• 141.

    רוז ההיפה של כולנו...

    ד--, 14/09/08 17:02

    אני בסך הכל ילדה... אבל אני לא יודעת איך יכול להיות כל כך הרבה רוע בבן אדם אחד...אים אפשר לקרוא למישהוא כמו רוני רון בן אדם?!?.... איך הוא יכל להיסתכל לה בעניים הגדולות והיפות שלה...שתמיד הביעו עצב...ולתת לה מכה חזקה ולזרוק אותה ללא רגש לירקון... מאז יום חמישי שהיא הוכרזה כמתה היא לא יוצאת לי מהראש... אני לא מפסיקה לחשוב על התמונות היחידות שלה שהיא מחייכת חיוך שגם הוא עצוב:( על התמונות הרבות עם עניים בוכיות....ופנים שכעמט אף פעם לא כייחו..! טוב...אני רק לפחות מקווה שלמלעה יהיה לך שקט...כיף ששם תוכלי להנות...ששם יאהבו אותך מה שכל כך היה חסר לך כאן לצער כולנו...!...!... אני הייתי מוכנה להעניק לך כל כך הרבה חום ואהבה כאילו היית אחותי...אבל עכשיו זה כבר לא משנה...! אוהבת המון...@ ד--

  • 140.

    תשמעו...

    דניאל, 11/09/08 19:46

    אני רק ילדה קטנה,אני יודעת שלא כל ההורים נועדו לתפקיד,יש הורים שמכים וגם ילדה מהשכבה שלי,היא מנסה להתאבד כי אין לה טעם לחיות.
    בגיל 11 אני צריכה לישמוע כאלו סיפורים
    זה מגזם!!!!!!!!!!!

    • הי דניאל

      מיכל, 11/09/08 22:29

      את צודקת וזה מאמת מוגזם שאת צריכה לשמוע סיפורים כאלה בגיל הצעיר שלך..
      אני הייתי מציעה לך ללכת ליועצת של בית הספר להודיע לה על הילדה בשכבה שלך, היא צריכה עזרה..
      כולנו רק צריכים ללמוד ולנסות להיות כמה שיותר אמפתיים..

  • 139.

    ממה כולם בשוק?!

    מיכל, 11/09/08 18:35

    הרי יש כל יום אלפי ילדים מוכים על יד הורים\\ אחים\\ מורים..
    ילדים שבסוף הופכים לנערים עבריינים שמחפשים את הקצת תשומת לב של קיבלו.. לנערים מדוכאים שלא מןצאים טעם לחיות.. לנערים שמוצאים עצמם ברחוב חיים ממזרק למזרק..
    אתם מדברים על ההורים האלה כאילו היו יחידים במינם, הם לא!!
    כואב לי לומר זאת, אבל אולי באמת היה עדיף לה לגמור ככה ולא לסבול עוד..
    שכל אחד יקח אחריות ואם ישמע על ילד\\ נער בסיכון בבניין, שכונה, גן של הילד שלכם או אצלכם בבית, תפנו לרווחה לשלום הילד.. על תקחו סיכון ותהיו אדישים..
    המקרה של רוז היא מחיר האדישות..
    אוהבת את כל עם ישראל..

  • 138.

    ל-133

    מישהו, 11/09/08 15:47

    רויטל נשואה לחבר הכי טוב של האבוטבולים...
    אני במקומך רויטל היתי מתפטר מליצג את התיק הזה.לא כל הכלללל כסף בחיים רויטל!!!

    תתביישי לך רודפת כסף ו...פרסום.

  • 137.

    אמה של רוז

    רויטל כהן, 11/09/08 14:59

    לדעתי הרוצחת האמיתית היא האם ורק האם שהזניחה אותה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים לאורך כל החקירות שנחקרה האם לא נמצא פסיק אחד של דאגה לבת מתחילת לידתה לא התייחסה אליה כמו אמה לבת אלא כאל מטרד- את האמא צריך לשלוח לכלא לכל החיים ואם אפשר להוציא אותה להורג - שיהיה תקדים במדינת ישראל למען יראו ויראו- ושילדי ישראל יהיו בטוחים כדי שהורים ''מטורפים'' למינהם ידעו שסופם יהיה תליה

  • 136.

    סדום ועמורה

    ל, 11/09/08 14:26

    ההבדל היחיד זה שלירושלים יש תקומה ולסדום אין תקומה חוץ מיזה אין שום הבדל הכל אותו דבר בידיוק באחריות עים קבלות החכם עיניו בראשו והמשכיל בעת ההיא ידום גם מי שמכונים דתיים כביכול רק דיכאו ופילגו וגינו כל דבר טוב רצחו בשם האהבה שוחטים אחד תשני מיזה עידן ועידנים ואין כל חדש תחת השמש רק מה שמעל השמש המשך יבוא

  • 135.

    עכשיו אחרי שמצאו את הגופה ..שכל השכנים .וכל הקרובים.

    דני .פ, 11/09/08 14:19

    וכל.עובדי הרווחה .והעובדות הסוציאליות כולל המנכלים..וראש העיר מודיעין ונתניה ...כולללללללללללם יעמדו מול הקבר החם..וייבקשו סליחה מרוז שלא היו בשבילה ...ומי יודע בשביל עוד כמה ילדים אומללים .....מי יתן ולא נדע זוועות כאלה יותר תהיא נשמתה בגן עדן

  • 134.

    I (ל''ת)

    galit, 10/09/08 04:27

  • 133.

    לא מוזר לכם שרויטל סויד מייצגת גם את

    אלכס, 09/09/08 18:56

    המשפחה המטורפת הזאת וגם את האבוטבולים ? מאיפה יש לרוני רון כסף לזה ? כנראה הוא באמת מכר את הילדה ומסר לגברת סויד , את פשוט לא אנושית.

  • 132.

    בית המשפט אינו המקום לעשיית צדק

    גל אורן, 27/08/08 17:21

    אלא בדיוק ההפך וכל זאת על סמך עדויות. כך שגברת סוויד לא צריכה להתבייש הרי היא עושה את עבודה = עוזרת רוצחת

  • 131.

    שאלוהים יסלח לך רויטל סוויד, את מעוררת בחילה (ל''ת)

    ישראלי, 27/08/08 14:51

    • שלא יסלח לך (ל''ת)

      בני, 27/08/08 15:46

  • 130.

    לעו''ד סוויד!

    חיה קריות, 27/08/08 14:30

    האם המטרה מקדשת את כל האמצעים ובכל מחיר?!
    נכון שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית ושיש לשפוט כל אדם ולתת לו הגנה משפטית, אבל מי שמקבל על עצמו לעשות זאת, כבמקרה דנן, מגלה את פרצופו האמיתי, המחליא.
    הפירסום ובצע הכסף עשו לך את זה.
    מגעילה!

    • ולכן אסור לספק לעוכרת הזו עבודה (ל''ת)

      להחרים את סוויד, 27/08/08 15:37

      • יש להחרים אותה!

        חיה קריות, 27/08/08 18:53

        אבל המציאות תוכיח שהגב' סוויד כבר ''מסודרת'' לכל חייה. הפירסום יפעל לטובתה. היא ''לקחה טרמפ'' על גורלה הבלתי אפשרי של ילדה קטנה וחמודה. בגלגול עיניים ובמתק שפתיים היא מדברת על ''המקרה'' שהיא מייצגת, כאילו מדובר בעיסקת נדל''ן.
        בשם הדמוקרטיה היא מרשה לעצמה להתפתח, להתעשר ובעיקר להתפרסם. מעניין אם יש לה ילדים משלה. אם כן, אני לא מקנאה בהם.
        ושוב: מגעילה!!!!!!!!!!!!!!

  • 129.

    הוא מכר אותה לכפר ערבי........נקודה

    תגובה, 27/08/08 13:11

    אילו היתה גופה , מזמן היו מוצאים

    צריך לטלטל את הסב עד להודעת האמת

    לי נראה שהוא מכר אותה לכבפר ערבי
    לאחר שכשלו נסיונותיו למצוא לה מסגרת מתאימה בפנימיה,

    הרי הוא אמר שניסה למכור לכפרים ערבים
    אין כזה דבר למכור שם ולא להצליח, זה לא פנימיה, הם קפצו על המציאה , ברור לא?


    העיקר שהסב כרגע נינוח, שום חוק לא מטלטל אותו, אוכל שותה וישן לו ארץ ישראל,גן עדן לפושעים ורוצחים

    • גם אני חושבת...

      משפחה חולה, 27/08/08 15:03

      הוא בכוונה אומר שזרק אותה לירקון כדי שלא תימצא גופה וככה לא יואשם ברצח כי כביכול חסרה הגופה כראיה... רק שהוא לא יודע שכבר היו תקדימים להרשיע ברצח גם ללא גופה...

      השם ירחםםםם..............

    • מה יש לערבים לעשות איתה?? ''גם היהודים אופים מצות מדם ילדים'' (ל''ת)

      אאא חלם, 27/08/08 15:38

  • 128.

    שהסבא והאם יעזור בחיפושים

    ינון, 27/08/08 12:52

    צריך לקשור את רוני רון העכברון והאם התמימה בחבל ולהכניס אותם
    ללא מיגון לירקון באותה הנקודה שזרק את רוז עד שימצאו את הילדה(בעזה''ש חיה).

    • אין מה לחפש, הילדה נמכרה לכפר ערבי

      קטי, 27/08/08 13:15

      הסב אודה שהתכון למכרה לכפרים ערבים



      הילדה נמכרה,

      • לשוטרים ולעושים מלאכתם

        תבדקו בחשבון בנק, 27/08/08 13:35

        תבדקו בחשבון בנק איזה כספים נכנסו לפני 3 חודשים, אם מכרו את הילדה צריך להיות סכום רציני,
        תבדקו אם רכשו משהו יקר ,שאולו קבלו מזומנים ולא עבר דרך הבנק ואז קנו משהו
        תכנסו לפרטי הבנק של הסב והאם או בידקו מה קנו, מכונית ,מעבר דירה וכד'...

  • 127.

    עורכי הדין האלה

    איציק, 27/08/08 12:50

    לא פחות חיות אדם. מהרוצחים עצמם.

    • יצור, אתה חי במדינה דמוקרטית לכל אחד זכות ייצוג גם אם הוא פושע (ל''ת)

      ישראלית, 27/08/08 13:35

      • אוף, נמאס כבר מהטענה השחוקה הזאת....

        פנדה, 27/08/08 14:31

        מישהו מונע ממנו יצוג ? כל אחד זכאי ליצוג של הסניגוריה הציבורית. העובדה שמישהו קופץ ומוכן לקחת כסף תמורת יצוג של פסיכופת חולני מוכיחה שהוא חלאה כמעט כמוהו.

  • 126.

    לעו''ד סוויד- גב סוויד היקרה

    נגעלת, 27/08/08 12:46

    סתם מתוך עניין - איזה הסבר מלומד ו''הגיוני''מסרת
    או תמסרי לילדיך כשתצטרכי להסביר להם למה
    הגנת על מפלצת בצורת סבא, אולי שיכול לקרות לכל אחד שיתעצבן על ילדה קטנה בת 4 ויתן לה מכות רצח? אולי שהיה לו רגע של טירוף ולא ידע מה הוא עושה? אני סומכת עליך שתמציאי משהו שיצדיק את סכום הכסף שיתווסף בחשבונך והפרסום בחינם שזכית לו- תתביישי לך!!!!!!!!!!!!!!

    • לנגעלת הלא חכמה - מה את מציעה? שלא יהיה משפט? שלא ייצגו אותו?

      מסבירה, 27/08/08 13:36

      מה הסכלים שכותבים פה נגד עוה''ד רוצים שיהיה פה? כמו בערב הסעודית, בלי משפט ועו''ד?

