• 61.

    חינוך

    תהילח, 31/08/08 15:26

    במקום לשפוט הגיע הזמן להשקיע בחינוך לערכים

  • 60.

    המיואשת

    הנאיבית, 30/08/08 17:02

    כן, גם אני כמעט הייתי שם, אבל מהצד השני. ניסיתי לשים קץ לחיי,מתוך יאוש.בני, בוגר, הסובל מבעיות נפשיות לא קלות בלשון המעטה. מוכר ןתו לא!, ע''י המוסד לביטוח לאומי, ע''י מרכז רפואי ידוע, אושפז תחת צו של במ''שפ במוסד פסיאטרי למשך ששה חודשים, שהטיפול בו לא הניב תוצאה כהוא זה, שהמרכז הזה,רק חיכה בכליון עיניים להתפטר ממנו בקושי בתום שישה חודשים, ''הומלץ'' על ידם, להמשך טיפול אמבלוטורי יום יומי במרכז פסיאטרי.שמתעלם מהמלצה זו. האמת, לא מעניינים אותי לא הפולטיקאים ולא הפוליטיקה, מה שחשוב הוא,הדאגה לבריאות הנפשית והפיסית ורווחת הציבור. זה מה שמעניין. מספיק להפקיר את האזרחים, שהופכים לקורבנות על לא עוול בכפיהם, ע''י ממשלות ישראל, באשר הן, שגם מבצעות ווידוא הריגה. זו זעקתי מליבי השבור והשותת דם, עד מתי ולמה?!!!

  • 59.

    אוי לנו שאלה שופטנו ,,, שופט חסר רחמים ,,,,,, (ל''ת)

    יהודית, 30/08/08 14:52

  • 58.

    שופט ללא רחמים וללא שיקול דעת ,,,,,,,, (ל''ת)

    ידין, 30/08/08 10:49

  • 57.

    אוי לו לדור שאלה הם שופטיו , שופט חסר חמלה ,,, (ל''ת)

    יעל, 30/08/08 08:55

  • 56.

    שופט אכזר הוא אדם שמעניש כל מה שזז

    למה להוסיף כאב ???, 30/08/08 07:42

    לא ממש ברור למה צריך הציבור
    להזדעזע פעמיים,
    פעם מהמקרה האיום ונורא הזה,
    ופעם מהחלטות של שופט לעצור אדם שאיבד ילד
    והוא על סף התמוטטות,
    למרות שהתברר שאין לו יד בטרגדיה הזו,
    חותמת גומי לא אמורות לשפוט בגורלות אדם,
    ושופטים לא אמורים להיות חותמות גומי.

    • כי הוא אשכנזי והאב מזרחי

      אב גרוש, 30/08/08 08:40

      אם החשוד היה אשכנזי- הוא היה בבית.

      • ואם השופט מזרחי

        אש, 30/08/08 10:23

        אז הפוך?

        • פגשת פעם שופט מזרחי? (ל''ת)

          אולי במגרש כדורגל, 30/08/08 13:01

          • חבל ששרדתם את.... והמבין יבין (ל''ת)

            @@, 30/08/08 15:31

            • חבל שירדתם מהעצים...והמבין יבין. קוף אדם שכמוך. (ל''ת)

              בעע, 31/08/08 12:57

              • גזען דוחה באמת חבל ששרדתם הייתם ונשארתם

                @@, 31/08/08 14:30

                גזענים ומתנשאים

  • 55.

    ממשלה בזבל

    יעקובי כל הארץ, 30/08/08 06:04

    ל ...12 הזבל הזה שאתא נמצא בתוכו נקרא הממשלה המושחתת שעסוקה ביותר מאז קום המדינה בגניבות אישיות ובחקירות במשטרה במקום לעזור לתושביה שהפכה אותם לעבדים

  • 54.

