• 107.

    למה

    , 18/02/16 15:03

    עם אין להם כסףףףףף ועם היא יודעת שהמצב שלה הוא ככה למה היא הביאה אותו יאא אני לא מבינה את האנשיםםםםםםם מה זה להביא ילד זה העיקר לאאאא ממש לאאא להביא ילד זה לדאוג לצרכיו שלווו ועם אין כסף והמצב הנפשי לא טוב לא להביא ילדדדדד מה זהההה למה להביא ילד לעולם כזה עכזררר!!!

    IP: 46.120.71.7דווח על תגובה זו

  • 106.

    בושה

    מאיה, 15/03/11 20:28

    אם חושבים שלהרוג ילד כי אין לי כסף אז אל תביאי את הילד לעולם למה כדי שהוא יסבול קומי תעבדי ותאכילי אותו עדיף לעבוד במשאית של הזבל ובניקיון וכל עבודה הכי קשה ויש עבודה למי שרוצה להאכיל את הילדים שלו ולא לשבת בבית ואין כסף אז להרוג את הילד המדינה לא מטומטמת האנשים דפוקים אין אפס שהחיים קשים כלכלית אבל אני יאכל פרוסה של לחם עם כוס מים והילד שלי יאכל אוכל חם לא מקובל עליי שיש מצב כזה שצריך להרוג ילד כי רע לך אם את מרגישה שיש לך בעיה בראש אל תביאי ילדים לעולם יש לי עוד הרבה מה להגיד אבל אנשים תפעילו את הראש קצת

    IP: 84.110.18.26דווח על תגובה זו

  • 105.

    יקירתי, יש קצבת נכות וביטוח לאומי וקצבת סעד ועוד

    רינה, 19/11/09 21:03

    אל תספרי לנו סיפורים. אולי אין כסף למותרות, אבל כסף לאוכל ובגדים יש.
    ורופא שיניים יש בכל קופ''ח, וגם רופאים מתנדבים. ועובדה שלשכן יש תמונות, אז יש לו מצלמה, לא. ומדפסת.
    ומי ביקש מרגינה החביבה ללדת ילד, כשאין לה בעל ואין לה כסף? הרי כדורי מניעה ניתן להשיג חינם למי שאין ידו משגת.
    שלישית, אם היא היתה כזאת נהדרת ואוהבת היא היתה הורגת את עצמה איתו. כנראה שאחריות לא היתה הצד החזק שלה. יש עניים רבים שלא יגעו לרעה בילדיהם. להפך- הם יתנו להם את פיתם האחרונה.

    IP: 84.228.178.174דווח על תגובה זו

  • 104.

    עצוב

    maor_100 , 17/07/09 10:13

    עצוב מאוד המדינה השתנתה מקצה אל קצה הראשים שלנו נהיו מתנכרים לציבור קרים כקרח
    חבל...

    IP: 212.76.98.7דווח על תגובה זו

  • 103.

    מדוע לא מביאים את הכתבת לדין?

    מפליא, 29/12/08 00:48

    זו הכתבה הכי מזעזעת שקראתי בימי. מפליא שלא הביאו את הכותבת ואת העורכים לדין על כתבה זו. חזרתי אליה לאחר זמן מה רק כדי להוסיף תגובה זו.

    IP: 77.127.61.238דווח על תגובה זו

    • כל המדינה נשלטת ע''י פמיניסטיות! (ל''ת)

      ג'ק, 17/11/09 19:59


      IP: 89.139.114.11 דווח על תגובה זו

  • 102.

    אנטנה סלולרית .

    דורית לגיש, 27/11/08 10:57

    ביקרתי ברחוב חזקיהו לראות דירה להשכרה. כאב ראש חזק תקף אותי וחיפשתי אנטנה וזה היה נכון. השכן קרא לי והורה לי להביט ולראות אותה - את האנטנה. האם האנטנה גרמה לכל בני המשפחה הזאת לחלות?

    IP: 79.178.133.73דווח על תגובה זו

  • 101.

    איזו שקר חצוף!!!

    אליסה, 25/11/08 17:58

    איזו שקר חצוף!!!
    ככה אורגים אותו שוב. בשקרים בסיפורים מלאי דמעות מזויפות.
    אתם קולטים אנשים ? יש מישהו בבית? ילד נארג. במוות נוראית שלא הייתם מאחלים לעצמכם גם בגיל 100. נארג על ידי אימא שלו, שאהב ואמין לה!!!
    אז על מה הכתבה הזו? מה זה ?
    לגיטימציה להרוג ילדים?
    למה שניקח אחריות הרי כל כך קשה לגדל אותם:
    תקופת מיתון , ההורים חולים (מה לעשות ההורים שלנו מזדקנים ונהיים חולים) אין מספיק כסף, עבודה קשה, יש המון סיבות לא להיות מרוצים מן החיים.
    אז הנה פתרון . פשוט נארוג את הילדים שלנו שלא יפריעו לנו לסבול ולרחם על עצמנו.
    אז לכל המתעניינים הנה האמת .
    אבא של מיקי לא גר מעבר לכביש ולא גר עם אישה אחרת.
    הוא גר בעיר קרובה לתל אביב וכל שבת ללא יוצא מן הכלל לקח את הבן שלו.שיחק איתו,אהב אותו,בילה איתו כמו כל אבא אוהב, לימיקי הייתה גם סבתא מקסימה ,אישה בעלת לב הכי חם שראיתי בחיים שלי.
    שהייתה מתבוננת במיקי בעיניים מלאיי אהבה וגאווה.
    מיקי לא היה אומלל , ולא מיסכן הוא היה ילד מקסים, פיקח , מושקע, ומאוד מאוד אהוב.
    אבא של מיקי התחנן בפני רגינה שתאפשר לו משמורת על מיקי והיא לא הסכימה. הציעה לה לעבור לדירה נפרדת והיא לא הסכימה. ...
    ועוד דבר ! המשפחה של רגינה לא הייתה ענייה . לאבא שלה יש עסק פרטי ויש דירה בחיפה.
    והיא עבדה בניקיון לא בלל ברירה אלא בגלל ששום עבודה אחרת לא מצא חן בענייה.

    אז כן רינה היא מפלצת שארגה את הילד שלה ללא כל סיבה ואין ולא יכולה להיות שום סיבה שבעולם שיכולה להצדיק או להסביר את המוות הנוראי הזה. מוות של ילד בן 4 שאהב מכוניות,מטוסים,לבלות בלונה פרק,פזלים,סוכריות,שרטים מצויירים, אהב מאוד את אבא שלו ואת סבתא ילד שהיה חיי, ועכשיו איננו...
    אז כן רגינה היא מפלצת שהרגה את מיקי שהיה רק בן 4 ןלא יהייה לעולם בן 5

    IP: 80.230.10.83דווח על תגובה זו

  • 100.

    כתבה יפה רגישה מבינה

    יגאל סרנה, 22/09/08 10:49

    תודה

    IP: 89.138.245.53דווח על תגובה זו

  • 99.

    אין להבין או לתרץ נטילת חיים של ילד

    איצחייק אליהו, 18/09/08 01:08

    גם אם הרוצחת אישה והכותבת פמיניסטית רדיקלית

    IP: 79.180.224.239דווח על תגובה זו

  • 98.

    אני בהלם

    נועה, 16/09/08 10:46

    איך אפשר להצדיק את המעשה שהיא עשתה? מזה משנה איזה חיים היא חייה להרוג את הילד שלה? זה לא שפיות! אני לא מקבלת את זה!!!יש הברה אנשים שאין להם חיים מאושרים אבל הם לא יהרגו את ילדם בחיים!!!!!!!

    IP: 213.151.41.131דווח על תגובה זו

  • 97.

    גם אלי פישמן מסכן גנבו לו זרע לטענתו .

    אבא ., 09/09/08 14:25

    את מצדיקה נשים רוצחות ומתעללות רק בגלל שהן נשים ומצד שני שגבר רוצח הוא מתועב ולא מקרה פרטני אלא חלק מהאשמה כוללת נגד גברים . כמה שאת פמיניסטית צבועה זה לא יאמן פשוט .

    IP: 89.139.78.69דווח על תגובה זו

  • 96.

    בילי - תודה. חשוב שכתבת. (ל''ת)

    תמי, 08/09/08 08:22


    IP: 89.138.6.28דווח על תגובה זו

  • 95.

    בילי מוסקונה-לרמן, תודה (ל''ת)

    סימונטה, 07/09/08 23:49


    IP: 85.250.157.203דווח על תגובה זו

  • 94.

    שיא נבזי חדש של פטור מאחריות והסתה לרצח

    מרק, 07/09/08 19:33

    אליבא דמוסקונה אישה היא לעולם קורבן שאינו אחראי למעשיו ועל הזולת מוטלת החובה לדאוג, להבין ולפרגן לקשייה. מהיכן הטמטום הזה נולד? גישה אנטי נשית בעליל אשר לא מוכנה לראות באישה אדם בעל ערכים, יכולות וחוזקות. הכותבת האומללה אשר בטוחה באידיאולוגיה הנאו מרקסיסטית שלה - אם אישה היא קורבן - יש למצוא את האשם - הגבר, הביאה לעולם מיליוני קורבנות וטיהורים במסווה של אהבת אדם.
    אין לקבל או להבין רצח ילד. רצח הוא רצח הוא רצח. ושויון הוא שויון הוא שויון - בדין, בחוק, בזכות ובחובה.

    IP: 80.230.186.244דווח על תגובה זו

  • 93.

    פמיניסטיות הן נאציות שתמיד מגינות על נשים רוצחות ופושעות.

    טלי, 07/09/08 16:56

    זאת התנעה ה''נאורה השוויוית והצודקת'' לכאורה אשר מעודדת רצח ופשע בקרב נשים.

    IP: 79.176.154.247דווח על תגובה זו

  • 92.

    לראשונה- מישהו נותן עוד זוויתלסיפור הנורא הזה (ל''ת)

    אמא שלא מבינה, אבל חושבת, 07/09/08 15:58


    IP: 80.74.122.66דווח על תגובה זו

  • 91.

    מופע של פריקים

    SweetEvil, 07/09/08 15:30

    בילי הכתבת היקרה, על מה חשבת, אם בכלל, כשלקחת על עצמך לכתוב על האנשים שאין לך מושג מה הם ומי הם, למה להעמיד פנים? אמא רוצחת - עובדה, לא משנה מה המניע, מה הן כוונות לטובת הילד, לא חסר אנשים שמתים להביא ילד לעולם, שיקחו ילד של מישהו בשמחה רבה, בטוח על 6 מיליארד בני אדם יימצא זוג שכן ירצה אותו, אבל לא - היא רצחה, לקחה לו את החיים. כן היא מסכנה, כן החיים שלה בזבל, אבל למה לרצוח, ייאוש גבר. ואת הכתבת הנכבדה, תשמרי על הכבוד שלך ואובייקטיביות שלך. מאת ''סיני'' שעובד אצל סינים שנים, ומכיר את ישראל השכן בתור לקוח, וכן יש לו כסף לאכול בסינית, עובדה.

    IP: 89.139.202.182דווח על תגובה זו

  • 90.

    מי יותר מפגר הכתבת או האהבל שראיינה אותו

    sweetevil, 07/09/08 15:12

    לכבוד הכתבת ''המשכילה'': אני בדילמה רצינית, שבקטעים אחרונים קראו לי סיני ללא סיבה ובשקר וודאי מוחלט, למי אני מוריד ביצה שמאלית, למי שאמר את זה או למי שכתבה את הכתבה, בלי להתאמץ ללכת 10 מטר עד למסעדה, בשביל לאמת את דבריו של הטמבל.
    אכן השכל של האדם תלוי על עץ תאנה עד היום, תודה על ההוכחה, לא, בעצם, תזכורת.

    IP: 89.139.202.182דווח על תגובה זו

  • 89.

