• 91.

    אתם לא מבינים?

    ו, 13/06/11 23:47

    רוני רון מעורב ברצח אחותו למה למישהו לשדוד ולהתאבד זה נראה לכם נורמלי? רוני רון מעורב ברצח הזה. הם נרצחו לאחר שהןא רצח את רוז וזרק אותה לירקון. אחותו התחילה לשאול איפה רוז נעלמה והוא רצח אותה ואת בעלה.

  • 90.

    כל הג'יפה מטוטא מתחת לשטיח

    אין צדק, 24/05/11 05:23

    גם אני באה מבית מתעלל כמו כאן, זו שאמורה להיות ,אמא'' התעללת קשות, וזה שהיה אמור להיות,אבא'' שיתף פעולה איתה לחלוטין. העיקר שכלפי חוץ תמיד הקפידו להעמיד פנים שהם אנשים נאורים ונחמדים. מבחינתי ומבחינת כל מי שעבר דבר דומה-הם פושעים לכל דבר.

  • 89.

    רצח סיגלית קרשנר

    ג, 03/09/08 09:46

    איפוא משתרת ישראל מה קרה לכם תעשו 1+1 חברה תתעוררו כניראה שהאחות סיגלית קירשנר ידעה על העלמותה של הילדה רוז לכן פתרון התעלומה של רצח סיגלית ובעלה זה אותו רוצח רוני רון סימו לב לתגובה מס 86

  • 88.

    היכרתי את סיגלית... בחורה מקסימה

    מירב, 02/09/08 09:18

    סיגלית היתה בחורה מקסימה עם אהבת אדם והזולת אהבה לעזור לזולת ותמיד היתה מחייכת למרות כל הצרות שעברה מנוחתה עדן.

    אולי למישהו יש את הכתבה של הראיון שלה? אשמח לקבל אם אפשר להשאיר מספר טלפון ואז לשלוח בפקס' המון תודה מראש.

    אולי לילדים שלה יש?

  • 87.

    כנראה שהסבתא אשמה בהכל היא אפשרה פריצות במשפחה (ל''ת)

    המומה מהמשפחה, 30/08/08 18:52

  • 86.

    אני בטוח שרוני רצח את אחותו ואת וביים את ההתאבדות של הרוצח (ל''ת)

    אייל, 29/08/08 15:54

    • ל-86

      ו, 13/06/11 23:50

      זה ברור שהוא מעורב ברצח כי זה היה אחרי שהוא רצח את רוז והיא ידעה כנראה משהו.למה לשודד להתאבד?

  • 85.

    בדוק יש קשר בין שני המקרים בטח האחות ידעה משהו

    מיטל, 28/08/08 10:22

    ושלחו את המאבטח לרצוח אותה ומשהו שם ישתבש אז הוא יתאבד, אין מקריות בעולם. איזה משפחה מתוסבכת זה טירוף הכל בא מהבית כנראה הסבתא/האמא השרישה בהם חינוך לקוי מהיסוד ולכן כולם שם עם בעיות נפשיות ברמות מטורפות. צריכים להגלות אותם מישראל שלא יהיה להם חלק בכלל בעם הקדוש שלנו.

  • 84.

    ייתכן וארז בן עזרא נשלח ע''י המשפחה כדי לחסל את סיגלית

    במסווה של שוד, 28/08/08 09:08

    משפחת המופרעים ידעה שבמוקדם או במאוחר הרצח של רוז יתגלה, ולכן רצתה להשתיק את סיגלית לפני שהפרשה תתגלה מחשש שסיגלית תספר סודות משפחתיים שללא ספק היא ידעה ותפליל אותם עוד יותר.
    מאוחר יותר ארז בן עזרא נרצח במסווה של התאבדות.
    על המשטרה לחקור מי רצח את ארז בן עזרא, ולא לעשות לעצמה חיים קלים ולהשאיר את זה בגדר התאבדות.

  • 83.

    ייתכן ורוז נמכרה כשפחת מין לרשת פדופילים

    כדאי למשטרה לחקור גם בכיוון הזה, 28/08/08 08:46

    הסבא המופרע מבין ויודע, שעל מעשה כזה הוא יישב אותו מספר שנים בכלא כמו על הריגה בשוגג, לכן הוא מוכן להודות בהריגה בשוגג ולא במכירת הילדה לרשת פדופילים.

  • 82.

    בעעעע, להקיא מהמשפחה הזו

    יובל, 28/08/08 08:10

    גועל נפש

  • 81.

    כדאי לערב את טוני סטוקוול, קולין פריי וטי. ג'י מלונדון - הם מעולים ! (ל''ת)

    פענוח על חושי, 28/08/08 07:31

  • 80.

    למה המשטרה לא עוצרת וחוקרת את הסבתא ותופסת את רשת הפדופילים?

    שירה, 28/08/08 05:10

    ולמה המשטרה לא פותחת מחדש את הרצח של סיגלית ומה הקשר של השודד המוזר (שדד, רצח והתאבד?) לסבתא ולרשת הפדופילים?

  • 79.

    ל-72 הרצח קרה לפני כחודש. (ל''ת)

    ענבל, 28/08/08 04:03

  • 78.

    משיגע די גנצע משפוחה

    זוהר פרייברג, 28/08/08 02:18

    אלוהים יעזור למשוגעים...

  • 77.

    לי דווקא נראה שיש קשר בין המקרים ולכם ?? (ל''ת)

    מירב, 28/08/08 02:01

  • 76.

    הסבתא נראית לי מקור כל הרוע

    זיגי פרויד, 27/08/08 23:55

    עכשיו היא מתממת.לדאוד לנכדתה בת הארבע רק אחרי שלושה חודשים זה מסריח ומטריד.

  • 75.

    רוני רון סבא של רוז

    שושו, 27/08/08 23:52

    חולה נפש שאלוהים לא יסלח לו

  • 74.

    למה יש חוק של אי מניעת פשע

    הרי השכנים שמעו, 27/08/08 23:17

    אם בלאו הכי לא מיישמים אותו?

  • 73.

    כדאי שתפרסמו את הכתבה המוזכרת שוב

    למעריב, 27/08/08 23:13

    ולמה היא פנתה לעיתונות אז לספר את סיפורה?

  • 72.

    שני מקרי הרצח קרו באותו הזמן - לפני שלושה חודשים !! (ל''ת)

    חמניה, 27/08/08 22:47

  • 71.

    חייבים לחקור מחדש את הרצח הזה משהו מסריח פה (ל''ת)

    לא משנה, 27/08/08 22:24

  • 70.

    אישה טובה סיגלית, סך הכל רצתה לגדל את הילדים שלה

    רות, 27/08/08 21:34

    להיות אנשים טובים.
    איזה סיפור נורא ויש עוד הרבה משפחות כאלו,
    ה' ישמור.

  • 69.

    ל-קוקלה

    קוקלה;, 27/08/08 21:25

    אחי יצאת אידיוט
    ''סבא רַבָּא, סבתא רַבְּתָא על פי האקדמיה, ההורים של הסב והסבא נקראים:
    סַבָּא רַבָּא (great-grandfather)
    וסָבְתָא רַבְּתָא (great-grandmother).
    שימו לב, שיש לומר סבתא רבּתא (בּדגש בּבּי''ת!) רבּתא - צורת נקבה בארמית.''
    נו? טמבל......

  • 68.

    מעניין ,מוזר לחקור עוד. (ל''ת)

    רועי, 27/08/08 19:04

  • 67.

    לא יכול להיות, כנראה הכל כאן קשור, אולי לא ידעו לעולם..

    בן, 27/08/08 18:14

    מי רצח אותה באמת,

  • 66.

    המקור לכל החוליים הוא הסבתא רבתא. היא ולא אחרת.

    הוא שאמרתי, 27/08/08 18:14

    שלא תיתמם. אני מכירה כמה טיפוסים כמוה, שמתחבאים מאחורי ''כביסה מלוכלכת מכבסים בבית'' כביכול, בעוד צאצאיהם משלמים את המחיר.