    ממשלה בזבל

    יעקובי כל הארץ, 30/08/08 06:03

    ל ...12 הזבל הזה שאתא נמצא בתוכו נקרא הממשלה המושחתת שעסוקה ביותר מאז קום המדינה בגניבות אישיות ובחקירות במשטרה במקום לעזור לתושביה שהפכה אותם לעבדים

  • 53.

    משום מה האבא בכה בלי דמעות ,כמו במקרה של פימשטיין !!!חומר למחשבה,,,,,, (ל''ת)

    ישראל,,,,,,,,,,,,, 30/08/08 05:04

  • 52.

    שופט אוויל

    טוויטו, 30/08/08 04:25

    שופט טיפש רובוט , אפס חסר שיקול דעת, חותמת גומי , זהו אדם שאיבד צלם אנוש.אין להשאירו בתפקידו.זהו עוול לאב ולציבור שלם שעוברים תחת שרביט האש שבידו כל יום. בושה גדולה

  • 51.

    הוא נראה עצוב ושבור לעומת האמא ופרצופה הריקני (ל''ת)

    למה האבא במעצר ולא יכול ללכת להלווית בנו??, 30/08/08 02:51

  • 50.

    גזר דין מוות לרוצחי ילדים !!!

    אוריאור6, 30/08/08 01:41

    ולאחרונה רבו מקרי רצח קטינים.
    עוד הוכחה כי העדר ענישה נאותה,רק 'מזמינה' את הרצח הבא,
    גם רוצחת זו תצא מהכלא כעבור 4 שנים,
    בתסריט קבוע מראש הזהה לאם שהטביעה את בנותיה בכרמיאל.
    זוכרים ?

    • לא כל רצח הוא רצח, תקרא את הפרטים

      ודייק, 30/08/08 10:29

      מדובר בילד עם ההפרעות קשות, לאחרונה קיצצו בסיוע והורים ממעמד נמוך פשוט קורסים תחת הנטל והופכים תשושים פיזית ונפשית, הדרך להחלטה כזו היא קצרה (וכמובן שמעידהעל אי שפיות).
      מדינה שדואגת לחלשים - זה לא היה קורה

      • כמה טיפשות מצידך!

        רענן, 30/08/08 13:09

        רצח הוא רצח הוא רצח!
        מה לא ברור כאן? האם היו סיבות מקלות אשר
        מכשירות את ביצוע רצח של פעוט בן 4.5 שלא הספיק דבר בחייו, ולא הזיק לזבוב לטענתך?
        אין ספק שיש לדאוג לחלשים בחברה בכל דרך,
        ואפרופו חלשים - היש יותר חלש וחסר אונים מפעוט?
        הבעיה היא ש''ההורים'' המפלצתיים האלה רואים עצמם כחלשים, וחסרי אונים יותר מהפעוטים
        שעליהם הם אמורים לשמור מכל משמר, ואז על מזבח הטירוף של עצמם הם מעלים לעולה את הפעוטות האומללים האלה.
        רצח הוא רצח הוא רצח!

    • מדינה וממשלה חסרי רחמים

      אודי מראשל''צ, 30/08/08 13:27

      אני מסכים בהחלט, אבל גם לפקידות המרושעת שגורמת להרבה אנשים לרצות למות,
      ממשלת ישראל טלו קורה מבין עיניכם.

  • 49.

    לפי הפנים שלהם. הם מרגישים שבקרוב בית המשפט ישחרר אותם. (ל''ת)

    צריך עונש מוות לשופטים מושחתים., 30/08/08 00:24

  • 48.

    יהי זכרו ברוך. חייבים להעלות היקף התמיכה בפגועי נפש

    נתן, 30/08/08 00:03

    כיום אנשים שאינם בעלי אמצעים לא יכולים לקבל טיפול רפואי נאות בתחום הנפש. טיפולים פסיכולוגיים עולים המון, לבד מטיפולים נוספים. כיצד המדינה נוטשת את החלשים? מדוע לא עושים דבר?

  • 47.