    בילי מוסקונה לרמן. אם כל העניים והעניות היו ......

    האיכפתית, 07/09/08 14:24

    רוצחים את ילדיהם היינו חיים בבית קברות אחד גדול גדול גדול..... ולעצם העניין פה היתה בעיה מורכבת הרבה יותר. מכיוון שבן זוגה לשעבר החכם מימון שזנח אותה ויש להניח שגם את הילד לאנחות וחי עם פרגית אחרת מולה.... זו הבעיה.... היא לא יכלה להחזיר אותו אליה חזרה וחיתה בתוך המסכנות אז במקום שהרווחה תתן לה עזרה נפשית וכספית.... היא החליטה ברגע מסוים שהיא תראה לו......(לבעלה לשעבר). זו הנקמה המעוותת שלה בבעלה. אבל שום סיפור על עוני ובעקבותיו להרוג את הילד לא בא פהעל השלחן ואם את חושבת שזו הסיבה ... את צריכה לבדוק את מסקנותיך שוב.... הצרה היא שאנשים מטומטמים גומרים חשבונות עם בני זוג על חשבון ילדים רכים שנרצחים וכל שחטאו בחייהם היה שנולדו..... הרצח של הילד הקטן מבטל את האמפטיה לרוצחת.והעונש שיתנו לה צריך להיות עונש בכל חומרת הדין כדי להפסיק את המרדף האובססיבי הזה אחרי ילדים תמימים ורכים בשנים שאין בכוחם את הכוח להגיב.

    IP: 85.250.206.69דווח על תגובה זו

  • 88.

    פרצופה של בילי מסכנה נחשף!

    יאיר תיבון, 07/09/08 12:58

    בילי, רגינה היא מקרה פרטי?
    בילי, רגינה היא ''פלסטלינה''?
    מה קרה, בגלל שזאת אישה פתאום שער הרחמים נפתח?
    בילי את פשוט אישה עם מחשבה מעוותת - ומי שמסכנה זאת לא הרוצחת, אלא את - ואת לא מקרה פרטי - את תופעה!

    IP: 77.127.99.105דווח על תגובה זו

  • 87.

    35 שח בשעה מה רע? אוטובוסים? מה רע באוטובוסים?כתבה מבישה.מבזה רוח האדם (ל''ת)

    אורן, 07/09/08 12:44


    IP: 77.125.126.10דווח על תגובה זו

  • 86.

    גם אלי פימשטיין היה בדיכאון מגרושתו לפני שרצח את הודיה

    בילי מסכנה-לרמן, 07/09/08 12:08

    בלי מוסקונה לרמן חצתה את הקווים: הרצון להצדיק את האשה בכל מחיר הביא אותה להסכין אם רצח של ילדה בידי אמה.
    מוסקונה לרמן צריכה להתנצל עמוקות בפני אלי פימשטיין. ההתעללות שהוא עבר מידי רוני קדם גרושתו מוטטה אותו נפשית ופיזית. הניתוק שהיא כפתה עליו מהילדה הביא אותו למחשבות אובדניות. היה לו רע ומר ומכוער ולא נשאר לו איש שיכול לעזור לו בעולם האכזר הזה.
    אבל איש לא חשב שזה מצדיק הטבעה של ביתו באמבטיה. איש, זולת בילי מוסקנה לרמן כנראה, שמיטיבה להבין לליבם של רוצחי ילדים.

    IP: 89.139.47.205דווח על תגובה זו

  • 85.

    זה כמו סיפור של צ'כוב. טרגיות בלי התחלה וסוף (ל''ת)

    ומאיפה בכלל להתחיל ל''הפיק לקחים'', 07/09/08 11:48


    IP: 79.176.254.85דווח על תגובה זו

  • 84.

    אשה מעוותת=מסוכנת=איך יכלה להחזיק את ראשו עד שנדם=זה לא בא מאהבה*#* (ל''ת)

    נ.כהן שטן=רעה=אכזריתבכל אמות מידה=עונש=עין תחת עין, 07/09/08 11:28


    IP: 89.1.70.132דווח על תגובה זו

  • 83.

    סוף סוף כתבה של מישי עם לב ולא של אבן

    נעמה, 07/09/08 11:25

    היא כתבה את זה כל כך טוב..זה בצורה כל כך מכאיבה .

    IP: 217.194.194.51דווח על תגובה זו

  • 82.

    הכותבת לא אמרה דבר אי אפשר להאשים אותה במה שהבנתם.. (ל''ת)

    ש, 07/09/08 11:10


    IP: 62.219.166.109דווח על תגובה זו

  • 81.

    לבך עם רגינה

    NBA24353, 07/09/08 10:50

    אין ספק שלבך עם רגינה, בילי מוסקונה-לרמן שהרי את עשויה מאותם חומרים עצמם.

    את פמיניסטית-ראדיקאלית שמנצלת את מעמדה כעיתונאית להפצת הרס ושנאה ומלחמות בין גברים לנשים.

    זכורה לנו היטב הופעתך המבישה בתוכנית במבט שני של הערוץ הראשון וההתבטאויות הקיצוניות והפרובוקטיביות (לשירות המטרה).

    מוטב לך כי תבלמי פיך ועטך ותתחילי לחשוב על התוצאות שאת מביאה:

    * שנאת חינם (חורבן בית שלישי על ראשך!)
    * הרס משפחות
    * הרס המוסד המשפחתי (על שלך את מיטיבה להגן ואת הבריקדות את משאירה לטובת חסרות הבינה שבין ידידותיך שאינן מבינות שאת מקריבה אותן על מזבח תיסכוליך).

    בקיצור - נמאסת, הועילי להעלם מהשטח ובהקדם.

    IP: 84.109.22.206דווח על תגובה זו

  • 80.

    רק בילי מוסקונה יכולה להצדיק רצח ילדים רק בכדי להגן על נשים רוצחות

    אלקזאי, 07/09/08 10:49

    לפי אמות המידה של בילי מוסקונה, ניתן באותה המידה להצדיק גם את הרצח שביצע אלי פינשטיין שלא רצה לראות את הילדה סובלת אצל האם ומנותקת מהאב, וכן לפי אותם אמות מידה ניתן להצדיק גם את רציחתם של כל אותן נשים שנרצחו ע''י בני זוגם מכיוון שהאחרונים לא יכלו להתמודד מול תלונות כוזבות במשטרה, רצח אופי, ניתוק מהילדים, בגידה ופירוק המשפחה, ועוד. לפי בילי מוסקונה, זה בסדר לרצוח ובתנאי שהרוצחת היא אישה.

    IP: 212.143.75.251דווח על תגובה זו

    • רק בילי...

      NBA24353, 07/09/08 11:08

      רק בילי כי בילי נחש ונחשים שייכים לחיות הפרא אשר רוצחות גם את בני מינן וגם שלא לצורך טרף.

      עוד לא הבנת שיש לך עסק עם מופרעת המגינה על מופרעות?

      IP: 84.109.22.206 דווח על תגובה זו

  • 79.

    לבי עם אלי פימשטיין (ל''ת)

    גילי מוסקונה, 07/09/08 10:43


    IP: 87.69.140.30דווח על תגובה זו

  • 78.

    זוועה זוועה סיפור פשוט עצוב וקשה

    גאנימה, 07/09/08 09:57

    כל הכבוד לבילי הכתבת. את בן אדם מיוחד שמסוגל לראות מעבר לדברים ומסוגלת למצוא נקודות הבנה גם במקרים כאלו. כל הכבוד לך על האינטליגנציה וההבנה היוצאת דופן שלך. אני מאוד מזדהה עם הדברים הראשונים שכתבת.

    IP: 89.1.18.119דווח על תגובה זו

  • 77.

    אמא אמיתית לא רוצחת בשום סיטואציה, גם הגרועה ביותר!! (ל''ת)

    אין תירוצים ,ילד הוא נשמתה של הוריו, 07/09/08 09:05


    IP: 85.250.117.56דווח על תגובה זו

    • אמא אמיתית לא רוצחת!!!

      NBA24353, 07/09/08 10:52

      אמת ויציב, למרות שטיפות המוח הפמיניסטיות המנסות היום למצוא הצדקות שבדחק לכיסוי ערוותן שנחשפה (יש אלימות נשית והיא גדולה וחזקה ופופולרית לא פחות מהאלימות הגברית).

      IP: 84.109.22.206 דווח על תגובה זו

  • 76.

    הכתבת הפמיניסטית מצדיקה את הרצח במצוקה כלכלית???

    ירון חיפה, 07/09/08 08:41

    שום דבר לא מצדיק רצח של ילד קטן.כלום.
    ה''אמא האוהבת'' למאסר עולם.

    IP: 79.183.160.6דווח על תגובה זו

    • הכתבת הפמיניסטית

      NBA24353, 07/09/08 10:56

      אתה צודק ירון אלא שהגב' מוסקונה לרמן הידועה כפמיניסטית ראדיקאלית קיצונית ומאד הרסנית תמציא בתירוצים מהתחת כל הצדקה אפשרית כי...

      ערוותה נחשפה לעיני הציבור כולו (קרא את כתבתה של הדס שטייף בישראל היום מה-3 לספטמבר) - יש אלימות נשית (2 אמאות רוצחות תוך שבוע את ילדן) וכמותה ועוצמתה לא פחותה בפסיק מהאלימות הגברית שאת תדמיתה בילי כה טורחת שנים להבליט ולהדגיש.

      חורבן בית שלישי בגלל שנאת אחים כבר אמרנו?

      IP: 84.109.22.206 דווח על תגובה זו

  • 75.

    עצוב. (ל''ת)

    נטע, 07/09/08 08:15


    IP: 77.126.110.118דווח על תגובה זו

  • 74.

    אלוהים,אנחנו באמת חיים בבועה

    אלונה, 07/09/08 05:22

    אני המומה....מה חשבתי לעצמי?
    שאין חיים עלובים ואומללים מאחורי המספרים והסטטיסטיקה?
    אז עכשיו אני המומה,כואבת ולרגע אפילו מנסה להבין את רגינה...כן,מטורף לגמרי, נכון?
    אבל מחר,מחר אני אדחיק את הכל למקום קטן וחשוך אי שם בפינה נידחת במוח שלי.
    ובבוקר אני אשלח את הילדים שלי לגן יוקרתי בגבעתיים,אפקיד את הבית בידי העוזרת שלי ומן הסתם אצא לשופינג.
    ככה אנחנו נראים, ככה אני נראית.
    אני מתביישת, באמת.
    אבל יותר קל לי להתבייש מאשר לעשות משהו בנידון.
    תודה בילי,תודה שלרגע הארת את עיני...

    IP: 79.178.134.15דווח על תגובה זו

    • אין לך מה להתבייש

      יהודיה עצובה ומזועזעת!!!!, 07/09/08 07:03

      לכל אחד יש את ההתמודדות שלו את לא אשמה במצב שלה!!!!! לכי ותהני בקניון כמובן שלתת צדקה או לחלק את מה שיש לך עם אדם נשקק יגרום לך הנאה שבשום ספא אפילו לא תחווי, אבל לרגע אל תצטערי על מה שיש לך!!!!
      (בטח לא בגלל אמא שרצחה את בנה)

      IP: 79.182.251.117 דווח על תגובה זו

    • חיים בבועה?

      NBA24353, 07/09/08 10:59

      אולי את חיה בבועה גברתי אך אין זו הצדקה לרצח של 2 ילדים תמימים תוך שבוע ע''י 2 אמאות מטורפות.

      חבל שאת תומכת בבילי מסכנה שרק מטפחת אלימות ושנאה - אתן מעודדות בכך את האשה הבאה לפתור את בעיותיה ברצח.

      תחשבי על זה בבועה שלך!!!

      IP: 84.109.22.206 דווח על תגובה זו

  • 73.

