• 67.

    מה קורה

    מישהו, 03/09/08 17:04

    בו נעשה תורות למה לו כל יום זה קורה תפסיקו צריך להןציא חוק מוות ודחוף כי לו הישארו עוד ילדים הבטחחה

  • 66.

    זזבבלללל

    מישו, 03/09/08 16:04

    פעם הינו צריכים לפחד מפדופילים ועכשיו מהורים שלנו!?!?!!!?!?!
    למה הפכנו ריבונו של עוולםם 3 רצחי ילדים בני 4 בשבועייםם??????

  • 65.

    נו באמת ומה עם חוק עונש מות

    סם, 03/09/08 15:35

    למה משלם המיסים צריך לטפל ברוצחים ופושעים . למה צריך לשקם אנשים מסוג זה ?
    לא עדיף להפטר מהזבל האנושי הזה? זה גם זבל אורגני .
    אם הייתי ממתין להשתלת איבר לא הייתי מוכן לקבל אפילו את שערותים של היצורים האלה .

  • 64.

    תשובה אלול

    שימאלע ציממער, 03/09/08 13:02

    צדיקים אמרו שכל דבר רע שאנחנו שומעים או רואים זה מסר מהשמים שאנחנו צריכים לעשות תשובה על עבירות דומות לזה

  • 63.

    התשומת לב שמקבל החולה נפש רון

    מלי, 03/09/08 13:02

    מהתקשורת נותנת אור ירוק לכל האמאהות המטורפות לחקות את מעשיו. כאילו מה, עכשיו תקבלו הרבה תשומת לב והתקשורת ''תחבק'' אתכן. אני מקווה שתדווחו מהכלא ואז כל המחלות כמוכן יחשבו פעמיים לפני שהן מחליטות להתעלל ולרצוח ואולי יעשו מצווה עבור הילדים וישלחו אותם לאימוץ (לפחות).

  • 62.

    לכל המאשימים את רשויות הרווחה

    גדעון, 03/09/08 12:50

    איזה בעית רווחה יש לאישה שמגדלת ילד אחד בלבד. יש לה הורים שבטח מקבלים פנסיה ממדינת ישראלית יש לה דירה ועבודה והיא כעולה חדשה קיבלה הרבה יותר מאשר הורי קיבלו כשעלו לארץ וגידלו בה 5 ילדים עם משכורת מינימום. הצליחו לגדל אותנו, לקנות דירה, ולעזור לנו.


    המדינה לא יכולה להעניק לאמא רגשות אימהיים, המדינה לא יכולה לעזור לאמא לדאוג לבן שלה ולאהוב אותו.


    מצטערת האמא היא האשמה הבלעדית למה שקרה לילד נקודה.

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 03/09/08 14:15

      לגדעון תתעורר זה דור אחר אתה משווה את הבחורות ההן עם הקוקו והסראפן למתגנדרות היפיופיות של היום? דאחילק תתבגר ותכיר בעובדה הדורות מתחלפים.
      בנוסף אז חיו במעברות והסתפקו במועט וכיום קורעים אותך בשכר דירה ואפילו שאתה גר בתנאי מעברה אתה לובש ורסצ'ה..
      אין סוס שאתה נותן לו חציר והוא מניע עגלה.
      היום אתה זקוק למכונית וכסף לתיקונים ולחלפים כדי לנוע.
      בעבר הביאו לך ארגז עגבניות עד פתח הבית
      בגרושים עם חמור ועגלה והיום המחירים של כל דבר בשמים ואתה החמור.
      המצוקה הכלכלית של האנשים יותר גבוהה ואם לא יהיה לך כסף לבית ותשים אוהל אז יבואו מהעיריה ויחרימו לך אותו.
      תחשוב, כיצד יכולה אם חד הורית לפרנס כאשר כל משכורתה משולמת לגן הילדים המחזיק את ילדה?!שלא נדבר אם יש עוד מספר נפשות בבית להאכיל.
      בעבר אם היה חסר לך מצרך היית נכנס לשכן ולוקח היום שכן לשכן בטון.
      זה לא פשוט כלל ועיקר ואם אדם אינו משתכר כיאות או שאיבד עבודתו אז החובות רק טופחים והכנסות אין.
      ובמילים ברורות ומובנות רק חברה חקלאית תעשיתית כקיבוץ בה קבוצה העובדת ומתפקדת כיחידה צבאית להבדיל שורדת.
      כל השאר הם עבדים לברוני כספים שכל מטרתם
      היא אחת להוריד את משכורתך ולנצל אותך ובזאת להגדיל רוחיהם.
      הם גם מעבירים תעשיות למקומות בהם ימצאו כאלו עבדים ללא זכויות סוציאליות ובשכר מינימום.
      וכל עקרת בית מתחילה תלמד אותך שלמצוא זול זה יותר טוב מיקר.
      ככה הכל נמשך מטה מטה ואין מרסן ומונע.
      כפי שכבר ציינתי חברות חקלאיות מאוגדות שאין מתווך בינם לבין מזונם ישרדו.
      רועה עיזים גם אם לא ימכור מעיזיו יאכל בשר וישתה חלב.
      בעל בוסתן פרי גם אם לא ימכור מאומה יהנה ממזונו-סלט פירות.
      כל עבודה אחרת היא סיכון כי אתה סומך על הדדיות.
      להבהרה כל מה שיצר הקב''ה הוא מושלם וכל מה שיצר האדם הוא תפל.
      אבל לצערינו בישראל גם מים יש בקושי לקיים מה שאמרתי ואויבים למכביר הגורמים לך הוצאות על נשק ולא על מזון לאדם.
      המצב חצב וזאת רואים בכל תחומי החיים.
      בתורת משה מופיע ''השבט'' כיחידה החברתית השורדת כל אלו שפועלים כיחידים מנוצלים ואינם שורדים.
      וכיון שתורת משה אמת אז נותר לך לחלק את הארץ ל-12 שבטים וכל שבט ידאג לאנשים בשבטו.
      הלווווו צ'יף
      -אין עוד מלבדו.

