• 89.

    תמונתו של ח''כ אלדד,טובה יותר מאלף מילים. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 04/09/08 14:34

  • 88.

    פיטנה

    Nik, 04/09/08 12:58

    הסרט ''פיטנה'' הוא לא גזעני ב-כ-ל-ל!!!!!!
    חפשו אותו ב-YouTube ותראו בעצמכם.

  • 87.

    אריה אלדד מציל את כבודו של העם היהודי

    פנדה, 04/09/08 12:04

    אם כוחות החושך הפוסט-מודרנים יצליחו לבסוף להכניע את ישראל, בספרי ההיסטוריה יסופר על גיבורים כמו אריה אלדד שעשו הכל כדי להציל את העם היהודי, גם במחיר אישי. אריה אלדד, מעבר להיותו דובר גאה של הציונות, הוא בעיקר דובר גאה של האמת, ובעולם פוסט-מודרניסטי שבו הטובים הם רעים ואמת היא שקר - זה לא פשוט בכלל, ועל זה אני מצדיע לו.

  • 86.

    הסתה כנגד האיסלאם, הפצת שנאה, הכללה ודעות קדומות.

    עידו זילברשטיין, 04/09/08 10:54

    התקדמות התודעה הקולקטיבית הישראלית, אל הלאומנות, הפשיזם, הכוחניות, והשנאה צריכה להדאיג את כולם. צר לי שגם אחרי חשבון הנפש שנעשה על המכתרת היהודית, עמי פופר, אשר סייגן, נתן זאדה, ברוך גולדשטיין ועוד אחרים מימי המכתרות ועד היום, אריה אלדד שהינו אדם ערכי עדיין ממשיך ברעה.

    צסירות נפש, או נכונות להילחם למען ערכי הדת, אינה נחלה של המוסלמים בלבד, הטענה שכל הסכסוכים בעולם היום מורכבים מקבוצה מוסלמית, ונגרמים בגללה, זו טעות שנובעת מתוך בורות, ומתוך היצר שגורם לנו להסיט לפחד, להפחיד ולשנוא.

    אסור לכל אדם ובמיוחד ליהודים, במיוחד ליהודים חובשי כיפה, לפעול מתוך אותם יצרים, ולתפוס עמדות כגון אלה. אריה אלדד צריך להיות מראשוני המטיפים נגד הכללות ושנאה כלפי דת שלמה, צריך להיות הראשון לסרטט ולהבדיל בין זרמים מסוכנים בדת, שידוע שיש גם בדת שלנו, גם בעמנו, גם במחנה הפוליטי אליו הו משתייך. דעות מסוכמות שנאמרות ע''י אנשי דת בשם הדת, פרשנויות מסוכנות ופיתוחים מסוכנים שנעשים לדתות, ובין כל שאר מרכיבי הדת ומאמיניה.

    בתקווה שמילים אלה יתרמו למוחות הגולשים, להירתם יחד לעולם שבו בני אדם, חילונים מוסלמים, יהודים או אחרים, יציבו כערך עליון את אהבת האדם, קבלת האחר וכבוד לחירויותיו ומה ששונה בו.... וימחאו תמיד ובחריפות נגד חשיבה, מכלילנית, מטיפה לשנאה ולפחד!

  • 85.

    לא כל המוסלמים טרוריסטים. אבל: (כמעט)כל אירוע טרור בחלד הוא מוסלמי! (ל''ת)

    נעמה, 04/09/08 08:43

  • 84.

    התקשורת צפויה לגייס את אוהבי ערב ושונאי ישראל מתוצרת כחולבן לטהר את ה

    קורן נאוה,טבריה, 04/09/08 05:53

    האיסלאם ולנאץ את היהדות-גם בסרט הזה כבר היינו!

  • 83.

    אני לא מבין יש מי (ל''ת)

    אדם ריאלי, 04/09/08 00:31

  • 82.

    חבל שרק ימני אומר זאת ופועל

    הפובליציסט, רעננה, 03/09/08 21:49

    אותו דבר במאבק לשחרור ג'ונתן פולארד - למה רק הימין עושה???

    שניהם נכונים לשמאל ולימין המתונים

  • 81.

    אריה אלדד, ישר כח! (ל''ת)

    כל הכבוד!!!, 03/09/08 21:29

  • 80.

    איסלם היה צעד גדול אחורה עוד במאה ה-7

    מזרחן, 03/09/08 19:19

    אפשר להגיד, וזה לא מנחם אותי, שהמוסלמים הם הקרבנות העיקריים של דתם השטנית - יש בעולם כ-60 מדינות המוגדרות מוסלמיות (חברות בארגון של המדינות המוסלמיות), מהן כ-20 מדינות ערביות, וכולן מפגרות בכל השטחים, חוץ מיצור ויצוא של טרור וטרוריסטים.

  • 79.

    אנא! קיראו את המאמר והעבירו לכמה שיותר קוראים =האמת הערומה והמכוערת!!!

    נ.כהן עולם כמנהגו נוהג=לא מוכנים לקבל את האמת, 03/09/08 18:55

    כל החיים האירופיים מתו באושוויץ. כתבה מאת העיתונאי סבסטיאן וילאר רודריגז בעתון אירופי.
    ''הלכתי ברחוב בברצלונה ולפתע גיליתי אמת מחרידה - אירופה מתה באושוויץ. הרגנו ששה מליון יהודים והחלפנו אותם בעשרים מיליון מוסלמים. באושוויץ שרפנו תרבות, מחשבה, יצירתיות, כשרון. הרסנו את העם הנבחר, באמת נבחר, כי הם הולידו אנשים גדולים ונפלאים, אשר שינו את העולם. תרומתם של אנשים אלה מורגשת בכל תחומי החיים: מדע, אומנות, מסחר בינלאומי ומעל לכל - מצפונו של העולם. אלה האנשים ששרפנו. ותחת העמדת פנים של סובלנות, ומכיוון שרצינו להוכיח לעצמנו שנרפאנו ממחלת הגזענות, פתחנו שערינו ל20 מליון מוסלמים, אשר הביאו עלינו טיפשות ובורות, קיצוניות דתית ואי-סובלנות, פשע ועוני הנובעים מאי רצון לעבוד ולקיים את משפחותיהם בכבוד. הם הפכו את הערים הספרדיות היפהפיות שלנו לעולם השלישי, טובעות בזוהמה ופשע. הם מסתגרים בדירות שקיבלו בחינם מהממשלה ובהן הם מתכננים את הרצח וההרס של מארחיהם התמימים. וכך - לרוע מזלנו, החלפנו תרבות בשנאה פנאטית, כישרונות יצירתיים בכישורי הרס, אינטליגנציה בפיגור ודעות קדומות. המרנו את רדיפת השלום של יהדות אירופה ותכונתם לתקוות לעתיד טוב יותר לילדיהם, היצמדותם הנחושה בחיים כי החיים קדושים, באלה אשר תרים אחר המוות, באנשים אשר נכלים בתשוקת המוות לעצמם ולאחרים, לילדינו ולילדיהם. איזו טעות נוראה נעשתה על ידי אירופה האומללה

  • 78.

    הסרט נגד האיסלאם

    חנן, 03/09/08 18:34

    הגיע הזמן שהעולם וגם הישראלים יתעוררו מול המגמה האיסלאמית - להשתלט על האחרים .

  • 77.

    לכל המגיבים היקרים..האם אחרי ששיבחתם את אלדד גם תצביעו בשבילו? או שבי-

    המעורר, 03/09/08 17:59

    יום הבוחר תשימו ביבי שמיבי בקלפי שבסוף יהיה חבר של טיבי...וימסור שטחים כמו השמאל ההזוי?
    או הפעם באמת תתועררו?

