• 91.

    המשטרה שלנו סתם נופלית עליהם (ל''ת)

    שלומי, 01/02/09 09:05

  • 90.

    בכי

    רק שרוזנשטיין לא יאמץ את השיטה, 10/12/08 01:16

    אני בכלל מפחד לטוס, הם יושבים על עשרות של מליונים של דולרים ומכוניות המשורינות זה נגד מעריצות ,והכסף זה פונקציה של עבודה קשה כואב הלב איך המשטרה נטפלת לאנשים חפים מפשע, מסכן הדמעות חנקו אותו מענין אם הוא בכה כי הוא לא הצליח להוריד את זאביק השועל ואת אסי התמים ואת רוני שחוזר בתשובה ועודדדדדדדדדדדדדד עצוב ממש עמוס ברנס מהדורה שניה

    • וואו, חתיכת תגוב זו שווה לקרוא באמת. (ל''ת)

      יש משהו..., 16/01/09 17:16

  • 89.

    אין לי בכלל אחים

    כולם קוראים לי אחי, 21/11/08 09:02

    דמעות של תנין אחרי טריפה מה יכול לצאת טוב ממשפחת פשע ....?... עוד פושע .לחסל אותם שהם עוד קטנים .מדינה קטנה פושעים בשפע מה קורה פה ..והמשטרה מגינה עליהם המשכורות של השוטרים על חשבוני וחשבונכם אני הייתי מפטר את כולם בשביל מה צריך משטרה בכלל...דוחות לא מוצדקות הגנה על פושעים חלאות המין האנושי

  • 88.

    דמעות זלגו על לחיי ..אני קרוע.....רחמים רבותי רחמים (ל''ת)

    אלני חיפה, 09/09/08 05:57

  • 87.

    להפעיל את שיטות השב''כ נגד העברינים , ''חיסול ממוקד'' (ל''ת)

    x-man, 09/09/08 02:58

    • חיסול ממוקד ירתיע (ל''ת)

      רפאל, 09/09/08 10:00

  • 86.

    משפ' אברג'יל:מעניין שאותי אף פעם לא עצרו לחקירה!אפילו לא על חשד ...

    גדעון, 09/09/08 02:37

    שהכלב שלי היה שיכור...
    איך זה?!?!
    למה?!?!

    • האמת? אף אחד לא חשב על זה... (ל''ת)

      תקראו גם את זה, 16/01/09 17:17

  • 85.

    למה הוא בוכה מהפחד ?

    ערן, 09/09/08 00:13

    מה הוא בוכה ?
    הוא עד כדי כך מפחד מהתנאים בבתי הכלא של ארה''ב ? הוא מפחד שירביצו לו ? שיתעללו בו ? שהוא יישן על בטון בתא מלא חולדות וג'וקים בבתי כלא מזעזעים נגועי שחפת ואיידס ? מלא עבריינים גדולים ממנו.
    הרי הוא לא יוצא להורג (למרות שבארה''ב זה אפשרי) אז מה ? זה באמת מעניין...

  • 84.

    מול העיניים הפקוחות של המשטרה,מס הכנסה והשב''כ קמו כאן אירגוני פשע שיש (ל''ת)

    להם יותר חילים משוטרים.מגלגלים עשרות מלירדי ש''ח, 08/09/08 23:26

  • 83.

    להעיף את הבוטבולים לארה''ב ללא דיחוי!

    חיים, 08/09/08 23:15

    שופטים חביבים אולי כבר תעשו פעם משהו לטובת האזרחים ולא רק לטובת עורכי הדין המושחזים. פשוט תפסקו לטובת האזרחים ואל תתנו לדברי עורכי הדין להשפיע. אם מחר יהרגו עוד אנשים חפים מפשע זה יהיה על מצפונכם בלבד.

  • 82.

    קצת לחץ על עבריין והוא נהפך לבכיין,עליבותה של המשטרה!

    שמאלני אבל שפוי!, 08/09/08 23:08

    רק מוכיח את עליבותה של המשטרה! קצת לחץ והעבריין ה''עשוי ללא חת'' ממשפחת אברג'יל
    מתמוטט.

    נראה כאילו המשטרה לא רוצה לפורר את 4 משפחות הפשע על מנת שתוכל לזכות מדי פעם בכותרות מחמיאות.

    • אתה לא באמת מאמין שהוא בכה כן? השופט כנראה מתרשם טוב .. (ל''ת)

      מה יהיה?, 16/01/09 17:18

  • 81.

    מאסר עולם על גביית דמי חסות,סחיטה באיומים.

    המדינה מתוקנת, 08/09/08 22:26

    או לחלופין הסגרה לארה''ב ומישפט בארה''ב על כל סחיטה באיומים.אפשר לייצא פושעים לכלא בארה''ב.אפשר גם לשלם להם בשביל זה.זה ישתלם.

  • 80.