    • רווחה

      אמא, 07/09/08 08:23

      זה טירוף אי אפשר למנוע 1% של מטורפים
      לעומות 4000 ילדים שמוצאים מהבית בגלל חשד וכל חייהם נהרסים וגם לא מקבלים עזרה
      אני בטוחה שאים היה חינוך חובה חינם מגיל 4 היה יותר קל להורים זה לא יקרה כי למדינה יותר חשוב לדברים אחרים ולא החינוך

  • 61.

    חיות אדם

    יוסי כהן, 03/09/08 12:41

    טירוף.טירוף .טירוף . זה מה שאפשר לומר על הפשעים שנעשו בילדים אומללים וחסרי ישע על לא עוול בכפם אני מקווה שבת המישפט ימצא עם כול אחד מהם את הדין על מנת שיהיו בן סורג ובריח עד סוף ימהם וכול מי שעולו לא ברואש זיק רעיו ןכזה מוטב שיתאבד קודם

  • 60.

    דאאאיי!

    יענקל בובל, 03/09/08 12:41

    אין מילים אין מילים אוי מה קורה לנו

  • 59.

    אני לא מבין היו עוד אנשים בבית (ההורים שלה והבעל) למה לא עצרו אותה? (ל''ת)

    משה, 03/09/08 12:20

  • 58.

    2 רוסיות 1 צרפתייה אף אחת מהן לא יהודיה..קשורות לרצח ילדים ,מדיניות ה

    רון, 03/09/08 12:03

    הגבולות הפתוחים הנאורות הנשואים האזרחיים..עולים לנו ביוקר
    רתובתי להתעורר

    • כי יהודים לא רוצחים

      ברור, 03/09/08 12:42

      ביטול הנישואים האזרחיים מיד! רשמי הנישואין בקפריסין אשמים בגל הרציחות!

      אגב, הרוצח הראשון, להזכירך, יהודי כשר למהדרין.אבל הוא בטח רצח בגלל הנישואים לצרפתיה. הגיון בריא.

  • 57.

    אני מאשים את 10 משפחות העשירים ששולטות בפוליטיקאים

    אלדין, 03/09/08 11:58

    פרצופה וגם סןפה של מדינה יפה

    • אתה מטורף..ירדת מהפסיים.. (ל''ת)

      דביר, 03/09/08 12:36

  • 56.

    איזה כותרת מטומטמת,הרי היא השאירה מתב התאבדות. (ל''ת)

    אלדין, 03/09/08 11:52

  • 55.

    למה לרצוח. מיסרו לאימוץ.

    רותי, 03/09/08 11:48

    מדוע לא לפרסם: כל הורה שלא מתמודד, נא לפנות ולמסור לאימוץ. לא חושבים על האפשרות??!!

  • 54.

    עדיף להתאבד=במקום לקחת חיים של ילד חף מפשע=נמאסתם=שיקח אתכם האופל :+( (ל''ת)

    נ.כהן מול הרציחות הנפשעות -בדק בית=חוק חדש=נ=הורים, 03/09/08 11:43

  • 53.

    אבל בטוח שהיא הרגה אותו בכוונה?

    יעל, 03/09/08 11:38

    אולי היא רחצה אותו ויצאה מהחדר לרגע והוא נפל וטבע ועכשיו היא מאשימה את עצמה שלא השגיחה עליו?

    אני לא אומרת שזה מה שקרה, אבל זה משהו שיתכן, וצריך לבדוק גם את הכיוון הזה לפני שחורצים משפט.

  • 52.

    כיצד הפכו ההורים ממגן אנושי,לרוצח אנושי? (ל''ת)

    לא קולט, 03/09/08 11:25

  • 51.

    הרווחה מזמן קרסה

    אזרח, 03/09/08 11:18

    היא חיה עם זוג הורים קשישים , שלא מקבלים טיפול, ועם בנה , חד-הורית, כזכור קצצו לחד-הוריות, אז התוצאה בהחלט יכולה להביא לרצח בנה, זה מעשה מתועב, אבל האשמה היא בחברה החזירית הישראלית שמשאירה את נזקקיה לדממם בשקט , אין הצדקה למעשה כזה, אבל כאשר אדם נמצא בתהומות יאוש הכל נראה כנראה אחרת.

    • ל 51

      אלמוני שאיכפת לו, 03/09/08 12:30

      אתה צודק. מי שלא היה שם לא יבין.

  • 50.

    הלם מוחלט -אנו מתקשות להיכנס להריון והיא הורגת

    מרגנית, 03/09/08 11:16

    עונש מוות שירתיע הורים ...

  • 49.

    לא בנויים לגדל ילדים ??? אל תביאו אותם לעולם

    רוני, 03/09/08 11:09

    צריך להיות גוף שבודק ובוחן כשירות של הורים להביא ילדים, בשבועיים היו כבר שלוש מקרים של רצח של הורים מטורפים שאין להם מושג קטן של מה זה לגדל ילדים.

  • 48.

    לא בנויים לגדל ילדים ??? אל תביאו אותם לעולם

    רוני, 03/09/08 11:09

    צריך להיות גוף שבודק ובוחן כשירות של הורים להביא ילדים, בשבועיים היו כבר שלוש מקרים של רצח של הורים מטורפים שאין להם מושג קטן של מה זה לגדל ילדים.

  • 47.

    אלוהים אדירים, מה עוד מקרה? אלוהים ישמור, מי שומר על הילדים??????..... (ל''ת)

    אמא, 03/09/08 11:04

  • 46.

