• 81.

    טיבי כאלב א סאנע ושאר מוסלמים....

    עזרא, 16/12/08 03:24

    צבועים, מלכות היופי של הכיעור. שליחי האופל.
    אלו המנסים לתעתע בעיני אנשים על מסכנותם של בני עמם.
    החוצה החוצה החוצה.

    על החתום,
    גזען - שונא ערבים טפו.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חומר למחשבה

    the chosen one, 11/10/08 00:04

    צפו פה.. http://rapidshare.com/files/102858369/Fitna-English.avi.html
    אגיד לכם דבר כזה- המוסלמים הם, לעתים שליליים, אבל להגיד שכולם רעים ושטניים זה יהיה לא רק גזעני אלא ממש מטומטם.
    זה נכון שהם סגורי אופקים, למשל-למה לרתוח כל-כך מסרט הולנדי קצר, שלא ממש טוען שכולם שטניים אלא שלעתים ארגוני טרור
    עושים שימוש רע ולא-נכון בקוראן.
    לערבים אולי קשה לעשות את ההפרדה, וזה קצת מראה על בורות וצרות אופקים אבל להגן על הדת שלך זה לא כזה שטני. אני כחילוני הייתי גם כועס [פלוס] על כל לא יהודי שהיה עושה משהו כזה עם התנ''ך היקר שלנו.
    תנסו קצת לראות את הצד שלהם לפעמים. עם כמה שזה קשה כי הם לפעמים אנשים קשים.
    באנו לפה אחרי 2000 שנות גלות, נכון, מגיע לנו להיות פה, נכון, אנחנו לרוב אנשים יותר איכותיים, אבל FUCK .. זה לא הופך את כולנו מושלמים ואת כל הערבים לשטנים. אל תיהיו חזירים על כל ארץ ישראל, בואו נחלק את הארץ ונחיה כבר ביחד על האדמה הקקי הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כשהציגו סרט מקטרג נ-צה''ל קראו לזה חופש דיבור וההיפך אסור=הפכנו לנמושות

    נ.כהן לכל יפה הנפש הצבועים=נמאסתם=טוכס ליקרים:+()=, 03/09/08 19:08

    הפכנו לזרים במדינתינו לאט לאט הם כובשים כל חלקה טובה בשם הדמוקרטיה ואנחנו הולכים ומתרפסים כאילו היינו אורחים בארצם. תתעוררו בטרם יהיה מאוחר בחלם היו כבר יותר חכמים אולמרט ופרס=מוטב שכבר לא תראו אור יום אתם גרמתם את הנזקים הכי גרועים למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • יחי חפש הביטוי - ימותו האזרחים. (ל''ת)

      הגואל, 03/09/08 23:56

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    מעניין לגלות את האמת על האיסלם אפילו שהיא כואבת (ל''ת)

    אייל, 03/09/08 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    יבוא יום ויתקיים כיתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות

    דוד, 03/09/08 18:08

    אבל יהיו אנשים בני דת מסויימת שימשיכו לרצוח עם מזמרות. נחשו מי?

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    המוסלמים מפחדים מהאמת.

    @, 03/09/08 18:03

    ליתר דיוק, הם מפחדים שיידעו את האמת עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אלדד ראוי למשכורת שהוא מקבל בניגוד

    יעקב, 03/09/08 18:02

    להרבה חברי כנסת שאינם ראויים למשכורת.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הפנים האמיתיות של האיסלם-חשוב

    מאיר, 03/09/08 00:48

    לא צריך את הסרט כדי לראות את פני האיסלם

    כנסו ל יו טיוב תכתבו איסלם תראו את האמת

    ואת חופש הביטוי להטיף להרוג כל מי שהוא

    לא מוסלמי כנסו חובה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כשהשמאלנים האנטישמיים עושים סרט שפוגע בחיילים ובישראל זה הדמוקרטיה וחו

    ג'ינג'י = ת''א, 02/09/08 18:47

    וחופש הביטוי כשאנשי הימין עושים סרט זאת הסתה!! יש להראות את הסרט שיראו בדיוק איזה דם של רוצחים אלה האיסלם!! ארורים סייעני הטרור שהם כמו סרטן בגוף המדינה!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    סרט שובר קופות ''תרתי משמע...'' (ל''ת)

