• 106.

    כולם גנבים

    כולם גנבים, 15/02/11 14:41

    כולם גנבים ומנצלים את מעמדם כך או כך
    שאת השיחות שהוא עושה יוציאו את החשבון ובחשבון הזה תאמינו לי שאפשר לעזור לעוד ניצול שואה מסכן וזקן. גועל נפש איך שאדם במעמדו מנצל את מעמדו. שגב' לבני תממן לו טלפון נוסף לענינו האחרים..... שלא נדפבר על הרכב....

  • 105.

    האם גם משה שחורי המציא קבלות על הוצאות כמו כל המושחתים

    מלניק נחמה, 16/02/09 18:45

    כל מישיכול לנצל את כספי הניצןלים לטובתו ןלתועלתו חוגג שיתבישו האנשים

  • 104.

    מינויים פוליטיים בתנאי או בפועל

    ברוך אדלר, 12/02/09 22:45

    הורי שנפטרו לפני כשנה, נשדדו אף שלא בידיעתם ע''י הירשזונים למיניהם בושה וחרפה שהגב' ליבני עוד מגבה את תא''ל שחורי אך זו אכן נציגי קדימה וזו דרכם, שרון והאי היווני, אולמרט וחבילת האישומים, הירשזון, וכעת גם לבני

  • 103.

    משה שחורי ידוע בעיגול פינות!

    רות מצרי, 29/12/08 12:57

    אני זוכרת אותו ולא כ''כ לחיוב (הייתי פקודה שלו) הוא מאוד אוהב לעגל פינות ו''לעבור בכתום''...
    אולי זה הזמן לבדוק לאחור מה הוא עשה בצבא...

  • 102.

    ניצול כספי הקרן לרווחה

    יוסי רוזנטל, 16/09/08 19:37

    גועל נפש זה הדבר היחידי אותו אני יכול להגיד.כסף ציבורי הפקר. אין פוצה פה ומצפצף.מי שיש לו בצים שיתבע אותי על דברי אלה

  • 101.

    מצחיק כי הבן אדם נוסע לעבודה באופנוע

    א, 07/09/08 18:13

    כל הטענות מופרכות הכל ספין תיקשורתי ועצוב שדווקא בימים אלה כשניצולי השואה במילא ממורמרים על תקציב הונגריה מוצאים לנכון לפרסם כאלה שקרים.
    ומי שרוצה יכול לראות שהוא מגיע לעבודה באופנוע.

  • 100.

    שחורי אל תישבר

    אמיתית, 07/09/08 12:09

    ציפי ליבני כל הכבוד על זה שיש לך אדם כה ישר ומסור .
    שחורי, הוא אחד האנשים היותר טובים ואמיתיים במידינתנו אשר פועל ללא לאות למען קהילת ניצולי השואה . לכל צרי העין ואלו אשר קשה להם עם הצלחתו של אדם תחפשו אצל מי שבאמת גונב ומנצל לרעה .שחורי שא ברכה והצלחה

    • ל-100,אם הכל תקין, למה הוא נמנע היום מלהתראיין בנושא ? (ל''ת)

      אמיתית לא פחות, 07/09/08 14:00

  • 99.

    ניצול ציני של ניצול !!

    אקסית, 07/09/08 11:00

    ציפי לבני -דורסנות באיצטלה תמימה.
    ניהול מערכת בחירות על גב ניצולי השואה שאינם מקבלים זכויותיהם,כאילו מדובר בכמה שיחות למשפחה אותן מנהל שחורי לצרכיו הפרטיים.
    ציפי לבני היא דחפור נוסח שרון.לא.לא במובן החיובי.
    תלמידה טובה מלאת מליצות.למה להתייפיף??
    אם התלבטתי לגבייך,הבאת את ההוכחה הטובה ביותר לחוסר רגישותך בלשון המעטה.
    הכל חוקי,איזו בדיחה.
    כל האמצעים כשרים.
    התביישי לך !

  • 98.

    למתחזה העלוב התחזות והכפשות,זו דרכו של ביבי.אי לכך רק ציפי ליבני רה''מ

    נתן.ש מעלות., 07/09/08 09:23

    הבא שלנו,אין ראויה ממנה לתפקיד רה''מ.משחקי הילדים של המתחזים לא ישנו את העובדה,אי לכך רק לא ביבי.ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה,ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.העם מאס בביבי ובשקריו,אי לכך הביסו בקלפי פעמיים רצוף ויביסו בשלישית.לעולם לא עוד הםעם ביבי,לא נשרוד אותו פעם נוספת.

  • 97.

    סגן מקבל השלמת הכנסה ותא''ל חוגג....

    סגן אבי, 06/09/08 21:34

    איפה צה''ל- למה לא מגיב? זה באמת מותר לקצינים בכירים- ההפקרות חוגגת!
    לקצץ מיד את תקציב צה''ל אם זה מותר.

    • אח''כ הם מספרים לנו שאין מה לקצץ בביטחון, מלא כיסי שומן יש שם (ל''ת)

      מתנה ש. חצור הגלילית, 07/09/08 08:21

  • 96.

    עוד דבר..

    דוד, 06/09/08 16:16

    עוד דבר קטן משה שחורי לא נוסע במכונית..
    אלא באופנוע הפרטי שלו..
    זה כל כך מעצבן שאתה מכיר מישהו כל כך טוב ואתה יודע שכל הכתבה הזאת לא נכונה!אני אומר לכם הכל שקרים וחבל...לאן הגענו...

    • שחורי - גמרת להגיב בשם עצמך או עוד לא? (ל''ת)

      פתטיות בהתגלמותה, 06/09/08 17:36

  • 95.

    שקרים

    דוד, 06/09/08 16:09

    הכל שקרים משה שחורי איש ישר שעושה הכל בנדיבות יתר ומתוך הרצון לשנות ולעזור...
    אני חושב שמופז לחוץ ויודע שאין ביכולתו להגיע למטרתו אז הוא יורד לרמה נמוכה זאת..

    כל מה שאני רושם עכשיו מוקלט אז כדי להעלות את התגובה שלי...תודה דוד.

  • 94.

