• 43.

    הכול בסדר (ל''ת)

    ליהי, 28/11/13 13:23


    IP: 46.116.236.31דווח על תגובה זו

  • 42.

    ילדתי בת ה9 חטופת רווחה כלואה בנרדים אין לה זכויות אין טלפונים וחופשות

    אמא, 09/12/08 23:01

    ילדתי הוצאה באשמת שווא עלידי רווחת עמקחפר שיקרו ואמרו לשופטת רות בן חנוך שאני מכה את הילדה בחגורה למרות שהילדה בכל שיחה ובמשטרה אמרה שלא היה ולא קרה אין סימניםואין אישפוזים רק נקמה של עוו''ס על ניתוק קשר עם רווחה מחטטת 11 שנה נדחפת לאמא לתחת כדי שלא תצא לעבוד ותהיה תלויה ברווחה ובקיבוץ מושחט
    אבי הילדה פוטר מעבודתו ללא מכתב פיטורין אחרי 14 שנה ומצא עבודה נפצע ופקידות הסעד
    בוקובסקי ודיאמנט בזמן שהאם חובשת ומטפלת ברגלו המרוסקת של האב נחקרת הבת במשך 3 שנים
    הילדה עברה 4 פנימיות ב7חודשים והורחקה לערד כלא יתומי רווחה להורים חייםמנותקת מאחיה 3
    האם יכולה להיות מסוכנת ל3 ואחת שנלחמת עליה
    אוהבת וחושבת האם יש היגיון שלה אני מסוכנת
    אחרי עצבנית (איך אפשר לא להיות עצבנית ליד פקידות סעד מטומטמות ושקרניות בא ממש להקיא )ועכשיו אנילא משתפית גועל נפש -פקידות סעד מסוכנות מאוד אם אתה עני חלש גרוש או בעל דעות שונה מחבורת הצבועות .
    לאנותנות לילדי לדבר עם אחותם ולא למשפחתנו
    לילדה שמתחננתלחזור הביתה .
    סיפורנו מסופר באתר של לירון \\למעןעתידילדינו
    לא נשתוק עד שילדתנו תחזור הביתה .
    אוהבתאותך אפרוחית שלי .
    מאמא

    IP: 77.126.255.118דווח על תגובה זו

    • רווחה זבלה

      sharon, 08/01/09 00:49

      את צודקת פקידות הרווחה שקרניות ולא עושות כלום הם מנצלים את החלש למשל הסיפור שלי אני ואישתי פרודים ביגלל אמא שלה הסכסכנית וגם חולת נפש יש לה בבית כלב וחתול ושני ילדים עם פיגור שכלי ואישתי והילד שלי נמצאים בבית שלה זה לא בית בישביל הילד שלי כולם פיסכים בבית הזה פניתי לרווחה שיוצאו את הילד והתנו לי אותו שאני יגדיל אותו והם לא עושים כלום אשתי מזלזלת בילד ולא החראית היא נותנת אותו לאמא שלה ואולכת להסתובב
      הרווחה לא עושים כלום אני מפחד שלא יקרה לילד משהו זבל של רווחה

      IP: 79.178.43.230 דווח על תגובה זו

  • 41.

    ילדתי בת ה9 חטופת רווחה כלואה בנרדים אין לה זכויות אין טלפונים וחופשות (ל''ת)

    אמא, 09/12/08 22:41


    IP: 77.126.255.118דווח על תגובה זו

  • 40.

    תנועת הצופים

    תנועת הצופים, 21/09/08 12:17

    תנועת הצופים, בה פעילות תורמת לקהילה ומעורבות חברתית הם אבני דרך, שמה לה למטרה להחזיר את בני הנוער שבסיכון בגילאי 10-21 לפעילות ולמעורבות במסלול החיים של בני גילם, באמצעות צופי אשנ''ב (אפשרויות שילוב נוער בסיכון). תנועת הצופים מאפשרת לבני הנוער הנמצאים במצבי סיכון מסגרת ''צופית'' ייחודית, המחזקת אותם, מעצימה את תחושת המסוגלות והשייכות שלהם ומהווה בית חם לפיתוח אישי, לבילוי ולהנאה.

    IP: 194.90.125.195דווח על תגובה זו

  • 39.

    ביקורי בית זה לא פתרון אלא לעשות כאילו

    מרב, 04/09/08 16:18

    יש עומס בלתי נסבל על פקידי הסעד והם לא יוכלו לערוך ביקורי בית וגם בכלל לא בטוח שאנשים כל כך ישמחו לפתוח את ביתם ולשתף פעולה בעיקר אם ישנן בעיות. בנוסף לכך זו תמימות לחשוב שבביקור בית אחת לחצי שנה ניתן לראות באמת מה קורה בבית. אנחנו צריכים כציבור להיות מאד עירניים ולקחת אחריות לשים לב למצוקות של הורים בהתמודדות עם הילדים,לדווח לרשויות כאשר אנחנו חוששים שמשהו קורה לילד ולסייע בידי העובדים הסוציאלים לאתר את הילדים בסיכון.

    IP: 79.177.129.196דווח על תגובה זו

  • 38.

    בשביל לנהוג בכביש צריך רשיון, בשביל להיות הורים לא.