    מזעזע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אורי, 29/08/08 23:25

    גועל נפש נראה לי שהשבועיים הללו הוציאו את כל הפסיכופטים החוצה!!!!!!!!!!!

    • אני בן דוד של היד שהוטבע (ל''ת)

      האבא לא עשה כלום{}, 16/09/08 16:52

  • 46.

    משתתף בצער האבא

    אזרח, 29/08/08 22:38

    שלא תדע עוד צער

  • 45.

    זעקת הצבר הנגזל או לחלופין ההזדמנות של הגזענים להשתלח בעולים

    יהודי רוסי, 29/08/08 22:35

    אין מה להתגאות לישראלים שלוחצים ומנצלים את העולים חדשים מכניסים אותם לפינה של עוני וככה אנשים חלשים נשברים ועושים מעשים קשים
    אז לא להתפלא כשהם קורים

    • שום דבר לא מצדיק מעשה מזעזע כזה (ל''ת)

      רוסי ישראלי, 29/08/08 22:46

  • 44.

    תמשיכו להפריט, לקצץ בסיוע לילדים נכים עם הפרעות, והמקרים האלה יתרבו

    ודייק, 29/08/08 21:45

    רק לאחרונה קיצצה יולי תמיר סייעות לילדים עם הפרעות קשות. ההורים, שלעיתים אין להם יום ואין לילה בטיפול בילדיהם, קורסים מתשישות נפשית ופיזית. מכאן ועד להחלטה להמית את הילד המתת חסד הדרך קצרה

    • יש משהו בדברך!!

      מכיר את הבעיה, 29/08/08 23:03

      מקרה טראגי והאם ברגע של יאוש לקחה את ההחלטה הקשה ביותר, האפשרית להורים ולאם בפרט, חבל שההחלטה הייתה שגויה וטראגית.
      לפני שמתלהמים ומשלחים ''דרך המקלדת'' - ראוי לכותבים לנסות לשים עצמם בנעלי ההורים לילדים עם בעיות נפשיות התנהגותיות.

      המעשה שהאישה עשתה חמור ביותר ולא מוצדק, שלא יובן אחרת- יש לראות המעשה כחלק מתהליך שהביא לסוף טראגי של הילד ומשפחתו.

    • צודק מאד. כשמפעילים עוד ועוד לחץ על השרשרת, החוליות החלשות נשברות (ל''ת)

      חוליה ממוצעת, 30/08/08 10:24

  • 43.

    כל כך עצוב לנו...

    דניאל, 29/08/08 21:22

    אני בן 40 אישתי בת 30. יש לנו 3 ילדים מקסימים. כואב לנו המקרה הזה. כמו גם המקרה של רוז הקטנה. אישתי ואני רואים חדשות ובוכים. כמו ילדים קטנים. ממש עצוב לנו.איך אפשר אלוהים.

  • 42.

    לאן הגענו ? העם הזה צריך חשבון נפש רציני... (ל''ת)

    חבצלת, 29/08/08 21:15

  • 41.

    הדג מסריח מהראש. מדינה בפשיטת רגל. (ל''ת)

    מושון, 29/08/08 21:11

  • 40.

    אמא יש רק אחת (ל''ת)

    צחי, 29/08/08 21:02

  • 39.