  • 76.

    הבעיה היא לא האיסלאם או הנצרות או היהדות - הבעיה היא דת, או הבנה מעוות

    אלי יהו, 03/09/08 17:52

    ת של רעיונות דתיים !!!

    • מסכים איתך שבכל הדתות מוטיב אכזרי דומה אבל

      אי שם, 03/09/08 21:17

      היהודים הבינו כבר לפני אלפי שנים שהדרך של רצח והשמדה זו לא דרך נכונה וצודקת, הנוצרים הבינו את זה רק לפני כמה מאות שנה בודדות (ואני יודע שאני קצת לארג' אתם) אבל המוסלמים עדיין לא הגיעו לזה. ואני לא אומר כל המוסלמים, מאחר וברור שרוב המוסלמים הם לא כאלה, אלה עדיין יש יותר מדי מוסלמים ביננו שחושבים במושגים שהיו אולי מקובלים לפני 5,000 שנה ולא מתבישים להכריז שזה בשם הדת שלהם, ובוא ניזכור, הם אומרים את זה לא אני או אלדד!

    • באמת? כמה אוטובוסים פוצצו מתאבדים יהודים (דתיים)? (ל''ת)

      נעמה, 04/09/08 09:30

  • 75.

    ח''כ אלדד הזה הוא גם פרופסור- אבל כנראה לא חכם גדול. לקחת סרט כזה

    חיים כהן, 03/09/08 17:47

    ולהגיד שזה האיסלאם זה כמו לקחת סרט על כהנא ו''כL ולהגיד שזה היהדות. וזה באמת מה שעושים האנטישמיים - לוקחים קטעים גזעניים מהיהדות, מסלפים אותם, ואמרים : '' הנה, אלו היהודים !,

    • הזהו שאתה טועה

      שלומי, 03/09/08 18:15

      רוב ארגנוני הטרור המוסלמיים פועלים בשם הדת.

    • בגדול אתה צודק אבל זה הכל עניין של גודל התופעה והשכיחות שלה

      אי שם, 03/09/08 19:24

      כהנא אין הרבה אצלנו וזו גם מעולם לא הפכה לתופעה מדינית אצלנו, תופעה זו נדחקה לשוליים ובמהירות. לעומת זאת הג'יהאד מזמן כבר הפך מתופעה של ארגונים קיצוניים קטנים ונקודתיים לתופעה של מדינות וממשלות רבות בכל העולם (אירן, אפגניסטן, פקיסטן ובקרוב מאוד לבנון). זה קורה במצרים, בעזה ובהרבה מדינות ערביות וגם לא ערביות אחרות. אפילו במדינות מוסלמיות רבות יש חשש גדול מהתופעה הזו והרבה אנשי שילטון שוברים שם את הראש איך לעצור אותה ומבינים שם טוב מאוד את הקשר שלה לאיסלם. מדוע לא קמים מספיק (ואני יודע שיש כאלה שעושים אבל הם מיעוט זניח) מוסלמים בעלי כח בדת ומדברים בקול ובשפה ברורה (בשפה הערבית ולא באנגלית) נגד התופעה הזו? מדוע הם לא נלחמים נגד אותם מוסלמים שמצהירים בקול ברור כל יום וכל שעה שרצח וטרור הם דרך האיסלם אבל כשאלדד או כל לא-מוסלמי אחר אומר זאת פתאום יודעים להשמיע את קולם בצורה נחרצת ביותר?!

      הצביעות של אותם מוסלמים לא קיצוניים היא זו שמביאה אסון על דתם ולא אלדד או כל אדם חיצוני (יהודי או נוצרי) אחר!

  • 74.

    ישראל תיפול בגלל הוזים כמו ח''כ אלדד הזה. עשראל לא צריכה לעצור את

    מה הוא מבלבל ?, 03/09/08 17:44

    האיסלאם הפאשיסטי. זה גדול עליה. תשאירו את זה למעצמות הגדולות . ישראל צריכה להתמקד בפתרון הסכסוך עם הפלשתינאים. זה מספיק לישראל.

  • 73.

    צוגק : האיסלם דוגל ברצח (שוהדא),כל הטרור בעולם מקורו באיסלם !!!

    א.ב.ס.ט, 03/09/08 17:35

    טיזי יכול לנבוח עד מחר....

  • 72.

    ביקורת על היהדות=אומנות ביקורת על האיסלם=גיזענות (ל''ת)

    זיו, 03/09/08 17:30

  • 71.

    ח''כ אלדד מביא בפנינו את האמת והיא : אנחנו בפתחה של (ל''ת)

    מלחמת העולם השלישית ויש להסיר את הכפפות כנגדה, 03/09/08 17:30

  • 70.

    האיחוד הלאומי ובראשם ח''כ אריה אלדד מעוררים בי תקווה ...

    סגב, 03/09/08 17:28

    שפעם עוד יהיה טוב ליהודים, וארץ ישראל השלמה תהיה של היהודים - רק של היהודים.

  • 69.

    לא שמעתי את טיבי ת וחברין יוצאים נגד החמנגאד שרוצה להשמיד את היהודים (ל''ת)

    tur, 03/09/08 17:13

    • למה ללכת רחוק?!

      אי שם, 03/09/08 21:04

      לא ראיתי אותם יוצאים נגד אותם מוסלמים קיצוניים שטוענים, בדיוק כמו ח''כ אלדד, שהאיסלם היא דת שמרשה רצח של נשים וילדים

  • 68.

    צביעות, התחסדות של חברי הכנסת הערביות

    איטה, 03/09/08 16:56

    אני שומעת את חברי הכנסת המרואינים ברדיו לגבי הצגת הסרט על האיסלם, איך שואלים איך אנחנו מעיזים להציג סרט כזה משמיץ מעוות ופוגע בדת האיסלמית וכו' וכו' אבל לא שמענו אפילו ציוץ אחד מכל ההשמצות על הסרטים, הטלנובלות וסירטונים למאותיהם בכל התיקשורת האפשרית הערבית, בהשמצות שיקריות נוראיות על ישראל, למה הם לא קמים על רגליהם האחוריות במקרה זה, נראה אותם גם מתנגדים על אלו כנגד ישראל, את המשכורות והתנאים הטובים הם מקבלים כאן ולא בארצות ערב.

  • 67.

    אלדד חייב להיות ראש הממשלה! הוא היחיד שמדבר אמת!

    השמאל יחריב את ישראל בסוף!, 03/09/08 16:53

    חבל על הילדים שלכם!

  • 66.

    זוהי גזענות לשמה

    יניב, 03/09/08 16:49

    אני חושב שהפכנו לחברה מאוד גזענית ופשיסטית וזה מתבטא ביצירות שלנו,גם האומנתיות וגם בכתיבה

    • אני מסכים איתך! גרשנו יהודים מבתהם עשינו פוגרום בעמונה וכו'' (ל''ת)

      ההוגן, 03/09/08 17:51

  • 65.

    לשים את אלדד וכמה מחבריו עם כמה מכוכבי הסרט (מוסלמים) ב''אח הגדול''

    דורון א., 03/09/08 16:39

    אני מבטיח לכם רייטינג ענק !
    אלדד וידידיו הקיצוניים(אולי נוער הגבעות) יחד עם מספר שווה של מוסלמים קיצונים . סגורים בבית עם 30 מצלמות .

    רק שיעזבו אותנו בשקט !!!