    צדק אך ורק(חובה לקרוא)

    Avi, 07/09/08 02:13

    קל לחרוץ את דינו של הרעב כשהבטן שלנו מלאה,עלינו להכנס לנעליו של האשם ואז לגזור גורלו.אולי אז נבין את הבעיות האמתיות בחברה,ונפסיק לשפוט כששומעים את הצד הדומיננטי.

    IP: 58.107.246.23דווח על תגובה זו

    • צדק אך ורק

      NBA24353, 07/09/08 11:01

      שום דבר!!!

      שום דבר!!!

      שום דבר אינו מצדיק רצח ילדך!!!

      ואת זה תחקקו על לוח ליבכם.

      רק חיות מטורפות רוצחות את ילדיהן בדם קר, אין לשום אדם סיבה כלשהי לעשות זאת.

      IP: 84.109.22.206 דווח על תגובה זו

      • חברה מטורפת

        Avi, 07/09/08 15:32

        אמאות רוצחות ילדים ,משהו במערכת החברתית משובשת,זה סימן שדרך החברה לא נכון,כמה מטורפים כאלו נמצאים בתוכנו?כמה אומללים עוד ישלמו בכדי להבין שיש בדרכנו בעיה גדולה יותר ממה שחושבי

        IP: 58.107.246.23 דווח על תגובה זו

  • 72.

    שכ' שפירא נראית כמו סלאמס אפריקני. היכונו לסוף המדינה היהודית. (ל''ת)

    ממשלה עיוורת, 07/09/08 02:09


    IP: 77.126.113.168דווח על תגובה זו

  • 71.

    עוד הישג של רבין=עובדים זרים

    מאנדהו, 07/09/08 01:38

    אזמה הי לנו?
    שלום עם ירדן= כנרת יבשה.
    הסכם אוסלו = צבא פלסטיני מאומן, גדר בעלות של מליארדי דולר, אין כניסה לשטחים.
    עובדים זרים = פחות עבודה, יותר לעשירים, פחות לעניים.
    הבטחות לסוריה= אין שלום עם סוריה בלי רמת הגולן כולה!

    אז כולם ביחד להדליק מצית ולשיר איתי...
    ''אז רק תשירו שיר לשלום אל תלחשו תפילה, כי ארצינו הפכה לסדום וחיינו לעמורה''

    IP: 80.250.159.240דווח על תגובה זו

    • הסיכום של 71 - סיכום אמיץ_ונועז, נוגע בשורשי_הפורענות שבאה_לעינינו . (ל''ת)

      וראשי המדינה - מבסוטים, נהנים עד בלי די. זהו_זה !, 07/09/08 13:21


      IP: 89.138.221.208 דווח על תגובה זו

  • 70.

    בהחלט נכון כשהתנאים בלתי אפשריים זה מה שקורה. (ל''ת)

    והמצב במדינה הוא בלתי אפשרי להרבה אנשים., 07/09/08 00:49


    IP: 77.127.246.244דווח על תגובה זו

  • 69.

    לא צריך להאשים את כל העולים או הרוסים במקרה המזעזע הזה אלה את עצמנו

    azulay, 07/09/08 00:40

    היא רוצחת נכון אבל זה יכול לקראת לכל אחת מאיתנו ללא הבדל גזע צבע דת או מין אנחנו כחברה צריכים לפשפש חזק בציציות שלנו

    IP: 58.6.182.162דווח על תגובה זו

  • 68.

    לא פירסמו ת'הודעה הקודמת שלי,בקיצור-יש המון משפחות שרוצות

    ששון הגבר, 07/09/08 00:28

    לגדל ילדים עם המון אהבה,ולא משנה מצבם הכלכלי.
    אני קורא לעונש מוות לכולירות כמוה,לא משנה הלאום או הדת או העדה.
    רצחת=תשלם בחייך!!!
    נ.ב-עוד איזה שופט אהבל יוציא אותה זכאית על אי שפיות זמנית או משהו מטומטם כזה.

    IP: 77.125.93.228דווח על תגובה זו

  • 67.

    היא רוצחת נקודה.לא טוב בישראל?מי הכריח אותה לבוא או להשאר? (ל''ת)

    ישראלה, 06/09/08 23:43


    IP: 78.13.129.214דווח על תגובה זו

    • מדיניות ממשלתית (ל''ת)

      JIM BEAM, 07/09/08 02:00


      IP: 58.6.182.162 דווח על תגובה זו

  • 66.

    מעצם

    מישהו, 06/09/08 23:39

    אם הייתי שם לב שהמטוטמת שכתבה את המילים לעיל זו לרמן ־ לא הייתי טורח להגיב

    IP: 132.68.62.134דווח על תגובה זו

    • מעצם

      NBA24353, 07/09/08 11:03

      אמן ואמן

      IP: 84.109.22.206 דווח על תגובה זו

  • 65.

    אמא זו

    מישהו, 06/09/08 23:36

    זו אחת שתעבוד ב10 משרות לפרנס את הילדים שלה שתגונן עליהם כמו לביאה ולא תרצח אותם אני בטוח שאם זה היה האבא לא היתה כזו אמפתיה כלפיו.......

    IP: 132.68.62.134דווח על תגובה זו

  • 64.

    אמהות רוצחות-כנסו-חשוב

    חנה, 06/09/08 23:34

    גם לאמא שלי היו חיים קשים''
    גרושה+2 ובהריון מתקדם,
    אמא חולת לב ודודה מפגרת שחיו איתה באותה דירה,
    עול הפרנסה היחיד שנפל על כתפיה,
    ובכל זאת: מעולם, אבל מעולם לא חשבה להיפתר מאיתנו ילדיה באיזו שהיא דרך,
    על כך אני סוגדת לה

    IP: 217.132.144.170דווח על תגובה זו

    • אמאות רוצחות

      NBA24353, 07/09/08 11:06

      חנה, אמך היתה אמא אמיתית ואשריך שזכית לכזו.

      הרוצחות ובילי מוסקונה הן חיות טרף מופרעות שאינן מבחינות בין חוק וסדר לסיפוק צרכיהן הפרימיטיביים.

      יחוקק חוק עונש מוות לרוצחים, עין תחת עין!!!

      IP: 84.109.22.206 דווח על תגובה זו

  • 63.

    לא מצדיק רצח

    טלי, 06/09/08 22:36

    עוני לא מצדיק רצח ומה הכתבה באה לומר? שהיא בסדר? לא שיכנעת אותי. צריך לחשוב על פתרונות טובים יותר.

    IP: 77.125.76.75דווח על תגובה זו

    • לא מצדיק רצח

      NBA24353, 07/09/08 11:14

      יפה אמרת טלי. אולי בהזדמנות זו גם תגידי לכותבת שבכך היא מעודדת את הרצח הבא!

      IP: 84.109.22.206 דווח על תגובה זו

  • 62.

    כמה שעצוב, כואב ונכון ): ........... (ל''ת)

    חייבים לעשות משהו, 06/09/08 22:25


    IP: 69.62.225.38דווח על תגובה זו

  • 61.

    במילה אחת - רוצחת! כל השאר - תירוצים עלובים. (ל''ת)

    Eחד, 06/09/08 22:19


    IP: 77.126.100.149דווח על תגובה זו

  • 60.

    אפשר להשתגע כן ממש להשתגע

    כמה כואב, 06/09/08 21:55

    אם הדברים בכתבה הם נכונים. --וכף הזכות של רגינה נוטה לומר שהם נכונים--אנחנו כולנו המטורפים . קשה להאמין לדברים קשה לחשוב שזה נושא עכשוי קשה להיכנס לתוך הנושא הזה זה מוציא את הבנאדם מכל החיים הרגילים שלו. זה צריך להריץ את כולנו לחשבונות הבנק שלנו להוריק אתכל מה שיש לנו שם ולתת למסכנים הללו. אין דרך אחרת אין מצב אחר.
    אני חוזר : אם הדברים נכונים, נוכל לומר רק --ידינו שפכו את הדם הזה ואיננו נקיים מהדם הזה.

    IP: 79.177.248.4דווח על תגובה זו

    • המערב המעובת

      Avi, 07/09/08 02:19

      אה צודק,אבל תראה כמה אחוז מהאוכלוסיה אטומים ורעים חורצים דין ונותנים לבעיות להמשיך.במקום לטפל בשורש הבעיה.

      IP: 58.107.246.23 דווח על תגובה זו

  • 59.

    כל מי שדחף להכניס עובדים זרים שיארח אותם בביתו ולא בשכונה של האחר

    NIMBY, 06/09/08 21:47

    NIMBY-NOT IN MY BACK YARD

    IP: 85.64.52.135דווח על תגובה זו

  • 58.

    כל מי שדחף להכניס עובדים זרים שיארח אותם בביתו ולא בשכונה של האחר

    NIMBY, 06/09/08 21:41

    NIMBY-NOT IN MY BACK YARD

    IP: 85.64.52.135דווח על תגובה זו

  • 57.

    כולנו שותפים לרצח הזה חברה ,מדינה,שכנים...כולנו שותפים. (ל''ת)

    מייקל, 06/09/08 20:13


    IP: 89.139.9.181דווח על תגובה זו

  • 56.

    היא צריכה ללכת לכלא לשנים רבות והיא בטח לא יהודיה (ל''ת)

    אני, 06/09/08 19:50


    IP: 82.81.108.90דווח על תגובה זו

    • בעבודה,רוב האנשים אין להם שום מידע על העוני,אבל

      איזיק - פ''ת, 06/09/08 22:12

      מדברים בגזענות כנגד העולים מחבר העמים.

      IP: 80.230.5.185 דווח על תגובה זו

    • תפסיק לברוח מאחריות (ל''ת)

      מה זה קשור יהודיה או לא?!, 06/09/08 22:23


      IP: 69.62.225.38 דווח על תגובה זו

    • האם זה משנה אם היא יהודיה? אידיוט קטן (ל''ת)

      אבי, ספרד, 07/09/08 02:06


      IP: 83.39.61.203 דווח על תגובה זו

  • 55.

    אמא זה לא מיתוס !! אמא אמיתית לא רוצחת !!

    אביטבול, 06/09/08 19:50

    בראש של פמיניסטית מעוותת כמו לרמן - לאמא מותר לרצוח ולהאשים את החברה.

    האמא שאני מכיר אינה רוצחת את ילדיה - היא אולי תרצח עבור ילדיה - ומי שיסנגר על רוצחי ילדיה עלול לביות תחת הכוונת שלה -

    ולכן אולי אם רגינה היתה אמא אמיתית כזו שאני מכיר - גברת לרמן היתה בסכנה, כסנגורית של רוצחת בנה, היא היתה בסכנה ממשית !

    IP: 79.178.107.244דווח על תגובה זו

  • 54.

    כתבה מצויינתתתתתתתתתתתתתתתת

    יפה, 06/09/08 19:49

    כל הכבוד לבילי מוסקונה לרמן. מורידה בפניך את הכובע. קלעת בול למה שאני חושבת.
    החברה שלנו וזה כולל את השכנים, חברים לעבודה, הורי ילדים החברים של ילדינו, ובקיצור כולם, צריכים להיות יותר רגישים וקשובים למצוקות פיזיות ונפשיות של האנשים הסובבים אותנו. זה נדוש לומר ואבל לצערי נהינו חברה אטומה שדואגת רק לעצמה.

    IP: 87.69.83.51דווח על תגובה זו

    • כתבה רגישה

      אחת שיודעת, 22/07/11 00:04

      תודה בילי על שהארת גם את הצד הזה.

      נ.

      IP: 77.127.62.223 דווח על תגובה זו

  • 53.

    היאוש בסוף הדרך

    תמר, 06/09/08 18:49

    אנשים מיואשים עושים דברים שאנחנו לא מוכנים לקבל ורצח של ילד ע''י אימו הוא אנטי נורמה חברתית. אבל כל מה שהחברה יכולה לעשות בדיעבד זה לאסור את הרןצחת/רוצח באזיקים ולזרוק אותם לבית הסוהר לכמה שנים טובות.אין כאן פתרון אלא רק תגובה אוטומטית שמעבירה אותנו למקרה הבא.