      • רוצים שיהיה לו סנגור ציבורי, וגם הוא ייצג אותו עם בחילה קלה (ל''ת)

        פנדה, 27/08/08 14:32

        • למפלצות אסור לספק ייצוג! (ל''ת)

          ולהחרים את סוויד, 27/08/08 15:39

  • 125.

    סדום ועמורה

    עופר, 27/08/08 12:36

    תחילת הסוף ממש בקצה העין מעשים כאלה עונשם רק מוות

  • 124.

    תתביישי לך גברת סווייד

    איילת, 27/08/08 11:36

    תלחצי על מרשך הפסיכופט ואישתו ה''תמימה'' לספר למשטרה איפה רוז. כך לפחות תוכלי להשפיע על משהו טוב. מקצועיות לא באה על חשבון מוסריות.

    • עוד חכמה אחת - זה לא התפקיד של עוה''ד לסחוט עליו אלא של המשטרה

      מירי, 27/08/08 13:37

      וזה מה שהם עושים, היום התראיינה מפקדת ראש צוות החקירה. תפסיקו להעיר בנושאים שאתם לא מבינים בהם, רמת הבורות פה פשוט מביכה.

  • 123.

    כלבים מפלצות חיות

    מיכל תל אביב, 27/08/08 11:08

    שההורים שלכם יעשו לשניכם אותו דבר. אותך האימא ואותך הסב שירצחו ויכניסו אתכם למזוודה ושיזרקו אתכם בלי רחמים לירקון. אמן . נבלות את האמא כתבת במכתבים שאינך רוצה ברוז . היטלרית נאצית לביתך. וכן הזדיינת עם הסבא גילוי אריות ביצעת. נבלה. חיה בלי לב. אמרת לסבא תיפטר ממנה.

  • 122.

    ל-- חדשות GOOGLE

    M M, 27/08/08 11:03

    אני שלחתי תגובה בקשר ל-כתבה הנ''ל בשעה
    09:00 בערך, ומשום מה עדיין לא פורסמה
    לכן אבקש מכם לפרסם אותה, כי עשיתי את
    הכל שהכתבה תהיה ראויה,
    הכותרת הייתה כדלקמן:

    ל-משטרת ישראל-ל-עורכי דין- ולשןפטים

    אנה תשובתכם ל-: allnites@gmail.com
    תודה

  • 121.

    הפרשה קשה יותר מהמפרשה באוסטריה-חשבתי שאין דבר כזה במדינת היהודים

    קמי, 27/08/08 10:49

    באוסטריה בפרשת הכליאה של האב סב במרתף היה איש רשע אחד.

    כאן מסתמן שיש שלושה.
    בנוסף לגילויי העריות הקשה וילדים אמללים ממזרים.

  • 120.

    איך אפשר?????

    יונתן פנחס, 27/08/08 10:22

    אף בר דעת לא מסוגל להבין איך אפשר לחשוב בכלל רצח נורא שכזה יש למגר את התופעה האוימה הזאת מהציבור היהודי בישראל!!!!!!!!!!

  • 119.

    בטח, חשבה שהילדה בצרפת

    יעל, 27/08/08 10:02

    שלושה חודשים היא לא דיברה עם הילדה בטלפון ולא חשדה בכלום. בטח.

  • 118.

    רוז

    סבתא, 27/08/08 09:26

    האם יתכן כי הסב מוסיף שקר על גבי שקר,
    והוא לא השליך אותה לירקון,
    אלא כן מסר אותה לאיזה מנזר והוא מעדיף לספר כי רצח כדי שלא יחזירו אותה אליהם, וכדי שלבטח תצא מחייהם.

    • יותר סביר שרצח וקבר במקום אחר

      פנדה, 27/08/08 11:42

      הוא נותן למשטרה להזיע, לא ימצאו שום גופה, בינתיים עוכרת הדין שלו תגיד שלחצו עליו בחקירה, יחזרו חזרה לגרסאות השונות, ובסוף לא יהיה שום בדל ראיה שיאפשר להעמיד אותו לדין. אם אחרי כל הסאגה הזאת ימצאו את הגופה איכשהו מצבה כבר לא יאפשר בדיקה פורנזית.

    • ל -118 גם אם הוא האב מדבר כזב , עצם העובדה

      לסבתא, 27/08/08 13:05

      המעידה על מסירה שלו כחוק
      תכניס את הרשות לשלום הילד לתמונה ואז יקחו את הילדה ממנו

      כך שלא חושבת שיש בליבו חשש שהיא תחזור אליהם

  • 117.

    SHE IS CRAZY (ל''ת)

    WTF, 27/08/08 08:35

  • 116.

    צריך לפתוח בית ספר להורות!!!

    מודאג, 27/08/08 08:29

    לא כל אחד יכול להיות הורה במדינה הזאת כנראה. אני בעד ליסד בית ספר להורות שבוגריו יקבלו רשיון להיות הורים.

  • 115.

    צריך לקחת לה את שני הילדים שנשארו לה ...

    :), 27/08/08 08:26

    ואז כמובן להרוג אותה ואת הסב בכסאות חשמליים!!!

  • 114.

    חסרי לב

    מזועזעת, 27/08/08 05:32

    פשוט לא יאמן לאן אנשים יכולים להגיע עם האכזריות שלהם, לרצוח ילדה-מלאך שכזו
    ולבכות מול התקשורת כאילו הם קורבנות תמימים
    לאנשים כאלה אין שום זכות לחיות

  • 113.

    its sad

    motty, 27/08/08 01:04

    this people are enamels.

  • 112.

    לתת את הילדים מהר לאימוץ.

    יעל גור, 26/08/08 23:14

    כדי שלא יהיה עוד בכי לדורות יש להוציא את שני הילדים הנותרים מרשות המשפחה ולתת להם הזדמנות בחיים.
    אין ספק שהמשפחהלא יכולה להמשיך ולהחזיק בילדים ,ועל מנת למזער את הנזק הנפשי רצוי להעבירם במהירות למשפחות מאמצות ולא לתת לסחבת והעברתם ממשפחה אומנת אחת לשניה,
    אם יחקרו מומחים לילדים את הילדה הקטנה ואולי גם את התינוקת אפשר לראות התנהגויות של פחד וחרדות שאין ספק שקימות גם אצלם.
    תנו להם צאנס לגדול לאנשים טובים ולא לשוליים החברתיים.
    לפחות אולי כך יהיה לילדים חיים נורמליים.

  • 111.

    Why the hell they didn't give her to adoption

    Yoni, 26/08/08 22:38

    you don't want the child, so instead of killing her, give her to adoption.

    poeple are so stupid... and mean

    • absolutly right!!! (ל''ת)

      shampoo, 26/08/08 23:34

    • absolutly right

      SHAMPOO, 26/08/08 23:38

      that is exactly what I told my husband earlier, people are waiting for years to have a child and are willing to give him/her everything there is absolutly no need to kill a child

  • 110.

    אלוקים ייקח אותם הייתי מוכנה לגדל אותה (ל''ת)

    מ.מ, 26/08/08 22:36

  • 109.

    ראיתי את הראיונות היום בערוץ 2, 1, 10

    יואב, 26/08/08 21:53

    אני יכול לןמר בלב שלם, שאף אחד במשפחה שלה לא אהב אותה או היה לו אכפת מהילדה הקטנה. לא האבא הביולוגי לא האמא בטח לא הסבא והסבתא רבא. לילדה הזו לא היה אף אחד שישמור עליה. אני מקווה מאוד שאם היא מתה, הנשמה שלה שלווה ויש מלאכים שמרעיפים הרבה עליה אהבה, שלא זכתה בחייה.

  • 108.

    הילדה המתוקה

    יוסף אברהם, 26/08/08 21:51

    אם הסבא רצח אותה שיעלו אותו לגרדום כמו את סאדם

  • 107.

    חלם דמדינת ישראל

    היושב בציון, 26/08/08 21:46

    פעם אמרו יש צורך בשוטר שיודע לקרוא והשני לכתוב,ובכן שינית את דעתי צריכים ארבעה כאשר השנים החדשים אחד לחשוב והשני לנתח את המקרה,

  • 106.

    אם זה היה קורה בגרמניה, מה הייתם אומרים ?

    רונן, 26/08/08 21:29

    כי כאן עכשיו מדברים על ישראלים ודרך גידול הילדים שלהם.

    • שכחת את האבא החביב שכלא את ביתו והביא עימה 5 ילדים?

      שרית, 27/08/08 09:05

      שכחת את הפדופיל שהחזיק ילדה מגיל 14 עד 19
      שכחת את רשת הפדופילים בבלגיה?
      על מה אתה מדבר?
      ההבדל הוא שפה כ-ו-ל-ם נחרדים ושם אפטים
      וזה ההבדל.

    • אתה מטומטם... (ל''ת)

      באלאק, 27/08/08 10:20

    • מן הסתם ככל שזה יותר קרוב זה יותר מזעזע (ל''ת)

      פנדה, 27/08/08 11:43

  • 105.

    מה נורמלי במקרה הסבא שהוא בן הזוג של האמא הכל הזהוי ובזויהחברה חולה (ל''ת)

    מתרנות, 26/08/08 21:27

  • 104.

    יותר גרוע מסרט הוליוודי הודי,,,, משפחה חולה אנושות,,,, (ל''ת)

    אזרחית, 26/08/08 21:21

  • 103.

    מגיב 75 צודק. צריך לשפוט אותם עם הפושעים בבימ''ש אירני (ל''ת)

    רויטל סוויד חסרת צלם אנוש, 26/08/08 21:20

  • 102.

    מי קטף את הוורד ?

    גוסטב חושב, 26/08/08 21:14

    מי קטף את הוורד ?

    מי קטף את הוֶרד הרך?
    מי גרם לכך שלעולם לא יפרח?

    -''לא אני,'' אומר האב. מרוחק, קר, שותק ומנוכר כל - כך. ''הן ממני נלקח, בכוח נלקח. להאשים אותי?! זה חסר היגיון. אני רוחץ כפי בניקיון.''

    אז מי קטף את הורד הרך?

    -''לא אני,'' אומר השופט הזר. חשבתי שאצל האם, מוטב כך. לפחות, כך שיערתי, זה היינו – הך. בפרט או בכלל, ברירת המחדל – שהאם אותו תיקח. להאשים אותי?! זה חסר היגיון. אני מכבס את גלימתי בניקיון.''

    אז מי קטף את הורד הרך?

    -''לא אני,'' אמרה האם המפוקפקת, שעד עתה ישבה שותקת. ''לא שמעתי, לא ראיתי, לא דיברתי. להאשים אותי, זה משולל היגיון. אני את אימהוּתי רוחצת בניקיון.''

    אז מי קטף את הורד הרך?

    -''לא אני,'' נבהל העיתונאי זריז המקלדת. ''אני סיקרתי בנימה אוהדת. נכון, ניסיתי לעקוף ולפורר את הצו, אבל שליחותי היא מיוחדת ואני מורם מעם. הניחו לי, מחכה לי סְקוּפְּ אחר עכשיו. להאשים אותי?! זה נטול היגיון. אני רוחץ את מעבד התמלילים שלי בניקיון.''

    אז מי קטף את הורד הרך?

    -''לא אני,'' אמר הֲטוֹקְבֵּקִיסְט, אחד שיודע, ''אני רק מגיב, אני רק מגניב. אני רק מפריח שמועות שווא באויר. אני רק מקלל את המשטרה ומאשים את כולם במצב הנורא. אני רק מקליד בזעם קדוש ובשגיאות כתיב. להאשים אותי? היכן ההיגיון?! אני רוחץ את הֲטוֹקְבֵּק שלי בניקיון.''

    אז מי קטף את הורד הרך?