    קרן, 04/09/08 15:34

    למה אנשים שלא יכולים להביא ילדים לעולם צריכים לעבור מבחנים וייעוץ כדי להפוך להורים, ואנשים שיש להם יכולת כזו, יכולים לעשות כמה ילדים שהם רוצים ולהתנהג איך שבא להם?!
    צריך להיות פיקוח בסיסי על כל ילד שנולד, ולקבוע עוד בבית החולים אם יש חשד לילד בסיכון ולפעול משם.

    IP: 62.219.213.176דווח על תגובה זו

  • 37.

    אולי כדאי שאנשים יחשבו פעמים לפני שהם מחליטים להביא

    אמא, 04/09/08 14:48

    ילד לעולם? כל אחת צריכה לדעת שתינוק הוא עול כלכלי, חברתי ונפשי, ועבודה וטרחה אין סופית, לילות ללא שינה וויתור גדול על ה''אני'' הפרטי. אולי כדאי לדחות הריון עד שהאם תרגיש נכונות לכל אלה.

    IP: 84.229.234.4דווח על תגובה זו

  • 36.

    אין צורך ברווחה!

    יצחק חסן, 04/09/08 14:08

    יש תורה!ובפרשת השבוע כתוב.שוטרים ושופטים
    תעשה לך!ובלי זה,שום רווחה לא תעזור לנו!
    תורה =חינוך
    שופטים=בלי משוא פנים
    שוטרים=כח אכיפת חוק!
    רווחה =לגוים!

    IP: 87.68.102.11דווח על תגובה זו

  • 35.

    ביזיון...

    לאקי, 04/09/08 13:47

    מדינת ישראל חרטה על דגלה את הסוציאליזם כערך עליון..היום אנו רואים שהסימבוליזם הסוציאליסטי בארץ מסתכם במגדלי אקירוב,
    ובקפיטליזם מושחט, כי אין מלך בישראל וכל הישר בעיניו יעשה..
    הרוצח השפל שנטל את חיי רוז האומללה
    ואמה המיבבת והמתחסדת-דינכם מוות ביסורים,
    חיות אדם צמאות דם הלוואי שמצפונכם ייסר אתכם עד יומכם האחרון, עמוק עמוק בצינוק.
    שלא תזכו לראות אור יום לעולם !!!

    IP: 194.90.189.113דווח על תגובה זו

  • 34.

    כבוד השר יצחק - בוז'י - הרצוג

    משה גרויס, 04/09/08 12:51

    כמה פעמים ביום צריך ואפשר להקשיב לדבריו של השר הנכבד?

    הכל רק דיבורים . . . האם לא הגיעה העת לדבר פחות ולעשות יותר ?

    מתי בעצם הם עובדים כל השרים המתראיינים לתקשורת - בוז'י, יולי, פואד, שיטרית, בוים

    אימרו מעט - ועשו הרבה !!! ת ו ד ה . 04.09.08

    IP: 132.64.42.151דווח על תגובה זו

    • מה אתה מקשקש?

      ע, 04/09/08 13:52

      הרצוג הוא אחד השרים שעובדים מבוקר ועד לילה, בעשייה חשובה ומקצועית. הוא אחד משרי הרווחה הטובים שהיו בישראל מאז ומתמיד.

      IP: 217.132.155.133 דווח על תגובה זו

  • 33.

    להציל את הילדים? מה הם חיה נכחדת?

    אביב, 04/09/08 12:42

    קצת הגזמתם ... לא? להתייצב פעמיים בשנה אצל פקיד סעד לא יפתור לאף אחד בעיה. שיקחו את הכסף ויחלקו לנזקקים.

    IP: 89.138.50.219דווח על תגובה זו

  • 32.

    בדיקת הורים בסיכון- גויות שתופסות בעל כדי להשיג אזרחות וסיוע כלכלי

    הורים בסיכון, 04/09/08 12:17

    לבדוק את כל הרוסיות הגויות שהביאו ילדים עם יהודים/או לא, כדי לחיות על חשבון המדינה,
    להפסיק את מדיניות הסיוע הקולקטיבי, לפי הגדרות כוללניות בלתי נכונות, שמחזקות את ההרס של המדינה והאנשים.
    סיוע רק באופן פרטני, רק למי שוויתר על פרטיותו באופן מוחלט, והפך את עצמו להיות תחת פיקוח מתמיד של המדינה, ורק לתקופה מוגבלת, עד שיצא מהמצב שלו ויחזור להיות אדם חופשי ואנונימי.
    מי שלא מוכן לוויתור מוחלט לא יזכה לשום סיוע.

    IP: 77.126.208.250דווח על תגובה זו

  • 31.

    נתראה ברצח הבא,

    לילי הכושית, 04/09/08 11:34

    מה עם ילדים מעל גיל 5

    מדובר, לא מפתיע, בשלושה ילדים מיוחדים

    נוח למערכת להתעלם מכך שכן המערכת מסרבת להבין שגם הורים נורמטיביים ללא עבר פסיכיאטרי, אלימות או סמים מסוגלים להגיע לסיחרור המטורף הזה
    נפגש ברצח הבא שכן אם לא תפנימו זאת אין לכם סיכוי למנוע אותו

    IP: 77.125.138.239דווח על תגובה זו

  • 30.

