• 87.

    השלמה עם הגרעין האירני השמדה של מדינת ישראל במוקדם או מאוחר

    אא, 02/11/11 18:44

    אירן גרעינית זה חיזבללה גרעינית ולכול המעונינים בחיסולה של ישראל !!! לכל המתנגדים והמעונינים בלב בררה שאירן תתחמש בנשק גרעיני ,שהזכרו בהיסטוריה של עם ישראל מה עבר עם ישראל בשוואה ובמלחמת עולם השניה ומה מספר יהודים במפא''י ,חשבו שהזהירו אותם מכוונות הנצים לפני המלחמה !!!

  • 86.

    בן כספית ההפכפך

    pele_11 , 22/04/09 11:41

    ישנה את דעתו ביום שבו נתניהו יהיה ראש הממשלה. עכשיו הוא כותב את מה שהוא כותב בכדי להאדיר את שמו של אולמרט,והוא עושה זאת בתור כלבתב החצר שלו.

  • 85.

    התיחסות לאיראן עכשיו של בן כספית

    מ.ה. אשדוד, 01/09/08 12:52

    למאמר ולמאמרים דומים לאחרונה , אפשר להתיחס בצורה הבאה.הבה נעשה סימולציה מקאברית:נניח לרגע שהערבים הצליחו לזרוק את כולנו לים.ומה יגידו בעולם ידידנו ואוהבנו הכי טובים והכי גדולים.מפלס האוקינוס יעלה מרוב דמעות תנין ודיבורים יפים כפי שאומרים על המת.ומה באמת יחשבו:ברוך שפטרנו.
    והפחות טובים שבהם יחשבו ואולי ילחשו:סוף סןף מישהו הצליח איפוה שהיטלר נכשל!
    ומה המסקנה: הקם להרגך השכם להרגו וטובה שעה אחת קודם

  • 84.

    המנהיגות הישראלית משדרת לעם .חולשה צבאית בכוונה תחילה .

    פקק תנועה קרית ביאליק, 31/08/08 10:00

    כדי לשכנע את העם. שיש צורך בנסיגה מלאה מהגולן. בימקום לשדר לעם שסוריה במיקרה כזה .תחולק לחצי .והרצון שלה לידרוש שטחים מישראל פשוט יעלם מעל דפי ההיסוריה ....במיקרה ו סוריה תיגרום לאבדות קשות בישראל .היא צריכה לדעת שהיא . תשלם בצורה כזו.ביוקר רב . על תופנותה נגד ישראל .ובצורה כזו. ש תיאלץ לוותר על תאבון רכישת שטחי מדינת ישראל מישראל .

  • 83.

    המפיונר והכנופייה שלו יותר מסוכנים מאיראן וחיזבאללה1!! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 30/08/08 20:13

  • 82.

    האסלאם הקיצוני הוא כמו נגיף קטלני שהופך את הנדבק ל-זומבי רצחני ! (ל''ת)

    בקרוב מלחמת בני אור (מערב)נגד בני חושך (איסלאם קיצ, 30/08/08 14:17

  • 81.

    ''ברשות עוקבים בדאגה אחר המצב הפוליטי בישראל..''

    האינטרסים של הציונים שונים משל הפלשתינאים, 30/08/08 13:38

    ''את הליכתו של אולמרט הם מבכים. מכל האפשרויות, לבני נראית להם הטובה ביותר''

    ובנוגע לרישא של המאמר, נראה שלאחר הפצצת שדות הנפט של איראן תגיע שעתה של האנרגיה האלטרנטיבית.
    מחר אלך לסופר לקנות שימורים ומים מינרלים.

  • 80.

    ראש ממשלה ושר ביטחון בסוף דרכם הפוליטית. ההם ינהיגו מלחמה??? (ל''ת)

    גל, 30/08/08 11:28

  • 79.

    אחמידנג'אד הוא דמות של פוטושופ

    דוד, 30/08/08 11:13

    שצוירה רק כדי להפחיד את ישראל.

    אירן לא מסוגלת לעצור גם לא טנק ישראלי אחד.

    אם הוא ימשיך לדבר, ישראל תשלח טנקים וחיילי חי''ר מהמילואים להשמיד את אירן.

    הם מדברים מפחד. ישראל משרה פחד מוות על כל אויביה, ומיד לאחר החלפתו של שליט, תתפנה ממשלת חשראל, לטפל גם באירן.

    מצבנו ישתפר, לאחר שנבעט בארה''ב שקשרה את ידינו ומנעה מאיתנו נשק, ונחבור לגוש החופש הסוציאליסטי בראשותו של פוטין.

    • כמה שאתה צודק

      ודים, 31/08/08 15:11

      אתה צודק ב100% אבל סתכל על זה
      שפוטין וממשלת רוסיה תומכת באירן בעקפין

  • 78.

    ''המנהלים'' את המדינה לא למדו היסטוריה

    חקלאי, 30/08/08 08:56

    במצב בתי הספר,השרה, המורים והמערכת,אינני מתפלא שדרג המחליטים במדינה היחידה,הקטנה והקשה שלנו,אינם יודעים שאת גבולות הארץ סגרה האיפריה הבריטית,שמשלה וניהלה חצי עולם, ערב מלחמת העולם השניה,רוב אומות העןלם סגרו גבולם בפני יהודים וכך איפשרו לנאצים לחסל את מרבית יהדות אירופה,אז כמו היום ''לא ראו ולא שמעו'' מאינטרס צר מה שקרוי היום נפט! גם כיום זה האינטרס המנחה,למרות הרבה ''דיבורים יפים וגבוהים'',איש לא צריך אותנו בעולם,הפסיקו עם האשליות,אם אירן היא בעיה עלינו לפתור אותה! בכך יראו הפלסטינים,החיזבאלה הסורים וחשוב יותר מכולם הערבים השוכנים בתוכינו,המכריזים מעל כל במה שהם ישראלים רק בתעודת הזהות, שאנו מתכוונים ויכולים להכות היכן שנמצא לנכון ובתקווה שתמיד חמש דקות לפני 12!ותחזור ההרתעה שלנו,בעבורנו,בעבור ילדנו ונכדינו,כפי שהיה בשנת 1981 תקופת בגין-רפול ז''ל.
    יזכור עם ישראל את המאה שעברה!!!!!!!!!!!!

  • 77.

    מתכון להישרדות

    חמשת העיקרים, 30/08/08 08:33

    כדי לשרוד, על מדינת ישראל לבצע את הדברים הבאים:
    1) חיסול מתקני הגרעין האיראני בנשק גרעיני, ואם נותקף חזרה, השמדת איראן בנשק גרעיני.
    2) חיסול החיזבאללה בלבנון בעזרת נשק כימי/ביולוגי.
    3) חיסול החמאס ברצועת עזה, גירוש אוכלוסיות פלסטיניות עויינות מהרצועה לשטח מצרים וניקוי והרס של כפרים וערים שתמכו בטרור.
    4) גירוש פלסטינים המעורבים בטרור משטחי יהודה ושומרון לשטח ירדן וניקוי והרס של כפרים וערים שתמכו בטרור.
    5) גירוש מאסיבי של ערבים ישראלים שמסיתים נגד המדינה, לירדן. הוצאת ערבים ישראלים מתוך ערים יהודיות וריכוזם בתוך מספר ערים שיוקצו להם. פיקוח על הילודה שלהם והטלת משטר צבאי שיגביל את צעדיהם.