    ללדת ילד - צעד טכני, לגדל ילד - צעד פסיכוטכני

    יהודית אספיר, 29/08/08 20:43

    בבקשה, אל תגידו ''מה קרה למדינה. יש לנו מדינה נפלאה אבל בתוכה אנשים לא מאוזנים עושים דברים נוראיים.
    אז זה לא המדינה - אלה הם מספר אנשים.
    הורים רבים לא מוכנים להתמודד עם קשיים ואומרים שזה יעבור. אם יש קשיים עם המכונית הולכים למוסך?
    אז למה לא לפנות ליעוץ ועזרה כשיש קשיים עם הילד. כי זה מאמץ?
    רציתי לארגן סדנת הורים לילדים בעל קשיי קשב וריכוז (אני מרצה ללקויות למידה והפרעות קשב וריכוז). הייתי בקשר עם מתנס מרכזי בעיר. על ההורים היה לשלם 20 שקלים לערב, מחיר עלות האולם. הגיעו חמישה!
    מה יותר מקל ועוזר מאשר לשמוע הרצאה שמסבירה ונותנת פתח לשאלות שמעסיקות אותך בתור הורה?
    נכון, זה מאמץ, צריך לצאת מהבית... להתלבש... להורים מסויימים יותר קל לתת סטירת לחי ולשלוח את הילד לישון או לסגור אותו בחדר מאשר ללכת וללמוד איך להתמודד.
    ילדים עם קשיי קשב וריכוז לא הביאו את הקשיים על עצמם. הם נולדו כך, כנראה שאחד מהוריהם סובל מזה. אבל יש תשובות, יש פתרונות, יש מה לעשות. צריך רק לרצות.
    לסיכום, בבקשה הפסיקו להשמיץ את המדינה. המדינה מורכבת מאנשים!

  • 38.

    אחת שיודעת

    הנני, 29/08/08 20:13

    הרצח הזה הוא הוכחה נוספת לקריסה מוחלטת של מערכות המדינה. אין שירותי רווחה, אין שום גורם שרוצה או מעוניין לטפל במקרים שכאלו.אני כותבת מדם ליבי, כאמא לבחור בן 32 שסובל מבעיות נפשיות קשות,ואף גורם אינו מכון לסייע, פשוט מתעלמים ממצןקןת המשפחה, השאלה היא, מי יטפל בבני לאחר מותי?!!!

    • למה להסתכל רק שלילי

      אוונטי פופולו, 30/08/08 12:09

      למה? למה? למה לא להגיד מילה טובה על זה שהכנסת מקפידה כל שלושה חודשים להעלות את המשכורות של חברי הכנסת והבכירים האחרים? למה לא להגיד מילה טובה על זה שהצליחו לגנוז את תיק האונס של קצב? למה לא להגיד מילה טובה על זה שאולמרט והירשזון מצליחים לצאת ללא עונש מכל הגניבות שלהם? אז נכון מקצצים ברווחה, בחינוך ובבטחון - אבל לפחות הכסף לא מתבזבז על צרכי ציבור מיותרים, אלא הולך למטרות נאותות כמו שוחד, גניבה, ועוד. אז באמת - למה לראות רק את השלילי בכל דבר?

    • אל תתעלמו מזעקתה של האם - 38

      רענן, 30/08/08 13:12

      יש אפילו להעלות את תגובתה לראש הרשימה!
      מגיעה לה הזכות להעלות את זעקתה וזעקת בנה,
      ושמישהו בהנהגה הרקובה הזו יתעשת ויפקוד על
      מערכת הרווחה לסייע לה!

  • 37.

    האם שהטביעה את הילד...... לפי התמונות שלה ושל בעלה....

    האיכפתית, 29/08/08 19:28

    בעתון נראה כאילו לא את הילד תכננה להרוג.... אבל התפשרה על מה שיכלה.

    • האמא רצחה ואת טוענת בעצם נגד האבא..?

      דליה משה, 30/08/08 07:51

      נראה מתגובתך
      שאת לא שונה כל כך מהאמא,
      כבר לא ברור אם נשים צריכות שמירה,
      או שצריך להישמר מפניהן...

  • 36.

    למה האבא צריך להיות במעצר.

    דייב, 29/08/08 19:16

    בעוד השופט בעצמו בטוח כי האב חף מפשע הוא בכל זאת מעריך את מעצרו.
    האם השופט לא מבין שהאב סובל והוא באבל.
    האב מזוזע, אך האב יכול לשבש חקירה אם אישתו עצורה.
    לדברי השופט ''על פי החשד, החשודה גרמה למותו של בנה על ידי הטבעתו בים''.
    אז למה האב צריך להיות עצור?
    לי אישית זה לא ברור!
    ועוד לא לשחרר אותו להלוויה?.
    מיום ליום אנו הופכים להיות ארץ מוזרה.
    לצערי אנו הופכים להיות חסרי רגש ואין עוד ערכים.

