• 67.

    רבת עמון היא בירת פלשתין,מערבית לירדן ישראל או שטחי אוטונומיה פלשתינית (ל''ת)

    ואזרחיה הערבים של האוטונומיה אזרחי ירדן-פלשתין, 01/01/09 01:16

  • 66.

    געלנו את עמינו מן הגולה בדורינו יש לנו מדינה יהודית יתר בימות המשיח (ל''ת)

    שמואל, 15/09/08 07:34

  • 65.

    רק ניהול משותף של ירושלים כבירת שתי המדינות - יאפשר שלום - וימנף שלום (ל''ת)

    בלעדיה - אין שלום, 15/09/08 03:06

    • איפה בעולם זה עובד?

      סיסמה נבובה, 15/09/08 07:07

      ראית עיר אחת בעולם שהיא בירה של שתי מדינות?
      זה מתכון בטוח לפיצוץ

  • 64.

    40 שנות קשקשת ויאוש ודם - כולם אותו דבר - לא רלוונטים (ל''ת)

    ישראל לא רוצה שלום, 15/09/08 02:23

  • 63.

    שלום שלום שלום

    אדם, 15/09/08 01:58

    +++ עמק השלום הזה !
    מה עזרו לנו כל הוויתורים עד עכשיו ?
    קאסמים עדין נוחתים, מכל כיוון דרוכים להזדמנות הראשונה להביס אותנו.. מוויתורים לא יוצא שלום.. וויתור גורר וויתור..
    במקום לחפש שלום ואיפה אנחנו יכולים לוותר תתחילו לחפש אהבה למדינה, ערכים חדשים במשפחה, גאוות מולדת, ערכי יהדות
    תתחילו להיות גברים.. כשהיינו גברים נצחנו מלחמות כבשנו איזורים שלמים לחמנו בכינו שכלנו וכשניצחנו אומות שלמות עמדו המומות מאז שהפכנו לוותרנים אנחנו רק נותנים והיד היחידה שקבלנו נסקה מהר מאוד לכיוון הלחי החשופה שלנו, בואו לא נסובב גם את הלחי השניה..

  • 62.

    אין בישראל מנהיג שיבצע שלום !!! האחרון - נרצח בכיכר רבין !!! (ל''ת)

    ברק ורמון - אתם לא רלוונטיים, 14/09/08 23:23

  • 61.

    זה טוב לרייטינג להגיד את זה ??? פרווה ??? גם לא יחלק גם כן יחלק ??? (ל''ת)

    אגומנייאק, 14/09/08 22:57

  • 60.

    מצא לו את אל גזירה. איזו חוצפה ? איזה חוסר כבוד לערבים. (ל''ת)

    שלום עכשיו ושבת שלום., 05/09/08 19:10

  • 59.

    מי הסמיך את ברק להצהיר הצהרות כאלה? הכל במשא ומתן חשאי כמו עם סוריה (ל''ת)

    ברק מעצבן את כולנו. גם אלה שמסכימים לוותורים. בושה, 05/09/08 19:03

  • 58.

    למה באלגזירה? ברק מחפש לו פרסום כאלו שהור כבר ראש ממשלה (ל''ת)

    ולמה לא בחשאיות? נאה דורש ברק ולא מקיים.., 05/09/08 19:00

  • 57.

    ברק עסוק בתקשרת ובמפלגה יותר מאשר בבטחון. להחליף אותו. (ל''ת)

    תאוות השלטון של ברק, 05/09/08 17:51

  • 56.

    קדימה ועבודה מתחרות מי יחזיר יותר שטחים

    שבץ חלבו, 05/09/08 17:26

    את ההפסד של מלחמת לבנון 2 הם כבר שכחו. עכשיו כולם מתחרים בינהם מי יחזיר יותר שטחים. רמון ממונה על החזרת ירושלים ברק על החזרת הגולן ואולמרט בשבועיים שנותרו לון עסוק בלהחזיר את הגדה. ואנחנו נחזיר את שלושתם לאופוזיציה.

  • 55.

    אם זות הבעיה להגיעה להסכם הייתי מסכים יתר תשאירו בשביל משיח (ל''ת)

    שמואל, 05/09/08 17:24

  • 54.

    אנחנו לא נמצעים בשכונות ערניות חבל על השורות שהם מקבלים מן הממשלה תשאי (ל''ת)

    שמואל, 05/09/08 17:21

    • כותבים ''נמצאים'' ולא ''נמצעים'', ''שרותים'' ולא ''שרות''

      חיים, 15/09/08 07:12

      תלמד קרוא וכתוב לפני שתגיב שטויות.
      יש עוד 1000 ישובים ושכונות ערביות בגלי, בנגב, ביפו וברמלה שיהודים לא נמצאים בהם,
      לשיטתך צריך לוותר על מקומות כאלה ולהשאיר ליהודים משהו קטן מאוד ומצומצם

  • 53.

    הכוונות האמיתיות נחשפות

    אברהם אבן עזרא, 05/09/08 09:17

    איפה העניים של עם ישראל ,יושב שר ביטחון שמסכים לתת בירה בירושלים לפלסטינים
    דבר שלא יעלה על הדעת
    ירושלים שלנו ותישאר שלנו ואך ורק שלנו לעד
    אין לערבים עניין בעיר הזאת וכל אדם שידבר בה ילך הביתה וכמו שמחליף הוא נשים כך ימכור אותנו-כאן מתגלות כוונותיו האמיתיות
    עד היום השומר למעלה לא נתן שיקרה זה הדבר ומאמין אני שאנחנו לא ניתן לדבר אוילי זה לקרות מול ענינו במיוחד שמדובר בשר ביטחון שירושלים בשבילו כמו קיבוץ בצפון

  • 52.