    אם לא ננקוט בצעדים הנ''ל, לא נשרוד.

    • קל לדבר - קשה לעשות! (ל''ת)

      ***, 30/08/08 12:07

    • איתך בכל מה שכתבת ! (ל''ת)

      איש שמאל לשעבר., 30/08/08 14:19

    • כלומר פאשיזם.

      יונתן, 30/08/08 15:46

      אם לשיטתך בשביל לשרוד צריך לאבד צלם אנוש, אז אולי עדיף למות.
      יש מקום לפעולות תקיפות כנגד אויבנו, אבל לא כאלו שיהפכו אותנו לפושעים חסרי מעצורים.

      • פשיזם דווקא נשמע לי סבבה ואם באמת אתה מעדיף מוות אז גם את זה

        יאיר, 08/09/08 02:07

        משטר פשיסטי נאור יכול לסדר לך....חיסול אוכלוסיות מהסוג שלך הוא אחד מהיתרונות המובהקים בשיטת המימשל הפשיסטית ולמה לוותר על יתרון זה.

  • 76.

    תקיפה ישראלית על איראן, תגרור בעקבותיה התערבות של סוריה והחיזבאללה

    ברירת שמשון, 30/08/08 08:23

    במצבו היום, צה''ל לא יוכל להכריע את המערכה הבאה נגד איראן, סוריה והחיזבאללה רק בעזרת נשק קונבנציונלי.
    אם הסכסוך היה מוגבל רק בין ישראל לאיראן, אולי אפשר היה להכריע את המערכה רק בעזרת נשק קונבנציונלי. אבל ברגע שסוריה והחיזבאללה תהיינה גם הן מעורבות בסכסוך, זה ישנה לגמרי את התמונה.
    אם ניקח בחשבון שבמלחמה הבאה גם מדינות נוספות כמו מצרים למשל, עלולות להתפתות ולהצטרף למערכה לצד איראן וסוריה, הדבר יהיה באמת גדול עלינו.
    בהתחשב ביכולותיו של צה''ל כפי שהשתקפו במלחמת לבנון השניה, הרפיון בהנהגה המדינית והצבאית, העייפות בציבור, אובדן האמונה בצדקתנו, סרטן השמאל שמכרסם בנו ועוד סיבות רבות שמדרדרות אותנו, ואם נשווה את כל הרעות החולות האלה למוטיבציה האדירה ולנחישות של אוייבינו, אני מגיע למסקנה שבסופו של דבר לא תהיה לנו ברירה אלא להשקיט את האיזור בעזרת גלולת הרגעה מדימונה, שתוצאותיה תהיינה הרות אסון לנו ולאיזור כולו.

    • למה שמצרים תיתפתה לצאת נגדנו?? (ל''ת)

      ודים, 31/08/08 15:17

  • 75.

    תפסיקו למחוק את ההיסטוריה השמאל מביא עלינו שואה שלישית

    עם על קו הסיום, 30/08/08 07:41

    נמאס לי ,נמאס לי מיליון פעם

    אך ורק הסכמי אוסלו ,מדריד ,חברון
    הבריחה אם הזנב בין הרגלים מלבנון
    שמו אותנו במצב של היום
    בושה וחרפה בא לי להקיא

  • 74.

    לדעתי ישראל שמבינה שמלחמה באיראן היא מלחמת אין ברירה

    Avi Ecuador, 30/08/08 07:06

    הייתה צריכה ללכת בדרך עקיפה וזאת כבר במלחמת לבנון או עדיין שלשום או היום כשמחר זה יהיה כבר מאוחר מידי; היא צריכה להבין את האופי של העמלקיים, להתגרות בחיזבאללה ולהביא אותו להגיב כשהיא עושה זאת בכדי להאשים את סוריה, מחזירה אותה במלחמה מתוכננת שמתגלגלת מיד לסוריה בכל הכוח, להבין ולהתכונן למרד בשטחים ומיד להיות מוכנים בכדי להיכנס באימא של העמלקיים ממערבית לירדן ולהעביר את שארית שרידי הזבל שעדיין לא זכו מישראל לבתולות ממערבית לירדן לשטחים שישוחררו בסוריה, לפעול בכל הכוח, להסביר בצורה כזאת שישראל נלחמת על חיה והיא לא תוותר, שהעמלקיים והערבים ישלמו הפעם תשלום מלא ושהעולם חייב ליהודים על מעשיו בעתיד לקחת אותם או הם חייבים לעוף מכאן בכל מקרה, לא לעשות חשבון, ארצות הברית יהיה לה את האמתלה לטפל באיראן שזה שולי במקרה של ישראל.

  • 73.

    אבו מאזן יעזור לנו נגד החיזבוללה

    שתותה, 30/08/08 02:57

    וכמובו נגד הגרעין האירני.
    צבאות הפתח, יגנו עלינו מלבנון וממרד ערבי וממתנדבים מוסלמים מרחבי העולם, כשחיילינן ישמידו את אירן תוך שמירה על כל טוהר הנשק וכל הקודים האתיים, תוך לווי של משפטנים, שלא יאפשרו לחיילי צה''ל לפגוע באנשים שאין להם דם על הידיים.

    אל לה לישראל לחשוש מהגרעין האירני, כי כל טיל אירני או מטוס, יופלו בעודם מעל שטח אירן, בעזרת החץ הכי חץ בעולם.

    אנחנו נוכל לבטוח במנהיגינו, ששולטים היטב באמנות ההתעשרות המהירה, אבל שלחו אותנו למערכת משפט שם מנצחים פרקליטי הצמרת שלהם.

    הזקנים שלנו, בחלקם, מחפשים מזון בזבל, כשהשוחד והתרומות, מרפדות את חיי מנהיגנו.

    מנהיגים כה מוכשרים, ישמידו את אירן ולבנון בעשרים דקות.

    זהו, עכשיו הולכים לאסוף שאריות מפחי הזבל, כי מנהיגי ישראל, קיצצו מהחלשים כדי להיטיב עם העשירים והעסקנים שלנו.

  • 72.

    מישהו באמת חשב שהרגע הזה לא יגיע

    green28, 30/08/08 00:36

    המלחמה הענקית תבוא, לבנון 2 היתה חימום, אנחנו נספוג זה בטוח, נספוג והרבה, גם אזרחים, גם תשתיות, והמון חיילים, כולם טובים, כל אדם עולם ומלואו, אבל כנראה שזה הזמן להילחם על המקום שלנו, הוא אומנם קטן, לא כל כך נקי, אבל הוא שלנו ונראה אם מישהו מעז לנסות לקחת אותו מאיתנו, כל אדם ואדם בישראל יגיב בכל העוצמה ובכל הכוח , זה יהיה קשה וכואב אבל אני מאמין שאחרי זה כבר לא יהיה צד שני, אם זה סוריה, איראן לבנון או חיזבאללה כולם יספגו את העוצמה האדירה שלנו, אם הם ישגרו 600 אנחנו נשגר 5000, אם הם יעלו 100 מטוסים נעלה 700, והם יקבלו את מה שמגיע להם על היהירות והזילזול.