    • מסכים 100%

      אחד שיודע, 27/08/08 21:38

      בעצם 200%.

      • אם אתה או מישהו אחר יודע משהו אז דבר, אל תפחד לחשוף את האמת

        הסבתא ויויאן נראת לי חולה ומפוצלת ורוני נראה סוטה, 27/08/08 22:54

        יש כאן עיוות רציני, נדרשת חקירה עמוקה עד היסודות של המשפחה הזו שבראשה עומדת ויויאן המפלצת. ואחריה בנה רוני ואולי נוספים.
        לי נראה שמי שנגע בסיגלית בילדותה, ועשה בה מעשים היו בני המשפחה, רוני למשל, אולי האבא אפילו. מתאים לעיוות של רוני להיות בעל רקע של גילוי עריות וניצול מיני של אחותו סיגלית שנרצחה, מס' חודשים לאחר שחשפה את מעשיה של אמה ויויאן הסבתא רבתא של רוז, שניהלה את כל מסיכת ההתעללות בסיגלית ובאחותה.
        איפה האחות הזו של סיגלית? למה היא לא מדברת, היא היחידה שיכולה להעיד על אמה ואולי להטיל אור על הפרשה... אולי סיגלית היתה קרובה לה וסיפרה לה את האמת שלה..
        מי שיודע דבר שיקום ויאמר את דברו.

        • הסב רצח כבר את אחותו !!! ומכר נכדתו לפדופיליה !!!

          mac, 28/08/08 00:45

          אפשר שהאדם שרצח את סיגלית נשלח על ידי אחיה רוני בשליחות אמו המפלצת
          אפשר גם שהוא חלק ממבנה קרימינלי יותר רחב הקשור לעולם התחתון ?
          בהקשר לזה אפשר שהילדה נמכרה לפדופיליה הגלובלית : לבדוק הפיננס של המשפחה : לא הפילו את אל קפון רק על בעייה של מסים !!!

        • רוצחה של סיגלית היה נהג מונית - כמו רוני רון

          גיל, 28/08/08 06:24

          אבל המשטרה בטח בכלל לא חוקרת בכיוון הזה.

  • 65.

    מרוקאים תקשיבו טוב

    יהודי אשכנזי, 27/08/08 17:43

    תפסיקו להגיב על ההודעות הגזעניות שמופיעות כאן בשפע. כותבי הודעות אלו הם הערב רב שבעמנו שמאז ומתמיד הביא עלינו חורבן. כל התייחסות לאותם תגובות נחותות היא בבחינת שיתוף פעולה עם אותה שינאה פנימית שהערב רב הזה מנסה לגרום ביננו. כמעט תמיד הם צצים וסימן ההיכר שלהם הוא העובדה שהם צצים בעיתות הכי קשות לעמנו בעוצמה הכי חזקה.

    אנחנו עם חזק שבסה''כ אוהב ודואג לילדיו ובשעות מבחן כולנו אחד!

    השונאים והגזענים שביננו הם אלו שיכתב עליהם בכתבות מסוג זה בעתיד. הרוע שבסיפור הזה הוא שגורם להם להוציא רוע כלפינו בדרך של שנאת ישראל.

    • טעו ת בידך, אתה פשט גיזעני

      שלומית, 27/08/08 21:26

      אשכנזי גלותי, הקשב היטב, אינכם אלא נחותים יותר, אתם גלותיים ופרימיטיבים,
      המשפחה לא מרוקאית כלל,
      קירישנר הינו אשכנזי כמוך אשר היתעלל מינית בבנותיו,
      צרפתיה זו, אינה מרוקאית אלא נוצריה ואף לא יהודיה.
      אל לך להיתהדר בנוצות לא לך, ולחרוץ דין בשל מוצא זה או אחר.
      זו ממש שינאת ישראל היוצאת מפיך.

      • מה את רוצה ממנו. (ל''ת)

        המום, 27/08/08 22:25

    • דבריך מחזקים. (ל''ת)

      יישר כח., 27/08/08 21:54

    • אשרך צדיק את האיש נפלא (ל''ת)

      ויק, 28/08/08 01:30

  • 64.

    כנראה שהפתרון האמיתי יחשוף את המשטרה במערומיה

    הכל פרש עובדים עלינו, 27/08/08 15:44

    סביר שהמשטרה פישלה בגדול ולא חקרה היטב את הרצח בקדיתא
    כנראה שאמת תעיף איזה ראש מחוז
    ולכן מייבשים את הירקון ועושים מאמצים כבירים
    למצוא את הילדה
    לא לשכוח שהחשוד העיקרי בידם והם מחפשים
    את החלדה בנתניה ובירקון
    מה אי אפשר לטלטל אותו-הוא לא פלסטינאי זה מותר

  • 63.

    איזה משפחה??? וואהו. (ל''ת)

    צמרמורת.!!!!!!!!!!, 27/08/08 14:17

  • 62.

    מהכתב הזו ברורים 2 שני דברים - מוזר שרק המשטרה לא רואה - כנסו דחוף

    דוד, 27/08/08 14:12

    1.הילדה נמכרה לגברים ע''י הסבתא המרשעת כשם שמכרה את ביתה סיגלית.
    2.באיזה דרך סיגלית עלתה על זה שגם הילדה נמכרה,והסבתא המכשפה התמימה רצחה אותה והפילה את התיק על הבחור התמים שעבר בסביבה,ורצחה גם אותו.
    נשמע הזוי? אולי, אבל כל המשפחה הזו הזויה.

    • מה שאתה אומר זה כניראה מה שנכון.

      צריך לבדוק את זה, 27/08/08 15:47

      זה שמכרו את סיגלית זה ידוע לפי מה שהיא סיפרה בכתבה.במידה וזה נכון.
      הסבתא לקחה אותה למלון,סגרה לה את העיניין והיא הריח גברים ושמעה את צעדיהם...
      זאת לא היתעללות מינית בילבד,זה מכירה לזנות.ניראה שהיא גבתה כספים מהגברים הללו במלון.במלון זה מראה על מקצוענות.
      אבל עובדה שזמן קצר לאחר הכתבה היא חוסלה.פתחה את הפה וחוסלה.ככה זה ניראה.
      חיסול בטוענה של שוד.
      הסיפור על השוד לא נישמע הגיוני.

      • הפרשה יותר מורכבת ממה שכרגע ידוע,

        קרמבו, 28/08/08 06:40

        ארז בן-עזרע לא רצח סתם את בני הזוג,
        לא בישביל הארנק שלהם שאין בו כלום...
        האישה פתחה את הפה בעיתון,
        היא עשתה אחד ועוד אחד ,
        מה עובר על רוז,או איפה רוז,
        ארז בן-עזרה נשלח ע''י מישהו
        אולי הוא בעצמו דאג לגורלה של רוז
        ארז בן עזרה גם לקח חלק בסיפור,
        לא סתם הפך לסנטולוג
        יש כנראה עוד אנשים במעגל המטונף הזה,
        ארז בן-עזרע ידע מה מחקה בכלה לאנשים כמותו,
        הוא העדיף לחתוך לגיהנום,

  • 61.

    אולי ארז בן עזרא היה רוצח שכיר?

    דנה, 27/08/08 13:50

    אולי רצחו את סיגלית כי התראיינה וסיפרה פרטים לא כ''כ יפים על המשפחה?

    • לא הגיוני! (ל''ת)

      איש עם הגיון, 27/08/08 23:39

    • רוצח שכיר

      אתה רציני?, 28/08/08 05:04

      אני לא מכיר הרבה רוצחים שכירים...
      אבל נראה לי שרוצח שכיר שמתאבד זה די יוצא דופן, לא?
      בחייאת רבקום...

    • לדעתי סחטו אותו (יתכן שהוא או קרוב לו היה פדופיל ודרשו ממנו לפגוע בהם)

      סבתא מרושעת, 28/08/08 05:06

      לדעתי זה הסבתא שהפעילה את כולם ומשכה בחוטים.

  • 60.