    BARAK- ARE YOU NUTS?!!!!!!!! (ל''ת)

    a JEW, 05/09/08 03:44

    • עוד פטריוט שחי לו בנחת בחו''ל ומתיימר לדעת יותר טוב מאיתנו פה (ל''ת)

      מתנה ש. חצור הגלילית, 05/09/08 07:35

  • 51.

    ממשלה של נבלות שונאי יהודים. (ל''ת)

    yoya, 05/09/08 00:22

    • שונאי ישראל - מנציחים את המלחמה. (ל''ת)

      אתה אויב העם, 14/09/08 23:29

  • 50.

    ברק היה תלמיד מצטיין של

    נח, 04/09/08 19:02

    כמובן, סטלין גם הוא עשה מעיר שהיית מאות ואולי אלפי שנים אחת (ברלין)שתי ערים.וכנראה חשב לו מה שסטלין יכול גם אני יכול!ומעתה והלאה תהיה ירושלים המערבית,וירושלים המזרחית.

  • 49.

    דרוש קבלן ביוב אחראי לחפירה ונחת צנרת ממשכן הכנסת לשפכי דן. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 04/09/08 18:00

  • 48.

    ומה אני אומר כל הזמן?? קדימה והעבודה סכנה לירושלים ולגולן!!! אסור בשום

    ג'ינג'י = ת''א, 04/09/08 09:46

    פנים ואופן לבחרו בחלאות האלה, גרמו מספיק נזקים ואסונות לעם ולמדינה!!!

    • ל-48, אמנם הבחירות בנפשנו, אבל אפשר עדיין להתבטא ''נקי'' לא ? (ל''ת)

      מתנה ש. חצור הגלילית, 04/09/08 16:39

      • גם הגרמנים התבטאו יפה ונקי. כדי להבין עם מי יש לנו עסק, לראות דחוף

        yoya, 05/09/08 00:29

        את הסרטים:
        obsession www.kodesh.tv/islam.htm
        fitna youtube.com
        The ninth trialwww.abraham9.com/hebrew.html

        • אם הינך נזקק להשוואה כה קיצונית, רחמיי עליך ותו לא (ל''ת)

          מתנה ש. חצור הגלילית, 05/09/08 07:36

    • תגיד יה ג'ינג'י. גם את נתניהו חכנה במילות גנאי כשהוא יחלק את ירושלים?

      benzi. a, 04/09/08 17:23

      תקשיב טוב ג'ינג'י. ביבי יחלק את ירושלים בייתר קלות מכול גורם אחר בשלטון. ביבי יעשה את אותם הברים וההצהרות של יוסי ביילין . כך שההבדל הגדול בין ביבי ליוסי זה שהראשון פיו וליבו אינם שווים והשני אומר את האמת המרה שלא היינו רוצים לשמוע.

  • 47.

    ירושליים הועלתה על ראש שימחתנו . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 04/09/08 08:41

  • 46.

    ברק מדבר כמוכה ברק (ל''ת)

    לסדר לו את החשמל בראש, 04/09/08 08:33

  • 45.

    תודיע

    jbi, 04/09/08 08:28

    בשביל מה לחלק את ירושלים תודיעה לאבו מאזן שיחליף אותך בתפקיד ונפטרה הבעיה .

  • 44.

    ותעלה ירושליים על ראש שימחתנו (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 04/09/08 08:26

  • 43.

    המערך הוא מפלגה ערבית ואודי יודע זאת (ל''ת)

    פואד, 04/09/08 07:27

  • 42.

    שטויות,שיפטפט כמה שהוא רוצה.הוא כבר לעולם לא יהיה

    צח, 04/09/08 06:19

    זה שקובע מה יקרה כאן.
    ובחירות הקרבות,הוא הולך לרסק את מפלגת האבודה,ואחר כך כבר לא נראה אותו יותר.

  • 41.

    היכונו לנקמתה של ירושלים בבוגדיה-שלא ניראו כמותם מזה 3000 שנה-בושה ליה

    קורן נאוה,טבריה, 04/09/08 05:49

    בושה ליהדות וחרפה לציון!!!!!!!!!!!!

  • 40.

    עוד הלום שמאלני שמחפש כותרות. (ל''ת)

    מאיר,כרמיאל, 04/09/08 04:27

  • 39.

    ל35 תפסיק לבלבל את הביצים אתה יודע מה ההבדל...

    green28, 04/09/08 04:24

    במזרח ים יש רק פלסטינים אז באמת ההסכם יהיה מבוסס על גבולות 67 מבוסס לא במדויוק אבל אין טעם להשאיר מאות אלפי פלסטינים בישראל ולשלם להם כספי ביטוח לאומי אפשר את הכסך הזה להשקיע בחינוך זה יתרום יותר משכונות בלי ביוב ותשתיות במזרח ים...

    • חמודי -את הכסף הזה אתה תשקיע בבטחון...