  • 71.

    התכנית האסטרטגית כבר מזמן הייתה צריכה להיות

    Avi Ecuador, 29/08/08 23:17

    להיכנס בסוריה עם אותם סיבות או אמתלות שהאמריקאים הפגינו שרירים מול רוסיה במשבר הטילים בקובה, הייתה ועדיין יש לה את הסיבה או האמתלה חיזבאללה, תכנית אב להחזיר את סוריה לימי האבן ולהוציא באותה הזדמנות שמתמרדים העמלקיים בשטחים ממערבית לירדן את כל שארית שרידי עמלק לסוריה, האמריקאים הייתה להם את הסיבה או האמתלה לטפל באיראן כשגם שם יחלה ישראל לטפל בסגנון מלחמת ששת הימים.
    דרך אגב כשהעמלקיים מתמרדים לא לעשות חשבון ולהלחם בהם בכל הכוח עם העיקרון של מלחמת מצווה בעמלק.

  • 70.

    אהה... אירן זה כלום לעומת הבעיה שתהיה לנו עם ערבי ישראל. שתי מדינות ל

    שמוצניק, 29/08/08 21:36

    שתי מדינות לשני עמים אומרים ... לי זה נראה יותר כמו שתים וחצי מדינות לעם אחד ועוד עם שיש לו עוד עם במדינה .
    מי שחושב שהפלסטינים בישראל בעלי התעודה הכחולה ילקקו לנו לעד טועה...הם לא יהודים לא ישראלים ובטח שלא ציונים (זה הם אומרים לא אני) וזה לא ישתנה לעולם אנחנו לימדנו שהתיקווה בת שנות 2000.

    לפני שיהיה פה טוב יהיה פה רע מאוד, אולי אפילו טיהור אתני של צד אחד או אולי אחר...

  • 69.

    מה חעשות? אין תחליף ראוי לאולמרט!! ביבי וליכוד זה שחיתות! מופז מלפפון!

    וציפי היא גריעני חמניה, מפצחים ויורקים! כנסו!!!!!, 29/08/08 21:18

    בבקשה ליבדוק את כול ההצבעות של מאיר שיטרית בכנסת, ותבינו שהוא האלטרנטיבה היחידה שיש לאולמרט שהוא אחד מגדולי הפוליטיקאים שנולדו במדינה! תשמיצו, ואולי הוא באמת מעד, אולי עשה שטויות, כמו שסולחים לבן אהוב שמעד, כך צריך לסלוח לאולמרט, שרון קיבל מליונים, והעם נתן לו 45 מנדטים לפני שאושפז!
    סוף הדרך הצילו את המדינה בזמן, הרבה לא ישאר ממנה לאחר המילחמה הבאה, נכון נשמיד את רוב מדינות הטרור, אבל.....

  • 68.

    ההיסטריה סביב ה''מוסריות'' הורסת את הצבא! במלחמה הפסדנו כי חששנו

    זיגי אמסלם, 29/08/08 19:39

    לפגוע
    ב''חפים מפשע בצד השני''...עכשיו שדרות מופקרת
    לאויב בשם ה''מוסריות'' ו''טוהר הנשק'', אז
    תגידו לי: בשביל מה אתם זקוקים
    לצבא? כדי שיבכה בלוויות?...למה לכם תותחים
    וטנקים? כדי לירות על שטחים פתוחים? למה לתת
    לכם מטוסים? כדי לחלק כרוזי-אזהרה לאויב?
    היהודים בגולה הלכו כצאן לטבח.
    אבל להם לא היה צבא! והם לפחות לא התפארו
    כמה שהם ''מוסריים''...

  • 67.

    שטויות במיץ עגבניות. אנחנו לא מפחידים אף אחד-עובדה שהמצרים מתגייסים

    עדינה, השרון, 29/08/08 19:29

    להגן על לבנון במקרה שתותקף.הערבים מפוצצים בכסף מהנפט ומתחמשים בכל נשק אפשרי מהשורה האחרונה. ואנחנו שנוררים, בכיינים, מפורדים,לא מגיע לנו לנצח.

  • 66.

    אירן היא בעיה של המערב הבעיה שלנו זה המושחתים והעברינים (ל''ת)

    שהופכים את ישראל למקום מגעיל., 29/08/08 19:23

  • 65.

    רק ישראל + מדינות ערב יוכלו לחסל את האמםפריה הפרסית

    67, 29/08/08 19:17

    אבל לשם כך צרך שלום והממשלה לא רוצה

  • 64.

    תסתכלו בתמונה למטה

    דני, 29/08/08 18:58

    אולמרט משתף פעולה עם אבו מאזן .
    הם ניראים ממש כמו חברים טובים .
    מעניין על מה הם מדברים ?

    יורים עלינו קסאמים מדרום ומצפון מאיימים עלינו החיזבלה .
    תבינו שאירגונים קיקיוניים מצליחים להקים מולנו מערך של הרתעה - כלומר , אנחנו נתנו לאירגונים האלה לקום עלינו .
    יכולנו מזמן להוריד את החאמס וגם את חיזבלה ולא עשינו את זה...
    חשבתם אולי מה סיבה לזה ? תבינו, האירגונים האלה והאירנים הם הבייבי של ראשי הממשלות שלנו .
    הרי בילעדיהם לא היו מצליחים לשלוט בנו , הרי כולנו יודעים שדרך הפחדה הכי קל לשלוט באנשים .

    אף אחד כאן עדיין לא מבין שעובדים עלינו בעיניים. לא תהייה שום מלחמה עם אירן רק מנסים להפחיד אותנו כול הזמן...

    • צודק! חבל שהעמך לא מבין זאת. (ל''ת)

      סטודנט, 30/08/08 15:03

  • 63.

    מר' כספית לא קניתי את זה (ל''ת)

    יצחק, 29/08/08 18:56

  • 62.

    שיטה

    אחד שחושב שמבין, 29/08/08 18:46

    אבל איך יעשו זאת?

  • 61.

    אני תומכת בהצעה של אפרים סנה!!!! (ל''ת)

    ליאן, 29/08/08 18:41

  • 60.

    מלחמת אור בחושך? רטוריקה של מטיף סוג ב' בכנסייה אוונגליסטית במיזורי (ל''ת)

    יואב, 29/08/08 18:38

  • 59.

    רק ניצב בר לב (ל''ת)

    ששש, 29/08/08 18:22

  • 58.

    5 סוללות חץ+10 סוללות פטריוט משופרות ישמרו על שקט (ל''ת)

    יואבי, 29/08/08 18:17

  • 57.

    במקרה של ירי על אוכלוסייה שלנו - להגיב בירי על אוכלוסייה שלהם!!!!!!!

    אזרח, 29/08/08 18:09

    במלחמה הבאה, חייבים לשים סוף לזה שהם יורים בלי אבחנה ובלי חשש על אוכלוסייה אזרחית, בזמן שהאוכלוסייה שלהם יושבת בבטחה בבית, במקרה הכי גרוע בלי חשמל...
    להגיב בירי מסיבי על ריכוזי אוכלוסייה שלהם!!