    • צא ולמד את ח''כ אלדד לפני שאתה מכנה אותו קיצוני

      יהודיה, 03/09/08 18:08

      קשה להתיחס אל תגובתך בכבוד כשאתה בוחר לכנות אדם שמדבר בשפה שלא נוחה לך לשמיעה, כאדם ''קיצוני'' ולא לנסות להתמודד עם מה שנאמר

  • 64.

    בוודאי שהאיסלם מטיף לשלום ודו קיום

    י. ביילין, 03/09/08 16:22

    תשאלו את סלמן רושדי שמאז שפרסם את ''פסוקי השטן'' הוא לא יכול לצאת מהבית בלי אבטחה. תשאלו את המתרגם של פסוקי השטן ליפנית היטושי איגרשי שנדקר למוות ב1991, תשאלו את המוציא לאור של ספריו של רושדי בנורבגיה, ויליאם ניגארד, שנורה ונפצע קשה בהתקפה מחוץ לביתו שבאוסלו ב1993 ותשאלו גם את המתרגם לאיטלקית של רושדי שהוכה ונדקר במילנו. לפחות בישראל זה לא יכול לקרות... בגלל ששמו של מתרגם הספר לעברית הושמט ממנו. מעניין למה?

  • 63.

    האיסלאם האמיתי

    שם חם ויפת, תיבת נוח, 03/09/08 16:21

    בראשית היה מוחמד, מחולל האיסלאם. מלבד כושר כריזמה המצאה ודמיון בלתי מוגבלים, היו לו גם כמה רגשות קמאים במקצת. כדי להשליט את דתו החדשה על הסרבנים שלא התלהבו, הוא רצח וגם ירש, שדד וגם אנס חיסל קהילות שלמות שלא נענו ליצריו הנרקסיסטיים, וגם השמיד כל זכר לתרבות הקדומה שהיתה בקהילות הללו. לזכותו יאמר שעשה את כל אלה ללא הבדל דת, מין ולאום. פשוט מאוד: מי שאינו מוסלמי הוא פושע ודינו מוות. כך נעלמו קהילות של גויים עובדי אלילים שחיו בסובלנות זו עם זו וגם קהילות של יהודי חצי האי ערב – אולי רצח העם הראשון. אלו הם דברים שנכתבו על ידי הסטוריונים מוסלמים בלא מעט גאווה.
    והמופת, הדוגמא וגיבור התרבות שכל מוסלמי גאה רואה מול עיניו הוא של רוצח שודד ופדופיל (כן, הוא גם אנס קטינות). כמוני תראו וכך תעשו הוא אומר להם מעל דפי הקוראן. וכמוהו רואים ועושים אלפי מוסלמים ברחבי העולם והשאר ברבבותיהם ומיליוניהם מריעים להם, תולים את תמונותיהם, מפרסמים את צוואתם הקוראת ללכת בדרכם ובדרכו של הנביא. אמהות גאות בפרי בטנם שזה עתה מסר את נפשו על קידוש השם של נביאו. אבות מכנסים חפלה בסוכת אבלים כדי להלל את אללה ונביאו שהרעיפו על בנם מעט מקדושתם והפכו אותו לשהיד, מתפארים שבנם שוהה במחיצתן של שבעים ושתים בתולות, ובין לבין אוכל דבש ולוגם יין האסור על בני תמותה. השהידים ומעשיהם מתפרסמים בכל העולם המוסלמי, דרך מסכי אל ג'זירה, עיתוני האליטות מאסיה ועד אפריקה ובמסגדי הקהילות המוסלמיות ברחבי תבל.
    כך ראו ועשו בהבדלים קלים גם המופתי הירושלמי, נאצר, ערפאת, השייח יאסין וכך רואים עושים ומטיפים גם בין לאדן, השייח נסראללה, כהני הדת באיראן, אימאמים במסגדים ומורים במדרסות. את התוצאות ראינו בבואנוס איירס, ניו יורק, באלי, מדריד, איסטנבול, לונדון. ויסלחו לי תושבי מקומות אחרים בעולם שפסחתי על שמם.
    הדת הזאת הבנוייה על משטמה לכל מי שאינו מוסלמי, יכולה לפרוח רק במקום של מאבק, מלחמות, הסתה, יצרים משתוללים ושנאה רותחת כלבה. היא צריכה אויב תמידי והשלום שלה הוא במקום בו שולטים מוסלמים אדוקים (דאר אל-סלאם). את המלחמה היא תעביר לכל מקום הנשלט ע''י הכופרים באיסלאם (דאר אל-חארב). אם הקו-קוקס-קלאן בארצות הברית היה מבטא את עצמו כדת, היא לבטח הייתה קרובה לאיסלאם בהבדל משמעותי אחד: האיסלאם אינו גיזעני ומקבל לשורותיו כל מי שיהיה מוכן לאמר '' אללה הוא גדול ומוחמד הוא נביאו''.

    • אללאה הוא --הכי(!!!)גדול

      עקרון, 03/09/08 17:58

      הרבה טועים בתרגום '' אכבאר'' הוא הכי גדול , '' כאביר '' זה גדול ואינו דורש התיחסות לגוף / עצם נוסף ( עומד ביחס לעצמו ) , '' אכבאר '' משמעותו הוא גדול יותר ( כמו למשל '' אחסאן '' טוב יותר ) ותמיד יעמוד ביחס לגוף / עצם נוסף , אז כאשר אדם אומר '' אללאה הוא אכבאר '' התירגום הנכון הוא : אללאה ( האלוהים המוסלמים ששמו אללאה ) הווא ( הוא ) אכבאר ( גדול יותר ) עכשיו נותר להשיב על השאלה ממי האללאה הוא גדול יותר וזו הסיבה מדוע כל המילחמות - כמו שמישהו יבוא ויודיע '' שלי יותר גדול '' צריך יהיה בשלב כזה או אחר ובזמן כזה או אחר להגיע לשלב ההוכחות ואין הוכחה נחרצת יותר מהחיים ( או מהמוות ). עדיין אני אומר שהשאלה היא של פירוש ולא של מהוות , האנשים שמפרשים את התורות למינהן בצורה שהיא הורסת ומדכאת עושים זאת על דעת עצמם ולצורך גיוס כוחות למען רווח אישי של המטיפים - מדוע בן אדם נכנס למקום של פולחן אל ביתו של האל ויוצא עם שינאה יוקדת לברואי האל האחרים ? איך זה יכול להיות ? הרי אותו אלהים ברא את כולם ? - לא חשוב - יש מה שיש .

  • 62.

    אין יום ללא פיגוע שמוסלמים מבצעים, סכנה לאנושות (ל''ת)

    אלון, 03/09/08 16:20

  • 61.

    במילים אחרות אם היטלר היה הולך נגד איסלם אלדד היה מעריץ שלו (ל''ת)

    בבכ, 03/09/08 16:15

    • ואם לסבתא היו גלגלים...

      מאיר, 03/09/08 16:43

      אתה עוסק בנדמה לי, בעוד שהאיסלאם לא יצא נגד היטלר, אלא צעד איתו כמי שמצא מין את מינו. ולא רק המופתי הירושלמי שנפגש איתו. המרד של ראשיד עלי בעיראק פרץ נגד האנגלים תוך כדי טבח איום ביהודים, משום שהזדהה עם הנאצים. האחים המוסלמים במצרים גם הם העריצו את הנאציזם והיטלר.ואם תקרא את הקוראן, תראה שאין הבדל גדול בינו ובין מיין-קאמפף של היטלר.

    • ואם לסבתא היו גלגלים...