      נילי, 04/09/08 05:31

      אבטחה נגד טרקטורים, חמורים מתפוצצים או כל חולירה חדשה שה - ''עם הפלסטיני'' יחשוב עליה. אני לא מבין, ישראל יצאה מעזה ועדיין יש טענות שם נגד הכיבוש, אז אתה באמת חושב שאם ישראל תוותר על חצי י-ם יהיה שקט?
      אתה ושכמותך צריכים הייתם כבר להפנים, הרי השמאל מורכב מאינטלקטואלים והימין מבסטיונרים, לא יהיה שקט ולא יהיה שלום. השלב הבא יהיה התרכזותם של ה - ''פלסטינים'' באל אקצא, ואז יבואו אנשים כמותך ויסבירו למה זה טוב וחשוב ליהודים לוותר על זה, ואז ידידי - כדאי שתקנה הרבה מצופים, כי אחרי זה - תידרש לקפוץ לים, נקווה רק שזה לא יהיה בחורף כשכל כך קר במים.

      • כן כמו שקורה בעזה ..נכון או בלבנון? או ביו''ש? את תמימה אם את חושבת שזה

        hamed tibi the first, 05/09/08 00:57

        מה שימנע מהם לשחוט אותנו אחד אחד אם יש להם הזדמנות כזו.הדת שלהם מחייבת אותם להרוג יהודים, מה קשה להבין בזה?
        סתכלי ב2 הסרטים האלו זה יסדר לך את המחשבות
        www.abraham9.com/hebrew.html
        www.kodesh.tv/islam.htm

    • למה שיהודים לא יגורו במזרח העיר? (ל''ת)

      שמעון, 05/09/08 17:54

  • 38.

    הג'ורה עובד ללא הפסקה ופולט זבל בכמויות (ל''ת)

    אקירוב, 04/09/08 03:52

  • 37.

    מה שבטוח הוא

    אבנר, 04/09/08 02:08

    שכבר יהיו מי שיימצאו לברק עברות שחיתות שייגרמו לו לעזוב כל תפקיד פוליטי ולהתבייש תחת הקלון .
    כך שירושלים תמשיך להיות מאוחדת.
    לא שכחנו את הוויתורים המפליגים שהוא היה מוכן לוותר לעראפת בירושלים עד שאפילו קלינטון נדהם.
    מקווה שהפעם זה מה שיוריד אותו לצמיתות מכל תפקיד פוליטי בכיר .

  • 36.

    FREE AT LAST FREE AT LAST FREE PALESTINE THANKS GOD FREE AT LAST (ל''ת)

    HOMELESS-USA, 04/09/08 01:45

    • go to sleep Achmed, tomorrow u have to wakup early to clean the toilet (ל''ת)

      yoya, 05/09/08 00:32

      • FREE AT LAST

        homeless-USA, 06/09/08 18:38

        ON THE WAY OUT OF PALESTINE, PLEASE LEAVE THE KEYS ON THE FRONT DESK OF HOTEL PALESTINE
        HOPE YOU ENJOYED IT
        THE PALESTINIANS DID NOT
        FREE AT LAST

  • 35.

    מר ברק, מה עם יפו, חיפה, עכו, רמלה ולוד? הכל חצי מחיר, כולל הבית של (ל''ת)

    מישהו, מרכז, 04/09/08 01:03

  • 34.

    תספח אליהם את מגדלי אקירוב והבית בכרמייה ! (ל''ת)

    ישמעאל, 04/09/08 00:59

  • 33.

    לא שיחררנו את ירושלים ב 67 כדי לתת אותה לפלסטינים

    ארתור גיזמו, 04/09/08 00:48

    ירושלים תמיד עברה מיד ליד רק אחרי מלחמה. הפלסטינים יכולים לקבל אותה רק אם יביסו אותנו בשדה הקרב. בתור מתנה לא ניתן אותה. על ירושלים שפכנו הרבה דם וזה דם קדוש שלא נוותר עליו. אם הם יקבלו את ירושלים אז יחגו חגיגות ניצחון כמו אחרי שסלאח אדין ניצח את הצלבנים. ברק לא למד את הלקח שלו משנת 2000 והוא צריך תזכורת. הוא יקבל את זה בבחירות הבאות. לא נשכח את הסיסמה ברק יחלק את ירושילם. הוא כבר חילק אותה.

  • 32.

    ברק: שכונות ערביות בי-ם יוכלו להיות בירת פלסטין

    ציונה מירושלים, 04/09/08 00:45

    מה לגבי מגדלי אקירוב? אפשר אפילו רק כמה קומות להעביר לפלסטינאים משהו כמו חצי חצי.

    • לציונה, בד''כ תהום פעורה בינינו. הפעם אהבתי את תגובתך- מוצלח ! (ל''ת)

      נתן ש. המקורי, מעלות תרשיחא, 04/09/08 07:10

  • 31.

    שיט!! - שבוע שעבר טיילתי שם עם תרמיל ושק''ש, איזה באסה !

    יוסי, 04/09/08 00:09

    איזה שיט!
    שבוע שעבר טיילתי שם אני וחברה שלי עם תרמיל ושק שינה, ישנו בודאיות כאלה מגניבות.
    ביום הלכנו בתוך השכונות.
    שמנו בנדנה מדגל ישראל על הראש כי היה נורא חם.
    כל הפלסטינים שם קיבלו אותנו עם סוכריות וזרקו עלינו אורז.
    היה נורא מרגש. ממש בכיתי..
    בסוף עלינו על אוטובוס בג'בל מוכבר לכיוון ירשלים, הנהג עבר דרך שועפאט ועצר שם בתחנה ואז נכנסה לאוטובוס גברת עם סלים, סלים הוציא ת'עוזי ו..