    במקום כסף לגדר הפרדה ולרשות הפלשתינאית (ל''ת)

    שיתנו לחינוך ורווחה!!, 03/09/08 11:03

    • רווחה

      אמא, 07/09/08 08:27

      אלו מילים ופחות עוו''סים ויותר עזרה למשפחות עזרה בגני ילדים מציאת עבודה
      תמיכה להתאוששות אחרי משבר כולם רק יודעים לדבר

  • 45.

    דור העתיד ועתידה של מדינת ישראל נרצחים זה כמה שנים במדינה המושחתת הזו

    אין לנו עתיד, 03/09/08 10:55

    המושחתים שולטים בכל מוסדות החוק והמדינה.

    מושחת מביא מושחת והמעגל השלטוני הזה מתרחב.

    ובעקבותיהם מספר קורבנות השחיתות גדל.

    כולל אמהות שאין להן כסף להאכיל את ילדיהן.

    לאבדון כולנו פוסעים - גם המושחתים הפושעים וגם אנו - קורבנותיהם.

  • 44.

    מדועה הגיעה לזה

    מאי, 03/09/08 10:51

    תישאלו את שר האוצר! שימשיך לקצץ וכך הוא יקצץ את כל הניזקים ואז כל העשירים היתעשרו יותר הרי הם מנהלים את המדינה הם בטוח לא היצתרכו להרוג את ילדהם ביגלל מסוקה כלכלית ונפשית! תמשיך שר האוצר לקצץ אתה עשר וגם ביבי שהוא היתחיל בקיצוצים ילדיו ימשיכו ליגדול בעושר ועושר.אם לא יפסיקו עם הקיצוצים הרג ילדים ימשיך לא התיקשורת אשמה אלה ניבחרי העם אלה שיושבים בכנסת הפרזיתים

    • צודק במאה אחוז....תזכרו את זה כולכם.חברה אכזרית. (ל''ת)

      צנחן, 03/09/08 11:13

      • תחשוב בהיגיון

        יוני, 04/09/08 00:46

        כדי שמדינה תמשיך לתפקד צריך שיהיה שר אוצר שיקצץ אחרת הכל יקרוס תראה בבקשה מה קרה בצרפת מדינה סוציאליסטית ותראה בבקשה מה קרה שם אבטלה לא נורמלית אנשים יושבים על חוף הים אין צורך לעבוד וזה מה שקורה אז אל תאשים את ביבי היום כולם מודים שהוא היה השר אוצר הכי טוב שקם למדינת ישראל ומציאות החרדים שהיו בין הנפגעים הגדולים של הקיצוצים המשיכו לחיות ולא ראיתי שמישהו שם רוצח בגלל זה
        הבעיה טמונה בחינוך ברווחה לא בקיצוצים צריך לעשות בדק בית ולבדוק למה אבל לא כל בעיה שתקום תשייכו לקיצוצים ולכסף

  • 43.

    שתתאבד בלי לרצוח את הילד (ל''ת)

    אלון, 03/09/08 10:47

  • 42.

    סלחו לי ילד לא צריך לסבול את זה שיש לו הורים בעיות מפשיות (ל''ת)

    בתאל, 03/09/08 10:44

  • 41.

    יש לערוך מחקר מדעי מדוע זה קורה למה ומה ההפעות והסיבות

    פקק תנועה קרית ביאליק, 03/09/08 10:44

    למעשים מסוג זה .האים זו בעיה אנטרופולוגית שנובעת .ממשהו במין האנושי וכולי. או שיש סיבות אחרות .למצב נורא זה .או שאלו . בעיות סןצאיליות. פסיכולוגיות .ופסיכיאטריות. שמעורבות ביחד .

  • 40.

    אני לא מבינה כל המדינה השתגעה או מה?

    סיגל, 03/09/08 10:43

    מה זה ניהיה טרנד אופנתי?
    כל אחת שלא מתאים לה לוקחת את הילד שלה ורוצחת?
    אם יש מישהי פה שחושבת על זה עדיף שתהרגי את עצמך למה לקחת חיים של מישהו אחר?
    בחורות כאלו מסכנות..השם ירחם..

  • 39.

    אם אין בכם אהבה אין ילדים מה עוד לא קלטתם את זה (ל''ת)

    בתאל, 03/09/08 10:43

  • 38.

    בסופו של דבר, רק גרדומים יעזרו

    בתי משפט מגוחכים, ענישה מגוחכת, 03/09/08 10:40

    אם כבר מהמקרה הראשון היו מעלים את הרוצח לגרדום, מקרי הרצח היו נפסקים. ככל שחולשתו של השלטון גדולה יותר, כך הפשיעה תהפוך לחמורה יותר. כל כך קשה להבין את זה?

  • 37.

    ללא תורה אין דרך ארץ

    ליאת, 03/09/08 10:38

    תבורה כתוב לא תרצח. וברגע שבן אדם רחוק מלקיים את תורת ה' שהיא מגנה ומצילה, או אפילו בז לה, אז ברור שאלו יהיו התוצאות

    • ואני לתומי חשבתי

      פיי, 03/09/08 11:26

      שיגאל עמיר היה מאוד מאמין ואפילו למד באוניברסיטה, והיה גם מאוד מלומד, וגם התחנך על תורה אז למה הוא רצח? אם בתורה כתוב לא תרצח?

    • ןמה עם הרב אליאור הוא לא רוצח נפש? מבחינתי זה אותו הדבר. (ל''ת)

      צליל, 03/09/08 11:54

  • 36.

    ילדים באים מי אהבה ולגדול באהבה לא לסבול (ל''ת)

    בתאל, 03/09/08 10:36

  • 35.

    ילד בא לעולם כדי לחיות ולגדול לא בא ליסבול

    בתאל, 03/09/08 10:35

    אנשים בקיצור תחשבו פעמים אם אתם רצים ילדים

  • 34.