    כמה כסף יש לעברינים, וכמה מס הם שילמו? אין במדינה חוקר אמיץ וישר שיבדו

    מאיר הבחיין חחה חחה חחה, 08/09/08 20:36

    יש מידע שהחוקרים פוחדים מהעולם התחתון/אז אני ממליץ ש-10 חוקרים/רות יעמדו מאחורי מראה מול העבריינים

  • 79.

    יש לי הרגשה שהעברינים מקבלים מידע מתוך המשטרה ושרות בתי הסוהר אחרת (ל''ת)

    אי אפשר להסביר איך הם ממשיכים לנהל עסקים מבפנים., 08/09/08 18:50

  • 78.

    לסלק מכאן כמה שיותר מהמשפחות המפוארות

    מקסים, 08/09/08 18:06

    לשגרם לארה''ב מה יותר מהר, בבחינת ובערת הרע מקרבנו

  • 77.

    מדהים , אני שמח שאתה מרגיש כמו קרבן , סוף סוף אתה מרגיש כמו הקורבנות

    מפוכח, 08/09/08 17:26

    שלך , אני ממש לא מרחם עליך , תאמין לי אפילו אם יש בדברים שלך ואתה חף מפשע בסיפור הזה , אתה חייב לשלם על כל מה שעשית בעבר

  • 76.

    האזרחים הם קורבנות הקאנוניה של בית המשפט העליון (ל''ת)

    הכנסת והממשלה., 08/09/08 17:14

  • 75.

    תטען לחפות בבית משפט אמריקאי.ממה אתה באמת מפחד?.

    יחיאל כ''ץ, 08/09/08 16:54

    אתה מפחד בגלל שיש לך כנראה מה להסתיר. מי שחף מפשע אינו חושש.

  • 74.

    תאמינו לו, גם אני האמנתי שהחסידה מביאה ילדים. (ל''ת)

    בן החסידה, 08/09/08 16:37

  • 73.

    במקרה שלך גם חוסר צדק מתקבל בברכה

    שוטר מחסל, 08/09/08 15:52

    הכי חשוב שינטרלו את כווולללכככםם חתיכת עבריינים חארות.באמריקה אם תעשה פוזותבכלא פדראלי הסוהרים לא יפחדו ממך ואחרי שהם יכסחו לך את הצורה...הם יכניסו אליך שתי ניאו נאצים שיאנסו אותך אז בון וויאג' מיסיה אבוטבול ושתהייה לך שהות נעימה ביו אס אוף איי

  • 72.

    להסגיר לאמריקה את הכלב בן כלב הזה

    אנשל צימרינג, 08/09/08 15:43

    משטרת הדמיקולו שלנו לא מסוגלת לטפל באברג''יל הם מפחדים ממנו והוא יקנה אותם עם שוחד או זונות. רק באמריקה יקבל טיפול א''א'' כמו שהם יודעים. מציע לו לשאול את פולארד איזה טיפול קיבל בכלא ''מאריון''. אברג''יל בוכה? ממש לא מזיז לי. הכל דמעות תנין.

  • 71.

    דמעות תנין?

    יאק, 08/09/08 15:34

    הדמעות שלאברגיל מוכיחים שמערכת אכיפת החוק בישראל לא שווה כלום. במיקרה הטוב אימפוטננטית במיקרה הרע מושחתת.
    הפחד מהחוק בארה''ב מפחיד את העבריינים,שמלגלגים על החוק בארץ!!!!!
    והמבין יבין.

  • 70.

    וילנטרופיה

    דוד, 08/09/08 15:13

    כהיזדהות עם ה''מסכנים''אני מתנדב לממן קורס באנגלית.להקל על הקליטה בארה''ב.

    • דוד איזה מזל שאתה לא צריך לממן קורס בסינית

      סינג סינג יותר מפחיד, 16/01/09 17:21

      האמת? תחשבו איזה מזל יש להם אפילו שזה ארה''ב אומרים מפחיד (אני לא מבין למה בכלל בסה''כ בארה''ב מקפידים ויש חוקים נוקשים אבל לא כזה מפחיד)
      אם היו בסין או תאילנד , הודו שם התנאים מה זה קשים. שם אין אפילו אוכל.לא צחוק. שם זה ממש לשרוד כל דקה. ארה''ב זה עוד סוג של גן עדן

  • 69.

    לא רלבנטי שביצעו לפני חוק ההסגרה! הרלבנטי שמעשיהם היו מחוץ לחוק

    גם באותן שנים!_______, 08/09/08 14:52

    אם מישהו עשה משהו שלא היה (בזמן הביצוע) בגדר עבירה,ואח''כ שונה החוק ומעשה כנ''ל נחשב פלילי-ניתן לטעון שהביצוע היה לפני החלת החוק, ולפיכך אין להעמידו לדין עליו. אבל אם בצעת משהו שהיה פלילי בכל זמן ובכל מקרה--רק העונש שונה-אין לך שום טיעון בעניין!