    • גם אני לא נבינה את זה

      סילבי, 29/08/08 20:51

      נראה לי שזו תגובת יתר לרצח של רוז, כאילו כל רצח של ילד ע''י הורה בהכרח מעיד שההורה השני היה שותף פעיל או סביל גם אם הראיות מראות על ההיפך.
      האב הזה חרב עליו עולמו והמדינה מוסיפה חטא על פשע.

      טמטום.

  • 35.

    להוציא רשיון להביא ילדים לעולם

    ע, 29/08/08 18:49

    לפי דעתי צריך להוציא חוק במדינה שלנו שכל מי שרוצה להביא ילד שתעבור קודם בדיקות האם היא כשרה להיות אמא.

    • אם ואב (ל''ת)

      ליאורה, 29/08/08 18:58

    • רק אם היא יהודיה? (ל''ת)

      שי, 29/08/08 21:04

  • 34.

    שמוליק, 29/08/08 18:45

    צריך עונש לאמא שתרגיש מה שעשתה לבנה תודה.

  • 33.

    הורים יוצרים ילדים ואח''כ רוצחים אותם להורות צריך רישיון (ל''ת)

    מזועזעת, 29/08/08 18:39

  • 32.

    ילדים זה לא פתרון לשלום בית

    judith, 29/08/08 18:21

    צריך חוק שיתיר רק לאנשים שפויים להקים משפחה
    איך אפשר להרוג ילד/ה?
    למה בכלל יצרת אותו/ה ?
    להביא ילד לעולם לא פותרת בעיות ,
    אם יש בעיות בין בני הזוג -ילדים זה לא פיתרון כמו שהרבה חושבים
    ילדים זה לא שלום בית

  • 31.

    מישהו יכל להסביר אם זהו סוף ליקום (ל''ת)

    צחי, 29/08/08 18:13

    • צחי ידידי - הנה תשובתי אליך

      התשובה קרובה מתמיד, 30/08/08 05:14

      זהו לא סוף היקום.
      אלא אחרית הימים.
      תלמד קצת תורה ותבין על מה מדובר.
      זה לא הרבה ללמוד, זה מעניין ומאיר.
      תניח תפילין בבוקר ואין סיכוי שתיחשף לרוע כזה.
      כשיצר הרע שולט, השטן חוגג.
      שבוע טוב צחי.
      אהבה לכל עם ישראל.

  • 30.

    אוי לנו

    דן, 29/08/08 18:05

    אים היה האפשרות לעמוד מול מסך ולומר שהכל בגלל הפריצות של הנשים שהם מגלגלות את העם לתהום אני מתכוון לפריצות למתרנות הנסבלת שום דבר כבר לא דופק במדינה לא מנהיגים לא צבא תאונות דרכים גירושים עצה פשוטה תסגרו רגלים הכל ישתנה אים לו אוי לנו

    • חח צודק רק נשים אשמות (ל''ת)

      לי, 30/08/08 04:52

    • חח אבל זה כיף לפתוח רגליים (ל''ת)

      לי, 30/08/08 04:57

  • 29.

    אוי ואוי אתה לא'' יכול לאכול ולשתות'', הבן שלך מת!!  (ל''ת)

    יעל, 29/08/08 18:04

    • yael

      udi, 29/08/08 23:24

      ,you are low life

  • 28.

    לכל בני הזוג, אולי כדאי קודם לאמץ כלב לפני שאתם חושבים על ילדים... (ל''ת)

    לירית, 29/08/08 17:59

    • 28 - לא הייתי מאפשר לרוצחים כאלה לאמץ אפילו קקטוס. (ל''ת)

      גיל, 30/08/08 13:16

  • 27.