      מאיר, 03/09/08 17:05

      אתה עוסק בנדמה לי, בעוד שהאיסלאם לא יצא נגד היטלר, אלא צעד איתו כמי שמצא מין את מינו. ולא רק המופתי הירושלמי שנפגש איתו. המרד של ראשיד עלי בעיראק פרץ נגד האנגלים תוך כדי טבח איום ביהודים, משום שהזדהה עם הנאצים. האחים המוסלמים במצרים גם הם העריצו את הנאציזם והיטלר.ואם תקרא את הקוראן, תראה שאין הבדל גדול בינו ובין מיין-קאמפף של היטלר.

    • הלואי.............הלואי.......... (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 03/09/08 17:36

  • 60.

    האיסלם מטיף לשלום ולדו-קיום? (ל''ת)

    משה, 03/09/08 16:12

  • 59.

    איש קטן ומורמר שמונע ע''י תסכול ושנאה !! צריך פשוט לא להתייחס אליו.

    דורון, 03/09/08 16:10

    תבינו שקט לו בזמן האחרון .יש מעט קאסמים ומעט פיגועים.בצפון יחסית רגוע
    להגביר שנאה וליצור מהומות מתחיל להיות עניין קשה.
    הוא מביא אירופים שילמדו אותנו מה הוא איסלם קיצוני ???
    צריך פשוט להפסיק להתייחס לעושה הצרות הזה !!

    • פחח.. מעט קסאמים. זה היה בציניות, נכון?

      גיא, 03/09/08 16:49

      החמאס והג'יהאד מתחמשים עכשיו לקראת המלחמה הבאה ודורון כותב ''מעט קסאמים''. כמו ההוא שנפל מקומה 30 ובקומה השישית חושב שהכל בינתיים בסדר...

    • מעט קסאמים?? תתעורר אחי, איפה אתה חי? (ל''ת)

      דני, 03/09/08 18:11

    • דורוןן, אתה לא רואה את הנולד או לא רוצא לראות אותו. (ל''ת)

      ר.ט., 03/09/08 21:28

    • דורון אתה עיוור חוצפן ויפה נפש

      מוטי, 04/09/08 00:31

      מה זה מעט קאסמים??? מספיק קאסם אחד כדי לקחת חיים של מישהו.חוצפן עלוב!!

    • מאחל שיפלו לך ''מעט קסאמים'' על הבית

      פנדה, 04/09/08 13:07

      אתה בהחלט יכול להפסיק להתייחס למה שלא נעים לך לשמוע, זו בחירה שלך.

  • 58.

    קונטרה לסרטו של מוחמד בכרי ''ג'נין ג'נין''.

    סגב, 03/09/08 16:08

    רק בהבדל אחד:הסרט של בכרי הוא שקר אחד גדול שאומץ בחום ע''י השמאלנים, ואילו הסרט הזה הוא אמת לאמיתה שמרגיז את השמאלנים, במיוחד את יעל דן המאוסה מגלי צה''ל.

  • 57.

    הקוראן מטיף לסובלנות,בתנאי שהיהודים והנוצרים יכנעו לו כתוב:''והום סריון

    חזי, 03/09/08 16:06

    בקוראון יש חמלה לעם הספר כלומר יהודים ונוצרים ובתנאי שהם כנועים ומשלמים -ג'זיה'' -כופר.אכן דת של חרב והרס של כל תרבות שונה שאין לה קיום.ככה נהג האיסלם לאורך כ-1400 שנותיו...

  • 56.

    קבלו לינק לסרט שהציג אריה אלדד

    דני, 03/09/08 16:05

    אחרי שהורד כמעט מכל אתר וידאו בעולם

    http://www.sirtonim.com/zoom.php?id=2664

  • 55.

    תגובה

    אבי, 03/09/08 16:03

    אין כאן בימוי,האמת מוצגת כפי שהיא,העולם המוסלמי אכזרי מאוד לעצמו,לנשים המוסלמיות,אין ערך לחיי אדם,הפרימיטיביות שלטת,''אלוהים הוא גדול'' סיסמת ההרג והדחף,כול הכבוד,לא מספיק!!!

  • 54.

    אין מה לעשות האמת כואבת אבל חייבת להאמר וסוף סוף מגיע איש אמיץ ואומר (ל''ת)

    רונן, 03/09/08 15:57

  • 53.

    האיסלם

    מאיר, 03/09/08 15:55

    זה בלוף אחד גדול אני בטוח שיש הרבה ערבים שיודעים את זה אך הם מפחדים לגיד את בקול

    • גם היהדות, אגב (ל''ת)

      יהודי, 03/09/08 16:07

  • 52.

    גייס 5, הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

    תומר, 03/09/08 15:54

  • 51.

    פרובוקטור טיפש

    ישראלי, 03/09/08 15:44

    זו טעות טקטית למשוך אש כלפי מטרה ישראלית כמי שמגבירה את השנאה למוסלמים, יש מספיק אירופאים שעושים את זה ובלי קשר לישראל. גם האמירה ''אם מדינת ישראל תיפול, אירופה תיפול ואולי תרבות המערב תיכנע'' היא אמירה סתמית ללא בסיס במציאות ולא משכנעת אף אחד.

    • צודק. תן לאירופאים להוציא את הערמונים מהאש בכפות ידיהם (ל''ת)

      מסכים לתגובה, 03/09/08 16:05

  • 50.

    האסלאם כמו סרטן מתפשט והורס כל חלקה טובה בדרך= הגיע העת להלחם בו. (ל''ת)

    תמיר, 03/09/08 15:42

  • 49.

    Israel should block jewish fascism before fighting Islamism (ל''ת)

    Daniel EILAT, 03/09/08 15:40

    • במקום סיסמה נבובה ושדופה - אולי תפרט קצת ?? (ל''ת)

      מולי, 03/09/08 16:06

  • 48.

    פעם לא התרגשתי היום לאחר שהתפכחתי אני ממש חושש שחזון האימים יתממש . (ל''ת)

    איסלמופוב, 03/09/08 15:38

  • 47.

    האם הסרט יוצג בסינמטק תל אביב?

    גרבוז אבו גרבוז, 03/09/08 15:18

    אם הסרט יוצג בסינמטק תל אביב?

    • מיד כשיבוא המשיח (ל''ת)

      מולי, 03/09/08 16:07

    • היי התבלבלת...הוא לא נגד המתנחלים לא נגד החרדים לא נגד עם ישראל הכובש. (ל''ת)

      אז למה שיראו אותו שם???, 03/09/08 17:54

  • 46.

    כבר מקדמת דנא, האיסלם כבש מדינות רבות והפך אותן למוסלמים

    א, 03/09/08 15:16

    לא על בסיס שוויון ועזרה לזולת, אלא על בסיס רצח כל מי שלא מוכן לקבל עליו את האיסלם ועד היום הם מנסים לפגוע בנצרות וביהדות כי בעיני האיסלם אלה כופרים ולא מגיע להם לחיות. לראיה, כל הפיגועים בכל מקום בעולם, למרות שהם גם יכולים להגיע לקידמה, הרי כסף זורם אצלכם כנפט, וגם פשוט מתוך קנאה, שעם כל המשאבים שיש להם, כמעט ואינם מגיעים לכלום ללא עזרת המערב.

  • 45.

    על ישראל למנוע התפשטות היהדות הלאומניתהקיצונית, הגזענית והפשיסטית!

    נגד כל דת., 03/09/08 15:12

    הגיעה העת לנתץ כמה מוסכמות על היהדות הפשיסטית, הלאומנית הקיצונית, הגזענית והפשיסטית!

  • 44.

