• 19.

    סליחה?!

    חיים, 11/09/08 11:58

    מי שמך להעביר בקורת על הרב זלמן מלמד

  • 18.

    *** הסבר לבדיחה של אוריה קניג ***

    מוגש כשירות למגיבים הלוקים בחוש ההומור, 10/09/08 10:42

    ''הסדרה סרוגים לא מציאותית, כי אף אחד שם לא מזכיר את סרוגים''.

    עכשיו הבנתם?

    עזבו, לא חשוב.

  • 17.

    חן חן למתחנפן (ל''ת)

    שי, 08/09/08 14:25

  • 16.

    דעתי הראוי להיות ראש עיריית י-ם זה רק ניר ברקת

    hasson72, 08/09/08 09:19

    ניר בעל ניסיון ניהול פיקוד מידת היושר שלו מידת רמת האיזון שלו מתאימה הן לראיה החרדית נכיר ומעריך את המגזר וכן את הצד השני של האוכולוסיה הלא חרדים , חילונים ידע יפה לשקם את שצריך לשקם ולחזק את שצריך לחזק באיזון בחוכמה ובהצלחה בלי עין הרע כפי שעשה ועושה בכל מה שעושה קיום גם בעסקים וגם בנתינה שלו שאין שיעור לנתינה ומהמקום של הרצון ולא לשם מראית עין רבים המקרים של נתינה כלל לא ידועים אך ליבו חם והנשמה שלו קשורה למקומות הנכונים לשמור על טוהר יושר אמינות ועשייה זה הוא ניר ברקת לרשות העיר !!!!!!!!!!!!!!בנימין חסון

  • 15.

    הטענה של אוריה קניג ממש משכנעת

    איתמר, 08/09/08 09:18

    אני לא בטוח שהוא עצמו משוכנע בטענת הסרק של ''אם לא מדברים על זה אז זה לא נכון'', אז זהו שזה נכון. מצבים רבים שמתוארים בסדרה קרובים מאד למציאות. הסדרה היא לא סדרה דוקומנטרית המתארת את חיי הביצה בקטמון. זו סדרה קומית שמציגה את את הפנים המיוחדות של חיי הרווקים והרווקות הדתיים ואת ההתלבטויות שלהם ומה עובר עליהם, ועושה את זה יפה. יש בה גם רגעים מרגשים והתוקפנות של הרב אבינר עליה נדמה שהיא באה מתוך תסכול על-כך שאין לו בעצם מה לומר מול האמת המרה שצעירים רבים יותר ויותר לא מתחתנים בגיל שבו הוא היה רוצה ואין להם את גדרי הצניעות הקיצוניים שהוא מציע

    • כן כן, גם אתה לא הבנת את אוריה קניג... (ל''ת)

      תימני גנוב, 08/09/08 10:59

    • תגובה רצינית מדי בשביל משהו שנאמר כבדיחה.. (ל''ת)

      אבל נכון, 10/09/08 10:38

  • 14.

    למה אין התייחסות לעלונים החדשים שהופיעו השבת?

    אלון חדש, 08/09/08 01:17

    מצב הרוח - בערכת מוטי זפט, העוסק בתחום החינוך.
    וזוג או פרד - העוסק בתחום הזוגיות
    בהצלחה

    • זה לא עלון

      אלונה, 09/09/08 23:44

      מצב הרוח הוא לא עלון פרשת שבוע- הוא לא מחולק בבתי הכנסת, אלא בתיבות הדואר. של פתח תקוה.

  • 13.

    מהיום כולנו יודעים ממעיני הישוע הוא עלון פוליטי ולכן אין להכניס אותו ל (ל''ת)

    מאור, 07/09/08 22:31

  • 12.

    מתי ניפטר מעונשו של שלוימלה?

    יהושע פרוע, 07/09/08 21:33

    לא מגיע לו תפקיד של קומיסר בקדימה אחרי כל השירות שהוא עשה למענם בתקופת הגירוש?

  • 11.

    הרב אבינר צודק בקשר לאומן וטועה בקשר לסרוגים

    אבנר בן נר, 07/09/08 21:12

    כבוד הרב, אתה צודק. בפרשת האזינו כתוב:יִזְבְּחוּ לַשֵּׁדִים לֹא אֱלֹהַּ {ר}
    אֱלֹהִים לֹא יְדָעוּם {ס} חֲדָשִׁים מִקָּרֹב בָּאוּ {ר}
    לֹא שְׂעָרוּם אֲבֹתֵיכֶם. {ס}
    את התרבות הזו לא הכירו במרוקו, תימן, עירק ןכו'. אנשים בקושי יש להם לפרנס את משפחותיהם בכל ימות השנה, לא זו בלבד שעוזבים אשה וילדים, גם מוציאים מאות ואלפי דולרים שיכולים לעזור להם בצורכי החגים.
    למה דוקא ר' נחמן (ואני לא מזלזל בו חלילה).
    למה לא לארה''ב לרבי מלובאביטש? למה לא למירון לר' שמעון בר יוחאי אבי אבות המקובלים?

