• 68.

    צודק במאה אחוז! חברות התרופות מסתירות את המחקרים

    הגר, 20/10/09 16:02

    שמראים שלתרופות השפעה הרסנית על המשתמשים

  • 67.

    השפעה מוגבלת

    נוטל תרופות, 11/11/08 15:11

    ההשפעה של התרופות שאני לוקח היא שהם פשוט מוציאות את החשק לחיות.הן מדכאות את מה שצריך אבל גם את מה שלא.בשבילי זה אולי היה המוצא האחרון.מי שיכול לחיות חיים סבירים בלי תרופות עדיף.

  • 66.

    שנאת הרבנות מצווה בתלמוד - כי היא שנאת האדנות,אבל

    ספינר, 11/11/08 14:40

    כשאתה כותב זאת בצימצום שכזה עשוי להתפרש שאתה שונא את היהדות כי לצערנו יש בקרבנו שמזהים רבנות ויהדות
    מה קרה למסע עם אבידן? לא שמעתי שאמרת כי ''
    ''חבל על דאבדין''
    גם אני כתבתי אלפי מאמרים אבל אף אחד לא קרא.האם את שלך קראו? כמה?

  • 65.

    אולי צריך לתבוע את העיתון על משהו אחר?

    תביעה?, 31/10/08 22:16

    שהוא מציין רק 4 מקרים

    היו הרבה הרבה יותר

    והוא נמנע מלציין
    שהיו גם הרבה הרבה טיוחים והסתרת מידע לגבי
    מקרים נוספים.

    מספר 61 כן אנחנו יודעים אתם תובעים את העיתונים מאיימים עליהם ומשתמשים בטקטיקות הפחדה, אתם בעלי האינטרסים
    שוק התרופות שמגלגל טריליארדים.

  • 64.

    מנחם בן אכזבת אותי מאוד בשיקול דעתך

    דוד, 17/09/08 22:07

    בעיני אתה אחד הכותבים המעניינים המסקרנים והחכמים בתקשורת הישראלית ואני קורא אותך שנים, אולם המשפט ''אלא שמערך שלם של חוקים ותקנות העוסקים בסודיות הרפואית ובהגנת הפרטיות מונע דיון פומבי עליהם ואף קבלת מידע אמין על כך'' הוא לא רק מקומם, פוגע בכבוד האדם וחירותו אלא גם מטופש מאין כמותו. מה אתה מציע שכל מי שלוקה בדיכאון ולוקח תרופה גם ידווח על כך ויכלל מיד ברשימה שחורה ?

  • 63.

    כל הכבוד למי שלא מפחד!!! מנחם בן

    גילי, 15/09/08 09:22

    טוב מאוד שמישהו מסביר את פועלן האמיתי של ''התרופות'' הפסיכאטריות.
    רוצח גם מי שרושם ונותן ומליץ על סמי-רצח כאלה להורים לילדים ולאנשים בכלל.
    סוחר סמים משכנע שמה שהוא מוכר לך זה ''טוב''.
    כך גם הפסיכיאטרים.

  • 62.

    יש למישהו משהו לעשן , לשתות .אולי איזה כדור קטן . תגידו ''השתגעתם''

    אסי דיין, 14/09/08 20:06

    מה כולם בעיתיים וצריכים כדורים אין דרכים להתמודד.אז תדעו שיש .

  • 61.

    מעריב, זה חוסר אחריות קיצוני. חכו לתביעה הראשונה.

    שיר, 14/09/08 10:07

    ''הבן שלי שוכנע להפסיק לקחת תרופות בגלל הכתבה, ופגע בעצמו''.
    לפחות שימו דיסקליימר שזאת חוות דעת אישית ולא מייצגת אתכם. תגנו על עצמכם, טיפשים.

    • הכתבה נכונה. כתבה מצויינת.

      מיכה, 17/09/08 21:54

      זה שהבן שלך פגע בעצמו רק מראה כמה הכתבה נכונה!! אלה הם תסמיני גמילה מתרופה קשה וממכרת. חוץ מזה כשמפסיקים תרופה מפסיקים בהדרגה ובליוי של מטפל אלטרנטיבי. כדי שיתן ויטמינים ותוספי תזונה אחרים כדי להקל על תסמיני גמילה. הכתבה מצויינת ונכונה!

    • תגובה ל 61

      עידן באסין, 01/10/08 22:06

      אים אני לא תועה אנו חיים במדינה דמוקרתית
      ולכול אדם ניתנת הזכות להביע דעה בכול ענין אשר הוא יחפוץ בו. נכון שהכותב פירסם את מה שהוא חושב אבל מיכאן ועד להגיע להאשמות בשל כתבה זו או אחרת שהבן שלך הפסיק לקחת תרופות. זוהי האשמה חסרת אחריות ולא מבוססת
      את צריכה לדעתי לחפס את הגורמים הנוספים שבגללם הוא הפסיק לקחת את תרופות שלו ואיך ביכלל הוא היגע למצב הזה שהוא צריך לקחת תרופות. אני לא מכיר את הסיפור שלך ושל הבן שלך אבל אני חוזר בשנית להטיל על אדם מסוים את האשמה הבלעדית על זה שהבן שלך הפסיק לקחת תרופות ופגע בעצמו למרות שהאדם לא מכיר אתו זוהי אשמה חמורה מאוד .
      ואני מקווה שתחשבי על הדברים שאמרתי בתודה עידן באסין

    • בהשגחת רופא רגיל ותזונאי חובה!!!!!! (ל''ת)

      להפסיק עם תרופות, 31/10/08 11:08

  • 60.

    כל הכבוד. כתבה מעולה. (ל''ת)

    חגית, 13/09/08 20:15

  • 59.

    קישור לכתבת וידאו ששודרה ברשת פוקס

    סמים פסיכיאטרים גורמים לאלימות, 13/09/08 14:39

    http://www.cchr.org.il/video/v_fox.htm

    • חייבים לצפות בוידאו הזה!! (ל''ת)

      מיכה, 17/09/08 22:13

    • זהירות סיינטולוגים!!! (ל''ת)

      1, 20/10/09 15:31

  • 58.

    לכל הילדים הקטנים והטועים

    אורח, 09/09/08 20:28

    אין לכם מושג כמה התרופות הפסיכיאטריות
    דופקות את המוח.
    צריך להפסיק ומייד את כל שיגעון הכדורים
    וההפצה שלהם.
    כדורים פסיכיאטריים הם רק במקרים מיוחדים
    שבאמת יש לאדם בעיה.
    מה שקורה היום זה שלכל אחד יש דיכאון
    וכל אחד יכול למצא את עצמו בולע את הרעל הזה.

  • 57.

    מביך!!!

    עלמה, 09/09/08 17:23

    מנחם היקר.

    1. אני נוטלת תרופות אנטי דכאוניות מזה 20 שנה ועוד אף פעם לא רצחתי את ילדי....

    2. אחד מכל 5 אנשים בעולם המערבי- נוטל תרופות אנטי דכאוניות. לפי הלוגיקה שלך-
    עדיין לא נרצחו כל הילדים שבפוטנציה...

    3. מזמן לא קראתי מאמר כל כך נמוך, ומביך...
    בדרך כלל אתה באמת בסדר... יש מצב שתלך להבדק? אולי תרופה לשדרוג האינטיליגנציה?
    מה אתה אומר?
    האמת? היום לא לקחתי סרוקסט. התפקעתי מצחוק מהמאמר שלך.