    אני לא הזוי ולא כלום, יש לכך תקדימים אינספור בהיסטוריה, וזו הדרך היחידה להפסיק את הפגיעה באזרחי ישראל

  • 56.

    Onli Bibi can solve this problem (ל''ת)

    Yekutiel, 29/08/08 17:21

  • 55.

    בין אלה שעוד מאמינים בדו-קיום, בשתי מדינות'' הצעותיך תוקפניות רצחניות (ל''ת)

    לכל עמי האזור, 29/08/08 17:18

  • 54.

    אז במה להשקיע את הכסף ?

    עמנואל, 29/08/08 16:53

    האם ערך השקל יהיה זהה לזה של נייא טואלט ?
    האם הלירה הלבנונית תנסוק ?

    זרקו רמז

    • CASH AND CASH AND CASH (ל''ת)

      EMW, 29/08/08 19:17

  • 53.

    מלחמת עולם שלישית? לא נכחיש זאת... (ל''ת)

    WW III, 29/08/08 16:30

    • בדרך (ל''ת)

      גיא, 29/08/08 18:27

    • אחרית הימים אחיי היקרים.

      OCD, 30/08/08 05:16

      תניחו תפילין ואשרי המאמין.

  • 52.

    רק אהוד+אהוד יכולים!לעצור הכל ולתת להם לעבוד!ובשקט! (ל''ת)

    רוני, 29/08/08 16:29

  • 51.

    אני מקווה שאתה טועה

    בן נון, 29/08/08 16:04

    התוכנית הצבאית שאתה מציג מגוכחת כמעט כמו זו של מלחמת לבנון השנייה.

    ו''ההצלחה'' שהיא תביא תהיה כמעט זהה ל''הצלחה'' מאותה מלחמה קייצית שנוהלה ע''י אנשים שעדיף שישארו בבית בפעם הבאה!

    אם זה כל מה שאתה מצליח להעלות על הדעת שבאפשרותנו לעשות במהלך הגנתי פרוגרסיבי כזה אז כנראה שהלקח מהמלחמת ההכנה האחרונה לא ייושם.

    יש תוכנית הרבה יותר מדוייקת שעלינו להוציא אל הפועל אם ייחצו כל הקווים האדומים.

    לאדם שהוא לא לוחם בטבעו יהיה קשה להבינה
    לכן אני מקווה שמה שתיארת לא קיים כאופציה.

  • 50.

    ישראל החליטה... פחחחחח

    Mישהי, 29/08/08 15:59

    מי מאמין לכם בכלל , ברגע האחרון תתקפלו לצד השני מפחד.
    ותאמינו לי שאני לא אומרת את זה ברצון.
    זו פשוט המדינה חסרת עמוד השדרה שהתפתחה לנו.
    לפני 30 שנה אף אחד לא היה מדבר הוא היה פשוט עושה.
    היום אנחנו רק דיבורים.
    אה.. לממשלה אל תשכחו לשאול את אמריקה לפני שתתחילו מלחמה. אנחנו לא צריכים פאדיחה נוספת של ששת הימים.. חבל

  • 49.

    קו אדום? הצחקתם אותי...

    גור-אריה, 29/08/08 15:56

    ממשל קדימה לא מסוגלת לבצע כלום,כל פיגוע אצלם זו עליית מדרגה והכל עובד לסדר היום מרוב עליות מדרגה כבר לא רואים את התחתית...

    ומה יקרה באירן? לדעתי כמו הכינרת... בכל פעם שנחצה קו אדום פשוט מאד מעלים אותו...

  • 48.

    אני את הויזה שלי כבר חידשתי....ואתה?? (ל''ת)

    בלי לחשוב פעמיים, 29/08/08 15:38

    • הדרכון האמריקאי שלי בתוקף

      US, 29/08/08 17:19

      אתה לעומת זאת , תתקע עם עוד 4 מיליון בעלי ויזות שיגידו להם, חבר'ה הביתה, ארצות הברית לא מוכנה לקבל יותר פליטים.
      יש ?
      עכשיו תפסיק לדבר שטויות, על הבית נלחמים, לא בורחים ממנו.
      גם אני והדרכון האמריקאי שלי נשארים כאן.

    • ויזה???

      משה, 29/08/08 20:30

      בוש והכלם!!!

  • 47.

    זה הזמן למגן את העורף ולהכין את הצבא כבר עכשיו לא לחכות למלחמה!!! (ל''ת)

    ירוק, 29/08/08 15:11

  • 46.

    רברבנות וקישקושים שלא מגובים במעשים

    גל, 29/08/08 15:07

    להגיד מה מתכוונים לעשות זו טעות בסיסית,אין סיבה לתת לאויב מודיעין נגיש ובחינם בעוד שבחסות האיראנית החיזבאללה עשה סחר מכל פריט מידע. אין גם שום סיבה לחשוב על שינוי מהותי אם מבזבזים ימי מילואים סתם ועומדים לקצץ שוב בבטחון. ושיבוא ביבי הוא בטח לא יתן תקציב ענק, אולי יפריט את הצבא או אז איזו טייסת שכירי חרב אולי תעשה משהו אבל לא לפני שיחכו שחוסיין-אובמה יאשר פעולה וזה לעולם לא יקרה או לפחות לא לפני שאיראן תגיע לעשר פצצות גרעיניות.

  • 45.

    מלחמת חמס נאסארללה אירן ופלשתין

    בתיה לוי, 29/08/08 15:06

    התגובה תהיה כלפי ישראל בעוד שנה שנתיים הקרובות ומלחמת גוג ומגוג מיתקרבת.

    אין לנו עם מי להישען רק ניזעק לבורא עולם וניתקרב אליו במהירו7ת כי הרכבת דוהרת במהרה,וידוע שבאחרית הימים יבואו גויים על אדמת ארץ ישראל להרוג לאבד ולהשמיד.ופצצת אטום תיפול על ארץ ישראל. השם רחום וחנון וירחם על היהודים בעזרת השיבה לקדוש ברוך הוא,אמן, ואמן.

  • 44.

    רק אהוד ברק יכול לעצור את האיראנים!

    אייל, 29/08/08 14:56

    לא כל הפוליטיקאים בגרוש.

    • אל תפריע לו למכור את הפנטהאוז במגדלי אקירוב בבקשה (ל''ת)

      משה, 29/08/08 17:57

    • ברק

      המודאג, 29/08/08 19:23

      ברק ברח שכחת

  • 43.

    רוצים תמונת לוויין של ביתו של אחמדינג'אד ושל נסראללה ! זה מרתיע ! (ל''ת)

    צלם מעופף, 29/08/08 14:51

  • 42.

    בן, אולי תכתוב תאריך וזהו. למה שלא נדע גם זאת? (ל''ת)

    Eחד, 29/08/08 14:49

  • 41.

    מי יוביל את השריון לביירות ? (ל''ת)

    שרון תתעורר !, 29/08/08 14:43

  • 40.