    כבוד הרב, אתה טועה בקשר לסידרה סרוגים. הסידרה מציגה מצבים אמיתיים מחיי היומיום עם כל זה שתצטרך לסבול את השפה היומיומית שמחוץ לכותלי הישיבה. רוצה לשנות? להחזיר עטרה ליושנה - נישואין בגיל 14 לבנות ו18 לבנים, זה ימנע הרבה הרבה צרות.

  • 10.

    המפדל בפ''ת - תלמדו מעסקניה הם כבר מזמן השתלטו על העלונים

    דוד, 07/09/08 20:15

    אני בבחירות אלו לא אצביע למפדל בפ''ת

  • 9.

    אוריה קניג דתי חרד''לי

    קומה 4, בית קלקא, 07/09/08 19:17

    אני יכול להעיד שהוא דתי חזק מאוד, לא מתגלח בספירת העומר ובשלושת השבועות ותמיד מופיע לתפילת מנחה. הוא כבר די חרדי בהשקפותיו ובדעותיו ואינו מייצג את הזרם המרכזי בציונות הדתית

    • למה

      למה, 08/09/08 10:10

      למה הזרם המרכזי בציונות הדתית לא תמיד מופיע לתפילת מנחה?

  • 8.

    לא ברור לי איפה חיים הרב אבינר ואוריה קינג

    ברני, 07/09/08 17:01

    אבל הסידרה סרוגים, היא מציאותית מאוד! על כל דמויותיה והמצבים שבה. אולי זה לא נוח לכם לראות ולשמוע, אתם יכולים למחות נגד ה''פריצות'' בסדרה, ולומר שאף אחד לא מדבר על זה ולכן זה לא אמין (אמירה מטומטמת של עיתונאי שבד''כ אומר דברי טעם...) אבל חברים, זו המציאות היום יומים של אלפי אם לא עשרות אלפי רווקים ורווקות. אז במקום לבלבל את המוח, תנסו לתרום אמירות חיוביות ומועילות, אחרת - פשוט תסתמו!

    • ברני, מפחיד לחשוב כמה מהקוראים סתומים כמוך

      מימי, 07/09/08 22:57

      קרא עוד פעם מה אמר קניג. ועוד פעם. אולי תבין.

  • 7.

    אוריה קניג

    מנחם, 07/09/08 16:53

    משתייך לחרדל''ים השם ישמור,ולכן החברים שלו לא מדברים על סרוגים!
    נחנו כן מדברים

    • אתה והמגיב הקודם לא חזקים בהבנת הנקרא (ל''ת)

      אחד שקורא, 07/09/08 19:12

    • טעות

      צמצם, 07/09/08 19:16

      אוריה קניג משתייך לבעלי חוש ההומור.
      אתה לא.

  • 6.

    זכורני שהרב (ד''ר) בנדיקט ליגלג על הרב ד''ר ליכטנשטיין

    בן אחוזה, 07/09/08 16:08

    זכורני שלפני כעשרים שנה בדרשת שבת הגדול, הרב ד''ר בנדיקט ליגלג על הרב 'ד''ר' ליכטנשטיין.

    • הרב לא זלזל מקסימום העביר ביקורת

      משומעי לקחו של הרב בנדיקט זצ''ל, 07/09/08 22:04

      כמי שגדל באחוזה ושמע פעמים רבות את דברי הרב בנדיקט זצ''ל יודע שהרב איש אמת שכל בקורתו גם אם נאמרה בתקיפות היתה לשם שמים ולכבודה של תורה.ידיעותיו הרבות בתורה בשילוב אורך חיים צנוע היתה יכלה לשמש מופת לרבנים.
      עורך מדור זה כנראה לא ירדת לכוונתו של הכותב אביעד ברטוב .הדוגמאות שהביא כולם של רבנים בני הדור הישן שלמדו בישיבות לא זנחו את העולם האקדמי והגיעו למעמד והשגים בשני העולמות.
      ברצונו היה להבהיר כי גם בעבר רבנים שילבו בין שני העולמות ורוב הציבור הכיר בהם למרות שלא היו רבים כפי שיש היום.

  • 5.

    בושה וחרפה.במקום להתפלל אתם מתעסקים בפוליטיקה בבית כנסת.