    מה יש לנו שם? מה אבד לנו שם?
    הרי היום יש להם כבר מדינה שם
    מה אתם רוצים מברק מה?!
    אין לכם מושג בכלום
    אתם שפוטים של התקשורת
    תחשבו שוב, על מי באמת אתם סומכים לקבל בשמכם החלטות, תחשבו שוב

  • 30.

    מי בחר בברק? 60 אלף איש,ששליש מתוכם,

    אאא, 04/09/08 00:03

    לפחות,הם ערבים.
    אם ברק רוצה לממש את מצע שלום עכשיו,שילך לבחירות ויקבל אישור לעמדות האלה.
    אם ברק תנסה קודם לחתום על הסכם ואז ללכת לבחירות,מדובר בעילה לגיטימית למלחמת אזרחים בהקף מלא.
    במקרה כזה,כל הגבולות נחצו ומותר לחסל את כל הסמולנים הלבנים כמו שחוסל הבוגד רבין

  • 29.

    אר''י ניתנה לעם היהודי, אין סמכות לבן אנוש לתת חלקים ממנה לאף ערבי (ל''ת)

    נחום, 04/09/08 00:02

    • אם לא נתנהג כיהודים למה שזה ישאר אצלנו? איך שמתמהגים כך מקבלים

      yoya, 05/09/08 00:37

      כמו בגן

  • 28.

    חמאס בירושליים, קסאמים,ירושליים תהפוך לעיר דמים! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 03/09/08 23:47

  • 27.

    ברק אמר בעבר כי הוא תומך בירושלים המאוחדת

    אאא, 03/09/08 23:37

    כבירת ישראל.
    ברק אומר שהוא נגד שיבת פליטים...אבל

    א) ברק הסכים חלוקת ירושלים כבר בקמפ דיוויד.
    ב) ברק הסכים לשבית כ 300 אלף פליטים כבר בקמפ דיוויד.
    ג) ממשלת ברק הביאה לישראל למעלה מ 100 אלף פליטים מניגריה,סומליה,אריתריאה וסודן (והם ממשיכים לזרום למרות שהתקשורת שנשלטת בידי המיעוט הסמולני הצלבני הלבן משתיקה את הנושא).אי אפשר להתנגד לשיבת פליטים ערבים ולהביא פליטים מאפריקה.

    • אאא השקרן - אתה טוקבקיסט שלא עשה כלום מחייו מלבד לטקבק...

      אאא הצלבני, 04/09/08 03:57

      ולעומת זאת אהוד ברק - גיבור ישראל הגדול בכל זמנים עם 5 עיטורים על ניהול קרב ונצחון.

      הוא יחזיר 300000 פליטים, הציוני הזה?
      מילא היית אומר 10000 מבוגרים, כדי להגיע להסדר קבע, זה היה הגיוני, אבל כשאתה מש'קר בגדול כמו האפס שאתה, אנשים קולטים כמה אתה אפס מאופס.

  • 26.

    מי צריך משא ומתן יש מתן בלבד טיפשים בשביל זה יבשנו את הביצות

    יחז'אל, 03/09/08 23:03

    נלחמנו במלריה איבדנו אלפי צעירים מוביל המים בעור הקרקע והכל לתת לנבלות בחינם לאן נלך בסוף

    אין ברירה צריך להילחם על קיומנו מבלי להבטיח דבר לרוצחים רק עם יהיה משא ומתן רצני

  • 25.

    ברק התחיל שוב לקשקש (ל''ת)

    אזרח-1, 03/09/08 22:57

    • תנו לנו את פוטין כראש ממשלה ,הוא יציל אותנו מאובדון...!! (ל''ת)

      צביקה בלומשטיין, 04/09/08 08:06

  • 24.

    שום דבר לא יעצור את השמאל מלהקים חמאסטן גם ביהודה ושומרון !

    חכמי קדימה, 03/09/08 22:40

    מיסכנים תושבי המרכז, גוש דן,השרון,השפלה והעמקים מה שמחכה להם ....!

  • 23.

    פשוט מדהים

    Moshe, 03/09/08 22:13

    איפה למדנו להיות כל כך גאים בהיותינו יהודים, ישראלים, אנשים בעלי עקרונות?
    מה המהירות להפטר מחלקי ארץ כל כך מהר, ועוד למי?
    לאדם שהדוקטורט שלו היה על ה''בלוף'' היהודי של השואה?
    לאדם שרץ להפגש עם רוצח שפל שרצח במו ידיו ילדה קטנה חסרת ישע?
    לאדם שנשבע שלא לוותר על כלום.

    אהוד ברק, לא הייתי מפקיד אותך כשומר פשוט במגדלי הפאר שאתה גר שם.
    אתה הבאת עלינו את מלחמת לבנון השניה,

    עשה טובה קח איתך את אחיך ''התאום'' אהוד השני,
    וצא לטייל ברחבי העולם כמו שאתה אוהב כל כך.

  • 22.

    ברק הוא הסמכות העליונה בכל הקשור לביטחון ישראל

    ברק - גיבור ישראל, 03/09/08 21:52

    וכל מה שהוא אומר - קדוש!

    • ל-22, לא סמכות ולא בטיח. כבר היינו בשפרדסטאון איתו. זוכר? (ל''ת)

      אורנה, ירושלים, 04/09/08 07:08

    • קדוש? הגדרה מפוצצת כזאת על ברק עוד לא קראנו.  (ל''ת)

      ולמלקקים לא תהיה תקוה, 05/09/08 17:53

  • 21.