    אולי איזו תרופה

    • מצטרף למבוכה

      חן, 23/09/08 01:52

      לוגיקה מביכה ולפיה הכתבה הבאה יכולה לעסוק בדרך שבה קוקטייל התרופות לטיפול באיידס הורג את המטופלים. יסקרו בה אלפי מקרים של אנשים שלקחו תרופות ומתו מאיידס.

    • אם את ממליצה על תרופה לשידרוג האינטילגנציה

      מממ, 31/10/08 11:10

      זה מראה שהתרופות נגד דיכאון באמת פגעו לך בראש.

  • 56.

    תוכיח שזה מגדיל את הסיכון

    ., 08/09/08 12:51

    עד אז תפסיק לדבר.
    אנשים נורמטיבים לחלוטין שלא היו על אף סם רצחו גם הם. אולי כדאי שכולנו נזהר לא לבלות יותר מדי זמן בלי סמים?

  • 55.

    הוא טען שביופסיה היא הגורם לסרטן (ל''ת)

    למי ששכח, בהחלט גאון, 08/09/08 02:20

  • 54.

    מנחם בן-גאון אמיתי בינינו-אני מעריץ אותו-ימים יגידו... (ל''ת)

    א, 07/09/08 18:27

  • 53.

    מסקנה: מי שמשתמש קבוע בתרופות פסיכיאטריות לא ראוי לגדל ילדים.

    סגב, 07/09/08 16:52

    איך מיישמים את זה במדינה שבה עשרות אלפים צורכים תרופות אנטי-דיכאוניות?

  • 52.

    כל דיכוי סימטומים מוביל להדחקת הבעיה למקום עמוק יותר

    יתם, 07/09/08 16:46

    זאת תוצאת דיכוי הסימטומים (הדיכאון) במקום טיפול בשורש הבעיה המתבטאת בדיכאון ובתמונת המטופל האינדיבידואלית הכוללת, כפי שעושה ההמאופתיה הקלאסית.

    • עזוב אותך, לא צריך לרדת לשורש הבעיה! (ציני)

      עודד, 31/10/08 11:13

      לא צריך פסיכולוגיה, לא צריך הומאופטיה, לא צריך תזונאים, לא צריך תוספים טבעיים מתאימים, לא צריך שינוי הרגלים, השקעה באנשים, לא צריך מדיטציה ולא צריך קבוצות תמיכה, הכל כדורים כדורים
      זה מה שצריך כדורים

      וואי איזה מזל שיש את כל האנשים שמתמחים בתחומים שהזכרתי בזכותם אלו שלוקחים תרופות עוד מחזיקים מעמד.

      התרופות הפסיכיאטריות הן סכנת נפשות.

      שומר נפשו ירחק.

  • 51.

    הדיכאון והחרדה אשמים

    בטח לא התרופות, 07/09/08 16:41

    להיפך - אולי אם היו לוקחים את התרופות הרבה קודם - לא היו מגיעים לייאוש כל כך גדול שמגיע לאיבוד הרצון לחיות ו / או איבוד השפיות.

    הבעיה היא שעד שהאדם מבין שהעצב והכעס שלו הוא לא נורמאלי וזהו למעשה סימפטום של מחלה שיש לטפל בה - הוא כבר נואש מדי.

    פשוט בורות להאשים את התרופה במקום את המחלה!

  • 50.

    מנחם הפעם הגזמתם. מאמר מסוכן, סטיגמטי, פוגע ברצונם של אנשים לטפל בעצמם (ל''ת)

    מעריב, השתגעתם?, 07/09/08 16:37

  • 49.

    ציפרלקס

    אזרח, 07/09/08 16:32

    אני בזכות ציפרלקס החלטתי לא להתאבד

  • 48.

    בושה וחרפה שנותנים למישהו להגיד דברים כאלו על סמך שטויות

    א, 07/09/08 16:22

    בטח כשהכותרת נכתבת כמעין קביעה.
    הסו-קולד עיתונאי הזה מציע לנו לא לחסן את ילדנו, לא לתת להם תרופות, ובכלל, שאולי כלבים יגדלו אותם.
    בושה למעריב שנותנים מקום לדבר כל כך חסר אחריות מקצועית לומר דברים כאלה.

  • 47.

    בושה וחרפה שנותנים למישהו להגיד דברים כאלו על סמך שטויות

    א, 07/09/08 16:21

    בטח כשהכותרת נכתבת כמעין קביעה.
    הסו-קולד עיתונאי הזה מציע לנו לא לחסן את ילדנו, לא לתת להם תרופות, ובכלל, שאולי כלבים יגדלו אותם.
    בושה למעריב שנותנים מקום לדבר כל כך חסר אחריות מקצועית לומר דברים כאלה.

  • 46.

    legalize marijuana

    אמנון, 07/09/08 16:16

    האם שמעתם אי פעם על מישהו שרצח בהשפעת מריחואנה?
    לא
    בגלל שגראס מרגיע, מוריד מרץ, וגורם לאדם לחשוב יותר ולהיות פחות אמיפולסיבי
    גראס הוא נוגד דכאון טוב בהרבה מהתרופות היום בשוק
    אבל הממסד במעונייןן באי סדר, בכאוס, ובלהפוך את עם לחרוץ ונמרץ הוציא אותו מחוץ לחוק בארה''ב
    כדי להוציא אותו מחות לחוק הם המציאו את תיאוריית ה-gateaway, זן שבדרך כלל יותר מוכרת במשפט - ''אם תעשן גראס תדרדר לסמים קשים''
    אבל איפ אפשר לשקר לכולם כל הזמן, מאות מחקרים שנערכו בנושא הראו תוצאות מאוד לא חד משמעיות, לא נמצאה שום הוכחה מחקרים מובהקת לכך שגראס מדרדר לסמים קשים
    ובינתיים נשות רמת אביב חיות תחת הפשעת פרוזאק ע''פ חוק, אך כל חובבי החשיש מסביב הם ''עבריינים''

  • 45.

    אל תשכחו - הכותב מיודד עם כת הסיינטולוגיה

    ארז, 07/09/08 15:57

    כת מסוכנת שמאמינה בחייזרים ומאמינה שתרופות פסיכיאטריות פוגעות בחייזרים שנמצא בכל אחד מאיתנו.......מטורף, אבל ככה הם מאמינים

    • תגובה ל 45 ארז

      בילי, 08/09/08 18:23

      לאחר שתזדקק לטיפול פסיכיאטרי ולאחר שתחווה על בשרך את הנזקים המטורפים שגורמת השיטה הפסיכיאטרית תזחל על ארבע לארגון הסנטולוגיה כדי שיעזרו לך לצאת מהבור ללא תחתית הזה ,
      לפני שאתה מלכלך על משהו כדי לך מאוד לבדוק את הדברים מקרוב ,

      להזכירך גלילאו גלילאי טען שהשמש עומדת ואילו כדור הארץ מסתובב , הוא נרדף וקראו לו חולה נפש משוגע וכאלה , ומי צדק בסוף ?

