• 130.

    בפעם הבאה אנחנו לא נשחק את המישחק שלהם-פשוט לא נגיב כלל! (ל''ת)

    שלום אתמול-החברות בתנועה מוגבלת 18-65... יום בלבד., 05/10/08 09:34

  • 129.

    בואו ניתן נשק וכסף לסיניורה,ובא לציון גואל..! (ל''ת)

    שימעון הרס,ציפיפי,ובג''צ(פטנט רשום)., 05/10/08 09:31

  • 128.

    ישראל זו בובה של נייר

    פקק תנועה קרית ביאליק, 07/09/08 11:19

    יש לקצץ את ראשו וזנבו של הנחש .

  • 127.

    זוהי קריאת השכמה למי שריחם על לבנון בסיבוב הקודם

    ניצן, 06/09/08 23:47

    במלחמה על עתיד ישראל אין מקום להיסוסים - יש לתקוף בכל העוצמה, ולנסות לגרום להרס והרג מקסימלי (כולל של אזרחי האויב). רק כך מכריעים מלחמות.
    אין לנו פריבילגיה להפסיד כי זה יהיה יומנו האחרון.

    • צודק לחלוטין! (ל''ת)

      אא, 05/10/08 09:31

  • 126.

    אף אחד לא מקשיב לגוף של טרור. שימשיכו לדבר ואם יהיו מעשים שישאו בתוצאה (ל''ת)

    נסראללה קודם תהיה בן אדם אחכ טרוריסט., 06/09/08 23:12

  • 125.

    דיקטטורים תמיד צריכים לשנוא

    פ.ל., 06/09/08 22:31

    לאורך ההיסטוריה, דיקטטורה תמיד חייבת ללכד סביב אויב חיצוני ושנאה תמיד מכריב קריטי באידיאולוגיה שלהם. חיזבאללה ממשיכים בדרך של הפשיזם והקומוניזם של מאה ה-20, איראן של היום, אל-קיידה, ומדינות וארגונים דומים. כל עוד אין דמוקרטיה בלבנון, או סוריה, אין סיוכי לשלום אמת אתם. גם השלום עם מצרים מאד קר ולא יציב, אך אף שזה עדיף על מצב אחר. יש לנו שכנים מלאים שנאה, זמאשימים אותנו בצרות של עצמם. אנחנו חייבים להיות חזקים ולהבין שהדרך עוד ארוכה עד שיתנו לנו לחיות בשקט.

  • 124.

    שיעלמו מהעולם השמאלנים עושי דברו של היטלר (ל''ת)

    נמאס, 06/09/08 22:15

  • 123.

    תזכורת לאלו שאמרו בזמנו שהחיזבללה הוא אירגון שחרור

    דן, 06/09/08 21:52

    של לבנון ושבמידה וישראל תיסוג הוא יהפוך לארגון פוליטי המתעניין בנושאים דתיים וחברתיים.
    אחר כך היו עיתונאים שדיברו על הטמטום של ישראל שלא נגסוגה בחוות שאבה. אם היינו נסוגים מחות שאבה, הם טענו היינו מחסלים את הבעיה שלנו עם לבנון.
    אותם חכמולוגים מנסים לשכנע אותנו עכשיו שאם ניסוג מיהודה ושומרון יעזבו אותנו לנפשנו.

    • אמת

      אני, 05/10/08 09:17

      אמת

  • 122.

    הצלבנים גם הובסו

    קצת הסטוריה, 06/09/08 21:32

    הצלבנים שלטו כאן 100 שנים הם היו הכי חזקים בכל המזה''ת הטכנולוגיהה שלהם הייתה מבצרים גדולים ששלטו במרחב בנוסף לסוסים כבדים ומשוריינים. אך בתוך 10 שנים מהתחלת המלחמה הם הובסו וחזרו לאירופה . גם ישראל אם תעשה שלום צודק ותכיר בזכויות הפלסטינים היא תובס ישראל לא חזקה מהצלבנים שכל אירופה תמכה בהם.
    למהר לקבל היוזמה הערבית ולהכיר בעוול שנעשה לפלסטינים אחרת כל הישראלים יצטרכו להשתשמ בדרכון השני שלהם ממדינת האם .

    • הצלבנים לא היו שייכים לכאן

      דן, 06/09/08 21:53

      אנחנו שייכים לכאן ונשאר כאן

      • מי שייך לכאן

        אתה בטוח, 06/09/08 22:11

        אלה שמחזיקים בספורט נוסף או אלו שחופרים מתחת לאדמה בכדי לכנס לארץ . ישראלים שייכים לאירופה יותר .עובדה שכל ישראלי שני מחזיק דרכון נוסף והפלסטינים שמצוע להם לקבל דרכון נוסף במדינות ערב מעדיפים להיות פליטים במחנות ונאחזים בזכות השיבה

        • לנחש-הזכות שלכם על הארץ היתה זמנית,והיא נגמרה,רק השם קובע למי הארץ (ל''ת)

          והיתה נבואה שנחזור כמו שקרה-אתם תמותו במלחמה בקרוב, 05/10/08 09:11

  • 121.

    להביא את פוטין לארץ

    ישראלי, 06/09/08 20:17

    הוא יודע מזה מלחמה.

  • 120.

    לא צריך שאתה תעשה כי המפיונר והכנופייה שלו יותר מסוכנים מחיזבאללה ואיר

    ג'ינג'י = ת''א, 06/09/08 20:10

    ואיראן!! הם כבר התחילו את התהליך, ע''י שחרור רוצחים, מחלקים את האדמות נהרגו המון חיילים ואזרחים בזכות המפיונר, האלימות בישראל בזכות המפיונר וכו'!!!

    • יש שרץ מהחיזבאללה שמתבטא כמו שהוא מתבטא ואתה בשלך עם אולמרט

      דני, 06/09/08 20:47

      די רד ממנו,עוד מעט הוא הולך,יש לנו אתגר אמיתי עם הנבלות האלה,איראן והפודל שלה חיזבאללה שאותם יום אחד אנחנו נצטרך בלי שום ספק לרסק,זה לא הזמן להתחשבנויות פנימיות,בין אם מוצדקות או לא.

      • בינתיים הוא גורם נזקים-נותן מתנות לרוסיה וכו''-צריך לחוקק (ל''ת)

        חוק בהול להעיף את הנחש שמתנקם בכל העם!, 05/10/08 09:13

  • 119.

    כלב נובח לא נושך..

    כהנא צדק, 06/09/08 18:37

    חיזבאללה לא מבינים שבמלחמה הבאה הם יימחו מעל פני האדמה יחד עם אחיהם הלבנונים..
    במלחמה הבאה, בניגוד לקודמת, אנחנו נכה בלבנון בכל הכוח ובכל החזיתות מכיוון שהממשלה תומכת בארגון הטרור ומאשרת לו להשתמש בה כמגן ע''מ לשחרר שטחים כבושים..

    מהרגע שראש ממשלת לבנון אמר שהוא רואה בחיזבאללה מושיע שישחרר את השטחים הכבושים מידי ישראל הוא בעצם הפקיר את חיי נתיניו ואישר מלחמת חורמה..
    בפעם הבאה הוא לא יוכל לבכות ולילל שהחיזבאללה כופה את עצמו על לבנון ועל-ידי כך לגרום לנו להפציץ את לבנון באופן סלקטיבי ולהכניס כוחות חי''ר על מנת לצוד את אנשיו של נסראללה באופן נקודתי..

  • 118.

    אם לא תסתום

    יאצק, 06/09/08 18:26

    נביא אותך לישראל למשפט.

    • אתה חושב שבג''צ יסכימו????????????????????????????????????????????????? (ל''ת)

      אני בטוח שלא!, 05/10/08 09:14

      • בג''צ? הטיפשים שם עוד יתנו לו פיצויים (ל''ת)

        א, 05/10/08 09:32

  • 117.