    כשאני רואה את מבטה של רוז..........

    המדינה הפקירה את משפחתי, 04/09/08 11:32

    אני נזכרת בילדותי ככה אני הייתי מפוחדת בגלל אנשים רעים! וגם המדינה אשמה!!!!!!!!!

    IP: 79.179.148.38דווח על תגובה זו

  • 29.

    הרשויות לא עושות כלום

    סבל סבל סבל, 04/09/08 11:28

    גיסתי וילדיה עוללו לנו רע! אף פעם הרשויות לא עזרו לנו, בחופש הגדול לא יכולתי למלא חוברות כי ילדיה של גיסתי זרקו עלי אבנים, המשפחה סבלה מהגיסה וכך נהרסו חיינו!!!!!!!

    IP: 79.179.148.38דווח על תגובה זו

  • 28.

    פקידי סעד פועלים במובנים אנטרסים בלבד

    דליה, 04/09/08 11:01

    א- אם האם טובה אך מובטלת ובעלת קושי כלכלי הם יעדיפו להעביר הילד לאב (במצב של סיכסוך או גירושין)גם אם הוא אינו כשיר אבהות, מספיק שהוא בעל הכנסה ויכולת לפרנס את הילד,

    וזאת למה? בשביל לחסוך כסף מהמדינה לפרנסתם של האם והילד,

    ב- פקידי סעד יעדיפו להוציא ילד מחזקת הוריו ויעודדו אימוץ כדי לחסוך מהמדינה כספים עבור עזרה,כלכלה, דיור ושאר ירקות

    זה שהם אומרים שטובות הילד אצל הוריו הביולוגים זה סתם לוגו שהם לא משתמשים בו כשמדובר בהוצאה כספית,

    כל כך הרבה דברים אפשר לכתוב פה על חוסר היעילו של משרדי הרווחה בארץ, כל כך הרבה טעויות הם עשו, שהיריעה תקצר מלהכיל

    אני לא מאמינה בהם

    IP: 89.0.37.220דווח על תגובה זו

  • 27.

    אני לא מאמינה ששרותי הרווחה יזיזו תחת

    אחת שאכפת לה, 04/09/08 10:25

    כל האדישים ואוכלי חסד הם עובדי הרווחה,

    יושבות שם פדלאות,שותות קפה,אוכלות בזמן,ובזמן הנותר עושות טובה שמקשיבים לאיזה נזקקת

    הן לא עושות יותר מלצאת ידי חובה ופחות מיזה
    הן לא ירימו טלפון לעולם למשפחה בעלת סיכון
    או יבואו לבקר

    יקח להן המון זמן לעזור למשפחה או להוציא ילד מביתו, לרוב כשכבר מוציאם מצב הילד גרוע ובלתי הפיך

    אני באמת חושבת שצריך לעשות מהפך אמיתי בלשכות הרווחה, לבדוק את התאמת פקידי הסעד, עובדות סוצייליות, מנהלי המקום ועוד

    בנוסף יש להחזיר את טיפות החלב למתכונת הקודמת כיהם הקשר היחיד לילדים בגילאים אלו אשר עדין לא נמצאים במסגרת חינוכית,

    ועוד יש לעודד את תוכנית החונכות בבתי ספר תיכונים לעזרה והתנדבות אצל משפחות במצוקה ולא רק משפחות ,גם קשישים,חונכים הרי לקוחים על עצמם איזה התנדבות שהם מתחברים אליה, אם זה טיפול בילדים,קשישים,עזרה במוסדרות וכו'..

    מקווה שתקראו ותגיבו לעצותי

    מאחת שאכפת לה

    IP: 89.0.37.220דווח על תגובה זו

    • תקשיבי דליה

      עו''ס, 04/09/08 13:56

      אני עובדת סוציאלית ברווחה, עובדת המון שעות, תמיד באהבה רבה ובהשקעה רבה, בעלת 3 תארים אקדמים, ולצערי מרוויחה משכורת של 3500 שקלים.
      עובדים סוציאליים הם הפראיירים האידיאליסטים של המדינה - נמצאים כל יום בחזית, משקיעים את כל מרצם ונשמתם, תמורת שכר עלוב ומשפיל - וכל זה רק בגלל שאכפת לנו.
      את צריכה להתבייש.

      IP: 217.132.155.133 דווח על תגובה זו

      • לעו''ס, אנחנו לא קורבנות לתסכולים שלך

        דליה, 04/09/08 14:45

        אם כך את מצדיקה אותי,
        האם בשל העובדה שאת מקבלת שכר שלא מניח את דעתך, הילדים,המשפחות ובכלל צריכים לסבול?????

        IP: 89.0.37.220 דווח על תגובה זו

      • לעובדת הסוציאלית שכותבת פה, כנסי

        יחזקאל, 04/09/08 15:57

        אם באמת את עומדת בחזית ומטפלת נאמנה בילדים נזקקים, חזקי ואמצי וירבו כמותך,
        אך על כל עו''ס אחראית ישנן 10 עובדות שמבחינת התאמה תעסוקתית הייתי ממנה אותן לסוהרות בבית סוהר, התיחסותן אל הורים משפילה ואגרסיבית מידי,
        אחרת לא היו פה תלונות רבות כל כך עליכן

        IP: 89.0.37.220 דווח על תגובה זו

        • לצערי הרב, יש עוסיו''ת שאם היו עושים להן מבדקי אישיות

          עוסי''ת, 04/09/08 19:35

          כחלק ממבחן קבלה ללימודים, הן לא היו מתקבלות וזאת משום שיש להן אישיות מאד לא סוציאלית........
          לצערי זה כך.