    חדל אש

    עמי, 29/08/08 17:54

    השופטים מאוד שמים על מה שנאמר עליהם בתיקשורת ,ראה הם מפחדים מראשי משפחות הפשע ממש כך, האב השכול לא מאיים עליהם ולכן ישלם בגדול ראה את אברג'יל ורוזנשטיין רק בארה''ב הגדולה ובהסכם מוזר שהם יתנו חסינות לטלנסקי תמורת אברג'יל וכך כולם יוצאים נשכרים כולם יכולים לישון בשקט אברג'יל ישפט בארה''ב כמו רוזנשטיין ושימו לב אנחנו בשביל האמריקקים נחשבים כילידים כך שהם יכולים קצת לכופף את החוק רק כדי להרשיעם

  • 26.

    כולכם נהייתם שופטים?

    אבי, 29/08/08 17:43

    מבלי לשים לב כולכם כמעט ללא יוצא מהכלל נהייתם שופטים. מחלות נפש משבשות את המוח ואת כושר השיפוט, ואם אתם שואלים איך הגענו למצב הזה? כי במקום לקבל עזרה במדינה הזאת,
    ולא רק מהממשלה אלא משכנים חברים וסתם אנשים מסביב, איזה חיבוק או איזה תמיכה, כל אחד מסתגר בביתו ולא מעניין אותו דבר חוץ מעצמו ומביתו הוא. חבל!

  • 25.

    הילד היה מסכן  (ל''ת)

    אייל משה, 29/08/08 17:34

  • 24.

    לא רוצה להיות במעצר? היית צריך לחשוב על זה לפני שנתת לרצח להתרחש (ל''ת)

    אסף, 29/08/08 17:32

  • 23.

    13 אלווו לא כולם כאללה רק בגלל אנשים כמוהם חושבים שכולםם כאלה מה ניסגג

    מאמי, 29/08/08 17:14

    זה ממש לא נכווןןןן

  • 22.

    למה אתם עושים את זה? (ל''ת)

    חסוי, 29/08/08 16:55

  • 21.

    את עולם התחתון משחררים וחף מיפשע עוצרים נבלות של שופטים. (ל''ת)

    אבשלום, 29/08/08 16:07

  • 20.

    שופט...מה עשה לך האב? מעצר בית לא היה מספיק? אילו היה

    יהודי אמיתי, 29/08/08 16:04

    ראש אירגון פשע אין ספק שהיה משתחרר במיידי הביתה..........אבל אב שלא חטא ושעדיין גופת בנו מוטלת לפניו? ..ואפילו לא לאפשר לו להיות בלוויית בנו? חוקי סדום ושיקול דעת עמוראי..........אוי לו לדור שאלה הם שופטיו

  • 19.

    לאן הגענו? (ל''ת)

    דרומית, 29/08/08 15:55

  • 18.

    מה נסגר עם העולים - אספסוף נוראי! (ל''ת)

    חוחית, 29/08/08 15:39

    • בכל מדינת מהגרים העולים הם הבעייתים,בנוסף לקושי להקלט

      חבלי קליטה, 29/08/08 18:42

      בחברה יש גם קושי עם הילדים וקושי כלכלי,לכן זו האוכלוסייה המועדת לפורענות,אך תפקידינו כחברה לזהות את הבעיות ןלא להסתגר מאחורי הדלתות שלנו בדירות.

    • ההורים (או הסבים) שלך לא היו עולים? (ל''ת)

      אני, 30/08/08 10:20

  • 17.

    תשובה ל 12

    מובי דיק, 29/08/08 15:37

    צריך שיהיה בארץ ''בשר תותחים'' לא?
    אחרת ניגמר מהר... אז מביאים את כל הזבאלה....

  • 16.

    למה לעצור את האב?

    מישהו, 29/08/08 15:11

    מה הוא קשור לפרשה? לא מספיק שהוא באבל, הוא עצור כי האשימו אותו בקשר לרצח. שחררו את האב, הוא לא רצה במוו כלל וכלל!