    IP: 89.139.210.6דווח על תגובה זו

  • 52.

    ולראות למה הפכנו כחברה@@@@@

    כתבה מצויינת, לא נעים להביט במראה, 06/09/08 18:46

    כמה אנחנו אטומים לסבלם ולמצוקתם של אנשים שחיים ביננו וכמה מעט, אם בכלל, אנחנו מוכנים לעשות למענם.
    אין הצדקה לרצח של ילד, אבל קשה לשפוט אדם במצבה.

    IP: 77.127.220.2דווח על תגובה זו

  • 51.

    כתבה רגישה על אנשים שהפכו לאוויר בינינו. (ל''ת)

    מורן, 06/09/08 18:22


    IP: 212.143.246.149דווח על תגובה זו

  • 50.

    הכתבה היחידה הטובה בנושא

    אין כמוך, 06/09/08 17:59

    שיקוף מציאות....טרגית. אין אחוות אדם בישראל

    IP: 79.181.105.7דווח על תגובה זו

    • משרדי הרווחה

      אבי, 06/09/08 18:30

      אנשים עם משכורות מדושנותיושבים במשרדים מדושניםעם מזגנים ובגדים מדושנים בושה וחרפה מדינת העולם השלישי מה נהייה פה גועל נפש אחד גדול
      מדינת היהודיםמושחתים נמאסתם

      IP: 87.69.17.234 דווח על תגובה זו

      • תפסיק להאשים את מחלקת הרווחה בשיגעון של אנשים.

        ברזילאי, 06/09/08 19:27

        המשכורות של עובדי הרווחה רחוקות מלהיות מדושנות. בכל העולם השלישי אין משרדי רווחה בכלל ואנשים שם לא רוצחים את הילדים שלהם. העוני באפריקה ובהודו ובמצרים יותר גרוע ואנשים שם לא קמים בבוקר ורוצחים את הילדים שלהם.

        IP: 71.123.131.134 דווח על תגובה זו

        • אבל הפערים והתת תנאים גורמים למצבים בלתי נשלטים גם רעב זו התעללות (ל''ת)

          שום דבר לא מצדיק רצח, 06/09/08 21:16


          IP: 79.179.238.30 דווח על תגובה זו

  • 49.

    למה האב לא שילפ מזונות?

    אני, 06/09/08 17:50

    זו הרי חובתו, לא?. וחוץ מזה , כשעובדי רווחה נכנסים לבית מסויים ( כמו הבית של אלון יהודה ז''ל שהוטבע) וכותבים בתסקיר ש''אין שום סיכון לילד'' אזי יש בעיה עם אותם עו''סים וכנראה שהבעיה היא גם במי שהיו המרצים שלהם באוניברסיטה. כי אם כבר עו''ס עשה את המאמץ ונכנס לבית במצוקה אז שגם יידע לזהות אותה ואף לקרוא את הדברים שמתחת לפני השטח.

    IP: 79.182.170.168דווח על תגובה זו

    • תחשוב

      אני, 06/09/08 18:30

      אין סיכוי לדעתי שהאבא יכול לעמוד בתשלום המינמלי של מזונות שהוא 1200 שקל לילד .
      לכן היה עדיף לה לקבל מזונות מביטוח לאומי דבר שכנראה היא לא ביצעה מחוסר ידע להתנהל במערכת הבירוקרטית

      IP: 79.179.24.195 דווח על תגובה זו

      • מזונות

        אני שוב, 06/09/08 22:41

        אם יש אבא ברקע הוא צריך לשלם ואם הוא לא עושה כן ,הבט''ל משלם ומחייב עפ''י החוק את האב בהחזר.

        IP: 79.182.170.168 דווח על תגובה זו

    • מזונות?

      NBA24353, 07/09/08 11:21

      גם אם היה הסיפור הזה נכון (שהאב לא שילם מזונות) האם את רואה בזה הצדקה לרצח של ילד תמים ע''י אימו???

      עד היכן תגיע החוצפה?

      ולגבי עו''סים ופק''סים - חבל על כל טיפת דיו הנשפכת בנושא זה - זו אגודת עלוקות של חדלות-אישים שאינן מסוגלות להועיל בשום דבר ועניין.

      IP: 84.109.22.206 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אצל בילי מוסקונה תמיד הקורבן היא האישה

    יוסי, 06/09/08 17:43

    תקראו לזה אובססיה או אינני יודע מה, אך תמיד אבל תמיד אצל הגברת בילי הקורבן , האומלל, המקופח היא האשה ללא שום קשר למקרה.
    איזה תרוץ ואיזו הצדקה את מוצאת לרצח של ילד חםר אונים ע''י אימו הורתו?????אמא תיהרג בכדי להציל את ילדיה. אומללותה ומסכנותה וסבלה קשים ככל שיהיו לא יביאו לרצח ילד. כאן יש גורם אחר, אולי רצונה לנקום באבי הילד...........אולי, וגם זה איננו ולא יכול להקל בגודל הזועה.

    IP: 84.108.73.1דווח על תגובה זו

  • 47.

    לגרש את העובדים הזרים

    יהודה, 06/09/08 17:32

    לבטל את החוק ילד ויזה

    IP: 85.64.205.91דווח על תגובה זו

    • לגרש את כל העובדים הזרים

      כרמלה, 06/09/08 23:13

      אני חושבת שצריך לגרש את כל העובדים הזרים ולחזור לעבודה עיברית , רק צרות, מבאים לנו הזרים האלה

      IP: 79.180.138.98 דווח על תגובה זו

  • 46.

    גברת מוסקונה כל מה שתתארי כאן לא מצדיק רצח ילד קטן.

    מאיר,כרמיאל, 06/09/08 17:27

    כמה שלא תציירי את חייה כקשים מאין כמוהם,כלום לא מצדיק רצח,החוכמה היא להילחם למען לא להיפטר מהמען בגלל שקשה.
    יש אנשים שמצבם לא פחותים ממנה אבל נלחמים בשיניים,נופלים על הברכיים וקמים שוב,הכתבה שלך מגמתית חסרת פרופורציות בניסיון להצדיק את מה שהיא עשתה,ובעיקרו את מפספסת את העיקר.
    לי אישית אין רחמים לאישה הרעה הזאת,אני מצטער רק שאין עונש מוות בישראל
    להכות על חטא לא יחזיר את הילד החייכן הזה.

    IP: 79.182.154.132דווח על תגובה זו

  • 45.

    גברת מוסקונה כל מה שתתארי כאן לא מצדיק רצח ילד קטן.

    מאיר,כרמיאל, 06/09/08 17:27

    כמה שלא תציירי את חייה כקשים מאין כמוהם,כלום לא מצדיק רצח,החוכמה היא להילחם למען לא להיפטר מהמען בגלל שקשה.
    יש אנשים שמצבם לא פחותים ממנה אבל נלחמים בשיניים,נופלים על הברכיים וקמים שוב,הכתבה שלך מגמתית חסרת פרופורציות בניסיון להצדיק את מה שהיא עשתה,ובעיקרו את מפספסת את העיקר.
    לי אישית אין רחמים לאישה הרעה הזאת,אני מצטער רק שאין עונש מוות בישראל
    להכות על חטא לא יחזיר את הילד החייכן הזה.

    IP: 79.182.154.132דווח על תגובה זו

    • צודק צודק צודק צודק! אני קוראת וכמעט בוכה באמת שיכולה

      אמא, 06/09/08 19:42

      להבין וכואבת על העוני וכואבת על הקשיים אליהם הגיעה רגינה ומשפחתה באמת כואבת אמיתי! אבל יחד עם זאת יש לכל דבר גבול! תהיי זונה ותביאי כסף ואל תרצחי את בשרך תהיי אישה זבל ואל תרצחי תהיי לביאה שנלחמת למען הגורים שלה ואל תרצחי יכולת לחשוב שהילד החמוד והמקסים הזה יתבגר ויחליט לצאת משכונת שפירא ולהצליח בחיים ואת רגינה את ''אמא'' חרצת את גורלו היית לשופטת ולא נתת לו לגדול ולבחור דרך חיים אחרת, שונה, טובה יותר. אני חלילה לא שופטת את הטירוף הזה אבל את עם כל הטוב שבך את.....לא אמא.

      IP: 85.64.52.188 דווח על תגובה זו

      • קוראת ובוכה

        NBA24353, 07/09/08 11:24

        הייתי מאמץ אותך להיות אמא שלי!

        אך קומי ועשי מעשה - את הבילי מוסקונה הזו, כמו את האמאות הרוצחות שהתחילו לפעול בסיטונות לאחרונה, צריך להוקיע ולהקיא!

        IP: 84.109.22.206 דווח על תגובה זו

  • 44.

    לא עזרנו מספיק

    ק., 06/09/08 17:26

    ''אני מרגיש כלב.
    אני כלב שראיתי כמה הכל קשה לרגינה ולא נתתי לה יד יותר חזקה.
    ראיתי ולא עזרתי מספיק.
    לא עזרתי מספיק. בראש של הבת שלי, לא עזרתי לרגינה מספיק''

    עם ישראל איפה אתה ?.

    IP: 85.64.210.130דווח על תגובה זו

  • 43.

    לפי ההגיון של כותבת הטור לשני שליש מאוכלוסיית העולם ישנה עילה לרצח ילד

    קצת פרופורציות לא יזיקו, 06/09/08 17:18

    עוני זה דבר נוראי ומזעזע. נגזרותיו קשות וכואבות.זו קללה קשה מנשוא. ובכל זאת כל עניי הודו, ומדינות המזרח בכללן, אפריקה, סין, מזרח אירופה, דרום אמריקה (ולא שחסר עוני בעולם המערבי) - לא רוצחים את ילדיהם ולא רואים בעוני תואנה לרצח וגם לא טריגר לרצח.
    מדינת ישראל מהווה מיקלט ומחסה להמון עניים ואולי הרבה יותר ממה שהיא יכולה להכיל. האשמה שמוטחת פה בכתבה כלפי פקידי לשכת הרווחה מכוערת ואינה במקומה. זה שתושב שכונת מצוקה מתאר כמה מרוויח עובד סוציאלי זה כי הוא חי במדינה ליברלית כמו ישראל. שהרי הוא יכל היה להגר בקלות יתרה לשוויץ,למדינות הסקנדינביות, גרמניה, צרפת איטליה וכל מדינה אחרת קרובה לרוסיה ולא בטוח בכלל ששם הוא היה יכול להשתלח בכזו קלות בעובדים הסוציאלים. עובדה היא שמדינות מערב אירופה לא קולטות בכזה לב רחב ופתוח את ההגירה ממזרח אירופה ואין בהן כזו כמות פליטי משטרים טוטאליטריים (כמות יחסית לאוכלוסייה) כמו שיש בישראל. אז בסך הכל שיגידו תודה שקולטים אותם ושינסו להוציא את המיטב ממה שניתן. וכמובן שזה לא בא להקל את העונש הנוראי הזה של לחיות בעוני אבל לירוק למים שמהם שותים זה מזהם את המים בעיקר לשותה.

    IP: 71.123.131.134דווח על תגובה זו

  • 42.

    יתכן וישנם

    יעל, 06/09/08 17:09

    מחקרים המוכיחים קשר בין התנהגות אלימה לבין מצב סוציו-אקונומי נמוך, רק שלצערי לא הוזכר הדבר בכתבה השטחית הזו שרובה ציטוט אחד גדול של דעת השכן הדואג והנחמד.
    נראה לי כי כמה גורמים מוסדיים כשלו,בינהם גם שר הרווחה הקשקשן.
    ושוב, הגיע הזמן לבצע במקום לדבר.''לטפל ולנקות'' את האזורים האלו כפי שנעשה בניו-יורק של ג'וליאני?!...