          IP: 213.151.47.78 דווח על תגובה זו

  • 26.

    הדיווחים מתמעטים כי לא סומכים על העובדים הסוציאלים

    ובצדק, 04/09/08 10:25

    משרד הרווחה שמעסיק , אנשים לא מבריקים במיוחד- אולי בגלל המשכורות- ועושה טעויות חדשות לבקרים - בנוגע להוצאת ילדים מחזקת הוריהם- שאינו גוף תומך למשפחות במצוקה- כי אם הופך להיות גוף -מאיים עליהם....אינו מהווה כתובת למי שבאמת צריך אותו וזקוק לעזרה...
    גל הרציחות,,,התעצם בגלל הפרסומים. ככה זה...ואין מה לעשות נגד זה...
    אדם לאדם זאב ואלה התוצאות
    אם היתה קצת יותר אחווה אנושית- אנשים לא היו מגיעים למצבים קשים כאלה שגורמים להם להםוך לרוצחים

    IP: 79.182.108.227דווח על תגובה זו

  • 25.

    זה לא יעזור כל עוד הן תמשכנה בדרך הקלה וההרסנית של הוצאת ילדים מבתיהם

    פקידות החטיפה, 04/09/08 10:19

    הגיע הזמן שידאגו לילדים בתוך המשפחה שלהם ולא ימהרו לחטוף אותם.אז הם יזכו לגיבוי של האזרחים וכמות הדיווחים לרווחה תגדל ללא ספק

    IP: 79.179.131.254דווח על תגובה זו

  • 24.

    נזכרתי במחקר שפעם עשו.

    סוצליסט לאומי, 04/09/08 10:11

    לקחו קופים צימצמו להם את המרחב ומשאבים.
    התברר שהקופים הרגו את ילדיהם.
    גם האדם הוא סוג של קוף.

    IP: 87.69.107.252דווח על תגובה זו

    • אז רגע, זה קרה כי הם גרים בערים צפפות?

      ????????????, 04/09/08 19:37

      למה לחפש אשמים?
      הרוצחים הם האשמים. נקודה.
      רק המוח האנושי לא מסוגל לסבול דבר כזה, לכן מחפשים סיבות שיצדיקו, ומחפשים אשמים.
      אז מספיק.

      IP: 213.151.47.78 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אי אפשר לסמוך על פקידות רווחה!

    אבא, 04/09/08 09:23

    פקידות הסעד מעדיפות נוחות לעצמן וטיפול חפיף: לפי גישתן - אם אין מכות רשות לילד, זנות או סמים - מה הבעיה? ילד לבוש, הולך לבית ספר, אוכל משהו - מצידן הכל בסדר. התעללות נפשית, מכות יבשות - לא נחשב.
    צביטו - יטפלו עד גיל 5. כבר שאלה פה מישהי - מה אחר כך? דווקא כאשר ילד לומד להתבטא, יכול להעזר בגורמים בבית ספר - אין מי שישמע לו. ההורים תמיד נהדרים. ראינו.
    בבתי המשפט הן מזלזלות במוצהר. ''ואל תשאל כמה עבודה יש לנו'' - אין כל כך הרבה. תבדקו כמה שעות הן עובדות באמת.

    מנסיוני - כל הדיבורים על ט ו ב ת ה י ל ד = מ ס ש פ ת י י ם ! יסלחו לי שתיים וחצי עובדות רווחה שעושות את תפקידן למופת. הן טיפה בים.

    IP: 193.28.155.226דווח על תגובה זו

    • 23 -אבא- צודק בהחלט

      רותי, 04/09/08 10:50

      פקידות סעד ועובדים סוציילים
      למרעית עין בלבד

      תכלס ,,,,מחממות כיסא

      IP: 89.0.37.220 דווח על תגובה זו

  • 22.

    לאיזה מצב הגיע החברה הישראלית

    פקק תנועה קרית ביאליק, 04/09/08 09:23

    יש להגדיל מעקב זה עד לגיל 10

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • אין חדש תחת השמש

      יודעת מהם החיים, 04/09/08 10:53

      להגדיל את המעקב עד גיל 16 וגם במשפחות שלכאורה נראות נורמטיביות, וגם במשפחות עשירים ומשכילים!

      IP: 79.179.148.38 דווח על תגובה זו

  • 21.

    משותף לכל המקרים - אמהות לא יהודיות האם אזרחיות שוות

    ציפי, 04/09/08 09:15

    כל הילדים עם בעיות אוטיזם, קשב,
    שלושת המשפחות במצב כלכלי קשה
    שלושת המשפחות לא יודעות לטפל בבעיה
    שלושת האמהות לא יהודיות - אולי אין להן זכויות אזרח לקבל תמיכה
    רק העשירים יכולים לטפל בילדיהם

    IP: 87.70.85.116דווח על תגובה זו

    • ושכחת את הקשר בחזק למים בשלשת המקרים... (ל''ת)

      אלון, 04/09/08 10:30


      IP: 77.127.255.215 דווח על תגובה זו

      • הרציחות כולן קשורות במים.