    ומהמקום הזה פונה לרווחה מזה מש'נורמטיבית בשבילכם

    אני אם אומנת וחד הורית, 03/09/08 10:21

    הכל יחסית מי קובע מש' נורמטיבית הכשלונות חוסר הרגישות עובדי סוציאליות חסרי ניסיון מטפלות בהמון ילדים נטושים ואני מדברת מקרוב בתי ילדים מלאים והרווחה רק מקשה והתהליך מתיש לאמץ או לקבל כמשפ' אומנת עכשיו צריך לבדוק מה קורה לנו כל אם חד הורית כל משפח' צריכה להבדק נכון זה קשה מאוד אבל צריך למצוא דחוף מענה לילדים המסכנים האלה

    • יקירה תישכחי

      מאי, 03/09/08 10:59

      תישכחי מיזה למי מהשרים החפתלו מימך אומימני או מזקנים האיקר שלהם יש משכורות שמנות ופנסייה שמנה וכל האתבות שאני ואת רק יוכולות לחלום. האיקר ששמנו אותם בכנסת

  • 33.

    האם-כלבה (ל''ת)

    אורית, 03/09/08 10:06

  • 32.

    צריך ליידע את הציבור- מותר לנטוש ילדים ,לא צריך לרצוח אותם

    שרית, 03/09/08 10:02

    זאת כבר תופעה
    אנשים במצוקה,נפשית או כלכלית רוצחים את הילדים שלהם.
    צריך ליידע את הציבור
    מותר וכנראה חובה במקרים קשים כאלה -לנטוש את ילדכם
    הולכים לבית חולים/ללשכה הסוצאילית
    ומודיעים שאתם לא יכולים לטפל בילד .
    צריך גם לרענן את הנהלים במקומות האלה
    כי זה דבר די נדיר בארץ
    הלשכה מחוייבת לקחת את הילד
    נכון שמשפחה אומנת לא תמיד הדבר הכי טוב
    אבל זה בטח יותר טוב מלמות

    • נכון! מסתבר שיש קבוצת מצוקה יחודית (ל''ת)

      שאין לה מענה בקיים, 03/09/08 10:26

    • לשרית

      מוטי קליפורניה, 03/09/08 11:55

      דברייך נכונים אבל בהסתיגות הרי אם ניתן להציל את שניהם גם יחד במסגרת קיבוצית תומכת זה עדיף!!!
      ומיד צצה השאלה הכספית : ובכן ערבי שירה
      למימון תרומות.
      פרסום בטלויזיה הישראלית ואיסוף תרומות מהציבור וממפעלים וחברות.
      מימון ממשלתי ומימון בינלאומי
      כל אלה יכולים להציל מאות נשמות וזה רצוי!!!
      העלאת המודעות הציבורית לעובדה שכל אחד יכול להציל נשמה רק אם יפקח עיניו להביט ויבין כוח המעשר -מתן עשירית מהונך לנזקק ולנצרך כצו אלוהי ולא כבחירה אישית כמוה כפתרון.
      -אין עוד מלבדו.

  • 31.

    עודף הפירסום נותן לגיטימציה

    יואב, 03/09/08 09:58

    לתקשורת יש חלק עצום ברציחות האלה. עודף מלל, ופירסום מקנה לגיטמיציה.
    אל תשקרו לעצמכם ותאמרו שהפרסום טוב להעלאת מודעות, שקר. זה בעיקר נותן לגיטימציה לאנשים מעוותים.
    כך גם בדיוק קרה בנושא ההתאבדויות.

    • בלתי אפשרי להימנע מהפרסום,וזה אכן עלול לדחוף

      צריך במקביל טיפוח מודעות ונגישות סיוע, 03/09/08 10:17

      ופירסום מסיבי של כתובות רלבנטיות יעילות.אולי הלקח הוא ,שכשקורא משהו שלילי עם חשיפה עצומה-מייד לפרסם חזק התגוננות וכתובות לטיפול במצוקות דומות.

  • 30.

    מה אני אומר כל הזמן?? הרוסים והאתיופים זה רק פשע ואלימות שהביאו למדינה

    ג'ינג'י = ת''א, 03/09/08 09:51

    לא מספיק היו לנו צרות עוד הביאו לנו שלא נשתעמם כאן!! ארור מי שהביא אותם למדינה הזאת כאילו אנחנו פח זבל של כל החלאות האלה!!

    • ורוני רון ,שרצח את רוז הקטנה ,גם רוסי או אולי אטיופי ? (ל''ת)

      הילה, 03/09/08 10:24

    • די כבר עם תגובות מכוערות מטופשות (ל''ת)

      די כבר!, 03/09/08 10:24

    • להזכירך: רוני רון לא רוסי (ל''ת)

      אילנה, 03/09/08 10:33

      • מספיק עם הגזענות, יש הרבה הורים מטורפים מכל העדות והדתות... (ל''ת)

        אמא, 03/09/08 11:05

        • אני לא שמעתי על ישראלית-יהודיה שהטביעה את בנה

          רותי, 03/09/08 11:46

          ואני חיה במדינה הזאת כבר 60 שנה

          • דוידוביץ מכרמיאל הטביעה את שתי בנותיה

            את מנוולת חירשת, 03/09/08 12:32

            יהודיה ישראלית כשרה.

    • ג'ינג'י תבוא תיכף פה!יש פתגם עממי באתיופית:תפסת ג'ינג'י,עזרת לסלק עוד

      לייב בולגקוב גוגול, 03/09/08 10:47

      דביל מהעולם!
      יאללה בלע את התרופות ותזחל למאורה

    • חסרים רוצחים מבית? (ל''ת)

      פיי, 03/09/08 11:29

  • 29.