    • ל- 69

      נח, 08/09/08 15:40

      יופי של תגובה,ממש למדתי משהו חדש,חן חן לך

    • הטיעון שלך נכון חשוב כי על פשע צריך לשלם גם אם עבר זמן רב

      דברי חכמה, 16/01/09 17:23

      אחרת כולם יחגגו. אני אומר באופן כללי לא קשור אליהם כרגע..

  • 68.

    למה הוא בכה? הסבר אפשרי:

    המטיף בשער, 08/09/08 14:47

    הנ''ל הבין את ההסבר של עורכי דינו.

  • 67.

    כמה שהוא פושע גדול

    נח, 08/09/08 14:43

    אם מדינת ישראל היא מדינת חוק,ואברג`יל
    הוא תושב ישראלי אין בשום פנים ואופן להסגיר אותו לארה''ב!שום מדינה ריבונית לא היית עושה זאת!
    אלא אם כן,כמחווה יותא דופן, תמורת ''הסגרת יונתן פולארד לישראל''.לפחות הוא גם אזרח ישראלי.

    • אברגיל

      erez, 08/09/08 22:17

      צודק מיליון אחוז אנו איתך...

    • ארה''ב אם אי פעם תשחרר את פולארד..עד אז תוציא לנו את המיץ

      אבל ארה''ב מטפלת בפשע כמו שצריך, 16/01/09 17:25

      ואתה יודע שזה לא רוולנטי להחליף. כן נראה בעיניים שלנו הציבור שכן אבל זה לא יקרה בחיים.

  • 66.

    המשטרה ''של'' דיכטר הרי לא מסוגלת לכלום. באמריקה ידעו לטפל בנבלים. (ל''ת)

    פיני, 08/09/08 14:42

  • 65.

    ללמוד מארה'ב איך מטפלים בפשע רק כך אפשר למגר את הפשע (ל''ת)

    עודד, 08/09/08 14:39

  • 64.

    הפושעים פה התרגלו לריספקט מהשוטרים והסוהרים עצמם (ל''ת)

    לא יאומן, 08/09/08 14:31

  • 63.

    בארה''ב לא ''התעסקת'', בישראל כן ''התעסקת'' (ל''ת)

    אפשר פירוט על ההתעסקות??, 08/09/08 14:28

  • 62.

    מהבכי הזה צריכים ללמוד מקבלי ההחלטות -רק יד קשה מרתיעה

    י.א, 08/09/08 13:56

    ראו איך הוא רועד רק מהמחשבה שיהא בידי האמריקאים.
    אצלם אין משחקים כלא הוא כלא ולא מתנ''ס שעושים בו תואר וחוג קולנוע-כן אני מתכוון לתפישת השיקום הנאורה שגובה מאיתנו קורבנות אך העיקר שיש כמה פלצנים/עלאק אקדמאים נאורים שמתהדרים בנוצות ''הנאורות'' ואנחנו בסופו של עניין משלמים.
    ראו את מקרה מעיין ספיר שנרצחה בגלל המלצה של עו''ס פלצנית שלא שילמה על אחריותה האישית.

    • נכון !רק ששכחת מי הם מקבלי ההחלטות !תשאל את ירון זליכה! (ל''ת)

      מאפיה במיטבה, 08/09/08 15:18

  • 61.

    מהבכי הזה צריכים ללמוד מקבלי ההחלטות -רק יד קשה מרתיעה

    י.א, 08/09/08 13:55

    ראו איך הוא רועד רק מהמחשבה שיהא בידי האמריקאים.
    אצלם אין משחקים כלא הוא כלא ולא מתנ''ס שעושים בו תואר וחוג קולנוע-כן אני מתכוון לתפישת השיקום הנאורה שגובה מאיתנו קורבנות אך העיקר שיש כמה פלצנים/עלאק אקדמאים נאורים שמתהדרים בנוצות ''הנאורות'' ואנחנו בסופו של עניין משלמים.
    ראו את מקרה מעיין ספיר שנרצחה בגלל המלצה של עו''ס פלצנית שלא שילמה על אחריותה האישית.

  • 60.

    למה לא מורידים אותו

    המחסל הכימי, 08/09/08 13:50

    להזריק לו מהויטמינים שנתנו למשעל בירדן למען עולם טוב יותר

  • 59.

    לא יאמן...הם מודה למעשה שהוא עבריין (ל''ת)

    דני גבע, 08/09/08 13:49

  • 58.

    שיחקת אתה גבר מה נהיה אתך, למה בוכה ? (ל''ת)

    מאיר המהיר, 08/09/08 13:48

  • 57.

    כאב לב, כנסו כנסו

    סתם מישהי, 08/09/08 13:47

    לא כאב לך ולא בכית שהפושעים מהארגון שלך הרגו את המנוחה לאונטין בחוף בת ים, אז עכשיו אתה בוכה, שפן שפל,השארתם יתומים

  • 56.

    גם הילדה של מרגריטה לאוטין בוכה (ל''ת)

    אזרח שומר חוק, 08/09/08 13:41

  • 55.