        נקודה מעניינת, 04/09/08 19:40

        רצח זה הכי ההפך מחסד.
        מים משולים לחסד וכתוב גם שמים מצמיחים מיני תענוג...
        ודווקא במים התרחשו הרציחות הכי מזוויעות, הכי הכי מזעזעות.
        כי מה יותר מזעזע מרצח ילד על ידי אימו?

        IP: 213.151.47.78 דווח על תגובה זו

  • 20.

    במקום להגיש סיוע, משרד הרווחה יבדוק כל 3 חודש אם אפשר לקחת את הילד (ל''ת)

    י, 04/09/08 09:06


    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

    • אכן זה פתח לגזילת ילדים נוספים סתם . די לנו במה שקורה עכשיו (ל''ת)

      החטוף, 04/09/08 10:21


      IP: 79.179.131.254 דווח על תגובה זו

  • 19.

    גנים בחינם וצהרונים בחינם בכדי שהורים עניים יוכלו לעבוד

    רונן, 04/09/08 08:53

    במציאות של היום על שני ההורים לעבוד.
    הורים לילדים קטנים לעיתים לא יכולים לעבוד היות ואין מי שישגיח על ילדיהם.
    הגנים הפרטיים יקרים מדי ולעיתים לא משתלם לעבוד.
    על המדינה לבצע חוק חינוך חינם בגנים ובצהרונים.
    כשילד מאובחן כקשה למידה או בעל מומים אחרים על המדינה לזמן את ההורים ולהציע להם מגוון אפשרויות להתמודדות על חשבון המדינה.

    IP: 77.126.222.247דווח על תגובה זו

    • תגובה לרונן

      אילנה, 04/09/08 09:26

      צודק רונן!! נכון מאוד גם אני חשבתי כמוך וכל השטויות האלה שמשרד הרווחה עומד להציע שיחזיק מעמד בדיוק חצי שנה וזהו זה סתם...גם אני לא יכולתי לעבוד עד עכשיו כי הילדים היו קטנים וזה מעוד מעיק מכניס את הבן אדם לדיכאון ואין בררה חייבים להיות בבית כי לא משתלם לעבוד כשיש שני ילדים שמחירי הצהרון עולים יותר מהמשכורת שמקבלים.
      מקווה שהכל יהיה בסדר ומדינת ישראל תעשה משהו לגבי הענין הזה!

      IP: 80.230.68.166 דווח על תגובה זו

      • ישבתי בבית 4 שנים

        אמא, 09/12/08 23:30

        ברגע שרציתי לקום שם לי העווס רגל ופנה לרופא לא לתתלי אישור לעבוד עכשיו אני בבית והילדה בגן אפילו שילמתי לה מראש לשנה כדי שלא יגידו שהיא מוזנחת וקחולי אותה כמואתהגדולה בשקל לא עזרו להכניס את הילדה רק דיבורים ומתעשרים על חשבון החלשים פירטו באתר של לירון תעריפי אחזקת ילדים בפנימיות .

        IP: 77.126.255.118 דווח על תגובה זו

    • בחינם רק לעניים!

      אזרחית, 05/09/08 23:17

      ולבדוק שהעובדים במקומות הללו יהיו אנשים מתאימים, ושיהיו להם תנאים טובים ומשכורות טובות שלא יהיו מתוסכלים והכל יצא על הילדים.

      IP: 79.178.148.55 דווח על תגובה זו

  • 18.

    דרושים עובדים שבאים לעבוד ולא לעבודה (אגף הרווחה)

    תומר, 04/09/08 08:48

    הגיע הזמן שיפעלו מהר ולא יחממו כיסאות כמו בכל משרדי הממשלה חושבים שהם אלוהים

    הגלגל מסתובב כל הזמן והזמן אוזל תוכנית חירום עלק?

    צריך לחזור למדינה סוציליסטית עדיפה

    העם לא שפנים של ניסיונות בשביל הפרטות וקישקושים

    IP: 79.177.9.211דווח על תגובה זו

  • 17.

    עכשיו המדינה תקח להורים טובים את ילדיהם?! זה מה שיוצא מתוכניות דביליות

    רוני, 04/09/08 08:44

    את הילדים שבסיכון תוכניות כאלו לא מוצאות.

    IP: unknownדווח על תגובה זו

  • 16.