    לפי דעתי צריך ללכת למלחמת יום הדין

    א, 29/08/08 14:34

    למחוק את עזה ואת כל מה שיש שמה
    למחוק את חיזבאלה ולבנון
    להחזיר את סוריה ואיראן לימי הביניים (הפצצת תחנות חשמל\\גשרים\\מתקני תשתית \\ אוכלוסיה אזרחית)
    לכבוש חלק גדול מסוריה ולהבהיר שהחלק הזה לא יחזור

    ולסיום לגרש את ערביי ישראל

    צריך לעשות מלחמה שתביא לנו פעם אחת שקט

    • אני מקוה שתכניתך תסוקל (ל''ת)

      נגד מטורפים, 29/08/08 15:20

    • אמת ויציב. זה צריך להיות יסודי הפעם. ואז הם יבקשו שלום. (ל''ת)

      ואז יכעסו עליינו קצת, 29/08/08 16:00

    • ל40 תירגע קצת

      צדק, 29/08/08 16:49

      מלחמת יום הדין? משיהוא פה קורא יותר מדי פרקים בתנך
      יש להכיר בעובדה פשוטה לפתוח במלחמה לא פותר כלום צריך לדעת ליישב סכסוכים תוך הגנה על עצמנו ממטורפים צמאי דם
      אסור לנו למחוק כלום אסור לנו לאבד צלם אנוש
      כי אלו פעולות של פסכופטים רצחניים הלומי אמונה עיוורת.
      זה לא ישראל.

      • לפתוח במלחמה לא פותר כלום?

        תמה, 29/08/08 18:17

        פותר גם פותר. רוב הסיכסוכים בעולם נפתרים רק לאחר מלחמה. כמובן שיש למנוע מלחמה ככל שאפשר אבל בדרך כלל זה לא מתאפשר.

      • פותר ועוד איך פותר!

        ש', 29/08/08 21:29

        אם אחרי מלחמת העולם השנייה גרמניה הנאצית הושמדה ולא היה צריך לדבר בשביל ליישב את העניינים אז הנה לכך התוצאה!

      • מלחמות מעולם לא פתרו שום בעיה

        @, 30/08/08 12:05

        חוץ מהנאציזם, פאשיזם והקומוניזם.

  • 39.

    stop this nonsense

    russia, 29/08/08 14:27

    all that our anemy should do to gather information is to open this site,and read all the usefull information you give here..so stop

  • 38.

    התכנון האסטרטגי בישראל שואף לאפס.

    ניר, 29/08/08 14:18

    אפשר להפטר מהחמאס כבר עכשיו במחיר נמוך, כניסה של שתי אוגדות, השתלטות על השטח, ריכוז אזרחים מחוץ לשטח הבנוי, מעבר של בית אחרי בית וחיסול כל פעיל טרור, תוך חודש הרצועה נקיה.
    בענין סוריה אם נגיע לדמשק כמו מטומטמים כשמאחורינו מיליון סורים אז ברור שנקבל טרור מהגהנום, נצטרך לדחוק את האוכלוסיה האזרחית צפונה (זה מחיר המלחמה) או שלא נכנס בכלל, תבחרו.

  • 37.

    מישהו שמע בדרגים המקצועיים ביותר על ''מאזן אימה'' בנינו לבין אירן.... (ל''ת)

    דודי, 29/08/08 14:17

  • 36.

    יופי מלחמה !

    חגית, 29/08/08 14:14

    עכשיו לא יהיה משעמם עים ישראל מלחמה מלחמה מלחמה !!

    • חגיתי מתוקה שלי. צריך לימצוא שם למילחמה הבאה... יש לך רעיונות ? (ל''ת)

      אדי בן בוטבול, 29/08/08 14:59

  • 35.

    אסור להירדם

    שגיב, 29/08/08 14:02

    חייב ללכת על כול הקופה מה קורה לישראל איפה הרצוןןןןןןןן והכוח של צהל....

  • 34.

    ומי בדיוק יבצע את המהלכים הצבאיים האלו?

    רון הכחול, 29/08/08 13:57

    צה''ל???
    ראינו לפני שנתיים כמה המיליציה החנטרישית הזו שווה.
    את בינת ג'בייל הם לא הצליחו לכבוש. אז את דמשק???

    • 34 אתה חושב שאתה מכיר את הצבא לך לישון (ל''ת)

      hasson72, 29/08/08 14:49

    • בפעם הבאה נהייה עסוקים מדיי לכיבושים . ופשוט נמחוק (ל''ת)

      נמוג, התפוגג נגמר, 29/08/08 16:01

  • 33.

    למגיב 25 צביקה בייכמן מסביון , אל תתן רעיונות

    שמעון בטיטו , שכונת התקווה, 29/08/08 13:56

    שאתה יכול להרשות לעצמך פשוט לקום ולברוח רגע לפני..
    מה יעשו כל שאר אזרחי המדינה שלא יכולים לברוח לפני שיפרוץ פה חורף גרעיני?

  • 32.

    עוברים מאדום לשחור

    ששון, 29/08/08 13:51

    כמו שאפשר לשנות את הקו האדום של הכנרת אפשר לשנות את הקו האדום בקשר ההתעצמות הגרעינית של איראן
    כתבה זו לא תדיר שינה מעיניי

  • 31.

    איזה פחד, לא בא לי עוד מלחמה... (ל''ת)

    אמאל'ה....., 29/08/08 13:41

  • 30.

    מה כל הברברת הזאת ? למי זה טוב ?

    עמיר, 29/08/08 13:39

    רוצים לחסל את הגרעין האיראני : פעלו !
    מה טוב יוצא מכתבה כזאת ? איך הצנזורה מאפשרת ברברת וקשקשת לא אחראית כזאת.
    ממש שערוריה !

    • זה טוב מאוד לתקציב הביטחון . רע לתקציב הרווחה (ל''ת)

      משה, 29/08/08 17:56

  • 29.

    קשקוש ,יכול ליהיות הרבה יותר גרוע ממה שתואר כאן שימוש בפצצות מלוכלכות (ל''ת)

    נשק ביולוגי וכימי ואולי אפילו 4-3 ראשי קרב גרעניים, 29/08/08 13:29

  • 28.

    פושעי 1701 לדין ! (ל''ת)

    רונן, 29/08/08 13:21

  • 27.

    כבר בגן לימדו אותי

    מנחם כהן, 29/08/08 13:20

    כי מי שמקשקש עם הלשון בסוף מכשכש גם עם הזנב

    • יפה אמרת:) (ל''ת)

      Mישהי, 29/08/08 16:02

  • 26.

    הנסיגות מלבנון והשטחים עשו נזק אסטרטגי לישראל

    גילי, 29/08/08 13:18

    הם אפשרו לאיראן להפוך את סוריה ממדינה עם כוח צבאי לא גדול בהרבה משל רפובליקה דרום אמריקנית (להוציא הנשק הכימי) לאיום ממשי, את חיזבאלה הם הפכו מארגון גרילה לאוגדת קומנדו מבוצרת המשתרעת על כל דרום לבנון והחמושה בעשרות אלפי רקטות וטילים לטווח בינוני ואת עזה למעצמת חמאס עם ביצורים ונשק נ''ט מתקדם.

  • 25.

    חייבים להישתמש בנשק כימי ביולוגי בחיסול החיזבללה.