    IP: 82.5.130.99דווח על תגובה זו

  • 41.

    סוף סוף הכתבה המיוחלת, שמסבירה ומבארת את החיים

    לורי, 06/09/08 16:51

    העניים והעלובים שחיים האנשים הקטנים, שאין להם איך להאכיל את הילדים שלהם, איך לקנות להם בגדים. חיי עוני ומרדות, ואנשי הרווחה, שבאים על גבם ומתפרסמים על חשבונם של העניים, הכל רק כדי לקבל תקנים, ותוספות כספיות. בושה למדינת ישראל. אני לא בוחרת באף אחד בבחירות.

    IP: 79.181.106.10דווח על תגובה זו

  • 40.

    בילי כרגיל מעוותת את המציאות

    גימי, 06/09/08 16:31

    אם נחליף בסיפור זה את האם באב, בילי מייד תחזור בה מהכתבה האומללה הזו המשקפת את עיוות הפמינסטיות

    IP: 87.70.9.29דווח על תגובה זו

  • 39.

    צריך לנער את משרדי הרווחה בכל הארץ - פרזיטים ויהירים (ל''ת)

    מיכל, 06/09/08 16:27


    IP: 79.182.168.21דווח על תגובה זו

  • 38.

    מזעזע , הכנסו והגיבו

    אבי, ספרד, 06/09/08 16:20

    הציבור התרגל להאשים את התקשורת על כל שלוחותיה ב''יצירת'' חדשות ובחיפוש ''סקופים''. האמת היא שהתקשורת לא היא שיוצרת, אלא חושפת. בתור אחד שהיה קצת בקשר עם המערכת שנקראת ''שירותי הרווחה'' (במסגרת עבודתי, לא כנזקק) אני יכול להגיד שרוב העובדים בשרות שרותי הרווחה רק מחממים את הכסא עליו הם יושבים, אלה שמנסים להזיז משהו מפוטרים, בדרך כלל, בטענה של ''חוסר השתלבות במערכת'', הסבל של הנזקקים אינו נוגע להם. כמובן שאיני מצדיק בשום פנים ואופן את רצח הילד, אבל לא הייתי רוצה במקרה ספציפי זה להיכנס לנעליו של שופט שצריך להכריע במשפט זה. את הכתבה הזו חייבים להגדיל ולשלוח לראשי המדינה ובמיוחד לשר הביטחון שמצא את התקציב לשלוח 72,000,000 (שבעים ושתיים מיליון) שקל או דולר (איני זוכר בדיוק) לעזה כ''סיוע הומני'', במקום להפנות את התקציב הזה לסיוע הומני למי שזקוק לו במדינה, יש לזכור את המשפט ''עניי עירך קודמים'' ולא לשנותו ל''עניי אוייביך קודמים''. אני מקווה מאוד שראשי המדינה ירדו מהאלימפוס בו הם נמצאים וירדו קצת אל העם, אני משער לעצמי שלפחות לברק קשה לרדת מהאולימפוס בו הוא נמצא במגדלי אקירוב. ואולמרט גם הוא עסוק מאוד ב''הטרדות'' ש''מטרידה'' אותו המשטרה. ולכל המגיבים הייתי מציע אל תשפטו אדם עד שלא תעמדו במקומו.

    IP: 83.39.61.203דווח על תגובה זו

  • 37.

    מילים מילים מילים מדינה של פרשנים ודברנים אפס מעשים (ל''ת)

    לילי, 06/09/08 16:19


    IP: 79.179.238.30דווח על תגובה זו

  • 36.

    הטיעון שלה מזכיר לי את ההבר ל שמאלני מצויי

    יאל, 06/09/08 15:53

    שמאלני חוטף סטירה בפנים והתגובה שלו לתוקף היא ''מה טעיתי שגרם לך לתת לי את הסטירה הזו?''
    מוכר לכם?

    IP: 85.64.211.24דווח על תגובה זו

  • 35.

    נכון אנחנו לא עושים מספיק

    ישראלית, 06/09/08 15:52

    כי מדינת הרווחה כבר מזמן קרסה ואנו עסוקים בהישרדות שלנו. רצינו להדמות לאמריקה והנה הצלחנו. איש איש לעצמו ולמשפחתו ומקסימום לחבריו הקרובים. מעבר לזה? תודה לאל שיש ככ הרבה עמותות שעוזרות אבל לצערנו הן לא מגיעות לכולם וגם הן נאבקות על השרדותן. ואם את אלה שבחרנו להנהיגנו לא מעניין אז מה נגיד אנחנו הקטנים?

    IP: 79.178.107.134דווח על תגובה זו

  • 34.

    רגינה

    אלעד שרה, 06/09/08 15:48

    היתכן הלא יאומן הזה בארצנו. טוב שיש שכנים לא פעם למדנו טוב שכן קרוב מאח רחוק.האם מהמקרה באו מהרווחה לראות מה אפשר לעזור או הכל מוטל על המשטרה

    IP: 84.109.55.55דווח על תגובה זו

  • 33.

    לכו לעבוד פרזיטים במקום לרחם על עצמכם הפסיקו להביא ילדים אם אין כסף (ל''ת)

    ביבי ראש הממשלה הבא, 06/09/08 15:41


    IP: 77.126.186.162דווח על תגובה זו

    • הם עבדו, לא קראת? היה ילד אחד סה''כ (ל''ת)

      רחמים, 06/09/08 16:55


      IP: 79.181.129.236 דווח על תגובה זו

    • לך תגור בסין.

      סגב, 06/09/08 17:19

      זה מה שהפריע לביבי ולנערי האוצר שלו (לשעבר), כל מי שנזקק לתמיכת המדינה הוא אוייב שלה. לא נסלח ולא נשכח את הגזרות האכזריות שהנחית ביבי על השכבות החלשות. נזכיר לו את זה לפני הבחירות. למרות שאני ימני ואני רוצה ממשלה ימנית, לא אתן את ידי לפגיעה כלכלית נוספת באוכלוסיות חלשות. אם אתה מקורב איליו כדי שתעביר לו את המסר.

      IP: 77.126.11.184 דווח על תגובה זו

    • כמה רגישות והבנה בבן אדם אחד..... (ל''ת)

      פשוט אין מילים, 06/09/08 17:37


      IP: 79.178.130.45 דווח על תגובה זו

    • אתה כ''F טיפש שאסור להגיב לך (ל''ת)

      חיפה, 06/09/08 19:43


      IP: 85.64.52.188 דווח על תגובה זו

  • 32.

    החיים בישראל יותר מקשים על גבול האכזרים לקשישים ילדים נכים

    לא מצדיק רצח, 06/09/08 15:39

    חד הוריות בקיצור 50% מהעם שאינו בגיל הנכון סובל פה והבעיה היותר קשה שרשויות הרווחה במקום לתת עזרה מעצימות את המצוקה.

    IP: 79.179.238.30דווח על תגובה זו

  • 31.

    הייתי מרגיש המון אמפתיה אם הייתי יודע על זה לפני שהיא רצחה את הילד.

    רונן, 06/09/08 15:37

    שום דבר, אבל שום דבר בעולם לא מצדיק לרצוח את הילד שלך. אני מאד מצטער. ככה אני לא יכול להזדהות עם המקרה העצוב שלה. מסכים שצריך לתת יד לעניים, אבל לא לרוצחי ילדים. עדיין אני חושב שמגיע לה עונש מוות.

    IP: 132.69.227.197דווח על תגובה זו

  • 30.

    המדינה אשמה בהכללללללל שיטת השקשוקה זה צד השני של המטבע

    תודה ל-NRG, 06/09/08 15:32

    מצד אחד חלוקת כסף לעשירים תוך הזנחה של החלשים. אלו פעולת השילטון והמוסדות הרקובים והמדושנים

    IP: 77.126.18.138דווח על תגובה זו

    • משפחה אחת מקבלת מיליארדים מהמדינה - וכל היתר חיים במלחציים.

      אחת העם, 06/09/08 17:35

      אנחנו טובים לבשר תותחים , להילחם לשלם מיסים ועמלות בנקים גבוהות.
      אך ישנו קשר ברור של הון שילטון- יד רוחצת יד...מיליונים מועפים בשניה.
      וכך קורה שאנשים נפלאים , פשוטים ותמימים נזרקים כאבן- והמדושני עונג האלה ממשיכים לחגוג ולבזבז בלי חשבון כאילו אין מחר.

      IP: 79.178.130.45 דווח על תגובה זו

  • 29.

    ל-3, 21 ולגזענים נוספים

    ולדימיר, 06/09/08 15:31

    מאוד קשה להתווכח על אנשים כמוכם - הרי האם אפשר לקחת אתכם ברצינות? האם יש טעם להזכיר פעם נוספת את רוני רון, או את הרוצח של הודיה? לא זכור לי שהם היו רוסים..אבל לכם זה לא משנה. אתם מכירים את העולים? אל תצחיקו אותי. לרוב העולים אין נקודות חיכוך עם הגזענים ופרימיטיביים כמוכם. רוב העולים לא מקשקשים, אלא עובדים, משלמים מיסים ותורמים למדינה שלנו. האם יש לכם יכולת להטיף להם? בושה אתם, פשוט בושה..

    IP: 89.139.52.186דווח על תגובה זו

    • כדאי שתדע שלא כולם חושבים כמו הגזענים האלו

      רונן, 06/09/08 16:05

      אני ועוד הרבה כמוני מכירים בכך שהעולים תרמו הרבה מאד למדינה שלנו ומכירים תודה. חארות יש בכל מקום. יהודים, ערבים, רוסים. תמיד יש. אין טעם להתייחס אליהם...

      IP: 132.69.227.197 דווח על תגובה זו

    • אני לא רוסי ולא ממוצא רוסי, אבל מסבים איתך לחלוטין (ל''ת)

      אבי, ספרד, 06/09/08 16:25


      IP: 83.39.61.203 דווח על תגובה זו

      • אני רוסי ואני לא מסכים עם ולדימיר. יש בעיה עם המנטליות הרוסית. הרוסים

        סרגיי, 06/09/08 18:34

        אלימים שתיינים וקריזיונרים. לא באנו לישראל כדי להשאר רוסים. הרוסים צריך לומד איך מתנהגים יפה ומאמין באלוהים אחרת הכל יהיה פה עוד פעם חרא כמו ברוסיה ..

        IP: 79.177.221.166 דווח על תגובה זו

  • 28.

    מה שבילי לרמן לא רוצה לדעת

    איילת, 06/09/08 15:22

    עוני אינה סיבה לחיסול ילדים בידי אימותיהם. אמא רוצחת אינה לקבל מחילה רק בגלל שהיא אישה.

    70 אחוזים ממקרי האלימות נגד ילדים נעשים בידי נשים.

    IP: 77.127.159.229דווח על תגובה זו

    • זה אולי כי האבות לא נמצאים בסביבה... (ל''ת)

      זובי, 06/09/08 17:27


      IP: 79.176.242.9 דווח על תגובה זו

  • 27.

    אלהים איפה אתה?כבר מזמן לא ראינן אותך.... (ל''ת)

    גלי, 06/09/08 15:22


    IP: 84.95.154.228דווח על תגובה זו

  • 26.

    שייל לבדוק לעזאזל מה קורה במשרדי הרווחה....

    איפה שר הרווחה?, 06/09/08 15:16

    מה הוא מברבר על תוכניות חדשות של משרדו. מופיע בטלוויזיה ומדבר ברדיו? שיילך לבדוק את הקטסרופה הזאת.

    IP: 89.1.84.89דווח על תגובה זו

  • 25.

    משרד הרווחה מנותק מהעם

    ורדה, 06/09/08 15:15

    ןאפשר לחשוב ששאר רשויות השלטון המאוישות בפקידים מתנשאים, לא מנותקות מהעם האומלל הזה.