    -''לא אני,'' התכווץ פקיד הסעד מאחורי השולחן. ''לקחת אחריות אינני מוכן. בקושי משכורת, בקושי תקנים, אוכלוסיה קשה, כולם תנינים. לא ידעתי שום דבר, עד שהיה כבר מאוחר. מאוחר. להאשים אותי?! זה בלי היגיון, אני רוחץ את הדו''ח שלי בניקיון.''

    אז מי קטף את הורד הרך?

    -''לא אני,'' אמרה הקשישה המצומקת, ''מי אמר שזה תפקידי את הפרח הקטן לגדל? מצידי הוא יכול לִגְדוֹל בגינה של בּוֹרְדֶל. להאשים אותי?! אין בזה היגיון. אני רוחצת את מקל ההליכה שלי בניקיון.''

    אז מי קטף את הורד הרך?

    -''לא אני,'' אומר הסב המתועב, שאיווה לו את אשת – בנו למשכב, ''לא רציתי לרצוח, רק להכות. מכות של סבא הן כמו נשיקות. אז לפרח הקטן הפלקתי מכה. לא ידעתי שימות מיתת – נשיקה. להאשים אותי?! פחחחחח. זה בלי שום היגיון. אני רוחץ את מצפוני בניקיון.''

    אז מי, בשם שמים, מי רצח את הורד הרך ?
    מי גרם לכך שלעולם לא יפרח?

    התשובה כמו זולגת מעיניים כחולות
    מאשימות ודומעות, עצובות ותמות
    הן היו זועקות, לו היו יכולות
    -''מי רצח אותי ?! כולכם, בהמות !''

    • אני בוכה. רוחצת את הגועל ביגון.

      אחת שלא יודעת ולא מבינה, 26/08/08 22:52

      יפה מאוד ניסחת.

    • מי ייתן והשיר היפיפה הבא שלך יהיה בנסיבות שמחות יותר... (ל''ת)

      יפעת, 27/08/08 09:21

    • אין לי מילים!

      מיכל, 27/08/08 13:29

      כל כך יפה זה כתוב!!! אני בצמרמורת- כולי...
      כל כך נכון אמיתי מזעזע ועצוב. כל כך עצוב.
      כל הכבוד על הכתיבה- באמת מרשים

    • כל כך נכון

      אמא ביזע ודמעות, 27/08/08 16:18

      הזדהתי עם כל מילה. יש אנשים שעוברים גהינום להביא ילדים לעולם וכמהים לילד למה לא ויתרו עליה למה היה צריך להרוג?

    • כתבת מדהים. טוב לדעת שיש עוד אנשים שמזועזעים באמת. (ל''ת)

      דנה, 11/09/08 13:57

  • 101.

    מסרסים את שרותי הרווחה

    יאיר, 26/08/08 21:11

    נוקטים משנה זהירות בשירותי הרווחה לפני שמחליטים החלטה כל כך קשה של הוצאת ילד מביתו ומחזקת הוריו, אך התקשורת שכל כך אוהבת להקצין וליצור סקופים ''מרתקים'', נהגה זמן רב מאוד להשחיר את כל העובדים הסוציאליים כאילו יש להם הנאה מרובה מלעשות צעד כזה. זו התוצאה. במקום להחמיר את הבדיקות ובמקום לעודדאת המטפלים לשים לב לנורות אדומות, מצאו עצמם שירותי הרווחה מותקפים ומצופים להקל ראש בדברים שאסור להקל בהם ראש.

    הגיע הזמן למגמה הפוכה, גם אם משפחות טובות ימצאו עצמם בסיטואציות שונות חשודות על ידי צוות בית החולים, הרופאים, המורים, העובדים הסוציאליים, מוטב כך, ולו בשביל אותו ילד שיינצל מהורים מתעללים כדוגמת הזוועה המתוארת כאן.

  • 100.

    מה?!

    חסוי, 26/08/08 21:11

    אני לא מאמינה ילדה כאזותי יפה וחמודה וכזה גורל אכזר זה בגלל שההורים שלה היתגרשו והכול נפל עלייה היא כול כך מיסכנה שלא נדאה עוד צער אבל...יכול להיות שהיא עדיין חייה אבל לא נראה לי שה' ישמור אותה יותר נכון ישו יאה מחשימו!!!(כי היא נוצריה) אני גרה במודיעין ולא ידעתי שמודיעין הפכה לעיר פשא אבל אוי ואבוי מה שקה לה!!1:((((((((((

  • 99.

    עו''ד רויטל סוויד - את צריכה להתבייש. כל כך להתבייש.

    אזרחית שפויה, 26/08/08 21:05

    את אם לילדים.
    איך את מסוגלת בעבור בצע כסף לנסות להביא לשחרור אנשים פסיכופטים שגרמו כל כך הרבה סבל לילדה תמימה וחפה מפשע.
    אז שמענו אותך מקשקשת את הטיעון הרגיל שלך...שכל אדם זקוק להגנה. תתבונני במראה ותשאלי את עצמך למה דוקא את זו שמגנה על כל החלאות ומנסה לגרום לחוסר צדק ע''י תימרונים משפטיים להוציא אותם לחופשי שימשיכו להתעלל עוד ועוד.
    תתביישי.

    • 99 אתה צודק 100 אחוז

      עוואד מנצרת, 26/08/08 23:05

      הכסף שגובה יגמר אבל השם שלה המלוכלך ישאר תמיר ותוריש אותו לילדים שלה

    • ל- אנשי המשטרה-עורכי דין-והשופטים (למעשה לעם היהודי כולו),

      M M, 27/08/08 09:15

      אני היקשבתי אתמול (כמעט כל היום ובכל תחנות
      ה-T,V ובמיוחד היתרכזתי על התנהגותם של ה-עורכי דין מול מבול של שאלות ה-תחקירנים,
      והיגעתי למסקנה ש-עורכי דין אלה (ובמיוחד של
      הזוג מארי ובן זוגה רון (שבגלל עובר-מינו היא זרקה את בעלה (ובעיני היא היא אשר התחילה איתו בזמן שהייתה נשואה (לבן שלו)
      ואולי (WHO KNOWS) הרגישה ש-בן זוגה (הסאבה
      של הילדה התמימה ROZ יותר מדי מאוהב ודואג
      ומלטף את ROZ (שהיא גם הבת שלה וגם נכדתו
      של ה-דפקן שלה)!!! לכן ולעט לטט נכנס אלימנט השינאה נגד ROZ והחליטה לממש את סיומו של יחסים שעלול (בעוד מס, שנים) לגרום
      לו לזרוק אותה ל-טובת הבת (שבמקרה היה כל
      כך יפיפיה,כל כך חיננית, כל כך מלאכית ש-רמבראנט היה מוכן לצאת מקיברו ל-יום אחד רק
      לצייר אותה) וזה (בנינו) היה ה-סוד שהביא
      את אימה שלה לדרוש ובתוקף לחיסולה המיידי של
      המלאך שה-אל שלח אותה לאנשים הלא נכונים,ואז

      הסטן שיחק אותה בדייקנות בכדי ל-הוכיח את
      יכולתו (מעל כוחו של האלוהים)
      וכאן על כדור הארץ, ובתוך תוכו של העם שה-אלוהים (בוחן אותו ואת מנהיגיו *כולל המשטרה
      , עורכי-דין (אם הם בשביל בצע כסף יורדים
      לשפל לא יאומן- האל גם בוחן את השופטים אשר
      הם הם פוסקים (ללא התחשבות בדמעות והעמדת
      פני תמימה)
      מארי דורשת שכריזו עליה כ-מסכנה, טהורה, שבסך הכל רוצה לחזור הביתה לטפל ב-2 התינוקות (שעסתה אך ורק בשביל תירוצים(לעתיד
      לבוא) ואני מבקש מכם לפחות למען עתידם של 2 התינוקות, קצת צדק ויושר ב-החלטותכם רבותאי,
      להרחיק את אימם MERI מהם ומייד,לחפס להם משפחה מאומצת,

      אני בראש ובראשונה מאשים אותה בכל נפשי על
      כל ה-טראגדיות בתוך משפחה זו (כולל רצח בני
      הזוג לפני כ-חודש,) אולי גם אז (מרוב קינאה
      םאטאנית - היא שלחה מישהוא לחסל אותם ואת נהג המונית,
      בשביל זה עלינו כולנו לחשוב לשוב לחשוב ולתאם כל חתיכת פאזל (למקומו האיתי)

      • קשקשן

        סאם, 27/08/08 15:38

        למה להכניס את אלוהים לכל מקום הוא לא חלק מדיקדוק העברי ולא חלק מהניקוד העברי . אלוהים עושה את העבודה שלו והניח לו לעבוד בשקט. בסופו של דבר כולנו משלמים ען עוונותינו. גם הם ישלמו ואנוכי תקווה יקר מאד

    • לא נשכח את השם רויטל סוויד ולא נסלח (ל''ת)

      פנדה, 27/08/08 11:46

      • תגובה לפאנדה

        סאם, 27/08/08 15:35

        אז רגע אחד ......
        אם מעמידים משהו לדין אז הוא זקוק לעורך דין שייצג אותו כמו בכל מדינה דמוקרטית.
        בתקווה שעורך הדין יעשה את עבודתו עם מצפון נקי.... וזה לא משנה אם הוא עושה זאת למען השם או הכסף. כולנו אנשים עובדים.
        פאנדה אם אתה מגיב כמו שאת או אתה נושם אז אתה סובל מאסטמה כרונית כי קראתי יותר מתגובה אחת שלך ואתה בייבר השטויות המהלך

    • את לא שפויה, את סתם בורה- זה תפקידו של סניגור, לייצג נאשם

      יעל, 27/08/08 13:39

      שכחתם איך מתנהלת מדינה דמוקרטית והליך משפטי תקין. פה זה לא תימן או אירן או סין - יש משפט ויש ייצוג גם לפושעים נתעבים ביותר וטוב שכך.

      • את בורה - היא לא סנגורית ציבורית, היא עו''ד פרטי !

        פנדה, 27/08/08 14:40

        לפני שאת קוראת לאנשים בורים תבדקי את עצמך. הוא היה מקבל יצוג בכל מקרה, אבל גב' סוויד מעדיפה ליצג אותו בעצמה ולהרוויח שלמונים על חשבון רוז המסכנה.

        • אתה לא רק בורה את סתומה לגמרי! (ל''ת)

          עינב, 27/08/08 17:05

  • 98.

    גורפי הקופון

    הירוקה, 26/08/08 21:02

    עם כל הצער העמוק והכאב על מה שאירע לילדה אומללה הזו, נראה שמי שגורף כאן את הקופון, על גבי הטראגדיה, זו מה שמכונה ב''ג'ארגון'', המשטרה, שנעלמו עקבותיה מיד לאחר קום המדינה. להלן תיאורה, גוף אמורפי, חסר אונים, מוח וחוליות., שמידי פעם מגיח לצורך יחצנות ראותנות,יומרנות ובצורה בומבסטית,הופעות המזכירות טקסי סיאנס. לא בכדי, האזרח בישראל, איבד מזמן את האימון בדבר הזה, שמעדיף לטחוב פתק בכותל מאשר להגיש תלונה ב''משטרה''...

    • איש לא הגיב מוזר

      סאם, 27/08/08 15:44

      אתה צודק 100 אחוז צודק

  • 97.

    רוז ז''ל

    ישראלית, 26/08/08 20:50

    אני מקווה מאוד שהנאשמים יקבלו צו הסגרה ממשלת צרפת מאחר והילדה הינה אזרחית צרפת ושמה הם ישבו כמו שצריך ולא יהיו פה בבית הבראה במשטרת ישראל ושיסבלו קצת כומ רוז במזוודה והלואי ומשטרת פריז תכנס לתמונה והם יקבלו מה שמגיע להם ממתי אבא מתעסק עם הכלה של הבן מה שנקרא ''משפחה יפה'' לכל הדעות

  • 96.