    צה''ל נשלט ע''י הבג''צ וע''י השמאל שכובלים את ידיו ומסרסים אותו (ל''ת)

    במלחמה הבאה, חיזבאללה יאכל את צה''ל בלי מלח, 06/09/08 17:06

  • 116.

    אם ההתנגדות נצחה מדוע מנהיג ההתנגדות מסתתר במחילות מתחת לביירות ? (ל''ת)

    ענת, 06/09/08 16:53

  • 115.

    אני מציע לכל המתלהמים לא לזלזל בחייל החיזבללאי שלימד אותנו לקח

    איצקוש מהסיירת, 06/09/08 15:27

    כולם רגילים לזלזל בחייל הלבנוני הרגיל שנחשב אצלינו קרקוז ודחליל. החייל החיזבללאי שהתגלה לנו היה אחד שיודע להלחם מוכן להלחם ומוכן להקריב את עצמו ובעל מוטיבציה דתית. החייל הזה בתוספת כלי הנשק המתקדמים שיש לו הוא גורם שצריך לקחת בחשבון בכל מלחמה עתידית. עברו הזמנים האלה שאנחנו נדפוק על קופסאות פח והחייל הערבי יברח מפחד. מי שברח בפעם אחרונה היינו אנחנו. מזל שהיה לנו לאן לברוח ומזל שהצבא שלהם הוא סטטי משולל יכולת הסתערות והתקדמות. אבל אם זה ימשך ככה הם גם ילמדו להסתער קדימה ולכבוש שטחים ואז תהיה לנו בעיה רצינית עם זה.

  • 114.

    כן אנחנו אשמים שאתם עניים אנחנו אשמים שאין אצלכם דמוקרטיה... (ל''ת)

    -, 06/09/08 14:28

    • כן, אנחנו אשמים

      Avi Ecuador, 06/09/08 15:45

      שלא סיפקנו מספיק בתולות כשיש באפשרותנו לעסוק בארכאולוגיה עמלקית מערבית לירדן ולחפש אולי גו עמלקי אחד נרות לחמץ בפסח...

    • אנחנו גם אשמים בתופעת התחממות כדור הארץ.. (ל''ת)

      דן, 06/09/08 21:55

  • 113.

    מוסטפה... יא ...מוסטאפה... אנה בחיבאק יא מוסטפה...!!!

    ישמעאל גורביץ, 06/09/08 14:27

    מוסטפה (109) אני אגיד לך איך.....הם בעזרת אחמאד אנג'אד יזרקו עלינו פצצה אטומית או טילי שיהאב ארוכי טווח, ואלה יפלו בדיוק על מרכזה של ארץ ישראל (בגדה המערבית) שם הרי
    מרוכזים רוב רובם של בני העם הפלסטיני,
    ובאבחת הפצצה אחת יפתרו לנו אחת ולתמיד את בעיית זכות השיבה שלהם.....ואם במקרה יפספסו
    את המטרה אז אולי הם יגיעו לעזה...ואז בכלל יפתרו לנו בעיית המנהרות והחמאס.

  • 112.

    טוב. (ל''ת)

    @, 06/09/08 13:58

  • 111.

    ראיינו איזה ''חייל'' לבנוני, מה מצפים??? כל חייל בישראל יאמר ההיפך

    עופר, 06/09/08 13:53

    כלפי לבנון.....

    במילה אחת... ''יריחו''!!!!

  • 110.

    ''שרוצים לשים יד על הנפט ועל אוצרות העמים ?? '' - הערבים לא גילו את הנפט

    אבי צנעני, 06/09/08 13:34

    לא המציאו את המכונית, לא המציאו את המטוס, ואפילו לא יודעים איך לזקק אותו !!!!
    לערבים - או משטריהם הטוטליטאריים - יש את כספי הנפט רק בגלל הנדיבות של המערביים והאמריקנים.
    היתרום ערבי מכספו למען העניים והחלשים ?
    היתרום ערבי מזמנו למען המצאות וחידושים לטובת האנושות ?
    היתרום ערבי ממרצו למען קידום החופש והשוויון ?
    לא, עוד לא ראינו אף תרומה נכבדה מהעולם הערבי מאז המצאת האפס,
    אבל לבכות ולהתלונן על ''הציונים'' והמנצלים והמערביים - הם לא מפסיקים !!

    • הם בונים איים מגלומנים בים (ל''ת)

      וצורכים מוצרים מערביים בעזרת ה''אוצר''שלהם.., 06/09/08 14:02

    • אבי אתה נשמע תימני שהשתכנז-ממש פנטזיה של כל בחורה שמואלנית! (ל''ת)

      יש מצב לקשר?, 05/10/08 10:05

  • 109.

    בסדר..... אבל איך ......??? (ל''ת)

    מוסטפה......, 06/09/08 13:33

  • 108.

    ביבי כבר תפס אותו והוא בישראל

    יואב, 06/09/08 13:31

    ביבי הודיע שהאיש הזה כבר בידנו.הוא פשוט נמצא אצל ביבי בבית עד שביבי יבחר ואז תיחשף לציבור הישראלי הדרך בה הוא נתפס.

  • 107.

    הם גם משתמשים בסמים שהם מוכרים.

    L, 06/09/08 13:29

    .

  • 106.

    לצמצם את צריכת הדלק

    עקרון, 06/09/08 13:25

    ''אינעל אבו טידה '' הדלק הוא הכח של האויבים

  • 105.

    בדיחה ! :)) הסיבה לחוסר דמוקרטיה הוא ארגון הטרור שלכם. (ל''ת)

    1, 06/09/08 13:13

    • הוא מאשים את ישראל בחוסר הדמוקרטיה

      בכ--ל העולם הערבי.., 06/09/08 13:56

      האבסורד כל כך טהור שסתם חבל''ז להתייחס. נשאר רק לתהות איך דיבור כזה מתקבל כאפשרי

  • 104.

    עם ממשלה כזאת רופסת לא פלא שנהיינו החנונים של המזרח התיכון (ל''ת)

    לתת להם בראש ומיד, 06/09/08 12:51

  • 103.

    עם ממשלה כזאת רופסת לא פלא שנהיינו החנונים של המזרח התיכון (ל''ת)

    לתת להם בראש ומיד, 06/09/08 12:51

  • 102.

    עם ממשלה כזאת רופסת לא פלא שנהיינו החנונים של המזרח התיכון (ל''ת)

    לתת להם בראש ומיד, 06/09/08 12:50

  • 101.

    דיבור מרקסיסטי משובח. גם השמאל מאמין שהכל אשמת ישראל

    גל, 06/09/08 12:38

    והדיכוטומיה הניצחית קורבן-מקרבן, הבסיס לכל דיון מרקסיסטי טוב, מסירה מהערבים כל אחריות לכל דבר כל עוד ישראל קיימת.

    • מה הקשר למרקסיזם ? חיזבאללה זה ימין ערבי קיצוני.

      א, 06/09/08 13:23

      תסתכל עליהם ועל הימין הקיצוני שלנו - תמונת ראי.

      תמיכת השמאל הקיצוני במערב ובישראל בארגוני הימין הערבים, היא פרדוקס בפני עצמו.

      • ההשוואה בין הימין שלנו והחיזבללה מראה על חוסר הבנה

        דן, 06/09/08 21:57

        או הגינות.
        הימין חושב שמגיע לעם ישראל שטח אדמה זעיר יחסית לשטח והאוצרות הנתפסים על ידי העולם הערבי.
        הקיצונים המוסלמים חושבים שאין מקום בעולם שלא שייך לאסלם.