    נהפוך את כל המגדל הימני במגדלי אקרשטיין לבירת פלסטין. (ל''ת)

    מה שפייר.. פייר!, 03/09/08 21:49

  • 20.

    ברקק תפנים כבר, בירת הפלסטינאים היא רבת עמון.

    רענן, 03/09/08 21:29

    ותעשה לנו טובה, אל תתפשר על חשבוננו.

  • 19.

    נכבדי ברוג-ברק , חבל שהינך מפריח בלון ניסוי דוקא בנושאי חוץ

    אורנה, ירושלים, 03/09/08 21:20

    עזוב את המשא ומתן עם הפלסטינים לראש הממשלה המכהן ולשרת החוץ. אתה את שלך לנושא הספציפי הזה כבר תרמת

  • 18.

    כנסו

    שירה, 03/09/08 21:13

    אפשר לצרף למזרח ירושלים גם את מגדלי אקירוב כולל תל אביב ואת כרמייה כולל כל ירושלים ואת חיפה ואת נתניה ואת כפר סבא. אתם לא מבינים - הם רוצים להיפטר מהמדינה!!!!! אני ממש מתפוצצת מצחוק!!! ברק רוצה לרצות את איראן ואת חיזבאללה ואת בובה מאזן אבל הוא ואולמרט לא מבינים שהם רוצים את ההככככככל!!!!!! ולמעשה יש כאן מידה של רצינות שברק ואולמרט לא מבינים אותה ואני אסביר לכם. הרי המדינה הוקמה בניגוד לתורת ישראל. הציונות כבשה שטחים כבר ב-48 ולכן לכל השמאלנים הצבועים - דעו לכם אין הבדל בין כבוש 48 לכבוש ב-67. אילולא הציונים הקימו מדינה היה משיח צדקנו בא כבר אחרי השואה, אבל השם יתברך ראה שהציונים רוצים מדינה בניגוד לרצונו, נתן להם ואמר להם: נו נראה אתכם מנהלים מדינה!! ותראו לאן הגענו. הם בעצמם רוצים להיפטר מהמדינה. מדינה של רוצחים, גזלני, אנסים, מסוממים, אלכוהליסטים ומה לא - ממש אור לגויים!!!!!! השם אמר ''והבדלתי אתכם מן הגויים...'' אבל הציונים רצו להיות ככל הגויים - והנה לכם ''ההצלחה'' הגדולה. אנו היהודים החרדים מתפוצצים מצחוק, כי אנו יודעים שמשיח צדקנו עומד להתגלות כל רגע. הקדוש ברך הוא מוביל אותם לאבדון, זו היא ממשלת ערב רב וכתוב בספר יחזקאל שהשם יעמיד את כולם למשפט וכולנו נראה זאת עם ביאת המשיח. יהודים יקרים! אולמרט הוא האחרון - כך כתוב בתנא דבי אליהו שנכתב לפני אלפיים שנה. כתוב שם, שהמלך האחרון שישלוט בישראל, שמו תלמרא, והוא יהייה מלך רשע, שיעשוק אלמנות ויתומים ואלמנות ויחזיר שטחים משטחי ארץ ישראל. יהודים יקרים עם הקדוש ברוך הוא אי אפשר להתווכח. כל מי שמנסה ללכת נגדו - מפסיד בגדול אם זה בפרט ואם זה בכלל. המדינה נגמרה - זה הסוף. יהודים יקרים חיזרו אל השם יתברך כדי לזכות לקבל משיח צדקנו. הוא כבר כאן. אין זמן. יש גמרא שאומרת: ''בשישית קולות מלחמה, בשביעית (זה ממש עכשיו שנת שמיטה) מלחמות (תראו מה קורה בים השחור ובימים הקרובים זה יגיע אלינו) מוצאי שביעית בן-דוד בא''. תסיקו את המסקנו ושנזכה כולנו לגגאולה שלמה בחן בחסד וברחמים גדולים.

    • הסכסוך הוא לאומי ולא דתי!!

      גורי, 03/09/08 22:11

      הסכסוך עם הפלסטינים הוא סכסוך לאומי ולא דתי. האינטרס הישראלי הוא למצוא פתרון לסכסוך על בסיס שטחים תמורת שלום. הגישה הדתית-לאומנית של ארץ ישראל השלמה היא זו שעוד עשרים או שלישים שנה תגרום לאבדן מדינת ישראל היהודית. הסיכוי האחרון לציונות נמצא בסיום הסכסוך הישראלי-ערבי, ובראש ובראשונה זו עם הפלסטינים, על בסיס חתימה על הסכמי שלום. קווי ההסכם האפשרי עם הפלסטינים ידועים- זה יהיה פחות או יותר במשולש של מתווה קלינטון-הצהרת טאבה-יוזמת ז'נבה. לכל מי שמפחד שלא יהיה גבול לויתורים- שיפקח עיניים- מדובר על הסכמים בהם הצד השני יהיה מפורז מנשק ויתחייב לסופיות הסכסוך. אם לא נביא במו ידינו למצב של קבלתנו במזרח התיכון, אזי נביא על עצמנו גזר דין הרסני!