    עו''ד סוויד הכסף הזה זה כסף דמים

    דנה, 26/08/08 20:48

    סוויד מקפידה לייצג חלאות אדם תמיד , בעד בצע כסף תתביישי לך את לא בסנגוריה זו מבחירה חופשית שלך לייצג חלאות מטורפים ולשחרר אותם
    איך את ישנה בלילה את מחליאה

    • עבודה מטונפת

      סאם, 27/08/08 15:41

      היי אישה .
      משהו חייב לעשות את העבודה המטונפת הזאת אנחנו חיים במדינה דמוקרטית.
      אולי עדיף עונש מוות ישר במקרים אלה אולי זה מה שירתיע אנשים כמוהם לממש את הדימיון הסדיסטי שלהם .

  • 95.

    They should ask CSI for help

    Israeli police is a joke, 26/08/08 20:46

    3 months is not too late to find blood they should seriously ask FBI forensics for help they'll be able to find it even after it's been cleaned.
    Loosers.

    • לגמרי...

      0, 27/08/08 15:27

      האמת היא שתמיד שאלתי את עצמי האם המשטרה שלנו מתפקדת כמו בCSI ואם לא למה???.

  • 94.

    מאיר (ל''ת)

    זה בגלל הכיבוש, 26/08/08 20:44

  • 93.

    לא רק בישראל

    מוטי לונדון, 26/08/08 20:43

    תפסיקו לבלבל את המוח,זה לא רק בארץ,גם פה באנגליה יש מקרים זוועתיים,גם פה נעלמים ילדים,יש מלא פדופילים,לא מזמן רצחו שני סטודנטים במאתיים ומשהו דקירות ושרפו אותם.פשוט הארץ שלנו יותר קטנה אז כל מקרה עושה יותר רעש

  • 92.

    דמעות של תנין

    מ.ב.ע., 26/08/08 20:23

    כשאני נזכר את שבעת מדורי הגיהינום וההשפלות שעברו אשתו של חבר שלי וחבר שלי עד שבאה להם ילדה לעולם בטיפול ממושך ובעזרת מבחנה, בא לי לבכות איך יכולה אמא לעשות דבר כזה לילדה שלה.אי אפשר להסביר את זה.

  • 91.

    בסוך יסתבר שהם סוחרים בילדים.

    נונה, 26/08/08 20:20

    מוכרים אותם להשתלות איברים, לזנות, ולכל המרבה במחיר.

  • 90.

    לטוקבקיסטים:להוציא אגרסיות בטוקבקים על אנשים שאתם לא מכירים עושה טוב?! (ל''ת)

    ???, 26/08/08 20:19

  • 89.

    מקנא בך עו''ד סוויד

    עו''ד פלילי, 26/08/08 20:18

    וואהו, איזו הצלחה מרשימה. הופעות בפריים טיים בכל מקום. הלוואי עלי.
    לעזאזל הילדה רוז בת ה - 4 . העקר התהילה רודפת עולם. רצח שמצח,את מי זה מעניין. איך איך גנבת לנו , לעורכי הדין הפליליים , את הפרסום? היינו משלמים הון בעבור רפי רשף וכל השאר.
    הסבא / אבא, אשם לא אשם, את מי זה מעניין בכלל?
    את גדולה מהחיים עו''ד סוויד.
    וואהו, אין לי ספק שאת ישנה נפלא הלילה אחרי כל הזרקורים של היום. לא לשכוח ללכת למספרה טרם הליכתך לבית המשפט.
    ואני בכלל בטוח שאת עושה זאת לשם שמיים ולא לשם שקליים, כמו שכולם אומרים [מתוך קנאה].
    עלי והצליחי אחות יקרה לנו, והוציאי את הסבא/אבא זכאי, כי מי לא החטיף פעם לילד שלו איזו סנוקרת ישר לפרצוף [ביננו אני בטוח שגם את עושה זאת לעיתים לילדיך,[ ככה בשביל החינוך]


    שלך,
    עו''ד פלילי

    • אין סיכוי שאתה עו''ד פלילי ואם אתה כזה אתה ודאי עו''ד לא מצליח (ל''ת)

      עורכת דין, 27/08/08 13:39

    • מעולה

      ה.מ, 27/08/08 14:49

      חבל שהיא לא תקרא את זה, הרי נבלות שכאלה מבינים רק ציניות ורוע. כל מי שהולך לרשום עכשיו שלכל אדם/פושע יש את הזכות להגנה, תנו לי לומר מראש-אכן כן, אף אחד לא אמר שלא צריך לייצג כל אדם, אך אין צורך להשתמש במניפולציות ושקרים, על מנת להוציא אותו זכאי, הרי ברור לכולם שאם נעשו הדברים ואפילו לפי דברי הנאשם, אז מגיע לו עונש...אז למה לנסות להוציא את הזוג תמימים??? רק בשביל לזכות במשפט ולשחרר לחופשי רוצח??!!

  • 88.

    חסרי האונות

    הירוקה, 26/08/08 20:13

    צער וכעס רב על מה שאירע לילדה האומללה הזו.ברם, מישהו מוכן לומר לי מה זה הגוף הזה המכונה משטרה?נשמעה לאחרונה בעת קום המדינה, ומאז נעלמו עקבותיה.להלן תיאורה, גוף אמורפי, חסר מוח וחוליות. מידי פעם מופיע במסיבת עיתונאים מיוחצנת,דראמטית. זה גם מסביר מדוע הוטל צו פירסום גורף על הפרשה הזו, ללא הדלפות, בניגוד לחקירת רוה''מ למשל[ביבי, אולמרט]...לא בכדי אין לאזרח כל אמון בגוף הזה, שמבחינתו, עדיף להכניס פתק בכותל, מאשר להגיש תלונה במשטרה...

  • 87.

    איכס גועל נפש

    רחלי, 26/08/08 20:12

    באמת לתלות את שניהם בכיכר העיר
    חולים בראש !

  • 86.

    רצח ילדים בידי הוריהם

    זיוית, 26/08/08 20:09

    1. כותרת סנסציונית בלי סיבה.''מהקשים ביותר בתולדות המדינה'', מה חשבו שלא נקרא את הכתבה אם הם לא יכלבו בצורה כזו? מהקשות? למה? בגלל שיש פה יותר מציצנות לחדר השינה של האם, שהפכה לבת זוגתו של ''חמה''?
    כל רצח של חסר ישע בידי בן משפחה הוא מהחמור ביותר בתולדות המדינה, כמה כאלה היו לנו בששים השנים האחרונות???? יותר מדי!!!
    2. כל הורה/סב או קרוב אחר הרוצח בדם קר חסר ישע צריך להרקב בכלא עד סוף ימיו בתנאי בידוד קשים. לא תליה! זה עונש קל!!! להרקב מאחורי סורג ובריח ולא לראות אור עולם לעולם!!!

  • 85.

    ל61 מה את מזיינת את השכל???????????????. (ל''ת)

    אשה, 26/08/08 20:08

  • 84.

    זה הרמה של העליה הצרפתית (ל''ת)

    מש/ה, 26/08/08 20:07

  • 83.

    במדינה נאורה, כל אדם זכאי להגנה עד שתוכח אמשתו מעל לכל ספק. מזל שיש (ל''ת)

    כאן עו''ד., 26/08/08 20:07

  • 82.

    זה הרמה של העליה הצרפתית (ל''ת)

    מש/ה, 26/08/08 20:07

    • הרוצח ישראלי ממוצא מרוקאי - מה קשור לעליה מצרפת

      יפה, 26/08/08 21:47

      בנתיים רב הרוצחים בארץ הם ישראלים

  • 81.

    מסכנה...

    ?, 26/08/08 20:00

    למה לעשות את זה לילדה שלא התחילה את החיים שלה למה מה היא עשתה אולי קצת מופרעת אבל לרצוח? לזרוק אותה לירקון ? ועוד במזוודה?
    פשוט בושה.

    • זה ממש לא נכון מה שאת אומרת ..

      נטלי, 27/08/08 03:05

      את לא יודעת אם היא היית מופרעת .. ילדה קטנה בת 4 וחצי , לא משנה מה היא עשתה ואני לא מאמינה שהיא כבר הייתה יכולה לעשות משהו .. הם פשוט אנשים כ.כ רעים שזה מפחיד .. כל המיכרים האלה .. ואיפה שירותיי הרווחה במצבים כאלה ? רק אחרי שהיה את המקרה של רוז פתאום כולם צדיקים זה לא צריך לעבוד ככה , וחוץ מזה גם בתמונות שלה רואים שהיא עברה הרבה מאוד סבל בחיים שלה .. פשוט מסכנה .. ועכשיו רק אני מקווה שמדינת ישראל תתעורר ויהיה פיקוח של הרווחה שלא יקרו עוד מקרים כללו .

  • 80.

    מרי-רוני 'משפחה שכזאת' רוז הנעדרת.

    האיכפתית, 26/08/08 19:57

    הרוני הזה הסב של רוז לא מקרין אמינות יתרה, האם בכלל לא נראית המומה מהעלמותה של ביתה. אם לא ימצאו את רוז חיה או מתה. כעבור מספר ימים ישחררו מכלאם את שני האנשים שהיו אמורים לתת בית לרוז. החוק יבש והמשטרה מחפשת מתחת לפנס את מה שקיבלה במתנה מהחשוד. האזור בו מחפשים בתוך הירקון ליד כביש החוף הוא אזור קטן מאד ואם מספר שבועות מחפשים שם הרי שעבודתם היגא בדיחה. המים ברובם הם מים רדודים והפאניקה שעושים שם היא לא לעניין. לו באמת הגופה היתה נזרקת שם קרוב לודאי שהיתה כבר נמצאת פה אין שטפונות שיכולים היו לגרוף את המזוודה לים הקיץ השרב והחום רק מיבשים ואין מצב שלא היו מוצאים את המזוודה. להערכתי הוא מוכר שיט לכולם. צריך להביא אופציות נוספות כולם כבר 'קברו את רוז' אנחנו עדיין לא יודעים אם זה מה שקרה, בין הגרסאות שפורסמו אחת מהן היתה שמכרו את רוז לפלשתינאים, צריך לברר זאת יתכן שהיא נמכרה לכזה או אחר.... ואז אין מצב שההורים יאשמו ברצח. פה זה מקרה מאד מורכב גם תגובתו של האבא הביולוגי שטען שלא מעניין אותו מה קורה עם רוז. צריך לבדוק במקרו ולא מתחת לפנס. יש דברים עצובים מאד וקשים מאד לגבי ילדים צריך שם ללכת ולבדוק. ובמקביל לבדוק את חשבונות הבנק של המשפחה אולי ימצאו שם משהו שיוכל להוות ספין לכל צורת הטיפול בפרשה.... העמימות שם רבה על הגלוי. ולהערכתי כל עוד לא מורידים את האצבע המאשימה מההורים וממשיכים בכיוונים שונים בכל העולם.... אפשר להערכתי להגיע לאמת...

  • 79.

    באין גופה אין כתב אשמה.זו המטרה של המשטרה. למצוא גופה. (ל''ת)

    יחיאל כ''ץ, 26/08/08 19:50

  • 78.

    אז ככה נראה השטן!? (ל''ת)

    א, 26/08/08 19:50

  • 77.

    וילדות מתפוצצות באואובוסים זה לא מות??אנו עוד משחררים הרוצחים (ל''ת)

    לינדה, 26/08/08 19:47

  • 76.

    התגובות של הטוקבקים מבהילות מבחילות ופרימיטיביות בטרוף

    אור, 26/08/08 19:46

    חבורה של תלינים מתחסדת רוצה לראות דם ,מדובר בספור קשה ונוראי ומעריב נותנים פה במה + מוטיבציה לצמאי דם מטורפים .
    ניראה שהרבה מידיי זמן מדינת ישראל לא היתה מעורבת באיזו מלחמה , לוקחים איזה מקרה טרגי והופכים אנשים לנסראללה ומנגלה בצ'יק ,כוללללללללללם , לקחת כדור , (מזגו חזק ) ולהמשיך לרעוד מנסררלה

    • ובכל זאת הם יותר גרועים מהרוצחים,מי הורג את ילדיו?! (ל''ת)

      זועזעת ממך, 27/08/08 07:15

  • 75.