    רוֹז/אש

    אבשלום, 04/09/08 08:42

    הוֹי יַלְדָתִי
    לוּ יָדַעְתְּ עַד כַּמָּה
    שִׁשָּׁה מִלְיוֹן לְבָבוֹת קְרוּעִים אֵלַיִךְ
    לא הָיִיתְּ מִתְחַבֵּאת מִפָּנֵינוּ
    בְּתוֹךְ מִזְוָדָה בְּמֵימָיו שֶׁל יַרְקוֹן

    אַתְּ הָיִיתְּ בָּאָה לִקְרָאתֵנוּ
    עִם חִיּוּךְ עָנָק שֶׁלא לָבַשְּׁתְּ מִיָּמַיִךְ
    מְחַבֶּקֶת אוֹתָנוּ בְּלֶחִי אֶל לֶחִי
    רַק רוֹצָה לְשַׂחֵק

    וַאֲנַחְנוּ
    שֶׁחַיּוֹת רָעוֹת בְּצַלְמֵנוּ אָכְלוּ בָּךְ
    טְרוּפֵי הַצַּעַר חוֹפְרִים
    לא מוֹצְאִים אֶת דַרְכֵּנוּ
    אֶל חֶלְקַת עוֹלָמֵךְ הַקְּטָנָה


    רוז נולדה ב-3 באוקטובר 2003
    וטרם הובאה למנוחת עולמים

    IP: 217.132.103.189דווח על תגובה זו

    • מה זה החרטה הזה? (ל''ת)

      אתה בסדר?, 04/09/08 19:42


      IP: 213.151.47.78 דווח על תגובה זו

  • 15.

    זו לא תוכנית חרום זה פשוט מאוד שעולי עובדי הרווחה בעיריות יתחילו לעבוד

    גימי, 04/09/08 08:36

    אחרת מה הם עשו עד היום

    IP: 79.180.128.247דווח על תגובה זו

  • 14.

    כול הכתבה יופי אבל תמונתה של רוז פיזם שווה מליון מילים

    ראול, 04/09/08 08:35

    יש להכניס לכלא לאלתר את הסבתא רבתא שלה
    עד שתתחיל לזמר ואם עו''ד שלה ידבר שימו
    אותו מול הקיר כי הסבתא רבתא אימו של ''הסב''
    שהוא מבט עינה יודעת יותר מכולם

    IP: 217.132.224.110דווח על תגובה זו

  • 13.

    ואחרי גיל 5, אנ מניחה שהילדים יהיו מסוגלים

    רונית, 04/09/08 08:31

    להגן על עצמן מפני אמותיהם...

    IP: 62.90.35.162דווח על תגובה זו

  • 12.

    בדיחה רעה !!! כמו כל מה שהמשרד הארור הזה עושה . - קראו !!

    מי שיודע האמת, 04/09/08 08:29

    פניה לעו''ס זה פניה לאויב ולא לאוהב .
    ההתעללות שהילדים והמשפחות האלה עוברים מרגע הפניה לרשויות היא איומה . אם אתם לא עשירים במיוחד ואין לכם עו''ד צמוד הם יקחו לכם את הילדים .

    הם צריכים להזין את מערכת הפנימיות ומשפחות הקלט שלהם .

    הנזקים שלהם בלתי ניתנים לתיקון ובית המשפט הוא חותמת גומי שלהם .
    לא צריך ראיות לא צריך כלום .... יש להם סעיף ''סל'' לפיו גם לא צריך להוכיח פגיעה בילד או אי מסוגלות הורית .

    שתדעו הפק''ס הוא אלוהים בעצמו ובכבודו . אין לו אתיקה ( שהרי השר היקר מסרב למנות את ועדת האתיקה של העו''ס ...מזה שנים ) ואין להם מוסר ...רק כוחניות .

    עזרה ילדים מהם לא מקבלים .
    תזהרו מהאויב הזה ... הוא חייכן ונראה תמים אבל הוא המסוכן מכל .

    IP: 85.250.137.143דווח על תגובה זו

    • ילדתי כלואה בנרדים בערד 11חודשים מחוץ לבית רחוקה מאבא אמא ו3 אחיה

      אמא, 09/12/08 23:24

      ביתירצתה חונכת 3 שנים ביקשתי ולא קיבלתי כלום נחקרה 3שנים בביה''ס העוו''הנקמן בגלל שניתקתי קשר עם הרווחה סיפר שהיכיתי את ביתי
      הילדה הוצאה בצו לבית אפל עלות ילד לחודש 13468 ש''ח אחרי חודשים ויקי המדריכה הכתה את ביתי והיא הועברה לטירת הילד עלות לחודש 3483 הילדה אוימה בסכין על שדיברה בטלפון ואף מדריכה קיללה זונה ושרמוטה -הדר .
      לאחר חודשים הילדה הועברה להדסים לאחר שפקידת סעד בוקובסקי הכתה והכניסה למונית בכח לאחר ששמעה שופטת שתוחזר הביתה לאחר חודש בפנימיה חסויה עונש להורים ולילדה.הילדה היתה במצוקה ונפגשה עם ההורים פגישה אחרונה עלות חודש וחצי כפול 13468
      ש''ח אחרי שהאם צילמה את המפגש וסירבה לפקידת סעד חולנית העבירה לפנימה 4 ב7חודשים לערד נרדים כלא ליתומי רווחה .
      עלות הילדה לשנה ש''ח 80000 רבע מעלות ילד בבית עם הוריו יכול לעזור ל4ילדים
      עוד מידע באתר של לירון ולמען עתיד ילדינו

      IP: 77.126.255.118 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אני מאוד מקווה שמישהו למעלה (משרד האוצר) יקרא את זה

