• 39.

    אם אתם לא מכירים את הסיפור עדיף שתשתקו

    מלאך השמים, 28/05/10 11:47

    אם אתם לא יודעים מה בדיוק קרב עזבו ותנו למי שבאמת יודע להגיד את מה שהוא חושב! כי אתם סתם מוסיפים וכול מילה שלכם מאוד מאוד פוגעת במי שעשו לו את זה אז תעזבו ותנו להם לפתור את זה לבד

  • 38.

    אונסים

    לילך, 17/06/09 13:26

    אני כבת אומרת שזה לא יפה לאנוס סתם ככה.

  • 37.

    מסכנה

    בר, 16/04/09 15:56

    מסכנה

  • 36.

    כל מה שרשום פה כמעט שמועות

    שיררררר, 14/09/08 22:58

    כל בנאדם שני פה ''מכיר את הנאנסת - והיא שקרנית''. תקשיבו לכולם פה יש סיפורים, אחד אומר שהיא מחטיבת רעות ושמונה אומרים שהיא מבן גוריון. מה הקטע? למה להאמין האא?!?

  • 35.

    אני בת דודה של הנאנסת.

    נטלי, 05/09/08 14:46

    תפסיקו לרשום דברים כאלה אתם לא יודעים את הסיפור שלושת הנערים הודו במעשיהם וגם בחקירה הם הודו שהכול היה מתוכנן אז אין מה להוסיף אל תבואו ותנסו להוציא אותה אשמה כששלושתם הודו בהכול בגלל זה הם נמצאים איפה שהם צריכים להיות ואני מקווה שישארו שם.
    נערה ילדה ובחורה רשאיות לעשות מה שהן רוצות להגיד מה שהן רוצות ולאף אחד אין זכות לנצל מצב מסויים ולעשות דברים בניגוד לרצונן.
    ותפסיקו כבר אתם רק מוסיפים חטא על פשע תמצאו חיים ותחפשו דברים אחרים לדבר עליהם ואני לא מאחלת לאף אחד מכם להיות במצב של הילדה או של המשפחה ותפסיקו להאמין לכל מה שאתם שומעים ולהוציא שם ופה אני מתכוונת לאלו שטענו שהן מכירות את הילדה.

    • הנערים במעצר כי הכריחו אותם להודות

      לי, 05/09/08 16:45

      זה ברור שזה שקר והיא הרסה להם את החיים

  • 34.

    אחת שמכירה אותה , כאן האמת.

    -, 02/09/08 20:28

    היא הלכה ושתתה איתם זה נכון. קודם כל , היא הכירה את הילדים האלה. ה'אונס' הזה היה בהסכמה! היא הלכה לדווח עליהם רק כדי לא לצאת זונה. כלומר, בת דודה שלה סיפרה להורים שלה כי היא התביישה. דבר שני , היא האשימה ילד שלא קשור בכלל. סתם כדי לדפוק אותו. זה שהיא באה ושתתה איתם ועוד בגילה , היא צריכה לשאת בתוצאות.
    בקיצור זה מה שבאמת קרה ותאמינו לי אני מכירה אותה ואת הילדים שעשו את זה. (לצערי)

    • ידעתי שהיא שקרנית (ל''ת)

      לי, 03/09/08 12:52

    • לאחת שמכירה אותה - אונס בהסכמה?

      אחת שלא מכירה, 04/09/08 23:33

      הלכה ושתתה איתם, זאת היתה הבחירה שלה. אם היא נהגה לפי אמות המידה מקובלות או לא זאת לא השאלה. אונס הוא בניגוד לרצונה ואני לא מאמינה שיש אישה או בחורה שתבקש מבנים לשכב איתה בזה אחר זה. זהו ניצול של מצב של שיכרות . היא טוענת שזה היה בניגוד לרצונה ולכל נערה יש את הזכות להגיד לא ולנערים אין זכות לשכב עם מי שאומר לא. היא יכולה להתלבש פרובוקטיבי ועדין להחליט מתי היא רוצה להפסיק. לשכב בזה אחר זה - אונס קבוצתי!!!!!!!!! אם את מכירה אותה את צריכה לרחם עליה שהיא הכירה פושעים.

      • אני שכבתי מרצוני עם 7 גברים ביום

        לי, 05/09/08 16:43

        אחד אחרי השני

    • אהמ חבר של האונסים שמנסה להגן עליהם אהמ

      --, 10/11/10 18:47

      מהדברים שאמרת די נשמע שאתה ממציא דמות לא קיימת והוספת תוספות שדי מצביעות על זה. חוץ מזה ששיכרות או בילוי עם אנשים גדולים יותר לא מתקרב להיות הילה לאונס!
      אדוני, אותך צריך לשים בכלא.