    IP: 77.127.31.49דווח על תגובה זו

  • 24.

    להדביק העתק מהכתבה על גדר הבית של שר הרווחה יצחק הרצוג

    הרצל, 06/09/08 15:13

    והעתק שני על גדר הבית של השר השיכון אפללו שקיבל כסא בממשלה ולא עושה דבר.האמת שאפשר לעשות 27 העתקים ולתלות בכל בית שר.

    IP: 79.181.129.12דווח על תגובה זו

  • 23.

    היית עושה את הכתבה בחינם?

    lomipo, 06/09/08 15:06

    או תורמת את ההכנסה ממנה?
    חוץ מלדחוף לעם הזה בראש כמה לא טוב, התקשורת הישראלית די אוהבת את הפרשיות הללו.
    העיתון יותר גדול, עיתונאים וצלמים מרוויחים יותר,והרייטינג גדל כי הרי אחרי כל מקרה כזה לא מספיק לקרוא עיתון אחד, צריך לבדוק מה יש לכל פלצן להגיד.

    IP: 86.137.182.253דווח על תגובה זו

  • 22.

    רק מוח מעוות יכול להסביר רצח ילד (ל''ת)

    רפי כהן, 06/09/08 15:06


    IP: 79.179.249.115דווח על תגובה זו

  • 21.

    אני לא מאשים את הרוסים, חס וחלילה, בנטייה לרצח ילדים

    אבי, 06/09/08 15:05

    או אכזריות, אבל מהכרותי הקרובה עימם אני יודע שמדובר באנשים עם חסרי זיקה לדת, נטייה חזקה לשתייה לשוכרה, אלימות, ויחסי מין מופקרים,תאוות בצע בלתי נשלטת, אמינות נמוכה, ועצבים רעועים.
    במילה אחת - רוסים = ג'ננה !!!

    IP: 79.177.221.166דווח על תגובה זו

    • אחרי 15 שנה ש-1000000 רוסים גרים פה אני חושב שכולנו

      אוהב רוסים, 06/09/08 16:25

      כבר מכירים אותם

      באיזה חור אתה חי? בשטחים?
      כי לא ראיתי שהם שונים ממש מכל השאר
      אולי מבטא...

      IP: 132.64.98.88 דווח על תגובה זו

      • נו, זה בדיוק העניין, ב15 השנה האחרונות המדינה התדרדרה - בגלל הרוסים..

        קול האמת, 06/09/08 18:52

        והאתיופים.
        לא בגלל שהם רוסים או אתיופים, בהכרח - הם פשוט יותר מדי, מהר מדי.
        בגללם הפשע הגואה, האלימות בקרב הנוער , הסחר בנשים, האבטלה, ואפילו האינתיפאדה !!!
        מה לא ברור ??

        IP: 79.177.221.166 דווח על תגובה זו

        • במיוחד האינתיפאדה באה בגלל הרוסים

          צודק, 07/09/08 03:35

          וגם מאורעות תרפ''ט נגרמו בגלל הרוסים. רק שאלה היו רוסים אחרים - אלה שהקימו את ישראל. כנראה שגם להם היה צריך לאסור לבוא לפה והיינו חוסכים עכשיו את כל הבעיות שיש כאן.

          IP: 85.250.165.202 דווח על תגובה זו

  • 20.

    קל מאוד להאשים את הזרים, רק תזכרו שרובם הגיע לכאן כתוצאה מביקוש

    נשוי לפיליפינית, 06/09/08 14:41

    של הישראלים. הקהילה הפיליפינית בארץ מורכבת מאנשים טובים, אני יודע כי אני מעורה מאוד ועוזר למי שצריך...

    לא ברור לי למה מדינת ישראל מרשה לפליטים שהסתננו דרך הגבול להישאר בתחומה, זה באמת לא בסדר.

    IP: 79.181.154.224דווח על תגובה זו

    • למה נשוי לפיליפינית

      Max, 06/09/08 19:06

      רוסיה לא מספיק טובה

      IP: 41.244.172.121 דווח על תגובה זו

  • 19.

    הקורבן הוא הילד!!!

    שפוי, 06/09/08 14:35

    אמא שלו הטביעה אותו!!!
    אין תירוצים, אין סיבות, ואין רחמים!

    צריך להרוג את המפלצת הזו, ולא לרחם עליה!!

    IP: 85.250.55.104דווח על תגובה זו

    • תקרא את התגובה שלך ! אתה לא שפוי ולא אנושי

      לא שפוי, 06/09/08 15:27

      צריך לעשות לך את הדברים האלה, נעמן.

      IP: 77.126.18.138 דווח על תגובה זו

      • כל תגובותיו של ה''שפוי'' הן כאלה אל תתיחס אליו (ל''ת)

        אבי, ספרד, 07/09/08 02:13


        IP: 83.39.61.203 דווח על תגובה זו

    • אתה קורא לעצמך שפוי (ל''ת)

      מיכל, 07/09/08 02:13


      IP: 79.182.107.29 דווח על תגובה זו

  • 18.

    רחמים על האמא ומה עם הילד שנרצח ????

    אין שום הצדקה לרצח ילד קטן , אבל שום הצדקה!, 06/09/08 14:35

    בילי מוסקונה לרמן הכתבת הרגשנית אכן הצליחה להעביר בצורה חדה ונוקבת את כל המצוקות שהוליכו לרצח הנורא ואכן הנסיבות קשות ואפשר אפילו 'להבין' את שעבר בראשה של הרוצחת. להבין אך בשום אופן לא להצדיק ודומה שחמלתה הרבה של הכתבת מאפילה על הגיונה. היכן החמלה לילד הקטן, שאכן חי בתנאים קשים, אבל למרבה האירוניה דווקא לילד זה פחות רלבנטי, לאמא היה קשה הרבה יותר ואולי היא הייתה צריכה להתאבד אם לא יכלה לשאת את חייה, אך במקום זאת בחרה בדרך הקלה יותר מבחינתה. אסור בשום אופן לצייר מציאות שמאפשרת להצדיר רצח נורא כזה והכתבת הרחמנייה עלולה לאפשר לגיטימיות לרוצחת הבאה!

    IP: 84.228.145.79דווח על תגובה זו

  • 17.

    רגינה רצתה לגאול את מיקי? טיעון עלוב ומעליב.

    קורא משועמם, 06/09/08 14:31

    אילו גאולה היה עיסוקה של רגינה, מדוע זה לא הייתה בה די חמלה כדי לגאול גם את אימהּ הגוססת?

    IP: 79.183.252.87דווח על תגובה זו

  • 16.

    שהביאה לארץ עולים ללא אבחנה- על גבינו

    אני לא מרגיש אשם- מי שאשם זו הממשלה, 06/09/08 14:27

    די מספיק עם הצביעות!!
    את הילד אפשר היה להציל אם האם היתה מוסרת אותו לאימוץ - במקום לרצוח אותו - ויוצאת לדאוג לעצמה.
    צריך להודות ביושר יש בעיה עם חלק די גדול של העולים מחבר העמים.
    יש בעיה עם העובדים הזרים , יש בעיה עם הפליטים - די מספיק להתחיל לעשות סדר מי שלא שייך לכאן לשלוח אותו בחזרה לארצו.

    IP: 89.139.170.69דווח על תגובה זו

  • 15.

    כתבה יפיפיה, העבירה את המסר. לא ציפיתי לאיכות כזו ממעריב (ל''ת)

    אמיר, 06/09/08 14:22


    IP: 87.97.97.10דווח על תגובה זו

  • 14.

    אצל השמאלנים כולם אשמים - חוץ מהם עצמם.

    רון הכחול, 06/09/08 14:14

    להזכיר לבמ''ל מי בדיוק לחץ על הממשלה לקלוט את פליטי דארפור ואריתריאה?
    לתת מעמד קבע לעובדים זרים מסין?

    השמאלנים רוצים להצטייר כיפי נפש מול כל העולם, ומאלצים את מדינת ישראל לקלוט אלפי מהגרים מהעולם השלישי שאין להם כל קשר אליה, בעוד הם עצמם ספונים בשכונותיהם היוקרתיות וילדיהם לומדים בבתי ספר פרטיים.

    IP: 58.110.191.60דווח על תגובה זו

  • 13.

    ארץ ישראל שלי 2008

    עופר, 06/09/08 14:08

    עד מתי נמשיך להאשים אחד את השני ולא נעשה כלום רק נבדוק בעיתון כל יום מי הלך למסיבה של מי וזה מה שמעניין את העם היושב בציון רייטינג

    IP: 87.68.154.16דווח על תגובה זו

  • 12.

    כמה שהשכן צודק...נשמות מסכנות וסובלות מסוגלות לכל...

    אבי, 06/09/08 14:01

    כך מסתבר.

    IP: 84.110.163.103דווח על תגובה זו

  • 11.

    כולנו עיוורים

    פרי, 06/09/08 13:56

    איזו מן חברה הפכנו להיות? כל מלה חקוקה בסלע. האמת במערומיה. אני פונה אל העוסקים בעתונות חוקרת- אנא עזרו להסיר את המשקפיים הכהות מעל עיני הממסד השבע והמדושן עונג. אני אומרת לא למנהיגים שהתעשרו על חשבון משל המיסים. אני אומרת לא לממשלות שמשתמשות בכספי ניצולי השואה האחרונים שעוד חיים בינינו ולא מאפשרות חיי כבוד ואני אומרת לא לתת אף קול מקולותינו לכל העוסקים במלאכה הציבורית וזורים חול בעיני הציבור. יאוש עמוק. מה עושים?????

    IP: 145.9.108.110דווח על תגובה זו

    • שטויות, החברה שיראל רק הולכת ומשתפרת כל הזמן, בגלל זה דוחפים לכאן עוד

      חיימ'קה, 06/09/08 14:09

      ועוד רוסים, אתיופים קזחים ואוזבקיסטנים , שבאים בלי חינוך ובלי תרבות , בלי ידע ובלי השכלה - ומחרבנים על עצמם !!
      אל תספרו אותי יחד איתם !!!!!!!!!!!!!!!!

      IP: 79.177.221.166 דווח על תגובה זו

      • שכחת את פליטי דרפור אריטראי והשד יודע עוד איזה שבמקום

        תל אביבית, 06/09/08 15:28

        לעשות להם מחנה פליטים וזרוק אותם אחרי שהמלחמה שלהם תסתיים הם משבצים אותם בגנים
        ובבתי הספר ונותנים להם השכלה ועוד תעודות זהות וזכויות הם יקבלו על חשבונינו.
        שיתנו להם לאכול ולהעיף אותם מספיק עם כל
        השטויות

        IP: 93.172.238.42 דווח על תגובה זו

      • מוזר שבן אדם מחונך כמוך לא יודע לרשום את השם של המדינה בה הוא חי (ל''ת)

        חיפאי, 07/09/08 03:27


        IP: 85.250.165.202 דווח על תגובה זו

    • לא עיוורים, פשוט עוצמים עיניים

      אמיר, 06/09/08 14:29

      אל תגידו שלא ידעתם, מה שאני לא מבין זה למה עדיין יש עליה? למה עולים שחיים ככה לא חוזרים לרוסיה לדוגמה? קשה לי להאמין שברוסיה רע יותר מזה. לא הבנתם שהציונות מתה מזמן?

      IP: 87.97.97.10 דווח על תגובה זו

  • 10.

    היא צודקת במאה אחוז אמרתי את זה בתור אמא

    לרגע לא חשבתי אחרת, 06/09/08 13:55

    ואני כלל לא מאשימה אותה זה הילד שלה והוא כל כך מקסים לאבד בעולם כזה מטורף הממשלה וחיים בישראל אכן הפכו לבילתי ניסבלים
    וכן אין מה עדיף שהיא תתן אותו לרשויות הרווחה שממילא יספרו לנו שהם קורסים כמו המדינה הזא?
    הרי כבר 8 שנים מקצצים בבשר החי ולא קרה דבר אחד טוב חוץ מזה שהעשירים ניהיו עשירים וביבי הרס את המדינה על איזה חזון שהביא לנו את אמריקה לכאן ואז כמו האמריקאים ניהיינו אטומים אני בעד לשחרר את האם ומייד!!!