      • הימין מעולם לא פגע בחפים מפשע כאידאולוגיה (ל''ת)

        רואים שהרבה זמן לא הסתכלת במראה!, 05/10/08 10:11

  • 100.

    IF YOU WANT TO SHOOT ,SHOOT!! DONT TALK (ל''ת)

    UGLY MAN, 06/09/08 12:32

  • 99.

    הם מאיימים אבל נסראללה לא יוצא מהבונקר. (ל''ת)

    קיקו, 06/09/08 12:03

  • 98.

    לא ידעתי שלחיזבאללה יש תוכנית בידור המזכירה את שלושה בסירה אחת (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 06/09/08 11:42

  • 97.

    בושה שכל לובש שמלה וחובש סחבה מאיים עלינו. (ל''ת)

    תלכו לעזאזל חייזבחארה, 06/09/08 11:36

  • 96.

    אם משהו יקרה חלילה למדינה הזו ,יש להבהיר שכל

    איציק, 06/09/08 11:35

    המקומות הקדושים לאיסלם שזוהי תמצית קיומם ומאבקם הנפשע יתאיידו !

  • 95.

    אז למה אתם לא משמידים?מטעמים הומניטריים ?. (ל''ת)

    איציק, 06/09/08 11:33

  • 94.

    ואנחנו יכולים להשמיד את לבנון

    מישהו, 06/09/08 11:23

    עוד יותר מהר מכם.

  • 93.

    shut don;t talk (ל''ת)

    amir, 06/09/08 11:04

  • 92.

    יוחזר פרץ למשרד הבטחון וחלוץ למטכ''ל רק כך נביס אותם, פשוט ימותו מצחוק (ל''ת)

    נגה, 06/09/08 10:52

  • 91.

    צריך לתפוס אותם אחד אחד

    שילכו לעזאזל, 06/09/08 10:51

    ולהחזיר אותם למוסד שממנו הם ברחו.

  • 90.

    לא משנה מה אומרים המוסלמים, משנה מה יעשו היהודים (ל''ת)

    מ, 06/09/08 10:49

  • 89.

    אנו לא שווים כלום,מראים חולשה,בווווושה. (ל''ת)

    קובי, 06/09/08 10:48

  • 88.

    רק ציפורה ליבני תוכל לטפל בהם ביעילות בתנאי שלא יתקשרו ב-3 בבוקר (ל''ת)

    אסנת, 06/09/08 10:48

    • ל- 88, אסנתי היקרה...רק לא מופז שלך...שימשיך לפזז במקום אחר...

      אחד העם, 06/09/08 11:38

      מי שהביא את צהל מצבו בלבנון, שכח להסתכל במראה, כן כן זה המופז שלך...

      אולי הזכרון שלך חלש, אבל טרם כניסת הגנרלים לשלטון בארץ, היו ראשי ממשלה ושרי בטחון אחרים וטובים יותר מאנשי הצבא המהוללים שלנו..., החל בבן גוריון, שרת, אשכול, בגין, שמיר, אבל מאז שמיר וכן ברגע שנכנסו הגנרלים לשלטון, פשוט המערכות התחילו לקרוס..., הם שכחו שהם פרשו מצהל, וההתנהגות הצהלית, שונה לחלוטין מההתנהגות האזרחית והשלטונית, אין ''פקודות'', יש יועצים, צוותי חשיבה, דמוקרטיה, חוקים, תקנות ועוד...

      • אתה מתכוון,ברק,שהביא את צה''ל מלבנון

        אביב, 06/09/08 13:21

        עם זנב בין הרגלים ובלי מודיעין.
        אבל לא נורא אישתו עושה מודיעין עם אנשי עסקים ואנשי מימשל,
        גש תבקש עבודה אולי יש גוב פנוי.
        שבוע טוב לכולם

  • 87.

    מה המניעה שלוחם חיזבאללה יקרא את זה?

    מודיעין, 06/09/08 10:46

    התקשורת הישראלית פותחת הכל להכל, מה הבעייה שאיזה חיזבאלון קטן שיודע לקרוא עברית, ייכנס ויישאב את המידע הנ''ל?

    • למה שיקרא את זה פה, אם המנהיג שלו אמר לו את זה בערבית ?

      א, 06/09/08 13:26

      איזה מידע סודי אתה חושב שנמסר פה ?
      בסך הכל זה ציטוט של נאום ששודר באל ג'זירה.

  • 86.

    חכם על חלשים. נראה אותך על סין (ל''ת)

    געגע, 06/09/08 10:45

  • 85.

    יצר ההשמדה והמוות של החיזבאללה-מוטציה חולנית של האיסלם!

    אודי חמודי, 06/09/08 10:44

    יותר מדי פעמים אנחנו שומעים על ''חיסולה של מדינת ישראל''. מאיפה נובע ''יצר המוות וההשמדה'' הזה? מסתבר שלא כל בני האדם רוצים לחיות בכבוד ויש מוטציות חולניות- הם אחת הדוגמאות לכך. יש להבהיר להם שיצר החיים של העולם החופשי יותר חזק מיצר המוות שלהם!

  • 84.

    רק ציפי (ל''ת)

    איא י, 06/09/08 10:44

    • אך בתנאי שלא יהיה זה בין 2 ל-4 ובאמצע הלילה שאז היא לא מתפקדת (ל''ת)

      רלשי''ת, 06/09/08 13:45

  • 83.

    אני מקוה

    יעל, 06/09/08 10:42

    שבשנתיים האחרונות התעסקנו בחיזוק הצבא ובהתיעלות כי הם ללא ספק עשו רק את זה.

  • 82.

    אולי הגיע הזמן שנתקוף קודם?

    אלעד, 06/09/08 10:37

    אולי הגיע הזמן להפסיק להגיב, ברור שביזה שהוא שלב הם יתקפו שוב... למה לא לתכנן תקיפה מרוכזת, עצומה בהיקפה ולתקוף אותם בהפתעה והפעם להילחם עד השמדתם.

  • 81.

    ישראל יכולה להשמיד כל המדינות ערב ברגע...נו

    אלכס קארמה, 06/09/08 10:36

    טמבל.
    תשמיד את ישראל גם תגרום להשמדה טוטאלית של
    סוריה ,לבנון,אירן,מצרים ושאר אנלפבטים כמוך.

  • 80.

    מה מצטטטים כל אידיוט??? למי אכפת - גם שאול מבאר שבע

    ראובן, 06/09/08 10:34

    בכיר במתנ''ס אמר שצריך להשמיד את סוריה...
    למי אכפת מה כל כלב אומר?

    • למה אתה מכניס לי מילים לפה?

      שאול - מבאר שבע, 06/09/08 11:47

      לא אמרתי שצריך להשמיד את סוריה..
      דבריי הוצאו מהקשרם..

  • 79.

    קהיר מציבה את חסן נסראללה, גם על גבולה הדרומי של ישראל

    מצרים הזמינה שלחת רשמית של חיזבאללה, 06/09/08 10:26

    ממצרים הזמינה שלחת רשמית של חיזבאללה לבוא לקהיר ולהיפגש עם צמרת השלטון המדינית והצבאית המצרית.
    את ההזמנה מסר לראשי חיזבאללה, אתם נפגש בחשאי, שר החוץ המצרי אחמד אבו אל-גאייט, בעת ביקורו בשבוע שעבר בבביירות.
    בכך הפכה מצרים להיות המדינה הראשונה בעולם, ששר החוץ שלה מגיש הזמנה רשמית לבוא ולבקר בבירתה לארגון המוכרז על ידי האו''ם ומדינות רבות כארגון טרור. ההזמנה המצרית לחיזבאללה מהווה גם סטירת לחי מצרית מצלצלת למדיניותם של ראש הממשלה אהוד אולמרט, ובייחוד שר הביטחון אהוד ברק, ומתאם המדיני של מערכת הביטחון עמוס גלעד, בה בחרו להסתמך על מצרים, בטיפול במצב ברצועת עזה, ובשחרורו של גלעד שליט.
    מבלי לשאול את ישראל, ומבלי אפילו להודיע על כך לשר הביטחון ברק, שהיה בשבוע האחרון במצרים, ונפגש עם הנשיא חוסני מובראק, לקחו המצרים את מהלך 'הרגיעה', אותו ברק הגדיר כ'מוצלח', והפכו אותו למכשיר מדיני, להתקרבות לחיזבאללה, והכרה במעמדה של חיזבאללה ברצועת עזה. עתה תצטרך ישראל לנהל באמצעות המצרים, לא רק משא ומתן עם החמס על המתרחש ברצועה, אלא גם עם מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה.
    עבור חסן נסראללה, מדובר בהישג אסטרטגי ממדרגה ראשונה. המדינה הערבית הגדולה והחשובה ביותר, מכירה בו רשמית, ובמעמדו לא רק בלבנון, אלא גם מחוצה לה.