      • אז מן הדין שיודיע על כך בשקיפות

        אבל אם הוא אוהד הכת, 17/09/08 22:10

        ברור שהטיעונים שהועלו במאמר לקוחים מהכת הזאת, יתכן שהשימוש המופרז בתרופות פסיכיאטריות הוא מסוכן ולעומת זאת החשיש בטוח פחות מסוכן ויותר מועיל, אך האם הכת תומכת בשימוש מבוקר בחשיש ?

        • אין לי מושג על איזו כת אתה מדבר

          משה, 01/10/08 16:01

          אך על פי ממצאים של מצלמות ניסתרות שהוחדרו לתוך בתי החולים הפסיכיאטרים ותיעדו את שיטות הטיפול המודרניות אין ספק שאם אתה קורא לקבוצה מסויימת כת אזי הפסיכיאטריה היא כת הכופה את עצמה על בני אדם ובכך עוברת על זכויות האדם הבסיסיות

      • להשוות בין גלילאו לכת מאפיונרית זה טיפטיפה מוגזם...כשירוקנו אותך תזרק. (ל''ת)

        מכיר, 12/11/08 01:15

  • 44.

    בישראל השימוש בתרופות אלה רב

    טבעוני, 07/09/08 15:55

    אזרחי ישראל נתונים בלחצים נפשיים יותר מבני עמים אחרים:

    א. המצב הבטחוני.
    ב. המצוקות הכלכליות.
    ג. ההתמודדות עם פקידים מתנשאים.
    ד. כל מפגש עם בתי משפט, גורם לדכאון למי שאין פרקליט צמרת.
    ה. העם היהודי הוא עם רגיש מאד.
    ו. מהגרים חדשים לחוצים מאד בגלל הסביבה החדשה.

    עם ישראל לוקח לא רק תרופות אנטי דכאוניות על פי מרשם, אלא גם תרופות מדף מרגיעות, כמו קלמנרבין ודומיהן.

    לא קל להיות ישראלי, תחת משלות חסרות רגישות ומנותקות מהעם, מילואים שכוללים אימונים מפרכים, קשיי פרנסה בלתי אפשרים,
    והחשש שהפיגוע הבא, יפגע חלילה בך.

    • תתפלא... האחוזים של הפרעות חרדה בארה''ב גבוהים יותר (ל''ת)

      ., 08/09/08 12:48

  • 43.

    מנחם היקר, אני נוטל סרוקסט ומאז חיי השתפרו ללא הכר

    עדיין שפוי, 07/09/08 15:52

    יסלח לי הכותב, אני סובל מהתקפי חרדה כבר 12 שנים. בחמש השנים הראשונות התביישתי לספר על כך וסבלתי עד שהגעתי על סף התמוטטות עצבים. מאז שאני לוקח את התרופה, תודה לאל ,החרדות התרחקו וגם שהם מופיעות אז הן ברמה הרבה יותר פחותה עם פחות סימפטומים. התרופה סה''כ מגדילה את כמות הסרוטאין במוח מה שחסר כנראה לאנשים מסוגינו.זה בדיוק כמו אנשים שנוטלים B12 .אני לא השתגעתי מאז, לא רצחתי בסה''כ הפכתי ליותר רגוע.
    חבל שאנשים עם בורות כמוך יגרמו לאנשים שחווים חרדות ודכאונות להתבייש במחלתם ובמקום לקבל טיפול הם יפנימו את המחלה עד שיגיעו למצב קיצוני שאח''כ אולי גם טיפול תרופתי לא יעזור.
    הבחור מתגובה 36 הטיב לנסח

  • 42.

    למרות ולא בגלל

    סרו, 07/09/08 15:34

    המעשים נעשו למרות התרופות ןלא בגללן.

    התרופות לא הצליחו להתגבר על המחלה.

    • טעות בידך, פעמים רבות יצר רצח ואלימות או שנאה (ל''ת)

      לא היו לפני לקיחת התרופות, התרופות יצרו אותן, 07/09/08 15:47

      • על סמך איזה מחקרים רפאויים אתה מבסס את דבריך המלומדים ? (ל''ת)

        ל '' טעות בידך '', 07/09/08 16:06

  • 41.

    שערוריה של כתבה- האם הכותב סיינטולוג???

    נוטל תרופות, 07/09/08 15:14

    4 מקרים ביותר מ-15 שנה זה ''העובדות עד כאן''? הכותב שפוי?

    והאם הקשר הוא בין ''הורים רוצחים'' ל-''הורים בדיכאון'' ולא ל''הורים שנוטלים תרופות נגד דיכאון''?

    אני מקווה שפסיכיאטרים לא יהססו לתבוע את הכותב הזה. כמי שמכיר את הנושא מקרוב אני יכול לציין שתרופות נוגדות דיכאון מצילות את החיים של מישהי קרובה אלי, חד וחלק. הקישור שעושה הכותב הוא שערורייתי, אסור לפרסם שטויות כאלו. זה מתאים יותר לטום קרוז לדבר ככה, ברור בכול מקרה שהכוב אינו איש מקצוע או אפילו מישהו שעקב אחר הנושא בתקופה שעליה הוא מדבר (מ-1992).

    • כתבה מעולה

      נוטלת תרופות, 07/09/08 15:45

      הכותב ראשית יודע באופן אישי על מה הוא מדבר
      וגם אני

      למזלך פגעו בול עם התרופה שלך ואתה בסדר

      יש כל כך הרבה נפגעים עם התרופות

      הדיכאון החריף מאז
      האלימות גברה
      יצר האבדן וחוסר הפחד
      יש לך מזל שאתה נוטל תרופות שלא קרה לו כלום
      בא לקבוצת תמיכה שלנו ונראה מה תגיד

    • הסיינטולוגים והעמותה שלהם

      גיתית, 13/09/08 14:42

      הצילו את הבת שלי מנטילת תרופות שהיו יכולות להוריד אותה מהפסים וכבר הראו סימנים של עצבנות. תמשיכו לדבר ממקום של חוסר נסיון והצתדקות זה ממש עוזר...

    • תגובה

      תגובה לנוטל תרופות, 02/10/08 01:14

      ב 1992 קרו שניי נמקרים האחד מקרה חמור של מרינה דוידויץ שהתביעה את שני הנותיה למות ועוד מקרה שהתרחש ב 8 בספתמקר 1992 אדם בשם איתן מור נכנס למרפאת בריאות הנפש בירושלים ורצח 4 מעובדות המקום. במקרה הראשון כלומר של מרינה דוידויץ היא הורכזה כלא כשירה לעמוד לדין מחמת אישפויות ולאחר כמה שנים היא שוחררה וכיום האי מסתובבת חופשי במקרה השני כלומא של איתן מוא הוא עלה על גג הבית וניהל כרב יריות אים שטורים שבאו למקום הוא נורה ונהרג במקום . אתה דיברתה על נתונים מ 1992 והנה מה שקרה בשנה הזות אז תחשוב קצת לפני שאתה מתחיל לדבר

  • 40.

    ככה, פחות או יותר, נראים האנשים שמעריצים את אולמרט.

    צדוק, 07/09/08 15:10

    קדימה היא מפלגה שתומכיה פשוט שכחו לקחת את התרופות האנטי-פסיכוטיות שלהם.

    • הפעם היחידה שתמכתי בקדימה זה תחת תרופות אנטי פסיכוטיות

      חחחחחח, 31/10/08 11:16

      חחחחחחחחחחחחחחח

  • 39.