    אלדד. לפני שנתיים הייתי בכנס רפואי בבזל שבשוויץ ואיתי במלון היה פרופסו

    יואב, 03/09/08 15:05

    פרופסור מעקב הסעודים. כאשר אמרתי לו שאני ישראלי הוא היה המום ואמר לי שאף פעם לא ראה יהודי, אחרי שאמרתי לו שאין לי קרניים וחבל שיחפש הזמנתי אותו לכוס קפה ושאלתי אותו אם אני יכול לשאול אותו שאלה מבלי שיפגע, הוא הסכים ואז שאלתי אותו ''תגיד לי מה תרמו המוסלמים לאנושות בכמה המאות האחרונות''. והוא ענה לי ''הקוראן'' ואז שאל אותי ''האם אתה חושב שיום אחר העולם לא יהיה יותר מדינות אלא חלק עיקרי מהעולם יקרא NATION OF ISLAM וחלק קטן מארצות הברית יקרא NATION OF CRISTIANS,'' ואז שאלתי ''AND NATION OF JEWS.'' והוא ענה בקול רפוי ואנחה כעשית טובה ''AND NATION OF JEW '' ואמרתי לו ש''אני מאוד מקוה שלא'' אחר כך הסברתי לו על כל ההמצאות שהומצאו על ידי לא רק היהודים בעולם אלא על ידי ישראלים בישראל בלבד שהוא בעצמו משתמש בהם. היות וזו מחשבת פרופסור באוניברסיטה זה יותר מפחיד כי את זה הוא מלמד את הסטודנטים, אבל לצערי אף אחד בעולם כולל מנהיגים ישראלים לא מעלים את השאלה הפשוטה ששאלתי אותו ''מה הם תורמים לאנושות אפילו רק מול תרומת ישראל הקטנה'' וזה כי כולם פוחדים ''לפגוע'' ברגשות המוסלמים כי זה לא POLOTICALY CORECT אם רק תעלו רק את השאלה הזאת לעולם ולמוסלמים אולי העולם ואנחנו נתעורר ונביןואולי כדאי שנשאל מה כל כך חשוב בלבנות את דובאי לעומת לתרום לנזקקים ולסובלים בעולם.אפשר להראות לעולם מי המוסלמים רק בלהראות לעולם מה הם ''תורמים'' לאנושות לעומת היהודים והישראלים.

    • חוסר נימוס וולגריות=רצח ,דמים וברבריות=תרומת המוסלמים לאנושות. (ל''ת)

      בורות ובערות, 03/09/08 15:52

    • הבעיה האמיתית שלנו=שאנחנו מאבדים את האמונה בצדקת הדרך=נמושות=מתרפסים!! (ל''ת)

      נ.כהן שליחי השלום=בראשם פרס שגרם נזק בלתי הפיך לעם, 03/09/08 18:48

  • 43.

    צודק - תקראו

    איאן חרסי עלי, 03/09/08 14:56

    תקראו את הספר כופרת שכתבה חברת הפרלמנט ההולנדי איאן חרסי עלי שנולדה כמוסלמית וחיה בסומליה, מכה, ועוד מקומות מוסלמים. אין כמו עדות האדם על עצמו. היא מספרת איך שטפו לה את המח עד שהיא עצמה היתה מסוגלת לבצע פיגוע, אם רק היה צורך...

  • 42.

    אלדד - ישר כח

    החוקר, 03/09/08 14:51

    חזק ואמץ והמשך בפעלך. אל תתרגש מנביחות הכלבים, תן לשיירה לעבור.

  • 41.

    מלחמת דתות

    ב. שלמה, 03/09/08 14:49

    לח''כ אלדד יישר כח
    הגיעה העת לחשיפת פניו האמיתיים של האיסלאם
    אשר ספרו המקודש , הקוראן, מטיף לשנאה של כל מי שאינו מוסלמי.
    קיימת מלחמת דתות חמורה שהמערב טרם מודע לה
    או שהוא קובר את ראשו בחול כדי לא להשתתף בה.

    הגיע הזמן לנער את המערב מתרדמתו, כי לא רק הוא ישלם את מחיר השאננות.

  • 40.

    סוף סוף חבר כנסת כלבבי. אומר את האמת הכואבת בפרצוף. אבחר בו לכנסת הבאה (ל''ת)

    גיא לשם, 03/09/08 14:47

  • 39.

    מוזר, את ההסתה המזוהמת בסרט ג'נין ג'נין הקרינו

    ש, 03/09/08 14:47

    הייתכן שיש פה גזענות ? שלערבים יש זכויות יתר ?


    לאאאאא, לא יכול להיות

  • 38.

    חוק פשוט, כשהערבים נובחים כנראה שזה טוב ליהודים.

    גל, 03/09/08 14:45

    זה המדד שלי, פשוט אבל נכון.
    בכל פעם שאישיות ערבית - ראש מדינה,חבר כנסת וכו.. - נובח בעקבות מהלך ישראלי כלשהוא, אני באופן אוטומטי מצדד באותו מהלך.
    ב-99 פעמים מתוך 100 זה יתברר כנכון.
    אז שימו לב לנביחות של הערבים, לא כל כך קשה לשמוע אותן.

    • צודק ב-100% (ל''ת)

      פנדה, 04/09/08 13:12

  • 37.

    למה הח''כים הערבים מגנים אוטומטית כל פעילות חוקית

    ינשוף, 03/09/08 14:38

    נגד טרוריסטים מוסלמים, אם זה החוק המתיר לפגוע ואולי להרוג פורצים לבתים פרטיים בחשיכה או הצגת עובדות בסרט כגון פיתנה. שיתייחסו באופן ענייני לעובדות ולא להגיד פירומן וכדומה. התגובה שלהם היא כעין שיתוף פעולה עם הרוצחים / טירוריסטיים.

  • 36.

    יישר כח לח''כ אלדד אליאסכרם = נציג של רשת טרור בכסות עיתונאי . (ל''ת)

    מזרחן, 03/09/08 14:37

  • 35.

    כל מילה של אלדד זהב..ערוצי התקשורת השמאלנים לא נותנים במה

    יהלום נתנייתי, 03/09/08 14:35

    לימין וחבל המדינה מופקרת בידי השמאל המטורף שמוביל אותה לאבדון!

  • 34.

    כל הכבוד לפרופ' אריה אלדד- הגיע הזמן לצעוק את האמת! (ל''ת)

    רעות, 03/09/08 14:34

  • 33.

    למה אתה צריך אישור לכנס תפיק את הכנס בביניני האומה (ל''ת)

    מוטי, 03/09/08 14:28

  • 32.

    למה אתה צריך אישור לכנס תפיק את הכנס בביניני האומה (ל''ת)

    מוטי, 03/09/08 14:26

  • 31.