    גרין באג, 02/09/08 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ניסן סלומיאנסקי החכ הכי טוב בכנסת

    פנחס, 02/09/08 14:57

    לא יעזרו כל הטריקים ויחסי הציבור של אלדד.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לערבים מותר לצעוק ישראל טרוריסטים ראש הממשלה רוצח ובסגנון

    ציוני, 02/09/08 13:05

    וליהודים אסור לשדר קטעים מסרטים?
    סרט גזעני? הוא לא עושה יותר מלהראות אימאמים מדברים, להראות את הפסוקים מהקוראן שהם מדברים עליהם, ולראות את התוצאות של הדיבורים והפיסקאות.
    כמובן שקשה לשונאי המערב האלה להתמודד עם המציאות, אז הם מתחילים להשמיץ.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אלדד החכ הכי טוב באיחוד הלאומי

    יוסי, 02/09/08 12:47

    ובין הטובים שבחברי הכנסת בכלל. אלדד הוא נכס אלקטורלי לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אלדד החכ הכי טוב באיחוד הלאומי

    יוסי, 02/09/08 12:47

    ובין הטובים שבחברי הכנסת בכלל. אלדד הוא נכס אלקטורלי לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אלדד החכ הכי טוב באיחוד הלאומי

    יוסי, 02/09/08 12:47

    ובין הטובים שבחברי הכנסת בכלל. אלדד הוא נכס אלקטורלי לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אלדד הוא חתיך הורס (ל''ת)

    נעמה, 02/09/08 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    עם ישראל חי ינצח את האיסלאם הרצחני

    תגר, 02/09/08 12:44

    עם ישראל יחזור בתשובה ונדביר את האיסאלם

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צא צא איש הדמים ואיש הבליעל (ל''ת)

    מוטי, 02/09/08 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אלדד מבין שאותם אלו שיצרו את הסרט גם שונאים יהודים נכון? (ל''ת)

    wswe, 02/09/08 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לך והכיתה את עמלק, ולא תחמל עליו, והמתה מאיש ועד אשה , מעולל ועד יונק!

    גם התנך מטיף לרצח עם!, 02/09/08 12:23

    רואים? לא ממש למצוא גם בתנ''ך שלנו אותם דברים.

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך

      י., 03/09/08 07:43

      ישנו עיקרון בתורה שכל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים-ועל פי עקרון זה הייתה מצווה לחסל את העמלקים-זו הייתה מצווה זמנית ולא עיקרון...אגב מכיוון ששאול ריחם על עמלקי אחד -ממנו יצא העם הגרמני והמן. בגמרא כתוב איך יווצר העם הגרמני כולל השם ומכה נסיכויות שיתאחדו לעם זה בדיוק כמו שהתרחש לאחר הרבה מאוד שנים.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הנה הצעה מעניינת

    חושב, 02/09/08 12:20

    הנה דרך והצעה מעניינת בכדי לראות עד כמה המוסלמים ''יפי הנפש'' באמת מגנים את הטרור - בואו נרים קואליציה של דתות העולם, משהו כמו האו''ם אבל דתי - יהדות, נצרות, בודהיזם, הינדואיזם וכל שאר הדתות שקיימות - קואליציה שמתנגדת לפונדמנטליזם דתי קיצוני מכל כיוון של דת שקיימת ונציע למוסלמים ה''מתונים'' להצטרף (את אחמד טיבי הייתי רוצה לשאול ראשון אם הוא מוכן להצטרף..) והרעיון הוא שהקואליציה הזו תצא במופגן ובגלוי מול וכלפי כל אלימות שהיא שבאה כתוצאה מדרך של כל דת שהיא - ואז לדוגמא המוסלמים שנמצאים בקואליציה הזו יצטרכו לצאת בגלוי למול הפונדמנטליזם המוסלמי והטרור - אני באמת רוצה לראות כמה מוסלמים יצטרפו ויגנו או ירימו את האצבע הקטנה שלהם בכדי למנוע את ההסתה והרצח ש''אחיהם'' מבצעים בשם הדת הכל כך ''קדושה'' הזו...