    השמאל הליברלי מאז ומעולם כפר באחריות אישית ובבחירה חופשית

    ד''ר ג. פליסקו, 07/09/08 14:54

    לא מפליא שדרוויניזם חברתי מסוג זה אומץ על ידי מפלגה שנקראה בשם ''מפלגת הפועלים הסוציאל-נאציונליסטית של גרמניה''.

  • 38.

    לפחות ל4 הורים שרצחו את ילדיהם בישראל יש אות אהו''י בשם הפרטי !

    א. בן-יהודה, 07/09/08 14:10

    כך מרינה דוידוביץ', שלה היו 2 אותיות אהו''י בשמה הפרטי כשהטביעה ב-1992 את שתי בנותיה באמבטיה; כך אלי פימשטיין, שרצח ב-2002 את בתו הודיה וטען אחר כך בבית המשפט כי עשה את זה בהשפעת האות יוד.

    כך אולגה בוריסוב, שהטביעה את בנה אלון בחוף בת ים, וכפי שציין בעלה בראיון טלוויזיה שנערך עמו, יש לה גם א', גם ו' ואפילו ה' בשמה הפרטי. כשנשאל אם הוא מאשים מישהו בטרגדיה השיב האב שאינו מאשים אף אחד, אך הזכיר את אותיות האהו''י כגורם אפשרי.

    כך, מסתבר עכשיו, גם רגינה קרוצ'קוב, החשודה שהטביעה למוות בשבוע שעבר את בנה מיכאל בגיגית. הסנגור הציבורי שמונה להגן עליה, עו''ד אבי כהן, מסר כי לרגינה 2 אותיות אהו''י בשמה שקיבלה בירושה מאמא שלה אשר התגוררה עמה

    • אתה יכול לצחוק על זה חסר רגשות (ל''ת)

      בשבילי זה עניין רציני בתור אחת שסבלה מכדורים אלו, 07/09/08 15:37

  • 37.

    ע''פ נתוני משרד הבריאות

    אין לי מניות של חברת תרופות, 07/09/08 14:00

    שליש מהישראלים מטופלים או טופלו בתרופות נגד דיכאון (הנתונים בארה''ב הרבה יותר גבוהים ובארצות הסקנדינביות כגון: שבדיה ונורביגה הרבה הרבה יותר גדולים) מתוכם כמה היו מעורבים במעשי אלימות עצמית או כלפי אחרים?




    כידוע לכולם וכנראה שלמנחם בן גם: דמגוגיה מוכרת!




    אנשים פה כתבו שיש לתאגידים מטרה לטפש אותנו (ואני מסכים), מנחם בן עושה איתם יד אחת וכותב מאמרים רדודים שנגמרים ב''האמנם צירוף מקרים?...''




    דווקא במערכת הבריאות ובקרב הרופאים יש אחוזי שחיתות נמוכים יותר מאשר במגזרים אחרים (העיתונות לדוגמא) ולהאשים את הרופאים במה שנכתב זו הוצאת שם רע

  • 36.

    אבל ברור שהם היו בדיכאון. ולא כל מי שלוקח את התרופה רוצח בסופו של דבר.

    שדגכ, 07/09/08 13:22

    כך שזה קצת ביצה ותרנגולת.
    אלפי אנשים לוקחים את התרופה ולא רוצחים.
    מצד שני, ברור שמי שרוצח את ילדו הוא בדיכאון וסביר שהוא לוקח תרופות.
    בקיצור...

  • 35.

    חושפים תאמת לראשונה לציבור (ל''ת)

    יש החלשת אוכלוסיה מכוונת נגד האנושות בסרט endgame, 07/09/08 13:01

  • 34.

    שהעתיד יקרא לה רוצח מוחות עולמי הפשע של המאה ה21 (ל''ת)

    לפעמים כך לא בודקים או מוכרים תרופה, 07/09/08 12:59

  • 33.

    הציבור רוצה להיתגונן (ל''ת)

    מעריב מצנזר תגובות לבצע הכסף גם די לשלוט במידע, 07/09/08 12:47

  • 32.

    גם חיסון נגד סרטן פוגע גם חיסוני ילדים פוגעים אני לא סומך (ל''ת)

    מנחם כנס לאתר קונספירציות ישראל ותדע למה מרעילים ו, 07/09/08 12:43

  • 31.

    לצאת החוצה כי הגוף ממומן על ידי אותם חברות מה קורה פה (ל''ת)

    הגוף שבודק תתרופות בארהב גרם למאות תרופות מסוכנות, 07/09/08 12:40

  • 30.

    יש לי הערה: תרופה פיסיכאטרית נועדה בין היתר ל''חזק'' את האישיות

    וכך לפעמים יוצא, 07/09/08 12:39

    שה''חיזוק'' נותן ''כח'' לבצע משהו כמו התאבדות,או רצח זה שתלוי בך.אולי צריך שנותני התרופות גם יקפידו לשוחח-במיוחד עם אלה שמטופלים בילדים קטנים . הפואנטה-אותו גורם שאמור להועיל בכוון תפקוד חיובי,הוא הוא אותו גורם (לפעמים!!)שמביא לתפקוד אבל שלילי.

    • אתה טעה ומטעה

      לירון, 01/10/08 16:08

      התרופות הפסכיאטריות הורסות את מנגנוני ההגנה של הגוף אשר לא מאפשרות לאדם להתאבד או לרצוח ,
      כאשר אתה עומד על קצה גג של בנין גבוהה אתה מתרחק אחורנית פן תיפול , תרופה פסיכיאטרית משבשת את המנגנון הזה וגוררת את המטופלים להתאבדויות .
      הפלסטינים השתמשו בשיטה הזאת במתאבדים כדי ללחוץ על כפתור חגורת הנפץ , הם היו על סמים פסיכיאטרים שהוחדרו להם במזון ללא ידיעתם הפסקת הסמים בהוצאתם למשימה גררה אותם להתקף פסיכוטי אשר גרר אותם ללחוץ על הכפתור לאחר שנדפק להם המנגנון -החגורה ננעלה עליהם במנעול שלא יוכלו להורידה .

  • 29.

    הם רוצים להורגינו זה סןף האנושות שלא בסוד השלטון הסודי (ל''ת)

    הם רוצים לשים לנו את רעל העכברים פלואוריד במים, 07/09/08 12:39

  • 28.

    ממנות להם הם לא בודקות באמת טוב תתרופות זה רק כסף מהיר (ל''ת)

    הרופאים הבחירים שטופי מוח מהטיולים שחברות התרופות, 07/09/08 12:38

  • 27.

    באתר קונספירציות ישראל נשק על המוח שלך זה רצח (ל''ת)

    האמת על חיסול אוכלוסיה דרך תרופות, 07/09/08 12:37

  • 26.

    מול בני אדוני הכסף חלשים מול השולטים (ל''ת)

    תרופות זה רק כסף לא עזרה אמיתית רוצים להחלישכם אל, 07/09/08 12:36

  • 25.

    לא תרופה נשק להחלשה המונית שנוצר על ידי מדענים נאצים

    תרופות פסיכיאטריות נשק נגד האנושות כולה, 07/09/08 12:35

    שנלקחו מגרמניה בסוף המלחמה ונלקחו ליצור את הפרופוגנדה הנאצית בארהב ותרמו להתפתכות שטיםת המוח דרך טלוויזיה

  • 24.