    רוזנשטיין היה אפס בכלא האמריקני-אפס גמור

    שהתחנן לחזור לארץ, 08/09/08 13:39

    היו פעמים שלא נתנו לעורכת דין שלו לבקר אותו ואם היא קצת התחצפה העיפו אותה מהכלא. לא נתנו לו לקבל עוגיות לתא ושהוא עתר על כך לבית המשפט האמריקני-בית המשפט האמריקני צחק לו בפנים-פשוטו כמשמעו. הורידו לו את הטמפרטורות בתא ל5 מעלות. הסוהרים לא דיברו איתו ואם דיברו איתו זה ממש לא היה בגובה העיניים.ניתקו לו את שיחות הטלפון לארץ באמצע-בקיצור, לא ספרו אותו-התייחסו אליו לפי ערכו-אפס.

    ככה ראוי להתייחס לכל העבריינים-אבל לא במדינת ישראל שסובלנית כלפי כל מי שהורס אותה ולהפך-הורסת את כל מי שמנסה לבנות אותה.

    ככה זה שמושחתים ונבלים נמצאים בשלטון.

    • צודק מאה אחוז, באמריקה יודעים להרים את המוצלחים ולהשפיל את השפלים,

      אבי צנעני, 08/09/08 14:02

      בארץ זה הפוך, בארץ יש בלבול בין כוח וכשרון, בגלל זה אפסים כמו אברג'יל ואלפרון ואבוטבול עולים לגדולה - ועוצרים בגופם ממש את עלייתם של מוכשרים ושומרי חוק.
      באמריקה עבריין יודע שהוא צריך לשמור על משמעת ברזל וכבוד לשוטרים ולסוהרים.
      באמריקה - וגם ביפן - האסירים עובדים ונמצאים תחת סדר יום קפדני.
      אבל פה בארץ - כמו בדרום אמריקה - האסירים שולטים בכלא, ומנהלים מהכלא ארגוני פשע.
      אז לאיפה מדינת ישראל רוצה ללכת - לכיוון ארה''ב ויפן או לכיוון דרום אמריקה ?

    • תגובה חזקה (ל''ת)

      אביב, 08/09/08 16:18

    • ביזיון הדמוקרטיה ''

      דויד אוחנה, 09/09/08 02:08

      יד חזקה וקשה כלפי החרות האלה שהתקשורת הופכת כל אפס לסופר גנגנסטר , בית סוהר בארץ זה קייטנה צבאית של ג'ובנקים '' ....בית סוהר בארץ צריך להרטיע , בית הסוהר בארץ זה כמו כלאב מד לכול החרות שגובים דמי חסות , יורים והורסים כל חלקה טובה

      הלואי שנחזור קצת לימים שעבריין נרטע משוטר אנרכיה !!! ....ולכול הילדים שמעריצים עבריינים ופשע ...תמיד יהיה משהו יותר חזק שיזיין אתכם בישבן ! אז תהיו בני אדם

    • ואוו מאיפה אתה יודע את כל זה? לא ידעתי כ''כ שם באמת..

      חשבתי מעצר אבל ככה קשה.., 16/01/09 17:28

      מסתבר שעם האמריקאים אי אפשר להתעסק.

  • 54.

    תבכה

    חני, 08/09/08 13:38

    תבכה תבכה הלוואי עד סוף ימייך תבכה יה כלב. כמה אנשים בכו בגללך, כמה אנשם בוכים בגללך ועוד יבכו. הלוואי שאתה ואחייך ואנשים כמותכם ירכבו בכאל שלא תראה אור יום. מה אתה מתחסד פתאום? איפה הכוח איפה הדאווין?

  • 53.

    ממשטרת ישראל הדמקולו איש לא מפחד ,הם יודעים רק לרשום דוחות

    אחד העם, 08/09/08 13:35

    הם מתחבאים אחרי איזה עץ ,או אחורי עיקול עם פס לבן ,שבאופן טיבעי כל נהג שנוסע נסיעה רגילה יעג בפס הלבן, שם מסתתרת ניידת ורושמת לך דו''ח על פס לבן ,וזה נשמע נורא ,אבל גם השופט עצמו כשנוסע במקום כזה יגע בפס לבן , וכך הם ממלאים ערימות של דוחות , נהגים משלמים ,אחכ משלמים בשביל נהיגה מונעת , והפרה החולבת שקוראים לה נהג מזרים כסף לכולם .וזה קורה כי כדי להיות שוטר לקבל ניידת ולהציק לנהגים ,התעודה היחידה שנדרשת לשוטר זה תעודת לידה , שום בגרות מלאה ,שום תואר אקדמי , ורואים בכביש כל מיני שוטרות ושוטרים תת רמה ,שכל כוחם הוא נגד הנהג הפשוט ולא נגד עבריינים מתוחכמים שהמשטרה לא מעיזה ולא מצליחה לגבור עליהם .אבל הם רועדים ממשטרת אמריקה ,ולא ממשטרת הדמקולו שלנו .

  • 52.