    ED, 04/09/08 08:29

    הפיתרון פשוט מאוד

    להגדיל את הקיצבאות של החד הוריות,

    מדינה שמקצצת שנים בכל דבר זקנים, נצולי שואה (זו ממש גנבה זה לא קיצוץ), חד הוריות, ובכלל כל אוכלוסיה שלא יכולה להלחם על זכויותיה, כל המסכנים,

    מה אתם מצפים מאשה שלא מסוגלת לפרנס את עצמה ואת ילדיהה שתעשה, אין אוכל במקרר, כל חודש מלחמת עולם איך לשלם חשמל ארנונה מים גנים (חינוך חינם עלק וזה חובה מי שלא שולח ילד לגן\\בית ספר הוא עבריין ויכול לשבת בכלא על זה), שנים חיים ככה, המצב הנפשי מתערער, אין כסף לפסיכולוגים, לילה אחד בשיא הדיכאון אחרי שהילד נרדם, שוכבים במיטה בוכים ומקבלים החלטה ''לא רוצה לגדל ילד בעולם הזה'', למחרת הולכים איתו לקניון קונים לו משהו שיהנה מהשעה האחרונה שלו והורגים אותו, למה אתם מצפים קיבינימט למה ???

    דרך אגב לחם אחיד מסריח עולה 9 ש''ח 9 ש''ח אפילו לאכול לחם עם מים אי אפשר.

    ביבי תודה רבה לך

    אולמרט עסוק בבעיות שלו,
    ברק צריך למכור בית,

    ציפי לבני דג, לא מדברת, שלא יתרפד לה את המרוץ לרשות הממשלה,
    מי יטפל בזה ? אני ?

    אין מי שידאג למסקנים האלה,

    הסוכנות מעלה יהודים לארץ, לעוני ותת חיים, אחרי זה מתפלאים.

    לתפארת מדינת ישראל

    חלאות שכחתם בשביל מה בחרו אתכם,
    אני אזכיר בכדי לטפל בעם לא בחשבון הבנק הפרטי שלכם.

    יום טוב לכולם

    IP: 212.143.231.128דווח על תגובה זו

    • עצוב מאד אבל צודק לחלוטין

      א, 04/09/08 09:27

      מצוקה כלכלית דוחפת אנשים במצוקה
      לקצה.
      לתחושת אין מוצא.

      IP: 89.139.31.21 דווח על תגובה זו

    • אמא של רוז לא היתה חד הורית

      פנדה, 04/09/08 10:45

      הגדלת הקצבאות לחד-הוריות מעודדת חד-הורות, שזה מצב שמעמיד ילד בסיכון. אני מכיר מנסיון מקרים שבהם האם מעדיפה להישאר חד-הורית בגלל ההטבות הכלכליות ולא מחפשת להקים משפחה, שזה בסדר וזה בחירה אישית אבל מבחינה סטטיסטית זה מעמיד יותר ילדים בסיכון.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • פנדה את יודעת כמה עולה צהרון ?

        ED, 04/09/08 15:52

        3000 ש''ח במרכז

        שכר מינימום 3800 חודשי חופשי עוד 400 ש''ח

        בשביל מה לעבוד ????

        לחם עולה 9 ש''ח
        חלב עולה 7 ש''ח כפיש

        אין מה לאכול
        חשמל יקר
        ארנונה יקרה
        חינוך חינם הוא לא חינם

        את לא אמא נכון ?
        אין לך בעיות כלכליות נכון ?

        ואני מאחל לך גם שלא יהיו לך

        תפתחי קצת את הלב מדובר באנשים, ילדה שהייתה יכולה להיות משהו

        IP: 212.143.231.128 דווח על תגובה זו

    • למה להגדיל קיצבאות לחד הוריות?!

      יתומה, 04/09/08 10:59

      ישנן חד הוריות שמתפרנסות יפה מאד, וישנן משפחות שחיות מתחת לקו העוני! אז מספיק להפוך כל חד הורית למסכנה! ישנם גברים שהפכו להומלסים בגלל גירושים, נתנו את הדירה לאשה, דמי מזונות עד גיל 21 וכשהילדים באים אליהם גם צריכים לכלכל אותם! וישנם מקרים שכשלאבא אין כסף הילדים מנתקים קשר איתו!!!!!

      IP: 79.179.148.38 דווח על תגובה זו

      • כתבתי למה

        ED, 04/09/08 15:48

        בכל אופן לא צריך להוריד בצורה גורפת קיצבאות לאוכלוסיות שלמות

        ושלא תהיי במצב כזה חמודה,

        יש אנשים שפותחים מקרר ואין בפנים כלום

        IP: 212.143.231.128 דווח על תגובה זו

        • במקרר אין כלום

          להפסיק לעשן, 06/09/08 10:31

          כי נמצאים בטורקיה יש שם הרבה אוכל ''הכל כלול''.

          IP: 79.177.126.36 דווח על תגובה זו

    • אוכלי חינם

      נשמה, 04/09/08 16:01

      מילים כדורבנות ושליחי הסוכנות קונים בתים בניו יורק משפצים בתים במיליונים ונראה אם תבקשי מהם לאכול משולחנם יזרקו אותך כמו שארית מזון.....אוכלי חינם גנבים תחנקו בעושר שגנבתם

      IP: 79.181.155.157 דווח על תגובה זו

  • 10.