    • אתה יודע להעתיק מדבקה (ל''ת)

      רוני, 06/09/08 17:35

  • 78.

    עלישראל לאמץ את שיטתו של פוטין בגאורגיה - עם כל הכח להכרעה וניצחון! (ל''ת)

    דודי, 06/09/08 10:24

  • 77.

    ברק תבקש סליחה מהחיזבללה אנחנו לא רוצים תבוסה נוספת (ל''ת)

    יואל, 06/09/08 10:23

  • 76.

    מצרים נסייע ללבנון לנוכח איומי ישראל לתקוף את ארץ הארזים

    ברק אולמרט ציפי אתם מוקפים, 06/09/08 10:23

    בתום פגישה שקיים הבוקר עם נשיא לבנון, הגנרל מישל סלימאן, נשאל שר החוץ המצרי על האיומים שהשמיעו בכירים ישראליים, בהם ראש הממשלה אהוד אולמרט, נגד לבנון בתקופה האחרונה. ''מצרים תומכת בלבנון נגד האיומים הללו'', אמר אבו אל-רייט שציין כי ביקש משר הביטחון אהוד ברק להפסיק את האיומים.

    ההתייצבות המצרית לצד לבנון מגיעה לאחר דברים שאמר אולמרט לפני כשבוע, בהם שיגר איום חסר תקדים לעבר חיזבאללה. ''במלחמת לבנון השנייה היו לנו כלים ויכולות הרבה יותר מסיביים, שנמנענו מלהפעיל אותם משום שנלחמנו בארגון טרור ולא במדינה'', אמר אולמרט בביקור בבסיס פיקוד העורף. ''אם לבנון תהפוך למדינת חיזבאללה, אז לא תהיינה לנו שום מגבלות בהקשר זה''.

  • 75.

    תראו ותלמדו מרוסיה שהערבים כ''כ מעריצים

    יוני אידלסון, 06/09/08 10:20

    שכשרצתה לפתור בעיות עם גרוזיה - הפעילה את כל הכח.רק אנחנו צבא של מתרוממים שנתנו לחיזבאללה להרים את הראש ועוד לצאת מנצח ממלחמה שהינו אמורים לקחת בהליכה

  • 74.

    גאמל עבדל נאצר 1966

    אביטבול, 06/09/08 10:13

    הערבים לא לומדים כלום. מעטים ביניהם מבינים שהחיזבללה ודומיו הם סם להמונים. ההסתה הפרועה משדרת התלהבות וגורמת לאג'נדה - מצד אחד, מצד שני במדינות מתונות כמו תוניסיה ותורכיה מבקשים למחוק את האירגונים הללו באמצעות תקשורת מאוזנת יותר.

    הקושי הוא בכך שישנן תחנות לווין כמו אל ג'זירה, אל מנאר ועוד. אל ערביה המתונה, אינה מצליחה להשתיק את המסיתים.

    אבל כמה תוכניות דקומטריות על ג'אמל עבדל נאצר והתוכנית שלו להשמדת ישראל - החבר'ה יקלטו את הטיפשות שברעיון.

    בימים שבהם נתניהו מושתק ומצוייר כ''תלוש'' מבינים עד כמה מסבירנים כדוגמאתו היו עושים לישראל שירות פלטינה.

    חבל !!

    • פוטין חייב לשמש דוגמא להנהגה הישראלית הרופסת משהו... (ל''ת)

      ספיר מנדלוביץ'---רמות נפתלי., 06/09/08 11:10

    • מה שעזר ב-66 זו התשובה שהיתה בעם ולא שום דבר אחר (ל''ת)

      חבל שלא הפנמנו קצת יותר-ונפלנו לגאווה, 05/10/08 09:22

  • 73.

    כמו שאמר גבי

    עודד, 06/09/08 10:08

    אני מקווה שבפעם הבאה יהיה ברור מי שניצח. אוי ואבוי אם לא ....
    מקווה שגבי קורא את זה וגם שר הבטחון

  • 72.

    פעם הבאה יהיה אחרת לגמרי

    ק, 06/09/08 10:03

    וזו לא סתם אמרה.
    בפעם הבאה נלחם נגד מדינת לבנון,ולא נגד ארגון חיזבאללה.
    ואז ידידיי,הסיפור הוא שונה לחלוטין.

    במלחמה האחרונה לא השתמשנו בקמצוץ מהכוח האמיתי,ואין לכם מושג כמה מאמצים אנחנו משקיעים כל הזמן כדי לא לפגוע באזרחים

    ברגע שנוכל להתפרע שם בחופשיות-אני לא מקנא בהם,והם יודעים את זה טוב מאוד.

  • 71.

    לא צריך אותך בשביל זה. אנחנו עושים את זה לבד הכי טוב (ל''ת)

    יס, 06/09/08 10:00

  • 70.

    ברק לא לפחד תן לי להיות שר בטחון פנה את מקומך מיד ברח (ל''ת)

    מיכל, 06/09/08 09:58

  • 69.

    ישראל אשמה בבערותכם?-טוב שיש את מי להאשים!! (ל''ת)

    007, 06/09/08 09:58

  • 68.

    יש לכם מזל שיש לנו ממשלה של פחדנים אחרת סופכם מגיע (ל''ת)

    אחד העם, 06/09/08 09:49

  • 67.

    איזה מטומטם .. אסד בחיים לא ינתק את הקשר אים מיזבאלה ולמה?

    קובי, 06/09/08 09:44

    בזמן שהם נהרגים ולא החיילים שלו של הסורים מה זה איכפת לו . אז הוא תומך נותן כסף העיקר שחייל סורי לא נהרג .

  • 66.

    ''כלב נובח לא נושך'' ביחוד אם אלה כלבי החיזבללה...שמנהיגם מתחבא....!!!! (ל''ת)

    דודי, 06/09/08 09:43

  • 65.

    קדימה (ל''ת)

    חיימקה, 06/09/08 09:41

  • 64.

    ומי יכול להשמיד את החיזבאלונים?רק האחד והיחיד הקב''ה-ובמהרה בימינו! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 06/09/08 09:37

  • 63.

    אל תהיו מטורפים!!!! (ל''ת)

    דדדד, 06/09/08 09:36

  • 62.

    תשובה ניצחת לכל הוזי ההזיות על שלום עם סוריה

    נפיח, 06/09/08 09:35

    ונסיגה מחוות שבעה''שתשמיט את הקרקע מתחת לרגליו של חיזבאללה ותבטל את סיבת קיומו''עצם קיום המו'מ עם סוריה הוא טעות נוראית.

  • 61.