  • 33.

    ?!

    אני, 29/08/08 05:00

    למה ילדה בגיל 14 צריכה לשתות ?
    ועוד עם ילדים לא בגיל שלה !?
    זה לא שהיא יודעת לישתות או משו , כן!?
    ונניח שהיא שותה - אז למה עם אנשים שהיא בקושרי מכירה!?

    טוב..בכל זאת המקרה קרה ..
    מיסכנה :/
    כואב לי עלייה :S

  • 32.

    לא ידעתי שאנחנו חיים באירן שצריך לכלוא ילדות בבית

    בושה למגיבים מטעם הבחורים, 27/08/08 11:26

    ואתם מתייחסים לבחורים כאלו הם חיות פרא שברור שבנוכחות נקבה הם לא מסוגלים לשלוט בעצמם ומובן מאליו שיאנסו באכזריות אונס קבוצתי ברחוב.
    כל בחור שלר מסוגל לשלוט בעצמו שירחיקו אותו מהחברה כי מקומו לא בחברת בני אדם.

    • כנראה שצריך, תראה מגיבים כמו 30 ו27

      גאנימה, 27/08/08 12:01

      אנשים מאוד מסוכנים שחושבים שאישה אם היא הולכת עם בגדים קצרים ורואים איזה שהו זכר לגוף שלה {אוי ואבוי!!} אז היא זונה ומגיע לה להאנס. החרדים לא שונים בהרבה מהימין הקיצוני של הערבים. אולי הם חושבים שהם שונים אבל מבחוץ ומבפנים רובם אותו הדבר.

      • יא פמינסטית תמיד אשה אשמה אז דיי להיות

        לי, 27/08/08 12:31

        יפת נפש היא הביאה את זה על עצמה ,רוב הנשים אשמות במצבן וזה קורה לרוב לפרחות תאשימו רק את עצמכן ולא את הגברים המסכנים .

  • 31.

    תזכורת-כבר עברנו כותרות כאלה,שהתבררו ככלום

    גל, 27/08/08 11:21

    אז להתאפק עם חבלי התלייה ומלחמת המינים הגועשת.

  • 30.

    ההורים בהמות - הבנים זונים והבנות זונות

    רומנו, 27/08/08 09:46

    ברחוב מסתובבות אמהות ובנות חצי לבושות, ממש כמו יצאניות. הפקידות במשרד שלי עם חזה בחוץ, כזונות ממש אחת אחת. גם הנשואות. הורים מגדלים את ילדיהם לזימה ופריצות, אז מה פלא שהבנות זונות, והבנים זונים ? לא אונס ולא נעליים. הבת עושה מה שלימדו אותה בבית, וגם הבנים. חינוך ''מעולה'' יש לכם, המערכת החילונית מייצרת בהמות פוקרות ונבערות, איחס.איחס איחס !!!

    • זהירות, חילונים לא אוהבים שמטיחים להם את האמת בפרצוף...

      פיליבסטר, 27/08/08 11:11

      עכשיו יגיע מטר הטוקבקים עם עלילות על רבנים ומקוואות (למרות שאיש מהמגיבים לא מסוגל לומר ולו שם אחד של מישהו שאכן הורשע באגדה מסוג זה)...

  • 29.

    ל-27: אל תאשים את הקורבן !!! (ל''ת)

    ירושלמי, 27/08/08 07:54

  • 28.

    מס 27-טיילה באחו.את מי זה מעניין .מותר לאנוס אותה? (ל''ת)

    א, 27/08/08 06:23

  • 27.

    מה לעזאזל נערה אחת בת 14 עושה עם 3 נערים?!?!

    ועוד לבדה?!? אחר כך מתפלאים כשקוראים כתבות כאלה.., 27/08/08 00:25

    ועוד לבדה?!? אחר כך מתפלאים כשקוראים כתבות כאלה..
    את משתכרת איתם, אז מה את מצפה שיקרה?
    לפי דעתי זה היה צפוי מראש!
    (ברור שאני זועם מאוד על הנערים הטיפשים, וכמובן שימצו איתם את הדין במלא חומרת העונש!)