  • 15.

    ילדים יכולים להיות ממש מרגיזים. (ל''ת)

    ילד מעצבן, 29/08/08 14:54

    • ילד מעוצבן

      יוסי, 29/08/08 16:08

      :)

    • תגובה ל- 15 המגעיל

      רונית, 29/08/08 16:14

      איך אתה יכול להגיד דבר כזה וגם אם אתה צודק זה אומר שצריך ללכת ולהרוג אותם בגלל שהם מרגיזים

      אתה צריך להתבייש ולרשום את הדבר המגעיל הזה

    • אתה מדבר מתוך נסיון?

      נדהמת, 29/08/08 16:31

      אכן ילדים יכולים להיות מרגיזים, בדיוק כמו מבוגרים. אז בוא נטביע את כל הילדים המרגיזים ונסגור עניין. ואז אתה יודע מה? נישאר בלי ילדים בכלל.

    • אולי נטביע גם אותך?

      ע, 29/08/08 18:47

      גם אתה מעצבן אז מה צריכים להטביע אותך?

  • 14.

    למה אבות נעצרים כאשר האימהות רוצחות ? (ל''ת)

    פתלוג, 29/08/08 14:48

  • 13.

    צריך להחזיר את הרוסים לרוסיה (ל''ת)

    א, 29/08/08 14:47

    • א זה אחמד?

      הרצל, 29/08/08 16:01

      כי זה נשמע כמו האמנה הפלשתינאית: להחזיר את הרוסים לרוסיה, הפולנים לפולין, המרוקאים למרוקו וכו' ואת השאר לזרוק לים.

    • לצערי- כל כך נכון!

      עולה - לא מרוסיה, 29/08/08 16:08

      הם רק הביאו נזק!

      • רק את המרוקאים למרוקו

        סימה, 31/08/08 13:00

        הם היחידים ששונאים את הרוסים כי הם יודעים את האמת. העלייה הרוסית נפלאה. להבדיל מהם.

        • נכון מרוקאים למרוקו ורוסים לרוסיה (ל''ת)

          א, 31/08/08 14:31

  • 12.

    הם עולים מרוסיה, המשפחה של רוז מצרפת - למה מעלים את הזבל האינושי הזה? (ל''ת)

    צברית כועסת, 29/08/08 14:41

    • יחס כמו שלך ,הוא הוא הגורם לקושי אצל העולים החדשים

      רוסיה גאה, 29/08/08 17:02

      אולי כדאי שניזכר בכמה רוצחים ''צברים''

      • גזענים מטומטמים מה הקשר זה יכול לקרות

        צברית, 30/08/08 06:30

        לכל מגזר ומכל עדה.מה בדיוק היה אלי פימשטיין לא ישראלי צבר?
        תפסיקו עם הגזענות.נכון העלייה הרוסית הביאה גם פשיעה אבל בעיקר היא הביאה חברה נהדרים ואינטילגנטים והעלתה את הרמה בארץ הן דמוגרפית מספרית והן את רמת ההשכלה.

    • איך בלי תגובות כאלה?(-

      מ, 29/08/08 23:19

      אבא גם דובר רוסית?

    • כי נגמר הזבל המקומי (ל''ת)

      צבר אחר, 30/08/08 00:24

  • 11.

    מי יציל את ילדי ישראל מההורה הבא זה רק עניין של זמן (ל''ת)

    להתעורר, 29/08/08 14:39

  • 10.

    איך לעזאזל הידרדרנו לפי תהום ?

    אינקוגניטו, 29/08/08 14:39

    מה קורה לאנושות במילניום החדש ,זה לא ניתן להבנה ,אנחנו צוללים במדרון תלול,

    • דבר בשם עצמך (ל''ת)

      סמי, 29/08/08 14:54

  • 9.