    באיזה יום בדיוק ,בחודש מאי, נרצחה סיגלית ז''ל (ל''ת)

    ובאיזה יום נמסרה רוז מהסבתא לבן?, 27/08/08 13:44

  • 59.

    זה ברור מה עשו עם הילדה...

    דודו, 27/08/08 13:38

    הסבתא הייתה לוקחת את הבת שלה לבית מלון ומוכרת אותה לגברים זרים, אז מן הסתם זה מה שהיא עשתה עם רוז בתקופה שהיא הייתה אצלה.

    והילדה עדיין חיה בטח, סביר להניח שהם מכרו אותה כשפחת מין, ולכן הם עשו את החשבון שכבר עדיף להגיד שהם רצחו אותה.

    • דודו- אני מקווה שאתה טועה ואם לא זה נורא מכל

      מלי, 27/08/08 13:51

      גם אני חושדת בסבתא

    • יש גם סיכוי

      כ.מ, 27/08/08 14:23

      שהסבתא מכרה את הבת והבן מגונן על הסבתא, לכן הוא טוען שהוא הרג את הילדה. הרי לפי הכתבה הזאת היחסים בין הסבתא לילדיה הם יחסים שתלטניים. חוץ מזה, האם בכלל ראו שהילדה חזרה לביתה אחרי שהיא היתה אצל הסבתא?

  • 58.

    מזעזע (ל''ת)

    יוסי, 27/08/08 13:32

  • 57.

    אין מה להוסיף................. (ל''ת)

    שמחה, 27/08/08 13:27

  • 56.

    אין קשר?

    אורית, 27/08/08 13:19

    משפחה של פסיכופטים,ומה,האח לא ידע מה עושים לאחותו? אז לרצוח ילדה כבר נהייה קטן עליו..לא יאמן,אני תוהה כמה אחורה במשפחה הזאת הם רוצחים ואנסים ומתעללים אחד בשני ובאחרים...

    • הילדה נרצחה לפני שהאחות של הסבא נרצחה (ל''ת)

      אלי, 27/08/08 13:34

  • 55.

    סבתא רבתא?

    מי, 27/08/08 13:08

    אולי סבתא זפטה? הכנוי הוא סבתא רבא? או שסתם, בגלל החרוז.

    • היו צריכים לרשום סבתה רבתה (עם מפיק ב-ה') (ל''ת)

      פנדה, 27/08/08 13:37

      • האם התקני זה : סבא רבה וסבתא רבתה (ל''ת)

        שניהם עם הא בסוף ולא אלף?, 27/08/08 13:59

    • תשאל את אבשלום חום (ל''ת)

      ויויאן יעקב: סבתא זפטה, 27/08/08 13:44

  • 54.

    משהו רקוב במדינת דנמרק אמר שייקספיר

    SAM, 27/08/08 13:07

    משהו רקוב גם במדינת היהודים. החברה הישראלית נירקבת. מתעסקים פה בזוועה נוראית והמדיה עדין מתעסקת בכוכב נולד ובלופט געשפטן. הדרמה של רוז התחילה עוד לפני שהיא נולדה. לאחר הכתבה הזאת אני מבין לאיזה חלום חלום בלהות נולדה רוז.
    האשמה ? כולנו אשמים השכנים קרובי המשפחה הרשויות . כולם ידעו הכל ורק עכשיו הם פוצים את קולם. למנוע את האסון הזה של רוז הם היו אמורים לזעוק כשהסבתא התעללה בילדיה.

    • לא נכון, תסתכל מה הכתבות הכי מדוברות

      פנדה, 27/08/08 13:22

      נורא בונטון להאשים את המדינה והחברה בהכל, אבל כאן מדובר במקרה קיצוני שיכול לקרות, וקורה, בכל מקום אחר בעולם.

      • תגובה לפנדה

        סאם, 27/08/08 15:22

        מי אמר שזה לא קורה כל העולם?
        אני מאשים אך ורק את האנשים שידעו על ההתעלוליות ועצמו את העיניים.
        מה אין גננות ? מה אין שכנים מה אין קרובי משפחה ?
        מה בונטון ? על מה אתה מדבר ? לא עדיף שתינשום בלי להגיב ?

  • 53.

    משהו רקוב במדינת דנמרק אמר שייקספיר

    SAM, 27/08/08 13:06

    משהו רקוב גם במדינת היהודים. החברה הישראלית נירקבת. מתעסקים פה בזוועה נוראית והמדיה עדין מתעסקת בכוכב נולד ובלופט געשפטן. הדרמה של רוז התחילה עוד לפני שהיא נולדה. לאחר הכתבה הזאת אני מבין לאיזה חלום חלום בלהות נולדה רוז.
    האשמה ? כולנו אשמים השכנים קרובי המשפחה הרשויות . כולם ידעו הכל ורק עכשיו הם פוצים את קולם. למנוע את האסון הזה של רוז הם היו אמורים לזעוק כשהסבתא התעללה בילדיה.

  • 52.

    בחודש מאי גם סיגלית התראיינה גם הילדה רוז נעלמה, אח''כ גם סיגלית נרצחה,

    מה קורה כאן?, 27/08/08 12:53

    אני חושבת שיש סיבה לשקול לפתוח את תיק החקירה של רצח סיגלית ובעלה. זה פשוט צירוף מקרים גדול מדי.

    כמו כן יש לחקור מה הסבתא רבא הזאת עשתה לרוז.

    זה פשוט כ''כ אירוני ומדהים שאתה חייב לשאול את עצמך על דרכי הפעולה של ההשגחה העליונה כאן בתשלום על פשעים.

    • בדיוק מה שעבר לי בראש - צירוף מקרים בלתי סביר

      פנדה, 27/08/08 13:23

      יש סיכוי שהמשפחה חיסלה אותה שלא תדבר יותר מדי

      • אני חושבת שסיגלית ידעה את האמת ואז רצחו אותה

        טלי, 27/08/08 13:52

        כנראה רצתה לעזור לקטנה

    • מוזר מאוד

      פלוני, 27/08/08 14:04

      צרוף מקרים מאוד נדיר אך בהחלט אפשרי ,כמו כן את הרוצח של סיגלית קבעו שזה הבחור בן עזרא שהתאבד בבית אחותו, עוד טענה המשטרה שעילת הרצח היה שוד מאחר ולא מצאו את הארנק.
      האם בדקו קשר בין רון לבין עזרא במידה והיה כזה.צודקת שיש צורך לבדוק אפשרות לפתיחת התיק מחדש, ורצוי שהמשטרה תפנה גם למשפחתו של בן עזרא המאבטח שהתאבד.

  • 51.

    זו כתבה מדהימה, מקווה מאוד שהמשטרה תקרא ותתחקר את הסבתא המתעללת!!!!!!! (ל''ת)

    לפי מה שנחשף כאן, יש סיכוי שהיא ''מעורבת'' ברצח, 27/08/08 12:51

    • לפי העדות של סיגלית בתה,הסבתא-רבה הזאת היא מפלצת וסביר שהתעללה גם ברוז (ל''ת)

      --------------------------------------------------, 27/08/08 12:56

  • 50.

    משפחה ממוצא מצרי-יעקב

    שרון, 27/08/08 12:28

    לכל הבורים והגזענים משפחת יעקב אם לא ידעתם הם ממוצע מצרי, ולכן גם דוברי צרפתית

    • התכוונת אולי ''מתחת לממוצע'' מצרי ? (ל''ת)

      פנדה, 27/08/08 13:24

    • אפשר בבקשה להפסיק עם הגזענות? מה זה קשור עכשיו?!

      דפנה, 27/08/08 14:37

      רבנן, כולם פה יהודים, וכבר ראינו אנשים מכל הסוגים ומכל המוצאים שעושים פה דברים מזעזעים. מספיק עם הגזענות!

  • 49.

    הסבתא רבה היא הרוצחת וזה סופי. תאמינו או לא? (ל''ת)

    ורד, 27/08/08 12:26

    • אני בהחלט מאמינה. (ל''ת)

      הוא שאמרתי, 27/08/08 18:17

  • 48.