    • הזונה הזו אשמה לא פחות (ל''ת)

      רותי, 27/08/08 09:46

      • תתבישי לך, חולת נפש! זה אמור להיות דבר טבעי שנערים ונערות

        גאנימה, 27/08/08 10:42

        מסתובבים ומבלים יחד. אין לזה שום הצדקה לאלימות כזאת! את ומספר 27 ועוד כמה פה מטורפים לחלוטין. לילדה בת 14 לא קוראים זונה ובטח ובטח אחרי שהיא עברה דבר נורא כזה! אנשים כמוכם הורסים לנו את המדינה.

      • מי שכתב את התגובה הזאת מופרע ופסיכופת וזקוק לטיפול (ל''ת)

        ארז, 27/08/08 13:04

        • לא נכון היא אמרה את האמת (ל''ת)

          לי, 27/08/08 13:17

        • תפסיקו כבר להאמין לכל פרחה שמעלילה

          לי, 27/08/08 13:18

          אין שום הוכחה שאנסו אותה זו מילה שלה נגד מילה שלהם זה בטוח שקר

          • מי שמשעמם לו שלא יגיב בבקשהה

            חן, 03/09/08 09:29

            מי אתת בכלל את יודעת מה קרה שאת מדברתת עדיףף שלאא תגיבייי!11

  • 26.

    1,2,15 השתגעתם? זו ילדה!!!

    מור, 27/08/08 00:11

    אסור להשקות ילדה באלכוהול ובוודאי לא למטרות מיניות.
    היא לא יכולה לתת הסכה ליחסים ובטח לא עם כנופייה שלמה.
    באיזה מוסר הוטנטוטי אתם חיים שנראה לכם כי נער מסוגל לחשוב כי זו סיטואציה כשרה ???
    אתם מתכוונים שביתכם תיחשף לכך?

    • ילדה תמימה ? או שמא פרוצה צעירה ? (ל''ת)

      חומי, 27/08/08 09:47

  • 25.

    כל כך עצוב לקרוא - גם עבור הנערה ובטח גם על הנערים

    קוקי מתל אביב, 26/08/08 23:44

    כולם יצאו דפוקים מהעיניין חמישי משמע. הנערה - נאנסה, רגשותיה נאנסו, נפשה פגועה, היא כבר לא תבלה יותר, חייה נהרסו, הנערים - במקרה הטוב ישבו במאסר רק שנתיים, עשו מעשה שהם לבטח מצטערים, כל אחד מהם כבר לא יבנה משפחה כמו שרצה, הצבא שלהם יהיה במקרה הטוב של מסכנים ודפוקים, הלימודים שלהם אבודים ואיך שזה נראה הם יידחקו לשולי החברה.
    כל זאת כי אין מסגרות כפי שהיו בעבר המאפשרות לגילאים האלה בילויים ועיסוקים יותר טובים משתייה לשוכרה. כל זאת כי איש לא השכיל להבין ששיעמון יכול לגרום לדברים נוראיים. כל זאת כי החל ממחלקת הרוחה ועד להנהל משרד החינוך לאיש לא ממש איכפת מבני הנוער. כל זאת כי אנו ההורים סומכים על מערכות חינוך שאינן קיימות ועוצמים את עינינו ולא רואים את המונח לפנינו!!!
    הורים יקרים: נא להתעורר!!! תתחילו להשגיח על ילדיכם כי איש לא יעשה זאת במקומכם ונערה בת 14 צריכה שישגיחו עליה! כך גם נער בן 16 או 17.
    כשיגיעו לצבא ישבו להם על הראש מבוקר ועד ערב אבל אם לא תשמרו עליהם הם פשוט לא יגיעו לצבא. זה פשוט חבל.

  • 24.

    הבילוי הלילי בחופש הגדול הסתיים באונס

    Adom, 26/08/08 23:11

    If they were not convicted yet, why does this statement appear in the beginning of the story

  • 23.

    Rape?

    Adom, 26/08/08 23:09

    I find it hard to believe that this was rape. Alcohol is not a ''rape drug'' and you have to really drink a lot to pass out and become so submissive you can't resist.

  • 22.

    ''בהסכמה'' בגיל 14-16 זה ''בעילה בהסכמה'' וזו עבירה בפני עצמה (ל''ת)

    עורך הדין לא סיפר להם?, 26/08/08 22:59

  • 21.