    ובאתר קונספירציות ישראל (ל''ת)

    יש תוכנית להורגינו האמת בסרט זייטגייט endgame, 07/09/08 12:33

  • 23.

    לתוקפי בן החכמים בעיני עצמם (1, 8, 17 וכו'): שימו

    רוני, 07/09/08 12:03

    שימו לב לפחות לדבר אחד פשוט המסופר כאן: בית משפט בארה''ב קיבל את עדות הרופאים המומחים על הסכנה שיש בתרופות האלה ופסק פיצויים של יותר מ-6 מיליון דולר. אז גם השופט והפרופ' שהעידו לא הבינו מהחיים שלהם? (חוץ ממכם, שכמובן מבינים לגמרי).
    ותקראו בטוקבקים כאן עדויות בגוף ראשון התומכות בדברי בן. נו, אז למה אתם תומכים אוטומטית, ובצעקנות כזאת, במימסד הרפואי? למה שלא תחשבו פעמיים ותבדקו בעצמכם ובשכל שלכם את הנתונים, כמו שמציעים לכם כאן?

    • באמריקה קובעים פיצויים לכל טמבל שקעבל מכה ושם תחבושת (ל''ת)

      ממש דוגמא, 07/09/08 15:43

  • 22.

    לא להאשים את הדיכאון, לא כל מדוכא רוצה למות או לרצוח

    סרוקסט מסוכן אדרונקס מסוכן יש עוד, 07/09/08 11:58

    מי שלא נפגע לא מבין.
    נכון שזה עוזר, אבל מה עם רגעים של איבוד שליטה
    הסבירו לי איך אנשים עם דיכאון שלא רצו למות להרוג או לפגוע. היו בדיכאון, אבל רצו לחיות, אחרי התרופות עשו מעשים אלו בלי להבין באמת, בלי שליטה
    מנסיוני ומראיית מקרים נוספים
    יש קבוצות תמיכה לנפגעים מתרופות אלו
    קראו את האריזה, אל תקשיבו לרופאים העקשנים
    אם משהו משתבש לכם בשכל, עדיף להיות בדיכאון חי מאשר למות או לרצוח תחת השפעת כדרורים

  • 21.

    סרוקסט

    ניצה, 07/09/08 11:36

    אני מטופלת בתרופות אנטי דכאוניות ומצבי מצוין.
    לפני שנים קיבלתי סרוקסט שעשה לי דברים איומים והרופא לא היה מוכן להקשיב לי כשאמרתי את זה,אלא טען שזו תרופה מצויינת....
    אולי גם הרופאים יודעי הכל צריכים מפעם לפעם להקשיב למטופלים שלהם וללמוד שלא כל תרופה מצויינת מתאימה לכל אחד

  • 20.

    מה עדיף

    איכלו בריא והמנעו ממתח, 07/09/08 11:36

    בלי תרופות אדם בדכאון עלול להתאבד, עם תרופות הוא עלול לרצוח. איך שלא מסתכלים על זה , המסקנה היא שאת הפתרונות צריך למצוא בדרך הטבעית, ולא התרופתית. לא ''סל התרופות'' יצילנו. סל זה רק מכניס עוד ועוד כסף לכיסי יצרניות התרופות, והוא מוכר אשליות מסוכנות.

  • 19.

    כל התרופות

    בני אדם, תתעוררו ! WAKE UP, 07/09/08 11:20

    יש בהן סכנה בריאותית. אנשים הם בעלי סף סבל נמוך ביותר ומתמכרים בקלות לקופת חולים ול''סוכריות'' שהיא מחלקת .

    מנחם בן צודק בקביעתו שחברות התרופות מחזיקות את משרד הבריאות בגרון. לא רק בארץ - זו תופעה עולמית. הן גם שולטות במחקרים ובחוקרים. הרווחים שלהן אגדתיים וזה בא על חשבון בריאותו של האדם ופיתוח שיטות למניעת מחלות. חייבים להפנות את הזרקורים אליהן ולא לחשוב רק על עליית המניה שלהן בבורסה.

    • רעיון מעולה. כשיהיה לך סרטן אל תיקח תרופות, מותק.

      אראלה, 14/09/08 10:04

      החוצפה של אנשים כאן יוצאת דופן.

      • חלק גדול מהחולים בסרטן

        לא משנה, 01/10/08 16:21

        מתים מהטיפול ולא מהמחלה .

  • 18.

    תרופה אמורה לרפא=לא לגרום לסטיות=ולמעשה זוועה=היה צריך לגרום להתאבדות (ל''ת)

    נ.כהן=פעם זה היה הפוך=דיכאון=התאבדות=ולא רצח(#:#), 07/09/08 11:10

  • 17.

    עוד קשקשן שחושב שהוא מבין בכל נושא. חבל שאין תרופה לטפשים. (ל''ת)

    רופא, 07/09/08 11:09

    • ברברן (ל''ת)

      חבל שאתה רופא, 07/09/08 12:18

  • 16.

    מנחם בן נתגלה לא רק כאדיוט אלה כעיתונאי מסוכן

    לפטר את מנחם בן, 07/09/08 10:56

    כמה אנשים עם דיכאון או חרדה אובססיבית לדוגמא (שלוקחים תרופות כנגד דיכאון לטיפול בחרדה) עלולים להפסיק לקחת את התרופות בגלל עיתונאי דמגוג וסייטולוג שכמוך ולהתאבד\\להכנס להיסטריה מסוכנת. זה מאמרים של עיתונאים כמוך יכולים להוציא אנשים מדעתם ולפגוע חלילה בזולתם.

  • 15.

    בן, הדבר שחסר לך בחיים הוא קורס בסטטיסיקה ושיטות מחקר. זה לא קשה, זה

    גיל, 07/09/08 10:51

    מועיל, וזה ימנע ממך טעויות מביכות שכאלה.
    בתור התחלה, יש ספר שנקרא חשיבה ביקורתית או משהו מעין זה של האוניברסיטה הפתוחה. תתחיל שם.

    • מה עם הבנת הנקרא? (ל''ת)

      תלמד הבנת הנקרא ואז תבקר את הדעה, 07/09/08 12:19

  • 14.

    עיתונאי דע את מקומך

    שפויים, 07/09/08 10:35

    כעיתונאי עם הכשרה מינימאלית הייתי מצפה ממר בן ומהמערכת שמכבדת את עצמה לגרוס את ה''מאמר'' המלומד הטעון בכ,כ הרבה דעות פסאבדו מדעיות, מטעות ומסוכנות.
    מר בן אתה עיתונאי לא רופא או פסיכולוג וכנראה אפילו לא לוגיקן גדול.
    מהו דיכאון אתה יודע?

    איך תרופות אלו מצילות לפעמים חיים, סיפרו לך?
    הדברים שכתבת הם בערך כמו לומר ש''ההשפעה הגנטית של בני עדות המזרח הוא קרימינלי'' תוכל אם תרצה לבדוק ולהביא נתונים מוחלטים בענין אבל לשכוח או ''להשכיח'' שישנם עוד כמה משתנים מתערבים באמצע.

    מר בן ומערכת NRG אנא שיקלו בחיוב גניזת המאמר שלא מוסיף הערכה
    עיתונאים כתבו עיתונאות אל תתעסקו עם הנפש...לא זה המנדט שלכם.

    • תיפגע ואז תדבר (ל''ת)

      בטח פסיכיאטר שמפחד מתביעה, 07/09/08 12:07

    • מנחם- כנס!!!