    צביקה בלייכמן,סביון., 29/08/08 13:01

    גזים וחיידקים יחדרו את המוצבים החפורים שלהם.

    • Idiot Gamur (ל''ת)

      total panik, 29/08/08 14:05

  • 24.

    אם אי אפשר לנצח את אירן צריך להצטרף אליה (ל''ת)

    ט, 29/08/08 12:44

  • 23.

    בואו נגיד ככה -- אם מדברים על זה הרבה -- לא יעשו כלום

    וטוב שככה, 29/08/08 12:42

    כל מה שיוצא ממשלת קדימה זה רק חורבן לישראל ...

  • 22.

    נדבר על רמת הגולן? הצחקת

    עמי, 29/08/08 12:41

    נדבר על השטח שנכבוש
    דיי להיות פראיירים ותבוסתנים
    מי שיתחיל במלחמה יפסיד שטח

  • 21.

    מדברים.מדברים.

    אחיתופל, 29/08/08 12:40

    יותר מדי מדברים על הגרעין האירני .אז להפסיק את הדבורים ולהתחיל במעשים.

  • 20.

    לא לגרעין האיראני, כן לשלום עם סוריה

    שלום, 29/08/08 12:40

    לא תהיה שואה שנייה, חייבים חזון ארוך טווח לפתרון הסכסוך עם מדינות ערב. בשונה ממלחמת המפרץ, לא נוכל להרשות לעצמנו לעמוד מן הצד ולהתבונן באיום כה מהותי על המדינה.

    • השמדת איראן תשים את הקץ לקיצוניות במזה''ת

      אני, 29/08/08 13:20

      והזיות השלום שלך לא יותר הגיוניות ממנה.

  • 19.

    השמדת איראן או לא להתקיף בכלל ! אחרת הם יתקיפו בעתיד (ל''ת)

    שלום או מלחמה אמיתית, 29/08/08 12:39

  • 18.

    המלחמה הבאה....

    מוריס, 29/08/08 12:36

    היא תפרןץ לצערינו, יהיה קשה והלחימה תהיה גדולה, אבל הפעם ניתן את המכה הגדולה מכל הזמנים... ואז יהיה שקט לאיזה 1000 שנה

  • 17.

    די להפחיד, גם לפני חומת מגן אמרו ש...

    אלי, 29/08/08 12:36

    הזהירו את שרון שאם ניכנס למחנות הפליטים צפויים 1200 (!!!) הרוגים! ומה? כמה עשרות, שגם אותם היה ניתן לחסוך. כשישראל פועלת בעוצמה, מתוך אמונה, אף אחד לא יכול עליה!

  • 16.

    איזה אוסף בלתי נלאה של שטויות

    דני, 29/08/08 12:31

    ''עידו ידליק את זה''.

    בדיחה טובה.

    • צודק. עידו יכול רק להדליק

      Fugly, 29/08/08 14:18

      את השלט תפוס בשרותים במטוס כאשר הוא פולט שטויות על תנאי אנשי הקבע האימפוטנטים

    • ולצטט את סנא זה ממש פתטי

      דני, 29/08/08 14:57

      תת-אלוף במיל' בחיל הרפואה וחבר כנסת לשעבר

  • 15.

    חייבים לתקוף.ישראל חייבת להחזיר את כושר ההרתעה שהיה לה (ל''ת)

    אייל משה, 29/08/08 12:16

  • 14.

    1000 יהרגו=טעות חישובית.מספר אמיתי יותר=200,000 ... (ל''ת)

    תומר, 29/08/08 12:08

  • 13.

    ממש כמו הקו של הכינרת (ל''ת)

    גדי, 29/08/08 12:07

  • 12.

    טמטום טהור. במקרה הטוב נדחה את ההתגרענות בשנתיים, אבל נקבל

    עמנואל, 29/08/08 12:00

    איראן עם חשבון נגדנו.

    אבל סביר להניח שבכלל אין לנו את הכלים לזה.

    אם כבר צריך לאיים על משהו, זה על שדות הנפט האיראניים. בלי נפט לא יהיה להם כסף לפצצה. ויותר חושב, עצם האיום יחזיק את העולם בביצים, והם יהיו חייבים לעשות משהו ברצינות.

    • התגובה שלך היא טמטום טהור בפני עצמה

      גילי, 29/08/08 13:15

      והרשעות הטהורה היא של ליבני ואולמרט שיודעים מצויין שהעולם יודע מצויין שאיראן היא קודם כל ומעל לכל בעייתה של ישראל ורק אח''כ, אם בכלל, בעייתם-כך שהתעקשותם להמשיך ולטעון שאיראן היא בעיית העולם במשך יותר משנתיים היא שמנעה-לפי בכירים אמריקנים עצמם-תקיפה אמריקנית באיראן-הם ידעו את זה, אבל נוח להם לגלגל אחריות בעיקר שהישראל המטופש קונה ספינים זולים שכאלו בתור מדיניות חוץ ''גאונית'' ו''אחראית''.

      יתר על כן, ייתכן שישראל מסוגלת לנטרל לחלוטין את תכנית הגרעין האיראנית-גם עיכוב של התכנית בשנתיים הוא משמעותי מאוד בהתחשב בכך שהיא יכולה לערער את השלטון האיראני לבנתיים.


      וטמבל, ברגע שלאיראן יהיה גרעין פיגועי טרור, אפילו אסטרטגיים, ולחימה מול חיזבאלה תהיה באינטנסיביות עצומה וביום יום-גם בלי תקיפה ישראלית על איראן. למקרה שלא שמת לב, מפגר, חשבון יש להם איתנו כבר עכשיו-גם בלי סיבה.

  • 11.

    עלק קו אדום

    דני, 29/08/08 11:24

    לא למדנו שאסור להאמין ל''מדינת ישראל'' והקוים האדומים שלה .
    מרוב קוים אדומים שאחינו הערבים עברו היה אפשר לתפור אלפי קילומטרים של שטיחים אדומים...

    • כמו לכנרת-ימציאו כאן קו שחור (ל''ת)

      העיקר לא לפעול, 29/08/08 13:16

  • 10.

    nr 1

    benny, 29/08/08 11:13

    מכיוון ישראל, ברור לכל בר דעת כי לישראל אין אופציה צבאית (קונבנציונלית) אמיתית לעצירת
    מירוץ הגרעין האיראני. המתקנים האיראניים רחוקים מידי, מפוזרים מידי ומבוצרים מידי
    . האם זאת אומרת שעלינו להשלים עם פצצה גרעינית איראנית? בשום פנים ואופן לא.

    יש לנו שתי אפשרויות לעצור את תוכנית הגרעין האיראנית כאשר
    המשותף לשתיהן היא הנכונות שלנו להפסיק לשחק את הילד הטוב ולהתחיל לשחק את הילד המשוגע
    (ואת זה אני אומר בתור אחד שמבין ענין). חשוב שנבין את הרצינות של הנושא
    וחשוב שנבהיר לאיראנים, ולעולם כולו, ששואה שניה לא תתרחש ללא מחיר. והמחיר יהיה גבוה.