    לפי עוצמתח וכוחם של עורכי-דין מתונפים=כך גודל ממדי הפשיעה כאן (ל''ת)

    M M, 26/08/08 19:44

  • 74.

    פשוט לבכות כמה שזה עצוב

    מיכאל, 26/08/08 19:42

    ילדה כל כך יפה וחמודה, איפה אלוהים איפה שככה היא מסיימת את חייה ? זה מסוג הדברים שהמוח האנושי לא יכול לקלוט בכלל. עצוב.פשוט עצוב.

  • 73.

    מספיק עם מסע ההסתה הכ''כ היסטרי נגד האמא

    זיו, 26/08/08 19:39

    ברור לגמרי שמדובר באשה צעירה ,שהפכה לאמא בגיל 18 ,מה שלא סותר את העובדה שהיא התאהבה באבי בעלה ( ולכל המתחסדים הילדותיים ושומרי המסורת למיניהם, אם תגרדו קצת במשפחתכם אני בטוח שתמצאו כמה זוועות , לא כולם אבל לא מעט ) מארי היא כנראה לא אשה חכמה מה שמסביר איך היא עושה מייד עוד 2 ילדים , מה שבטוח הוא שהיא נלחמה כלביאה לקבל את רוז חזרה , ומה שעוד בטוח הוא שרוז הגיעה אליה במצב של חוסר תפקוד מלא ( בת 4.5 שעושה במכנסיים , ובקושי מתקשרת ) העלות המשפטית להביא את רוז הרסה משפחה שלמה כלכלית , זה גם ידוע , אז מה היה לנו , אשה מאוד צעירה , לא חכמה , עם 2 תינוקות ,בלי כסף אחרי המשפט וילדה לא מתפקדת אני משוכנע שלא רצתה במות הילדה ( אחרת למה היא החזירה אותה ) היא אשה אומללה , תפסיקו להפוך אותה למפלצת !

  • 72.

    לא להאמין פמניסטית 61 מגוננת על האם השותפה בפועל ללרצח (ל''ת)

    פמניזם פלצני, 26/08/08 19:34

  • 71.

    להכיל על הרוצחים חוק ''עשיית דין בנאצים''

    ירון, 26/08/08 19:26

    במידה ואכן הם רצחו אותה הזוג פיזם, נראה שיש לשפוט אותם לפי חוק עשיית דין בנאצים.
    המעשה הברברי הזה מתאים לנאצים ועוזריהם.(איכמן היה גאה ברצח הזה).
    עפ''י חוק זה יש אפשרות לעונש מוות.(שכנראה הוא קל מידי לרוצחים נתעבים מסוג זה) באם השניים שפויים, המעשה הזה נאצי לחלוטין, וראוי שיקבלו עונש תואם.

  • 70.

    מישהו יכול להסביר לי למה היה איסור פירסום?

    בשידור חוקר, 26/08/08 19:25

    אם האמור לעייל הוא נכון ,אזי יש הודעה של הסב שהרג את נכדתו(ביתו?)וכרגע לא רלוונטי אם במזיד או בשוגג.לא ברור לי מדוע היה צו איסור פירסום הפרשה.
    אולי החמצתי משהו,אבל לא ברור לי גם מהיכן הגיעה הידיעה על העלמותה ,אם האם חשבה שהילדה בצרפת,האב לא התענין בה? הסבתות לא התענינו בה? מי הודיעה על העלמותה?

  • 69.

    הורים זבל

    חסוי, 26/08/08 19:23

    משטרת ישראל אתם עושים טעות שאתם לא תופסים את הוריה כולם משקרים ילדה כזו תמימה ויפה משליחים לשמיים יאלה תפסו אותם כול עם ישראל והצרפתיים איתכם

  • 68.

    sharshe la fam (ל''ת)

    mishel, 26/08/08 19:23

  • 67.

    גם בתמונה אפשר לראות חבורה ורדרדה כתוצאה ממכה

    ריטה, 26/08/08 18:58

    בתמונה שמפורסמת אפשר להבחין בחבורה אדומה במצח ליד השערות שבודאי תוצאה מאיזה פליק קודם

    • יכול להיות שהחבורה אצלך בעיין , לא, כי את בכל אתר עם השטות הזו (ל''ת)

      גםכן ריטה, 26/08/08 21:02

    • זה שאת לא רואה אולי צריך להגדיל מספר...לא? (ל''ת)

      גם אני כתבתי על זה, 27/08/08 07:18

  • 66.

    סבא רוצח

    ben, 26/08/08 18:58

    פשוט קשה להאמין ,
    צריך לכתוב אל זה סרט אימה ,
    מזעזע.!!

  • 65.

    רוז בכלל לא במזודה

    רוני, 26/08/08 18:57

    הדבר הכי פשוט היה להגיד שהוא זרק אותה לירקון מי יודע אם הוא לא זרק אותה באיזה יער או הטמין אותה באיזה בור, אני לא מאמינה לו אני הייתי לוקחת כלביי גישוש ומתחילה לחפש אותה לדעתי היא בכלל לא בירקון וחוץ מזה אני מאמינה שהאמא שלה שיתפה פעולה היא צעירה ומסכנים עוד שניי הילדים הקטנים שמי יודע איזה התעללות עברו בבית הזה.

  • 64.

    נמשיך את עליונות המשפט הישראלי

    gamishon, 26/08/08 18:55

    לך תסביר לגויים מה זה גילוי עריות; אז בית משפט צרפתי נותן משמורת הילדה לאם שחיה בגילוי עריות.

    הלא האם של הילדה חיה (לא סתם בניאוף אלא) ממש בגילוי עריות עם חמיה אבי בעלה בריש גלי (וזה עדיין גילוי עריות אפילו אילו הייתה מתגרשת מבעלה - אך מכל מקום היא לא התגרשה והמשיכה בשלה)!

    סביר להניח ששום בית משפט ישראלי (ייאמר לזכותם - ואפילו לא השופט/ת הכי חילוני/ת) לא היה נותן משמורת ילדים חלילה (ולו זמנית) לאישה שחיה בגילוי עריות כל כך ברור! ובית דין רבני אף יחמיר שלא היה נותן אף לא בדל של משמורת ילדים חס ושלום לאישה שחיה בניאוף (ועוד לאור היום ובעזות מצח)!!
    וזאת כי בית דין רבני מחמיר ודאי להתייחס לכגון אלה בתור דיני נפשות, ואוי ואבוי כמה שהוא צודק בזה.

    דא עקא הפסקה הקודמת פותחת במילים ''סביר להניח'', כלומר אותה עליונות של המוסר היהודי ו/או הדין העברי ו/או המשפט הישראלי אינה מעוגנת די צורכה בחוק ובספר החוקים של מדינת ישראל! הלכך נאמר ''אז נדברו יראי השם'', והוא להוסיף לחוק הרלוונטי (חוק הכשרות המשפטית ואפוטרופסות) תקנה ברורה לאמור שלא תינתן משמורת הילדים (או אחזקת ילדים בלשון החוק) להורה שחי בניאוף או בגילוי עריות!
    הן החוק חייב להיות ברור, ולא ניתן לסמוך אך ורק על המוסר (היהודי או אחר) של השופט ועל השכלתו!

    עד כאן ''סור מרע'' לשלול משמורת ילדים מהורה שאינו ראוי לכך, ועתה הבו נא ''עשה טוב'' והוא לזכות כל הורה ראוי במשמורת ילדים חלקית, משום שילדים זקוקים לשני ההורים! הלכך יש לחוקק חוק משולב למשמורת ילדים ומזונותיהם, חוק חדש שטרם חוקק בכנסת והוא חסר למעשה מזה 60 שנה בספר החוקים של מדינת ישראל - לפרטים ראו נא גרסה18.7.44 עם דברי הסבר בקומונה 26066 או 25908 של תפוז!

    החוק המוצע קובע שבמידה ששני ההורים נמצאו כשירים (ליטול משמורת על ילדיהם לפי חוק הכשרות המשפטית ואפוטרופסות), הרי החוק החדש יעמיד לרשות השופטים מעין מחסנית של כ- 4 או 5 פתרונות בדוקים ושיוויוניים של משמורת משותפת, ורק במידה ששום פתרון לא יתאים למקרה הנדון אזי יקבע נא השופט הסדרי ראיה במקום משמורת (עד אשר יבשלו שוב התנאים למשמורת משותפת, או שלעולם לא)!

  • 63.

    שלחתם חוקרים לקוסטה ריקה על נשיקה מטומטמת?? תשלחו לגבות עדויות מהסבתות (ל''ת)

    מהסבתות והאבא בצרפת, 26/08/08 18:51

    • אל תדאג. אם יהיה מקום לחיקור דין

      ציפורה, 26/08/08 20:08

      בחו''ל, במיוחד בצרפת, 1000 חוקרים יתנדבו לעשות זאת.
      יכול להיות שהמפכ''ל עצמו ''יתנדב'' ''לעזור'' במקרה קיצוני זה וייסע בעצמו לצרפת.

    • היי אתה מדבר עם משטרת ישראל, לא משטרת ארה''ב... (ל''ת)

      ., 26/08/08 20:14

    • ל 63

      אורה, 26/08/08 20:44

      צודק

  • 62.

    לתלות את שניהם בכיכר העיר

    השורה התחתונה, 26/08/08 18:50

    וביחד איתם, בין השאר, גם את המפלצת הרוצח פימשטיין שנהנה מ-3 ארוחות חמות ביום וחוג מקרמה, בעוד ילדים וילדות סובלים מהזנחה, התעללות ורצח בדם קר.
    אל תשאלו ''איך אפשר?'' ואל תבכו ש''הלב נשבר'', תפעלו להחמרת העונשים של המפלצות האלו!

    • במדינה נאורה לא מוציאים להורג רוצח כמו פימשטיין ושות' (ל''ת)

      *, 26/08/08 20:16

  • 61.

    האמא לא אשמה. היה לה פוסט טראומה מאלימות גברית

    פמיניסטית, 26/08/08 18:46

    ןלכן אינה נושאת באחריות למעשיה. רק הגברים האלימים ברובם אשמים, תמיד וגם במקרה הזה. שחררו את האם, היא גם קורבן.

    • פוסט טראומה?! אם יגידו לך שהילד שלך נמצא במקום בטוח

      יעל, 26/08/08 19:06

      לא תרצי לדבר איתו? 3 חודשים לא תתענייני בו. הקורבן היחיד זו הילדה

    • יאללה יאללה עשי טובה אל תביישי את המין שלנו (ל''ת)

      אישה, 26/08/08 19:13

    • לפמיניסטית: פוסט טראומה בתחת שלי.

      אני, 26/08/08 19:14

      אם זכויות הנשים כל כך מעסיקות אותך, למה שלא תתחילי לדאוג גם לילדות? גם הן יום אחד תהיינה נשים, לא?
      ''שחררו את האם''??? לאן בדיוק? לקפה ארומה? אני מוכנה לראות אותה כבולה למיטה עד סוף ימיה, במחלקה סגורה במוסד לחולי נפש. לשם אני מוכנה לשחרר אותה...

    • יודעים שאתה גבר שמנסה להסית. אתה באמת חושב שכולם טפשים כמוך?

      שוביניסט טיפש, 26/08/08 19:20

      אף פמיניסטית בעולם לא תצדיק את המפלצת הזו.