    להקים מקום בו אפשר להשאיר ילדים בכל עיר ראשית

    sharona, 03/09/08 09:42

    לכל המיואשות למיניהן-שיוכלו להשאיר את הילדים וללכת...
    לעזאזל מצידי

  • 28.

    וחוק חזקת הגיל הרך עוד נותן ילדים אוטומטית לאמא (ל''ת)

    בחסות ארגוני נשים קדושות, 03/09/08 09:38

  • 27.

    הילדים קורבנות של איוולות המבוגרים. (ל''ת)

    בנוסף לבעיה יש סימפטום עמוק יותר שיבצבץ לנו בפנים., 03/09/08 09:36

  • 26.

    למיקרים קשים מסוג זה .לא לעשות חקירה ומישפט .יש להביא

    פקק תנועה קרית ביאליק, 03/09/08 09:27

    למישפט מהיר. שהעונש על מעשה זה .ויהיה ידוע מראש מה הוא. צריך להיות. אנשים אלו שמבצעים מעשים אלו. יודעים בדיוק. מה הם עושים .עובדה היא. שהם מודים במעשיהם מפעילים מכשירי קשר. וכולי .צריך לישקול בישראל. עונש אחר. מעבר למאסר עולם. רק ועבור כול מעשי רצח מזעזים באשר הם .

  • 25.

    מה קורה פה? אלוקים תעזור (ל''ת)

    שי, 03/09/08 09:15

    • לשי

      מוטי קליפורניה, 03/09/08 10:29

      אלוהים יוכל לעזור ברגע שכולם ללא יוצא מן הכלל יאמרו משפט זה כשלך ויבינו בשכלם את המימד האחר המצוי בעולמם.
      וכיון שהאלוהים במימד הזה הוא הנשמה בכל פרט ופרט המקיים את החברה כולה אז מימלא אתה מבין שכאשר סך הפרטים המרכיבים את הציבור ירגיש כאילו נלקח חלק ממנו וישאל עצמו מה הוא יכול לעשות שמקרים קשים לא יישנו אז גם הישועה תבוא.
      והמציל נפש אחת כאילו קיים עולם מלא ,תתחיל אתה ב-''נפש אחת'' ותתן לאלוהים המצוי אצל האחרים לדאוג ולקיים את שאר הנשמות האחרות.
      אלוהים תתעורר!!!
      -אין עוד מלבדו.

  • 24.

    מי שחושב ששלושת המקרים הם צירוף מקרים

    נ, 03/09/08 09:11

    תומן ראשו בחול
    פסטיבל הרייטינג היה הטריגר למקרים הנוספים
    התקשורת מכבה את האור במדינה הזו ובמקום שיש חושך ...........
    יחי הרייטינג

  • 23.

    למחוק מהתודעה את המשפט ''אין כמו אמא''

    רונן, 03/09/08 09:09

    עד היום נותנים בבתי המשפט את הילדים לאמא ולא לאב.
    צריך לבחון כל מקרה לגופו!

  • 22.

    המצב הנפשי של הרוסיות לא טוב- מה עובר עליהן?????? (ל''ת)

    יעל, 03/09/08 09:06

  • 21.

    עונש מוות מגיע לה - חבל שלא הספיקה להתאבד! (ל''ת)

    שירה, 03/09/08 09:02

  • 20.

    אולי תסמונת מצדה?

    שמואל ל, 03/09/08 09:02

    מה שיש לנו הוא בעצם אולי תסמונת מצדה..
    ההתכנסות לממדי גטו לאחר ''השלום'' עם מצרים בלחץ החולמים מהשמאל,רצח רבין וסף מלחמת אזרחים,מעשית ומילולית,מלחמות לבנון הכושלות באי יכולת הכרעה בגלל מחולקת פנימית שוב בין ימין ושמאל,ההתנתקות הן גאוגרפית והן פיזית ושבר נורא בעם ושוב ע''י השמאל החולם,ונטישתם כחפץ שאין בו חפץ,השיתוק המתמשך בשדרות שכרסם במדינה ובצבא כמו עצם שהסידן ברח ממנה, הספירה יום יומית בנוסח: יהודים רחמו עלינו בכמה ימי שבי כלוא שבוי זה או אחר עד לשבוי התורן הבא, במקום לפעול בנחישות,הוסף למרקחה את האיום האירני וציקצוק השפתיים של כל המעצמות להבין שאנו לבד במערכה להשמדתנו כרגיל.
    התגובה מצונזרת בינתיים בYNET
    ואיננה מטעם אלה דעה פרטית.
    מוקדש לשקדי

    • הזוי

      קוקוריקו, 03/09/08 09:58

      מה עובר עליך. שחכת לקחת כדורים היום. מה הקשר בין אמא שהרגה, רצחה, את הילד שלה לימין ושמאל. משהו כנראה בגלגלי השינים שלך בראש לא עובד, אם כל מקרה טראגי גורם לך להקיא עלינו את המחשבות האובססיביות שלך לגבי הפוליטיקה. לענין עצמו: אין ספק שהעיסוק התקשורתי הרב גורם לאנשים מעורערים בנפשם, לקבל לגיטימציה לעשות מעשים איומים אלו. כמו גל ההתאבדויות של צעירים לאחר פירסום הספר, יסורי וורתר הצעיר של גיתה

  • 19.

    כל מקרה כזה מקבל ''העצמה '' מהתקשורת ודוחף עוד משוגעים (ל''ת)

    איל, 03/09/08 08:59

  • 18.