    אופציה ראשונה לעצירת תוכנית הגרעין
    האיראנית קוראת לעצור אותה בעודה בתהליך פיתוח. את האופציה הזו אני מכנה ''אופציית שמעון''
    על שם שמעון פרס, אבי תוכנית הגרעין הישראלית. אופציית שמעון קוראת לפעולה בשני שלבים.
    בשלב הראשון יופעל נשק גרעיני (לא ישוגר, יופעל, כלומר יוטמן בשטח ויופעל) בלב המדבריות
    הלא מאוכלוסות של איראן. התוצאה? פאניקה עולמית, פאניקה איראנית, אבל כמעט בלי נפגעים
    בנפש. בעולם יתעוררו – הסינים שעוזרים לאיראנים יבינו שהתנאי המוקדם לכך שיהפכו למעצמה
    הגדולה הבאה – עולם שקט ובטוח – קורס להם מול העיניים. הרוסיים יחרדו מפיצוץ גרעיני כל כך
    קרוב לגבול שלהם. האירופים – ירימו פעם ראשונה את העיניים ממגלשות הסקי שלהם. האיראנים
    – יבינו שאם משחקים באש ניתן גם להכוות. אגב, למרות שהחשד יפול על ישראל, לא יהיו לכך
    כל הוכחות (ארה'' ב גם חשודה, ונשיא צרפת איים רק לאחרונה לעשות שימוש בנשק גרעיני).
    בשלב שני, אם האיראנים לא יבינו את המסר, נשק דומה יופעל בקרבת מתקני הגרעין שלהם,
    אם ניתן בשטחים רחוקים מאוכלוסייה אזרחית, אולם בחוסר ברירה, גם בקרבתם
    (אולי תוך התרעה מוקדמת של 3 ימים לפינוי אוכלוסיה).
    נשמע קיצוני? גם נשיא איראני שמאיים בהשמדת מדינת ישראל עם נשק גרעיני נשמע לי די קיצוני...

    • לא נמאס לך למחזר תגובות? (ל''ת)

      העוקב, 29/08/08 11:49

  • 9.

    אלה חדשות של אתמול. אסור לתקוף את איראן

    משה, 29/08/08 11:12

    כבר כמה שנים שמברברים על תקיפת איראן אבל זה רק להפחיד ולארגן תקציבים למערכת הביטחון. אסור לתקוף שם וצריך לקוות שאלה שם למעלה יודעים את זה, זה יהיה אסון

    • נכון, אחמד. זה יהיה אסון לאיראן.

      !, 29/08/08 11:40

      כל המיליארדים שהשקעתם בכורים הגרעיניים ילכו לעזאזל ועדיין תישארו בחרא.

      לא חבל על הכסף?

      • הוא לא אחמד והוא לגמרי צודק! (ל''ת)

        תקיפה ישראלית באיראן תהיה חוסר אחריות וטמטום, 29/08/08 13:28

        • אל תבלבל את המוח. תתקפו עכשיו, ואם אפשר, בנשק גרעיני

          פריץ אכטונג, מינכן, 29/08/08 14:39

          להיפטר במכה אחת מ20 מיליון אירנים ושני מיליון יהודים (במיוחד שמאלנים) זה חלום רטוב
          אחחחחחחח

  • 8.

    כשלון מוחלט של מדיניות קדימה. על ההממשלה להתפטר.

    עובר ושב, 29/08/08 10:52

    במקום לעסוק בבעיה האיראנית עסקו בכל מיני שטויות. היה אפר לגמור את העניין לפני פינוי גוש קטיף.
    לגבי אסד הכל שטויות. הוא יישב בשקט בכל מקרה. לא צריך לתת לו כלום- רק את חייו. ובכלל פירוקה של סוריה כמו עיראק עדיף מחיזוקה.
    השמן המושחת העדיף את עסקיו על המדינה. אריק הפך להיות אבו עומרי. והדבר יעלה בחיי ישראלים רבים.

  • 7.

    אולמרט -- שתשרף ישראל ככה לא ישארו ראיות לפשעיי (ל''ת)

    לא עם אולמרט!!!, 29/08/08 10:41

  • 6.

    רק ישראל יכולה

    תחתומס, 29/08/08 10:33

    אגב, יחלפו עוד 23 שנים לפני שאירן תוכל להרכעב פצצה אטומית אחת. לנו יש כבר אלפים.

    לצה''ל אין כל בעיה לחסל את תעשית הגרעין האירנית בשעה, בלי לפגוע בחפים מפשע, בלי לירות לעבר אנשים שאין להם דם על הידים, בלי להפריע את מנוחת האזרחים, בלי לסכן נשים וילדים, בלי להפר את הקוד האתי, בלי לפגוע בטוהר הנשק, וצוך כדי עוד קיצוצים
    בתקציב הבטחון המנופח ובמצבת כוח האדם הבזבזנית.


    אירן היא מדינה רעועה, אכולת שוחד, נשלטת על ידי עסקנים, התרומות בה הם קומבינה, מעכרים בכל מקום, עובדי ציבור שחושבים שהאזרחים האירנים הם הפקר, מינויים על פי קשרים וחברת עבדים מתפוררת.

    גם מערכת המשפט האירנית, משרתת פרקליטי צמרת, שקובעים מי נזכאי ומי חייב ואין שם אדם שאי אפשר לתפור לו תיק, מלבד לעברינים ולנוכלים.

    ישראל תחסל את אירן בשעה.
    הוסננו ביושרנו, באיכות מנהיגנו ובחוכמת שליטנו.

    • אני מקווה שזו באמת ציניות (ל''ת)

      יוסי, 29/08/08 12:41

  • 5.

    מי יודע? אולי זו תהיה הזדמנות לסיים את מה שהתחלנו ב-48 (ל''ת)

    אזרח רדוף, 29/08/08 10:28

  • 4.

    *טקטיקה פשוטה לנצחון****

    סאן טסן, 29/08/08 10:27

    ישראל לא יכולה לעמוד בפני אלפי טילים לכן ברגע שישוגרו ישראל צריכה לתפוש שעיר לעזעזל ועדיפות ראשונה לאירן ופשוט להנחית עליה פצצה גרעינית במדבריות של אירן אם אין שקט תוך שעה להנחית פצצה גרעינית על טהרן ןלסגור עניין.

    המהלך ההחלטי הזה יציל את מדינת ישראל ללא מלחמת גרילה ויביא שלום עולמי ל1000 שנה גם לעולם המערבי אין להלחם בצורת התשה יש למחוץ את האוויב שיהיה בהלם מעוצמת התקיפה בה מדינות ערב כולם תיפול אלהם הפחד.

    • You 100% right (ל''ת)

      Gabby, 29/08/08 11:21

    • צודק ב 99% אחוז.

      עידו, 29/08/08 11:41

      הטיל הגרעיני הראשון צריך לנחות בטהרן.

      הערבים לא מפחדים מפצצות שנופלות בשטחים פתוחים. הם כבר רגילים לזה.