    לתחקר את ילדיה של סיגלית קירשנר ולתת להם הגנה ומחסה משטרתי. (ל''ת)

    עדינה, השרון, 27/08/08 12:26

  • 47.

    אני פונה לחוקרים, לפתוח תיבת פנדורה... (ל''ת)

    זהירות סכנת גילוי עריות לבנות של רוני מצדו ומהסבתה, 27/08/08 12:08

  • 46.

    האם מישהו יודע האם אמא של רוז היא יהודיה? (ל''ת)

    מקשה, 27/08/08 12:03

    • היא נוצריה צרפתיה (ל''ת)

      עדינה, השרון, 27/08/08 12:18

      • לא ,היא יהודיה אתמול אמרו בטלויזיה ערוץ 10 (ל''ת)

        קארי, 27/08/08 12:27

    • ואם היא לא יהודיה אז מותר להרוג אותה? (ל''ת)

      מאיפה הבאת את השאלה המטומטמת הזו, 27/08/08 12:35

      • אין מה להתפלא, תראה את התגובות פה: מלא גזענות ושנאת אחר

        ישראלית, 27/08/08 15:08

        מפליא שזה מה שמעסיק פה את האנשים? מאיזה מוצא הסבא ומאיזו דת האמא או הילדה?
        גזענים מבחילים.

  • 45.

    משפחות גדולות - מתכון לצרות

    ישי, 27/08/08 12:00

    היכן שיש הרבה ילדים יכולים לקרות שני דברים :

    1.הורים נורמלים - אז יוצאים ילדים נורמליים אך לא מושקעים בשל היעדר משאבים ואז הסיכויים שלהם להתברג בעולם האקדמי המודרני אינם גבוהים, בדרך כלל ניתן לראותם עובדים עבודות כפיים או מנהלים עסקים בהם לא נדרשת השכלה גבוהה.

    2.הורים לא נורמליים -(כמו בפרשת אם הטליבאן המכה והמתעללת מבית שמש) ואז יוצאת סידרה ארוכה של מופרעים המתפזרת בחברה.

    כאשר המשפחה קטנה -

    באפשרות 1 הילדים מושקעים יותר ובעלי אפשרויות .

    באפשרות 2 - פחות פושעים ופחות מקרי סעד הזקוקים לעזרה.

    • לא מדובר במשפחה גדולה: שני ילדים + רוז

      עמנואל, 27/08/08 12:38

      או ש משפחה עם יותר מילד אחד זאת ''משפחה גדולה''?

    • ממש דפוק אתה עם דעות מפגרות אשכנזי זה בטוח. (ל''ת)

      מ, 27/08/08 12:40

  • 44.

    סיכוי סביר שהבן מחפה על הסבתא-רבא!!! (ל''ת)

    א, 27/08/08 12:00

  • 43.

    יש לערוך חקירה מחדש של הרצח. יכול מאוד להיות שמהמשטרה שגתה כי המניע לר (ל''ת)

    צח של השודד כלוש לעומת המניע לרצח של האח את אחותו., 27/08/08 11:57

  • 42.

    אולי ויויאן ורוני אחראים לרצח של קירשנר? להדליק נר נשמה לרוז.

    הדג מסריח מהראש- לדרוש חשיפה מלאה, 27/08/08 11:52

    חבל שקירשנר אינה חיה היום לספר מה קרה,
    אולי היא נרצחה בגלל שפתחה את פיה...?????
    נראה לי שרוני היה מעורב גם בגילוי עריות של אחותו קירשנר, יש לדרוש מויויאן הודאה מלאה לגבי כל מעשיה, מסכנה הילדה רוז, שנפלה קורבן גם לסבתה ויויאן,שאולי גם אותה לקחה למלון עם גברים שאנסו מס פעמים ואולי בסוף רצחו אותה??? אולי זו היתה הסיבה שרוז היתה במצב כזה גרוע וכ''כ לא הסתדרה בבית.
    כמה רוע ועיוות במקום אחד? זה לא ייאמן! כמה כאב ושבירת אמון, איך ייתכן שזה קורה מתחת לאפינו? אני מתאבלת על רוז, להדליק נר נשמה לרוז. צריך לחקור ולהעמיד לדין גם את ויויאן בשם רוז.

    • יש לתחקר את האחות הנוספת על דפוסי התנהגות (ל''ת)

      תתפסו אותם, 27/08/08 14:27

  • 41.

    משפחה מרוקאית עם אמא נוצריה וסבא מוזר שנשוי לכלתו

    הרב נחמן פרקש, 27/08/08 11:50

    ואינו בקשר עם בנו!

    מ ר ו ק א י ם !נו...

    • אין מספיק לכלוך בפרשה ממילא? (ל''ת)

      אפשר לוותר על תוספות מיותרות, 27/08/08 12:23

    • זה סיפור שמאפיין אשכנזים דווקא.

      מרוקאי נווו, 27/08/08 12:33

      גירושים זה לא דבר רע לפעמים, אבל כל הבגידות האלה מאפיין משפחות הרוסות בקרב האשכנזים.
      ככה נראה איזור המרכז בגידות וגירושים.

      גזענות וטיפשות הולך יחד.

      • נכון, אבל אנחנו לא רוצחים את ילדינו (ל''ת)

        מני, 27/08/08 15:49

        • רק את נפשם (ל''ת)

          '''', 27/08/08 21:32

        • אתה חי על הירח.

          ממש לא, 27/08/08 22:29

          אין מעשי אלימות בתוך משפחות של יוצאי אירופה? אתה חי בהכחשה קשה, ידידי. אין לי כח אפילו להביא לך דוגמאות. שלא נדע מצרות.

    • גזען מסריח (ל''ת)

      אשכנזי, 27/08/08 12:38

    • מה ענין שמיטה לכלי מיטה?

      SAM, 27/08/08 12:45

      מרוקאי . פולני . רוסי . יגוסלבי.אמריקאי.
      אתה שמגיב בצורה כזאת אתה חרפה לעם היהודי.
      מדברים פה על רצח של ילדה בת 4 וחצי ואתה גזען חסר תרבות מגיב כך ? בגלל אנשים שכמותך יש שינאה בישראל . לך תתדליק נר נשמה לילדה ולנשמה שלך .

      • הנסיכה הקטנה רוז (ל''ת)

        י, 27/08/08 21:57

      • הנסיכה הקטנה רוז

        א, 27/08/08 22:06

        לא מספיק שנגרם צער גדול של התעללות רצח
        וכו'. נוצר מצב של שנאת חינם על מה?
        מה זה חשוב מאיזה עדה כולנו יהודים כולנו עם אחד. (וזה לא חשוב כרגע שאם הילדה גויה)עצם המעשה מזעזע ומחריד. מה שנותר אולי זה לאהוב אחד השני. המעשה צריך לקרב לבבות. כמו במלחמה כשכולם מאוחדים.
        מה שנותר לנו לעשות זה לדאוג שדברים כגון אלה לא ישנו.
        להעלות הצעות ורעיונות חיוביים על כל הכאב שבדבר ע''מ למנוע ככל הניתן מעשים כאלה.
        כל טוב לכל עם ישראל.

    • למה הענין העדתי?

      חיים מלבורן, 27/08/08 12:52

      כל מי שמערב בסיפורים קשים כאלה,ענין עדתי, הוא מטומטם.למה יש תמיד מטומטם תורן שמכניס את הענין העדתי לכל טרגדיה?

      • פשוט יש כל כך הרבה מטומטמים במדינה הזאת, שצריך משהו לעשות איתם

        פדנה, 27/08/08 13:26

        אז אנחנו נותנים להם תורנות טוקבקים...

        • לפני 20 שנה לא דיברו בכלל על עדות,אף אחד לא שאל אפילו מה העדה של השני.

          מעניין מה השתנה, 27/08/08 13:54

          צריך לאסור דיבורים על עדות בתיקשורת,גם לטובה,גם לרע,גם בצחוק.זאת גיזענות נטו.