    מסעב יוסף בנו של חסן יוסף, מנהיג חמאס בגדה,: ''האסלם הוא שקר גדול''

    אז מה היה לנו, 03/09/08 14:21

    בנו של בכיר בחמאס: ''האסלם הוא שקר גדול''
    יום חמישי, 31 ביולי 2008,
    ''אתם, היהודים צריכים לדעת: לעולם, אבל לעולם לא יהיה לכם שלום עם חמאס'' (רויטרס)
    בנו של חסן יוסף, מנהיג חמאס בגדה, התנצר ומבקש מקלט בארה''ב: ''הארגון רע מיסודו, הורג חפים מפשע ולא יודע מה זה אלוהים''
    מסעב יוסף, בנו של מנהיג חמאס בגדה השייח חסן יוסף, חבר פרלמנט מטעם חמאס והדמות הפופולרית ביותר בגדה מטעם הארגון האיסלמי הקיצוני, שליווה אותו כעוזר במשך שנים גם בפעילותו הפוליטית, המיר את דתו והפך לנוצרי מן המניין.
    כיום הוא חי בקליפורניה, מבקר בכנסייה ומאזין בקביעות לאייל גולן. בראיון ל''מוסף הארץ'' הוא אינו מסתיר את התיעוב כלפי כל מה שמייצג את המקום ממנו הוא בא: הלאום, הדת, הארגון.
    ''בעיניי האיסלם הוא שקר גדול. האנשים שלכאורה מייצגים את הדת, הוקירו את מוחמד יותר מאשר את אלוהים, הרגו חפים מפשע בשם האסלם, הרביצו לנשותיהם ואינם יודעים כלל מה זה אלוהים. אין לי ספק שיגיעו לגיהינום. יש לי מסר אליהם: יש רק דרך אחת לגן עדן - דרכו של ישו שהקריב עצמו על הצלב בעבור כולנו''

    לדבריו, ''אתם, היהודים צריכים לדעת: לעולם, אבל לעולם לא יהיה לכם שלום עם חמאס. האיסלם כאידיאולוגיה שמובילה אותם, לא יאפשר להם להגיע להסכם שלום עם היהודים. חמאס רע מיסודו. כשישבתי בכלא מגידו הבנתי לפתע מיהו חמאס האמיתי. המנהיגים שלהם בכלא קיבלו תנאים מועדפים, כמו האוכל הטוב ביותר ואפילו יותר ביקורים של קרובי משפחה ומגבות למקלחת. אין להם מוסר לאנשים הללו, אין בהם יושר. יותר מכך, הם עינו עשרות אסירים בשיטות נוראיות לאחר שחשדו בהם כי הם משתפי פעולה''.

  • 30.

    לשם שינוי, טאלב א-סאנע צודק לגמרי

    ראומה, 03/09/08 14:20

    אלדד מתנהג בדיוק כמו הגורמים האירופים השליליים המוכרים לנו היטב.מה שאומר שיש פגם יסודי ביהדות וצריך לחשוף אותו.

    • קשקוש.האיסלם דת פשיסטית מאז ומעולם

      ששון גבאי, 03/09/08 14:57

      הדת המוסלמית מחלקת את העולם לשניים - עולם האסלם שבו מותר לבני דתות אחרות לחיות כבני חסות ולשאר העולם שנגדו יש לקיים ג'יהאד.
      לג'יהאד יכולים להיות פנים שונות, לאו דוקא מלחמה גלויה.
      האיסלם מנסה להשתלט על העולם בכל דרך אפשרית.
      את שתומנת ראשך בחול, עוד תמצאי את עצמך עם רעלה במקרה הטוב או שפחה של מוסלמי במקרה הפחות טוב.

    • למה לשם שינוי? האם לא תמיד הוא צודק?....את הסרט שיקרינו יצרו לא-יהודי

      מולי, 03/09/08 16:14

      ולך אני מציע להכין סרט על היהדות, אבל שלא יהיה כמו ג'נין ג'נין הבנוי על רבעי אמת ושכתוצאה זה שקר גס - וזאת נוסף לשקרים הממשיים שבו.

  • 29.

    אלדד צודק אבל אסור לשכוח שחוץ מהאיסלם הפשיסטי יש לנו גם יהודים פשיטסים (ל''ת)

    איל, 03/09/08 14:16

    • הפשיזם שלי הוא רק מאמץ לשרוד. לא אנו נסינו להשמיד את המדינה הערבית

      מולי הפשיסט, 03/09/08 16:18

      וחוץ מזה, הבה נניח שיש גם יהודים פשיסטים, כשם שיש גם מוסלמים טובים - אבל גם אלה וגם אלה הם המיעוט הקטן שאינו מייצג. כנגד עשרות ומאות מעשי טבח שביצעו הערבים יש להם תשובה: ולכם היה גולדשטיין! ועוד חמישה שישה שביצעו הרג בערבים סתם כך בשל היותם ערבים.

  • 28.

    אלדד הוא הכי הכי

    נעמה, 03/09/08 14:13

    אריה אלדד הוא האיש הכי חכם בכנסת הכי מבריק הכי נחמד והכי מקסים. הוא שם בכיס הקטן את כל חברי הכנסת. לידו כל השאר הם גמדים. הוא ממש נשמה וממי.

  • 27.

    ''המציג באור שלילי את הדת האיסלאמית'' ניסוח של שמאלן מתאבד. (ל''ת)

    האיסלם הרי מאמי מתוק וחמוד כזה, 03/09/08 14:13

  • 26.

    אלדד הוא הכי הכי

    נעמה, 03/09/08 14:13

    אריה אלדד הוא האיש הכי חכם בכנסת הכי מבריק הכי נחמד והכי מקסים. הוא שם בכיס הקטן את כל חברי הכנסת. לידו כל השאר הם גמדים. הוא ממש נשמה וממי.

  • 25.

    אלדד צודק! האיסלאם היא דת רצחנית בכל העולם והגיע הזמן שיראו את הפרצוף

    ג'ינג'י = ת''א, 03/09/08 14:07

    האמיתי שלהם!!

  • 24.

    אלדד, היחיד שאומר את האמת. אלדד לראשות הממשלה (ל''ת)

    מאיר, 03/09/08 14:07

  • 23.

    בורות,בורות,בורות....

    גרכד עדנאן, 03/09/08 14:05

    הערות מספר לכתבה
    1-איסלאם אינו ערביות באשר איסלאם היא אמונה וערביות היא לאום.לכן כל הסלט שבדרך כלל עושים לזהות את שניהם כאחד הוא דמגוגיה זולה מבית היוצר של האומר כדי לפגוע או בערבי או באיסלאם.
    2-הבורות אודות האיסלאם ממש נודפת מכל המגיבים וכולם כנראה בבעיה באשר הם חיים בסטריאוטיפים שיקריים אודות האיסלאם.
    3-אפשר לא לקבל את אורח החיים שהאיסלאם מציג בפני האנושות אך לא לשכוח שכמעט לא היו הבדלים בין שלושת הדתות ולכן הפוסל את האיסלאם פוסל מומו הוא ולא יותר.

    אחרון,אחרון לא כל אדם משכיל הוא גם נבון וחכם
    אני ממליץ לכולנו לחנך כל אחד את עצמו ולא את האחרים.
    בכבוד רב
    גרכד עדנאן

    • צודק. פעם היה בבית לחם וברוב ערי לבנון רוב נוצרי. לאן הם נעלמו? ברחו

      מולי, 03/09/08 16:22

      ברחו - ולא בגלל היהודים אלא בגלל המוסלמים.
      מדוע טובחים השיעים והסונים זה בזה? הרי הם הרגו עשרות פעמים יותר מאשר נהרגו על ידי ישראלים (במלחמות שיזמו הערבים)?

  • 22.

    כל הכבוד, הגיע הזמן להכניע את הכלבים המוסלמים (ל''ת)

    אלי, 03/09/08 13:58

  • 21.

    מי יתן וירבו חברי כנסת כמוך !

    דן*, 03/09/08 13:48

    ח''כ ישר חכם ובעל עקרונות, והכי חשוב - יש בו אהבת ארץ ישראל.
    קולי שמור למפלגה אשר בה תהיה.

  • 20.

    רומא תיפול רק ב-לא אלהה אלה אללה

    ערבי, 03/09/08 13:42

    מי יכול למנוע את התפשטות האיסלאם?
    שיקימו קואלציות,שיקרינו סרטים,הכל בולשיט
    אל תתרגשו מזה יותר מדי.