      • יש לך ליקוי בהבנת הנקרא - ממש לא הבנת מה שכתבתי כנס

        שירה, 03/09/08 23:15

        אתה יכול להסביר לי באיזו זכות אנחנו נמצאים כאן?! הרי לדעת הערבי ובמיוחד אחמידיניגאד שרוצה להשמיד אותנו ובע''ה לא יצליח, אומר שבאנו מאירופה וכבשנו את האדמות ב-48. חוץ מזה ועוד איך המאבק הוא על בסיס דתי - אתה לא יודע הסטוריה יהודית ואני לא שייכת לארץ ישראל השלמה ולא לשמאל ולא למרכז - אני שייכת לתורת ישראל נטו. תקרא שוב בעיון את מה שכתבתי לפני שאתה עונה לי. הרי הרצל רצה להקים את המדינה באוגנדה וכשלא הסתדר לו, התפשר על האזור הזה. אז תומר לי בבקשה מה זכותנו על הארץ הזאת?! ובאיזו זכות כבשנו אותה ב-48 מידי הערבים? ואני מתוונת גם ליפו וגם לתל אביב וגם לחיפה וגם לכל ירושלים וכן הלאה וכן הלאה.

      • על מבוססת משאלת הלב הזו?

        אאא, 03/09/08 23:47

        מאחר ואין לאום פלסטיני,ועמולם לא היה,זה לא יכול להיות סכסוך לאומי.
        העובדה שהסכסוך הוא עם כל העולם המוסלמי (חתימה על חתיכות נייר מול חבורות הקוויזלינגים ששולטות במדינות ערב בחסות המערב לא משנה את פני הדברים במאומה) סותרת את הטיעון שלך.למה יש סכסוך עם איראן? עם פקיסטאן? עם עיראק? עם לוב?

        האם יש סכסוך בהיסטוריה של האנושות שיושב בדרך של שטחים תמורת שלום? מה מיוחד בסכסוך הזה שלא רלוונטי לכל ההיסטוריה האנושית ב 5000 השנים האחרונות?

        ישראל איננה יהודית אלא מצודה צלבנית של המערב הנוצרי הלבן שיש בה גם יהודים.ברגע שהיא תהיה יהודית,מה שאתה מכנה ''שטחים'' יחשב לסלע קיומנו ולעולם לא תישקל אפילו מסירתם מרצון.


        הגישה הדתית היא של הסמול הלבן.פנטיות דתית של הדת הליברלית ששואפת לכונן מצודה צלבנית מערב אירופאית,ליברלית,אנטישמית,קוסמופוליטית ומולטי אתנית בלב המזרח התיכון.זה האיום על ישראל.האיום עלינו הוא פנימי ולא חיצוני.

        לעולם לא יקבל המזרח התיכון ישות מערבית בליבו.ובצדק מוחלט.הוא לא קיבל את 2 ממלכות הצלבנים הקודמות והוא לא יקבל את השלישית.גם עם 2 ממלכות הצלבנים הקודמות היו הסכמי שלום או שביתת נשק.ברגע שהאיסלם הרגיש שהצלבנים נחלשו.הוא מחק את הממלכה שלהם ושלח את השרידים בחזרה לאירופה.

        החלום הקולוניאליסטי-משיחי של הסמול הלבן ואדוניו הליברלים מהמערב הוא הוא זה שמחייב את הכחדתה של ישראל.

        הסיכוי האחרון של הציונות הוא הפרדות לשלום מהמיעוט הסמולני הלבן ע''י עידוד הגירתו למדינות המערב ובכך ימות סופית החלום הצלבני-משיחי של כינון בסיס קדמי של המערב הנוצרי הלבן (שעושה שימוש ציני מגעיל,מרושע ודוחה ביהדות לצרכיו) בלב המזרח התיכון בשאיפה שישמש להפצת הדת הליברלית הפאשיסטית,הרצחנית,האנטישמית והקוסמופוליטית בקרב על המוסלמים במזרח התיכון.
        ישראל איננה מצודה צלבנית של המערב.
        הציונות לא מיועדת להיות וירוס ליברלי שאמור לחדור לעולם המוסלמי ולהפוך את טיבו למה שאתה מקווה.

      • טעות!!! הסכסוך הוא דתי וללא הטפות במסגדים יהיה שקט לעולם, אע''פ שזה לא

        פרח, 05/09/08 01:04

        קשור למה ששירה כתבה.
        בכל מקרה יש כאן אחד שעשה סרט180 מעלות הפוך ממה שאתה חושב abraham9.com
        הוא דווקא (לא רשום מי זה) חושב ששורש הבעיה היא האיסלם עצמו ומוכיח את זה בצורה פשוטה.
        ושהאחרון יסגור את הדלת.

    • Palestine free at last thank you Barak/Obama shell I say (ל''ת)

      homeless-usa, 04/09/08 01:48

    • Amen! (ל''ת)

      A, 04/09/08 07:31

    • נעמה אני בהלם מדעתך הנחרצת. (ל''ת)

      צופי גליידרכזון.נהריה., 04/09/08 08:04

  • 17.

    חלוקת מזרח י-ם תיתכן ע''ב יוזמת ז'נבה

    גורי, 03/09/08 21:12

    הסכם ז'נבה מתבסס על מתווה קלינטון בעניין ירושלים, ועל בסיסו מה שערבי בירושלים המזרחית - יהיה תחת שליטה פלסטינית, ומה שיהודי בירושלים המזרחית - תחת שליטה ישראלית. על ירושלים המערבית אין ולא היה כל ויכוח , היא תמיד תהיה בירת ישראל.

    • הזויים אתם אנשי יוזמת ז'נבה (ל''ת)

      מפוכח, 04/09/08 00:12

  • 16.