    שחורי ידע לנצל גם את צהל ואמן ועכשיו מנסה לקבל על עצמו תפקיד ממשלתי

    קצין מ 8200, 06/09/08 15:25

    שחורי מאמין שאם יעבוד במרץ בנמשך שלושה חודשים תשיב לו ציפי בתפקיד ממשלתי בכיר. שחורי ידע לנצל את תפקידיו במערכת הביטחון וסידר לעצמו לשכה מפוארת, בכרים יוקרתיים - גיפים מפנקים וכו'

    עכשיו זה יבוא על חשבון משלם המיסים

    • שחורי כמו שחורי אכן יודע לנצל.....

      קצין ממקום אחר...., 07/09/08 01:43

      מדובר באדם כריזמטי וכוחני, מוכשר ומקצוען אבל מעגל פינות. מי שמכיר אותו יודע שהוא יכול להזיז הרים ממקום אחד למשנהו אבל בדרך יכול גם ''לדרוס'' אנשים או חוקים. מי שמכיר את עברו יודע שהוא כמעט אף מהצבא על זה....

  • 93.

    לדעתי הכל הטעייה וספין בתקשורת

    ד מהמרכז, 06/09/08 13:46

    לדעתי ההטעיה כאן בהתייחסות לעובד עמותה כאל אחד שאסור לו להיות להתנדב בפוליטיקה. הרי כל עובד היי טק זוטר מקבל סלולארי ורכב ויכול להתנדב עימו למה שרוצה מחוץ לשעות העבודה (ובתיאום גם בשעות העבודה). בדיוק בגלל זה משולם מס. וגם אם נניח שהפקידה קיבלה בשבילו הודעה. לא קורה לכל עובד שהפקידה מקבלת בשבילו הודעה בקשר לענייניו הפרטיים? הרי מובהר שהוא עוסק בכך מחוץ לשעות העבודה, אז אם קיבל הודעה זה דורש כותרת בעיתון? אם בזמנו הפרטי בערב הוא מטפל בענייני העמותה אז גם תהיה כותרת בעיתון?מעניין שעל כל המעשים הטובים של העמותה התקשורת כמעט ולא טורחת לכתוב.

    • יש טעם לפגם, זו לא סתם עוד קרן, אסור להשתמש במשאביה לצרכים אחרים

      מתנה ש. חצור הגלילית, 06/09/08 14:37

      מאלה שלשמם הוקמה.

  • 92.

    ליבני , תתבישי !!!!!! (ל''ת)

    רן, 06/09/08 12:03

    • אני בוחר הפעם ביבי,ביבי הכי טוב (ל''ת)

      נתן, ש. מעלות.., 06/09/08 22:58

      • אני בוחר הפעם דן מרידור, אדם הגון וראוי להנהגת קדימה: (ל''ת)

        נתן, ש. מעלות.., 06/09/08 23:23

        • אין בעיה, אבל הוא באופסייד לידיעתך, המתחזה לנתן ש. האמיתי (ל''ת)

          נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 07/09/08 08:17

  • 91.

    קצת על המגיב נתן. ש. ממעלות בתגובה89:

    חיים גרינברג, 06/09/08 11:39

    אתה תומך אולמרט ידוע, כך עולה מהתגובות שלך ועל כן אין סיבה שנקנה את דבריך על ליבני.
    בעבר גם תמכת בדן חלוץ.
    אין לך בושה?
    תפסיק להסתתר מאחורי השם נתן ש. מעלות
    זמנך עבר!
    ציפי ליבני ושחורי שמה לעשות פישלו בגדול צריכים ללכת הביתה ולהתבייש!

    • לגרינברג אכן מקלקל לכם את ההילולא,אך האמת חייבת חהשמע.

      נתן.ש מעלות., 06/09/08 14:05

      אכן אני הגנתי על רה''מ אולמרט וכן גם היום,אתם מאושרים ממזימת המשטרה והפרקליטות.שהצליחו לערוך משפט ללא הגשת כתב אישום,לא האספסוף ישפוט את אולמרט.אלא רק בית המשפט בהמאם לנוהלים.לעולם לא הגנתי על דן חלוץ ודבריך הינם שקר ביודעין,תגובתך שקרית ולא תשנה את העובדה.הראויה מכולם לכהונת רה''מ ,הינה ציפי ליבני והיא אכן גם תבחר.והעיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.

      • נתן ש. - אתה פתטי... (ל''ת)

        יודעת, 06/09/08 17:35

      • דן מרידור אדם הגון וראוי להנהגת קדימה: (ל''ת)

        נתן, ש. מעלות.., 06/09/08 23:03

        • אין בעיה, רק שהאיש אפילו לא בקרבת המגרש, הוא באופסייד

          נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 07/09/08 08:20

          הוא צריך קודם לעלות שוב למגרש, אתה לא חושב?

  • 90.

    מתאים ללבני ''נקיית הכפיים''רק בעיני השמאל שחפץ בייקרה משיקול אידיאולוגי (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 06/09/08 10:02

  • 89.

    למתלהמים ולמכפישים,מטה ציפי ליבני כלל לא נמצא במשרדי הקרן.

    נתן.ש מעלות., 06/09/08 07:56

    מוכרת ההשמצה שיש לו אחות העוסקת במקצוע העתיק,ולבסוף מתברר אין לו כלל אחות.צר לי כי מקור ההשמצה בא ממתמודד מול ציפי ליבני מקדימה,שחורי פעיל במטה לאחר שעות עבודתו.לא יעזור למתלהמים המנסים כל דרך ללכלך על מתמודדת ראויה ובעלת הסכויים הטובים ביותר הן בפריימריז והן לראשות הממשלה.ולידידי לחזון ולדרך,אל תאמינו להכפשות.אך שלא ירדימו אותנו,לעולם לא עוד הפעם ביבי.

    • למתחזה שדרכו עקלתון, דרכי ישרה ואני אומר: רק דן מרידור (ל''ת)

      נתן,ש,מעלות.., 06/09/08 23:07

    • למתחזה

      נתן, שקרן, מעלות תרשיחא, 06/09/08 23:34

      אי לכך העיקר רק ביבי,ביבי הכי טוב לשכבות החלשות ולמדינה.העם מאס בקדימה.לעולם לא עוד פעם, הפעם ביבי,לא נשרוד את קדימה פעם נוספת

      • למתחזה, זה הכיף שלך להתחזות לנתן ש.? תצטט נכון: לבני רק לבני (ל''ת)

        נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 07/09/08 08:50

        • אני בוחר הפעם ביבי,ביבי הכי טוב (ל''ת)

          נתן, שקרן, מעלות תרשיחא, 07/09/08 09:13

          • שיהיה לך לבריאות, אבל למה להתחזות אלי תוך כדי הכפשה ? (ל''ת)

            נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 07/09/08 09:49

  • 88.