        • תגובה לעניין, חחח... (ל''ת)

          אפרת, 27/08/08 15:09

    • ל-41

      מרוקאית גאה, 27/08/08 14:38

      א. הם לא מרוקאים
      ב. מה זה הגזענות הזו? יש לך משהו נגד המרוקאים או שזו סתם קנאה אה יה אשכנזי מסריח- נעים לך??

      • אין מושג מרוקאי גאה,יש רק מרוקאי סכין (ל''ת)

        דני, 27/08/08 16:02

        • לא נכון, מעצב השיער של אשתי הוא מרוקאי גאה :) (ל''ת)

          פנדה, 27/08/08 16:37

  • 40.

    בראיון אתמול הסבתא רבתא מלמלה משהו בחצי פה(כששאלו למה לא הלכה לגן )

    שרוז היתה חולה,הזכירה רופא שיניים, 27/08/08 11:50

    חקרו אותה על זה במשטרה? חקרו רופאים שראו את הקטנה?

  • 39.

    האם יש קישור לראיון, אפשר לפרסם אותו? באיזה נסיבות הוא נערך?

    מדאאאאים, 27/08/08 11:50

    זאת אומרת שגם הסבתא-רבתא נשואה עם מישהו שאינו האב של רוני רון. מי הוא האיש? איך טיפל בילדה?

  • 38.

    אנשים רקובים

    דנה, 27/08/08 11:47

    אני קוראת על המשפחה הזאת, וזה כאילו שאני קוראת מדע בדיוני.

  • 37.

    יש קשר

    אשה, 27/08/08 11:45

    לדעתי הרצח של סיגלית ובעלה והארועים האחרונים עם רוז המסכנה הם לא מקריים.
    לדעתי הרצח של סיגלית היה במטרה לסתום לה את הפה.
    לדעתי הרוצח נשלך ע''י אחד מבני המשפחה הקרובים כדי להשתיק אותה.

    • ברור שיש קשר-מי שראה את הסבתא רבה והקשיב לדבריה-היא מסוכנת

      עדינה, השרון, 27/08/08 12:22

      קור הרוח בו דיברה הם לא תגובה נורמלית לסבתא שהנינה שלה נעלמת ונרצחת, עוד בידי הבן שלה. משהו מאד מאד רקוב ומוזר קורה וקרה במשפחה הזאת. ימים יגידו וזו לדעתי רק ההתחלה למסכת טרגית ובלתי אנושית של משפחה זו.

      • את צודקת.

        הוא שאמרתי, 27/08/08 18:19

        מסכימה עם כל מילה.

      • ממש כך. כל מה שמעניין את הסבתא והאב הביולוגי זה..

        רונית, 27/08/08 23:33

        לחזור לפתוח דף חדש.שהעניינים יסתדרו. זה שיש פה ילדה אומללה שנעלמה ונרצחה ככל הנראה זה שולי..
        פשוט קטסטרופות ברמות לא יאומנו!!!!
        ילדה אומללה..

  • 36.

    פשוט טירוף מה שהלך שם. כבר נגמרו המילים (ל''ת)

    לימור, 27/08/08 11:38

  • 35.

    העולם הנאור עוד לא השכיל להבין שחייבים לתת רשיון להביא ילדים

    מתי יקבלו שכל בעולם, 27/08/08 11:32

    מתי ילדים יפסיקו להיות קורבנות.

    • טמבל

      המבקר האמיתי, 27/08/08 13:53

      גם לנהיגה מנפיקים רשיונות. גם לרפואה ולעריכת דין. אז זה אומר שאין תאונות דרכים? אין רשלנות רפואית?

      • כי לא מקפידים ונותנים רישיונות לאנשים שלא מתאימים.

        חוסר הקפדה גורם לתעונות, 27/08/08 18:36

        חשובה גם האישיות ולא רק הידע.ללא אישיות מתאימה ניגרם נזק.ללא אישיות מתאימה אי אפשר להגיע לתוצאות הרצויות.כדי לקבל רישיונות צריך שתהיה גם האישיות וכשמחפפים בזה מגיעים למצב שאתה אומר שבכלל לא צריך רישיונות.ואתה צודק,כי בהיתנהלות החפיף באמת אין טעם לנייר שרשום עליו רישיון.

  • 34.

    3 דורות של התעללות מינית וגילוי עריות

    פשוט נורא, 27/08/08 11:23

    נקווה שהשרשרת תיפסק עכשיו

  • 33.

    אנחנו עם חולה שלא מטפל בבעיותיו - כל אחד לעצמו - וזה האבדון הצפוי לנו (ל''ת)

    איך בורחים מהעם הזה ?, 27/08/08 11:16

  • 32.

    סבתא שטן

    רונן, 27/08/08 11:16

    יש לכנס לעוקם של דברים ולהתחיל לחקור את כל בני המשפחה לאתר ולא המשטרה תמעל בתפקידה.

  • 31.

    סבתא שטן

    רונן, 27/08/08 11:16

    יש לכנס לעוקם של דברים ולהתחיל לחקור את כל בני המשפחה לאתר ולא המשטרה תמעל בתפקידה.

  • 30.

    סבתא שטן

    רונן, 27/08/08 11:14

    יש לכנס לעוקם של דברים ולהתחיל לחקור את כל בני המשפחה לאתר ולא המשטרה תמעל בתפקידה.

  • 29.

    מעניין למה אצל מרוקאים קורה הפשע ? (ל''ת)

    רון, 27/08/08 11:07

    • טיפש אם הייתה קורא היית מבין שמדובר בצרפתים (ל''ת)

      אבי, 27/08/08 11:34

    • שונא גזענות יחיה

      פולניה, 27/08/08 11:36

      אני ממש לא מבינה אנשים כמוך. מאשים עדה שלמה בפשיעה. מאוד לא הוגן, גזענות מגעילה.הייתי חייבת לגנות אותך למרות שאין לי שום זיקה לעדה המרוקאית.

    • זה בגלל נחיתות תרבותית ומנטאלית ו IQ ממוצע נמוך (ל''ת)

      רועי לרנר, 27/08/08 11:47

    • לדעתי הם בכלל תורכים (ל''ת)

      שרה, 27/08/08 12:04

    • לא הספיקו 6 מיליון יהודים כדי להעלים את הגזענות בעולם?

      ליטאי, 27/08/08 12:51

      מה הקשר למרוקאים ? למה אצל האמריקאים זה לא קורה? אצל הרוסים זה לא קורה?
      במקום להגיב תקנה לאישה ותקרא מה מבשלת פנינה רוזנבלום לארוחת ערב . מסכן שכמותך
      אגב אני ליטאי

    • חברים תפסיקו להגיב להודעות הגזעניות

      האויב מאזין, 27/08/08 17:31

      הם באות ברובן ממגיבים שהם לא מבני עמנו ומטרתם ללבות את השינאה בתוכנו.

      יהודי על לב יהודי אמיתי לעולם לא יעסוק בגזענות רעה כזאת כשחייה האומללים של ילדה בת 4 הם מוקד הפרשה

  • 28.

    חשבתי שכל הדורות הפרמיטיבים נעלמו מהמפה כניראה שלא

    לצערי הרב, 27/08/08 11:05

    והילדים נושאים את תחלאות הוריהם.

    • תנסה באירופה.. (ל''ת)

      ג'ק המרטש, 27/08/08 11:22

  • 27.

    בושה וחרפה

    שגיא, 27/08/08 11:04

    משפחה מפלצתית את כולם להכניס לכלא את הסבתא רבא את הבן את כולם לגזור עליהם פסק דין של התעללות +אישום ברצח כולם ידעו ושתקו הגיע הזמן שמערכת המשפט תוכיח שיש צדק במדינה במיוחד במקרה נוראי שכזה

  • 26.

    בכל דבר רע מעורבים מרוקאים!!-איך זה?? (ל''ת)

    אני, 27/08/08 10:49

    • אם היה מדובר ברוסים, תימנים או עדה אחרת גם היית מוצא מה להגיד

      שירי, 27/08/08 11:04

      נא לנוח, אין לנו צורך בגזענים כמוך.