    להקים גופים ופורומים לכתובת וסיוע לאמהות במצוקת גידול ילד קטן (ל''ת)

    להדגיש את סוג המצוקה, 03/09/08 08:54

    • נכון! הפירסום הגדול הוא רק הטריגר(לא הגורם) (ל''ת)

      כנראה אין כתובות ומודעות למצוקה הזאת, 03/09/08 09:35

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 03/09/08 09:48

      יש גוף שיכול לעזור לאמהות חד הוריות במצוקה וזה הקיבוץ.
      בקיבוץ אין נטל על ההורים בגידול ילדיהן
      והם בפעוטון או הגנון כילדי הקיבוץ האחרים.
      בזמן שהאם זוכה גם היא לקורת גג ולארוחות היא יכולה לתרום עבודתה בקיבוץ או מחוץ לקיבוץ.
      אני מאמין שאם מסגרת זו שהיא ''חממה'' במובן הטוב של המילה היתה זוכה למנוף כספי מצד האוכלוסיה והממשלה היתה יכולה באמת לעזור.
      אין צורך להמציא גופים חדשים אם היו יודעים לשמור על הקיימים היה טוב!!!
      הן במסגרת הקיבוץ הדתי והן זה החילוני.
      יש גם תמיכה הדדית ושיחות ותרבות בין החברים.
      לדעתי זו המסגרת האידיאלית לחיים אם כי יש אחרים שאוהבים את העיר,אך בעיר ההתמודדות היא אישית ולא קבוצתית ולכן קשה בה יותר.
      לסכום דברי אני בעד המסגרת הקיבוצית לטפול
      בכל הבעיות ולשיקום.קיבוצים ותיקים
      שיש להם גב כלכלי עצמי ובנוסף לתרומות שיתקבלו יוכלו לדעתי להתמודד עם כל הבעיות.
      קיבוץ זה המקבילה החברתית לשבט הכתוב בתורת משה.
      -תורת משה אמת
      -אין עוד מלבדו.
      -אין עוד מלבדו.

      • מה שהצעת הוא ''פתרון''(אולי..)-לא ''כתובת''!

        במצוקה חריפה צריך-, 03/09/08 10:37

        שיה בראש העובדה שיש לאן לפנות, לאן לגשת במיידי או להרים טלפון. כמו למשל ש''אישה מוכה'' יודעת שיש טלפון ל''נשים מוכות''. ויש אנשים וגופים שטורחים רק על ''נשים מוכות''. ויש בכלל את המצוקה הספציפית ''נשים מוכות''. כך כנראה צריך להיות לגבי הורים שהגיעו לאיזה קצה ביחס לילדם. אגב קיבוצים-אדם במצוקה תפקודית/נפשית יתקשה להתקבל.אם כי אולי בחסות גוף שיהיה כאחראי עליו-אולי.

        • כדור הארץ

          מוטי קליפורניה, 03/09/08 10:59

          הכתובת היא מזכירות הקיבוץ!!!
          פשוט להרים טלפון או להגיע בכוחות עצמך להציג את הבעיה כפשוטה ללא תחכומים וספורים
          ולקוות שאלוהים גם נמצא שם בנשמות הפועלות וזהו!!!
          ותן לגזבר הקיבוץ חופש פעולה באשר לאפשרויות המימון והטיפול בבעיה ולהצבעת החברים באותו הקיבוץ.
          נכון שהיה יותר טוב אם היה שיתוף פעולה בין אגף הרווחה לקיבוץ או שכדבריך היה גוף ממשלתי מתאם וכתובת.
          אבל בנושא עזרה את בודאי מבינה שיש כתובות
          רבות אם כי אינן מעוגנות תחת גוף אחד המסוגל
          להציג פתרונות מיידים של ''אני שולח מיד רכב לאסוף אותך לקיבוץ'' וחבל שאינם!!!
          -אין עוד מלבדו.

        • ועוד

          מוטי קליפורניה, 03/09/08 11:21

          אני לא מתיימר לדעת את כל התשובות לשאלות אך בדבר אחד אני בטוח שמסגרת קיבוצית היא מסגרת תומכת ומאפשרת פתרונות במקום שהחברה העירונית שהיא בנויה יותר על אינדבידואליות נכשלה.
          לפיכך אכן אני רואה בהחלט את הקיבוץ כמסגרת
          המתאימה לטפול בבעיות.
          כפי שידוע לי ילדים שגדלו בקיבוץ ואפילו במקרים מסוימים במשפחות אומנות גדלו לתפארת.
          האם זה יהיה ''יוזמה קיבוצית'' או אחרת אין לי את הכלים הדרושים לענות לך אבל אני סמוך ובטוח שיש כאלו אשר יקראו דברי אלו ויפעלו בהתאם וכנדרש.
          -אין עוד מלבדו.

  • 17.

    חיי אדם הפכו בארץ לזבל - גם של האם וגם של הילד - מתה מדינת הרווחה !!! (ל''ת)

    הפערים והאדישות והכיבוש, 03/09/08 08:54

  • 16.

    ועד שלא נקבל את סיבת המוות, לאחר ניתוח הגופה, לא נדע מה קרה במקלחת???? (ל''ת)

    מה לא נדע? מה לא ברור?, 03/09/08 08:50

  • 15.

    עם ישראל בוכה ולא עושה דבר

    עם ישראל בוכה ולא עושה דבר, 03/09/08 08:49

    לא להאמין רצח שלישי במספר. עצם הפרסום, ככול הנראה, מקנה לגיטימציה לנשים אשר בדרך לרצוח את ילדם לעשות כן.

    אין מנוס אלא להחיל עונש מוות במדינתו חייבת להיחקק בנסיבות מזעזעות אלו

  • 14.

    אני לא מצדיק אותה אבל מבין אותה

    ג''ימי עפיפי, 03/09/08 08:48

    אף אחד לא יודע מה זה להיות חד הורית בלי דירה ובלי עבודה או עבודה בשכר מינימום שכולו הולך לשכר דירה ולא נשאר ממה לאכול ומה שנשאר זה לרדת לזנות כדי לגמור את החודש. יש הרבה רוסיות כאלה שהמדינה הפקירה לגורלן. במקום להתחיל לשפוט אותה אני מציע לבדוק מה קרה שם ומה הסיבות שהביאו אותה למעשה זה. האשה לא אשמה. אשם המצב אליו נקלעה.