    הגב לתגובה זו

    • מה יפו דבריך

      א.ק., 02/09/08 12:35

      לחושב, אני חושב שאתה חושב נכון. אני מצטרף לאו''ם הדתי. מה עם החרדים?

      הגב לתגובה זו

    • שטויות

      הראל, 02/09/08 20:12

      מה שיקרה בפועל הוא שהם יצטרפו וימשיכו בסורם. ימשיכו להתנהג כאילו רק להם מותר הכל ולכל השאר הכל אסור. אין בעייה כזו בתרבות השקר והכל כשר בדרך להגשמת המטרה לכבוש את העולם.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ל-62 מסכימה עם כל מילה!!!!!!! (ל''ת)

    אתי, 02/09/08 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ממה הם מפחדים? כנסו!!! חשוב!!!

    שי, 02/09/08 12:16

    ניתן לראות את הסרט 'פיטנה' באינטרנט. הוא מציג קטעים של אלימות וברבריזם הנעשים בשם האיסלם!! ממה חברי הכנסת הערבים מפחדים? מלראות את פרצופה האמיתי של תרבות האיסלם במאה העשרים ואחת! תרבות של נחשלות, קנאות, פטריארכיה, שוביניזם ושנאת-זרים!!! מוטב שיטפלו ויבריאו את תרבותם במקום לשקף את מגמותיה הצנזוריאליות והקנאיות!!! אני ממליץ לכולם לראות את 'פיטנה'. פה זו לא ערב הסעודית או אירן! פה אסור לצנזר סרט אמיתי בגלל בריונות ואלימות. כמו כן - כדאי להיכנס לאתר של אירשאד מנג'י (Irshad Manji) ולקרוא את ספרה באינטרנט על האיסלם (יש גם טקסט מתורגם לערבית)!!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הגיע הזמן לתמצת את שיקרי האיסלם

    יעקב, 02/09/08 11:24

    גם הנצרות וגם היהדות קדמו לאיסלם
    ושקרים שהןכנסו לאיסלם צריכים הבהרה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יוקרן או לא יוקרן

    שושי, 02/09/08 11:19

    האסלם צריך לשמור על עצמו מכל הפושעים שנגדו סרטים או תקשורת לא תזיז את האמת שבאסלם

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חופש ביטוי בישראל? לא ליהודים

    גל, 02/09/08 11:13

    אבל הסתה נגד ישראל? חופשי, מי שמנסה להשתיק סרטים שתוקפים את ישראל הם פשיסט....

    כמובן, שכל נסיון להשתיק סרט של השמאל הקיצוני גורר מבול של מחאות של השמאל, אבל להקרין סרט כזה? את זה, לשיטת השמאל הפשיסטי הישראלי, חובה לצנזר ולהוקיע.
    אין גבול לצביעות ודו הפרצופיות של השמאל. אבל זה לא מפתיע. דיבורי הדמוקרטיה הנשגבים שלהם לא קשורים להתנהגות הדיקטטורית שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אה ברור שהאיסלם אינו קורא לטרור!!!!

    גילי, 02/09/08 10:59

    אלה ההינדים שמבצעים את הפיגועים בכל העולם...
    וכמובן שאלה הבודהיסטים הם אלה שגונבים לי בכל בוקר את המכונית...
    הערבים הם אנשים מאודד איכותיים ואינטלגנטים!
    הם בכלל לא אנאלפבתים, הרי הם אלה שזוכים מידי שנה בשנה בפרסי נובל על תרומתם לעולם!

    הגב לתגובה זו

    • האיסלאם אינו קורא לטרור!

      ארז, 02/09/08 11:22

      בכלל, האיסלאם אינו דת אלימה - והמוסלמים ישחטו את כל מי שיעיז לטעון אחרת...