      נוגה, 09/09/08 17:43

      מנחם- חשוב שתקרא את הדברים.

      ובעיקר- דע את מקומך. לא רק כעיתונאי-

      כאדם, כהורה, כאזרח.

      לזה קוראים אינטיליגנציה רגשית.

  • 13.

    יש קשר, עובדה שיש אזהרות באריזות הכדור

    מטופל, 07/09/08 10:31

    תשאלו את דר ברבר, הוא מומחה בחלוקת תרופות אלו בלי אבחנה

  • 12.

    הרופא, הכלכלן, הפוליטיקאי, החוקר, חתן פרס נובל, מר מנחם בן

    יאיר ל, 07/09/08 10:30

    כל עיתונאי בעל השקפה שמאלנית המתאימה לקו התקשורתי אינו זקוק למחקרים ולעובדות כדי לקבוע עמדות נחרצות בכל נושא ונושא - מרב מחבלים המצמיח כנפי יונה ועד לקביעה מי מתאים להיות ראש הממשלה הבא. זו הסיבה שהמדינה מתדרדרת, מושחתת ומסואבת.

    • דמגוג - תקרא הכל (ל''ת)

      הוא מתבס על מחקרים ועובדות, 07/09/08 12:21

      • מחקרים הראו שמרבית הרוצחים, המופרעים, הסוטים .. קוראים את מנחם בן

        יאיר ל, 07/09/08 12:59

        הבנת את זה יוסף ?????? - כדאי שתלמד מהו מחקר לפני שתביע דעה.

        • מזלך שלא נפגעת, אתה מכאיב לאנשים שבשבילם זה לא צחוק (ל''ת)

          כדאי שתחשוב לפני שאתה פוגע, 07/09/08 15:39

  • 11.

    זה נכון!!! סיפור אישי

    דיכאונית, 07/09/08 10:29

    פעמיים תחת תרופות נגד דיכאון שתוחפעות הלוואי שלהן מפחידות ובכל זשאת התעקשו הרופאים שאטול אותן ניסיתי לפגוע בעצמי, הרסתי את חיי וחיי הסביבה
    לכאורה היתי חזקה ובסדר, וברגע אחד של פרץ בלתי נשלט, ואי שליטה על מעשיי פשוט הרסתי הכל
    מנחם בן צודק במאה אחוז. נכון שיש כאלה שזה עוזר להם, אבל צריך כל כך להיזהר, והרופאים מחלקים זאת כמו מסטיק בזוקה, יותר גרוע מאקמול, מקבלים משהו לנסות מתועמלנים ומנסים על החולים, גם הרופאים הטובים ביותר
    צריך כל כך להיזהר עם התרופות האלו, לא כל אדם יכול ליטול אותם, הפסיכולוגים והפסיכיאטרים צריכים להיות חכמים יותר ועירניים יותר, ולא לפתור הכל כך, שיקחו אחריות אחר כך, מי שנתן את התרופות לכל הרוצחים צריך לשלם על כך מחיר
    מי שנתן לי את התרופות, יתבע בהתאם

  • 10.

    כתיבה המביישת את בעליה. האם בן לא מבין שהוא מטפל בנתונים באופן דמגוגי?

    ניקה, 07/09/08 10:29

    והרי כל רוצחי ילדיהם בחלקם היו בדיכאון ולכן טופלו בתרופות. אך לא התרופות גרמו להם לרצוח אלא המחלה. האיש הזה מומחה בהחלפת היוצרות ולעולם הוא לא מניח לממצאי המחקרים לבלבל אותו. מה איכפת לו מה מצאו מחקרים? מה בצע לו במדע? העיקר שיש לו את אמונותיו. חשיבה פשטנית זו תמיד תטען לסיבתיות במקום בו קיימת קורלציה פשוטה. היודע מנחם בן שיש מתאם בין אכילת גלידה ואלימות? מה פשר המתאם? האם אכילת גלידה היא שגורמת לאלימות? לא. שתי התופעות (אכילת גלידה ואלימות) רווחות יותר בקיץ ולכן יש מתאם.
    ניתן רק לתהות מדוע יש מי שמוצא לנכון לתת פרסום להגיגיו המשפילים של מנחם בן.

    • יש כל כך הרבה מחקרים שמוכיחים כי את טענתו של בן

      לא חשיבה פשטנית בכלל, 07/09/08 12:09

      ויש תביעות כנגד חברות התרופות והרופאים שמצדיקות את טענתו, הוא לא כתב רק מהלב, שימו לב לפני שאתם לוקחים תרופות כאילו הם סוכריות, ההשפעה של מה שזה עושה למח גרוע מסמים קשים

      • תביא מאמר אחד. רק אחד שפורסם בירחון רפואי טוב.

        ניקה, 07/09/08 12:55

        העובדה שאתה מצטט את האידיוטים שאמרו לך את זה עוד לא הופכת את הטיעון הזה לאמת (רק מלמדת עד כמה קל לשטוף את מוחם של אנשים חסרי השכלה כמוך). אני ממליצה לך ולכל הטמבלים האחרים שמבלבלים בין סיבה למסובב להתחיל להתעניין קצת במחקר מדעי ובשיטות מחקר באופן כללי. הרי אין לך מושג מה אתה מפטפט.

  • 9.

    לבטח אין קשר ללקיחת אנטי דיכאונית ולמיקרים מצערים אלו

    Vox Ami, 07/09/08 10:11

    ציפרלקס רסיטל קלונקס סרוקסט הן תרופות
    אנטי דיכאונית ובהששוואה לאחוז המשתמשים בהם
    היו צריכים להיות מאות מקרים. כמה שזה מצער אין כל קשר בין 4 מיקרים אלו. כל מיקרה הוא דרמה לכשעצמו ויש לשלול כל הכללה ממיקרים מצערים אלו.

    • הכותב פופוליסט. מה הקשר לתרופות?

      דני, 07/09/08 10:32

      אם כבר אז לא עדיף לבדוק רקע משותף כמו - הגירה, (שיוצרת קשיים נפשיים גם לאנשים בריאים), מעמד סוציו-אקונומי נמוך, אבטלה (במרבית המקרים דובר על מובטלים שרצחו) שמוסיפה למתח ולמצוקה הנפשית. הכדורים, אם לא נלקחים כסדרם, לא משפיעים, ולפעמים תרופה מסוימת גם לא משפיעה על אדם מסוים. למה? ככה. כי כל אדם בנוי קצת אחרת.

      הכי קל, פופוליסטי, שלא לומר סיינטולוגי (שזו בעיני, מלה מתועבת ממש, הכת הזו), להאשים את התרופות. בואו נראה: אנשים שמלכתחילה לא היו יציבים נפשית, מובטלים, עניים, חד הוריים לעתים, סובלים מדכאונות...

      הייתכן שזהו מכנה משותף הגיוני יותר?

      הייתכן שמנחם בן מחפש את השעיר לעזעזל שאותו הוא אוהב להכפיש - התרופות?

      האם אין חמלה בלבכם, כאשר מיליוני אנשים סובלים פחות בחייהם, וייתכן שהיו נוטלים את חייהם, לולא טופלו בתרופות אלו?

      טיפשות ודמגוגיה לשמה.