    • בולשיט. 3 חודשים אין לה מושג איפה בתה עלאק

      וזה רק כ 5 חודשים, 26/08/08 19:27

      אחרי שסיימה מאבק משפטי ארוך לקבל את הילדה.3 חודשים היא ללא מושג היכן הילדה ושום קשר איתה. נו באמת.

    • ניסיון יפה לפרובוקציה, אבל אף אחד לא נופל בפח (ל''ת)

      קצת יותר חכם ממך, 26/08/08 19:53

    • לא יודע איזה מסכן כתב את התגובה הזאת

      גיא, 26/08/08 20:13

      אבל כמו שאומרים, הפוסל במומו פוסל. נדמה לי שמי שסובל פה זה דווקא אתה. אולי במקום לנסות להתנקם בנשים דרך פוסטים ''הפוך על הפוך'' באינטרנט תנקה קצת את החיים שלך? זה שדפקו אותך עם מזונות גבוהים (אולי) או שהיה לך סיפור לא נעים עם אשה (אולי) זאת לא סיבה להיכנס ולדבר שטויות. עדיף שתעזור לעצמך, חבל, החיים נגמרים יום אחד.. תחיה טוב...

    • כן, ממש קורבן חסר אונים וחסר אחריות גם לגבי ילדו. (ל''ת)

      רוצחים ובוכים., 26/08/08 20:15

    • אהבתי, הצער הוא שזה באמת יקרה (ל''ת)

      אבי, 26/08/08 20:18

    • את רצינית או שאת צוחקת? אם את רצינית אז זה ממש עצוב (ל''ת)

      את רצינית?, 26/08/08 20:53

    • פמיניסטית, אזו חשיבה מעוותת

      שרון, 26/08/08 21:01

      גם אם האמא עברה התעללות היא נושאת במלוא האחריות.

      נשים שעוברות הץללות הן במצב רגיש, קשה, הן חלשות, הן מסכנות, הן לא יודעות להגן על עצמן או ל מסוגלות להגן על עצמן - אבל - וזה אבל ענק.... כשזה מגיע לילדים שלהן, אם מישהו מנסה לפגוע בילד הקטן שלהן.. הן הופכות ללביאות.
      הן יקריבו את עצמן וכל הפחדים שלהן נלמים ברגע.

      מעולם לא שמעתי על אישה מוכה שישבה בשקט בזמן שבן זוגה רוצח את ילדתה.

      לא עובד עלינו המנטרות האלה.

      היא אחראית למעשית.

      היא אחראית לרצח הילדה בדיוק כמו הסבא השפל.

  • 60.

    וכשהכל יגמר, מה יקרה עם שני הילדים הקטנים? האחים של רוז?

    כמה רע עוד יהיה?, 26/08/08 18:44

    לפי מה שמסופר, האם לא רצתה בה, האב הביולוגי שלקח אותה לצרפת התעלל בה, אח''כ האם הביולוגית והסבא הביולוגי התעללו ב וזרקו אותה לאמו של הסב, והסבתא רבתא, שטפלה בה שלשה חדשים, גם לא רצתה בה יותר ודרשה שהסבא יקח אותה ממנה בחזרה. מישהו בכל העולם רצה אותה פעם? ולמה יש עוד שני אחים? מי יטפל בהם? סיפור מחריד.

    איך היא קראה לסבא שלה? סבא? אבא? או שמא לא דיברה כלל באף שפה? כמה סבל עברה ילדה כל כך קטנה? לא נתפש, פשוט לא נתפש.

    אני מקווה שלפחות ימצאו את גופתה ויביאו אותה לקבורה מכובדת. כבוד אנושי בסיסי בחייה לא קבלה. יהיה קשה לשכוח את הסיפור הזה.

    • תגובה 60!!מסכימה בהחלט

      עמית סולומון, 26/08/08 19:21

      כמה ילדה בת 4 וחצי צריכה לספוג מסכנה קטנה?איפה הרחמים של אנשים נעלמים לפעמים זה משגע אותי.איך אפשר לפגוע ביצור כזה תמים מדהים וחסר ישע במיוחד שמדובר בילד שלך!!אני מקווה שהסב לא רצח אותה אלא מכר אותה והמשטרה כך תוכל למצוא ולהחזיר אותה וימצאו לה לשם שינוי משפחה נורמלית שתעניק לה אהבה שנמנעה ממנה במשך 4 וחצי שנים!!!מחזיקה אצבעות שרוזי הקטנה בחיים .:(

  • 59.

    משפחות כאלה יש בכל העולם בעיקר באירופה הנאורה... (ל''ת)

    מודל לחיקוי, 26/08/08 18:44

  • 58.

    לא צריך מפלצות שקוראים לעצמם אנשים !!!!!!!!!!!!!!!

    להיפטר מהסבא ומהאמא, 26/08/08 18:42

    החיות הרעות בעולמנו נקראים בני אדם .
    חחחחחחח , גועל נפש , חלאות המין האנושי !

  • 57.

    הסבתא רבה גרה בשכנות להורים בנתניה. (ל''ת)

    לדעתי כבר חודשים היא ידעה שהילדה איננה, 26/08/08 18:31

  • 56.

    שיחקרו את הסכסוכים הכספיים בין הסבתא רבה לסבא (בנה)

    אף אחד לא רצה, 26/08/08 18:28

    לממן לרוז הקטנה מסגרת כלשהיא, וגם אף אחד לא רצה אותה כל היום על ידו.אז הם זרקו אותה מאחד לשני.כשהסבתא רבה העמידה כעובדה שהיא ''מחזירה'' את רוז-קרה מה שקרה.

  • 55.

    כדאי לשפוט אותם הפעם על פי סדר הדין האיראני.... (ל''ת)

    דודו, 26/08/08 18:28

  • 54.

    אז השכן שלו לתא יהיה פימשטיין? (ל''ת)

    ???, 26/08/08 18:26

  • 53.

    הלב נשבר

    סיון, 26/08/08 18:24

    הלב נשבר והגוף כואב כשאני חושבת מה עבר על הילדה המסכנה. הלוואי ותמצאי שלווה בעולם הבא...אמן.

  • 52.

    לכל המתלהמים והקשקשנים, הפסיקו להוציא דיבת העם רעה

    עמיר, 26/08/08 18:21

    בכל חברה יש יוצאים מהכלל. אין זה מעיד דבר על הברה , על מערכת החינך, על המשטרה, על המפלגות, על הממשלה,על המדינה ועל כולם. זה מעיד רק על המשפחה הזאת. משפחה דפוקה שכזאת. בשוליים תמיד נמצא סיפורים כאלה. בכל עם, בכל מקום בכל תנאי בכל תקופה ובכל מצב. בתקופות שלום ובתקופות מלחמה.
    לא היינו כסדום ועמורה ולא הפכנו לפח זבל אנושי. עם רגיל אנו.

    • האמת שיש מודלים גרועים יותר בכל העולם הגדול. זה עדיין לא מצדיק את מה (ל''ת)

      שקיים כאן., 26/08/08 18:51

    • אשרייך אחי,''שלא נגמר לך החבל'' (ל''ת)

      אשליה מרה, 26/08/08 18:57

  • 51.

    בכל מדינה מתוקנת גם ל'נאשם' ממנים עורך דין ציבורי

    המבין, 26/08/08 18:19

    כי מסתבר ש'נאשם' לא בדיוק האשם. ולכן, תרדו מעורכי הדין של המשפחה הסוטה הזאת. הם לא מגנים עלהם בגלל שהם יודעים שהם חפים מפשע, אלה לוודא שכל התהליכים מתנהלים כדת כדין עם זכויות וחובות הנאשם. לשמחתנו, ימי הלינץ הציבורי חלפו.

    • הם אכן עושים את עבודתם, אבל לא לשכוח

      שהם יחצנים מטעם אינטרסנט, 26/08/08 19:23

      הם לא מטעם האמת-אלא תפקידם (וזה אכן תפקידם!) לטעון כל מה שבמסגרת החוק לטובת מרשם.רק שזה לא כולל את האמת!הם מייצגים את הסיפור שמועיל למי שהם מייצגים-אבל שלא כמו בכל שיחה נורמטיבית-הם לא מחוייבים לאמת.

  • 50.

    מה עם מוסדות הרווחה? עם תיק כזה של פרשיות, התעללות, אישפוז בביה''ח,

    שהייה במוסדות, ומשפט ארוך של האם לקבלת חזקה על, 26/08/08 18:17

    הבת, וכל זה לא עורר את תשומת ליבם של מוסדות הרווחה כשרוז הגיע לארץ????? בנוסף סיפור של האם שהקימה משפחה עם הסב, חולני לגמרי, סיפורי השכנים ששמים לב שהילדה מוחזקת וגודלת אצל הסבתא, כל זה עדיין לא הביא את מוסדות הרווחה לבדוק מה קורה פה???? גם העיניין שהילדה לא רשומה בשום גן ולא מבקר בו????? מוסדות הרווחה הם האשמים הראשונים והעיקריים במותה, רציחתה של רוז הקטנה....

    • צודק לחלוטין.. (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 26/08/08 18:43

    • רדו מהרשויות (ל - 50)

      @@@, 26/08/08 21:13

      מה אתה מצפה: ביקור שבועי בכל משפחה עם ילדים? סמוי בכל בניין? אין לרשויות את האפשרות לעקוב אחרי 7 מיליון אזרחים, גם לא אחרי מיליוני הילדים, הזקנים ושאר חסרי הישע, רק למקרה ש''משהו'' ישתבש. לא כוח האדם, לא הזמן ולא הכסף. אם כבר, תאשים את הממשלה - שלא מקצה לרשויות משאבים, ויותר מזה - אל האזרחים, שכשהם שמים פתק בקלפי לא חושבים איזו מפלגה משקיעה בנושאים חברתיים ואיזו לא. בסופו של דבר, זה התפקיד של המשפחה, החברים, השכנים (כן, המעצבנת מלמעלה שלא מפסיקה לדחוף את האף) - החברה, כי אם לא, איזה תפקיד בדיוק יש לה?

  • 49.

    למה השב''כ לא מענה ומטלטל אותם עד שיגידו היכן רוז (ל''ת)

    אולי עוד ניתן להצילה, 26/08/08 18:14

  • 48.

    מדינת היהודים אין ערכים.יש דתיים,חרדים,מושחתים ועברינים (ל''ת)

    לחלקם כיפה וזקן אבל כולם בלי נשמה יהודית, 26/08/08 18:09

  • 47.

    הגיע הזמן לעונש מוות מספיק להיות יפי נפש (ל''ת)

    אורן, 26/08/08 18:08

  • 46.

    חבל נורה

    דורית, 26/08/08 18:06

    הילדה יפה בלי עיין ערה חבל אליה היא ילדה יפה עם חיוך של בוביזה

  • 45.

    זה ברור שאמא מעורבת בפרשה,לא יכול להיות שהיא חשבה שהיא בצרפת בולשיט!!!

    גיא, 26/08/08 18:05

    עולם אכזר

  • 44.

    כסדום היינו לעמורה דמינו

    בלה, 26/08/08 18:01

    יש לקרוע בגדים ולגזור תענית על שפל המדרגה
    אליה הגיעו אנשים בישראל .

  • 43.

    איך את ישנה בלילה עו''ד סוויד (ל''ת)

    sara, 26/08/08 17:59

    • ישנה טוב מאד, הרבה כסף ופירסום..... (ל''ת)

      אני ישנה טוב.וימותו הקנאים., 26/08/08 18:54

    • מה זאת אומרת?

      ?????????, 26/08/08 20:03

      נכנסת למיטה אחרי מקלחת טובה, מסתובבת לצד שמאל ו...נרדמת.

    • היא ישנה טוב חושבת רק על הכסף שתקבל עבור משפט הרצח

      חסרת אינטלגנציה רגשית, 26/08/08 20:55

      פועלת כמו רובוט כמו הרבה עורכי דין שמגנים על פושעים הם מעניקים לעצמם חסינות ופירסום.
      קר שם בחוץ.