    את ירושלים יחלקו! גם ביבי וגם ליברמן וכול גורם אחר יעשו אותו הדבר.

    benzi. a, 03/09/08 21:07

    אני לא נמנה עם תומכי ברק. אך לפחות אפשר להגיד שהוא מדבר דוגרי ולעניין ללא שום שמץ של דמגוגיה. גם נתניהו והחבורה שלו יודעים בוודאות שאחרי ככלות הכול . את ירושלים יחלקו וחלקה המזרחי יהיה בירת פלשתין.
    לצערי ולצער כולנו לא נוכל לברוח מהמציאות הזאת . גם מליון הצהרות דמגוגיות של נתניהו ואנשיו וגם הבכיינות של הימין הקיצוני וההתלהמות של ליברמן והאיומים של ש''ס לא יעזרו במאום .
    ירושלים תחולק ואת רמת הגולן יחזירו לסורים וזה מה שיהיה ! ! !

    • ל-16, אתה טועה , ומטעה. ירושלים לא תחולק כי זה לא ייגמר בזה

      מתנה ש. חצור הגלילית, 03/09/08 22:02

      גם רמת הגולן לא תוחזר לסורים, כי זה לא ייגמר בזה. אל תשכח שהתהום הרצינית שרובצת בינינו לבין הפלסטינים איננה ירושלים ואפילו לא שמה הערבי בפיהם אל קודס, אלא זכות השיבה. זה המכשול הכי עמוק ובלתי פתיר גם כשנדמה שמתקדמים בו , חוזרים שני צעדים אחורה. זו הבעיה האמיתית והיא כנראה בלתי פתירה. על כך אמר מגיב חכם אתמול בתגובה למאמר של שלח : ''זה לא נגמר עד שזה לא נגמר...'' כמה נכון !

      • אתה צודק אבל מנהיגיך תועבי הבצע לא חושבים על מחר או עליך אלא על האגו ש

        וי, 04/09/08 06:25

        שלהם

    • בויכוח האידיאולוגי בין ימין ושמאל - השמאל משתמש בטענה מופרכת

      נעמן שפוי, 03/09/08 22:37

      ''בסופו של דבר''
      ''ככלות הכל''

      ועוד כהנה וכהנה משפטים שמשתמע מהם כי ''זה חייב להיות כך''

      ובכן כאשר אתם משכנעים את עצמכם כל כך הרבה - אתם בסוף הופכים משוכנעים.

      אבל אנחנו לא! אנחנו מאמינים ש:
      בסופו של דבר ניישב את כל הארץ לאורכה ולרוחבה.
      בסופו של דבר המשך הפקרת שטחים יביא את הקאסמים קרוב יותר.
      בסופו של דבר לא משנה באיזה דרך נבחר - תעוזה מדינית או רפיסות שמאלנית - הערבים לא ישלימו אם קיומינו כאן וצפויה מלחמת חורמה. כן! זה מה שיהי בסופו של יום.

    • אפשר לברוח מהציאות הזו

      אאא, 03/09/08 23:53

      ואם ישראל לא מסוגלת לעמוד על האינטרסים החיוניים לקיומה אלא נכנעת לכל רצון של המערב,כי אז הטענה שישראל איננה מדינה אלא מצודה צלבנית של המערב,רק מקבלת חיזוקים מאסיביים.
      יתכן שירושלים תחולק בדיוק כמו שנסוגנו מסיני,מלבנון ומעזה.זה רק יקרב את קיצה של ישראל.אם הנסיגות הקודמות קידמו את השמדתה של ישראל מבחינה מדינית,חלוקת ירושלים תחסל אחת ולתמיד את ההצדקה לקיומה של ישראל ותוכיח,חד משמעית,לכל העולם,כי ישראל היא אכן מפעל קולוניאליסטי שמהווה פשע מפלצתי כנגד האנושות ויש למוחקה כמה שיותר מהר.
      והיה ותחולק ירושלים,אני אהיה הראשון שיקרא לחיסולה של ישראל,ויהיו רבים כמוני.

    • תאמין לי שהו אינו ישן בלילה ביגלל חוסנו של אלומרוט....!!!! (ל''ת)

      סמירה אבואב,סביון., 04/09/08 08:04

    • את ירושלים יחלקו רק אנשים חלשים שיושפעו מלחצים זרים.

      תפקידנו לא לבחור בחלשים, 04/09/08 09:15

      ולא בטוח שאנחנו ניבחר נכון כי דיבורים של מועמד הם לא מעשיו.אדם חלש נישבר כשהוא מגיע לתפקיד וצריך להתמודד עם הלחץ.

      • תרשמו את מה benzi. אומר. על אף הרעש והצלצולים.נתניהו יחלק את ירושלים (ל''ת)

        benzi. a, 04/09/08 14:57

    • השאלה אם זה הסוף של המו''מ או תחילתו.

      בר ברע, 05/09/08 18:15

      ברק ורמון וויתרו כבר מראש, ומי יודע מה יהיה סופו, אני בתור ערבי לא הייתי חותם מעולם עם רמון, כי אם אפשר לקבל בחינם, אז למה להכנס למו''מ?
      צריך למצוא את המתאבד התורן במקום אחר, ועוד לבנה בחומת הטענות הישראליות תקרוס.

  • 15.

    יהודי שמוכן להצטרף לארגון לשחרור פלסטין ...