    למשטרה ובתי המשפט

    החוקר, 08/09/08 13:29

    תלמדו היטב היטב מה עושים באמריקה שגורם לחברה האלה לעשות במכנסיים ולבכות. למה כאן הם לא מתרגשים?

  • 51.

    חבל שעבריינים אלו לא מרחמים על אחרים כפי שמרחמים על עצמם

    אזרח שקצה נפשו, 08/09/08 13:27

    מגעיל ודוחה לראות לוייתן פשע מן הסוג של מאיר אברג'יל פורץ בבכי בביהמ''ש לנוכח '' מר גורלו '' כאילו היה שה תמים שמעולם לא עבר עבירה על החוק.
    האיש הזה אחראי לכאורה להרס משפחות רבות ואל לו לבוא כעת בבקשת רחמים מביה''ש.
    על ביהמ''ש להתעלם מן ''ההצגה'' של אברג'יל ולהסגיר אותו לארה''ב ויפה שעה אחת קודם.

  • 50.

    חחחה חחחהחחח החחחה...... בחיין (ל''ת)

    להסגיר כול עבריין אפילו לחיזבאללה, 08/09/08 13:27

  • 49.

    אל תתטעו

    חגי, 08/09/08 13:27

    מדובר על פושע אכזר שלא היסס לפגוע בחפים מפשע כדי להשיג את מטרותיו.
    אני לא בטוח שאלה הן דמעות תנין. בהחלט יתכן שהוא מפחד מהרגע בו יוסגר לארה''ב. ראינו איך רוזנשטיין חזר משם...

    • הוא מבין שהוא הסתבך..שים לב שהוא בעצם מודה בהיותו עבריין

      איתי, 08/09/08 13:52

      הרבה דברים אני לא סובל באמריקה...שלטון החוק שלהם הוא לא אחד מהם.

      • למה נדמה לי שעם רוזנשטיין זה הלך ככה מהר? ופה זה נמשך איטי מאד?? (ל''ת)

        סתם נדמה לי כי עבר זמן רב?, 16/01/09 17:30

  • 48.

    מסכן צריך לרחם עליו . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 08/09/08 13:22

    • פעם אהבתי לקרוא את התגובות שלך

      מ.ב.ע., 08/09/08 13:37

      היום יש לי הרגשה שיש לך פקק תנועה. יש לך פקק במוח. מיום ליום התגובות שלך יותר דיביליות

      • הגזמת (ל''ת)

        הוא כתב בציניות, 08/09/08 14:20

      • התגובות שלי לא הישתנו .מצבנו הישתנה .והצדק איתי. לכן קשה לך ליקרוא

        פקק תנועה קרית ביאליק, 08/09/08 14:52

        תגובותי. שלא הישתנו במהומה .רק להפך .הם .יותר מחוודדות. יותר נכונות .ורק קולעות יותר למטרה .

      • ראשי התבות שאתה מיתהדר בהם מזכירות לי שלט פירסום של בית עסק באזור התעש (ל''ת)

        פקק תנועה קרית ביאליק, 08/09/08 14:55

      • התגובות שלי לאור מצבנו .רק הולכות ומישתפרות .עם הזמן ונעשות יותר .

        פקק תנועה קרית ביאליק, 08/09/08 15:21

        ויותר מחודדות .ומשופרות .ומיקצועיות. לכן קשה לך. ליקרוא אותם יותר ויותר .ודרך הגב .ראשי התיבות שבהם אתה מישתמש .מזכירות לי שם של שלט פירסום. באזור תעשיה כולשהוא במדינה .

        • פקק תנועה ידידי. חכמים מכירים את האימרה. סייג לחוכמה שתיקה (ל''ת)

          מ.ב.ע., 08/09/08 16:16

  • 47.

    ומישראל אתה לא פוחד - אז איתה אתה מתעסק?

    אורן, 08/09/08 13:21

    נבל בן בליעל - הלוואי ותחווה את סבלם של כל מי שסבל מנחת זרועך המאפיונרית. הי אם זו עלילה, דבר רע לא צפוי לך..

  • 46.

    להסגירו עם אולמרט יד ביד

    אחימאיר, 08/09/08 13:16

    משפחת פשע ומשפחת אולמרט חייבים להרגיש את כלא האמריקאי

    • ל-46 ,מאור אם להסגיר את אולמרט או אברג`יל

      נח, 08/09/08 15:02

      אז הייתי אומר את אולמרט,כי לו יש בסבירות גבה מאוד דרכון אמריקאי.בעוד שלאברג`יל בודאי אין דרכון אמריקאי.
      אז כמדינה רבונית קל יותר להסגיר ''תושב בעל שתי אזרחויות''לפחות לפי הדרכון.מאשר תושב שהוא רק תושב ישראלי.יבואו אולי חכמים ויגידו על תושבים כאלה אפשר לוותר.
      אז מה יחשבו בעולם על ערך האזרחות הישראלית!?

  • 45.