    קצב על פי החשד אנס יותר מאחת והוא חופשי לא? (ל''ת)

    מישהו אמר איציק מרדכי?, 26/08/08 22:36

    • זה הנשיא - מותר לו בסטטוס (ל''ת)

      וואלה, 27/08/08 09:46

  • 20.

    a fact

    sho, 26/08/08 22:23

    it doesnt matter if she is drunk and crazy even or what she was doing there it in any way gives tham the right to touch her. !!!!!!!!
    those boys needs to be punished

  • 19.

    אחד שאכפת לי

    יוסי, 26/08/08 22:03

    רק תראו מה עושה כל האלכוהול הזה למה צריך את זה בכלל סתם דופק לאנשים את החיים בכל המובנים....

  • 18.

    מדוע לא כותרת אונס בהרצליה.ממש בני טובים (ל''ת)

    הרצליה פיתוח, 26/08/08 21:39

  • 17.

    התגובות של חלק מהגברים- בושה וחרפה. אם הם אנסו- שישלמו בהרבה כלא!

    אשקלוני, 26/08/08 21:37

    מי שאונס ורוצח ועושה פשעים מחפירים כאלה הוא חלאת המין האנושי ומקומו בכלא, ובגלל שאנו מדינת חוק, לשמחתי, לא תוקעים לו כדור בראש, מה שהיה פותר את הבעיה חיש קל, אבל מדרדר אותנו מוסרית

    כל מי שעושה את הנערה אשמה הוא פשוט אדם ללא ערכים,ואדם לא מוסרי, שמזל שלא הוא מחליט על גורלות אנשים בביהמ''ש. תתביישו

  • 16.

    הילדה לא אשמה

    יהודי, 26/08/08 20:00

    רבונו של עולם, וכי מה חשבו ההורים שלה שנתנו לילדה בגיל כזה להסתובב בשעות כאלה של הלילה. זוהי תוצאה ישירה של החינוך של הדור הזה. הילדים מתנהגים כמו מה שהם רואים בטלויזיה ובסרטים. הריקנות הזו שמובילה אותם לבלות בשעות כאלה של הלילה ללא השגחה של ההורים. באמת, מה רציתם מהם? איך אפשר לשפוט אותם בכלל? וזה לא משנה אם אתה דתי או לא דתי, צריך להיות איזשהו קו ברור מה ראוי ומה לא ראוי, ולא נראה לי (אישית) שילדה בת 14 תסתובב בשעות כאלה בחוץ ואני רק מתאר לי גם מה היא לבשה... אז ''סוף מעשה במחשבה תחילה''...

  • 15.

    דפוס קבוע של נשים/נערות. בבוקר מתאכזבות ומתלוננות על אונס

    מני, 26/08/08 19:33

    מי שעוקב אחרי תלונות האונס בישראל שם לב כי המשטרה סוגרת את התיקים כי הנערה/אשה משנה את עדותה כל הזמן.
    הסיבה היא פשוטה: האשה/נערה מבלה עם הגבר ומקיימת איתו יחסים בהסכמה מלאה.
    בימים שאחרי האשה/הנערה מתאכזבת מתגובת הגבר או ניבהלת ממה שעשתה, ותמיד תהיה חברה טובה שתגיד לה ''מה אכפת לך תגישי תלונה, בן כה לא יעשו לך כלום אם התלונה לא נכונה''
    והגיע הזמן לתבוע את מגישות תלונות השוא.

    • אי אפשר יש חוק שאומר שאם בחורה התלוננה לשווא אסור לפרסם את שמה

      א, 26/08/08 22:36

      זה חוק שנחקק על ידי ח''כ ממין נקבה ונחקק במחטף

    • מני, האם זו הייתה בת שלך בת 14-גם אז הייתה מגיב כך??? (ל''ת)

      הרי זו ילדה!!!, 26/08/08 23:13

    • אתה באמת מאמין שקיימת אישה שמעוניינת לקיים יחסי מין בקבוצה בגיל 14

      תגובה מזעזעת, 27/08/08 00:35

      ושזה הדרך שבה היא בחרה לאבד את בתוליה ופשוט קמה בבוקר ומרוב אכזבה, החליטה להגיש תלונה?
      יותר אונס מזה אין.

      • אני מכירה נערה רוסיה בת 16 שהשקו אותה אלכוהול

        דנה, 27/08/08 05:18

        לפני כשנתים 2 בנים בני גילה והכל היה בהסכמה

        • אם הכל בהסכמה- למה השקו אותה באלכוהול

          ''דנה'' את סותרת את עצמך, 27/08/08 11:22

          ואין דבר כזה ילדה בת 14 שתרצה לאבד את הבתולים ברחוב ב''סקס קבוצתי''.
          זה אונס אלים ודוחה במיוחד של חבורה מופרעת של בחורים שצריכים להיות בכלא והרחק משאר הילדות שלנו.