    ד''ר ארוין, 03/09/08 20:50

    מה הפלא שהוא רוצה לצרף את ירושלים לבירת פלסטין ? הפלא היחידי הוא איך אנחנו עוד נותנים לו טיפת כבוד ... (ואתם צודקים, דיכטר, שאול, ציפי וביבי לא יותר טובים)

  • 14.

    אהוד ברח... (ל''ת)

    פרולטריון, 03/09/08 20:49

  • 13.

    בירה

    משה, 03/09/08 20:47

    מר ברק
    תפסיק פעם אחת ולתמיד לצאת בהצהרות שוא
    שאין להם גיבוי, נוח מאוד לאויב לזכור את ההצהרות חסרות האחריות האלה,
    יש פה עם והוא ורק הוא על גורל מולדתו
    ופעם אחת ולתמיד,,, לספר על העם הפלשתינאי,
    הסיכסוך היה מאז ותמיד בין הערבים ליהודים
    הם רוצים לאסלם את כל העולם, אנא פיקחו עיינים לםני יהיה מאוחר, כשטיפש זורק אבן לבור גם מאה חכמים לא יוכלו להוציאה !!!

  • 12.

    ברק וליבני=מפטפטים עצמם לדעת=מחלקים מתנות=כאילו המדינה בכיס שלהם=נמאסת (ל''ת)

    נ.כהן הם לא מפסיקים להשפריץ מסרים=שישתקו כבר למ''ה', 03/09/08 20:44

  • 11.

    אם הפלשטינאים יקבלו את השטחים הארורים,לרבות ירושלים,הם עושים לנו טובה (ל''ת)

    נחזור להיות עם נורמלי, 03/09/08 20:32

    • אתה, כמו ברק חולמים. (בעצם ברק לא חולם הוא פשוט רוצה להצטרף לערפאת ולק

      יואב, 04/09/08 06:22

      ולקבל פרס נובל אפילו במחיר המדינה אין שום שונה בינו ובין אולמרט)ולגבי הערבים זה רק צעד ראשון בתוכניתם ללקיחת כל המדינה, תתעוררו כבר לכל הרוחות!!!!!!!!!!!!

  • 10.

    אהוד ברח מצאלים, לבנון, יוסוף מדחת, נאוה, הבטחותיו בכנס שפיים

    מזרחן, 03/09/08 20:24

    כך שלברוח מירושלים זה בשבילו זניח.

    • ברק יחלק את ירושלים! (ל''ת)

      ytre, 04/09/08 00:24

    • נפשית ורוחנית ,פוטין הוא ראש הממשלה שלי.... הוא יצילנו מאובדון. (ל''ת)

      עליזה ברוש, 04/09/08 08:03

  • 9.

    מה יהיה הסוף הם מחלקים מתנות על כל צעד ושעל=לערבים לא נותר אלה לגחך+:) (ל''ת)

    נ.כהן ברק וליבני לא מפסיקים להביך בהצהרות שלהם(:)=, 03/09/08 20:17

  • 8.

    הוא לא לוקח בחשבון שהערבים לא יסתפקו במועט

    ברק אופטימי, 03/09/08 20:12

    והם ירצו את כל השאר

  • 7.

    איך נפלו אנשים שהיו אמורים להיות ציונים ואיבדו צלם יהדות? (ל''ת)

    יהודי ציוני, 03/09/08 20:11

  • 6.

    כשאלוהים חילק שכל לא יכל לתת קצת יותר למנהיגים????

    גיורא, 03/09/08 20:10

    אני ממש לא מבין הצהרות כאלה על רצון להחזיר ערים בישראל לגורמים זרים אפילו לא סביב שולחן משא ומתן הרי אחרי הצהרה כזו הם רשמו שהם כבר קיבלו את המוצהר וירצו עוד ועוד

    • הם לא מנהיגים!תגיד שאלוהים לא חילק שכל לאלה שרוצים להיות מנהיגים.

      ולא בוחלים בכלום כדי להגיע לתפקידים, 04/09/08 09:12

      אבל הם לא מנהיגים,אין להם שום תכונה של מנהיג,שכל זאת אחת התכונות שאין להם.

  • 5.

    האיש מסוכן לעם היהודי...(בלהה בלהה החייל המעוטר) (ל''ת)

    רס''ר מטבח, 03/09/08 20:09

  • 4.

    מ-ש-ו-ג-ע (ל''ת)

    ליאת, 03/09/08 20:00

  • 3.

    אפס! (0) הבנה אלמנטרית של האשכנזים במנטליות הערבים (ל''ת)

    מחווה משמעותה חולשה ורפיסה, 03/09/08 19:53

    • אבחנה מדויקת! (ל''ת)

      האזרח הפשוט, 03/09/08 20:31

  • 2.

    ברק מנסה לחקות את המנהיגות של לבני.רק היא תוכל לחלק את אל-קודס. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 03/09/08 19:52

  • 1.

    השמאל מכרסם ומכרסם בארץ עד יוצבו טילי נסראללה במ.ירושלים (ל''ת)

    או אז הטווח עד אילת-סעודיה, 03/09/08 19:51

    • ברק יחלק את ירושלים! (ל''ת)

      ytre, 04/09/08 00:23

      • ...יש בי תיקוה עלומה.... בחלומי אני רואה אותו חוזר לנאווה וחוזר לסיירת (ל''ת)

        אורבך דוד--שלא לעינין ביכלל., 04/09/08 08:02

        • אין סיכויי שבעולם ! (ל''ת)

          סיירת נאווה ..............................., 04/09/08 08:32