    נכבדתי לבני, מהרי והעתיקי את המטה שלך אפילו לדירתך רק לא שם

    מתנה ש. חצור הגלילית, 05/09/08 19:21

    חבל על כל רגע מיותר. יש בכך טעם לפגם ויש למהר ולתקן ממש כמו שהיית עושה לו התפוצץ בביתך צינור מים חלילה או כל קלקול אחר.

    • המטה של ציפי לבני נמצא בת''א קראי תגובה 87 . (ל''ת)

      עידן, 05/09/08 21:40

  • 87.

    משרדי מטה ציפי לבני נמצאים בכלל בת''א . מופז בלחץ אטומי .

    ****** הכל שקרים תוצרת מטה מופז ************, 05/09/08 18:30

    אני מתנדב במטה הבחירות של ציפי לבני .
    משפחתי מצד אבי נספתה בשואה .אני לא מתפלא שמי שבחר לסיים את הקמפיין שלו בביקור במחנות השמדה בפולין החליט אולי להעליל עלילת שוא על כך שמטה ציפי לבני הוא בקרן לניצולי שואה . משה שחורי הוא אכן משם אולם הוא מגיע בשעות אחה''צ אלינו למטה , כמוני וכמו רבים אחרים שמתנדבים כדי להעיף את המושחתים מהשלטון. אני מבין את כל המתלהמים כאן כי לו הדברים היו נכונים זה באמת מקומם אולם לא רק שאין בהם ממש זו עלילה כנראה מבית יוצר של מי שרוצה להנהיג את העם ומוכיח כי הוא חסר גבולות . חרפה .

  • 86.

    ושחורי (כמו תמיד) לא מבין מה לא בסדר... (ל''ת)

    אחת שמכירה אותו, 05/09/08 18:14

  • 85.

    מי שנןגע בפוליטיקה,תמיד מתלכלך.עובדה,גם ציפי!!

    זראטוסטרא, 05/09/08 17:40

    ציפי,הטהורה,הזכה,הצחה בשלג,שאף שמץ של
    שחיתות לןא נגע בה? גם היא? האומנם?

  • 84.

    ליבני ידעה את ה טוב טוב והפעם נפלה סופית (ל''ת)

    גד, 05/09/08 17:17

    • גד, מסקנותיך מרות ונמהרות. יש כאן טעם לפגם ויש לאפשר תיקון

      מתנה ש. חצור הגלילית, 05/09/08 19:10

      ב''עליהום'' ושריפת מועמדים טובים, לא נשיג דבר. זה אפשרי אולי באמריקה, בשביל מדינה קטנה כמו ישראל זה לוקסוס שאנחנו לא יכולים להרשות אותו לעצמנו. יש פה שאלה ערכית - התשובה לכל מי שעיניו בראשו ברורה - וגם במטה לבני יכירו בכך ויתקנו. ויפה שעה אחת קודם בלי תירוצים ובלי הצדקות (חוקי,ברשות וכו'). בשאלות ערכיות - המצפון הוא שמכריע.

  • 83.

    בושה וחרפה

    אלון, 05/09/08 17:15

    והיא כרגיל ''לא יודעת '' !!!!

  • 82.

    מטה בחירות בתוך הקרן ? לא הגזימו ? הזוייייי (ל''ת)

    ליאורה, 05/09/08 17:12

  • 81.

    כל נציגי קדימה משתמשים בכספי עמותות ושל השואה איפה הבושה ???? (ל''ת)

    נמאס מהם!, 05/09/08 16:58

  • 80.

    מה יהיה שחורי? כמה פדיחות אתה עושה לי (ל''ת)

    דליה ורינה, 05/09/08 16:27

  • 79.

    את יכולה לנהל מה שאת רוצה חוץ מהמדינה - אף אחד לא יפקיד אותה

    בידך, 05/09/08 16:22

    בדוק תשאלי את ביבי הוא ראש הממשלה הבא.

    • ל-79, מאיפה הציפייה הזו שנבחר ציבור יהיה מושלם ? הוא לא אבא או אמא

      מתנה ש. חצור הגלילית, 05/09/08 19:07

      של אף אחד. פה נעשתה טעות אין ספק. אין זה אומר שהלך על המועמד. צריך לאפשר להכיר בטעות ולתקן. ב''עליהום'' רק נשרוף את האנשים הטובים המעטים שיש לנו. כאן זה לא אמריקה.

  • 78.

    שחורי? למה אתה לא מפתיע אותי?... (ל''ת)

    בוכריסון, 05/09/08 16:19

  • 77.

    ביג דיל, כולה כספים של ניצולי שואה... (ל''ת)

    אברהם הירשזון, קדימה, 05/09/08 16:11

  • 76.

    אתם מבינים??כולם מקבלים כסף חוץ מהניצולים מהשואה! גועל נפש תאבי בצע!!! (ל''ת)

    שרון קרן, 05/09/08 16:07

  • 75.

    קראו את הספר אין גבול וקבלו את התשובה

    יוסי יוסי, 05/09/08 16:05

    לצערי הגדול אני רואה השחיתות בכל השטחים אני מאשים את דור הסטודנתים המושחת שאינו טורח לעקור התופעות האלה בארץ

  • 74.

    לניצולי השואה אין מה לאכול והוא נוסע ברכב מנהלים על חשבונם

    מיקי, 05/09/08 16:03

    בושה וחרפה, גם לליבני המושחתת

  • 73.

    ציפי לבני - לא אמינה ! (ל''ת)

    כבר לא תומך בלבני, 05/09/08 15:32

    • ל-73, אנשים טועים וגם נבחרי ציבור הם בני אדם. לבני תתקן

      נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 05/09/08 19:05

      היא תידרש לענין תבין שכך אין לפעול ותתקן.
      עדיין היא מועמדת מצויינת להנהגה.

  • 72.

    אין בעיה, אם פיצי תהיה ראש ממשלה זה אסון מתאים לקרן

    י.צ., 05/09/08 15:31

    פיצי מי את ? לאן את רצה ,אינך מתאימה לתפקיד כל כך רציני . הרי בשום תפקיד מניסטרילי לא הצגת שום הצלחות. במשרד החוץ רק מקשקשים ןתו לא . רואים את ההחלטה ה''ענקית '' 1701 שבה כל כך התפארת . לא שווה את הנייר.