    בכלל לא משנה מה האמת. מה שמדאיג הוא שהם באמת חושבים כך ומאמינים בכך וה

    חיים, 06/09/08 09:32

    והכל בגלל שהטיפשים שניהלו את מלחמת לבנון השנייה לא הבינו שיש מלחמה בצפון. מלחמה שמעולם לא הייתה כמותה שטילים רבים נפלו במשך ימים רבים על אזורים מאוכלסים בצפיפות.
    הגדרתו של כוח ההרתעה הוא : האופן שבו אתה נתפש בעיני האוייב.בכלל לא משנה מה אתה יודע על עצמך או איך אתה נראה בעיני עצמך.
    זה נכון לעסקים לחברה ובמלחמה.

    אנא העבירו את השיעור הנ''ל למטה הכללי בישיבתו הבאה עם הדגשה מיוחדת לידלין ראמ''ן שלנו.

  • 60.

    לקחת אותו ברצינות

    ליאור, 06/09/08 09:31

    אני מקווה שבמערכת הביטחון לוקחים אותו ברצינות,משום שהסיבוב הבא באמת יגיע למצב שבו אנו נילחם על קיומנו.
    אני רק מקווה שבפעם הבאה שלצערי לא תהיה עוד הרבה זמן הפעם יתקפו בכל מה שיש וללא רחמים על כל מיני כפרים ''ילדים ונשים שלהם''כי אלה הם הדור הבא שיקום להשמידנו.
    בנוסף לבנות תוכנית פעולה לגבי השטחים והפלסטינים,לעשות גם שם סדר כולל פעם אחת ולתמיד.
    ולבסוף הבעיה הכי גדולה שלנו לעתיד הערבים בתוך הארץ.שהם כוחות המילואים של כל החיזבאלונים והחמאסניקים למיניהם.

  • 59.

    אווו הוא ישמיד אותנו חחח..טמבל אנחנו נשמיד את עצמינו קודם! (ל''ת)

    just me, 06/09/08 09:02

    • כן, יש לנו שהידים שמאלנים שמאבדים את עם-הארץ לדעת (ל''ת)

      Avi Ecuador, 06/09/08 15:41

  • 58.

    אני שמח שהחיזבאללה מדברים כמו עמיר פרץ (ל''ת)

    ב.ק., 06/09/08 09:01

  • 57.

    הם משקשקים - במלחמה הבאה נעשה מהם שקשוקה! (ל''ת)

    חיים, 06/09/08 09:01

  • 56.

    בקרוב לבנון דיסניוורלד. (ל''ת)

    מאיר,כרמיאל, 06/09/08 08:54

  • 55.

    פוטין מזמן היה מספח את לבנון אלינו.

    יהודה היהודי, 06/09/08 08:47

    צריך ללמוד מפוטין,גאורגיה רק ניסו לעשות שריר קטן, ופוטין מחק אותם.

  • 54.

    ממולחים שונאינו, רואים באיזה קלות הם משתלטים על סדר היום ורוצים עוד

    מתנה ש. חצור הגלילית, 06/09/08 08:46

    מי ששם אותם בראש סדר היום,משחק הישר לידיהם.

  • 53.

    וברוך השם שברק שר הבטחון עושה הכנה להפתעת החיזבאללונים (ל''ת)

    שומי, 06/09/08 08:45

    • מה אתה צוחק ברק ברח (ל''ת)

      רוני, 06/09/08 17:39

  • 52.

    מפחיד שלהצהיר השמדת ישראל בלי עונש.למי אנחנו מחקים? (ל''ת)

    אבשלום, 06/09/08 08:38

  • 51.

    אבל שניסיון כזה יגרןם להשמדת העם שלו לא מפריע לו בכלל (ל''ת)

    מוטי, 06/09/08 08:36

  • 50.

    ''גיבורים''

    כחול בלב, 06/09/08 08:34

    מוזר , כל אלה שמאיימים עלינו חיים בבונקר מרוב פחד כדי שלא נחסל אותם.
    למה נסארללה לא מחליף טיטולים ? כי הוא פוחד לצאת מהבונקר .
    למה הם לא משמידים אותנו ? כי הם לא מסוגלים
    תהיו בטוחים כי ברגע שהם ירגישו עליונות עלינו הם יחסלו אותנו
    לכן אסור לעשות שלום של אמיצים , ולעשות שלום של חזקים

  • 49.

    לא הייתי נותן לו לנהל אפילו קיוסק (ל''ת)

    איזה היגיון עקום, 06/09/08 08:29

  • 48.

    דיאלוג מדיני ישיר עם חיזבאללה יביא לקץ הסכסוך.

    עידו זילברשטיין, 06/09/08 08:25

    רק דיאלוג מדיני ישיר עם חיזבאללה ונכונות לפתור את מה שהם קוראים הכיבוש הציוני יביא להכרה שלהם בנו, אני צריכים ליזום ולהביא אותם למצב שבו הם יכירו בנו.

    • השמדת המדינה זה קץ הסכסוך

      הרצל, 06/09/08 10:58

      מה הנאיביות השמאלנית הזאת? מה לא ברור לך? הם רוצים לגמור אותנו....לא ברור לך?ואת עוד מבקשת לדבר....עם מי תגידי לי יקירתי....או שכרגע נחתת מהמאדים

    • כשהכבשה תהפוך לעציץ, הזאב כבר לא ירצה לטרוף אותה.

      רון הכחול, 06/09/08 11:05

      איזה הגיון מבריק. איך לא חשבנו על זה קודם?

    • תיכנס לדיאלוג עם עצמך (ל''ת)

      למה באמת הם קוראים הכיבוש הציוני, 06/09/08 12:19

  • 47.

    בסיבוב הבא, לא יהיה עמיר פרץ ולא יהיה אולמרט

    דורון, 06/09/08 08:18

    יהיה סיפור אחר לחלוטין. לא רק שנמחוק את החיזבאללה, לא נשאיר אבן אחת בלבנון עומדת על תילה.

    אם זאת, אולמרט האפס וציפורה, איפשרו לחיזבאללה להתעצם על ידי הסכם כניעה 1701.

  • 46.

    אכן הם לא עשו זאת עד להיום,מתוך רחמים אלינו ועלינו.

    נתן.ש מעלות., 06/09/08 08:12

    מדוע העכברוש לא מגיח ממאורתו?.אך שהם לא ישכיחו מאיתנו את הסכנה מבפנים,רק לא ביבי ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

    • אתה בדיוק כלי הנשק שלו, כפי שהוא מציין: מלחמות פנימיות בציבור הישראלי (ל''ת)

      ---, 06/09/08 10:46

    • צודק (ל''ת)

      רונן, 06/09/08 10:54

  • 45.

    אולמרט ופרס אשמים בזה שהם מדברים ככה

    שבץ חלבו, 06/09/08 08:09

    שני הליצנים האלה חיסלו את כח ההרתעה של ישראל עד כדי כך שהאפס הזה מרשה לעצמו להתגרות בנו. אולמרט כבר גמור. נשאר עוד פיירס.

  • 44.

    עוד אחד שלא לקח את הכדורים שלו הבוקר...... (ל''ת)

    דודו, 06/09/08 07:55

  • 43.

    מה לעשות - עם ההנהגה הנוכחית (ברק ולבני) הוא צודק (ל''ת)

    עמוס, 06/09/08 07:51

  • 42.

    בחייאת חסן עזה דין מהכיזבאללה מה קרה לך הלילה נדדה

    בן חמוטל, 06/09/08 07:48

    שנתי והייתי מוטרד אם אתה נמצא בדחיא או
    בבקעה, או שאתה כמו עכבר מסומם רץ מפה לשם

    • מופז היתרוצץ במשך עשור שלם במיסדרונות משרד הביטחון.......!!! (ל''ת)

      גדלייה טייכרזונשטיין-בת_ים., 06/09/08 11:12

  • 41.