  • 14.

    מה היא חיפשה באמצע הלילה?למצוא את נסיך חלומותיה?

    גדי, 26/08/08 19:32

    ושוב חוזרת השאלה, איפה ההורים?
    איני מצדיק את האונס, ושום עבירה כלפי חסרי ישע, אך יש אשמים נוספים, ההורים של הנערה וההורים של הנערים!!!

  • 13.

    ניצול-ניצול-ניצול! האומנם? (ל''ת)

    Aviv, 26/08/08 19:23

  • 12.

    אני מחכה לכל התגובות המתלהמות של יפיי הנפש,,,

    רוי, 26/08/08 18:24

    נו מה קרה למה אין עליהום על מקום המגורים הרי אם זו הייתה עיר אחרת (כמו חולון בת-ים רחובות ועוד) ישר הייתם מתנפלים ומקשקשים על הערסים ועדות המזרח וכל השטויות הרגילות אבל שזה בהרצליה הכותרת שונה באורח פלא לא מוזכרת העיר וכולכם נהייתם אילמים







    )

  • 11.

    בין כה הם מאבדות את הבתולים בגיל הזה אז אולי עם אלכוהל זה פחות כאב לה.

    ש, 26/08/08 17:42

    שתלמד לקח לא לשתות בגיל 14 ובטח לא בחברת גברים

    • יחתיכתתתת..

      טינופת., 26/08/08 19:01

      הצלחת לעצבן אותי ברמות שעוד אפאחד מהטוקבקים המטומטמים למיניהם לא הצליחו לעשות!!
      להגיד לך את האמת? בכלל לא קראתי את הכתבה מספיקה לי רק הכותרת בשביל שתעבור בי צמרמורת איומה. ואתה יודע מה? זה בכלל לא משנה כי זה לא תפקידך לחנך ילדה בת 14 שהחליטה לשתות(לא שאני מעודדת את העיניין כן?) גבר שאונס הוא פשוט מאוד חלאת המין האנושי.נקודה.
      במיוחד שזה אונס קבוצתי.
      יש לך מושג כמה רוע ואכזריות צריך בשביל לבצע דבר שכזה???
      אני מציעה לך חשקול את המילים שלך כי מחר זאת יכולה להיות הבת שלך.

    • מעניין אם היית אומר את זה אם זאת היתה הבת שלך (ל''ת)

      בועז, 26/08/08 19:04

    • אתה דפוק!!!!!

      אני, 26/08/08 19:15

      אתה דפוק ואדיוט אם אמרת דבר
      כזה!!!!!!!!!!!!!!

    • הנאנסת

      י, 26/08/08 19:18

      לא אשמה בשום מצב ואין קשר לכך שלא רצוי ואף מיותר לשתות בגיל כזה.
      לצערי, זהו תרוץ עלוב לומר שהשתיה גרמה לה להאנס.

    • חחח צודק והפרחה סתם שקרנית (ל''ת)

      לי, 26/08/08 20:08

      • כדאי שתגשי להבדק, ברצינות.. (ל''ת)

        איציק, 27/08/08 02:08

        • למה להבדק כי אמרתי את האמת (ל''ת)

          לי, 27/08/08 09:46

  • 10.

    צדיק אחד בסדום ?

    אני, 26/08/08 16:40

    פשוט לא יאומן .
    מסכנה הנערה .

  • 9.

    את העבריינים הסוטים האלה המהווים סכנה לילדות אחרות-יש לשים *בכלא*!!! (ל''ת)

    *לא* לשחררם, כמו דפוקים חסרי אחריות!!, 26/08/08 16:23

  • 8.

    שמתם לב איזה סוגי תגובות כתבתם? אתם פשוט משלחמים עם העובדות!!

    שני, 26/08/08 15:46

    כל אחד מאשים או את הבת או את הבן,
    אבל חבר'ה,
    זה החינוך שאנחנו מקבלים מגבוה!!!
    אז למה שהקטנים יותר לא יעשו זאת גם???

    קחו לדוגמא כמה מחברי הכנסת...

  • 7.