  • 71.

    קרן ניצולים??-כמעט שלא נשארו ניצולים בגלל הפולטיקאים המושחתים (ל''ת)

    ציפורה האתרוג, 05/09/08 15:26

  • 70.

    שטויות

    מיכל, 05/09/08 15:25

    כשמקבלים רכב מהעבודה אז משלמים למס הכנסה- שווי שימוש אישי באוטו ואותו דבר לגבי הטלפון הסלולרי שמקבלים מהעבודה. משמע כשאתה מקבל אוטו וטלפון מהעבודה, אז השימוש האישי הוא חלק מהשכר שלך. ככה זה עובד עם העובדים שמקבלים רכב וטלפון מההעבודה.

    מחפשים חזק את לבני, הא? ותראו מה מצאתם.. בדיחה..
    תענוג..

  • 69.

    דמגוגים! ליבני לא קשורה לכסף! היא רק משתמשת בו!

    מכון ויזנטל, 05/09/08 15:21

    ידיה נותרו צחות ונקיות, מצפונה זך וצלול,
    מסריה ברורים, ודעותיה מוצקות וידועות לכל
    ילד ומתפקד בישראל.
    הסירו ידיכם מגברת התום ונסיכת היושר והחזירו אותה עם איזה צ'ק נחמד חתום בידי ניצול-שואה ערירי, חסר-הכרה ואסיר-תודה.

  • 68.

    אבל אמרו לנו שציפורה נקיה וצחה כשלג!

    נתי, ירושלים, 05/09/08 15:16

    זה אמנם לא נשמע חמור כמו פרשיות השחיתות של חבריה האחרים מ'קדימה' {השוחד של אולמרט (לכאורה), המעילה של הירשזון(לכאורה), ההטרדה המינית של רמון (לא לכאורה)}, אך בתור פוליטיקאית בינונית חסרת כל הישג, שהרקורד היחיד שלה הוא שהיא לא מושחתת - הסיפור הזה נשמע בעייתי מאד...


    (אגב, גם אני לא מושחת, אך אני לא חושב שזה הופך אותי להיות מתאים להיות ראש ממשלה. אני מאמין שעוד 90% מאזרחי המדינה עונים להגדרה הזו...).

    • צודק! לבני מאבדת את הקלף היחיד שלה. (ל''ת)

      ישראלי, 05/09/08 16:58

  • 67.

    תקשורת עויינת !!!!!!!

    יובל, 05/09/08 15:14

    חבל שהתקשורת לוקחת את זה למקומות לא
    מדוייקים ולא נכונים בעובדות
    אני תומך בציפי וימשיך לתמוך... התקשורת לא משפיע עליי

  • 66.

    אם הדבר הוא ברשות וחוקי אז אין איתו בעיה

    גל, 05/09/08 15:11

    אם זה ניצול כספים ומשאבים למטרות אחרות מהם נועדו יש כאן קצת יותר בעיות.

    • ל-66, זה שפעולה מסויימת היא חוקית אין פירושה שגם ערכית היא בסדר

      נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 05/09/08 19:03

      יש פה בעייה ללא ספק, ובטוחני כי גב' לבני תידרש עד מהרה לנושא , תכיר כי היתה טעות ותפעל לתקן בהקדם. אף שקל לא צריך להתקבל למטה לבני על חשבון עזרה לניצולי שואה. כל יתר הטענות - חוקי, ברשות וכו' - לא לענין.

  • 65.

    נעמי בלומנטל צדיקה גמורה מול לבני ומושחתי קדימה (ל''ת)

    א. ציוני, 05/09/08 14:47

    • אכן כן!! היא לפחות השתמשה בכספה הפרטי!!  (ל''ת)

      עמי שראל, 05/09/08 17:01

    • כל מילה נכונה (ל''ת)

      אלון, 05/09/08 17:17

    • אתה טועה ומטעה. אין איש ציבור שלא טעה בחייו. פה זו טעות.

      נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 05/09/08 19:00

      אז אפשר להידרש לענין ולתקן כפי שאני בטוח שלבני והמטה שלה יעשו. למה מיד לצעוק שחיתות שחיתות ? מה הקטע חוץ מ''עליהום'' נטו?

  • 64.

    אין גבול לבושה

    דוידוביץ, 05/09/08 14:42

    רק החודש נמסר לי שקבלות על ציוד רפואי שהגשתי לפני חמישה חודשים ואשר בזמנים רגילים מכובדים אחרי שלושה חודשים,לא יכובדו מכיון שלקרן נגמר התקציב לרווחה.מודעות מאירות עינים על כך אף התפרסמו בעיתוני סוף השבוע שעבר.לשאלתי מתי ישולם הכסף,נמסר שכנראה בחודש פברואר בשנה הבאה.

  • 63.

    אינטרסנטית שלא תרמה כלום בחייה (ל''ת)

    הפוליטים -זו ליבני, 05/09/08 14:39

    • ועדיין, בשחיתות,בצביעות ובתחמנות היא לא מתקרבת לקרסוליים של מופז!!! (ל''ת)

      עמי שראל, 05/09/08 17:03

  • 62.

    אני ממש לא מבין : מה פה לא בסדר ? (ל''ת)

    השר אברהם הירשזון , אבו כביר, 05/09/08 14:31

  • 61.

    אילו היה מדובר במר נתניהו אז עמית סגל היה עושה מזה חגיגה בערוץ 2 (ל''ת)

    חיים, 05/09/08 13:30

    • נהנתניהו לא מתלכלך בדברים כה קטנים,אצלו הניצול הרע הוא בגדול (ל''ת)

      בשבילו , בשביל אישתו ובשביל הבן גם!, 05/09/08 17:08

      • מה הקשר ? פה מדובר על משהו ממוקד, למה מיד להכפיש אחרים? (ל''ת)

        מתנה ש. חצור הגלילית, 05/09/08 18:57

  • 60.