      • דווקא לא !!זה לא מתוך גזענות -אלא מה שקיים!! (ל''ת)

        אני, 27/08/08 11:18

        • די כבר עם שטויות זבל כאלה (ל''ת)

          נמאס מזמן, 27/08/08 11:52

        • הם טוניזאים לא מרוקאים (ל''ת)

          משה, 27/08/08 12:13

    • אפס (ל''ת)

      ר, 27/08/08 11:08

    • קירשנר= אין קשר למרוקאים

      אבי, 27/08/08 11:28

      וגם אם כן מפלצות ורוע קיימים בכל מקום.
      חוץ מזה שאדם טיפש כמוך לא יודע להבדיל בין טוב לרע.

      • רק כדי לדייק

        סילבי, 27/08/08 11:41

        קירשנר היה שם נישואיה הראשונים.

        • המרוקאים הם עדה מזוויעה. הם צרכים למות ולהוולד מחדש אחרת אין אפשרות או

          דרך לשנות אותם. הם לא אנושיים, לא תרבותיים, אכזריי, 27/08/08 11:59

          ם. פשוט עדה מגעילה.

          • הלוואי תסבול כל יום מחייך העלובים. (ל''ת)

            זבל אשכנזי, 27/08/08 13:35

          • תנחומי - גם טפש גם רשע ונשמע שגם מתוסכל עם רגשי נחיתות (ל''ת)

            אפרת, 27/08/08 14:35

          • נשמע לי מוכר מה שאתה אומר פה...אה נזכרתי!

            שרונה, 27/08/08 15:10

            ככה גם היטלר דיבר על היהודים. יפה לך לצטט מגדול שונאי ישראל.

          • צודק (ל''ת)

            מנחם, 27/08/08 15:59

    • גם טיפש וגם גזען ! מה עם רצח הודיה ? אורון ירדן? (ל''ת)

      תל אביבית, 27/08/08 11:41

    • צודק ! אלי פימשטיין למשל - מרוקאי, לא ?

      פדנה, 27/08/08 13:29

      פימשטיין זה מן שם מרוקאי כזה, נכון ? וגם הרב ליאור חן - לגמרי מרוקאי, הוא פשוט מתחזה לאשכנזי.

  • 25.

    איזה משפחה אומללה, אללה יוסתור. (ל''ת)

    נתנייתי, 27/08/08 10:47

  • 24.

    ''צירוף מקרים'' מוזר מאוד, לא נראה לכם?

    Sarit, 27/08/08 10:44

    האחות מתראיינת במאי, הילדה נעלמת במאי, אח''כ האחות נרצחת והרוצח מתאבד???משהו פה מסריח לגמרי ומי שלא מריח כנראה תתרן!!!!

    • אכן מסריח לגמרי (ל''ת)

      אולי היה טריגר משפחתי אחד לכל זה, 27/08/08 11:08

    • אין כזה דבר מקרה, הכל מסובב משמים. (ל''ת)

      אבי, 27/08/08 11:29

    • אין קשר הכרחי בין הדברים,אחד הדברים שקורים לקורבנות התעללות ואונס

      חומי, 27/08/08 11:35

      הוא שהם מפתחים סוג של התנהגות שפושעים וסוטים יודעים לזהות ולנצל.

      הסיכויים של אישה מוכה למצוא בן זוג(אחרי שנפרדה מהקודם המכה) מתעלל גבוהים יותר מהסיכויים של אישה שלא עברה התעללות וכן הלאה,לא סתם אומרים שצרות באות בצרורות.

      זאת לא גזירה משמיים ואת דפוס ההתנהגות הזה (שלא פעם מכיל אלמנטים של הרס עצמי) אפשר לשבור ע''י טיפול ועזרה מקצועית.
      כדאי לפנות לרשויות הרווחה ועמותות שעוסקות בנושא.

  • 23.

    משפחה מזרחית חמה ואוהבת... (ל''ת)

    איש לבן, 27/08/08 10:42

    • היטלר, מנגלה והימלר היו אשכנזים לבנים. (ל''ת)

      -, 27/08/08 19:36

      • ממש, הם אכלו גפילטע פיש ושרו שירים ביידיש. זה כמו שאני אקרא לבן לאדן

        טמבל, 27/08/08 20:13

        ס''ט

        • רוזנשטיין, פימשטיין, הירשנזון, רמון ואולמרט אכלו גפילטע פיש. (ל''ת)

          אשכנזים, 27/08/08 20:40

          • גם טננבאום ! (ל''ת)

            $, 27/08/08 21:16

  • 22.

    העיקר שעושים ילדים.... (ל''ת)

    גיא, 27/08/08 10:40

  • 21.

    לפתוח את התיק מחדש

    שלום הילד, 27/08/08 10:32

    אם תחפשו טוב אולי תגלו שהרצח של הזוג מקדיתא היה בעצם בהזמנה מהמשפחה היקרה שלהם.

  • 20.

    מקרה רוז

    מתי, 27/08/08 10:26

    לצערי הרב יש עוד הרבה משפחות כאלו,שעדיין לא שמענו עליהם,כנראה שלא נשמע לעולם.

  • 19.

    מעניין עוד כמה משפחות כאלו יש בישראל?

    גאנימה, 27/08/08 10:26

    עוד כמה ילדים עוברים היום התעללות???? ולא עושים עם זה כלום!
    הייתי מוכנה לאמץ את כולם, אם רק הייתי יכולה...
    כואב כואב. זה פשוט נורא. לחשוב שיש ילדים מתוקים וטהורים כמו הילדים שלי, שעוברים דברים מזוויעים כאלו.
    הייתי מוכנה לפתוח בית גדול ולהקדיש את חיי לשיקום ילדים כאלו

    • מעניין כמה משפחות כאלו יש בעולם כולו? (ל''ת)

      חשבת על כך?, 27/08/08 11:23

  • 18.

    מסכנה סיגלית, איזו התעללות עברה ועוד נרצחה בסוף (ל''ת)

    והסבתא אשמה ולא משלמת שום מחיר, 27/08/08 10:24

  • 17.

    רואים את הסבתא בבירור בתמונה של רוז בוכה

    מריו, 27/08/08 10:20

    אז שלא ת**** את המוח. צריך למצות את הדין עם האישה האיומה הזאת.

  • 16.

    אל תדאג רוני רון זה סופו של כל בלון (ל''ת)

    סיגי, 27/08/08 10:10

  • 15.

    ברור שהיא חוסלה ע''י אחיה!מזעזע למה לא בודקים? (ל''ת)

    סופו של כל בלון, 27/08/08 10:08

  • 14.

    מיד לבדוק סדרת רצח בתוך המשפחה!איפה המשטרה? (ל''ת)

    יחובר רוני לפוליגרף ומיד, 27/08/08 10:07

  • 13.

    מיד כתב אישום נגד הסבתא, על התעללות של שנים בילדיה! (ל''ת)

    מי שמתעללים בו, יתעלל בעצמו, 27/08/08 10:00

  • 12.

    לחקור את המערכת הכספית בין הסבתא רבתא ויויאן (ל''ת)

    ובין הבן שלה שהעלים את רוז הקטנה_____, 27/08/08 10:00

  • 11.

    האמא התעללה בבתה מינית? משהו מטורף פה

    מה קורה פה?, 27/08/08 09:56

    זאת הסבתא שטיפלה ברוז? מי יודע מה עשתה לרוז. דיי אני לא מרגישה טוב.

    • קרוב משפחה אחר סיפר שויויאן נהגה להכות את ילדיה במטאטא (ל''ת)

      ולנעול אותם בחדרים, 27/08/08 10:42

  • 10.

    תאור ההתעללות המינית לא אמין...

    עדי, 27/08/08 09:52

    קרו וקורים מקרים שבהם ''מטפלים'' שונים משכנעים אנשים שהם עברו התעללות מינית בילדות.
    סיפור ההתעללות המינית הזה נשמע כזה.