  • 42.

    הסירו דאגה מליבכם

    אוונטי פופולו, 26/08/08 17:58

    עוד יומיים יביאו אותו להארכת מעצר. הוא יופיע עם כיפה גדולה על הראש ויכריז שהוא חוזר בתשובה. במקביל העו''ד שלו יגיד שהוא לא היה שפוי בזמן שרצח את נכדתו. בית המשפט יחליט לקצר הליכים וישלח אותו לטיפול בביתחולים לחולי נפש. אחרי חודש הוא יצא משם בריא ושפוי. ככה זה אצלנו. יהודים רחמנים בני רחמנים אנחנו. ורק שכחנו: המרחם על אכזרים - סופו שמתאכזר לרחמנים. למה אין בארץ עונש מוות?

  • 41.

    איך הפכה המדינה של הרצל לפח אשפה אנושי?! (ל''ת)

    חברה שקרסה, 26/08/08 17:56

    • התשובה בשאלה. הרצל. זאת התשובה. (ל''ת)

      נו באמת, 26/08/08 20:05

  • 40.

    מזל שאין עונש מות בארץ, האסירים יאכלו אותך חי

    אבא שלי שוטר, 26/08/08 17:53

    היהודים, המוסלמים, הרוסים, השוטרים והאסירים המרוקאים בפרט על זה שאתה בושה מחליאה לעדה! כולם ישנאו אותך וימררו את חייך עד שתמות

  • 39.

    ממש עקרות בית נואשות

    יוחאי, 26/08/08 17:50

    לרצוח ילדה ולאחסן אותה במזוודה ואח''כ להשליך לירקון??? מזעזע

  • 38.

    בושה

    רונן, 26/08/08 17:48

    עים משפחה כזאת לא צריך אויבים

  • 37.

    בושה

    רונן, 26/08/08 17:48

    עים משפחה כזאת לא צריך אויבים

  • 36.

    בושה

    רונן, 26/08/08 17:48

    עים משפחה כזאת לא צריך אויבים

  • 35.

    יש כאן עניין עקרוני לא ברור

    Gillian, 26/08/08 17:46

    מעבר לכך שאף אחד מבני המשפחה לא טרח לדווח אודות היעלמותה של הילדה (איפה היה האב הביולוגי?) מהו המניע לרצח?

  • 34.

    הסב בעצם גיבור

    אלכס, 26/08/08 17:44

    לדברי עו''ד סוויד הילדה מתה תוך מאמצים להצילה לאחר שנחנקה מביסקוויט. אין לי ספק שעו''ד סוויד תצליח לשכנע את בית המשפט בצדקתה. העונש שיוטל על הסב יהיה 3 חודשי עבודות שירות בחוות סוסים לילדים מפגרים (כמו שהשר רמון, עבריין מין מורשע, סגן ראש ממשלת ישראל - קיבל)

    • איזה שטויות

      אני, 26/08/08 18:31

      הסבא הזה לא גיבור הוא אידיוט חולה נפש. זה שהוא נשוי לאשתו של הבן שלו רק מחזקת את העובדה הזאת שתיהם חולים.

  • 33.

    תינוקה של (רוז)מארי - מהדורה 2008 ...

    שרית, 26/08/08 17:41

    מישהו עוד מטיל ספק שצריך עונש מוות במדינה ??!

  • 32.

    אל תתנו לפמיניסטיות להוציא את האשה כאחות רחמניה בטרם משפט

    רועי, 26/08/08 17:39

    יש להן אינטרס מגדרי להוכיח שתמיד הגבר הוא האלים. הן כבר מתחילות להציג אותה כקרבן בכלי תקשורת שונים. השיטה הזו הוכיחה את עצמה פעמים רבות בעבר. למען הילדים של כולנו אל תתנ לפמיניסטיות להרויח הון פוליטי על גבם של ילדים אומללים.

    אם מארי אשמה בית המשפט ירשיע ואם היא זכאית בית המשפט יזכה. אל תתנו לארגוני הנשים לשבש את שיקול דעתו של בית המשפט.

    • עוד לכלכן שונא נשים

      סילבי הפמניסטית, 26/08/08 18:54

      יש לי ספק שיש הרבה נשים שרואות בה קורבן. מי בכלל יכול להאמין לאם שלא התעניינה איפה ביתה במשך שלושה חודשים ולא רצה למשטרה להתלונן שעות אחרי שנעדרה?
      אז אל תלכלך סתם על ''פמניסטיות''.

      עורכי הדין הם האסון האמיתי.

    • תפסיק להסית, חזיר שוביניסט טיפש.

      פמיניסטית, 26/08/08 19:24

      אף פמיניסטית לא תצדיק את האמא המפלצתית הזו כמו שאתה בטח מצדיק רוצחי נשים.

  • 31.

    פנימיה לבני 4 ? איפה קיים מקום כזה?

    עמי, 26/08/08 17:38

    והפרקליטה כול הכבוד לך אני מקווה שיש לך ילדים קטנים שיגדלו ויגלו איזו מפלצת את ,
    אני לא מאחל להם כל רע רק שיגדלו ויראו איך דיברת היום וייתבישו בך

    • יש פנימיות שמקבלות לטיפולן ילדים בני שלוש וארבע. (ל''ת)

      מדריכה, 26/08/08 20:07

  • 30.

    יש לשלוח ישראלים רבים לג'ונגל שיילמדו מחיות כיצד לשמור על גורים . (ל''ת)

    אבו יסמין, 26/08/08 17:34

  • 29.

    שניהם החליטו להפטר מהילדה. זוג חלאות שהשטן לא ברא. מה לאחל להם?

    א, 26/08/08 17:33

    שום דבר פחות ממות ביסורים לא יתחיל לכפר על חיים כל כך איומים של ילדה קטנה שנולדה לסבל ולא זכתה לטיפת אהבה מעולם. אש התמיד בגיהנום מחכה להם.

  • 28.

    במשך שלושה חודשים האם לא דיברה עם בתה... מוזר.

    אור-חן, 26/08/08 17:33

    מפלצת זו שהביאה את בתה מצרפת לישראל רק בכדי להיפטר ממנה.
    מפלצת זו שלא יכלה לראות איזה מלאכית מתוקה אלוהים שלח לה.
    מפלצת זו שהתחתנה גם עם הבן וגם עם האב
    ולמפלצת הזאת יש עוד ילדים ????
    רוז מתוקה- הלוואי שאת עדיין בחיים .

  • 27.

    מדינת הפשע והרשע / דיכטר שמיכטר/ ש''ס אשמים ברצח!אין כסף לחינוך ורווחה!

    ש''ס זה האסונות שעוד יגיעו! סוף הדרך, 26/08/08 17:30

    אין כסף לחולים ולנכים/ אין כסף לשוטרים ברמה גבוהה/ יש כסף לחרטה ברטה/ אדון מופז, חרטבונה! מדינה צוללת לעולם הפשע והרשע!! כול הנוכלים, הסחטנים, העולם התחתון, הגובים דמי חסות כ...ן...ל...ם לכלא לשנה לפני המישפט!! לנקות את הארץ מהשרצים/ ויש הרבה, הרבה מדי זבל במדינה!
    אני ידע שאין חצי דמוקרטיה / אבל בסינגפור זה עובדה!!!!

  • 26.

    החלאה הכי גדולה זו העו''ד שלהם (ל''ת)

    אמיר, 26/08/08 17:28

    • אתה כל כך צודק (ל''ת)

      עו''ד נבלה, 26/08/08 19:20

    • אתה צודק !!!

      עורכת הדין הזו פשוט נוראית, 26/08/08 21:29

      ואני אומרת שחייבים לחפש גם ביערות עם כלבי גישוש ולא רק בירקון כמו שכבר כתבו פה.
      לענות את הסבא והאימא עד שיגידו את האמת!!!
      לא לוותר להם וכל הכבוד למשטרה שימשיכו בחיפושים ובחקירות העיקר לא להאמין להם ולעורכת הדין הנבלה הזו שאין לה לב.

  • 25.

    אני לא מבין מה ההגיון מאחורי צו האיסור פירסום ? (ל''ת)

    האזרח הגמדי, 26/08/08 17:24

  • 24.

    ישראל גן עדן לפושעים וקרמינלים (ל''ת)

    אבי, 26/08/08 17:23

  • 23.

    איזה אנשים חולים??!!

    אפרת, 26/08/08 17:20

    איזה בני אדם מטומטמים יש בעולם הזה? זה פשוט לא נורמלי! ואמא שנשואה לסבא מוכיחה ששניהם חולי נפש ברמות מתקדמות. מסכנה הילדה... מי יודע מה היא סבלה..!

  • 22.

    לא חבל על הזמן של בית המשפט

    מזועזע נוסף, 26/08/08 17:18

    אם יש הוכחות מספקות יש לעצור ולכלוא את השניים עד שימצאו דרך להוכיח שהם לא מעורבים בפרשה. אם לא יצליחו בכך, שירקבו בבית סוהר עד סוף ימיהם. מספיק להתעסק יותר מידי ולבזבז משאבים עם אנשים שכאלו. עם כל הכבוד לצדק וזכויות הפרט - יש גבול ויותר מידי פעמים אנחנו מגזימים בזה.

  • 21.

    יש אנשים חולניים במדינה!!

    רונית, 26/08/08 17:18

    איך אפשר לעשות זאת לילדה בת ארבע וחצי? רק אנשים חולניים יכולים לעשות דבר שכזה.
    יש להם מזל שהם גרים במדינה הזאת כי אם זה היה קורה במדינה אחרת היו תולים אותם או סוקלים אותם באבנים. הלוואי שתמותו חולירות אין לכם לב איך אפשר לעשות כזה דבר?
    טינופות,עלובים,חולי רוח, רוצחים עלובים. אני מאחלת לכם מכול הלב שתישרפו בגיהנום!

  • 20.

    הגיע העת - התעללות במתעללים

    בית שאני, 26/08/08 17:17

    יש להבדיל בחוק בין רצח אדם בוגר לבין רצח קטין, הגיע הזמן לתקן בחוק וכן לאפשר עונש מוות במיוחד כשמדובר באפוטרופוסים חוקים המבצעים זאת

  • 19.

    האינואיציה שלי אומרת שהאב לא היה רוצח ללא אישור מהאם (ל''ת)

    פסיכולוגית, 26/08/08 17:15

    • אולי היא בכלל רצחה והוא מחפה עליה (ל''ת)

      גם לי, 26/08/08 19:25

  • 18.

    ה-''אם'' מרי פונה למשפחתה בצרפת:''תביאו לי ילדה בת5'' עמ שלא תיעצר?! (ל''ת)

    מה זה פה?! רשת מבריחנים ?!, 26/08/08 17:13

    • ''תיפטר מהילדה'' ?! מה ז''א ,נראה כמו ''תימכור'' אותה ?!תביאו לי ילדה בת5?! (ל''ת)

      לחקור כיוון של רשת ישראלית/עולמית ,סוחרי אדם/ילדים, 26/08/08 19:24

  • 17.

    עו''ד רויטל סוויד- איך את חיה עם עצמך ?!?!?! (ל''ת)

    ma, 26/08/08 17:12

    • בעזרת כסף! לא אמרו לך שזה המשחק? (ל''ת)

      חחח, 26/08/08 17:50

  • 16.

    פרקליטת השטן שטנית (ל''ת)

    ימח שמם וזכרה של המשפחה המתועבת, 26/08/08 16:57

  • 15.

    מרוקאי ששינה את שמו (ל''ת)

    מוטי, 26/08/08 16:55

    • צודק. המרוקאים. זה בעיה מספר 1 במדינה.

      דנה, 26/08/08 17:36

      אברגלים למינהם.פחימות וענונו.וכל שאר הזבל.

      • מה יש לכם עם הגזענות זאת באמת הבעיה כעת??