    יש לי שאלה מעניינת

    מאור, 08/09/08 13:15

    אם אתה טוען שאתה חף מפשע ומעלילים עלייך
    אז בוא תוכיח את זה בבית המשפט

    למה אתה בוכה,הרי הכל שקר וכזב,לא?

    אם אתה חף מפשע אין סיבה לבכות הרי תצא זכאי

    • השאלה שלך ממש לא מעניינת

      עורך דין, 08/09/08 13:28

      או שאתה נאיבי או שאתה ציני או שאני לא יודע מה - אתה יודע איזו משימה קשה זו להוכיח בבית משפט שאתה זכאי? אתה יודע שכמעט אין זיכויים בבתי משפט? אתה יודע כמה חפים מפשע יושבים בבתי סוהר? מה, אתה באמת חושב שאם מישהו זכאי אז זה אומר שיזכו אותו בבית משפט? שופטים הם בני אדם ועושים טעויות כל הזמן... אני ממש לא מאחל לך למצוא עצמך נאלץ להוכיח בית משפט שאתה זכאי...

      • שיספר את כל מה שהוא יודע (ל''ת)

        ואז יוחלט אם הוא זכאי, בסדר?, 08/09/08 13:45

        • הבנתי, אלהים הוא השופט...

          עורך דין, 08/09/08 14:02

          מה זה נקרא ''ואז יוחלט''? מי יחליט? אלהים? אתה יודע כמה פעמים החליטו שופטים בארה''ב שמישהו אשם ותלו אותו או צלו אותו על כסא חשמלי ואח''כ התברר ש...''אופס... טעינו... סליחה שהרגנו אותך ואתה בכלל לא היית אשם''... אתה חושב שהכל כל כך ברור? שאו שאתה זכאי או שאתה אשם? פשוט צריך לספר הכל ואז הכל ברור? כנראה שאתה באמת תמים... זה לא כל כך נורא להיות תמים, במיוחד אחרי שרואים משפטים בתוכניות טלוויזיה וחושבים שככה זה בחיים... תקרא שוב את התגובה הקודמ שלי ותאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר

          • שכבוד אברג'יל יספר מה איך עשה את הונו ובמה הוא כן ''התעסק''.. (ל''ת)

            מה יותר פשוט מזה?, 08/09/08 14:26

          • אם יטעו במקרה שלו זה ברכה לנו האזרחים רק שיעלם (ל''ת)

            moshe, 09/09/08 08:09

  • 44.

    כאשר גובים דמי חסות הקורבן בוכה, כאשר הורגים חפים מפשע המשפחה בוכה. (ל''ת)

    רעות, 08/09/08 13:13

  • 43.

    חוצפן!

    פושע בכיין, 08/09/08 13:09

    פוחד מאמריקה? אה?!

    הגיע הזמן שתתחיל לפחד לעשות פשעים גם פה. גם אם בתי המשפט סלחניים והשוטרים מושחתים ואימפוטנטים, סוף גנב לתלייה ולא יעזור כלום

  • 42.

    א מייאר הלכתי ליבקס בסבילך אצל הבבה בובה הוא לא היה

    רבי עמרן בעל הגפרור, 08/09/08 13:04

    בבית ואיסתו נתנה לי כוס מחיה וי סתיתי
    וזי הכול בסבילךתתנהג יפה באמריקה אל תהיה
    טיטוס אימזרובה

  • 41.

    חבל שהעבריינים לא מפחדים מישראל כמו מאמריקה (ל''ת)

    יוני תל אביב, 08/09/08 12:57

  • 40.

    דמעות של תנין, פשוט רחמים! (ל''ת)

    תנין, 08/09/08 12:51

  • 39.

    מסכן,הלב נקרע ובוכה איתו (ל''ת)

    שונא פושעים, 08/09/08 12:51

  • 38.

    להעמידכם בכיכר העיר ולסקול אותכם באבנים כאשר עשו אבותינו לאנשים כמוכם (ל''ת)

    סבא אבן, 08/09/08 12:51

  • 37.

    כמה טוב לראות את הגיבור הגדול עושה בתחתונים.

    סוף גנב לתלייה !!, 08/09/08 12:50

    כולו פחד.

    עכשיו יכול להזדהות עם הקורבנות.

    צפוי לו מפגש מרתק עם הכלא בארה''ב.

    השמועה אומרת שיש להם איברים מפותחים שם.

    • התכוונת לרגל השלישית ?

      מושיקו, 08/09/08 13:07

      כשאמרת איברים.

  • 36.

    תינוקת בכיינית. לא יעזור לך! (ל''ת)

    פעם אנחנו בכינו,היום אתה, 08/09/08 12:49

  • 35.

    למה רק את מאיר ויצחק,מה עם ניסים ויעקוב אלפרון? (ל''ת)

    זאביק השועל-רוזנשטיין, 08/09/08 12:49

    • ניסים ויעקב אוטוטו במחלקת גריאטריה

      משה, 08/09/08 13:10

      עבר זמנם, סתם, מרביצים ובורחים כמו עכברים ויורדים למחתרת, לא יודעים לפתור בעיות כמו גברים

  • 34.