    • אתה יכול לומר זאת על משפחה נורמלית אבל לא על משפחה כזאת (ל''ת)

      ד''ר א''י כהן, 27/08/08 10:47

    • גם לא זה נשמע די בולשיט או משהו שמהפנט או קורא בקלפים טיפטף לה (ל''ת)

      נעמה, 27/08/08 11:21

    • עדי, אני מתחיל לחשוב שאתה קשור לדברים כאלה. אף מטפל לא משכנע מטופל שקר

      טל מור, 27/08/08 13:48

      שקרה לו דבר כזה - אם לא באמת קרה. מקווה מאוד שאתה לא קשור לדברים כאלה.

      טל מור (בן)

  • 9.

    רשויות הרווחה. והעובדים הסוציאלים. פשטו את הרגל.

    מ.ע, 27/08/08 09:48

    בואו ונגיד שבמקרה הזה ''לא דיווחו להם'' אבל להזכירכם הילדים שהוברחו ללונדון המשפחה היתה בטיפולם, והבן הייה חודש מעוכב בשדה התעופה ואם רשויות ההגירה באנגליה לא היו מודיעים למשטרת ישראל. והבת היתה חצי שנה באנגליה. איפה היו שירותי הרווחה הלא יוצלחים, באותה המידה האם יכלה להעלים אותם ואף אחד לא התעניין. מהעובדים הסוציאלים. בקיצר מדינה והמערכות שלה בפשיטת רגל.

    • רשויות הרווחה יכולות לעבוד רק לפי רמת החומר האנושי שמאייש אותם

      צריך להבין את זה, 27/08/08 11:06

      בעיית מינויים היא הבעיה של מדינת ישראל.ללא מינויים נכונים אי אפשר לעשות את העבודה.יש בארץ קטגוריה לכל נושא כמו במדינות המיתקדמות,אבל זה רק למראית עין מפני שהחומר האנושי שממונה לתפעל את הגופים האלה הוא לא ברמה המתאימה ולכן הוא לא מסוגל לבצע את העבודה.וזה הופך אותנו לעולם שלישי ששם אין טיפול ברמה בשום דבר.מה שיוצר את האשליה שישראל היא כאילו מדינה מערבית זאת העובדה שיצרו מערכת שניראת כמו המערכות במדינות המערב,רק שממנים אנשים לא ברמה המתאימה לתפעל אותה וזה מוציא אותה מתוכן.אחיזת עיניים נטו.בעיית המינויים,כולל מינויי מקורבים,כולל שמירה על התחת אחד של השני ללא קשר למקצוענות וליכולת התיפקודית,אלה הדברים שהורסים לנו את המדינה והופכים אותה להתנהלות ברמה של עולם שלישי.זאת השחיתות.

      • הבעיה היא כ ס ף

        צביקל'ה, 27/08/08 12:29

        העובדים הסוציאליים הם בדר''כ אנשים מצויינים.

        הבעיה היא של תקציב, אף פעם אין מספיק, והם כורעים תחת הנטל.
        (כמו בהרבה תחומים חברתיים)

      • איזה מקורב ירצה להיות עוזר סוציאלי ?

        פנדה, 27/08/08 13:31

        מה שאתה אומר לא הגיוני. אין שום כסף בעבודה סוציאלית ובגלל זה לא מגיעים אנשים טובים מספיק.

        • תכניסו לכם לראש שהבעיה היא לא בתקציבים.

          בשום דבר, 27/08/08 14:11

          כסף לכשעצמו הוא כלום,אפס,ניירות.אדם חכם יעשה משני גרוש מיליון,ואדם לא חכם יעשה ממיליון שני גרוש.ולא חסר אנשים שיורשים מיליונים והורסים את כל העבודה של הוריהם.ולא חסר אחרים שמגיעים מהרחוב ומייצרים אימפרייה.מה שחשוב זה החומר האנושי שעושה את העבודה.מה שחשוב זאת ההתאמה לעבודה מכל הבחינות.מה שחשוב בסופו של דבר זה המינויים הנכונים לתפקידים במדינה,זה בחירת האנשים הנכונים.בתחילתה של המדינה היה הרבה פחות תקציבים ממה שהיום,והדברים התנהלו יותר טוב.איך?כי הרמה היתה יותר גבוה,כי השחיתות עוד לא השתרשה עמוק במוסדות המדינה כי לדור ההוא היה אכפת מהמדינה ולא כל אחד מעצמו ומחבריו בלבד.השחיתות ההרסנית שיש במדינה היא מינויי המקורבים.מקורב לא מתאים שמנהל דבר בממסד,ימלא אותו בלא מתאימים כי אין לו את היכולת לעשות את העבודה בצורה נכונה ואין לו את היכולת למנות אנשים נכונים.כל היכולת שלו ובגינה הוא ניבחר לתפקיד היא בקירבה למי שמינה אותו.כל המדינה שלנו מנוהלת ע''י מקורבים,כל המערכת מיתנהלת ככה.אין מקצוענות.אין שום קשר לתקציבים,יש מדינות שהם מלאות במחצבים,מכל הבה ליד.יש להם הרבה כסף אבל הם מדינות עולם שלישי עניות.איך זה?לא יודעים להתנהל,שחיתות.ויש מדינות שאין להם מחצב אחד כמעט,והם מדינות מהמתקדמות בעולם.איך זה?ניהול נכון,ללא שחיתות.בכל מקום יש שחיתות בדרגה זו או אחרת.אבל במדינות העולם השלישי השחיתות מושרשת עד העצם במימסד,וזה כל ההבדל בינם לבין העולם המערבי,ואנחנו שם,אנחנו כיום שם.

        • ה אומר שהשיטה הקפיטליסטית לא יכולה לעבודה.

          צריך לחשוב על זה, 27/08/08 14:21

          בכל מיקצוע שלא מתפקד במדינה אומרים שאין מספיק כסף אז לא באים הטובים.על המשטרה אומרים את זה,על העבודה הסוציאלית ובטח על עוד דברים.אז אם אין מספיק כסף לשלם משכורות גבוהות בכל הנושאים האלה אז אי אפשר לקיים את השיטה הקפיטליסטית.ואני אומר לך שלא הכסף הוא הבעיה כי במדינה מושחתת כמו שלנו,כשישלמו הרבה כסף,אז כל ממנה יכניס את המקורבים שלו לעבודה כדי שירוויחו הרבה.ככה זה עובד פה כיום,אתם עוד לא עליתם על זה.הרי ככה ממנים אנשים בכל המערכת הפוליטית.אלה האנשים שמנהלים לנו את המדינה.אז אם מה שאני אומר זה נכון,יותר כסף לא יעזור,אולי אפילו יגרע מיפני שיהיה יותר אינטרס למנות מקורבים שירוויחו המון כסף בכל תפקיד כזה.הבעיה בהתנהלות המדינה היא רק השחיתות.במצב של שחיתות שום דבר לא יכול לעזור.מינויי המקורבים גורמים למדינה להתנהל ברמה ירודה בכל התחומים.כי המקורבים הם לא אנשי מיקצוע מהטובים ביותר,והם מנהלים את מוסדות המדינה,את הרשויות,את הכל.

          • אתה כותב דברים נכונים מאוד

            לו יכולתי הייתי לוחץ על המלצה לתגובה, 27/08/08 23:10

            וגם התגובה הקודמת שלך.

            פשוט פוקח עיניים.

            אם תתן לי אישור אני אפרסם את זה בבלוג שלי.

            • תפרסם חופשי.

              זאת הבעיה במדינה, 28/08/08 22:28

              אנשים צריכים להבין את זה.זאת בדיוק הנקודה שדירדרה וממשיכה לדרדר את המדינה.זאת בעיה מאוד נקודתית שאפשר לפתור אותה אם יהיו מודעים אליה,וזה דורש חקיקה ואכיפה רצינית.

    • מגיבים יקרים פשיטת רגל לא מבחינה כספית

      מ.ע, 27/08/08 21:53

      הכל שקר .כי הרי הרשויות גם לא תיפקדו שהילדים הוברחו מהארץ ללונדון

  • 8.