      • התרופה משותפת לרצון זה (ל''ת)

        הדיכאון משותף לא הרצון למות או לרצוח, 07/09/08 12:11

    • כל מקרה הוא דרמה כלשעצמה שהתעצמה מהתרופה (ל''ת)

      יש מאוד מקרים ויש קשר מצער מאוד, 07/09/08 12:10

  • 8.

    לוגיקה דמגוגית של סיינטולוג בגרוש

    מאיר, 07/09/08 10:06

    ארבע אנשים שלקחו תרופות אנטי דיכאוניות רצחו את הילדים שלהם זאת עובדה. מנחם בן בוחר להאשים את התרופות ואני שואל למה הם לקחו את התרופות מלחתחילה? האם זה בגלל ואני מנחש ניחוש פרוע שהם היו בדיכאון? האם יכול להיות שהתרופות הללו פשוט לא פעלו בין אם הן לא היו במינון הנכון ובין אם החולים פשוט הפסיקו לקחת אותם על דעת עצמם, כפי שקורה להרבה חולים. האם ייתכן שאם התרופות הללו היו פעולות כראוי ההורים לא היו נכנסים לדכאון ולא רוצחים את הילדים שלהם?
    לא אני ולא מנחם בן יודעים מה קרה שם. מה שאני כן יודע שהורה דכאוני ללא טיפול תרופתי הוא מתכון להרס של המשפחה. אדם דכאוני אינו יכול לתפקד כראוי. הוא לא יכול לעבוד, לנקות, להאכיל והכי חשוב להעניק שמחה ובטחון לילדים שלו.

    • דכאון זה לא פשוט ותרופות זה לא משחק ילדים (ל''ת)

      תקרא עוד מחקרים לפני שאתה כותב הערה דמגוגית, 07/09/08 12:11

      • בהחלט לא פשוט! האם לכן ההמלצה

        היא לא לקחת לעולם תרופת אנטי דיכאון??, 07/09/08 12:43

        האם כל נוטלי התרופות הנ''ל מצבם הורע?כי זה הטיעון וההמלצה של מנחם בן.

        • תקרא שוב את דבריו

          זה לא מה שהוא כתב, 07/09/08 15:41

          הוא מתכוון לתשומת לב, הוא מדבר על הסכנות, הוא נותן חומר טוב מאוד למחשבה
          מנסיון אישי, שלא תדע מזה
          יש פה חומר למחשבה

  • 7.

    הם גם שתו מים. האם נאשים את המים שהם גורמים להורים לרצוח את ילדיהם? (ל''ת)

    י, 07/09/08 09:59

    • לשתוק ולא לשתות לפני שאתה כותב (ל''ת)

      הלוואי והיתה תרופה לטפשות שלך שתגרום לך, 07/09/08 12:12

      • מי שטיפש זה דווקא אתה ולא מגיב 7 שצודק לחלוטין.

        נ, 07/09/08 12:57

        כל הטמבלים מן הסיינטולוגיה שמעולם לא קראו מחקרים מדעיים ורחוקים שנות אור מהבנתם, מצטטים כאן את הדמגוגים שאילפו אותם.

        • אין פה שום קשר לסיינטולוגיה

          מדובר במחקרים מדעיים, 07/09/08 15:42

          יש קשר בין תרופות אנטי דיכאוניות למקרי אלימות
          זה ברור וידוע!!!!! תקרא מחקרים מדעיים לפני שאתה תוקף

  • 6.

    ממש שטחי .אפילו מסוכן כי יהיו כאלה שיפסיקו לקחת. (ל''ת)

    תפעיל את המח לא רק את המקלדת!, 07/09/08 09:59

    • ויש רופאים שלא צריכים לתת מרשם (ל''ת)

      יש כאלו שלא צריכים לקחת, 07/09/08 12:12

  • 5.

    בן, זכור לי הסיפור על בנך וכציד גמלת אותו מתרופות. רציתי לדעת

    Y, 07/09/08 09:56

    מה שלומו, ורציתי לבקש ממך שתכתוב יותר בעניין, ותתרום יותר למאבק, כי אנחנו חיים בעולם של אינפלציה בתרופות וצריך שמישהו יעשה משהו. לסיפור האישי שלך ולנסיון האישי שלך יש ערך רב.

  • 4.

    חולים עם דיכאון סובלים סבל נוראי

    אחד העם, 07/09/08 09:55

    מלבד הסבל הנפשי העצום ,הם סובלים גם כאבים פיזיים בכל הגוף , הם מתארים עאב קשה ומפושט כאילו פגע בהם אוטובוס , הכאב הוא ממושך וללא הפסקות וללא הנחות , וזאת הסיבה שמיליוני חולים בדיכאון שמו קץ לחייהם , והינה ב15 שנים האחרונות ,יש תרופות שמאוד מקילות על החולים ומשפרים מאוד את מצבם עד כדי הבראה של 100% בחלק גדול של המקרים , והינה שוב מופיע מנחם בן שרמת ה I .Q המתגלית מכתבותיו אינה גבוהה מ I. Q של נעלי אצבע .ושוב מקשקש . אז מה הוא מציע?? שנמנע טיפול למרות ההטבה המאוד רבה עם התרופות החדשות ??? האם הוא מציע להשאירם לסבול ?? או להפנותם לכל מיני באבות שארלטאנים ??? מה ההשכלה של מנחם בן ?? אלו מחקרים רפואיים הוא קרא ?? והאם הוא מסוגל להתמודד עם חומר מחקר רפואי ??? או שהוא כרדגיל חייב למלא את הטור שניתן לו בטעות בכל מיני גיבובי שטויות ???

    • הוא ביקש לשים לב, לא לשים קץ (ל''ת)

      ומה עם התרופות שמגבירות את התמותה?, 07/09/08 12:13

  • 3.

    90% מהבעלים האלימים - צופים בטלויזיה ערב ערב ...

    ד''ר ארוין, רעננה, 07/09/08 06:43

    הטלויזיה ערב ערב מגדילה את רמת האלימות במשפחה. עובדה, 90% ממבצעי הגירוש האכזרי ותומכיו - צופים בטלויזיה ערב ערב, 90% מצורכי הסמים והאלכוהול - צופים בטלויזיה ערב ערב. 90% ממקרי הגירושין - צופים בטלויזיה ערב ערב. מסקנה: צופי הטלויזיה ערב ערב נמצאים בקבוצת הסיכון הגבוה בישראל.

    • מידתיות

      דורין, 07/09/08 08:43

      הטלוויזיה צריכה לפרסם, אבל להימנע מהגזמות. צריך עורך חדשות מבוקר ואחראי, מוסרי ולא רודף רייטינג. כועסים על התיקשורת, כי ההחלטות שם לא נעשות על בסיס מוסרי. מידתיות היא מילת המפתח לא רק במלחמה

    • ולא כולם צריכים תרופות (ל''ת)

      נכון, 07/09/08 12:14

  • 2.

    ידעתי את זה מזמן! מנחם בן- האור הבודד בכותבי nrg -אוהבים אותך!!! (ל''ת)

    אמיר תא, 07/09/08 05:58

  • 1.

    איזה שטויות של אדם שהמחשבה שלו פשוט פרימיטיבית.