    IP: 217.22.116.82דווח על תגובה זו

    • למה ביבי

      מקס, 06/09/08 19:12

      למה לא אולמרט
      הרי אתה יודע שאולמרט ושותפיו הרסו את המדינה שלנו

      IP: 41.244.172.121 דווח על תגובה זו

  • 9.

    מאין היומרה

    תוהה, 06/09/08 13:53

    לדעת מה בראשה?
    להעיז הצדיק עוול אחד בעוול אחר?

    IP: 79.181.159.240דווח על תגובה זו

  • 8.

    מישהו צריך להעביר את המאמר הזה הלאה.

    אני, 06/09/08 13:49

    מה אנחנו יכולים לעשות איתו? כלום.

    תפנו את המאמר למי שכן יוכל לעשות איתו משהו, רק תדאגו שזה יהיה בנאדם שמספיק איכפת לו ולא אטום כמו שאר גועלי הנפש שיש כאן.

    IP: 217.132.20.170דווח על תגובה זו

  • 7.

    לבכות ולדעת שאתה כל כך צודק

    אירית, 06/09/08 13:49

    אנחנו האזרחים לא אשמים, אנחנו רוצים שיהיה אחרת, אנחנו בוחרים מנהיגים שמבטיחים שיהיה אחרת, אבל זה רק נעשה גרוע יותר ויותר. רגינה רצחה את הילד שבנו ואנחנו בוכים. אני בכל אופן בכיתי לאורך כל הכתבה. מבקשת סליחה מרגינה ומכל האנשים שקשה להם. לא תמיד היינו כאלה.

    IP: 80.230.209.101דווח על תגובה זו

  • 6.

    כתבה פמיניסטית מניפולטיבית

    beetle, 06/09/08 13:48

    האם כתבה כזו הייתה נכתבה גם על גבר שרצח את בנו? האם היו מתייחסים למצבו הרגשי כטיעון הגיוני (גרושתו גרה ממול עם בחור צעיר...).האם היו מתייחסים לקשיי הקליטה שלו בארץ? האם היו מרחמים עליו בגלל מצבו הכלכלי?

    אם היה מדובר בגבר היו נוסעים עד לרוסיה בכדי לגבות עדות מחברי הנעורים איך הוא לקח חלק בהתקוטטות נערים בשכונה. היו חופרים בעברו הצבאי לראות אם הוא עיקב במחסום פעם איזה מחבל. אבל בשום פנים ואופן לא היו מנסים להבין את מעשיו, הוא הרי גבר, הוא אלים. כאשר מדובר באישה רוצחת מנסים להבין למה הרצח הוא למעשה צעקה שלה, למה זה צורת ביטוי...
    היא רצתה לצעוק? אז שתרצח, את עצמה. ותעביר את המשמרת על הילד לאבא.

    רצח זה רצח, רצח ילד בן ארבע זה רצח חסר ישע, בלי שטויות פסיכולוגיות ונפשיות. גם אישה יכולה לרצוח כמו גבר והיא צריכה להענש ולא לקבל שום חמלה ללא קשר לאיזה מין היא שייכת.
    הגיע הזמן להתייחסות הוגנת בתקשורת לפשיעת נשים, לא יתכן שעיתונאיות פמיניסטיות יסמאו את עיני כולם כאילו פשעי נשים פחותים בחומרתם.

    IP: 84.228.112.229דווח על תגובה זו

    • מצטער להגיד לך שיש ממש בטענותיך. (ל''ת)

      אחד, 06/09/08 14:45


      IP: 79.181.154.224 דווח על תגובה זו

    • תגובה שגרמה לי לחשוב.. (ל''ת)

      אריה, 06/09/08 15:14


      IP: 89.139.86.160 דווח על תגובה זו

    • 100% נכון, אבל ישראל מדינה פמיניסטית רדיקאלית

      אבי, 06/09/08 16:36

      ואין מה לעשות בנידוןץ
      ישראל מדינת הפופוליזם וישראל חייבת להיות ''נאורה'' ( לנשים בלבד )
      אפילו על חשבון ילדים בני 4

      IP: 79.183.0.161 דווח על תגובה זו

    • בילי מוסקונה באמת בין האשמות ברצח -

      אחד - ירושלים, 06/09/08 16:37

      כפמיניסטית היא הרי עושה הכל כדי שילדים יהיו בחזקת האם. אם כאן הילד היה בחזקת האב אולי לא היה קורה הרצח.

      IP: 93.172.75.249 דווח על תגובה זו

    • עד שקראתי את תגובתך לא שמתי לב לשם הכותבת

      מאיר, 06/09/08 18:21

      רק שראיתי את שם הכותבת הבנתי באיזה תחבולות היא מנסה להצדיק פשיעת נשים.
      איך מעריב נותן לדבר כזה להתרחש? אין שם עורכים מספיק איטיליגנטים כמו הטוקבק שעלה על זה?

      IP: 84.228.112.229 דווח על תגובה זו

    • מסכים לחלוטין (ל''ת)

      החתול בסנדלים, 06/09/08 19:11


      IP: 217.132.118.63 דווח על תגובה זו

    • יש היגיון מסוים בדבריך.... (ל''ת)

      אינגיאלהTOKYO, 07/09/08 10:46


      IP: 118.19.42.87 דווח על תגובה זו

  • 5.

    קשקוש מטופש ואפולוגטי .

    ////, 06/09/08 13:47

    נולדתי לפני המדינה בירושלים וקצת אח''כ עברו הורי לת''א.
    אמא שלי נהרגה בתאונת דרכים כשהיתי בן 7.
    אבא שלי שהיה מטופל ב3 ילדים קיבל רגלים קרות וברח.
    גדלתי בהתחלה אצל דודים וכשלא היה להם כסף או שהינו גדולים מדי נשלחתי עם אחי ואחותי לגדול בבית יתומים. ככה קראו לזה אז, אח''כ קראו לזה מוסד -היום אולי פנימיה ובעצם לא משנה.
    היה לנו אחד שנתן לנו לאכול כשהיה כסף וזה היה יום כן יום לא -ותמיד היום לא.
    גדלנו, בינינו יצאו לא מעט שגנבו בחוץ כדי לאכול וחלקם צמחו להיות עבריינים מפורסמים.
    אני השגחתי על אחי ואחותי , דאגתי שילמדו ושיגדלו כמו בני אדם. אני הבכור קבלתי את האחריות.
    למדנו והשכלנו שלשתנו שירתנו בצבא ,אני היתי קצין ואחי נפצע בכבוש ירושלים ושוחרר .
    (שלשתנו אקדמאים למרות רקע קשה מאד).
    אף פעם בחייים שלי לא הטלתי את האחריות על מישהו אחר, לא אבא, לא אמא ולא הנהג שהרג אותה.הדבר החשוב ביותר שיש לאדם הוא להתמודד עם מצבו בצורה הטובה ביותר שאפשר.
    ההצעה של בילי מוסקונה לרמן היא להטיל את האחריות לרצח הילד על המצב שבו היתה נתונה האם היא בריחה מהמציאות ונסיון להטיל האחריות לרצח המזוויע על מצב רווחתה של האם כלומר על השלטונותאו על האב או השד יודע על מי הוא הבל ורעות רוח.

    הטענה שמישהו אחר אשם היא חירטוט. מתי תלמדו לקחת אחריות על המעשים והמחדלים שלכם ולא להטיל אותם על הזולת (אישי או צבורי ) ????

    IP: 84.229.247.70דווח על תגובה זו

  • 4.

    אפשר להתפוצץ כמה נכון וכואב ככה נראת המדינה שמשרד האוצר מנהל אותה

    איציק, 06/09/08 13:47

    אני מניח שאיזה פקידון במשרד האוצר שרצה להתקדם הוכיח שכלכלית זול יותר ''לאחסן'' בבית סוהר אחד\\ת שלא עמד בלחץ מאשר להוסיף תקציב לשרות הסוציאלי וההיסטוריה מלאה בפקידונים כאלו בכל מיני תחומים.
    כנראה זול יותר למשרד האוצר שחיילים יהרגו על מקורות הירדן מאשר להתפיל מים שלא עולים למדינה אגורה (מדובר בהשקעה של חברות פרטיות אשר ימכרו מים קצת יקר יותר). והנה הפתעה אין מים....

    IP: 85.250.255.29דווח על תגובה זו

  • 3.

    רגינה לא רצחה את בנה ''בגללנו'' .מספיק לבלבל את המוח עם רגשות אשמה

    אבי צנעני, 06/09/08 13:46

    מעוותים.
    זה לא אשמתי שהגוש הסובייטי התפרק.
    זה לא אשמתי שממשלת ישראל - בשיתוף יהודי ארה''ב - החליטו לדחוס למדינה מליון רוסים תוך כמה שנים, הרבה מעבר לכושר קיבולה של הכלכלה והחברה.
    זה לא אחריותי להאכיל את כל רעבי העיר, ואולי אם סמדי תפסיק להאכיל אותם יהיה לה עוד כסף למשפחתה.
    זה לא אשמתי שלרוסים החדשים אין הבנה וידע ביהדות ובשמירת משפחה.
    וזה גם לא אשמתם של הרוסים או הישראלים, כמובן !!
    בסך הכל אישה אחת, אמא אחת, שהתפרקה - לא צריכים לזבל את המוח בכתבה שמאלנית מתרפסת.

    IP: 79.177.221.166דווח על תגובה זו

    • אבי, תסתכל במראה!

      ולדימיר, 06/09/08 14:36

      דרך אגב, אבי, אני, בתור ''רוסי'', גם לא מסכים שהיא רצחה בגללינו. אבל אבי, מי שמזבל כאן את השכל זה אתה. אני כבר מזמן לא מחלק תושבי ישראל לרוסים וצברים. לכן כל כך מקוממים אותי פרימיטיביים כמוך. אתה לא תלמד אותי על שמירת משפחה, על ערכים ויהדות. מי אתה שתזרוק בוץ על מיליון אזרחי מדינה, שעובדים, נלחמים ואוהבים את המקום הזה? רוני רון הוא ''רוסי''? להביא לך עוד דוגמאות? החברה שלנו חולה בגלל גזענים ופרימיטיביים כמוך, זאת ''הפצצה'' שמאיימת להשמיד אותנו.

      IP: 89.139.52.186 דווח על תגובה זו

      • ולדימיר, הסתכלתי במראה וראיתי שם תימני יפה עיניים וטוב לב, שלא

        אבי צנעני, 06/09/08 15:04

        ירצח ילד - כל ילד - רק בגלל שאין כסף, או אין וודקה, או אין מצב רוח.
        רוב אזרחי ישראל הוותיקים גדלו בעוני ומצוקה גדולים, אבל עם הרבה אהבה לילדים !!
        זה לא מקרה ששני רוצחות הילדים היו רוסיות.
        אני מדבר על סמך הכרות מקרוב עם עולי רוסיה, שברובם אינם באמת עולים אלא מהגרים, מסיבות כלכליות בעיקר , ולמעלה מכוחה של החברה בישראל .

        IP: 79.177.221.166 דווח על תגובה זו

        • העיקר שאתה מבסוט מעצמך - יהללך זר ולא פיך

          גזען קטן שכמוך, 06/09/08 17:39

          אין כמו העליה הרוסית לתרומת הארץ - לא הייתה ולא תהיה.
          ואתה איש קטן , של נעליך מעל רגליך לפני שתתבטא נגדה.