    הבעיה ששחורי לא מבין את חומרת מעשיו

    אריאל, 05/09/08 13:28

    קצינים זוטרים ובכירים יוצאים לסיורי ג'יפים בשבתות ברכבים הצבאיים שהם מקבלים. על ההגיון של שחורי זה בסדר גמור, שכן אין הגבלה על השימוש ברכב הצבאי.
    ההגיון של שחורי - זה מה שהביא את הצבא לכישלון שבא לידי ביטוי במלחמת לבנון. ה''אני'' חשוב ולא הארגון. זו הדוגמה לאנשי הקבע - איך לנצל את צה''ל עד הסוף גם על חשבון המוכנות למלחמה. שחורי תתבייש!

    • יפה כתבת אריאל! מילים כדורבנות! (ל''ת)

      תקראו, אנשים!, 05/09/08 17:10

    • ל-60, כרגע הוא לא, אבל תוך יום יומיים הוא יבין. מסכימה עמך. (ל''ת)

      מתנה ש. חצור הגלילית, 05/09/08 18:55

  • 59.

    מאז שלבני המושחתת גנבה את מעטפות המצביעים בליכוד אין לצפות ממנה לדבר! (ל''ת)

    לבני מושחתת מהותית, 05/09/08 13:26

  • 58.

    חבל,כרגע הלכו לך שני קולות בפריימריס ו4 בבחירות (ל''ת)

    אלכס, 05/09/08 13:22

  • 57.

    הסכם השילומים: מהמזוודה של הירשזון לקיטבג של ציפי

    יום השואה והתשואה, 05/09/08 13:20

    השואה כבר מאחרינו, מצעד החיים ממשיך קדימה וקדימה.

  • 56.

    BUSHA,BUSHA,BUSHA (ל''ת)

    michael, 05/09/08 13:16

  • 55.

    מה לא עושים כדי לפגוע בציפי ליבני ואחד המתנדבים התמימים שלה (ל''ת)

    שטויות, 05/09/08 13:07

  • 54.

    הופס..... (ל''ת)

    הכל חוקי, 05/09/08 12:56

  • 53.

    חבל שלא בודקים אין מטה ליבני בקרן הניצולים (ל''ת)

    סערה בכוס מים, 05/09/08 12:51

  • 52.

    כרגיל כולם מתלהמים, כל מי שיש לו רכב ונייד מהעבודה

    ע.ר, 05/09/08 12:35

    יודע שהוא עושה בו מה שהוא רוצה. מה זה משנה אם הוא נוסע ללבני או יורד לאילת או נותן לילדים שלו ''לקרוע'' את המכונית - כולם עושים זאת ואל תהיו יפי נפש או תומכי ביבי מתלהמים.

    • צודק בכל מילה. (ל''ת)

      חגי, 05/09/08 17:14

  • 51.

    אני לא מופתע,! ולא מבין איך מישהו מופתע,,,

    דייי, נמאס!!! דיייי!!!!, 05/09/08 12:33

    אני לצערי הבנתי מזמן שאין הבדלים גדולים בין המפלגות, ובעיקר לגבי טוהר מידות, העדר שחיתות, ציפי ליבני היא מושחת כמו כולם, אולי קיימים הבדלים בסגנון, היא אולי,! לא תיקח דבר לכיסה הפרטי, כאמור אולי, אבל בדברים המהותיים ליבני היא צינית, וצבועה לא פחות ואולי יותר מאחרים, לווא דווקא בקדימה, שנולדה בחטא, מתנהלת בחטא, ותמות בצורה מהירה ומשונה, אבל גם בהשוואה לליכוד והעבודה, לצערי אין הבדלים , ביבי הנהנתן , אינו טוב או רע יותר מברק הנהתן והצבוע,
    וזהוי בעצם תמצית הטראגדיה של העם היהודי כאן, אנו עומדים בפני מבחני גורל , מבחני הישרדות, ואין לנו על מי להסתמך, אין במי לבטוח, לא רק מבחינת היושר, לא פחות מכם מבחינת היכולות , שהן עלובות ביותר, במיוחד כאשר בוחנים את ליבני, שהיא אשה אפורה ,במקרה הטוב, ואילולא חברה לשרון המושחת ברגע הנכון מבחינתה, לא הייתךה נבחרת בכלל לכנסת, שאליה הגיעה בטרמפ בתוך הליכוד הרקוב,!!

  • 50.

    אוי לאותה בושה ולעזות המצח

    דושקה, 05/09/08 12:29

    עצוב לשמוע ששוב עושים שימוש קלוקל בכסף שאמור להגיע לניצולים.

    משכורת שמנה ותנאים נאים בעוד שרבים מהניצולים הקששים קשי-יום ואין מושיע כי-אם מנצל...

  • 49.

    ראוי שתהיה הפרדה מלאה בין פעילותו במטה לבני לבין פעילותו בקרן

    נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 05/09/08 12:28

    ואם אין הפרדה כזו, צריכה להתבצע הפרדה כזו עוד היום. לתשומת לב הגב' לבני ועוזריה החפצים טובתה. לא מאוחר גם להחזיר הוצאות בכסף שכבר דווחו על חשבון הקרן . אסור שייגרע ולו שקל אחד מקופת הקרן למען מטרה שונה מזו שלה יועדה קרי: עזרה לניצולי שואה.

    • נתן - רק ''ראוי שתהיה הפרדה ... '' ?

      ברוך שטיין - שדה יעקב, 05/09/08 15:26

      ומי שמלכתחילה לא עשה את ההפרדה הינו ראוי בעיניך ?

      העיקר, ''רק לא ביבי'' ?

      • ברוך, ברור שלא קראת תוכן תגובתי. וחוץ מזה לשגות זה אנושי

        נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 05/09/08 18:51

        בטוחני כי הגב' לבני תודה בשגיאה ותעשה כל שנחוץ כדי לתקן אותה.

  • 48.

    נבלה,נבזות, חוצפה,עושק ישיר ופלילי של שורדי השואה

    דליה, 05/09/08 12:21

    לא לראש ממשלה שכזאת ייחלתי.אמנם ''קדימה מעולם לא הצטיירה בעיני כמפלגה לגיטימית, אבל בגזל ניצולי השואה היא עברה את כל הגבולות.
    בושה וחרפה, איך אתה מעיז, שחורי להשתמש בכספי השרידים שבכל העתונים מפרסמים שהכסף נכגמר לניצולי השואה. לא הבנתי למה נגמר, עכשיו אני מבינה שעשית שבת לעצמך עם גברתך צפה לבני. תן לה מכספך, מנכסיך וגם לה יש הרבה כספים ונכסים, שתרוץ אתו. מי ששכל בראשו לא יבחר באחת כמוה שמשתמשת בכספי הניצולים, כמו מפאי בשעתה.
    בושו לכם והכלמו, צריך לזעוק על כך בשערי העיר, בככרות העיר ותחת כל עץ רענן, נבלות!