      הגב לתגובה זו

      • ארז..חזק.אפילו חייכתי קצת (ל''ת)

        קפוא, 02/09/08 11:42

        הגב לתגובה זו

      • האסלאם הוא דת השלום כל השלום למי שרוצה שלום-והוא דת המלחמות כל ---

        אחמד-הנצרתי, 02/09/08 13:50

        המלחמות למי שרוצה מלחמה!!האיסלאם הוא דת כל האנשים מסכן מי ששמע וידע בו והצליח השטן בשם כל הסיבות לגרום לו לשנוא אסלאם כדי שירחיק ממנו רק רעיון להתאסלם!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    עם ישראל מחזק את פרופ' אלדר !

    pini-1, 02/09/08 10:54

    את הסרט יש להקרין בבתי קולנוע ובבתי ספר.
    אם לטענת הערבים הסרט משקר , מסלף שיפנו לחברים שלהם בבג''ץ.
    האם אפשר להכחיש כי הרוב המוחלט של הטרור היום בעולם מופעל על ידי מוסלמים מכל העולם.
    זו חובה של העולם כולו להלחם בקיצונים המוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אה ברור שהאיסלם אינו קורא לטרור!!!!

    גילי, 02/09/08 10:54

    אלה ההינדים שמבצעים את הפיגועים בכל העולם...
    וכמובן שאלה הבודהיסטים הם אלה שגונבים לי בכל בוקר את המכונית...
    הערבים הם אנשים מאודד איכותיים ואינטלגנטים!
    הם בכלל לא אנאלפבתים, הרי הם אלה שזוכים מידי שנה בשנה בפרסי נובל על תרומתם לעולם!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל דת אפשר לפרש בצורה אלימה ואכזרית

    אלוני חיפה, 02/09/08 10:51

    האיסלאם לא יותר גרוע . הבעיה היא בתרבות של הרבה מהמוסלמים שמבוססת בעיקר על שקר!! ואלימות!!!
    ראיתי סרט על בית ספר משותף לערבים ויהודים בערוץ 11, ושם ראיינו אבא של אחת הילדות הערביות, ילדה מתוקה ונהדרת אך בראיון כששאלו את האבא מה יקרה אם היא תתאהב ביהודי. לפני הבת וללא שום בעיה הוא אמר אני יהרוג אותה ואסגיר את עצמי.זו התרבות הערבית!!! והיא צריכה לעבור מהעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שבסכ''ה מציגים את דעתם הקיצונית של המוסלמים

    ראיתי את הסרט הנ''ל, 02/09/08 10:50

    אין שום מניעה להצגה.
    אנחנו חשים היטב על בשרינו את מה שהסרט מעביר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    האיסלם היא דת אלימה? מי שיאמר כך אני אהרוג אותו (-:

    שלומיאל, 02/09/08 10:44

    האיסלם היא דת שוחרת שלום, שרוצה בטובתה של האנושות, אבל אם יש מישהו שמתנגד ל''דת השלום'' הזו - מצווה לחסל אותו. ממש כמו דת האוריי בסטארגייט.

    אנשי האיסלם פועלים כמו מאפיה. באיומים ובסחיטה. מנסים בכל אמצעי להפוך את העולם למוסלמי. בהסברה, באמצעים דמוקרטים וגם בהרבה אלימות ואיומים. ואחר כך הם טוענים שהם דת של שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני חושב שהאיסלם הוא הסיבה העקרית למלחמה

    יעקב, 02/09/08 10:44

    באזורנו.
    כדאי להשתחרר מהאיסלם כי רק שיחרור מהאיסלם יביא שלום לעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ח''כ פרופסור אלדד מפגין

    יצחק, 02/09/08 10:44

    פעם נוספת לחימה ללא רתיעה, נחושה, בלתי מתפשרת בטרור תוך הצבעה על מקורותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אנחנו חיים בסרט הזה כבר מאה שנים (-:

    אברי, 02/09/08 10:39

    לא צריך סרט בשביל לדעת כי האיסלם דוגל בג'יהאד ובמלחמת קודש, ''דין מוחמד בסיף'' וגורם לטרור. אין עוד דת אחרת כיום בעולם שהוציאה מקרבה כל כך הרבה טרוריסטים בכל כך הרבה ארגונים שונים, סונים, שיעים ואחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה חדש בזה