    אבוי לנו מסבתא רבתא שכזו

    מורה, 27/08/08 09:46

    עו''ד עדי הדר מיהר להופיע בכל כלי התקשורת ולהציג את מרשתו, הגב' ויויאן כמצילת נכדתה.
    דבריה של סיגלית ז''ל חושפים סבתא בעייתית במיוחד, ומי יודע מה היה חלקה בפרשה הנוראה של הנכדה רוז.
    הריאיון של הסבתא בטלוויזיה בעייתי מאוד ומוטב היה לעו''ד להימנע מחשיפתה הבעייתית של הסבתא.

    • אכן- הסבתא זרש יודע יותר (ל''ת)

      חב, 27/08/08 10:09

  • 7.

    נראה לי שהוא לא רצח את רוז אלא מכר אותה לפדופילים בשביל כסף מצבו (ל''ת)

    הכלכלי לא היה טוב וזה מה שהוא עשה, 27/08/08 09:41

  • 6.

    אם הסבתא רבא התעללה בילדים שלה, לא רוצה לחשוב מה היא עשתה לילדה

    נ, 27/08/08 09:35

    הקטנה, רוז היפה. אלוהים ישמור!
    איפה רוז?!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    ואיפה לשכת הרווחה, איך הדברים הללו לא יצאו החוצה?! הרי סיגלית ז''ל דיברה, למה לא
    העמידו את האמא סבתא רבא לדין?!!!!!!!!!!!
    לא אתפלא אם יש לה קשר להיעלמות של רוז הבונבונה שכולנו היינו שמחים לאמץ.
    משפחה בלתי מוסרית, לא נורמלית, כולם שם דפוקים כל אחד וסיבותיו הוא.
    מקווה שה''סבא'' וה''אמא'' יקבלו גזר דין מוות!!

    • הסבתא סיפרה ש''טיפלה'' בילדה רוז במשך חודשיים- כולי תקווה שהיא לא

      לחקור את הסבתא המופרעת, 27/08/08 10:26

      הרי אם נתנה לפדופילים להתעלל בבת שלה, ככל הנראה הסבתא המופרעת הזאת אולי העבירה את רוז לרשת הפדופילים או אפילו אולי הכתה אותה ורוז מתה מהמכות.

  • 5.

    במילה אחת.......מבחיל!!! (ל''ת)

    אינגיאלהTOKYO, 27/08/08 09:33

  • 4.

    המוסר נעלם

    אילן, 27/08/08 09:28

    אנו לא יודעים איפה זה יעצר
    אוי לדור שככה קורה
    דברים שכאלה וזה לא הסוף
    כולנו אשמים במיוחד הממשלה

    • כן אתה צודק הממשלה אשמה.... טמבל! (ל''ת)

      אינגיאלהTOKYO, 27/08/08 09:34

    • ילדים והורים וחינוך וממשלה גם יחד

      אייל, 27/08/08 15:27

      בימים האלו אין מנהיג בישראל והאיש הישר בעינו יעשה

  • 3.

    פשוט משפחה מכה

    אודליה, 27/08/08 09:26

    אולי אח שלה (כלומר הסבא של רוז) שלח מישהו לרצוח אותה בכדי שלא תדבר ותספר וככה תפיל את כולם במשפחה עם הסיפור של רוז, הזוי לא?

    • It makes sense (ל''ת)

      Helem, 27/08/08 10:21

    • זה היה במהלך שוד והרי הרוצח התאבד,ככה שאין קשר. (ל''ת)

      חבל שמחטטים לא במקום הנכון., 27/08/08 10:49

      • זה היה רצח מוזר עם מניע מוזר (ל''ת)

        מלכתחילה, 27/08/08 11:14

      • ואולי השודד אולץ לבוא לשם והכל היה מבוים? אולי היה שם עוד מישהו?

        איתי, 27/08/08 12:03

        הרי כולם שם היו מתים כשמצאו אותם...

        • התאבד בעצמו!!!

          השודד, 27/08/08 12:41

          איזה מין שוד, אם השודד אחרי ששדד 800 שקל, התאבד בעצמו!!! ???

          • נכון.אז למה הוא שדד?

            שקר, 27/08/08 14:32

            השודד בה לשדוד ואחרי שהוא שדד הוא התאבד.אז למה הוא שדד את הכסף?הוא הרי לא צריך אותו.מעניין שלא עלו על זה.

            • הוא ''התאבד'' כי לא מצא מספיק כסף בארנק

              ויויאן הבמאית הראשית, 28/08/08 09:24

              ויויאן חיסלה אותו אחרי שעשה את השירות

  • 2.

    זעזוע

    אזרחית, 27/08/08 09:10

    אכן, אין קשר בין שני המקרים, אבל חוט שטני עובר ביניהם, והשילוש איננו קדוש: אימא מפלצת, אבא שטני, וילדים שחווים גיהינום עלי אדמות, מקצתם בעצמם שטניים.

    • אין טעם לדעתי לכתוב על סיגלית קרישנר ז''ל ואין שום קשר בין2הפרשיות. (ל''ת)

      חבל שהזכירו לאם את סיגלית ז''ל במסיבת העתונאים., 27/08/08 10:47

      • להפך, יש הרבה טעם. רואים שבו פתולוגיה של התעללות לאורך דורות

        שני, 27/08/08 11:16

        זה רק מחזק את ההתרשמות מהמשפחה.
        אף אחד לא אמר שיש קשר בין מקרה הרצח של סיגלית ז''ל לבין מקרה זה, אבל כאמור - יש חשיבות ברושם הכללי מהמשפחה.

      • למה אין קשר? סיגלית חוותה את ויויאן ויחסי המשפחה (ל''ת)

        רחוק מאוד מהתדמית שויויאן מנסה ליצור, 27/08/08 11:17

      • חבל שהזכירו לאם המכשפה את הבת בה התעללה שנים?!?!

        ה., 27/08/08 11:18

        משפחה מהגהנום.

      • פשוט מזעזע לקרוא שטויות אנשים כמוך, ברור שיש קשר.. אין שכל אין דאגות (ל''ת)

        תגובה מזעזעת, 27/08/08 11:59

        • רק לגורמים המתאימים רצוי שידעו מספורי סיגלית זל,על דפוס התנהגות המשפחה (ל''ת)

          אך עצם רציחתה לא קשור לפרשיית רוז. לזה הכוונה., 27/08/08 13:11

          • סיגלית מפריכה את ''הכל היה רגיל,משפחה רגילה'' של הסבתא (ל''ת)

            וזו הכוונה היותר כוונתית, 27/08/08 13:27

          • כבר באותו אירוע נאמר שהמשטרה חושדת שלא מדובר ברצח והתאבדות (ל''ת)

            פנדה, 27/08/08 13:36

        • תגובה מזעזעת לשאלה מזעזעת בפרשה מזעזעת.מסיגלית אפשר ללמוד נורמה שלילית (ל''ת)

          זה לגורמי טפול המתאימים.לא להטיח באם במס'-עתונאים, 27/08/08 13:17

      • מפחיד שלמשפחת מפלצות כזאת יש חברים כמוך שמגינים עליהם

        פנדה, 27/08/08 13:33

        זה די ברור שיש קשר בין שני המקרים, ואולי עכשיו גם יפתחו את התיק מחדש. והלוואי גם עליך יעלו כי אם אתה תומך בהם אתה בטוח שותף בצורה כזאת או אחרת !!!

      • למה אין קשר?

        מי שלח אותך?, 27/08/08 18:22

        מי שלח אותך?

  • 1.

    טוב שכך... כנסו!!!

    אזרח מודאג, 27/08/08 09:07

    עם כל הצער והכאב בסיפור המזעזע הזה!!! יכול להיות שרוז הקטנה היא קורבן לעתיד טוב יותר. אחרי שהמפלצות התגלו... אולי שרשרת הגועל הזאת תפסק!!

    • בהרצחה היא הצילה את 2 האחים שלה...

      נעה, 27/08/08 10:06

      כמה מצער שכך זה קרה...

    • זה אמור לנחם במשהו? היא לא היתה אמורה למות ולא משנה מה היא אולי מנעה

      דן, 27/08/08 11:17

      במותה.