    • אז שתתאבד. מה היא רוצה מהילד לעזאזל??? (ל''ת)

      אנשים הדפקו. נדפקו!, 03/09/08 09:12

    • אם גבר היה רוצח את בנו גם היית מבין?

      beetle, 03/09/08 09:17

      כשמדובר באישה זה מצב נפשי/ פסיכולוגי/ כלכלי/ משפחתי ועוד ועוד סיבות. אך כאשר מדובר בגבר הוא רוצח שפל שיש להוציאו להורג.

      שום דבר, אבל שום דבר לא מצדיק רצח. לא טוב לה? קשה לה? אז שתמסור את הילד לאבא, הוא בכל זאת הורה למרות שהוא גבר. אין אבא? הוא לא מתאים? אז יש אימוץ.

      אני לא מסכים לגזר דין מוות, היא צריכה למות בעינויים.

      • התגובה שלי היא לא בשביל אנשים סתומים כמוך

        ג''ימי עפיפי, 03/09/08 09:48

        כתבתי את זה בשביל מי שמבין ענין ולא בשביל פרימיטיבים מתלהמים. אם אתה לא מסוגל לרדת לעומק דעתי אז שב בשקט ושתוק.

    • וגם זה לא פיקניק אז מה ? נם לי מותר להרוג ילדים ??? (ל''ת)

      לא חד הורי, 03/09/08 09:19

    • Are you serious? ''The woman is not guilty''?

      Raviv, 03/09/08 10:05

      In all honesty, I never do what I am about to do, because I believe that every person should have a right to express their opinion and that everyone's opinion counts. Having said that: YOU ARE A FREAKING IDIOT!!! What do you mean ''the woman is not guilty, the situation is guilty''? No situation in the world, but in the world, justifies what this monster did. Whether or not she is insane, doesn't really matter to me. She has proven herself as a burden on society and a person that is able to murder their child, their flesh and blood, in cold blood, is past redemption. She has proven herself as a danger to society, and must be killed immediately, no other punishment is acceptable as far as I am concerned. Your attitude, that its not her fault but ''life's fault'' speaks volumes about you as an individual. Start taking responsibilities for your own damn actions and stop making excusing for yourself and for others.

      • חמודי....

        אלון שטיינר, 03/09/08 10:34

        אני נראה לך בבבגרות באנגלית?

      • HE DIDNT JUSTIFIED MURDER OR MOM

        ME MYSELF I, 03/09/08 11:20

        JUST EXPLAIEND THAT SUCH A HURD SITUATION CAN COUSE THAT TERRIBLE ACTIONS....THATS ALL.

    • ג'ימי אתה צודק. המדינה מפקירה את אזרחיה

      רונית, 03/09/08 10:06

      ואגב, לא רק רוסיות סובלות מהמצב. גם צבריות ילידיות הארץ.

    • סוף סוף ....בן-אדם עם קצת רגש. תודה אחי. (ל''ת)

      צנחן, 03/09/08 11:17

    • ישנם פתרונות רבים ויישימים

      אמא, 03/09/08 11:24

      *למסור לאימוץ
      *לפנות למשפחה/חברים/שכנים
      *לגשת לרשויות ואפילו לאיים שהיא עומדת לרצות, אם יש צורך כדי שיקחו אותו.
      *לנטוש אותו במקום הומה אדם
      ועוד כל כך הרבה אפשרויות וגם בסופן לא מוזכרת בכלל המילה פגיעה בו, שלא לדבר על רצח.
      זה לא נתפס לראות את הבן שלך, נחנק, זה לא אנושי, כאם, כואב לי בחזה שאני רק חושבת מה עבר לילד בראש שאימו עשתה לו את זה.

  • 13.

    לא רוצים? אל תביאו! ואם כבר הבאתם וקשה לכם, יש אימוץ ואלפי משפחות

    אנינה, 03/09/08 08:46

    שהיו מקבלות את ילדכם בחיבוק חם. די להרג הנתעב הזה.
    יש אלפי אנשים שממתינים לאופציית אימוץ, נלחמים בבריקורטיות ומחפשים זוג ידיים להחזיק. תנו להם

  • 12.

    חבל שזה הפך לשיגרה.........

    מוריה, 03/09/08 08:44

    צריך לתת גזר דין מוות ולענות את האדם בצורה כזאת שלא יוכל לתפקד בשום דרך שהיא
    זה ממש מחריד ומפחיד!!!!!!!!
    ומה יהיה בסוף באמת זה לא ניתפס שאמא עושה דבר כזה לילד שלה!!!!!!!!
    בקיצור להרוג.

  • 11.

    מגיע לה כדור בראש (ל''ת)

    למה היא עדיין בחיים, 03/09/08 08:43

  • 10.

    אין עתיד למדינה. המדינה הולכת לאבדון והעם ממשיך לצפות בכוכב נולד

    גלעד, 03/09/08 08:43

    והפוליגרף במקום לצאת לרחוב ולהפגין.

    • הבעיה היא אישיות פגועה, קשה מאד לנבא, קל לבוא אח''כ

      לגלעד, 03/09/08 11:06

      ולמצוא את זרעי הפורענות בעברה או בילדותה.

  • 9.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 03/09/08 08:42

    ומה היא עשתה עדיין לא שמענו ממנה,האם התכונה שיצאה לענות לטלפון בזמן שילדה התרחץ וטבע,או שמא שפשוט התרשלה בהשגחה.
    או שפשוט אבדה את הרצון לחיות כשטבע ילדה
    והמשטרה מנצלת מצבה הנפשי המעורער כדי להחתימה על הודאות.
    לא קונה את הספור הזה!!!
    רק לאחר שתשוחח עם פסיכולוג ולא בחדרי חקירה אלא בשיקום, רק אז אפשר לדעת את האמת.
    ואפילו שתגיד בצערה הרב שרצחה אותו אני לא מאמין לה ומחפש ראיות.
    -אין עוד מלבדו

  • 8.