    חמודי, 02/09/08 10:31

    אנחנו כבר יודעים את זה על בשרינו ולמודים הכי טוב מכול האומות שהאיסלם זה דת שינאה ויש לה מטרה אחת בלבד להשמיד את העם היהודי העם הנבחר והנעלה מכול העמים לא סתם בחרו בנו משמים ומי שאומר שביהדות אסור הכול שילך לאיסלם ויראה אך זה שם מתיחסיים לנשים ושלא לדבר על חינוך היהדות מסמלת את כול הדברים הטובים שאין בנצרות ובאיסלם אנשים שיתרחקו מהדת לא יודעים מה הם מפסידיים וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • היהדות טובה מהאיסלם

      א.ק., 02/09/08 12:43

      אבל גם בה יש הרבה רשע שבא מחוגים המקורבים לאיסלם. קח לדוגמא את שונא ישראל הרב עובדיה. אופס טעיתי, לא שונא ישראל אלא שונא יהודים אשכנזים. או את החרדים האשכנזים שמכנים אותי ואותך נאצי. גם היהדות הניבה פרי באושים. אלא שבסכ''ה היהדות למרות מגרעותיה היא הטובה מכל הדתות, בייחוד היהדות החילונית!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם מותר להקרין את ג'נין אפשר להקרין את פיטנה (ל''ת)

    בצלאל, 02/09/08 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חופש ביטוי במדינה דמוקרטית טיבי ותאעלד חכו בסיבוב (ל''ת)

    חתולה בשק, 02/09/08 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הסרט לא ''שנוי במחלוקת'' הכל שם אמת.

    דין מוחמד בחרב, 02/09/08 10:24

    ''דין מוחמד בחרב''
    ג'יהד
    אלו עיקרי הדת הזו

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מעניין שדווקא יהודים דתיים מומחים באיסלאם ושכחו לקרא תנ''ך ושאר מקורות

    מעניין שדווקא יהודים דתיים מומחים באיסלאם........., 02/09/08 10:15

    מעניין שדווקא יהודים דתיים מומחים באיסלאם ושכחו לקרא תנ''ך ושאר מקורות יהדות שעמוסים שינאה והסתה נגד גויים

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      ארז, 02/09/08 11:23

      רק שהיהדות והנצרות התקדמו למאה ה-21, והאיסלאם נשאר תקוע במאה ה-8, וממשיך לרצוח ולטבוח בשם האל.

      הגב לתגובה זו

    • מעולם לא הטיפו היהודים למלחמת ג'יהאד

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 02/09/08 11:31

      וגם לא ניהלו מלחמת ג'יהאד.אלא היו קורבנות של מלחמות ג'יהאד (כולל נוצריות).ועוד :
      היהודים מעולם לא כפו את דתם על עמים אחרים לא בכח וגם לא במוח.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אנו מדינה חופשית! יש להקרין את הסרט

    מירי, 02/09/08 10:14

    די לכניעה מול המוסלמים!
    די לכיבוש המוסלמי!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ראיתי. סרט מצוין. אנחנו חברה חופשית וצנזורה איסלאמית לא תעבוד פה.

    יריב, 02/09/08 10:12

    ראיתי. סרט מצוין. אנחנו חברה חופשית וצנזורה איסלאמית לא תעבוד פה.אם החכים הערבים מתנגדים סימן שזה טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הימין הסהרורי מחפש בכח להדליק מדורה

    חאלד, 02/09/08 10:07

    רוצים לשרוף את המסגדים רוצים לגרש את הערבים רוצים להשניא את האיסלם.

    הגב לתגובה זו

    • חידה: אדם פיצץ עצמו ברחוב כלשהו בעיר כלשהי בעולם, הרג עשרה. מהי דתו?

      זיקו, 02/09/08 11:07

      כולם ביחד: מ-ו-ס-ל-מ-י. יש מישהו שחושב אחרת? וודאי שלא. לא צריך להשניא את האיסלאם, הוא עושה את זה מצויין בעצמו. חאלד, תתעורר, איראן זה לא כאן, ופיטנה יוקרן גם יוקרן.

      הגב לתגובה זו

      • חידה:מי גרם לבן אדם הזה לפוצץ את עצמו?

