2.

    אני לא אתפלא אם יהיה שם פיצוץ גרעיני ונשמע על קטסטרופה ענקית...

    רני, 10/09/08 00:20

    הם בכלל לא יודעים מה מצפה להם.

    • ברור שהאידיוטים טועים ןרק רני מארץ הקודש צודק!

      אתאיסט גאה, 10/09/08 07:14

      איזה בזבוז!לא רק שזרקו לפח את חלק הארי בחייהם על לימודים גבוהים,עוד הלכו הגויים הלא פיקחים והוציאו מאות מיליארדים על בניית המכשירים לניסוי.יכלו פשוט לשאול את רני! לא חראם?

      • היית צריך לחתום באהבל גאה

        יד שרה, 10/09/08 09:24

        כאילו שלא היו דברים מעולם.
        ולא רק ''גויים'' לוקחים חלק בניסוי הזה, כמעט מחצית הינם יהודים.

  • 1.

    חטא ההיבריס של המדענים (ל''ת)

    יוסי בן טוב, 10/09/08 00:15

    • למה אתה יושב על המחשב בשעה כזו??!!! (ל''ת)

      מומי, 10/09/08 15:10

      • לא צריך לקום מחר , חי על קצבאות (ל''ת)

        גכ, 10/09/08 17:09