    צריך להפסיק את המדינה הזאת --בזבוז זמן וכסף

    אבדה התקווה, 26/08/08 15:43

    הגיעה השעה לפזר את מדינת ישראל --המדינה שהפכה לפח זבל מסריח ורקוב .
    פשיעה , אונס, גניבה ,שוד, זנות, רצח ,פשע מאורגן, איומים ,דמי חסות, רימונים ברחובות , חיסולים,
    כל אלה יש גם במדינות אחרות אבל----- בניגוד לאחרים אצלנו לא עושים כלום נגד התופעות החולניות ,העונשים קלים ,השופטים רחמנים, המשטרה אימפוטנטית ,החינוך כן כן החינוך--חינוך רקוב עלוב ופטאתי חסר כל תוכן ערכים ועתיד .
    לכן הגיעה השעה להחזיר מפתחות ושהאחרון יכבה את האור

    • מסכימה לגמרי הניסוי של 48' נכשל כשלון חרוץ

      ma, 26/08/08 17:54

      והכל מתחיל מהכיבוש לטעמי. זו הרגע שבו הפכנו לאגרסיבים, דורסניים ואטומים שחושבים שהכל מגיע להם. אין מה לעשות זה מתחיל ברמה הלאומית ומשתרש בין הפרטים. חוץ מזה שהחינוך בארץ פשט את הרגל מזמן, ההורים לא לוקחים אחריות על הילדים והם גדלים פרא בין הישרדות (שמנחילה ערכים של אדם לאדם זאב)לכוכב נולד (שמחנך למרדף חסר בושה ותוכן אחרי תהילה שיטחית ומטופשת)
      מצטערת אבל המדינה נכשלה..

      • אם כל-כך רע לכם פה למה שלא תלכו למקום אחר ????

        תומר, 26/08/08 18:34

        קחו את עצמכם ותעשו ניסוי: בואו ונגור במקום אחר. טיפשים כמוכם רק זורים וזורעים יותר הרס.

      • כיבוש??? ספק שאנשים כמוך צריך פה. עצוב לראות יהודים מלאי שנאה עצמית

        אשקלוני, 26/08/08 21:40

        זכותך להשמיע דעתך כמובן
        אבל מה ה''כיבוש'' הזה קשור לכל דבר?

        ילדים מהרצליה בכלל יודעים איפה זה שכם לדעתך? רמאללה? היו שם? הכירו פלשתינים?

      • מה קשר ?? באמריקה יש יותר אלימות בלי שום ''כיבוש''

        תחשוב בעצמך, על תיתן להם לשטוף לך מוח, 26/08/08 23:28

        אותה ''תשקורת'' שזורעת אלימות וריקנות, עשה לך שטיפת מוח שכל השלילי בא מהכיבוש.

  • 6.

    אם הם היו מרחובות או חולון הכותרת היתה נערים מחולון אנסו ילדה

    תקשורת חולה, 26/08/08 15:41

    היות והאונס קרה בהרצליה אז נכתב גן ציבורי ולא נערים מהרצליה לצורך הענין.אכן תקשורת חולה

    • אתה צודק במאה אחוז (ל''ת)

      אתה מאה אחוז צודק, 26/08/08 18:21

    • נכון מאד (ל''ת)

      איציק, 27/08/08 02:09

  • 5.

    לקחת אחריות

    נוב, 26/08/08 15:38

    צריך להגביר את המודעות של ההורים לאחריות שלהם על מה שילדיהם עושים. חינוך לא מתחיל בגיל 16-17 ואפילו לא בגיל 14.

    למה הילדים של האחיות שלי ושל החברים שלי לא שותים אלכוהול ולא אונסים, והילדות שלהם לא שותות ולא נאנסות? זה הכל עניין של חינוך ושל אחריות הורית.

    כמובן צריך להיאבק בנושא מכירת אלכוהול -- וסמים -- בםיצוציות לקטינים, אבל זה לא צריך לפטור את ההורים מאחריות.

    • קח אחריות על עצמך

      נ., 26/08/08 17:53

      קודם כל, טוב שכל מי שקרוב אליך מפגין התנהגות מופתית- לא אונס ולא נאנס. יש רק בעיה אחת במה שכתבת- שמת את האנסים ואת הנאנסת בשורה אחת. הם אשמים כי שתו ואנסו והיא אשמה כי שתתה ונאנסה. או שהוריה אשמים כי לא חינכו אותה איך לא להאנס.
      אכן, פיצוציות לא צריכות למכור אלכוהול לקטינים, אבל מפה ועד להגיד שאילו לא היתה שותה, לא היתה נאנסת, המרחק גדול. והשאלה האם כל שיכור מסוגל לאנוס- כמובן שלא. ואגב, מצוין שהיא הכירה את הנערים ואחד מהם לא היה מבוגר ממנה בהרבה- בן 15. בשם החינוך והמידות הטובות, אני ממליצה לך להורות מיידית לכל האחייניות שלך, במידה והן בנות 14, להפסיק להסתובב עם כל בני ה-15 שהן מכירות.
      ובמילים פשוטות: קורבנות אונס אינן אשמות באונס. לא אם שתו ולא אם היו צלולות.