        אחמד-הנצרתי, 02/09/08 18:45

        כולם ביחד ה-י-ה-ו-ד-י-ם והצלבנים-

        הגב לתגובה זו

    • כנסו לתגובה 44 ותבינו כמה הסרט צודק

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 02/09/08 11:36

      יא אפאנדי ומי הצית את המדורה בגלל פתיחת איזו מינהרה ?

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שיתכחשו לטרור רצח שהידים, בפה מלא

    מוחמד, 02/09/08 10:05

    שיתכחשו לכול לשהידים רצח טרור ויגידו בפשטות זו לא האיסלם .לשאול אותם שאלות ברורות ולדרוש תשובות ברורות.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה, הסינמטק הנאור לא מסכים להקרין את הסרט? (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 02/09/08 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איפה ניתן לראות את הסרט?

    אריק, 02/09/08 10:01

    אם מישהו יודע היכן נמצא למצוא את הסרט באינטרנט- שישלח לינק.

    הגב לתגובה זו

    • תוריד באי-מיול. - fitna (ל''ת)

      זיקו, 02/09/08 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא זו הדרך

    שבתאי צבי, 02/09/08 09:47

    רבים בעולם המוסלמי רואים את הסיכסוך המקומי כסכסוך דתי - יהודים מול מוסלמים.
    אסור לנו להיגרר ולהאמין בכך:

    הסיכסוך הוא מקומי בין יהודים לערבים המקומיים(המכונים פלסטיניים) ותו לא!

    הקרנת הסרט ע''י ח''כ ימני היא בעצם אישור לעולם המוסלמי שאכן הסיכסוך הוא דתי.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כן לסרט, לא לטרור

    אורן,ז''ש, 02/09/08 09:40

    אני ימני, נוטה לשוליים. אך עם זאת , אינני סבור שהאיסלאם כדת מעודד טרור, כמו שהיהדות איננה מעודדת כשרות והנצרות איננה מעודדת צליבה או הליכה על מים.
    אלו תמיד האנשים הרעים, שמשתמשים בתירוצים שונים כמו דת או משחקי מחשב לביצוע הזוועות.

    הגב לתגובה זו

    • זה כיאלו אתה אומר : כן לתורה , לא לכשרות - אפשר להפריד בינהם ???? (ל''ת)

      ------- אין היגיון בדבריך .................., 02/09/08 10:31

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ומה קורה אצלם בפנים

    שגיב, 02/09/08 09:34

    כל הרציחות האכזריות שמתבצעות בתוך החברה שלהם אם בשם הדת ואם משנאת אחים , את זה הם לא מזכירים . שגם זה לפי חוקי הדת שלהם .

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אז הח''כ העברי אומר את האמת. (ל''ת)

    שהח''כים האלה רוצים לחסל את ישראל-זה לא קיצוני., 02/09/08 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תודה לאלדד. איפה ההקרנה? באיזה שעה? (ל''ת)

    רוצים לבוא לראות, 02/09/08 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ראיתי את הסרט וכל מילה בו אמת. ואחמד טיבי המחבל הזה

    יכול לשתות את הים של עזה, 02/09/08 09:27

    הגיעהזמן שמישהו יגיד את האמת על כל הטרוריסטים האלה שיושבית בכנסת ישראל ומקבלים משכורת גם אחרי שבגדו באישור בג''צ המטורף.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם לכם מותר , אז למה לנו לא ?

    sbh, 02/09/08 09:26

    כרגיל צריך לפחד לא להרגיז את הערבים ...
    להם מותר לשקר לסלף ואנחנו צריכים להתחשב בהם .
    לא ולא , זו ארצנו , והיא חופשית .

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    להקרין סרט עמוס שקרים של בכרי מותר וזה לא? (ל''ת)

    דינה, 02/09/08 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד, אלדד לראשות הממשלה, יחיו האנשים האמיצים!!!!

    פקק תנועה, קרית מוצקין, 02/09/08 09:21

    די לדיבורי הסרק, יהודים תתחילו לפעול!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד על האומץ הציבורי שלו! אסור להיכנע לשמאל! (ל''ת)

    יישר כוח לאלדד!, 02/09/08 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איפוא משיגים כרטיסים? (ל''ת)

    ניצולי התאומים, 02/09/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חברי כנסת ערבים , מתי תבינו שההערות שלכם גורמות נזק הרבה יותר מכל סרט (ל''ת)

    ירושלמי, 02/09/08 09:16

    הגב לתגובה זו

    • תבינו?!?!?