    • אל תשכח מה היה סופם של העותומנים והנאצים וכל אלה שניסו לשלוט בעולם העו

      ערבי אחר, 03/09/08 14:34

      העולם איטי וטיפש אבל בסוף לאחר שקיבל סטירה כואבת מתעורר ומשמיד את הצורר.

  • 19.

    אלדד הוא איש מופרע ומסוכן

    דני, 03/09/08 13:39

    בכנסת ישראל יושב אדם שדחוף צריך לקבל טיפול פסיכיאטרי.

    • למה ? כי הוא מציג את האמת ?

      יוסי, 03/09/08 13:56

      מה לא נכון בדברים שהוא אמר .
      בבקשה תענה לי ענינית .

      • האמת של מי?

        דני, 03/09/08 14:38

        גם להיטלר היתה את האמת שלו. בעצם לכל אחד יש ''אמת'' משלו.

        ואם כבר עושים סרט על פשיזם, אני ממליץ לעשות סרט על הפשיזם בישראל, שבו יככבו אלדד וחבריו.

        • הסרט מציג את העובדות

          ארז, 03/09/08 15:24

          אם לא נוח לך איתן, בעיה שלך.

        • יש רק אמת אחת, מי שאומר ''האמת של מי'' הוא פוסט-מודרניסט עלוב

          פנדה, 04/09/08 13:31

          נכון שבעולם שלך הטועים הם צודקים הרשעים הם צדיקים ולהיפך. לשמחתי רוב הציבור עדיין לא שבוי בפילוסופיה ההרסנית הפוסט-מודרניסטית, ומבין שיש רק אמת אחת. היטלר שיקר כשאמר שהיהודים הם עכברים וג'וקים - זו לא היתה ה''אמת שלו'' זה היה השקר שלו !

    • אתה בעצמך פסיכופט וגם טיפש ! (ל''ת)

      האמת, 03/09/08 14:03

    • קצת על שפיות ושאר ירקות

      השפן בכוכע, 03/09/08 14:17

      אולי! אבל הוא לא אחד, בכנסת ישראל יושבים גם הנבעכים מהנכבה, שחלומם הרטוב הוא בדיוק מה שאלדד מזהיר מפני. עם כל הרצון להראות פרצוף ליברלי מתקדם, קשה להתעלם מגרעין האמת על האיסלמופשיזם בהזהרתו של אלדד, גם עם כל המחלוקת על שפיותו. יותר מזאת, תרשי לי לחלוק על שפיותם של תנועות האל-אקצא בסכנה, חלום הכליפות, וניצול מוסלמים פארנואידים לצורך הסתה, אנשים שללא היסוס, ובהזדמנות הראשונה, יהיו מוכנים לשחוט אותך כשקריאות אללה אואכבאר יוצאות מגרונם. כמובן שאפשר להמשיך להמשיך לחיות בהרגשה של ''אלוהים אני כל כך ליברל הומניטרי, אני כל כך טולרנטי ומלא הבנה לתרבויות שונות שאפילו כשהעובדות יטפחו על פני, המשיך להיות חרדי ולהאמין.

    • ביןהטוקבקיסטים מצוי פסיכי גמור (ל''ת)

      אתה איש מופרע ומסוכן, 03/09/08 14:21

    • ואתה כנראה דפוק בשכל, אלדד הוא קול ההגיון

      ש, 03/09/08 14:33

      מה לעשות שהאיסלאם היא דת מזוהמת ברוב הזרמים שלה, שמטיפה לרצח ומוות ?

    • אלדד צודק. אנחנו טפשים, מה תרמו המוסלמים לאנושות בכמה המאות האחרו

      דני, 03/09/08 14:39

      האחרונות? גם היהודים בגרמניה אמרו לנאצים שהם קודם גרמנים ואחר כך יהודים עד שהוא הראה להם שהם קודם יהודים ושלח אותם למשרפות, מתי תתעורר? שכחת את מגדלי התאומים?הגיע הזמן להתעורר!!!!!!!!!!

    • 3 דברים . 1- אלדד מציג עובדות ולא שקרים - אדם שכמוהו ידוע כפרופ'

      גד, 03/09/08 14:40

      בעל שם עולמי ככירורג פלסטי בתחום הכוויות מכאן שנראה שמדובר באדם אינטילגנט משכיל וחכם . 2- נראה שאתה הוא דווקא המופרע שכן כדרך האיסלם הקיצוני קשה לך להתמודד עם האמת הכואבת ובדומה להם אתה תוקף לא באופן עינייני . הם עושים זאת במעשיי טרור ורצח של גברים ,נשים , ילדים ותינוקות. 3 כיוצא מ-2 נראה שאתה בעצמך מוסלמי מה שגם בחרת את השם הראשון שעולה בראש -ה-שם דני

      מסקנה: חסוך מאיתנו את השטויות ותכיר בעובדות איסלם=רצח , דם וטרור!!!

    • למה? כי הוא מעיז לשים לך מראה מול הפרצוף השמאלני שלך...

      אביב ישראלי, 03/09/08 15:53

      ואתה לא אוהב צה שאתה רואה??

    • תודה, ד''ר דני. להזכירך, הסרט נוצר בהולנד ולא ע''י הימין הישראלי (ל''ת)

      מטופל בחשמל, 03/09/08 16:25

  • 18.

    chavrei akneshet aarvim amumim vegam bogdim bamedina (ל''ת)

    ram, 03/09/08 13:38

  • 17.

    דת השלום - האמת עליה

    מאיר, 03/09/08 13:37

    www.thereligionofpeace.com

  • 16.

    לא זו הדרך!

    שבתאי צבי, 03/09/08 13:36

    הסיכסוך בישראל הוא מקומי בלבד בין היהודים לערבים המקומיים(המכונים פלסטיניים).

    בתחילת המאה הקודמת הפכו את זה לסיכסוך כלל ערבי מול היהודים.
    עכשוי מנסים להפוך את זה לסיכסוך דתי מוסלמים-יהודים.

    צריך להפסיק עם זה ולחזור למציאות זהו סיכסוך מקומי בלבד.

    הקרנת הסרט תיחזק את הקיצוניים בעולם המוסלמי המאמינים שישראל היא נגד האיסלם.

    • אתה חי באשליות

      #, 03/09/08 14:10

      המניע העקרי של המחבלים הוא האמונה הדתית שלהם

      • תשובה

        שבתאי צבי, 03/09/08 16:52

        אכן המניע של המחבלים הוא האמונה הדתית שלהם - אין על כך עוררין.

        הבעיה היא שהפכו את הסיכסוך על אדמה בין יהודים וערבים לסיכסוך דתי בין יהודים למוסלמים.

        צריך להחזיר למודעות הן שלנו והן של העולם המוסלמי שזהו סיכסוך מקומי ולא דתי!

    • טעות

      ארז, 03/09/08 15:26

      הסכסוך בישראל הוא רק סימפטום של הבעיה - המלחמה של האיסלאם נגד המערב (ה''כופרים''). המלחמה הזו מתרחשת ללא קשר לסכסוך המקומי שלנו, ולא תיפסק גם אם נחזור ל''גבולות אושוויץ''.

  • 15.

    הכלבים נובחים והשיירת עוברת ,ועוד איך (ל''ת)

    מוסלמי, 03/09/08 13:33

  • 14.

    אני מת עליו. וכן, אפשר לחיות עם הערבים ועם זאת להשב את תשומת ליבנו

    סטודנט, 03/09/08 13:32

    לקיצונים שבהם.

    לדבר הזה שהעולם קורא לו טרור, זהו מלחמת קודש בכופרים, בכובשים.