  • 47.

    לא ראויה

    תומך לבני עד הבוקר, 05/09/08 11:53

    שחורי כעסקן שואה שהפך את השואה למקור פרנסה, צריך להיזהר ולחסוך בכספי הקרן, וגם אם קיבל מכונית וטלפון נייד חובה עליו לחסוך בשימוש בהם.שהרי כל שיחת טלפון נוספת שהוא מבצע היא על חשבון הניצולים. כל שיחת טלפון שהיא לטובת קמפיין פוליטי היא שליחת יד לכיסי הניצולים ומעשה מחפיר שאין למחול עליו.
    השימוש בכספי הניצולים לטובת קמפיין הבחירות של לבני ותגובתה פוסלות אותה מכל וכל לכל תפקיד ציבורי בישראל.

  • 46.

    ציפי נקיון לבני. נכון. מאמינים לך. (ל''ת)

    פלקט חלול ומושחת, 05/09/08 11:45

  • 45.

    תיקראו מה זליכה אומר על קדימה

    יוסי, 05/09/08 11:44

    רבותי מספיק
    שבענו שטויות והתנהלות לא ראויה,צריך בחירות ולא לתת למצב הזה לישלוט בחיינו

  • 44.

    צריך בחירות כלליות מיד (ל''ת)

    יוגב, 05/09/08 11:42

  • 43.

    ללבני מותר הכל - כי זו לבני - האתרוגית החדשה... (ל''ת)

    יעל, 05/09/08 11:33

  • 42.

    הצבועה שחלק מהמסיכה שלה מתקלפת והיא בשיא כיעורה ציפי הביתה (ל''ת)

    גד, 05/09/08 11:24

  • 41.

    הצבועה שחלק מהמסיכה שלה מתקלפת והיא בשיא כיעורה ציפי הביתה (ל''ת)

    גד, 05/09/08 11:24

  • 40.

    מזוז אולי תבדוק לפני שיהיה מאוחר ותגיד לא ידעתי? (ל''ת)

    מבקר המדינה, 05/09/08 11:05

  • 39.

    גועל נפש

    משה חכים, 05/09/08 10:59

    הרי רק לפני כמה שבועות ציפורה הסבירה לאולמרט שזה לא מספיק שזה ''חוקי'' צריך גם חוט שידרה מוסרי.

  • 38.

    אחריות לאומית

    ראובן, 05/09/08 10:59

    אני פונה לכל מתפקדי קדימה בקריאה נרגשת.
    אנו חפצי חיים בארצינו.אנא ואנא רק לא ציפי לבני היא לא מסוגלת.לא מושחתת לא מספיק.
    היא לא הצליחה להספיק לגנוב כי היא חדשה בפוליטיקה ולא עשתה כלום.החולשה שלה תאפשר לכל הסביבה שלה לגנוב ועוד נתגעגע לאולמרט.
    קחו אחריות ותראו לה את הדלת

  • 37.

    מושחתים מושחתים מושחתים ונאלחים (ל''ת)

    מושחתים ונאלחים לגיהנום, 05/09/08 10:57

  • 36.

    אני זוכר את שחורי בתור קמנ''ר

    קצין מודיעין לשעבר, 05/09/08 10:49

    לא חכם גדול, אבל גם לא פאשיסט קטן

  • 35.

    אני מתפקד קדימה ואני מודיע שאני עוזב תמפלגה

    משה נצח, 05/09/08 10:30

    אנשי קדימה יכולים ליבדוק בספרי המתפקדים שלהם וליראות שמה שאני אומר זה אמיתי
    היום הגעתי לשיא ואני לא יכול יותר התגובה של ציפי לבני ממש הרגה אותי סבא שלי ניצול שואה והוא איבד 3 אחים בשואה והקרן שאמורה לעזור לו מבזבזת כסף על מנת לעזור לציפי לבני והגברת הזאת שהאמנתי לה כל כך נותנת לזה גיבוי אז אני מודיע כאן שאני עוזב את קדימה ולא יצביע בפריימריס

    ציפי לבני ממך לא ציפיתי לדבר כזה אבל כניראה שאת כמו כולם ואפילו גרועה יותר כי את מנצלת כספים של אנשים שעברו את התופת

    • שטויות, גם לי יש רכב מהעבודה ואני עושה בו מה שאני רוצה (ל''ת)

      רוני, 05/09/08 12:32

      • לרוני

        ברוך שטיין - שדה יעקב, 05/09/08 14:02

        אם אתה מקבל רכב של מעבידך לשימושך הפרטי בשעות שמעבר לעבודה - זוהי הטבה שהמעביד רשאי להעניק לך.
        אין זה אומר כי אתה רשאי לבצע באותו רכב עבודות עבור מישהו אחר - זוהי גניבה במלוא מובן המילה

        • ברוך , אני מסכימה עמך. (ל''ת)

          אורנה, ירושלים, 06/09/08 10:00

    • עשית דעידת אדמה 9.1 בסולם אבי דיכטר (ל''ת)

      קדימה, 05/09/08 12:58

    • גזלן חצוב ל (ל''ת)

      אני.שר'ד.נדהמתי.על הגזילה והתשובה השחצנית, 05/09/08 13:05

  • 34.

    שחיתות ובעיות אצל הארגונים לרווחת השואה

    אזרח שנמאס לו מכל מה שקורה במדינה האומללה שלנו, 05/09/08 10:27

    כשיש כסף שררה וכיבודים תמיד יש בעיות ועל חשבון רווחת ניצוי השואה

  • 33.

    הנה עוד שחיתות!! ניצולי השואה זקוקים לכסף בגללם מצבם אבל יש מי שמנצל

    ג'ינג'י = ת''א, 05/09/08 10:26

    את זה לצורכי הפוליטקאים המושחתים!! קדימה והעבודה מושחתים שגרמו נזקים למדינה ומסוכנים לעם ולמדינת ישראל!!! אסור לבחור בהם בשום פנים ואופן!!

  • 32.

    בושה וחרפה

    שי, 05/09/08 10:21

    אין מה להוסיף

  • 31.