    שלושה פסיכופטים נותנים תירוץ להפיכת ישראל לגרמניה המזרחית (ל''ת)

    האח הגדול צופה בנו, 04/09/08 08:22


    IP: 75.5.76.225דווח על תגובה זו

  • 9.

    מדינה מפגרת !!!!

    דוד, 04/09/08 08:22

    המדינה לא אשמה אך המנהיגים והפוליטיקאים הם שהרסו את המדינה במקום להשקיע בחינוך ברווחה בתעסוקה התעסקו בשחיתות זה מתחיל בנשיא ומסתיים בראש הממשלה שהם דוגמא לנו
    אנשים איבדו דרך נוער מדרדר לסמים וזנות
    הורים מכים ורוצחים את הילדים שלהם איך קורה דבר כזה התפקיד של האמא זה להגן על הילד . רק מנהיגות חדשה ודרך חדשה יכולה אולי לשנות את המצב מנהיגות עם מעוף שתשקיע בצורה נכונה בעם.ותראה שיש דרך אחרת.

    IP: 79.181.143.204דווח על תגובה זו

  • 8.

    ושוב הוכח, עם סגירת טיפת חלב

    ישראלי מפוכח, 04/09/08 08:22

    שהמדינה הפקירה את אזרחיה... רגע, לא ראינו את זה במלחמת לבנון השניה? אנחנו לא רואים את זה עם גלעד שליט?
    אבל מה..... השלטון מסודר כלכלית....
    אני רגוע

    IP: 77.126.74.36דווח על תגובה זו

    • גם אני רגועה

      סמוך על סמוכי, 05/09/08 23:10

      בעצם אף פעם לא היתה לי סיבה לדאוג במדינה הזאת הכל בסדר. את החולה ייבשו, את הכנרת שאבו עד כלות, את ים המלח גמרו עד מוות, את הירקון גם ייבשו בשביל למצוא ממצאים, ואם לא ימצאו שם יחרשו את כל המדינה, חיים כבה את האורות-{:

      IP: 79.178.148.55 דווח על תגובה זו

  • 7.

    צריכים לפרסם טלפון גם ברוסית ובאמארית. (ל''ת)

    צחי, 04/09/08 08:21


    IP: 85.250.79.202דווח על תגובה זו

    • אמהרית

      דקדוקי עניות, 26/09/08 21:38

      ולא אמארית

      IP: 79.177.110.51 דווח על תגובה זו

  • 6.

    תוכיות מטומטמות של מדינה מטומטמת

    י.ס, 04/09/08 08:05

    במקום לתכנן תוכניות להצלת הילדים כדאי שתשקיעו את הכספים האלה בתמיכה במשפחות וילדים בעיתיים שתתן להם תקווה לחיות. כי הבעיה המרכזית של כל המשפחות האלה שאנחנו שומעים על מעשי הזוועה שלהן היא שהם מגיעים למסקנה שהפיתרון הכי טוב זה להיפטר מהבעיה.
    אם המדינה הדפוקה הזו היתה נותנת להם תקווה והיתה מראה להם שחוץ מהם יש עוד מישהו שמתעניין בהן הכל היה נראה אחרת.

    IP: 87.68.237.45דווח על תגובה זו

  • 5.

    חייבים להעביר תקציב הרווחה +כ''א לגופים וולנטריים וטובה שעה 1 קודם (ל''ת)

    צחנת הרווחה עד לשמיים, 04/09/08 08:03


    IP: 87.68.102.77דווח על תגובה זו

  • 4.

    כן בטח...חח איזה חירבוש על הבוקר. (ל''ת)

    just me, 04/09/08 08:00


    IP: 84.109.48.25דווח על תגובה זו

  • 3.

    משרד הרווחה - למעט שר לשכה פקידים ורכב שרד הוא א-פ-ס 1 גדול (ל''ת)

    רווחה וירטואלית חייזרית, 04/09/08 07:54


    IP: 87.68.102.77דווח על תגובה זו

  • 2.

    הוכח העליל וללא שמץ ספק ''אין בעולם כמו השינאה של אימא'' (ל''ת)

    לזהבה בן, 04/09/08 07:52


    IP: 87.68.102.77דווח על תגובה זו

    • הוכח בעליל אין כמו השטויות שכתבת!!!!!!!!

      דאגנית, 04/09/08 11:06

      אמא דואגת אוהבת ועד יום מותה היא לא מפסיקה לדאוג לילדיה! ישנם מקרים חריגים של אמהות שעושות שטויות, אבל כל חייהם יהפכו לגיהנום!דאגנית

      IP: 79.179.148.38 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ומאיפה בדיוק התקציב וכ''א לזה ???? (ל''ת)

    הלוואי, 04/09/08 07:47


    IP: 89.138.24.70דווח על תגובה זו

    • מהביטחון ומהחינוך בא התקציב הזה (ל''ת)

      שם קל לקצץ, 04/09/08 08:23


      IP: 75.5.76.225 דווח על תגובה זו

      • חייבים להחזיר את הגורם לעניין לתיפקידו. (ל''ת)

        בנ ימין., 04/09/08 09:41


        IP: 147.234.74.102 דווח על תגובה זו