      • כל מלה בסלע (ל''ת)

        נטע, 26/08/08 18:18

      • הוצאת לי את המילים מהפה. (ל''ת)

        מסכימה עם כל מילה., 26/08/08 19:03

  • 4.

    איפה ההורים?

    צפוני, 26/08/08 14:28

    מדוע הורים מרשים שילדיהם יסתובבו בלילה בחוץ? יש להעניש את ההורים, ובחומרה.

  • 3.

    נערה יקרה

    ###, 26/08/08 14:16

    גן ציבורי
    לילה
    חבורת בנים
    אלכוהול

    איך בדיוק חשבת שזה יגמר???

    • היא לא חשבה ...

      קש, 26/08/08 15:28

      כנראה שלא השתמשה הרבה בשכל שלה. וגם אותם נערים לא ...
      לכן עכשיו הם אוכלים קש ... והרבה

    • היא בת 14

      חיים, 26/08/08 15:38

      למה שהיא בכלל תחשוב על דברים כאלו?

      • ילדה בת 3 מבינה שהחושך מפחיד, אז ילדה בת 14??? למה בן כמה אתה שאתה לא (ל''ת)

        שני, 26/08/08 16:03

    • כל הילדות וההתבגרות שלי נפגשתי עם חבר'ה בגן הציבורי בשכונה

      חצוף, 27/08/08 00:29

      זה מה שרוב האנשים בגיל 14 עושים- נפגשים בלילה בגן ציבורי עם בני נוער אחרים.
      תודה לאל שלא אנסו אותי, כי אם חס ושלום היו שם מופרעים - מניאק כמוך היה אומר שהבאתי את זה על עצמי.

      • נכון אתן תמיד אשמות (ל''ת)

        א, 27/08/08 05:20

    • איזה משפט מפגר, כבר אי אפשר לשתות סתם בכייף? (ל''ת)

      איציק, 27/08/08 02:12

      • שתשתה כמה שבא לה שלא תתפלא מה שקרה לה

        לי, 27/08/08 09:51

        היא האשמה היחידה וזו בטח תלונת שווא

  • 2.

    1- אתה מטומטם

    ה, 26/08/08 14:06

    כל פעם שנערה אומרת לא -זה אונס
    גם אם היא שיכורה/מסוממת/מוגבלת/מכוערת וכו'

  • 1.

    צריך להפסיק את הנוהל הזה שכל פעם שבחורה שותה ומקיימת יחסים זה אונס (ל''ת)

    א, 26/08/08 13:36

    • צריך להפסיק

      אתה אידיוט, 26/08/08 13:56

      את הנוהל שילדים ונערים משועממים ישוטטו להם ברחובות בשעות הלילה בכלל ובחופש הגדול בפרט!!!

    • צרייך להפסיק את הנוהל הזה שכל פעם שבחורה שותה...

      Stout Viking, 26/08/08 14:16

      ...כל הבבונים סביב חושבים שזה אור ירוק לקפוץ לה על התחת ואז להגיד שזה היה בהסכמה.

      צרייך גם להפסיק את הנוהל הזה של מכירת משקאות חריפים וסיגריות לקטינים.
      צרייך גם להפסיק את הנוהל הזה של לתת להם לשים כיפה בבית משפט ולבקש מחילה מהשופט.

      צרייך אבל להתחיל נוהל אחר - פיצוציה שנתפסת מוכרת אלכוהול לקטינים - שתיסגר לאלתר.
      ועוד נוהל - נוכחות שוטרים וסיירים בגנים ציבוריים. לא ייתכן שבני נוער וכל מיני עמחה יתנחלו בגינות ציבוריות, ישתכרו, ילכלכו, ישחיתו ויאנסו.