    השנה כולנו לירוקים

    אורן, 05/09/08 10:10

    כל המפלגות המסורתיות הן ערימת זבל

    • שתתפקד כמו עוד מפלגת מדף של מפלגה שאתה לא רוצה להצביע לה. (ל''ת)

      לא להצביע בכלל., 05/09/08 12:58

  • 30.

    מטה ציפי לבני

    אבי, 05/09/08 10:06

    מדינה של מושחתים האיש חושב שהוא בסדר אבל לניצולי השואה אלה שבאמת צריכים כמה שקלים לקנות אוכל אין שקל אחד לא להאמין לאף אחד כולם מושחתים

  • 29.

    לבני ושחורי, זוג לתפארת. הצרה היא שהצבע של שניכם הוא צבע קקי. (ל''ת)

    יורק, 05/09/08 09:52

  • 28.

    לבני ושחורי, זוג לתפארת. הצרה היא שהצבע של שניכם הוא צבע קקי. (ל''ת)

    יורק, 05/09/08 09:52

  • 27.

    מושחתים (ל''ת)

    אני, 05/09/08 09:51

    • ניצול ציני של ניצולי השואה (ל''ת)

      אין גבול, 05/09/08 12:16

  • 26.

    ומי אמר

    נח, 05/09/08 09:29

    שהמממן של שחתויות למינהן חייב להיות יהודי גלותי?
    כבר הרומאים הכירו וידעו ''שכסף איננו מסריח''ובהחלט אפשר לקחת כספים מכל הבא ליד ולהשתמש בו,לכל המטרות.ושנית ידוע שיש לנו הרבה''איינשטינים''שמסוגלים לקבל כמה משכורות והטבות מבלי לעבוד. אז ''קדימה ''להריסת המדינה.והמשפט:''האחרון שיעזוב את המדינה שיסגור את החשמאל''!גם כן לא חדש.אבל לצער רציני מאוד הפעם.

  • 25.

    כל מי שקשור בצורה זו או אחרת לאריק שרון הוא נוכל, שקרן, מושחת

    דייב, 05/09/08 09:23

    העובדות הם, שכל קדימה מושחטים אחד אחד.

  • 24.

    מקבל שכר מהקרן ומנצל אותה לקידומו האישי יש לפטרו לאלתר (ל''ת)

    ניצולה/חוה, 05/09/08 09:22

    • פטורין לאלתר!

      דליה, 05/09/08 12:32

      זוכרים דבי 0שכחתי את שם המשפחה)המנכל לשעבר בקרן לרווחת ניצולי השואה שהרוויח
      500000שח לשנה עם כל מיני הטבות נלוות? כל זאת שניצולת שואה ערירית גססה בודדה בחדרה הדל,שרקחתולים שימשו לה לחברה וחיה על כ-1500שח. כשגססה דלת חדרה הי פתוח וגנב נבל גנב מארנק את 80שח האחרונים.זו ממש תמונה מהגיטו.
      עכשיו בא לו איזה שחורי שבע, מדושן וחצוף ומשתמש בכספי הניצולים להריץ את הציפה הזאת! אני אומרת לכם שאני אלך להפגין נגד המנוולים האלה.
      יתר על כן צריך לפטר לאלתר את זאב פקטור וחבר מרעיו שחולבים מהמדינה 230000000 שח, צורחים שזה עבור ניצולי השואה ומשתמשים בכסף זה לצרכים אינטרסנטיים שלהם.
      אגב , שחורי, מתי תריץ את זאב פקטור לשלטון, ואלי גם את חברו נוח פלוג?

  • 23.

    הכל חוקי לך על זה שחורי ח''כ מתעשרים בקלות כדאי לך (ל''ת)

    שואה לא שואה מה זה משנה,,,, 05/09/08 09:20

  • 22.

    נכנס ותבין את הביטוי ''כשר ומסריח'' בוא אני אסביר לך מה הבעיה

    חישוב תאורטי? אולי אמיתי?, 05/09/08 09:12

    כל ק''מ שאתה נוסע כל ליטר דלק כל שיחת טלפון וכל פיסת נייר במשרדך מכסף שמיועד לניצולי שואה שמתפוררים בביתם יום יום בעוד אתה יושב בכורסאות פאר !!!!!
    אז כל עוד אתה משתמש לעבודה או לצורך משפחתך סביר וראוי ---אבל לבזבז שקל מכספי ניצולי השואה להתקשר לתאם לליבני ( או לכל מועמד אחר ) פגישה או פעילות מפלגתית אתה לוקח כסף שיכול היה להישאר בקופה לקנות עוד כיכר לחם לניצולי השואה .
    בוא נחשוב 300 שקל בחודש שיחות טלפון שלא לצורך
    500 שקל נסיעות שלא לצורך ,400 שקל זמן מזכירות שלא לטיפול בניצולים .
    1200 שקל '' הוצאה'' כשרה אבל מסריחה
    1200 שקל = 200 כיכרות לחם
    נו מה אתה אומר יש בעיה או לא ? או שלא איכפת לך?

  • 21.

    אני דורש מציפי לבני להתנער מהאיש - אם לא - אז את כמו כולם...

    בשם הוריי ניצולי שואה, 05/09/08 09:04

    אם לא תתנערי חד משמעית מהאיש - את ממש לא נקייה בעיניי...ממש ממש לא!!!

    מחכה לשמוע את קולך.

    • עזוב , קדימה הולכת ממש אחורה (ל''ת)

      י...ת, 05/09/08 15:33

  • 20.

    אטימות חוסר הרגישות החוצפה של שחורי ולבני לניהול כספי הניצולים מזעזע (ל''ת)

    הקופה הפרטית שלשחורי?, 05/09/08 08:58

  • 19.

    הנה זה מתחיל

    היכונו, 05/09/08 08:56

    מה חשבתם? הרי אמרו לכם שמדובר במפלגה שכולה מושחתים-המעמידים-פני-מלאכים. איזו עזות מצח יש לאנשים.

  • 18.

    הנה ציפי נקיית הכפיים! במחנה הפליטים קדימה כולם מושחתים! (ל''ת)

    משה, 05/09/08 08:54

  • 17.

    למה שגב' ליבני לא תשתמש בכסף הפרטי שלה לפרימריס קל לחגוג ע''ח הניצול (ל''ת)

    פריימריס הוצאה פרטית???, 05/09/08 08:53

  • 16.