  • 13.

    איסלאם פירושו כניעה וציות

    מאיר, 03/09/08 13:30

    למרות שטלאב א-סאנע יודע ערבית טוב ממני, הוא מיתמם ומטעה בפירוש המילה ''איסלאם''.
    השקר - ידידו הטוב של האיסלאם.

  • 12.

    ''האיסלאם, כשמו כן הוא, מטיף לשלום ולדו-קיום. ''

    בדיחת השנה, 03/09/08 13:29

    ההטפה - אם לא תתאסלם נירצח אותך


    במשפט אחד

  • 11.

    האם העולם החופשי בוחר להיות כמו שלושת הקופים, לא שומעים לא רואים

    אדם אמיץ שאנו לא ראויים לו, 03/09/08 13:26

    ולא מדברים.

    הכי קל זה לחסום את החושים ולהתעלם מהבעיה הכי קשה שניצבנו מאז הנאציזם.

  • 10.

    לא בגלל הזעם לא הוקרן הסרט באירופה , אלא בגלל האיומים !

    חכם ששון, 03/09/08 13:25

    אם היה עוד מישהו שהיו לו ספקות ביחס למהות האיסלאם הפונדמנטליסטי-ואהאבי , הגיעו האיומים באלימות על כל מי שיעיז להקרין את הסרט והוכיחו כי האיסלאם במתכונתו הנוכחית הוא אכן מסוכן.

  • 9.

    הכיבוש הזוחל האזרחי של העולם כולו בידי המוסלמים

    פקק תנועה קרית ביאליק, 03/09/08 13:23

    וחשיפת פרשת המיסמכים. האמריקאים משנות ה70. לגבי התוכניות של האמריקאים .לגבי ישראל .מוכיחות הכול וכניראה .שפרשת המרגל הישראלי בארהב. גון פולרד היא כישלון כולוסלי ישראלי. בעיקבות התרת פרסום המיסמחים האמריקאים משנות ה 70. המסקנה המיתבקשת היחידה היא .שאף אחד לא רוצה בנו ולכולם יש מטרה 1 להחלישנו בכול דרך אפשרית .

  • 8.

    ח''כ אלדד איש חכם ואמיץ שאומר את אמת גם אם לא תמיד כיף לשמוע (ל''ת)

    רפי, 03/09/08 13:11

  • 7.

    אנא! קראו הכתבה של העתונאי הספרדי=ותבינו מה הוא חושב על המוסלמים!!!!

    נ.כהן חשוב מאד להפנים ולהעביר לכמה שיותר קוראים!!!, 03/09/08 13:10

    כל החיים האירופיים מתו באושוויץ סבסטיאן וילאר רודריגז
    הלכתי ברחוב בברצלונה ולפתע גיליתי אמת מחרידה - אירופה מתה באושוויץ.
    הרגנו ששה מליון יהודים והחלפנו אותם בעשרים מיליון מוסלמים.
    באושוויץ שרפנו תרבות, מחשבה, יצירתיות, כשרון. הרסנו את העם הנבחר, באמת נבחר, כי הם הולידו
    אנשים גדולים ונפלאים, אשר שינו את העולם. תרומתם של אנשים אלה מורגשת בכל תחומי החיים: מדע, אומנות, מסחר בינלאומי ומעל לכל - מצפונו של העולם. אלה האנשים ששרפנו.
    ותחת העמדת פנים של סובלנות, ומכיוון שרצינו להוכיח לעצמנו שנרפאנו ממחלת הגזענות, פתחנו שערינו ל20 מליון מוסלמים, אשר הביאו עלינו טיפשות ובורות, קיצוניות דתית ואי-סובלנות, פשע ועוני הנובעים מאי רצון לעבוד ולקיים את משפחותיהם בכבוד. הם הפכו את הערים הספרדיות היפהפיות שלנו לעולם השלישי, טובעות בזוהמה ופשע.
    הם מסתגרים בדירות שקיבלו בחינם מהממשלה ובהן הם מתכננים את הרצח וההרס של מארחיהם התמימים.
    וכך - לרוע מזלנו, החלפנו תרבות בשנאה פנאטית, כישרונות יצירתיים בכישורי הרס, אינטליגנציה בפיגור ודעות קדומות. המרנו את רדיפת השלום של יהדות אירופה ותכונתם לתקוות לעתיד טוב יותר לילדיהם, היצמדותם הנחושה בחיים כי החיים קדושים, באלה אשר תרים אחר המוות, באנשים אשר נכלים בתשוקת המוות לעצמם ולאחרים, לילדינו ולילדיהם.
    איזו טעות נוראה נעשתה על ידי אירופה האומללה

  • 6.

    the satanic versuss of the coran

    refael, 03/09/08 13:07

    until the arab world will combat its on fanaticism .. it will be the denger of all arab stat ..

  • 5.

    זה לא חדש

    מלכיאל, 03/09/08 12:59

    הבעיה באירופה ואצלנו מי שמחפש עבודה זולה זה מה שיקבל
    ולגבי האיסלם ממליץ לכל איש לקרוא את הקוראן המילה אהבה לא קיימת רק להרוג לקטול לשעבד להכות
    ושלא יספרו לכם שצריך לדעת לקרוא בערבית כי איטבח זה לטבוח ולא מיטבח לארח

    • באמת? אתה יכול להראות לי איפה כתוב שהמילה אהבה לא קיימת בקוראן? (ל''ת)

      סקרן, 03/09/08 13:35

      • אי אפשר להראות מה שלא קיים

        מאיר, 03/09/08 14:05

        אם ברצונך להפריך את דבריו של הכותב, הראה בבקשה מקום בו מופיעה המילה ''אהבה'' בקוראן.
        אתה יכול לסרוק בכל מיני אתרים בהם מוצג הקוראן.
        האם הלוגיקה שלך היא אופיינית לשמאל או שמא אתה מוסלמי עם היגיון מעוות?

      • איך אפשר להראות מילה שלא קיימת היא לא קיימת נקודה (ל''ת)

        מוטי, 03/09/08 14:24

  • 4.

    דברי אמת

    רם עמית, 03/09/08 12:59

    למעט פסיק אחד קטן: ''אם ישראל תיפול, גם אירופה תיפול''.
    לא מדויק, לצערי. ישראל קטנה וחלשה, אירופה לא. האירופאים אכן יכולים, כפי שחלקם הניכר זומם, לזרוק את ישראל אל זאבי האיסלאם ועדיין לשרוד בעצמם. בדיוק כשם שהשלכת ויאטנם לציפורני הקומוניסטים לא גרמה לנפילת המערב. אלו עובדות החיים המכוערות.

  • 3.

    סוף סוף משהו שם את הדברים על השולחן

    משה, 03/09/08 12:50

    ולא טומן את הראש בחול

    • טוב לדעת שנשארו אנשים שפויים..

      עמית, 03/09/08 16:03

      צודק אלדד!!!

  • 2.

    פרובוקציה שפוגעת במוסלמים ??? ומה עם סירטי השינשה וההסטה של הערבים ?? (ל''ת)

    להם מותר בשם חופש הביטויי של הבג''ץ ., 03/09/08 12:50

  • 1.

    חופש היצירה, רבותי. זוכרים: ג'נין-ג'נין? שם התירו שקרים מוחלטים.

    נעמה, 03/09/08 12:50

    כאן מדובר על עובדות מעוגנות היטב, והאיומים על חיי היוצרים, הקרינים, ערוצי הטלויזיה והאינטרנט שיעיזו להקרין, רק מאשרים את ההנחה בבסיס הסרט.