    חילוני שהזדמן לבית כנסת, 07/09/08 16:06

    יצא לי להגיע לבית כנסת לפני שבועיים לשמחה משפחתית.איזה בזיון.איך אתם,הדתיים,ממש מבזים את בית הכנסת.הרוב עסוקים בדיבורים,בקריאת כל מיני עלונים ואף אחד לא ממש מתרכז בתפילה.אפילו בקריאת התורה אתם עסוקים בדברים אחרים.אף אחד לא ממש מקשיב.
    את מי אתם מרמים?את אלוהים?אותו אי אפשר הרי לרמות.את עצמכם?
    הסתכלתי עליכם והתביישתי בשבילכם.
    עכשיו,אחרי שקראתי את הכתבה הזו,הכל מובן לי.בשביל זה אתם באים לבית כנסת?לקרוא עלונים על הבחירות בירושלים?לפחות תכבדו את המקום.
    אותי הרחקתם מבית כנסת ומהדת.אם ככה זה נראה-עדיף לנסוע לים בשבת.לפחות ככה אני לא מרמה אף אחד.אני אמיתי.אתם צבועים.

    • אתה צודק

      צבוע אחד שיודע, 07/09/08 19:58

      ממש צודק.
      אתה אמיתי ואנחנו צבועים.
      אתה אכן חילוני שהזדמן לבית כנסת. לא מרמה אף אחד. חילוני למהדרין.
      ואילו אנחנו צבועים לחלוטין, אבל ממש צבועים - לכן אנחנו קוראים את העלונים (שזו מילה דתית בעצם..) בריש גלי.
      יש לי תחושה שאתה בעצם ''דתילוני'' - כלומר ''דתי? לא אני'' קצת (ואולי יותר) מתבייש בדתיותו.

    • לך אצל החרדים שם המצב לא ככה . (ל''ת)

      אני, 08/09/08 01:52

  • 4.

    תקלה בSMS לרב אבינר

    עולם קטן, 07/09/08 16:01

    גדעון לא שמת לב למודעה בעולם קטן המבקשת לא לשלוח שאלות לרב אבינר ''עקב תקלה טכנית''??? תהיתי אם נגמר לו הטוקמן או משהו...

  • 3.

    סוף סוף ראשון?

    מי זה אחדות מלבס, 07/09/08 15:30

    לשאול את הרב אבינר על תוכנית טלבזיה זה כמו לשאול ילד אם הוא רוצה גזר- לא משנה באיזה גודל/צורה/טעם/תוכן הוא תמיד יהיה נגד.
    לגביי סרוגים כמה 2 הערות למה הסידרה לא אמינה ושאלה:
    1) בפרק הראשון כשהגרוש נכנס לבית החדש הוא מחזיק ביד ש''ס נחלים!!!! לא מכיר אף בוגר ישיבה נחלים(רמז לגדעון- כולל אני)שלוקח איתו לכל מקום ש''ס נחלים (אולי נחלי יוסף)
    2) אין באחדות מלבס אף אחת שקוראים לה יפעת באחדות מלבס (ומי כמוך גדעון בדק את הנושא...)
    ועכשיו לשאלה- על פי שמועות עקשות דמות הרופא מבוססת על לא אחר מאשר פרקש, האם יפעת ממלבס מבוססת על דמותה של אחת ה X שלו ממלבס?!?!?!?! טקבקו לי תשובה

    • יפעת מאחדות מלבס זו למעשה נעה גל מאמונה מלבס- עליה מתבססת הדמות (ל''ת)

      אמונה מלבס, 07/09/08 18:04

      • אני דווקא מכיר

        מלבס הגיעו?!, 07/09/08 21:11

        משהיא אחרת שיצאה עם פרקש גרה בדירת רווקות ומאמונה מלבס.....

  • 2.

    בקשר לישע שלנו:

    יוסף איתן, 07/09/08 15:18

    אני חושב שהקטילה של יש''ע שלנו מיותרת. עלון מקצועי, מעוצב ברמה גבוה וכתבות מעניינות. כמובן שגם הקריקטורה מוצלחת. אבל מה יש לך נגד העלון? (לא נגד מועצת יש''ע)

    • כתבות מעניינות?כן,בטח...זה פראבדה של הימין. (ל''ת)

      דוד, 07/09/08 16:24

  • 1.

    כל העלונים האלה הם חילול ה' גדול ובזיון קדושת בית הכנסת.

    דתי, 07/09/08 15:00

    א.הרמה שלהם-פשוט עלבון לאינטליגנציה.
    ב.המגמה הפוליטית,הימנית קיצונית,שלטת בהם בלא שמץ של בושה או ענווה.
    ג.איפה כבוד בית הכנסת וקדושתו?בית התפילה נהפך לספריה.יש יותר עלונים מסידורים וחומשים.זה בית מקדש מעט ולא במה פוליטית לכל סהרורי שמוציא עלון.