    איש שמקבל מצהל פנסיה גבוה צריך לעשות זאת בהתנדבות למען אגשים אלה (ל''ת)

    ג.מרכז, 05/09/08 08:51

  • 15.

    השחורי הזה שמקבל פנסיה מצהל ומקבל משכורת ורכב חדש מהקרן למען ניצולי

    ג.מרכז, 05/09/08 08:48

    השואה.האם התחרפנו במקום שהאיש שמקבל פנסיה גבוה מהצבא יתנדב לנהל את הקרן הוא מקבל עוד משכורת ורכב על חשבון האומללים האלה.

  • 14.

    טוב שהקרן לרווחה לניצולי שואה

    יעקב - ניצול שואה, 05/09/08 08:45

    דואגת למנהלים שלה ולשינוי התמונה הפוליטית במדינה.
    אנחנו ניצולי השואה הבנו היטב שכמו שדאגנו לשרוד ללא עזרה מהתופת, כך עד יום מותנו ניאלץ להסתדר בכוחות עצמנו ללא ציפיה שהמדינה גוזלת כספי הפיצויים ששולמו בגלל סבלנו ואובדן משפחותינו צכיר בכך שבכספים אלה נעשה שימוש אסור על פי ערכי מוסר אוניברסליים.
    למזלה של המדינה זמנו תם ועוד שנים מועטות לא יהיו יותר תובעים לתשלום והכספים ישמשו את חביבי השלטון לצרכיהם.
    רק דבר אחד אני עוד מבקש להסיר בעתיד את סמל מדינת ישראל מעל כל טקס רשמי הקשור להזכרת הנרצחים במאורעות השואה.

  • 13.

    מושחתים עד הסוף,כן כן הכל חוקי כן.

    מאיר,כרמיאל, 05/09/08 08:42

    לא יודעים איך לתעתע מספיק,או שחושבים שהעם הזה מטומטם באמת (אף שאולי זה נכון).

    אסור לו לנהל מתוך קרן ניצולי השואה שום מטה של לבני או של אחר,זהו גוף נפרד ובלתי תלוי פוליטית.

  • 12.

    תתבייש לך

    אבי, 05/09/08 08:40

    בטח שאתה לא רואה בעיה כל החיים שלך ע''ח אחרים ועכשיו ע''ח ניצולי השואה שבאמת זקוקים לכסף שאתה מבזנז בלי חשבון ואם ליבני חושבמ שזה בסדר גם היא צריכה להסתכל בראי

    • הרי בצ.ה.ל חגג ע''ח המדינה לא יחגוג ע''ח הניצולים יתבייש מי שמינה אותו (ל''ת)

      ל-12 להתבייש למה???, 05/09/08 09:28

  • 11.

    נקיון כפיים

    משה דוידי, 05/09/08 08:37

    הפעילות של שחורי למען לבני אז הכל כשר..
    סתם כסת''ח.....

  • 10.

    ללבני מותר הכול - היא האתרוג העכשווי! (ל''ת)

    קמיר, 05/09/08 08:35

  • 9.

    mrs. clean (ל''ת)

    mr, 05/09/08 08:34

  • 8.

    ניסיון להפיל את לבני (ל''ת)

    big, 05/09/08 08:33

  • 7.

    אנרכיה

    מלכה, 05/09/08 08:31

    ציפי לצערי גם את נוכלת, לקחת מנצולי שואה. כסף בלי הגבלה רשעות לשמה, אל תצביאו כי מי שלא מצביע משפיע. אתם ערפדים בכל מובן המילה.

    • ציפי לבני מושחתת עד היסוד היא מנצלת כספי ניצולים כדי להתקדם

      משה, 05/09/08 10:32

      אבל זה לא מפתיע אותי ציפי הרי חברה באותה מפלגה ביחד עם הירשנזון שגנב ממצעד החיים
      כניראה שהוא לימד אותה מה לעשות

  • 6.

    תתחילו לחפש ובקרוב יפתח תיק חדש במשטרה ללבני ושו''ת (ל''ת)

    רחלי, 05/09/08 08:29

  • 5.

    מה החוצפה הו תנו את כל הכסף שאתם מוצאים על ציפילה שלא מגיע לה למסכנים (ל''ת)

    אזרחית, 05/09/08 08:24

  • 4.

    איזה בושה ! (ל''ת)

    רמי, 05/09/08 08:22

  • 3.

    ליבני , אין לך בושה. אינך טובה מאולמרט.

    יחיאל כ''ץ, 05/09/08 08:21

    אפילו שקל לא ראו ניצולי השואה ,אבל יש ''קרן לרווחת ניצולי השואה''. יש כסף ללישכה, מזכירות , רכב נהג, יו''ר בשכר.
    אין לפוליטקאים גבול -בושה. גב' ליבני ,זו המתהדרת ''בנקיון כפיה'' גב' קלין . את אינך טובה משאר הפוליטקאים.
    הלו תסתכלי לניצולים בעיניים -את משתמשת בכספים לא לך למטרות אישיות. אינך טובה מאולמרט.
    ''קדימה'' - אוסף של טופורטוניסטים - הבייתה!!!!!!!!!!!!

    • נכון ונכון. מיסיס קלין רק בתשקורת. אתרוגה. (ל''ת)

      מצדיק., 05/09/08 09:47

  • 2.

    מטה ליבני בקרן. אני לא מתומכי קדימה ראה להלן

    אלי, 05/09/08 08:17

    זה רק צרוף מיקרים ששחורי הוא מנהל הקרן ופעיל בקדימה. לא רואה בזה כל פסול לשימוש ברכב לצרכיו הפרטיים כמו שאין כל פסול בשימוש ברכב וטלפון של כל עובד ציבור אחר.זו רק צרות עין.

    • ''צרות עין''? הכסף מיועד לניצולי שואה, נקודה. לא למטה בחירות של ''קדימה'' (ל''ת)

      אבי, 05/09/08 10:24

  • 1.

    הנה זה מתחיל!

    miki, 05/09/08 08:06

    בושה וחרפה.להעיף את שחורי מניהול הקרן.אין בושה לאנשים. איפה ציפי?

    • זו הרמה של תת-אלוף בצבא !! בושה וחרפה !! (ל''ת)

      יוסי, 05/09/08 09:53