      • המשטרה אשמה ואל תגידו לא נכון

        אין חוק, 26/08/08 15:20

        כבר פירסמו בטלויזיה כתבות על קיוסקים שמכרו אלכוהול לקטינים, הקיוסקים ממשיכים לפעול ולעבוד כאילו כלום.
        כבר קרה כמה פעמים שאני אישית התקשרתי למשטרה על חבורות נערים שמרעישים בגינה ציבורית בשעות הלילה שותים ושוברים בקבוקים, ומישהו חושב שהמשטרה הגיעה?? אז זהו שלא
        כבר התייאשתי מהחוק במדינה הזו!!! כל אחד עושה מה שהוא רוצה.
        אולי גם אני אתחיל....???

      • אמן, ומהפה שלך לאוזני השופטים והמחוקקים (ל''ת)

        נוב, 26/08/08 15:33

      • למה אתה רוצה להפוך את המדינה שלנו...?

        אורי, 27/08/08 00:03

        אתה חושב שעם יהיו שוטרים בגנים ציבוריים הילדים לא ימצאו מקומות לשתות?
        זה מה שחסר לנו כדי להפוך למדינת משטרה!!!

        • צודק ואחרי כל הפרחות בוכות על עלאק אונס

          ^^, 27/08/08 05:21

          שהן גרמו לכך וזה מגיע להן

      • בבונים זה אשכנזים מהרצליה (ל''ת)

        איציק, 27/08/08 02:13

      • והגיע הזמן שנקבל תמורה על המיסים שלנו.אנחנו דורשים בטחון פנים

        א, 27/08/08 06:20

        מספיק עם ילדים משוטטים והורים אדישים ,משטרה צולעת ובתי משפט רחמניים.

    • גם אם זו הייתה הבת שלך היית כותב את זה??? (ל''ת)

      מ, 26/08/08 14:20

      • הבת שלי לא הייתה שותה אלכוהול בגיל הזה ובטח שלא מסתובבת בגנים

        א, 26/08/08 15:21

        בשעה כזאת בלילה ועוד עם נערים בגיל 17. הכל מתחיל בחינוך של ההורים שיודעים להנות 10 דקות ואח''כ מביאים ילדים ואין להם סבלנות לגדל אותם. החינוך כאן מזמן פשט את הרגל ולשים שוטר שיסתובב ללא מעש בגן ילדים בשביל להשגיח על ילדים במקום ההורים שלא לוקחים אחריות על ילדיהם זה בזבוז של זמן וכסף יקר. משלם המיסים לא צריך לשלם מכספו על חוסר חינוך של הורים אחרים

        • אל תהיה כל כך בטוח בעצמך, גם לך זה יכול חלילה לקרות!

          שני, 26/08/08 15:52

          המעשים נובעים גם מהחברה, מהבית ספר (שמזמן הפסקנו להזדעזע על מה שקורה שם...)
          אז אל תהיה בטוח שלך זה לא יקרה,
          אם לא יזיזו ויישנו את החינוך הקלוקל הזה!!!

        • אז אם הבת שלך שתתה אלכוהול זה אומר שאפשר לאנוס אותה?

          ל''א'' העו''ד המנוול, 27/08/08 00:27

          מה זה התירוץ המטומטם הזה. אונס זה אונס. היא הסכימה לשתות, לא לההפך לשק החבטות ולבובת מין לחבורת ילדים אלימה ומופרעת.

        • זה מה שאתה חושב

          --, 10/11/10 18:58

          סמוך עליי הנערים היום יודעים טוב מאוד להסתיר דברים כאלה מההורים שלהם

    • 1-לצערי אתה צודק (ל''ת)

      ד, 26/08/08 15:59

    • תגובה ל1

      ניר, 26/08/08 16:20

      מחזק את דבריך.

    • נפסיק את הנוהל רק כשזה יקרה לאחותך

      באמת??, 26/08/08 17:57

      ואז נראה איך תגיב

    • צודק והיא שקרנית כמו כל הנשים

      לי, 26/08/08 20:02

      מסכנים הנערים

      • משפט צדק

        רום, 26/08/08 23:07

        אם זה יגיע למשפט, שיהיה משפט הוגן ,
        ולא שיפוט המושפע מאווירת אנטי גברים .

      • מסכנים הבנים..!!!

        רותם אוחנה, 30/08/08 14:48

        הילדה הזאת אם לא הייתה רוצה להיות איתם היא לא הייתה אני מאימינה שהיא רצתה את כל זה הבנות של היום ממש ממש מגעילות ושקרניות וכמו שאומרים נשים נשים כמו שק נחשים וואלה ככה זה אייך אומרים הצדק יצא לאור .

        • חחח צודקת הילדה שקרנית כמו כל הנשים (ל''ת)

          לי, 31/08/08 07:17