    שפן בכיין עלוב נפש!!!

    אלדד, 08/09/08 12:48

    שלחו אותו לארה''ב... שיאנסו אותו קצת... שילמד איך מרגיש הסבל שהוא גרם לכל כך הרבה משפחות.

  • 33.

    כנראה שהאמריקאים יודעים מה הם עושים. ממליץ למשטרה שלנו לצאת לקורס עומק

    גוד בלס אמריקה, 08/09/08 12:43

    יש עוד כמה עבריינים שהייתי שמח לראות ממררים בבכי.

  • 32.

    צודק! בארץ למשטרה ולמערכת המשפט אין שיניים

    עמיהוד, 08/09/08 12:42

    רק בג''ץ ומערכת משפט מעוותת שלא מאפשרת להביא עבריינים לרצות את עונשם המגיע להם. שלא לדבר על הקייטנה שמקבלים מחבלים פלשתינים רצחניים שמקבלים מחנה נופש עם לימודים חינם, זכות להתחתן ולהזדווג, וכל מחבל מרצח יודע שהמטומטם התורן שעומד בראש המדינה ישחרר אותו במוקדם ומאוחר עבור מחוה דבילית והרת אסון לאבו פלתשיני התורן.

  • 31.

    הבנתם: הוא פוחד מאמריקה ולכן נזהר. כאן לעומת זאת

    הוא חוגג על כולנו, 08/09/08 12:41

    אינשאללה יזרקו אותו למאה שנים בפנים.

  • 30.

    כי הוא יודע שבאמריקה לא יתייחסו אליו בפוצי מוצי! (ל''ת)

    הגיון, 08/09/08 12:39

  • 29.

    אתה פוחד מאמריקה ובגלל זה השם נתן לך את העונש הכי כבד שיש

    אפס, 08/09/08 12:38

    שב שם בשקט עד סוף חייך כי זה מה שמגיע לך
    על כל הנשמות שהרסת
    בן של שטן

  • 28.

    אברג'יל היקר-אם אתה רוצה להימנע מהסגרה לארה''ב,תן מספיק חומר למשטרה פה (ל''ת)

    ותוכל לשבת עד סוף ימיך בכלא ישראלי! חי חי, 08/09/08 12:35

  • 27.

    הגיע הזמן שהוא יבכה במקום שאחרים יבכו בגללו (ל''ת)

    שוקי, 08/09/08 12:28

  • 26.

    למה זה לא מוקלט ומשודר? שיראו את הפרצוף האמיתי של העבד כי ימלוך הזה (ל''ת)

    רועי, 08/09/08 12:27

  • 25.

    הבנתם את זה במערכת ''אכיפת החוק''...הבנתם?

    ישראלי אמיתי, 08/09/08 12:26

    פושע בוכה ופוחד....ואני מאמין לו לשם שינוי.כי בארה''ב הוא ''יאכל'' הרבה זרגים בכלא משחורים גדולי קומה.
    סוהרים נוקשים שלא רואים אף אחד ממטר..
    הקיטנה של מערכת ''אכיפת החוק''(משטרה,בתי משפט,שב''ס) זו בדיחה עצובה לאזרחי המדינה!!

  • 24.

    ברור שהוא צודק האישומים נגד אברג'ל - מצוצים מהאצבע

    משה, 08/09/08 12:26

    רק משום ששם משפחתם הוא אברג'ל, רודפים אותם כי משפחות אחרות פשוט לא יכולות עליהם - במיוחד על יצחק שעיתונאים בעצמם כותבים ומכנים אותו ''האציל'' כי הוא איש מאוד מיוחד, ו כ ו ל ם יודעים את זה.

  • 23.

    מי שרגיל ל''מערכת המשפט'' העלובה שלנו מחרבן מפחד....

    דני, 08/09/08 12:23

    ... רק מלחשוב על מערכת משפט נורמלית

    אתם קוראים את זה שופטי ישראל עלובי הנפש?

    • אתה מעליב את דורית בייניש

      רועי, 08/09/08 13:03

      לא כדי לך.

      היא תוציא אותך מחוץ לחוק.

      • הי רועי איזו תשובה חמודה. והאמת? השופטים באמת נמאסו עלינו (ל''ת)

        באופן כללי בקשר לפלילים, 16/01/09 17:35

  • 22.

    משטרת ישראל - הלוואי ויבוא יום בו עבריינים עלובים אלה ידברו עליכם כמו

    צייד העבריינים, 08/09/08 12:23

    שהם מדברים על האמריקאים.
    ברעד ובחשש.
    וכשאברג'ל אומר שהוא מקפיד לא להסתבך עם האמריקאים הוא רומז לנו שהוא הסתבך עם כל מי שהוא לא אמריקה. אז בבקשה. לפעול. עכשיו!

  • 21.

    זה נשמע כמו...

    לא רוצה שיזהו אותי..., 08/09/08 12:22

    אוייויו....