    מה לעשות אבל לצערי הוא צודק אנחנו לא שווים כלום!!! (ל''ת)

    א, 06/09/08 07:40

  • 40.

    בלונים בלונים חיזבלונים .... וווווואו איזה פחד.....

    רוני, 06/09/08 07:34

    לחסל את החיזבלונים -- די להומניטריות הלא יעילה, המילחמה הבאה צריכה להיגמר בפחות משבוע.

    • רק מופז (ל''ת)

      או או, 06/09/08 10:44

  • 39.

    אני אומר שאים הם באמת היו יכולים לחסל את

    מושון, 06/09/08 07:31

    ישראל הם היו עושים את זה מיזמן הרי למה הם מחכים למשיח?

  • 38.

    זמן טוב למיתקפה של חיזבלה

    ישי, 06/09/08 07:30

    ישראל חלשה. אולמרט כבר לא רלוונטי. ביבי משחיז ציפרניים ומתכונן, ברק עסוק בהבטחת תזרים מזומנים לבעלי ההון. ערכי הנדלן נשארו נמוכים בצפון - לא התאוששו מאז המלחמה. יש ציפיה למערכה נוספת והכוונה הפעם היא לספוג יותר. חיזבלה מפנימים ונערכים. קודם הבטחות / איומים אחרכך התגרות, הולכת ומתגברת עד אשר ישראל מגיבה בצורה רפה. נזק כלכלי והשפלה של ישראל יביאו לתוצאה הרצויה בריחה של אזרחים וכסף. לישראל אין מענה. רווחי השעה קודמים לעתיד. ישראל מדינה עם מנהיגות מושחתת, אזרחים שלא אכפת להם ואיבים שרוצים למחוק אותה - סופה להיכחד והסוף קרוב יותר ממה שאנחנו חושבים. יש לכם קרובים או חברים בחו''ל שיוכלו לקלוט אתכם באופן ''זמני''.

  • 37.

    בפעם הבאה לא נחפש משגרי רקטות,נשמיד שטחים שלמים!!!!!!!!1 (ל''ת)

    רן, 06/09/08 07:18

    • בפעם הבאה לא נעשה כלום (ל''ת)

      גכעגע, 06/09/08 10:47

    • ל 37 - ומי יעשה את זה? ציפורה לבני? השמאל? הבג''צ? חאלאס תפסיק לחלום (ל''ת)

      גורלו נחרץ ואנחנו הולכים פייפן, 06/09/08 11:45

  • 36.

    עוד שפן עם שמלה ותרבוש

    המבין יבין, 06/09/08 07:00

    שפן אחד יושב ומשחיז סכין גדולה, עובר שם האריה ושואל אותו : מה אתה
    עושה, אז הוא אומר אני משחיז סכין כדי להרוג את הדוב, לא עברה דקה
    והדוב הגדול עמד מולו ושאל אותו : מה אתה עושה ? אז השפן אמר : משחיז
    סכין ומדבר שטויות..

  • 35.

    מה אתה שח ??? י ו איזה פ ח ד ! (ל''ת)

    דניאל, 06/09/08 06:43

  • 34.

    השמאל מצפצף עליך נסראללה כי הוא יקדים בהשמדה עצמית (ל''ת)

    אריק, 06/09/08 06:21

    • ואתה משתף פעולה עם חיזבאללה

      דני, 06/09/08 10:39

      הם בונים בדיוק על אנשים כמותך שמעדיפים לרכז את האש על חילוקים פנימיים... הרבה יותר קל מלהילחם בערבים - להאשים את השמאל... והשמאל מאשים את הימין ועל זה בדיוק חיזבאללה חוגג... בזכותך, בזכות השמאל...

  • 33.

    לכן עלינו לפעול בהתאם

    חוזה לוי, 06/09/08 06:14

    א. שבממשלה הבאה, לא יהיו גברים בעלי עבר בטחוני..

    ב. שהממשלה הבאה תתבסס על קואליציה של קדימה+ש''ס+העבודה.

    ג. שבממשלה הבאה יהיה רוב נשי נאמן למורשת גולדה.

    יש למנות את אותם מנהיגים, שיודעים לתמרן בשוחד, תרומות, תרבות השקר, עושק החלשים, ומערכת משפט ובה פרקליטי על לשירות העשירים.

    זו הדרך להוסיף ולשרוד, למרות כוונת החיזבוללה להשמיד אותנו.

    גם אם החיזבוללה ישמיד אותנו העם היהודי ימשיך לשרוד, כי הוא עם הנצח, החוכמה וההגינות.

    • רק ציפי (ל''ת)

      הא הא, 06/09/08 10:41

  • 32.

    הפעם נקבל מקה שלו חלמנו עליה וזה לו רחוק בכלל

    אילן, 06/09/08 06:12

    זו פשות המציאות חיזבאללה ינחית עלינו בקרוב מקה קשה מאוד שלו נחלום עליה כי היום הוא חזק פי עשר ממה שהיה ויהיו לנו המון אבדות אנחנו מזלזלים כי הממשלה מסתירה מהעם את המציאות הנכונה

    • מכה ולא מקה, פשוט ולא פשות... (ל''ת)

      יעל, 06/09/08 10:38

    • פחדניקו ? (ל''ת)

      מירו, 06/09/08 10:45

  • 31.

    ברגע זה הם הזמינו על עצמם... (ל''ת)

    הפצצה גרעינית, 06/09/08 05:26

  • 30.

    נשאלת השאלה מה עוצר בעדם מלהשמידנו ? (ל''ת)

    ישמעאל פייגלה, 06/09/08 04:29

    • יאללה חברה תגמרו כבר

      הרצל, 06/09/08 08:51

      הדבר היחידי שאתם יכולים לגמור זה לערבב טייח....

    • עזה

      הרצל, 06/09/08 09:18

      הם פוחדים שעזה תיפול לידיהם...ומה הם יעשו עם חמס.....הם לא רוצים קסאמים על הראש

    • רק השמאלנים יפי הנפש ובג''ץ עוצרים בעדו (ל''ת)

      הנסיך כספיאן, 06/09/08 09:43

  • 29.

    אם הוא יכול אז למה הוא לא מחסל ? (ל''ת)

    ישמעאל פגע רע, 06/09/08 04:26

  • 28.

    עוד אחד שהשתן עלה לו לראש. העיקר שמיד קיבל כותרת ראשית.....

    Eחד, 06/09/08 02:52

    למה לא לסייע במלחמה הפסיכולוגית של האיראנים נגדנו אם אפשר?????????????
    וישראל היא כמובן הסיבה לכך שכל עמי ערב חיים תחת דיקטטורות, במדינות שאף אחד לא רוצה להגר אליהן, שאין בהן זכויות אזרח, שהבערות מרקיעה שחקים, שאין להן שום דבר לתרום לעולם הזה חוץ מטרור והרג. הכל בגלל ישראל. פחחחחחחחח

    • איך ברק שר בטחון רוצה תשובה מיד (ל''ת)

      רוני, 06/09/08 10:09

  • 27.

    תיקון; ישראל צריכה לממש ''ניצחונות'' ולא לתת לרשע רוח גבית (ל''ת)

    Avi Ecuador, 06/09/08 02:46

    • אתה חושב שמישהו קורא את הגיגיך בכלל? (ל''ת)

      נשבר המה-שמו ממך, 06/09/08 08:36

      • יש כאלה שנכנסים ל NGR אך ורק בכדי לקרוא את ''הגיגי''

        Avi Ecuador, 06/09/08 15:52

        ביניהם ח' כמוך

  • 26.

    הוא מתכוון לכל מילה וגם יבצע-המזלזלים בו יביאונו לאסון אובדני

    emil shnider, 06/09/08 02:20

    ברק כבר הוכיח שהוא לא המתאים לטפל בכך!!!!!