          IP: 79.178.130.45 דווח על תגובה זו

          • לתרומת התמוטטות הכלכלה בארץ התכוונת.. (ל''ת)

            איציק, 07/09/08 01:14


            IP: 77.126.188.254 דווח על תגובה זו

          • ועליית הפשיעה לשיאי שיקגו גאידמקיים (ל''ת)

            איציק, 07/09/08 01:15


            IP: 77.126.188.254 דווח על תגובה זו

        • העובדה,שחלק מהמזרחיים מקנאים ברוסים - במקום ללמוד מהם

          איזיק - פ''ת, 06/09/08 22:22

          אין לך שום היכרות עם הרוסים.אני ניתקל כל הזמן בהתייחסות דומה מותיקים.

          IP: 80.230.5.185 דווח על תגובה זו

          • מקנאים במה בדיוק? בתרבות של טרור, הלשנות וק.ג.ב?

            איציק, 07/09/08 01:16

            או בתרבות החוליגניזם?

            IP: 77.126.188.254 דווח על תגובה זו

      • ולדימיר- צודק לחלוטין!! התגובה של אבי גזענית מאוד. אבל

        לירון, 06/09/08 15:11

        יש משהו מאחורי הכתבה הזאת. נורא קשה לנו להסביר רצח, או לקבל רצח- ואין גם שום סיבה שנקבל רצח של ילד בן 4. היא צריכה לשלם על זה- אין ספק. אבל אני בהחלט יכולה להבין את המצב שלה. את הייאוש ואת חוסר האונים ממצב שלא יתשנה כנראה (ליתר דיוק לא היה משתנה לעולם אילולא המעשה הנורא שלה).
        לזכרו של מיקי. ת.נ.צ.ב.ה

        IP: 82.81.169.25 דווח על תגובה זו

        • את מפחידה אותי אם אתה יכולה להבין אותה

          יוסי, 06/09/08 16:40

          לא טוב לך ? תצאי לרחובות ותהיי הומלסית, אבל אל תרצחי את הילד שלך, אם כן, עלייך לשלם במאסר של 40 שנה בכלא, חיים לקחת, חיים לא תחיי.

          אני מקווה שלא תביני רוצחים אחרים גם כן ?
          מי את שתחליטי מתי לגיטימי לרצוח ומתי לא ?
          מתי שזאת אישה שרוצחת אז את מזדהה איתה אז כן מותר ? מתי שילדה ( רוז ) נרצחת אז לא ?
          מתי שילד נטבע על ידי אמא אז כן מובן כי כשילד נרצח זה טוב אבל ילדה שווה יותר ( רוז ) ?

          IP: 79.183.0.161 דווח על תגובה זו

    • עניי עירך קודמים

      לילי, 06/09/08 14:48

      בכל העולם קודם מטפלים באנשים משכבות נכשלות אבל במינת ישראל הצבועה קולטים עולים מעל העולם!!!!!!!!!בעיקר רוסים גויים. מדוע?????האם אתם שואלים את עצמכם כמה נשים יהודיות התאבדו או חייהם נהרסו לאחר שרוסיות גויות עניות גנבו להם את הבעל
      אין לי רחמים על אף רוסיה זה עם הכי אכזרי בעולם.
      ובכל מקרה לפני שקולטים מליון רוסים גויים שרק לוקחים כספים מהמדינה מביטוח לאומי ממשרד הקליטה נופלים לעול על משרד הרווחה
      על הפרקליטות ועל משלם המיסים תטפו בישרלים שמיום ליום מהגרים למדינות אחרות ואנחנו נשארים מיעוט מסכן בתוך ים של גויים
      מי שאשם הכי בכל המצב זו הסוכנות שמשמנכעת גויים לעלות לארץ כדי להצדיק את המשכורות השמנות שלהם.
      התוצאה נראית במדינה בכל יום לאחר שסיר הלחץ מתפוצץ וזו רק ההתחלה.
      אני התרעתי לפני כמה שנים חבל שאני צודקת...

      IP: 77.125.146.88 דווח על תגובה זו

      • לילי תמשיכי ליילל וכמובן שאת טועה (ל''ת)

        לילו, 06/09/08 16:02


        IP: 77.126.18.138 דווח על תגובה זו

      • אוי אוי המרירות

        אני, 06/09/08 16:59

        זה די ברור שיקנאו בהן כי הן הרבה יותר יפות והרבה יותר שוות. וזה לא רק היופי. זו המנטליות. אני בן 25 ומזמן מזמן מזמן כבר לא מתעסק עם פקאצות צבריות. ותודה למי שהביא לכאן את העליה מרוסיה.

        IP: 79.176.235.8 דווח על תגובה זו

      • אנשים כמוך דוחות אותי - הבערות נוראית. (ל''ת)

        איזיק - פ''ת, 06/09/08 22:23


        IP: 80.230.5.185 דווח על תגובה זו

    • צנעני...תרגיע חביבי...

      מה זה משנה מה המוצא?, 06/09/08 16:09

      מה יש לך עם העליה הרוסית? אתה לא זוכר מי רצח את רבין? לא זוכר את התימני מאבן יהודה שרצח 2 צעירים אנגלים בשביל 500 ש''ח להימורים? די עם הגזענות! כמו שיש תימנים פסיכים, יש גם רוסים פסיכים. זה גם לא קשור לשמירת מסורת.רק אתמול פרסמו שרב צבאי חשוד באונס הילדים שלו.מה לעשות, אין בטחונות בחיים, אין שחור ולבן. תרתי משמע :)

      IP: 79.183.146.125 דווח על תגובה זו

      • במדינה הגזענית הזאת שמסבירה לנו שרוסיה זה תרבות

        איציק, 07/09/08 01:19

        אבל הפאדיחות כל כך גדולות שקשה להסתיר
        אז מביאים את הפתטית בילי בילבולי ה''רגישה''..

        והתימנים זה חוסר תרבות אז המוצא משנה מאד

        IP: 77.126.188.254 דווח על תגובה זו

    • צנעני אתה בושה וכלימה לישראל!אתה חום!אתה נמוך מצח!אתה בטוח גם אידיוט! (ל''ת)

      המשלשל בקולו השחרחר, 06/09/08 16:37


      IP: 89.139.209.93 דווח על תגובה זו

    • צנעני אתה ובני עדתך ערבים!תסתכל במראה ותראה ערבים נחותים,שחורים ודלי ה

      גוני, 06/09/08 16:45

      השכלה.
      ממשלת ישראל בראשית המדינה עשתה את טעות חייה כאשר העלתה ארצה עשרות אלפי ערבים
      שטענו שהם יהודים!
      אין שום הבדל פיזי,נפשי,שכלי בין ערבי תימני
      לעולים שהובאו אז ארצה (הערבים התימנים לפחות צנועים ולא שחצנים כמו הצנענים שחושבים שכל שחור עור רשאי לשלשל בקולו הדפוק ולעצבן את שומעיו בשילשוליו!
      עם יש עדה שהנמיכה את הנורמה בישראל זו עדת הצנענים לועסי העלים (בחייך זה מזכיר עדת בבונים שאוכלת עלים).
      אפשר עדיין לתקן את השטות שעשו בשעתו ולהעיף את כולכם בחזרה לצנעה ולמערות הךרי תימן ולייבא במקומכם עוד איזה 200,000 רוסים!

      IP: 89.139.209.93 דווח על תגובה זו

      • עפ''י התגובה שלך הכינוי ''בבון'' מתאים לך לא פחות. (ל''ת)

        אלונה, 07/09/08 00:58


        IP: 77.127.246.244 דווח על תגובה זו

      • תגיד, זה נכון מה שאומרים האשכנזים על הרוסים?

        איציק, 07/09/08 01:23

        שרוסיה זה המערב ואירופה וארה''ב בכלל מתים להיות כמו המערב?

        כי בתור מרוקאי בבון אני קצת מתבלבל פה עם המפה..

        IP: 77.126.188.254 דווח על תגובה זו

      • אתה ממש לא יותר טוב ממנה

        רוסי, 07/09/08 03:16

        די עם הגזענות

        IP: 85.250.165.202 דווח על תגובה זו

    • צנעני צודק!! הרוסים רק בוכים ומקבלים,והאתיופים שותקים וסובלים.

      ישראלה, 06/09/08 23:47

      מישהו הקים צעקות ובלאגן כשעולי אתיופיה רצחו בבני משפחותיהם? מישהו האשים את המדינה? את השכנים הישראלים? לא! למה? כי הם כושים שחורים ולא נאורים כמו הרוסים.
      אף אחד לא הכיח את הרוסים לבוא לפה, להיפך רובם באו בגלל בצע כסף ולא אידאולוגיה ורק רוצים כסף וכסף, בתים ומכוניות...

      האם רצחה את בנה בגלל שהיא מטורפת ולא בגלל הישראלים.

      IP: 78.13.129.214 דווח על תגובה זו

      • את בכלל יודעת על מה את מדברת או מקשקשת סתם??

        רוסיה, 07/09/08 00:36

        כמות השטויות שאת פולטת פשוט מדהימה, מה את יודעת כבר? את יודעת כמה האתיפים קיבלו? הם קיבלו דירות כמעט בחינם - ולפעמים גם בחינם בכלל. הם לא יודעים לעבוד ולא רוצים לעבוד,
        רוסים קורעים את התחת בשלוש עבודות כדי להאכיל את הילדים שלהם, ואלה ילדים שהולכים אח''כ לקרבי ואח''כ לומדים הנדסה. הרוסים באו בגלל בצע כסף? בדקת? שאלת? או שקראת כתבה? עכשיו את כבר יודעת הכל, נכון, לאתיופים יש מנטליות של דפקו אותנו, ואת הרוסים דופקים והם רק מלמדים שצריך ללמוד ולעבוד כדי להראות לכולם כמה שהם טועים. יש קצת הבדל בין הגישות.
        ''ישארליות'' סתומות כמוך כבר הכרתי בחיים שלי, לכי תראי איך האתיופים חיים ואיך הרוסים ואז תדברי.

        IP: 84.12.41.58 דווח על תגובה זו

      • סופסוף קול שפוי אמיתי!!! (ל''ת)

        איציק, 07/09/08 01:24


        IP: 77.126.188.254 דווח על תגובה זו

      • הבחור שצוטט בכתבה לא רוסי - אז איך הסקת שהרוסים מתלוננים?

        מגיב, 07/09/08 03:13

        כנראה שלא קראת את הכתבה. זו שכונה שחיים בה ישראלים עניים מעדות שונות (גם רוסים וגם אתיופים וגם אחרים). זה שיש שכונה כזאת בלב ת''א - לא מחמיא לחברה הישראלית. אז תפסיקי עם הגזענות המסריחה שלך.

        IP: 85.250.165.202 דווח על תגובה זו

  • 2.

    שירותי הרווחה סיפרו לנו שמדובר באם נורמטיבית.

    סגב, 06/09/08 13:38

    הפקרות.

    IP: 77.126.11.184דווח על תגובה זו

  • 1.

    לבדוק בציציות...

    פוליטיקאי מדופלם - יהודי מודאג, 06/09/08 13:37

    לפני שבאים ומטיחים האשמות באם... ואפילו בסביבה.. צריך לבדוק איפה אנחנו כחברה, כממשלה,כמדינה פשענו טעינו חטאנו...
    ישראל היא מדינת עולם שלישי שבסך הכל מנסה נואשות לצאת מהמעגל הזה.. אנחנו בגלל היותנו יהודים.. לא מוכנים לקבל עובדה זאת.. אבל יהודים תתעוררו... אם הייתם הודים... הייתם נחשבים ל''קאסטה'' (מבחינה הירארכיה'') לנמוכה ביותר.. יהודים אתם לא יותר טובים משכינכם הערבים...
    ותחשבו על זה.. כי זה לא המקרה האחרון

    IP: 79.181.153.196דווח על תגובה זו