  • 20.

    דמעות תנין? לא אלו דמעות כריש! (ל''ת)

    יענקלו מכפר נטר, 08/09/08 12:21

  • 19.

    זה נשמע כמו...

    לא רוצה שיזהו אותי..., 08/09/08 12:20

    אוייויו....

  • 18.

    סוף מעשה במחשבה תחילה.

    מ.ב.ע., 08/09/08 12:20

    אני מבין אותך למה אתה פוחד. שם לא יעשו לך כבוד בכלא, שם אתה תעשה כביסה להרבה כלואים. בארץ רעדו מהשם שלך, שם אתה אוויר. אילו היית חושב לכמה אנשים עשית רע, היית מרצון מתנדב לשבת מאסר עולם. אני לא מרחם עלייך. הרבה ילדים הפכו להיות נרקומנים בגלל קרטל הסמים שהקמת.בגלל בצע כסף וכבוד אצל העבריינים. בגללכם נירצחה אמא לילדים צעירים ללא עוול בכפה, רק בגלל שרצתה להיות עם ילדיה בחוף הים. טוב מאוד שככה העיניינים התגלגלו ואני שמח שלא נשמע את השם שלך ושל אחיך בשנים הקרובות והרחוקות.

  • 17.

    הציבור כלכך שונא אותם אז למה המדינה סובלת אותם ? (ל''ת)

    שרון, 08/09/08 12:19

  • 16.

    זב מזכיר לי סיפור אמיתי על אחד , עבריין ישראלי קטן, שנשאל למה הוא לא

    אחד שיודע, 08/09/08 12:16

    נוסע לתאילנד, ותשובתו היתה : ''השתגעתם? יש שם משטרה...''

  • 15.

    כל כך המון אנשים בוכים ובוכים בגללך... מותר לך...

    נורית, 08/09/08 12:15

    כמה יתומים עניים ופצועים... עשית...
    מגיע לך... מותר לך... אל תפסיק לבכות... גם אחרי ההסגרה לאמריקה... תבכה ותבכה... שיכאב לך...

  • 14.

    דמעות של תנין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יוסי, 08/09/08 12:15

  • 13.

    אל תאמינו לדמעות התנין. רק ה' יודע כמה משפחות אמללת וכמה עסקים הרסת.. (ל''ת)

    אחד העם, 08/09/08 12:15

  • 12.

    '' כי יודע ה' דרך צדיקים ודרך רשעים תאבד '' (ל''ת)

    האמת קרובה מתמיד, לכולם, 08/09/08 12:15

  • 11.

    חבל שבארץ העבריינים לא מפחדים - משטרת סמרטוטים!!! (ל''ת)

    ירון, 08/09/08 12:14

  • 10.

    אאהההה, אז מאמריקה אתם פוחדים... !!! שוטרים ישראלים כבר לא עושים את זה (ל''ת)

    יחיאל, 08/09/08 12:14

  • 9.

    תנין (ל''ת)

    דמעות, 08/09/08 12:14

  • 8.

    אולי כדאי לאמץ את השיטה האמריקאית אם העבריינים שלנו כ''כ פוחדים מהם (ל''ת)

    צפ האדום, 08/09/08 12:12

  • 7.

    גם אני בכיתי

    E.P, 08/09/08 12:11

    בכיתי מצחוק..

  • 6.

    איזה פוקי מסכן האיש הנחמד הזה... (ל''ת)

    אווייי, 08/09/08 12:11

  • 5.

    למה מישראל הפושעים לא מפחדים???!!למה???!!!בגלל רחמנותם של שופטי ישראל! (ל''ת)

    שלום, 08/09/08 12:10

  • 4.

    כן, ממש נקרע לי הלב...

    אלון ה, 08/09/08 12:09

    אין כמו כל אלו שמציגים את עצמם בתור קורבנות.

    אחרי הניסיון לחיסול איזשהו עבריין שעלה בחייה של אישה שיש לה ילד, וגם אחרי המקרה הזה האברג'ילים לא הנמיכו פרופיל והפגינו כזו זחיחות, אז כל הקטע הזה של הבכי הוא כל כך עלוב. לא צריך להפגין רחמים על אנשים האלה.

  • 3.

    לאן הוא יברח? לארצות הברית...

    להלה, 08/09/08 12:08

    עדיף שיברח,ככה יהיה עבריין אחד פחות פה.

  • 2.

    למה הוא לא םפחד באותה מידה ממשטרת ישראל?? חבל (ל''ת)

    עדן, 08/09/08 12:07

  • 1.

    חה חה חה - עושה במכנסיים ??? (ל''ת)

    OCD, 08/09/08 12:06

    • לפחות הוא לא חוטף התקפי ה כמו אלפרון (ל''ת)

      רועי, 08/09/08 12:43

    • לפחות הוא לא חוטף התקפי לב כמו אלפרון כל פעם שנעצר

      רועי, 08/09/08 12:48

      ולא מובהל לבתי חולים מחמת הפחד