    עוד רוסיה? (ל''ת)

    עוד רוסי, 03/09/08 08:40

    • ל-עוד רוסי

      מוטי קליפורניה, 03/09/08 09:25

      מסכים אתך שאתה אהבל,אבל לא מבין מדוע אתה טורח להראות זאת פה בתגובתך הדבילית.
      -אין עוד מלבדו.

      • למה דבילית? ציין עובדה מה לעשות (ל''ת)

        רחלי, 03/09/08 11:43

  • 7.

    מישהו( למעלה? הלו ,יש ממשלה?) צריך לתת את הדעת

    מיכל, 03/09/08 08:36

    ואני לא גזענית בכלל,
    אבל זה המקרה השני שאמא עולה חדשה מחבר העמים מטביעה את הילד שלה,
    מישהו צריך לבדוק ולראות באיזה מצוקה הן נמצאות שמביאה אותן לעשות מעשה כל כך איום.
    רחמנות על הילדים.

    • למיכל

      מוטי קליפורניה, 03/09/08 09:21

      את כבר פסקת משפט וקבעת שאכן היא הטביעה את בנה במזיד.
      ואני לא כל כך קונה את זה!
      אפשרות: יתכן גם שהאמא התרשלה ובנה טבע וכשאבדה את עולמה חשבה להתאבד וגם היתה מוכנה לומר לחוקר המשטרה שהיא אשמה ובלבד שיניח לה.-האם חשבת שגם זה ייתכן?
      ובכן לאמיתו של דבר אין לפסוק דבר וחצי דבר אלא לאחר שעות רבות ולאחר שתעבור שיחה אצל פסיכולוג לבחינת הטראומה אותה חוותה.
      תסכימי איתי שאמא לא בקלות מוותרת על הילד שלה,וזה הצד היותר הגיוני!!!
      אשה צריכה באמת לחוות טראומות קשות שיאלצו אותה לבצע עבירה כלפי בשר מבשרה.
      אז קחי דברי אלו כאכסיומה ואת החריגים מאכסיומה זאת יש לראיין וללמוד ולטפל כדברייך במימד החברתי הכולל.
      -אין עוד מלבדו.

      • לא פסתקי משפט, רק הגבתי בהתאם להודאה שלה במעשה.

        מיכל, 03/09/08 19:10

        ''כאשר נכנסו השוטרים לדירה, הצביעה האם לכיוון חדר השינה, שם נמצא בנה במיטתו כשהוא ללא רוח חיים. בעקבות כך נעצרה האם ובחקירתה אמרה: ''אני מתחרטת על מה שעשיתי ומגיע לי עונש''. ''

  • 6.

    מטורפות אתן לא רוצות את הילד, תמסרו אותו לאימוץ

    אייל, 03/09/08 08:35

    לא טוב לכן בחיים? תתאבדו ותשאירו את הילדים בחיים

  • 5.

    יש לי ארבעה ילדים ולא הטבעתי ולו אחד מהם. לא מגיע לי צל''ש ?

    מה קורה אנשים?, 03/09/08 08:28

    או מינימום יקיר פתח תקוה ?

  • 4.

    המקרה איום ונורא אבל....כנסן....

    חזי מן, 03/09/08 08:28

    חצי משטרת תל אביב היתה שם,למרות שהילד כבר היה מזמן ללא רוח חיים,סירנות וצ'קלקות מפלחות את האוויר ,למה הפאניקה הנוספת והמיותרת? למה כל האורות המסנוורים במשך שעות?? הצ'קלקות באדום ובכחול עוד הבהבו שעות לאחר מהדיווח.

    • הפריעו לך??? ילד נרצח!!! זה למה! (ל''ת)

      משה, 03/09/08 09:04

      • בשביל מה ''כל הכוחות''?? (ל''ת)

        מבחינה מעשית בשביל מה, 03/09/08 09:41

  • 3.

    איך זה שתמיד הן ''רוצות'' להתאבד ולא מצליחות?!

    מרינה מכרמיאל, 03/09/08 08:27

    את הילדים הן מצליחות להרוג, ולהתאבד לא. תעשו לי טובה...

    • ל-3 כמה נכון

      מודאגת, 03/09/08 09:19

      בדיוק חשבתי על זה..הן רצו תמיד להתאבד אבל אף אחת לא מצליחה..תשאירו את הילדים בחיים ותתאבדו לעזעזאל!! ומס' 4 אם אין לך משהו רלוונטי לעניין לכתוב אל תכתוב..מה קשור למשהו מה שכתבת...

    • תמיד זה נשאר בגדר תכנון, תתאבדו לפני שאתם רוצחים.. ורק גזר דין מוות

      מבואס, 03/09/08 11:13

      יעצור את מגפת הרציחות

  • 2.

    כל הגויות האלה (ל''ת)

    מממ, 03/09/08 08:26

    • אמא של רוז ככל הנראה לא יהודיה. (לכאורה היתה שותפה., בכל אופן

      ה''גזענית'', 03/09/08 11:16

      אמא טובה לא היתה.) האם שהטביעה את בנה בים לא היתה יהודיה. והאם של היום נראית לי גם לא היהודיה.
      הסבא הנבל של רוז היה לדאבוננו יהודי.

  • 1.

    מה יהיה בסוף

    איריס התותחית, 03/09/08 08:11

    לא חסר אמהות שירצו ילדים חפים מפשע.
    איך המשטרה יכולה להבליג להן-איךךךך