      מיקי, 02/09/08 10:56

      לא שמת לב שהם ערבים??
      באמצעות מה הם יכולים להבין בדיוק??

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    טיבי, מה ההצטדקות הזו זה הרי עשרות שנים שהאיסלם רוצח ברחבי העולם בשם

    האיסלם., 02/09/08 09:16

    המוסלמים עצמם אומרים ומכריזים את הכתוב בסרט. תבקר יותר במסגדים בימי שישי.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני לא צריך את הסרט כדי לדעת שתוכנו מדי רדוד למה שהערבים באמת, ---כנסו

    פקק תנועה, קרית מוצקין, 02/09/08 09:14

    אבל אבוא לצפות בשביל לחזק את ידיו!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כמה עולה כרטיס - אני בא , ומזמין עוד כמה חברים , (ל''ת)

    ירושלמי, 02/09/08 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הגיע הזמן שנתחיל לעשות בקטנה את מה שהם עושים באין פוצה פה ומצפצף!!! (ל''ת)

    פקק תנועה, קרית מוצקין, 02/09/08 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''מוחמד ביל סייף'' זו אימרה מהופ קטנטנים ולא מהקוראן.. (ל''ת)

    רונן, 02/09/08 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה פתאום ''איסלם=טרור''...אלה שהתרסקו על התאומים היו מכת ההימיש (ל''ת)

    רונן, 02/09/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שמאלנות= חופש ביטוי רק למי שחושב כמוני

    רמי, 02/09/08 09:05

    ג'נין ג'נין- מותר ורצוי. מחזות שטנה של לאור וחנוך לוין- השפרצנו מרוב עונג. בשארה וטיבי קוראים לחיסול ישראל- חסינות פרלמנטרית.
    ח''כ ישראלי מקרין סרט תיעודי על האיסלאם- ''חשש להתלקחות''- רוצו לאמא בייניש שתציל אותכם - אלו ימיכם האחרונים בשלטון. העם היהודי מתעורר.

    הגב לתגובה זו

    • אוי, כמה שאתה צודק!!

      משה, 02/09/08 09:31

      במסגרת חופש הביטוי , הפלורליזם והדמוקרטיה, יש להראות את הסרט הזה.
      הוא סרט חשוב. יבוא כל אחד שרוצה, יראה את הסרט ויחליט בעצמו מהן דעותיו!
      מדוע לסתום פיות??

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה שמעורר באמת איסלאמופוביה זה הדיבורים של טיבי וחבריו

    מפוכח, 02/09/08 09:03

    מי צריך סרט?
    מספיק לשמוע את מנהיגי הציבור הערבי בשביל לדעת שהם תומכים מובהקים של הטרור.
    כמעט 100% מהטרור בעולם כולו מתוכנן ומבוצע ע''י מוסלמים. זאת עובדה!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק שלא יחזרו אלנו מסעות הצלב הנודעים של הנוצרים

    פקק תנועה קרית ביאליק, 02/09/08 09:02

    ומסעות הכיבוש האיסלמי .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    האמת תצא לאור.

    יעקב, 02/09/08 08:55

    הסרט אינו העלבת הדת, או למען שילהוב יצרים אנטי מוסלמיים.
    הסרט הינו השתקפות במראה, של המציאות.
    דבר שהמוסלמים כל כך חוששים ממנו, לראות את האמת על עצמם...
    רציחות, סקילות, שריפות ועוד הרבה צורות המתה שונות הן רק חלק מהתרבות המוסלמית הנגזרת מתוך הקוראן לאורך כל השנים מאז הביאו מוחמד לעולם וכפה אותו בחרב על שבטים שונים במדבר,
    השנים חולפות, תרבויות משתנות, אפילו בנצרות, האינקביזיציה נעלמה....
    אבל האיסלאם נשאר בקצוניותו, בבערות הרוב, כך שכל מוסלמי הוא אינקביזיטור קטן.