    לא הבנתי למה האבא עצור? זו נשמעת אטימות לב מקוממת

    אזרחית שפויה, 29/08/08 14:35

    הוא בודאי לא היה קשור למעשה בשום אופן.
    אם צריך לחקור אותו שיחקרו , אבל למה למהר לעצור אב שאיבד את בנו בנסיבות כל כך טראגיות?
    סיפר עצוב מאד.

  • 8.

    למה האב במעצר?

    גלילי, 29/08/08 14:34

    אני בטוח שאין לו שום קשר לאירוע וגם כך קשה לו.
    שופטים ושוטרים לא צריכים להיות עם יד קלה על מעצרים.

    • מסכן האב רצחו את הילד אשתו משוגעת והוא במעצר הוא לא אשם (ל''ת)

      רוביס, 30/08/08 11:35

  • 7.

    לא לעצור,לא הסתכלות, כלום

    עופר, 29/08/08 14:32

    להעלות אותם על המטוס הראשון וכמו שכתב בזמנו פול מקארתני,בחזרה לברית המועצות,

  • 6.

    ספור עצוב-בריאות הנפש בארץ על הפנים (ל''ת)

    guyava, 29/08/08 14:28

  • 5.

    היה קונה לו ממתקים-?

    duh, 29/08/08 14:26

    סוכר וצבעי מאכל יכולים להיות סיבה לבעיות קשב

    • מדבר מנסיון? (ל''ת)

      הלמוט, 29/08/08 15:41

    • 5 יש אמת בדבריך

      איה, 30/08/08 13:32

      הוכח לא אחת שתזונה לקויה מחריפה את ההשלכות
      של ילדים ומבוגרים הסובלים מכך.
      רק הבורים שממהרים להגיב, ואינם יודעים דבר וחצי דבר בנושא ימצאו פיתרון בהאשמת המגיב המעלה את העניין כאילו גם הוא סובל מכך.
      בורות היא ליקוי גדול יותר מכל דבר אחר.

  • 4.

    או שזה אבא דביל ,או עיוור, או משת''פ של האמא (ל''ת)

    תני, 29/08/08 14:25

  • 3.

    מה יהיה?? (ל''ת)

    עמית, 29/08/08 14:19

  • 2.

    אני רוצה להבין משהו אחת ולתמיד

    Gillian, 29/08/08 14:09

    מדוע בכל פעם שיש ידיעה חדשותית כזו או אחרת, הפרט הראשון והחשוב ביותר לציון הוא גילו/גילה של הקרבן ו/או התוקף? הרי לא רק שזהו פרט שולי, חסר משמעות לחלוטין (למעט אם מדובר בקטין או בקשיש שאו אז די לציין זאת במילים אלו), אלא גם פרט צהוב ורכילותי ממדרגה ראשונה.

    למי משנה אם האשה בת 42, 32 או 52? האם זה מה שגרם לה להטביע את הילד?

    • Age is related

      It does make a difference, 29/08/08 19:23

      younger people have less toolsto deal with stressful situations ans young victons need more help

    • שאלה מוזרה

      רועי, 30/08/08 13:35

      לא, זה פרט כמו כאילו נלקח ממפרט טכני.
      בדיוק כשם כשמחפשים נעדר, ישנו מעין מפרט
      המתאר את גילו. אגב, נעדר יכול להיות גם
      אסיר נמלט, או כל מבוקש אחר.

  • 1.

    אשה מסכנה, כואב הלב עליה (ל''ת)

    עדי, 29/08/08 14:01

    • היא מסכנה?! את מבחילה! (ל''ת)

      שלמה, 29/08/08 14:30

    • אשה רעה, כואב הלב על בנה.

      עמנואל גולדשטיין, 29/08/08 14:44

      כואב הלב גם לחשוב על היום בו תשתחרר מעונש המאסר המקוצר שתקבל.

    • את מסכנה ונראית כמו בבון (ל''ת)

      א, 29/08/08 14:49

    • מסכנה???? ומה עם הילד??? מה נסגר איתך! (ל''ת)

      Jוחית, 29/08/08 15:39