    • לא נכון

      יורם, 06/09/08 06:16

      די בפלוגה אחת מהגדנ''ע להשמיד את הלבנון יחד עם חיזבוללה.

      גם אין צורך במומחי בטחון לזה. די ןהותר בעסקני קדימה.

      • תוכל להתנדב ''לפלוגה''ת אולי יזכו להדליק לכבודך משואה (ל''ת)

        Avi Ecuador, 06/09/08 15:39

  • 25.

    הצהרות ממנהיג שמסתתר באדמה בתוך בונקר נשמעות מגוחכות (ל''ת)

    דש, 06/09/08 02:17

  • 24.

    חקוייאק....! (ל''ת)

    נעים מועלם, 06/09/08 01:26

    • וואלה חקווייאנו... (ל''ת)

      עזרא, 06/09/08 09:34

  • 23.

    עז הצורך להשמיד את

    כחות השחור והרשע, 06/09/08 01:22

    חיבאללה מתפתח בגלל חולשת ישראל
    נראה שעימות בלבנון בלתי נמנע ויהיה בשנים הקרובות.
    הדעה הרווחת היא שלא ניתן יהיה להתגבר על החיבאללה ללא כניסה קרקעית.
    חיילי החיזבאלה הם אמני ההסוואה - ראינו זאת בעימות 2006.
    אין - ואסור בהחלט - להכניס כח קרקעי - ללא ריכוך מסיבי. הדרך הטובה ביותר היא אדמה חרוכה - פשוטו כמשמעו - לשרוך את כל שמורות הטבע מהאוויר - ואין להתחשב בחוק או במוסר כי ''הקם להורגך השקם להורגו'' - זה בנפשנו (או חיי חיילנו.
    המלחמה שלהם לא חוקית ולא מוסרית - הם פוגעים בכוונת מלכתחילה בבטן הרכה של ישראל - בעורף.
    ישראל צריכה לפגוע - לא בבטן הרכה של לבנון - אלא בראש הלבנוני - כל מתקני תשתית, בניני ממשל, גשרים, פרלמנט - ולהשבית את החיים לגמרי (דרך אגב זה גם מה שיהיה בצד שלנו - והממשלה צריכה להחליט לפנות אזרחים מטווח נשק האוייב )
    המלחמה חייבת להיות קצרה -ואם היא לא תהיה כזו - ההפסד מוגדר מראש.
    הצד השני מחופר כבעי ומצוייד בנשק נגד אוכלוסיה אזרחית, בעיקר, ומוסווה היטב - לכן המלחמה מצד ישראל אינה צריכה להיות מוגבלת וצריך לתת מכה ניצחת כבר בהתחלה ללא התחשבות מה יגיד העולם.

    • רק למלך מרוקו פיתרונים....................!.... ראו את תמונת החיבוק.! (ל''ת)

      אדי בן בוטבול, 06/09/08 02:02

    • מסכימה עם כל מילה שלך, לתת מכה כואבת ומהירה !!!!! (ל''ת)

      סיגל, 06/09/08 03:41

    • הגעתי למסקנה שמוצאו של הקוף הוא מקונסול החיזבאללה באג'זירה. (ל''ת)

      נהור ברעם. סביונים., 06/09/08 05:02

    • כמה שאתה צודק אחי זה מה שפוטין עשה קצר וקולע (ל''ת)

      מושון, 06/09/08 07:40

      • אחי אני מסכים איתך...

        ימין או שמאל, עוד לא הוחלט, 06/09/08 10:57

        למרות מה שפוטין עשה בגיאורגיה היה לא מוסרי בהתאם לנסיבות שהיו שם, זה מה שאנחנו צריכים עכשיו. צריך לאיים עליהם ועל איראן בנשק אטומי,

    • להשמיד

      המודאג, 06/09/08 09:12

      אתם כולכם תמימים לגמרי עם אחד כמו ברק ומפלגת קדימה הפחדנית
      אתם חושבים שבכלל תהיה תגובה ?
      אנחנו חיים על זמן שאול
      רק ממגדלי אקירוב אולי ישאר משהו בסוף

    • רק מופז (ל''ת)

      הא הא, 06/09/08 10:42

  • 22.

    ישראל צריכה לממש ''ניצחונות'' ולא לתת לרש רוח גבית

    Avi Ecuador, 06/09/08 01:08

    להקים אותו מחדש ולהסביר לו שעלינו לפצות אותם.
    הם בקו הירוק מזמן היו צריכים להפוך לארכאולוגיה, היה שלום גם עם מוסלמים ממדינות ערב היום.
    את השלום לאחר שכבשו האמריקאים את טקסס, אריזונה, ניומקסיקו וקליפורניה חתם גנרל אמריקאי (לא נשיא) בשערי דמשק, סליחה, מקסיקוסיטי.

    • קצת בוטה וגס רוח הייתי אומר... מממ...מממ...מממ...!!! (ל''ת)

      שרון שווילי,אשדוד, 06/09/08 05:03

  • 21.

    הגיע הזמן שישראל תעשה את שהם זוממים

    Avi Ecuador, 06/09/08 01:03

    בטח שאסור היה להפוך את צה''ל לצבא הכנה לעמלק בידי השהידים הלאומיים מהשמאל שהיום בשלטון גם.

  • 20.

    שמפעילים חיל אויר כדי להרוס כמה גשרים גורמים לצד השני לרצות עוד סיבוב

    אבי חיפה, 06/09/08 00:52

    אסור היה לרחם עליהם זה יעלה לנו ביוקר בעתיד.
    גם בעזה שאינה מופצצת אנו עושים אותה שטות

    אם לא ניהיה המשוגעים של המזרח התיכון נהפוך לפליטים

  • 19.

    זאבים וכאלה

    זאביק הזאב, 06/09/08 00:43

    אינדיאני זקן ישב עם נכדו וסיפר לו שבתוך כל אדם שוכנים שני זאבים ובינהם מתנהלת מלחמה מתמשכת,שאינה נפסקת לעולם.
    הזאב האחד הוא זאב הרוע,הכעס,הכאב,התסכול,הקנאה,השינאה,העצב,
    העלבון,חוסר הערכה עצמית....
    הזאב השני הוא זאב האהבה,הקבלה,החמלה,החיוך,האושר,התקווה,התמיכה,הצחוק,החיבה........
    שאל הנכד: ואיזה זאב מנצח במלחמה,סבא?
    ענה הסב:זה שאתה מאכיל אותו


    יא חסן,איזה אתה מאכיל?
    אנו כבר בחצי הדרך,תמשיכו להאכיל את השני ולהרעיב את הראשון.
    ותבוא עליכם הברכה.
    באהבה גדולה לעם ישראל

    • למעיר מגיב 19.! .גש למיטבח ותכין סאלאטה מאטבוחה....!! או סלט חצילים.

      צבי מנוחין,קיסריה, 06/09/08 02:04

      מה לך ולהבנת נפש האידיאני..???

    • לזאב מ19___. תגובתך מביישת את נעורייך,עת טרפת את סבתה של כיפה אדומה...

      שמואל טורקניץ' - מלבורן הירוקה., 06/09/08 02:06

      חזור לכיתה א'.

    • ל 19 - האם לנכדו של האינדיאני הזקן קוראים חסן? מה קרה, הנכד התאסלם? (ל''ת)

      זובי הזאב, 06/09/08 08:03

    • המגיב 19 הוא חכם ואתם הטפשים אם הייתם מבינים את הנמשל (ל''ת)

      רוני, 06/09/08 09:57

    • לנכד של האינדיאני קראו ''יא חסן''? מה בדיוק לקחת? (ל''ת)

      לי צ'ינג צנעני, לונדון, 06/09/08 10:50

  • 18.

    מכיר את הסיפור? (ל''ת)

    חגי, 06/09/08 00:34

  • 17.