    האמת, בסופו של דבר תצוץ מעל פני הקרקע, למרות כל ה''רעש'' שהאיסלם יוצר כנגד האמת, האחווה והחיים עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא ייאומן איזה אימפוטנציה

    בנצי, 02/09/08 08:28

    ופחדנות תוקפים את מדינות המערב ברגע שנשמעים כמה איומים מצד המוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אוי אוי אוי...

    ארז, 02/09/08 08:24

    מעניין שדווקא הערבים, הפוגעים ברגשותיהם - ובחייהם - של כל מי שאינו מסכים לדרכם, נעלבים עד עמקי נשמתם כשמישהו מעז לחשוף את פרצופם האמיתי...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האיסלים מטיף להרג

    חיפאי, 02/09/08 08:24

    זה בדיוק נכון....זאת המציאות שלכם וזאת תרומתכם לאנושות

    הגב לתגובה זו

    • כשהקרינו את הסרט ג'נין ג'נין , היהודים פנו לבית משפט . כשרוצים להקרין

      --- נכון מה שאתה אומר ..., 02/09/08 10:37

      סרט על האיסלם ....המוסלמים מאיימים בהרג ובאלימות ...

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא צריך להקרין את הסרט הזה

    ==== התאומים ...................................., 02/09/08 08:24

    צריך להראות את הסרטים האמיתיים אשר מתעדים את נפילת התאומים .
    ...אין סרטים יותר טובים מה-11 בספטמבר .....
    כולם יודעים ממה נולד האיסלם ומה המטרה שלו ..

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לפחות עכשיו לא יאשימו את היהודים ! או שכן !! (ל''ת)

    תומר, 02/09/08 08:23

    הגב לתגובה זו

    • תומר מה אתה חושב? (ל''ת)

      מאיר,כרמיאל, 02/09/08 09:03

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    חופש הביטוי - במבחן השיוויון

    דניאל, 02/09/08 08:20

    בכרי הורשה להציג את סירטו למרות השקרים והסילופים המופיעים בו. לא ראיתי את הסרט שח''כ אלדד מתכוון להציג, אך אין לי ספק שכולו אמת. חופש ביטוי שווה לכולם? ניראה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זאת תרומתכם לאנושות

    הרצל, 02/09/08 08:18

    בדיוק כך.....דם רצח פיגועים מכוניות תופת....מה היינו עושים בלי האיסלאם....

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איפה השמאלנים שוחרי חופש הביטויי שמקרינים את ג'נין ג'נין בוקר ערב ??? (ל''ת)

    פחדנים עלובים ! צבועים ! .................., 02/09/08 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה יש לי תחושה שהסרט לא יוקרן? (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 02/09/08 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חשש להתלקחות = חשש לטרור פלשתינאי פנימי (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 02/09/08 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בתור אחד שראה את הסרט

    שגיב, 02/09/08 08:11

    אני יכול להגיד שהסרט לא משתווה אפילו במעט לסירטוני התעמולה של חמאס והמוסלמים נגד היהודים, או ''ללהיט'' שבו רואים רבנים יהודים שוחטים ילדים פלסטינים להכנת מצות לפסח. קודם שיעשו סדר בארון שלהם ואחר כך יבוא לעשות סדר בשלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק את ג'נין ג'נין מותר להקרין ? (ל''ת)

    דוד מלכי, 02/09/08 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אלדד איש מסוכן שמשחק באש

    עלי, 02/09/08 08:09

    אלדד מתחרה בליברמן מי יפיץ יותר שנאה נגד ערבים ונגד מוסלמים.

    הגב לתגובה זו

    • משחק באש? איזו אש בדיוק?

      מוסלמי שוחר שלום, 02/09/08 09:00

      האם אתה מסית לאלימות של מוסלמים נגד אלדד? לכל אחד יש זכות לחופש ביטוי, לא?

      הגב לתגובה זו

      • מוסלמי לא יודע מה זה חופש הביטויי .... מאז ומתמיד........ (ל''ת)

        ----- חוץ ממוסלמי עם תעודה כחולה ................., 02/09/08 09:35

        הגב לתגובה זו

    • מנסה להפחיד אותנו (ל''ת)

      דג, 02/09/08 10:15

      הגב לתגובה זו