    א מ, 07/09/08 05:42

    העובדה שאדם לוקח תרופות אנטי דיכאוניות לא הופכות אותו לרוצח,רבים באוכלוסייה לוקחים תרופות נוגדי דיכאון ומתפקדים יפה בחברה,כמוני למשל ,אני אבא ל2 בנות חד הורי שנוטל תרופות נוגדי דיכאון,ומשמש אבא למופת.כך לפי כל חוות הדעת של הגורמים המיקצועיים,אני מת על הילדות שלי ובחיים אני לא יפגע בהם,[כבר 10 שנים אב למופת]
    אני ימות ליפני שאני יעיז ליפגוע בהם,
    וחוץ מיזה מה אתה מצפה מאנשים כמוני,שיחיו אם הדיכאון ??בלי עזרה,ממש חכם,
    איניני יודע מה הישתבש אצל הורים כאלה ואיניני מיתיימר כמוך,
    אני בכלל חושב בכלל שהחברה הישראלית ירדה מהפסים בדומה לזאת האמריקאית,
    אדם לאדם זאב,חוסר סולידאריות,ריסוקה של מדינת הרווחה,ואימוץ הקפיטליזים החזירי מיבת מילטון פרידמן,מספיק ליקרוא את הכתבה על האימא משפירא ועל חייה הקשים,ואז חושבים בשנית מה גורם לאנשים כאלה להישתגע,[לא שאני חלילה מצדיק זאת]
    אז תפסיק לגבב שטויות,כי אתה לא פסיכיאטר חברתי,מקסימום כותב דמגוגיה זולה,

    • מוגבלות

      ליאור, 07/09/08 08:37

      לא כל האנשים הם כמוך. אם אתה לוקח תרופות ולא מגיע למצבים איומים, זה לא אומר שאחרים יכולים לקחת. זה תלוי במבנה האישיות.

      • בדיוק

        טל, 07/09/08 10:05

        זה אכן תלוי במבנה האישיות, ובגלל זה אין שום קשר לתרופות עצמן כנראה.
        למנחם בן יש נטייה לקחת כמה עובדות נפרדות ולהחליט שהקשר ביניהן הוא גם עובדה.

        כמובן שזה די אידיוטי, כי אפשר לגלות שכל ההורים שהוא הביא בדוגמא גם אהבו לאכול שניצלים, וזה כמובן לא אומר שהשניצלים גרמו להם להרוג את הילדים שלהם.
        הגיוני שאדם בעל נטיות דיכאוניות ו/או פסיכוטיות שעלול לעשות מעשים מחרידים כאלו גם יגיע עוד בשלב מוקדם יותר לטיפול תרופתי. זה לא אומר שהטיפול התרופתי הוא הגורם. בשביל להגיע למסקנה כזו צריך מחקרים השוואתיים וראיות מוצקות, ולא, טענה של שעבריינים בבית המשפט ש''התרופות גרמו להם לעשות את זה'' זה לא הוכחה.

        בקיצור, הטענה של מנחם בן דומה לטענה שסירופ נגד שיעול גורם לשיעול.

        • תרופות אנטי דיכאוניות מוציאות רע מהאדם (ל''ת)

          סירופ נגד שיעול גורם לשיעול להתנקות, 07/09/08 12:16

        • יש קשר לתרופות

          ליאור, 07/09/08 18:38

          כמו שחיסון יכול לגרום למחלה, יש הגיון בכך שתרופות נגד דיכאון יכולות לגרום לדיכאון.זה לא אומר שזה לכל אחד, אבל זה קורה לרבים

        • טל אתה לחלוטין לא צודק

          עודד, 01/11/08 04:19

          בכל מקרה אולי ננסה להוכיח ולחקור את הנושא
          לשם כך צריכים לתת תרופות נגד דיכאון לאנשים בלי בעיות, כמוך
          מה דעתך להשתתף במחקר?

    • כל מה שאמרת נכון ואולי אף מהווה גורם מכריע. אבל:

      Y, 07/09/08 10:33

      השאלה היא מה קורה לאותם מעטים שהתרופה משפיעה עליהם (אולי בצירוף הגורמים שציינת) לרצוח. מה שצריך לבדוק הוא לא אם כל מי שלוקח תרופות כאלו רוצח - ברור שלא! אלא לבדוק האם ישנם באותה מידה רוצחים שכאלו שלא לקחו תרופות. להערכתי יתברר שאין, או שזה לא בפרופורציה. וזה אומר שהתרופות הן אלו שדוחפות אנשים מסויימים לרצוח. זו תופעת לוואי. לכל תרופה יש תופעות לוואי, והן נמדדות באחוזים: למשל אחוז אחד מהמשתמשים יסבלו מסחרחורות או מבחילות. אז בגלל שזה סביר מאפשרים שימוש בתרופה. אבל אם אחוז אחד מהמשתמשים ירצחו את ילדיהם, או אפילו מאית האחוז - שם אנחנו בבעיה. אי אפשר להרשות את זה.
      או, לחילופין, יאמרו כולם שזה המחיר שצריך לשלם כדי לטפל בכל שאר האנשים שסובלים מדיכאון. זו לא טענה משוללת יסוד: אם מצליחים להחזיר לחיים תקינים מאות אלפי אנשים שסובלים מדיכאון, אז יתכן שהמחיר הוא רצח בלתי ניתן לחיזוי מראש של ילד כל כמה שנים.
      אנחנו הרי מסכימים לדברים הרבה יותר גרועים: בעבור הזכות לנהוג ולנוע בדרכים אנחנו מסכימים שכ 500 מאיתנו ימותו כל שנה, ועוד אלפים מאיתנו ייפצעו וישראו נכים - מדי שנה!
      אז יתכן שזה מה שצריך להחליט. רק שצריך להיות מודעים שזה המחיר. וזו גם נקודת מחשבה למנחם בן, למרות שעקרונית אני מסכים איתו.

    • אני ניסיתי להתאבד פעמיים בגלל סרוקסט

      תבורך שזכית לי זה לא הלך, 07/09/08 12:15

      כשלא הייתי תחת התרופה לא היו לי מחשבות אובדניות בכלל

    • תקשיב לי ידידי

      נורית, 01/10/08 16:19

      אם תבוא אלי ואלבש את חליפת הרופא שלי אתן לך מי ברז בבקבוק ואומר לך שאת החומר הזה תשתה יום יום זה יעזור לך לצאת מהדיכאון .

      התוצאות יהיו זהות לתוצאות של התרופות הנוגדות דיכאון , וההבדל שלא יהיו כל תופעות לואי

      ידידי עובדים עלינו בפסיכולוגיה פשוטה ,שמטרתם כסף

      עברתי גמילה מתרופות פסיכיאטריות קשות הגמילה היתה איטית והדרגתית תחת השגחה של רופא שאיננו פסיכיאטר - והינה עברו להם כמה שנים ואינני זקוקה יותר לתרופות האלה שום דבר לא פרץ לי חרף הפחדתם של הפסיכיאטרים למדתי לעבוד עליהם שאני משתמשת בתרופות ומצד שני לא השתמשתי .
      כיום מה שנשאר לי הוא לתבוע אותם על הנזקים שנגרמו לי וכמה עשרות שנים שסבלתי כתוצאה מכך שהשתמשתי בשיטה שלהם .
      מעבר לכך שנפגעה לי בלוטת התריס , והכבד אותו כבר החלפתי בניתוח השתלה .

      יש להוציא את הפסיכיאטריה מחוץ לחוק , זו רפואת אלילים לא רפואה אמיתית