    • חשבתי על ההצעה שלך והיא לא עובדת

      אוצ'י קוצ'י, 29/08/08 11:55

      נניח שכבר שוגרו 5,000 קטיושות על ישראל וישראל מפוצצת פצצה גרעינית מעל טהרן. חצי מיליון הרוגים איראנים. הקטיושות בצפון ממשיכות. נותרו עוד 10,000 קטיושות במחסני החיזבאללה ו-69.5 מיליון איראנים שמודיעים לך שהם ממשיכים להילחם. ארה''ב מודיעה לך שהיא מטילה עלינו אמבארגו עקב השימוש בנשק גרעיני שלא לצורך ורוסיה מאיימת עלינו בפלישה אם לא נפסיק תוך שעתיים. גם סרקוזי, מרקל וגורדון בראון ''מעיינים'' בהטלת סנקציות חריפות על ישראל עקב שימוש לא יאות בנשק גרעיני. עכשיו נותרת עם מלאי דלק, סוכר, מרגרינה, בשר, תחמושת וחלקי חילוף לכך וכך ימי לחימה עד שתגיע לרמת אפס.
      מה עכשיו יה מתחזה לטקטיקן סיני שמעלה כבר עובש?

      • ארופה לא תטיל אמברגו על ישראל מהחשש שישראל תחזיר אותם לתקופת האבן....

        אביבה נאור,מודיעין, 29/08/08 14:53

        פצצות ישראליות מצויות כבר בכל בירות ארופה
        מחכות ליום פקודה.

      • אתה חי בסרט.

        עידו, 29/08/08 15:44

        בואו נחיה בסרט אחר. מפחיד אך מציאותי הרבה יותר.

        ישראל לא משגרת טיל גרעיני על איראן.
        החיזבאללה משגר אלפי רקטות על ישראל.
        סוריה רואה שישראל חלשה ומצטרפת למלחמה.
        מצרים שכמובן הצהירה שתעזור ללבנון - פותחת גם בהתקפה, כי שוב ישראל מוכיחה את חולשתה. ויש לנו חזית שניה.

        ירדן שלא רוצה להיחשב לבוגדת אחרי השמדת ישראל הממשמשת ובאה מצטרפת גם היא למלחמה ויש לנו חזית שלישית.

        ערביי ישראל חשים את ''שחרור פלשתין'' באוויר פותחים במרד ומתנפלים על היהאוד ברחובות יפו, עכו, באר שבע וחיפה ושוחטים יהודים לאור היום. חזית רביעית, יא טמבל-גוצ'י.

        • וישראל תשב בשקט?? (ל''ת)

          א, 29/08/08 22:12

          • כן.

            הטורף, 30/08/08 12:02

            ישראל תמשיך להפציץ שטחים פתוחים ולהטיל פליירים מהאוויר כדי חס וחלילה לא לפגוע באויב.

            נגד מי היית מעדיף להילחם? נגד הטל-טאביז או נגד החייזר מ''הנוסע השמיני''?

      • רוסיה?! פחחח...

        !, 29/08/08 15:59

        שאלה: למה ארה''ב לא פלשה לצפון קוריאה?
        אולי כי יש להם נשק גרעיני?!

    • קשקוש של חסרי ידע

      גבי, 29/08/08 12:30

      לאירן יש רק כמה עשרות טילים שיכולים לפגוע בישראל ובשום מקרה לא אלפים וזו גם הסיבה שהם מחמשים את החיזבללה שלהם יש אלפי טילים אבל יכולת שיגור מוגבלת

  • 3.

    המצב הסתבך מאוד מאוד מאז הנסיגה מלבנון

    גילי, 29/08/08 10:27

    התקשורת דחפה לביצוע הנסיגה ואהוד ברק ה''חייל מספר אחד'' קיבל בשמחה את הוראות התקשורת תמורת שנה עלובה בראשות הממשלה?

    התוצאה? מארגון טרור קטן הפך חיזבאלה לאוגדת קומנדו ענקית בעלת אמצעים שעברה התפתחות שתחת שלטון ישראלי בדרום לבנון לעולם לא הייתה יכולה לעבור.

    סוריה הבינה כמה זה יעיל אחרי כישלון מלחמת לבנון השניה ואיפשרה לאיראן להפוך אותה לאותו דבר רק בסדר גודל מפחיד בהרבה.

    עקירת גוש קטיף-שוב בעידוד התקשורת, אפשרה לאיראן להקים גם חזית דרומית.

    חשוב להבין-ללא שתי הנסיגות הללו היינו נותרים רק מול חזית מאיימת אחת: מול איראן. וזאת אגב, הייתה בעלת יכולת קטנה בהרבה לנשוך-זולת כמה עשרות טילי שיאהב שדי דומים בנזק לטילי סקאד כמו אלו שעיראק שיגרה, איראן לא הייתה יכולה לאיים עלינו בדבר והתקפה ישראלית על איראן הייתה קלה בהרבה.

    היום, לאחר הנסיגות, ברור לחלוטין שתקיפת איראן תעלה במחיר מלחמה כללית בצפון-כנראה בשיתוף עם סוריה, ובהתלקחות חזית בדרום-דבר שצבא מבולבל כמו צה''ל לא יכול לעמוד בו היטב.

    • פנה בבקשה להחלתה 1701 של ציפורה ליבני ותבין איזה בור יש לנו (ל''ת)

      אפללו, 29/08/08 12:06

    • התגובה הכי נכונה ברשימה! (ל''ת)

      ביבי, 29/08/08 13:45

  • 2.

    Passport

    Meir, 29/08/08 09:58

    Better to book ticket today and to leave tomorrow

    • לא נוטשים ספינה טובעת (ל''ת)

      מאיר, 29/08/08 10:53

      • ואים הקברניט מטומטם? (ל''ת)

        אלון, 29/08/08 11:36

      • ואם הקפטן מנסר חור בתחתית הספינה? (ל''ת)

        גולו, 29/08/08 11:45

    • Better to leave yesterday (ל''ת)

      המחתרת הסגולה, 29/08/08 15:17

    • 2 passports (ל''ת)

      smart, 29/08/08 19:05

  • 1.

    אבל למה אתם מפרסמים כל כך הרבה מידע? גם לערבים יש מודיעין..

    סופסוף הגיע הזמן, 29/08/08 09:58

    עדיף טילים על ישראל ואינתיפאדות על ישראל מאשר אטום על ישראל,רק השמאל הקיצוני יפציף כור אטומי שנבנה כבר מזמן..זו גם ההזדמנות שלנו להוכיח שה''פלשתינאים'' הם אויב מוצהר של ישראל שרוצה בקריסתה במטרה להשתלט עליה ועל השטחים שלה..אנחנו לא צריכים את סוריה מכיוון שסוריה תומכים באחמדינג'אד, פשוט נכבוש להם עוד חלק שהיה שייך לישראל השלמה ואז שלא יבואו בטענות...יום טוב.

    • אין שום בעיה רק שתגיע למילואים במלחמה הבאה

      שי, 29/08/08 10:31

      שאתה מאחל לנו

      • המלחמה הבאה היא בלתי נמנעת

        גולו, 29/08/08 11:47

        (בין השאר בגלל הטמטום של השמאל עם הנסיגות שלו והשמחה להיכנע לאויב בכל עת ובכל שעה)

        הדבר היחיד שאנו יכולים לעשות כדי להקטין את הנזק שייגרם לנו, הוא לבחור מתי היא תפתח והיכן היא תתנהל (לא אצלנו - אלא אצל האויב).