        בת תערובת., 26/08/08 18:04

        אני לא מתה על מרוקאים אבל איכשהו יצא שיש לי כמה חברים טובים מרוקאים.(בני אדם טובים )אפשר לא לאהוב מנטליות של עדה מסויימת אבל למה להכפיש עדה שלמה בגלל המטורפים והרוצחים השפלים האלה.

      • אתה מפחיד!!!! (ל''ת)

        מאוד..., 26/08/08 18:20

        • למה הצביעות?שומעים מרוקאי לא מתעסקים איתו!והמרוקאים הטובים

          קל ופשוט, 26/08/08 19:59

          ויש הרבה כאלה סובלים מזה !המרוקאים תרמו לאלימות,והפולנים לשחיתות !

    • השאלה היא האם האמא יהודיה

      לי, 26/08/08 18:32

      מימה שחקרתי האבא של הילדה לא יהודי
      מעניין אם גם האמא
      רק גוייה מטורפת תסכים לכל זה

      • ''גויה מטורפת''?

        הדת אופיום לעם, 26/08/08 20:43

        ומה בקשר לחרדיה ה''שפויה'' מבית שמש? שלא לאמר כי הרוצח הוא הסבא, יהודי טהור וגם מרוקאי טהור.

      • כן? ''רוני רון'' הוא לא יהודי?

        גשש בלש, 26/08/08 20:57

        מעניין איך ''חקרת''...

  • 14.

    אין דבר כמו שאני יודעת סוייד תדאג להוציא אותם בזול.

    נתנייתית, 26/08/08 16:55

    היא כבר אומרת להם מה לומר , והיא תוציא אותם בזול.לא סתם יש לה שם בנתניה ותשאלו את אותם עבריינים שהיא מייצגת.

    • רווקה אומללה,החיים שלה זה העבודה (ל''ת)

      מני, 26/08/08 17:13

      • לסוויד יש ארבעה ילדים (ל''ת)

        דידי, 26/08/08 17:56

        • חבל (ל''ת)

          דודי, 26/08/08 18:28

  • 13.

    לביה''ש שהשיב ילדה לבית בו הסבא נשוי לאימה יש חלק באסון (ל''ת)

    למה הוחזרה לאימה בארץ, 26/08/08 16:53

    • מה הקשר ריבונו של עולם?

      Gillian, 26/08/08 17:48

      לא מדובר באביה של האם אלא באבי בעלה לשעבר.

      • מה הקשר?!

        סליחה?!?!, 26/08/08 19:26

        מדובר באמא שהתחתנה עם הסבא של בתה. יש קולט?

  • 12.

    תמיד מאשימים את הגברים !!!!

    מגנומטר בקניון, 26/08/08 16:48

    לדוגמא - בכניסה לקניונים יש שומרים ושומרות עם מגנומטר - אבל את הנשים לא בודקים !!! מפחדים מתביעות הטרדה מינית....כאילו ששומרת לא יכולה להטריד גבר. אבל בגלל החונטה הנשית במדינה - לנשים יש כוח ולגברים מתייחסים כמו זבל.

    • לא נכון

      אני, 26/08/08 17:24

      היית רוצה!!! אלפי שנים התייחסו לנשים יותר גרוע מלזבל. עכשיו אתה נזכר להתלונן?

      • סטיגמה שקרית

        אבי, 26/08/08 20:17

        את תתייחסי רע לגברים שמתייחסים אלייך מצוין, רק בגלל שסיפרו לך שבעבר באירופה קיפחו נשים גויות ?
        אל תשכחי שאת יהודיה, יהודים תמיד דאגו אחד לשני.

        לא להיות צר מוח

    • אתה צודק אבל....

      רפי דרור, 26/08/08 17:25

      אנו הגברים במדינת ישראל נחשבים לאגזוזנים וסליחה על הביטוי.בו ננסה לחשוב מדוע?כיוון שאנו הגברים איפשרנו לנשים לקבל כל מה שאין רוצות במיוחד חוקים,חוקים נגד עצמנו.כשביבי היה בשילטון ולאחריו כל הפוליטיקאים הגברים איפשרו לקדם את מעמד האישה מבלי להתחשב בנו הגברים .ימים אילו כפי שצפיתי,הם הולידו רק זוועות.אני נגד אלימות נגד נשים אבל לצערי הרב רוב הנשים משתמשות בכל כלי אפשרי על מנת לרמוס את הגברים.לצערי הרב הגברים במדינה עסוקים בשטויות במקום לעסוק בעתידם בחיים או לפחות בעתיד הילדים שיהפכו ביום מן הימים לגברים שפוטים.

      • צודק

        צודק, 26/08/08 20:14

        היום כדי להכניס גבר לכלא ולמעצר בית, כל מה שצריך זה ללכת להתלונן במשטרה.
        יש לבעלי חבר, שהיה במעצר בית ולקח חצי שנה לקצינת המבחן לקלוט שאשתו עם איזה הפרעת אישיות, פסיכית לגמרה.
        היא טענה שאנס אותה, והכה אותה.
        אבל אז היא עשתה טעות, היא פנתה לרבנות בבקשה לשלום בית. אם הוא כזה אלים ואנס למה את רוצה שלום בית.
        אז כן, היום הגברים בבעיה.

  • 11.

    סבתא ויויאן היכתה את ילדיה .

    כואב, 26/08/08 16:48

    מי יודע אם לא היכתה גם את רוז חסרת הישע. הילדה היתה מוקפת באלימות. סיפור קפקאי מזעזע.

    • למה קפקאי?!

      קטנוני, 26/08/08 17:54

      הגדרה לא קשורה.

    • אולי טוב לה מותה מחייה. (ל''ת)

      שיר, 26/08/08 20:15

  • 10.

    תמיד מאשימים את הגברים !!!!

    מגנומטר בקניון, 26/08/08 16:47

    לדוגמא - בכניסה לקניונים יש שומרים ושומרות עם מגנומטר - אבל את הנשים לא בודקים !!! מפחדים מתביעות הטרדה מינית....כאילו ששומרת לא יכולה להטריד גבר. אבל בגלל החונטה הנשית במדינה - לנשים יש כוח ולגברים מתייחסים כמו זבל.

    • מה זה קשור עכשיו יא ת'בע! (ל''ת)

      א, 26/08/08 17:29

  • 9.

    למען השם

    אורן, 26/08/08 16:46

    מי זה שיכול להכות ילדה בת 4 וחצי עים בסקויט בפה ולהרוג ילדה בת 4 וחצי ולא להיצתער על כך לספר לאם התמימה שנשלחה לצרפת ולהעמין שזה באמת קרה זה סיפור מצוץ מהאצבה הקטנה ולהאמין שיש דבר כזה באמת לרצוח ילדה בת 4 וחצי שרק אתמול זחלה או מצצה מוצץ לפי דעתי דין השנים תליה בככר העיר

    • לפי השגיאות אתה לא מהארץ.

      בלשנית, 26/08/08 20:16

      רק שתדע שבארץ לא תולים אנשים בככרות.

  • 8.

    משפחה של חולים בראש

    אבי, 26/08/08 16:44

    יש להם מזל שהם חיים בישראל. במדינה אחרת גם האמא וגם הסבא החולים האלה היו נסקלים באבנים או עולים על כסא חשמלי או נתלים בכיכר. חלאות אדם, טינופות, רוצחים שפלים ועלובים. הלוואי שתישרפו בגיהנום על מה שעשיתם לילדה האומללה הזו.. ועכשיו יבואו כל עורכי הדין ובשביל בצע כסף יילכו להגן על רוצחי ילדים שפלים וחולירות. ימח שמכם של כולכם אמן

  • 7.

    עו''ד סוויד אפשר גם להגיד לא למפלצות . (ל''ת)

    רונן, 26/08/08 16:41

    • כסף מעוור עיניי צדיקים...אני מביישת בה.

      לאה, 26/08/08 17:32

      עו''ד סוויד, עדיין לא מאוחר..הניחי לתיק הזה , לא יחסרו לך לקוחות.

  • 6.

    כמה חלאות אדם יש במדינה הזן???!!!

    בני, 26/08/08 16:39

    ועוד ממשיכים לייבא אותם מחו''ל.....

  • 5.

    מפלצות חסרות צלם אנוש

    חולונית, 26/08/08 16:36

    איך האם טוענת שחשבה שהילדה בצרפת?
    במשך 3 חודשים לא מנסים ליצור קשר עם הילד שלך?
    גם ''האם'' וגם ''הסב'' אם אפשר לקרוא להם כך, מפלצות חסרות צלם אנוש.
    כל עונש לא יכפר על מה שעוללו.
    ימח שמם.

  • 4.

    La mair dis a la grant pair, debaras die la fai. Se trie trie trible. (ל''ת)

    La mair due etre a prison., 26/08/08 16:34

  • 3.

    מציע לחקור שמא הילדה לא של ה-''אם''(מרי)ומדובר ברשת שמבריחה ילדים לבצע (ל''ת)

    כסף?!כי מה ז''א ''תביאו לי עוד ילדה''. ?!, 26/08/08 16:33

    • יותר סביר להניח שאתה צודק ומדובר ברשת הברחת ילדים!

      אין שום היגיון בספור!, 26/08/08 16:51

      זה פשוט יותר מתקבל על הדעת מרצח שבו אם (מארי רנו - שם של גויה מובהק!) פועלת לקשר נגד ילדת כשיש לה בנות נוספות שנולדו אחריה והיא -בכורתה רק בת 4 פלוס.

      • הם רצו לעבוד על המשטרה עם ילדה אחרת.

        א, 26/08/08 18:39

        כיון שבמשטרה דרשו לראות את רוז
        מאיפה השוטרים היו יודעים בדיוק מי היא רוז
        ילדה אחרת לחמש דקות היתה מוציאה
        משחררת אותם מהשוטרים אולי
        לפחות זה מה שהם חשבו

  • 2.

    מה זה הדבר הסוטה הזה סבא ואמא - זוג???? (ל''ת)

    גבי, 26/08/08 16:31

  • 1.

    בא לי לבכות...

    איזה עולם, 26/08/08 16:26

    סבא רוצח את נכדתו,האמא משתפת פעולה,תסריט מסרט אימה אכזרי!לאיפה עוד העולם יכול להגיע?

    • איום ונורא (ל''ת)

      נכון. מזעזע., 26/08/08 17:12

      • אלוהים

        אמאא, 26/08/08 21:13

        מה ניסגר עם המדינה שלנו מהה גועל נפש לאן הגענו שסבא הורג תנכדהה שלו ועוד האמא משתפת פעולם...ושלא נדבר על הרומן שיש לה עם הסבא פשוט גועלל נפפשש..

    • יש צדק במילים אילו

      רפי דרור, 26/08/08 17:32

      לצערי הרב אני יכול רק להשלים עם מה שנאמר.אבל אני אוסיף ואומר כי אלוהים צופה בנו מהמרום והוא מעניש אותנו יום יום עד שיום אחד כבר עולם לא ישאר והוא יעשה זאת...לצערי הרב הפכנו לעולם של יותר ממפלצות.

      • שאלה לי אליך

        אילון, 26/08/08 18:12

        אתה גם קורא את מה שאתה כותב? אתה באמת מאמין בזה? נגמרה לך האמונה בעצמך אז שמת את המושכות על מישהו אחר?

        • מה הקשר?

          חנוש, 17/09/08 12:41

          הוא לא הפיל את המושכות על משהוא אחר...
          הוא פשוט,רק מאמין,
          וחוץ מזה,אלוהים באמת מעניש אותנו..
          תראו למה הפכנו!
          לנהל רומנים עם הסבא ואז לרצוח את הבת שלך,
          ולשלוח אותה לצרפת,ושם היא מקבלת מכות...
          יאלה כבר עם המדינה הזאת!!!!