    ברק,לך ותן גם להם רובים ,גם קצת טנקים בכדי

    אלעד, 06/09/08 00:31

    שלא יומרו את האמת לאזרחי המדינה היהודית.

    • רק ברק יכול ברק תראה להם מה זה יד חזקה (ל''ת)

      מושון, 06/09/08 07:36

  • 16.

    נו ...אז אמר...מה אתם מפרסמים את זה בכלל

    שרון, 06/09/08 00:23

    יש מיליארד ערבים בעולם...אם תתנו במה לכל אחד מהם היינו צריכים להיות בקבר מזמן

  • 15.

    בפעם הבאה לבנון תיחרב

    מריו, 06/09/08 00:20

    הקשקשן יודע את זה. תנו לו לקשקש.

    • איו לנו הנהגה שמסוגלת להגיב בתוקפנות - היתר אשליות (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 06/09/08 01:47

  • 14.

    אז מתי מתאים לכם ? רק לא ביום שני. יש בת מצווה לבת של השכנה.

    פנטזיונר ערבי, 06/09/08 00:02

    אז מתי מתאים לכם ? רק לא ביום שני. יש בת מצווה לבת של השכנה.

    • אני חושב שרמדן תאריך מתאים וטוב (ל''ת)

      Avi Ecuador, 06/09/08 16:07

  • 13.

    החיזבאללה עברו לסטנד אפ ולא סיפרו לנו? (ל''ת)

    טוב שישבתי על הכיסא, 05/09/08 23:59

    • תאמין לי שאיש בחיזבאללה אינו ישן בלילה ביגלל חוסנו של אלומרוט....!!!! (ל''ת)

      רני בוגנים--צ' ת'א, 06/09/08 01:30

  • 12.

    אין ספק שאיראן ציידה את החיזבאללה בטילים עם ראשי קרב כימיים וביולוגיים

    אסור לנו לזלזל באיומים של המטורפים האלה, 05/09/08 23:55

    אם החיזבאללה ישגר טילים נושאי ראש קרב ביולוגי על גוש דן, יקרה אסון שכמוהו לא התרחש אצלנו!!!

  • 11.

    ברור, בכל אשמה ישראל, גם בזה שלנשים באיסלם אין זכויות

    סופר כבשים, 05/09/08 23:53

    ברור, בכל אשמה ישראל, גם בזה שלנשים באיסלם אין זכויות.

    • הרי בועידת דרבן הראשונה

      סטודנט, 06/09/08 02:00

      יש קביעה של האו''ם שישראל אשמה בעוולות הקולוניאליזם (למעט העובדה שישראל עוד לא הייתה קימת)

    • שמקשיבים לפוטין מבחינים כמה אפס היה חלוץ......!!! (ל''ת)

      עדי נמרי, 06/09/08 02:20

  • 10.

    מאמין לך!

    @ן@, 05/09/08 23:50

    רק אל תישכח שלנו יש את זה מזמן

  • 9.

    בכל דור ודור קם מישהו שחושב שהיהודים ניתנים להשמדה

    לוק, 05/09/08 23:48

    הג'יהאד העולמי שהכריזו המוסלמים על היהודים צריך להסתיים. סיום הג'יהאד יבוצע בחיסול כל מטומטם שמכריז הכרזות מהסוג של המורון הזה. לא צריך לחכות שהמסר יחלחל אצל עוד כמה מאמינים - צריך פשוט לשלוח חוליית חיסול שתאייד את הנבלה.

    • לתלות בככר העיר.ללמוד מפוטין איך מגינים על המולדת. (ל''ת)

      ספיר מנדלוביץ', 06/09/08 01:27

    • אנו כמהים למנהיג חכם ואכזר כמו מר ולדימיר פוטין......!!! (ל''ת)

      אלדו שוורץ,סביון, 06/09/08 01:31

      • סליחה פוטין לא אכזר הוא חכם מאוד כי רק

        מושון, 06/09/08 07:33

        כך אפשר להגן על המדינה שלו

      • ילדים טמבלים - רוסיה מעצמת על.

        פלוני, 06/09/08 08:00

        ברור שאנחנו יכולים ''להשמיד'' - אבל ההשלכות של זה לא פשוטות ולכן לא נעשה כן.
        אבל המלחמה הבאה - אם תהיה בהנהגת אהוד ברק, תהיה נצחון מוחלט שלנו.

        • חבוביק, תקציב הביטחון של רוסיה הוא 30 מיליארד $ שזה רק כפול מזה שלנו.

          החשוב מה עושים עם זה., 06/09/08 10:53

          תפנים, אנו מחזיקים צבא בתקציב של חצי מרוסיה, או חצי מבריטניה הגדולה - ומקבלים קדחת בצלחת.

  • 8.

    כנראה שבכירי חיזבאללה סתומים !! לא מבינים את מצבם האמיתי

    אזרחית, 05/09/08 23:46

    ישראל יכולה באמת להשמיד את לבנון וסוריה יחד !! והעולם יצעק אבל לא יעזור ! הטילים שלהם לא יכולים לנצח במלחמה ! רק לגרום נזקים מקומיים , כנראה לא מובנת להם המציאות ,,,,,,,,,,,,,,,,

    • אנחנו סתומים עם פולטיקאים שהורסים את המדינה (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 06/09/08 01:49

      • מה אתם דוחפים פוליטיקה לכל מקום ? ביבי לא מתאים ! סוף פסוק (ל''ת)

        ביבבון, 06/09/08 08:51

    • הבעיה היא שהעם רוצה שחיילים ירדפו אחרי כל קסאם או קטיושה

      רן, 06/09/08 07:20

      מספיק עם הבכי הזה,במלחמה הבאה כולנו צריכים להבין שנספוג טילים,אבל לא צריך לשלוח יחידות קומנדו לרדוף אחרי כל משגר,פשוט צריך להשמיד את כל שטחי השיגור!

      • רק מופז (ל''ת)

        אי אי, 06/09/08 10:43

        • נימאס לישמוע על האיראנים הללו... קצב מופז חלוץ ועייני... (ל''ת)

          ירחמיאל צוויג,סביון., 06/09/08 13:03

  • 7.

    באמא שלך . (ל''ת)

    חיים, 05/09/08 23:28

  • 6.

    כל פלוץ חיזבלוני מקבל אצל ענברי התייחסות (ל''ת)

    של מינימום מנהל הגלקסיה דיבר, 05/09/08 23:25

    • תאכלס חחחחח (ל''ת)

      איש, כפר חיש, 06/09/08 10:58

  • 5.

    עוד סיפור פנטזיה לרגל הרמדאן

    רואה צאן, 05/09/08 23:18

    נו , אז למה אתם לא עושים את זה ?

  • 4.

    מתייייייייייייי ניתעורר

    אבנר, 05/09/08 23:09

    ליפני שיהיה מאוחר

  • 3.

    מתייייייייייייי ניתעורר

    אבנר, 05/09/08 23:08

    ליפני שיהיה מאוחר

  • 2.

    ואני מאמין לו מישהו להתעורר שם למעלה!!!!! (ל''ת)

    גיא, 05/09/08 23:04

    • נגד האיומים או נגד המעשים..??? (ל''ת)

      עימנואל בורשטיין---צפון תל אביב הירוקה., 06/09/08 01:28

      • ירוק שם? רק בטון. ותפסיק להתחזות עם שמות יענו אשכנזיים. (ל''ת)

        בלופר, 06/09/08 10:54

  • 1.

    נו טוב כוחותינו הגיעו לתל אביב (ל''ת)

    ציון, 05/09/08 23:01

    • פוטין כראש ממשלתנו ונוצראלללה שר ביטחוננו... (ל''ת)

      שוני גילברט,סביון., 06/09/08 01:28